- Naslovna
- B92
- Aleksandar Stojanović
- Aleksandar Vasović
- Aleksandra Mitrovic
- Ana Sofrenović
- Avram Goldmann
- Biljana Cincarević
- Biljana Srbljanović
- Božidar Đelić
- Bojana Maljević
- Branislav Kovačević Cole
- Čedomir Antić
- Đorđe Bobić
- Dejan Švajner
- Dejan Bizinger
- Dejan Restak
- Dejan Stanković
- Dule Nedeljković
- Everest 2007
- Gistro FM
- Goran Marković
- Goran Miletić
- Gordan Kičić
- Gorica Nešović
- Igor Brakus
- Ivana Konstantinović
- Ivan Marović
- Jasmina Tešanović
- Jelena Krajšić
- Jelena Milić
- Jelica Greganović
- Maja Kuruc
- Marčelo
- Marin Milosavljević
- Marko Vidojković
- Mića Marković
- Milan Lukić
- Milan M. Ćirković
- Milan Novković
- Milan Obradović
- Milica Đilas
- Miljenko Dereta
- Miloš Šaranović
- Mjehur
- Nebojša Milenković
- Nebojša Spaić
- Neven Anđelić
- Nikola Vitas
- Nune Popović
- Olga Medenica
- Olivera Vujnović
- Oto Oltvanji
- Queeria
- Rade Rakočević
- Radmila Hrnjak
- Radovan Nastić
- Ruža Ćirković
- Saša Radulović
- Sanja Perić
- Srđan Fuchs
- Srđan Kusovac
- Tamara Skrozza
- Tanja Jakobi
- Tatjana Momčilović
- Tena Štivičić
- Terorizam
- Veljko Popović
- Vesna Knežević Ćosić
- Vikipedija
- Vladan Aleksić
- World News
- Željka Buturović
- Željko Mirković
- Biografije
Jel' vi to nas ZJ ?
Goran Miletic (9 Februar, 2007 - 03:53)
slika od večerasU slengu srpskog jezika (naroda kome objektivno pripadam) imamo dve slične reči za istu stvar. Prva je „zezati“ i koristi se kada neko neće da bude baš toliko vulgaran i uglavnom implicira nešto simpatično. Kada vas neko „zeza“ (u daljem tekstu ZZ) to ne mora biti mnogo strašno. Međutim, posve je druga situacija kada vas neko „zajebava“ (u daljem tekstu ZJ). Em je pomenuta reč vulgarna, em implicira uglavnom događaje gde vas neko pravi ludim tj. prodaje vam „testise (ima ona vulgarna reč na slovo M) za bubrege“.
Upravo tako sam se osećao kada sam kao građanin ove zemlje, čovek koji dosta poreza plaća ovoj državi (od PDV na produženi espresso sa mlekom, pa do godišnjeg poreza na stan) malopre otišao na zvanični sajt Vlade Republike Srbije. Inače čak ni sajt ne može da izbegne reč Srbija pa se nalazi na adresi www.srbija.sr.gov.yu a ne na nekoj adresi koja će sadržati reč vlada, kako je to praksa u mnogih zemljama. Dakle, one čike koje čine tzv. tehničku vladu su se večeras sastale. Ima i lepa slika, vidi se da su ljudi baš onako tehnički raspoloženi.Dakle Vlada nije vlasna da razgovara o Kosovu, ali je bila vlasna da večeras priča & odlučuje o „utvrđivanju bližih uslova i namena korišćenja sredstava za razvoj turizma“. Prvo čega se ja setim su onih nekoliko skandal spotova na CNN-u. Drugo što mi pada napamet je kako ovo može biti bitnije nego predlog budućeg statusa „15 odsto državne teritorije“. Vidim već na početku da nas opasno ZJ.
Nadalje, odlučivali su o koeficijentima plata radnika u zatvorima. Imam razumevanja u ovom slučaju jer se možda desi pobuna, a Legija u zatvoru, a vlada nije vlasna, pa kad Legija zauzme zatvor onda ministri pravde i policije neće moći sa njim da se sastanu jer nisu vlasni. Nadam se da i vi imate razumevanja.
Sledeća je pala (makar prema saopštenju) Odluka o cenama rezervisanih poštanskih usluga. Nisam ekspert za ovu sferu, ali vidim da su nam markice u poslednje vreme baš lepe i da su ljudi u PTT baš kreativni. Već pogađate, na markicama je zastava Srbije. Ne smem da se bunim, jer će u suprotnom verovatno da stave neku „Kosovo je Srbija“. Zato ćutim i trpim zastavu, kad već nemamo ništa drugo da metnemo na markice.
Vlada je dala i saglasnost na finansijski plan Republičke radiodifuzne agencije. To vam je onaj organ koji nikako da kazni neku TV stanicu za govor mržnje iako je prema zakonu za to veoma vlastan. Već zamišljam kako RRA kažnjava predstavnike SRS kad počnu da vređaju žrtve ratnih zločina ili ponekog DSS pulena kada počne da tretira Albance kao teroriste. O onim brojnim izjavama glede seksualnih manjina, nećemo ni da govorimo.
Zatim je Vlada usvojila i finansijski plan Republičke agencije za prostorno planiranje,a onda dala i saglasnost na izmene i dopune Programa poslovanja PTT-a. Obe stvari su u resoru Velimira Ilića, pa se njemu možete obratiti za više detalja. Nemojte pokušavati mailom, jer u njegovom ministarstvu ne koriste e-mail (da budem precizniji – ne koristi ga ON, njegov kabinet i par bitnijih likova).
Jedina OK stvar za mene je Program o rasporedu i korišćenju sredstava za obnovu Kolubarskog okruga pogođenog zemljotresom. Mada mi nije jasno šta su do sada čekali. Jadni ti ljudi – morali su da čekaju da Vlada postane tehnička & prestane da bude vlasna, pa da neko donese program za obnovu njihovih kuća
Eto, to su danas radili vaši ministri, a vi ste im dali dobru kintu za to.
On hoće opet da bude vlastanNa istom sajtu, ima još dosta ZJ stvari glede Ahtisarijevog plana i Kosova. Iako Vlada Srbije nije vlasna da primi plan, a premijer (nije fudbalska liga nego Koštunica) reče da tim koji imaju ne može da pregovara ili šta već, čika Samardžić Sloba, koji je koordinator ovog tima je takođe tijekom ovog dana oglasio. Čika Slobda je rekao Beti (a informacija se našla na sajtu Vlade) da će Vlada Srbije predložiti rezoluciju + da pomenuti tim ostane na funkciji + jasan stav na Ahtisarijev predlog. Pa čika SS jel ti to nas ZJ ? Kako sad Vlada predlaže Rezoluciju, a nije vlasna da primi plan ? Kako tim ostaje na funkciji, a pre neki dan rekoste da neće i što je najvažnije – kako odgovarate na Ahtisarijev predlog, kada ga niste primili & niste bili vlasni da to uradite.
Znam da će u komenarima da se pojave odmah oni koji će da mi objasne da im je čika PKBT (Predsednik kohabitator Boris Tadić) predao & predstavio plan, ali šta to onda znači ? Da li to znači da nisu smeli da ga uzmu iz ruku Ahtisarija, a smeli su iz ruku PKBT ? Možda ga je Boris nosio kod NJSPP (kad ne svetli, ime mu je Gojko) da mu osvešta plan, pa tako osveštalog, doneo u Vladu Srbije, da se oni poigraju sa njim. To onda znači da su oni nas ZJ da nisu vlasni.
Na istom sajtu ima vest i da je premijer (tehnički) primio i Džefrija Huna. Čika Džefri je ministar UK za Evropu. Opet nas VK debelo ZJ. Pa kako je sad vlastan da primi čika Džefrija a nije vlastan da primi čika Martija ? Kako je sa prvopomenutim gospodinom vlastan da vodi spoljnu politiku, a sa drugim nije? Slično se pitanje postavlja glede posete evropske trojke. Ima i to na sajtu.
Gospodine Koštunica, vi ste meni beskrajno simpatičan lik i nudite nam obilje ZZ, ali tako se možete ponašati ako ste profesor na fakultetu, ako ste rođak Amfilohija Radovića, prijatelj Emira Kusturice (piše na sajtu da je dobio orden) i obožavalac Bore Đorđevića, ali se ne možete tako ponašati kao premijer Srbije. Ne smete.
Niste vlasni da se tako ponašate. To nije odgovorno, nije ljudski, a ponajmanje je profesionalno. Pominjem profesionalnost, jer za to što radite primate platu. Za onu ekipu koja voli reči poput „nacionalno“ i „Srbija“, mogu reći da ponašanje g-dina Koštunice nije patriotsko. Unapred dajem dozvolu da ovaj deo izjave objavite u KKK (kNIN, Kurir, Kpress).
Greska
tripraseta (9 Februar, 2007 - 04:43)
Greska!!! Oni trenutno nisu vlasni, vec UPODODOBLJENI
Srasno me zanima ko je autor ovih izraza?
"Praviteljstvujuci sovjet serbski"!?
»
::
DoTheRightThing (9 Februar, 2007 - 11:22)
"Inače čak ni sajt ne može da izbegne reč Srbija.."
pa šta ti smeta reč "Srbija" idiote jedan..
»
::
DoTheRightThing (9 Februar, 2007 - 14:10)
ah, već mi se sviđaš
..
da li ima neke šanse da popričamo o
dnevnoj politici u četiri ruke?
»
::
DoTheRightThing (9 Februar, 2007 - 14:27)
Ne! žao je meni.
javi se Tamara,
zbog tebe bih promenio politička ubeđenja
(mada ne isključujem i drugu mogućnost)
»
Zašto 3??
sandu011 (10 Februar, 2007 - 12:18)
Zar nije bolje 33?......ili tri puta po tri...dok 3 ne dobije 250. Matematika je vrlo primenljiva na različite oblike društvenog života. Primenjujući matematičke modele sa sve matematičkom simbolikom bez logike dobijaju se fantastačnine maštarije.Voleo bih da 3 ostane na 15...
»
Pa mozda si mu vec dala, a
Covek u belom (9 Februar, 2007 - 14:12)
Pa mozda si mu vec dala, a da to ni ne znas :O. Internet je cudo...
»
::
DoTheRightThing (9 Februar, 2007 - 14:15)
ma to sam i ja hteo da kažem,
al kao ajd da utvrdimo gradivo
»
Molim vas nemojte o seksu na
Goran Miletic (9 Februar, 2007 - 14:19)
Molim vas nemojte o seksu na ovom mestu, to bi potpuno pokvarilo koncepciju.
»
A ne, Isus kaze "ljubi
Covek u belom (9 Februar, 2007 - 14:28)
A ne, Isus kaze "ljubi bliznjeg svog", a vi ste mu blizu.
»
Isus kaze
dunjica (9 Februar, 2007 - 14:33)
"Ljubi bliznjega svoga K A O samoga sebe." A to je ogromna razlika.
Uz to je jos cesto govorio da "tko ima usi, neka cuje".
»
Inace polazna pretpostavka
Covek u belom (9 Februar, 2007 - 14:42)
Inace polazna pretpostavka za gornju recenicu (da bi ona imala smisla, inace bi samoubica trebalo da prvo pobije sve oko sebe) je "ko ne voli sebe, ne voli ni druge" odnosno njena negacija, "da bi voleo druge moras prvo sebe da volis", sto zvuci jako egoisticno.
A ova druga "tko ima usi, neka cuje" je krajnje diskriminisuca prema osobama sa ostecenim sluhom.
»
Covece u belom,
dunjica (9 Februar, 2007 - 14:48)
sigurno su te zvali Mudrica kad si bio mali ;-) Sada si vec dospio do ranga Velikog Mudraca.
»
U nas se to naziva
Covek u belom (9 Februar, 2007 - 14:56)
U nas se to naziva pametnjakovic. A posle toga, pa verovatno mega-giga-pametnjakovic.
Al ja sam pre nano-pametnjakovic ;).
»
Eh, divota!
zimzelen (9 Februar, 2007 - 14:31)
Evo još jednog dokaza da je seks uvek zanimljiviji od politike. Sorry, Gorane, takav je život. Dakle, dole odvratni premijeri i predsednici, živele gole, vrele i vlažne, po mogućstvu, plavuše!
P. S. Tamara, je l istina da moderne srpske žene, liberalno i evropski orijentisane, vape za dodirom dlakave muževne Srbende, fašističke provenijencije? Makar podsvesno? Da? Ne?
»
Nisu ...
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 14:41)
... uvek gole, a nisu ni na svakog vrele i vlažne, a još manje su plavuše, nego su pametne. Liberalno i evropski orijentisane vole dlakave na pravom mestu, pogotovo ako nisu fašistički provincijalci.
»
Pih, onda nista od Dejvida
Covek u belom (9 Februar, 2007 - 14:43)
Pih, onda nista od Dejvida Bekama...
»
Are you experienced?
zimzelen (9 Februar, 2007 - 15:10)
Što bi rekla moja inkarnacija Džimi Hendriks. Normalno je da ja, kao anarholiberalni provincijalac, imam sreće sa ženama :)
»
Pa naravno da jesam experienced ...
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 15:14)
... samo zavisi na šta misliš. Možda si sreće sa ženama imao do sad.
»
Mislim na ljubav,
zimzelen (9 Februar, 2007 - 15:22)
seks i ostale sitnice. A što misliš DO SAD? Mogu ja još, Bogu srpskom hvala, još nisam zanemoćao :))!
»
Mislite pocelo bi da lici na
Covek u belom (9 Februar, 2007 - 14:23)
Mislite pocelo bi da lici na necije druge blogove, pa bi i za vas poceli da pricaju znate dobar je onaj Miletic, dvoje su se tamo smuvali :).
»
Gorane ...
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 15:05)
... ovi skrenuli samo tako, a i bolje da su navalili na mene, nego da pametuju o politici :o)
»
Girane
JJ Beba (9 Februar, 2007 - 19:20)
Mislim da greshish, bash na ovom mestu treba o sexu, jer ovo o chemu pishesh je chista pornografija. Znachi navali :))
»
Pa da, al se to posle lepo
Covek u belom (9 Februar, 2007 - 14:53)
Pa da, al se to posle lepo obrije i nigde nema dlaka, nista od "dlakavog balkanca".
Slika je super, imam i ja neke slicne, samo sa osobama zenskog pola, al mislim da bi me banovali kad bih okacio link. Isto ovako samo ima dodatak - tresnjice :).
»
Bebo ...
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 19:26)
... i ja mislim kao što ti misliš, ali ajd da vidimo šta "čovek u u belom" ima da kaže :o)
»
Već sam jednom rekla ...
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 19:35)
... ako "čovek u belom" nije doktor, onda je 100% "to", ali nije bio baš zadovoljan :o)
»
Pa to je...
Vodzo Modzo (9 Februar, 2007 - 19:39)
...super, pozitivno, samo da nije "to". Ja samo pitam, a ko pita ne skita. :-)
»
Evo ...
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 19:57)
... samo još da saznamo šta je ... nije se još izjasnio oko doktora ... možda je čak ginekolog ... po komentarima gore bi čak mogao da bude :o)
»
Hej...
Drago Kovacevic (9 Februar, 2007 - 21:05)
pa kakvo je ovo mrtvilo večeras.o)
Hajdemo jedan citat...
»
Može, može :o)
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 21:16)
"Ne navim političkim rušenjem i razaranjem, nego sam čovek koji se bavi graditeljskim političkim poslom." - B. Tadić, 1. 12. 04.
»
Graditelj..0)
Drago Kovacevic (9 Februar, 2007 - 21:23)
Hajde da još malo eksploatišem Sartra..
"Naš projekat određuje našu situaciju,a naša situacija zavisi od našega projekta".
Čovek je stvarno samo mogućnost.o)))
»
Baš neskonaćno mogućnosti :o)))
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 21:34)
"Ustav ima i političke dimenzije. Bitno je i kako se ustav donosi i da način njegovog donošenja ne bude kršenje pravnog sistema." - B. Tadić, 23. 11. 04.
»
Ovo je sjajno..o))))
Drago Kovacevic (9 Februar, 2007 - 21:40)
...ovo moram prepisati odmah..
Dakle, mi ništa drugo u antiustavnoj kampanji nismo ni tvrdili..
Ali ima Sartr i za to objašnjenje:
"Prvo je odluka, prvo je naš cilj, pa onda tražimo opravdanja"..o)))
»
Pazi ovo Tamara...
Drago Kovacevic (9 Februar, 2007 - 21:48)
...odnosi se na broj tri (3).o)))
"Postoji i drugi čovek koji hoće da me postvari, drugi mene čini objektom, a ja se toga ježim, želim da budem čista svest,da sve od mene zavisi".o)))
Aaaa, šta kažeš..o))
»
josh samo da povezzemo
JJ Beba (9 Februar, 2007 - 21:37)
josh samo da povezzemo Sartra i neimara Tadica egzistencijalizmom...i na konju smo
»
Pa to upravo radimo...
Drago Kovacevic (9 Februar, 2007 - 21:42)
...kroz poglavlje o samorealizaciji koja se protvorila u samokohabitaciju usled bekstva od slobode.o)))
»
Da probam
JJ Beba (9 Februar, 2007 - 21:49)
usled bekstva od slobode neimar T. se samorealizuje :)
»
Evo, Tamara je..
Drago Kovacevic (9 Februar, 2007 - 22:12)
...rešila enigmu. Nije samokohabitacija nego je samo kohabitacija.
Poznat je sukob Sartra i Kamija. To je ona poznata priča o "čistim rukama". Kami je imao mrtvu moralističku poziciju i Sartr ga je zvao "crveni krst". Kami je tvrdio da nesme da se greši i da je glavna stvar čuvati vlastitu čistoću tako da se ne angažuješ. Sartr pak smatra da je u istoriji nužna akcija i da su malograđanski intelektualci nesposobni za akciju.
Jel vas ovo podseća na neke naše odnose?
»
Ali zar Sartr nije smatrao
JJ Beba (9 Februar, 2007 - 22:22)
Ali zar Sartr nije smatrao da juche nema veze sa danas, a josh manje sa sutra? Kako onda da uklopim u taj egzistencijalizam neimarov kohabitoran "ne damo ono shto je oduvek nashe" stav?
»
E, pa...
Drago Kovacevic (9 Februar, 2007 - 23:11)
...tu je "neimar" malo skrenuo ka Jaspersu.o))
Za razliku od Srtra, Jaspers je smatrao da sve ne zavisi od nas,da postoji nešto što nam izmiče i što će nam doći kao pokolon ako unesemo dovoljan trud i želju.o))
»
predlozi za naslov
JJ Beba (10 Februar, 2007 - 00:10)
1. Chovek sa tri prsta
2. Trece oko
3. Mislilac
»
Haaa :o)
Tamara Ćetković (10 Februar, 2007 - 00:15)
Ne znam koji mi je bolji :o) E sad mogu da legnem :o)))
»
Imam srednje rešenje...
Drago Kovacevic (10 Februar, 2007 - 00:17)
..takoreći kompromis...
- Tako govaraše Zaratustra...
»
Dragec, shto si vecheras
JJ Beba (10 Februar, 2007 - 00:21)
Dragec, shto si vecheras filosofichan :))
»
Spopalo me...
Drago Kovacevic (10 Februar, 2007 - 00:28)
...mora da će skoro proleće.o)))
"U stvarnosti tok istorije se može shvatiti kao borba različitih volja za moć".
»
Nije mesec..
Drago Kovacevic (10 Februar, 2007 - 00:35)
...on je na blogu kod fizičara..o)))
Biće da si ti u pravu...
»
A i ti si u pravu ...
Tamara Ćetković (10 Februar, 2007 - 00:38)
... mislim šta se fizičara tiče :o)))
»
Prolece
JJ Beba (10 Februar, 2007 - 00:39)
i filosofski vrbopuc :))) Svidja mi se takvo prolece. Ovo koje nadolazi mi dize kosu na glavi
»
Ne znam šta bi ti rekao...
Drago Kovacevic (10 Februar, 2007 - 00:45)
...možda "beskrajno ponavljanje istoga".o)
Ali ima i ona poezija fizike..ide ovako:
"Proleće je, a u meni nemir,
od sreće bi zagrlio svemir"...0)))
»
Ima i ova fizichka poezija:
JJ Beba (10 Februar, 2007 - 00:55)
Ima i ova fizichka poezija: "Drugovi dajem vam na znaje, sila masi daje ubrzanje."
»
A, znam neke fizikalske ali neću...
Drago Kovacevic (10 Februar, 2007 - 01:06)
...nego najduhovitiji mi je stih Đure Jakšića u pismu svome prijatelju koji se prezivao Pičulić, a pozvao ga u goste. Piše njemu Đura i najavljuje se:
- Pičuliću ime dično,
u nedelju dolazim ti lično,
spremi nešto prezimenu slično.O)))
»
Jao, jao :o)))
Tamara Ćetković (10 Februar, 2007 - 00:23)
pa vi niste normalni, zatvoriće nas kohabitanti :o)
»
Evo još malo Ničea...
Drago Kovacevic (10 Februar, 2007 - 00:32)
...pod radnim naslovom - "večno vraćanje istoga"..
Uverenje da je moć našega delovanja i mišljenja granična, da svime vlada nužnost i sudbina zove se AMOR FATI..ljubav prema sudbini.O)))
Evo, neću više obećavam...
»
Ma svaka tebi čast :o)))
Tamara Ćetković (10 Februar, 2007 - 00:36)
Ja ga obožavam :o) A možemo sutra da nastavimo od Ničea :o) Drago, nek ti je laka noć :o)
»
Samokohabitacija i samo kohabitacija :o)
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 21:56)
"Nisam razgovarao o rušenju vlade ni sa kim. Ja ništa ne rušim u ovoj zemlji, to čine neke druge stranke. Spreman sam da gradim u ovoj zemlji dogovore." - B. Tadić, 12. 11. 04.
»
On je kao ...
Drago Kovacevic (9 Februar, 2007 - 22:06)
Setih se. On mene podseća na muške sise. Postoje, a ničemu ne služe..o)))
»
:o)
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 23:05)
"Apelujem na malo više uzdržanosti." - B. Tadić, 9. 11. 04.
»
E, Tamara...
Drago Kovacevic (9 Februar, 2007 - 23:20)
...daj, obogati ovo nekom ilustracijom..o))
Ti mene inspirišeš..o)))
»
Samo još ovo :o)
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 23:24)
"Trebalo bi smiriti i stabilizovati političku situaciju u Srbiji." - B. Tadić, 1. 11. 04.
»
Trebalo bi...
Drago Kovacevic (9 Februar, 2007 - 23:40)
...ali tako da se ništa ne čini, osim da se svet plaši radikalima.o)))
To je već u sferi epistemološkoga - stabilnost kao vrednost. Vrednost (stabilnost) prebiva u samoj stvari. Vrednosni subjektivizam. Opis kako je nastala kohabitacija.o)))
»
Pa druže ...
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 23:47)
... on je sam sebi najbolja ilustracija :o)))
»
Volim i ja tebe Predreže :o)
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 23:52)
Znaju oni i da zaplaču zajedno :o)
»
Ubedljivo
JJ Beba (10 Februar, 2007 - 00:13)
Ova je najbolja
Tadicu se sveca gasi. Nije dobar znak
»
Da je dobro,
Tamara Ćetković (10 Februar, 2007 - 00:17)
nije :o) Sutra (ups, u stvari već danas) part II
»
I ako nije dobro ...
Tamara Ćetković (10 Februar, 2007 - 00:27)
... veselo je sigurno, vidiš da ne mogu da stanem :o))
»
Suza guzu stiže...
Queeria (10 Februar, 2007 - 02:00)
B. Tadić: Otišlo Kosovo.... kukuuuuuuuu
Koštunica: I Metokija.... leleeeeeeee
Predrag M. Azdejković
www.queeria.com
»
Ko je na slici?
JJ Beba (9 Februar, 2007 - 19:58)
chlanovi vlade pre sednice, chovek u belom lichno ili pip-show?
»
Sliku
Vodzo Modzo (9 Februar, 2007 - 20:27)
Ko je na slici, ali ne i pripadnost osobe. That's it. Na pitanje nije do sada bilo odogovora, pa da ne trcimo pred rudu, nema nikakvog smisla. Mada sumnjam da je tako, mnogo je suludo, treba biti u kompletnom autu da bi postao rasista. Ili gresim?
»
Ma ne.
Zarkow (10 Februar, 2007 - 17:18)
Samo ste pogresno shvatili sta nik "covek u belom" znaci.Rec je, zapravo, o ljudskom telu koje je uvijeno u beli carsav, i pri tome plasi one koji nocu, nevoljno, prolaze kroz neko groblje.
Sto bi rekao Lesli Nilsen u parodiji na film "Drakula":"It is good to be dead!"
»
Pa što ne kažeš :o)
Tamara Ćetković (10 Februar, 2007 - 18:40)
... a mi ovde već neko vreme lutamo u tami :o)
»
hajde da se J
Queeria (9 Februar, 2007 - 14:55)
mmmmmm kako bih tebe slatko JJJJJ obmotanog u srpsku zastavu... pa samo da puca...
Hoćemo li dragi DoTheRightThing, samo kaži mesto i vreme? :P
»
Pa evo ...
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 15:01)
... na pravom si mestu, ovde baš ima materijala :o)
»
A ja, a ja? :(
zimzelen (9 Februar, 2007 - 15:24)
Što mene ne zovete na to zezanje, nijesam šugav ;) Poneću i Koštunicin kalaš, pa da se trljamo o njega!
»
Pa evo ...
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 15:26)
... samo se javi, Querie baš vole muškarce tvog kalibra :o)
»
Tamara
zimzelen (9 Februar, 2007 - 15:36)
Ne znaš ti koji je moj kalibar, o tome nismo ni pričali! Mada, ko zna, mali je Beograd, možda se nađemo pa da ti pokažem. Evo ti hint: Rocco Sifredi...:))))!
»
E pa ...
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 15:41)
... ako je to tvoj kalibar, onda ja stvarno nisam prava adresa.
»
Dont be afraid
zimzelen (9 Februar, 2007 - 15:48)
Mogu ja i nežno, kad nisam popio šest piva! Cmokić.
»
Mislim da nije vazan
JJ Beba (9 Februar, 2007 - 19:24)
Mislim da nije vazan kalibar, nego dal' puska radi :)
»
Kakav gazda, takva pushka
JJ Beba (9 Februar, 2007 - 23:54)
Eeee!? Mozda gazda nije dobro podmazao?
»
Ma ne vredi ni
Queeria (10 Februar, 2007 - 01:59)
Ma ne vredi ni podmazivanje... skroz zarđalo... mora u staro gvožđe :))
»
tripraseta,
Zarkow (9 Februar, 2007 - 23:45)
upotrebili su rec "upodobljena".
Mada ja sve mislim, sto bi rekao Crnjanski u "Seobama", da su oni nadodoljeni.
»
odlican blog gorane,
irvas (9 Februar, 2007 - 04:47)
sta covek da radi nego da se smeje na ovu zajebanciju.
"Eto, to su danas radili vaši ministri, a vi ste im dali dobru kintu za to."
od mene nema ni pare, zapalio sam na vreme. porez placam iskljucivo neprijateljima srpskog naroda.
»
Da li bi problem koji vas muci:
nsarski (9 Februar, 2007 - 04:55)
Quote:
Već pogađate, na markicama je zastava Srbije.
resile ovakve multikulturalne markice:
Razumem da imamo vlast koje se normalan covek gadi, i da nam zemlja nije zemlja vec lakrdija, ali da ne sme sebe da zove svojim imenom i da na markice ne moze da stavi svoju zastavu - e, pa bas ga preteraste.
»
Quote:
Lionsgate (9 Februar, 2007 - 07:49)
Quote:
Zato ćutim i trpim zastavu, kad već nemamo ništa drugo da metnemo na markice.
Pitam se kako bi ste trpeli da zivite u USA ili nekoj drugoj zemlji zapadne demokratije... o svakom prazniku se izdaju serije post.markica, kovanica, dele zastavice drzave... mislim da bi vam bilo preterano muchno da zivite tamo negde, stoga i jeste u Srbiji.
»
govorite o ovim stvarima
surabya johnny (9 Februar, 2007 - 10:18)
govorite o ovim stvarima (poshtanskim i ostalim devocionalijama) kao da se radi o potpuno normalnom obliku "ljubavi spram otadzbine".
ali, to nije istina: moze se chak reci da je ovakvo poigravanje nacionalnim osecanjima u evropskom kontextu anahronichnost - debela i opasna- svaki gradjanin, bilo koje drzave, bi trebao da se nad istom zamisli nakon susreta sa ovako preteranim oblicima i izlivima ljubavi prema jednoj DRZAVI.
ova americhka markica je tako besramno wanna-be-imperialistic da ja stvarno nemam rechi.
»
ova americhka markica je
Doctor Wu (9 Februar, 2007 - 10:24)
ova americhka markica je tako besramno wanna-be-imperialistic da ja stvarno nemam rechi.
Slažem se. Što ne stave Kraljicu?
»
Заборављаш да
Nikola Smolenski (nije potvrđeno) (9 Februar, 2007 - 10:34)
Заборављаш да српска застава није симбол српске државе већ (и) српског народа. Зашто је лоше волети један народ?
»
USA
Lionsgate (9 Februar, 2007 - 10:59)
je shampion svetske demokratije i ne vidim sto bi se neko zgrazavao nad njihovom opsesijom zasatvom i drzavnim simbolima... uzgred, kad se holandska, svedska ili spanska kraljevska porodica prosetaju po ulicama gradova njihovih drzava razdragani gradjani im ne masu zastavicama McDonaldsa ili Ericssona. Ukratko simboli drzavnosti se u svakoj drzavi (pa i evropskoj) cene i postuju, pogotovo o nacionalnim praznicima, svidjalo se to neupucenim blogerima ili ne...
»
Je li Lafe
Doctor Wu (9 Februar, 2007 - 11:09)
a što nas preskačeš? El' to zato što ne mašu Union Jackom nego St Georgeom (uzgred, simbol reakcionarniji od mnogo koje srBske zastave)? Kako kaže... čika Džefri (Hun). Car.
»
ako ne vidish, slep si kod
surabya johnny (9 Februar, 2007 - 11:18)
ako ne vidish, slep si kod ochiju
(ovo niej uvreda, samo metaforichna konstatacija)
»
evo, ja imam
Brooklyn (9 Februar, 2007 - 13:45)
3 besramno wanna-be-imperialistic zastavice u svom stanu, i bas ih volim, sve ih milujem pogledom kad prodjem pored neke. a volim i imperiju. a volim i svoje paychecks.
A, da, umalo da zaboravim: USA! USA! USA!
»
Brook
Lionsgate (9 Februar, 2007 - 14:30)
na peychekove & us$ niko nije gadljiv :) verujem ni gospodin koji se gnusha imperije...
PS.
I mislio sam da ces da se javis sa bezbol palicom u rukama :)
»
"Brook" & Lionsgate
surabya johnny (9 Februar, 2007 - 21:30)
ma super ste vi-
pre svega gnusham se i bojim nacionalizma; tek onda imperijalistichkih blefova, slojmuna shto se lozze na same sebe (da, da - mislim upravo na vas- "brook" i lionsgate): i, u svakom sluchaju, gnusham se suvishne rasprave sa vama.
zamolio bih vas samo da ubuduce svoje nishtagovorece komentare pishete u krug, da bih mogao lakshe da ih nataknem (skaredno nabijem na...)
ps. pretpostavljam da sam bio odvishe izravan za vash moneyloving i patriotski ukus. ali , shta cemo sada- KRUtost mi teme nalazze strogocu izraza.
»
ali to je
pnbb (9 Februar, 2007 - 17:19)
tako pase,
najbolja fora je da uzmes cek , a u stanu drzis recimo ovakvu zastavu
»
ej, nisam ti ja
Brooklyn (9 Februar, 2007 - 17:22)
no logo kind of gal....ja sam skroz za globalizam, a ova napaljena decica mi nisu cak ni smesna, vise pateticna.
»
ej, izvini
pnbb (9 Februar, 2007 - 17:40)
ja nesto utripovo da si urban lik
trebalo je proveriti, verovatno ima i neki bruklin u alabami ili arkansou... tamo svi drze one, kako bese, spangled banners po onim svojim kucicama na tockovima, kako se ono zvahu..
»
jesam te dirnula
Brooklyn (9 Februar, 2007 - 17:44)
u srce anarhisticko? :)
jel se osecas ko da si zajebo sistem kad nakacis taj poster?
»
p'sta,
pnbb (9 Februar, 2007 - 17:59)
jos mi je prababa bila anarhista...
jok, prvo uzmem cek pa anakacim poster
»
well, i'm just a simple
Brooklyn (9 Februar, 2007 - 18:02)
cowgirl from alabama, a ne cool i urban lik. sorry for wasting your time :))
»
Mister pnbb,
Lionsgate (9 Februar, 2007 - 17:32)
znam da check rado uzimate ali josh nisam provalio da li drzite zastavu Raptorsa u dnevnoj sobi...
»
pnbb
JJ Beba (9 Februar, 2007 - 19:30)
Brook je skroz simpa u tom USA fazonu :)) Ipak, ja sam uvek za No logo zastavice.
»
Da "sampion svetske demokratije". Tacno.
nsarski (9 Februar, 2007 - 16:16)
Njima je sve dozvoljeno posto imaju tako plemenite namere. Cak i ovako da voze kad su u gostima. (Btw, za takve stvari se ovde direktno u zatvor ide; nista prijave i kazne, samo zatvor.)
»
pa za svakog vaze zakoni
Brooklyn (9 Februar, 2007 - 16:25)
drzave u kojoj su trenutno fizicki. kakve veze imaju saobracajni propisi u USA sa irakom? u iraku vaze iracki propisi i za amerikance, tako da to za sta bi bili uhapseni u USA je skroz irelevantno.
a pored toga, iz cinjenice da neki amerikanac ne postuje saobracajne propise ne sledi da USA nije sampion demokratije.
sarski, kad krenes da oplices po USA rastanes se od inace odlicnog, smisla za logiku ;)
»
Da, to sam izgubio iz vida:))
nsarski (9 Februar, 2007 - 16:29)
Sorry. It's OK, then. Ne poznajem Iracke saobracajne propise, ali ovakva voznja je onda sigurno dozvoljena. Ne bi Ameri krsili zakone.
»
pa amerikanci su ljudi
Brooklyn (9 Februar, 2007 - 16:34)
kao i svaki drugi. reaguju na incentives. stroge kazne su incentive da vise postujes propise. mogucnost da se izvuces bez kazne je incentive da ih manje postujes. to je univerzalno ljudskoj prirodi.
na primer, u srbiji srbi ne postuju propise, kad mogu. nevezano za americku demokratiju.
»
Hej, my friend, Brook
zimzelen (9 Februar, 2007 - 16:57)
I ti si tu? Jesi ti za Buša oli za one druge? Mislim, kao pravi Srbin treba da navijaš za retardiranog juniora, on roka samo Iračane, otadžbinu nam ne dira. Veliki pozdrav.
»
i told you once
Brooklyn (9 Februar, 2007 - 16:59)
i told you many times..... ja sam american, and proud of it ;)
»
Brook,
vucko (9 Februar, 2007 - 17:39)
super, idi okuraži našu drugaricu Lusi Mur - ona je na poslednjem blogu nešto pokazivala gubitak vere ;)
Pozdrav,
V.
»
Brook,
vucko (9 Februar, 2007 - 18:50)
nikad! prema tebi negativna osećanja - nemam na lageru, izvin'te - ne držimo :)
Samo ponekad volim da ti ubacim po ciglu u svaki džep, da ne bi, u nepažnji, odletela u vis :)
Inače u meni zastava Srbije izaziva pozitivna osećanja - ne dozvoljavam sebi da je identifikujem sa onima koji su je, zajedno sa državom i narodom (sve na SRB) blatili. Identifikujem je sa sobom i stvarima koje smatram vrednim, a ne sa takvima. Trebalo je, do duše, izdržati predizbornu propagandu narodnjaka, a posebno onu odvratnu Palminu božićnu pesmu napisanu preko te zastave. Ali, na primer, ne smeta mi kad Nune stavi gas masku preko orlova - pošto ne osećam da se obraća meni, pre bih rekao da ima isti problem kao ja :)
Slično pozitivnu reakciju imam na i na dansku zastavu (5 godina tamo živeo) - ti simboli su čudo :)
Pozdrav,
Vučko
»
Ma ne branim ti
zimzelen (9 Februar, 2007 - 17:43)
No te pitam za političko opredeljenje. Nemoj da se praviš blesav(a).;)
»
Brookily,
Kapetan Feruggia (9 Februar, 2007 - 18:02)
au, al' su te spopali ovi kerberi! Uskači na čamac i brišemo!
»
Eh, srece Vam
Vodzo Modzo (9 Februar, 2007 - 18:16)
Pa kako tamo da idete, Svajcarci uveli vize! ;-) A i ne ide na trzistu kafa, Malta je sigurnija luka!!! :-)))
»
Kako stoje
Vodzo Modzo (9 Februar, 2007 - 18:26)
stvari, ako smo vec kod toalet papira, cini mi se da je ovde on deficitarna roba. :-)
»
ako slavite neku
Kapetan Feruggia (9 Februar, 2007 - 18:31)
novu godinu uskoro, eto mene! sa sve čamcem! a ostao mi i neki viski od prošli put...
»
Haa-haaarrrrrr, Cap!
Vodzo Modzo (9 Februar, 2007 - 18:39)
Ay, ay Cap', t's a deal! But those lan' lubbers don't know to enjoy the real booze! ;-))))
»
Pa nisi bas u pravu Brook.
Covek u belom (9 Februar, 2007 - 16:32)
Pa nisi bas u pravu Brook. Ameri koji su u Americi osudjeni za zlostavljanje Iracana osudjeni su po americkim zakonima, za zlocin pocinjen u Iraku.
Dakle tvoja teza ne stoji. A pogotovu ne stoji kad su u pitanju strane trupe, diplomatski predstavnici i sl. koji kao po pravilu nikad ne odgovaraju zakonima zemlje u kojoj se zlocin dogodio, nego zemlje ciji su drzavljani (naravno pod uslovom da ikad uopste i odgovaraju).
»
To za shampione
Lionsgate (9 Februar, 2007 - 17:34)
sam svojevremeno cuo od Predsednika, ovog ili prethodnog nije ni vazno - obojica su Istine :)
»
Zastava kao ujedinjujuci simbol
dunjica (9 Februar, 2007 - 16:29)
je cesta u drzavama koje nisu nacionalne drzave jednog naroda. Stalnim isticanjem zastave se njeguju i utvrdjuju osjecaji lojalnosti i privrzenosti jednoj drzavi. Te zastave ne prikazuju simbole jednog od u tim drzavama zastupljenih naroda, nego nekim neutralnim simbolom simboliziraju jedinstvo u razlicitosti. Ilustrativan primjer su USA i Svicarska.
S druge strane, npr. njemacka zastava je simbol njemackog naroda, po principu "krvi i tla". Medjutim, siroko je prihvacena i medju doseljenicima i njihovim potomcima. Tako sam imala utisak u vrijeme odrzavanja nogometnog prvenstva proslog ljeta, da su njemackim zastavama vise vitlali nasi turski, talijanski i ostali sugradjani useljenici nego sami Nijemci. Meni je takvo izrazavanje lojalnosti bilo lijepo za vidjeti. Tim vise sto se poceo "otapati" otpor i mnegativan stav Nijemaca prema vlastitim nacionalnim simbolima, na koji su bili kondicionirani u godinama iza 1945.
»
E moj nsarski, Ja sam mislio
Goran Miletic (9 Februar, 2007 - 11:21)
E moj nsarski,
Ja sam mislio da ti citas moje blogove, ali sam se prevario. Stalno moram da odgovaram na neke tvoje komentare, jer neces ili ne zelis da procitas.
Dakle:
1. Nisam rekao da ne smemo sebe zvati svojim imenom. Ona mala ZZ sa pocetka teksta je moja reakcija na to sto svake sekunde cujem nesto na SRB - Srbija, srpski, srpsko, srpska. Znam u kojoj zemlji zivim i koji je narod oko mene, pa ne mora to da mi se ponavlja svake sekunde.
2. Sto se tice markice, nisam rekao da zastava nikako ne treba da bude, nego da imamo raznih lepih stvari da stavimo na nju. Zastava moze biti pored, a i ne mora. Dizajnera makar imamo dobrih, pa su mogli nesto lepse da smisle. Inace, iznad te zastave na markici pise cirilicom "zastava Srbije", kao da mi to ne znamo. Ako je bilo namenjeno strancima, onda bi moglo da pise "flag of Serbia".
I jos nesto, komentari kojima se uporedjuje neka nasa glupost sa tudjom gluposcu mi lici na onu scenu iz osnovne skole, kada sa kontrolnog zadatka donesete dvojku i mama vam umalo padne u nesvest. Kada vas upita "ZASTO SI DOBIO dvojku", ti pocnes da se vadis na foru da su "SVI DOBILI dvojku", ne odgovarajuci tom prilikom zasto si TI dobio.
»
Ovako ja
Doctor Wu (9 Februar, 2007 - 11:45)
zamišljam virtuelnu 'kulturnu revoluciju'. Fali samo 'druže'.
»
1. "Sto je babi milo to joj
Covek u belom (9 Februar, 2007 - 11:54)
1. "Sto je babi milo to joj se i snilo." Tako vi sve vreme cujete SRB, a ostali ne. Da li ste se nekad zapitali da mozda nije problem sa vasom percepcijom objektivne realnosti.
Na primer ja u vasim postovima samo vidim mrznju za sve srBsko, svake sekunde je osetim. Da zakljucim, znam da treba da mrzim SrBiju, znam da treba da mrzim srBski narod, pa ne mora to da mi se ponavlja svake sekunde.
2. Posto vas zastava SrBije jako nervira vi znate kako ona izgleda, ali biste se iznenadili koliko dece vaspitavane na nacelima proisteklim iz Jajca ili onih ciji su roditelji bili istaknuti politicki komesari ne zna kako izgleda zastava SrBije. A cirilicu znaju jer su se ipak rodili u "bratstvu i jedinstvu" kad javno nije smela da vam se gadi ista. Sto se stranaca tice vidim da ste se nekako prepoznali i moram priznati da je vase resenje idealno. Em bi "stranci" mogli da se informisu kako izgleda zastava SrBije, em biste vi izbegli da gledate (i slusate) mrsko vam SrBija i umesto toga imali milozvucnije - Serbija.
Sto se tice "dvojke" i gluposti kao sto rekoh i pod 1), svako vidi stvari iz svog referentnog sistema. Za neke bi vasa visokopoucna pricica glasila bas ovako: "Kako si sine dobio peticu?", a sin sa ponosom odgovara "Ugledao sam se na boljeg od sebe."
»
Veoma mi se dopada Vas
Goran Miletic (9 Februar, 2007 - 12:46)
Veoma mi se dopada Vas komentar.
Mislim da bi trebalo da bude objavljen u nekim dnevnim novinama i time postane dostupan sirem krugu citalaca. Predlazem rubriku "Medju nama" u listu Politika, jer je tamo svakoga dana najmanje 2 pisma citalaca zabrinutih za sudbinu cirilice & zastave. Druge mogucnost je "Glas javnosti". Oni su malo borbeniji, pa u pismima citalaca imate zabrinutost za nasu sudbinu, imajuci u vidu "podivljale albanske horde".
Ako ne upali nijedna ideja, onda pokusajte u (k)NIN-u. Oni su ipak list sa tradicijom.
S postovanjem,
GM
»
Vidim da ste upuceni u nase
Covek u belom (9 Februar, 2007 - 13:58)
Vidim da ste upuceni u nase dnevne novine. Za jednog "stranca" to je jako lepo. A vidim i da vam ne smeta da ih citate iako su na cirilici. Mada to mora da proistice iz vase ogromne mentalne snage kojom uspevate da prevazidjete tako mrske barijere.
A takodje mi je drago i da ste nam vi ovde zabrinuti za sudbinu SrBije imajuci u vidu "podivljale horde nacosa i koljaca".
Hvala vam veliko za savet, ali nazalost ne mislim da cu ga poslusati. S obzirom na divnu toleranciju koju negujete na svom blogu, vi naravno necete imati nista protiv da ja bas tu kod vas nastavim da pisem pisma zabrinutih citalaca za nasu sudbinu. A meni je neizmerna cast da bas na vasem blogu iznosim svoje misljenje s obzirom na vasu nebrojeno puta potvrdjenu objektivnost, te necu dozvoliti da izgubim sustinu pisuci za te novine koje su, jelte, WC papir, nego za vas velicanstveni blog.
Hvala unapred i postovanje nista manje,
CuB
»
Srpska zastava ...
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 13:24)
... može da izgleda i ovako:
... a može i ovako:
»
Ovo rešenje je moj favorit...
Drago Kovacevic (9 Februar, 2007 - 17:44)
....za zastavu.o)))
Navijači je mogu okačiti o nos, odakle god je gledaš imaš novi doživljaj, možeš je pustati kao zmaja..0)))
Divota..
»
Pa ono što ne doživiš...
Drago Kovacevic (9 Februar, 2007 - 18:00)
...nije tvoj svet.o)
A ja sam istinski pobornik ove i ovakve zastave.o)))
»
Ja ti odejem...
Drago Kovacevic (9 Februar, 2007 - 18:32)
...sva moguća priznanja na ovoj postmodernoj kreaciji.o)
A sve važeće zastave su kreirane predmoderno.o)
»
U stvari ...
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 18:50)
... na ovu zastavu se ne kaže kapu dole, nego gaće dole :o)))
»
gacherone...
oibibio (10 Februar, 2007 - 16:22)
narod koji ima ovakvu zastavu, ne treba da brine za svoju buducnos'!
»
Tako je :o)
Tamara Ćetković (10 Februar, 2007 - 16:27)
Pa ko(ja) ne bi skidala gaće za takvu zastavu :o)
»
Ma nisu to...
Drago Kovacevic (10 Februar, 2007 - 16:32)
obične gaće, to su trogaće.O))) Uz to ne trebaju insignije.
Nego, imaš li kakav citat glede zastave.o)
»
Uff, sad si me našao :o)
Tamara Ćetković (10 Februar, 2007 - 16:40)
... na prvu loptu ja se sećam samo onog starog: crvena-bela-plava je ______ zastava (a reč pre "zastava" prepuštam tvojoj inspiraciji, dok možda ne nađem čak neki Bokijev citat :o)
P.S.: ali sad bi trebalo crvena-plava-bela ... bla, bla, bla :o)
»
Na to sam i mislio...
Drago Kovacevic (10 Februar, 2007 - 16:41)
...na citat, dakako.o)
Može i o nečemu što liči na zastavu, o tradiciji recimo.o)
»
Za početak :o)
Tamara Ćetković (10 Februar, 2007 - 16:53)
"Čekaju nas duge godine rada i od nas zavisi koliko će biti dug put do Evrope. Stabilnost političkih institucija ostvariće vlada, parlament i predsednik Republike." - B Tadić, 4. 7. 04.
»
Stabilnost...o)
Drago Kovacevic (10 Februar, 2007 - 17:01)
..i od nas zavisi.
E, sad, ovo kako će "vlada, parlament i predsednik Republike" ostvariti stabilnost političkih institucija, a sva tri ta subjekta su političke institucije logički zvuči sumnjivo i liči na objašnjavanje pojma samim sobom.o)
Jaspers bi rekao -"Reflektovani okret prema subjektu"..o))
»
Haaaa :o))))
Tamara Ćetković (10 Februar, 2007 - 17:07)
Ma meni je ovo neverovatno, meni bolje od Alan Forda :o)
"Ovde se bori jedna moderna, evropska Srbija protiv Srbije koja je u rascepu sama sa sobom." - B. Tadić, 5. 7. 04.
Haaaaaaa :o)
»
Jooooo..o)))
Drago Kovacevic (10 Februar, 2007 - 18:46)
....bori, moderna,rascepana sama sa sobom.o))
Uh, teško staviti u bilo koji logički sistem.o)
Ali, hajde, pozvaćmo u pomoć Horkhajmera i Adorna. Oni imaju zajedničku knjigu koja se zove "Dijalektika prosvetiteljstva" u kojoj je glavna ideja sukob između mita i prosvećenosti.
Ma sve mi je draži "naš" prijetelj.o))
»
Ma ...
Tamara Ćetković (10 Februar, 2007 - 19:11)
... već je naslov dovoljan "Dijalektika prosvetiteljstva" :o)
Druže, dok ne nađem nešto novo, vidi tamo, javlja nam se Domazet, sve nas pominje :o)))
"Koštunica vrlo intenzivno radi na Mladićevom hvatanju." - B. Tadić, 5. 7. 04.
»
C u B
Jelena Pavlović (9 Februar, 2007 - 15:09)
Nikada mi nece biti jasno zasto se kritika poistovecuje sa mrznjom.
»
Quote:PKBT (Predsednik
Srđan Kusovac (9 Februar, 2007 - 07:50)
Quote:
PKBT (Predsednik kohabitator Boris Tadić)
Fenomenalno, usvojeno!!!
Ostade čovek Pekabeta za mene do kraja života taman sutra da uvede zemlju u EU.
Inače ceo blog, ideja - "vlastan" - "nevlastan", sve super. Mašala.
»
Quote:NJSPP (kad ne svetli,
Srđan Kusovac (9 Februar, 2007 - 07:54)
Quote:
NJSPP (kad ne svetli, ime mu je Gojko)
A tek ovo! Ma ludilo.
»
Nnaravno da zjbvaju.
Nevena (9 Februar, 2007 - 09:43)
Ko to do sad nije ukapirao da nas oni zjbvju?
»
E, sad ne znam...
Drago Kovacevic (9 Februar, 2007 - 09:46)
..."tehnički", "vlastno", "upodobljeno", ali Velja recimo ima pun kapacitet. Toliko pun da su mu dugovi za asfaltiranje džada po Srbiji narasli na 250 miliona evra, a pola ostalo nedovršeno.To je bila najskuplja izborna kampanja ikada vođena. I Dinkić, iako navodno već duže vreme van vlade, ima isto tako pun kapacitet, pa Velja pravdajući dug kaže da to nije ništa, jer se oko sanacije istoga dogovorio sa "ministrom Dinkićem i MMF-om".Dodaje još - "ispeglaćemo preko NIP-a".
P.S. Kratice su "smak sveta"..o)))
»
cena mira
surabya johnny (9 Februar, 2007 - 09:48)
jako dobro opisan "radni" dan "tehnichke" "Vlade" !
podsecam ovde na ozbiljnost situacije u kojem ce Kosovo najverovatnije biti prepushteno osobama, najblaze recheno, sumnjive proshlosti (dakako i sadashnjosti); jer sve druge opcije se pojavljuju kao nemoguce -mozda ce zato doci chak i do produzetka Statusa quo, koji odgovara skoro svim uchesnicima sa lica mesta - kako ljudima iz Unmika (koji od svojih duplih zarada kupuju stanove u Londonu) tako i Haradinaju i ekipi, koji bivaju shticeni od strane Unmika da bi drzali narod kosovske Albance na uzdi- zauzvrat mogu mirno i neometano da se bogate.
jedino bi za narod Srbije Status quo znachio ostavljanje bleferskih karata u rukama prevashodno Koshtunice & co i gubljenje dragocenog vremena sa ovim gnjilim igrachima za stolom.
ali, izgleda da nema druge. Kosovo nikako nece (i ne bi smelo) da ostane integralni deo Srbije. izgleda da ce na Balkanu biti stvoren josh jedan mali "El Dorado" za kriminalce i nechasne politichare - koji se, poznato je, rado laccaju rata i eskalacija, praveci tako nove rupe ne bi li istim materijalom zapushili vec postojece na nekim drugim mestima.
»
Da li ste skoro
gm (9 Februar, 2007 - 10:06)
posetili sajt TOS (turisticka org. Srbije) ? www.serbia-tourism.org/
Ako niste , molim vas dobro pogledajte sliku na glavnoj stranici u uzglavlju . Ukoliko vam se ucini nekako poznata , setite se samo izborne kampanje i bice vam sve jasno. Ipak nas neko debelo ZJ.
»
jel' to ona sa plakata za
sleepless (9 Februar, 2007 - 10:42)
jel' to ona sa plakata za docek srpske NG???
»
Svaka cast !
snezana7plus (9 Februar, 2007 - 10:09)
odavno mi se nije ovoliko dopao tekst na na temu Kostunice.
Jednom davno, kada je postalo jasno da ce Doticni da se prihvati svoje prve velike funkcije, moja prijateljica je dala sledeci komentar o njemu :
„ ja njega vidim na nekom prijemu u cipkastoj kosulji kako caska sa damama, naslonjen na klavir , gricka minjone – i to mu je vrhunac sposobnosti“
U to vreme, to je za mene bio najbolji opis doticnog gospodina i kad kod ga vidim, ja prasnem u smeh jer ga zamislim sa minjonima.
Na zalost, ode stvar predaleko, njegovi minjoni zaglavljeni u mom grlu vec predugo !
Jos jednom hvala na sjajnom prikazu !
»
Ili "izdražavano lice"
zvek (9 Februar, 2007 - 10:49)
kako ga je u dve reči svojevremeno opisao Djindjić, netrpeljiv prema zgubidanima.
»
Minjoni...
Goran Miletic (9 Februar, 2007 - 11:27)
Minjoni jesu dobra fora.
Anyway, ja cesto pomislim na to gde mogu da ga vidim, a da doprinese zajednici. Meni je on za profesora i to je to. Naravno da su mu stavovi diskutabilni, ali mogao bi makar o njima da razglaba na fakultetu.
»
Snezana,
Bilo nekad (9 Februar, 2007 - 13:15)
nisam siguran da bi Kostunica imao sta zanimljivo da kaze damama. Jedino ako ume da pravi minjone. To bi ga jedino izvuklo (mozda).
»
npr:
snezana7plus (9 Februar, 2007 - 13:52)
"Bas volim minjone, ali tehnicki onaj zuti zapravo i nije minjon njega necu, tehnicki ovi braon su laki za stomak "
p.s.
da sam dama, ni ja ga tehnicki ne bih slusala, ovako ga prosto ne slusam
»
Jedna stvar mi nije jasna
Ivan Marović (9 Februar, 2007 - 12:00)
Goran Miletic wrote:
Kol'ko je meni poznato, etnička pripadnost je subjektivna a ne objektivna, te bi trebalo napisati:
U slengu srpskog jezika (naroda kome objektivno pripadam)...
U slengu srpskog jezika (naroda kome subjektivno pripadam)...
mada je dovoljno i ovako:
U slengu srpskog jezika (naroda kome pripadam)...
»
Pa nemojte tako Marovicu,
Covek u belom (9 Februar, 2007 - 12:21)
Pa nemojte tako Marovicu, jos ce neko pomisliti da g-din Miletic nije objektivan. A svi znamo da je njegova objektivnost aksiomska.
Doduse mozda je on hteo da ukaze na nesto drugo u datoj recenici, npr. "naroda kome po nekom cudnom uverenju okline ("objektivno") pripada, a subjektivno ne"
»
Ni kriva ni duzna objektivno
snezana7plus (9 Februar, 2007 - 14:06)
Ni kriva ni duzna objektivno pripadam srpskom narodu.
Subjektivno ja sam Covek, objektivno zenskog pola.
Subjektivno sam nekad Italijanka, nekad Rom, nekad Srpkinja, nekad Zemljanin....
Volim zemlju Srbiju - sasvim subjektivno.
Ne volim nacionaliste , soviniste, svadjalice radi svadje - sasvim subjektivno.
Objektivno ovo je istina.
»
"Subjektivno sam nekad
Covek u belom (9 Februar, 2007 - 14:19)
"Subjektivno sam nekad Italijanka, nekad Rom, nekad Srpkinja, nekad Zemljanin...."
E ova vam je dobra, samo ne znam jel "od vas zavisi" ili mozda od nekih psihoaktivnih supstanci, mislim pre svega na ovo poslednje kad ste "nekad na Zemlji", a nekad niste :D.
»
Covece u belom
snezana7plus (9 Februar, 2007 - 14:53)
Quote:
E ova vam je dobra, samo ne znam jel "od vas zavisi" ili mozda od nekih psihoaktivnih supstanci, mislim pre svega na ovo poslednje kad ste "nekad na Zemlji", a nekad niste :D.
cim je subjektivno - znaci da zavisi od mene.
Ja sam uvek na Zemlji - kao i vi -zajednicka nam je bar planeta, morate se sloziti.
Pshioaktivne supstance ne koristim.
Uzgred, da li mi se cini ili ste imali nameru da me uvredite ?
»
"Uzgred, da li mi se cini
Covek u belom (9 Februar, 2007 - 15:49)
"Uzgred, da li mi se cini ili ste imali nameru da me uvredite ?"
Ni pod tackom razno, osim ako vas vredja to sto "ni kriva ni duzna objektivno pripadate srpskom narodu."
"Subjektivno ja sam Covek"
Objektivno vi ste covek, a to sto pisete velikim slovom vas nece napraviti vecim covekom.
"Subjektivno sam nekad Italijanka, nekad Rom, nekad Srpkinja,"
Nacionalna pripadnost je subjektivna kategorije u onoj meri u kojoj to objektivne okolnosti dozvoljavaju. Dakle deca iz mesovitih brakova, ljudi sa vise domovina i sl.
Nacionalna pripadnost nije emotivni dozivljaj, a ako je tako dozivljavate onda imate bar jednu slicnost sa "tipicnim srpskim nacosem" koji takodje nacionalnu pripadnost dozivljava vrlo emotivno.
"nekad Zemljanin...."
Zemljanin ste uvek i to vrlo objektivno.
A ako mislite da niste onda mi odgovorite a sta ste to subjektivno onda kada nista Zemljanin (posto ste Zemljanin samo ponekad)? Marsovac, alien...
"Objektivno ovo je istina."
Ovo je vec u skladu sa "gradjanskim propovednicima". Ono sto oni tvrde je samo i jedino objektivno i istina.
»
Quote:Uzgred, da li mi se
snezana7plus (9 Februar, 2007 - 16:40)
Quote:
Uzgred, da li mi se cini ili ste imali nameru da me uvredite ?"
Ni pod tackom razno, osim ako vas vredja to sto "ni kriva ni duzna objektivno pripadate srpskom narodu."
"ni kriva ni duzna objektivno pripadam srpskom narodu" - rekoh ja, a ne vi - prema tome to me nikako ne vredja
Quote:
Subjektivno ja sam Covek"
Objektivno vi ste covek, a to sto pisete velikim slovom vas nece napraviti vecim covekom.
Za vas ja jesam objektivno covek.
Potpuno ste u pravu - necu postati veci covek zato sto pisem velikim slovom, niti mi je bila namera da na taj nacin postanem veci covek. To je samo moje pravo da budem subjektivna i da sebe tako i dozivim.
Quote:
Nacionalna pripadnost nije emotivni dozivljaj, a ako je tako dozivljavate onda imate bar jednu slicnost sa "tipicnim srpskim nacosem" koji takodje nacionalnu pripadnost dozivljava vrlo emotivno
Da, ja nacionalnu pripadnost dozivljavam emotivno.
No, ja ne znam ko je "tipican srpskim nacos" - a i sam izraz mi je nesto nedopadljiv...
Quote:
nekad Zemljanin...."
Zemljanin ste uvek i to vrlo objektivno.
Ovde se potpuno slazemo, i eto nama bar jedne slicnosti.
Subjektivno sam ponekad zaista Marsovac - niko nije savrsen.
Quote:
Ovo je vec u skladu sa "gradjanskim propovednicima". Ono sto oni tvrde je samo i jedino objektivno i istina.
Mozda, ja zaista ne znam ko su oni i sta tvrde - no drago mi je u svakom slucaju sto niste imali nameru da me uvredite .
»
van Zemljak
surabya johnny (9 Februar, 2007 - 20:31)
a ti si , choveche u belom (fuckin' white man!)
van Zemljak; ili ?
»
Pripadnost
wk (9 Februar, 2007 - 12:12)
Mozda je ispravo "naroda kome objektivno pripadam u skladu sa subjektivnim kriterijumima"?
»
Ivane, Bas pre neki dan smo
Goran Miletic (9 Februar, 2007 - 12:36)
Ivane,
Bas pre neki dan smo ovde razmatrali teorije etniciteta. Prema nekima od njih ne mozes pobeci od onog sto ti je objektivno dato - tvoji roditelji, jezik itd a prema drugima je subjektivni momenat najbitniji.
»
::
DoTheRightThing (9 Februar, 2007 - 12:52)
ovakav ekstremista kao Govan Miletić i njegovo pišanije ovde,
rađa i hrani ekstrem na drugoj strani. Kome to odgovara?
Ko mu je dopustio da ovako bloguje ispod svakog nivoa?
"zastava, markica, reč Srbija..." - bedno.
i onda se čudimo kad mu ekstremista sa druge strane
kaže "marš iz Srbije u Tunguziju , marvo izdajnička!"
apelujem na svemoćne na ovom sajtu da se skojevcu
Govanu Miletiću zabrani blogovanje zato što širi mržnju,
zato što se zdravija kritika može čuti na pijaci ili
u vrtiću, zato što u čitaocima budi agresiju
da kad ga sretnu - da ga propisno išamaraju
»
Ulepsao si mi dan. Osecam se
Goran Miletic (9 Februar, 2007 - 12:59)
Ulepsao si mi dan.
Osecam se veoma mocno obzirom da mogu izazvati "ekstremizam druge strane. Jel to znaci da ako pisem, raste broj glasaca SRS ? Pa ako je tako, odmah cu da prestanem.
»
Gorane,
Bilo nekad (9 Februar, 2007 - 13:21)
slazem se oko onoga sto si napisao o Kostunici i onoj neobicnoj skupini nesposobnjakovica koja sebe jos uvek naziva vladom. Smatram samo da si preterao u vezi onoga sa sajtom. Cini mi se da je taj domen izabrala prethodna vlada (svakako je stariji od aktuelne grupice ljudi koja nicim izazvana sebe i dalje smatra vladom). Ne smatram losim da zvanican vladin sajt ima u svom imenu naziv nase zemlje. Takodje, i prica o markicama je preterana. Zastava jedne drzave je nesto sto je zajednicki simbol svih ljudi koji u njoj zive.
»
Prvo, secam se kad je
Goran Miletic (9 Februar, 2007 - 13:37)
Prvo, secam se kad je prethodna vlada izabrala ovaj domen. I njih sam kritikovao. Sta fali da domen bude vlada.sr.gov.yu ili sada kada budemo imali novi domen da bude www.vlada.rs
Sto se tice zastave, nije problem u njoj, problem je da nas kao i oko Ustava niko nije pitao u vezi zastave, a sada je kace na svakom cosku i stampaju na svemu i svacemu kao da je to jedino sto ova zemlja nudi. Imamo valjda neke pametnije stvari sem te zastave. Necu da nabrajam, ali imamo jako puno pametnih ljudi koji se time bave.
Ja naprosto necu da pristanem na to da mi nudimo svetu JEDINO nacionalnu pripadnost olicenu u zastavi i grbu i ZJ tipa "mi smo tehnicka vlada pa necemo da primimo Ahtisarija". Sve tri stvari su za domacu upotrebu. Stranci kapiraju da je to glupost i samo ce da slegnu ramenima.
A pod tom istom zastavom su mnogi "naši" činili ratne zločine. Nemojmo to zaboraviti.
»
Gorane,
Bilo nekad (9 Februar, 2007 - 13:57)
Nije problem da novi domen vlade bude onaj koji ste predlozili. Pitam se samo zasto je toliko strasno da nasa vlada ima domen u kojem je i ime zemlje u kojoj zivimo. Licno, smatram da je to dobro i iz marketinskih razloga koji nemaju veze sa dnevnom politikom i aktuelnim politicarima. Dobro je da se ustanovi jedan princip i da se on dalje postuje. Mislim da je to i bila zelja prethodne vlade koja je odabrala bas ovakav domen.
Priznajem da mi ovaj deo o zastavi nije jasan. Ne znam zaista koje ste to drugo resenje za zastavu ove zemlje ocekivali. Aktuelna zastava je uz neke manje izmene (sa grbom, bez njega, sa petokrakom) vec dosta dugo u upotrebi.
Kacenje zastava na drzavne institucije je nesto sto mi najmanje smeta u radu aktuelne grupe gradjana koja sedi u Nemanjinoj. Sve ostalo sto rade mi smeta. Ja bih voleo da ono sto jesu neki drzavni simboli i delovi identiteta jedne zemlje razdvojimo od dnevne politike. Da se razumemo, ono sto kazete o Kostunici je potpuno tacno. Nema potrebe da u to mesamo pricu o drzavnim simbolima. Nadam se da se slazete sa mnom u tome.
»
Vidiš Gorane...
Drago Kovacevic (9 Februar, 2007 - 13:25)
...kakve su interpretacije "treće Srbije"..o)))
Da nije tebe, radikala ne bi bilo ni od korova.o)))
»
::
DoTheRightThing (9 Februar, 2007 - 13:55)
Гован Милетиц:
Osecam se veoma mocno obzirom da mogu izazvati "ekstremizam druge strane.
-ето!
..о томе причам.. довољан је сам у својој глупости
није тешко замислити како је било '33 - '45,
на једној страни притупи фашисти а на другој
јајаре комунисти који су се "osećali veoma moćno da
mogu da izazovu ekstremizam druge strane"..
и тако су један другог јачали,
а радикал је радикал.. ма коју мараму везао.
када је у социјализму доктор Џекил остао без
свог мистер Хајда, комунизам се сам од себе
урушио.
»
daj, keve ti, promeni barem
surabya johnny (9 Februar, 2007 - 20:41)
daj, keve ti, promeni barem nick, jebiga... mnogo mi idesh na jaja.
"dotherightthing je stoka provokatorska"- kako ti ovo zvuchi, slojmune _
ps.i daj molim pochni da pishesh u krug ( da mogu lakshe tvoje baljezgarije da nabijem na q-
budi chovek- do the right thing; i reci mi - jesi ti crnac ili belac ?
»
nikad bolje
nitchifor (9 Februar, 2007 - 13:02)
Bash sam se lepo ismejao (iako bi trebalo da plachem).
Sjajan tekst i sve je tachno.Potpuno podrzhavam ovakav stav.
A posebno su mi zanimljivi ovi komentari ovih srBskih velikoumnih patriota shto jedva chekaju ovakav text, da bi mogli da zapljunu nekoga. Kod takvih je najveci uspeh shto uopshte mogu da koriste kompjuter.
»
Nemoj tako nitchifore, Sada
Goran Miletic (9 Februar, 2007 - 13:17)
Nemoj tako nitchifore,
Sada će da te optuže kako ih vređaš i kako imaš predrasude.
Jednog dana kada prestanu, ozbiljno ću se zabrinuti.
»
Opažanje
zimzelen (9 Februar, 2007 - 13:18)
Izvini, tekst ti je dugačak i dosadan, pa ga nisam pročitao. Meni malo smeta to što svi redom blogeri kačite milion sličica omraženog premijera, od kvirije do šatro ozbiljnijih komentatora, poput ja-sam-video-Bajdena-pa sam-se-upiškio-u-gaće-od-sreće, Srđana Kusovca. Idolopoklonički poriv, šta li je? Hoću da kažem, opaljuj koliko hoćeš po Koštunjavom, ali me poštedi ikona. Pozdrav.
»
Ako si uopste procitao neki
Goran Miletic (9 Februar, 2007 - 13:23)
Ako si uopste procitao neki moj blog video si da uglavnom stavim jednu sliku na pocetku. Do sada nikada nije bio K. Ove dve slike sam uzeo sa sajta Vlade, cisto onako.
Ne znam zasto komentarises blog, ako ga nisi procitao.
»
OK
zimzelen (9 Februar, 2007 - 13:32)
Kad si u pravu, u pravu si. Samo sam hteo da naglasim kako mi te slike bodu oči a i ti si se sad pridružio. Sve najbolje.
»
Umeće
Goran Miletic (9 Februar, 2007 - 13:48)
Tamara,
Ti baš umeš da staviš pravu sliku na pravo mesto.
A šta misliš da ovu stavimo na markicu ili u novi spot za CNN ?
»
:o)
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 13:55)
Ma super ti ideja :o) Super bi išlo na spot za CNN :o) A slogan: U Srbiji ste bezbedni.
»
Slogan
Goran Miletic (9 Februar, 2007 - 13:59)
Ma neeeee...
Slogan treba da bude
Bezbednost iznad svega. Tehnička, vlasna i upodobljena. Voja najbolje zna !
Druga mogućnost je malo ekstremnija:
Lekari štrajkuju u belim mantilima, radnici u plavim, a kada JSO štrajkuje, ja se brinem o vašoj bezbednosti!
treća mogućnost je aktuelna
Dok sam ja premijer ili kandidat za istog, plan mi dostaviti nećete...
»
Ma bravooooo :o)
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 14:01)
Evo, sve tri potpisujem :o)
P.S.: Ja nisam baš neki pisac :o)
»
Svasta ljudi tumace iz ove slike,
dunjica (9 Februar, 2007 - 13:48)
pogotovo oko toga sta to Voja radi i zasto.
Ja u toj, svima nam znanoj, fotki vidim da Voja K. uopce nije mutav i letargican kakvim se/ga prikazuje/u. Covjek je radostan i pravi altruista (vidi kako "zraci"!) kada mu se dade da radi ono sto
a - voli?
b - za cim cezne?
»
U jeeeeee!
zimzelen (9 Februar, 2007 - 13:51)
Odakle ti ova slika? Nikad je do sada nisam video! super si Tamara. Jupiiiii... Eto, čovek ne zna da drži pušku. Nije on pravi Srbin.
»
Google ...
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 13:59)
... i upornost da se prave stvari nađu u pravo vreme :o)
Inače, evo ti još artistički doživljaj:
http://www.nune.biz/wsw/index.php?p=285
»
evidence no.1
nitchifor (9 Februar, 2007 - 14:11)
Evo dokaza da je nash dragi premijer pravi Patriota (naravno sa velikim P).Tako se brani otadzbina.Tako cemo mi i sa Kosovom,pardon Kosmetom. Otadzbina se brani pushkom po mogucstvu M-70 B1.
»
Ko reče...
nebojsa m (10 Februar, 2007 - 14:39)
...da Voja ne ume da drži pušku, pa on je drži bolje od Legije.
Kuku, najebali smo!
»
srbija
milos.urosevic (9 Februar, 2007 - 13:52)
"tekst ti je dugačak i dosadan, pa ga nisam pročitao", to mu dodje nesto slicno kao "upadljivo suv i debeo" iz Radovana III.
pa ako ga nisi procitao kako znas da je dosadan??????????
»
Što me hvataš
zimzelen (9 Februar, 2007 - 13:57)
Za reč? Evo preciznije. POČEO sam da čitam, autor je malo odlutao sa uvodom teksta, koji je valjda trebalo da bude efektan, ozbiljan i nijansirano duhovit, ali je, smatram, omašio. Posle toga mi se nije čitalo. A s obzirom na to da sam procenio da je dosadan, odmah sam zaključio i da je predugačak.
P. S. Smanji sa znakovima pitanja i uzvika. To pokazuje da imaš psihičkih problema :)
»
A vi nama uopšte ne dosađujete :o)
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 14:02)
Naprotiv, baš nas zabavljate, samo nastavite tim tempom :o)
»
Baš mi je drago!
zimzelen (9 Februar, 2007 - 14:16)
Evo još malo zabave. Jedan savet. Koštunica je prevarant. Nije lepo da držiš pušku, možda čak i praznu, ako si pravi Srbin. Ne moj bato (seko), nego uzmeš kalaš i pravac Sarajevo, to jest do vrha brda. Oduvek sam tvrdio, da smo izdržali još dva meseca, palo bi. :)
»
Sekta!
Milan M. Ćirković (9 Februar, 2007 - 15:08)
Vi to, Gorane, mnogo optimisticki i pretenciozno... Doticna persona je jednostavno vodja sekte zvane dss=bia=udba, i kao i svaki pravi kultista ponasa se potpuno iracionalno, jer on Zna Istinu. Takvi su bili i Carls Menson, i Jim Jones, i Asahara - takav je i "nas" Voja, tu razum ne treba ni traziti.
»
uh, pretera ga
zimzelen (9 Februar, 2007 - 15:15)
Čitaš li ti moje postove? On je bre suviše svilen za nas, maneken sa tandžarom. Kako ćemo ponovo na Bosnu i Hrvatsku sa njim? Ni BIA nije uspela da napravi Srbendu i muškarca od njega.
»
Srbija
bil telecki (9 Februar, 2007 - 17:06)
Nije mi jasno zasto vam smeta ime vase zemlje(ako je vasa..).Samo kritike a nema nicega konstruktivnog u vecini komentara.Neko od vas ima neki predlog za resavanje problema ili volite samo da caskate i kritizirate? Adolescentno-hormoski prelazi na sexy teme su vrlo interesantni u ovo doba dana. Komplimenti decko!Samo ti zadrzi taj apetit i bice ti lakse kad narastes! Sto se tice il mitico Rocco Siffredi-odrtavio je u medjuvremenu
»
Kome smeta ime zemlje ? Meni
Goran Miletic (9 Februar, 2007 - 17:17)
Kome smeta ime zemlje ? Meni ili nekom drugom ?
Nisam ja nadenuo ime ovoj niti bilo kojoj drugoj zemlji, pa da ga menjam. Ne smeta mi nicije ime, pa ni ime ovo zemlje, ali mi naprimer smeta kada kazu Kosovo i Metohija, jer je to cista ZJB, ta zemlja se oduvek zvala Kosovo.
»
Goksi
zimzelen (9 Februar, 2007 - 17:50)
Izvini još jednom, čovek se obraća meni. Vidiš lepo da piše Srbija, a ja sam Srbin and proud of it. Iznad kreveta, u koji privodim neverovatnu količinu pi.etine (ovde treba č), piše: ko izdao Radovana, ne video Đurđevana. I pusti ljude da pričaju sa ženama o seksu, nemoj odmah da se osećaš izopštenim zbog tvog opredeljenja. :)
»
Je l se ti
zimzelen (9 Februar, 2007 - 17:17)
sa mnom grudvaš? Šta tebe briga kako ja razgovaram sa mojoj Tamarom? Šalu na stranu, malo je dosadno u nedogled čantrati o zlom Koštunici, pa rekoh da malo razveselim situaciju, fino provocirajući sa već primenjenim modelima lažnog srbofašizma. Ali, izgleda da su provalili da se sprdam, svi osim tebe.
P. S. Možda je el dotore Rocco odrtaveo, ali ja nisam. Dosta sam mlađi ;)
»
Tri...
Drago Kovacevic (9 Februar, 2007 - 18:29)
..nekako mi je draže.O))
A, nisu žabe loše...ako ne krekeću.o)
»
Potpuno se slažem :o)
Tamara Ćetković (9 Februar, 2007 - 18:49)
Nego, šta priča onaj gore, ona sisata kao "pop-ikona" (?) nije da sam protiv sisa, ali da je "pop" (?) ma to je stvarno za IQ-ledara. Ma znaš šta, ostaću ja kod svoje ikone :o)
"Uvek govorim ono što mislim." - B. Tadić, 8. 12. 04.
»
Corax
Srđan Kusovac (9 Februar, 2007 - 17:21)
Obično "čuvam" Coraxove karikature za svoje blogove, ali pošto je Gorane ovo toliko dobar blog, evo ti "dajem" Coraxa iz današnjeg Ekonomist magazina jer sjajno leže na tvoj isto tako sjajni blog.
Bez uvrede, ali setim se pok. Stojana Cerovića kada je pre nekih valjda 12 godina na promociji prve Coraxove knjige karikatura rekao otprilike da Corax u tri poteza pokaže ono za šta njemu (Ceroviću) treba nekoliko šlajfni teksta.
»
Eh Corax...
Goran Miletic (9 Februar, 2007 - 17:30)
Svaka mu je dobra. Nema mane.
Sa njom se jedino meri nasa zajednicka poznanica Gjerakina u svojim zlatnim momentima :)
»
dobra karikatura- vrlo
surabya johnny (9 Februar, 2007 - 21:46)
dobra karikatura- vrlo dobra... ahahahahahahaha
»
prekinite da
ispirach mozga (10 Februar, 2007 - 01:12)
..se muvate:)
Nego,htedoh da pitam gosp. Gorana---da li vi zaista verujete da ce doci neko ko ce to da saseche?Mislim na tu "tehniku" tehnicke vlade?Sve je to isti sljam.
Samo ih molim da odrade to sto treba za sengen,nista mi vise ne treba:)(ne da bih se odselio vec da bih mogao da putujem,idem na seminare,da se usavrsavam,pokupim ideje naprednijih od nas,itd,itd....)
»
Za Sengen cete još dosta da
Goran Miletic (10 Februar, 2007 - 02:06)
Za Sengen cete još dosta da čekati. Bar tako kažu moji izvori u EU. Ovi "naši" idu i pregovaraju, ali je situacija veoma loša po tom pitanju. Ako bude potrebno EU će dati olakšice za poslovne ljudi, naučne radnike itd, ali to će moći da koristi mali broj ljudi. Prava bela šengenska lista će morati da se čeka još dosta.
Dok se ne prizovemo pameti.
»
To je nepravda!
zimzelen (10 Februar, 2007 - 14:00)
Ej, pa vi ste brisali neke moje postove u mom odsustvu. Pa, nije fer. Taman sam počeo da se zbližavam sa Tamarom Ć. via šarenog ekrana. Inače, jeste pročitali vest da je Teofil Pančić izboden od strane NN babe na Vračaru? Pokušavam da proverim da li je to istina. Ja to, recimo, ne bih voleo da je istina.
»
Najnoviji komentari
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)
(1 godina 32 nedelje)