DULIĆ UVEOK

Nebojša Milenković RSS / 30.09.2007. u 20:11

admin_243.gifDok se u Novom Sadu polako odbrojavaju dani do famoznog 7.oktobra možda je upravo sad trenutak da pokušamo da odgovorimo na pitanje otkud ponovo to ključanje paklenog kazana. Otkud to da mračnjaci (bilo ljudi bilo pojave, svejedno), koji bi po svemu već morali da budu u mišjim rupama, ponovo dižu glave, držeći nam pridike o: moralu, poštenju, patriotizmu, i tako to...

Takođe, nameće se pitanje i naše sopstvene odgovornosti za navedeno. Ne mislim, naravno, na nas ovde na blogu, već na narod koji, u svojoj izgubljenosti i sluđenosti više, čini se, nema volje ni energije da još jednom vlastitu sudbinu preuzme u sopstvene ruke. Istorijsko iskustvo, naravno, pokazuje da ovakvo ponašanje – bilo naroda bilo pojedinaca – nikada ne biva bez posledica.

Krivica i odgovornost za radikalizaciju stanja u zemlji, koja uvek odgovara smutljivcima i ekstremistima svih vrsta, svakako snosi klika na vlasti. I tu nema priče.

Nakon ubistva premijera Đinđića i pada Živkovićeve vlade, od strane koalicije na vlasti nije učinjeno gotovo ništa na promociji drugačijih vrednosti. Iz javnog (političkog) života izgnani su principi morala i odgovornosti te, po prirodi stvari, u takvoj situaciji najveći demagozi imaju najveće šanse.

NOSENJE%20SESELJA_1.jpgZbog njegove aktuelnosti ne mogu da odolim a da ne ponovim deo iz jednog svog teksta iz 2006.godine:

Permanentno afirmisanje stava po kom je politika nešto a priori negativno i nemoralno, neminovno dovodi do koncentracije negativnih i nemoralnih tipova u istoj. Politička scena ovde odavno nije tržište ideja već tržište sujeta gde su, posebno nakon 12.marta, interesi uvek ispred principa, jedinstvo ispred slobodnog mišljenja a poslušnost i podaništvo ispred pameti i stručnosti. U takvoj zemlji bivši demokratski lideri pretvaraju se u autoritarne vođe, a politika u patologiju u kojoj se svaka bahatost isplati. Trajno kontaminiran konstruisanjem afera na kratke staze i zarad privremenog ćara, politički život pretvorio se u arenu u kojoj se ne biraju sredstva. Uspostavljen je model javnog delovanja u kom se velja_ilic_0.thumbnail.jpgsve isplati. Jer, ukoliko novinar koji je otelotvorenje primitivizma i najprizemnije bahatosti može da postane direktor nacionalne televizije; ako političar koji fizički i verbalno napada i vređa novinare p/ostane ministar u vladi; ako u istoj vladi kao njen generalni sekretar može da sedi neko ko je, po vlastitom priznanju, osvedočeni lažov – koji, pri tom, sebi može da dozvoli čak i takav luksuz da se čak 26 (!) puta ne odazove na sudski poziv – tada se, nedvosmisleno, šalje poruka da nemoral ne samo da je dozvoljen već je čak i poželjan. Tada se, prirodno, gube razlike između radikala i onih koji to, navodno, nisu. E u takvoj državi Ivica Dačić, ima puno pravo da nam sa skupštinske govornice priča o tome kako su se prevarili svi oni koji su pomislili kako je stvar završena 5. oktobra – i kako će tek da se prevare! U takvoj državi s TV-a mogu da se nedeljama ne skidaju tipovi koji nigde (osim ovde) bar 10 godina ne bi imali obraza i morala da izađu iz kuće...

Sve ovo, naravno, inicirano je nedavnim postupkom i izjavom predsednika parlamenta Olivera Dulića koji je, na očigledan govor (rasne) mržnje poslanika vladajuće koalicije Marka Jakšića (DSS) reagovao izricanjem javne opomene. Sve uz opasku kako je to jedino što je on, kao predsednik parlamenta, mogao da uradi.

To, naravno, nije tačno - u najmanju ruku, predsednik Dulić mogao je i morao reagovati:

-         isključenjem M.J. sa Sednice

+  strogom novčanom kaznom

Ovako, po ko zna koji put, pokazana je politička neodlučnost koja daje vetar u jedra političkom ekstremizmu i radikalizmu. Ukoliko se na ovakvo ponašanje ne reaguje – istom se, automatski, daje podrška. Stvar je toliko očigledna da ja krajnje besmisleno o tome uopšte i govoriti. Slaba država uzrok je jačanja svakog ekstremizma - to je političko pravilo koje se može nazvati elementarnim, i koje, svakako, predsedniku parlamenta ne sme da bude nepoznato. Ili je, moguće, razlog ovako mlake reakcije taj što je uvreda izrečena na račun Vladana Batića, poslanika sa liste opozicione Liberalno demokratske partije?!

Naravno, ovo pitanje je čisto retoričke prirode!   



Komentari (62)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mariopan mariopan 20:33 30.09.2007

Bave se....

Izvinite....ko se to u Srbiji bavi politikom?

Bave se podizanjem plata,podizanjem putnih troskova,podizanjem dnevnica,podizanjem pritiska narodu,pljuvanjem i vredjanjem, i naravno ,ponajvise se bave biznisom.

Politikom se niko ne bavi,to ce da ostave nekoj buducoj vladi koja ce opet da radi to isto.....
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 00:46 01.10.2007

Re: Bave se.... Živeo photoshop!!

" " ... Bave se podizanjem plata,podizanjem putnih troskova,podizanjem dnevnica... " "


A za to vreme, u političkoj pozadini, dok čekaju da Rusi još ojačaju… - naša tri prijatelja …



Nastavak sledi...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 01:05 01.10.2007

Re: Bave se.... Živeo photoshop!!

Nastavak sledi...

kad smo već kod nastavka ne mogu nikako da nađem
čuvene fotke vuka jeremića i velje ilića na sednici vlade
na kojoj se raspravljalo o ugovoru o koncesiji...
urbanosaurus urbanosaurus 01:09 01.10.2007

Re: Bave se.... Živeo photoshop!!

zarkov zarkov 01:26 01.10.2007

Re: Bave se.... Živeo photoshop!!

ovo nije Photoshop, to je ImageTrue :))
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 02:03 01.10.2007

Re: Bave se.... Živeo photoshop!!

fotke vuka jeremića i velje ilića na sednici vlade
na kojoj se raspravljalo o ugovoru o koncesiji...


Nakon mesec ipo dana od izbijanja afere...

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:18 01.10.2007

Re: Bave se.... Živeo photoshop!!

hvala, hvala!
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 17:03 01.10.2007

Re: Bave se.... Živeo photoshop!!

E da znate gospodine Vujinoviću da ste pogodili fotku. Izreka:"NAŠLA VREĆA ZAKRPU" taman odgovara našoj koalicionoj vladi.
ivana23 ivana23 19:02 01.10.2007

Re: Bave se.... Živeo photoshop!!

urbanosaurus

Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:36 01.10.2007

Re: Bave se.... Živeo photoshop!!

Ovde valjda ide tekst:

- A jesi gledao možda šta ovih dana o koncesiji pišu na bloguB92!?

- Smehhh...
Dragan Vujanović Dragan Vujanović 01:34 02.10.2007

Re: Bave se.... Živeo photoshop!!

Pa, dobro, kad se već insistira... Ali, pošto je tekst unapred provaljen (samim tim biva i nešto manje zanimljiv), da dobacimo nešto drugo...






Unfuckable Unfuckable 20:34 30.09.2007

Nesretnik

To, naravno, nije tačno - u najmanju ruku, predsednik Dulić mogao je i morao reagovati:

- isključenjem M.J. sa Sednice

+ strogom novčanom kaznom


Nesretnik nije zeleo da potkopava temelje "demokratske" koalicije, ( da sad bas ne opisujemo kvalitet tih temelja, itakoto...)
osim toga - sve se brzo desilo, pa nije stigao da "dobije mishljenje"...
A sutra?
Ko ce o tome sutradan uopste razmisljati.....(kama ...sutra)
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:29 30.09.2007

Re: Nesretnik

Naravno, ovde je trebala biti reč o političkoj razboritosti - tačnije nedostatku iste.
Dugoročno gledano takve stvari ne mogu ostati bez posledica.
Za DS te posledice svakako će biti veoma ozbiljne.
Za Srbiju - one su već tu i ogledaju se u opštoj radikalizaciji (ekstremizaciji) političkog diskursa!
blackbox blackbox 09:15 01.10.2007

Re: Nesretnik

Nebojša Milenković
Naravno, ovde je trebala biti reč o političkoj razboritosti - tačnije nedostatku iste.Dugoročno gledano takve stvari ne mogu ostati bez posledica.Za DS te posledice svakako će biti veoma ozbiljne.Za Srbiju - one su već tu i ogledaju se u opštoj radikalizaciji (ekstremizaciji) političkog diskursa!

Kažu da je Voja ponudio DS-u najveće u svetu poznate koalicione povlastice. Verovatno Dulić neće da se njemu pripiše da narušava harmoniju dok traje kosovski boj.A nije imao vremena ni da pita šta da radi.
Unfuckable Unfuckable 10:23 01.10.2007

Re: Nesretnik

Kažu da je Voja ponudio DS-u najveće u svetu poznate koalicione povlastice


..pa jes ...tolike im je povlastice dao ...recimo - nije ih naterao da predju kolektivno u DSS - ogranak "magareca klupa" - i nije ih prisiljavao da se kolektivno samobichuju (javno) zbog greha iz proslosti....bas darezljiv tip ovaj nash Voja....
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 22:42 30.09.2007

Desni i levi politički ekstremizam u Srbij

Nad tekovinama 5. oktobra se nadvija opasnost desnog radikalizma. Srpska radikalna stranka je upravo ona stranka oko koje se kao oko kakve meteorom pogođene planete koja je izgubila raniju putanju kretanja i sada bezglavo pokušava u nju da se vrati okupljaju različiti dezorijentisani sateliti. Ova stranka je središte okupljanja brojnih nacionalno frustriranih, socijalno ranjivih i lično osujećenih, a politički nažalost neobrazovanih ljudi, koji u društvenom preobražaju Srbije prolaze loše, osećaju se ugroženim i nesigurnim, društveno odbačenim, bez vere u budućnost. Radikale, međutim, prate i ideološki sasvim uobličeni, pa makar i malobrojni desni ekstremisti i neonacisti poput npr. ozloglašenog Nacionalnog stroja i drugih ćelavaca (skinheads).
Jovo Bakić, DESNI I LEVI POLITIČKI EKSTREMIZAM U SRBIJI

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:12 30.09.2007

Re: Desni i levi politički ekstremizam u Srbij

a evo sta je jos jovo bakic rekao (kad si ti izbegao, da ja dodam ;-)

U krajnje levičare u Srbiji spadaju oni malobrojni najčešće mladi ljudi, gimnazijalci i studenti, okupljeni u marginalnim socijalističko-komunističkim i anarhističkim udruženjima. Zajedničko im je neprijateljstvo prema kapitalizmu, NATO-u i imperijalizmu, religiji, nacionalizmu, liberalizmu, fašizmu i radikalnoj desnici, svima koji se zalažu za kapitalističke društvene odnose, napose prema »buržoaziji« i privatizaciji, te prema svim postojećim parlamentarnim i vanparlamentarnim strankama.

i

Ovi »gnevni mladi ljudi« ideološki izjednačavaju i bacaju u koš kao »liberalne« tako raznorodne časopise i emisije kao što su ideološki neodređena, ali jasno proamerička Helsinška povelja i desno-liberalna Nova srpska politička misao, te levo-liberalna emisija Radija B92 Peščanik. Jednostavno rečeno, ekstremističkoj misli nisu svojstvena višeslojna i nijansirana analiziranja društvene stvarnosti, pa stoga nije ni spremna na razlikovanje njima doduše neprijateljskih, ali međusobno veoma različito ideološki usmerenih časopisa i emisija.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 23:48 30.09.2007

Re: Desni i levi politički ekstremizam u S

Nije los tekst, ali je bizar stavljati NSPM u desno-liberalnu, kad je tako ocigledno - a i urednici sami to ne skrivaju - da se radi o desno-konzervativnom glasilu...
urbanosaurus urbanosaurus 23:52 30.09.2007

Re: Desni i levi politički ekstremizam u S

shto je sitacija gora, a gora je i bice josh gora, bice sve vishe i vishe mladih gnevnih ljudi...
marginalna anarho udruzenja ce postajati sve manje marginalna...

liberali ( ako ne promene prstuoko pristup )i radikali ( bez sheshelja ) su na nadamsehocudaverujem maksimumu...naravno ovo je diskutabilno...

socijalisti i komunisti se nisu bash pokazali...
sindikalci su potpuno razjedinjeni u svojim zahtevima...

extremna anarho situacionistichka levica je jacha i svesnija nego ikad...
sve u svemu, verujem da dolaze bolji dani... :))
vucko vucko 23:54 30.09.2007

Re: Desni i levi politički ekstremizam u S

U, je, odmah možeš da konkurišeš za mesto analitičara kod NSPM
Urosh Urosh 23:58 30.09.2007

Re: Desni i levi politički ekstremizam u S

@ urbanosaurus-ne prizivaj anarhiste, pogotovo ne postpetookotobarske iz ASI-ja, cije tatice imaju pola Beograda, pa se decica navadila da protestvuju tek kad je dosao 5.oktobra, protiv istih onih, koji su 5.oktobar izneli, ergo, protiv ZDJ & co.
@ vucko-nije NSPM, nego NSFM!
urbanosaurus urbanosaurus 00:02 01.10.2007

Re: Desni i levi politički ekstremizam u S

vucko vucko 00:03 01.10.2007

Re: Desni i levi politički ekstremizam u S

@ vucko-nije NSPM, nego NSFM!

U nemoj da me zbunjuješ, molim te, ja se trudim da budem politički korektan i da zovem svakoga onako kako se predstavlja, s mukom pamtim sve to, a ti ubacuješ klipove u točkove
urbanosaurus urbanosaurus 00:06 01.10.2007

Re: Desni i levi politički ekstremizam u S

@ urbanosaurus-ne prizivaj anarhiste, pogotovo ne postpetookotobarske iz ASI-ja, cije tatice imaju pola Beograda, pa se decica navadila da protestvuju tek kad je dosao 5.oktobra, protiv istih onih, koji su 5.oktobar izneli, ergo, protiv ZDJ & co.


to su anarho-sindikalci...
malo mekano za moj ukus... :))

ali chuo sam da nisu toliko loshi...
to je diskutabilno, kao i tvrdnja ko je izneo peti oktobar i na koji nachin...

kao i shta je 5. oktobar...
kao i shta je 6. oktobar...
kao i shta imamo realno na terenu 7 godina posle...
Urosh Urosh 00:06 01.10.2007

Re: Desni i levi politički ekstremizam u S

vucko
@ vucko-nije NSPM, nego NSFM!U nemoj da me zbunjuješ, molim te, ja se trudim da budem politički korektan i da zovem svakoga onako kako se predstavlja, s mukom pamtim sve to, a ti ubacuješ klipove u točkove

A, ok.
Sorry.
Urosh Urosh 00:10 01.10.2007

Re: Desni i levi politički ekstremizam u S

[
urbanosaurus
@ urbanosaurus-ne prizivaj anarhiste, pogotovo ne postpetookotobarske iz ASI-ja, cije tatice imaju pola Beograda, pa se decica navadila da protestvuju tek kad je dosao 5.oktobra, protiv istih onih, koji su 5.oktobar izneli, ergo, protiv ZDJ & co.to su anarho-sindikalci...malo mekano za moj ukus... :))ali chuo sam da nisu toliko loshi...to je diskutabilno, kao i tvrdnja ko je izneo peti oktobar i na koji nachin...kao i shta je 5. oktobar...kao i shta je 6. oktobar...kao i shta imamo realno na terenu 7 godina posle...

Anarhosindikaliste pod hitno zabraniti.
Kao i vecinu anarho grupa.
A 5.oktobar je pocetak demokratije i slobode u Srbiji.
urbanosaurus urbanosaurus 00:15 01.10.2007

Re: Desni i levi politički ekstremizam u S

sedi...
odlichan 5...
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:31 01.10.2007

Re: Desni i levi politički ekstremizam u S

extremna anarho situacionistichka levica je jacha i svesnija nego ikad...
sve u svemu, verujem da dolaze bolji dani... :))

ZA KOGA?!
urbanosaurus urbanosaurus 00:38 01.10.2007

Re: Desni i levi politički ekstremizam u S

za sve vishe i vishe gnevnih ljudi...
shto pre bude gore, ljudi ce postati svesniji posledica svog nechinjenja a losheg cinjenja drugih u njihovo ime i pre ce reagovati...naaaadam se...

ovakav poredak stvari, sa ovakvim politichkim liderima, je kod nas sve ochitije neodrziv...
bar meni...



Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:42 01.10.2007

Re: Desni i levi politički ekstremizam u S

bizar stavljati NSPM u desno-liberalnu, kad je tako ocigledno - a i urednici sami to ne skrivaju - da se radi o desno-konzervativnom glasilu...

Blago rečeno - mislim, ima i mnogo težih tj. preciznijih reči koje bi mogle opisati činodejstvujuću kvazipatriotsku delatnost pomenute gospode... ali, ajde, odoleću pošto nisu sad oni tema...
Umesto toga - podsećanje: JUNAK NAŠIH DANA ILI RUŽAN SAN ĐORĐA VUKADINOVIĆA
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 00:44 01.10.2007

Neka se pripremi 6.oktobar!

A 5.oktobar je pocetak demokratije i slobode u Srbiji.

Ili je makar trebao da bude - tj. da nije zaustavljen 12.marta.
Dakle: neka se pripremi 6.oktobar!
Urosh Urosh 00:46 01.10.2007

Re: Neka se pripremi 6.oktobar!

Nebojša Milenković
A 5.oktobar je pocetak demokratije i slobode u Srbiji.Ili je makar trebao da bude - tj. da nije zaustavljen 12.marta.Dakle: neka se pripremi 6.oktobar!

Potpis.
zarkov zarkov 01:40 01.10.2007

Re: Desni i levi politički ekstremizam u Srbij

BebaOdLonchara
Jednostavno rečeno, ekstremističkoj misli nisu svojstvena višeslojna i nijansirana analiziranja društvene stvarnosti, pa stoga nije ni spremna na razlikovanje njima doduše neprijateljskih, ali međusobno veoma različito ideološki usmerenih časopisa i emisija.


koliko vidim kod tih ekstremistickih pokreta ovde vlada isti osecaj patriotizma kao i kod vladajucih garnitura, onog u kome je sasvim normalno i patriotski, drpati voljenu otadzbinu, to se podrazumeva. Moguce zbog nedostatka tih višeslojnih i nijansiranih analiziranja društvene stvarnosti, ali to fali dobrom delu stanovnistva...iz cega proizilazi da je dobar deo stanovnistva ekstremno patriotski orijentisan i bice spreman za borbu sa celim svetom sve dok u otadzbini ima nesto za drpanje.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 02:31 01.10.2007

Re: Neka se pripremi 6.oktobar!

Dakle: neka se pripremi 6.oktobar!

stize uskoro
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:32 01.10.2007

Re: Neka se pripremi 6.oktobar!

Dakle: neka se pripremi 6.oktobar!

samo da ne bude 7. oktobar :-s
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 07:27 01.10.2007

Odličan 10, nedovoljan 5

urbanosaurus
sedi...odlichan 5...

Sedite kolega Urbanosaurus, odličan deset (10).
blackbox blackbox 09:56 01.10.2007

Re: Desni i levi politički ekstremizam u Srbij

Jovo Bakić, DESNI I LEVI POLITIČKI EKSTREMIZAM U SRBIJI

Nažalost mi nemamo normalnu političku scenu diferenciranu po osnovi socijalno-ekonomskih i razvojnih programa, imamo puno desnice a malo, ili nikako, partija socijal-demokratske provijencije.Verovatno pod uticajem mnogih istorijskih, psiho-socioloskih i socio-ekonomskih faktora, kao i zbivanja poslednjih 20-ak godina, grupisanje političkih partija je oko centra i desno od centra. Kod većine je izrazito naglašena nacionalno-patriotska i verska konotacija.
Levica, i ukoliko se nazire, takođe naglašava nacionalno i versko više nego ekonomsko i socijalno. Pa i partije koje su formalno članice Internacionale na svojim skupovima ne smeju da puste Internacionalu, kao što to radi SPD u Nemačkoj, već pušta Bože pravde- za svaki slučaj da se ne zamere nacionu.Što se ideologije tiče, ponekad se stiče utisak da sve partije od radikala do DS forsiraju religiju.
Opravdana je bojazan da tranzicija tranzitira pored nas a mi sve više tonemo u domačinsku letargiju i idilu.
Nema normalnog i savremenog evropskog društva , kojem kao svi težimo, bez stvaranja moderne desnice, centra i levice, uz sve rizike uslovnosti te podele. Dakle pluralizam ideja i političkih partija, umesto tendencije da se sve svrstaju u patriotske i izdajničke.Partijske elite bi morale barem toliko znati da u politici nije sve u fazonu crno- belo, pa ima i kolorita, ima i pink i svašta da se izabere.
U svakom slučaju ekstremizam se mora suzbijati i ne dozvoljavati povampirenje nacizma i klerofašizma, u čemu bi sve partije, radi svog digniteta ,trebale biti jedinstvene.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 15:22 01.10.2007

Re: Desni i levi politički ekstremizam u S

ok.
+ sviđa mi se odgovor!
n.m.
Lektorka Lektorka 23:10 30.09.2007

Nebojša,

kakav naslov! Fenomenalno!! :) Govori više od hiljadu riječi...

Poz, J.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:14 30.09.2007

Re: Nebojša,

J,
kao što možete i sami primetiti, držim da su naslovi itekako bitni!
poz.
n.m.
Dejan Stanković Dejan Stanković 00:29 01.10.2007

Re: Nebojša,

moram d apriznam, naslov me veoma zabavio. cista petica.
vucko vucko 23:16 30.09.2007

DHSS?

Ili je, moguće, razlog ovako mlake reakcije taj što je uvreda izrečena na račun Vladana Batića, poslanika opozicione Liberalno demokratske partije?!

Zar nije Batić poslanik (a i šef) Demohrišćanske stranke Srbije? Jel to još postoji?
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 23:20 30.09.2007

Re: DHSS?


DHSS postoji.
Kazezoze Kazezoze 00:49 01.10.2007

izvinjavam se zbog trola

ali prosto ne znam gde ovo vazhno saopshtenje da okachim, pa rekoh mozhda ovde.

Dear friends,

Burma's generals have brought their brutal iron hand down on peaceful monks and protesters -- but in response, a massive global outcry is gathering pace. The roar of global public opinion is being heard in hundreds of protests outside Chinese and Burmese embassies, people round the world wearing the monks' color red, and on the internet-- where our petition has exploded to over 200,000 signers in just 72 hours.

People power can win this. Burma's powerful sponsor China can halt the crackdown, if it believes that its international reputation and the 2008 Olympics in Beijing depend on it. To convince the Chinese government and other key countries, Avaaz is launching a major global and Asian ad campaign on Wednesday, including full page ads in the Financial Times and other newspapers, that will deliver our message and the number of signers. We need 1 million voices to be the global roar that will get China's attention. If every one of us forwards this email to just 20 friends, we'll reach our target in the next 72 hours. Please sign the petition at the link below -if you haven't already- and forward this email to everyone you care about:

ovo je link za potpise podrshke

The pressure is working - already, there are signs of splits in the Burmese Army, as some soldiers refuse to attack their own people. The brutal top General, Than Shwe, has reportedly moved his family out of the country – he must fear his rule may crumble.

The Burmese people are showing incredible courage in the face of horror. We're broadcasting updates on our effort over the radio into Burma itself – telling the people that growing numbers of us stand with them. Let's do everything we can to help them – we have hours, not days, to do it. Please sign the petition and forward this email to at least 20 friends right now. Scroll down our petition page for details of times and events to join in the massive wave of demonstrations happening around the world at Burmese and Chinese embassies.

With hope and determination,

Ricken, Paul, Pascal, Graziela, Galit, Ben, Milena and the whole Avaaz Team
Urosh Urosh 01:03 01.10.2007

Re: izvinjavam se zbog trola

Upravo potpisana peticija podrske.
Napred demokratija i Aung San Su Kji!
ceda_urosevic ceda_urosevic 01:44 01.10.2007

Ajde Dulicu izbaci me, cik ako smes

Nebojša Milenković

Ili je, moguće, razlog ovako mlake reakcije



Razlog je taj, sto je Devojcica Smerna ovim gestom unapred obezbedila svega skrgut zuba Dasa Sveg Srbstva, e da bi bila opomenuta u pogledu daljih koraka, ne bi valjalo da se narusi harmonija Vlade (to nisam cuo, pa mi cudno, je l' Djelic izdao saopstenje da je Vlada i po ovom pitanju harmonicna i jedinstvena?)

Ovo oko DSa, kao oni ce trpeti neke posledice mi ne pije vodu. DS ce i dalje imati 'ozbiljan koalicioni kapacitet'. Bez te stranke, nece se formirati nova vlada (kad god to da se dogodi), pa bilo opet sa DSSom, bilo sa LDPom i manjinskim strankama, i naravno Geee 17naeeest pluuuus.

Uhvatili su i oni foru. Mogu da rade sta hoce, ne izlazeci iz domena 'politicke korektnosti', ne zameraju se mnogo, kad imaju priliku ne kaznjavaju previse, pa cak ni rasiste, i na kraju - ne gube puno. Gotovo nista. Boza prica o koalicionoj idili, Jeremic se ubi od smeJa sa Veljom, Tadic ima 'jedinstven' stav sa Vojom itd itb.

10.12.2007. je verovatno trenutak kada cemo biti skroz sigurni koliko su slicni, ko je i koliko bio dosledan, da ne kazem - ko je i koliko lagao. Samo, koga ce to interesovati? Pa nas, koji smo to jos juce znali.





antioksidant antioksidant 10:50 01.10.2007

tadic kostunica - isto??????

Tadic ima 'jedinstven' stav sa Vojom itd itb.


vezano za gore citirani, a vec opste prihvaceni stav, samo citata (obeizjave su date posle "razgovora" u njujorku)
Tadic - Treći doprinos transformaciji odnosa je partnerstvo pod zajedničkim suverenitetom. Dosad, nismo gledali jedni na druge kao na kredibilne partnere pod zajedničkom krovom
Kostunica - sad pravi trenutak da se zajedničkim naporima to uradi, da demokratski uređena Pokrajina postane sastavni deo ustavnog demokratskog sistema Srbije".

nesto mi se ni cini da njih dvojica pricaju o istoj stvari. tadicev pristup iylayi u susret kosovu mnogo vise nego sto bi kostunica bio spreman da proguta (tadiceva veryija - srbija i kosovo ravnopravni partneri (ko je taj "krov" ostaje otvoreno - eu ili ...)). kostunica kao krov nudi srbiju...

videcemo to jedinstvo mi jos...
Unfuckable Unfuckable 11:25 01.10.2007

Re: Ajde Dulicu izbaci me, cik ako smes

10.12.2007. je verovatno trenutak kada cemo biti skroz sigurni koliko su slicni, ko je i koliko bio dosledan, da ne kazem - ko je i koliko lagao. Samo, koga ce to interesovati? Pa nas, koji smo to jos juce znali.



Predlog za naslov bloga : " Srbija, 11.decembra 2007. - ujutro..."
Olga Medenica Olga Medenica 11:31 01.10.2007

...............

Permanentno afirmisanje stava po kom je politika nešto a priori negativno i nemoralno, neminovno dovodi do koncentracije negativnih i nemoralnih tipova u istoj. Politička scena ovde odavno nije tržište ideja već tržište sujeta...........


.................koji, pri tom, sebi može da dozvoli čak i takav luksuz da se čak 26 (!) puta ne odazove na sudski poziv – tada se, nedvosmisleno, šalje poruka da nemoral ne samo da je dozvoljen već je čak i poželjan.................


Nema tu sta da se doda.
Pristojni ljudi su posabijani u misije rupe, ne smeju da pisnu, beknu od straha da ce neko da ih prebije, postavi im bombu, posalje im silose na vrata.

Al Kaponea nisu mogli da stave u vezu sa organizovanim kriminalom, dobro se pokrivao i skrivao (na sta vas to podseca?) pa su ga na kraju osudili za utaju poreza i bacili u zatvor anyway.
Dakle, gde ima volje ima i nacina.

Ali...

..........Bave se podizanjem plata,podizanjem putnih troskova,podizanjem dnevnica,podizanjem pritiska narodu,pljuvanjem i vredjanjem, i naravno ,ponajvise se bave biznisom.............


A u Srbiji, sve se vrti oko para....
Naravno, postoji tu onaj (los) stari izgovor: "pa to je zato sto se ovde nema............."
Bla, bla, bla...............pare, pare, pare....Rusi, Banke, plate, dizajneri, kuce, kurve, frizeri, vize, pasosi........

Slaba drzava, slab moral....a od ideala, samo oni na prodaju.

Stvar je toliko očigledna da ja krajnje besmisleno o tome uopšte i govoriti.


movas movas 12:45 01.10.2007

Molba

Kojom molim sve zainteresovane za laku zaradu, da mi dostave ime nekog poslanika koga je zaista u Skupštinu poslao narod, a koji će u moje ime kazati i Duliću i ostalima neke izjave, za koje, kako ja kažem, niko ne može reći da su uvredljive. Ko mi obezbedi takvo što, narodnog poslanika, dobiće od mene 10% od zarade dotičnog poslanika, tj od mog, koji ću isplatiti poslaniku, honorara: 3.000 + ptt troškovi + PDV.
Hitno mi.
urbanosaurus urbanosaurus 12:56 01.10.2007

Re: Molba

laki kesh...hm...

'alo bing...kako brat...
mozesh li da mi nadjesh nekog poslanika koga je zaista u skupshtinu poslao narod...
ne, nije me poslao karic...
ne mozeeee..
shto...
da pitam one koji su donosili ustav i zbog chega poslanik nije vlasnik svog mandata...
shta je onda...
partijski sluzbenik, vojnik, oficir...

aaa, generale da pitam...
ma jebo te mladic i karadzic...
i ja tebi...
beeeep...beeeep...

tu tu...tu tu...
mariopan mariopan 13:34 01.10.2007

Re: Molba

Evo,ja mozda gresim ,ispravite me slobodno...ali gledajuci zakone koji se donose a da zastite one koji su pokrali ovu zemlju...pa znajuci koliko para treba za kampanju nasih politicara...a oni te pare nisu imali u dzepu kad su osetili potrebu da se bave politikom,ja iskreno mislim da su nasu skupstinu izabrali oni koji su platili njihove kampanje i sad ....sta su platili to moraju i da dobiju. Zato mi imamo zakone koji su ,kao onaj rupicasti vez,koji SVE PO ZAKONU lopovima ostavise sav lopovluk,nama prazne dzepove...

Zato ja i branim narod gde god stignem,nisu oni nikoga birali..mada misle da jesu. A posteni,pametni i dobronamerni ljudi ,oni koje niko ne moze da kupi,oni su zrtve svog postenja,koji bi mogli ovu zemlju zaista da povedu u nekom pravcu,nadam se dobrom jer ovi nas vode ko guske u maglu, pa oni nemaju para ni za plakate,za benzin,za ozvucenje ,nemaju nacina da kazu narodu sta bi sve moglo i moze bolje i da su spremni to da urade... Zato je nama ovako...ne vidim izlaz..ako neko zna neka kaze...
Vladimir B. Vladimir B. 15:25 01.10.2007

uffff

Kaze se UVELAK, mnozina UVEOCI.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 16:08 01.10.2007

Plodovi Ustava...

Od kada nam je politička klasa oktroirala Ustav ( crkveni poglavar i svi oni što su učestovali u kampanji donošenja Ustava su deo političke klase) i ono malo krhke demokratije je otišlo bez traga. U ostalom mesecima smo ovde o tome drvili. Sva vlast, sva moć, svaka mogućnost donošenja odluka otišla je u ruke nekoliko partijskih šefova i nekoliko partijskih vrhuški. Zato Dulića treba u ovom slučaju posmatrati samo "tehnički". Predsednik skupšine je u ovakvom odnosu i rasporedu snaga samo tehnički izvršilac volje vrha DS-a, odnosno Tadića. Dulić ne postoji, poslanici ne postoje osim tehnički. Kao olovni vojnici. Bilo kakav njihov autonomni stav odredbom da mandati pripadaju partijama je isklljučen. Lično ne verujem da Dulić kao čovek, lekar, ne shvata etičku težinu Jakšićevog stava. Ali zamislite Dulića koji izbaci Jakšića iz skupštine na nekoliko meseci, a njegov šef toga istoga Jakšića vodi u pregovaračkoj ekipi u Nju Jork. To ne biva.
Ustav je sveo parlamentarizam na ljigavo simuliranje, a zemlju predao u ruke triumvirata Koštunica - Tadić - Nikolić, uz povremeno sasluživanje Velje, Dinkuića i Dačića. Čak sam uveren da za neke stvari preko ljudi za kontakt moraju konsultovati i vojvodu u Ševeningenu...
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 17:26 01.10.2007

ODGOVRNOST

Čitajući ovaj tekst upao mi je u oči pasus u kome autor pominje odgovornost našeg naroda koji nema tu energiju da uzme sudbinu u svoje ruke. I ima pravo i ja se u potpunosti slažem sa njim. Nemam apsolutno nikakav komentar osude niti mi pada na pamet da išta zamerim autoru jer je to apslutno tačno.
A što se tiče reakcije predsednika parlamenta Olivera Dulića u vidu izricanja opomene i simbolične novčane kazne Marku Jakšiću pokazuje slabost DS-a pred bahatošću pojedinih poslanika. Isključenje sa sednice je još i ok reakcija.
Ovo što je gospodin Milneković pomenuo podsetilo me je na nemačkog atletičara-skakača motkom Lobingera. Za one koji nisu pratili atletske mitinge preko EUROSPORTA (ili što nisu stigli ili nemaju EUROSPORT) evo opisa ponašanja her Lobingera: dotični atletičar je svaki put kad preskoči određenu visinu, imao običaj da malo svuče šorc
i da pokaže zadnji deo tela publici. Zbog takvog ponašanja atletska federacija ga je "opalila po džepu" za nekih dvadesetak hiljada evra i on od tada to više ne radi. A što se tiče Marka Jakšića i njemu sličnih trebalo bi primeniti malo oštrije kazne i pored isključenja sa sednice treba da se oduzme mandat. Možda postoji još nešto preduzeti.
Možda će vam ono sa Lobingerom izgledati malo vulgarno, ali između postupka Marka Jakšića u skupštini i Lobingera na ranijim atletskim mitinzima nema nikakve suštinske razlike.
Izvinjavam se onom delu blogera i autoru ako sam bio malo nepristojan.
kuki kuki 17:28 01.10.2007

no comment

Po Nebojsinom obicaju, hirurski precizna analiza kojoj se nama sta dodati. Bez komentara, samo preproruka.
Kad bi jos mogla negde da se uputi preporuka da se Nebojsine analize uvrste u nastavne programe srednjih skola. Eh!
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 19:38 01.10.2007

Re: no comment

kuki
Po Nebojsinom obicaju, hirurski precizna analiza kojoj se nama sta dodati. Bez komentara, samo preproruka.Kad bi jos mogla negde da se uputi preporuka da se Nebojsine analize uvrste u nastavne programe srednjih skola. Eh!

100% tačno. Ovom narodu zbilja treba jedno veliko otrežnjenje.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 21:32 01.10.2007

Re: no comment

kuki & luka,
hvala, hvala - mislim, bez lažne skromnosti:
ovo sa srednjim školama mi se stvarno dopalo!
ha...ha...

poz.
n.m.
blackbox blackbox 23:35 01.10.2007

Re: no comment

100% tačno. Ovom narodu zbilja treba jedno veliko otrežnjenje.

Bravo Luka, sve se slažem i mi to pokušavamo ovim putem ali to očito nije dovoljno. Oni koji hoće ne mogu, a oni koji mogu ne pada im na pamet jer im je dobro.Pa ovi u skupštini rade ružnije stvari od Lobingera.
Umesto da bude hram demokratije naša skupština je postala pljuvaonica u čemu se većina ponaša po onoj "što luđi seljak to krupniji krompir". Nadmeću se u uvredama i ponižavanjem da bi onda svojima rekli jes vido kako sam ga ponizio. Ružno i tužno.
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 23:38 01.10.2007

Re: no comment

blackbox
Nadmeću se u uvredama i ponižavanjem da bi onda svojima rekli jes vido kako sam ga ponizio. Ružno i tužno.

Istoi kao i ovde na blogu
Luka Ivanišević Luka Ivanišević 10:04 02.10.2007

Re: no comment

blackbox
Bravo Luka, sve se slažem i mi to pokušavamo ovim putem ali to očito nije dovoljno. Oni koji hoće ne mogu, a oni koji mogu ne pada im na pamet jer im je dobro.Pa ovi u skupštini rade ružnije stvari od Lobingera.Umesto da bude hram demokratije naša skupština je postala pljuvaonica u čemu se većina ponaša po onoj "što luđi seljak to krupniji krompir". Nadmeću se u uvredama i ponižavanjem da bi onda svojima rekli jes vido kako sam ga ponizio. Ružno i tužno.


Sad mi pade na pamet jedan stih Đorđa Balaševića iz njegove pesme:"PUTUJ PLANETO" a ima jake veze sa svim ovim što je autor napisao i sa našim komentarima, kao i sa tvojim BLACKBOX. Stih glasi: "NISU KRIVCI PRIMITIVCI(....) NI BRKATI MAJORI, ŠTO ZNAJU SAMO REĆI ''PALI!'' (....) KRIVI SMO MI ŠTO SMO ĆUTALI!''
Upravo što si rekao BLACKBOX : "ONI KOJI HOĆE NE MOGU, A ONI KOJI MOGU NE PADA IM NA PAMET JER IM JE DOBRO." E zbog takvih kojima je dobro nama je tako kako je i mi koji želimo da promenimo nešto na bolje
mi smo u getu.Takmičenje u ponižavanju je ovde nova sportska disciplina. Setimo se kako izgleda kviz "NAJSLABIJA KARIKA". Sve to je po tom principu.
sentinel26 sentinel26 18:24 01.10.2007

Radikalizacija..?

Ja mislim da su oni radikalizaciju Srbije doveli do vrhunca i da su toga svesni, zbog čega i pažljivo čuvaju "kohabitacionu " koaliciju. Ovo što sada rade se prije može nazvati "kosovizacija". Ali i ona ima svoj maksimum i limitirana je vremenski.

Ono čemu se oni nadaju (to je moje mišljenje) jeste spas koji očekuju od EU, sa nekakvim ekspres stavljanjem Srbije na listu kandidata. I koalicija (pristanak) je napravljena po "nagovoru" nekoga iz EU.
Naravno svima je jasno da je u tu cijenu uključeno Kosovo .

U jeku pregovora oko sklepanja nove Vlade, kandidat za Premijera bio je gosn B.Djelić, a za predsjednika Skupštine, gospodja Milena Milošević. Trebalo bi pitati (ili pronaći odgovor) zašto je DS za tzv. privremenog predsednika Skupštine kandidovala gospodju Milošević.

Ja mislim da su znali da je DSS neće prihvatiti a pogotovu neće NS (mag. from Čačak).
Ne vjerujem da gospodja ne bi primjenila Poslovnik odmah.

Slažem se s mišljenjima da je naslov odgovarajući ali mislim da je on takav i došao na to mjesto.
Obratite pažnju na to kako je izvršena relativizacija toga (veoma opasnog ) dogadjaja.
Prašina će se brzo slegnuti, kao kod ugovora o koncesiji.
Imaju oni veoma stručan tim za ovakve stvari koji će još dugo da živi na narodnoj grbači.

Pitanje je ko je ustvari pravi predsjednik Skupštine.
Juče je gospodin Dulić dao jednu izjavu jednoj stranoj TV stanici o odnosima Srbije prema susjedima.
I u toj inače kurtoaznoj izjavi (tumačenje zvanične politike Srbije) moglo se nazreti čije su to riječi koje izgovara.

Jasno je bilo da ne smije primjeniti Poslovnik u slučaju Jakšića i to je ovaj znao.

Držim da je jedino ona njegova izjava o gradnji tunjela originalna.





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana