Kada sam prvi put pisao o početku proizvodnje novog nacionalnog vozila, ni u snu nisam mogao da pretpostavim da bi to mogao da postane serijal.Pošto , trenutno, nemate boljeg insajdera od mene - to Vam je što Vam je.Kome je dosadna ova tema - imaću razumenanja.Bez obzira na sve, nešto mislim da među onih 20 000 ljudi koji su uplatili taj automobil ima i naših blogera.Pa krenimo redom:
Prvo je, pre nekoliko dana, dopisnik ''Politike'' pisao o tome da je tek svaki šesti Punto potpun.
Istina je da je dotični dopisnik zaista pomalo aferaški nastrojen i ponekad se ponaša kao član neke stranke, koji u svemu vidi priliku za obračun sa ljudima na vlasti.To je potvrdio i na konferenciji za štampu Gradonačelnika Kragujevca,, kad je od jedne obične stvari pokušao da napravi skandal.Međutim , ovog puta je ispalo da je u pravu.
Ne štima sve kako treba.
Ipak, Fijat preti tužbom. Kažu da su korišćeni izvori nepouzdanog porekla.O tim izvorima malo kasnije.
Danas je stigla još jedna vest važna za ovaj slučaj.Naime, Fijat je objavio da ulaže 1,5 miliona evra za povećanje proizvodnje.
Naravno, ne pominju kada će da uplate 200 miliona na ime osnivačkog uloga , ali su najavili da treba da sa poboljša lakirnica koja je ''usko grlo'' i gde se trenutno farba skoro ručno.Do juče se pominjala mnogo veća cifra koja je potrebna za automatsko i ubrzano farbanje...
Ali, da se vratim gore pomenutim izvorima koji su i glavna tema ovog teksta.To su moji drugari koji rade u ''Gigantu'' i kojima verujem.
Po prvi put nije greška do nas .
Lotovi, ili karoserijski delovi stižu direktno iz Torina.Oni nisu kakvi treba da budu.Takođe, ni svi delovi koji treba da se ugrade nisu isti.Italijanski kontrolori su svedoci da je greška do Fijata , a ne do naše radne snage.
Sad se Talijani hvataju za glavu, a naši ... ko naši - likuju jer po prvi put za 20 godina nismo za nešto krivi
E da, treba li da ponovim da ja svog Rudi FELERA ne čekam