ALPHAlsifikat BANK ATM

Sestre Bogavac RSS / 09.04.2009. u 16:37

zadržite kusur
zadržite kusur
Događaj najneobičniji! ... U komšijskoj apoteci, biram teglice s kašicama za bebu. Plaćam novčanicom iz bankomata, nalaktim se na pult da sačekam kusur... kad, apotekar, onako stidljivo, gleda u mene, pa u hiljadarku :
„Plašim se da imamo problem.“ , promrmlja.
Problem?! ... Kakav, dođavola, problem?!
Kupujem tamo svaki dan i isti taj ljupki apotekar tvrdi da smo mu najbolje mušterije. Mog sestrića, od kad se rodio, naziva Zlatnim Prijateljem Apoteke.
„Ova novčanica je falsifikat.“, kaže mi.
Ljudi u redu iza mene, zagledaju se u čudu... Ko bi rekao da se iza kupca Hippovih kašica, bez glutena, krije pokvareni falsifikator?!
„Daj, nemoj da me zajebavaš!“, omakne mi se, ne baš pristojno.
„Vidi ovako“, pokaže mi on, „Ovo je novčanica od hiljadu dinara.“
„U čemu je razlika?“ , pitam ja.
„U boji.“, skrene mi pažnju, „A i u tome što joj nedostaje broj.“
Potpuno zblanuta, uzimam u ruke obe novčanice, pa ih zagledam, kao u onoj enigmatskoj igri „Pronađite 10 razlika“. I stvarno... Nijansa crvene je malo tamnija... Jedan broj fali, a drugi je odštampan sasvim drugačijom bojom. Umesto Jelašića na pravoj novčanici, moju je potpisao Mlađen Dinkić, među nama poznat kao Dinosaur Junior.  
„Nema veze“, kaže mi apotekar, „Donećeš drugi put...“
„Ma, kako nema veze, čoveče?! Ovo je novčanica iz bankomata!!!“
„Jesi sigurna?“, pita.
Jesam li sigurna?! ... Apsolutno, da. Pa, ja sam poštena intelektualka. Što je još gore: mlada umetnica, not 2 say: bedno piskaralo! ... Poslednji put sam novčanicu od pet hiljada videla... Ni ne sećam se kad.
To sasvim briše mogućnost da mi je ovu, spornu, neko uvalio kao kusur. ... Morala je dakle, doći do mene... i tu odmotavam film u nazad.
Prošle noći!  Kasnim na probu u Buhi.
Trčim do obližnjeg bankomata, podižem dve hiljade dinara, pomalo nadrkana zbog toga što to nije bankomat moje banke. Od kad mi iz Societte Generala redovno šalju izvode na mail, skapirala sam da mi sve druge banke uzimaju ogromnu proviziju. Od tad se trudim da, kad god mogu, podižem pare samo na SG ATM. ... Nije mi dakle, ni sada pravo, što će mi ALPHA BANK uzeti sto kinti, ali kasnim i nemam za taksi, tako da- šta je tu je.
Jedna mi stvar ipak privlači pažnju. Na ekranu ALPHA bankomata reklamiraju neku promotivnu akciju. Kao: kad skupite pet potvrda da ste kod njih digli svoj keš, možete ući u bilo koju poslovnicu, i uzeti svoj „poklon“...
Posmatram to, sa velikim interesovanjem.
Razmišljam živo: ma, kakav poklon! Uvalićete mi svoje promo sranje, koje sam pritom sama kupila od 1% provizije koju mi uzimate, po transakciji...
I mada znam da „poklon“ neću podići, trpam potvrdu u novčanik. Po prinicipu, možda mi zafali tema za subotnju kolumnu...
U sledećem trenutku, već zaustavljam taksi i može biti da petnaest minuta kasnije, taksisti, ni krivom ni dužnom, uvaljujem falsifikat.
Jednog sam se, dakle, otarasila.
Drugi mi je ostao u novčaniku, i pola Senjaka upravo gleda kako pokušavam da ga razmenim, ni manje ni više, nego na teglice s kašom.
Dobra fora! ... Glumi brižnu tetkicu, a ustvari potura lažne novčanice.
Istrčavam iz apoteke i gurajući sestrićeva kolica brzinom od 200km/h, upadam u ofis Alpha banke, s čijeg sam bankomata juče podigla inkriminišući papir.
Trudim se da im pribrano objasnim situaciju.
„Vi nemate potvrdu da ste to digli kod nas.“ , kaže mi službenica.
Ali, ja imam! ... Isučem zgužvani papirić pa joj ga nabijem pod nos.
„Ovo je samo potvrda da ste podigli dve hiljade dinara. Ali, vi nikako ne možete da dokažete kako je jedna od dve, bila baš ova novčanica.“
Ah,  tako?...
Obuzdam želju da je pogodim stolicom, dosetivši se trika svoje koleginice. Kad god te neko u Srbiji laže, a ti se ponašaj ko Engleskinja- savetovala me.
„Ja sam apsolutno konsternirana“, kažem hladno glumeći autoritet.
 „A ja vam verujem samo pedeset posto.“, odgovara službenica, maliciozno. Izgleda da je i ona trenirala stiff upper lip ponašanje, „Bankomat, zapravo, i ne može da izbaci falsifikovanu novčanicu.“
„Očigledno može. Molim vas da otvorite taj vaš bankomat, jer ćete u njemu sigurno pronaći još koju takvu.“
„Šta ćemo mi da radimo“, odgovara mi, „To nije Vaša stvar.“
„Ali, to je Mojih Dve Hiljade, na koje ste mi uzeli 100 dinara provizije. Vi ste me opljačkali!“
„Vi to nemate kako da dokažete. Doviđenja. Prijatno.“
Uspem još samo da promrmljam: pisaću o ovome... ko da to ikog zabole, šta ću ja i kako, po svom blogu... Obezbeđenje me gleda mrko... Gledaju tako i na mog sestrića, koji se pritom odlično zabavlja, ne shvatajući da je upravo ostao bez svoje užine.
I šta ja sad da radim?!
Koga da zovem? Kome da se žalim? Koga da pitam za savet? ... I što je najgore... kako da ponovo stavim karticu u bankomat, bilo koje banke?!
Ne mogu ništa da dokažem.
Drugari iz kraja me savetuju: „Idi, bre, kod prve ćorave babe na pijaci, i kupi kilo luka! Vidi kakva je... savršena. To, brate, niko neće provaliti!“
Ali, to je krivično delo!
I neću da umnožavam što ne odobravam.   
Već mi je muka od same ideje da sam i onom taksisti sinoć, može biti, uvalila.
Muka mi je kad pomislim kako je jutros poslao ženu na pijac, ili u apoteku.
Muka mi je od svega, a posebno od toga što sam bez kinte. I imam pare na računu... ali, kako da ih i odakle podignem, sad kad sam ovako istraumirana?
Tešim se time da mi bar tema za kolumnu ne nedostaje.
Al, problematično je što teme plaćam, skoro isto toliko koliko na njima zaradim.
Dosećam se jednog zastarelog naslova s našeg bloga, pa ga u glavi parafraziram: PLJAČKANJE ALPHA BANKE, NIKAKAV JE KRIMINAL SPRAM NJENOG OSNIVANJA!!!

Dinosaur Junior
Dinosaur Junior

Catch Them If U Can!
Minja Bogavac

Atačmenti



Komentari (156)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jaksa scekic jaksa scekic 16:56 09.04.2009

Pravac u MUP

sa potvrdama i prijavom gde ste dobili falsifikat, pa nek se oni gombaju posle

J
nimrod88 nimrod88 16:59 09.04.2009

Nimrod

Idi u SUP, da prijavis falsifikovan novac, ispricas pricu i dobijes potvrdu (posto moras da im das tu 1000) - jer ukoliko postoji sumnja da Alfa banka distribuira falsifikate, onda moraju da istraze, a onda idi u narodnu banku sa potvrdom, ne bi me cudilo da ti vrate 1000 dinara.
edit: Btw, sad se setih - bankomati (barem u svetu van srbije), imaju listin serijskih brojeva novcanica koje izbace, znaci oni mamlazi u Alfa banci (naravno da sluzbenica ne zna, trebala si da trazis odmah sefa ekspoziture), mogu da provere koja novcanica je izbacena odakle.
Moj najbolji drugi barem jednom mesecno terorise seficu jedne ekspoziture Intese, i provodi oko sat-dva na telefonu sa korisnickim servisom, toliko da ga sad prepoznaju po glasu kad ih zove i odmah rade sta bi trebalo da rade.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:09 09.04.2009

Re: Nimrod

edit: Btw, sad se setih - bankomati (barem u svetu van srbije), imaju listin serijskih brojeva novcanica koje izbace, znaci oni mamlazi u Alfa banci (naravno da sluzbenica ne zna, trebala si da trazis odmah sefa ekspoziture), mogu da provere koja novcanica je izbacena odakle.
Moj najbolji drugi barem jednom mesecno terorise seficu jedne ekspoziture Intese, i provodi oko sat-dva na telefonu sa korisnickim servisom, toliko da ga sad prepoznaju po glasu kad ih zove i odmah rade sta bi trebalo da rade.


svasta se nauci ovde po blogu...nisam imala pojma oko tih listinga serijskihh brojeva novcanica, ni da bih imala pravo da trazim...
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 17:16 09.04.2009

Re: Nimrod

Idi u SUP, da prijavis falsifikovan novac, ispricas pricu i dobijes potvrdu (posto moras da im das tu 1000) - jer ukoliko postoji sumnja da Alfa banka distribuira falsifikate, onda moraju da istraze


Misliš da to funkiconiše?

svasta se nauci ovde po blogu...nisam imala pojma oko tih listinga serijskihh brojeva novcanica, ni da bih imala pravo da trazim...


Hvala vam na savetima!
Uradicu tako, ujutru.
Stvarno sam pobesnela.
margos margos 17:42 09.04.2009

Re: Nimrod

svasta se nauci ovde po blogu

Zaista.
ne.nevena ne.nevena 10:04 10.04.2009

Re: Nimrod

nimrod88
a onda idi u narodnu banku sa potvrdom, ne bi me cudilo da ti vrate 1000 dinara.


Sve se slazem sa Vama, ali ovo je, mora biti, vic?

Stvarno svasta!! Nisam, zaista nisam, pomisljala da je moguce da bankomat izbaci falsifikovanu novcanicu! Pa neko je morao primiti tu novcanicu, neko je morao prebrojati (masina?) i spakovati stos (mora biti da je bila u sredini?), ubaciti novcanice u bankomat (opet, ako je bila u stosu, nemoguce ju je otkriti...).

Znaci, ostaje da je kriv onaj ko je novcanicu primio na salteru, a nije primetio da je fals...
elkris elkris 12:55 10.04.2009

Re: Nimrod

Sestre Bogavac
Idi u SUP, da prijavis falsifikovan novac, ispricas pricu i dobijes potvrdu (posto moras da im das tu 1000) - jer ukoliko postoji sumnja da Alfa banka distribuira falsifikate, onda moraju da istraze


svasta se nauci ovde po blogu...nisam imala pojma oko tih listinga serijskihh brojeva novcanica, ni da bih imala pravo da trazim...

Hvala vam na savetima!
Uradicu tako, ujutru.
Stvarno sam pobesnela.


Interesuje me epilog ovog dogadjaja. Šta kažu u MUP-u i Banci?
Javi šta si uradila.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:07 09.04.2009

direktli u mup!

sve prijavi.

ps. zar nisu do skora bili neki cudni naslovi po novinama bas o Alfa banci? ovo im bas i ne ide u prilog...
nimrod88 nimrod88 17:13 09.04.2009

Re: direktli u mup!

Da nisu naslovi bili o Alfa banci iz Rusije? Oni su u problemima, mislim da Alpha (ova nasa, grcka), nije :)
Bright Spot Bright Spot 18:27 09.04.2009

Re: direktli u mup!

Ako nije - biće...
builderka builderka 17:18 09.04.2009

mali propust

to je Mojih Dve Hiljade, na koje ste mi uzeli 100 dinara provizije

1% provizije koju mi uzimate

2000 * 0.01 = 20din
sorry, jače od mene
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 17:28 09.04.2009

Re: mali propust

2000 * 0.01 = 20din
sorry, jače od mene


Ne, ne, ne.
Ne bih se čudila da sam napravila matematički propust... Ali, samo nisam dobro objasnila.
Do odredjene sume, provizija koju ti uzimaju je 100 dinara. Posle uzimaju neki procenat.
A ja tripujem da ako treba da sakupim 5 potvrda, da bih dobila poklon, poklon verovatno u nabavnoj ceni vredi 5 dinara, jer ne mislim da ce mi pokloniti nesto vrednije od kineske hemijske olovke, sa svojim logom.

Dobro... mozda sam malo preterala... Uostalom, ja se stvarno u procente ne razumem.
Ali, kapiras na sta mislim.

Valjda.

nsarski nsarski 19:26 09.04.2009

Re: mali propust

Uostalom, ja se stvarno u procente ne razumem

:)))))))))))
Koju god cifru da ti neko da, podelis sa 100 i dobijes 1% od te cifre. Prosto ko pasulj!
builderka builderka 22:10 09.04.2009

Re: mali propust

Ali, kapiras na sta mislim.

kapiram
100din- zašta bre? (sad ti mene ispravi ako se ovo piše odvojeno)
I do sada sam izbegavala "tuđe" bankomate, od sada posebno.

I,kad već pljujemo banke:
zašto se plaća održavanje kartice, pa zar oni ne obrću naše noovce? ovce?
ElectricDreams ElectricDreams 17:19 09.04.2009

Srbija

Čoveče, šta ti je Srbija... taman misliš da si stigo do dna, otvori se podzemna garaža
gagas77 gagas77 10:34 10.04.2009

Re: Srbija

Čoveče, šta ti je Srbija... taman misliš da si stigo do dna, otvori se podzemna garaža

dexter92 dexter92 17:26 09.04.2009

btw

Avg(antivirus) mi prijavljuje da imas virus na sajtu (www.dramamentalstudio.com) te se obrati i hosting provajderu...:)
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 17:31 09.04.2009

Re: btw

Avg(antivirus) mi prijavljuje da imas virus na sajtu (www.dramamentalstudio.com) te se obrati i hosting provajderu...:)


Dexer radi za Alphu!!!

Salim se... Ne znam.... Provericu... U svakom slucaju, to nema bas mnogo veze s ovom temom.

Hvala na informaciji, u svakom slucaju.

Pozdrav.
Kazezoze Kazezoze 18:21 09.04.2009

Re: btw

dexter92
Avg(antivirus) mi prijavljuje da imas virus na sajtu (www.dramamentalstudio.com) te se obrati i hosting provajderu...:)

lazhe te avg jer ga ne placash:))))
dexter92 dexter92 18:55 09.04.2009

Re: btw

lazhe te avg jer ga ne placash:))))

moguce :)

& Sorry za troll :)
shunjich92 shunjich92 17:31 09.04.2009

korisno

sjajan text, i super su saveti koje su ljudi u komenarima pre mene dali...

mene interesuje epilog, ako ga bude bilo...

preporuka!
topcat topcat 17:44 09.04.2009

Meni

se jednom dogodilo da mi nisu uzeli novčanicu od 10$.
Plaćala sam cestarinu (G. Washington bridge za "ulaz" na Manhattan, tada 6$, danas 8$ - pa se ti vozi svaki dan...) i uopće mi nije bilo ugodno kad mi je teta u kućici rekla da imam lažan novac. Objašjavala mi je isto tako neke boje, niti, žig...i bila je razlika od njene novčanice, ali nisam provjeravala istinitost njene tvrdnje.
Za tu mostarinu su mi kasnije poslali račun, a novčanicu sam sutradan "oprala" u subwayu, ubacivanjem u automat za kartu.
shunjich92 shunjich92 17:50 09.04.2009

Re: Meni

pre par meseci sam nesto narucio iz amerike, pa su mi bili potrebni dolari... i brat mi kaze da obavezno odem u banku da kupim, jer mu je drug pricao kako su mu u jednoj od menjacnica prodali falsifikovanih 50 dolara... odem u banku da kupim... trazim dolare, kad sluzbenica onako po malo diskretno ''a sto kupujete, onako ili...''... objasnim joj da to nije njen posao, i da je ne interesuje, na sta mi ona kaze da bi mi preporucila ipak evre ako kupujem radi stednje, i da ipak za svaki slucaj sacuvam racun koji ce mi dati... toliko o tome...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:41 09.04.2009

Re: Meni

pa znas u cemu je fazon?
obicno kad idemo u UK pozelimo da na racunu imamo funte te kad dizemo ili placamo u UK, kao nema trange-frange oko € u £ i provizije, ili ista prica sa $$. ne! oni te puste da ti svoje evre prodas i kupis te dolare i ostavis im za proviziju, stavis na svoj devizni racun i onda, kad placas nesto karticom tim dolarima, oni ti skidaju dolara i rade povratni transfer u evre po mnogo nepovoljnijem kursu i uzimaju proviziju opet! banke u srbiji samo € priznaju i sve 'prevode' u €€, ali nece svi da ti kazu, tako da ostanes kratak...
sto bi rekao radovan iii, 'da pobijem g**** i gotova stvar'.
miloradkakmar miloradkakmar 17:54 09.04.2009

Lično kod DJ



Ja bih direktno kod
Dinosaur Junior.
. Njegov je potpis na novčanici , pa da kaže da li je to stvarno njegov potpis ili je super delo nekog " umetnika ".
Da li je i šta sestrić ručkao ? Znam , da jeste, ali moram da pitam.
Došlo vreme da se nabavljaju spravice za proveru ispravnosti novčanica.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 19:23 09.04.2009

Re: Lično kod DJ

Znam , da jeste, ali moram da pitam.


Jeste, naravno. :)
Baka je resila problem...

Nije to... Nego sam se pred detetom izblamirala... Kao, vodi ga tetka napolje, oce da mu kupi kasicu, a na kasi joj kazu: "Imamo problem"... Shvatas, nije za dete dobro da raste u takvom okruzenju. ))
Ljuttko Ljuttko 20:04 09.04.2009

Re: Lično kod DJ

Ali ne, ne , nisi se izblamirala, naobarot - pokazala si malom coveku kako se mirnim sredstvima resava konflikt.
Mirno and dostojanstveno se povuces da razmislis. Los bi primer bio da si kroz ono prozorce od stakla u banci proturila pesnicu ( mada bi moguce bio delotvorniji u iznalazenju resenja:)
Ja sam od brata naucila kako se ponasati sa bankarskim sluzbenicima ( uz izvinjenje ako ko ima ovde od njih , mozebitida nisu svi takvi) . Moj strah od njih seze jos iz onih vremena velikih nula na parama kad su te pitali koliko ti treba i odoka odredjivali da li ti je dosta i koliko uopste da ti daju - jos mi je sveze secanje na gospodzu sa ogromnom crnom pundjom tipjovanka ali jos vecom , crnom sminkom i 2 kg zlata na rukama u filijali beobanke na Zelenom vencu, nisam stala pred nju a da mi kolena nisu klecnula i ruka sama posla da vrati bar pola bijednih novaca uz reci, hvala, ne treba toliko.
Taj je strah trajao sve dok mi brat nije na primeru objasnio kako je posle pitanja sto ce ti toliko, trazio prvo sefa na sluzbenice, pa sefa na ekspozituru i obrazac za prituzbe na rad sluzbenika da bi se konflikt razresio pozivom direktoru banke. Mirnim tonom , dakako Posle su ga pozdravljale klimoglavom cim se pojavi na vratima.
Naravoucenije, ona drcna sto nije 50 posto sigurna ima biti odrukana kod sefa pa nadalje, nije njeno mozda ni da zna ali ako ne zna mora te uputiti na onoga ko zna a ne da te jos i lazovom nazove onako izokola.



Nije to... Nego sam se pred detetom izblamirala... Kao, vodi ga tetka napolje, oce da mu kupi kasicu, a na kasi joj kazu: "Imamo problem"... Shvatas, nije za dete dobro da raste u takvom okruzenju. ))

thug_b thug_b 17:56 09.04.2009

sestrob slatka,

obavezno otidji u muriju - to ti je i jedino sto mozes najpre da uradis.

Misliš da to funkiconiše?


ne plasi se da ce te i oni iskasirati. ja jednom otisla iz ciste zajebancije iako sam znala da nece moci da pomognu, tj. da nisu nadlezni za male sume (ukradene legalno)... i dan danas ne mogu da verujem na obrazovnoj pomoci i ljudskoj podrsci koju sam dobila. ne mora da znaci da ce tako biti, ali je moj primer veoma ohrabrujuc, narocito jer je i jedini.

a za taksistu ne brini puno, on je tvoju novcanicu (kao i sve pre tvoje, ako me razumes) vec zamenio za pravu.

a sad, pravo u policiju!!!!

PREDLOG: sto ne pita b92 nekog inspektora da pise o tome kako se sve malim nama kradu pare samo na konto toga sto mi ni ne znamo da je to kradja.

ps: o sluzbenicima u bankama i tome kako je sve negde dokumentovano, cak i u srbiji, drugom prilikom, tj. kad se vratis iz policije.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 19:25 09.04.2009

Re: sestrob slatka,

i dan danas ne mogu da verujem na obrazovnoj pomoci i ljudskoj podrsci koju sam dobila.


Volim ovakve primere!!!
Hvala na ohrabrenju.
tyson tyson 18:00 09.04.2009

Šta da se radi?


Pa zna se ko je nadležan za falsifikate, a i dužnost ti je da prijaviš jer je falsifikovanje krivično delo: policija.

Pa neka se oni yebavaju sa Alpha bankom, mada će i tebe da smaraju ispitivanjem, to im je posao jer po definiciji i ti si sumnjiva.



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:02 09.04.2009

Znam...

... da će nam banke svima doći glave.
I bankomati.
Ovako ili onako.
Kad tad.

Ništa ti njima ne možeš.
Pojedinac protiv imperije uvek gubi, sem u lošim filmovima.
thug_b thug_b 18:30 09.04.2009

Re: Znam...

nope.

bez banaka se ne moze. ako nemas racun - ne postojis, skoro pa tako na celoj planeti. bez bankomata se moze, samo treba zamisliti da ih nema... i tako dalje...

ne gubi pojedinac koji ima bankovni racun, nego onaj koji je mislio da ce imperija o njemu da brine, i da mu mnozi parice sama od sebe (to odlicno obecava), i da zivi uspesno i vecno...
gubi samo alavi ili lenji pojedinac, ili onaj sto vole da se kocka i zajmi.
(ili onaj, da rascistim za svaki slucaj, sto tek uci o imperijama franchised u imperiji srbiji, kao sto je sestrab - plus, njena prica jos nije gotova:)

mora se nauciti kako da od toga sto racun moras imati izvuces malo (izvuces se na vreme:) ili bar ostanes na pozitivnoj nuli (kad predjes u drugu imperiju:). to je sve sto mozes da uradis.
dodala bih, figurativno, moraju se nauciti citati sitna slova na zadnjoj strani, ali necu, jer upravo sam slusala o tome kako ta sitna slova ni najveci pravni i ekonomski umovi dansnjice ne umeju protumaciti - u-o-p-s-t-e:))))
Unfuckable Unfuckable 18:03 09.04.2009

Dinkiću....Jelašiću....Neko ?

osta' dete bez užine, helou ?

...a za onu drskos'
„A ja vam verujem samo pedeset posto.“

- pandure na vrat zbog rasturanja lažnih novčanica.
Pa neka ona dokazuje da nisu iz njihovog bankomata....50 % nisu, al' 50 % - jesu, je 'l?

Sestre Bogavac Sestre Bogavac 19:30 09.04.2009

Re: Dinkiću....Jelašiću....Neko ?

Pa neka ona dokazuje da nisu iz njihovog bankomata....50 % nisu, al' 50 % - jesu, je 'l?




Bravo, Unfuckable!
Tvoji me komentari uvek oraspoloze...
Pa, stvarno... Sta se to mene tice?!
Oni su neka prokleta Banka. To sto su uradili je ozbiljno Krivicno Delo.
I necu ja sa njima da se dokazujem. 50% hocu, a 50% necu.
Moje je da dignem buku, a oni posle neka se snalaze... Ili nek zatvore svoju lopovsku banku.
Unfuckable Unfuckable 19:56 09.04.2009

Re: Dinkiću....Jelašiću....Neko ?

pazi, ja sad moram da razmislim da li da se uopće družim s tobom :
zanemaruješ dete u najosetljivijem periodu - tj uskraćuješ mu svojim nemarom esencijalne namirnice (a za taksi je bilo...ha ?)...
osim toga : sav taj štres, u i apoteci i u banci, samo je još falilo da te u'apse a mališa da se rasplače u kolicima, eto scene holivudske i trajnih ožiljaka na sećanju detinjem.

A sad ozbiljno : ako me nešto nervira...ali nervira do želje da bacam bombe ili bar betonske table sa vrha svoje zgrade
- onda su to tkzv - madafaka - šoping - molovi i
hodi - naivčino - da - te - olakšam - banke
kojih ima tisuću milijuna komada, dakle - prevazišli su i Vesnu Pitonac po pojavljivanju....svudokolnom
drug.clan drug.clan 18:21 09.04.2009

evil bank

Dosećam se jednog zastarelog naslova s našeg bloga, pa ga u glavi parafraziram: PLJAČKANJE ALPHA BANKE, NIKAKAV JE KRIMINAL SPRAM NJENOG OSNIVANJA!!!


Svaki put kada cijem rec banka ja se setim one cuvene izjave Tomasa Dzefersona: I believe that banking institutions are more dangerous to our liberties than standing armies.


Pljacka banke je siguran put za raj, za one koji neveruju nagrada je vec tu
athanagard athanagard 23:23 09.04.2009

Re: evil bank

Svaki put kada cijem rec banka ja se setim one cuvene izjave Tomasa Dzefersona: I believe that banking institutions are more dangerous to our liberties than standing armies.


U ovom slucaju, preporucujem internet dokumentarac Zeitgeist Addendum.
Postoji i prevod na srpski.
Lepljiva Lepljiva 23:27 09.04.2009

Re: evil bank

Obavezno pogledati film :). Posle gledanja garant vam neće pasti na pamet da udjete u banku bez preke potrebe
crab crab 18:23 09.04.2009

NIsmo najgori

KOd nas ti bar Atm izbaci kakve takve pare...u US sam morao da koristim samo jedan ATM i to onaj ispred CitiBanke, jer pouzdano znam da nije prevara...inace na hiljade ATM-ova su prevara i software u njima je postavljen od strane hakera koji po stavljanju para na svoj racun dobiju i tvoj PIN, i broj racuna i stanje a i na kraju tvoje pare koje si uplatio...
srki92 srki92 02:14 10.04.2009

Re: NIsmo najgori

crab
KOd nas ti bar Atm izbaci kakve takve pare...u US sam morao da koristim samo jedan ATM i to onaj ispred CitiBanke, jer pouzdano znam da nije prevara...inace na hiljade ATM-ova su prevara i software u njima je postavljen od strane hakera koji po stavljanju para na svoj racun dobiju i tvoj PIN, i broj racuna i stanje a i na kraju tvoje pare koje si uplatio...


Hm, ovo prvi put cujem.
znik znik 06:21 10.04.2009

Re: NIsmo najgori

crab
KOd nas ti bar Atm izbaci kakve takve pare...u US sam morao da koristim samo jedan ATM i to onaj ispred CitiBanke, jer pouzdano znam da nije prevara...inace na hiljade ATM-ova su prevara i software u njima je postavljen od strane hakera koji po stavljanju para na svoj racun dobiju i tvoj PIN, i broj racuna i stanje a i na kraju tvoje pare koje si uplatio...


Prvi put čujem za ovo. Ima puno nezavisnih ATM mašina na kojima možeš da podižeš keš. Međutim, novac možeš deponovati samo na ATM-u svoje banke, i to onom koji prima deposite.
maksa83 maksa83 06:25 10.04.2009

Re: NIsmo najgori

Hm, ovo prvi put cujem.

Mislim da nije baš tako drastično ("hiljade sklekova, hiljade bankomata" ), ali postoji:

ATM skimming

ATM fraud

Citibank ATM fraud

Itd. itd.
crab crab 09:11 10.04.2009

Re: NIsmo najgori

svega mi, ljudi...uu pa ne znate kakve sam sve probleme zbog prevara imao u US sa bankama...stize mi jednog dana cek na moje ime, rukom lepo ispisan, u sumi od 3750$...kao od neke kompanije, koja, proverim na netu, stvarno postoji i to kao uspesna i poznata...i posto sam ocekivao neke pare, do duse ne tolike, ja stavim taj cek na svoj racun...da sad ne davim sta je dalje bilo, da se nisam raspitao i odmah sutradan ugasio svoj racun, imao bih takve probleme, da ne bih mogao 7 god da se oporavim...
sto se tice ATM-ova, pitajte Strongmana, potvrdice vam da je tako...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:19 10.04.2009

Re: NIsmo najgori

crab
svega mi, ljudi...uu pa ne znate kakve sam sve probleme zbog prevara imao u US sa bankama...stize mi jednog dana cek na moje ime, rukom lepo ispisan, u sumi od 3750$...kao od neke kompanije, koja, proverim na netu, stvarno postoji i to kao uspesna i poznata...i posto sam ocekivao neke pare, do duse ne tolike, ja stavim taj cek na svoj racun...da sad ne davim sta je dalje bilo, da se nisam raspitao i odmah sutradan ugasio svoj racun, imao bih takve probleme, da ne bih mogao 7 god da se oporavim...
sto se tice ATM-ova, pitajte Strongmana, potvrdice vam da je tako...

pa kazi detalje, sta bi bilo i zasto si morao da ugasis racun?
crab crab 09:46 11.04.2009

Re: NIsmo najgori

naime...pocne meni to dana da ne da mira ko mi je poslao, da li sam prvi put dobio na nekoj od laznih nagradnih igara itd...i kazem ja to par prijatelja Amerikanaca...i svi kao iz topa kazu isto: Jel ti je stiglo UPS-om?? Jel ti je stiglo kao preporuceno pismo?? Jel blejis dosta na Craigslisti?? (Tipa kao nasi Halooglasi) Trci u banku i zatvaraj racun odmah, pokusace da ti uzmu identitet...(identity theft) Naravno odem, nisam bas trcao, do banke i zatvorim racun...posledice su sledece:
-Kada je cek nevazeci, kopija tog ceka se salje nazad onome ko ti je poslao, sa tvojim brojem racuna i ostalim podacima napisanim na poledjini...i tako bi ti lopovi dobili dobili sve te moje podatke i mogli da se igraju kako hoce..
-Pri tom i da banka ne provali nekim slucajem da je cek lazan i da ga prihvati, ispada da je tebi te pare dala TA NEKA FIRMA, i ispada da si njih pokrao...pa ti posle dokazuj da si ti samo zrtva...
-krecu tuzbe i istraga...meni je rekao sluzbenik da ce me zvati FBI zbog dalje istrage, posto cek se salje njima zbog otisaka, jer je to Federal crime...
- rekao sam 7 godina, zato sto obicno time sjebes svoj kredit ciji oporavak traje 7 god...

kasnije su mi jos 2 takva ceka stigla, ali sam ih samo sa sve kovertom bacio u djubre...nisam hteo da slobodan dan provodim u policiji
Vlasta92 Vlasta92 18:40 09.04.2009

A ja kad bih to uradila,

dala negde tisucu takvu, odmah bi me provalili, helikoptere strovalili i u zatvor me sproveli bez sudjenja i prava na hleb i vodu! E, boranijo moja! Banke valjaju laznjake i nikom nista, a kontolori sprovode napolje decu iz autobusa kao krimose kada nemaju karte...

I sta sad? <_<
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 19:33 09.04.2009

Re: A ja kad bih to uradila,

E, boranijo moja! Banke valjaju laznjake i nikom nista, a kontolori sprovode napolje decu iz autobusa kao krimose kada nemaju karte...


Upravo to sam htela da kazem...
A najgore je sto je i ta jadna sluzbenica, takodje obicna boranija, ali misli da zato sto krvavo zaradjuje svoju bednu platu, mora da brani pozicije svog poslodavca.
E, zato sam ja jedna, sustinski, mnogo srecnija boranija.




p.s.
Hvala vam ljudi, vraca mi se optimizam.
leopold_lady leopold_lady 18:57 09.04.2009

Neverovatno ....

ja stalno dižem novac na bankomatu i do sada mi nisu uvalili falsifikat .... Ili ja ne znam ili oni koji su novac primili ne znaju - treće nema - ako je o falsifikatu reč....

Ja sam ti draga Minja ispala budala i to javno prvi put istinito pričam ovde....Htela sam sa kreditne kartice da dignem 20 000 dinara da bi pokrila neke druge račune i bla bla....Odem na najbliži bankomat Rajfhajzen banke na B. brdu - i on je registrovao da sam ja tražila novac - novac naravno nije dao - nego ga je progutao sa računa.... Tako da ja tih 20 000 nemam .... Mojima sam prodala priču da sam pare izgubila - gde da kažem da sam izvukla karticu a da pare nisam dobila....Taman bi me ubili.Te pare niko drugi nije dobio,jer sam ja kao debil stajala 10 minuta i gledala s nevericom u bankomat.....Mogla sam da uđem u banku i kažem....Mogla sam,al nisam......Pomirila sam se sa gubitkom tog novca ..... Od tada ne uzimam velike sume (doduše ograničeno mi je na 9 iljade) .... Srećom,radila sam pa sam skoro 5 svojih plata dala svojima bez da sam sebi išta kupila....
ElectricDreams ElectricDreams 19:04 09.04.2009

Re: Neverovatno ....

leopold_lady
ja stalno dižem novac na bankomatu i do sada mi nisu uvalili falsifikat .... Ili ja ne znam ili oni koji su novac primili ne znaju - treće nema - ako je o falsifikatu reč....

Ja sam ti draga Minja ispala još veća budala i to javno prvi put istinito pričam ovde....Htela sam sa kreditne kartice da dignem 20 000 dinara da bi pokrila neke druge račune i bla bla....Odem na najbliži bankomat Rajfhajzen banke na B. brdu - i on je registrovao da sam ja tražila novac - novac naravno nije dao - nego ga je progutao sa računa.... Tako da ja tih 20 000 nemam .... Mojima sam prodala priču da sam pare izgubila - gde da kažem da sam izvukla karticu a da pare nisam dobila....Taman bi me ubili.Te pare niko drugi nije dobio,jer sam ja kao debil stajala 10 minuta i gledala s nevericom u bankomat.....Mogla sam da uđem u banku i kažem....Mogla sam,al nisam......Pomirila sam se sa gubitkom tog novca ..... Od tada ne uzimam velike sume (doduše ograničeno mi je na 9 iljade) .... Srećom,radila sam pa sam skoro 5 svojih plata dala svojima bez da sam sebi išta kupila....


Au sestro :( Pa što bre?
To si morala odma' da prijaviš... to se bar da lako proveriti na stanju...
Software "pamti" koliko je bankomat para izdao i koliko para ima u sebi. Ako se te dve cifre ne slažu, a ne slažu se jer ti nije izbacio kintu (dešava se) to ti je već razlog za reklamaciju...
Unfuckable Unfuckable 19:11 09.04.2009

Re: Neverovatno ....

pa zamisli sad koliko kinte oni maznu na vaskolikom neukom ili neupućenom Gradžaninu / Gradžanki, majkomila, slatkoproklete li pare ?!
leopold_lady leopold_lady 19:16 09.04.2009

Re: Neverovatno ....

To si morala odma' da prijaviš... to se bar da lako proveriti na stanju...


Bilo mi glupo ... A sem toga - šta je novac? Ali,kad ga nema ume da bude zeznuto .....

Sad gledam pet puta u brojke - kad prilazim bankomatu .... Šalim se.... Kako Ameri kažu - shit happens (idel i t u ovo ne mogu da se setim)......Lekcija naučena .... Košta 20 iljade.... Dobro je kad nije više
dexter92 dexter92 19:22 09.04.2009

Re: Neverovatno ....

Lekcija naučena .... Košta 20 iljade.... Dobro je kad nije više

Koja lekcija? - "Zlocin se isplati"? :)

Naravno da je trebalo da reklamiras, mada sto rece Unf ko zna kolko se para pokupi na taj nacin...
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 19:41 09.04.2009

Re: Neverovatno ....

Mogla sam da uđem u banku i kažem....Mogla sam,al nisam....


Lady... zeno, zeno, zeno!!!
Ovo je jedna jako potresna prica.
Ja te stvarno kapiram... Imala si losh dan... Nije ti se svadjalo... Zbunila si se... Ili, otkud znam?... I meni se takve gluposti ponekad dese... ali, da Te iskreno posavetujem... kada se drugi put nadjes u takvoj situaciji, idi, svadjaj se, lupaj, pisi na blogu, svima se zali... To je neuporedivo lakse, nego trpeti takvu nepravdu i gutati je.

Bas si me sada podsetila na jedan dogadjaj.
Za Badnji dan sam, pred istim tim bankomatom lokalne Alpha Banke, gledala coveka kako stavlja karticu, ukucava iznos od 6000 dinara, izlazi mu potvrda i kartica, ali ne i novac... U opstoj praznicnoj atmosferi i stampedu na prodavnice... Banka, naravno, vec nije radila... I taj covek je stajao tamo i udarao u taj bankomat... I ja sam, naravno, u svojoj ludoj glavi, vec iskonstruiala pricu da mu je to bio poslednji novac, od kog je trebalo da kupi Bozicnji rucak za svoju porodicu... I vrlo je moguce da sam bila u pravu, jer mi je prisao, sav crven i urlao na mene: ne stavljajte karticu ovde, ne stavljajte!!! ... I ko me jbe sto sam to ipak i dalje radila....

Gore je neko rekao da ce nam bankomati doci glave, na ovaj ili onaj nacin.
Ocigledno, da.

Sestre Bogavac Sestre Bogavac 19:46 09.04.2009

Re: Neverovatno ....

Koja lekcija? - "Zlocin se isplati"? :)




Da nije totalno istinito, bilo bi tuzno. Ali, posto jeste ne mogu da se ne smejem.

Pa, naravno da se isplati!
To je vazna lekcija.

dexter92 dexter92 20:07 09.04.2009

Re: Neverovatno ....


Da nije totalno istinito, bilo bi tuzno. Ali, posto jeste ne mogu da se ne smejem.

Pa, naravno da se isplati!
To je vazna lekcija


Pa da makar malo radimo na tome (tj. protiv toga) barem ovako na blogu. Mozda i neki novinar procita, zainteresuje se , napravi se neki prilog, pa ako je pojava masovna mogli bi i 'organi' da reaguju...

Meni muka prisedne kad me konobar opljacka , samocascavanje uobicajena pojava, jos si malte ne seljak ako se cimas za stotku...
leopold_lady leopold_lady 20:08 09.04.2009

Re: Neverovatno ....

Ali, posto jeste ne mogu da se ne smejem.


Samo se smej ... I ja se smejem - sada .... Ali,malo sam opreznija.... Mogla sam da ostanem bez svega .....Recimo ..... Ali,eto .... Kad sve funkcioniše kako treba - onda je Ok... Ali,eto neke stvari se dešavaju.... Kao i tom čoveku.... A sada kada bi mi se desilo (sad ne radim) - mogla bi u Savu da skočim direkt

leopold_lady leopold_lady 20:13 09.04.2009

Re: Neverovatno ....

Mozda i neki novinar procita


Ovo će biti totalni trol i ako Minja želi - ću da izbrišem ... Radila sam neko istraživanje o nekim stvarima na net-u i sva važna donela neke zaključke - prosledila priču novinaru - na šta je on samo prokomentarisao da ne veruje da bi to ikoga zanimalo .Posle par dana se desilo da je manijak silovao devojčicu koju je upoznao na Karikama (sajtu) - gde se predstavljao kao mladić,a manijak manijakalni ima 158 (lažem ima 40 i nešto) godina... I onda - a jel može ona tvoja priča - jednom rečju MRŠ NOVINARI.... Čast izuzetcima....
dexter92 dexter92 20:34 09.04.2009

Re: Neverovatno ....


Ovo će biti totalni trol i ako Minja želi - ću da izbrišem ... Radila sam neko istraživanje o nekim stvarima na net-u i sva važna donela neke zaključke - prosledila priču novinaru - na šta je on samo prokomentarisao da ne veruje da bi to ikoga zanimalo .Posle par dana se desilo da je manijak silovao devojčicu koju je upoznao na Karikama (sajtu) - gde se predstavljao kao mladić,a manijak manijakalni ima 158 (lažem ima 40 i nešto) godina... I onda - a jel može ona tvoja priča - jednom rečju MRŠ NOVINARI.... Čast izuzetcima....

Pa to je zbog dzank novinarstva koje je u prvom planu, zuta stampa u bljuvotine na naslovnicu. Dok neko nekog ne prikolje ashovom nije zanimljivo.
Ovde ljudi i dan danas, 9 godina od nazovi prevrata ne razumeju moc demokratije i javne reci, javnog mnjenja.
Ocekuju da je dovoljno sto su jednog popodneva izasli na ulicu dovoljno da dodju neki pametni i posteni i od drzave naprave cvetnu bastu. E pa nece moci , demokratija je proces , ona se gradi decenijama , cak i na ovako 'malim' stvarima kao sto je kad te opljacka bankomat.
Ja sam bio nekim poslom u Austriji i od mog poslodavca (koji je btw. pun ko brod) saslusao dvadesetominutni monolog o tome kako je 'opljackan' u jednoj od onih kantina - benz. pumpi uz autoput jer je zemicku platio 90 centi mislim.
Eto , meni bi to bilo i glupo da prepricam 'da se ne blamiram' al on je verovatno to prepricao desetini ljudi od kojih ce mozda mnogi da zaobilaze tu radnju sad u sirokom luku...
tyson tyson 00:15 10.04.2009

Re: Neverovatno ....

Htela sam sa kreditne kartice da dignem 20 000 dinara da bi pokrila neke druge račune i bla bla....Odem na najbliži bankomat Rajfhajzen banke na B. brdu - i on je registrovao da sam ja tražila novac - novac naravno nije dao - nego ga je progutao sa računa.... Tako da ja tih 20 000 nemam .... Mojima sam prodala priču da sam pare izgubila - gde da kažem da sam izvukla karticu a da pare nisam dobila....Taman bi me ubili.Te pare niko drugi nije dobio,jer sam ja kao debil stajala 10 minuta i gledala s nevericom u bankomat.....Mogla sam da uđem u banku i kažem....Mogla sam,al nisam......Pomirila sam se sa gubitkom tog novca .....
Pa dobro, da li si ti normalna?! Jel' ti novac pao sa neba pa da ga tako poklanjaš i to KOME?! Banci koja je po definiciji lopovska institucija.

U kom si ti fazonu, nije mi jasno?! Šta, bio te blam (!!!) da uđeš u banku i tražiš svoje pare?! Blam od koga?? Jel' seku prste u toj banci svakome ko uđe i izblamira se?

Pa nisu ti bankomati prepravljeni bojleri koji izbacuju novac iz proreza; postoji softver koji prati upite (zahteve), isplaćeni novac; postoji kamera koja sve snima.

A ti se okreneš i odustaneš od svojih para, i to ne malih, zbog blama?!

Ne umem to da razumem...





builderka builderka 00:32 10.04.2009

Re: Neverovatno ....

Ne umem to da razumem...

a, ti kad neko padne još ga očepiš po ruci?
šteta je učinjena i šta sad?
tyson tyson 00:38 10.04.2009

Re: Neverovatno ....

šteta je učinjena i šta sad?
Ne učiniti je ponovo, ako ništa drugo.



builderka builderka 00:49 10.04.2009

Re: Neverovatno ....

pa, dobro to je valjda i sama shvatila
svi smo nekad napravili glupost, ali to nije razlog za natrljavanje nosa
tyson tyson 01:06 10.04.2009

Re: Neverovatno ....

svi smo nekad napravili glupost, ali to nije razlog za natrljavanje nosa
Nije mi namera bila da natrljavam ikome nos - ko sam ja da to radim - ali sam i dalje potpuno zaprepašćen olakim odustajanjem od sopstvene ne male otete imovine, i to zbog čega...




builderka builderka 01:12 10.04.2009

Re: Neverovatno ....

ok, verujem
pix3lchick pix3lchick 01:38 10.04.2009

Re: Neverovatno ....

leopold_lady
Te pare niko drugi nije dobio,jer sam ja kao debil stajala 10 minuta i gledala s nevericom u bankomat.....Mogla sam da uđem u banku i kažem....Mogla sam,al nisam......Pomirila sam se sa gubitkom tog novca ..... Od tada ne uzimam velike sume (doduše ograničeno mi je na 9 iljade) .... Srećom,radila sam pa sam skoro 5 svojih plata dala svojima bez da sam sebi išta kupila....

Jao, jao, jao.
Lady, za sve nepravilnosti oko ATM masina udjes u banku i razjasnis sta je bilo. Bez svadje i ubedjivanja. Naime, vecina banaka ima kamericu iznad bankomata - i tu lepo moze da se vidi da li si uzela novac ili ne. Meni se dogodio dvostruki slucaj na jednom bankomatu Procredit banke. Prvo nisam dobila svojih 3.800, ali je banka jos uvek bila otvorena i sve je proslo bez svadje jer su mi vrlo spremno dali pare - da li i kako to mogu da provere, to ne znam, ali ne verujem da bi mi tek tako dali novac "na rec". Pritom nemah ni potvrdu jer ih iz ekoloskih razloga nikada ne uzimam. Drugi slucaj (isti bankomat, subota popodne) - dobila sam novac, a kartice nema... I ne postoji nikakva dezurna sluzba za pljackaski nastrojene ATMove. U ponedeljak ujutru dobila u ekspozituri karticu nazad... Neki neurozan bankomat, ali i oni su masine koje rade po direktivi nekog kompjutera. Sve sto je elektronsko, moze da se zbinguje, a sve sto je mehanika (brojac novca unutra i mehanizam za izbacivanje novca/kartice/potvrde) moze da zariba. Onda je na banci da ispravi gresku masine.
ne.nevena ne.nevena 13:20 10.04.2009

Re: Neverovatno ....

leopold_lady
- i on je registrovao da sam ja tražila novac - novac naravno nije dao - nego ga je progutao sa računa.... Tako da ja tih 20 000 nemam ....


ne znam kad se ovo desilo, ali vase pare jos uvek stoje tamo negde, na nekom medjuracunu. otidjite do te banke, i trazite listing.

ovo se desava stalno desilo se mojim poznanicima dva puta. u momentu padne napon ili nesto drugo se desi sa strujom, i bankomat ne izbaci pare. one vas cekaju tamo, otidjite obavezno. pobogu, ako se ne javite, pare po zakonu stoje tamo ko zna koliko dugo...
fireworks fireworks 17:05 10.04.2009

Re: Neverovatno ....

dexter92
Lekcija naučena .... Košta 20 iljade.... Dobro je kad nije više

Koja lekcija? - "Zlocin se isplati"? :)

Naravno da je trebalo da reklamiras, mada sto rece Unf ko zna kolko se para pokupi na taj nacin...

Ako vam se to desi, a banka ne radi, udarajte u bankomat iz sve snage nekoliko puta. Svaki je povezan sa policijom za slučaj krađe i razbijanja, pa će da reaguje i uskoro stiže plava ekipa. Onda njima lepo kažete šta vam se desilo i tražite da naprave zapisnik. Mada, napredniji bankomati NE SKIDAJU sa računa ako pare nisu prošle kroz prorez.
ervetor ervetor 22:17 13.04.2009

Re: Neverovatno ....

Banka, naravno, vec nije radila..

Ono sto ja toplo preporucujem, i sto radim poslednjih desetak godina, jeste da koristim bankomate iskljucivo u radno vreme banke !
Ako mi proguta karticu ili nesto slicno, sa vrata se derem u banku drzeci jednim okom na nisanu bankomat sve vreme a drugim okom gledajuci u sluzbenike banke. Takozvani kameleon sistem !
flipper58 flipper58 20:27 09.04.2009

laznjaci van Srbije



Royal Mint is warned that one in 20 £1 coins is fake

The pound in your pocket may be worth even less than you thought. According to an investigation by the BBC, as many as one in 20 £1 coins may be a forgery – double the Royal Mint's estimate.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 20:48 09.04.2009

ma prijavljuj majmune

meni se desilo u Skoplju jednog leta da izvadim novac iz bankomata (zaboravila sam koja banka???) da mi proguta pola. Odmah sam otisla unutra i rekla im da mi bankomat nije dao pola novca. bila sam toliko uznemirena da nisam mogla ni da vicem na njih (jer sam mislila da ce mi trebati) pa sam onako jedva cujnim glasom trazila pare nazad. neka gospodja sto je radila na salteru je rekla sacekajte zvacu sefa. dosao covek ja mu pokazala racun i novac koji mi je bankomat izbacio i on reko izvinjavamo se zbog toga i lepo mi dao ostatak. ja nisam mogla da verujem jer sam bila 100% sigurna da ce da padne svadja, kad ono... ne znam dal ima veze sto mi je kartica izdata iz jedne americke banke ili ne, al je tip lepo reko da se nada da cu i dalje kod njih da vadim pare dok sam u makedoniji.
ElectricDreams ElectricDreams 20:57 09.04.2009

Plaćanje karticom...

Sad mi dečko kaže da je jednom plaćao karticom u prodavnici iznos od oko 12.000 din... Prvo provlačenje kartice kroz POS terminal "nije prošlo", sa sve štampanim izveštajem, ali je drugo provlačenje "prošlo"...
Sva sreća, ima uključeno da mu se šalje izveštaj o transakcijama pa je video da je dva puta proknjižen isti iznos. Žalio se i vratili su mu kintu.
Koliko njih ne provali duple iznose na svojim računima?
shumska shumska 21:44 09.04.2009

Falsifikati u krug

Neprijatnost zvana falsifikat mi se dogodila pre nekoliko godina, i to u nekoj fensi nbgd prodavnici telefona. Na starom aparatu baterija je umirala naporno i dosadno, pa nakon solidne finansijske injekcije u vidu honorara zaputim se ka prvoj prodavnicu mobilnih u bloku. Na brzinu nadjem ono što mi se dopalo i odem (uz neki cudan osećaj jer mi se čini kako gazda ima onaj wonna be krimi fazon, a da je prodavačica u stvari wonna be devojka srpskog gengsta.
Ukorim sebe sto mi takve bezvezne misli na um dolaze i krenem kući. Usput, uplatim dopunu u jednoj trafici-soma dindzi. Ispred ulaza setim se kako bi trebalo kupiti jos sitnica, za kuću. Kada mi je dat račun a ja da platim- - pružam hiljadarku......prodavačica (koja inače živi tri sprata iznad mene) me belo, jako pelo i upitno gleda. "Kažite, u čemu je stvar? "Falsifikat.!"- gazdarica vrisnula!
Kakav odvratan osećaj-strašno. Obrnem film, shvatim da me čudan osećaj nije prevario u prodavnici mobilnih, jer su od njih potekle sve novčanice koje su trenutno kod mene (još muka zbog žene kojoj sam ne znajući "uvalila" a ona mi ukucala dopunu....Sva sreća pa sam saznala. ispred prodavačice koja me poznaje....Pitam je šta bi uradila da je neko nepoznat pokušao da kupi tunjevinu, hleb i guaranu tom novčanicom? Kaže da bi zvala muriju, ionako je njena prodavačica u braku sa pandurom....
Grozota.
Pa ti još sa detetom u apoteci.....Nisi htela da činiš krivično delo, da je "uvaljuješ"-a ja čak nisam ni znala uplaćujući dopunu da to upravo činim!
Nikad lakše u Srbiji napraviti krivično delo. Pitam se kada će Ivica-Gljivica ući u trag ovima što se igraju umnožavanja...
hajkula1 hajkula1 22:56 09.04.2009

Re: Plaćanje karticom...

ElectricDreams
Sad mi dečko kaže da je jednom plaćao karticom u prodavnici iznos od oko 12.000 din... Prvo provlačenje kartice kroz POS terminal "nije prošlo", sa sve štampanim izveštajem, ali je drugo provlačenje "prošlo"...
Sva sreća, ima uključeno da mu se šalje izveštaj o transakcijama pa je video da je dva puta proknjižen isti iznos. Žalio se i vratili su mu kintu.
Koliko njih ne provali duple iznose na svojim računima?



Probala kreditnom karticom AMEX - nece, drugi put, nece, uzmem VISA karticu, nece, Master... (Intesa) platim keshom. Sacuvala sam one izvestaje transakcija nije uspela, sasvim slucajno, jer fiskalne racune i slicne papirice ne uzimam. Zaboravila sam koliki mi je limit na kojoj kartici, pa hajd na net da se podsetim. Kad svaki put je skinut iznos. Ne puno, po nesto manje, od 1000 dinara (3x). Reklamirala sam u banci i priznali mi bez reci, cak nisu sacekali da im dam izvestaje o neizvrsenim transakcijama. ''Izvinite, desava se, nesto nije u redu sa terminalima, sigurno je bio od SG banke... '' Da nisam imala izvestaje ne bih ni otisla da reklamiram. Desilo mi se jos par puta slicno, ali redovno sacuvam i racun i izvestaj. Jednom nije hteo da se odstampa taj izvestaj, ali sam uzela podatke od prodavca. Mnogi nemaju pristup netu.
Da imam frku od bankomata za dizanje para, imam, i tek ste me ubacili. Znaci, samo po manje sume da dizem.
Mnogi nemaju pristup netu.

Moja koleginica sa Alpha bankom ima bas dogodovstine, da joj bankomat proguta karticu, (negde recimo oko 10. decembra 2008.) pa se onda skoro mesec dana natezala dok su joj vratili, te mora da saceka kada se bankomati prazne, te nesto im sistem nije u redu pa nije tu nadlezna osoba, praznici.
Dobije novac koji je ostecen, nece svako da ga primi...
ne.nevena ne.nevena 13:24 10.04.2009

Re: Plaćanje karticom...

ElectricDreams
Sad mi dečko kaže da je jednom plaćao karticom u prodavnici iznos od oko 12.000 din... Prvo provlačenje kartice kroz POS terminal "nije prošlo", sa sve štampanim izveštajem, ali je drugo provlačenje "prošlo"...
Sva sreća, ima uključeno da mu se šalje izveštaj o transakcijama pa je video da je dva puta proknjižen isti iznos. Žalio se i vratili su mu kintu.
Koliko njih ne provali duple iznose na svojim računima?


desava se. i meni su na pumpi dva puta skinuli iznos, jer prvi put je pokazivalo da neji prosla transakcija. pumpa mi je bez reci vratila novac, cak su i nasli moj telefon i vratili mi pre nego sto sam ja videla na svom izvodu, videli su oni na svom odmah ujutru.

racune ne cuvam, ali slipove od kartice obavezno cuvam.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:55 10.04.2009

Re: Falsifikati u krug

Pitam se kada će Ivica-Gljivica ući u trag ovima što se igraju umnožavanja...

kad krene predizborna kampanja
4krofnica 4krofnica 21:06 09.04.2009

spistaljkomuustima

Ovo je samo potvrda da ste podigli dve hiljade dinara. Ali, vi nikako ne možete da dokažete kako je jedna od dve, bila baš ova novčanica.“


fenomenalno!

„Šta ćemo mi da radimo“, odgovara mi, „To nije Vaša stvar.“


jos bolje! ako moze biti.

da, to je klasican primer nemogucnosti da bilo sta uradis ili ispravis ili da se nadje kompromisno/konstruktivno resenje, neeeeee, nece moci.
sluzbenice caruju i nista ti nece pomoci sem ako nedignes frku, pred bar 7-8 ljudi, da zoves sefa, da se deres tako da je svima neprijatno, da trazis ko je direktor (heheee ovo mi se svidja), dakle samo frka pred svedocima i mozda dobijes trazeno- ne zato sto su ludi da ispravljaju grese, vec da se kurtalisu bede...

sa srecom....
a.bogdanovic a.bogdanovic 21:20 09.04.2009

Re: spistaljkomuustima

ali sluzbenica je bila toliko ogranicena da nije shvatila da, cak i ako postoji samo sumnja da banka distribuira falsifikovani novac, da ta banka ima daleko veci problem nego sto je jedan nezadovoljni klijent koji je dosao sa reklamacijom (na taj isti falsifikovan novac).
pretpostavljam da gospodza nece dobro proci u celom raspletu dogadjaja...ko bi drzao takvog bolida na platnom spisku?
4krofnica 4krofnica 21:23 09.04.2009

Re: spistaljkomuustima

taj bolid zeli da problem saceka bar do sledece smene,ne njene ofkors
a.bogdanovic a.bogdanovic 21:30 09.04.2009

Re: spistaljkomuustima

pa zato banka treba da ima propisane procedure u slucaju ovakvih situacija, koje nisu bas ni toliko retke. tipa, ako postoji sumnja u falsifikovan novac, pozovite tog i tog sefa, pritisnite dugme A, uradite to i to...nesto, bilo sta.
a ne da rasplet situacije zavisi od zdravog razuma osobe koja ga ocigledno nema.
jacHa. jacHa. 16:01 10.04.2009

Re: spistaljkomuustima

pritisnite dugme A, uradite to i to.


negde u dalekom svemiru čuje se zemaljska kontrola:
svinja 1: pritisni plavo dugme
svinja 2: pritisni žuto dugme
svinja 3: povuci zelenu ručku
muja: mujo, nahrani svinje i ništa ne diraj!
nimrod88 nimrod88 21:09 09.04.2009

Banke, kartice i bankomati

Sad, znam da ce mene da ispljuje jedna polovina blogera ovde, ali mnoge od ovih prica su malo....hm.......recimo da iskljucuju licnu odgovornost - progutao bankomat pare - udjes u banku/zoves onoga ko ti je izdao karticu; dva puta proknjizen iznost - zoves banku i tako dalje. To je vas novac, i to ljudi ne citaju izvestaje je vrlo cudan izgovor - ako ti neces da brines o svome novcu, ko ce?
ElectricDreams ElectricDreams 21:19 09.04.2009

Re: Banke, kartice i bankomati

nimrod88
Sad, znam da ce mene da ispljuje jedna polovina blogera ovde, ali mnoge od ovih prica su malo....hm.......recimo da iskljucuju licnu odgovornost - progutao bankomat pare - udjes u banku/zoves onoga ko ti je izdao karticu; dva puta proknjizen iznost - zoves banku i tako dalje. To je vas novac, i to ljudi ne citaju izvestaje je vrlo cudan izgovor - ako ti neces da brines o svome novcu, ko ce?


Znaš kako... Ovde u inostranstvu plaćam svakog meseca izvestan iznos za "održavanje računa". Ako oni ne vode računa o mom računu, zašto onda skidaju novac za tu "uslugu"?
Slažem se potpuno da treba voditi računa... ali kad radiš po 14 sati dnevno, baš nemaš puno vremena za takve stvari...
mojo.jojo mojo.jojo 22:10 09.04.2009

Re: Banke, kartice i bankomati

nimrod88
Sad, znam da ce mene da ispljuje jedna polovina blogera ovde, ali mnoge od ovih prica su malo....hm.......recimo da iskljucuju licnu odgovornost - progutao bankomat pare - udjes u banku/zoves onoga ko ti je izdao karticu; dva puta proknjizen iznost - zoves banku i tako dalje. To je vas novac, i to ljudi ne citaju izvestaje je vrlo cudan izgovor - ako ti neces da brines o svome novcu, ko ce?


Nemojte da se brinete oko "dvostrukog skidanja", Banka to sama primeti i taj prvi iznos oslobodi. Naravno možete da im zakukate pa da se to reši brže.

Na kraju krajeva samo jedan slip potpišete i samo jednom ukucate pin (ovo za pin nisam siguran).

Inače i meni se desilo da mi bankomat (i to u drugoj državi) ne izda novac. Kad sam se vratio i otišao u ekspozituru, nisu me odmah ozbiljno shvatili. Onda sam im ja objasnio da vrlo ozbiljan. Legle pare nazad na račun za 7 dana.
hajkula1 hajkula1 23:05 09.04.2009

Re: Banke, kartice i bankomati

mojo.jojo
nimrod88
Sad, znam da ce mene da ispljuje jedna polovina blogera ovde, ali mnoge od ovih prica su malo....hm.......recimo da iskljucuju licnu odgovornost - progutao bankomat pare - udjes u banku/zoves onoga ko ti je izdao karticu; dva puta proknjizen iznost - zoves banku i tako dalje. To je vas novac, i to ljudi ne citaju izvestaje je vrlo cudan izgovor - ako ti neces da brines o svome novcu, ko ce?


Nemojte da se brinete oko "dvostrukog skidanja", Banka to sama primeti i taj prvi iznos oslobodi. Naravno možete da im zakukate pa da se to reši brže.

Na kraju krajeva samo jedan slip potpišete i samo jednom ukucate pin (ovo za pin nisam siguran).

Inače i meni se desilo da mi bankomat (i to u drugoj državi) ne izda novac. Kad sam se vratio i otišao u ekspozituru, nisu me odmah ozbiljno shvatili. Onda sam im ja objasnio da vrlo ozbiljan. Legle pare nazad na račun za 7 dana.


Ne treba ako imam chip. Ne verujem da oni ispravljaju ako dva puta skinu pare, narocito ako se proba s jednom karticom pa sa drugom. Jednom je koleginica pisala reklamaciju i platila 100 (ili mozda 200 din) pa su tek posle nekoliko dana, jer jednom sedmicno sravnjuju, izvrsili korekciju. U Alpha banci. Htela da je menja, ali to nije bas jednostavno.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 04:29 10.04.2009

Re: Banke, kartice i bankomati

Banka to sama primeti i taj prvi iznos oslobodi.


Ma, daaaaj.
Ti radis u banci???

Pitam, samo zato sto je to sto pricas iz kategorije 2 GOOD 2 B.


Onda sam im ja objasnio da vrlo ozbiljan.


Ipak nesto vrlo morao da objasnis???


Legle pare nazad na račun za 7 dana.


Sedam dana je nekad, neciji ceo zivot.
Shvati to bukvalno ili hiperbolicno.
U svakom slucaju, sedam dana nije malo. Nije malo, na danasnju bedu.

(zamisli da je u pitanju novac koji si morao da podignes za lecenje nekog tebi bliskog!!! Ne daj Dragi Boze nikome, ali... zamisli!... )

Uostalom, zar tu bedu zvanu SEK(a) i nisu te iste banke napravile???
Nego?
Ko je?

Pa, hajde, molim te... Dokle da im gledamo kroz prste?
Oni nemaju novac, rade sa nasim.
Oni nemaju vlast. Osecaj vlasti im daje (nas) novac...

Kad su vec napravili takav sistem da ne mozemo da poslujemo bez njih, a zatim priznali da ne mogu da posluju sa nasim parama, ja stvarno ne vidim bas ni jedan razlog zbog koga ih makar ne bismo pljuvali na sav glas.

SEDAM DANA?
Sedmica?
Nedelja?
Tjedan???

Pa, to je zapanjujuce. !!! ... !!! ... Halo???

Meni su brze vratili torbu, kad su mi je oteli na ulici.

A pritom, te pokvarene banke, imaju uvid, i ne samo uvid, vec pravo da raspolazu sa svim mojim, veoma tesko zaradjenim finansijama!!!

Ko god da kaze makar i rec u odbranu banki, TAJ NIJE NORMALAN!!!

Pre svega, zato sto pojedinci nisu priznali, a banke jesu priznale da dozivljavaju krah.
FUCK THEM!
Svet koji su stvorili, ne oprasta greske.
Zasto bi se onda na njihove greske gledalo blagonaklono???

gaston92 gaston92 06:33 10.04.2009

Re: Banke, kartice i bankomati

SEDAM DANA?
Sedmica?
Nedelja?
Tjedan???


Sedam dana je vrlo kratak period ! U Australiji kad oces da unovcis chek, treba da cekas 3 radna dana da bi ti legle pare. Meni se desilo jednom da sam pokusao da podignem pare u nekom francuskom selu i ATM mi javio gresku. Medjutim, kad sam proverio svoj racun, skinuli mi pare 300 Evra. I onda sam ja iz Francuske zvao moju banku u Australiji da prijavim gresku i ceo proces je uzeo DVA MESECA dok nisam dobio svoje pare nazad. 7 dana bih cak nazvao jako ekspeditivno, jer iz mog iskustva te stvari obicno traju dosta duze.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:24 10.04.2009

Re: Banke, kartice i bankomati

Uostalom, zar tu bedu zvanu SEK(a) i nisu te iste banke napravile???
Nego?
Ko je?

jesu, oni su. u US su delili kredite za kuce sakom i kapom jer je njihova racunica sledeca: dam ti milion bez da me zanima kako ces da vracas i koliko ces da radis da bi imao da vracas. i onda covek pukne, ne moze da placa, oni mu uzmu kucu nazad, prodaju je i super im je. problem je nastao kad su se kuce nagomilale pa nisu mogli da ih prodaju, pa su cene prilicno pale, ali ne i njihovi apetiti, bonusi, plate...


problem je sto u takvoj situaciji tonu i svi oni koji su morali da daju novac na cuvanje banci. problem je sto je taj novac od tih gradjana a ne od banke, ali su to nekako - prevideli. setimo se Beobanke (ili vec?) i slicnih koje su progutale stednje gradjana. to je kao kad si gladan o odes u tudju kucu, uzmes da jedes i ako im sve pojedes - nikom nista.

banke sux!

problem je takodje sto je ceo SISTEM pravljen tako da ti se uplacuje na racun u banci a ne daje ti se na ruke.
a i mi, radje drzimo pare u banci nego u usisivacu ili na/u nekom slicnom mestu u kuci, right?

a kartice su samo jos jedna POGODNOST, a ljudi su razmazeni i vole komfor. e zato i placamo sva ta odrzavanja racuna, kartica i slicnih stvari.

i da ponovimo:

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:30 10.04.2009

Re: Banke, kartice i bankomati

Slažem se potpuno da treba voditi računa... ali kad radiš po 14 sati dnevno, baš nemaš puno vremena za takve stvari...

E! to je to! tako i kradu! koliko puta se ljudima desi da im skinu po 20-30 €/$...a da i ne primete. kao Greska, koja se nikada ne ispravi, jer se klijent ne zali.

postoji neka riba, gledala sam je kod Opre (ponekad gledam Opru, da, kill me now...) koja je bankrotirala zbog kartica i kredita. opasuljila se, uspela da vrati dugove i sad pise knjige bas o bankama i njihovim cakama, losim kreditima, Osigravajucim drustvima (o tome tek moze da se prica!) i svim tim sitnim stvarima o kojima (posle 14 sati rada) ne brinemo...to nas najvise i kosta.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:41 10.04.2009

Re: Banke, kartice i bankomati

To je vas novac, i to ljudi ne citaju izvestaje je vrlo cudan izgovor - ako ti neces da brines o svome novcu, ko ce?

jedna od najcescih reklamnih parola, pa i slogana banaka sirom sveta je: Mi birnemo o vasem novcu.

i da, za to uzimaju procenat.

ako platis advokata da ti sredi sta vec treba, da li treba da ides za njim i sve kontrolises? ako je tako, onda bi svako mogao sam da zavrsi poslove koje mu trebaju, a ne bi zvao advokata.
bankarstvo je velika prevara i na taj nacin se najlakse dolazi do novca. ja ti kao cuvam, a ti me platis za to...a posle me prozivas evo ovako:

To je vas novac, i to ljudi ne citaju izvestaje je vrlo cudan izgovor - ako ti neces da brines o svome novcu, ko ce?

da ne moram, ne bih mozda ni koristila usluge banaka. sistemski, primorana sam. to je problem.

i kako mislis da bilo ko od nas moze da bude odgovoran i to malo kad mu bankomat proguta karticu ili ne ispljune kintu (pod uslovom da imamo novca na racunu i da je kartica validna)?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:50 10.04.2009

Re: Banke, kartice i bankomati

A pritom, te pokvarene banke, imaju uvid, i ne samo uvid, vec pravo da raspolazu sa svim mojim, veoma tesko zaradjenim finansijama!!!
...
Svet koji su stvorili, ne oprasta greske.
Zasto bi se onda na njihove greske gledalo blagonaklono???

jeste se gledalo, jer su ti koji su gledali, od tih i sa tim bankama zaradjivali enormno...dok nije puklo. i oni znaju da ako oporave bankarski sistem, Opet ce moci da se bogate uzimajuci po 1€ za svaki karticu mesecno, pa kamate, pa hipoteke, pa odrzavanje racuna (sto nemam pojma sta zapravo znaci...ako softver to uradi automatski?)...i tako u nedogled.


mojo.jojo mojo.jojo 17:47 10.04.2009

Re: Banke, kartice i bankomati

Ne radim u banci i nikad ne bih radio.

Objašnjenje se sastojalo u tome što sam "podigao glas" i da ili zovu šefa ili da ja zovem NBS (ne radim ni u NBS) i još štošta pred mušterijama.

Meni su dva puta rezervisan iznos (ista kartica) skinuli sami bez ikakvih problema, samo sam jednom potpisao slip.

Čini mi se da je moj post odaje utisak da branim banke, e pa ne branim.

Pa onda da i ja ispričam svoja negativna iskustvo. :)

Pre neke četiri godine dobijem ja prvu platu na račun, sve uredno, i krenem da sa mojom brand new karticom izvadim nešto para iz ale (ATM).

Koleginica koja je radila samnom ubaci svoju karticu i dobije pare ja ubacim svoju, kaže "Vaš procesor je nedostupan". (100 ti milih osoba)

Ja nazovem ljubazne a beskorisne (podrška) kažu "hmmm čudno gospodine probajte kasnije ili na bankomatu neke druge banke". Aloooo ne daje meni uslugu druga banka nego vi.

Naravno situacija se nije rešila do ponedeljka. Reko ajde sad šta je tu je.

Drugi put ja na benzinsku kaže pumpadzija ne radi ti ova kartica. Jel nema para ili ne radi? kaže ne radi.

Ja do banke, probam na bankomatu neće. Uđem unutra "JA HOĆU SVOJE PARE SAD I ODMAH!" pogledaju me ljudi u redu i neka ljubazna žena izvolite gospodine prekoreda (obrlatiše me, jer mnogo volim kad me uvedu preko reda :) ) pogledaju karticu i daju pare.

Treći put, e tad je bilo gusto, prišlo i obezbeđenje i jednom od majmuna sam rekao da ako mi još malo priđe da ću da ga podignem i da mu odgrizme nos.

Petak popodne 14h.

Dođem ja do bankomata (inače zona 24h - to je tačka na planeti gde vi možete 24h da podignete svoje pare) kaže bankomat "nema sredstava" ili tako nešto. Rekoh sebi, nije problem, ući ću unutra i ljubazni službenici će da mi pomognu.

Uđem unutra i kađem evo kartica i lična htio bih da podignem novac. A ne ne gospodine to ne može bez vaše kartice koja je vezana za račun. AAAAAAAAAARGHHHHHH.

Reko: EVO KARTICE, EVO BANKOMATA, EVO ZONE 24H HOĆU SVOJE PARE SAD I ODMAH i još po nešto i da neće niko prići šalteru dok ja pare ne dobijem i da mi ih je pun k..ofer. Odvedu me u neki ćošak i stvarno mi daju i pare i reše taj problem sa karticom.


Nego jel' ti to pretenduješ na nick KomitentHrabrost ili nešto slično

Anyway, meni se sistem sa karticama mnogo više sviđa od keša, bez obzira na ova iskustva.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:59 10.04.2009

Re: Banke, kartice i bankomati

tako sam ja ocitala bukvicu u subotici na OMV pumpi. dolazimo, pola 12 nocu, iz Budimpeste, i hocu da kupim vodu i neke grickalice da ne spavam do Bg. kaze cika policajac, ne moze da se kupi nista do 12 jer se broji pazar. inace, postoje dve kase. ARGH! ali mogu sendvici, kafa i to...

ja poludim i onako tiho-i-nosi-psa-sa-sobom fazon, kazem da ni u jednoj OMV pumpi u madjarskoj, austriji...ne postoji pola sata kad prodavnica ne radi i da mi se SAD I ODMAH nacrta tetka za drugu kasu.

kad sam se vratila iz WC-a posle 5 mindzona, vec se red nakupio za drugom kasom...

mislim da je osnovni i najveci problem u nasim bankama - osoblje. a zasto? jer NE ZNA SVOJ POSAO! ali zna da se dere i bude nepristojan, sto je stiglo od kuce...
ervetor ervetor 22:31 13.04.2009

Re: Banke, kartice i bankomati

Nemojte da se brinete oko "dvostrukog skidanja", Banka to sama primeti i taj prvi iznos oslobodi. Naravno možete da im zakukate pa da se to reši brže.


He he, pa ja se zbog toga ne brinem, znam da ce oni te pare vratiti, medjutim mozes li ti njima uzeti pare i vratiti ih posle nekoliko dana nakon sto se posluzis a bez kamate i tako redom ?
Takodje, zamisli situaciju da na racunu imas 10000 dinara i kupujes nesto za 5000 a onih preostalih 5000 ti treba za nesto jako vazno. I banka ti lepo skine 2 puta po pet i blokira ti tvoj zivot na nekoliko dana greskom, sorry my mistake...
To mi se desavalo X puta, ali ja to resavam tako sto ih zatrpavam faksovima, dopisima i majlovima a neretko sam uspevao od njih da naplatim troskove njihovih gresaka.
Takodje, kad se iznerviram pa gasim racun zbog njihovih gresaka, obicno odbijem da platim gasenje racuna. I znajte samo jednu stvar: Ne mogu Vam nista !
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 21:24 09.04.2009

poucno

Super poucan blog, lepo napisan...malo matematicki slabiji, ali bce i to ok...
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 04:33 10.04.2009

Re: poucno

Super poucan blog, lepo napisan...malo matematicki slabiji, ali bce i to ok...


Stosicu, ja da znam matematiku, ja bih se, davnih dana, zaposlila u banci.

Ipak, na moju veliku srecu, racunanje mi uopste ne ide.
Ali, zato sam valjda razvila neki osecaj za pravdu.

p.s.
Ubi nas racun, covece.



daj da malo budemo neproracunati.

OK?

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:29 09.04.2009

gorica

secam se gorice sa radija b92 kad je pricala u Dizanju (ili vec nekom ekvivalentu od pre par godina) kako joj je tudj automat progutao karticu. ona otisla u tu tudju (a ne svoju maticnu) banku i oni joj kazu da tu progutanu karticu moraju da posalju njenoj banci pa ce je ovi obavestiti. kul, ali kad? pa sve ce da traje oko mesec dana jer moraju prvo da cekaju 'storno'...?? pri tom niko ne zna da joj objasni sta to u stvari JE.

ja u nemackoj, guram domacu vizu a kucam pin druge kartice (banke ciji automat koristim, moja nemacka banka, sva sreca!) i opet sva sreca da je banka bila otvorena. progutao mi srBsku kartu u nemackom aparatu, ja vrisnem...dodje teta, otvori masinu, izvadi serBsku kartu i vrati mi je. kaze samo da telefoniram svojoj banci da mi je odblokiraju jer je sad automatski zakljucana te ne mogu da je koristim.
e, kod nas rade tetke koje tesko da imaju pojma svoj posao, ali zato imaju sveze opeglanu i izblajhanu kosu.
ervetor ervetor 22:40 13.04.2009

Re: gorica

A evo sta se meni desilo pre neki dan.
Dolazim ja do moje banke, prilazim bankomatu, a on mi drugacije izgleda. Drugacija ona slika, i ona pipa na koju guras karticu se nekako napucila a ja sve mislim da su oni hakeri postavili neki mirror sistem za ocitavanje kartice, ali posto sam ja tip coveka koji srlja i kad zna da srlja ja gurnem karticu i naravno taj meni od pocetka sumnjivi bankomat mi izvrsi deep throat moje male kartice iako me je uredno pitao za sifru i ja mu rekao.
Kada sam zvao lika iz banke da se zalim, tek onda sam ukapirao da to i nije moja banka, i da to nije moj bankomat vec da se na dva metra od moje banke u koju stalno idem otvorila jos jedna banka.
Ziveli !
sladjamk sladjamk 22:42 09.04.2009

Lepo smo doznali na sta da pazimo i kako

da reagujemo u slucaju da...... Mislim svako moze da odabere neku od ponudjenih opcija . Ja bih u svakom slucaju primenila sve gore receno . Mislim sef u banci, direktor, pa policija(to obavezno jer se radi o kriminalu) i na kraju mediska pokrivenost! Ponudila bih vest najgledanijim TV kucama. Naravno ne bih izlazila po televizijama da ja objasnjavam i da mi se razvlaci ime, ali bi zelela da se informisu i drugi ljudi kako bi bili obazriviji! Ovako bi moglo i da se stane na put falsifikatorima.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 04:50 10.04.2009

Re: Lepo smo doznali na sta da pazimo i kako

i na kraju mediska pokrivenost!


Uspem još samo da promrmljam: pisaću o ovome... ko da to ikog zabole, šta ću ja i kako, po svom blogu...



Zivelo nase "blog dvoriste" !!!!

gorran2 gorran2 23:18 09.04.2009

Hajde kad se već hvalimo

ko je naj glupiji od sve dece

Da se i ja prijavim u konkurenciju
Mene je izvrteo yahoo on-line. Krenuo ja, naime, da preko njih registrujem neki domain name. Naravno, za ogromne pare ( $5 )
I, popunim onaj obrazac, ime, prezime, broj kartice, sve što treba, i pritisnem "submit".
Kad, posle tridesetak sekundi iskoči stranica-upozorenje. Kao, pojavio se problem, i traže da ja proverim da li sam dobro upisao broj kartice, i nutkaju da pokušam ponovo.

I, tako 4 puta (što rekao Mujo )

Kad, posle dva sata, počnu da stižu SMS-ovi od banke: obaveštavamo Vas da Vam je skinuto $5 sa računa.
I, tako, needles to say, 4 puta ...

Naravno, suvišno je i spominjati da mi uopšte nisu ni registrovali domain name...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana