O TITU

Filip Mladenović RSS / 25.05.2009. u 20:33

 

Onaj zbog koga smo nosili crvene marame oko vrata i mahali buketima cveća sa beogradskih i ostalih gradskih i varoških trotoara mrtav je, evo, već skoro tri decenije. Tog 4. maja 1980. godine prestalo je da kuca, kako su nam tada pričali i pisali, srce najvećeg sina svih naših naroda i narodnosti. I dan danas mi u ušima odjekuje pesma "Druže Tito mi ti se kunemo da sa tvoga puta ne skrenemo!" Pevala se uoči, a još više posle sahrane Josipa Broza Tita.

Da je ovih dvadeset i devet godina proteklo u mirnom i mudrom skretanju sa Titovog puta  na magistralu koja vodi ka ujedinjenoj Evropi, Josip Broz bi nam danas izgledao kao uparadjena, razblažena varijanta velikog diktatora. Medjutim, posle 4 balkanska rata i njihovih poraznih ishoda, Tito je  postao mit, simbol vremena kada se dobro živelo. Čuveni grafit "Bravar je bio bolji!" najslikovitije izražava  javno mnenje o Titu, o njegovom liku i delu.

Titovi naslednici, Slobodan Milošević i Franjo Tudjman,  poneli su se kao najobičniji obijači brava, koje je Broz pravio, montirao i podmazivao. Najpre su obili brave njegovih rezidencija, u Karadjordjevu  zajedno, a na Brionima i u Užičkoj ulici odvojeno. Zatim su provalili vojne šifre, bankarske sefove i policijske dosijee, da bi na kraju razvalili vrata zatvora, u kojima su robijali najokoreliji kriminalci, buduće patriote, rodoljupci i heroji otadžbinskog/domovinskog rata.

Stoga nije daleko od istine zaključak da su ratovi tokom devedesetih i neka vrsta zavisti novokomponovanih vodja zbog Titove harizme. Neko ko je svoju vojnu ili partijsku karijeru godinama gradio u senci Tita, da bi na njegovoj sahrani sreo vodeće političare iz celog sveta, ne može a da ne bude iskompleksiran, i kao političar, i kao muškarac. I oni, i njihove supruge, i njihovo najbliže okruženje, maštali su o tome da nekako dostignu slavu i ugled Josipa Broza. Epilog: na sahranu Franje Tudjmana došao je samo jedan predsednik države, dok je Slobodan Milošević sahranjen u dvorištu vikendice svoje supruge, u prisustvu likova iz teatra apsurda i muzeja voštanih figura.

Nedavno je objavljen intervju sa poznatom romskom estradnom umetnicom Esmom Redžepovom, u kome ona, govoreći o svojoj izuzetnoj svetskoj karijeri, pominje u susrete sa Josipom Brozom Titom. Jedno jutro, boraveći na Brionima, ustala je rano ujutro i krenula u šetnju. Ubrzo je srela Tita, koji je vozio svoj čuveni električni automobil. Pozvao je Esmu u zajedničku vožnju rečima "Hajde da pravimo pare!". Tokom vožnje Tito je Esmi objasnio da je tako rano krenuo u šator gde boravi libijski vodja Gadafi, kako bi mu prodao naše naoružanje i vojnu opremu. Tako je i bilo. Esma je sačekala da Tito okonča razgovor sa Gadafijem, da bi joj on u povratku rekao: "Vidiš Esma, dok drugi spavaju, mi napravismo posao!"

 



Komentari (44)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Doctor Wu Doctor Wu 20:52 25.05.2009

Filipe

Pozvao je Esmu u zajedničku vožnju rečima "Hajde da pravimo pare!". Tokom vožnje Tito je Esmi objasnio da je tako rano krenuo u šator gde boravi libijski vodja Gadafi, kako bi mu prodao naše naoružanje i vojnu opremu. Tako je i bilo. Esma je sačekala da Tito okonča razgovor sa Gadafijem, da bi joj on u povratku rekao: "Vidiš Esma, dok drugi spavaju, mi napravismo posao!"

Da li vašoj tankoćutnoj, umetničkoj duši ne smeta što je to naoružanje i ta vojna oprema korišćena i za ubijanje nekih civila, sportista (Arafat), istrebljivanje nacionalnih manjina (Sirimavo Bandanaraike), komunista (Suharto, Naser), postavljanje nekih bombi, teror nad civilnim stanovništvom (Karlos)? Ili je, ipak, najvažnije da se napravio posao?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:03 25.05.2009

Re: Filipe

Poenta komentara o Titu je u drugom pasusu: Da je ovih dvadeset i devet godina proteklo u mirnom i mudrom skretanju sa Titovog puta na magistralu koja vodi ka ujedinjenoj Evropi, Josip Broz bi nam danas izgledao kao uparadjena, razblažena varijanta velikog diktatora. Medjutim, posle 4 balkanska rata i njihovih poraznih ishoda, Tito je postao mit, simbol vremena kada se dobro živelo. Čuveni grafit "Bravar je bio bolji!" najslikovitije izražava javno mnenje o Titu, o njegovom liku i delu.

A odgovor moje umetničke duše je skorašnji komentar jednog našeg političara, koji je citirao reči svoje bake o Titu:
"E moj sinko, ovi danas ne mogu čak ni da okreče ono što je Tito izgradio!"

Dr M Dr M 22:00 25.05.2009

Re: Filipe

Čuveni grafit "Bravar je bio bolji!"


"Bravar" nas je zakljucao, ovi posle njega nam prodaju lazne kljuceve...
drug.clan drug.clan 22:31 25.05.2009

Re: Filipe

Doctor Wu
Pozvao je Esmu u zajedničku vožnju rečima "Hajde da pravimo pare!". Tokom vožnje Tito je Esmi objasnio da je tako rano krenuo u šator gde boravi libijski vodja Gadafi, kako bi mu prodao naše naoružanje i vojnu opremu. Tako je i bilo. Esma je sačekala da Tito okonča razgovor sa Gadafijem, da bi joj on u povratku rekao: "Vidiš Esma, dok drugi spavaju, mi napravismo posao!"

Da li vašoj tankoćutnoj, umetničkoj duši ne smeta što je to naoružanje i ta vojna oprema korišćena i za ubijanje nekih civila, sportista (Arafat), istrebljivanje nacionalnih manjina (Sirimavo Bandanaraike), komunista (Suharto, Naser), postavljanje nekih bombi, teror nad civilnim stanovništvom (Karlos)? Ili je, ipak, najvažnije da se napravio posao?



A kako vasoj demokratskoj dusi ne smeta to sto najvise oruzja prodaju najdemokratskije zemlje na svetu pocevsi sa USA i UK?

"Bravar" nas je zakljucao, ovi posle njega nam prodaju lazne kljuceve...

Dok je bravar bio ziv sva vrata su nam bila otvorena i ona na istoku i na zapadu i na severu i na jugu.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:57 25.05.2009

Re: Filipe

Dok je bravar bio ziv sva vrata su nam bila otvorena i ona na istoku i na zapadu i na severu i na jugu

dragan7557 dragan7557 23:06 25.05.2009

Re: Filipe


A kako vasoj demokratskoj dusi ne smeta to sto najvise oruzja prodaju najdemokratskije zemlje na svetu pocevsi sa USA i UK?

Dodajte Rusiju i Kinu i onda je komplet.
Dok je bravar bio ziv sva vrata su nam bila otvorena i ona na istoku i na zapadu i na severu i na jugu

Dok je ovo nepobitna istina.

dragan7557 cerski
Doctor Wu Doctor Wu 23:51 25.05.2009

Re: Filipe

A kako vasoj demokratskoj dusi ne smeta to sto najvise oruzja prodaju najdemokratskije zemlje na svetu pocevsi sa USA i UK?

Jel o njima ovde reč? Hoćete li neku i o sirotim malim hrčcima da prozborite? I ko kaže da ne smeta?
Dok je bravar bio ziv sva vrata su nam bila otvorena i ona na istoku i na zapadu i na severu i na jugu.

Ja vas stvarno ne razumem. Pisali ste kako vas je Titov režim najurio iz zemlje, a sad ga hvalite jer su mu Amerikanci i Rusi dopuštali da Arapima i Indusima preprodaje njihovo oružje. Imate li vi, komunisti, ikakvih principa, ili je za vas i moral prevaziđena, buržoaska tvorevina?
Dr M Dr M 00:10 26.05.2009

Re: Filipe

Dok je bravar bio ziv sva vrata su nam bila otvorena i ona na istoku i na zapadu i na severu i na jugu


Ubi nas promaja..
bindu bindu 00:25 26.05.2009

Re: Filipe

Aleksandar Stosic
Dok je bravar bio ziv sva vrata su nam bila otvorena i ona na istoku i na zapadu i na severu i na jugu



vrata u pakao su poplocana lepim zeljama...reko neko

smesni ste
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 00:36 26.05.2009

Re: Filipe

smesni ste

drug.clan drug.clan 01:05 26.05.2009

Re: Filipe

Doctor Wu

Ja vas stvarno ne razumem. Pisali ste kako vas je Titov režim najurio iz zemlje, a sad ga hvalite jer su mu Amerikanci i Rusi dopuštali da Arapima i Indusima preprodaje njihovo oružje. Imate li vi, komunisti, ikakvih principa, ili je za vas i moral prevaziđena, buržoaska tvorevina?


Ja sam otisao a nisu me najurili i nisam otisao zato sto se lose zivelo u SFRJ vec zbog potrebe da odem. Ziveo sam svuda i video sam svasta ali mislim da su ljudi u SFRJ u najmanju ruku tada ziveli isto dobro kao na najboljim mestima gde sam bio.

Tito je radio ono sto rade i svi ostali (I Ameri i Rusi) ali nikada nije kenjao drugima kako treba da se manjaju da bi postigli njegove standarde.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 09:04 27.05.2009

Re: Filipe

Hoćete li neku i o sirotim malim hrčcima da prozborite?


Kad smo kod hrčaka, samo da se ne zaboravi štas su ti demokratski amerikanci uradili svojim indijcima.
dragoljub92 dragoljub92 22:19 27.05.2009

Re: Filipe

Doctor Wu

Da li vašoj tankoćutnoj, umetničkoj duši ne smeta što je to naoružanje i ta vojna oprema korišćena i za ubijanje nekih civila, sportista (Arafat), istrebljivanje nacionalnih manjina (Sirimavo Bandanaraike), komunista (Suharto, Naser), postavljanje nekih bombi, teror nad civilnim stanovništvom (Karlos)? Ili je, ipak, najvažnije da se napravio posao?

teškolije tebi stobom
madam_mym madam_mym 01:12 28.05.2009

Re: Filipe

Aleksandar Stosic
Dok je bravar bio ziv sva vrata su nam bila otvorena i ona na istoku i na zapadu i na severu i na jugu



jes, bravar je znao znanje, imao žvaku....a videh onomad u belom dvoru podrumče
tj. prostorije za odmor i razonodu , i onu fotelju u bioskop-sali ....i salon šapata ili tako nekako....i još svašta nešto, pa mi obični smrtnici možemo samo da nagadjamo kakve su se perverzije tamo odigravale
a i onu spomen-ploču videh u parku, onoj voljenoj mu 25-godišnjakinji, umrloj 1946.(kad je on imao 54 i Jovanku )od TBC (mož' da bide, al' ne mora da znači)...........šta reći?????? Ovi mu nisu ni do kolena
shure shure 20:59 25.05.2009

Ne ...

To sto ovi (svi ovi)ne valjaju,nikako ne znaci da je "bravar bio bolji".
Ne bi smo smeli da zaboravljamo i vredjamo uspomenu na sve zrtve "bravarovog "rezima.Price o tome,kako je on bar imao stila i sl. ,zvuce degutantno ,s obzirom na to kakva je bila sustina njegove vladavine.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:07 25.05.2009

Re: Ne ...

Naravno da ne smemo da zaboravimo i vredjamo uspomene na sve žrtve "bravarovog režima". Isto kao i uspomene na sve žrtve postbravarovih režima, od 1980. do danas, 25. maja 2009!
Ali, poenta mog komentara o Titu nije u žrtvama, već u drugom pasusu!!!!
shure shure 21:14 25.05.2009

Re: Ne ...

Filip Mladenović
Naravno da ne smemo da zaboravimo i vredjamo uspomene na sve žrtve "bravarovog režima". Isto kao i uspomene na sve žrtve postbravarovih režima, od 1980. do danas, 25. maja 2009!Ali, poenta mog komentara o Titu nije u žrtvama, već u drugom pasusu!!!!

Da se razumemo,tekst vam je dobar i pogadja sustinu,pa me je(mada u poslednje vreme retko komentarisem),jednostavno "povukao"da nesto napisem.
Pozdrav
drug.clan drug.clan 22:35 25.05.2009

Re: Ne ...

shure
To sto ovi (svi ovi)ne valjaju,nikako ne znaci da je "bravar bio bolji".
Ne bi smo smeli da zaboravljamo i vredjamo uspomenu na sve zrtve "bravarovog "rezima.Price o tome,kako je on bar imao stila i sl. ,zvuce degutantno ,s obzirom na to kakva je bila sustina njegove vladavine.



Svaka vlast sa sobom nosi zrtve bez izuzetka. Broj njegovih zrtava nije bio veci nego broj nekih za koje bi svi mi rekli da su bili najbolji.
Sustina njegove vladavine za razliku od sadasnjih "demokratskih' vladavina sirom sveta bar nije bila licemerna.
dragan7557 dragan7557 23:12 25.05.2009

Re: Ne ...

Ne bi smo smeli da zaboravljamo i vredjamo uspomenu na sve zrtve "bravarovog "rezima.

Žrtve "ovih" režima su preko 20.000.000 stanovnika bravarove YU osuđenih na siromaštvo i zatvor u svoje skučene granice iz koji je izlaz dozvoljen samo uz pismenu dozvolu zatvorskih vlasti na strogo ograničen dopust.

dragan7557 cerski
shure shure 11:55 26.05.2009

Re: Ne ...

Svaka vlast sa sobom nosi zrtve bez izuzetka

Ne kazem danije tako,ali kazem da sa tim ne smemo da se pomirimo.Mi smo ti koji svakoj vlasti dajemo legitimet i moc.Nase poltronstvo,podanistvo,njih cini jakim,a nas slabim.Nema dobre vlasti i dok god nekoga, kome smo dali posao,nazivamo "vlast",nece nam biti bolje.
Svi moramo,konacno i za svagda da shvatimo,oni moraju nas da se boje,jer mi smo njihovi poslodavci.Mi njima dajemo platu,a ne oni nama ......
Miodrag Cvejin
mostarac mostarac 21:03 25.05.2009

...

Vreme njegove vladavine je vreme najveceg prosperiteta i razvoja u istoriji svih krajeva ex-drzave.
Nadpalfi Nadpalfi 22:08 25.05.2009

Re: ...

A Mostar moze knjigu da napise u vezi drugog pasusa... Toliko smo toga lijepog imali, i sve je otislo u pepeo..
drug.clan drug.clan 22:46 25.05.2009

Re: ...

mostarac
Vreme njegove vladavine je vreme najveceg prosperiteta i razvoja u istoriji svih krajeva ex-drzave.

Tacno
Tito je od jedne diktatorske zaostale zemlje kakva je bila pre WWII stvorio modernu i razvijenu drzavu.

(rast GDP-a je bio veci od rasta Belgije ili Austrije, nivo zdravstvene zastite i prosecan zivotni vek su bili ravni zapadu, zivotni standard je bio veci nego u velikom broju zapadnih zemalja, otvoreno je vise od 200 visokoskolski institucija, hiljade osnovnih i srednjih skola a nepismenost je smanjena nezapamcenom brzinom, nivo stresa u zivotu je bio minimalan, zemlja se izgradila i od centralizovane drzave stvorena je regionalizovana drzava sa desetinama centara, u svakom selu je izgradjen dom kulture i sportski tereni, bioskopi i pozorista su se otvarali na svakom koraku, stvorena je moderna muzicka industrija, izvoz je bio veoma znacajan (cak i bez vojne industrije) ....)

Ljudi su bili nezadovoljni sa svim tim, oni su hteli bas Levi's 501 (iako su imali 5 vrsta domacih farmerki ) - e pa evo vam gospodo sada 501!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:59 25.05.2009

Re: ...

Tito je od jedne diktatorske zaostale zemlje kakva je bila pre WWII stvorio modernu i razvijenu drzavu.

(rast GDP-a je bio veci od rasta Belgije ili Austrije, nivo zdravstvene zastite i prosecan zivotni vek su bili ravni zapadu, zivotni standard je bio veci nego u velikom broju zapadnih zemalja, otvoreno je vise od 200 visokoskolski institucija, hiljade osnovnih i srednjih skola a nepismenost je smanjena nezapamcenom brzinom, nivo stresa u zivotu je bio minimalan, zemlja se izgradila i od centralizovane drzave stvorena je regionalizovana drzava sa desetinama centara, u svakom selu je izgradjen dom kulture i sportski tereni, bioskopi i pozorista su se otvarali na svakom koraku, stvorena je moderna muzicka industrija, izvoz je bio veoma znacajan (cak i bez vojne industrije) ....)

Ljudi nisu bili nezadovoljni sa svim tim, oni su hteli bas Levi's 501 (iako su imali 5 vrsta domacih farmerki ) - e pa evo vam gospodo sada 501!

vagabunda vagabunda 02:23 26.05.2009

Re: ...

ama ja koliko se secam imali smo i levis... uvozio betex ili vartex ili tako nesto, mada to su vec bile osamdesete.

moj osnovni problem sa marsalom je to sto je iza njega ostao narod koji je izabrao slobu i njofru. jbg.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 09:47 26.05.2009

Re: ...

ama ja koliko se secam imali smo i levis... uvozio betex ili vartex ili tako nesto, mada to su vec bile osamdesete.

ateks
broj_jedan broj_jedan 11:52 26.05.2009

Re: ...

Uvozio, brate, ja... Iz Trsta, sve u 16..
ivana23 ivana23 23:14 25.05.2009

Boris Dežulović, Globus

24. maj 2009.

... Ironija zvuči tako boljševički, zar ne? Kao i riječ jednakost. U paničnom strahu od aveti komunizma, dvadeset godina nakon što je srušen Berlinski zid, pet godina nakon što je umro Stipe Šuvar, posljednji komunist u ovom dijelu Europe, komesari imperijalnog kapitalizma, bivše komunjare, danas grlate kapitaljare, i najplemenitije humanističke ideale proglašavaju reliktima komunizma, pa revnošću na kakvoj bi im zavidio i senator McCarthy love komunističke vještice na Filozofskom. ...

... Jebo vas komunizam, drugovi kapitalisti.


B92, ceo tekst
lutherblisset lutherblisset 02:47 26.05.2009

Re: Boris Dežulović, Globus

... Ironija zvuči tako boljševički, zar ne? Kao i riječ jednakost. U paničnom strahu od aveti komunizma, dvadeset godina nakon što je srušen Berlinski zid, pet godina nakon što je umro Stipe Šuvar, posljednji komunist u ovom dijelu Europe, komesari imperijalnog kapitalizma, bivše komunjare, danas grlate kapitaljare, i najplemenitije humanističke ideale proglašavaju reliktima komunizma, pa revnošću na kakvoj bi im zavidio i senator McCarthy love komunističke vještice na Filozofskom. ...

... Jebo vas komunizam, drugovi kapitalisti.



Izuzetno zapažanje. Nema se šta dodati.
dijanaaqua dijanaaqua 00:37 26.05.2009

O TITU

…..Tito je prosao kroz NOB….a ne kroz FOTOSHOP..kao danasnji politicari i “svita”….kroz realna brda i doline….tako je saznao kao ona stvarno izgledaju pa je mogao i da ih obecava i gradi….zato je omladina sa njim REALNO gradila svoju BOLJU SVAKODNEVNICU - SAMA (VEOMA VAZAN PODATAK) ..a ovi drugi IREALNO ulepsavaju RUZNU STVARNOST koju nam ONI stvorise…( UZ donacije iz inostranstva, sponzore, i ostale .)...i ne dopustaju da mladi opet (G)rade -SAMI ....putuju - SAMOSTALNO...grade SA ONIMA SA KOJIMA ZNAJU STA (G)RADE…....
…Sa Titom u Jugi nismo podizali kredite,,vec pruge, mostove, naselja..,znanje, i rejting zemlje u svakom cosku planete….a sada nas teraju iz sveta u cosak uz cuske ..a ne znamo
im prave uzroke…..

"Unuka partizanke Mare"…
Vatreni navijac YU kosarke, fudbala , vaterpola –ekipnih sportova kojih vise nema….ipak-Jugoslovenka****nepopravljiva i otporna..:)****

Srecan nam 25-TI………(ipak nesTO fali ...:))…
:)*******
shumska shumska 03:07 26.05.2009

Re: O TITU

dunja73 dunja73 05:22 26.05.2009

nc


Canak ga nekad negde nazva "kaciper" zbog stila oblacenja i drzanja ...
onda je onu trojicu trebao nazvati "tralje"
Milan Karagaća Milan Karagaća 09:44 26.05.2009

preporuka

Odličan tekst, kratko, jasno, koncizno,poučno i precizno.
Oni koji posle trideset godina traže krivicu u njemu ili su samo zlobni ili stvarno glupi.Time pokazuju da za trideset godina nisu znali da urade ništa bolje osim da uruše i ono što je za njegovo vreme stvoreno.
Da li neko čuje da se recimo u Bugarskoj,Rumuniji ili Rusiji političari i razni mrso...i vade na Živkova, Čaušeskua, Brežnjeva iako su oni te države urnisali za razliku od Tita.
Svako onaj ko kritikuje da u njegovo vreme nije bilo slobode neka samo uporedi da je prilikom dolaska Niksona, a i ostalih državnika u Titovo vreme, narod masovno bio na ulicama, gosti se u otvorenim automobilima sa Titom vozili ulicama Beograda, a sada kad dolazi Bajden ili Ranije Medvedev zatvaramo pola grada, zabranjujemo narodu da se pojavljuje na ulicama, a naši političari od najniših do najviših kreću se uz pratnju zaštitnih vodova bodigardova.
Oni koji stalno pominju žrtve komunista zapravo time stvaraju buku kako se ne bi govorilo o žrtvama onih koji su tokom 2. svetskog rata zajedno sa svojim gazdama okupatorima pobili i deportovali na stotine hiljada Srba.
Neki uvode pojam "žrtava režima" , što je takođe pokušaj da se sakriju zločini drugih. Pa najviše zločina režima bilo je za vreme Miloša Obrenovića i po tom kriterijumu Srbi ne bi trebalo ni da ga pominju.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 09:50 26.05.2009

Re: preporuka

Milan Karagaća
Odličan tekst, kratko, jasno, koncizno,poučno i precizno.Oni koji posle trideset godina traže krivicu u njemu ili su samo zlobni ili stvarno glupi.Time pokazuju da za trideset godina nisu znali da urade ništa bolje osim da uruše i ono što je za njegovo vreme stvoreno.Da li neko čuje da se recimo u Bugarskoj,Rumuniji ili Rusiji političari i razni mrso...i vade na Živkova, Čaušeskua, Brežnjeva iako su oni te države urnisali za razliku od Tita.Svako onaj ko kritikuje da u njegovo vreme nije bilo slobode neka samo uporedi da je prilikom dolaska Niksona, a i ostalih državnika u Titovo vreme, narod masovno bio na ulicama, gosti se u otvorenim automobilima sa Titom vozili ulicama Beograda, a sada kad dolazi Bajden ili Ranije Medvedev zatvaramo pola grada, zabranjujemo narodu da se pojavljuje na ulicama, a naši političari od najniših do najviših kreću se uz pratnju zaštitnih vodova bodigardova.Oni koji stalno pominju žrtve komunista zapravo time stvaraju buku kako se ne bi govorilo o žrtvama onih koji su tokom 2. svetskog rata zajedno sa svojim gazdama okupatorima pobili i deportovali na stotine hiljada Srba.Neki uvode pojam "žrtava režima" , što je takođe pokušaj da se sakriju zločini drugih. Pa najviše zločina režima bilo je za vreme Miloša Obrenovića i po tom kriterijumu Srbi ne bi trebalo ni da ga pominju.

potpisujem svako slovo!
Milan Karagaća Milan Karagaća 10:46 26.05.2009

Re: preporuka

Hvaaala.
soraya soraya 11:05 26.05.2009

Re: preporuka

Milan Karagaća
Odličan tekst, kratko, jasno, koncizno,poučno i precizno.
Oni koji posle trideset godina traže krivicu u njemu ili su samo zlobni ili stvarno glupi.Time pokazuju da za trideset godina nisu znali da urade ništa bolje osim da uruše i ono što je za njegovo vreme stvoreno.
Da li neko čuje da se recimo u Bugarskoj,Rumuniji ili Rusiji političari i razni mrso...i vade na Živkova, Čaušeskua, Brežnjeva iako su oni te države urnisali za razliku od Tita.
Svako onaj ko kritikuje da u njegovo vreme nije bilo slobode neka samo uporedi da je prilikom dolaska Niksona, a i ostalih državnika u Titovo vreme, narod masovno bio na ulicama, gosti se u otvorenim automobilima sa Titom vozili ulicama Beograda, a sada kad dolazi Bajden ili Ranije Medvedev zatvaramo pola grada, zabranjujemo narodu da se pojavljuje na ulicama, a naši političari od najniših do najviših kreću se uz pratnju zaštitnih vodova bodigardova.
Oni koji stalno pominju žrtve komunista zapravo time stvaraju buku kako se ne bi govorilo o žrtvama onih koji su tokom 2. svetskog rata zajedno sa svojim gazdama okupatorima pobili i deportovali na stotine hiljada Srba.
Neki uvode pojam "žrtava režima" , što je takođe pokušaj da se sakriju zločini drugih. Pa najviše zločina režima bilo je za vreme Miloša Obrenovića i po tom kriterijumu Srbi ne bi trebalo ni da ga pominju.



potpis uz mali dodatak za one koji neće da znaju
samo u vreme TITA su svi Srbi živeli u jednoj državi
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 08:59 27.05.2009

Re: preporuka

Milan Karagaća
Odličan tekst, kratko, jasno, koncizno,poučno i precizno.Oni koji posle trideset godina traže krivicu u njemu ili su samo zlobni ili stvarno glupi.Time pokazuju da za trideset godina nisu znali da urade ništa bolje osim da uruše i ono što je za njegovo vreme stvoreno.Da li neko čuje da se recimo u Bugarskoj,Rumuniji ili Rusiji političari i razni mrso...i vade na Živkova, Čaušeskua, Brežnjeva iako su oni te države urnisali za razliku od Tita.Svako onaj ko kritikuje da u njegovo vreme nije bilo slobode neka samo uporedi da je prilikom dolaska Niksona, a i ostalih državnika u Titovo vreme, narod masovno bio na ulicama, gosti se u otvorenim automobilima sa Titom vozili ulicama Beograda, a sada kad dolazi Bajden ili Ranije Medvedev zatvaramo pola grada, zabranjujemo narodu da se pojavljuje na ulicama, a naši političari od najniših do najviših kreću se uz pratnju zaštitnih vodova bodigardova.Oni koji stalno pominju žrtve komunista zapravo time stvaraju buku kako se ne bi govorilo o žrtvama onih koji su tokom 2. svetskog rata zajedno sa svojim gazdama okupatorima pobili i deportovali na stotine hiljada Srba.Neki uvode pojam "žrtava režima" , što je takođe pokušaj da se sakriju zločini drugih. Pa najviše zločina režima bilo je za vreme Miloša Obrenovića i po tom kriterijumu Srbi ne bi trebalo ni da ga pominju.


Preporuka i od mene. Ne zato što volim Tita, već zato što ne volim neposobne sujetne zle neradnike
psihopate i krvnike koji su isplivali posle njega.
dragan17 dragan17 11:35 26.05.2009

Da, da

tipican primer Stokholmskog sindroma.
Milutin Milošević Milutin Milošević 12:42 26.05.2009

Slogan sa jučerašnje proslave



Filipe, čestitka za odličan i odmeren tekst
dragan17 dragan17 14:42 26.05.2009

Re: Slogan sa jučerašnje proslave

Ima i lepsih parola

Druze Tito nesto bi te pit'o, di je moje sa tavana zito?

Druze Tito imamo saznanje, sila masi daje ubrzanje.

DRUG JE TITO IZDO NAREĐENJE, U BEOGRAD SVI PO UNAPREDJENJE.

Meni je licno bila najdraza TITO JE NAS napisana velikim crvenim slovima na lokalnoj klanici.

Milutin Milošević Milutin Milošević 15:24 26.05.2009

Re: Slogan sa jučerašnje proslave

Ostale parole na manifestaciji juče:

63. Konobarska udarna

Pivo se peni
Jebe se meni

Banda crvena

Bog čuva Srbiju
Žandar ćupriju
A budala pare

Ko je krvlju steko sve
Četres osme reko ne

Misirac, isprati gospodu


I jedna vizuelna


dragan17 dragan17 15:39 26.05.2009

Re: Slogan sa jučerašnje proslave

Dobre

Milutin Milošević
Ostale parole na manifestaciji juče:



Misirac, isprati gospodu




Strmoglavi badža Strmoglavi badža 08:50 27.05.2009

Nešto se mislim ...


...kako bi Sloba pozvao Cecu rano ujutro i rekao joj, 'Hajde da pravimo pare' i potom je povezao
do Lukašenkove daće na Crnom Vrhu..Eh, da je znao Mali Marko kako se prave pare,
da se ne muči dete sa gajbicama,
nažuljale ruke pa je mama Mira često išla da bere lekovitu travu oko Crnig Vrha
da pravi detetu obloge.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana