Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

A sad gospodo: BOJKOT!!!

Borise, Život čeka...i čeka...Borise, Život čeka...i čeka...● Zato što će novi izbori koštati novih 12 miliona eura.

● Zato što Srbija nema ni vladu, ni skupštinu, ni budžet, ni vrhovni sud, ...

● Zato što su pregovori o priključenju Evropskoj uniji stopirani više od godinu dana.

 euforija i optimizam!euforija i optimizam!● Zato što su vam najvažnija ministarstva sile.

● Zato što je Borka Vučić još uvek predsednik Parlamenta.

● Zato što ─ zbog vaše nesposobnosti da konstituišete parlament ─ istovremeno plaćamo i stare i nove poslanike.

● Zato što, uprkos tome što ništa ne rade, poslanici vaših stranaka i koalicija uredno primaju: plate, dnevnice, putne troškove, troškove za hotelski smeštaj...Laki je malo nervozan...Laki je malo nervozan... 

● Zato što su vaše priče o podeli odgovornosti – u stvari ogoljene mantre o pukoj podeli plena.

● Zato što su ozbiljnije strane investicije u Srbiju uglavnom stopirane.

● Zato što nam je dosta priče “ako ne pobedimo mi - doći će radikali”.

● Zato što nam je dosta vas i vaših priča jer ste se pokazali kao: neodgovorni, neozbiljni, neodlučni, nemoralni, bahati,...

● Zato što vaša amoralnost dostiže neslućene dimenzije.

● Zato što odavno više niste predstavnici građana.

● Zato što su stopirani krediti za kupovinu stanova uz subvenciju države – što znači da za jedan veliki broj mlađih ljudi život MORA da čeka.

Nećete me prevariti: HOĆU SVOJ DEO!Nećete me prevariti: HOĆU SVOJ DEO!● Zato što nismo blesavi da i ubuduće nasedamo na vaša obećanja.

● Zato što ovaj narod zaslužuje bolju, i odgovorniju vlast, tj. ozbiljne izvođače političkih radova.

● Zato što od ove zemlje pravite geto – obesmišljavajući sva načela demokratije i parlamentarizma - vraćate nas svakodnevno sve dublje u predmoralno i predpolitičko stanje (društvo) devedesetih.

●Zato što u vama i vašim strankama više nema života, odlučnosti, vizije, optimizma,...

● Zato što ste okruženi poslušnicima i podanicima, pa niste u stanju da shvatite da mi ne spadamo među njih.  

Nebojša Milenković

Suzana Vuksanović  

p.s.

molimo dopunu spiska i potpis(e) za bojkot

Novi izbori: ne, hvala!Novi izbori: ne, hvala!


Ne brini Nebojša...

...nema izbora. Ovo je femkanje. Sve su oni davno spakovali.


drago, nije reč o brizi

drago,
nije reč o brizi nego o mučnini...
poz.
n.m.


Nebojša...

...mučnina, dakako. Ali, pokazala je svaka zverka svoj trag. Čir će jednom pući...
Pozdrav,


ma da...

mi se stalno pitamo,sta ce biti ako dodju radikali!?
E,pa neka dodju,kada ovi komleksasi ne mogu da se dogovore,a svima im je "INTERES SRBIJE" u prvom planu!
Gospodo,sledeci put ce biti 50+1,pa cete svi vi zvati ponovo ovaj narod na ulicu,samo sto vas vise niko nece cuti...,bar ne ja...
P.S.Svka cast ipak Dinkicu,on je pokazao kakvu-takvu odgovornost!!!


Zoran Đinđić, 2. mart 2000.

Kad dođe trenutak da se u Srbiji organizuju pravi izbori i da se polažu računi o tome šta je ko uspeo da uradi, postaćemo zrela i racionalna nacija. To vreme još nije došlo.

Zoran Đinđić, 2. mart 2000.


??

Stvarno..,a šta bi u nekoj normalnoj zemlji, neki normalni narod, radio u ovakvoj situaciji?


U normalnoj zemlji,normalan

U normalnoj zemlji,normalan narod,nikada ne bi bio u ovakvoj situaciji.Ovako nesto,tamo negde,gde je zivot,ne postoji.


normalna zemlja - normalan narod

dobro pitanje - još bolji odgovor...


Normalna zemlja, normalan narod? Sta je to?

Somwhere over the rainbow
way up high
birds fly over the rainbow
why, oh, why can't I

I tako se preleti preko kukavicjeg gnezda.


...

"I know a place
Where we can finally see the rainbow
And we can fly fly fly fly fly

I know a place
Over the lonely lonely rainbow
Were we can make things right

I know a place where we can live our lives
And I know a place
Where we can see the light"


lud narod

Ja već godinama pokušavam shvatiti mentalni sklop prosečnog stanovnika ove zemlje.
Uzalud.
U svakoj drugoj zemlji, nakon pljačke koje su izvršile banke, kako piramidalne tako i državne, država bi bila razbucana kao pita....ovde ništa.
Nakon otrežnjenja i zbrajanja računa posle Miloševićevog hipnotizma, svaki normalni narod bi kao besna zver rastrgao hipnotizere.....ovde ništa.
Ne ovde nešto, narod dopusti da ga vodi neko ko ne radi ništa.
Silne priče o glupim političarima su besmislene, njih neko bira.
Ti što biraju su krivci za sve.


Grof po običaju,

udara u esenciju problema, to šta pišeš ja drobim već deceniju i po, uzalud ludima pripovedati i otvarati oči...

u Srbiji sem hipnozera nema zaniteresovanih za politiku, što si veći hipnotizer i fatamorganik ti si omiljeniji međ' svekolike sluđene i blentave birače.


re: LUD NAROD

grofe,
i genijalci iz "tehničke vlade"
to (jako) dobro znaju!
pa makar bili "tehničari"
još koju godinu, (a gde bi inače žurili)...


Protiv bojkota jer...

... u ovoj zemlji može da izađe jedan čovek na izbore i da izbori budu valjani! A naši političari hvala Bogu pa su bez savesti, pa se ne bi mnogo ni brinuli što je jednocifreni broj glasača izašao na izbore. Bojkot bi samo napravio uslugu radikalima...

Predrag M. Azdejković
www.queeria.com


Pedja, BOJKOT bi pokazao da

Pedja,
BOJKOT bi pokazao da ovdašnji političari u parlamentu
nisu predstavnici naroda, to jest da predstavljaju isključivo sami sebe tj. vlastite interese.
TAKOĐE ukazao bi i na to da građani osećaju potrebu za novim akterima na sceni (izvođačima političkih radova).


Da, razumem ja to... Samo

Da, razumem ja to... Samo što ovdašnje političare za to zabole guza... Pa Koštunica hoće da bude i dalje premijer iako nije izabrani predstavnik naroda... Fotelje su najbitnije, to se odavno zna... Ja sam za qq i motiku...

Predrag M. Azdejković
www.queeria.com


nikako bojkot. samo bi

nikako bojkot. samo bi izgubio narod i Opet bi morali da trose za sledece izbore jer u jednom momentu bi drzava Morala da dobije vladu. bojkot u ovom momentu je potpuno pogresna opcija. qq i motika mozda, ali bojkot nikako. ne branim tadica (nikako!) ali u ovoj situaciji sta god da uradi, nece biti dobro: da prihvati da jochic bude ministar policije (ili vec ako je u tome problem), onda bi ga pljuvali a ako raspise nove izbore i ne pristane da 'jochic bude ministar', onda bojkot?? nerazumemsasvim...


Peđa, misliš motiku ili

Peđa,
misliš motiku ili motku ?!


A što se "usluge"

A što se "usluge" radikalima tiče, /da se ne ponavljam, o tome sam već pisao: http://blog.b92.net/node/2904 /
od ovog tromesečnog mrcvarenja samoprozvanog "demokratskog bloka" njima veća usluga uopšte nije potrebna...


Bojkot cega? Izbora? Pa

Bojkot cega?
Izbora? Pa dobro - i to je legitimno sredstvo politicke borbe i izrazavanja sopstvenog misljenja. Ali bi u tom slucaju ili:
1) Pobedili Vadikali (kao ste Pedja rece) ili
2) Tehnicka Vlada vladala do sudnjega dana (u Ustav bi se navela fiksna funkcija tehnickog Premijera, nasledna po partijskoj liniji).

Nista se Oni ne strecaju za sva narodna "peckanja". Svi apeli, protesti, bojkoti i peticije su za njih kao struja iz one kvadraste baterije, 9V. Malo bzzz, ali ne digne se ni kosa na glavi. Njima treba nesto sa "220 u Voltima", sto bi Bajaga rekao, jer to moze i po zivot opasno biti, ali garantovano drma zestoko! Njima treba drmusanje fotelja, moci, novca, "ideala", pozicija i kvazi-inteligencije.

Samo bih dodao jednu misao o moci. Onaj koji se krece putevima moci moc zeli, kada je osvoji zeli da je uveca, i spreman je na sve da je zadrzi! Kada to nas narod shvati, te shodno tome glas daje ne zato sto mu/joj "veruje", nego sto mu/joj ukazuje trenutno "poverenje" (zato se i kaze mandat: prijatelj nema ogranicen mandat, ali premijer i predsednik imaju), koje moze da mu/joj uskrati kad god ono bude zloupotrebljeno. Zvuci nadrealno i utopisticki, ali bi nas pokusaj da to dostignemo doveo do izlaska iz fekalija sa ovih slika koje ste gore postavili.

Postovanje,
Boris


NAGRADNO PITANJE

glasi:

Jesu li ovi ljudi aljkavi ili alavi ?


ne mogu a da ne citiram

1964. godine Slobodan Jovanović piše:

Uzimajući ga u njegovom najpotpunijem i najizrazitijem vidu, poluintelektualac je čovek koji je uredno, pa čak možda i s vrlo dobrim uspehom svršio školu, ali u pogledu kulturnog obrazovanja i moralnog vaspitanja nije stekao skoro ništa... On sve ceni prema tome koliko šta doprinosi uspehu u životu, a uspeh uzima u »čaršijskom« smislu, dakle, sasvim materijalistički... Ipak i u moralnom, kao i u kulturnom pogledu, on je u osnovi ostao primitivac... Školska diploma, kao ulaznica u krug inteligencije, dala mu je preterano visoko mišljenje o sebi samom... Pretpostavimo da se u njega probudila politička ambicija, i da je uspeo postati ministar. Taj položaj mogao je ugrabiti samo kroz silno guranje i strmoglavu jagmu, i zato će smatrati da je to sada nešto »njegovo«. Iz te svoje tečevine ili, bolje reći, plena gledaće da izvuče što više ličnog ćara. Biće »korupcionaš«, ali neće biti sasvim svestan tog fakta: toliko će mu to izgledati prirodno i na svom mestu... Politička ambicija jednog poluintelektualca upravo i nije politička. Ona se sastoji samo u tome da se čovek kroz politiku obogati, i da na visokim položajima progospoduje. On ne zna ni za kakve više i opštije ciljeve. Tek kad poluintelektualac izbije na vrhunac političkog uspeha, vidi se kako je on moralno zakržljao. Poluintelektualac u takvom položaju tim je opasniji, što ne zna ni za kakve moralne obzire koji bi njegovo ogorčenje ublažavali... Poluintelektualac je bolesna društvena pojava, koja je obelodanila dve stvari: (1) da je kulturni obrazac potrebna dopuna nacionalnog i političkog obrasca, što se naročito oseća onda kada uticaj ta dva obrasca stane slabiti - i (2) da škola koja se ograničava na davanje znanja, bez uporednog vaspitavanja karaktera, nije u stanju sprečiti pojavu takvog društvenog tipa kao što je poluintelektualac.

Aktuelno - zar ne ?!


Vrlo...

Kao da je slikao Dinkića..ili Velju..ili...možemo do sutra..


Ako budu novi izbori,

nikako se ne smeju bojkovati, mada ja sumnjam da ce do njih doci.


kapi

slazem se uvek sa tobom, ali ako budu u julu, pukli smo


uvek nekako puknemo u julu...

uvek nekako puknemo u julu...


kakv crni bojkot? Apsolutno podrzavanje DS + DSS

do totalnog (samo)unistenja.


...

u pravu si. ovi su sami sebe demontirali: i time nejaku, jedva-na-nogama-stojecu drzavu. treba ih ignorisati.

ali, pre svega : preoteti im vlast.

kako su im samo bezbojna lica na fotkama! sablasna odsutnost zdrave boje...

potpisujem. ako treba i punim imenom.


nemojte tako...

"kako su im samo bezbojna lica na fotkama! sablasna odsutnost zdrave boje"...

johnny ,

pa nemojte tako...
a selja?!?
on je baš zdravo rumen...


sve je tacno,ali se oko ove

sve je tacno,ali se oko ove tri stavke ne slazem.

Quote:

Zato što će novi izbori koštati novih 12 miliona eura.

Koliko ce nas kostati ovakva vlada,nase izgubljene godine sa njima?Deset mi onda uzeli,cetiri sada,plus me niko ni pitao nije,mozda se ne bi ni nervirao da znam da cu ziveti trista,tako da,kada se sve sabere...
Kada ti neko ukrade pare,to kazu,zove se lopov,
a kako se zove kada ti neko ukrade godine,e to ne znam.

Quote:

Zato što nismo blesavi da i ubuduće nasedamo na vaša obećanja.

Itekako smo blesavi,ne znam ni jedan primer,kada nismo naseli na lazi,prazne price,bajke.

Quote:

Zato što ovaj narod zaslužuje bolju, i odgovorniju vlast, tj. ozbiljne izvođače političkih radova.

Zasluzujemo ono zasta smo sami glasali.
Prave nas budalama,prave,sta radimo,nista.

Hocu da kazem da nisu oni krivi,mi smo krivi,mi dopustamo.
Kada se budemo promenili,takvi ce moci samo kuci politikom da se bave,javno,jok.


E, zato bojkot

re: sve je tačno...

E, zato bojkot > zato što ne pristajemo da nas vi[e iko (bilo ko) pravi budalama. Bojkot tako što će neko kanalisati energiju građana kojima je već svega dosta (dakle većine u ovoj zemlji), ko će sa tim građanima početi da pravi DEMOKRATSKI FRONT, (neko predloži ovde, naziv sjajan), ljudi koji će imati volje, snage i hrabrosti da kažu: ne pristajem/o na politiku bez vizije, ne pristajem/o na kompromise, nadmudrivanja i namirivanja, ne pristajem/o na kompromose oko suštinskih pitanja, ne pristajem/o da učestvujemo u igri u kojoj ne postoje pravila, ne pristajemo na politiku iz koje je izgnan i proteran moral...
E zato: BOJKOT DO POBEDE!!!
Ako me neko ubedi da postoji alternativa OK.
Biću (mu) zahvalan, zasad je ne vidim...


"Neko ce kanalisati energiju gradjana...."

Kojim kanalima ?
Koju energiju ?
Ko je Neko ?
Sta je Neko do sada radio ?
Da li Neko ima prijatan glas i umilni pogled ?
Da li Neko moze da se predstavi ?
Nama.


BOJKOTUJMO OVE DA BISMO DOBILI NOVE!

Iskreno, ma kako to naizgled samoubilački delovalo, poverenje građana, ili bar moje poverenje, ubuduće može da osvoji samo onaj ko uspe da dokaže da za njega ne postoje kompromisi oko suštinskih pitanja...
Do nedavno sam bio ubeđen da bi taj “neko” mogao da bude iz grupacije stranaka oko LDP-a... Danas više nisam toliko ubeđen. E, sad, ukoliko posle sledećih izbora LDP umesto 16 bude imao 21 ili 14 poslanika – mislite li da će zbog toga stvari u ovom društvu (parlamentu) biti različite... Ja, na žalost, ne vidim previše mogućnost(i) za navedeno...
Taj “neko”, dakle, u dovoljnoj meri može da bude ubedljiv jedino ako dokaže da ja različit od svega ponuđenog: od muljanja, kohabitiranja, paktiranja, namirivanja, potkusurivanja, nadmudrivanja...
Onaj koji bude imao snage da kaže: gospodo vaš sistem vrednosti uopšte me ne interesuje jer je: a) neprincipijelan b) nemoralan. Ne interesuje me poslanička plata ili novac iz budžeta – interesuje me promena sistema vrednosti u ovom društvu! Tačnije njegovo uspostavljanje – pošto trenutno nikakav niti sistem niti “vrednost” jednostavno ne postoje!
Znam koliko sve naizgled deluje utopistički ili nerealno, ali možda upravo bojkot kakav su DS i Z.Đinđić sprovodili početkom 90-ih:
BOJKOTUJMO OVE DA BISMO DOBILI NOVE!


Ko je neko?

Homo homini lupus est.


Neko je vuk ?

Covek je coveku vuk ?
Mozda je tako u strasnom snu, u nocnoj mori u kojoj Ljubavi nema...
Ali, probuditi se SVAKO mora, jer takva je sila koja svaku bezlicnost razbija.
I Nekog stvara.


neko

oho, sad smo i pesnički nadahnuti


Da,

pesnicki i pesnicarski...., nadahnuti.


PESNIČARSKI lepo zvuči...

lepo zvuči ovo: PESNIČARSKI !


Pesnicarsko nadahnuce

Ah, ah, kakvu bujicu reci izazva poslovica ova od starih Latina.


Znate kao ide ona poslovica -

Ko sa Latinima tikve sadi, bujicom reci se sladi.
Pesnice mu tu dodju kao cherry on the top..., ako me razumete ?


pesničarenje III

Bujica reči
ne može da spreči...

krenuo da rimujem pa mi ne ide
molim pomoć... nastavite ako imate volje...


Pesnicarenje IV

...da prazna glava
ko lonac ne zveci.


A, onaj ko mudro o loncu zbori

kao potocic je sto zubori...
Tako, u prijatan dremez padam
sretan sad i pozdravljam vas rad.


Bujica reči ne može da

Bujica reči
ne može da spreči...
...da prazna glava
ko lonac ne... zveci
pa da je takvu bensedin leci...


...ali leka za glupost na zalost nema

pa makar izjeli tonu euro-krema.
Ipak, za nadu u Srbiju mesta ima
iako se sve u njoj vala bas klima...


Ma kakav crni bojkot

Ma kakav crni bojkot, na izborima se sve resava, daj Boze da budu izbori, da ne moramo da cekamo ove bolide jos 4 godine da se izdrkavaju po Srbiji. Prosli izbori su bili fer, na izborima ih je jedino moguce srusiti sve zajedno. Potrebno je napraviti pokret sa pravim programom. Ako ce stvarno biti izbora, onda napraviti stranku sa pravim programom.

Demokratski orijentisanih je vecina u Srbiji (mislim u odnosu na crveno-crnu koaliciju), to treba svima da bude jasno. Potrebno je samo skupiti glasove demokratski orijentisanih na jedno mesto, ili veliku vecinu na jedno mesto. Pitanje je samo kako to izvesti. To je moguce jedino pravim programom. Srbija je malo politicko trziste, i pravi program i istina mogu vrlo brzo dospeti do masa. Narod ce vrlo lako prepoznati to. Narod nije glup, da je glup ne bi se desili protesti 96-97, ne bi se desio 5. oktobar. Bice ljudi da sa nama iz opozocije nesto nije u redu, bice zaista da je gubitak Djindjica upravo nenadoknadiv - jer je opozicija totalno nesposobna i neprakticna.


sad...

but true, ovo za Djindjica... Ako i ima nekog slicnog profila, on sedi kuci bez posebne zelje da popije metak (ili tri?)...


Ma da

Ali ako se napravi pravi program, ne mogu nas sve pobiti, batina ima 2 kraja, nicija nije do zore gorela.

Mogu i da ubiju nekog, ali program ostaje. Program, ideja i narod ce ih pobediti.

Nema sanse da oni dobiju bitku protiv naroda, ako sve krene na pravi nacin i pravim putem.


re: ma kakav crni bojkot...

potpisujem:

Potrebno je napraviti pokret sa pravim programom. Ako ce stvarno biti izbora, onda napraviti stranku sa pravim programom.


Nebojsi Milenkovicu

Ne razumem sta je nejasno ovde.

Ako ne bude izbora treba formirati pokret i raditi kroz njega sledece 4 godine.

Ako bude izbora, naravno da treba napraviti stranku, jer pokret ne moze da se prijavi na izbore, to mora biti stranka. Mislim, nema vremena za delovanje kroz pokret, jer delovanje kroz pokret podrazumeva relativno duzi vremenski period.

Koliko sam shvatio, ukoliko bude izbora, bice ih za 2 meseca.

Nadam se da je sad jasnije, ako ti treba jos pojasnjenja, vrlo rado cu ti odgovoriti.


ne crni već TOTALNI bojkot...

LBSL,
ok. na izborima se sve rešava – nisam baš bolid da to ne shvatam...
ipak – pitanje je: kakvi izbori, ko se bira, kakva je ponuda...
kakav će biti ishod tih izbora i šta nas posle njih čeka...
pa čekaju nas isti ovi tipovi – iste ove pogodbe, nagodbe, namirivanja, potkusurivanja oko toga ko će šta da drži, ko će šta da kontroliše, ko će nad čime da ima šapu...
e, ako tu vidite ikakve principe za koje bi se trebalo zalagati tj. zbog kojih bi trebalo izlaziti na izbore voleo bih da mi (ih) objasnite...
ako nema principa – ako nema vizije gde bi i kako ova zemlja trebala da ide... čemu onda izbori... to jest čemu izbori koji ne bi promenili ništa...
da bi se pojavila snaga koja će biti zaista SNAŽNA potrebno je nešto radikalnije, odlučnije... ako to nije bojkot... ok: šta jeste?!
Jasno je da novog Đinđića nema na vidiku – i šta sad: daj šta daš?!
Neka hvala.
Sačekaćemo!
NE ŽELIM MANJE ZLO → ŽELIM VEĆE DOBRO !
Ne želim da me iko više truje i plaši pričama “ako ne pobedimo mi doći će radikali” – pa radikali su već tu, gospodo, i to zahvaljujući vama!
Vi ste ih vaskrsli!
Onda lepo – ako ste vi već nesposobni da ih zaustavite: NEKA DOĐU RADIKALI!
Pa da lepo već jednom završimo i sa vama i sa radikalima!
E zato: BOJKOT DO POBEDE!


Pa Nebojsa upravo to i govorim,

Pa Nebojsa upravo to i govorim, taj program nove stranke ili pokreta mora da bude SNAZAN, RADIKALAN I ODLUCAN, za razliku od postojecih stranaka koje si spomenuo.

Zasto ne iskoristiti izbore, ako ne pobedimo - izvrsicemo izvanrednu promociju te nove stranke/pokreta kao vec da ga nazovem, mada ja mislim da mozemo da pobedimo.
Ako i ne pobedimo nista nismo izgubili, jer i ako ne izadjemo na izbore, izaci ce sigurno 40%-50% glasackog tela, mozda i vise. Ja mislim da Tadic nece svoje birace pozvati na bojkot.

Izbori su najbolje vreme za promociju programa, jer tada je narod i te kako raspolozen za to. Posle izbora paznja birackog tela drasticno pada. Jos jedna stvar, zemlja nije u tako katastrofalnoj situaciji u poredjenju recimo sa periodom 1999-2000. Tada je bio daleko bolji momenat za bojkot, bilo je i predloga (koliko se secam Draskovic, a mozda cak i Dinkic - nisam bas siguran za Dinkica) . Ali Djindjic je bio kategoricki protiv bojkota.

Jos jedno prakticno pitanje, ko bi organizovao taj bojkot, neka stranka ili grupa gradjana - mislim ko bi pozvao na bojkot. Uglavnom se slazem sa tvojim stavovima, ali mislim da bojkot nece biti efikasan.

Ponavljam, treba ici SNAZNO, RADIKALNO i ODLUCNO sa programom. Treba se tuci, naravno ne motkama - vec idejom i ovakvim programom.


a za šta je to narod "raspoložen"...

LBSL,
ma razumemo se mi uglavnom, to jest u načelu.
Interesuje me samo: jeste li (i na osnovu čega) zaista ubeđeni da je narod u ovom trenutku, kako kažete “i te kako raspolozen” za bilo šta - meni se čini da je upravo suprotno!
No, pošto izbori još uvek nisu raspisani – kada se to bude dogodilo (a sva je prilika da hoće) imaću i nove, konkretnije predloge pa se tada čujemo.
srdačan pozdrav
n.m.


Nebojsa

Nebojsa, mislio sam da je narod raspolozen za politiku u vreme izbora. Kada prodju izbori, drasticno opada interesovanje za politikom, ljudi imaju preca posla.

Tako da u ovom trenutku ne postoji interesovanje, ali ako se sutra raspisu izbori - automatski ce porasti i interesovanje, pogotovo ako se registruje stranka sa jednim programom, kakav smo vec ti i ja spomenuli.

Vec smo se slozili da se na izborima sve resava. Zasto cekati izbore da se raspisu, pa da ih bojkotujemo, da bismo onda kroz 4 godine izasli na izbore.

Ja sam za izbore, cak i ako DS-DSS uspeju da oforme vladu, treba formirati pokret koji bi odmah posle formiranja vlade trazio nove izbore, ali Nebojsa PROGRAM JE NAJVAZNIJI, treba ga napraviti da bude pravi, da taj program BUKVALNO RAZBIJE, da ljudi odmah cim ga procitaju postanu nase pristalice. Ja imam na umu takav jedan program, Dule Nedeljkovic je obecao da otvori blog gde mozemo da iznesemo predloge. Zeljno ocekujem taj blog.

Hvala, srdacan pozdrav!
LBSL


društvance koje obećava!!!

vidiš, ovde se okuplja društvance koje obećava!!!


Tacno !

Tacno tako...
Kako niko ne vidi da je normalan ..hm ? ...norrrrrrrrmallan sled za ovu prokletu zemlju da - posle silnih hokus -pokus ideja preko Slobe, etc ...NATO ...- /prokletstvo je, narravno u tome sto je par godina uletelo i malo Sunca /samo par godina/ - pa preko ovih kleromajmuna - sasvim, dakle - sasvim logicno da - ko zadnja prostitutka u rano jutro /umorna,prljava,prebijena,stagod/...odradimo i radikale.../u bulju, 4 sure, a kako bi ?/
Zato mislim da je svejedno ...Ja sam vec zimus agitovao da se glasa za DSS ...da DORADE posao koji su zapoceli...pa ma kakva cena bila...ionako smo preplatili 12.marta......Jedva sam cekao da vidim kako ce da nam "svojim recima" objasne da Kosovo,etc ...malo ...nije vise nase...i da je ...NARRRRRRRAVNO ..za to kriv ..Dr.Zna Se Vec Ko...al aj sad bas da mu ne skacu po vecnom konacistu .../mom srcu ?/...fini neki momci ...dostojni ...digniTETA...


sve nas je više...

Unfuckable
upravo tako!
sve nas je više...
poz.
n.m.


Srpski radikali se raduju

Srpski radikali se raduju novim izborima. Sva istrazivanja javnog mnjenja ukazuju da cemo imati 40%, a poslanika jos i vise. Na prethodnim izborima, imali smo 1.1 milion, na novim, imacemo 1.3 miliona. Ukupno ce izaci medjutim ispod 3.5 miliona, a radikali ce u novom parlamentu imati preko 100 poslanika.

Od ostalih stranaka, dobro ce proci i SPS, koji moze samo da poveca broj poslanika. SRS ocekuje da ce imati oko 105 poslanika, a SPS oko 20.

Predsednicki izbori su za Tadica vec sada izgubljeni, jer ga DSS nece podrzati. Radikali s druge strane mogu da ocekuju 1.7 miliona u drugom krugu. Za godinu dana, predsednik ce biti Toma Nikolic (sve do 2013 ce mu biti mandat), koji ce ispuniti svoju ustavnu duznost i dati mandat za formiranje vlasti najjacoj stranci, postujuci demokratske principe. Vucko ce biti premijer, a u vladi ce biti mesta i za manjine i SPS, kao i druge progresivne snage.

Srbija se definitivno okrece Rusiji, koja je dokazala da je na nasoj strani i ustala da ispravi ponizenja koje je trpeo Jelcin. Kao glavni oslonac Rusije na Balkanu, Srbija moze da ocekuje mnogo toga dobrog. Nece vise EU ucenjivati Srbiju, vec, ako zele svoj uticaj na Balkanu, moraju da izadju sa konkurentskim ponudama i da pariraju Rusiji. Srbija ce mozda uci u EU za desetak godina (pre toga ionako nece), ali ce ona biti ta koja ce da nametne svoje uslove, jer EU ima alternativu - bliski partnerski odnos s Ruskom federacijom, koja je nikad jaca od kraja hladnog rata. Ako zeli uticaj na Balkanu i u Srbiji, EU neka misli kako ce da ga ostvari - ako ne, nikom nista. Nisu ni Svajcarska ni Norveska u EU, nece biti ni Srbija po svaku cenu!


temerin,

a ti mora da si pristigao sa svadbe palminog sina , vidim donosish nam friske vesti . mora da si tamo svirao na "slepoga misha", ono: dupe gore , glava dole.


gospodjo kapi, vi ste

gospodjo kapi, vi ste medicinski ekspert kome se mi radikali najvise divimo ovde. u nasoj vladi, mozete dobiti ministarstvo za rasnu cistocu, na zalost ministarstvo zdravlja vam ne mozemo dati jer se radikali bore protiv korupcije.


temerin

hehehe, ja sam za ekolosku drzavu ,dakle bez seseljevih radikala tj bez govana. njih bi u hag polsla na "lecenje", dozivotno naravno.


onda glasaj za radikale -

onda glasaj za radikale - radikali ce da pociste govna u srbiji. korupciji cemo stati na kraj bez izuzetka, jedino sto to znaci da takvi kao ti tj. mnogi iz tvoje branse ostajete bez posla - kada radikali obave posao, lekarska struka ce ponovo da bude zasnovana na davno napustenim moralnim principima. tranzicioni dilovi tipa saradnja hitna pomoc/mrtvacnica dok je pacijent jos u zivotu bice samo deo sramne DOS-ovske proslosti.


Temerin, zaboravio si da dodaš:

Ti se probudiš, a ruka ti u noši.

Jel to?

.
EDIT: Kapi, dobro jutro, laku noć i kako to već ide...o)))


krasici,

kod mene je malo posle ponoci. tebi, dobro jutro i dan ceo!


Dr. Kapi, vidim imamo pacijenta, a?

Da li ceniš da mu nešto pritiska hipotalamus?

Oće to i od konzumiranja halucinogena. Čunkvajz, možda?

.
PS. Temerin, to je ovo...


Dajte, bre, Kapi & Krasicko dva mi stvorenjia.....

... skoro najdraza, sto gubite vreme sa decerebriranima? Moron se ili rodi ili postane nakon lobotomije - cak i neinvazivne - al' tak'ome povratka u normalno stanje nema!

Prolece je... pricajmo o cvecu, travi, drvecu... travi...:)

Ljubim vas obe!

Mungos, The ______ljubac

"Onaj potpis koji su vec svi videli mi je drag, Krasicka draza, a Bojana - najdraza!" (Ja(dan))


Mungos, trava odlično uspeva

... u domovini a i šire, ama ovi vadikali još od onomad navikli na te jeftinije varijante, od kojih im je čunkvajz apsolutni favorit. Džeftino, ali udara na žlezde, čoveče!


Ma, to se bre odojilo na...

... na "Tigru" oli nekoj balkanskoj varijanti crack-a! Vadikali & vutva? Ma,'ajde molim te! Oni znaju samo da se tvava pase... pase... pAseeee:)

Obozav'!

Mungos, The ______ljubac

"Onaj potpis koji su vec svi videli mi je drag, Krasicka draza, a Bojana - najdraza!" (Ja(dan))


Dobro je ovo obožav',.. :)))

Odoh da malo pridržim jastuk. A vi, pazite mi Temerinca da se ne navari kukavan od te boje za sulundare. Kod njih može noću da ne radi Hitna, šta će onda...


E, sto ti je Krasicka...

... kad god krenem da joj se nabacujem, ona pobegne na spavanje!:(
Mislim, dobicu komplekAs nize vrst, pa se moze desi' da predjem u Queer, skocim s mosta....:(

Mungos, The ______ljubac

"Onaj potpis koji su vec svi videli mi je drag, Krasicka draza, a Bojana - najdraza!" (Ja(dan))


!

!


krasici,

moram ga videti uzivo , jer pitanje je da li uopste ima mozak. mozda je samo uvo , i to uvo koje ne cuje.


Auu, Kapi, može li to biti?

Hodajuće uvo, a pritom gluvo?

Al, taj bi i na uvo progovorio, si videla?


Quote:Oće to i od

Quote:
Oće to i od konzumiranja halucinogena

ne ulazeci u vasa licna iskustva, samo da napomenem da su radikali protiv upotrebe lakih i teskih droga.

Glasaj za radikale - DROGA NE!


Drogane moj,

Srbija je već imala dovoljno iskustava sa tobom i tvojima...

Lepo rekoh, kod vas ništa droga, samo čunkvajz.


krasici ,

sta ce njima droga, droga deluje na neurone, a oni to nemaju.kazem ti samo uvo. jedino da ih vucemo za ushi


"Ebo te, kad' mi neko pomene Radikalno, ja dobijem...

... najmracnije asocijacije!
Jednom sam, meditirajuci, pokusao da ih spojim sa neandertalcima... Ishod: caveman je prepadnuto zbrisao u pecinu iz koje nije izlazio narednih pola godine, a odande je samo odzvanjalo "primitivno, primitivno"...
'Ebi ga...

Mungos, The ______ljubac

"Onaj potpis koji su vec svi videli mi je drag, Krasicka draza, a Bojana - najdraza!" (Ja(dan))


Temerine, majstore, idi jos malo...

... odnanaj! Rano si bre ust'o, a znas i sam da si kasno zaspo zbog brige o Srnbiji em Srbima u rasejanju.

Ajde' blago meni... "Ti'jo noci, moje Temerince spava..."

Mungos, The ______ljubac

"Onaj potpis koji su vec svi videli mi je drag, Krasicka draza, a Bojana - najdraza!" (Ja(dan))


a kakva je to bolest?

pa, uopšte ne izgleda bezazleno
- ima li leka?!?


Opis "Temerinca"

Bla bla bla...

Truc.

I na kraju...

bljaks.

Nista vise. Tesko gledati neciju zelenu povracku na plocniku.


lepo je što ste podelili patnju

komšija temerinac,

zbilja je lepo & potresno što ste sa nama
tako iskreno podelili svoju patnju.

hvala vam!


Superprogram

Postovani Temerin,

molim Vas da mi dozvolite da ovaj tekst, u celini ili u delovima, koristim za plasenje normalnih gradjana Srbije.

Za uzvrat, nudim Vam predlog novog izbornog slogana za kampanju SRS:

DOLE ZIVOT!


re: superprogram

Dr M

pa on upravo zato i služi - tako da verujem da će čovek pristati... ali: hajde da vidimo...


Ja bih gospodina radikalnog

Ja bih gospodina radikalnog pitao nekoliko stvari:
Na koji nacin radikali vide rjesenje Kosovske krize i koja je njihova opcija ako savjet bezbjednosti usvoji prijedlog Ahtisarija?
Da li radikali i dalje ostaju kod zapadne granice Srbije Virovitica, Karlovac, Karlobag i na koji nacin misle ostvariti tu granicu?


Ali ništa od vaše vlasti,

Temerine

Evo Velimir I. kaže da će sutra podržati Tomislava Nikolića za predsednika Skupštine, tako da će, za uzvrat, on i njegovi i dalje vladati, uz POMOĆ radikala.
Znači, samo sateliti.


Norveska ima naftu, a sta to

Norveska ima naftu, a sta to ima Srbija kao bogatstvo


angela

Srbiji su Srbi najvece bogatstvo. Vece i ne treba. A ti dumesh pravo pitanje da turish, turela bi i jupitnik ukraj. Ajd.


A gde je ta "norveska" nafta?

Pod MEDJUNARODNIM VODAMA!!! Uzurpirano, pa proglaseno svojim...
A da noisu to uzurpirali, ne bi imali bas nista osim vizuelne divote fjordova.

Mungos, The ______ljubac

"Onaj potpis koji su vec svi videli mi je drag, Krasicka draza, a Bojana - najdraza!" (Ja(dan))


Usput...

Posto nisam redovan i predan posetioc bloga, a i vidim da te osobe cije misljenje cenim uvazavaju - necu te optuziti da radis za UDBA-u (sto nije i dokaz za isto), vec cu ovaj tekst opravdati tvojom blagom nervozom (naravno opravdano izazvanom).
Drugi razlog bi bio sto ne da me zabole, nego bih se i obradovao pobedi vadikala koliko i pobedi - da ne kazem demokratske opcije - vec onih koji bi morali hitno da nesto radikalno menjaju, da ih smradovi ne bi ustrelili (na zalost, Zoran nije imao resursa za to).
Uostalom, ko je pobedio na proslim izborima? Zasto neprestano ta frka "da radikali ne dodju na vlast"? A zasto da ne dodje na vlast onaj ko ima najvise glasova na SLOBODNIM izborima? A uz to ima i prostu vecinu u narodu i parlamentu za svoje ideje. Pa valjda smo se borili 1995/96 kao i pre i posle toga za to da se postuje izborna volja gradjana?
Toliko malo ima ljudi koje bih zalio, a toliko mnogo razloga da likujem u slucaju da Srbija nastavi kako zeli vecina, da nistam u stanju da se izdignem iznad situacije i pozelim neki "blagoslov" svome "nebeskom" narodu.
Ipak, samo jedna stvar me moze spreciti da izadjem na eventualne izbore i dam glas (ovoga puta; prosli put nisam glasao) LDP-u: ne mogu biti siguran da ne rade za UDBU.
A ti bas igras na tu kartu?


Totalno, apsolutno i decidno protiv bojkota

U zemlji chiji politichari decenijama bojkotuju gradjane, bojkot gradjana je tachno ono shto prizeljkuju asasini i secikese na vlasti.
Odluchivanje malog broja ljudi, pa to je odlika i stremljenje svakog autoritarnog rezima.

S druge strane impozantni, odvratni i istiniti spisak koji je sastavio N.M. zbilja zahteva mnogo vishe od pukih stranachkih saopshtenja, "oshtrih" intervjua i ostalog jektichavog negodovanja.
Za to su, opet, neophodni organizacija, koordinacija, logistika i ostali detalji koje moze da pruzi samo politichka organizacija - pozivanjem na gradjansku neposlushnost i sve vidove delovanja koju mogu sprechiti gadove u vrshenju vlasti.

Medjutim, treba imati u vidu i mogucnost da ce novih, ponovljenih izbora ipak biti jer postaje sve ochitije da DSS, svojim bedastim trucanjem oko Kosova, zapravo zeli da sachuva one brloge vlasti u kojima se nalaze dokazi o inspiratorima, sauchesnicima i politichkim mecenama poslednjeg srpskog potonuca.


re: Totalno, apsolutno i decidno protiv bojkota

potpisujem i ovo:

Za to su, opet, neophodni organizacija, koordinacija, logistika i ostali detalji koje moze da pruzi samo politichka organizacija - pozivanjem na gradjansku neposlushnost i sve vidove delovanja koju mogu sprechiti gadove u vrshenju vlasti.


Sve ima alternativu

E sad, poshto nas empirija upozorava da su politichke organizacije previshe opterecene unutrashnjom raspodelom i ljudskoj sklonosti ka gramzivosti - mozda je reshenje ipak u NPO.
Tj. ako nas zahebu ovi na koje rachunamo i ovi u koje se nadamo - onda definitivno NPO.
;)


Patriotizam poslednje utočište nitkova!

Donalde,
Adam Mihnjik je davno primetio da je: Nacionalizam poslednja baza komunizma. To je poslednji pokušaj zastarele ideologije da u društvu nađe podršku za diktaturu...
Čini mi se da je u istom duhu isti autor (a možda i neko drugi-nisam siguran) rekao i da je: Patriotizam poslednje utočište nitkova!

poz.
n.m.


Samuel Johnson:

Patriotism is the last refuge of a scoundrel.
(Johnson je to rekao uvece, April 7, 1775).


Sad

sam u dilemi... autor bloga je krenuo sa idejom totalnog bojkota buducih (eventualnih) izbora a posle samo 40-tak postova je promenio misljenje... mozda na neki nachin i pohvalno, ljudi uvidjaju svoje greske i prihvataju njihovo ispravljanje. Gde bi nam bio kraj da su svi takvi...

Bojkot je totalno pogresna stvar, glasachi desnog bloka sigurno nece bojkovati izbore na koje izlaze nosioci njihove politicke ideje a svaka politicka partija koja bojkotuje izbore vodi svojoj izolaciji i marginalizaciji (setite se bojkota DS iz '90-tih). Predaja bez parlamentarne borbe je neshto najgore sto politichka partija moze da poruchi svojim simpatizerima "ne slazemo se sa stanjem u zemlji, nemocni smo da bilo sta menjamo i stoga bojkotujemo"... sa luzerima i uz njih mogu i zele samo isti takvi a po ljudskoj prirodi svako se bori da ne spada u tu kategoriju.

Sa stanovishta obichnog gradjanina bojkot izbora nista ne resava, politichka grupacija koja je sad na vlasti bi ostala do daljeg na istoj poziciji (ne znam da li u Srbiji vazi izborni zakon koji predvidja vise od 50% izaslih na izbore) ili u sluchaju uspelih izbora bi skoro sigurno pobedila opcija protiv koje se na ovom blogu tako srchano zalazu. Najbolja opcija bi bila novi zibori i da na njih izadje % glasacha jednak onom koji je izasao na nedavne predsednicke izbore u Francuskoj...

Na takve izbore bi eto chak i ja izasao ... i glasao za DS :P


Raz/rešenje dileme

Lionsgate,

Što se vaše dileme tiče : mišljenje (ipak) nije promenjeno!
Pošto je očigledno da oligarhija na vlasti neće tako lako ispustiti: vlast, privilegije, položaje, upravne odbore, eee etc... etc... Baš kao što neće dopustiti ni da se na sceni pojave neki novi, neiskompromitovani ljudi (ima raznih načina: recimo BIA, tabloidi,...) bojkot bi u ovom slučaju (možda) mogao biti korektiv.
Što se bojkota DS-a iz 90-ih uopšte ne delim vaš stav da je on po stranku bio loš. Naprotiv!
Bojkot, takođe, nije odustajanje od borbe - već drugačiji način borbe. Naravno, posle bojkota - ili pre bojkota - predstoji tj. sledi (još) mnogo toga!
Širok front građanske Srbije mogao bi nastupiti pod sloganom gospodo ili 1, 2, 3,... ili : BOJKOT!


BOJKOT do pobede!

e, DA, izvinite:

Šta je alternativa - opet izbori, opet rezultati približno slični ovakvim kakve sada imamo (uz porast radikala, naravno)... opet maratonski pregovori u kojima bi isti ovi "AKTERI" trebali da se "dogovore" o istim stvarima O KOJIMA sada ne mogu - ljudima, očigledno, ne ide... s tim što će tada biti još nervozniji (zvanična verzija će biti: "principijelniji") pošto će biti jasnije šta građani misle o njima nakon ove blamaže...
onda opet čerupanje, potkusurivanje, natezanje, namirivanje...

E zato: BOJKOT do pobede!


Ne Bojkot- Demokratski front

Postovani Nebojsa,

bojkot je samoubilacko resenje. On moze da ima neku politicku i moralnu tezinu u situaciji u kojoj bojkotovana strana ima makar trunku savesti i morala.

To kod nas nije slucaj.

Nasa jedina perspektiva je potpuna podela birackog tela na dva dela -Demokratski front, kako ga ja nazivam, i one druge. Srbija mora da zakoraci u jednom pravcu, ili evropske vrednosti sada ili vera u zagrobni zivot zauvek.

Ne mozemo vise da budemo ovako raskreceni.


Dr M

Svidja mi se tvoje rezonovanje, hoces mi pojasniti molim te tvoju ideju o Demokratskom Frontu, da li imas na umu novu stranku, koaliciju postojecih stranaka sa demokratskim opredeljenjem ili formiranje pokreta.


Demokratski front 2 LBSL

Postovani LBSL,

po mom misljenju DF bi bio koalicija DS, LDP, dela DSS (onih ljudi koji su prozreli, pa prema tome i prezreli, Kostunicu), manjinskih stranaka i onog dela inertnog birackog tela koji shvati da je Srbija u klinickoj smrti.

U ovom planu je slaba tacka Boris Tadic. Ukoliko pristane da nam zivot i dalje uredjuju VK i BIA morace da se bavi Gardom cara Lazara, vehabijama i drugim novopronadjenim problemima od kojih ce jedan biti i ubrzani kurs ruskog.

Medjutim, ako Boris veceras napravi Kopernikanski obrt i pobedi svoju kalkulantsku prirodu, a time i politiku, moze da racuna na oko 2 miliona biraca sto je dovoljno za pobedu pri izlaznosti od 3,5 miliona ili vise.

Iz ove racunice izlazi da ce Boris imati dugu noc i da ce morati da odluci da li ce sutra da nam svane Djurdjevdan( Djudjevdanak, hajducki sastanak) ili Vidovdan, dan nasih istorijskih sunovrata.


Ne misliš valjda na Obrena Joksimovića !?!

Dr M

Ideja o DEMOKRATSKOM FRONTU se, priznajem, i meni dopala.
Ali čoveče: gde nađe onaj “deo DSS (ljudi koji su prozreli, pa prema tome
i prezreli, Kostunicu)” leba ti?!???

Ne misliš valjda na Obrena Joksimovića !?!

Što se dileme vezane za predsednika Tadića tiče, on čovek još uvek: sabira, oduzima, računa, broji, prebrojava, premerava, odmerava, pazi da ne prenagli, savetuje se, ispituje javno mnenje, astronomske prilike, meri (i teško da će ikada da preseče – sem ako na to ne bude nateran, naravno - a posebno ne do jutra, kako kažete)... Dakle, po tom pitanju budite “bez brige”...


Kakav crni Obren!

Postovani Nebojsa,

meni Obren moze da padne napamet samo kad se uvece prejedem, kao sredstvo za povracanje.

Pod "deo DSS..." mislio sam na mnoge ljude koji su glasali za DSS zavedeni gradjanskim imidzom koji je prikazivao VK krajem proslog veka ali su ga prozreli kad se okruzio Tijanicima, Nalicima, Legijama, Tomicima itd...,a prezreli kad se slizao sa Cecama, Sandama, Veljama,Borama i Palmama.

Demokratski front ne podrazumeva sektasenje, dobrodosli su i konzervativniji gradjanski opredeljeni ljudi, svi oni koji zele da zive u drzavi uredjenoj po evropskim standardima, sa evropskim pravima i evropskim mogucnostima.


Dr M ovo za Obrena je,

Dr M
ovo za Obrena je, naravno, bila šala...
ipak taj deo DSS o kom pričate bar meni je,
oprostićete, i dalje nevidljiv...
ostalo je ok.


Gradjanska Srbija

je manji deo izbornog tela u Srbiji, njen bojkot ne bi oduzeo legitimitet onima koji dobiju izbore... zar sadasnje stanje nije dokaz za to? Gradjanska Srbija jos ne moze da pobedi na izborima, voleli mi to ili ne. Mislite da bi na eventualnim izborima za 2-3 meseca bilo koja politicka partija proglasila BOJKOT?

Jedini nacin da vasa ideja zazivi je da (a to ste i sami rekli) neka grupacija koja nije u politickoj igri pokrene sveopsti bojkot... a za ove ili skorije izbore je to vec kasno. Istine radi u Srbiji nema snage koja to moze da uradi, svi su vec ili u politickim partijama i bore se za svoje parche privilegija ili su vec odavno gradjani drugih drzava.

~~~~~~~~
Ovo je edit na vas drugi post... koju alternativu stvarno imamo? Nemam pojma... svi znamo da ce ponovo sve isto biti, par % gore dole za jedne ili druge ali shahovski receno bice i dalje pat pozicija. Alternativa je da se gradjani samoorganizuju i za neko buduce vreme pokusaju da promene stanje... to je jedan put. Drugi je onaj lichni, da svako gleda svoj interes, da se prikljuci politichkim partijama, da nastavi da zivi u svom svetu ili da jednostavno promeni sredinu.


Bojkot

lepo zvuci danas, kao sto je lepo zvucao i juce. Ipak, bojkot podrazumeva da gradjani Srbije imaju zajednicku ideju o tome sta se ne zeli, protiv cega se buni i sta se bojkotuje. Da li gradjani Srbije imaju zajednicku ideju o bilo cemu ? Da li je bojkot moguc ukoliko te zajednicke ideje jednostavno nema ?


Ninoslave, Odgovor je,

Ninoslave,
Odgovor je, naravno, onaj koji ste i sami nagovestili.
Dakle: bez jasne ideje ko se, šta se i u ime čega bojkotuje – bojkot bi bio besmislen, kao, uostalom, i bilo šta drugo...
Stoga blogB92 smatram gotovo idealnim mestom da se do te IDEJE dođe...


Protiv bojkota!

Nisam za bojkot izbora. Izbori koštaju, i po svim važećim zakonima, da na njih izađe 10 ljudi od 7 miliona birača, oni će biti legitimni.
Ne treba bojkotovati izbore.


Bojkot, taman posla!

Pa oni bi to i hteli. Sto je narod pasivniji, to su oni aktivniji. NO WAY! Ukoliko izbori budu na leto, trebalo bi zaboraviti na odmor, letovanje, more.... Ja bih savetovala da se nabave stare fotelje, puno njih, pa da se postave ispred zgrade vlade. Da se zaustavi saobracaj.
Prazne fotelje bi simbolizovale upraznjena mesta. VREME JE ZA PROMENE!


Jaooooo,

sada nam opet fali stranka. Neka nova , koja ce da okupi koga? I ciji ce predsednik da bude neko , koji btw , ne da Kosovo, i hoce da demontira DB . Onaj ko se do sada nije uclanio ni u jednu stranku ,nece ni od sada. Znaci docice samo do prelivanja clanstva .
Nego, ako dodje do izbora ( pa molim vas ako Kostunica ostane premijer, a u paralamentu SRS,DSS i SPS i inace cine vecinu, koja je razlika i da na vlast dodje SRS ,zato izlaskom na izbore mozemo samo dobiti) jedino resenje je da LDP i DS izadju zajedno. Sta ja mislim da treba da nam bude cilj: ulazak u EU i u NATO. Tek nakon toga , mozemo biti komotni da " trazimo dlaku u jajetu".
Josh da dodam , ako dodje do izbora, ljudima jasno treba predociti da biraju izmedju rata i mira, i da ce snositi odgovornost za sve sto ce se posle toga dogadjati.


Kapi

mislim da bi koalicija DS i LDP bila odlicno resenje da LDP nije napravio katastrofalnu gresku na prethodnim izborima, i u tacki broj 1 izbornog programa zastupao ideju o nezavisnom Kosovu.

Razumem tvoju ideju da glasove demokratski opredeljenih biraca treba sakupiti na jedno mesto i da bi time taj demokratski blok bio neuporedivo jaci - sa cime se slazem.

Misljenja sam - voleo bih da nisam u pravu, da ukoliko bi se napravila koalicija DS-LDP, da bi LDP preneo svoj negativni imidz i na DS, te da bi ova koalicija ubedjen sam katastrofalno izgubila na izborima.
Nemojmo se lagati, LDP ima izuzetno negativan imidz u Srbiji posle izbora (ne racunajucu glasace LDP-a) bez perspektive da taj imidz skoro promeni, bez perspektive da se glasacko telo uveca.

Mozda bi bilo najbolje da LDP uopste i ne izlazi na izbore, ali da podrzi DS i savetuje svojim biracima da glasaju DS. Tada bi svi glasovi bili koncentrisani na jedno mesto.

Ako bude izbora, zaista je ostalo malo vremena za osnivanje nove stranke, ali ne treba nista iskljuciti.


Ma gde si..

..Zdraviću...


Drago,

ja ga prepoznala josh pre par nedelja u tom nick-u , nego on nije hteo da prizna.


Kapi...

..popravio se malo. Sad nema rasizma..o)


Cika Drago,

Cika Drago, kakav Vas Zdravic, zasto me napadate i Vi i kapi da sam neki Zdravic.

U cemu je vas problem?


LBSL

Ovi te, be, brane od smrada Zdravica. Shta je ovo danas ljudi? Ko da je sve to drogirato. Au !!! A-U.


Ih, bre, bato - drogirato !!!?

Mislis, usrato ?


Pa dobro onda hvala

Pa dobro onda hvala vam svima


O imidzu LDP i DS

Postovani LBSL,

Malopre sam Vam poslao nekoliko reci o svom vidjenju Demokratskog fronta a sad samo jos malo o imidzu partija koje ste pomenuli.

Imidz LDP je u porastu zbog cinjenice da otvoreno govore o problemima i da se njihova predvidjanja, makoliko neprijatana bila, ostvaruju. Nisu ninakakav nacin sabotirali ovaj odvratni Sajam namestaja u kome se DS i DSS bore za svaku fotelju kao da im je od oca ostala. Mudro su krenuli na tajkune u trenutku kad im se za to ne moze pripisati ni licni ni partijski interes, za razliku od slucaja Karic, ukratko, rade ono sto su obecali.

I, pazite, izvor ovih informacija nisu istrazivanja placenih agencija nego privatna anketa na relevantnom statistickom uzorku, Mirijevskoj, Cvetkovoj i Djeram pijaci.

Iz istih razloga imidz DS je u padu a Boris Tadic se sve vise shvata kao covek koji brani svoje pozicije i, kako vecini izgleda, ne moze da ih odbrani.

Na osnovu ovoga, ne mozemo ocekivati da LDP ne izadje na izbore ali bi, mozda, trebalo razmisliti o podrsci DS-a Vesni Pesic na sledecim predsednickim izborima.


Postovani Dr. M,

Postovani Dr. M,

Apsolutno je neophodno da se svi demokratski glasovi ili velika vecina sliju na jedno mesto, u borbi protiv Vojislava Kostunice, u cijim su rukama kljucevi DB-a i KOS-a.

Misljenja sam da Tadic, takticki izuzetno dobro igra ovu utakmicu protiv Kostunice. On je pokazao da je spreman na velike kompromise, cak je Kostunici ponudio i mesto Premijera, koje mu po broju glasova ne pripada, ne zaboravimo i to da je Kostunicina vlada pala. Sve ovo je veliki dokaz, da je Tadic zaista zeleo kompromis.

To ce demokratski opredeljeni znati da cene na izborima, i siguran sam da DS moze da osvoji preko 50% glasova, ako nastavi sa mudrom taktikom u borbi protiv Kostunice.

Mislim da DS treba samostalno da izadje na ove izbore, ne bi bilo dobro da ide sa LDP-om u koaliciji iz prostog razloga, sto ce nacionalisticki blok u tom slucaju sigurno, sve nas demokratski orijentisane proglasiti izdajnicima. Mislim da na ovu pijacnu foru nikako ne treba nasesti i pruziti im tu zvaku, koju su imali na prethodnim izborima. Ne treba im dati tu mogucnost da na osnovu Kosova (koje su sami i izgubili) raspale nacionalnu euforiju i dobiju izbore na takvoj jednoj polarizaciji oko Kosova, polarizaciji na izdajnike i patriote i ostale bljuvotine. Kada ne pricaju o Kosovu, oni zapravo i nemaju sta da kazu birackom telu. Zato im ne treba dati tu mogucnost - ne treba im ici na vodenicu.

Tadicev stav po pitanju Kosova je upravo ispravan, necemo nikada priznati nezavisnost Kosova, ali smo protiv rata.

Sada se postavlja pitanje, kako LDP izvuci iz svega ovoga i dati LDP glasove Tadicu. Pa upravo Nebojsinom idejom, LDP treba da bojkotuje izbore, i vecina LDP glasaca ce sigurno glasati DS.

Apsolutno se slazem da bi za to DS trebao da podrzi Vesnu Pesic za predsednicke izbore, koja ce ih glatko i dobiti u to sam ubedjen, jer je zaista jedina prava na politickoj sceni Srbije.


Tadiceva utakmica

Postovani LBSL,

Postujem Vase misljenje da Tadic " takticki izuzetno dobro igra ovu utakmicu prtiv Kostunice". Medjutim, da ostanemo pri sportskim metaforama, u zapisnik ulazi samo konacni rezultat a "umiranje u lepoti" ostaje samo uzdah bardova sportskog novinarstva.

Genijalni su samo planovi koji se ostvare. Sa radoscu cu priznati da ste u pravu kad Tadic oduva Kostunicu sa politicke scene ali ne verujem da je to moguce bez pomoci LDP-a.

Ne verujem da je moguce preliti glasove LDP-a u DS zato sto su to ljudi sasvim odredjenog politickog mentaliteta, koji misle svojom glavom, i koji nece dozvoliti bilo kome, a narocito ne Tadicu, da ih koristi kao loptu u svojim takticki dobro odigranim utakmicama.

Zasto " narocito ne Tadicu"?

Zato sto mi se cini da imaju velike zamerke na nacin na koji je homogenizovao DS, odstranjujuci sve oponente, dokazane i potencijalne, iz stranke koja se naziva Demokratskom, da bi mogao da se priblizi centru, jureci tako za onim delom birackog tela koje se dodiruje sa DSS-om i koje je manje sklono prozapadnoj drustvenoj orijentaciji nego sto osnovna ideja DS nalaze. Umesto da energicno vesla na zapad pustio je da ga Kostunicina recna struja vuce na istok. Nije hteo da ljulja brod!
Koja "Reka bez povratka".

Izvinite za ovolike vodene metafore, voda nam je do grla.


Postovani Dr. M

Postovani Dr. M,

Borba izmedju Tadica i Kostunice je usla u zavrsnu fazu. Tadic je vec u velikoj prednosti i ubedjen sam da ce pobediti (sa ili bez pomoci LDP-a) . Ovo je zapravo borba meke i tvrde udbaske linije, koja u Srbiji traje od 8. sednice, oko 20 godina. Nekadasnje eksponente Stambolica i Milosevica, zamenili su Tadic i Kostunica.

Vi mozete samo zamisliti, gde bi Srbija bila danas da je Stambolic, jedan umereni i civilizovani gospodin, pobedio. Srbija bi prosla kao i Slovenija, koja je bila predvodjena slicnim Stambolicu - komunistom Kucanom. Na zalost Srbije, pobedila je primitivna i agresivna struja u tom prvoborackom udbaskom establismentu, predvodjena Milosevicem.

Bez sumnje da je Tadic proevropski orijentisan, on ima mnogo dobrih osobina, ali i nedostataka koje ste pobrijali - sa kojima se apsolutno slazem.

Misljenja sam da u ovoj 20-godisnjoj borbi koja upravo dostize kulminaciju, treba podrzati Tadica. Siguran sam da ce pobeda DS-a biti veliki korak napred u demokratizaciji Srbije.
Dalje, ovoj borbi je Zoran Djindjic kroz DS dao nemerljiv i odlucujuci doprinos, zato je kucnuo momenat kada taj DS treba da preuzme vlast u ovoj zemlji. (Molim nemojte me ovde pogresno shvatiti da je Zoran Djindjic bio udbas, jer njega je udba i ubila jer je bio protiv nje) .

Srbiji ce biti daleko - neuporedivo bolje, kada pobedi DS. Misljenja sam da LDP nece preci cenzus ako izadje samostalno na izbore, zato mislim da treba da bojkotuje izbore i signalizira nekako svojim biracima da glasaju DS. Mada ja mislim da ce ljudi shvatiti o cemu se ovde radi, i da ce za svoje dobro glasati DS. Vec sam objasnio u prethodnom komentaru zasto mislim da DS ne treba da udje u koaliciju sa LDP. Mislim da Tadic nece smeti da udje u takvu jednu koaliciju sa LDP-om.

Misljenja sam da ideju da se formira pokret treba sprovesti u delo sto pre, koji bi zapravo izveo taj zavrsni udarac u demokratizaciji Srbije, kojim bi se jednom za sva vremena komunizam iskorenio sa nasih prostora.


Zdraviću..o)

...ko bre instruiše tu DS mladež...mislim toliko besmislica na jednom mestu, šteta..o)))


Pa Cika Drago

Pa Cika Drago vec sam Vam rekao da ja nisam taj sa Vase poternice, molim Vas da me ne vredjate vise i ne poistovecujete sa tim smradom, sto rece Zelenovic juce


Jelena, Ne pasivan ne go

Jelena,
Ne pasivan ne go aktivan BOJKOT – tj. BOJKOT DO POBEDE (objasnio sam gore)...


nebojsha

pa taj bojkot je trebao odavno da zapocne , nezavisno od izbora.


Kapi, Pa jeste – tj.

Kapi,
Pa jeste – tj. Trebao je!!!
Ali šta je tu je: imali smo iluziju da treba ići na izbore.
e sad...


Ovo s foteljama

bio bio super performance. Plus politicka poruka. Wow!


Dunjice

Naravno, to je ono sto Nebojsa kaze, aktivan bojkot. Samo sto ja ne bih da bojkotujem, ja bih bas da se "bombarduju"
nasim prisustvom, mirnim stajanjem ispred vlade, bez nasilja, bez glasa; fotelje, ilili neki drugi performance; citanje vesti iz razlicitih novina, na glas....sve, samo ne ono: Pa sta mozemo mi, mi smo jadan narod koji niko nista ne pita;( Buhuhu!Smrc,smrc...Nije istina da niko ne pita. Mi se stalno svi ispitujemo, propitujemo, zapitkujemo, odgovaramo... Pa zar se ne pita pita kada mu kazu da je izbijanje rata njegova krivica. Zar to nije laz? Krivica je pojedinacna. Onda se to lepo kaze jasno i glasno. A ako narod cuti i izigrava zrtvu, onda je narod KRIV. Evo sada vicem! Zar smo ovce da nas sisaju? E pa nije tacno. Nismo ovce bas svi.

Izvinjavam se svim zivotinjama, konjima, kozama, ovcama, zmijama, cak i insektima, koje nehoticno vredjam kada sam besna. Nosorozima, morzevima,slonovimaa....


Mirno stajanje, aktivan bojkot i Sun Cu Vu

Sve jr to O.K. i mirno stajanje ispred vlade, bez nasilja, bez glasa.. Ali mislim da ipak treba poneti usrane motke. Suština strategije Sun Cu Vu-a bila je primena "čiste moći" tako da se neprijatelj porazi bez borbe, "da se ne pokreće mehanika", kako on kaže. U našem slučaju: kakv neprijatelj - takva mehanika, odnosno oružje.


“jadan narod kojeg niko ništa ne pita”...

Jelena,
vidiš da (čak i) kad si besna ipak ispadne ok.
pa naravno da nismo “jadan narod kojeg niko ništa ne pita”, a isto tako nismo ni jadan narod koji će isto tako jadno, smerno, egzaltirano, skrušeno, poslušno, ponizno, euforično, ... kako god... da kao stoka izlazi na izbore kad god ga neko pozove i kad god se nekome, da prostiš n.di.ne.
bar kad je o ljudima sa blogaB92 reč, sasvim je sigurno da smo ljudi koji ne pristaju na to da igraju jednu drugorazrednu ulogu u vlastitim životima...
zašto bi za glasali za bilo koga ko ne poštuje naš glas – ko bagateliše istim i ko je spreman da trguje, da se potkusuruje i namiruje sa našim poverenjem...
ne gospodo!
ovaj put ne više!
a šta je alternativa?!
budite uvereni da ćemo je naći – i to upravo ovde.
zajedno.
srdačan pozdrav,
n.m.


Bojkot!?

Bojkot da ali ne bojkot izbora vec bojkot nedemokratskog bloka na izborima!


još najmanje 5 razloga za bojkot

1. Istorija srpskih bojkota nas uči da je bojkot uvek pravo rešenje i da ga po svaku cenu uvek treba sprovoditi (setimo se samo kako se Milošević rasklimao zbog bojkota izbora 1997, da toga nije bilo sigurno ne bi pao 2000;, zar zaboravismo da bi onaj nakazni oktroisani trulakoalicija Ustav bio usvojen da bojkot referenduma nije uspeo... Treba li još primera...).
2. Naravno, treba da pokažemo tim Zlim & korumpiranim političarima da su oni lošiji od nas, tj. da smo mi bolji od njih & da nam ne pada na pamet da još jednom preuzmemo svoj, građanski deo odgovornosti.
3. Poznata je stvar da u svim kulturnim zemljama u svetu u političare idu isključivo najmoralniji i najbolji u svakom pogledu (akcenat na primer Žaka Širaka koji recimo, nikad nije imao veze sa korupcionaškim aferama). Zašto da izlaskom na eventualne nove izbore dopustimo sebi da se opredeljujemo za ove lopuže?
4. Zato što, ako na izbore izađe npr. samo 7 birača od ukupno 7 miliona, cena održavanja izbora pada sa 12 miliona evra na 12 evra, tj. manje od 1000 dinara što za državu nije nepremostiv trošak ni u vreme priovremenog budžeta.
5. Zato što će, ako na izbore stvarno izađe samo oko 7 građana, ova Zla & Višenegokorumpirana politička "elita" najzad ukapirati koliko je sati, i od sramote se javno kazniti samobičevanjem na Terazijama i glavnim trgovima svoh većih gradova u Srbiji. Sasvim sigurno hoće, rekla mi jedna baba.
Malo li je razloga?


NAPOKON NEKO KO RAZUME!

RRASTKO,

HVALA PUNO

NAPOKON NEKO KO RAZUME!

Sa zadovoljstvom mogu i da vas citiram:

● Istorija srpskih bojkota nas uči da je bojkot uvek pravo rešenje i da ga po svaku cenu uvek treba sprovoditi (setimo se samo kako se Milošević rasklimao zbog bojkota izbora 1997, da toga nije bilo sigurno ne bi pao 2000;, zar zaboravismo da bi onaj nakazni oktroisani trulakoalicija Ustav bio usvojen da bojkot referenduma nije uspeo... Treba li još primera...).

◘● Naravno, treba da pokažemo tim Zlim & korumpiranim političarima da su oni lošiji od nas, tj. da smo mi bolji od njih & da nam ne pada na pamet da još jednom preuzmemo svoj, građanski deo odgovornosti.


rastko

milosevic se rasklimao posle nato intervencije . inace, da nije djindjic poturio glupom narodu kostunicu za predsednika ( malo manje zlo od milosevica) ,opet bi milosevic pobedio.


Nebojša,

ne znam da li ste gledali onu epizodu South Parka "Douche and Turd" (bila je na B92 pre par nedelja), ali mislim da smo na toj liniji.
Srdačno,
RR


da smo na liniji – na liniji smo!

RR,
Ne znam na koju epizodu mislite – što znači da očito nisam.
A da smo na liniji – na liniji smo!
OTPOZDRAV
n.m.


Zar nije bolje

Glasati za radikale nego bojkotovati?

Ne shvatam zasto ne glasati za LDP?

Ili ako se napravi siroka koalicija protiv SRS SPS i DSS, jbga izaci ce se.


Ako do izbora dodje, nikako

Ako do izbora dodje,
nikako bojkot, vec sto vise mudrih akcija za povecanje broja glasova, da nas vise kojekakviborcizasvojadupeta ne ucenjuju


Ma kakvi izbori

tek sam sad video vesti, Kostunica imao sastanak u 10 ujutru!

Alo 10 ujutru!!! Pa znate vi koji je to trud!

Pfff... sad sigurno nema sanse da ne naprave vladu.


Koštunica i Tadić su odgovorni političari !

Državnici - čak !
Pronaći će oni najbolje rešenje za narod i državu !


Jel ti to ozbiljno,

ili nas zajebavaš, ili si možda njihov savetnik (tajni)?


Ma jok bre Jeremija...

...to je onaj što je na Skadarskom jezeru ulovio sirenu..o))


Nego ono sa Sirenom sa Skadarskog j.

možda nisam dobro preveo sa Crnogorskog jezika. U originalu, na crnogorskom, onaj Zećanin je, pošto je ulovio sirenu na Skadarskom jezeru, pet dana "KRKO I MRKO", A JA SAM SA SKROMNIM SVOJIM ZNANJEM TO MOŽDA POGREŠNO PREVEO "jeo i j...". E sad nisam ja poliglota ko Dejan Stanković.


jeremije,

tolerantan to govori praznog stomaka, iliti gladan ,zato nemoj da mu uzimash za ozbiljno.


U pravu si !

Stvarno sam gladan.
Ručao sam neku dijetalnu mladu sremsku kobasicu prženu u tiganju na malo masti, vode i decilitar beloga vina.


pa nije loše...

pa nije loše...


tolerantan

pa, kad bi ziveli 1000 godina, pa i da se salimo na tu temu. ali, ovako...


eee tolerantan, pa ti si

eee tolerantan, pa ti si vise nego optimista.
Imam za tebe jedan vic:
pesimista: "Lose je da gore ne moze biti"
optimista: "Moze, moze !!! "


Jel' to ono, gore nego pod Slobom !?

Jel' smo se za to borili !??


uf...ne znam za sta si se ti

uf...ne znam za sta si se ti borio, ali moju poruku nisi shvatio :(


tolerantan

je prekrsteni nenormalko


Eeeeeeejjjjj !

Nemoj da vređaš !


Bojkot izbora je glupost!

Jedini instrument koji gradjanin ima na raspolaganju da utice na buducnost drustva u kome zivi je njegov glas na izborima. Zato na svake izbore treba izaci. Ako smatrate da nema za koga da se glasa i to je u redu, ponistite listic, ali svakako glasajte.


Armadiljo, ubeđen sam u to

Armadiljo,

ubeđen sam u to da građanima na raspolaganju
ipak stoji još mogućnosti!


Bolje i ova (ne)vlada,

nego ovakav program na B92 - Veliki Brat Celebrity - iliti
Grand VB - i tu ne mislim na italijansku verziju, vec na 92ina verzija Grand parade. Nisam ocekivao (osim u dokumentarnim filmovima o srpskoj estradi) da mi zabavni program B92 ponudi Gogu Sekulic live.

Fuj.

Addendum:
Da, imati/nemati vladu je bitnije za jednu zemlju... ali, ne znam kako vi, ja sam od pregovaraca odavno digao ruke kad su odlucili da nemaju nista u gacama za osnivanje manjinske vlade ili za prelazak u opoziciju. Jedino sto me kopka, koliko li donosi mesto ministra saobracaja kad se toliko kolju oko njega? Kapiram da sto se vise (g)radi, to se vise moze staviti sa strane. Neko mi rece koliko kosta asfalt - ne secam se cifre ni merne jedinice, ali mi je odmah sinulo da bih od opravljanja par kilometara puta mogao deci da obezbedim stanove :)


Jedinica mere --- kamion !

Naravno da se vole ministarstva ( i poslovi ) gde je osnovna jedinica mere kamion od cca 20 metara kubnih, najmanje !


Kamion ?!? ima valjda nešto i u kešu...

misliš da je to osnovna jedinica mere patriotizma?!
pa ima valjda nešto i u kešu...


I nepatriote vole iste merne jedinice !

A nisu gadljivi niti na keš !
Samo pod uslovom da je isti ( keš ) demokratskog porekla !


demokratski keš

e, sad razumem!


BOJKOT!!!

BOJKOT!!!


Jelena BOJKOT!!! Nego

Jelena
BOJKOT!!!
Nego kako!
poz.
n.m.


Sta posle bojkota, genije?

Posle bojkota na vlast dolazi SRS, predsednik vlade je Nikolic, ministar policije Gospodin Legija, ministar vojske Ratko Mladic.
Sta onda, genije?


najgori, Hvala za ovo

najgori,
Hvala za ovo genije!
Verujem da je od srca.
Ostale odgovore već imate...
poz.
n.m.


ZATO ŠTO VINJAK NE MOŽE DA ČEKA!!!

Velimir Selja ILIĆ
za ministra bilo čega:
ZATO ŠTO VINJAK NE MOŽE DA ČEKA!!!


Jasno je da ovde ima ljudi koji su za bojkot,

i onih koji su protiv njega. Predlazem svima da pogledaju izvanrednu analizu/argument za/pro bojkota naseg coveka Ivana Marovica ovde


Kakav bojkot

Nego olovke u ruke i pamet u glavu i da ovaj put kaznimo one koji su to zaslužili. A tih trićavih 12 miliona je sitnica s obzirom koliko ovi kradu poreske obveznike (što stave u svoj džep, što omoguće drugima da to čine kroz razne povlastice). A to izgleda nikog ne brini jer se o tome ćuti, a ovako ti kažeš to košta 12 miliona i mi treba da pomislimo kako je to puno pa treba da im omogućimo da nastave. Ajde da potrošimo ako treba i 100 miliona ali da jednom rešimo stvari na opšte dobro ako smo uopšte sposobni za to. Događaji ne daju mnogo nade za optimizam, ali kako god jednom ćemo se valjda osvestiti. Zato IZBORI IZBORI IZBORI jer u svakom slučaju loše nam se piše sa ovim poslednjim izborom.


Ja vec nekoliko godina ne

Ja vec nekoliko godina ne izlazim na izbore i hvala na pitanju,osecam se odlicno.


deli(će)mo osećaj

Alex,
hvala na ohrabrenju!
n.m.


Bojkot je glupost!

Jedino pravo koje nam je jos ostalo u Srbiji je glasanje, a vi bi i to iz inata da odbacite. Tipicno srpski! Gde su to jos u svetu bojkoti uspeli da opomenu, pa cak i smene politicku elitu jedne drzave? Tacno, nigde, i zato je ovaj predlog glupost.
Pritisak na politicku elitu i vlastodrsce se vrsi izborima ili revolucijom, nema treceg. Ako vam se ne svidja bas nijedna stranka, iako se srpska politicka scena po kvalitetu ponude ne razlikuje mnogo od mnogih drugih zemalja Evrope, onda odete na glasanje i precrtate listic i tako stavljate do znanja eliti sta mislite o njima, a ne da ste recimo nezainteresovani za politiku, da ste ljeni da ustanete iz kreveta, da ste na godisnjem, da vam je politika preko glave itd.
Dakle, dok god su izbori slobodni treba ih maksimalno vrednovati, posto to nije bilo oduvek tako, a mnogi na kugli zemaljskoj to osnovno pravo ni nemaju, i zato treba otici i zaokruziti nesto ili precrtati, ali u svakom slucaju na izbore se izlazi.


Uvek kad sam glasao,osecao

Uvek kad sam glasao,osecao sam se posle namagarceno.Glasanje je odlicna prilika da na vlast dodje neko koga nisi zeleo.Morao bih da hirurskim putem odstranim pola mozga,pa da sledeci put izadjem na izbore.Zajednicki imenitelj ovdasnjih politicara je hohstapler do hohstaplera.Takvu kolicinu arogancije,samodopadljivosti,sujete,bolesnih ambicija,nevaspitanosti i sibicarenja nigde nisam sreo sem kod njih.


a šta kažete za današnje

a šta kažete za današnje ponude - optužbe - prebacivanje odgovornosti... je li tehničar izgubio osećaj za realnost ili... možda... ipak...


"U Srbiji hara kriminal"

Koštunica optužuje DS za neuspeh
6. maj 2007.
Izvor: B92, FoNet, Beta, Tanjug

Koštunica: DS onemogućio formiranje vlade.
Tadić: Spremni na sporazum koji podrazumeva međusobnu kontrolu u sektoru bezbednosti.

Počela predizborna kampanja? (Vojislav Koštunica, FoNet)
U jučerašnjim pregovorima DS-a, DSS-a i G17 plus o budućoj vladi u opticaju su bile dve ponude, ali dogovor ipak nije postignut. Predsednik Demokratske stranke Srbije Vojislav Koštunica izjavio je danas Tanjugu da ta stranka nije čula "ni jedan racionalan argument zašto je olako i preko kolena odbijen predlog DSS-a za formiranje vlade".

"Umesto pristupanju dogovoru o predlogu DSS-a, koji je napravljen uvažavajući prethodne predloge DS i G17 plus, potpuno neobjašnjivo DS je izašao sa novim predlogom koji zapravo potire sve što je u dosadašnjim pregovirioma bilo urađeno, vraćajući sve na početak", rekao je Koštunica.
Lider DSS-a je rekao da je DS onemogućio formiranje vlade i preuzeo na sebe veliku odgovornost. Na proslavi Đurđevdana - stranačke slave, Koštunica je izjavio da je predlog DSS-a o formiranju nove vlade "uravnotežen i fer", kao i da predstavlja najbolje rešenje da se dođe do nove vlade. On je rekao da će u toku dana biti održano predsedništvo stranke na kojem će biti razmotreni dalji koraci u pregovorima oko formiranja nove vlade.

Lider Demokratske stranke Boris Tadić izjavio je na stranačkoj slavi Đurđevdan u Zrenjaninu da je ta stranka spremna da potpiše koalicioni sporazum koji podrazumeva da u sektoru bezbednost postoji međusobna kontrola.

"U Srbiji hara kriminal"

Na pitanje novinara zašto je toliko bitan resor policije, Tadić je odgovorio da je to zato što Srbijom "haraju kriminalci".

On je kazao da nije pobeđen organizovani kriminal, kao i da paravojne formacije koje su juče formirane u Kruševcu "obnavljaju ideje devedesetih".

Tadić je rekao da bi taj sporazum obuhvatio i ustupanje premijerskog mesta DSS-u, i dodao da DS neće odustati od strateških ciljeva koji podrazumevaju što skorije pristupanje Srbije EU i odbranu integriteta zremlje. On je kazao da će ispuniti svoju ustavnu dužnost i parlamentu predložiti mandatara za sastav vlade.

Kako su agenciji Beta rekli obavešteni izvori u DS-a, toj stranci bi bilo neprihvatljivo da ministar odbrane u novoj vladi, koji bi prema predlogu demokrata bio iz Demokratske stranke Srbije, menja generale na ključnim pozicijama u Vojsci Srbije.

"Mi smo se saglasili da, ako DS bude na čelu ministarstva unutrašnjih poslova, direktor policije ne bude promenjen, odnosno da ostane sadašnji. Takođe, postoji saglasnost da se ne menja šef Bezbednosno-informativne agencije", rekao je taj izvor.

http://www.b92.net/info/vesti


ADRENALIN ZA PROMENE

Velikih promena nema bez velikih napora. Velikih promena nema bez novih pravila, kreativnosti i odlučnosti. Velike promene se ne događaju same po sebi, evolutivno, prerastanjem jednog sistema u drugi. One se događaju diskontinuitetom, lomljenjem okova i uspostavljanjem novih odnosa.

Ako smo još za velike i brze promene, hitno moramo učiniti nešto za promenu atmosfere u našem društvu. Mrzovoljna, skeptična, sumnjičava društva ne postižu velike ciljeve i izuzetne rezultate.

Dopustimo da nas nadahne veliki cilj kome težimo, ostavimo po strani sitne spletke i zluradost, i uspećemo. Naravno, pod uslovom da dovoljan broj nas teži velikom cilju.

Zoran Đinđić, 8. avgust 2001.


Ljudi, ajde bre da formiramo pokret!

Ljudi ajde bre da formiramo pokret! Bez obzira ko pobedi u ovom natezanju Tadic ili Kostunica, mi moramo da napravimo pokret koji ce da razbije ovaj udbaski sistem.

U ovom trenutku je interes Srbije da pobedi DS, ajde da glasamo svi za DS i da odmah (mislim ovih dana)oformimo taj pokret koji ce traziti:
- ukidanje DB i KOS,
- otvaranje svih dosijea i lustraciju
- povracaj konfiskovanog i nacionalizovanog
- donosenje zakona o preispitivanju porekla imovine....

Mislim sta vise cekamo, ajde da stavimo ovo na papir. Ne mogu nam nista, mogu i da ubiju nekog od nas ali program ostaje - ne mogu nas sve pobiti, ne vredi im. Ideja, program plus narod ce preovladati. Ova Djindjiceva ideja ce ih neminovno satrti, od toga ne mogu da pobegnu. Upravo ova Djindjiceva ideja - je pretocena u ovaj program. Dosta je bilo femkanja, ajde ljudi da radimo prave stvari, samo ovako mozemo da ih pobedimo!


re: Ljudi, ajde bre da formiramo pokret!

LBSL ,
pa eto, obećavam da ću uskoro (nek načelni rok bude do kraja maja) na tu temu imati jedan inicijalni predlog (blog) - od kog na kraju, ko zna, možda nešto i ispadne...
do ideje, koncepta, programa najbolje ćemo doći zajedno - zato: javljajte se, predlažite... i tako to...
Prethodno moramo znati ko smo i koliko nas ima...
Dakle, za početak: potpis/i tj. puno ime (imena) i prezime/na da znamo s kim pričam/o.
srdačan pozdrav,
n.m.


Pa super Nebojsa,

Pa super Nebojsa, obecao si ti, obecao je i Dule, ajde napravite zajednicki blog, evo ja sam vec dao predlog, neka i ostali daju predloge, pa da napravimo pokret.

Vazi dacu i ja svoje ime ako to nesto znaci, mogu i da ti budem gost - hvala na pozivu, ali evo vec sam ti gost i ovako.

Srdacan pozdrav
LBSL


naravno da znači!

što se imena tiče - naravno da znači!
otpozdravljam i ja vama
n.m.


Dobro onda Nebojsa,

Dobro onda Nebojsa, saopsticu vam ime kada, otvorite taj blog, nadimak LBSL vam je zapravo moj nadimak iz studentskih dana - Lepi Boki Sa Liona. Mnogi me u Beogradu znaju po tom nadimku. Ne zelim da budem lazno skroman, ali stvarno mislim da nisam lep.


Pa, dobro, LBSL,

kod nas cesto nadimci nemaju veze sa osobinama coveka. Eto, na primer, Big Lale koji je sad aktuelan na VB - nema veze uopste.


Pa to ti pricam nsarski

Pa to ti pricam nsarski


a Selja Ilić!?

nadimci

nemojte tako > a Selja Ilić!?


Pa, nemoj ni ti Nebojsa.

Jel' ti on lici na nekog Ilica? (Vise je neki Bukvic ili tako).


čovek ni na šta (poznato) ne liči...

ok.
+ sorry!
onda je: selja bukvić!
mada mi ovo bukvić baš lepo zvuči
- dajte ko ima neki bolji (primereniji) predlog
pošto mi uopšte ne liči ni na bukviće...