Skip navigation.

Labris

Banka hrane

 
Srbija 2020

Noc Reklamozdera

Noc reklamozdera se organizije od 1996 u beogradu...punih 10 godina... koliko smo pod uticajem reklama?

10 godina.

10 godina.


nije bas 10

bilo je prekida...:)

znaci

Poz.

MaxMagnus the splithair


veoma

veoma


uopste nismo...

inace bi svi bili klijenti meridijan banke, svi cistili kucu sa tajdom i svi pili tuborg pivo...

U borbi protiv nitkova iz svemira


Tu negde oko 3650 dana i

Tu negde oko 3650 dana i noći


More Aleksandre

...ne trosi blogova...


Čestitke na

Čestitke na godišnjici!

Obožavam reklame.
Samo kao izraz kreativnosti.
Mala remek dela.
Nikako ne utiču na mene.
Šta više, prave kontra-efekat :)
Ipak, znači, utiču.
Malo :)

p.s. primedba koja se neće uvažiti, ali... :):
- 6 sati je predugo, za koncentraciju, za jednu fotelju, za jedno mesto...za jednu guzu :);
- obično upamtim na kraju 3 reklame najviše;
još kad krenu oni blokovi od x minuta o istom...pivo, jeans, McDonalds...- mašina za mlevenje :)
- ima i dosadnih, baš!

Ove sam se reklame upravo setila.
Od pre neku godinu je.
Za Školu stranih jezika:
Noć. Kuća. Provalnik se nazire na vratima.
Čuje se lavež velikog psa. Provalnik beži.
Kamera zumira fotelju a u njoj: mačka.
Drugačije je kada se prepričava.

Vidimo se :)
Pozz


Reklamozderi

su ribari ljudskih dusha.
Toliko o tome
"Without dreaming there would be no learning, nor would there be memory. "


...

oni koji se ne bave reklamama posmatraju ih previše površno.
ne razmišljajući koliko je neko truda i mozga uložio u to stvaralaštvo. ne znaju kolika je nauka praviti reklame, jer reklame su sada sve. ja kažem ni toalet papir ne možeš više da prodaš bez dobre reklame. i naravno da smo svi pod uticajem reklama i muzičkih spotova koji su isto reklame. najsmešniji mi je Zdravko Čolić sa RF Bankom u onom žuto-crnom spotu, koji bi bio fenomenalan i odala bi počast režiseru da ne znamo na šta cilja -na dva konja! ;)
jeste, ima i preterivanja, slažem se, ali to je naš problem. pogledajte onaj "you can live work and study in USA..." koji je besomučno dosadan na VH1 već dve godine...
nemam neke favourites reklame. bila je jedna za neki automobil, kao vide se samo grudi ženske vezane pojasom i volan i onda se naježe bradavice... i kao, dodatna klima za kupljeni tajitaj auto. kratkog je daha bila. puritanci je sklonili, kao sramota je da se vide bradavice, šta?
a one odvratne bambuča reklame, prostota.
a ova sad kad se svi skrljaju sa jednom žvakom? ljubi se ona s njim, pa on sa drugom, pa ona sa drugim, redaljka... dobre su za prezervative. baš drske. koka-kola je nešto zatajila.
ćuti kad se ove kafe malo smirile. i ulošci. sećate li se kol'ko nije moglo da se živi od njih?
a najviše me nerviralo što na uloške sipaju PLAVU tečnost. mislim, šta to znači, kakvo licemerje! kad ste se već usudili da zadirete toliko u nečiju intimu (isto važi i za tampone), budite iskreni.
malo je dobrih reklama kod nas, mislim iz naše produkcije. trenutno su najgluplje za Jelen pivo.
da, reklame su sastavni deo mog života i obraćam puno pažnje na njih i profesionalno i sa strane.


Znam reklamu

U pitanju je reklama za novu Tojotu


Dzole,Dzole

sto ti je ovo trebalo...:)


Uticaj je potpuni

Aleksandre, prvo da te pozdravim.. pozelim jos mnogo noci reklamozdera... i dam komentar, - Mislim da je reklama samo esencija jedne ljudima imanentne osobine da komuniciraju- prenose poruke... koliko smo pod uticajem "jezika" (govornog, pisanog, jezika tela, simbola...) toliko smo svi pod uticajem reklama, hteli to ili ne...
Reklame bi trebalo posmatrati kao fenomen koji nam pomaze da shvatimo i drustvo i drustvene rituale i procese... ekonomiju, komunikaciju, emocije... ponekad reklame mogu preneti emociju, stav autora, ostvariti nesto sto ih moze naciniti umetnickim delom... ako je dizajn i primenjena umetnost priznata kao umetnost mislim da i reklame mogu ali ne moraju biti umetnost... i stolici je funkcija da bude udobna i stabilna ali to ne znaci da ne mora da bude i umetnicko delo...
Reklame uticu, i hvala bogu na tome, i na one koji kukaju kako ih smaraju.. kao papagaji ponavljajuci opste mesto...
i na nas koji reklame volimo... ja reklame volim.. toliko da ih proizvodim kad god mi "daju"... zivele reklame.. kada vam se ne svidjaju nemojte ih gledati, nemojte kupovati proizvode itd... ja licno volim da ih gledam... i nagradim kupovinom proizvoda sve one ciji mi se stil, odnos prema poslu/prodaji ili filozofija svidi...

Milos Djukelic


Vise-manje

Neko manje, neko vise... Sve zavisi od osobe...
Neki su mnogo slabi na reklame:)


budi covek

daj malo blog da ti ga razradim, pa da ti ga vratim.


REKLAMOMANIA

ALEX SAMO TI I GOGA NASTAVITE DA RADITE NAJBOLJI STE MALI MAVKO


pozdrav

samo napred!!!!pozdrav za tebe i gogu!!!:)
taki


Aha, super fora

Aleksandre, jel ovo malo dodje kao sukob interesa na tvom blogu, ili ces nam sutra reci da kupujemo malo i PLAYBOY?


Bravo!

Hoce li biti josh nekih "ozdera" sem reklamnih? i naravno ovih sad slavskih sto dolaze?
Mozda bi bilo dobro da pozderemo sve ono sto smo iza**ali u poslednjih 15 godina. Konachno.
Ko bi to mogao da organizuje - taj bi bio jaka faca.
Treba samo neko prvi i javno da pocne sa zdranjem. Nas narod je takav da voli da pati i zrtvuje se sa svojim idolima.
Prvo stidljivo neka baka bi se sazalila i prisla pocela i ona da zdere i*met, pa onda ekonomista iz obliznje kancelarije, neki kolporter promrzao, jedan pas i onda svi mi odbegli, zarobljeni, isporuceni, ozlojedjani, otupeli i ti bi bili mislim i poslednji. Ti otupeli oni ce biti najtvrdji. Oni ne priznaju svoj udeo ni u prvoj radnji pa sto bi onda se i zrtvovali. Ali kad nema nikakvog drugog interesantnijeg desavanja.
Pa kad sve lepo pomazemo I svi se drugi uvere da smo temeljno to obavili. Onda lepo da nam pustish te tvoje reklame i da uzivamo. Dok brekcemo.


Atmosfera linca ili?

Zakasnivsi na sam pocetak reklamozdera usli smo nakon prve pauze. Docekala nas je u mrtvom mraku razvodnica sa baterijom i objasnila kako ona ne moze da nas dovede do nasih mesta jer "to nije njen posao, te da je jedan red jedan stepenik"!
Drzeci se jedno za drugo smo polako silazili do 15. reda.
Dok smo napipavali stepenice jedna devojka koja je sedela tik pored stepenica mi je odjednom dreknula- POMERI SE BRE! P... K...!
Seli smo na stepenice jer ljudi koji su bili na nasim mestima jednostavno nisu hteli da ustanu i rekli nam da se pomerimo.
Seli smo na stepenice upravo kada je poceo blok gej reklama.
Uspeli smo da vidimo ali ne i cujemo.
Tokom svake relame se salom prolamao zaglusujuci zvizduk hiljade zvizdaljki i urlik iz hiljade grla- UAAAAA! PEDERIIIII! PEDERIII, M... VAM J....! SMRT PEDEEERIIIMAA!
Ustadosmo i odosmo.


CITADIN

Kakav uzas! Dobro je samo da ste vi stigli na vreme da pogledate vas blok reklama.


Tako je

Tako je, b'te, udri, zgazi, pljuni, cherechi.


Licne preporuke "word -of- mouth"

Televizijske reklame imaju jak uticaj na sve nas.Medjutim i kod njih postoji taktika u zavisnosti od ciljne grupe kojoj su namenjeni proizvodi/usluge koje se reklamiraju.Reklame namenjene manje obrazovanim slojevima drustva udaraju na emocionalni aspekt licnosti, dok reklame namenjene obrazovanim ljudima(intelektualcima) udaraju i na emocionalu i na racionalnu stranu licnosti.
Ipak, licne preporuke (od usta do usta) imaju mnogo veci efekat od advertajzinga.Zadovoljstvo nekim proizvodom covek preprica u proseku cetvorici, a nezadovoljstvo(ili lose iskustvo) trinaestorici.Tako da se zna,mi ljudi smo vise izmanipulisani preporukama nasih prijatelja, rodjaka i drugih nama bliznjih ljudi, nego TV reklamama.
Pozdrav-Rakus