Posto nase suze?

Tibor Jóna RSS / 29.09.2007. u 12:08

Ali, odista bi voleo da mi neko objasni posto su suze prosecnog coveka u ovoj zemlji. Kako izgleda taj dogadjaj, sta je to sto treba da se desi (nekom drugom !!!! plakati za svoju muku nije priznacete nish teshko) da bi se mi ovde u Srbiji ganuli. I ne, da se razumemo odmah, ne mislim bukvalno plakali po ulicama!

Kada se slavila 60ta godisnjica oslobadjanja koncentracionog logora Auschwitz Birkenau, secate se, niko od  nasih politickih predstavnika nije osetio potrebu da tamo ode. Digla se neka frka-frkica na b92, ali smo tih dana imali valjda pametnija posla da to nekom od lidera uzmemo kao gradjani za pogresno, pa je na kraju ispalo kao i uvek - tresla se gora, pojo vuk magarca, nema auschwitza dok traje operacija.

Dalje, kada se dogodio onaj veliki tzunami u Aziji, ceo civilizovani svet je izrazio postovanje prema patnji tih ljudi dole u Aziji tokom medjunarodnog minuta cutanja za zrtve tzunamija. Cutala je za minut Evropa - ali ne u Beogradu. Nema ni zrtava tzunamija izgleda dok traje operacija.

O rusenju kula bliznakinja u NYC necu ni da pricam jer po Beogradu se taj dan jos samo shenluk nije chinio. O odnosu prema obelezavanju masakra u Srebrenici tek necu.

Najnoviji cin uspisivanja u Ljudskost desio se juce u vidu nosenja crvene majce u znak solidarnosti sa ljudima Mijanmara. Demonstracije razlicitog opsega dogodile su se u svim vecim evropskim gradovima. O tome juce nije bilo ni pomena na nasoj televiziji.

Proveo sam dan na fakultetu, polazuci neke ispite. Niko od troje ljudi koje sam zatekao sa crvenom majcom nije je obuklo zbog protesta. Fakultet je bio saren kao i uvek.

Ne znam sta sam ocekivao. Nisam ocekivao da se sad zacrveni Beograd, ali moglo je nekako da se pokaze da kao drustvo zelimo nekome - koga nikad nismo videli - zivot dostojan coveka u slobodi.

Ocigledno da nas ni brutalno ubijanje ljudi po ulicama ne navodi da stanemo i malo se (globalno) osvrnemo oko sebe i uradimo nesto za nekoga ko pati - na najsimbolicnijem nivou bez bilo kakvog shtrapaciranja.

Ali zato su nam puna usta prica kako je zapad ne znam odcovecen jurnjavom za novcem, kako tamo samo lova pokrece stvari, kako su oni Roboti, a mi Priroda, oni beton-gvozdje-plastika-djavo, mi suma-livada-organski-dusha...Kako mi srce OVOLIKO imamo, a oni za cent prodaju mamu, oni prizeman svet a mi bozanski. A takav svet je juce ipak obukao crveno za burmu, a bozanski narod izgleda nije mogao da vidi sta se na zemlji desavalo. Padala je kisa, bilo je oblacno.

Voleti onoga koji tebe voli, ko je lep, snazan, duhovit, onog ko je popularan u drustvu - pa kakav je to izazov? Voleti onog coveka koji nema nista do te svoje dushe, koji nema cime da uzvrati nasu ljubav do zahvalnoscu, voleti neprijatelja, voleti onoga ko ti cini zlo, voleti nekog samo zato jer znas da je covek - to je po meni izazov i test, ispit ako volite.

Ispit koji necemo uvek poloziti, ali daj da barem JEDANput na taj ispit izadjemo, da se pojavimo u amfiteatru Humanistickog Covecanstva, pokazemo svima nas iskrzani indeks pun obnavljenih godina, da kolege studenti shvate da jos uvek zelimo i imamo snage da na teske ispite izlazimo - pa onda kud puklo da puklo! 

U jednoj svojoj pesmi Pushkin opisuje ruski grad Odesu i kaze (u parafrazi) - tamo se disalo Evropom. Ja sam tuzan sto zivim u drustvu koje dise indiferentnoscu na tudji bol, tudje suze, tudju nesrecu ali smatra da ceo svet treba da dozivi Armagedon i kataklizmu kada se njemu nanese nesto sto on percipira kao nepravda - bila ona to ili ne. Bas tuzan.



Komentari (35)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

v.stojkovic v.stojkovic 12:35 29.09.2007

Cena suza

Od ruskih klasika, čini mi se, da je i Dostojevski u Karamazovima pisao o ceni samo jedne dečje suze, ili sam nešto pobrkao, ne znam. Moguće da suze vrede koliko i onaj koji plače.
Dax Dax 12:38 29.09.2007

A kada je bilo NATO bombardovanje....

kukali smo kako nas niko u svetu ne razume,a kada kakva prirodna posat nekog drugog presretne nas ne zanima.Tako to ide.Gde nema razumevanja nema ni srece.
mayo1 mayo1 12:44 29.09.2007

Kalimero

Jugoslavija je počela nestajati prije dvadesetpet godina na Kosovu. U tih četvrt stoljeća promijenili su se ljudi, geografija, politika, ekonomija, vojni blokovi, svijet općenito…
Samo se nije promijenilo srpsko političko razmišljanje.
Sa većim i manjim amplitudama kroz sve ove godine i dalje su Srbi nešto ekstra, uvijek ugroženi, uvijek objekti vječnih zavjera i komplota.
Od 1389. pa do danas pola svijeta se ujutro budi i razmišlja: kako danas smjestiti Srbima, wherever they are.
I dalje su tu klasične teorije da su zapravo svi – Srbi. I Makedonci, i Hrvati, i Crnogorci. Samo se nekako Slovenci izvukoše. Oni su samo nezahvalni.
U skladu s tim, jasno čija mora biti prva i zadnja.
Unatoč tome što je takvo razmišljanje doprinijelo nestanku SFRJ, što je unesrećilo milijune ljudi u okruženju – uključujući i same Srbe – što je otjeralo od Srbije i Srba sve bivše republike i narode, što je Srbija općepriznati bad guy na ovim prostorima, u Srbiji i dalje vlada Kalimero.
Kuka zbog „nepravde“, prebacuje svojim bivšim vođama ne to što su radili, nego što nisu uspjeli.
I, naravno, i dalje optužuje međunarodnu zajednicu, susjedne države i sve što hoda,pliva i leti za „zlosrećnu srpsku sudbinu“.
Svi su krivi. Samo ne srpska politika.
Dobra vijest je da je svijet podigao sanitarni kordon oko Srbije i takve ideje više ne mogu prijeći srbijansku granicu. I ugrožavati susjedne narode.
Ono što je dobra vijest za susjede, loša je za građane Srbije. Ograda je podignuta i zlo ne može izaći. Ostaje unutra.
Srbija je ostavljena u svojoj bari da pliva, davi se, prska, muti i batrga kako zna i umije. Kako je Srbima u toj bari… to znate i sami.
Izgubljeni ratovi, sankcije, bombardiranje, velika količina nesreće, ništa nije naudilo Kalimeru.
Da li će odlazak Kosova konačno odnijeti i Kalimera?
igipop igipop 12:47 29.09.2007

Re: Kalimero

hoce. imas preporuku za komentar
vucko vucko 13:37 29.09.2007

Re: Kalimero

hoce. imas preporuku za komentar

Ti Igi imaš preporuku zbog optimizma :)

dunjica dunjica 14:31 29.09.2007

Re: Kalimero

Kalimero živi vječno. Mislim da će ga odlazak Kosova osokoliti da s obnovljenim elanom kukumavči nad svojom sudbinom i mnogobrojnim urotama iz bliza i daleka.

Daj Bože da se varam.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 14:44 29.09.2007

Re: Kalimero

igipop
hoce. imas preporuku za komentar


Ako pod Kalimerom misliš na isto na šta i ja, potpuno si u pravu: odlazak Kosova definitivno odnosi i Kalimera... odnosno kalimera :)
igipop igipop 15:03 29.09.2007

Re: Kalimero

Nesto racunam da kad se desi, ako se desi , mada ne bih voledo da se desi ( barem ne onako kako Albanci sa Kosova to zamisljaju) da ce da presstanu da nas zamajavaju sa glupostima i da ce sirotinja raja napokon da se seti da je siromasna i da pita zasto je to tako, da ce da pocnemo da pricamo malo o stvarima koje su vazne.

Eno na sajtu objavljen tekst o promeni rezima oporezivanja kapitalne dobiti. Niti ko cita niti ko komentarise.

Ono tekst je malo karikatura, ali boze moj, neke istine se moraju jednostvano reci.

U svakom zlu i dobra ima.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:58 29.09.2007

Re: Kalimero

mayo1
Samo se nije promijenilo srpsko političko razmišljanje. Sa većim i manjim amplitudama kroz sve ove godine i dalje su Srbi nešto ekstra, uvijek ugroženi, uvijek objekti vječnih zavjera i komplota. Od 1389. pa do danas pola svijeta se ujutro budi i razmišlja: kako danas smjestiti Srbima, wherever they are.I dalje su tu klasične teorije da su zapravo svi – Srbi. I Makedonci, i Hrvati, i Crnogorci... što je otjeralo od Srbije i Srba sve bivše republike i narode, što je Srbija općepriznati bad guy na ovim prostorima, u Srbiji i dalje vlada Kalimero...Samo ne srpska politika.Dobra vijest je da je svijet podigao sanitarni kordon oko Srbije i takve ideje više ne mogu prijeći srbijansku granicu. I ugrožavati susjedne narode.Ono što je dobra vijest za susjede, loša je za građane Srbije. Ograda je podignuta i zlo ne može izaći. Ostaje unutra. Srbija je ostavljena u svojoj bari da pliva, davi se, prska, muti i batrga kako zna i umije. Kako je Srbima u toj bari… to znate i sami.Izgubljeni ratovi, sankcije, bombardiranje, velika količina nesreće, ništa nije naudilo Kalimeru.Da li će odlazak Kosova konačno odnijeti i Kalimera?



G. May,

nateraste me da jos jednom pazljivo procitam Tiborov tekst i da pokusam da pronadjem kakve veze ima vas post sa njegovim tekstom. I nisam uspeo ... pa smatram da ste "promasili temu". Tibor nije ni pricao o Srbima, nego o jednoj pojavi u njegovoj drzavi Srbiji - koja i nije preterano ili iskljucivo politicka tema.

A vi udariste u kritiku srpske politike i srpskog mentaliteta jos od Kosova (da ne kazem od Kulina bana) pa do danasnjice. Mrzi me da brojim ali verujem da ste bar desetak pomenjuli reci "srpski" i "Srbi" iako to Tibor nije uradio ni jednom. Sto ne pokusate da analizairate sebe i zapitate se sto je tako ... i dali ste malo optereceni nekim nacionalnim/istickim osecanjima? Ako uzmemo i Srbiju bez Kosova, ona je ipak multinacionalna zemlja sa mozda cak i 30-ak posto nesrba. Pa se Tiborove zamerke naravno i ne mogu odnositi samo na Srbe ...

Zar vas ne "gricka" malo to sto najveci deo srpskih Hrvata ostade da zivi kod tih 'općepriznatih bad guys na ovim prostorima'?... A "good guys sa hrvatskih prostora" uspese da proteraju (bar) polovinu svojih gradjana srpske nacionalnosti (kako se ispostavi po prethodnom planu "papa" Tudjmana ... da ne pominjemo jednog iz proslosti ciju idelogiju je ovaj u prilicnoj meri zastupao). Ne znam za vas ali meni drago i ponosan sam sto je moja "bad-kalimerovska Srbija" u prethodnom mandatu imala za potpresednicu vlade Hrvaticu i sto je novi predsednik srpske skupstine Hrvat ...

Iako nije u okviru teme ovo o cemu ste vi pisali mogao bih (opet) da se slozim sa vama DA ste pisali o jednom delu spske politicke scene. A ovako mi tesko da prihvatim ovu vasu generalizaciju o Srbima, srpskoj politicoj misli i srpskom mentalitetu. A ponegde ste "lupili" besmislice, kao ono "sanitarnom kordonu". To je proslost g. May ... ili vi jos zivite u (ratnim) 90-im?
Ako sto pratili ovaj blog onda ste ovde mogli da vidite da svi Srbi ne misle isto. I da je ovde najmanje onih o kojima vi pricate.

Evo naprimer ja: ne mislim da su Srbiji i Srbima SAMO drugi krivi ... nego da su glavni krivci bili tu, u Srbiji. Ali uprkos tome, vidim veliku krivicu i na zapadu ... a i u komisluku. A vama se izgleda vise svidja ona podela na "good and bad guys"?... Koja amnestria Hrvatsku i njeno bivse rukovodstvo za jedno od nejvecih etnickih ciscenja posle drugogog svetskog rata u Evropi. A i sadasnju vlast sto nije i ne cini dovoljno (ako uopste cini) da ispravi te stravicne 'greske' svojih prethodnika iz nedavne proslosti ...

pozz
igipop igipop 16:08 29.09.2007

Re: Kalimero

bogami vasilije i sa tobom se slazem

i tebi preporuka.

danas sam nesto dobre volje :)
adam weisphaut adam weisphaut 16:11 29.09.2007

Re: Kalimero

Ako uzmemo i Srbiju bez Kosova, ona je ipak multinacionalna zemlja sa mozda cak i 30-ak posto nesrba

Nije da se ne slazem Vaso, al' si se malo zbunio oko procenata, ja nekako brojim 15%
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:31 29.09.2007

Re: Kalimero

Nije da se ne slazem Vaso, al' si se malo zbunio oko procenata, ja nekako brojim 15%


Ne pretendujem na tacnost Adame ... ovaj podatak sam preuzeo ovde sa bloga od madam Ex-Hag. Ako ona laze, lazem i ja :))))

Za svrhe mog posta i kao nedostizan ideal za g. May-a je i 15% dovoljno Prema tome prihvatam svaku argumentovanu ispravku. Mada se i procenti menjaju u zavisnosti od toga da li se gradjani Kosova, BiH i HR racunaju da su u Srbiji samo na "sluzbenom putu" ... ili prihvatimo rezlutate etnickog ciscenja kao trajne (recimo g. Klinton je svojevremeno izricito odbio da prihvati to u svom obracanju americkoj naciji pred "humanitrano bombardovanje" ... hm, mada se na Kosovu u tom momentu nikakvo etnicko ciscenje prakticno nije ni desilo

pozz
adam weisphaut adam weisphaut 16:46 29.09.2007

Re: Kalimero

Sto bi Drago rekao, krhko je znanje Vaso Ali da ti procenti variraju, variraju. Eto se samo da kad je bio referendum neko se setio da smanji broj stanovnika koji taj neko inace uobicajno voli da broji, za 15% a svi izbrisani bili jedne nacinalnosti. Brojke su cudo, a tek mnogi od onih sto ih broje
Pozz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:08 29.09.2007

Re: Kalimero

adam weisphaut
Sto bi Drago rekao, krhko je znanje Vaso Ali da ti procenti variraju, variraju. Eto se samo da kad je bio referendum neko se setio da smanji broj stanovnika koji taj neko inace uobicajno voli da broji, za 15% a svi izbrisani bili jedne nacinalnosti. Brojke su cudo, a tek mnogi od onih sto ih broje Pozz


Hehe ma takav smo ti mi kalimerovsko-nebeski narod:)))))) ... i prirodni brojevi su kao tema zastupljeniji u politici nego u matematici ...

Evo da pokusam ja "odokativnom metodom": procitah da u Vojvodini ima 60% posto Srba, sto znaci da je nesrba oko 800 hiljada (ili ti 40% od 2 miliona). Pa nam Gordana rece da je Bgd "najveci hrvatski grad" u Srbij. A tu ima jos prilicno i drugih naroda i narodnosti. Pa u juznoj Srbiji bar 100 hiljada Albanaca. Pa Roma u celoj Srbiji, pa u istocnoj Rumuni, Vlasi i Bugari ... pa Bosnjaci u Sandzaku. Hm ... ja bih brojku trazio negde izmedju one tvoje i one od m-am Hag... A nabolje bi bilo da nam neko strucniji da tacniju inormaciju ...

pozz

ps. Cisto kao informacija u vezi ove teme: nekad davno sam imao priliku da cujem da je i Zagreb bio najveci srpski grad u Hrvatskoj (cuo za brojku do 120 hiljada). Sad nedavno cuh hrvatsku informaciju da Srba u Zagrebu ima oko 30 hiljada a da je glasalo valjda 3 hiljade na nekim izborima ... Good guys nema sta!

pps. Hm, mozda je Zagreb i dalje ostao najveci srpski grad u HR?
dunjica dunjica 17:18 29.09.2007

Re: Kalimero

Hm, mozda je Zagreb i dalje ostao najveci srpski grad u HR?


Mislim da jeste, ali - na žalost - u manjem radu veličine nego prije 90tih.

Pazi sad ovo, kao paralela:
Do početka 2.svjetskog rata, Osijek je bio turbo multi-kulti. Čitala sam negdje da je u Osijeku nekada živjelo više Jevreja, Srba i Nijemaca nego Hrvata! Grad sa slavnom prošlošću i tužnom šovinističkom boljkom danas, koja ga je učinila dosadnim (u smislu susreta i dijaloga kultura), gotovo čisto hrvatskim gradom.
adam weisphaut adam weisphaut 17:36 29.09.2007

Re: Kalimero

Vasa
A nabolje bi bilo da nam neko strucniji da tacniju inormaciju ...



Bull's eye
P.S. Ne znam podatak ali bi bilo lepo kada bi nam neko dao i podatak koliko se procentualno umanjio broj Hrvata u Vojvodini tokom 90-ih.
Secam se iako bejah mlad kako je jedan "mudar" akademik, bivsi praxisovac onomad govorio o" humanom" preseljenju stanovnista
adam weisphaut adam weisphaut 17:39 29.09.2007

Re: Kalimero

Do početka 2.svjetskog rata, Osijek je bio turbo multi-kulti. Čitala sam negdje da je u Osijeku nekada živjelo više Jevreja, Srba i Nijemaca nego Hrvata! Grad sa slavnom prošlošću i tužnom šovinističkom boljkom danas, koja ga je učinila dosadnim (u smislu susreta i dijaloga kultura), gotovo čisto hrvatskim gradom.



E vala nisi ga mogla lepse da opises.

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:41 29.09.2007

Re: Kalimero

gdja Ministarka Dunjica
Mislim da jeste, ali - na žalost - u manjem radu veličine nego prije 90tih.

Pazi sad ovo, kao paralela:
Do početka 2.svjetskog rata, Osijek je bio turbo multi-kulti. Čitala sam negdje da je u Osijeku nekada živjelo više Jevreja, Srba i Nijemaca nego Hrvata! Grad sa slavnom prošlošću i tužnom šovinističkom boljkom danas, koja ga je učinila dosadnim (u smislu susreta i dijaloga kultura), gotovo čisto hrvatskim gradom.


Dunjice,

meni je samo predsednik skupstine malo ... a kao sto znas, obecao sam ti "bar" jedno ministarsko mesto u Srbiji - ono za srpsku ministricu vanjskih poslova :))))) Kad i ako "prelomis" i odlucis se evo javaljam se da ti vodim izbornu kampanju :))))

pozz
mayo1 mayo1 17:52 29.09.2007

Re: Kalimero

G.Vasilije, možda sam i promašio temu, ali Vaš odgovor pokazuje da nisam promašio ono o čemu sam pisao.
Nešto ste se jako našli pogođeni. Ne znam što Vas vrijeđa pridjev "srpski" i imenica "Srbi"?
Ne vidim nijedan drugi komentar kojemu smetaju navodi u mojem razmišljanju. Ljudi su očito shvatili da se to ne odnosi na njih.
Po starom (kalimerovskom) običaju niste demantirali ništa što sam napisao, nego odmah po obrascu bratstva-jedinstva udri po Hrvatima. Zbog ravnoteže.
Ja nisam nigdje napisao da su Hrvati good guys, niti sam ih uopće spomenuo. Tibor je pisao o Srbiji, pa sam i pisao o Srbiji.
Što se tiče Hrvata i Hrvatske, s dosta stvari se s Vama slažem. Više nego što mislite. Ali tekst nije bio o Hrvatskoj, niti o događajima o kojima Vi govorite.
Ako bude neki tekst na tu temu, sigurno ću napisati svoje mišljenje, kao i uvijek do sada.
Mislim da ste malo preoštro startali na prvu loptu.
Pozdrav.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:55 29.09.2007

Re: Kalimero

Adi
P.S. Ne znam podatak ali bi bilo lepo koliko se procentualno umanjio broj Hrvata u Vojvodini tokom 90-ih.
Secam se iako bejah mlad kako je jedan "mudar" akademik, bivsi praxisovac onomad govorio o" humanom" preseljenju stanovnista


pa ok, ali i za Bgd, ne samo za Vojvodinu ... vec rekoh da sam ja "po malo i Vojvodjanin" (od onih "finih i uREDnih"... sto je za "juznjake" tesko zamislivo :))))))))) pa bih opet onako "bulls- metodom" rekao da nije mnogo.

Od onih koje je ja licno znam(a znam ih prilicno) poznato mi je SAMO za jednu familiju a i ona nije kompletno otisla ... I oni su ostali u prijateljskim odnosima i duboko sam ubedjen da ih niko nije terao ... ali su kao i mnogi drugi ljudi verovatno podelgli ruznoj atmosferi u 90-im i odlucili se za varijantu "svako svome jatu".

Daleko od toga da je lepo, ali je ipak unekoliko prihvatljivo (posebno kad se poredi sa drugim slucajevima) da covek mirno proda svoju kucu i mirno ode u kraj gde misli da cemu zivot biti bolji ...
dunjica dunjica 18:00 29.09.2007

Re: Kalimero

Adame, zar stvarno misliš da je ono bio opis Đapića? Ako i jeste, onda je svakako nepotpun.

Kako da grad koji veoma volim opravdam danas pred razumnim svijetom, grad Velikog Šerifa B. Glavaša i njegovih pulena tipa Ante Beskičmanovića Đapića?
dunjica dunjica 18:04 29.09.2007

Re: Kalimero

Joooj, VVaso, bojim se da mi činiš medvjeđu uslugu. Da mi ponudiš neki resor u Dojčlandu, u Anđinoj vladi, ajde de. Ovako kako predlažeš, nije realno, ruku na srce ;-))
adam weisphaut adam weisphaut 18:06 29.09.2007

Re: Kalimero

Vasa
Od onih koje je ja licno znam

Naravno Vaso da ja postujem tvoje licno iskustvo ali vise volim podatke, jer pod uslovom da nisu lose obradjeni ipak nisu subjektivni. Tvoje iskustvo je takvo, sigurno da bi nam neko iz npr. Hrtkovaca rekao drugaciju pricu, iz vremena kad ako se secas "Srbija nije bila u ratu" .

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:11 29.09.2007

Re: Kalimero

May
Nešto ste se jako našli pogođeni


Otkud Vam sad pa ta ideja? Sto bih ja bio pogodjen? Pa vec sam vam rekao se nisam prepoznao u onima koje ste vi kritkikovali. A vama smeta moja kritika? Iskreno receno JA NIKAD ne kritikujem Hrvate ... nego neke od politicara i/ili pojava u Hrvatskoj ...

Kako bih mogao da generalno i pausalno kritikujem Hrvate (kao vi Srbe) kad u svakodnevnom zivotu imam vise kolega i prijatelja Hrvata nego Srba? (ovde u Nemackoj ... o tome sam pisao ovde vise puta) ...

May
Po starom (kalimerovskom) običaju niste demantirali ništa što sam napisao


Kako da demantujem nesto sa cim sam se (velikim) delom slozio (ono sa cim nisam - demantovao sam)??? I NISAM se slozio da se to odnosi na Srbe generalno i pausalno ... Naravno moguce je da se sa jos necim ne slazem ... opredelio sam se, medjutim, za one NAJBITNIJE zamerke ...


May
Tibor je pisao o Srbiji, pa sam i pisao o Srbiji.


Besmislica, ovde je 90% (ili vise) blogova o Srbiji ... ali su razlicite teme u pitanju. Ako vam to nije jasno, onda vam ja ne mogu to objasniti/dokazati ...

pozz
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:14 29.09.2007

Re: Kalimero

Naravno Vaso da ja postujem tvoje licno iskustvo ali vise volim podatke, jer pod uslovom da nisu lose obradjeni ipak nisu subjektivni. Tvoje iskustvo je takvo, sigurno da bi nam neko iz npr. Hrtkovaca rekao drugaciju pricu, iz vremena kad ako se secas "Srbija nije bila u ratu" .


Slazem se Adame, moje iskustvo ne moze da zameni objektivnu i kompetentnu informaciju ....
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:20 29.09.2007

Re: Kalimero

Joooj, VVaso, bojim se da mi činiš medvjeđu uslugu. Da mi ponudiš neki resor u Dojčlandu, u Anđinoj vladi, ajde de. Ovako kako predlažeš, nije realno, ruku na srce ;-))


Ok, Dunjice ... ako bude prilike imas moju podrsku ovde u Nemackoj (valjda nece opet ispasti "medvedja usluga" :)))))

Ali krivo mi da nam opet ti zapadnjaci preotmu najbolju mogucu misnistricu (pa sad neko nek mi kaze da zapad nema nista protiv nas:)))) .... Nepravda, pa to ti je :(((((

puno srdacnih pozdrava
dunjica dunjica 18:23 29.09.2007

Re: Kalimero

Vaso, ne pretjeruj, molim te! Nego, čim se kandidiram ovdje u Švabenzi, uzimam te za potparola za javnost ;-))

Svako dobro!

PS Ne znam, reče li ikada, gdje si u Dojčlandu?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:43 29.09.2007

Re: Kalimero


Nego, čim se kandidiram ovdje u Švabenzi, uzimam te za potparola za javnost ;-))


OK, dogovoreno ... i radim besplatno - samo za lepe oci :))))

Dunjica
PS Ne znam, reče li ikada, gdje si u Dojčlandu?


Ne rece ... kao sto nisam rekao ni odakle sam tacno iz Srbije ... a ni kako se zovem. Posto sam vec anoniman opredelio sam se da to i budem (kao i vecina drugih ... mada naravno postujem i tvoju, drugaciju odluku)

Naravno moguce je da se to promeni, ali zasada ne vidim nikakvog razloga. Iza onoga sto ovde pisem stoji samo to - NAPISANO ... odnosno logika i argumenti. A politikom se na bavim da bih "skupljao poene" i od ovoga sto pisem ocekivao neku konkretnu "satisfakciju"...
igipop igipop 12:48 29.09.2007

i naravnio

ti Tibore imas preporuku za tekst
Kazezoze Kazezoze 13:10 29.09.2007

Re: i naravnio

josh nije kasno da se pomogne budistichkim monasima u burmi.
peticiju podrshke mozhete potpisati ovde.
a da, i niko na b92 se nije setio da neshto napishe o medjunarodnom danu mira, a toliko antiratnih autora ovde. SRAMOTA!
sentinel26 sentinel26 13:01 29.09.2007

Magarci su pojeli vukove

Tibore,
Ne znam jeste li namjerno ili slučajno neobavešteni.
Što se tiče obeležavanja 60 godina od oslobadjanja logora Auschwitz, preporučujem vam da preslušate govor Elija Vizela sa tog skupa, pa će vam biti jasno zašto tamo nijesmo imali nikoga.

Mi tamo nijesmo bili pozvani. Mi smo tamo prozvani.
Obzirom da su ovdje "rehabilitovani" oni koji su bili pomoćnici i šegrti tvorcima takvih logora, nećemo više tamo biti ni pozivani. Ovdje nijesu vukovi pojeli magarce. Ovdje je obrnuto.

Nije mi jasno, što se čudiš za Mijanmar. Pa zar i mi nijesmo jedna varijanta Mijanmara. Tamo sveštena lica i monasi idu na čelo naroda i žrtvuju svoje živote za dobobit naroda. Kod nas je slično, s tim što je izbor života koji će biti žrtvovani nešto "malo" drugačiji.

Poz
dragan7557 dragan7557 14:57 29.09.2007

Re: Magarci su pojeli vukove

. Tamo sveštena lica i monasi idu na čelo naroda i žrtvuju svoje živote za dobobit naroda. Kod nas je slično, s tim što je izbor


Burma
kod njih su sveštena lica na ulici kad treba,kod na su sveštena lica i naličja prisutna svuda,u vlasti i izvan nje.
Kod njih sveštena lica idu ispred naroda, kod nas ispred povorki za shrane.
Kod njih se sveštena lica odlikuju skromnošću, kod nas pohlepom.
Kod njih sveštena lica idu peške, kod nas se vozaju skupim limuzinama.
Kod nji poglavari monaha stanuju u manastirima,kod nas u skupim dvorima i na Dedinju.
Kod njih je razlog pobune poskupljenje goriva, kod nas ovakva banalnost spada u demokratiju.
Kod njih sveštena lica nose crvenu togu, kod nas crveno slovo.
Kod njih sveštena lica služe narod, kod nas se svaka usluga sveštenih plaća po tarifi.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 13:50 29.09.2007

Čekaj bre Tibore..o))

Dok traje operacija nema igranke..o))
Preporuka...
dunjica dunjica 14:26 29.09.2007

Crvene majice?

Tibore,
ja sam putem e-maila dobila nekoliko apela da u znak solidarnosti s demonstrantima u Mijanmaru (Birmi, Burmi) obučemo BIJELE majice. Sada sam zbunjena...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:23 29.09.2007

Posto nase suze

Tibore,

slutim da nas dvojica imamo (unekoliko) razlicite politicke poglede, a opet moram da ti priznam da su mi se svi tvoji tekstovi koje sam procitao svidjali (hm, to ti i nije bas neki kompliment ovde na blogu ... pre znak da bi morao da se zabrines:))))

Pa mi se svijda i ovaj tvoj tekst. A i slazem se sa njim. Sto se tice politickih i drustvenih faktora koji su "malkice" zakazali verujem da se slazes sa mnom da niko i ne ocekuje angazman SRS po ovom pitanju. Jer u slucaju da se oni tim bave onda ne bi ni bili to sto jesu: stranka ekstremne nacionalisticke desnice.

Sto se krecemo vise ka centru (i levo od njega) odgovornost za apatiju i necinjenje je veca. Pa samim tim najveca kod onih koji su za modernu, evropsku Srbiju. A jos veca kod takozvanih NVO koje u svoom imenu imaju "ljudska i humanitarna prava".

A od osoba na blogu me najvise iznenadio g. Goran Miletic, pozant kao jedan od najvecih boraca za ljudska prava na Balkanu. I covek koji drzi kurseve iz te oblasti, odnosno bavi se sizifovskim poslom "utuvljivanja" ljudskih prava u nedokazane srpske glave. Kako on da "previdi" tako nesto? A mozda je bas neki takav "neutralan" primer mogao da bude dobar za svrhe obuke?

Hm, jedinu olaksavajacu okolnost koju mogu da zamislim za g. Gorana je da mu ovo nije u "opisu radnog mesta" (odnosno da ne donosi "platne bodove". Posto postoje jos i drugi primeri krsenja osnovnih ljudskih prava u Srbiji koje g. Goran ne pimecuje ...

pozz

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana