Zabava| Životni stil

Tačka topljenja

margos RSS / 13.04.2009. u 11:45

Okreni obrni, gotovo svaka priča dođe do toga šta ja ne mogu da oprostim, šta ja ne mogu da otrpim, šta meni diže živac, za šta ja ne mogu da oćutim, za šta ja mislim da bi trebalo neko da robija... i tako do u beskraj.

Kao društvo, uspostavili smo razne norme. kodekse i zakone, ali se i dalje svađamo oko svega. Za nekog je nešto normalno - za drugoga nije. Za nekog je nešto svetinja - za drugoga nje. Neko misli da je ok reći sve što misliš, drugi smatra da se neke stvari ne govore...

Jedno je sigurno - svi smo mi različiti, posebni, jedinstveni, i svi imamo mnoštvo zajedničkih osobina.

Moja generacija je učena  da nije pristojno govoriti o sebi - pa se onda pitamo zašto sebe ne poznajemo, a znamo šta se dešava na udaljenim krajevima Planete

Učeni smo da rečenicu ne počinjemo sa 'ja' - pa se čudimo što nemamo svoje mišljenje, ali smo morali da znamo šta je pisac hteo da kaže,

Učeni smo da volimo ''bližnjeg svog'' - al nam ne rekoše ''kao sebe samog'', te ne voleći sebe, ne volimo ni ''njega''.

 

E, al da ne davim, bolje da pitam vas, da li i vi kažete 'mi' a mislite na sebe?  

I koja je vaša tačka topljenja? 

I evo ga link za klip koji nije hteo da se ''prilepi'' ovde, ali je malo niže, u komentaru:)

 



Komentari (242)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 11:46 13.04.2009

Možda i nije smešno?



[youtube]http://www.youtube.com:80/watch?v=IzBy6agXKoA[/youtube]


Hej! Pa neće ni ovde:))) Ako posle bude hoćeo, popraviću:)
Edit: HVALA MAKSO:))) ali neće:(
maksa83 maksa83 13:50 13.04.2009

Re: Možda i nije smešno?

Edit: HVALA MAKSO:))) ali neće:(

E, izbaci još ovo 80 dole boldovano i će da hoće.

http://www.youtube.com:80/watch?v=IzBy6agXKoA
gordanac gordanac 13:58 13.04.2009

pomoć prijatelja...



ovo ti je dobra adresa:

http://www.youtube.com/watch?v=IzBy6agXKoA

EDIT:
izbriši ovaj moj komentar kad uradiš šta želiš :))
margos margos 16:46 13.04.2009

Re: pomoć prijatelja...

gordanac
EDIT:izbriši ovaj moj komentar kad uradiš šta želiš :))

Ma ne pada mi na pamet:))))

Hvala!:)

A ima tamo na jutjubu još tih stresiranih... Meni je favorit ovaj u lifru:))
trener92 trener92 02:41 14.04.2009

Re: Možda i nije smešno?

Hej! Pa neće ni ovde:))) Ako posle bude hoćeo, popraviću:)
Edit: HVALA MAKSO:))) ali neće:(


kako neće mora da oće
margos margos 09:04 14.04.2009

Re: Možda i nije smešno?

trener92
Hej! Pa neće ni ovde:))) Ako posle bude hoćeo, popraviću:)Edit: HVALA MAKSO:))) ali neće:(kako neće mora da oće

Coach, meni nije hoćeo - valjda zato da bi i vi imali neka posla, da ne bude sve ja ja ja :))))
Hvala ti:)
libkonz libkonz 12:13 13.04.2009

Tako je to

kad ti je svaki dan isti. Vidiš kako računari rasturaju psihu.
mariopan mariopan 12:29 13.04.2009

Re: Tako je to

Joj da odgovorim na temu?

Morala sam da vezbam to "ja" jer to mi nije usadjeno ni kao detetu , sve je bilo "mi" I "nase"....nista nije bilo "ja i "moje". Tako sam naucena i to mi je bilo normalno sve dok nisam dospela medju druge ljude koji su "ja" korisitli sasvim normalno i lako. Meni je to upocetku bilo sebicno i ruzno i tesko sam prevalila preko jezika to "ja". Prvo sam htela da saznam ko sam to "ja" pa da znam cije stavove zastupam i da li ih uopste imam. Ako imam , odakle mi, mozda nisu moji, ko mi ih je kao pelcer usadio?
To se odnosi na deo zivota kada sam bila veoma mlada. Kasnie sam izgradila svoj stav vec prema okruzenju i zivotu koji mi se dogadjao, to me ucilo, pokazivalo gde sam , sta sam, ko sam i onda sam ukapirala da sam Ja isto tako vazna na ovoj planeti kao i svako drugi. Da nije tako ne bih postojala zar ne? Ali to sm ukapirala sa velikim zakasnjenjem u odnosu na moju generaciju koja je imala normalno detinjstvo i znala to pre nego sto je stasala u ljude. Ja sam ucila naknadno i sada mi ponekad tesko ide ali se trudim
Moje "ja" koristim u terapeutske svrhe , jos uvek vezbam.
builderka builderka 13:04 13.04.2009

Re: Tako je to

prosto - "ja" koristim za sebe, "mi" za nas

jedna moja drugarica kad je prešla da živi kod dečka počela je da govori jako čudno
"moram da renoviram kuću"
"treba da prodam plac"
čak ni "mi" nije koristila i ako je sve to u stvari njegovo.
E sad, njih dvoje zaista zajedno odlučuju i lepo se slažu i stvarno ne znam odakle joj ta govorna mana.
builderka builderka 13:06 13.04.2009

Re: Tako je to

a, ovaj klip ti je mnogo strašan
što zbog ponašanja, što zbog kamera
margos margos 16:56 13.04.2009

Re: Tako je to

prosto - "ja" koristim za sebe, "mi" za nas

Ma jeste jednostavno - kad naučiš:)))

U braku sam ja non stop govorila ''mi'' a on 'ja'' - kad smo krenuli u razvod, promenilo se:) Često i danas on priča u kategoriji ''mi'', a ja strogo razdvajam:)))
alselone alselone 12:30 13.04.2009

Klip

je zastrasujuci.
margos margos 20:08 13.04.2009

Re: Klip

alselone
je zastrasujuci.

Da. Jeste. Mene podsetilo na film ''Bes'' sa Majkl Daglasom - a zastrašujuće je jer su to sve obični ljudi poput bilo koga od nas. Da se ne ljute oni neobični - htedoh reći, nije snimano u zatvorima ili pod nekim ekstremnim uslovima nego svakodnevna, uobičajena situacija na poslu.... i kvrc...
Unfuckable Unfuckable 20:17 13.04.2009

Re: Klip

Da. Jeste. Mene podsetilo na film ''Bes'' sa Majkl Daglasom

moguće je da je u pitanju film "Pad", hm, ali možda grešim
Ima nešto sjajno s tim filmom, ako na taj misliš : i pored obilja zaista brutalnih scena i "prelamanja preko kolena" meni se - pucajte, slobodno - neoooopevano dopada ona u nekom kvazimekdonaldsu, kada On insistira da dobije ono što se nudi na slici / reklami iznad bara, a ne ponuđeni pisovšit...dosledno, a retko kome padne na pamet takvo razmatranje, obično se ljudi mire sa tim da budu "prevareni za svoje pare"

Što se klipa sa raznih poslova tiče, mislim da su blago rečeno svi primeri - genijalni i pomalo čak nadrealni, meni je fascinantno kako dođe do "pucanja" bez ikakve prethodne najave ili neke gradacije simptoma, ispadosmo mi ovde neki skroz staložen svet
(mada, kladim se da je mnogima od nas, mnogo puta bar nešto slično palo na pamet u sličnim okolnostima)
margos margos 21:31 13.04.2009

Re: Klip

moguće je da je u pitanju film "Pad", hm, ali možda grešim

Jeste, taj je film, al koliko se sećam tada je prevođen kod nas kao ''Bes''. Ja ga tako upamtila, al možda ja pogreših.

PS Meni je i dalje scena u liftu favorit - bes iskaljen na slučajne sapatnike.
jesen92 jesen92 12:32 13.04.2009

MI

E, al da ne davim, bolje da pitam vas, da li i vi kažete 'mi' a mislite na sebe?
....Ne mislim na sebe, obicno mislim na neku grupu kojoj po necemu pripadam.....
margos margos 16:59 13.04.2009

Re: MI

....Ne mislim na sebe, obicno mislim na neku grupu kojoj po necemu pripadam.....

To je potpuno ok.:)
Ja reagujem na one slučajeve kad neko priča tipa ''nemoj tako, evo ljudima smeta to i to...'' ... a istina je ''meni smeta, al se krijem''.
jesen92 jesen92 22:33 13.04.2009

Re: MI

... a istina je ''meni smeta, al se krijem''.
..e ja nisam od tih, zato mi na parkingu ispred zgrade cesto ispumpavaju gume...stalno ratujem sa nekima koji se nepravilno parkiraju pa zbog njih ne mogu da udjem ili izadjem....ponekad se pitam kako to samo meni smetaju...
margos margos 22:36 13.04.2009

Re: MI

Smetaju i drugima, ali ćute da se ne kače s ludacima. To je ona druga krajnost
reanimator reanimator 12:33 13.04.2009

prvi!

Ove fore...kao nije hteo link..sad ću u komentaru..a sve samo zato da bi bila prva...to ti se, dete moje, ne računa :)
margos margos 13:45 13.04.2009

Re: prvi!

reanimator
Ove fore...kao nije hteo link..sad ću u komentaru..a sve samo zato da bi bila prva...to ti se, dete moje, ne računa :)

Ja sam naučila od tebe da postavim blog i odem da pijem piće :)
Ti si kriv - došli mi gosti.

Nama na blogu se to ne dopada.
ssvetlana92 ssvetlana92 12:39 13.04.2009

Moj slučaj.

Kad kažem Ja, to se uglavnom odnosi na moje mišljenje. Kad kažem Naše, odnosi se na moj stan, moja kola, nameštaj i tako te materijalne stvari...
U prvom slučaju će da se preganjaju i bore sa mojim mišljenjem dok se ne predam ( a to se još uvek nije desilo:))))
Dok u drugom slučaju, svi se u momentu slože!
Treba znati sa ljudima! :)
dilan_dog_93 dilan_dog_93 13:32 13.04.2009

Re: Moj slučaj.

Treba znati sa ljudima! :)

margos margos 19:46 13.04.2009

Re: Moj slučaj.

Joj Sslatka, iskusna si, vidim ja:)

leopold_lady leopold_lady 12:39 13.04.2009

Ako te zanima ....

moje mišljenje .... Ja ću ti ga reći .... Ako ne .... Preskočiću ovo....

A da bi govorila - mi - moram biti sa nekim u nekom odnosu... Mi predstavlja da imam dečka,vezu ili da radim nešto sa ljudima sa kojima sam u prijateljstvu i koji su mi bliski..... A to što ja nemam sve to - ne znači da ne treba da pišem ili... Znači?

Gde nisam poželjna - nema me .... Tako da bih volela to da razjasnimo....
margos margos 19:54 13.04.2009

Re: Ako te zanima ....

Hej, LL, ti jasno uvek pišeš u ''Ja'' stilu, a bogme i prezentuješ svoje tačke topljenja vrlo iskreno i emotivno. Sa tobom mi je jasno - nema potrebe za razjašnjenjima. Pišemo se kod tebe na blogu svakodnevno, pa sam naučila tvoj stil, sa sve tačkicama :)))


I da iskoristim da vam se svima izvinim što nisam bila tu, u nizu sam imala goste do sad, ta sam uspevala da na kvarno samo zvirnem. Hvala vam što ste tu:)))
leopold_lady leopold_lady 03:30 14.04.2009

Re: Ako te zanima ....

margos


Znaš,nekad i ja prolupam - ne zameri ....
j.bre j.bre 13:02 13.04.2009

I koja je vaša tačka topljenja?

Ona koja mi radi o dusi... i oko srca.

Ko mi tamo zaprsku napravi, taj ga je uboo. Ove druge stvari naucis da prevazidjes.
reanimator reanimator 13:15 13.04.2009

Re: I koja je vaša tačka topljenja?

j.bre
Ona koja mi radi o dusi... i oko srca.

Uuuu...imamo pesnika na blogu :)
E, j.bre...sigde Ša ima?
j.bre j.bre 13:37 13.04.2009

Re: I koja je vaša tačka topljenja?

Evo, lepim flastere.
Malopre sam se samozaprasivala, pa ispao poklopac sa bocice talka... Sad sam ko gejsha :)

A ti, si ziv? Obim glave, struka?
margos margos 17:04 13.04.2009

Re: I koja je vaša tačka topljenja?

j.bre
Ona koja mi radi o dusi... i oko srca.Ko mi tamo zaprsku napravi, taj ga je uboo. Ove druge stvari naucis da prevazidjes.

Mila sestro.... uh.... gde me nađe?
Pa sad ti kažeš: ''Na blogetu....''

Kad pitah za tačku topljenja, mislila sam na principe - kad te neko čačne u neki princip... Šta je ono što se ne oprašta? Za šra se oči vade i slične stvari...
j.bre j.bre 17:19 13.04.2009

Re: I koja je vaša tačka topljenja?

margos
Kad pitah za tačku topljenja, mislila sam na principe - kad te neko čačne u neki princip... Šta je ono što se ne oprašta? Za šra se oči vade i slične stvari...

Ma dobro sam ja tebe razumela, nego u pokusaju da budem "pesnik", nisam se lepo izrazila.

Htedoh reci da jedini principi koji me diraju jesu oni emotivne prirode. Budi covek, budi odan, budi fer. Ne maltretiraj slabije, postuj starije. Sve druge principe sam u jednom trenutku bacila u vodu.
Kako ovo da kazem, a da ne skliznem u patetiku... Kada iznenada shvatis da u trenutku mozes sve da izgubis, onda ti se nakako izbistri sta ti je u zivotu zaista vazno. Tu vrlo lako pootpadaju svi ti principi, koji su jos do juce bili nesto preko cega ne bi presla.
shumska shumska 13:11 13.04.2009

evo da se priključim

mada moram priznati da se nekako osećam kao uljez, jer se svi ovde dobro znaju...Nema veze...
Priznajem, nisam dobro shvatila pitanje, ali ću pokušati odgovoriti onako kako sam ga shvatila.
Uvek se plašim da kažem Mi jer mi to nekako deluje kao da govorim i u tudje ime - a pošto ne volim da neko priča u moje ime - to izbegavam.
A ako npr. hoću da kažem "mi ovde što živimo u Srbiji", ne ide - vidiš da sad postoji i Prva Srbija, Druga Srbija, Osma Srbija....(neuspela ironija)Ne znam Margos na koju si generaciju mislila kada kažeš da joj nije bilo svojstveno da govori Ja - jer se smatralo nepristojnim....Nešto mi se čini da sam i ja to u životu zakačila, na svoju štetu, a po tvojim (jako lepim /sad će svi reći kakav šliht, hihilihahala, a nije)blogovima čini mi se da pripadamo različitim generacijama.
Rekao mi jedared jedan monah kako ni Boga ni bližnjega voleti ne možemo, a da sebe ne volimo. Ja se zaprepastila! Upitah - a samoljublje? Kaže samoljublje je kada sebe stavljamo ispred svih i svega, svoje potrebe, htenja.
A o ličnoj tački topljenja, bolje drugi put.Jer sam preterala i sa "količinom" komentara, znam da to, podugačko ljudi ne vole, eto
shumska sa Š, jer mi onomad pri registraciji zaglupela tastatura
edit: postoji mogućnost da sam "promašila temu", izvini i za to
reanimator reanimator 13:20 13.04.2009

Re: evo da se priključim

shumska
a po tvojim (jako lepim /

U, koj šliht
shumska shumska 15:10 13.04.2009

Re: evo da se priključim

shumska
lepim /sad će svi reći kakav šliht, hihilihahala, a nije)blogovima

reanimator, pa zar to nije već rečeno

margos margos 17:11 13.04.2009

Re: evo da se priključim

edit: postoji mogućnost da sam "promašila temu", izvini i za to

Nisi je promašila.:)
Jesmo različite generacije, ali su te verovatno vaspitavali slični oni koji i mene. ''Ja'' je bilo odmah definisano kao samoljublje, egoizam, egocentizam, nadmenost.... I onda smo učili da govorimo -a ne kažemo, i da ne stojima odgovorno iza svojih reči. Jer je to kao nešto opšte, naše, zajedničko ili još gore diktirano i preporučeno mišljenje.

Da, ljubav prema sebi je lekcija koju mnogi od nas nisu učili niti savladali.


PS Ne obraćaj pažnju na Rea, on je najgori od najgorih - provocira da bih ga banovala, al ja neću



shumska shumska 17:51 13.04.2009

Re: evo da se priključim

e pa za ove reči razumevanja Margos - još malo šlihta
topcat topcat 13:18 13.04.2009

...

E, al da ne davim, bolje da pitam vas, da li i vi kažete 'mi' a mislite na sebe?


Kad kažem "mi" mislim opećenito - na društvo kojeg sam i ja jedan mali dio.
Da mislim isključivo na sebe (uključujući i na to kako će me drugi doživjeti) mnogi komentari bi drugačije izgledali.
Uglavnom se stavljam na kraj kolone i jedem "salatu" za izgovoreno...kako u životu, tako i ovdje.
margos margos 20:00 13.04.2009

Re: ...

Da, koliko sam te čitala, ti govoriš jasno u svoje ime i ne kriješ se iza kolektivnih doživljaja.

Na nekoj edukaciji, imali smo zadatak da tri dana govorimo ''I statements''. tj da izbegavamo opšte priče i govorimo u svoje ime, svoja osećanja, svoje misli. Uopšte nije bilo lako. Tutori su nas svaki čas ispravljali. Otada, često u rečenici koristim 'ja', pa kad je napisano, setim se da ispravim, jer su me učili da to nije lepo, ali kao unutrašnji dijalog - vrlo svesno negujem.
dilan_dog_93 dilan_dog_93 13:20 13.04.2009

@

margos
Okreni obrni, gotovo svaka priča dođe do toga šta ja ne mogu da oprostim, šta ja ne mogu da otrpim, šta meni diže živac, za šta ja ne mogu da oćutim, za šta ja mislim da bi trebalo neko da robija... i tako do u beskraj.

Imajte na umu da coveka sa kojim razgovarate vise zanimaju njegove licne zelje i problemi nego vi i vase brige. Upamtite da ga vise zabrinjava njegova zubobolja nego glad od koje umiru milioni ljudi, kao i da ga cir na vratu uznemirava vise nego svi svetski procesi.

Ako nismo zabavljeni pametnijim poslom, svi mi provedemo 90% slobodnog vremena razmisljajuci o sebi. Ako zelite da steknete prijatelje i naklonost ljudi pricajte o onome sto njih najvise zanima - tako ce u vama videti vrednog sagovornika.
margos margos 21:41 13.04.2009

Re: @

Imajte na umu da coveka sa kojim razgovarate vise zanimaju njegove licne zelje i problemi nego vi i vase brige.

Ovo je, svakako, logično. Pa pošto se često čita/čuje/prepoznaje lični benefit ili interes ispod zalaganja za opšte - otud i moje pitanje o ''ja i mi''. Baš to je zanimljivo, koliko smo toga svesni u svakodnevnoj komunikaciji?


PS. Bikčiću, još malo do rođendana:)))
dilan_dog_93 dilan_dog_93 00:27 15.04.2009

Re: @

PS. Bikčiću, još malo do rođendana:)))

Aha
rapunzel rapunzel 13:31 13.04.2009

imala

sam ludačku sreću da mi je u gimnaziji
predmet (pazi naziv) pkd predavala žena
koja nas je učila da razmišljamo pa tako

Učeni smo da rečenicu ne počinjemo sa 'ja' - pa se čudimo što nemamo svoje mišljenje, ali smo morali da znamo šta je pisac hteo da kaže,


ovo za pisca kod nje nije važilo.
nju nije zanimalo šta pisac oće, već mi.
trudila se da izgradimo svoj stav i to i pokažemo.

mada...
margos margos 17:54 13.04.2009

Re: imala

ovo za pisca kod nje nije važilo.
nju nije zanimalo šta pisac oće, već mi.
trudila se da izgradimo svoj stav i to i pokažemo.

URA i za nju i za vas!! I malko ti zavidim:)))
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:41 13.04.2009

Ne bih da tupim

Kažem, ne bih da tupim, ali da, ipak, malo razmotrimo problem odnosa mi - ja.

Od rođenja pa do treće-četvrte godine, socijalni stavovi deteta se uglavnom formiraju pod uticajem porodice, prvenstveno majke, a kasnije, vaspitno-obrazovni sistem i okruženje imaju dominantan uticaj na socijalizaciju deteta, budućeg čoveka.
Vaspitno-obrazovni sistem čine jaslice, vrtić, škola i neobavezni oblici organizovanja - pionirske, sportske i kulturno-obrazovne organizacije, a okruženje je društvo iz ulaza, zgrade, ulice, sela...

Socijalistički sistem, u kome smo odrastali i školovali se, svojski se trudio da razvije kolektivni duh kod dece i mladih, dakle mi. Ja je bilo potisnuto.

U zemljama kapitalističkog sistema pristup je bio drugačiji, ja je imalo prednost u odnosu na mi.
Doduše, bilo je razlika i u bivšoj YU. Crnogorci su kod muškog dela populacije tradicionalno insistirali na razvoju snažnog ega.

Tranzicija ne podrazumeva samo promenu društvenih odnosa, već i ključnih socijalnih stavova. Stavovi su, međutim, rezistentni i vrlo se teško menjaju. Mnogi i dalje očekuju da kolektiv (država, grad, opština, nacija...) rešava njihove evidentne ekonomske probleme.

Eto, tako mi mislilim.:)))
miloradkakmar miloradkakmar 17:11 13.04.2009

Re: Ne bih da tupim

Crnogorci su kod muškog dela populacije tradicionalno insistirali na razvoju snažnog ega.


Mislim da je kod Slovenaca JA bilo razvijenije.

Inače, ja sam nešto slično hteo da napišem za našu generaciju.

Mene u porodici , žena i deca , zavitlavaju zbog JA . Kada uradim nešto opštekorisno za porodicu ili rešim neki problem , onda se oni horski upitaju : koje to uradio ? i odmah odgovaraju : JA, misleći na mene.
margos margos 20:04 13.04.2009

Re: Ne bih da tupim

Tranzicija ne podrazumeva samo promenu društvenih odnosa, već i ključnih socijalnih stavova. Stavovi su, međutim, rezistentni i vrlo se teško menjaju. Mnogi i dalje očekuju da kolektiv (država, grad, opština, nacija...) rešava njihove evidentne ekonomske probleme.

Eto, tako mi mislilim.:)))

Vojislave, ovo kao da je Jeremija napisao:)))) Doduše. ti i možeš da pišeš mi, ja te čitam kao dvojac :)

Upravo je ta rezistentnost ono što me ponukalo da pišem. Najpre moja sopstvena, pa onda i tuđa. Ali, čim nas je troje (ti, Jeremija i ja) koji smo to primetili, već je lakše.
NNN NNN 14:08 13.04.2009

Marџ

čestitka za stotku
mariopan mariopan 14:49 13.04.2009

Re: Marџ

Tacka topljenja u onom klipu je zaista nesto sto jos nisam dozivela. Idem za svaki slucaj da razbijem peglu , nece sama da radi a i treba mi izgovor da batalim posao, ubise me ledja od stajanja.
Posle cu da ti javim jel mi bolje
vracarac92 vracarac92 14:56 13.04.2009

Re: Marџ

Idem za svaki slucaj da razbijem peglu

Zbog uroka...
Posle cu da ti javim jel mi bolje

100% ce ti biti bolje. Ne moze da omane.
mariopan mariopan 16:31 13.04.2009

Re: Marџ

vracarac92
Idem za svaki slucaj da razbijem peglu

Zbog uroka...
Posle cu da ti javim jel mi bolje

100% ce ti biti bolje. Ne moze da omane.

Bolje mi je
vracarac92 vracarac92 16:55 13.04.2009

Re: Marџ

Bolje mi je

Nisam sumnjao


tako sam ja razbio zeninog juga, nervirao me i to mu je presudilo
dilan_dog_93 dilan_dog_93 17:22 13.04.2009

Re: Marџ

vracarac92

tako sam ja razbio zeninog juga, nervirao me i to mu je presudilo

Pa normalno, iovako se vise ne prodaju, samo nerviraju ljude
vracarac92 vracarac92 17:43 13.04.2009

Re: Marџ

Pa normalno, iovako se vise ne prodaju, samo nerviraju ljude

Naravno...za olupanog dobio 1000evrica popusta za Punta iz kragujevca...koji se takodje vise ne prodaje!
dilan_dog_93 dilan_dog_93 17:59 13.04.2009

Re: Marџ

vracarac92
Pa normalno, iovako se vise ne prodaju, samo nerviraju ljude
Naravno...za olupanog dobio 1000evrica popusta za Punta iz kragujevca...koji se takodje vise ne prodaje!

A, mogu da ponudim ovako nesto
margos margos 20:16 13.04.2009

Re: Marџ

Hej bre, Mariopan, zezaš:))) Nisi je veljda razbila?
Znam bre da nisi, samo si žarko to poželela, je l tako?

Al me podseti, sem čaša u dertu, jedino što sam onako namerno najnamernije u besu razbila - bile su naočare neke mušterije pre mnogo godina. Dolazila ženska u moju radnju svakodnevno i nešto me zaluđivala, a potom me još nešto lažno optužila... Izađe iz radnje, i ja primetim da je zaboravila naočare - viknem za njom da se vrati, a ona se napravi da me ne čuje.... i ja 'ladno na pod, pa sve štiklicom u paramparčad. Počisti to odmah devojka koja je tada radila kod mene - te kad se ova vratila, ni traga od bilo čega... Dovela posle i milicajca (to je bilo pre policajaca) ... cirkus...
Uh, tad sam bila najbliže da nekog robijam, mamemi.:)))
builderka builderka 20:28 13.04.2009

Re: Marџ

Pazi kad sam vas pomešala. Do ovog časa sam mislila da si ti margos otišla da razlupaš peglu
(mada, kad bolje razmislim to mi se i ranije dešavalo).
A, za cvidže
margos margos 21:08 13.04.2009

Re: Marџ

Mariopan i mene često pomešaju - a mi to baš volimo:))))

A ovo, zamisli, bilo '91... al pazi kad i dan danas pamtim njeno ime i adresu...Možeš misliti koliko me pogodilo...
margos margos 21:44 13.04.2009

Re: Marџ

NNN
čestitka za stotku

Hvala unapred:)))
acky acky 23:44 13.04.2009

Re: Marџ

mariopan
.... ubise me ledja od stajanja. ...


Pa sedi dok peglaš!
(ili seckaš sastojke za ručak, i sl...)

jeste teško promeniti navike, al je ta teškoća privremena,
a dobrobiti za leđa-trajno!



NNN NNN 03:46 14.04.2009

Re: Marџ

margos
NNN
čestitka za stotku

Hvala unapred:)))
Misio sam na VIP izbore, ali me neko sabotira
mariopan mariopan 09:32 14.04.2009

Re: Marџ

margos
Hej bre, Mariopan, zezaš:))) Nisi je veljda razbila?
Znam bre da nisi, samo si žarko to poželela, je l tako?

Al me podseti, sem čaša u dertu, jedino što sam onako namerno najnamernije u besu razbila - bile su naočare neke mušterije pre mnogo godina. Dolazila ženska u moju radnju svakodnevno i nešto me zaluđivala, a potom me još nešto lažno optužila... Izađe iz radnje, i ja primetim da je zaboravila naočare - viknem za njom da se vrati, a ona se napravi da me ne čuje.... i ja 'ladno na pod, pa sve štiklicom u paramparčad. Počisti to odmah devojka koja je tada radila kod mene - te kad se ova vratila, ni traga od bilo čega... Dovela posle i milicajca (to je bilo pre policajaca) ... cirkus...
Uh, tad sam bila najbliže da nekog robijam, mamemi.:)))

Ma samo sam pozelela da je tresnem, samo da znas koliko imam vesa za peglanje.
Ali pegle sam se setila iz drugog razloga.

Imam razbijenu peglu koju sam tako mnogo volela i cuvala , bila je strasno skupa u ono vreme pre 12 godina kada mi je brat iz Pariza poklonio , istu takvu i sestri, ma kakva pegla to je bio spejs satl. Radila kao zmaj a lepa na oko, i sacuvana kao nova.

Jednom mi je dosao u goste drugi brat iz Beograda i ostao da spava kod mene. Ja sam legla ranije a on je ostao u dnevnoj , najvise voli da zaspi uz TV. Tih dana je imao jako mnogo posla i kod mene je dolazio bukvalno da se naspava. Sve vreme ga je neko zivkao na mobilni a i devojka ga je gnjavila......da ne duzim , ujutru on ode a ja da nastavim da peglam. Moja pegla krcka i otpadaju delovi, doduse sitni, one lampice i voda je iscurila.

Javim mu bas onako ljutito a on meni isto tako ljutito kaze da biram peglu koju god hocu, valjda mi je i on brat, valjda i on ima toliko para pa moze da mi kupi j*****nu peglu
Mislim , sada kada sam videla sta pises, da je on te noci imao tu tacku topljenja bas negde oko moje pegle.
mariopan mariopan 09:39 14.04.2009

Re: Marџ

acky
mariopan
.... ubise me ledja od stajanja. ...


Pa sedi dok peglaš!
(ili seckaš sastojke za ručak, i sl...)

jeste teško promeniti navike, al je ta teškoća privremena,
a dobrobiti za leđa-trajno!




Hvala , to znam i govorim mojoj cerki ali ja ne umem. Nekako sve bolje radim ako se jako umorim i ako me posle sve boli. Moracu da naucim, idu godine pa bolje da se spremim.
mariopan mariopan 09:42 14.04.2009

Re: Marџ

margos
Mariopan i mene često pomešaju - a mi to baš volimo:))))

A ovo, zamisli, bilo '91... al pazi kad i dan danas pamtim njeno ime i adresu...Možeš misliti koliko me pogodilo...

margos margos 10:11 14.04.2009

Re: Marџ

Moracu da naucim, idu godine pa bolje da se spremim.

To si u pravu, moramo da naučimo za treću mlados':)))

A ovo drugo - šta kažeš, kakvo sam zlopamtilo???
Neće da se izbriše iz memorije pamćenja, pa to ti je:)))
vracarac92 vracarac92 12:29 14.04.2009

Re: Marџ

A, mogu da ponudim ovako nesto

Nije prakticno. zena, dvoje dece....radije punto!
iris.davidovich iris.davidovich 14:59 13.04.2009

Odgovori

da li i vi kažete 'mi' a mislite na sebe?

Ja licno ne. Kad kazem ja, mislim na ja, a kad kazem mi, mislim na one koji u tom momentu cine mi sa mnom, i za sta je provereno da formira "mi" misljenje. a sam jasna?
margos margos 20:19 13.04.2009

Re: Odgovori

a sam jasna?

Pa kako da ti kažem.... mislimo da baš i nisi...
bocvena bocvena 15:56 13.04.2009

ja sam po ceo dan

mi
onda odem da budem malo
ja
pa shvatim da je
mi
uvek zabavnije

čak i kad dođe
do
tačke topljenja

margos margos 20:21 13.04.2009

Re: ja sam po ceo dan

Uuuu, ovo je kao pesmica... Ako je zabavno i dok je zabavno - sam' pjevaj:)
bocvena bocvena 23:17 13.04.2009

Re: ja sam po ceo dan

Dok sam pisala, sve mi je imalo smisla.
Dole pročitah Jasninu pesmu.
Sad mi ovo moje izgleda kao da mi u glavi žive mali ljudi.
A i Lepa me prepala.
margos margos 23:32 13.04.2009

Re: ja sam po ceo dan

A i Lepa me prepala.

Lepa je moj omiljeni ženski haosmajtor tj haosmajstorica:))))
mariopan mariopan 14:21 14.04.2009

Re: ja sam po ceo dan

bocvena
Dok sam pisala, sve mi je imalo smisla.
Dole pročitah Jasninu pesmu.
Sad mi ovo moje izgleda kao da mi u glavi žive mali ljudi.
A i Lepa me prepala.

Nemoj da se prepadas od Lepe, citaj malo izmedju redova. Ona je stoposto smirena. Ima onih koje se ne bi setile vibratora ni da ih UDBA ispituje, takvih bih se ja bojala, ko zna gde ce da im se desi "zuta minuta".

Margos brisi ako ti ne ide uz blog (ili niz)
margos margos 14:50 14.04.2009

Re: ja sam po ceo dan

Margos brisi ako ti ne ide uz blog (ili niz)

Ma šta tebi sad padaju na pamet gluposti.... Kad Reanimatora nisam zbog solfeđa brisala, ma di ću tebe ili Lepu zbog vibratora...
mariopan mariopan 15:33 14.04.2009

Re: ja sam po ceo dan

margos
Margos brisi ako ti ne ide uz blog (ili niz)

Ma šta tebi sad padaju na pamet gluposti.... Kad Reanimatora nisam zbog solfeđa brisala, ma di ću tebe ili Lepu zbog vibratora...

hahahah Ko o cemu a ja o ustipcima (.......) ne smem da kazem glasno
Blade Runner Blade Runner 16:32 13.04.2009

Do skora

sam mislio da mi je tacka topljenja mnogo visa. Iako su u klipu ekstremni primeri ima puno toga sto se zavrsava verbalno a i dalje je neka vrsta kljucanja. Mislim da Ja i Mi uglavnom koristim kako treba ali zbog
Moja generacija je učena da nije pristojno govoriti o sebi
verujem da ponekad i gresim.
margos margos 20:26 13.04.2009

Re: Do skora

Ma jesu ekstremni, ali ja pomislih koliko sam puta mentalno umaltila nekog... 'Ajd što to nisam stvarno, ok je, ali koliko puta sam poželela da nekom olupam o glavu telefon, tastaturu i li poželela pesnicu da mu zavalim posred lica i sl... Zabrinuh se. Pitam se od mentalnog preko verbalnog do stvarnog, fizičkog - koliki je put? Kratak? Dug? .............. tutim
Milutin Milošević Milutin Milošević 16:52 13.04.2009

Poznavanje sebe

Moja generacija je učena da nije pristojno govoriti o sebi - pa se onda pitamo zašto sebe ne poznajemo, a znamo šta se dešava na udaljenim krajevima Planete
Pre 5 godina, dok sam spremao kandidaturu za jedan posao za koji sam znao da ga neću dobiti, zamolio sam svoje prijatelje da mi kažu tri osobine koje su mi kvaliteti i jednu koju bi trebalo da popravim. Odgovori su bili veoma zanimljivi i tek kroz njih shvatio sam neke stvari o sebi.

Tačka topljenja? To kod mene ne postoji. Upravo suprotno. Što mi je bliže granica, ja sam sve hladniji - tako da sam preko nje ledeno hladan. Kažu ljudi: čak zastrašujuće
bindu bindu 17:50 13.04.2009

Re: Poznavanje sebe

Tačka topljenja? To kod mene ne postoji. Upravo suprotno. Što mi je bliže granica, ja sam sve hladniji - tako da sam preko nje ledeno hladan. Kažu ljudi: čak zastrašujuće


naprimer ;da li bi iz te tacke mogao neko -nekoga da ubije? (retoricko pitanje )
ili pak je tacka topljenja u kojoj ljudi gube glavu,?

mislim da i jedna i druga krajnjost nisu resenja.odgovor bi verovatno bio negde u sredini a opet sve moze da se posmatra kroz situaciju.




margos margos 20:31 13.04.2009

Re: Poznavanje sebe

Pre 5 godina, dok sam spremao kandidaturu za jedan posao za koji sam znao da ga neću dobiti, zamolio sam svoje prijatelje da mi kažu tri osobine koje su mi kvaliteti i jednu koju bi trebalo da popravim. Odgovori su bili veoma zanimljivi i tek kroz njih shvatio sam neke stvari o sebi.

U, da... to zna da bude zanimljivo. Meni je pre dve godine trebalo neko mišljenje prijatelja, i ja razmislim ko bi bio najpogodniji da da mišljenje i zamolim bivšeg buža da napiše karakteristiku. Kako je to lepo napisao - pronađoh pre mesec dana, pa sam sad uvećala i zalepila na zid pored rednog stola.... baš mi prija:))

A što se tačke topljenja tiče - znaš i sam da kad je nešto do te mere hladno da ta hladnoća peče :)
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 17:02 13.04.2009

sad Ja kao filozofiram :)

neko gore spomenu da nas u odbanistima uce Mi.
nesto se toga ne secam a odrasla sam u nasim jaslicama i obdanistima. mislim da je to sve individualno.
od malena sam skapirala da iz svoje koze ne mogu da iskocim i cesto pocinjem recenicu sa JA. da li je potrebno da kazem gde mi je ego? i alter ego ...a i ID.
prilicno sam svesna nesvesnog i obrnuto. to mi je i osnovno oruzje protiv haosa sto vlada oko nas.

volim timski rad sa osobama sa kojima sam na istoj frekvenciji. veca uzivancija ne postoji. biti sam i uzivati u plodovima svog zivota je dosadno i tuzno.

mnogo se palim na individualizam. to ne znaci da neko 'prosecan' ne moze da bude u mojoj okolini. volim ljude koji ne prezaju da budu ono sto jesu (ne na ustrb drugih ljudi), makar po drustvo oni bili 'losi' ili 'nemoralni' ili ovakvi, onakvi. zahvaljujuci toj osobini oni cine ovaj zivot zanimljivijim i lepsim.


a sto se tice tacke topljenja, to je vec druga prica. vrlo sam temperamenta i impulsivna. gluppost ume da me ubije u pojam, a glupih ljudi ima koliiko hoces i jezivo su opasni, lenji ljudi, imam dosta pet peeves i ako me ne provociras sa njima, bice ti svakako lepo pored mene.
a ako mislis sta me dovodi do ucmalosti...pa definitivno rutina i navika. pogotovu kada je to iz nekog komfora. zato sam i postala nematerijalista i vratila se svojim korenima 'bez kompromisa'.

svoju decu ima da vaspitavam samo u duhu njihovog individualizma. jebe se meni za drustvo oko mene, to su moja deca. potrudicu se da im prenesem sve sto znam i da sami zakljucuju i vode zivot onako kako misle da je pravilno. potrudicu se da im dam izbor a to je znaju da postoji izbor i da mogu da biraju...uvek.

gomile nasih generacija nisu znale da mogu da biraju nego kud svi tu i mali mujo. ta drustvena svest sto je vladana nekad vlada i sada....dovoljno govori sta se najvise gleda, i o cemu nasi sugradjani najvise pricaju.
a oni koji vide stanje stvari iz drugog ugla, obicno se smatraju ludacima.



margos margos 20:38 13.04.2009

Re: sad Ja kao filozofiram :)

a oni koji vide stanje stvari iz drugog ugla, obicno se smatraju ludacima.

Volim kad mi neko kaže da nisam normalna:) Predpostavljam i ti:)

Videla sam vaše komentare još dok su mi gosti bili tu, i jedva sam čekala da na miru sednem i pročitam - iskreno, vrlo me je zanimalo šta ste pisali, a kad videh tvoj 'referat', nisam mogla da dočekam trenutak da natenane uživam.

Činjenica je da nema glupih - ni pametni ne bi postojali...da nema dosadnih - ne bi se prepoznavali ni zanimljivi. Ako sam ja tebe dobro skapirala - ti voliš autentičnost, ma koliko se ona uklapala ili ne u društvene, pa i u tvoje lične norme. Jesam li dobro skapirala?

Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 20:51 13.04.2009

Re: sad Ja kao filozofiram :)

da. to sam rekla :)
jebote, ti kad srocis ...srocis :)) totalno sam nepismena!

a sto je najveca fora, svi bi mi bili autenticni (e to bi bila prava utopija drustva!) da znamo tacno ko smo i da se toga ne stidimo, bojimo.


iskreno, ne tice me se koliko sam drugima (ne)normalna jer bi to stvorilo potrebu da se drugima dokazujem, a to ne dolazi u obzir. sujetne sam prirode i moram da pazim do koje granice lelujam. spas sam nasla u tome sto uglavnom samu sebe suocavam sa sobom. i ludo se zabavljam :))
margos margos 21:03 13.04.2009

Re: sad Ja kao filozofiram :)

spas sam nasla u tome sto uglavnom samu sebe suocavam sa sobom. i ludo se zabavljam :))



U potpunosti te kapiram:)))
A uzgred da kažem - ja sam utopista.
Ali sam i strpljiva....I to je deo moje nenormalnosti. :)
margos margos 21:17 13.04.2009

Re: sad Ja kao filozofiram :)

Činjenica je da nema glupih - ni pametni ne bi postojali...da nema dosadnih - ne bi se prepoznavali ni zanimljivi.

I da dodam, da nema ZVEZDE, ne bi bilo ni Partizana:)))
bindu bindu 17:29 13.04.2009

.

I koja je vaša tačka topljenja?


ovo je stvarno dobro pitanje. nimalo lako pitanje sobzirom da ovaj zivot koji zivimo nije jednostavan i bezbolan.
naprotiv, veoma je komplikovan i ne cesto vemo bolan i fizicki i mentalno. moze da ima psihicke posledice teskih razmera ukoliko covek ne shvati bas to-' koja mu je tacka topljenja'.

sto se mene tice, trudim se da ostanem u celom. vec odavno sam shvatila da bih opstala u zivotnoj 'igri' treba da razumem sta mi se desava. meni to uspeva kroz 'psihoanalizu' koju sam naucila kroz budizam, koji praktikujem vec skoro 20 godina .
metode analiza uzroka i posledica su mi pomogli da spoznam istinu o sebi. jos od malena su me ucili da posmatram sebe kao uzrok svega onoga sto mi se u zivotu desi, i ovde mislim na stvari koje izazivaju "affliction", (izvinjavam se, ne znam tu rec na srpskom) koje se u glavnom posledice emotivne prirode. to je posledica nekog uzroka koja ce da proizvede veoma jaka osecanja kao sto je ljutnja, bes i sl. jos mnoga druga osecanja, zbog kojih ce covek na kraju da bude veoma nesrecan i da pati.i ne samo to. 'affliction'- tako prouzrokovane emocije, koje mogu da izazovu coveka na brzoplete odluke, koje mogu da imaju veoma lose posledice po coveka a to moze da se odnosi i na citave nacije. ponekad je dovoljna samo jedna rec koja cak moze da bude lepa (sve u zavisnosti kako je recena kao i njenm motivacijom) i da izazove ljutnju i bes.



dilan_dog_93 dilan_dog_93 18:02 13.04.2009

Re: .

bindu
sto se mene tice, trudim se da ostanem u celom. vec odavno sam shvatila da bih opstala u zivotnoj 'igri' treba da razumem sta mi se desava. meni to uspeva kroz 'psihoanalizu' koju sam naucila kroz budizam, koji praktikujem vec skoro 20 godina .

Sjajno, mene takodje privlaci budizam, bas zbog tog rada na sebi
bindu bindu 19:16 13.04.2009

Re: .

dilan_dog_93
bindu
sto se mene tice, trudim se da ostanem u celom. vec odavno sam shvatila da bih opstala u zivotnoj 'igri' treba da razumem sta mi se desava. meni to uspeva kroz 'psihoanalizu' koju sam naucila kroz budizam, koji praktikujem vec skoro 20 godina .

Sjajno, mene takodje privlaci budizam, bas zbog tog rada na sebi


budizam nije nimalo jednostavan. to je jedno 'izvorno ucenje' koje itekako zahteva posvecenje da bi se ovladalo tehnikama, neopodno je imati dobrog ucitelja sto na zalost je veoma tesko naci iz razno raznih razloga.
.kao prvo nema ih u velikom broju.
kao drugo treba naci nekoga koji ne samo da je dobar ucitelj nego da odgovara 'tvom metalitetu'i.
trece, nece a i nemoze svaki ucitelj da primi sve one, koji bi zeleli da budu njegovi ucenici.tako da to nije lako.




margos margos 20:48 13.04.2009

Re: .

metode analiza uzroka i posledica su mi pomogli da spoznam istinu o sebi. jos od malena su me ucili da posmatram sebe kao uzrok svega onoga sto mi se u zivotu desi,

Najpre, radovala sam se da pročitam i šta si ti rekla na ovu temu...:))

I potakla si me da se setim jednog svog višednevnog besa od pre pet godina....

Posvađala sam se s prijateljem zbog gluposti - ono što je bilo vidljivo i na površini, bilo je toliko smešno, gotovo dečije, ali je moja reakcija bila furiozna. Danima sam samo besnela i besnela, a onda, kad sam istutnjala sav taj bes, zapitala se ''ok, desilo se to i to... ok... ZAŠTO je to mene toliko pogodilo? koji moj unutrašnji program je to potkačilo? gde je to mene tako snažno ubolo?'' i onda sam kroz dva dana složila priču u glavi, da sam mogla da odem kod njega i da mu se zahvalim - da se to nije desilo, ne bih zalečila jednu staru bolnu ranu.

E sad, on nije ništa skapirao od cele moje priče. Pokušala sam da objasnim, al zalud. No, to dalje nije bio moj problem. Zahvalnost je ostala.
dilan_dog_93 dilan_dog_93 20:52 13.04.2009

Re: .

margos
i onda sam kroz dva dana složila priču u glavi, da sam mogla da odem kod njega i da mu se zahvalim - da se to nije desilo, ne bih zalečila jednu staru bolnu ranu.

E sad, on nije ništa skapirao od cele moje priče. Pokušala sam da objasnim, al zalud. No, to dalje nije bio moj problem. Zahvalnost je ostala.

bindu bindu 21:45 13.04.2009

Re: .

I potakla si me da se setim jednog svog višednevnog besa od pre pet godina....


dobro je da ti se to cesce ne desava, mislim na bes kazu budisti to je veoma lose za nase zdravlje uopsteno. takve episode navodno sostavljaju tragove ko kad neko ima srcane ili mozdane udare...nedaj boze!

evo i tebi da stavim mandalu koja sluzi za meditaciju ( good luck) zato sto je ovo pametan blog.


margos margos 22:04 13.04.2009

Re: .

dobro je da ti se to cesce ne desava, mislim na bes kazu budisti to je veoma lose za nase zdravlje uopsteno. takve episode navodno sostavljaju tragove ko kad neko ima srcane ili mozdane udare...nedaj boze!

Ja sam ti neki integrativni vernik paganskog usmerenja - pa da kažem šta mislim na tu temu. Gotovo sam sigurna da svaka jaka emocija ostavlja trag, a ovakav bes baš takav udar - ukoliko se ne sanira. Saniranje se po mom uverenju obavlja osvešćivanjem i stavljanjem na svoje iskustveno mesto. Profit od iskustva dođe kao banjsko lečenje :)))

Hvala i za mandalu i za kompliment:)

Inače, bes koji sam taložila, upravo mi je na površinu povukao moj drugar budista... toliko je čudesno osetljiv da ga je prepoznao pod gomilama slojeva. Nije on lik iz ove opisane epizode, ali je značajan u mom životu.:)
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 22:26 13.04.2009

Re: .

bindu
I potakla si me da se setim jednog svog višednevnog besa od pre pet godina....


dobro je da ti se to cesce ne desava, mislim na bes kazu budisti to je veoma lose za nase zdravlje uopsteno. takve episode navodno sostavljaju tragove ko kad neko ima srcane ili mozdane udare...nedaj boze!

evo i tebi da stavim mandalu koja sluzi za meditaciju ( good luck) zato sto je ovo pametan blog.




mislim da je iskaljivanje besa mnogo bolje nego domudjavati se sam sa sobom u tisini. ovako izbacis prvu ruku (ko kad pises knjigu) putem besa, pa onda krenes da poliras...

budisti ..ma lako je njima da zvocaju u tihom okeanu i nirvani...i ja tako mogu da pobegnem od civilizacije (samo bih kupila vibrator za svaki slucaj).

bes treba izbaciti odmah.
margos margos 22:32 13.04.2009

Re: .

bes treba izbaciti odmah.

Jes, kad znaš da si besan - onda ide lako. Često je bes toliko spakovan duboko, da misliš da si mala maca, a ono vulkan negde unutra, nemaš pojma kad mu je zabranjeno da radi.... još od malu nogu, što bi rek'o moj drug.

A budiste mi ne diraj
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 22:45 13.04.2009

Re: .

margos
bes treba izbaciti odmah.

Jes, kad znaš da si besan - onda ide lako. Često je bes toliko spakovan duboko, da misliš da si mala maca, a ono vulkan negde unutra, nemaš pojma kad mu je zabranjeno da radi.... još od malu nogu, što bi rek'o moj drug.

A budiste mi ne diraj



pardoniram :)))

nisam imala nikada taj bes duboko u sebi...mozda bas zato sto ga ispoljim odmah..i resim sve sto mogu sad i odmah pa kud pukne.
bocvena bocvena 23:05 13.04.2009

Re: .

nisam imala nikada taj bes duboko u sebi...mozda bas zato sto ga ispoljim odmah..i resim sve sto mogu sad i odmah pa kud pukne.


Ups, al i dalje se plašim.
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 23:11 13.04.2009

Re: .


nesto tehnicki nisi dobro uradila jer nista nije moje do mislim.
margos margos 23:30 13.04.2009

Re: .

Lepa Radmilovic
nesto tehnicki nisi dobro uradila jer nista nije moje do mislim.

Šta bi???
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 23:39 13.04.2009

Re: .

margos
Lepa Radmilovic
nesto tehnicki nisi dobro uradila jer nista nije moje do mislim.

Šta bi???

pa vidis da je spojila tvoj i moj komentar u jedno :) kao da sam ja rekla. odbijam da budem plagijator :)
margos margos 23:48 13.04.2009

Re: .

odbijam da budem plagijator :)

Ma idi bre Lepa u peršun! Pa ti i da 'oćeš, ne umeš da uradiš nešto, a da se ne prepozna da si ti:)))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana