Ljudska prava| Mediji| Politika

SOLIDARNOST SA MIRJANOM KARANOVIC

Biljana Srbljanović RSS / 21.09.2007. u 17:30
05%20maj%20011.img_assist_custom.jpg
U senci skandaloznog i protivzakonitog intervjua Ulemek Milorada, osudjenog na 137 godina robije za najteze zlocine, Kurir je danas objavio i strasan napad na Mirjanu Karanovic.
Moje pozoriste salje sledece pismo javnosti.

"Mirjana Karanovic, prvakinja Jugoslovenskog Dramskog Pozorista, jedna od nasih najvecih glumica, dobitnica znacajnih domacih i medjunarodnih priznanja za svoj izuzetan doprinos pozoristu i filmu, ponovo je meta napada dnevnog lista Kurir.

List Kurir, u svom izdanju od 21. septembra 2007. godine, ponovo se na najruzniji nacin obrusava na nasu veliku glumicu: u tekstu koji potpisuje novinar I. Djukic, list difamacijama, uveredama, prostaklucima i direktnim govorom mrznje, obmanjuje javnost i prlja ugled nase prvakinje, nase kuce, ali i nase celokupne kulturne javnosti.
Izrazavamo solidarnost sa Mirjanom Karanovic, postovanje za njen umetnicki ugled, za njenu poziciju nezavisnog intelektualca i pozivamo celokupnu javnost da jednom konacno podigne svoj glas protiv terora tabloidnog i novinarstva, koji - i ovakvim tekstom - otvoreno promovise zlocine i njihove pocinioce, ponizavajuci time svoje gradjane i citavu zemlju.
Mirjana Karanovic je jedna od nasih najvecih umetnica, ponosni smo sto je clanica nase kuce.
Jugoslovensko Dramsko Pozoriste"
Zelim jos da dodam, ponosna sam na svoje pozoriste i ovakvu reakciju, imponuje mi reagovanje ministarstva kulture i NUNS-a, stojim solidarno uz Mirjanu Karanovic, mirne savesti i punog srca, i pozivam vas da zajedno vrsimo pritisak da se ovom besramnom teroru jednom zauvek stane na put.
Kurir u krvi, pisala sam vec.
Sada je dosta!

 

 

Atačmenti



Komentari (278)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Exitus Letalis Exitus Letalis 19:03 21.09.2007

Mirjana je gostovala

u prištini pre dve godine sa pozorišnom predstavom iz sarajeva.
napunila salu. ovacije trajale pola sata.
plakala publika i plakala glumica.
o tome je izvestila slobodna evropa.
ne znam da li je ovde neko.

i sad, jel bolji predstavnik srbije mira karanović il slobodan samardžić, da ne kažem, sanda sandžaković.
podrška miri naravski.

doktorka doktorka 19:06 21.09.2007

da je drzava odreagovala

onda kada je u organizaciji udruženja studenata "nomokanon" na pravnom fakultetu održana tribina "istina o srebrenici" , ovakve stvari se ne bi dogadjale. no, boris tadic je tada izjavio : “u svakoj zemlji građani imaju pravo da slobodno iskazuju svoj stav”
nebojsam nebojsam 19:25 21.09.2007

Re: Mirjana je gostovala

Sto bre, gagonja tri puta?
Ja mislio da je tekst pisao legija, kad ono neki malo pismeniji dzukac, pardon, djukac
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:51 22.09.2007

Re: da je drzava odreagovala

doktorka
onda kada je u organizaciji udruženja studenata "nomokanon" na pravnom fakultetu održana tribina "istina o srebrenici" , ovakve stvari se ne bi dogadjale. no, boris tadic je tada izjavio : “u svakoj zemlji građani imaju pravo da slobodno iskazuju svoj stav”


tribina se zvala "deset godina od oslobađanja srebrenice".
pazi "od oslobađanja srebrenice"!


bila tamo. videla, doživela.
horor.
ljiljana bulatović, neki general rs, pa onaj ivanišević, pa smilja avramov. fuj. strašno.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:09 21.09.2007

!!!!!!!!!!




ZASTO MIRJANA KARANOVIC?!!!!!



ZASTO MIRJANA KARANOVIC?!!!!!!!!!!!!!!!!!!



ZAAAAAASTOOOOOO MIRJAAAAANAAAAA KAAAARAAAANOOOOVIIIIIIC?!!!!!!!!



DOOOKLEEEEEEE?!!!!!!!!!!






hvala biljana.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 19:15 21.09.2007

Re: !!!!!!!!!!

znas zasto, zato sto je ona sve ono sto oni nikada ne mogu da budu. zato sto je, dok je vukovar goreo, pevala na ulici za mir. zato sto je, dok je sarajevo stradalo, igrala u ime mira, zato sto nikada nikom nije sluzila i uvek je bila svoja. zato sto je talentovana i ljudi je vole. zato sto joj ne mogu nista drugo. a nije da ne bi hteli.

hvala tebi sto si mi signalizirala da clanak postoji.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:00 21.09.2007

Re: !!!!!!!!!!


Miroljub Miroljub 21:01 21.09.2007

Re: !!!!!!!!!!

znas zasto, zato sto je ona sve ono sto oni nikada ne mogu da budu.



Milan Kangrga:

"Patriotizam je - usprkos tome što "lijepo zvuči" na prvi pogled - ipak jedna bitno egocentrična pozicija. Zašto? Upravo zato što već u njegovu pojmu (bitnom određenju!) leži nepoštovanje čovjeka kao čovjeka, pa se poput nacionalizma svodi na puku biologijsku (da ne kažemo "zoologijsku"!) osnovu i bitnu orijentaciju.
Nacionalist i nacionalizam (pa kao što vidimo i patriotizam) ostaju i zastaju u predvorju ili na pragu povijesnog i ljudskoga, pa u sebi ne sadrže nikakvih istinskih humanih vrijednosti, nego su naprotiv antipod ljudskoga.
Zato ovdje treba još jednom naglasiti: nacionalist je primitivna, zaostala, nezrela, ljudski još-ne-oblikovana, u sebi još-ne-oplemenjena, neizgrađena, unutrašnje šuplja psiha i egzistencija.
Ako je dakle duh ono opće i zajedničko, onda je nacionalizam kao takav upravo - anti-duh, jer svoju (nacionalnu) posebnost, odnosno svoju partikularitet podiže na nivo principa (dakle: općosti). A to je prema klasičnoj njemačkoj filozofiji - koja je tragala za korijenom zla (tzv. radikalno zlo) prava bit - zla, koja i jeste to podizanje partikulariteta na nivo principa (to je ono: ja, pa ja, i nitko i ništa drugo!). Zato i utoliko nacionalizam i jeste to - zlo, koje ne spaja nego razdvaja ljude, jer ih negira u njihovoj pravoj biti - čovječnosti.
A tu leži sva strahota te neljudskosti koja nije dozrela do humanoga, pa u samoj sebi njeguje taj pakao razdiruće unutrašnjosti ili razdrte svijesti, koja nikako da prodre do svoje samosvijesti kao slobode u sebi samoj! Jer, sloboda počinje u vlastitoj oblikovanoj unutrašnjosti, da bi se mogla potvrditi i u objektivnom životu s drugima kao zreli plod rada na samome sebi. Bez toga i dalje raste i cvjeta - zverinjak u nama i oko nas! Sloboda je ostala pred vratima puke nereflektirane samovolje. Ona se ovdje zove - nacionalizam...

...Nacionalizam je naime po svojoj bitnoj intenciji i po samoj svojoj srži (a to je suvremeni naci-fašizam ovog - XX - stoljeća doveo do poslednjih konsekvencija!) pokret, kojemu je najviša vrijednost i vrhovni cilj - ne čovjek pojedinac, nego upravo suprotno tome (nacionalni) kolektivitet.
Kada bi nacionalisti rezonovali racionalno (što oni ne mogu baš kao takvi!), onda bi morali uvidjeti tu bitnu razliku, ali kada bi bili racionalni, prestali bi biti - nacionalisti (a to je tzv. circulus vitiosus), pa se tu krug nužno zatvara. Nacionalizam, naime, počiva, i to isključivo počiva na - sentimentu, blago rečeno, pa taj sentiment vjerojtno proizilazi iz genetski naslijeđene i naknadno u obitelji ili okolini odnjegovane, i tako duboko u podsvijesti sačuvane jezgre tog atavističkog sindroma.
Grubo, ali pogođeno rečeno, takav se tip pojedinca bori u samome sebi protiv samog jezgra ljudskosti, pa krećući se linijom manjeg otpora istraje na svojoj pukoj prirodnosti. Linija manjeg otpora u ovome se slučaju sastoji upravo u tome, što biti čovjek nije nešto naprosto dano ili na-rođeno (nitko se nije naprosto rodio čovjekom, jer to je bitna karakteristika životinje, kojoj je dostatno da se izlegne i da od mladunčeta izraste u svoju punu zrelost, i to u skladu sa svojom unaprijed danom i zadanom vrstom kao vlastitom prirodom, ona jeste ta priroda, i bitno ostaje njoj primjerena). Čovjeku to jednostavno - nije dano. Ali je, naravno, vrlo komotno i ne zahtijeva mnogo truda da se bude i ostane to što bez napora - naprosto jesi! Čista priroda
Kada iz sebe ne možeš - doslovno rečeno - napraviti čovjeka (to se naziva i: raditi na samome sebi da bi postao to i to, kako bi svojim vlastitim djelom, trudom, mukom, "u znoju lica svoga", kao što kaže već Biblija, stvaralaštvom - da bi dakle postao konkterno društveno i prije svega posebno ljudsko biće, sa svim svojim, tek tom djelatnošću razigranim i manifestiranim sposobnostima i talentima, koji te tako čine individualnošću i osobenošću), onda ti još preostaje samo da se pozoveš na jedinu moguću općost u smislu generalnosti, za razliku od univerzalnosti (za koju bi Hegel rekao da si čovjek po sebi, tj. po svom pojmu, jer nisi više životinja, ali još nisi čovjek za sebe, jer to nisi još postao svojom specifičnom ljudskom djelatnošću), to jest na - hrvatstvo. Kako ne bi "svisnuo od muke u svojoj neoblikovanoj usamljenosti", ti se prikloniš, baš tako: prikloniš se ili prisloniš ( da ne padneš u ništavilo) drugima sličnim sebi, koji su takođe ostali to ljudski prazno ništa ili čista (rodovsko-plemenska) - prirodnost. Pa si onda "bar nešto" - Hrvat!, pa se time onda možeš čak i "ponositi", jer ti ništa drugo ne preostaje. Dakle, kada nisi u sebi imao dostatne snage da postaješ čovjekom (jer to je mukotrpan proces koji traje čitava života!), pa je dospijeti k sebi kao čovjeku jedini istinski zadatak, onda si i ostao puko ništa. Taj se zadatak naime uvijek iznova postavlja pred tebe na putu k sebi kao oblikovanoj i oplemenjenoj ljudskoj jedinki, te upravo to sačinjava jedinu istinsku radost čovjekovu, koji se onda slobodno može pogledati u zrcalo, a da se ne stidi pred samim sobom..."
Cocoa Cocoa 19:15 21.09.2007

Samo jedna primedba

na ovo saopštenje pozorišta. Mislim da nije ispravno tu džukelu koja se potpisuje kao I. Đukić nazivati novinarom.

I drugo, mislim da toj džukačkoj mafijaškoj stoci nijedan više udarac ne sme da ostane neuzvraćen.
Taska Dana Taska Dana 19:20 21.09.2007

!!!!!!

Ponosna sam na Mirjanu Karanovic.

Veliki i sjajni duhovi su uvek bivali brutalno napadani od strane primitivaca. Tako nekako je rekao Ajnstajn.

Ja sam za akciju! To djubre od "kurira" treba napokon pomesti.

Metlu u ruke predsednici, ministri i sudije! Zar ne vidite kako vam kuca smrdi!
Ako necete vi mi cemo!


gagonja gagonja 19:35 21.09.2007

Re: !!!!!!

ko bre ne vidi?
cija bre kuca?
ministarska?
onaj tor?

e moja Dano
da li svinja zna da je svinja?
mozda svinja misli da je nesto drugo?
ministar na primer?
Taska Dana Taska Dana 19:49 21.09.2007

Re: !!!!!!

Duboko sam uverena da svinja zna da je svinja! Ovom prilikom hocu samo da kazem da je zivotinja svinja jedno super bice cije smo ime nepravedno pripisali epitetu koji oznacava primitivizam, neodgovornost, nezajazljivost i duhovnu nehigijenu. Izvinite svinje i prasici!

Znaju primitivci i siledzije ko su i sta su samo se praveda ne znaju!
Treba im stati na put!
Urosh Urosh 09:27 22.09.2007

Re: !!!!!!

Taska Dana
Ponosna sam na Mirjanu Karanovic.Veliki i sjajni duhovi su uvek bivali brutalno napadani od strane primitivaca. Tako nekako je rekao Ajnstajn.Ja sam za akciju! To djubre od "kurira" treba napokon pomesti.Metlu u ruke predsednici, ministri i sudije! Zar ne vidite kako vam kuca smrdi!Ako necete vi mi cemo!

Potpis!
cassiopeia cassiopeia 17:48 22.09.2007

Re: !!!!!!

Urosh
Taska Dana
Ponosna sam na Mirjanu Karanovic.Veliki i sjajni duhovi su uvek bivali brutalno napadani od strane primitivaca. Tako nekako je rekao Ajnstajn.Ja sam za akciju! To djubre od "kurira" treba napokon pomesti.Metlu u ruke predsednici, ministri i sudije! Zar ne vidite kako vam kuca smrdi!Ako necete vi mi cemo!

Potpis!


Još jedan potpis!
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 19:21 21.09.2007

gagonja,

i ostali, molim vas da ovde ne postujete ni u kakvoj formi tekst iz kurira. ne zelim takav sadrzaj na svom blogu. ko ne zna o cemu se radi, neka ide na njihov sajt.
gagonja gagonja 19:32 21.09.2007

Re: gagonja,

trebalo bi imati referencu na licu mesta, ali neka vam bude
vi ste ovde vlast, autokratska kao i svaka
:)
Gavrilo Princip Gavrilo Princip 19:36 21.09.2007

Where is dignity...

Tesko je Kurir nazvati novinama, apsolutno nisu relevanti ni za sta, zuta senzacionalisticka stampa.
Sama Karanovicka odavno nema obraz.
gagonja gagonja 19:38 21.09.2007

Re: Where is dignity...

u smislu?
nebojsam nebojsam 19:42 21.09.2007

Re: Where is dignity...

Sama Karanovicka odavno nema obraz.

Kao sto Gavrilo odavno nema princip, a ni mozak!
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:56 21.09.2007

Re: Where is dignity...

Gavrilo Princip

Sama Karanovicka odavno nema obraz.


molim? kako znaš? el si iz kurira il iz rs? što mu u tvom slučaju dođe na isto.
u svakom slučaju, baš si gadan, iznutra.

JJ Beba JJ Beba 20:10 21.09.2007

Re: Where is dignity... 3 u 1

[b][/b]
Gavrilo Princip
Tesko je Kurir nazvati novinama, apsolutno nisu relevanti ni za sta, zuta senzacionalisticka stampa. Sama Karanovicka odavno nema obraz.

Grešiš Gavrilo. Ima 3 u 1 - i obraz i čuku i muda
gagonja gagonja 20:13 21.09.2007

Re: Where is dignity...


cika je bolid

a sta bi bilo RS?
jaca jaca 20:35 21.09.2007

Re: Where is dignity...

Sama Karanovicka odavno nema obraz.



Volim sto ti imas!!!!
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:47 21.09.2007

Re: Where is dignity...

gagonja

cika je bolid

a sta bi bilo RS?


ti ne znaš?
ok, onda ništa.
gagonja gagonja 21:55 21.09.2007

Re: Where is dignity...

aaaaaaaaaaaaa
pa budi precizniji majku mu ....
SRS
Gavrilo Princip Gavrilo Princip 21:58 21.09.2007

Re: Where is dignity...

RS?
Nema zbora, "velikomucenica" Mira.
Da, obraz.
Davno nestala kategorija u neokomunizmu.
adam weisphaut adam weisphaut 22:08 21.09.2007

Re: Where is dignity...

Gavrilo Princip
RS?
Nema zbora, "velikomucenica" Mira.
Da, obraz.
Davno nestala kategorija u neokomunizmu.

Hm o kom neokomunizmu pricas? Ako pod neukomunistima smatras one staljinisticke DBovce koji sa sada srBi i koji su i napravili Kurir i ostale toletoide, tu si u pravu oni zaista odavno nemaju obraza..
A sudeci po ovom prvom delu tvog komentara i tebi nije bas poznata kategorija.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:55 22.09.2007

Re: Where is dignity...

Gavrilo Princip
RS?
Nema zbora, "velikomucenica" Mira.
Da, obraz.
Davno nestala kategorija u neokomunizmu.


kako znaš? čiji obraz? tvoj?
već sam pitala. jel vi tamo tako mislite?
kad će grbavica biti prikazana u banja luci?
čega se bojite?
istine?
pidola pidola 19:30 21.09.2007

zakon,ali stvarno zakon.

eto u kakvoj mi drzavi zivimo.
nije dovoljno ni da imas zakon,
nego pored njega mora jos jedan da stoji,
koji govori kako zakon mora da se sprovodi.

dakle,zakon koji ce prvo te papire zatvoriti na neko vreme.
zatim tako klepiti po usima da nece znati sta ih je snaslo.
pa sledeci put i vremensku prognozu kada napisu,
bice u strahu,hoce kisa,nece kisa.

i lepo kaze Mirjana Karanovic,da su oni samo psi koji laju,
samo mene plasi da ovi i grizu.

vlada je ta koja treba da sankcionise i kazni takve stvari,
ne da se cudi,cokce,kritikuje
(u vecini slucajeva i ne obraca paznju),nego da radi.

kurir je najcitaniji,to je ova drzava,njena slika.
biti normalan u zemlji ludaka,to dodje kao neka greska.
Tibor Jóna Tibor Jóna 19:33 21.09.2007

tuzno

ovde, majka mu stara, sto si veca nistarija to se vise osecas vlasnim da pljujes te sto su nesto ucinili od svog zivota, ucinili ga sebi smislenim, a potom pomogli i da se zivot ucini lepsim i smsleniji drugima...
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 19:35 21.09.2007

hvala tibore, da ste se javili

da ovde ljudi vide da vas nisam izmislila.
Tibor Jóna Tibor Jóna 19:40 21.09.2007

Re: hvala tibore, da ste se javili

Biljana Srbljanović
da ovde ljudi vide da vas nisam izmislila.


Joj. Nemojte tako, pa tek sto sam dao da mi se stampaju vizitkarte:

Jona Tibor
izmisljotina Biljane Srbljanovic

kurziv, krasnopis, zlatotisak, kundsdruck i sve to....

Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 19:44 21.09.2007

Re: hvala tibore, da ste se javili

ja cu da stampam vizit kartu

Biljana Srbljanovic
izmisljavac Jone Tibora
skyspoter skyspoter 19:36 21.09.2007

ne razumem

zasto potenciranjem napada ne mirjanu karanovic dizete rejting kuriru?
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 19:44 21.09.2007

Re: ne razumem

u kakvoj izvrnutoj logici je ovo "podizanje rejtinga kuriru" .

logika srpske slavske burzoazije, koja ne prlja ruke, osim prasecim pecenjem i pitanjem kosova, mi nije bliska. gaditi se i prevrtati ocima, gledati na drugu stranu, znaci biti ravnodusan i ostaviti zrtvu bez solidarnosti.

kurir je nista, to je izmisljotina mutnih ljudi koji se njime koriste.

kurir je i simbol stanja u nasem medijskom prostoru i dokaz da nam je iznad svega neophodan zakon o medijima, koji ce se i sporvoditi, da bi se konacno u to ruglo uveo red.

svaki put kada su me u tom fanzinu zlocinackog udruzenja stravicno vredjali, nisam mogla da razumem bas sasvim kako to da se to samo mene tice. meni bi da nesto "nabiju", miru bi da izloze na stub srama, a kada neko kaze - e, sada je dosta, vi smatrate da je to podizanje rejtinga? to je kurirova logika, slazem se, ali ne i logika ozbiljnog i postenog coveka.
Tibor Jóna Tibor Jóna 19:44 21.09.2007

Re: ne razumem

skyspoter
zasto potenciranjem napada ne mirjanu karanovic dizete rejting kuriru?


ima logike.

A sta Vi mislite, mozda i da se prestane sa potenciranjem holokausta, da se ne bi dizao rejting nacistima?
skyspoter skyspoter 20:03 21.09.2007

Re: ne razumem

Onaj ko zna sta je Kurir nece ni trositi vreme da ga cita. Ne zbog bljuvotina u kojima se dave sami novinari tog lista, nego zbog kolicine olova koji ostane na rukama samo da bi se okrenula prva strana.

kurir je i simbol stanja u nasem medijskom prostoru i dokaz da nam je iznad svega neophodan zakon o medijima, koji ce se i sporvoditi, da bi se konacno u to ruglo uveo red.


ja sam malo umorna od energije koja se trosi ovde po blogu da bi se solidarisalo sa ljudima. ako treba da se menja zakon - pa hajde da menjamo zakon. desilo se tebi, evo desilo se miri. ko je sledeci? da li ima pravnika ovde? je l' treba peticija? prilog?



The sushi club The sushi club 20:04 21.09.2007

Pitanje

Zar iko uopste ozbiljno shvata Kurir i pridaje mu vaznost ?
skyspoter skyspoter 20:10 21.09.2007

Re: ne razumem

A sta Vi mislite, mozda i da se prestane sa potenciranjem holokausta, da se ne bi dizao rejting nacistima?


posle posete ausvicu, mislim da malo preterujes.
Taska Dana Taska Dana 20:11 21.09.2007

Re: ne razumem

Shvati...nasi pravnici su bedni podanici...sljam i sramota...najgori su od svih!
Dr M Dr M 20:12 21.09.2007

Re: ne razumem

@skyspoter

da li se potenciranjem opasnosti od AIDS-a navedenom podize rejting?
tuzlanac tuzlanac 20:14 21.09.2007

Re: ne razumem

mirjani karanovic je sarajevo vec odavno ponudilo angazman, ali ona je potrebnija beogradu u ova kurirska vremena.
Kazezoze Kazezoze 20:15 21.09.2007

ne samo kurir

nego treba napasti i osuditi sva javna glasila koja zbog politike napadaju filmske radnike.
treba pokushati spasiti istinsku kulturu koja sve vishe postaje meta medijskih napada.
mirjana karanovic, jedna od najvecih glumica u nashoj istoriji je trenutna meta nacionalistichkog lista koji bi zbog toga shta je napisao, jednostavno trebalo ukinuti, a glavnog urednika lista i pisca ovog odvratnog chlanka bi trebalo pride josh i debelo novchano kazniti.
gagonja gagonja 20:15 21.09.2007

Re: ne razumem

nije lose da se prica
za sada se samo prica nazalost
mnogo je gadno kad se cuti
onda je to u najmanju ruku odobravanje
adam weisphaut adam weisphaut 20:16 21.09.2007

Re: Pitanje

The sushi club
Zar iko uopste ozbiljno shvata Kurir i pridaje mu vaznost ?

Nazalost veliki broj ljudi koji ga biraju kao jediini stampani izvor informacija. Naravno on u svojoj ogavnosti je proracunat projekat kao sto su i bili svi projekti DB pa uspesno igra na najnize u ljudima
JJ Beba JJ Beba 20:16 21.09.2007

Re: ne razumem

skyspoter
zasto potenciranjem napada ne mirjanu karanovic dizete rejting kuriru?

Nego šta treba da radimo? Da ćutimo? Kakav argument....
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:45 21.09.2007

Re: ne razumem


posle posete ausvicu, mislim da malo preterujes.


ovo znači šta?

objasni pls?
ZokiZoki ZokiZoki 19:44 21.09.2007

S O N G F O R M I R J A N A K .

smizibizi smizibizi 19:53 21.09.2007

Kurir...

Podrska Mirjani Karanovic!I da lepo je ona rekla "Psi laju karavani prolaze" :)Ja cu se kao neko ko ima 25 god uvek vise poistovetiti sa Srbijom koju Mirjana Karanovic predstavlja,nego sa Srbijom koju predstavljaju ulicni olos poput Mladica,Karadzica,Legije i ostalih zlocinaca,samim tim i ljudima koji rade kao novinari u tom Kuriru.Pa ja da tamo radim i da imam imalo mozga sada bih odmah dala otkaz.Ona treba da glumi uloge koje ona smatra da su dobro napisane i koje ona smatra da moze da iznese.I to je jedini parametar po kome bi jedna glumica trebala da se vodi.
Pozdrav od Ivane!!
PS(jednom je Luna Lu u svojoj emisiji "Glamurama"posetila redakciju jednog od tih bljak,zuta stampa listova."Redakcija" je bila smestena u nekom privatnom stanu,ti neki likovi koji tamo rade su izgledali kao...hmm kao neko koga nikada ne bih primetila u gomili ljudi :)Mislim da to sve govori-i da bili su tako tihi,skoro stidljivi)
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 20:13 21.09.2007

Kurir u krvi.

Nisu oni naudili Miri, niti joj mogu nauditi.
Ovaj tekst samo i isključivo govori o Kuriru.
Mira Karanović je velika, velika je bila pre Kurira i biće velika i posle Kurira. Sa njima i bez njih.
"Psi laju, karavan prolazi".
gagonja gagonja 20:21 21.09.2007

Re: Kurir u krvi.

naravno da ne mogu
ako se laz dovoljno puta kaze...
kazu...
to je ipak dnevna novina
i kad praznoglavi koji je citaju krenu njenom sadrzinom da pune glavu, a tome smo kao narod skloni, to moze biti problem i svakako nije dobro

a to je ipak jedna od najtiraznijih novina u nas
dzu dzu 20:13 21.09.2007

a jel

se izjasnila majčica, spc?
cenim, saće.
gagonja gagonja 20:22 21.09.2007

Re: a jel

filaret?
on vec okuplja dobrovoljce u pauzi za uzinu
Taska Dana Taska Dana 20:31 21.09.2007

Re: a jel

SPC zabole sto im pastva ima za uzinu ovakva sranja...vazno je da su se oni dobro naruckili pa i dobro podrignuli.
Oni pravi duhovnici kojih, verujem ima u SPC...nazalost nikako da prizovu boga , jasu ih djavoli tipa filaret, ilarion, amfilohije......nije sala!
Dr M Dr M 20:28 21.09.2007

Moja podrska, cija jos?

Pridruzujem se podrsci Mirjani Karanovic, glumici cija je hrabrost jednaka njenom velicanstvenom talentu.
Bez daha ocekujem da se nasoj podrsci pridruze i gradjani Boris Tadic i Vojislav Kostunica, na nacin koji im omogucuju visoke funkcije koje obavljaju.
sashaNS sashaNS 20:35 21.09.2007

Re: Moja podrska, cija jos?

I moja!
kata kata 20:38 21.09.2007

Re: Moja podrska, cija jos?

Pridruzujem se podrsci Mirjani Karanovic, a od gospode na funkcijama, od sve tri vlasti: zakonodavne, izvrsne i sudske, zahtevam da reaguju, osude i kazne.
Modesty Blaise Modesty Blaise 20:49 21.09.2007

Re: Moja podrska, cija jos?

podrska strukovnih udruzenja, podrska ostalih beogradskih pozorista, podrska ostalih srpskih pozorista, podrska bitefa, belefa i inih...sve dok kurir i novinar koji je to napisao ne budu kaznjeni po zakonu o javnoj reci koji pojedinca stiti od harange...je l to bilo a ja ne umem da nadjem? tuzna je ta tisina.
blackbox blackbox 20:58 21.09.2007

Re: Moja podrska, cija jos?

podrska strukovnih udruzenja, podrska ostalih beogradskih pozorista, podrska ostalih srpskih pozorista, podrska bitefa, belefa i inih...sve dok kurir i novinar koji je to napisao ne budu kaznjeni po zakonu o javnoj reci koji pojedinca stiti od harange...je l to bilo a ja ne umem da nadjem? tuzna je ta tisina.

Stvarno zasto ćute ta udruženja.
Da li je neko nekada napadao Stevu Žigona što je igrao SS-ovce.Nije. Da li zato što je onda bilo manje slobode ili zato što nam takvi likovi nisu bili toliko mrski.
Sramota, umesto da budemo ponosni što imamo glumce takvog formata mi ih napadamo.Ne bi se iznenadio da se tako Kurir ponese i prema Đokoviću, Ani i Jeleni ako odu da igraju u nekoj NATO državi.
Ljudska glupost i mržnja su bezgranični.
liberalac55 liberalac55 20:41 21.09.2007

Solidarnosrnost sa Mirjanom Karanović

Zašto se se ovde neko čudi ovolikoj mržnji.Pa cela vlada,vlast,kompletna,razne mafije,počivaju na mržnji.
Mislim da u ovoj zemlji niko nema snage da zabrani papir koji se zovu novine.Kazna na kaznu,stečaj,kraj.Javi će se oni ponovo,jer ih fonansiraju oni iz zatvora ili oni koji zaslužuju tamo da odu,ali 2100.godine možda u Srbiji ne bude ovolike mržnje.
Mirjana je sve rekla u svom komnentaru.
Mržnja se opipava u zemlji Srbiji.Ima dimenzije.
Opasno je.
Zelenovic Zelenovic 20:45 21.09.2007

Solidarnost,

pomoc i zastita za nasu veliku glumicu i dugogodisnju prijateljicu Mirjanu Karanovic.
"To Be Or Not To Bop"
mariopan mariopan 20:55 21.09.2007

Re: Solidarnost,

Mirjana Karanovic je rasna glumica i ne znam zasto bi neko njoj branio da radi svoj posao? To bi isto bilo kao da najboljem specijalisti neko zabrani da leci ljude zato sto leci i neke druge ljude a ne samo "odredjene" i one koji se nekome svidjaju.

Ne znam da li bi pristala da glumi sliovanu Srpkinju Snezanu iz Vlasenice, mislim da bi je maestralno odglumila, ali oni koji dizu galamu na nju uglavnom su oni koji ,umesto da finansiraju i film o silovanoj Srpkinji,taj novac trose na podobne i nikome zanimljive projekte,umesto da su ga dali za snimanje tragedije jedne devojke iz svog naroda. Dakle,ti veliki Srbi kojima smeta sta glumi glumica koja se samo bavi svojim poslom,neka spreme pare i neka je pitaju,nju ili neku drugu ako ima bolje,ali mislim da nemajer ona je tragedije vec glumila i to dobro. Nema smisla napadati je jer joj nude posao i ona ga radi sa voljom i entuzijazmom kao svaki zaljubljenik u profesiju.

Lepo kazem ,ako nekome smeta sta glumi ,neka spreme pare i neka je zovu,pa onda neka kazu da li je odbila i zasto. Ali neka nju pitaju a ne da svoje frustracije pisu po novinama.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:59 22.09.2007

Re: Solidarnost,

mariopan
Mirjana Karanovic je rasna glumica i ne znam zasto bi neko njoj branio da radi svoj posao? To bi isto bilo kao da najboljem specijalisti neko zabrani da leci ljude zato sto leci i neke druge ljude a ne samo "odredjene" i one koji se nekome svidjaju.

Ne znam da li bi pristala da glumi sliovanu Srpkinju Snezanu iz Vlasenice, mislim da bi je maestralno odglumila, ali oni koji dizu galamu na nju uglavnom su oni koji ,umesto da finansiraju i film o silovanoj Srpkinji,taj novac trose na podobne i nikome zanimljive projekte,umesto da su ga dali za snimanje tragedije jedne devojke iz svog naroda. Dakle,ti veliki Srbi kojima smeta sta glumi glumica koja se samo bavi svojim poslom,neka spreme pare i neka je pitaju,nju ili neku drugu ako ima bolje,ali mislim da nemajer ona je tragedije vec glumila i to dobro. Nema smisla napadati je jer joj nude posao i ona ga radi sa voljom i entuzijazmom kao svaki zaljubljenik u profesiju.

Lepo kazem ,ako nekome smeta sta glumi ,neka spreme pare i neka je zovu,pa onda neka kazu da li je odbila i zasto. Ali neka nju pitaju a ne da svoje frustracije pisu po novinama.


ček bre, zar ne reče da nemaš šta da zameriš kuriru?
ajd malo se priseti. sve u istom danu.
mariopan mariopan 14:21 22.09.2007

Re: Solidarnost,

EVO CEK BRE ,zar ti ne primeti da je to bilo ironicno. Sta rekoh za KURIR? Pa rekoh da je TO SVO DJUBRE NA JEDNOM MESTU,dakle ne moramo da ga trazimo i cistimo. BESE IRONIJA.PROCITAJ PONOVO. POZZZ
andjelija andjelija 20:49 21.09.2007

ja bih na njenom mestu

tuzila kurir i pokusala da ih novcano ogulim, ali ako mi daju neku crkavicu...ehhh...mislim da bi munze progovorio iz mene ...tiho naravno. na zalost ljude treba uciti lekcijama a klin se klinom izbija. normalno ovo samo pod uslovom da me potresu ovakvi clanci ili ponasanje.
villiem villiem 20:59 21.09.2007

Re: ja bih na njenom mestu

Na putu je zabrana.Svega.Pa da vidimo ko postoji josh.
D.S.R.S.
Idemo.Ne mogu vishe.
Shta vam josh treba.???
andjelija andjelija 21:00 21.09.2007

viliem

ja tebe sad nista nisam razumela.
villiem villiem 21:08 21.09.2007

Re: viliem

Samo da me potresu ovakvi clanci ili ponashanje.Normalno chemo da tužimo.
D.S.R.S.
ZABRANA DELOVANJA
andjelija andjelija 21:24 21.09.2007

Re: viliem

sta ti znaci DSRS?
villiem villiem 22:55 21.09.2007

Re: viliem

Samo navijacka grupa
Delije Sever Red Star
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:00 22.09.2007

Re: viliem

villiem
Samo navijacka grupa
Delije Sever Red Star


dsrs znači poligon za regrutaciju
Goran, Pariz Goran, Pariz 20:53 21.09.2007

VISE OD DEONTOLOGIJE

Voleo bih kada bismo se svi slozili oko utiska

da je dramski umetnik M.K. usla u onaj beskonacni prostor,

koji je rezervisan samo za cuvare svetlosti..."legendu za zivota"...

NE zbog harange opskurnih sila...

VEC zbog uloge majke Albanke.

Sto se tice celog fasistickog soja, a pravoslavne provenijencije

treba da im damo do znanja jednu prostu stvar...ne trebaju ljute suze...

Jednostavno, M.K. je danas NAJHRABRIJI covek....gradjanin Srbije !

(voleo bih da mi je ovaj bedni zivot dao tu privilegiju (i "krst" da budem barem priblizno hrabar kao M.K.)



Lun Lun 23:42 21.09.2007

Re: ...

Goran, Pariz
...

'Shtovani Gorane,Pariz,
Zakljuchale zlikovice proshli topik pa ostadosmo zivi nismo za odgovor -
Shta je to Bernska grupa?
Unapred hvala.
milos g. milos g. 20:53 21.09.2007

podrska Mirjani Karanovic

Pa oslobodili se "Psi koji laju dok karavan prolazi".Zasto?Zato sto zastitnik "belih mantila"sa crnim heklerima,trenutno overava svoje ustolicenje u narednih nekoliko mandata.Ili ce sa svojim i Tadicevim DSS-om,plus Gplus ici na lokalne i predsednicke izbore i blizu su da i lokalni budu po vecinskom sistemu,uz zahtev da se cenzus na lokalu podigne na 5% umesto sadasnjih3%ocigledno zbog koga i cega ikoja nam opasnost preti od takvog dila...a nakon toga Radikali.Ovo je vazno jer se u tim momentima sigurnosti u sadasnjosti i buducnosni vlasno-slasne -vlasti napadaju ljudska prava istaknutih individua iz neke branse.Sve ovo nakon ,jel,ne/intervjua.Udara udarom.Probni baloni.Krajnji cilj su oni koji smetaju od 12-og marta i zahtevaju istinu.Od individua do "ekstremista" u parlamentu,za koje se cuvaju fioke neotvorene.Zato kazem probni baloni.Ni Biljana niti Mirjana nemaju parlamentarnu tezinu.Ali imaju javnu.Biljana je vec,ovih dana, prezivela lavez,dana je to Mirjana...sutra vec rekoh.Jest da oni samo laju,ali to su oni ulicni,kako god da im se uzvrati propratni efekat takvog angazmana je"na psu rana napsu i zarasla".Mislim da im se ipak treba pridavati i jos veca paznja za gluposti koje prave.Jednog"Laufera" smo vec izignorisali.A ovaj urednik(ljubitelj atentatora) koji je branio ne/intervju argumentom da je "...i Li Harvi Osvald dao nebrojano intervjua",iako je ubijen nepuna dva dana nakon atentata,samo govorio o Iq-u urednika obrazovnog stiva za 60%-tnu fokus grupu slicnog intelektualnog sastava.Napad na Anastasijevica je nerazresen.Bomba ispod dzipa jednog ekstremiste(u vreme izborne cutnje) u kojem je bio sa citavom porodicom proglasena je za petarde. Samoodbrana?Sta vama znaci i kako zvuci ta rec nakon svega ali bas svega sto smo preziveli,direktno ili posredno,od "bratstva u krvi"
"Nazivali su nas raznim imenima......mi smo iz toga izasli jaci i veci,tim recima smo dali lepotu"reci su navedenog ekstremiste nedelju pre nego je zaradio petarde.
Zato znam da i Mirjana i Billjana,izlaze i izlazile su samo jace.
Zato Biljana za mene nije "west hure" vec geil west heroine.
Zato Mirjana ostaje jedna od najvecih nasih glumica.
Peconi Peconi 20:59 21.09.2007

Mozete li da zamislite bojkot?

Mislim da je nekoliko puta na ovom blogu postavljano pitanje zasto i posle svih svinjarija Kurira kompletna politicka garnitura i dalje daje tim novinama daje izjave, intervjue...E sad, voleo bih da vidim kako bi to izgledalo kad bi svi ljudi koje "novinari" Kurira pozovu jednostavno odbilo da komunicira s njima. Bilo bi dobro kad bi svaki potencijalni sagovornik Kurira imao pred ocima ovu ogavnu naslovnu stranu i "tekst" o Miri Karanovic. Ali, sve mi se cini da to nikada necemo doziveti.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 21:15 21.09.2007

Re: Mozete li da zamislite bojkot?

Mislim da je nekoliko puta na ovom blogu postavljano pitanje zasto i posle svih svinjarija Kurira kompletna politicka garnitura i dalje daje tim novinama daje izjave, intervjue...


zato sto te novine koriste da obavljaju njihove priljave poslove.

na politickoj sceni, ciji je najotvoreniji protivnik kurir? tu je odgovor na tvoje pitanje.
G r o f G r o f 21:40 21.09.2007

Re: Mozete li da zamislite bojkot?

kompletna politicka garnitura


Kako to gordo zvuči.
Garnitura, pa još politička.....buahahahahha...Meni više liče na šahovsku garnituru. Skup malih drvrnih figurica, bez mozga, koje učestvuju u igri ali ne igraju. Prepuštaju imaginarnim silama da ih pomeraju i jedni drugima stavljaju povez na oči da ne vide MAT.
G r o f G r o f 21:04 21.09.2007

Izgubljen..

Opet sam OUT.
Ječe sam bio izgubljen, jer ne gledam Tv Dugu, a svi su se tako lepo zabavljali uz nju.
Danas, opet ostajem bez teksta jer ne čitam kurir, iz principelnih razloga, i ne komentarišem njegove napise, zbog toga što znam da im to pravi uslugu.
Sa moje tačke gledišta te novine ne postoje i uvek se zapitam čemu služi prazno mesto na polici sa novinama ali vidim da ljudi pružaju ruku prema toj praznini i po tome pretpostavljam da tamo nešto ima.
Isto tako, po facama koje pružaju ruku, pretpostavljam, da to nešto, nije lepo.
JJ Beba JJ Beba 21:38 21.09.2007

Re: Izgubljen..

G r o f
Opet sam OUT.Ječe sam bio izgubljen, jer ne gledam Tv Dugu, a svi su se tako lepo zabavljali uz nju. Danas, opet ostajem bez teksta jer ne čitam kurir, iz principelnih razloga, i ne komentarišem njegove napise, zbog toga što znam da im to pravi uslugu.Sa moje tačke gledišta te novine ne postoje i uvek se zapitam čemu služi prazno mesto na polici sa novinama ali vidim da ljudi pružaju ruku prema toj praznini i po tome pretpostavljam da tamo nešto ima. Isto tako, po facama koje pružaju ruku, pretpostavljam, da to nešto, nije lepo.

Praviti se da Kurir ne postoji i da nije izrekao ove sramne reči o jednoj divnoj glumici je linija manjeg otopra, okretanje glave na drugu stranu, skoro pa slaganje sa onim šta piše u novinama za koje si odlučio da ne postoje. A postoje. Mi videli. I odlučili da ne okrećemo glavu na drugu stranu
G r o f G r o f 21:42 21.09.2007

Re: Izgubljen..

Koji kurir? :)
JJ Beba JJ Beba 22:04 21.09.2007

Re: Izgubljen..

G r o f
Koji kurir? :)

Pazi Grofe kad uopšte nije smešno. Niko ti nije reko?
doktorka doktorka 22:20 21.09.2007

Re: Izgubljen..

G r o f
Opet sam OUT.Ječe sam bio izgubljen, jer ne gledam Tv Dugu, a svi su se tako lepo zabavljali uz nju. Danas, opet ostajem bez teksta jer ne čitam kurir, iz principelnih razloga, i ne komentarišem njegove napise, zbog toga što znam da im to pravi uslugu.Sa moje tačke gledišta te novine ne postoje i uvek se zapitam čemu služi prazno mesto na polici sa novinama ali vidim da ljudi pružaju ruku prema toj praznini i po tome pretpostavljam da tamo nešto ima. Isto tako, po facama koje pružaju ruku, pretpostavljam, da to nešto, nije lepo.


Izvini grofe , a gde ti zivish? pa "kurira" u srbiji ima gde god da se nadjesh , na ulici , u autobusu , u liftu , u doktorskoj ordinaciji, na utakmici , u prodavnici , pozoristu, bioskopu, amfiteatru ... kad ukljucish tv, oni su tu, kad otvorish novine ...to nije iluzija , i nije halucinacija, to je nasa realnost!
cincili cincili 21:19 21.09.2007

sramno

i nedopustivo! podrska miri karanovic i tebi biljana sto uvek o nasem zlu progovoris.
minimum sto im sleduje je kljuc u bravu, a za ovakve novinare cak oduzimanje prava na rad!
radikalizam je jezik koji razumeju pa s njima samo tako i treba, da ih zaboli.
gnusno, bedno, sramno... i da ne nabrajam jer svi pridevi s negativnom konotaciju su primereni.
sad se duplo vise radujem sto mira karanovic 06.10. gostuje u becu s predstavom "andjela", ne da cu da idem nego cu svim silama da se potrudim da i uzivo izrazim svoju podrsku!
Queeria Queeria 21:19 21.09.2007

Podrška

Onog trenutka kada bude odgledao "Grbavicu" na RTS-u, znaću da živim u normalnoj državi. Do tada PODRŠKA ZA MIRU...

Pedja
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 21:22 21.09.2007

moj omiljeni komentar sa sajta b92info

"Pa onda bi Batu Zivojinovica Nemci trebali da streljaju koliko ih je pobio u filmovima.Oni misle to je stvarno, nije bre to je film,to je samo kao.
(vlada, 21. septembar 2007 17:08)"


ahahahahahah
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 21:24 21.09.2007

i ovaj

"Šta je to Kurir?
E moja Srbijo...
kurir, press, fokus radio, MJ šou na košavi, velika srbija, pravda...
uh, mnogo brate i celu Evropu a kamoli za ovo malo parce planete...
stop prostačinama i lažovima!
Tuži ih Mirjana!!!
(Krsta Cicvarić, anarhista iz Nikojevića kod Ravni, 21. septembar 2007 19:43)"
gagonja gagonja 22:34 21.09.2007

Re: i ovaj

e to nije lepo
ja kad copy i paste komentare onda ih cenzurisete
dosta vise te samovolje!
ako hocete demokratiju
morate poceti u svojoj kuci
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 06:38 22.09.2007

Re: i ovaj

ovo su komentari sa sajta b92. rekla sam ti vec da sadrzaje sa kurirovog sajta ne zelim na svom blogu.
demokratija nije rasulo niti znaci davati jednaku sansu svakoj nistariji da kaze sta nosi u svojoj glavi.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:12 22.09.2007

Re: Podrška

Queeria
Onog trenutka kada bude odgledao "Grbavicu" na RTS-u, znaću da živim u normalnoj državi. Do tada PODRŠKA ZA MIRU...

Pedja


de bre na erteesu, daj u bioskop.

bila na premijeri.
bila i ona zaštitnica svih srba svetlana pertušić
Поводом филма "Грбавица"
Светлана Петрушић: Београд је окупиран

"Ја сам аутор забрањених филмова. Говорим у име српске деце која су силована, у име српских жена које су силоване, и беба које су биле у логорима...Подижем свој глас против злоупотребе и манипулације муслиманским жртвама. Филм "Грбавица" је политичка злоупотреба муслиманских жртава како би се забио нож у леђа српском народу и како би се сахранила Србија. Београд је окупиран град. Српске жртве су табу тема. Ми само борбом за истину можемо да ослободимо наш град", рекла је Светлана Петрушић истрчавши на бину непосредно пре пројекције филма.
Светла су се брже-боље угасила, а гориле су отеле микрофон Светлани и изгурале је са бине.
Светлана Петрушић је, ипак, успела да испољи свој протест против једног оваквог филма, као и да се чује истина о страдању Срба обративши се многобројним новинарима у фоајеу САВА центра.

Београд, САВА центар, 06.03.2006.


vlada dvm vlada dvm 13:56 22.09.2007

A PINK?!?!?

Zasto svi zaboravljaju pink. To je tata i mama svih qrira, pressova, fokusa....
pmilos pmilos 21:26 21.09.2007

Nečuveno!

Dok Voja Brajović (čudi me da su ispratili, jer inače ne vode registar javnih glasila, kako sam saznao kada sam im na neki približno skandalozni tekst zajedno sa još nekim ljudima uputio dopis) i NUNS osuđuju, šta će se promeniti?

Da li postoji nešto konkretno što mi možemo da uradimo, sem da se konstantno zgrožavamo količinom gluposti kojom smo dnevno zatrpani? Da li postoji neki pritisak koji svako od nas može da učini da bi se prestalo sa ovime? Dokle ćemo više da ćutimo i šaljemo saopštenja? Kada bi nas stotine hiljada (target grupa Peščanika) došlo da traži reakciju države, da li smatrate da bi ona izostala?

Stop trovanju! Zabrana rada medijima koji šire govor mržnje!
pmilos pmilos 23:43 21.09.2007

Re: Nečuveno!

Nasilje nije odgovor na nasilje koje Kurir i slični nad nama sprovode. Potrebna je odlučna akcija, kritična masa, Gandijevski metodi. Kada ćemo i kako do toga doći? Ko još može da misli da je tekst objavljen u Kuriru normalan? Ja predlažem da obavežemo državne institucije da vrše zabranu govora mržnje. Nije malo!
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 21:28 21.09.2007

...

pročitala sam to
na sajtu
na onome iznad je pisalo da ako hoćeš i to da pročitaš, možeš potražiti štampanu varijantu
a to je dato na uvid besplatno i u celosti

ne shvatam to samo kao napad na Mirjanu Karanović
mogućnost da se to i ono mogu naći u bilo kom dnevnom listu govori mnogo
o tome gde smo

bedno
Urosh Urosh 21:39 21.09.2007

PODRSKA MIRJANI KARANOVIC

A srpski Jurisnik zabraniti, da nam ne bi Julius Strajheri jednog dana pisali u novinama ono sto razni Fuhreri zele da rade!
DOSTA SA FASIZMOM!
Dubrovcanin Dubrovcanin 22:27 21.09.2007

Podrska

Sada je stvarno dosta, pa ovde je gore nego ikad. Danas Mira, sutra neko drugi, pametan, normalan.
gagonja gagonja 22:35 21.09.2007

Re: Podrska

"danas mira sutra neko normalan, pametan?"
sta si time tacno hteo da kazes?
JJ Beba JJ Beba 22:40 21.09.2007

Re: Podrska

gagonja
"danas mira sutra neko normalan, pametan?"sta si time tacno hteo da kazes?

gagonja zlonameran si. Dubrovčanin je reko " neko drugi pametan, normaralan" . To dosta menja stvari, ne čini li ti se? Dakle još neko pametan i normalan ko Mira, kapiš?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 22:41 21.09.2007

Re: Podrska

Zašto ti menjaš ono što je napisano, a stavljaš u navodnike?
gagonja gagonja 22:46 21.09.2007

Re: Podrska

capito
gagonja gagonja 22:47 21.09.2007

Re: Podrska

zato sto sam rasejan

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana