- Naslovna
- B92
- Aleksandar Stojanović
- Aleksandar Vasović
- Aleksandra Mitrovic
- Ana Sofrenović
- Avram Goldmann
- Biljana Cincarević
- Biljana Srbljanović
- Božidar Đelić
- Bojana Maljević
- Branislav Kovačević Cole
- Čedomir Antić
- Đorđe Bobić
- Dejan Švajner
- Dejan Bizinger
- Dejan Restak
- Dejan Stanković
- Dule Nedeljković
- Everest 2007
- Gistro FM
- Goran Marković
- Goran Miletić
- Gordan Kičić
- Gorica Nešović
- Igor Brakus
- Ivana Konstantinović
- Ivan Marović
- Jasmina Tešanović
- Jelena Krajšić
- Jelena Milić
- Jelica Greganović
- Maja Kuruc
- Marčelo
- Marin Milosavljević
- Marko Vidojković
- Mića Marković
- Milan Lukić
- Milan M. Ćirković
- Milan Novković
- Milan Obradović
- Milica Đilas
- Miljenko Dereta
- Miloš Šaranović
- Mjehur
- Nebojša Milenković
- Nebojša Spaić
- Neven Anđelić
- Nikola Vitas
- Nune Popović
- Olga Medenica
- Olivera Vujnović
- Oto Oltvanji
- Queeria
- Rade Rakočević
- Radmila Hrnjak
- Radovan Nastić
- Ruža Ćirković
- Saša Radulović
- Sanja Perić
- Srđan Fuchs
- Srđan Kusovac
- Tamara Skrozza
- Tanja Jakobi
- Tatjana Momčilović
- Tena Štivičić
- Terorizam
- Veljko Popović
- Vesna Knežević Ćosić
- Vikipedija
- Vladan Aleksić
- World News
- Željka Buturović
- Željko Mirković
- Biografije
mi smo stvarno dno-dna!!!
Dule Nedeljković (3 Maj, 2007 - 18:42)
da covek ne poverujeE, sad sam stvarno POPIZDEO. Jebote u kakvoj mi zemlji zivimo! Stoka je pocela otvoreno da nam preti u nasem gradu. Da li je moguce da se ovo desava!!!
Celavi degenerici, satro Srbi, polusvet koji smo odgajili na nasim ulicama, je prevrsio svaku meru.
Danasnja vest:
Srpski ekstremni desničari u saopštenju najavili kontra-marš i obračun sa učesnicima skupa za ukidanje prohibicije marihuane. Grupa srpskih ekstremno desnih organizacija, koja sebe naziva Ujedinjeni patrioti i Ujedinjeni srpski nacionalisti, najavila je da će u subotu, na dan okupljanja zagovornika ukidanja zabrane konzumiranja marihuane organizovati kontraskup i fizički se obračunati s neistomišljenicima
Otvoreni poziv na nasilje potpisali su Srpski otadžbinski pokret "Obraz", Nacionalni stroj, Srpski sabor "Dveri", "Krv i čast", "Konačni obračun" i "Garda cara Lazara". "Smatramo da je nedopustivo da se 2007. godine, u trenutku kada se vodi presudna bitka za budućnost Kosova i Metohije, organizuju skupovi na kojima se veličaju pošasti poput narkomanije i homoseksualizma", kaže se u saopštenju.
Takođe se poručuje da će, ukoliko policija ne želi da spreči najavljeni skup za legalizaciju marihuane, učesnici kotramarša biti dužni da "intervenišu i silom onemoguće ove bolesne ljude da marširaju našim gradom".
Organizatori najavljuju da će "sačekati protesnu kolonu narkomana i pokazati im kako izgleda zdrava nacionalna omladina".
Prema najavi organizatora nasilnog skupa, kontramarš podržali su profesor Kosta Čavoški, Siniša Vučinić i Goran Davidović nedavno osuđen zbog upada na antifašističku tribinu u Novom Sadu.
ps. Uostalom, ko nam je kriv kada smo dopustili ovom politickom polusvetu da nas mesecima zajebava. Lepo ce sve da nas poubijaju pa ce da vladaju sretni i veseli, ko na Palminoj svadbi!
"Krv i čast", "Konačni obračun" i "Garda cara Lazara" ?
Olga Medenica (3 Maj, 2007 - 21:29)
Ko su vam bre ovi?
Ko bolestan?
Sta?
Olga
»
Meni je najsmesnije
Ana Stojanovic (3 Maj, 2007 - 21:39)
sto nam se policija uplasila, tipujem na ove iz 'konacnog obracuna'
smesna mi i ova diskusija o sedativima, a i ono o znanstvenim dokazima pirikrivene homoseksualnosti.
Samo kako znas Winter da ce nas primiti u EU?
»
Ana
J. Winter (3 Maj, 2007 - 21:49)
ne znam da li su znanstveni, ali studije i ankete su radjene vec davno dok je taj "sport" bio popularan na zapadu. Nije to nista novo zapravo.
A za EU, pa mislim da ce svi uci u EU. Neki pod nadzorom, a neki pod diskretnim nadzorom.Nekome je 3 ili 6 ili 9 godina puno, ali u zivotu neke drzave i naroda je to vrlo kratko razdoblje.Narod ce htjeti u EU kad se lijepo osamuti konzumerizmom, supermarketima i kreditima.U to ne treba uopce sumnjati. Sve dok knjiznice, muzeji i kazalista zjape prazni.Prvo ce mediji preodgojiti javno mnijenje, ne brini.
»
Olga,
nsarski (3 Maj, 2007 - 21:44)
pa i to stanje dno-dna mora nekako da se nazove. Istina, nije na latinskom, ali jeste dijagnoza.
»
na latinskom bi bilo
Dejan Stanković (3 Maj, 2007 - 22:02)
fundus fundi - ako gresim neka me neko ispravi.
»
Ja mislila da su to filmovi.
Olga Medenica (3 Maj, 2007 - 22:35)
"Garda cara Lazara" horror, rezirao autor "Body Snatchers 17" i "Povampireni Templari"
"Konačni obračun" , tribut to Sergio Leone, rezirao Zika Reziser
"Krv i čast" triler drama, radnja se desava u manastiru, lokalni poludeli siledzije napastvuju i obescascuju kaludjerice, (posto su zavrsili paljevinu po selima), eksplicitno, 18+
Olga
»
Ja iskreno ne vidim neku
Al Aksa (3 Maj, 2007 - 21:51)
Ja iskreno ne vidim neku potrebu za legalizacijom marihuane.Jos nisam upoznao nekog od mladjih da je nije probao.Sto ce reci da je nelegalna kao Koka Kola.E,sad drugi je problem sto odredjen broj ljudi ima potrebu za razbijanjem zabrana i tabu-a,sto je razumljivo,kao i sto je razumljivo da im ovi drugi prete razbijanjem glava.Cinjenica je,da kad jednom osvane EU,ovde,svi cemo morati da postujemo zakon.Bez izuzetaka.Ako EU kaze nema marihuane,bogme je nece i biti.Kao i ovih manijaka koji bi da razbijaju glave.Mislim da se to ne razume dovoljno,i kod jednih i kod drugih.
»
Evo, na primer,
nsarski (3 Maj, 2007 - 21:57)
Holandija je clanica EU, i vutra moze legalno da se nabavi. Ja, inace, nisam ljubitelj ili konzument (prosto, smeta mi), ali marihuana ima mnogo manje posledice po zdravlje osobe koja je konzumira nego duvan ili alkohol. Cela stvar oko marihuane je ispolitizirana, a, bogami, i neko dobru kintu namakne prodajuci je.
Za svoje potrebe vutra moze da gaji svako ko ima saksiju i malo zemlje za dz, kao luk ili nanu. Ovako, neko ti tu trivijalnost naplati skuplje nego najskuplji viski. Malo li je.
»
u holandiji
Kazezoze (3 Maj, 2007 - 22:19)
svako mozhe da gaji za svoje potrebe 5 biljki kanabisa, sve ostalo je nelegalno.
za potrebe kofishopova je potrebno naravno mnogo vishe, ali se gleda kroz prste, te ima dosta ilegalnih plantazha.
u holandiji su kofishopovi legalni i placaju velike poreze, ali je sve preko 5 biljaka nelegalna proizvodnja.
ja sam vec zasadio 5 biljchica u svojoj bashti... proshle godine sam imao skoro kilo trave od 5 biljki, nadam se da ce i ove godine biti dobra berba:):):)
»
naravno JJ
Kazezoze (3 Maj, 2007 - 22:40)
zemlju sam josh u martu nadjubrio, posadio sam pre par dana, a poshto nema kishe zalivam svako veche... buda ce dobiti svoj shtimung;-)
»
evo gde smo stigli
pufna (4 Maj, 2007 - 14:43)
Quote:
Anastasijević je ocenio da je ministar unutrašnjih poslova Dragan Jočić očigledno imao razloga zbog kojih je istragu o ovom slučaju poverio odeljenju koje se bavi požarima i eksplozijama. "Zašto u slučaj nije uključena Bezbednosno-informativna agencija ako postoji sumnja da se radi o političkom zločinu", istakao je Anastasijević."Kada se jednom dozvoli zločin, on ima tendenciju da se širi što smo naučili za vreme Miloševića, kada su razni ljudi sa ovlašćenjem da ubiju zato što su se vratili iz raznih prljavih ratova, počeli to isto da rade i po Srbiji", rekao je Anastasijević.
Anastasijević se zapitao da li je njegovo ime samo prvo na dugačkom spisku u kom se krenulo od slova A.
nacisti, fasisti i bombe pod simsom- sve je to u reziji istih ljudi.
»
jel ostala neka semenka za
leta l. (4 Maj, 2007 - 11:24)
jel ostala neka semenka za mene? Sto imam lepu terasicu....dusu dala.....
»
A zašto svi misle da će EU
Queeria (3 Maj, 2007 - 21:59)
A zašto svi misle da će EU da pere naša govna??? Zabole je uvo...
Ovi naši desničari se uzdaju da će sve njihove probleme da reši Rusija...
A naši liberali se uzdaju da će sve njihove probleme da reši EU...
E pa neće...
»
EU je jedna od opcija
Al Aksa (3 Maj, 2007 - 22:04)
EU je jedna od opcija ustrojstva sveta,ljudske rase.Cinioci(grupe ljudi)koji iniciraju takve zajednice,shvataju da je zakon jedini nacin kontrole ljudske civilizacije,ljudi,anarhisticke tvorevine u kosmosu.Zato cemo svi biti pod njihovom paskom,pre ili kasnije...
»
Al axa (Vava JR)
corn mouth (3 Maj, 2007 - 22:28)
Quote:
Zato cemo svi biti pod njihovom paskom,pre ili kasnije...
gle, molim te, na cemu pocivaju ova tvoja predvidjanja. Pa ti razmilsljas ovde o naciji, o srpskom bicu. A Individua? Koliko traje jedna mladost? Koliko traje period u kome je covek radno sposoban? Do koje godine je covek kreativan u svom poslu? To nista a?
Sve je po tebi lepo, postoji samo nacija, postoji neka nevidljiva spora konvergencija ka EU kao "jednoj od opcija ustrojstva sveta". Pa da se mi smirimo. Sve ce to sudbina nacije da sredi. Mi samo da sedimo i da gledamo. A nase potomstvo ce vec to docekati.
Onako s mirom da gledamo, kao sto mi se ucinilo dole da ti gledas kako tvojim sugradjanima razbijaju glave, je li tako?
"zakon jedini nacin kontrole ljudske civilizacije"
Kakve kontrole? Ko da kontrolise? Ili mozda samokontrole :)
Ipak mislim da sam uspeo da razumem.
+ Kad si poslednji put srolao dzok?
»
Pedja (znam da si ti, prepoznajem stil)
Urosh (3 Maj, 2007 - 22:10)
Niko se ne nada da ce EU resiti nase probleme, jer niko ne misli da je EU cilj, vec je sredstvo, cilj je bolji zivot i bolji standard i konkurencija radne snage, ljudi, kapitala i usluga na evropskom trzistu rada.
A ulazak u EU ce resiti nase probleme sa fasizmom utoliko sto su kulturna razlicitost i ljudska prava dve od pet osnovnih vrednosti, na kojima EU pociva.
A nasi desnicari znaju da Rusija nece uloziti veto, vec samo zamajavaju ne samo ljude iz Srbije, vec jadne i izmanipulisane Srbe sa Kosova, koje ce da zrtvuju, kao sto su zrtvovali Srbe iz Hrvatske devedesetih.
Samo sto ti isti Srbi sa Kosova nisu toga svesni (pri cemu ne mislim na Srbe sa severa Kosova, koji su gori od Kostunice, radikala i nacionalnog stroja zajedno).
Ako Kostunica ostane premijer kada Kosovo postane nezavisno, recimo da ce masakr nad njima ne samo odgovarati Kostunici, kako bi SVE Albance prikazao kao zle Siptare, a Srbe sa Kosova kao jadne i genocidirane, vec ce pokolj biti jednak onom u Ruandi, jer su fasisti svuda spremni na sve-albanski da kolju srpsku manjinu, a srpski da srpsku manjinu prikazu kao zrtve celokupnog albanskog naroda na Kosovu.
I opet ce biti da je kriva MZ, da su krivi zli Siptari, samo nece nikakva krivica biti svaljena na onog na kog treba da se svali-na pasivno agresivnog fasistu, koji, verovatno zato sto je preziveo sexualno nasilje od nekog muskog clana porodice u detinjstvu, to isto sprovodi nad mozgovima ljudi u ovoj zemlji.
»
Samo sto ti isti Srbi sa
Al Aksa (3 Maj, 2007 - 22:22)
Samo sto ti isti Srbi sa Kosova nisu toga svesni (pri cemu ne mislim na Srbe sa severa Kosova, koji su gori od Kostunice, radikala i nacionalnog stroja zajedno).
---------------------------------------------------
u 'ebote,samo si ti super i dobar.Kako mozes da tvrdis za jedan deo nacije da je ovakav/onakav.To su fasisticki stavovi u oblandi liberalizma..
I pricas o nekom genocidu dela svog naroda kao tamo o nekim africkim pcelama..Preispitaj se malo,da li si totalno izgubio dusu.I zasto.
»
Izvini Al Aksa,
edi-va (3 Maj, 2007 - 22:24)
a ima li tvoj nik ikakve veze sa Al Aksa brigadama? Ako ima onda je svaki tvoj komentar suvishan.
»
2 Al Aksa
Urosh (3 Maj, 2007 - 22:30)
1.Zato sto Srbi sa severa Kosova uglavnom jesu takvi, imam prijatelje Albance sa severa Kosova, i znam kako se Srbi odande prema njima odnose.
2.To nije "moj" narod, ja odbijam da se svrstavam u nacionalne kolektivitete pre toga da sam gradjanin Evrope i Srbije.
3.Ne pricam kao o africkim pcelama, pricam kako mislim i mislim da je realno.
4.A glede zlocina nad Srbima na Kosovu-bojim se da je to samo posledica politike Slobodana Milosevica prema Albancima devedesetih.
Kosovo ne postaje neovisnim bez razloga, treba malo gledati stvari na razini uzroka i posledice.
»
Ne zelim da arcim moju
Al Aksa (3 Maj, 2007 - 22:42)
Ne zelim da arcim moju tastaturu na tebe.Reci cu ti samo jedno.Pricas nebuloze!I ja imam prijatelje na severu,i tvrdim ti da odbrana od proterivanja nije odbrana od komaraca,nego ljudi koji bi da ociste etnicki taj deo..cini se da si zlonameran i da se lazno predstavljas,i ne samo zato sto kazes da nije to tvoj narod.Ja osudjujem svaka zlodela,i u vreme Milosevica prema Albancima i Albanaca u Titovo doba i nakon 1999 prema Srbima.
»
Quote:A ulazak u EU ce
Queeria (3 Maj, 2007 - 22:24)
Quote:
A ulazak u EU ce resiti nase probleme sa fasizmom utoliko sto su kulturna razlicitost i ljudska prava dve od pet osnovnih vrednosti, na kojima EU pociva.
Ma može EU da počiva na čemu god hoće. Pitanje je da li će Srbija počivati na poštovanju različitosti i ljudskih prava, samo zato što je ušla u EU? Neće, na pada poštovanje ljudskih prava s neba. EU će pomoći u tom procesu, ali ne možemo da očekujemo čuda... Meni je savršen primer Poljske, gde su fašisti na vlasti, a ona je članica EU...
Jeste Pedja je, Boban nema običaj da komentariše... To je moj hobi :P
»
Slusaj,nisu samo prava
Al Aksa (3 Maj, 2007 - 22:35)
Slusaj,nisu samo prava homoseksualaca ovde ugrozena.Srbija,BG je centar svakolike diskriminacije,pocev od seksualnog opredeljenja pa do spoljasnjeg izgleda.Kad se zalazete za prava odredjenih grupa,pomenite i ostale vrste diskriminacije.Ovde ste se svi uhvatili za nacionalizam,otvorite malo oci,a dusu ko je ima..
»
evo da mi otvoris oci
corn mouth (3 Maj, 2007 - 23:11)
Ne razumem diskriminaciju "po spoljasnjem izgledu". Hoces da kazes da te neka riba ili neki tip odbio za onenightstand zato sto nisi dovoljno lep? Ili si hteo da budes maneken pa nisi prosao casting? Ili si mozda tamnoput pa tesko nalazis pos'o (to me vec uopste ne bi cudilo). Ili se ne kupas dovoljno cesto pa izgledas prljavo te nece da se druze sa tobom (ni to me ne bi cudilo)?
I ti ocekujes od mene da ja stavim takve stvari u istu ravan sa diskriminacijom homoseksualaca u Srbiji. Nemoj samo da se ljutis. Daj neki primer da shvatim o cemu uopste pricas.
»
Nista od toga.Ja sam ozenjen
Al Aksa (3 Maj, 2007 - 23:40)
Nista od toga.Ja sam ozenjen i imam decu.Ali imam i taj (dar,prirodni)da mogu da uocim neke stvari koje vecina ne moze.Na primer kod tebe uocavam,tipican novosrpski mentalitet 'borim se za prava,demokratiju,ali samo ono sto se mene tice,za drugo sam slep i bezosecajan'Ahh,Makijaveli..
Hteo sam da kazem,gore,da podrzavam borbu protiv svake diskriminacije,na ulici,na poslu,u zaposljavanju,npr..Da li si skoro ulazio u neki od bg mekova?Analiziraj fizionomiju,tih radnika tamo,i videces sta sam mislio.Mozda i shvatis jedan od razloga uspeha zapada,i nase propasti.A mozda i neces jer cini se da ti vidis samo sto zelis.I osecas samo svoju diskriminaciju.
»
E pa dar te izdaje s godinama
corn mouth (4 Maj, 2007 - 00:28)
Ja nisam video Srbiju od 2004. U Mc ne ulazim ali nekad odem u KFC (Kentucky fried chicken) i tamo su uglavnom zaposleni veoma debeli ljudi. To je fer, jer debeo se postaje cestim obrokovanjem tamo.
e sad ovo:
Quote:
Mozda i shvatis jedan od razloga uspeha zapada,i nase propasti.
razloga ima mnogo pa ne znam na koji mislis.
Mozda je jedan i ovaj - iz Povelje ljudskih prava QC
2. Every human being whose life is in peril has a right to assistance.
Every person must come to the aid of anyone whose life is in peril, either personally or calling for aid, by
giving him the necessary and immediate physical assistance, unless it involves danger to himself or a
third person, or he has another valid reason.
ILI
10. Every person has a right to full and equal recognition and exercise of his human rights and freedoms,
without distinction, exclusion or preference based on race, colour, sex, pregnancy, sexual orientation, civil
status, age except as provided by law, religion, political convictions, language, ethnic or national origin,
social condition, a handicap or the use of any means to palliate a handicap.
Discrimination exists where such a distinction, exclusion or preference has the effect of nullifying or
impairing such right.
10.1 No one may harass a person on the basis of any ground mentioned in section 10.
ILI
11. No one may distribute, publish or publicly exhibit a notice, symbol or sign involving discrimination, or
authorize anyone to do so.
ostatak ovde
A u Srbiji sta vi radite? Idi vidi svoj ustav (novi). Jos bi bilo relativno dobro kad bi se i primenjivao.
»
Nisi bio 3 godine u Srbiji a
Al Aksa (4 Maj, 2007 - 00:43)
Nisi bio 3 godine u Srbiji a smatras se kompetentnim da odredjujes gradaciju diskriminacija ovde i koja je bitnija..
»
al aksa
KafaJeGotova (4 Maj, 2007 - 00:48)
ma, sto razvodnjavas sad pricu? evo dule okacio konkretan problem, a ti sad mudrujes o opstem?! naravno da je bitna svaka diskriminacija i borba protiv, ali je bitno i ne mrsom*diti kad je konkretan problem u pitanju...
»
2 Pedja
Urosh (3 Maj, 2007 - 22:43)
U pravu si za Poljsku, ali ne smeju da urade ono sto bi hteli, a sto bi mogli da su van EU.
A u Srbiji nece vecno biti na vlasti klerofasisti iz DSS-a, domacinski kriptofasisti iz NS-a i ortodoxni fasisti iz SRS-a, kad mi udjemo u EU, valjda ce, majku mu, na vlasti biti DS i LDP +, a ovi ostali ce biti zabranjeni.
Troll on:
A znam da si Pedja, jebote, 5 godina sam bio s tobom u istoj stranci, bio bih budala kad ne bih prepoznao stil.
Pozdravi Bobana i Adama.:)
Troll off!
»
Quote:A u Srbiji nece vecno
Queeria (3 Maj, 2007 - 22:52)
Quote:
A u Srbiji nece vecno biti na vlasti klerofasisti iz DSS-a, domacinski kriptofasisti iz NS-a i ortodoxni fasisti iz SRS-a, kad mi udjemo u EU, valjda ce, majku mu, na vlasti biti DS i LDP +, a ovi ostali ce biti zabranjeni.
Baš si optimista... Šta će da se desi s njima? Da izumru???
»
Komsinice, ne zezaj
Urosh (3 Maj, 2007 - 22:59)
necemo mi pomreti, pomrece oni cije upravo prolazi, pa su nervozni.
Ziveo nama nas kraj!
»
Alex D
JJ Beba (3 Maj, 2007 - 23:42)
samo kapiram koliko ih ima. Svuda su oko nas. A ja se necu dati, to sigurno :)
»
JJ
Zelenovic (3 Maj, 2007 - 23:46)
Mozda crkva pomogne u borbi protiv fashista. Ili joj to nije u opisu radnog mesta?
»
2 Pedja
Urosh (3 Maj, 2007 - 22:57)
E, Pedjolina, nemo' me mracis, verujem da ce ta stoka biti zabranjena i lustrirana jednog lepog dana.
I da ce njihovi zlocini, o ironije, biti objavljeni na RTS-u i Pinku.
A taj dan nije mnogo daleko.
»
2 irvas
Urosh (4 Maj, 2007 - 17:06)
Nisam utopista.
Ukoliko se Srbija ne pacifikuje i ne denacifikuje, i ukoliko krene neka borba za Kosovo, NATO, EU i USA ce primeniti odredjene mere.
EU nece dozvoliti fasizam, nasilje i zlocine na svojim granicama, NATO ovog puta nece reagirati samo iz vazduha.
I to nece uraditi zbog nas, vec iskljucivo zbog sebe, da ne bi imala problema i na svojim granicama i na granicama drzava koje tek treba da postanu clanice EU, a kandidati su.
Srbija se vec nalazi u okruzenju EU.
Mislim da je i njima vec dosta srbijanskih sranja.
I vrlo brzo ce u Srbiji opet vladati demokratija, jer ce DS i LDP, zajedno sa manjinama, izaci u koaliciji na izbore, na koje ce DSS-SRS izaci zajedno, i tako ce DSS pokazati svoje pravo lice.
Ne brini nista, sve ide u korist normalnih i gradjanskih snaga u Srbiji, kada se nasa pobeda konacno desi, denacifikacija i lustracija bice neminovne.
»
Uros
J. Winter (3 Maj, 2007 - 22:31)
Istina je da EU nece rijesiti ni vase ni nase probleme ( u Hrvatskoj), nego ce prije svega rijesiti svoj problem koji bi im mi mogli napraviti.Ono zadnje nerijesavanje ih je previse kostalo, a do sad su sprckali na Kosovu preko 11 mld.$, tako da su unaprijed spiskali sve sto bi eventualno dobili kad bi prodali to neko imaginarno podzemno blago.
A sto se tice Rusa, to je bas druga prica. Ruse nitko normalan ne uzima za ozbiljno. Ali Putinu je dobra kurazna retorika za potrebe davanja vaznosti totalno razbucanoj, zahrdjaloj i dekadentnoj ruskoj armiji.Usput jaca i vojni loby i industriju na zapadu.Rusi do danasnjeg dana nisu proizveli nista suvislo i korisno sto bi pronasao na polici susjedne trgovine ( za razliku od Kineza).Sva se napuhanost Rusa svodi na razliku sto je danas nafta 65$ /bll. u odnosu na 15$ /bll. kad je vladala Jeljcinova kcerka svojim obeznanjeninm tatom. Zbog toga Bush zasluzuje svojom politikom u Iraku veliki mauzolej blizu Crvenog trga. Pohadjanje iste skole Jeljcinove kceri sa mladjahnim Putinom nije proslo bez resentimana, kao sto vidis.
No to je vec van teme...
Btw, Ja nisam zaista Pedja, ako mislis na mene.
»
2 J Winter
Urosh (3 Maj, 2007 - 22:39)
Slazem se sa tobom u potpunosti.
Mada mislim da vi vise ne stvarate toliko problema kao sto ih mi stvaramo, kod vas HSP 1861 i onaj degenerik Paraga ne moze da predje cenzus, HSP Djapicev i HDZ su se odrekli ustastva, promoviranje fasizma je krivicno delo (imate i vi Rolling Stonese, ali sada ne smeju da pisnu, za razliku od shumskih Srba koji vladaju Srbijom,pocev od Ljiljane Smajlovic).
Rusija ce da propadne vrlo brzo jer je svi napustaju, a i Srbija ce, kada nazi stoka shvati da Rusija nece uloziti veto.
Nisam tebi rekao Pedja, nego Queeriji.
Pozdravljam te, rista.;)
»
2 Urosh
J. Winter (3 Maj, 2007 - 22:59)
Ma ne nasjedam ja na profinjenje HSP1861 ili HSP ilitiga proeropski HDZ. Radi se samo o lovi.Paraga je ispao iz igre, jer se nije uklopio u deal Milosevic/Tudjman.Tako je stranka data Dzapicu.Taj je Dzapic upravo stigao sa suncanja iz Dubaia, dok mu je istovremeno koalicijski partner Glavas u zatvoru.HDZ koalira sa SDSS-om u Vukovaru itd.
Protiv EU je najvise ekipa koja se nakrala love uz Milosevicevu pomoc i ne zeli konkurenciju na trzistu. A ti znas koji bi to mogli biti. Takvi su puni love kao brodovi i diskretno sponzoriraju svaku opstrukciju ozbiljnijih ulaganja.Pomazuci takve stranke i ovakva opskurna udruzenja od kojihs e dize kosa na glavi potencijalnim ulagacima.Briga njih za nezaposlene. Oni se formalno se samo bave businessom. Neformalno im odgovaa da sami vladaju trzistem.
»
2 J Winter
Urosh (3 Maj, 2007 - 23:05)
OK, hvala ti na info, ali opet mislim da ste vi malo na visem stupnju razvoja nego mi, samim tim sto za krivicno delo imate promoviranje fasizma.
Bio sam u Zg pre skoro mesec dana, i video civilizaciju, kad sam se vratio u Bg, doziveo sam kulturoloski shok i blago gadjenje.
Drzi se.:)
»
Za svoj narod kazes da nije
Al Aksa (3 Maj, 2007 - 23:16)
Za svoj narod kazes da nije tvoj narod,da ih treba potamaniti genocidom,laskas kolegi iz Hrvatske da su na visem stupnju,s gadjenjem dolazis u Beograd..i to iz Zagreba.Sta mislis da li ima neke razlike izmedju tebe i ovih sto bi da razbijaju glave??Deluje kao druga strana medalje..i to one govnjive.
»
Lustracije ce biti,ali tvoji
Al Aksa (4 Maj, 2007 - 00:04)
Lustracije ce biti,ali tvoji stavovi(odakle dolaze,meni totalno jasno)govore da ce predmet lustracije biti i tvoji istomisljenici,ne samo ovi sto bi da razbijaju glave.I glava se ne razbija samo bejzbolkom...
»
Euuuuuuuuuuuu
Ana Stojanovic (3 Maj, 2007 - 22:04)
Au,
Winter, naravno da znam za to frojdofsko psihoblebetanje o prikrivanju homoseksualnosti, a ako ti kazes da su ankete ja dalje od toga ne bih isla.
A za Eu, pa zvanicno anketarno narod i hoce u eu, mislim ne treba ga u tom smislu zamajavati. Problem je sto nije vice versa, a evo i Al Aksa kaze da idemo u Eu. Ja stvarno ne znam zasto ste svi tako sigurni.
»
Jesi li ti pao sa kruske ili sta
corn mouth (3 Maj, 2007 - 22:08)
Quote:
kao i sto je razumljivo da im ovi drugi prete razbijanjem glava.
kako te bre nije sramota??? Razumljivo je tebi da neko nekom razbija glavu. Eh bre. Razumljivo je samo da nemas pojma sta pricas. Evo da vidimo i zasto:
Quote:
Cinjenica je,da kad jednom osvane EU,ovde,svi cemo morati da postujemo zakon.
Ispravno je: Cinjenica je da kadjednom budemo svi postovali zakon EU ce osvanuti ovde.
Quote:
Ako EU kaze nema marihuane,bogme je nece i biti.
Netacno. Holandija - marihuana legalizovana, ostale zemlje ilegalna ili uslovno legalizovana.
Quote:
Kao i ovih manijaka koji bi da razbijaju glave.Mislim da se to ne razume dovoljno,i kod jednih i kod drugih.
Mislim da samo ti i slicni tebi ovde nedovoljno razumete. Kad jasno osudis razbijanje glava bilo kome po bilo kom osnovu i izadjes na ulicu da sprecis da se gl;ave razbijaju tad cete ti i tvoj copor da zasluzite ulazak u EU. Do tada KAVEZ brate KAVEZ. Moze za tebe poseban odeljak ako volis samo da gledas :)
»
Da si pazljivo protumacio
Al Aksa (3 Maj, 2007 - 22:16)
Da si pazljivo protumacio ono sto sam napisao dokazao bi da pripadas s ove strane kaveza.Znaci spoljne.
»
Quote:Netacno. Holandija -
nikson (4 Maj, 2007 - 00:05)
Quote:
Netacno. Holandija - marihuana legalizovana, ostale zemlje ilegalna ili uslovno legalizovana.
Netacno. U holandiji nije legalizovana, jer nikada nije ni bila zabranjena
»
Netačno Nikson
dragan7557 (4 Maj, 2007 - 10:46)
U Holandiji je droga i dan danas ZABRANJENA i i te kako se ide na ROBIJU.
Nemojte davati netačne podatke a ako vas interesuje zakonodavstvo pogledajte krivični zakonik pomenute države i
BW = B. Wetboek.
Vi čak NEZNATE ni zvanično ime države o kojoj pišete Kraljevina Nizozemska = Koningrijk der Nederlanden.
Marihuana i ostalo što spada pod tkzv.laka opojna sredstva su takodje ZABRANJENI ALI SU (trpljeni, podnošeni itsl. = GEDULD)
adekvatan pravni izraz u Srpskom zakonodavstvu ne postoji.
Imena provincija (Holandija) se pišu Velikim slovom!!!
Uslovna legalizacija KAO PRAVNI POJAM NE POSTOJI i vi brkate
OBLIGACIONO SA KRIVIČNIM PRAVOM.
I konačno za privatnu upotrebu o kojoj piše g.Kazezoze važi gore navedeno.
»
dragan7557
nikson (4 Maj, 2007 - 11:02)
izvinite promasili ste jer ja sam samo spomenuo da u holandiji marihuana nikada nije ni bila zabranjena. kada napisem zabranjena, hocu da kazem da nije bila nikada zabranjena na onaj nacin na koji je to npr. kod nas i u vecem delu sveta. sa druge strane uslovi upotrebe su strogi ali je to druga tema.
»
UZAS!!!
mikrob (3 Maj, 2007 - 22:32)
Nacisti su izgleda dovoljno mocni u ovoj nesreci od zemlje.I da su bar neki pravi,nacitani,nacisti nego gomila besposlenih idiota koji daju sebi za pravo da odredjuju ko sme da se okuplja u centru glavnog grada.Ali zasto ne bi oni odredjivali ko sme da se okuplja kada smrdljiva policija mudro savetuje organizatore da odustanu od skupa jer ce sami biti krivi za sve sto se desi.Znaci da su oni kobojagi nemocni.Uzas!Smrdliva policija!Tu policiju mi placamo.Deo te policije su i oni idioti iz interventne brigade koji su mnogo velike baje kada njih sestorica pretresa dva klinca koji sede u parkicu.I extra su zajebani i mrki i ljuti.Ali da obezbede miran, uredno prijavljeni skup u centru grada to ne mogu.Mogu ali nece, posto se slazu sa ovim bolesnicima iz nacionalnog stroja, fronta, obraza sta god...Ali mi njih placamo.Al kakve to veze ima, u smrdljivoj Srbiji, ko koga placa.Vazno je da se odrzi nacionalni duh.Uz saradnju nekakvih kvazi nacista i policije.Nedavno, na utakmici, upadnemo ja i moj prijatelj u bezazlenu spiku sa pandurom.Komentarisemo utakmicu i tako to...Pandur iz interventne, pravi delija - fale mu prednji zubi i dobar deo mozga.I kaze nama taj delija, kad smo se vec malo raspricali, kako on iskreno mrzi sve koji nisu Srbi.I kako ima problem kada ga stave u obezbedjenje nekih sportista iz npr. Hrvatske posto mora da ih cuva a rado bi ih bacio u reku.I delovao mi je skroz iskreno.Problem je sto je on drzavni sluzbenik i ja ga placam.Takvog krezavog i primitivnog.Mnogo sam besan.Ostacemo vecita palanka koja se davi u sopstvenom smradu.Nisam ocekivao nista spektakularno od ovog marsha ali me ovo otkazivanje bas skenjalo.Odvratni, bolesni, umisljeni nacisti su od naseg dragog MUP-a dobili divan poklon - pobedu, a Srbija ostaje da tavori na dnu Evrope.
»
iscekivanje
ja kao ja (3 Maj, 2007 - 22:44)
Zivo me interesuje koji ce Beograd da pobedi? I posle ovih nekoliko meseci propadanja u iscekivanju vlade(sreca pa ne zivim tu)pitam se: Sta jos treba da se desi Srbiji, Beogradu...jos koliko blamaze, "koliko gluposti treba da se izlije pred nase noge i koliko..."
»
iscekivanje
Jelena Pavlović (3 Maj, 2007 - 23:41)
Moj pokojni otac je govorio odavno da bi za, tadasnju Jugoslaviju, bila najbolja okupacija, ali da to niko ne bi uradio jer mu ne trebaju 20 miliona neradnika da ih izdrzava, a okupacija je skupa. Ne znam da li je bas bio u pravu. Ipak mislim da bi nam mozda najbolje doslo da nas neko uzme pod svoje i da nam se oduzmu sva prava. Mi nismo u stanju sami o sebi da brinemo, ali nas niko i nece. Bojim se da su svi digli ruke od Srbije i da je prepustena manijacima u crnim kosuljama koji ne znaju kako se zovu od sopstvenog nistavila.
»
Shabani
Milos b70 (3 Maj, 2007 - 22:45)
resili da opet biju i to da se sve lepo snimi pa da "izidju na televizor" da ih svi vide.Predlazem im da se svi skupe i dodju u blokove posto je kod nas konzumiranje doticne biljcice vrlo cesta pojava.Kad lepo popiju preko picke onda neka iznajme nekog aktuelnog guslara da to zgibenije lepo opise,narezu na CD pa dok putuju kuci imaju sta da slusaju.
»
prepustimo ,,centar..
jadac (3 Maj, 2007 - 23:24)
pustimo ,gospodu,u centar pa zaustavimo ,lastu,i onda im pokazemo;blokove,dorcol,jerkovic,mirijevo,karaburmu,zemun...
»
Докле год постоји
milosrdni andjeo (3 Maj, 2007 - 23:15)
"за" биће и "против".
Против сам сваког насиља,али сам и против вутре осим ако није у медицинске сврхе.Али...
с'обзором да свака улица данас има свог дилера,да држава губи милионе од могућег опорезивања овог посла,милионе за лечење оних који су са ове биљке прешли на нешто јаче,итд.,мислим да би било рационалније за државу да примени холандки модел,односно...да даје специјалне дозволе(лиценце) за пабове у којима би било могуће коростити марихуану уз одређене услове
-само за пунолетне
-за оне који уживају марихуану па се после навуку на нешто теже да не важи здравсвено осигурање,односно,евентуално лечење од нечег тежег нека преузму сами на себе(исто бих увео и за пушаче)
-забрану рекламирања оваквих пабова јер деца данас проводе 70% слободног времена уз ТВ и комп
итд.
Е сад,овде сви нешто машу са сликама марихуане(и сам се је пробао),али нека ми каже неко из развијеног света у којој је то земљи(осим у Холандији) дозвољено конзумирање исте?
»
milosrdni
JJ Beba (3 Maj, 2007 - 23:21)
omanuo si temu. Ovo nije blog o legalizaciji, ovo je blog protiv fashizma. Nashe je da trazimo legalizaciju, drzavino je da daa ili ne, ali tom prilikom "niko ne sme da nas bije", da preti, da organizuje kontru....
»
JJ
Zelenovic (3 Maj, 2007 - 23:28)
bash dobro da si tu. Ovo djavolche od andjela je promashilo planetu. Nego, Golum pita (shatro ne zna): Ko, Kada I Zashto je poveo rat protiv marihuane odnosno izazvao celo sranje. Prohibiciju, koja lovu donosi samo kriminalcima. A ovi su uvek spremni da se revanshiraju vlastima. Prosto.
»
Green
JJ Beba (3 Maj, 2007 - 23:35)
Poshto si ti najblizi Golumu te necesh morati da vichesh ko ja, reci ti. Ovo je blog protesta i uchenja. Zato Green: GO!
»
JJ dame imaju prednost
Zelenovic (3 Maj, 2007 - 23:38)
Ko, Kada, Zashto (planetarna manipulacija jednom biljkom)?
»
Brate,
Ninoslav Randjelovic (4 Maj, 2007 - 00:09)
znas li onu narodnu:
ko udari na biljku,
zavrsi na siljku
ili onu drugu :
ko sa biljkom ume da se druzi
tome radost nemoz' da se stuzi
Pozdrav !
»
Upravo tako !
Ninoslav Randjelovic (4 Maj, 2007 - 00:16)
Nego, brate, sto su ovi momci odustali od marsa ?
Zbog nacionalnih i zdravih omladinaca koji su im pretili ?
Zbog mira u zemlji ?
Zbog policije ?
Zbog Kosova ?
Zbog Vlade ?
Zbog toga sto je malko zahladnelo ?
Zbog moguce kise u Subotu ?
Nista ne kapiram.
Znas li nesto o tome ?
»
Ninoslave
Zelenovic (4 Maj, 2007 - 00:22)
Evo vako. Klinci teli malo da mashu cvecem al govna nagrnishe, sa svih strana. A rezim naredijo: ne izazivaj djavola, to je moj drug. Eto. Prosto. Nego, pushti rep. Smrad dolazi sa druge strane trupla.
»
Hvala na objasnjenju !
Ninoslav Randjelovic (4 Maj, 2007 - 00:28)
Odo ja malo da duvam u trubu. Jednu finu trubu.
»
policija
oya (4 Maj, 2007 - 01:06)
Ninoslav Randjelovic wrote:
Zbog policije ?
Hmm, da. Nije cudno, zar ne?
Ako sam dobro obavestena o razlozima otkazivanja skupa(a trebalo bi da jesam), grupi organizatora je, na razgovoru u policiji, predlozeno da odustanu od skupa. ALI, ne bi se zavrsilo na tome. Takodje im je receno da ce oni odgovarati za sve incidente do kojih eventualno dodje. Oni licno, kao organizatori marsha, poznati policiji imenom i prezimenom itd.. S druge strane su otvorene pretnje i realno ocekivanje da do incidenata, narocito na masovnijem skupu, dodje.
»
policija
KafaJeGotova (4 Maj, 2007 - 01:11)
da, da - to je ta nasa policija koju svi volimo i pamtimo kao oduvek tu da zastiti gradjane
»
:)
Fratello (22 Maj, 2007 - 21:57)
od robije, prva ruka. Dodushe, ne lechi bas sinuse, al' niko nije savrsen :)
»
Не зелени зубе,
milosrdni andjeo (3 Maj, 2007 - 23:35)
....
Него,ајде већ ако је спика о овим радикалним покретима,Јевропљани,јел део ЕУ Пољска?
»
Ма ништа,само
milosrdni andjeo (3 Maj, 2007 - 23:30)
дајем предлог...а и то би био одличан посао за државу,две муве једним замахом.Имам друга у Немачкој,сваки викенд његови другари седају у кола и одлазе у Холандију да би се радили...а прошле године ми је била другарица из Холандије и каже да њима то уопште не представља нешто,чак се и смањио број уживалаца,али зато околина кад нагрне еврићи на све стране,..па ко хоће нека пуши,шаб ме габри.
»
Re: Milisrdni Andjeo
dragan7557 (4 Maj, 2007 - 11:17)
..u kojoj je to zemlji (osim u Holandiji) dozvoljeno konzumiranje iste.
U celoj Kraljevini Nizozemskoj u kojoj je jedna od Provincija Holandija a glavni grad Amsterdam a ne Den Haag koka to po
udžbenicima za geografiju stoji napisano.
»
bravo dule
gagonja (3 Maj, 2007 - 23:50)
evo bas sam trazio ovu temu na blogu.
ustanite beogradjani pokupite svo oruzije i hladno i vatreno imamo jedinstvenu priliko da se otarasimo fasizma za sva vremena
»
raspisujem konkurs
gorrran (4 Maj, 2007 - 00:16)
za logo koji simbolizuje antifašizam. I za moto akcije. Da pošaljemo svim medijima, svim sajtovima.
I tekst oglasa u novimana: platićemo oglas i reći ćemo šta imamo. Nek se zna da nas ima. Treba malo i uplašene ohrabriti.
»
sviđa mi se,
gorrran (4 Maj, 2007 - 00:27)
ali nije to poenta. Mislim da se ovde ne radi o tome da podržimo ili ne podržimo legalizaciju, nego o tome da moramo dase izborimo za pravo slobode govora, okupljanja, iznošenja stavova.
Moramo da napravimo razliku između mraka - kad naci patrole određuju ko sme, a ko ne sme da bude na ulici
i svetla tj. civilizacije - kad nas raznovrsnost raduje, poziva na avanturu, istraživanje, uživanje.
»
Evo ti moto akcije :
Ninoslav Randjelovic (4 Maj, 2007 - 00:24)
ANTIFASISTI SVIH ZEMALJA - UJEDINITE SE I DUVAJTE !
»
bravo, srbijo!
KafaJeGotova (4 Maj, 2007 - 00:19)
pa da, sto da se lazemo?! drzava srbija podrzava fasizam i nasilje! jadna nam je zemlja (nije da sam se pre dvoumio).
»
ovo je već nešto!
gorrran (4 Maj, 2007 - 00:30)
Postaviću na sajt.
Hajde da odštampamo ovo u raznim formatima i da lepimo.
»
Samo da najavim
Biljana Cincarević (4 Maj, 2007 - 00:27)
Ja cu se lepo nacrtati na zakazanom mestu i podrzati ukidanje prohibicije drage mi Mare!
Tolerancija!!!
»
Hej hej JJ
Biljana Cincarević (4 Maj, 2007 - 00:48)
bice nas mnogo vise!
a neko zagrevarenje pre marsha ce biti sigurno,hhihi
»
zagrevanje
oya (4 Maj, 2007 - 01:16)
Samo nemojte da se zagrevate na Trgu. =) Zakonom kaznjivo, a i bice povecana pozornost cuvara javnog reda i mira... i organizatori bi nadrljali... a i ne damo spliff za pendrek! ;)
»
uh BRE
Pulse (4 Maj, 2007 - 00:40)
sto ne volim ad procitam ovakve stvari u Petak jutro...kako je ta gamad uspela da se nakoti toliko u Beogradu? odakle BRE stizu vishe. nekako mi je sve nemoguce da neko moze da odgaji coveka da postane takav monstrum. I ova imena tih njihovih organizacija, sve me jeza prolazi kad citam fuj fuj fuj - "Krv i čast"..."Konačni obračun".
»
prijatelju
gorrran (4 Maj, 2007 - 00:43)
to su naša deca. Mi smo ih vodili u školu dok su bila mala, a tamo su od njih napravili naše neprijatelje. Uz pomoć politike, štampe, televizije...
»
pa i ja sam jedna od te dece
Pulse (4 Maj, 2007 - 00:51)
pa i ja sam jedna od te dece - iste vesti slusala, iste ucitelje i nastavnike imala, sve isto pa nisam postala degenerik....
zato mi nikako nije jasno...upoznala sam ja neke od njih. realno gledano nisu bas najinteligentnija bica koja sam videla u zivotu pa i mozes da ocekujes da rade ovako nesto al nekako mi se cini da ih je sve vishe i vishe u poslednjih par godina -ili sam ja starija pa vishe primecujem...
»
Gorrane
Jelena Pavlović (4 Maj, 2007 - 00:57)
Ne, to nisu nasa deca. NISU! Evo, derem se zbog nekih tamo gore u prthodnim komentarima.
»
Gorrane
Jelena Pavlović (4 Maj, 2007 - 00:57)
Ne, to nisu nasa deca. NISU! Evo, derem se zbog nekih ranijih komentara.
»
čija li su?
gorrran (4 Maj, 2007 - 01:04)
pričam iz iskustva. Odjednom se nađeš pred adolescentom koji voli sport, u fazonu sve-najbolje patriotski raspoloženim, koji je naučio da su "svi oni tamo" naši neprijatelji, da stalno kuju zavere protiv nas, i da je pesma ubi-zakolji najbolji način da izrazimo svoj stav prema "tamonjima"
»
Nasa deca
Jelena Pavlović (4 Maj, 2007 - 11:45)
Ja ne prihvatam tu decu kao svoju jer znam decu koja su isto odrasla u Beogradu, rodjena u Beogradu, isla u skolu u Beogradu, Kragujevcu, Somboru, N.Sadu, Pozarevcu i nisu postala crno-kosuljasi. Ta "deca" su deca ozlojedjenih, ljutih roditelja, koji su, sada kada bolje razmislim, morali da odu odande odakle su otisli sto dokazuju njihova deca. Ko bi takve hteo? Niko. Zato to nisu nasa deca i mislim da ih niko od nas za ruku u skolu nije vodio. Cavovski nije vise dete, a on ih predvodi.
»
Svima onima koji misle
nsarski (4 Maj, 2007 - 00:42)
da je ovo zezanje, preporucio bih da ponovo procitaju Joneskovu dramu "Nosorog".
Niko nije verovao da nosoroga u gradu ima, dok nisu poceli da se pojavljuju i ruse sve pred sobom. E, onda je bilo kasno.
»
Nsarski
Olga Medenica (4 Maj, 2007 - 00:56)
u pravu si.
Gotovo je.
Nosorozi preueli.
"Garda cara Lazara".
"Konačni obračun"
"Krv i čast"
Nosorozi.
Whatever.
Kabinet doktora Caligarija
To je to "sve nakrivo".
Olga
»
Daj ljudi okanite se vise
Al Aksa (4 Maj, 2007 - 01:11)
Daj ljudi okanite se vise uvlacenja SPC u svaku vasu frustraciju.Pa nije ni cudo sto se fasizam vraca polako u Srbiju,kada vas nacin borbe predstavlja borbu protiv istog,ovakvim Gebels-uradcima..
»
Crkva jeste
Zelenovic (4 Maj, 2007 - 01:16)
jedan od glavnih uzroka svih nashih frustracija. A shta je uzrok slabe cirkulacije u tvom mozgu, a? A?
»
cenis da se jedna vijuga
KafaJeGotova (4 Maj, 2007 - 01:20)
cenis da se jedna vijuga moze nazvati mozgom? :)
»
KJG
Zelenovic (4 Maj, 2007 - 01:24)
U pravu si. Ej Ekstremitetu, shta je uzrok slabe cirkulacije u tvojoj vijugi. Vijuzi. Kako ti kazes, a? Odgovaraj muto.
»
Ako bi ste bili ljubazni,za
Al Aksa (4 Maj, 2007 - 01:30)
Ako bi ste bili ljubazni,za jedno moje istrazivanje.Da li poticete iz Crne Gore i da li je u vasoj blizoj familiji neko bio oficir JNA?Hvala na odgovoru.
»
vidis, green, kako raboti
KafaJeGotova (4 Maj, 2007 - 01:36)
vidis, green, kako raboti jedna vijuga? nije za salu - ISTRAZIVANJE :)
»
Al Aksa
Zelenovic (4 Maj, 2007 - 01:39)
Ne potichem iz Crne Gore i niko ni u najdaljoj familiji nije bio oficir JNA. Sledece pitanje?
»
AA
Jelena Pavlović (4 Maj, 2007 - 11:50)
Evo ja se prijavljujem. Odgovor na postavljena pitanja je NE. Samo ne vidim kakve veze pa sa ovim ima CGora.
»
al aksa
KafaJeGotova (4 Maj, 2007 - 01:16)
u konkretnim slucajevima, ovde na sajtu pomenutim/prikazanim, spc podrzava fasizam. sto da se okanemo?
»
Sta vam je?
Olga Medenica (4 Maj, 2007 - 01:32)
SPC, MPC, VPC, DPC.
Kak'e bre to veze ima?
I otkud vam oni?
Olga
»
pa dobro Al Aksa ja sam
Pulse (4 Maj, 2007 - 01:29)
pa dobro Al Aksa ja sam ozbilja ne znam za sta stoji skracenica i lepo pitam sta je a uopste ne razumem tvoju agresivnost i neprijateljstvo prema meni. Niti me znas niti si ikada zborio sa mnom. Ako nisi u stanju da mi das normalan odgovor na jednostavno pitanje onda bolje nemoj nista da kazes.
»
pulse
KafaJeGotova (4 Maj, 2007 - 01:32)
nemoj da krivis al aksu, nije njemu lako. spc je srpska pravoslavna crkva
»
Nisam ja uopste agresivan
Al Aksa (4 Maj, 2007 - 01:35)
Nisam ja uopste agresivan prema vama.Valjda znate sta znaci ta skracenica,i tvrdim vam vredjanjem SPC i narocito svetog coveka patrijarha srpskog Pavla postizete samo vecu mrznju prema vasoj zajednici i ideologiji.Zbog takvih,moram reci budaletina,fasizam ce ponovo u Srbiju..
»
UH TEBE CEKAM...ali nekom
Al Aksa (4 Maj, 2007 - 01:45)
UH TEBE CEKAM...ali nekom drugom prilikom.'ku noc.
»
Cincili B
JJ Beba (4 Maj, 2007 - 01:51)
"UH TEBE CEKAM" kaze ti Al ljAksa. Jel to pretnja ili obecanje? Da ga pitamo?
»
Štefica Cvek,
buda milic (4 Maj, 2007 - 02:01)
Al Ljaksa ko Bata Zivotinja. TEBE ČEKAM, "ali ne mogu gladan da radim":)
»
lol Budo
corn mouth (4 Maj, 2007 - 02:44)
Usput da ti kazem da mi je tvoje ime jako poznato. Pozz. Leo.
»
CM
buda milic (4 Maj, 2007 - 12:50)
Ne znam druze, moguce je da smo se sreli.
Detaljno cemo to ispitati na jednom od Duletovih okupljanja na Tashu.
»
Al Aksa pishe veleumno
Antifashizam (4 Maj, 2007 - 06:26)
Al Aksa pishe veleumno (Biljani Cincarevic): "UH TEBE CEKAM...ali nekom drugom prilikom."
Hahahaha..
I jos jednom: Hahahahaha....
»
Al Aksa ja nikoga nisam
Pulse (4 Maj, 2007 - 02:07)
Al Aksa ja nikoga nisam vredjala niti sam spomenula crkvu niti vaseg svetog patrijarha pavla - Skracenicu si ti upotrebio a ja nisam znala sta je jer nikada nisam cula pre. sto se tice religije, specificno famozne SPC- ako covek ima potrebu zeleda veruje da postoji bog i sve te budalastine koje idu sa time - ok je. Ali fakat je da je religija postala toliko bitna medju Srpskim nacionalistima i patriotama u vreme rata (i to se i nastavilo) jer im je bilo potrebno da im neko opere krv nevinih sa njihovih ruku.
a ti razmisli o tome....
»
imam gadan trip
bircanin (4 Maj, 2007 - 02:15)
na trenutak sam zamislio gegavog i velju kako puse travu i groznicavo se smeju, sve bih dao da Koraks to nacrta
»
bebo
bircanin (4 Maj, 2007 - 17:36)
rekao sam ti sinoc da imam gadan trip! Dala si mi dalju inspiraciju
»
Birchanine
JJ Beba (4 Maj, 2007 - 17:43)
prijatelju, posledice tog tripa su vidljive. Uchish brzo :)) Poljubac Leonu (nezno) :))
»
e, na ovoj 'prinovi' necu da
KafaJeGotova (4 Maj, 2007 - 02:03)
e, na ovoj 'prinovi' necu da im cestitam!
»
Pa sad cu da zaokruzim
Olga Medenica (4 Maj, 2007 - 02:28)
komentar No. 400
Dule svaka ti cast.
Umes da utrefis.
Mada, priznajem, kad predje 150-200 kom. (komentara) krece mi "opticka iluzija" pa ne mogu vise da pratim, ko, sta, o cemu.
No, nema to veze.
Visi sta si uzmuvao!
Spontano.
Ako, ako. Samo nastavi.
Olga
»
Dule, matori, smiri se, bre!
Mungos (4 Maj, 2007 - 02:27)
Smotaj (bar) jednu i iskuliraj te debile! Mogu samo da nam duvaju... al' ne vutru...:)
Mora da ih sponzorisu "Sintelon", pirotjanski "Tigar" ili kak'i drugi proizvodjac lepka! (He, zna svinja sta je dinja!:))
Velika sreca u nesreci je to sto su podeljeni u vise "celija" - nisu pod jednim krovom. Valjda kapiras sta mi je na umu?:))
Drz'te se ljudi, teska vremena dolaze i toga ce biti sve vise. Ali, ne zadugo!
Mungos, The ______ljubac
"Onaj potpis koji su vec svi videli mi je drag, Krasicka draza, a Bojana - najdraza!" (Ja(dan))
P.S. http://69.46.23.36/muzika/b/Babe%20-%20Cesemo%20Se.mp3
»
The Mungos rece : "Drz'te se
Antifashizam (4 Maj, 2007 - 09:06)
The Mungos rece : "Drz'te se ljudi, teska vremena dolaze i toga ce biti sve vise. Ali, ne zadugo!"
Ah, Mungose, ti kao u Bibliji. :) Prorocki, i upozoravajuce. :)
»
sta vi ocete gos' dule?
Aleksandar Vasović (4 Maj, 2007 - 08:57)
sta vi ocete gos' dule?
imate nesto protiv nase divne pravoslavne omladine?
pa svaki od njih je istetovirao lik oca justina i svetog vladike nikolaja i vladike irineja i vladike jovana i vladike amfilohija i vladike pahomija na junacnim grud'ma koja disu na dobro serbstva vaskolikog.
more, ima da se krstimo sa tri prsta, bez obzira na veroispovest, da postimo sredu, petak (turski svetac), crvena slova i velike i male postove, da idemo u crkvu kolektivno (ko onomad na sindikalne izlete), da nedelje i praznike zapocinjemo na trgovima kolektivnim busanjem u grudi i horskim "kuku kosovo", drzava ce uvesti obavezan kuluk, a radi popravljanja drumova, uvesce se biracko pravo "po poreskoj glavi", zenama ce se ukinuti pravo glasa (sta ima zenetine da se pitaju za misljenje, zna se gde su kujna i metla), uvesce se 50 po turu i robija sa teskim radom za uvredu premijera... zenetine koje vesticare cemo daviti u potocima, pokojnici ce se iskopavati na 40 dana da se proveri da se nisu povampirili... 'ocete jos?
dimitrije ljotic i stanislav krakov ce postati obavezna lektira za III razred osnovne skole u kojoj ce casovi obligatno pocinjati sa vjeruju, simvol vjere, oce nas, bogorodice djevo i boze pravde, te prigodnom pesmicom posvecenom premijeru koji bdi nad nama patrijarhu koji takodje bdi nad nama, te ministrima koji jos vise bdiju nad gore pomenutim nama. a sve na polzu i naukovanije naroda serbskoga
»
Samo nemojte trpati u isti
johanna29 (4 Maj, 2007 - 09:05)
Samo nemojte trpati u isti kos one koji vole sport sa tim izopacenim predstavnicima "zdrave nacionalne omladine"...ili sta vec...
Ljubav prema sportu nema (ili ne bi trebalo) da ima veze sa bolesnim patriotizmom...No buduci da su vrednosti drasticno pale i iskrivile se lately, ko zna.
»
problem
underhill (4 Maj, 2007 - 10:08)
Imam jedan problem u vezi sa svime ovime...
Rano jutro, ne mrzi me, odem ja lepo na taj Nacionalni Front, Serbia Storm, zaboravih kako ide...
Da me ko pita, i da sam u većini, ja bih njih sve zabranio i radio im sve ono što oni 'oćedu da rade drugima. Ja sad treba da EDUKUJEM nekoga ko poziva rat i preti mrskom jevrejinu i priziva staru moć i ne-znam-ti-ni-ja-šta, ko je bio Hitler, šta su konc logori, zašto nije lepo, dobro, pristojno, pametno ili šta već tući one koji su u manjini? Šta ja ima da razgovaram sa IDIOTOM koji se potpisuje sa svastikom oko koje su četiri S, ćirilicom? Kako ja njemu da objasnim da nije bitno kojim pismom pišem, nego šta pišem? NEMA ŠANSE. Nego lepo, njega u isti taj konc logor, o kome on ima tako lepo mišljenje. Ili metak među oči...
Problem - ko je onda pobedio? Postao sam potpuno isti kao i oni.
A ja drugog načina ne vidim. I samo čekam da mi ili propadne emigracija odnosno bežanija ili da mi takvi kreteni (opet) zakucaju na vrata...
»
Dok je bilo vremena, a i
johanna29 (4 Maj, 2007 - 10:41)
Dok je bilo vremena, a i energije da se edukuju (tada jos) BUDUCI narastaji u Srbiji, da im se kaze i prikaze zasto je bas ta mentalna ogranicenost od njihovog naroda napravila najgoru verziju podanickog naroda, niko se time nije bavio. A ta vrsta podanistva, velicanje nekog tamo "führer"-a kvazi-heroja, dok te sa strane pljuju i ogradjuju SVI, imanentna je valjda samo Srbima. U medjuvremenu ocevi uce sinove da piju i pucaju na svadbama "od tri dana", majke cute i trpe, i tako...
Kasno je da se ta omladina sad reedukuje, kad se i zadnje cestice civilizacije razilaze u nepoznatim pravcima.
»
fina ideja, neko je vec pomenuo
johanna29 (4 Maj, 2007 - 11:11)
Je l' to "Smesna strana istorije", kad Rimljani "zanose" poliveni dimom od ogromnog dzojusa??
Trenutna edukacija bez mnogo reci... :-)
»
Država treba da spreči
babic (4 Maj, 2007 - 11:13)
Država treba da spreči svako popularisanje krivičnih i kažnjivih dela.I od strane militantnih desničara koji pozivaju na nasilje i od ljudi koji propagiraju uživanje droga odnosno njihovu legalizaciju.
Ljudi koji se spremaju na marš za legalizaciju tzv."lakih droga" propagiraju upražnjavanje jedne protivpravne i kažnjive radnje i time podstrekavaju druge na vršenje takvih dela.
Takođe bi trebalo razmotriti zabranu "Nacionalnog stroja" i "Krv i čast" jer su u pitanju sledbenici nacizma koji to uopšte ne kriju,a svaku ovakvu priliku koriste za svoju popularizaciju.
»
Izvinite,
Ninoslav Randjelovic (4 Maj, 2007 - 11:21)
koja tacno DRZAVA ?
Ona sto ne duva ili ona sto ubija ?
Pozdrav !
»
pa kako da spreci sledbenike
johanna29 (4 Maj, 2007 - 11:26)
pa kako da spreci sledbenike nacizma, kad se i sama drzava preliva lahko crno-crvenim tonovima? Sem toga, kud ces laksi metod da drzava spreci okupljanje povodom legalizacije ganje - od provociranja tih "mladih snaga", na primer?
»
Al'
Ninoslav Randjelovic (4 Maj, 2007 - 12:20)
na necem losem. Dosadnom. Glupom. Tupom. Mozda zutom....
»
Eeee, da se hoce overiti,
johanna29 (4 Maj, 2007 - 13:11)
Eeee, da se hoce overiti, ali nece, stare su to kuke narkomanske...!
»
Znas sta,
Ninoslav Randjelovic (4 Maj, 2007 - 14:36)
verovatno se JESU overili i sada tumaraju okolo, podriguju i bulazne po hodnicima tih njihovih radnih prostorija. Ali, dobro. Nek' se nose. Jer, tamo gde su oni, nas nema.
»
Loncici
Attila (4 Maj, 2007 - 12:13)
Izgleda su ekstremisti pobrkli loncice opet, a drzava po obicaju cuti. Prvo su gej populaciju brkali sa pedofilima, sada mesaju lake droge i homoseksualce.
Pa se onda setih price (mozda legende) o desnicaru radikalu, koji seks sa tipom zeli samo nakon posle bar jedne popusene trave, a posle svom kres gariju kaze "razbij me pedercino!".
Drugo: policija ocigledno zna dosta toga sta te samozvane grupe planiraju, mozda vise nego drugi.
Trece: ocigledno niko ne reaguje kada medju osobama koje podrzavaju nasilje i osoba koja jeste deklarisani fasista (slucaj upada na tribinu u NS, slucaj Gruhonjic). Hoce li mozda jos i neki Haski optuzenik podrzati akciju, pa ce policija cuvati one koji pozivaju na nasilje i prebijaju ljude? Bojim se da nakon bilo kakve tuce opet cemo citati da "policija intenzivno traga" i slicne baljezgarije.
A ekstermisti cesto ubace pricu i o gej populaciji, jer znaju da skoro niko od politicara u tom slucaju nece reagovati. Onog ko nije homofob manje vise izjednace sa gej osobama.
»
Quote: Loncici Attila (4
babic (4 Maj, 2007 - 13:46)
Quote:
Loncici
Attila (4 Maj, 2007 - 12:13)Izgleda su ekstremisti pobrkli loncice opet, a drzava po obicaju cuti. Prvo su gej populaciju brkali sa pedofilima, sada mesaju lake droge i homoseksualce.
Pa se onda setih price (mozda legende) o desnicaru radikalu, koji seks sa tipom zeli samo nakon posle bar jedne popusene trave, a posle svom kres gariju kaze "razbij me pedercino!".
Drugo: policija ocigledno zna dosta toga sta te samozvane grupe planiraju, mozda vise nego drugi.
Trece: ocigledno niko ne reaguje kada medju osobama koje podrzavaju nasilje i osoba koja jeste deklarisani fasista (slucaj upada na tribinu u NS, slucaj Gruhonjic). Hoce li mozda jos i neki Haski optuzenik podrzati akciju, pa ce policija cuvati one koji pozivaju na nasilje i prebijaju ljude? Bojim se da nakon bilo kakve tuce opet cemo citati da "policija intenzivno traga" i slicne baljezgarije.
A ekstermisti cesto ubace pricu i o gej populaciji, jer znaju da skoro niko od politicara u tom slucaju nece reagovati. Onog ko nije homofob manje vise izjednace sa gej osobama.
Zahtevi da se legalizuju tzv."lake" droge se ne mogu porediti sa traženjem homoseksualaca da im se priznaju neka prava.
Homoseksualci ne propagiraju nešto kažnjivo i nešto što je krivično delo,već traže reviziju porodičnog zakonodavstva.Ja lično ne podržavam njihove stavove ali ne treba da bude nikakav problem da oni održavaju skupove,parade i da se uopšte zalažu za određene promene u porodičnim zakonima.
Ljudi koji traže legalizaciju nekih droga traže reviziju krivičnog zakonodavstva,a samim svojim skupovima propagiraju jedan vid ponašanja koji može pod određenim uslovima da bude kažnjiv i krivično delo.To je veliki problem za jedan krivično -pravni sistem,jer se on bazira na individualnoj i generalnoj prevenciji,a ne samo na represiji(otkrivanje kr.dela,suđenje,kažnjavanje).Od prevencije kr.dela nema ništa ako se po ulicama okupljaju ljudi koji propagiraju jedno protivpravno i kažnjivo ponašanje.
Posebno je štetno da ovakvu zaštitu društva i države od zahteva koji dovode u pitanje krivičnopravni sistem,na sebe preuzimaju ekstremni desničari.Oni time sebe popularišu,jer pred običnim narodom oni sebe mogu predstavljati kao zaštitnike naroda i omladine od droge,a takva demagogija može naići na veliku podršku.
Narod je malo umoran od sadašnjih političara i mogao bi da prihvati neku ekstremniju desnu opciju,jer se na desnici ne dešava ništa zanimljivo već par godina.
»
babicu, legalisto
bircanin (4 Maj, 2007 - 14:30)
Quote:
U kom ste vi filmu g.Babicu? Ovako se niste uzbudli zbog PRAVNE DRZAVE u slucaju postradalih u zgradi televizije za vreme bomb. ubistva Curuvije, Zorana, svakodnevnog manipulisanja aktuelne vlasti sa nasim zivotima koji stoje u mestu od 1945., napada na novinare i njihove porodice i stanove, stavljanja onih jadnih ljudi ostalih na Kosovu u vrlo mogucu situaciju masakra u slucaju da nastave tvrdoglavu politiku ne priznavanja realnosti, koji zaista moze uslediti ako dodje do jednostranog priznavanja zapada kao odgovor ruskoj i nasoj toliko BAJATOJ politici NE RAZUMA! Svaka CAST na vasoj opustenosti zbog svega ovoga a zabrinutosti zbog odlozenog marsa u subotu Ljudi koji traže legalizaciju nekih droga traže reviziju krivičnog zakonodavstva,a samim svojim skupovima propagiraju jedan vid ponašanja koji može pod određenim uslovima da bude kažnjiv i krivično delo.To je veliki problem za jedan krivično -pravni sistem,jer se on bazira na individualnoj i generalnoj prevenciji,a ne samo na represiji(otkrivanje kr.dela,suđenje,kažnjavanje).Od prevencije kr.dela nema ništa ako se po ulicama okupljaju ljudi koji propagiraju jedno protivpravno i kažnjivo ponašanje.
»
Daaaaunt critisize
Olga Medenica (4 Maj, 2007 - 18:30)
leeeegalise....
Vrh.
Ali, cini mi se, Srbija je na КОУКУ
asidima, heroinu, lepku, ko zna cemu....
Na barutu.
Na tenane.
Na vlaka.
Olga
»
pa kad smo vec kod petera tosha
bindu (4 Maj, 2007 - 19:47)
da se ne zaboravi front page;
get up stand up
http://www.youtube.com/watch?v=Vfte_fJ8ExM&mode=related&search=
»
Beograd-Subota 05.maj.2007.
M a R k O (4 Maj, 2007 - 17:13)
Zaista sutra ce biti vishe dogadjanja u gradu nego inache. Ganja marsh, kontramarsh, derbi na jna, dule i ekipa kod c.s.m., ... Inache uveren sam da ce sutra u gradu biti i atentatori na D.A. tako da bi "snage reda i zakona" mogle i da navataju te monstrume (ali oni to nece uraditi jer su ih upravo oni i podstakli na tako neshto).Ej ljudi murija kao zabranjuje nesto sto ima veze sa gandzom, pa u ovom gradu je lakshe zavrshiti pajdo nego gandzu!! Misim stvarno je smeshno zabraniti ovakav skup zbog pretnji nekih tamo celavaca koji propagiraju nasilje prema svima koji misle drugacije. Kada bi se skupili svi koji konzumiraju wu u bg-u mislim da bi se "strojevi, obrazi" i sl. trceci vratili kucama na spavanjac. Sto bi rekli ovi iz BS-a "murija nek duva i onako samo gudru chuva..."
»
Marko
JJ Beba (4 Maj, 2007 - 18:01)
"Kada bi se skupili svi koji konzumiraju wu u bg-u mislim da bi se "strojevi, obrazi" i sl. trceci vratili kucama na spavanjac. Sto bi rekli ovi iz BS-a "murija nek duva i onako samo gudru chuva..." njima ispod crte sve smeshno:) Zato i prave galamu sajedno sa kerovima, daju im alibi. Zashta bi murija primala platu, kad ne apse one koje treba?
»
...
Nietzsches Aprentice (4 Maj, 2007 - 17:49)
Na*ebali smo... To je kad se ceka... Klinci koji su dobili par shamara too few pa su izgubili kompas... U principu nisam za nasilje ali ove treba prvo odvaliti od batina a onda u zatvor na malo "terapije" sa zagorelom bracom u celijama... Worked like magic in American History X...
»
Hella
Jelena Pavlović (5 Maj, 2007 - 13:34)
Ako boga znate, sta je ovo sto sam sda odgledala? Koji je ovo polusvet? Ma nije ni polu svet. Gde zive ove nakaze?
»
To je emisija "Noćna mora"
buda milic (6 Maj, 2007 - 03:42)
To je emisija "Noćna mora" Željka Malnara na nekoj zagrebačkoj lokalnoj televiziji. Hard-Core verzija Kesićevog "Prekida programa".
Tu ima svega. Od seksa uživo do šamaranja. Razmisljao sam da li da ostavim link totalnog ludila kada je Malnar doveo nekog lokalnog političara Ivu, a zatim snimio kako političareva žena odrađuje felacio Jajanu (liku iz ekipe). I 10 puta u toku emisije pušta čoveku snimak iz bekstejdža.
U youtubu sve dokumentovano. Ko se ne grozi, neka traži.
»
Pusti duvanje,
pedjamarkovic (5 Maj, 2007 - 20:56)
vidi sta pustaju na B92 - Grande Fratello je postao Grand Parada. Cak je i Goga Sekulic otpevala nesto?!
A za protest... celavci mogu da duvaju :)
P.S.: Jako sam zadovoljan gore navedenim dvosmislom!
»
ono sto jesmo
jadac (5 Maj, 2007 - 21:14)
e sad nas nista ne moze iznenediti kad je ,jet set,usao u kucu!tipujem na sashu curcica;))))
»
...
oya (6 Maj, 2007 - 05:36)
Kakvo razocaranje juce! Ma, u stvari, nisam bolje ni ocekivala.
Jos odlozila povratak u Dubrovnik i dosli mi u posetu prijatelji iz Hrvatske, voljni da ucesvuju.
Onima koji su protiv bili protiv organizovanja skupa: niste valjda mislili da bi ovaj mars zaista doveo do legalizacije marihuane, sve i da je ova drzava daleko liberalnija nego sto jeste?! Ne bi, naravno. Radi se o pravu da se demonstrira volja grupe gradjana, bez nasilja, bez ugrozavanja neistomisljenika, bez nametanja svog misljenja drugima. Povod je, kao i drugde u svetu, Svetski dan konoplje. U cemu je problem? Ko se ne slaze sa idejom ne mora da ucestvuje, moze da kritikuje, ima pravo da se protivi, ali i obavezu da bude svestan tudjih prava da se izrazi stav kojim se ne ugrozavaju drugi.
Jeste li svesni toga koliko je alkoholisanje opasnije, po celo drustvo? A toga koliko su opasni profasisticki orijentisani divljaci? A toga da umiruci pacijenti oboleli od kancera legalno primaju morfijum u injekcijama, a ne sme se koristiti biljka cije dejstvo ublazava bolove?
Dobro je napisao gos'n Dule: dno dna!
»
oya
JJ Beba (6 Maj, 2007 - 16:00)
si bila? Nisam te prepoznala...:) Razocharala se, nigde hrabrih ljudi. Par momaka sa dredovima i tam-tam bubnjem, par devojaka...puno fotografa zeljni senzacije i onoliko policije... Videla i chlanove Obraza. Gospode, pa tako su kekeljavi, tako im vise one prljave Obraz majce...i oni imaju obraza da nekom prete. Pa za njih sam dovoljna i ja i moje shtikle...Pozdrav Oya tebi, sis...
»
JJ,
oya (6 Maj, 2007 - 16:45)
bila, videla, smorila se. =( A oni pacenici iz Obraza i jesu samo za shtiklomuvugla borbenu tehniku - delim misljenje. =) Mada, besna je to bagra kad su u vecem coporu, al' nije ni stikla od juce. =D
Pozdrav i tebi, sista. ;) Namaste.
»
Znas li devojq: KAJA...?
MayJAH (6 Maj, 2007 - 19:58)
droge teske/heavy daj caletu & kevi - punici daj trave uz kilogram kave!
We'll make some sense outta this virtual orgy of wannabeez, genuine HearticalZ & generaly phuNked up 1z!
MADA FAKAt je: http://blog.myspace.com/duduah
»
OYA h_vala
MayJAH (7 Maj, 2007 - 09:55)
Oya gigafala - imas moj DU_bok naklon! - p®ovoKAciJA/pøSVEcenoST/P®OdorNOSt, MayJAH
MADA FAKAt je: http://blog.myspace.com/duduah
»
Najnoviji komentari
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)