- Naslovna
- B92
- Aleksandar Stojanović
- Aleksandar Vasović
- Aleksandra Mitrovic
- Ana Sofrenović
- Avram Goldmann
- Biljana Cincarević
- Biljana Srbljanović
- Božidar Đelić
- Bojana Maljević
- Branislav Kovačević Cole
- Čedomir Antić
- Đorđe Bobić
- Dejan Švajner
- Dejan Bizinger
- Dejan Restak
- Dejan Stanković
- Dule Nedeljković
- Everest 2007
- Gistro FM
- Goran Marković
- Goran Miletić
- Gordan Kičić
- Gorica Nešović
- Igor Brakus
- Ivana Konstantinović
- Ivan Marović
- Jasmina Tešanović
- Jelena Krajšić
- Jelena Milić
- Jelica Greganović
- Maja Kuruc
- Marčelo
- Marin Milosavljević
- Marko Vidojković
- Mića Marković
- Milan Lukić
- Milan M. Ćirković
- Milan Novković
- Milan Obradović
- Milica Đilas
- Miljenko Dereta
- Miloš Šaranović
- Mjehur
- Nebojša Milenković
- Nebojša Spaić
- Neven Anđelić
- Nikola Vitas
- Nune Popović
- Olga Medenica
- Olivera Vujnović
- Oto Oltvanji
- Queeria
- Rade Rakočević
- Radmila Hrnjak
- Radovan Nastić
- Ruža Ćirković
- Saša Radulović
- Sanja Perić
- Srđan Fuchs
- Srđan Kusovac
- Tamara Skrozza
- Tanja Jakobi
- Tatjana Momčilović
- Tena Štivičić
- Terorizam
- Veljko Popović
- Vesna Knežević Ćosić
- Vikipedija
- Vladan Aleksić
- World News
- Željka Buturović
- Željko Mirković
- Biografije
Stvar stila
Aleksandar Stoj... (9 Februar, 2007 - 12:11)
O njoj se radi...Porodica Petrović živi na Novom Beogradu već niz godina. Nedavno su se preseli kod Arene. Imaju veliki, prostran stan. Tog dana otac Dr Maksimilijan Petrović se ranije vratio sa puta u Milano gde je držao predavanje na kongresu evropskih oftalmologa. Aleksandar, asistent na medicinskom fakultetu, došao je na ručak sa devojkom Anom tokom pauze u nastavi. Srednjoškolac Stefan u petak nije otišao u školu jer mu je umrla baba. Baba je bila u banji sa prijateljicama ali kako je to razredna mogla da zna? Doduše saznaće u utorak na roditeljskom. 12-ogodišnji Marko je bio u školi pre podne. Svi su bili kod kuće kada stigla mama Vesna. Gospođa Vesna, vlasnica turističke agencije, penjući se uz stepenice čula je viku: „Ti ćeš mene da zajebavaš, đubre muško, mene, najfensi cicu u gradu...Eto ti sada one tvoje anoreksične kalašture, one jadnice pa sa njima ulazi u fajt...Nemoj da mi dolaziš u ofis! Šta je to meni flipnulo da se bedačim sa tobom!“ Pomislila je da su se zakačili oko kafića koji su hteli da otvore. Jedino ona nije mogla da vidi početak konflikta. Radilo se o Petru. Došao je da provede mesec dana kod tetke i teče. Bogati Petrovi roditelji su se preselili početkom devedesetih u Australiju. Dok je on bio još mali. Njegova želja je bila da bolje nauči srpski jezik ali svoje ukućane često nije razumeo. Kao ni sada Teu. Razaznao je "anoreksične“ i još poneku reč.... Evo kako su supruzi odnosno majci članovi poznate gradske porodice objasnili njegov sukob i raskid sa Teom, Beograđankom koja je slovila za muških srca krcalicu.
Marko Petrović
Vesna Petrović
Dr Maks Petrović
Tea
Stefan:
Ekstra si se istripovala kevo. Šorka nije izbila zbog šljake. Šta si nabudžila priču? Mnogo su uznapredovali. A hvalilo je puno. Izvinula se ali.... Malo sutra je bilo vrh! Hteo je da zbari ribu, zbario je. I ona je htela frajera, što ga nije ispoštovala? Nego se nije zentovala ni malo! A i on se širio. E, ...Zato su sada u problemu. Mada je ona više makljala njega. Tebra je popio batine. Sve se dogodilo sekundarno. Tako je moralno biti. Gledali su pornjavu a ona kaže kako bi volela da je zbari glavni glumac. Zato ju je škartirao. Eeee, bre, ona njemu da bi volela da je guzi neki tip. Previše se ložila. Ko? Ona da šipči autobusom. Nema šanse. Ta će nađe drugu budalu, drugog sponzora. Ta je bre širokogruda! Bez GR! Znao sam da će biti takav kraj od strane njih. Obadvoje su budale. Pazi, top je riba ali kevo ja nisam za vezu!
Petru ništa nije bilo jasno? Znaju li oni šta se dogodilo? Možda ne znaju da joj je pustio porno film....Uostalom šta je tu moglo da bude moralno...
Dr. Maksimilijan Petrović:
Mislim da grešiš draga. Sukob nije zbog posla. Ta priča je stvar stvar pogrešne predstave. Njihov odnos je dosta evoluirao. Ali manjkalo je mnogo toga. Nije sve bilo usklađeno, dapače. Gospođica se doduše izvinila, međutim..... Želeo je da ima mladu damu i uspeo je. Ona je takođe želela uspešnog partnera. Vrlo je verovanto da ga je u pomenutnom momentu omalovažila. Međutim, gospođica nije nikoga brenovala. On je počeo da hoda po oblacima. Zato sada imaju nevolju. Istina, ona je bila snažnija u sukobu. Mladi gospodin je dobio batine. Sve se dogodilo u sekundi. Tako je moralo biti. Gledali su film za odrasle. Gospođica je u jednom trenutku izjavila da bi volela da vodi ljubav sa glavnim glumcem. To je bio razlog što su prekinuli vezu.. Mislim da nije u redu biti promiskuitetan i neveran. Mlada dama je preterala. Ne verujem da će imati većih poteškoća jer je izgubila finansijera. Ona će se lako naći nekoga sa dubokim buđelarom. Uvek se nađu osobe koje vole dame takvog stila. Veoma je otvorena. Lako se moglo naslutiti da će tako završiti njihov odnos. Na ovaj ili onaj način, tercium non datur. Oboje su krivi. Moram da priznam da je vrlo prijatne spoljašnosti ali joj stil nije prefinjen. Ne bih voleo takvu kćerku draga.
Petar razmišlja.... prefinjenjen, brenovala, buđelar? Omalovažila, je li to znači da joj je bilo žao?
Aleksandar:
Pogrešno mama. Tuča nije bila zbog posla. Priča je drugačija. Njihov odnos je mnogo napredovao iako je puno toga nedostajalo. Devojka se izvinila zbog svega ali.... Dečko je hteo da je zavede i uspeo je. Ona je takođe tražila takav tip muškarca. Moguće je da ga je u trenutku ismejala. Ona se nije plašila ničega. A i on je počeo da hoda i da ne dodiruje pod. Zato sada imaju problem. Istina, ona je bila jača. Sve se dogodilo vrlo brzo, u deliću sekunde. Moralo je tako da bude. Gledali su eksplicitne erotske cene. Devojka je u jednom momentu rekla da vi volela da spava sa glavnim glumcem. To je razlog tuče a potom i raskida. Mislim da je šala bila neukusna jer je on prilično osetljiv, otišla je u krajnost. Neće ona imati problema jer je izgubila glavni izvor novca. Brzo će se skrasiti kod nekoga ko je sličan jer uvek ima muškaraca koji vole takav tip devojke. Ona je lako dosputpna. Nije bilo teško predvideti da će tako raskinuti. Ili da ostavi ona njega ili on nju, nije bilo trećeg. Krivi su i jedno i drugo. Da izgleda dobro-izgleda, ali mama i ti znaš da nije moj tip.
Petar i dalje u nedoumici. Ma nije ona htela da spava sa glavnim glumcem, ona je htela...o Bože ovaj ne vidi ništa koliko je slep od ljubavi!
Marko:
Ne mamice. Nije tako bilo. Nisu se posvađali zbog toga, zbog posla. Ja mislim da je bilo bolje ali svađali su se non-stop. Ona je rekla izvini. Ona se sviđala njemu. Sviđao se i on njoj. Hteo je da budu momak i devojka. Nije fermala nikoga. A i on se svičofovao od svih. Sada ne razgovaraju. Ona je više tukla njega nego on nju. Bilo je brzo. Gledali su bezobrazni film. Zašto im niko nije banovao? Ona mu je rekla da joj se sviđa glumac. Počeo je da viče. Njemu sve smeta. Ona uopšte ne razmišlja. Brzo će naći dečka. Dopada se svim dečacima u školi. I njihovim tatama, znam. Juče sam rekao da će završiti! Baš je bila gotivna, neki dan mi je donela novu FIFA-u.
Patar poražavajuće u sebi. Ajoooj...sve znaju!
gospođa Vesna Petrović:
Oh Bože, da mi je bar jedna kćerka da može da me razume. Ana, idemo ti i ja u kupovinu. Vi ostali se spremite, Makse pomozi Marku...Budite u 9 u restoranu.....Pričaćemo za večerom.
Dragi Aleksandre,
Biljana Srbljanović (9 Februar, 2007 - 12:21)
sta ti je? sta ti se desilo?
da nije od neke hrane?
:)
»
Draga Biljana,
Aleksandar Stoj... (9 Februar, 2007 - 13:04)
Da li je tebi bilo interesantno da čitaš? :-)
Samo sam hteo da se čitaoci zabave. I naglasim neke nove reči koje su ušle u jezik a za koje mislim da nisu lepe.
p.s. čestitke na tvom prethodnom tekstu. na energiji koju ulažeš na blogu. ja mislim da vredi. svaka ti čast.
»
ma super je,
Biljana Srbljanović (9 Februar, 2007 - 16:49)
samo sam se pribojala da ces sada poceti da nam uzimas posao. da pises drame i scenarija.
»
Biljana,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 04:01)
Moje mišljenje je da je tebi retko ko ravan. :-) Uostalom to sam ti i rekao. Ali vidiš da svako od nas na blogu ima želju da se dokaže pišući. Nemoj mi oduzeti pravo da maštam kako potpisujem neku svoju knjigu :-) Ako do toga i dođe za kritiku ću prvo pitati tebe i Marka Vidojkovića. OK? :-)
»
Pa ti si novi Raymond QUENEAU!
Dejan Stanković (9 Februar, 2007 - 13:07)
"Les exercices de style" http://www.knjizara.co.yu/index.php?gde=@http%3A//www.knjizara.co.yu/pls/sasa/knjizara.knjiga%3Fk_id%3D12014@
Ovo je zesce korisno. Daj glosar. Ima reci koje nenam pojma sta znace.
sirokogruda? bez GR?
»
Upravo to sam pomislio
snail (9 Februar, 2007 - 13:44)
Mozda nije od hrane, nego Vam je Keno došao u san. :-)
Zanimljiv tekst.
»
DS,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 04:04)
Imao sam tu knjigu i nikada je nisam do kraja pročitao. Prelistao sam veći deo, neke priče pogledao...Svaka mu čast. To štivo je daleko bolje od mog. Nema zbora. :-)
A ovde je akcenat bio na govor Stefana u čijem rečniku postoje nakaradne reči od kojih neke i nepravilno upotrebljava. Ostali su tu kolateralni dobitak. :-)
Pozdrav
»
Aco...
Drago Kovacevic (9 Februar, 2007 - 13:41)
...tekst me je zabavio i nasmejao..
Lepo, nema šta.
»
Divno!
Jelena Pavlović (9 Februar, 2007 - 13:53)
Kako se my srpski stomach okrece! Very nice indeed!
»
Jelena,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 04:37)
Mnogo mi je drago ako Vam se dopalo. Baš, baš...mi je drago.
Pozdrav
»
Aleksandre,
Jelena Pavlović (10 Februar, 2007 - 22:12)
"Potrefili ste me u zicu." Uzasava me ubacivanje engleskih reci iako nemogu da se oduprem zelji da po neku i sama umuvam. What can I do, I can't help it.
Uzvracam pozdrav preko okeana.
»
tramadol online online
ruper (16 Mart, 2007 - 12:22)
tramadol online
online consultation tramadol
online us phrmacy free doctor consult tramadol
tramadol hcl
tramadol hcl liquid
tramadol 24/7 7-days a week no script overnight
cheap tramadol
cheap genaric tramadol
health food cheap tramadol
man health cheap tramadol
purchase tramadol
ordering tramadol online
tramadol cheap
order tramadol
tramadol sale
tramadol sales
tramadol
about tramadol
what is tramadol
what is tramadol for
what is in tramadol
tramadol mexico
tramadol neuropathic
tramadol maintence
tramadol canada
ketorolaco + tramadol
tramadol sweden
aclepsa tramadol
tramadol how supplied
tramadol d?a siguiente
tramadol hydrochloride
tramacet tramadol hydrochloride
drug encyclopedia cor 127 tramadol
tramadol interaction with other drugs
tramadol and interactions with other drugs
man health buy now tramadol
best television set buy tramadol
buy tramadol in the united states
mexico tramadol
tramadol opiiates
buy tramadol
buy tramadol online
prescription tramadol
online tramadol
online tramadol buy
buy online tramadol
man health tramadol online
tramadol and depression
no fax payday loan tramadol
medication tramadol
tramadol 50mg
180 tramadol online
tramadol 180 buy
180 tramadol buy
tramadol and depression
tramadol canada buy
tramadol usa
tramadol usa buy
tramadol and depression
tramadol usa buy online
tramadol usa online
online tramadol usa
viagra
xanax
cialis
cialis online
Xenical
»
:)
Bokac (9 Februar, 2007 - 13:48)
Kao i uvek od Aklexandra sasava tema...svaka cast...poucno!!! Odusevljena sam tvojom podelom uloga...vec u glavi imam sliku svega toga:)
Nek si ti nama opet tu..:)
ps.moramo nekako da iskorenimo ovakav recnik sto pre...
pozdrav
»
Ivana,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 04:08)
Hvala puno. Baš mi je drago. Vrlo lepa poruka.
»
U ime nas pregalaca, zahtevam
wk (9 Februar, 2007 - 13:53)
U ime nas pregalaca, koji mukotrpno zaradjujemo nasusni hleb sedeci za racunarom, a u retkim i kratkim trenucima predaha citamo blog, ZAHTEVAM, da nam se istog momenta navede ime one "o kojoj se radi" ne bi li smo mogli da nadjemo jos njenih slika na Internetu, preferabilno u odeci skromnije duzine.
Dixi!
»
Dixi,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 04:12)
Zahtev je jednoglasno prihvaćen. Radi se o Džesiki Simpson i postoji mnogo njenih zanimljivih fotografija na internetu.
Ostale ste pretpostavljam prepoznali.
Dečak je mladi američki glimac. Viđen u nedavno prikazanom filmu kod nas sa Melani Grifit i Ed Harisom.
Otac je selektor Italije Marćelo Lipi.
Majka je Rakel Velč.
Aleksandar je Dejvid Švimer iz Prijatelja.
Stefan je Robi Vilijams.
Ana je glumica iz serije O. Si. Miša Barton a Petar glumac Endi Brodi iz iste serije. Sporedna uloga u Gospođi i Gospodinu Smitu.
Pozdrav.
»
Pozdrav Aco!
Ronaldinho (9 Februar, 2007 - 14:09)
Sad mi je jasno, odakle ti oni extra uvodi u utakmice. Cekaj da mutiram Zivanu Saponju Ilic, dok pisem, zbunjuje me. Mislim da si najbolji komentator od Milojka Pantica, pa na ovamo. Uskratio si nas najbitnije stvari. Nismo saznali kako je reagovala Ana na dogadjaj u kuci. Muski komentari se znaju, ali su zenski nepredvidivi.
»
Ronaldinho,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 04:15)
Hvala na pohvalama, hvala puno.
Plašio sam se da bi sa Anom tekst bio predugačak. Mada bih njoj verovatno napisao samo jednu rečenicu.
Nisam imao ideju gde bih je stavio na pravi način. Verovatno u samoj završnici teksta.
U pravu ste za sve što ste napisali.
»
Aco, imas friz ko Petar...
svetskigigacar (9 Februar, 2007 - 17:24)
Lepo si ti sve ovo smislio. A Lipi je najveci kralj. Mogao bi Dule Vujosevic ili Zeljko Obradovic da im bude komsija, bar bi od njih malo srpskog i sportskog naucio. A Kapelo neka bude isto komsija, ali neki zli manijak...
Evo i jedna AlanFordovska: "Petar ako nauci srpski, naucice. Ako ne nauci nece..." :-)
Btw, napisao san nesto o Kanidji...
»
Svetskigigacare,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 04:16)
Nisam zaboravio na Kaniđu. Ali istraživanje nisam dovršio.
Hvala na poruci. Pozdrav
»
Kanidja
svetskigigacar (10 Februar, 2007 - 08:49)
se u ovoj mojoj pricici nalazi u Srbiji i sa svojim prijateljima pokusava da jedan fudbalski klub od beton lige dovede do zvezda... Pojavljuju se i Maradona, Burucaga...
»
Tjaša
Черевићан (9 Februar, 2007 - 14:43)
Po svemu različita, Tjaša (i imena posve posebnog), sve nas je sludila to leto. S roditeljima, prvi put je došla u posetu kod rodjaka joj gosn apotekara, Rvata. Otac lekar, sa kozjom bradicom, samouveren, vazda je unjkavim glasom nešto objašnjavao svojoj ženi, povučenoj, vidno fizički srozanoj, sa kojom se svakodnevno glibavom obalom šetao kraj Dunava.
— Bolesna je jako na živcima iznutri — pročulo se po selu
a Tjaša, pegava, sa dva lepa kurjuka, u telu nalik pupoljku ucvatu, odmah nam se priključila s obzirom da je s Damirom, apotekarovim sinom, išla svuda, a on bio naš nerazdvojni pajtaš. Mi se kupamo u Dunavu, ona ispred svih, stmoglavce u vodu i izroni kamen, a dubina prilična, znamo. Mi pecamo na noklu, a ona na glistu; rezultat: njena vrška nanizana do vrha, a na našim se tek koja belasa. Penjemo se na dud — prva je u vrhu. čudo jedno od fizičke spremnosti. A lepa. Fudbal, sramota me pričati, volela je na krilu, zuji ko sprinter, a golove samo zabija. Kad brani, ma bruka za nas; jedom rečju, ne moš joj gola zavući — pa to ti je.
Pričljiva, kazivala nam je strašne pripovetke koje je čula od bake po materi sa kojom su živeli. Baka joj je bila izmadjarske, al iz onog dela uz Karpate, prava enciklopedija tajnovitosti o vampirima, nama tada ne baš poznatim, pa stoga zanimljivim. Da se ljubi sa nekim od nas — niko nije smeo ni da je upita, jer smo se bojali da je i u tom bolja, pa da se neobrukamo.
A svi odreda smo jedino to priželjkivali.. . .
I onda, jedno veče, objavi da joj je rodjendan i da ćemo ga proslaviti u apotekarovoj bašti. Pozvala nas je sve. Roditelji su već pripremili zakusku, Damir namestio gramofon i doneo ploče, a mi ostali samo se okupili. Zabava poče, predloži domaćin da se igramo fote, može i sa ljubljenjem.
Opa.
Predlog prihvaćen, papirići sa imenima napisani, beše nas zamalo, pola-pola. Igra krenu. Damir, ko domaćin izvlači imena i onda izabrani odlaze ušupu u dnu bašte... Nikad da dodjem na red i ja, al ni Tjašu još ne izvukoše, pa se sve nadam... Utom Damir izvuče: moja seka Sofija i Tjaša.
Bezveze.
No, desi se tako. Odoše nji’ dve ušupu, Pol Enka grmi na gramofonu, kad u jednom momentu moja Sofija, ko da je kerovi vijaju, protrča kraj nas pa na sokak, dok Tjaša dostojanstveno, bez reči, ode pravo ukuću. Mi se samo zgledamo, čusmo neko prepiranje i onda nas gospodin Lekar obavesti da Tjaši odjednom nije dobro pa se izvinjava u njeno ime, no da mi samo nastavimo da se zabavljamo. Naravno svi se spuvasmo i ubrzo razidjosmo zatečeni nedorečenošću. Badava je Damir insistirao da ostanemo.
Zar bez Tjaše ?
U stvari, samo se preselismo u baštu kafane „Plavi Dunav”, treća kuća od apoteke, prepunu mirisa lipe u cvatu, u kojoj se neko podnapito društvo lovaca baš zabavljalo pesmom teksta adekvatnog 'Dunavom plovi jelen s rogovi...', i baš zaglavismo... Vraćam se u zoru kući, lepo mi, kad na basamcima ajnforta sedi moja seka Sofija sva uplakana.
— šta ste vas dve to zasrale i rasturile društvo? — ja otpočeh.
— Ti ćuti, — uzvrati uplakana — baš si skočio da me braniš.
— Branim, od koga? — naslućujem, nešto baš nevalja.
— Pa, ote lude — ukazuje.
— Ajd’ lepo redom, šta je bilo, niko ništ ne zna — ja uporan.
— Pa ona nije normalna — jedva će Seka ,čim smo ušle u šupu, ona s vrata navali da me ljubi i dira ,čekaj, da nisi malo izbrkala? — počeh je odgurivati.
— Ma šuti, ti mi se svidžaš ,vidno uzbudjena će ona , Ja u stvari volim ženske, muške prezirem, al o ovom nikom nemoj reči, molim te, ubiče me Stari.
— U momentu, sve mi se smučilo, odgurnuh je uplašena, i pobegoh u staru kuću da se isplačem, jeb’la vas Tjaša, ni ime joj nije . . .ko naše.
Ko posran, sećam se, sedoh pored nje na basamke i prigrlih je nežno, tešeći je.
Ha... beše nas raznoraznih.što bi vlasnik ovog bloga g stojanović kazo
- stvar stila
»
welcome back
bebana (11 Februar, 2007 - 20:28)
već sam se uplašila da sam te izgubila...svaka čast na tekstu, malo je reći da si mi ulepšao današnji dan ..
tvoji tekstovi su jedina stvar koja me održava u životu u ovom izuzetno dosadnom Dubrovniku gde trenutno živim...
svaka čast i nastavi tako...jedino te molim da nepraviš više onako duge pauze...hvala
»
bebana,
Aleksandar Stoj... (12 Februar, 2007 - 18:18)
Ovo je prilično ozbiljna poruka. :-) Zaista to mislim.
Hvala puno na pohvalama. Ali nemoj da preteruješ da sam ja jedina stvar koja te održava u životu u Dubrovniku. Ako je zaista tako spreman sam da pišem samo za Vas :-)
Nadam se da pauze neće biti duge ali je neophodno da i dalje tekstovi budu zanimljivi i drugačiji. Ne znam da li ću uspeti u toj meri. Zato me je strah od svakog narednog teksta.
Hvala Vama, pozdrav
»
Teta Jelo,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 04:18)
Nemojte molim Vas nastavak. Pa vidite koliko sam sve iznenadio :-) Ne bih mogao da im to priredim opet. Bilo pozitivno a pogotovo negativno. :-)
Pozdrav
»
Mislim
Kazezoze (10 Februar, 2007 - 06:58)
da je teta Jela mislila na nastavak pricha koje nam cerovichan pishe, mada ni tvoja pricha Aco nije losha, naprotiv..:-))))
»
Kazezoze,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 12:25)
I ja sam se dvoumio na koga teta Jela misli. Cini mi se da je Cerovchanova prica nekako dovrsena pa sam se za svaki slucaj ogradio od nastavka :-)
»
Svaka cast!!!
DeepBlue (9 Februar, 2007 - 18:16)
Fantasticno napisano. Vidi se da poznajes jezicku problematiku sto je za novinara uvek pohvalno, a ima vas svakakvih. Covece u ovo malo teksta ima materijala za jednu sasvim pristojnu doktorsku disertaciju! Jos jednom, svaka cast!
»
Sad mi pade na pamet da priupitam...
DeepBlue (9 Februar, 2007 - 18:25)
...a oduvek me to interesovalo. Sta coveka nagna da sedne i napise ovako nesto? Moraju li da se poklope kockice u svemiru ili sta? Mentalni sklop coveka u trenutku nastajanja ovako necega me jako interesuje.
»
DeepBlue,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 04:24)
Hvala puno na poruci. Jako mi je drago ako Vam se dopao tekst.
Kako se sve dogodilo...Shvatio sam da ovaj tekst ne bi smeo da bude nabrajanje. A počeo sam da prikupljam reči koje me nerviraju u svakodnevnom govoru. Ekstra, od strane, u problemu, vrh...Hteo sam da ih predstavim na neki drugi način. Onda sam pomislio da bih mogao da napišem tekst koji će se sastojati samo od tih reči. Bio je to monolog jednog momka (Stefana) ali sam se pitao kako će čitaoci shvatiti da je kod njega "sekundarno" zapravo "u sekundi" a "moralno" zapravo "moralo".
Kada sam počeo da pišem očev tekst nastavio sam i sa tekstom jednog finog gradskog momka. Malo po malo padale su mi na pamet nove reči i tako sam dopunjavao tekstove sve trojice. Na kraju sam ubacio i najmlađeg sina koji nema toliko strpljena niti toliko reči da sve opiše na način na koji su to uradili njegovi otac i braća.
Kakva je to porodica bez mame a razlog nije teško smisliti. Tu je upala Tea a Aleksandar se malo uzdržavao jer je na ručku bila i njegova devojka Miša. Ljubimica gospođe Vesne. I eto...
Nadam se da sam zadovoljio vašu znatiželju. Pozdrav
»
Znaci...
DeepBlue (10 Februar, 2007 - 11:58)
...sve je krenulo od reci. Odlicno! Meni su reci velika preokupacija u zivotu i ponekad bolesno obracam paznju na to ko koje reci koristi u govoru, ali vise nekako paznju posvecujem pogresnim oblicima reci nego novima koje ulaze u jezik.
I mislio sam da je to nastalo stihijski. Krene se od jednog pa se nadoveze na drugo i to onda izadje na ovo sto je izaslo. Cudo je taj mozak kad pocne da radi, a ne da se kontrolisati.
Znatizelja zadovoljena, hvala.
Ne bi trebalo da te nerviraju nove reci koje ulaze u jezik. Ja na to ne gledam kao na skrnavljenje sopstvenog jezika, naprotiv. Ukoliko neke reci udju u jezik, kao te koje si nabrojao, ekstra, vrh i slicno, a vrh bi barem trebalo da je nasa rec, one samo doprinose razumevanju ljudi iste generacije. Ne vidim ja tu problem. Uzmes vrh za primer. Ja mojom mami da kazem da je nesto vrh ona me nece razumeti, moracu da objasnjavam, ali ako to kazem nekome mojih godina, razumevanje je stopostotno i to na visem nivou od reci. To je najobicnije pripisavanje novog znacenja reci koja je i do tada postojala. Veci problem od ovoga su reci koje ulaze u jezik pukim prenosenjem iz stranog jezika, na prvom mestu engleskog kao trenutno dominantnog svetskog jezika. Mene recimo neopisivo nervira rec brend (eng. brand) koja se bezobrazno uvukla u jezik bez da je neko obratio paznju na nju i pokusao makar da je nekako prilagodi jeziku ako vec ne postoji adekvatan prevod. Evo sad mi pade na pamet preporuka. Obrati se Luni Lu, ona je stozer upotrebe stranih reci u svojim emisijama na B92! A i glam spajz (ili kako se to vec pise kod vas na B92) kakav je to skandalozan naziv za emisiju! To mu dodje nekako kao City za elitu. :-)
PS: Izvini sto ti ne persiram, nisam nekulturan, samo smatram da nisam toliko mator da bi mi se persiralo, a nisi ni ti pa ja odbijam to da radim. Kad budes u godinama nekog starijeg komentatora, rado cu ti se obratiti sa Vi. :-)
»
Znala sam...
Tanja Henry (9 Februar, 2007 - 22:16)
...da te problem skrnavljenja naseg jezika muci jos od trenutka kada si izgovorio "tajming" u prenosu, pa se pravdao 5 minuta:)... super si izlozio probleme naseg drustva kroz jako zanimljiv tekst... viseslojno... savrseno... svaka cast... pozdrav...
p.s....i obozavam kako polako trepces u vestima da hipnotises masu da te pomno slusa i uspevas u tome:)...
»
Tanja,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 04:26)
Hvala na poruci. Hvala još jednom. Hvala.
p.s. ja stvarno ne znam šta da kažem :-)
»
Tanja,
gvana (10 Februar, 2007 - 13:40)
zaboravila si sarmantan osmeh koji svakoj devojci, kada ga vidi, srce osvaja :D
»
Pa to se podrazumeva:)...
Tanja Henry (11 Februar, 2007 - 00:02)
...ali sam zaboravila da kazem da mi je posebno sladak kad prenosi Sevilju koja igra u rezervnim dresovima pa kaze "igraju u tamnijoj opremi", jer boja nije bas definisana, pa da ne pogresi:)... Ma, Aca je genije! Pozdrav koleginice i tebi i njemu i naravno svetskom-a nasem-gigacaru, koji sutra ima razne izazove sto fudbalske, sto intelektualne:)...
»
Aco, uzivam u svakom tvom
Perun (9 Februar, 2007 - 22:32)
Aco, uzivam u svakom tvom prenosu, za nekoliko kopalja si iznad svih domacih sportskih komentatora, ali ovaj tekst nikako ne mogu da progutam - jednostavno mi se ne svidja. Ukoliko bih uporedio tvoje komentare s klasicnim predstavama, tekst iznad me podseca na neki performans ili nedajboze instalaciju - i pored teme koja je upadljivo uocljiva, jednostavno se pomuci covek da ga iscita do kraja, a tada i prestane da ima smisao. Citajuci tvoje prethodne teme na blogu i posebno slusajuci prenose utakmica, blago je receno da sam ocekivao nesto vise.
»
Perune,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 04:29)
Najčešće uočim kada me neko dobronamerno kritikuje. Takav mi je utisak u ovom slučaju.
Hvala puno na poruci. Jako mi je žao ako Vam se tekst nije dopao. A mislim da ima osnova to što ste napisali.
Žao mi je što nisam ispunio Vaša očekivanja. Ali nisam hteo da napišem nešto jednostavno. Hteo sam da se potrudim. Izgleda da to u Vašem slučaju nije bilo dovoljno :-)
Pozdrav
»
interesovanje
ekipasaBanjice (9 Februar, 2007 - 23:14)
Aco da li si zainteresovan za usluge Findomestic banke?
»
Đuro,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 04:31)
Ti li si? Ili neko iz kraja ko je blizak sa Đurom?
»
Kriticari
ekipasaBanjice (10 Februar, 2007 - 09:02)
Aco ,pusti kriticare.Dok pratim blog najzanimljiviji su mi textovi ljudi koji su sa Banjice.Biljana/sa kojom se mnogo puta ne slazem/Dule,koji me iznova i opet iznenadjuje,a sada i ti,sa potpuno novim i drugacijim nastupom.Inace,da li bi bi dao neku izjavu za Kurir?
»
Banjica,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 12:33)
Je dala mnoge interesante likove. Mada ima i "onih"...Sa Banjice je Jugoslav Vasovic osvajac olimpijske medalje, mislim da i dalje na Banjici zivi Milos Sestic, na dan izbora video sam kako pored skole seta sa cvetom kupljenom u obliznjoj cvecari Goran Bregovic. Sa Banjice je i vaterpolo reprezentativac Zivko Gocic, mislim da je sa Banjice i Gordan Paunovic kao i jos neki od prepoznatljivih osoba sa 92-ke...
Vidjao sam kako seta dete i jedan momak koji je spiker na RTS-u.
Venis je sa Banjice...Ne mogu vise ni da se setim svih. Ima zanimljivih osoba. Ako se ne varam nedavno se na Banjicu preselio Haris Dzinovic koji je odlucio sa porodicom da zivi u Srbiji. Uzeli su srpsko drzavljanstvo. Dakle, neprovereno, cuo sam.
»
Da,da...Kreativnost je Acina jača strana!!!
zoon politikon (10 Februar, 2007 - 02:06)
Pa dobro to je jako zanimljiva pričica...Svako se sigurno bar jednom pronašao u njoj,pa i ja!Potsetilo me je na mog bivšeg dečkića koji je bio bolesno ljubomoran i svadjali smo se baš zbog likova iz filmova za kojima sam ja sekla nokte...Šalim se naravno!
Nego,Aco jer ovo neka uvertira za sledeću pričicu-sa SREĆNIM krajem,koja će biti napisana 14. februara?
p.s.piši malo češće,vidiš li koliko ljudi si "usrećio"!!!Invazija komentara i sve same hvale!
Pozz
»
Zoon politikon,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 04:35)
Hvala na poruci :-)
Ma nisam hteo da nešto širim priču. Samo sam hteo da stavim naglasak na različit način govora. Neke vrste tog govora mi se posebno ne dopadaju. A moram da priznam da i ja grešim često i pravim gramatičke i greške u pisanju.
Jako je važno svesti ih na najmanju meru ili izbaciti. Stil je jednako bitan :-)
p.s. a i ne hvale me svi :-) mada ste u pravu da bih mogao malo češće da pišem. blogeri su uglavnom veoma blagonakloni prema meni. :-)
»
Iskustvo i pouka
zoon politikon (10 Februar, 2007 - 21:40)
Gramatika srpskoga jezika je oduvek za sve bila teška filozofija...Učimo je u osnovnoj,srednjoj,...Neki je studiraju...Ali u suštini ona se uči tokom celog života!!!
Do sada nisam srela osobu koja je savršeno pismena...Koliko je nepismenih?...Extremno nepismenih je mnoooogo!!!Ne znam šta kaže najnovija statistika, ali jedno sigurno znam: Srbi su oduvek bili jedni on najnepismenijih naroda u Evropi...
Ježim se na toliku koncentraciju primitivizma i ljudskoga neznanja.
Mogu reći da sam relativno opterećena time „kako se šta kaže“ i svakodnevno se trudim da saznam nešto novo kada je gramatika i pravopis u pitanju.
Uuuuu...Ne podnosim kad mi neko otkuca sms sa gomilom grešaka koje su najčešće: Ne moj, neznam, ne ću, jer idemo na kafu, neradim ništa, jeli si dobro, precednik, ljucki, saću.......Takve greške vidjam svakodnevno u svom inbox-u, štampi...uličnim grafitima!!!
Ali Aco ova tvoja priča nije nista...to je samo priča!A u medijima...Kuku,opet sam se iznervirala!!!U medijima je totalni haos...Mnogi govore: Ja trebam,umesto-Ja bi trebalo; Ja bi volela, umesto-Ja bih volela...
Acooo ajde da osnujemo neku organizaciju za borbu protiv nepismenosti?...;-) Nego, ono što mogu da garantujem je da mnogi koji slušaju tvoje izjave,prenose utakmica,priloge... mogu mnogo da nauče! A što se lapsusa tiče,njih ne ubrajam u neznanje, jer to ume da bude simpatično ;-)
Moram da priznam da mi se tema jako svidela!!!
p.s. navukla sam se na ovaj blog, i sa žudnjom čekam novu temu (naravno tvoju Aco)
»
Zoon politikon,
Aleksandar Stoj... (11 Februar, 2007 - 12:44)
Hvala i na ovoj drugoj poruci. Potpuno Vas razumem. Poruke na mobilnim telefonima su nagrdile pravopis. Ja prijateljima prigovaram kada dobijem poruku bez tačke, zareza, velikog slova.
Mediji na pogrešnim mestima pokušavaju da uštede novac. Zato u najvećem delu redakcija, govorim o svim medijima, nema lektora.
Nesvesni svog uticaja novinari, komentatori, voditelji...ne obraćaju pažnju na govor i pisanje.
Uostalom, još jedna specifična forma uništavanja jezika je titl koji se koristi na televizijama.
Sa obzirom na to da nemaju srpsko latinični ili ćirilični font puštaju titl bez č,ć,š...već stavljaju druge simbole koji postoje. MIslim da bi time morala da se pozabavi meni nesimpatična RRA.
Ali priznajem da sam i ja napravio nedavno dve vrlo ozbiljne gramatičke greške tokom pisanja.
Pozdrav
»
Aco, super je prica!
gvana (10 Februar, 2007 - 10:05)
Eto novog scenarija za hit film :)
Pozdrav :)
P.S. Dobar ti je kasting :D Mada sam ocekivala Telmu za jednu od glavnih zenskih rola ;))
»
Ivana,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 12:36)
Hvala na poruci...Videla si da su zene u ovoj situaciji bile u sporednim ulogama. A kako si rekla ona je za jednu od glavnih uloga. :-)
»
ok
snezana7plus (10 Februar, 2007 - 10:52)
Pocelo je jos sa usvajanjem OK, ostalo se samo nadovezuje, i mislim da tu pomoci nema.
Pa pogledajte samo koliko nam je turcizama ostalo !!!
btw :)))
»
Snezana,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 12:38)
Mislim da turcizmi nisu toliko strasni. Veci problem su reci koje su dobile druga znacenja od koje AKCIJA umesto popusta zauzima posebno mesto kao i engleske reci. Vec je neko pomenuo BREND. Ili takodje je neko napisao IVENT.
Po meni je to jako lose.
Hvala na poruci.
»
LIDER
snezana7plus (10 Februar, 2007 - 15:17)
Slazem se da je lose.
Pogledajte npr. koliko nam je lider odomacena rec. U pocetku sam mislila da je to zato sto nam je dosta vodja, pa malo da preimenujemo tu opasnu rec. Ali, nazalost, Vi ste u pravu i "lider" je samo jedna od mnogih reci koje uzimaju maha.
Cak i samu sebe uhvatim kako mi spontano izleti neka takva rec. Steta.
»
Snezana,
Aleksandar Stoj... (12 Februar, 2007 - 18:21)
Saglasan sam.
Baš danas me je kolega na poslu pitao šta znači:
akaunt menadžer, brend menadžer, kopi rajter...
Pozdrav
»
Na blogu
stevie (10 Februar, 2007 - 23:01)
Ono na sta se na Blogu 92, cak i medju najpismenijim blogerima moze naici, a sto mi neverovatno ide na zivce, su dva primera:
- bacati hejt
- topik.
»
Stevie,
Aleksandar Stoj... (11 Februar, 2007 - 12:46)
Žao mi je što se nisam setio ta dva izraza da ih stavim u tekst. Odličan primer.
»
super tema
mista (10 Februar, 2007 - 10:56)
Veoma me je isprovocirao iznenadjujuce zanimljiv prikaz jedne aktuelne i vazne teme u nasim zivotima, pa sam morao nesto da napisem. Odlicno, Aco.
p.s. Da li sam to samo ja, ili i vi ostali primecujete da 70+% ljudi u Beogradu ne koristi pravilno "jer" i "je l'", odnosno, redovno im zamenjuje mesta?
»
Ono što mene posebno nervira...
Drago Kovacevic (10 Februar, 2007 - 11:43)
...u svakodnevnom govoru, čak široko primenjenog i kod obrazovanoga sveta jeste široka upotreba "šoder" izraza tipa "odraditi" i "ispoštovati"..Izludi me što velika većina, pa i prvi Acin junak (dobro je to uhvatio), umesto "izviniti" kaže, "izvinuti"...
I na samom kraju, ali me najžešće nervira, uporno, serijsko forsiranje reči "znači"...To se do pre desetak godina uopšte nije govorilo..
»
Mista,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 12:39)
Hvala na poruci.
Potpuno ste u pravu za jer i jel, ja imam isti utisak.
Ne znam za ostale.
Pozdrav
»
Njugsy,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 12:41)
:-) ne znam, mislim da nisam bas toliko. Malo sam se zabavio u slobodno vreme. A i dugo nisam pisao.
Hvala na poruci
»
vidim
njugsy (10 Februar, 2007 - 15:02)
da nisi prepoznao moj pseudonim. Razocaravajuce.
Evo ti sledeci clue:
- ko hvata taksi da bi pokupio stoperku?
;-)
»
Njugsy,
Aleksandar Stoj... (11 Februar, 2007 - 12:49)
odnosno Aleksandra, prepoznao sam nadimak :-) samo nisam hteo da privatizujem komentare.
Samo ti imaš takav nadimak i jedinstveno prezime koje nigde drugo nisam čuo.
Vidim da si nova na Blogu, dobro došla.
Pozdrav
»
Hvala
njugsy (12 Februar, 2007 - 08:57)
na dobrodoslici.
Ajde pisi mi na mail, pocela je da me hvata nostalgija ovde u tudjini. ;-)))
»
Pa dobro Aco, gde si ti do sad ?!!
c.v.e.t.i.c. (10 Februar, 2007 - 11:58)
Super je tekst ,zabavan ali i dosta poucan! Recnik nam je blagi uzas!
Jao,uloge su super,narocito mi se svideo gospodin tata i mislim da mu bas stoji ta uloga :-)
Pozdrav
»
c.v.e.t.i.c,
Aleksandar Stoj... (10 Februar, 2007 - 12:42)
Evo, malo sam se bio ulenjio a i radio sam neke druge stvari.
Hvala na poruci.
Pozdrav
»
@aleksandar s. u borbi protiv kolektvne monomanije
surabya johnny (10 Februar, 2007 - 13:19)
vrlo zanimljivo- upravni govor srpske novopecechene srednje kaste- zabelezen sa puno sluha i afiniteta.
nekada je zargon bio zaista duhovit (vidi d. andricev "rechnik zargona" sa kraja 70-ih chini mi se) i u izvesnom smislu unosio razigrane boje u sivilo komunistichko-birokratskog jezika bratstwa i jedinstwa, svesrdno podrzavanog loshim prevodima vikend-romana i titlovima josh loshijih filmova...
danas se zargon svodi na ushtrojavanje i tako siromashnog i malog jezika- potrebno nam je josh jezichke gerile poput tebe, dakle ...
predlazem ustanovljavanje zirija koji bi se bavio biranjem naj-ruznijeg, -skarednijeg, -rogobartnijeg primera novogovora (kolektivne monomanije) na podruchju Balkana.
predloge bi moglo da shalje budno puchanstvo zabrinuto za razvoj jezika (dakle nachina (metode) razmishljanja) koji ce se uskoro svesti na par obrta - tipa "extra", "opushteno", etc.
»
Surabya johnny,
Aleksandar Stoj... (11 Februar, 2007 - 12:53)
Odlična ideja. Bilo bi dobro bar jednom nedeljno, naprimer na Radiju B 92, da se posveti 15-ak minuta ovom problemu.
Pitaću Brakusa. Dakle slušaoci bi slali tog dana predloge za najskaradnije reči, one bi bile čitane i na kraju proglašavana najgora. Lista može da bude i stalna. Kada to kažem mislim na mogućnost da voditelj kaže: Već 20 nedelja na listi reč Ekstra. Ove sedmice pala je na drugo mesto a na mestu broj 1 je reč AKCIJA koja ne znači akciju već popust.
»
Oh, Aco...
Ana Yorke (10 Februar, 2007 - 13:46)
...I te kako nisi dugo pisao...
Moram reci da me je teXt veoma iZnenadio, sto je i bilo za ocekivati kad dolaZi od sportskog komentara, koji je uZ to i ekonomista (naravno, nista lose nisam ovim mislila, naprotiv :)
NaZalost, u mnogim porodicama koje ikada dobiju privilegiju da budu tako velike, situacija ume da bude i gora...Treba li da iscekujemo neki nastavak?
»
Ana Yorke,
Aleksandar Stoj... (11 Februar, 2007 - 12:56)
Da, nisam pisao više od mesec dana. Sada imam problem, (ili užasno: u problemu sam!)da tekst ima različitu formu od uobičajenih na blogu. Samoživo želim da se razlikujem od ostalih.
Nisam hteo da opet bude neko nabrajanje a nevolja je što nije lako biti inventivan bar dva puta mesečno.
Biće teško nastaviti u tom ritmu.
Hvala na poruci. Ne znam za nastavak, prvo mi nije padalo na pamet a sada vidim da nekoliko učesnika postavlja isto pitanje.
Ne verujem, mada...
»
Tako i treba ;)
Ana Yorke (12 Februar, 2007 - 23:46)
Sve dok samoZivo uspevas u tome, treba da budes ponosan i veseo :)
A s obZirom na to da si ti i u jednu, objektivno receno, poprilicno neinventivnu, linearnu profesiju kao sto je zvanje "sportskog komentatora" uneo toliko zara i stila [da me neko pogresno ne shvati, to sto su komentatori po navici i prilici bucni, ne znaci odmah da je profesija zanimljiva i/ili inspirativna ;], uopste me nece cuditi ako budes takvim tempom i ovde nastavio.
Ko zna, iZgleda da si ti nas novi multitalenat...
Sto se samog teXta tice, sasvim je realan, moZda cak i pomalo eufemisticki [naZalost] u odnosu na sta se sve stvarno moZe cuti u javnosti ovih dana, a pritom ne mislim na tinejdZere koji se dovikuju na ulici, vec priproste ljude beZ osnovne kulture [nepismenost je samo minoran detalj u svemu tome] koji su sastavni deo javnog zivota Srbije. BeZ imalo nelagode proZvacu jednu SuZanu Zlatanovic, sa njenim tragikomicnim pseudonimom "Luna Lu", ministra za kapitalne investicije, neke od najuglednijih mladih glumaca, prvaka nasih poZorista, pa i mnoge druge koji od obicnih zargoniZama, varvariZama i mnogih drugih "-iZama" prave predstavu, odnosno "performans".
Zato mislim da je super sto se neko osvrnuo i na ovaj, sada vec ogromni problem.
Veliki poZzdrav za naseg neumornog Acu
P.S. A mogao bi i da mi odgovoris na onu elektronsku poruku koju ti poslah jos pre mesec dana [barem], stvarno bi bilo fino...Osim ako nisam nesto zgresila, pa da zaboravis na mene u potpunosti...
P.P.S. I veliki poZzdrav za freak-a, Tanju Henry i ostale blogere B)
»
Ana Yorke,
Aleksandar Stoj... (13 Februar, 2007 - 21:32)
Ja sam zaboravio...koju e poruku?
Hajde pogledaću sutra ili prekosutra, OK? Pa ću Vam odgovoriti.
Pozdrav
»
Nema veZe...
Ana Yorke (14 Februar, 2007 - 01:43)
...Molim te, nemoj da mi persiras, osecam se nekako-staro...:)
e-poruku poslatu jos odavno preko nekih drugih internet-mesta... Meni je bas znacilo, pitanje je bilo veZano za moje Madridjane :)
Hola, Tanja & co.!!!
Sto se RHCP tice [setite se da smo to priZeljkivali kolektivno] postoji realna sansa, ali nista nije sigurno.
01.06. sigurno ne dolaZe, zato sto na svoje 12-odnevno proputovanje po Evropi [samo toliko, zato sto je njihova svetska turneja zavrsena, sada se samo dodaje nekoliko naknadnih nastupa u dalekim destinacijama itd.] krecu tek oko 24.06., kada i imaju prvi nastup, u Holandiji. 01/07/ takodje otpada, jer su tada u Hamburgu.
Sanse za koncert 26.06. su dosta vece, zasto sto im je to jedan od retkih slobodnih datuma u tom periodu.
Argument pro je sigurno to sto nemaju nikakve druge pregovore za jugoistocnu Evropu, i sto ovde nikad nisu bili, tako da je zanimljivo iskustvo zagarantovano.
Argumenti kontra su to sto kod nas, ipak, ne postoje "record sales" podaci, kao i sto je organiZacija ovakvih desavanja, generalno, jako losa, da se ne laZemo.
Videcemo za nekoliko nedelja...Ako se ne sredi do pocetka marta, pisite "propalo"...Samo da ne prodjemo k'o sa Stones-ima...
A ako bude tako...Vec sam pocela da spremam iZvestaj s Roskilde-a...:D
»
Ciao Ana...
Tanja Henry (14 Februar, 2007 - 00:37)
..pozdravljam i ja tebe:)! Reci mi da li je istina ono o cemu danas svi bruje-da Pepersi dolaze u junu?
»
I jos jedna stvar...
Ana Yorke (18 Februar, 2007 - 13:20)
...Upravo je potvrdjen njihov nastup na Slaski stadionu na samom jugu Poljske, u gradu Chorzów. To njima dodje kao nama Indjija, mali grad bliZu velikih granica koji bi trebalo da privuce publiku iZ mnogih zemalja...
...NaZalost, to nam sada jako umanjuje sanse za koncert...
»
VAZNO!!!
Ana Yorke (24 Februar, 2007 - 00:55)
IPAK SAM POGRESILA!!!
POTVRDJENO JE ZA 26.!!!
EVO VAM INFORMACIJE IZ PRVE RUKE, JOS NIJE NIKO OBJAVIO!!!
Eto, Aco, da vidis kako radimo na zeljama za 2007...;D
»
:)
Una chica (10 Februar, 2007 - 15:17)
E, stvarno je prica odlicna. Zabavna i poucna u isto vreme :) Pokazao si nam greske koje cesto srecemo i verovatno sami pravimo neke od njih ali ovo je pravi nacin da se malo osvestimo. :) Svaka cast, jako mi se dopao tekst...samo tako nastavi :)
Eva
»
Eva,
Aleksandar Stoj... (11 Februar, 2007 - 12:58)
Hvala puno na poruci. Ili Gracias, chica mala. Que paso en sabado?
Hasta luego
»
Banjica
ekipasaBanjice (10 Februar, 2007 - 17:01)
Paunovic-Calija-Janjic-Cacija-Stojanovic.To je klan sa B92.Naravno Dule Nedeljkovic zvani Glava,urbana legenda koja je dugo zivela na Banjici ali je u mislima stalno bio na nekom drugom mestu.U bazenu Zivko Gocic Boba Nikic i Jugoslav Vasovic,nazalost sada negde u inostranstvu.O fudbalerima ne bih,mada je Sestic ipak velemajstor.Navijam za Partizan ali od istine ne mozes pobeci.Voleo sam da gledam Seleta kako zabije glavu i nanize po pet sest igraca.Takvih vise nema.Ima dosta muzicara,umetnika i ljudi sa duhom.To je verovatno zbog podzemnih voda i vetra koji stalno duva.Zato i imamo deo naselja koji se zove Dusevna i Prijemno.Sto ne napravis emisiju o Banjici?Evo Biljana moze da napise kraci scenario....Vidim ima dosta vremena cesto je na blogu.
»
Banjica,
Aleksandar Stoj... (11 Februar, 2007 - 13:02)
Odlična ideja za emisiju o Banjici.
Zaboravili smo da pomenemo i Marka Avramovića koji je vaterpolo reprezentativac. Trebalo bi da vidimo i da li ćemo da primimimo Filipa Filipovića jer je on blizu. Iznad Slodesa.
Ali ideja je odlična, napišite Biljani poruku i napravite spisak. Trebalo bi uvrstiti tu i odlične đake i studente,onda ima jedan izuzetan lekar-naučnik u zgradi preko puta Maksija...
Pozdrav
»
hehehe :) kako refreshing
forca do brasil (10 Februar, 2007 - 20:03)
e, cast je super! sjajna vizuelna karakterizacija! nasmejalo me je! tunjavo-intelektualni asistentic i buntovni srednjoskolac, mamicin FIFA fan! a tak mama...
ali kako se zavrsava? mislio si na to kada si prici dao naslov Stvar stila?
»
Forca do Brasil,
Aleksandar Stoj... (11 Februar, 2007 - 13:07)
Hvala na poruci. Hteo sam fotografijama da malo obogatim priču. Ne bi bila zanimljiva da nema fotografija. Čini mi se.
Nisam razmišljao o nastavku. Hteo sam samo da oslikam današnji govor. Vidim da mnogi pitaju za nastavak...Nije to baš lako. Imam i drugih obaveza :-)
Pozdrav
»
Hm....
trotter (11 Februar, 2007 - 00:34)
A zar ne bi dobar % blogera mogao da se prepozna u ovom textu?
»
hellooo
euromisha (11 Februar, 2007 - 02:27)
e cao Aco
najiskrenije ti kazem da si najjaci komentator kod nas i nekad se zadivim koje informacije imas :)
ali imam jednu molbu ako ti nije problem da mi kazes koje sajtove koristis da bi dolazio do tih informacija...
mozes da me lobujes koliko hoces ali nemas pojma koliko sam uporan tako da skini odmah bedu sa vrata :)
ako treba slacu svaki dan isto pitanje :)
i jos jedna molba molim te posalji mi odgovor na ovaj mejl
euromisha@gmail . com ili ako ne mozes bar mi reci gde da nadjem odgovor jer sam ovde na blog-u iskljucivo zbog tebe i ovoga sto sam te pitao :)
u nadi da me neces iscoolirati :)
pozzzz
»
Euromisho,
Aleksandar Stoj... (11 Februar, 2007 - 13:12)
Neću te ISCOOLIRATI! Odgovoriću ti ali ne znam da li ćeš biti zadovoljan odgovorom.
Ne postoje dve ili tri internet adrese na kojima se mogu pronaći podaci. Postoje desetine adresa. Osim toga nisu to samo internet adrese, to su i dnevni i nedeljni časopisi.
Ima mnogo dobrih adresa na internetu a mnoge nisu na engleskom jeziku.
Pogledaj internet adrese španskih dnevnih novina, italijanske Gazete...zatim adrese engleskih i nemačkih magazina pa adrese engleskih TV stanica poput SKY-a i BBC-ija pa Eurosport...Mnogo mesta. Samo je potrebno tražiti po internetu i sigurno ćeš pronaći mnogo mesta na kojima ima zanimljivih podataka. Najbolji su intervjui ili priče o nekoj osobi ili događaju.
Pozdrav
»
:)
Bokac (11 Februar, 2007 - 13:57)
Znas Aco,tebe nema nema...a kad dodjes napravis haos...pozitivan naravno...:)
I kao i uvek odgovaras na poruke...necu da te hvalim vise...dosta je bilo...:)ajde uzivaj u ovim pohvalama i primedbama i jedne i druge su dobre za tebe...
pozzz
»
De nada... :)
Una chica (11 Februar, 2007 - 14:16)
Resultados son manana... pero pienso que hice bien... pues, vamos a ver manana! :) :)
Hasta luego!
Eva
»
Eh...
Ana Yorke (14 Februar, 2007 - 01:46)
...Ja mislila da ste vi kolektivno sa mnom u Cervantes-u, al' mi se cini da nije tako...;(
»
.....
aanananaa (11 Februar, 2007 - 14:51)
Prilicno sam se postidela kada sam procitala tekst,zato sto sam shvatila koliko i sama kvarim svoj govor.Aktivno koristim vise jezika i u govoru kad mi se neka rec ne svidi ,iz samo meni znanih razlog,ubacim neku iz nekog drugog jezika i modifikujem je prema svom nahodjenju.
Na svu srecu to jos uvek radim iskljucivo u razgovoru sa uskim krugom ljudi.
Pa mozda se i odviknem od toga...
»
Odnosi
apostol (11 Februar, 2007 - 15:51)
Mislim da je ovo dobra prilika da pomenem i jednu "ekstra" rasprostranjenu pojavu koju je Klajn nazvao "Srbi mnogo vole odnose" :)
Znate ono:
"Danas je toplije u odnosu na juče"
"Ova ženska desno je lepša u odnosu na ovu levo"
"Crno pivo je gorče u odnosu na svetlo"
Kud se dede reč "od"... toplije nego juče, lepša od ove...
Sećam se da je to krenulo devedesetih u vestima...
»
Ana,
Aleksandar Stoj... (12 Februar, 2007 - 18:27)
Hvala na poruci. I ja upotrebljavam neke reči koje mi se ne dopadaju. Omakne mi se ali se trudim da ih izbacim.
Moj prvi urednik na TV-u nam je govorio da je neophodno govoriti u privatnim odnosima onako kako bi govorili i kada smo pred mikrofonom.
Jer je naviku teško izbeći.
Tako smo se u sportskoj šalili govoreći nepravilno FulHam umesto Fulam ili Higins umesto HiNgis.
Ja sam jednom u prenosu zato rekao FULHAM.
Pozdravite dečka
»
Aco braco
Sociolog (11 Februar, 2007 - 16:22)
derane moj srditi. Mislim da si ovoga puta promašio temu. Ako sam dobro shvatio, ovim tekstom si želeo da kritikuješ neke pojave u našem jeziku. Ono što se tebi ne dopada su uglavnom žargonski izrazi.
Reč, dve u odbranu žargona. Žargon je upravo posledica živosti i kretanja jezika. Nastao je radi lakše komunikacije unutar kulturnih, potkulturnih i subkulturnih grupa. Često se dešava da neki žargonski izrazi postanu deo standardnog književnog jezika. Da li bi romani Vladimira Arsenijevića bili to što jesu da u njima nema žargona. Takodje, serija Mućke duguje deo svoje popularnosti korišćenju izraza karakterističnih za određeni sloj engleskog društva. Primera je mnogo...
Mislite o tome
P.S. Kao ono, mislim brate, najjači si lik u komentarisanju engleske lige
»
OK je to ali....
trotter (12 Februar, 2007 - 02:33)
....zar ne mislis da ako se pretera sa zargonima nije to to.Uostalom zargoni su ok,ali ja bih rekao da je jedna stvar jos veci problem u nasem jeziku ,a to je to sto se sve vise koriste engleske reci.Sad ce neki odmah da napadnu ,evo ga ovaj srbenda sta ima protiv engleskog jezika (a nije da nisam srbenda :) ),ali to sad stvarno nema veze sa tim!jer mesanje egnleskih reci u nasem jeziku ...pa covece to nije jezik to je mutant bre! I vec sam primetio citajuci Blog B92 da i ove poznate licnosti koje pisu Blog dosta koriste to(j... ga Aco ja ih opet napadam :) ),a ima i mnogih koji im se dive( ne konkretno zbog toga,ali ja mislim da je to jedan od razloga zbog cega ne bi trebalo).
Nisam hteo da navodim neke primere jer ne sumanjam da bi Aca to bolje uradio,a i necu da mu kradem temu mozda je o tome hteo sledeci put da pise :)
»
Poštovaocu Đorđa Balaševića,
Aleksandar Stoj... (12 Februar, 2007 - 18:30)
Ja stvarno ne mislim da sam promašio temu :-)
Jedno je sleng a drugo jezička nakaradnost. Zaista mislim da bi trebalo izbaciti iz upotrebe reč Ekstra i reč Akcija za popust...i mnogo toga...
U svakom slučaju, razgovaramo, diskutujemo...
Pozdrav, hvala na poruci
»
Master of Ceremony
leteci srbin (12 Februar, 2007 - 11:50)
You will never walk alone...
p.s.predlog za sledei topic: kako muva slece na plafon?
»
Zao mi je...
Nestor (12 Februar, 2007 - 12:33)
...sto nisam bio "konektovan" nekoliko dana. Tema je "uzasno" interesantna.
Uopsteno govoreci, nisam protiv zargona i zaista je zargon jedan od nacina na koji jezik zivi i razvija se. Problem nastaje kada zargon udje u npr. poslovni recnik ili na TV ( a da nije u pitanju umetnicki sadrzaj ).
Uzgred, reci kao sto su "ispostovao" se ne mogu smatrati zargonom po mom skromnom misljenju. To je klasicna losa upotreba i nakaradno gradjenje reci. Zargon je drugo.
Ipak, prvo mesto na top listi za mene zauzima izraz " u vezi cega ". To je jedna strasna gramaticka greska koja opstaje i siri se.
Uzgred, mislim da je iskvarenost jezika posledica postojanja drustva u kome su arbitri elegancije bili svi osim onih koji je trebalo da to budu. Dakle, poluobrazovani i poluskolovani sa viskom novca i mesta u npr. medijima ili u drustvu. "Biznismeni" i njihove gospodje. I njihove sluge raznih formata.
»
Nestore,
Aleksandar Stoj... (12 Februar, 2007 - 18:34)
Hvala na poruci. Ovo sa "u vezi čega" je jako zanimljivo.
Pa kako je malopre pomenuto "u odnosu"...
Saglasan sam sa svim što ste napisali.
Predložiću Gorici Nešović neku vrstu emisije sa tom temom.
Nešto kao Top lista nakaradnih reči.
»
Usluga
sheva7 (12 Februar, 2007 - 18:25)
Aco Legendo, najzad si se vratio!
Imam jednu molbu za tebe. Zamolio bih te ako bi mogao da mi posaljes svoj mail na moj(vladad2003@yahoo.com), kako bih mogao da te pitam nesto u vezi novinarstva.
Unapred sam ti zahvalan (nadam se da me neces iskulirati)!!
»
Ševo,
Aleksandar Stoj... (12 Februar, 2007 - 18:36)
Napisaću Vam elektro poruku ako u našoj komunikaciji ne bude više reči "iskulirati". OK?
Pozdrav
»
U boj...
Ronaldinho (12 Februar, 2007 - 21:41)
Imam osecaj da licno poznajes 85% blogera, pa se nekako osecam kao padobranac na zurci. Sto, inace nisam voleo, niti sam ikada u zivotu bio. Shodno temi, odmah imam problem kako da nazovem “zurku”, ili kako da postavim celokupnu recenicu a da pritom svi znaju sta sam hteo da kazem.
Pre nekoliko dana, po prvi put sam se pojavio na blogu, iako ga citam vec duze vreme, sa zeljom da te pozdravim i cestitam, sto skoro svakodnevno uzivamo u tvojim prenosima, izvestajima i komentarima. Vidim da si i dalje tu, kod iste teme. Kao sto si i napisao: “razgovaramo, diskutujemo…” Shodno tome, zeleo bih da doprinesem temi sa nekoliko recenica, iako mozda nemamo skroz podudarno misljenje.
Prica, koju si napisao je jako zanimljiva. Da si imao vremena kao Dostojevski, ili bolje reci, mesta na blogu, bili bi to “Braca Karamazovi” na srpski nacin. Prica dodatno dobija na tezini, kada se uzme u obzir, da si je pisao sa unapred odredjenim recima i pojmovima, a ne obratno.
Dr. Maksimilijan, ne treba trositi reci. Gospodin u svakom smislu te reci. Aleksandar, tvoj imenjak, momak sa visokom skolom, dosledan svog zvanja i zanimanja. Marko, decak kao i svi ostali. G-dja Petrovic, zbunjena, kao u reklami za Loto, “sedam komada”. Petar nam nije bitan za pricu. I na kraju dolazimo do Stefana, glavnog junaka price, negativca.
Kao sto je neko rekao: “njegov govor je nakaradan”! Uvek mi je smesno, kada ga citam. Pogotovo, sto si uspeo da na “petoparac” ubacis toliko zargonsko-netacnih, bolje reci, zargonskih i netacnih reci. Reci koje upotrebljava Stefan su u najmanju ruku nakaradne u komunikaciji sa vrsnjacima, a kamo li pred ukucanima ili bolje reci, pred mamom. Da su ruzne, stvarno su, mada je celokupnom dozivljaju doprinela pisceva zelja da naglasi recnik, radi boljeg shvatanja price i situacije.
Negde si apostrofirao da te najvise nerviraju reci poput “ekstra I akcija” Uz obrazlozenje, da se ova druga koristi umesto reci “popust”. Procitao sam, da si ekonomista po zanimanju, mada nemam informaciju da li si se time ikada bavio. Ja sam po odsluzenju vojnog roka, poceo da se bavim trgovinom. U nasoj bransi ta rec se stalno spominje. U kom kontekstu?
Kada neki trgovac, a najcesce proizvodjac uvidi, da mu se neki artikal ili asortiman ne prodaje zeljenim intenzitetom, izmisli takozvanu “akciju”. Sto ce reci, daje popust robe, ali na ODREDJENO vreme. Dok mu ista ne zazivi. Najcesce 15 do 30 dana. Kada ti dobavljac ponudi “popust” na odredjene stvari, podrazumeva se da je to uradio trajno. I na taj nacin, mi se savrseno sporazumevamo, nikada ne dolazi do zabune. Ta rec nam uopste ne smeta, cak sta vise, i volimo da je cujemo. Kada je u pitanju rec “extra”, niti je volim, niti mi smeta. To je samo zargonska rec, koja ce trajati neko vreme i otici u zaborav kao i sve predhodne. Mene, ne mogu da kazem nerviraju, ali nikako ne volim kad cujem, npr: “nisam sa nikim razgovarao”, “Jel sam bio…”, “Novu godinu sam cekao kuci”, “Puskas je na 85 utakmica dao 84 golova”. Ili sto kaze Stefan “hvalilo”, “izvinula” Slengovi i ubacene reci iz, najcesce engleskog govornog podrucja, ce doci i proci a neznanje svog maternjeg jezika ce ostati. I protiv toga se treba boriti. Ima reci koje ne volim ni da procitam, a kamo li da cujem. A ima reci koje nisu ruzne (iako su pozajmljene) a omogucavaju laksu komunikaciju. Na kraju, i nas pisac koristi opste prihvacenu rec, ok.
Svi ljudi grese, gradjani u obicnom ophodjenju, novinari, komentatori. Neki brze bolje, pozure da se isprave, neki ne. Neki i ne znaju da su pogresili.
Hajde, reci cu i ovo i na ovaj nacin, kao zelju za kraj. Jedan od mojih omiljenih komentatora, necu mu reci ime, vrlo cesto koristi rec “dvoboj”. Ta rec mi vise lici na teksasku, nego na sportsku, a pogotovu ne fudbalsku. Ako je duel Sumahera i Alonsa, onda to mozda i jeste dvoboj. A ako je u pitanju utakmica, recimo, Betisa i Atletika, i duel 11 na 11, onda mi to nikako nije dvoboj. To samo moze da bude boj…
»
Asistencija
Sociolog (13 Februar, 2007 - 01:13)
Ronaldinjov precizan pas me je inspirisao da prozborim još koju reč o ovoj zanimljivoj temi. Tema je prilično delikatna i treba izbegavati obe krajnosti. Ne treba, po svaku cenu, prihvatati sve nove reči, ali ne treba ih ni odbaciti bez preispitivanja. Nijanse su u pitanju.
Odličan primer: "popust i akcija". Ni sam nisam znao da to nisu sinonimi, kao što nam je Ronaldinjo objasnio. Na sličan problem sam naišao kada sam za statistički pojam "trend" pokušao da nadjem odgovarajuću zamenu u srpskom jeziku. Ono što se u statistici podrazumeva pod trendom se ne može prevesti bez prosto proširene rečenice. Ili grešim?
Ovo ukazuje na jedan opštiji problem. Naime, srpski jezik ima poteškoće sa tvorbom novih reči. Sa druge strane, Hrvati istrajavaju na tome da za svaku stranu reč nadju adekvatan prevod. Nekada to zvuči smešno i rogobatno, ali često i uspevaju u tome. Tako je fudbal nogomet, a ofsajd zaleđe.Meni zvuči prirodnije hrvatska varijanta. Neki jezički stručnjaci smatraju da je naš jezik Vukovom reformom, pored svih pozitivnih strana, prilično osiromašen na ovom polju. Na primer, Nemcu je prilično lako da izmisli novi pojam spajanjem dva postojeća pojma i da to bude sasvim razumljivo. Jednostavno, taj jezik lako izražava misaone spekulacije, što možemo videti u delima nemačkih filozofa. Time se jezički fond neprestano obogaćuje, ali i štiti od tuđica.
Ovo nije slučaj i sa našim jezikom. Ubrzani razvoj civilizacije neprestano nudi nove pojmove, a mi smo prinudjeni da ih prihvatimo u izvornom (stranom)obliku.
Za kraj, jedan jezički paradoks koji je zapazio Mihiz. Mi kažemo kuća, a hrvati dom. Ali... kod nas su aparati za domaćinstvo, a kod njih kućanski aparati!
MISLITE O TOME!
»
kuća i dom
dunjica (13 Februar, 2007 - 21:20)
nisu isto. Kuća je građevina, a dom je mjesto na kojem se osjećamo "kod kuće".
I još prilažem:
srpski: kuća, ali zato - domaćica
hrvatski: dom, ali zato - kućanica (u hrvatskom je domaćica ženski domaćin)
»
Ronaldinho,
Aleksandar Stoj... (13 Februar, 2007 - 21:14)
Hvala na poruci. Baš tako, pričamo, diskutujemo...Meni se to dopada, ne znam da li i Vi isto mislite.
Moram da priznam da sam u velikom delu Vaše poruke saglasan sa Vama.
Uz ogradu da nisam lektor već da većinu stvari pričam na osnovu svog iskustva i osećaja, pa da kažem i neke vrste logike, formirao sam mišljenje.
Dakle, EKSTRA mi je užasna reč. Jadna, tugaljiva, nesrećno izabrana, siromašna...ušla je u govor iz određene grupe ljudi o kojima nemam povoljno mišljenje. Takav je bar moj osećaj. Čak je i javno koriste uglavnom ljudi o kojima ne mislim lepo.
Sinonim mi je za nešto ružno, za kič koji nema ni naznake osobenosti.
AKCIJA je reč koja se pojavila dolaskom, moj je utisak, slovenačkih firmi odnosno Merkatora.
Od kada znam za radnje u Beogradu, gde sam rođen, pisalo je i na izlozima Kluza, i na izlozima 1. maja iz Pirota, i na izlozima Borova i Beka...POPUST.
Uostalom reči koje stoje na izlozima svetskih radnji kao što su DISCOUNT, REBAJAS, SALDI, SCONTO...prevode se kao POPUST a ne kao AKCIJA, zar ne?
I obratno...kako pitate nekoga za "ovo". Recite mi molim Vas kako se kaže AKCIJA na engleskom? Šta mislite šta će reći? Ja mislim da će reći ACTION.
Ili kako odgovoriti na pitanje novinara direktoru Maksija:
"Trenutno sprovodite jednu novu akciju..."
"Da, akcija podrazumeva akciju konditorskih proizvoda."
"Molim?!"
Sasvim sam saglasan za neznanje domaćeg jezika, što je opasnije od uvođenja stranih reči. Nisam da se kaiš zove "okolotrbušni pantalodržač" već i dalje kaiš ali nisam ni za to da "brend" zameni reč marka.
Uostalom, lingvisti bi mogli da rade na tome. U saradnji sa srpskim književnicima između 25-45 godina.
OK je OK. Kao i ćao. MIslim da niko osim Italijana i Srba ne govori ćao. Ne znam za Hrvate i Slovence. Ali ćao, ćao...je sjajno (ekstra, vrh, top, tron, presto...) malo se šalim. Najveći deo ovoga o čemu sam pisao sada bih baš voleo da stavim u nastavak priče o Petrovićima. Šta mislite?
Za dvoboj nemam stav. Vaše objašnjenje zvuči sasvim logično. Ne znam, zaista, verujem da ste u pravu ali ću pitati i neke bolje poznavaoce jezika na 92-ci. Odlična Vam je primedba.
Meni je jedan stariji kolega, Bojan Milovanović, odličan poznavalac jezika, govorio kako se DUEL ne može koristiti za meč dve ekipe već samo za meč dvojice pojedinaca.
Šta mislite?
Pozdrav
»
Malo mudrosti nije na odmet!
zoon politikon (13 Februar, 2007 - 00:02)
Ako vas zanima da pročitate nešto o ovom problemu o kojem polemišemo proteklih nekoliko dana ukucajte ovu web adresu:
http://www.mail-archive.com/sin@antic.org/msg07430.html
Hajde malo da pričamo o šatrovačkom govoru?
Inače,nasto je u većim gradovima(najviše zastupljen u Beogradu)u periodu pre II svetskog rata. Zašto? Pa zato da bi mladje generacije mogle da komuniciraju a da ih roditelji ne bi mogli razumeti.
Novinar i pisac Andrej Glišić je rekao jednu sjajnu rečenicu: "Šatrovački jezik uvek procveta na đubrištu socijalne bede."
Poštovani Aleksandre,
Kako da se odbranimo od "tog" jezika,koji nas je napao kao virus i izazvao extremnu pandemiju, i sačuvamo onaj tradicionalni način govora?
»
Zoon politikon,
Aleksandar Stoj... (13 Februar, 2007 - 21:17)
Ne bih ja sada na sebe preuzimao ulogu vođe pohoda na ružne reči i loš govor. Sigurno i ja pravim greške, pogotovo ako je Ronaldinho u pravu za "dvoboj".
Hoću samo da kažem šta meni smeta, šta mislim da je loše.
Ima mnogo boljih poznavaoca jezika. A mi ostali pričamo i razmišljamo kako bi trebalo da bude.
A sve u želji na naučimo. Bar ja to tako vidim. A Vi?
Pozdrav
»
Gde je savršenstvo?
zoon politikon (13 Februar, 2007 - 22:13)
SVAKA ČAST NA SROMNOSTI!!! Samo skromni ljudi su srećni...
U potpunosti se slažem sa Vašim mišljenjem...Težnja da se nešto nauči je jedno od osnovnih načela kod normalnih ljudi-onih kod kojih nije došlo do poremećaja sistema vrednosti.
Upravo nas tako nešto odvaja od životinjske vrste...Čoveka razum i svest o boljem nagone da teži novom i lepšem-a to se isključivo postiže učenjem,usavršavanjem i na kraju sazrevanjem.
Aleksandre, sutra je „Dan zaljubljenih“...Šta za vas predsavlja taj praznik?
Za mene bi "Dan zaljubljenih" bio onaj dan kada biste pristali da prošetamo zemunskim kejom i obavimo dug razgovor kako bih upila svaku Vašu rečenicu i savet...
Nemojte da mislite da sam zaljubljena u vas,jer vas i ne poznajem! Zaljubljena sam u vašu inspirisanost i kreativnost!!!
Vi ste meni uzor,ali ne i idol!!!
Moj san jeste da postanem prvi ženski televizijski sportski komentator na ovim prostorima...
Još samo da vas pohvalim zato što redovno odgovarate na komentare!!!-sigurno je teško postići,s obzirom na toliku angažovanaost na poslu i posvećenost učenju novih stvari...
Veliki pozrav!!!
»
Zoon politikon,
Aleksandar Stoj... (14 Februar, 2007 - 11:29)
Čast mi je zbog svega što ste napisali. Jako lepo od Vas.
Priznajem da me pomalo i strah od toga šta predstavljam za Vas.
Nemojte da idete u krajnosti. Možda ljudi nisu onakvim kakvim ih zamišljate. Ne shvatajte preozbiljno stvari i ljude oko sebe :-)
Hvala na pozivu, jako lepo od Vas ali ja Vam nešto i nisam prava osoba za takvu vrstu komunikacije. Jedini savet koji smem da Vam dam je da je uvek važno davati sve od sebe, da je lako srušiti, ubiti, slomiti a hrabrosti izgraditi, stvoriti, napraviti... i da se igra dok sudija ne označi kraj.
Pozdrav
»
Dear Aco
c.v.e.t.i.c. (13 Februar, 2007 - 10:26)
Shodno tvojim istrazivackim sklonostima ,jel mozes da mi saznaj ko je momak iz reklame za Grand kafu (onaj sto stoji na terasi i gleda cicu kako ulazi u taxi...)Bas me zanima ko je on.
Pozdrav
»
c.v.e.t.i.c,
Aleksandar Stoj... (13 Februar, 2007 - 21:23)
Nemojte da se desi da odgovorim pa da ostali nagrnu sa pitanjima...:-)
Kao što sam u jednom od prethodnih tekstova napisao sve više stranaca glumi u domaćim reklamama. To je trend.
Ovu reklamu je radio Igor Kušić a neprovereno:
reč je o jednom momku Mađaru koji eto radi kao model, maneken, fotomodel..itd.
Da, i ja bih više voleo da se novac daje domaćim likovima da bi ostao u zemlji ali eto...pa čak i po cenu da Telma Santoš ovde više nikada ne zaradi ni dinar od reklama. Do momenta dok se ne preseli da živi u Beograd i plaća porez u Srbiji. E onda može.
Pozdrav
»
Aco
bebana (13 Februar, 2007 - 18:02)
Zaista ne preterujem što se tiče Dubrovnika. Ako nekoga uveseljava goli kamen nemam ništa protiv jer grad izgleda prelepo ali ostatak je ravan nuli. Ako nemaš satelit antenu osuđen si gledati njihova četiri programa i to je sve. O sportu da i ne govorim (jedino šta vredi to je vaterpolo, jer ljudi ovde žive za Jug), tako da mi je jedina zabava računar i zanimljivi blogovi...nadam se da još uvek prenosiš fudbalske utakmice jer po mom mišnjenju nema boljeg poznavaoca i komentatora od tebe...i još jedna stvar, ako bi se slučajno birao najbolji tekst u protekloj godini (a volela bi to) onda je to definitivno tvoj napisan za novu godinu...nemoj sada da se naljutiš na mene jer sam taj teks pokazala nekim ljudima ovde na televiziji i rekli su mi da je svaki komentar suvišan tako da bi ti pozavideli i najveći novinari...
pozdrav, uz očekivanja nastavka zbivanja porodice Petrović
P.S. i ja sam Stojanović
»
Bebana,
Aleksandar Stoj... (13 Februar, 2007 - 21:27)
Pa dokle ćete nas držati u neizvesnosti? Šta radite Vi u Dubrovniku?
Nemam ništa protiv što ste pokazali tekst bilo kome.
Jednom me je jedan prijatelj pitao šta bi mislim šta bi bilo kada bih se oženio devojkom koja ima isto ime kao i ja. Da li bi ona uzela moje i zadržala svoje prezime? A drugi je rekao da bi kakve sam ja sreće ona zadržala svoje prezime i dodala ga mojem.
Pozdrav
»
Dragi Aco
bebana (16 Februar, 2007 - 20:06)
...ako ti kažem, moraću posle da te ubijem :-))))))))))))
Što se tiče prezimena, jezik nema kosti i nemože da boli pa zato čovek može sve da pita...ljudi smo pa ćemo se dogovoriti...
Ako kojim slučajem zaželiš poći na odmor, eto rešenja:slobodono dođi biće mi drago da te ugostim u suncem okupanoj dalmaciji...
Pozdrav :-))))))
»
Bebana,
Aleksandar Stoj... (16 Februar, 2007 - 22:53)
Hvala puno na ponudi, jako lepo...ali mogli bi ste bar da nagovestite o čemu se radi. Mislim u vezi sa Vašim poslom.
U svakom slučaju, hvala, pozdrav
»
Dragi Aco
bebana (17 Februar, 2007 - 14:13)
Radim u ugostiteljstvu, povremeno se bavim fototgrafijom i svašta nešto od čega se može zaraditi na moru...i naravno čekam neke bolje dane...
Srdačan pozdrav.
»
Bebana,
Aleksandar Stoj... (17 Februar, 2007 - 14:45)
Imam osećaj da će doći bolji dani. Siguran sam u to.
Pozdrav
»
Zdravo Aco
bebana (28 Februar, 2007 - 20:38)
Možda ću te udaviti, ali morala sam da se javim. Upravo sam se vratila Iz Beograda u kome sam uspela boraviti čak dva dana (jer naravno više slobodnih dana ne mogu iskoristiti)...Na mom putovanju od Dubrovnika do aerodroma Tivat, te nazad toliko sam toga doživela da ni sama ne znam odakle da krenem ali ti naj bitinije detalje moram ispričati...evo ovako:
došla sam na erodrom četiri sata pre leta, smestila se u kafić (u kome nije bilo nikoga sem mene i konobara, ma na celom aerodromu nije bilo nikoga)...onda sam čekala čitavih pola sata da budem uslužena jer je konobar bez pardona ručkao svoj sendvič i salatu...u tom mom naletu desa i dosade bacila sam moje rengenske oči po okolini i primetila da su sve reklame na Ruskom jeziku...prvo sam pomislila da nije skrivena kamera a onda sam shvatila da su baćuške strelovitom brzinom napale crnogorsko tržište i vešto okitile aerodrom svojim reklamnim tablama sastavljenim u samo dve rečenice "NAJPOVOLJNIJE NEKRETNINE" uz dva borja mobinog telefona...iz te agonije probudio me konobar sa veštim naglaskom ljubaznosti i izvinjenja jer je morao pojesti svoj obrok, pošto posle neće imati vremene...i bio je u pravu..., za sat vremena aerodrom je vrvio kao košnica ali od Rusa, koji su se takmičili u tome ko od njih ima bolju garderobu, moderniji sat na ruci i što skuplje šunjalice...ni u bližoj a ni daljoj okolini nisi mogao čuti čak ni onaj šaljivi Crnogorski naglasak nego samo Ruski...a konobar nećeš verovati kao pčelica maja, leti od jednog do drugog sav lepršav i nasmejan...uspela sam ga na kratko uhvatiti i naravno nisam izdržala a da ga ne upitam o trenutnom stanju...i naravno dobih odgovor "to su Vam naši najbolji prijatelji, trenutno kupuju sve živo i mrtvo, a uskoro ćemo im sve i prodati pa na miru uživati...(ne znam samo gde se on to toliko namučio da mu je već potreban odmor)...No da skratim priču novi nalet je stigao sa privm sletanjem aviona iz Beograda, opet nenormalne kolone Rusa sa najnovijim koferima marke L. Viton te desetak kesica iz novopečenih free shopo-va...užas...jedva sam čekala da poletim, a ond aje nebo počelo da plače, nenormalan pljusak popraćen nenormalnim vetrom, a mi putnici izlazimo sa čekiranja karat i treba da pređemo peške oko kilometar da dođemo do aviona...novi užas, ali nema veze ionako gripa vlada pa jedan više ili manje nema veze...Dolazim u Beograd, već na putu do kuće, mnogo toga izgleda drugačije (nije to isto kada ti prijatelji svaki dan pišu o dešavanjima il,i ti pričaju preko telefona), nego kada vidiš sopstvenimočima to je ono pravo...ulazim u ulicu i kažem taksisti da je pogrešio, a on će meni "nisam gospođice,ovde vam je sve novo)...kad ono od cele ulice ostala samo moja zgrada,sve kuće srušene i nikle nove zgrade kao pečurke...Ja se setih one naše "gde god nađeš zgodno mesto ti drvo posadi"..I eto, u utorak uveče sam se vratila u Dubrovnik, umornija nego što sam otišla, tužnija nego što sam bila i što je naj gore još uvek sebe ubeđujem da je to bio samo ružan san i da se sve to ustvari dešavalo nekom drugom...Ali nije to sam ipak bila ja...ko preživi pričaće o tome....
Sory, ali imala sam potrebu ovo da ti ispričam.
Srdačan pozdrav.
»
bebana,
Aleksandar Stoj... (2 Mart, 2007 - 10:51)
Nema problema, razumem Vas. Slobodno pišite. Sigurno će biti bolje, kao što sam Vam već rekao. Sigurno.
Pozdrav.
»
Treci Njutnov Zakon
Ronaldinho (14 Februar, 2007 - 18:54)
Svi se slazemo oko Stefana, nema zbora, i njega vise niko ne spominje. Ostadosmo kod stranih reci u srpskom jeziku, bolje reci, kod dve kljucne. Evo, jos nekoliko vidjenja diskutabilnih reci, sa moje strane.
Da li je rec EXTRA, jadna, tugaljiva ili nesrecno izabrana, po mom misljenju je stvar ukusa i o tome znamo, ne vredi raspravljati. Ali ne mogu da se slozim s tobom, da je siromasna. Naprotiv, mislim da zamenjuje nekoliko nasih reci. Govori o necemu sto je vrhunac u datom trenutku. Svakako, nije dosledna televizije i javnih obracanja, poslovnih i razgovora na visokom nivou…
Rec AKCIJA kao popust. Pisao sam u prethodnom tekstu o tome, sada cu ga malo dopuniti. Nekada se moze desiti da na jednoj fakturi (eto jos jedne reci) ili na srpskom, racunu, imas tri vrste popusta, pa tek onda PDV i ostale obavezne stvari. 1. Rabat, popust koji si dogovorio ili zasluzio na pocetku godine. 2. Akcija, popust odlukom proizvodjaca (pisao sam gore o tome). 3. Cassa, kako je obicno nazivaju, a druge i ne mogu da se setim, za avansnu uplatu. Pogledaj koliko tu ima stranih reci. Sve jedna do druge, lake za citanje i pamcenje a precizno definisane. Pa, Aco nismo mi izmislili kapitalizam, nego ga prepisali. Na zalost medju poslednjima u Evropi. Mozemo da izmisljamo reci kao Hrvati, ali te novokomponovane jezicke tvorevine, po meni su katastrofalne.
Znam, ne ticu se tebe tekstovi na internim fakturama trgovaca, vec ono sa cim svakodnevno dolazis u kontakt. Gotovo sam siguran, zasto si sinoc spomenuo Merkator. Tvoje radno mesto B92 i ja smo, skoro podjednako udaljeni od te kuce. Kako redovno nalazim u sanducetu reklamne materijale sa ogromnim natpisom “Akcijaaa…”, tako pretpostavljam da i vas istim intenzitetom obavestavaju o istim. Procitao sam negde da si rekao:”Meni je postalo sasvim normalno, kada Sumaher 20 puta prodje pored mene”. Po istom principu, meni je akcija postala toliko normalna, a i jos bitnije, razumljiva. Svako se prilagodi poslu kojim se bavi, prihvatajuci standarde koji vec postoje. Toga je postojalo i pre Merkatora, pa i onog starog, a postojace i dalje, samo je pitanje pod kojim imenom. Ako zelimo strani novac u Srbiji, moracemo da prihvatimo i jos po nesto. Opet se vracam na staro. Treba sacuvati svoje a strano prihvatati, pod uslovom da nije ruzno a da je korisno. A jedna obicna engleska rec, nikako nije takva…
P.S. Jedva docekasmo Ligu sampiona. Ako putujes u Barselonu, pozdravi mi imenjaka, ha, ha.
I na kraju, nemoj da mi persiras, molim te. Secam se jedne anegdote, ako mogu tako da je nazovem, prilikom intervjua Vladimira Stojkovica. On je s tobom od pocetka bio na “ti” a ti kao pravi profesionalac, uporno i do kraja si mu persirao, iako je mladji od tebe za vise od deset godina. Ja nisam toliko, ali sam mladji neku godinu.
Pozdrav
»
Extra zamenjuje samo jednu rec...
Nestor (15 Februar, 2007 - 01:07)
... isto tako siromasnu kao sto je i ona. To je rec SUPER. Mozda ove reci same po sebi nisu siromasne, ali njihova upotreba govori o nasoj lenjosti, lenjosti nasih mozgova. Najlakse je bilo reci SUPER ili sada EXTRA i time zameniti opis, vrednosni sud, sta god... Ne moras da se zamoris govoreci ili, ne daj Boze, pisuci. Zasto bismo bilo sta opisivali kad je dovoljno EXTRA. Ali, da li je stvarno dovoljno?
»
Nestore,
Aleksandar Stoj... (16 Februar, 2007 - 22:46)
Hvala ponovo na poruci ali nisam saglasan sa Vama. :-)
Ekstra mi je veoma ružna reč u skladu sa GIGA i MEGA koje su se donedavno upotrebljavale. Bar to meni tako izgleda.
Pozdrav
»
Ne znam...
Nestor (25 Februar, 2007 - 00:28)
... da li smo zakljucili ovu raspravu ili ne. Voleo bih da znam u cemu je neslaganje. Ekstra ( barem ja tako mislim ) i jeste alibi rec. Zamena za smisljanje prosirene recenice i nije jedina takva.
Ostajem pri tezi da od manjka obrazovanja ili barem citanja dolazi svo zlo.SMS kultura uzima svoj danak.
Pozdravljam Vas.
»
Nestore,
Aleksandar Stoj... (2 Mart, 2007 - 10:57)
Ja nisam saglasan u vezi sa rečju EKSTRA. Mislim da je to ružna reč koja je potekla iz nejneobrazovanijeg dela društva koje svojom zastupljenošću jednostavno nameće trendove.
Saglasan sam u vezi sa poslednje dve rečenice iz ove prethodne poruke.
Pozdrav Nestore
»
COGITO ERGO SUM
Xajgykobuh (14 Mart, 2007 - 07:18)
Цитирајући стих: "Пучина је стока једна грдна..." приступам овој веома значајној расправи о очувању, опстанку и развитку модерног српског језика.
Мишљења сам да људи, из потребе да буду што креативнији у изражавању (читај: паметнији) прелазе ту границу користeћи речи за чије значење нису до краја сигурни. Књиге "Упознајте свој језик у седам лаких падежа" и "Плеоназми за неупућене" морали би ЧАК ШТАВИШЕ бити обавезна лектира у школама док би рекламе Министарства просвете садржале слоган "Позајмите позајмљенице, без учешћа и жираната".
На питање:"Колико психијатара је потребно да се промени сијалица?", одговор је "Ниједан, сијалица мора да пожели да се промени." :)
Све док не пожелимо да сачувамо ово мало српског и ћирилице што нам је остало, имаћемо extra giga mega super akcije по поштанским сандучићима,
живели.
»
Ronaldinho,
Aleksandar Stoj... (16 Februar, 2007 - 22:50)
Žao mi je što Vas nisam ubedio za AKCIJU ali zaista stojim pri svojim dosadašnjim stavovima.
Sniženje je sniženje, pa mogu da prihvatim da je sniženje u radnjama i popust ali ne mogu da prihvatim da je AKCIJA :-)
Zaista.
Pozdraviću Vašeg imenjaka u utorak ili sredu, kada ga vidim.
Što se persiranja tiče, mislim da je to dobro za mene i čitaoce na blogu. Ja ću vama persirati.
Pozdrav
»
Aco
Ronaldinho (19 Februar, 2007 - 20:35)
Nemam zelju da nekome namecem svoje misljenje, branim doticnu rec ili kolege koji je upotrebljavaju, ali imam potrebu da dodam nekoliko recenica, koje su izostale iz prethodnih tekstova i time stavim tacku na ovu temu. Rec “akcija” u smislu u kojem se koristi kod nas u bransi, ne mora da znaci popust. Mozda se mi ne razumemo iz razloga, sto ti pokusavas da je prevedes u jednu rec, a to nikako nije moguce. Ako bi me neko nazvao ili pustio SMS, da prave akciju za jedan jedini artikal, bez dodatnog objasnjenja, apsolutno nista ne bi znao. Postoje kratkorocna bezuslovna snizenja, popust na kolicinu robe, duze odlozeno placanje, poklon uz skuplju stvar, 3+1; 5+1; 10+1 gratis, itd, itd. i sve to objedinjeno se zove “akcija”. Kada mi neko saopsti “pravimo akciju”, jedino sto znam u tom trenutku je da ce nesto dobro da se desi za potrosace. Naravno, ako se prosledjuje od jednog do drugog ucesnika u prometu.
Nije tesko primetiti da sa dosta emocija dozivljavas neke nepovoljne tekovine i dogadjaje u drustvu. Secam se tvojih izvestaja iz Nemacke, posle one istorijske utakmice. Po povratku, gostovanje na STB-u. I odlicno pamtim komentar u sred trke, kada je Veljko pomenuo lift i Busa. Ali sta da ti kazem:
"NEKI BI REKLI U TABORIMA A NEKI NE"
Ranije su komentatori govorili “faul nad Raulom” a u poslednje vreme “faul na Raulu”. Da li je ovo drugo ispravno, ili je komentatorima tako lakse? Mada su neki ostali pri starom nacinu, sto se i meni vise dopada. 97% ljudi u Srbiji kaze SMS poruka, iako ona u prevodu jasno govori da je poruka u pitanju. To mi je isto kao i Stefanovo “obadvoje”. Dva puta ista rec.
Sto se tice persiranja, malo mi je neprijatno da to ne bude uzvraceno, ali ja sam kriv sto sam poceo na “Ti”. Razumem da je tebi to odbrambeni mehanizam, jer si sam a nas je mnogo, ali shvati i ti nas. Znas kako je, kad ti je neko stalno “u domu” a pribliznih godina. To je poznata stvar.
Razmisljao sam, da li da ti postavim ovo pitanje ili ne, ali je znatizelja preovladala a i ljudi kazu: “nije sramota pitati”. Sta znaci onaj odgovor “ja mislim-da” negde na polovini ovog bloga?
Pozdravljm te do naredne zanimljive teme. Sve najbolje…
»
Izvini Aco, ali...
Tanja Henry (20 Februar, 2007 - 01:08)
..moram da se slozim da mi je zasmetalo kad si poklopio Zivanu sa tim "NEKI BI REKLI U TABORIMA A NEKI NE"... bilo je jako grubo i nepotrebno s tvoje strane... ona mi je omiljena voditeljka sa b92... eto prvi put da ja nisam na tvojoj strani... nadam se da se ne ljutis, jer je cini mi se opravdano... pozdrav!
»
Tanja
Ronaldinho (20 Februar, 2007 - 14:38)
Ako ova prva recenica znaci da se slazete sa mnom, onda je doslo do nesporazuma. Uopste ne mislim da je Aca rekao nesto nepristojno, cak se i Zivana tome nasmejala. Verovatno je upoznata sa Acinim stavovima, a mozda i cita ove stranice.
»
:)
Tanja Henry (20 Februar, 2007 - 16:39)
Mozda ste u pravu, ali meni je ta situacija ipak malo delovala cudno... Naravno da se nasmejala, pa nece zaplakati... Samo kazem da je malo preterao... Pozdrav!
»
Tanja,
Aleksandar Stoj... (2 Mart, 2007 - 11:03)
Ponovo pričamo o mom poslu a ja to ne bih voleo. Dakle, kada govorimo o detalju o koji ste pomenuli:
Živana je rekla: "Kako bi sportski komentatori rekli u taborima..."
Ja sam samo odgovorio da bi neki rekli a neki ne. Jednostavno nisam hteo da prećutim da se ne mogu svi svrstati u istu grupu. Ne mogu se stvari generalizovati. A neću da prećutim samo zato da ne bih poremetio ustaljen način komunikacije.
Da sam prećutao gledaoci bi pomislili da sam saglasan sa tim što je živana rekla. A nisam.
Zatim, uopšte nije loše da postoji komunikacija između voditelja u studiju. Zbog ograničenosti vremenom sve se svodi na dve rečnice.
I na kraju, ne mislim da je Živani bilo neprijatno. Niti mi je rekla nešto tim povodom niti sam to osetio.
Pozravljam Vas Tanja
»
Spanija & Argentina
Dirty (15 Februar, 2007 - 13:23)
Razlika izmedju govornih verzija spanskog jezika u ove dve zemlje taman je tolika da se odmah prepoznaju. Sta Acu izdvaja iz unificiranog govora sportskih novinara?
»
Samo da te pozdravim! Tvoj
torrente (18 Februar, 2007 - 20:17)
Samo da te pozdravim!
Tvoj drugar Nenad.V iz Marseja!
»
Acika
hedgehog (21 Februar, 2007 - 04:11)
Zasto kada pises blog upotrebljavas slike zgodnih zena ne bi li pivukao paznju muskog sveta? Mislim da je i tebi dobro poznat podatak da vise ljudi klikne na tu sliku nego na sam text koji si napisao.
Zar si toliko nesiguran u svoje pisanje da moras da se sluzis ovakvim "pomocnim sredstvima"?
Acika daj malo vise vere u samoga sebe!!!!
»
Hedgehog,
Aleksandar Stoj... (2 Mart, 2007 - 11:07)
Mislim da niste pogodili :-)
A sve što sam uradio spada u dozvoljena pomoćna sredstva :-)
Pozdrav
»
Čestitam!
Jelinek Žuži (21 Februar, 2007 - 11:02)
Tekst je preteran. Smejala sam se ONOLIKO.
Nisam ni sumljala u tebe, no međutim prevazišao si moja očekivanja.
Ušislušno si u pravu :)!
Pozdrav!
»
alo bre
freak (21 Februar, 2007 - 14:05)
aco , reci sta se radi u barsi, kako je bilo i za koga si navijao. pozdrav
»
Freak,
Aleksandar Stoj... (2 Mart, 2007 - 11:12)
U Barseloni je bilo sjajno. Zaista mi je bilo jako, jako dobro.
Pozdrav
»
liga sampiona
dj (22 Februar, 2007 - 16:49)
znam da ovo nije pravo mesto ali u sportskim komentarima nece "da me objave" pa rekoh da im dohakam.
cija je ideja ono od sinoc, da se pusti snimak finala.. i to bez ikakvog objasnjenja, bez objavljivanja rezultata ostalih utakmica, o golovima da i ne govorimo. pa ljudi ovo je 21 vek, vi imate ekskluzivno pravo na usranu ligu sampiona. pa nemaju svi internet, mobilne telefone... ako ima par kretena koji bi vise voleli da ne znaju rezultat do tri ujutro zar cela srbija treba da bude u informativnom mraku...nas trojica koji smo gledali tekmu smo bili ubedjeni da je u studio upao neki terorista i sa uzbudjenjem cekali skrol koji ce tako nesto da objavi... ma jok, kaze vesti u 23.10h pa snimci... ako vi mislite da je to profesionalno obavljeno onda sam ja lud.
aco, tebi licno svaka cast, odlicno obavljas svoj posao ali ono sto se desilo sinoc je velika bruka za tvoju kucu. to je nivo javnog servisa i emisije trezor i repriziranja boljeg zivota ... opet hrvati, jel gledate vi kako oni to rade.. ako nema resursa za ozbiljnu emisiju, goste, analize, ok.. al da ne postoji neki dezurni spiker koji ce da iscita rezultate, kaze strelce, ma bilo sta.. malo grafike,ispise se, iscita se i dovidjena, ko oce da ceka ponoc da vidi golove neka ceka.. ono od sinoc je bruka i to treba da znas.. iako verovatno nemas nista sa tim..
eto, morao sam ovo da napisem a ti vidi sta ces sa ovim
»
Eh
gvana (23 Februar, 2007 - 20:33)
ne ide mi iz glave kako je Aca znalacki napisao dijaloge :))
Moram da priznam da sam primetila da u poslednje vreme momci sve cesce za lepu (zgodnu) devojku kazu da je "cica" :) Cak i za njihove devojke kazu "zena" (iako bi pre pobegli nego li stvarno nacinili od nje dostojnu gospodju hihihi), pa "devojcica" i slicno :)
Kako se to vremenom menja, zar ne?
»
Tetak Đorđe,
Aleksandar Stoj... (2 Mart, 2007 - 11:11)
Pozdravljam Vas. Napisaću novi tekst ovih dana.
»
aco,
freak (5 Mart, 2007 - 02:16)
gde ides, u utorak:)
ps. imas pivo ono od pre u sutjesci a mozda i poletis avionom...:))))))))))
»
idiotarija mega nabudženih razmera
automat (5 Mart, 2007 - 11:37)
idiotarija mega nabudženih razmera
»
FORMULA 1
spartanac (7 Mart, 2007 - 12:22)
Šta je sa prenosom formule 1 za 2007. godinu?
Nije valjda da se čeka da opet počne sezona pa da se dogovorite sa FIA.
»
aco
freak (16 Mart, 2007 - 02:24)
kada ce novi post, verujuci da imas dosta posla pa ne stizes:)
ps. pozz
sto se tice teme, Moj je izbor da ne pisem cirilicom, Moj je izbor da nekada koristim slang sto je i ne izbezno s'obzirom da sam sa nbg, cak sta vise mix elokventnog i slang govora dovode do sublimacije dveju kako neko misli ne spojivih kultura, i obicno je neko zbunjen , pa naucis nekoga neku pozajmljenicu a nekoga rec u slengu.))))))))
»
Najnoviji komentari
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)