S živim čovekom nikad ne znaš na čemu si

Dejan Tiago Stanković RSS / 23.04.2009. u 18:44

6937.jpgSasvim je glupo da Nacija ima živog roditelja. Mislim, glupo je da uopšte ima roditelja. Posle ispadne da smo svi mi iz te Nacije rodbina i da se međusobno ukrštamo a to nije u duhu Pravoslavlja. Al ajde, kad već moramo da imamo Oca izrazito je glupo da ga imamo živog. Ej, nama koji smo veoma, veoma stari Otac da bude živ a neki drugi koji su se koliko juče ispilili već siročići! Kad je svim ozbiljnim i neozbiljnim nacijama otac je pokojnik, zašto bi naš bio živ? Kad imaš živog oca, kako ga oslovljavaš. Tata Nacije? Ćale Nacije? To bi tek bilo glupo. Meni titula "Pokojni Otac Nacije" zvuči daleko bolje.

I ne samo to. S živim čovekom nikad ne znaš na čemu si. Dok mrda, pa makar i ne bio izlapeo, nikad ne znaš kad može da zabrlja i da te razočara. Još gore je kad nas izbruka pred svetom pa posle moramo da ga se odričemo preko novina i da biramo drugog.

I baš razmišljam o tom pitanju, kad me startova Vesna, kaže: Mi u Borbi biramo novog Oca Nacije, ovaj stari nas mnogo iznervirao, pa ako bi mogao da daš neki predlog. I velim ja njoj:

Baš nešto sedim i mislim, Najbolje bi bilo da na tu značajnu funkciju postavimo nekoga ko več davno nije s nama, pa mu se budalaštine ne pamte. Kandidata ima koliko hoćete, jer je Naša Nacija drevna. Lično bih svoj glas dao gospodinu Karadžiću. Vuku Karadžića. Vuk je bio pravi Srbin. I Srbijanac. A veoma nas je i zadužio. Em je samislio je Ćirilicu, a ona nas čini jedinstvenim i posebnim, em je prikupio usmenu narodnu književnost, a time je opet učinio dva značajna dela. Kao prvo vešto je sakrio neopevani blam da smo vekovima bili nepismeni a kao drugo, prikupio je dokaze da nismo tikve bez korena i da imamo istoriju. S druge strane nije se brukao pišući politizovane knjige, a i ako jeste, toga se retko ko seća. Sva navedena dela su veoma plemenita i dostojna brižnog oca. Još je bitno i to što je po stilu i uverenju bio narodnjak, što jako lepo stoji očevima nacija, posebno srpske. Zamisli da ti Otac Nacije bude neko ko je bio protivnik Opanaka, Obojaka i Šajkače.

 

Photo: Dušan Todorović (C)

 

P.S. izvinjavam se čitaocima koji moje pisanje shvataju ozbiljno. Vredelo je, ekipica lepo provodi. Pa neka.

Atačmenti



Komentari (184)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Strongman Strongman 19:02 23.04.2009

1

To otac nacije je malo cudna kategorija. Kao da pre tog i takvog nasa nacija nije postojala. Meni se cini da je to fabrikovan termin za utiskicanje u javno znanje i secanje da bi se lakse manipulisalo:
"Rekao otac nacije..."

Meni licno vise bode oci onaj Serlok holms zvani "Ceracemo se jos". Sve da ga pitam ima li kraja? Mozemo li da se pomirimo? A i malo glupo sto se sve cesce ceramo sa jacim od sebe.

I da se Stosic ne naljuti: PREPORUKA. Nadam se da ces i ti tako sutra kad i ja napisem neki tekst.

Vidimo se kod mene na blogu i ponesi taster "preporuka"


A ako se bira otac nacije ja mogu skromno da kandidujem sebe. Ako me se sete sete me se, za dan bezbednosti... A ovi sto sam ih tukao mogu da mi se izvinu.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 19:09 23.04.2009

Re: 1

naravno, okaci ti prazan blog odmah, da mogu da udarim preporuku, pa sutra pisi natenane. Ne volim da ostajem nikom duzan. takav sam covek.

PS mada nije ovaj za preporuku. ispucaju se ljudi pa posle, kad (i ako) napisem nesto pametno, mrzi ih da preporucuju
Budimac Budimac 19:32 23.04.2009

Re: 1

Dejan Tiago Stanković
naravno, okaci ti prazan blog odmah, da mogu da udarim preporuku, pa sutra pisi natenane. Ne volim da ostajem nikom duzan. takav sam covek.

Samo muljate trange-frange s tim preporukama

Ovde (u Turskoj) se baš danas slavi 89 godina od osnivanja parlamenta i Dan dece, praznik koji je ustanovio otac nacije (inače najslavniji sin(?) naših naroda i narodnosti je kopirao koncept samo je datum izmenio u 25.maj). Baš čudna koincidencija poklapanja ta dva datuma (parlament je pune tri godine stariji od republike koju je otac osnovao). Sve mi liči kao da je otac želeo da kaže parlamentarcima da su oni samo deca i da se zna ko je glava u kući.

Živ otac nacije jeste glup koncept, ali ni mrtav nije mnogo pametniji (mislim, koncept).
djole63 djole63 19:37 23.04.2009

9

Nije zbog teme i komentara, nego vidim dobro drustvo u kafani, pa reko da se pridruzim, ako nemate nista protiv
I naravno (ne Dzej) nego preporuka
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:47 23.04.2009

Re: 1

Budimac
Sve mi liči kao da je otac želeo da kaže parlamentarcima da su oni samo deca i da se zna ko je glava u kući.

U mladoj Turskoj republici poslanike u parlamentu nije birao narod na izborima. Imenovao ih je predsednik vlade, koga je opet imenovao otac nacije Ataturk. Smatralo se da narod nije dorastao tako ozbiljnom poslu.
Daklem, znalo se ko kosi, a ko vodu nosi.
Strongman Strongman 19:57 23.04.2009

Re: 1

Samo muljate trange-frange s tim preporukama


Ne gundjaj nego potpisuj trilateralni sporazum o preporucivanju poznatiji kao "Stosicevo pravilo".


Živ otac nacije jeste glup koncept, ali ni mrtav nije mnogo pametniji (mislim, koncept).


Kralj je mrtav, ziveo kralj (ili car sta bese?)
Strongman Strongman 19:58 23.04.2009

Re: 9

djole63
Nije zbog teme i komentara, nego vidim dobro drustvo u kafani, pa reko da se pridruzim, ako nemate nista protiv
I naravno (ne Dzej) nego preporuka



A kamo preporuka na moj komentar pod naslovom "1". Ajde zovi turu
Strongman Strongman 19:59 23.04.2009

Re: 1

U mladoj Turskoj republici poslanike u parlamentu nije birao narod na izborima. Imenovao ih je predsednik vlade, koga je opet imenovao otac nacije Ataturk. Smatralo se da narod nije dorastao tako ozbiljnom poslu.
Daklem, znalo se ko kosi, a ko vodu nosi.



Progresivna vremena a ne kao danas da svako glasa.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 19:59 23.04.2009

Re: 9

preporucio 1 i ostale. mi nikome nismo ostali duzni!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:00 23.04.2009

Re: 1

Strongman
U mladoj Turskoj republici poslanike u parlamentu nije birao narod na izborima. Imenovao ih je predsednik vlade, koga je opet imenovao otac nacije Ataturk. Smatralo se da narod nije dorastao tako ozbiljnom poslu.
Daklem, znalo se ko kosi, a ko vodu nosi.



Progresivna vremena a ne kao danas da svako glasa.


Slučajni uzorak bi bio bolji od ovih sada.
Budimac Budimac 20:03 23.04.2009

Re: 1

Slučajni uzorak bi bio bolji od ovih sada.

Strongman Strongman 20:04 23.04.2009

Re: 9

preporucio 1 i ostale. mi nikome nismo ostali duzni!



a i ovi sto smo im duzni ce im vratimo.
djole63 djole63 20:36 23.04.2009

Re: 9

A kamo preporuka na moj komentar pod naslovom "1". Ajde zovi turu (a i preporuku pride)

Evo nesto iz nove mi postojbiine - Pivo za drustvo ! (sto rece Dejo)



Eve nesto i za domacina - znam da voli
JJ Beba JJ Beba 22:09 23.04.2009

Re: 1

naravno, okaci ti prazan blog odmah, da mogu da udarim preporuku


Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:23 24.04.2009

Re: 1

Posto sa ocevima imamo problema ja predlazem da izaberemo Majku Nacije. Mislim da je iz mnogo razloga bolje ... a i politicki je korektnije. U cilju isticanja tog naseg zaokreta prema politickoj korektnosti mozda bi mogla da bude i lezbejka? A da bi smo zadovoljili i visoke standarde kad je u pitanju odnos prema zivotinjama i njihovoj zastiti, mozda bi mogla i da ima neke veze sa zivotinjama ... ili bar asocira na njih? (ne znam zasto ali meni, od svih zivotinja, prvo pada na pamet zmija ... kao najprikladnija ovom danasnjem vremenu)?

Bilo kako bilo, moj licni favorit bi bila jedna virtuelna Majka Nacije koja svojim imenom asocira na sve najbolje sto Srbija danas ima: Biljana Kandic-Biserko (obucena u crno)... ona bi nas najbolje drzala pod kontrolom pa ne bi nikad vise u buducnosti uradili nesto pogresno i naopako kako sto je to uvek bio slucaj u proslosti (pod uticajem zliih oceva i njihovih genocidnih gena) ...

ps. Dejane, ako se ovi u Borbi oduseve mojim predlogom i prihvate ga, nagradu prepustam tebi kao inicijatoru ovog blogovskog brain-storminga
bauer. bauer. 19:25 23.04.2009

?

Lično bih svoj glas dao gospodinu Karadžiću. Vuku Karadžića


Da nisi ti malo pomesao, Vuk je Draskovic, a Radovan je Karadzic
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 19:29 23.04.2009

Re: ?

обојица поменутих су с почетка дисквалификовани. Вук је Херцеговац, а Радован је по рођењу Црногорац, а деловању Босанац а по боравишту Холандез.
drug.clan drug.clan 19:52 23.04.2009

Re: ?

Dejan Tiago Stanković
обојица поменутих су с почетка дисквалификовани. Вук је Херцеговац, а Радован је по рођењу Црногорац, а деловању Босанац а по боравишту Холандез.


Pa jel se bira otac nacije ili drzave. Ako nacije onda moze biti i crnogorac i bosanac i hercegovac, uostalom i Vuk karadzic je bio hercegovac ili valjda sin hercegovca.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 19:54 23.04.2009

Re: ?

cekaj, pa to su sad posebne nacije, li sam ja lose obavesten?
Strongman Strongman 19:59 23.04.2009

Re: ?

Da nisi ti malo pomesao, Vuk je Draskovic, a Radovan je Karadzic





drug.clan drug.clan 20:01 23.04.2009

Re: ?

Dejan Tiago Stanković
cekaj, pa to su sad posebne nacije, li sam ja lose obavesten?


Pa nisu svi koji zive tamo pripadnici drugih nacija, tako npr. u CG ima cak i srba!
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 20:27 23.04.2009

Re: ?

u CG ima cak i srba!


ја сам знао да у Србији има Црногораца. то је јасно. има их ко салате. Ал то да има и Срба у Црној Гори, то је за мене новост. јел си сигуран да нису само гласине?
Strongman Strongman 20:30 23.04.2009

Re: ?

ја сам знао да у Србији има Црногораца. то је јасно. има их ко салате. Ал то да има и Срба у Црној Гори, то је за мене новост. јел си сигуран да нису само гласине?


Mozda u toku letnje sezone?
Dr M Dr M 19:32 23.04.2009

Pogresan plan

Sto da biramo Oca?
Ni sa bivsima se nismo usrecili.

Da biramo Ocuha.
Da udamo Majku Srbiju, konacno, za nekog pristojnog, pametnog, bogatog...
Nasa je Majka sirota ali je najlepsa.
Samo se bojim da taj pristojni, pametni, bogati...ne pobegne, kad joj vidi decu.
niccolo niccolo 20:12 23.04.2009

Re: Pogresan plan

Sto da biramo Oca?

Slažem se sa doktorom, uostalom to svi rade. Hajde da mi biramo Sestru Nacije, to niko do sada nije radio,a?
Dr M Dr M 20:16 23.04.2009

Re: Pogresan plan

Hajde da mi biramo Sestru Nacije


Nemoj, molim Te!

Jedna SEKA je dovoljna
niccolo niccolo 20:18 23.04.2009

Re: Pogresan plan

Pa ja rekao sestru, a ne seku
Dr M Dr M 20:24 23.04.2009

Re: Pogresan plan

Pa ja rekao sestru


Mladji doktori nemaju nista protiv Sestre, starije brine SEKA
niccolo niccolo 20:32 23.04.2009

Re: Pogresan plan

Dr M
Pa ja rekao sestru


Mladji doktori nemaju nista protiv Sestre, starije brine SEKA

bauer. bauer. 20:48 23.04.2009

Re: Pogresan plan

Mladji doktori nemaju nista protiv Sestre, starije brine SEKA

ili jos gore, DEKA (domaca ekonomska kriza). kako kazu, sta nas briga za SEKU kad mi imamo DEKU vec o-ho-ho odkad.
Dr M Dr M 21:02 23.04.2009

Re: Pogresan plan

mi imamo DEKU vec o-ho-ho odkad.


Taj DEKA bas drzeci...
Kako je poceo, moze da nas nadzivi
JJ Beba JJ Beba 22:19 23.04.2009

Re: Pogresan plan

Nasa je Majka sirota ali je najlepsa.

predlažem Čučuk Stanu
ljubavisala i udala se za hajduka, Veljka
jahala konja postrance
išla po džebanu
Čučuk Stanu za oca nacije



edit
Stana je već srasla sa norodom:


Čučuk Stana kao modna ikona Verice Rakočević

hajde mala da pravimo lom
rankot rankot 08:01 24.04.2009

Re: Pogresan plan

bauer.
Mladji doktori nemaju nista protiv Sestre, starije brine SEKA

ili jos gore, DEKA (domaca ekonomska kriza). kako kazu, sta nas briga za SEKU kad mi imamo DEKU vec o-ho-ho odkad.

А ДЕКА је оличен у Кркобабићу. А како да нађемо оца нације, кад је и њезин деда (Кркобабић) још увек жив?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:32 23.04.2009

Meni je svejedno

Meni je svejedno ko će biti novi otac nacije, samo da je impotentan.
Ne bi bilo zgodno da se ponovo ženi, pa da imamo maćehu.
A, da budem iskren, i incesta se plašim.
rankot rankot 08:02 24.04.2009

Re: Meni je svejedno

Vojislav Stojković
Meni je svejedno ko će biti novi otac nacije, samo da je impotentan.
Ne bi bilo zgodno da se ponovo ženi, pa da imamo maćehu.
A, da budem iskren, i incesta se plašim.

Чек, ја сам мислио да је већ и ова држава нама маћеха? Ако се мајка тако према нама односи, шта ли ће тек с маћехом бити? Куку нама...
inagadadavida inagadadavida 19:35 23.04.2009

lakodoposla......konkurs za tatu

. Дакле, Караџића за оца нације, па куд пуло, да пукло.


Da ne bude zabune, kapiram da mislis na Vuka , a ne Radovana??

E, sad.....kada bi imali takav luksuz da biramo po volji tatu nacije, iako mislim da smo mi kao narod blizi verziji da smo iz inkubatora.............sto bi to morao da bude srbin???

Moze tata da bude i stranac..........pa narod je ziv organizam.......dise, radi, prdi , smrdi , jede, jebe.......kao covek , samo vece........a coveku i stranac moze da bude tata.........

Sto to ne bi mogao da bude neki belosvetski bumbar, kao recimo onaj trgovac oruzjem Aga Kan, ili Bily fckn Gates??

Mnogo bi dobili , kada bi nam u porodicnom , naciJonalnom stablu pisalo :

- TATA..............Bumbar..........belosvetski .........uticajan..............

Da se sprovede referendum, pa da vidimo..........kom obojci kom opanci........konkurs za tatu nacije.........

Plasim se samo da se niko ne javi na konkurs..........
Kazezoze Kazezoze 20:06 23.04.2009

Marko Kraljevic,

idealan otac nacije. Ima sve osobine koje ga izdizhu iznad ostalih:
- Epski je junak (san svih Srba), voli da se bije protiv Turaka - kao i svi Srbi, voli da pije, a nije ni shkrt jer pochasti i Sharca, zhene redovno mlati (jadna Ravijojla). Jednom rechju pravi otac nacije.



Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 20:15 23.04.2009

Re: Marko Kraljevic,

еј, заобиђи ме стим холандским форама, као жене се не туку. Равијојла је сама тражила шта је добила.
ecce-florian ecce-florian 20:27 23.04.2009

Re: Marko Kraljevic,

predlog u globalu ima moju podršku sem jedne male intervencije
zhene redovno mlati (jadna Ravijojla)

nije u potpunosti tačno. Većinu žena donekle ali za majku ore. Interesantno da mu se otac ne spominje .
Dr M Dr M 20:33 23.04.2009

Re: Marko Kraljevic,

Interesantno da mu se otac ne spominje .


Pa ostavio kosti na Marici...
A Jevrosima nije to ispravno shvatila...ljubomora..
Kazezoze Kazezoze 20:38 23.04.2009

Re: Marko Kraljevic,

nije u potpunosti tačno. Većinu žena donekle ali za majku ore. Interesantno da mu se otac ne spominje .

pa gde da na majku ruku digne, pa da mu se osushi... a oca je eliminisao josh kao beba - bebecim buzdovanom:)))
ecce-florian ecce-florian 21:04 23.04.2009

Re: Marko Kraljevic,

a oca je eliminisao josh kao beba - bebecim buzdovanom:)))

kaz pobrko si, tu je majka Jokasta u pitanju
jesen92 jesen92 23:58 23.04.2009

Re: Marko Kraljevic,

..ja mislim da Marko ne moze da bude otac nacije zato sto je gay, mislim formalno moze ali posto smo mi zatucana nacija vecina ga ne bi priznala za oca....
scabies scabies 00:31 24.04.2009

Re: Marko Kraljevic,

Interesantno da mu se otac ne spominje .
Kako bre ne spominje? Pa Vukasin Mrnjavcevic mu je otac, valjda. Onaj sto je hteo da otme Momcilu zenu, pa ona pomogla da Vukasin ubije Momcila, a on je posle ubio, a ozenio Momcilovu sestru Jevrosimu (a Marko bio junak na ujaka Momcila). Istina, ne znam sto su se Vukasin i Jevrosima razveli, ali mora biti da jesu, jer kad je Marko isao da deli Mrnjavcevice (oca i striceve), ona je zivela odvojeno. A valjda je njoj Marka sud dodellio. Pa posto Vukasin nije placao alimentaciju, Marko morao da ore...
Strongman Strongman 00:43 24.04.2009

Re: Marko Kraljevic,

Pa posto Vukasin nije placao alimentaciju, Marko morao da ore...


... drumove umesto da postavi naplatnu rampu i uziva dok "raducka".
4krofnica 4krofnica 19:48 23.04.2009

?

Pa, ja sam mislila da je otac nacije...- Marsal?
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 19:50 23.04.2009

Re: ?

веома ми је жао да те разочарам али маршал је био Хрват.
drug.clan drug.clan 19:53 23.04.2009

Re: ?

4krofnica
Pa, ja sam mislila da je otac nacije...- Marsal?

Dejan Tiago Stanković
веома ми је жао да те разочарам али маршал је био Хрват.


Bio je otac nase nacije jugoslovenske.
Budimac Budimac 19:56 23.04.2009

Re: ?

Bio je otac nase nacije jugoslovenske.

Ja mislio da je on bio najveći sin naroda i narodnosti
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:57 23.04.2009

Re: ?

Budimac
Bio je otac nase nacije jugoslovenske.

Ja mislio da je on bio najveći sin naroda i narodnosti

I otac i sin i sveti duh.
Sveto trojstvo.
Budimac Budimac 19:59 23.04.2009

Re: ?

I otac i sin i sveti duh.
Sveto trojstvo.

drug.clan drug.clan 19:59 23.04.2009

Re: ?

Vojislav Stojković
Budimac
Bio je otac nase nacije jugoslovenske.

Ja mislio da je on bio najveći sin naroda i narodnosti

I otac i sin i sveti duh.
Sveto trojstvo.



Pa da sin naroda i narodnosti (to su mu roditelji) a otac nacije (to mu je cedo)
4krofnica 4krofnica 20:01 23.04.2009

Re: ?

zar on nije bio rus, pa spijun, a rusi su blizi nama nego croaciji...
salim se naravno, ali eto, bas danas sam pricala nekom kako da me pozove iz inostranstva i nemogu da se setim pozivnog i pitam prisutne, 'pa, koji je pozivni za Jugoslaviju?'
lapsuz, ali izleti ponekad
Strongman Strongman 20:03 23.04.2009

Re: ?

I otac i sin i sveti duh.
Sveto trojstvo.



Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:03 23.04.2009

Re: ?

otac i sin i sveti duh.
Sveto trojstvo.

Legija je otac nacije....lep, hrabar, i zavrsice kao mucenik...
bauer. bauer. 23:09 23.04.2009

Re: ?

Stosicu, preporuka
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:09 23.04.2009

Pu, pu, pu

pomeri se s mesta.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:20 23.04.2009

Re: Pu, pu, pu

pomeri se s mesta.

ko, ja ili jack?
jack, hvala, nisi moro
Jelica Greganović Jelica Greganović 23:25 23.04.2009

Re: Pu, pu, pu

Ti, Aleksandre...samo nam još to fali...užas.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:30 23.04.2009

Re: Pu, pu, pu

Ti, Aleksandre...samo nam još to fali...užas.

eh Jelice, ako se pomerim s mesta, optuzice me ovi osveceni za veleizdaju... a sta bi nam malo falilo, lep covek...pisac...
Jelica Greganović Jelica Greganović 11:39 24.04.2009

Re: Pu, pu, pu

NNN NNN 11:54 24.04.2009

Re: Pu, pu, pu

Legija je otac nacije....lep, hrabar, i zavrsice kao mucenik


a sta bi nam malo falilo, lep covek...pisac...

Ne znam šta se htelo ovime reći ali nije smešno! Strašno je... Praviti od takve jedne gnusobe ljudske, od ubice, komičan lik.. ne razumem stvarno.. Ali nije mu ovde mesto ni u šali, ni zaozbiljno..
BFN
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 18:21 24.04.2009

Re: Pu, pu, pu

Ne znam šta se htelo ovime reći ali nije smešno! Strašno je... Praviti od takve jedne gnusobe ljudske, od ubice, komičan lik.. ne razumem stvarno.. Ali nije mu ovde mesto ni u šali, ni zaozbiljno..
BFN

ok, mozda si u pravu... evo oca nacije koji ce uskoro da nam se vrati
NNN NNN 18:39 24.04.2009

Re: Pu, pu, pu

evo oca nacije koji ce uskoro da nam se vrati

Pa ako se ti tako osećaš....
BFN
EDIT: Jedino ako je jedini kriterijum za oca nacije da nam je godinama 'ebao majku (Srbiju) i sve po spisku..
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:12 24.04.2009

Re: Pu, pu, pu

Pa ako se ti tako osećaš...

pa u drustvu se to oseca, procenti, sondaze, klima u drustvu...ne ja...
NNN NNN 21:38 24.04.2009

Re: Pu, pu, pu

JOK!
Na prošlim izborima su imali ispod 30%, a od toga ne verujem da je šešelju ostala 1/3 (dakle manje od 10% što je i dalje jezivo mnogo), a ako se ikad vrati biće to sto godina prerano, a i tada čim ga ljudi ponovo čuju pašće mu rejting (radikali se povampirili kad je on bio daleko od očiju šire javnosti).
Unfuckable Unfuckable 19:53 23.04.2009

to sa Ćalcima

ume biti složeno, pa sve i da smo prerasli Edipalnu fazu :
naime, treba hodati, treptati pa i disati pomalo, sa tim komplikovanim saznanjem i bremenom pomešanih osećaja da ti je neko kresao Kevu.
To prvo
Mislim, sav taj rad oko Postanja i opet mix filinga tipa :
"pa ok - da nije - ne bi ni Nas bilo. Dobro ispadoh i ovakav..." (tako mu je to kod reprodukcije)

...a onda, kako to već biva, Đavao sa drugog ramena progovara :
"A, da je neko drugi, možda bi bolje ispao?" (tako mu je to kod preispitivanja)

ps : Strongmanu preporuka k'o školska tabla, pogodio skoro sva slova
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 19:54 23.04.2009

Re: to sa Ćalcima

u sridu!
Unfuckable Unfuckable 19:57 23.04.2009

Re: to sa Ćalcima

u sridu!

misliš :
po sred....
- ko Otac ?
Strongman Strongman 20:02 23.04.2009

Re: to sa Ćalcima

ps : Strongmanu preporuka k'o školska tabla, pogodio skoro sva slova


De bre sta si se ufatio za moje kucacke sposobnosti

A hvala za preporuku. To mi je podsticaj za dalji rad.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 20:03 23.04.2009

Re: to sa Ćalcima

и још једна препорука. идем мало да одморим, уморио сам се од толиких препорука.
dragoljub92 dragoljub92 20:15 23.04.2009

Re: to sa Ćalcima

ti nisi čuo za onu narodnu : otac ko kolac
ja mislim da proglasimo Odiseja za tatka na naciju.em će dokažemo da smo oduvek bili ođe,pre svi,em i imamo si neđto od njegovu semku.svako malo se selimo,raseljavamo,doseljavmo dijasporavamo isto ko on.

ps
ja sam uredno lupio preporuke svimai ispunio svoju patriofilsku dužnost
Strongman Strongman 20:17 23.04.2009

Re: to sa Ćalcima

ja sam uredno lupio preporuke svimai ispunio svoju patriofilsku dužnost


Na mestu voljno
Strongman Strongman 20:01 23.04.2009

Otac na sluzbenom putu

Ja ga cenim da je tako najbolje. Da je tata tamo negde a da je mamina postelja "prazna".
Filip2412 Filip2412 20:03 23.04.2009

...

Ja mislim da je jedini pravi Otac Nacije Marko Kraljevic.

Pola pije pola Šarcu daje, a kad se napije konstruktivno doprinosi komjunitiju oranjem drumova.
Kada dušmani podviknu: "More Marko ne ori drumova!" on ih odyebe elegantno objasnivši im da će ostati bez glave ako nastave da gaze oranje. Ozbiljan, zastrašujući a i mangup u isto vreme.

Mislim da je on svojim karakterom, fizičkom snagom, kao i tehnikama za rešavanje problema postavio osnove srpske politicke misli a koliko je savremen vidimo i po tome što je na kraju 20 veka Markov društveno politički model sa velikim uspehom primenjivan, naročito u spoljnoj politici.

Marko Kraljević je najkompletnija sublimacija karaktera nacije.
nsarski nsarski 20:06 23.04.2009

Re: ...

Marko Kraljević je najkompletnija sublimacija karaktera nacije.

Ja pre mislim da bi to mogao da bude Radovan. The Third. Ili neki od Topalovica...Psuju, qurce se, sve znaju, i niko im nista ne moze. Rade za inat, a ne za interes. Hej, otelotvorenje.
Strongman Strongman 20:06 23.04.2009

Re: ...

Marko Kraljević je najkompletnija sublimacija karaktera nacije.



Mada je nezgodno sto se vode krivicni postupci protiv njega. Nije kompetentan ako sam vlastan da se izjasnim u toj materiji.
Strongman Strongman 20:06 23.04.2009

Re: ...

Ja pre mislim da bi to mogao da bude Radovan. The Third. Ili neki od Topalovica...



Only Ilija Chvorovic. Oproban kadar
Kazezoze Kazezoze 20:12 23.04.2009

Re: ...

Marko Kraljević je najkompletnija sublimacija karaktera nacije.

i ja ga gore, iznad, predlozhio...:)
Filip2412 Filip2412 20:20 23.04.2009

Re: ...

Kazezoze, nisam primetio tvoj predlog, :)

Marko je najjaci

Mogu samo da zamislim kako bi ladno polupijan odvalio Richarda Lavlje Srce, vitezove okruglog stola.... ma umlatio bi sve njih obio bi im taj astal o glavu dok si reko keks.... samo ako bi se sreli negde u pesmi,

obezgvavio bi sve njih u dva stiha i dva poteza buzdovanom
inagadadavida inagadadavida 20:20 23.04.2009

Re: ...

Filip2412


Marko Kraljević je najkompletnija sublimacija karaktera nacije.


Zaboravio si Sharca???........em pije , em je jak , em je glup kao konj, em ga jashe ko stigne...........
inagadadavida inagadadavida 20:20 23.04.2009

Re: ...

Filip2412


Marko Kraljević je najkompletnija sublimacija karaktera nacije.


Zaboravio si Sharca???........em pije , em je jak , em je glup kao konj, em ga jashe ko stigne...........
Filip2412 Filip2412 20:22 23.04.2009

Re: ...

Pa moze i Radovan the third... moze moze...

ecce-florian ecce-florian 20:05 23.04.2009

Siročići

Jel' mož' da ostanemo siročići? Ovo je predlog pod a
A ako baš mora da imamo oca, u skladu sa istorijskim uslovima predlažem da bude Mehmed Paša Sokolović.Po potrebi može i obrazloženje za ovaj predlog.Ovo je predlog pod be
PS: inače puna saglasnost da ovog samoproklamovanok lažnog malko otklonimo
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 20:09 23.04.2009

Re: Siročići

Мехмед је дисквалифокован. рођен је у соколовићима, дакле БиХ. да је рођен у коштунићима, па још и некако. овако не може.
Unfuckable Unfuckable 20:21 23.04.2009

Re: Siročići

mogli bi smo da razmotrimo i Nemanju Vidića, kao simbol vekovnih odbrambenih težnji, sa povremenim izletima u "susedni šesnaesterac"
ecce-florian ecce-florian 20:21 23.04.2009

Re: Siročići

crni Tiago
koja BiH.
Kako mu je ili brat ( po jednim ) ili samo komšija iz Sokolovića , Makarije Sokolović onda je to Piva.
Ajd na stranu što je namestio da se obnovi Pećka patrijaršija i da Makarije postane Patrijarh, to ne moraš da ceniš, to se slažem,al pogle malo pleme Pivljana.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 20:23 23.04.2009

Re: Siročići

ѕа свакакве сам земље чуо ал за Пиву још нисам.
Лонг лив индипендент Пива!
Дај вамо две пиве!

Unfuckable Unfuckable 20:26 23.04.2009

Re: Siročići

Лонг лив индипендент Пива!

zamisli Tukija i Milošeskua kako nad mapom mrmljaju :
"...a, da podelimo - Pivu?"
ecce-florian ecce-florian 20:47 23.04.2009

Re: Siročići

ѕа свакакве сам земље чуо ал за Пиву још нисам.

Verovo ili ne Oslobodilačkim ratovima (1876-1878), Piva se oslobađa turske vlasti. Od Berlinskog kongresa 1878. godine ulazi u sastav Crne Gore. Danas Piva čini jednu od ukupno 21 crnogorske opštine, opštinu Plužine.
No budući da nismo više scg ,ondak ni otac po tvojim uzusima ne može da bidne iz CG.
Ili da nam vratimo u sastav prapostojbinu precednika ?
Ondak bi i otac mogo da bude Mehmed.

I uz to , ko je još da se Pivo deli izuzev ako nije porodično pakovanje od 2l.
scabies scabies 00:37 24.04.2009

Re: Siročići

koja BiH.
Kako mu je ili brat ( po jednim ) ili samo komšija iz Sokolovića , Makarije Sokolović onda je to Piva.
Iz Sokolovica u istocnoj Bosni. Sokolovica kod Sokolca. Koliko ja znam.
Blade Runner Blade Runner 20:12 23.04.2009

A kako bi bilo

da izaberemo kolektivno telo oca nacije? Marko Karadzic ili Vuk Kraljevic.
maksa83 maksa83 20:16 23.04.2009

Re: A kako bi bilo

da izaberemo kolektivno telo oca nacije? Marko Karadzic ili Vuk Kraljevic.

A da Marko K. bude tata a Vuk K. mama?
Strongman Strongman 20:18 23.04.2009

Re: A kako bi bilo

A da Marko K. bude tata a Vuk K. mama?



To je za onaj drugi blog
maksa83 maksa83 20:21 23.04.2009

Re: A kako bi bilo

To je za onaj drugi blog

Nemo' se štrecaš, samo ideja.
Blade Runner Blade Runner 20:28 23.04.2009

Re: A kako bi bilo

Vuk K. mama?

Mama s onolikim brkovima?
Unfuckable Unfuckable 20:28 23.04.2009

Re: A kako bi bilo

Strongmane, ide ti sve bolje
prosto - proširena, pa još i - čitljiva

Strongman Strongman 20:33 23.04.2009

Re: A kako bi bilo

Unfuckable
Strongmane, ide ti sve bolje
prosto - proširena, pa još i - čitljiva



Nikako da provalim...

Ti me nesto prozivas zbog slovno kucajucih gresaka?

Pa reci jasno sta je a ne kao ona tzv "pletenica" iz tik taka sto mora da se okrece da bi se citala.
maksa83 maksa83 20:41 23.04.2009

Re: A kako bi bilo

Mama s onolikim brkovima?

Pa znaš zašto crnogorac pušta brkove?

Blade Runner Blade Runner 20:43 23.04.2009

Re: A kako bi bilo

Oca ti ocinjeg, nijesam znao.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana