Da, to sam ja...

constrictoria92 RSS / 02.04.2009. u 21:00

 

Ponekad dođe vreme da se skinu sve maske i ostale skrivalice. Da se čovek (ili žena) potpuno ogole. Večeras sam rešila da se skinem, deo po deo, pred svima vama....
Ko sam, zapravo, ja?

Pre svega, ja sam Srpkinja i ponosim se time. Zatim, ja sam cura Pravoslavne veroispovesti. Mnogo volim svoju zemlju i svoje sunoradnike. Volim i svoju veru. Ne mislim da smo najbolji, ali daleko od toga da mislim da smo najgori narod na svetu. Vređaju me tvrdnje da su samo i uvek Srbi krivi za sve (još malo, pa ćemo biti optuženi i za pomor dinosaurusa i ptice Dodo). O tome šta mislim o ljudima kojima su ovakve tvrdnje bliske, ne bih ovaj put...

Vređaju me i pljuvanja po mojoj veri i crkvi. Vređaju me i pljuvanja po ateistima. Ne volim ni pljuvanja po heteroseksualcima, homoseksualcima i biseksualcima. Ne volim pljuvanja ni po drugim narodima i crkvama.
 Volim svoj posao i volim svoje Sunašce. Volim i svoje prijatelje. Moj najbolji prijatelj, brat takoreći, je Islamske veroispovesti. Možete li zamisliti koliko je smešno kad me neke kreature od ljudi optuže za širenje verske i nacionalne mržnje? Da, zaboravih da kažem: Sunašce ja ateista. Moj bliski rođak je homoseksualac, a najbolja drugarica lezbejka. Ne pije vodu ni tvrdnja da širim i rodnu mržnju, al’, ipak, ima nekih koji su me i za to isklevetali.

Ljude ne delim na ove i one. Ne delim ni Srbiju na ovu i onu. Podele su mi smešne. Zalažem se za demokratsko društvo. Da, demokratska opcija je moj izbor, zato je najviše i kritikujem, jer od nje najviše i očekujem. Ne kritikujem demokratsku opciju zato što sam protiv nje, nego zato što sam za nju i zato što mislim da pozitivna kritika menja stvari na bolje. Da, kao i mnogi drugi blogeri i ljudi koje poznajem, i ja sam šetala i dobijala pendreke po leđima, privođena sam... Ne stidim se da kažem da su mi lični gubici najbitniji i najbolniji... U NATO bombardovanju sam izubila druga iz školske klupe... Mene to boli najviše.

Ne volim ostrašćene desničare, a bogami ne volim ni ostrašćene levičare, a ni ostale ostrašćenike. U biti, svi su oni meni isti. Razlika je jedino u pravcu delovanja. Da nema jednih, ne bi bilo ni drugih. Nervira me i to što sam i jednima i drugima trn u oku. Malo malo, pa me neko krsti Obrazovkom il’ ProfesionalnomLiberalDemokratkinjom. Manite me, ljudi, tih priča.

Nisam ni ovo, ni ono. Je l’to, konačno, jasno?

Ne volim nepravdu. Mnogo je nepravde oko nas. Boriću se protiv nepravde dok me ima na sve dostupne legalne načine. Jednom mora da se kaže DOSTA! Rekla sam dosta odavno već... I jesam li nešto promenila? Jesam. Promenial sam mnogo toga. Neću pisati šta, jer meni blog ne služi za samopromociju, već piskaranje. Da, volim i da piskaram. A zašto? Zato što je reč oštrija od mača.

Reč mržnja mi je strana, te je s toga i ne koristim. Očekujem od ljudi da se ponašaju prema meni onako kako se i ja ponašam prema njima: kulturno i dostojanstveno. Tražim li mnogo?  

Eto, to sam u biti ja.
Ako imate još koje pitanje, samo izvolite..

 



Komentari (146)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

112358oo 112358oo 21:05 02.04.2009

!!!

Da, demokratska opcija je moj izbor, zato je najviše i kritikujem, jer od nje najviše i očekujem.

constrictoria92 constrictoria92 21:07 02.04.2009

Re: !!!

Pa, bolje ja da ih kritikujem, nego oni što ih mrze, zar ne? Cilj moje kritike je da budu bolji...
112358oo 112358oo 23:22 02.04.2009

Re: !!!

Anjale je OVDE.
Strongman Strongman 12:10 03.04.2009

Re: !!!

constrictoria92
Pa, bolje ja da ih kritikujem, nego oni što ih mrze, zar ne? Cilj moje kritike je da budu bolji...



Svidja mi se tekst
NNN NNN 21:06 02.04.2009

Dobro si ispala

...u kak'om si društvu
constrictoria92 constrictoria92 21:08 02.04.2009

Re: Dobro si ispala

Pa, nisam sigurna da se svi slažu sa tobom...
edi-va edi-va 21:08 02.04.2009

Ja sam zena

i verujem u ljubav, pravichna sam do besvesti i ne volim nepravdu i bilo koju vrstu ostrashcenosti.

Reč mržnja mi je strana, te je s toga i ne koristim. Očekujem od ljudi da se ponašaju prema meni onako kako se i ja ponašam prema njima: kulturno i dostojanstveno. Tražim li mnogo?


dito.

Ako imate još koje pitanje, samo izvolite..


smem li da preporuchim?
constrictoria92 constrictoria92 21:12 02.04.2009

Re: Ja sam zena

E, to ne znam.
Što se mene tiče smeš, al' ne znam šta će drugi da misle...
edi-va edi-va 21:14 02.04.2009

Re: Ja sam zena

constrictoria92
E, to ne znam.
Što se mene tiče smeš, al' ne znam šta će drugi da misle...


Zabole me ribica sta ce drugi da misle ...
Znash, malo nas je koji umemo da povuchemo liniju izmedju profesionalnog i lichnog pristupa problemu.
constrictoria92 constrictoria92 21:15 02.04.2009

Re: Ja sam zena

Znash, malo nas je koji umemo da povuchemo liniju izmedju profesionalnog i lichnog pristupa problemu.

Znam.
Ali to ne znači da neznalice ne bi trebalo da se edukuju, naprotiv...
edi-va edi-va 21:19 02.04.2009

Re: Ja sam zena

constrictoria92
Znash, malo nas je koji umemo da povuchemo liniju izmedju profesionalnog i lichnog pristupa problemu.

Znam.
Ali to ne znači da neznalice ne bi trebalo da se edukuju, naprotiv...


Sad tek videh, pa ti nisi vishe VIP?

NNN NNN 21:26 02.04.2009

Re: Ja sam zena

ribica

Od kad ovo nisam čuo...
constrictoria92 constrictoria92 21:29 02.04.2009

Re: Ja sam zena

Sad tek videh, pa ti nisi vishe VIP?


Pa šta? U VIP-u je, ionako, gužva.
Blade Runner Blade Runner 22:05 02.04.2009

Re: Ja sam zena

U VIP-u je, ionako, gužva.

Da. Tamo je i onaj promukli glas amerike, a nema mesta za Nina ili Brajovica.
libkonz libkonz 22:06 02.04.2009

Re: Ja sam zena

mislim da Brajović jeste VIP, za Ninoslava mi je jako čudno.
natasavb natasavb 22:58 02.04.2009

Re: Ja sam zena

za Ninoslava mi je jako čudno.

on cak nema ni autorsku !!!
Blade Runner Blade Runner 21:09 02.04.2009

Ima nas jos takvih

constrictoria92 constrictoria92 21:12 02.04.2009

Re: Ima nas jos takvih

Hvala svim silama telesnim und bestelesnim na tome.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:25 02.04.2009

Pozdrav, A

Drži se. Najvažnije je da budeš ono što jesi, a ne ono što drugi misle da treba da si.
constrictoria92 constrictoria92 21:28 02.04.2009

Re: Pozdrav, A

Najvažnije je da budeš ono što jesi, a ne ono što drugi misle da treba da si.

Ja znam ko sam i šta sam, a bogami, toga se i ne stidim. Vreme je da i drugi to saznaju.
edi-va edi-va 21:30 02.04.2009

Sad svi prate

zar to nije super feeling?
Mislim da je ovo trenutno najpraceniji blog. Jedni chekaju da prsnesh i budesh banovana, a drugi cute jer misle da im je pametnije, a meni zanimljivo nemam precha posla.
Ti nemoj sluchajno da si izbrisala textove, jer po anexu (nevidljivom) dodatom u pravilniku, brisanje textova je razlog za banovanje.
_______________________

A sto se chudite sto vam je Srbija u govnima, kada i na ovim prostorima na kojima bi trebalo da ste konstruktivni, niste u stanju civilizovano da komunicirate? Ovaj blog predstavlja Srbiju, preslikava je do najtanje brazde, oranice. Dok bi jedni da poseju nesto plemenito, drugi bi da oru. Najvolim one koji bi daljinski da oru. Sto vichu iz daleke ushushkane dijaspore, tzv. blogerus diasporus - taj mi je omiljeni.

Pokupi se dijasporo pa se vrati u Srbiju, pa laj na licu mesta i menjaj sta ti se ne dopada.
constrictoria92 constrictoria92 21:33 02.04.2009

Re: Sad svi prate

A što bih brisala tekstove?
A što bih bila banovana?
Mislim, nisam nepristojna, nikoga ne diram, piskaram piskaranja radi...
omega68 omega68 21:34 02.04.2009

Re: Sad svi prate

Pokupi se dijasporo pa se vrati u Srbiju, pa laj na licu mesta i menjaj sta ti se ne dopada.


Valjda ovo neće da brišu?
NNN NNN 21:34 02.04.2009

Re: Sad svi prate

Sto vichu iz daleke ushushkane dijaspore, tzv. blogerus diasporus - taj mi je omiljeni.

Pokupi se dijasporo pa se vrati u Srbiju, pa laj na licu mesta i menjaj sta ti se ne dopada.
Ko nam kae
libkonz libkonz 21:35 02.04.2009

Re: Sad svi prate

a drugi cute jer misle da im je pametnije

ja nisam bio kući, samo da se zna
Cons rules!
A to što neki koji će zauvek da budu VIP nisu došli kod Milutina, a lupili mu preporuku, neću o njima.
edi-va edi-va 21:37 02.04.2009

Re: Sad svi prate

constrictoria92
A što bih brisala tekstove?
A što bih bila banovana?
Mislim, nisam nepristojna, nikoga ne diram, piskaram piskaranja radi...


Ma znam ja da ti neces obrisati textove, vec samo aludiram na mogucnost ... pametna si ti, a smetas jer si izmedju, ni levo ni desno.
constrictoria92 constrictoria92 21:38 02.04.2009

Re: Sad svi prate

Cons rules!

Daleko sam ja od rules... Mada, eh, da sam ja neka vlas' sve bi dovela u red u roku od o'ma'...
edi-va edi-va 21:38 02.04.2009

Re: Sad svi prate

NNN
Sto vichu iz daleke ushushkane dijaspore, tzv. blogerus diasporus - taj mi je omiljeni.

Pokupi se dijasporo pa se vrati u Srbiju, pa laj na licu mesta i menjaj sta ti se ne dopada.
Ko nam kae


Ja se ove godine vracam, ko nije ispratio sad sigurno vec zna.
constrictoria92 constrictoria92 21:39 02.04.2009

Re: Sad svi prate

a smetas jer si izmedju, ni levo ni desno.

Ceo život sam neko smetalo, te to nije ništa novo za mene...
Ja sam JA i tačka!
edi-va edi-va 21:40 02.04.2009

Re: Sad svi prate

omega68
Pokupi se dijasporo pa se vrati u Srbiju, pa laj na licu mesta i menjaj sta ti se ne dopada.


Valjda ovo neće da brišu?


Ovo je adresirano.
taube taube 21:41 02.04.2009

Re: Sad svi prate

omega68
Pokupi se dijasporo pa se vrati u Srbiju, pa laj na licu mesta i menjaj sta ti se ne dopada. Valjda ovo neće da brišu?


evo im ja da potvrdim, pa neće valjda nas oboje da brišu, zajedno smo jači
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:47 02.04.2009

Pitanje

Pokupi se dijasporo pa se vrati u Srbiju, pa laj na licu mesta i menjaj sta ti se ne dopada


Izvini edi-va, da pitam:

- znači li to da ja smem da pišem na blogu B92 samo ako živim u Srbiji?
- znači li to da bez obzira što radim za srpsku firmu, a živim u inostranstvu, ne mogu da pišem blog, tj. menjam ono što mi se ne dopada?
-znači li to da iako živim u inostranstvu, a državljanka sam Srbije i plaćam porez u Srbiji, ipak ne mogu da menjam u Srbiji ono što mi se ne dopada?
-znači li to da zato što živim u inostranstvu ipak ne mogu da pišem blog na sajtu medija u čijem sam osnivanju učestvovala i u kome radim više od 20 godina?

I još ovo, ne čini li ti se da je ovakva generalizacija kakvu ti primenjuješ u svom pokliču daleko od civilizovane komunikacije?
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:47 02.04.2009

Re: Sad svi prate

A to što neki koji će zauvek da budu VIP nisu došli kod Milutina, a lupili mu preporuku, neću o njima

A bilo ih je i koji su prvi put došli
NNN NNN 00:35 03.04.2009

Re: Pitanje

Pokupi se dijasporo pa se vrati u Srbiju, pa laj na licu mesta i menjaj sta ti se ne dopada

Da budem malo drveni advokat: Mislim da je edi-va ovaj komentar napisala manje više u šaljivom duhu, pošto je i sama dijaspora, a onaj manje više ozbiljni deo komentara rekla bih da se odnosio na neke komentatore na blogu koji, ko o čemu samo o onome što u Srbiji ne valja/ najgore je/ grozno je/ prosto je/ šovinostičko je/ klerikalno je/ homofobno je/ zločinačko je/ i da ne nabrajam dalje je...

-znači li to da zato što živim u inostranstvu ipak ne mogu da pišem blog na sajtu medija u čijem sam osnivanju učestvovala i u kome radim više od 20 godina?
Ih, bre, Slovenija a inostranstvo... pa to je sve naše.. Sad ću da ispadnem neki velikosrbin ...
BFN
Jelica Greganović Jelica Greganović 00:55 03.04.2009

Šala?

Šaljiv duh? Ne bih rekla. Za mene je ovo vrlo grubo i vrlo ozbiljno. I to se na blogu ne dešava po prvi put, malo, malo pa neko u nedostatku boljih argumenata zalupi vrata kuće dijaspori.

Najvolim one koji bi daljinski da oru. Sto vichu iz daleke ushushkane dijaspore, tzv. blogerus diasporus - taj mi je omiljeni.

Pokupi se dijasporo pa se vrati u Srbiju, pa laj na licu mesta i menjaj sta ti se ne dopada.


Pokupi se? Smešno?

Baš zato što je sve naše i što smo svi naši ne bi trebalo ovako se "šaliti", može od takve šale i muka da pripadne.

Evo na poklon onima (blogerus vulgaris) koji dijasporu marširaju kući ili joj kao ono onomadne savetuju da ostane tamo gde je, kačim moj današnji izv. Ne znam da li je već na sajtu b92, ali neće mi zameriti. Dakle, šta o ne-življenju u matičnim državama kaže EU, a mi bi u EU, 'el tako? Tako je. Izvinjavam se što nema šuškavaca, ali članak je u izvornom obliku:


Evropski parlament je utvrdio da mnoge zemlje EU joss uvek ometaju osnovno pravo gradjana EU da se krechu i prebivaju van svoje maticcne drzzave.

Prema podacima, sa kojima se upoznao Evropski parlament na svom juccerassnjem zasedanju, od 2006. godine nessto visse od osam miliona Evropljana je iskoristilo svoje pravo da se kreche i prebiva u drugoj drzzavi cclanici EU, a van svoje maticcne drzzave. Parlament smatra da je to posledica toga ssto drzzave EU joss uvek postavljaju prepreke tom osnovnom pravu i poziva ih na dosledno sprovodjenje zajednocckog, EU zakonodavstva. Tom prilikom je utvrdjeno da ni jedna od drzzava cclanica EU nije efikasno i pravilno prenela celu direktivu, niti i jedan njen cclan u svoje zakonodavstvo.

Poslanici Evropskog parlamenta su utvrdili i da su drzzavljani nekih drzzava cclanica EU ili etniccke grupe u pojedinim drzzavama ispostavljeni napadima, zbog ccega su naglasili da te drzzave moraju da sprovode direktivu o slobodnom kretanju i prebivanju bez diskriminacije.

Zbog toga je Evropski parlament pozvao one drzzave cclanice EU, koje imaju zakone koji nisu u skladu sa pomenutom direktivom, da ih hitno pregledaju, ali je i pozvao Evropsku komisiju da odmah pokrene postupak protiv tih drzzava.

Evropska komisija je do sada dobila vech visse od 1800 prituzzbi pojedinaca, 40 poslanicckih pitanja i 33 peticije, na osnovu kojih je pregledala 115 prituzzbi i uvela 5 postupaka za utvrdjivanje krssenja prava na osnovu nepravilne primene direktive o slobodnom kretanju i prebivanju. Upravo to, po missljenju evropskih poslanika, ukazuje na ccinjenicu da Evropska komisija nije mogla da obezbedi da drzzave cclanice sprovode direktivu skladno i blgovremeno, zbog ccega se i pojavljuje veliki broj zzalbi drzzavljana EU.

Utvrdjeno je i da je formulacija o "dovoljnim sredstvima za prezzivljavanje", kao uslov za dobijanje dozvole za boravak duzze od tri meseca, ccesto nejasna.

Takodje, drzzave cclanice EU jako strogo tumacce pojmove "cclan porodice", "drugi cclan porodice" i "partner", posebno kada se radi o istopolnim partnerima i njihovom pravu na slobodno kretanje.

Zbog toga parlament poziva cclanice EU da u celosti sprovode prava iz direktive, ne samo prema braccnim drugovima razliccitog pola, vech i ukljuccujuchi istopolne parove, koje priznaje jedna od drzzava cclanica, bez obzira na njihovo drzzavljanstvo i bez uticaja na njihovo nepriznavanje u civilnom pravu druge drzzave.

Jelica
mikimedic mikimedic 01:11 03.04.2009

Re: Sad svi prate

Najvolim one koji bi daljinski da oru.



a i maskote im smetaju
dunja73 dunja73 01:12 03.04.2009

Re: Šala?

Evropski parlament je utvrdio da mnoge zemlje EU joss uvek ometaju osnovno pravo gradjana EU da se krechu i prebivaju van svoje maticcne drzzave

Pitali Muja sta bi kad bi doslo do smaka sveta
Mujo misli , misli pa veli :
-Nista bolan , spakujem Fatu , djecu , pa u konzulat , u Sarajevo
i pravac Njemacka ...
mikimedic mikimedic 01:12 03.04.2009

Re: Sad svi prate

Ja sam JA


Consrictoria?
elgreko elgreko 01:15 03.04.2009

Re: Pitanje

- znači li to da ja smem da pišem na blogu B92 samo ako živim u Srbiji?
- znači li to da bez obzira što radim za srpsku firmu, a živim u inostranstvu, ne mogu da pišem blog, tj. menjam ono što mi se ne dopada?
-znači li to da iako živim u inostranstvu, a državljanka sam Srbije i plaćam porez u Srbiji, ipak ne mogu da menjam u Srbiji ono što mi se ne dopada?
-znači li to da zato što živim u inostranstvu ipak ne mogu da pišem blog na sajtu medija u čijem sam osnivanju učestvovala i u kome radim više od 20 godina?

I još ovo, ne čini li ti se da je ovakva generalizacija kakvu ti primenjuješ u svom pokliču daleko od civilizovane komunikacije?

Jelice, nemoj da te ovakve izjave uvuku u blato.
Srbiji su potrebni svi oni koji joj dobro misle, bili oni ovde ili negde u inostranstvu.
A muke su velike.
Naravno - U muci se poznaju junaci.
constrictoria92 constrictoria92 01:24 03.04.2009

Re: Sad svi prate

Consrictoria?

Constrictoria!
mikimedic mikimedic 01:42 03.04.2009

Re: Sad svi prate

Constrictoria!

NNN NNN 01:51 03.04.2009

Re: Pitanje

Srbiji su potrebni svi oni koji joj dobro misle, bili oni ovde ili negde u inostranstvu.

Upravo! I dalje insistiram na mišljenju da edi-va nije mislila nikako da vređa dijasporu jer i sama živi u inostranstvu, već samo da podvuče da ima onih koji izdaleka samo loše stvari vide... Ja bih dodala da i ima i onih koji i izbliza (tj. odavde) samo loše vide... Na blogu je ovladala neka manija za suprotstavljanjem, etiketitanjem i generalizacijama u kojoj će najdeblji kraj, čini mi se izvući, oni najumereniji...

Evo na poklon onima (blogerus vulgaris) koji dijasporu marširaju kući ili joj kao ono onomadne savetuju da ostane tamo gde je
Očigledno sam nešto propustila, ali da nema (mnogih) blogera iz dijaspore naša lična VIP lista bi bila puno kraća.. A ti znaš koji ste..
BFN
edi-va edi-va 06:49 03.04.2009

Odgovor Jelici

Bloger sa nikom NNN je neverovatno precizno opisao i analizirao moj komentar.
Nemam sta da dodam osim da nista od toga sto si pitala moj komentarr ne znachi.
Da ponovim da ne bi bilo zabune - ne, ne znachi to sto si navela kao pitanja.
Strongman Strongman 10:30 03.04.2009

Re: Pitanje

I još ovo, ne čini li ti se da je ovakva generalizacija kakvu ti primenjuješ u svom pokliču daleko od civilizovane komunikacije?



Potpis s moje strane. Uzgred Mama kakote
Boris Drenca Boris Drenca 21:33 02.04.2009

A zbog ovoga si nestala sa naslovne strane

Potpuno te razumem. Iako nisam žena...(ne znam da li je to uslov za razumevanje)
Ne mislim da ljudima smetaju neistomišljenici već oni koji pokušavaju probleme da sagledaju sa svake strane a naročito oni koji koji za glupost kažu da je to , bez obzira ko je napravio...

Slepo verovanje ekstremima je opasno...ali ljudi vole da žive opasno...ne znam zašto...

Puna podrška i preporuka...
constrictoria92 constrictoria92 21:36 02.04.2009

Re: A zbog ovoga si nestala sa naslovne strane

Ne mislim da ljudima smetaju neistomišljenici već oni koji pokušavaju probleme da sagledaju sa svake strane a naročito oni koji koji za glupost kažu da je to , bez obzira ko je napravio...

Mislim da si u pravu.

p.s.
Nije ovo zvaničan razlog skidanja vip-a. Nemojmo o tome...
taube taube 21:39 02.04.2009

-+-+-+-

samo jednu reč imam za ovaj tekst : f e n o m e n a l n o
constrictoria92 constrictoria92 21:40 02.04.2009

Re: -+-+-+-

Fala, fala....
htela sam da raščistim neke stvari sama sa sobom i blogodrugarima und ostalim blogerima. Valjda mi je pošlo za rukom...
djole73 djole73 21:49 02.04.2009

?

Pitam se samo da li neko misli da mi postojimo zbog njih, ili jos uvek nisu svesni da su oni tu zbog nas-BLOGERA!!!

I da li neko ima dovoljnu sirinu da oslusne misljenje drugih blogera, i sta oni vole, i sta je njima drago...ili ovo shvataju kao svoju licnu pariju, pa se tako i ponasaju.

A posebno se pitam sta bi G. Veran Matic kome cu biti slobodan da se obratim rekao za ovakvu veliku samovolju i despostsko ponasanje.

Ajde sad je na redu moderacija

Const, citiraj komentare u redovnim intervalima inace ces ostati na 10 od 100 koliko ih je ovde napisano!

constrictoria92 constrictoria92 21:51 02.04.2009

Re: ?

Const, citiraj komentare u redovnim intervalima inace ces ostati na 10 od 100 koliko ih je ovde napisano!

Djole,
nije baš sve TeorijaZavere.
Nemojmo preterivati - nije bilo 100 komentara. Obrisano je samo par komentara...
djole73 djole73 21:53 02.04.2009

Re: ?

Znam ali ce ih biti

Tacnije nece ih biti, brisace ih u redovnim intervalima

Sto izaziva odusevljenje svih blogera i uverenje u pravednu politiku vodjenja ovog bloga.

O cemu cemo veruj mi ovoga puta tek diskutovati.
I nad popom ima popa!!
ivana23 ivana23 22:04 02.04.2009

Re: ?

omega68 omega68 21:59 02.04.2009

Tetka,

Ti si jedna od najboljih osoba koje poznajem, a poznajem mnogo ljudi.
Sam Bog zna koliko nam fale takvi ljudi ( a bogami i žene )
Daleko ćeš ti da doguraš i bez nekih koji misle o sebi da su nezamenljivi.
Pogledaj samo koliko je čestitki njima za rođendan bilo
Sa zakašnjenjem ( opravdanim ) :Sve najbolje i da se multiplikuješ u nekoliko komada ( što pre )
constrictoria92 constrictoria92 22:04 02.04.2009

Re: Tetka,

Ti si jedna od najboljih osoba koje poznajem, a poznajem mnogo ljudi.

Tetkino dete, ljubi te teka,

hvala ti najlepše...

Možda je greška što se ti i ja ne busamo u grudi za naš doprinos demokratskim tekovinama srpskog društva... Mislim, možda bi, onda, nekima bilo jasnije kuj sam, al' šta da radim - busanje mi ne ide od ruke. A ti odlično i znaš da nikad nije ni išlo, zar ne?

Hvala ti za čestitku!
Ljubim te!
simkke simkke 22:01 02.04.2009

mrak

- Mala, ne laj, poješće te mrak!

- Kakav mrak, pa sad je demokratija...

- Pa...demokratski mrak!

klikni ovdena
constrictoria92 constrictoria92 22:06 02.04.2009

Re: mrak

Ja ne lajem. Ja ujedam.

Fala za pJesmicu, ti znaš da ih mLogo volEm!
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 22:04 02.04.2009

Nije me

bilo neko vreme i opa... novine. Ruzne. Izgleda, da se optuzbama barata suvise lako. Nema mesta za ono sto svako od nas jeste, bar mi se tako cini. E sad, to sto je meni zao zbog toga, svet nece stati. Pitanje je: sta uraditi povodom toga?
Ljudi imaju konstantnu potrebu da nekog postave negde, u nesto... jer je njima tako lakse da shvate: crno - belo. A nista nije crno - belo. Svi smo razliciti, to bi, i guess, trebalo da bude dobri i pozeljno, ne nesto sto treba ukinuti.
constrictoria92 constrictoria92 22:07 02.04.2009

Re: Nije me

Kako se boriti?
Pa, rekoh već - reč je oštrija od mača!

p.s.
Zadnje vreme došlo kad citiram samu sebe....
edi-va edi-va 22:09 02.04.2009

Re: Nije me

Ljudi imaju konstantnu potrebu da nekog postave negde, u nesto... jer je njima tako lakse da shvate: crno - belo. A nista nije crno - belo. Svi smo razliciti, to bi, i guess, trebalo da bude dobri i pozeljno, ne nesto sto treba ukinuti.


Da samo dodam i konstantnu potrebu da regrutuju.
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 22:11 02.04.2009

Re: Nije me

constrictoria92
Kako se boriti?
Pa, rekoh već - reč je oštrija od mača!

p.s.
Zadnje vreme došlo kad citiram samu sebe....



Jes' da kažem nešto pa da me posle ukinu
Meni, ruku na srce, nikad nisu bili jasni kriterijumi skidanja s bloga, banovanje i sve ostalo. Ne znam ni koga da pitam što se neko preseli u nigde očas posla? Čerez čega se to i desi?
Nekad je sve k'o nagazna mina. Paziš, paziš i buuuum
constrictoria92 constrictoria92 22:13 02.04.2009

Re: Nije me

Nekad je sve k'o nagazna mina. Paziš, paziš i buuuum

Pa, jeste. Al' kad pukne - baš pukne...
libkonz libkonz 22:15 02.04.2009

Re: Nije me

Mene baš zanima gde je nestao Ipsi. Banovani smo isti dan, posle čuvenog Stošićevog bloga. Od tada od njega ni traga ni glasa, ni imena na spisku blogera.
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 22:17 02.04.2009

Re: Nije me

edi-va
Ljudi imaju konstantnu potrebu da nekog postave negde, u nesto... jer je njima tako lakse da shvate: crno - belo. A nista nije crno - belo. Svi smo razliciti, to bi, i guess, trebalo da bude dobri i pozeljno, ne nesto sto treba ukinuti.


Da samo dodam i konstantnu potrebu da regrutuju.



I regrutuju nego kako. Zna se ko di pripada
Biljana Beba Knežević Biljana Beba Knežević 22:18 02.04.2009

Re: Nije me

constrictoria92
Nekad je sve k'o nagazna mina. Paziš, paziš i buuuum

Pa, jeste. Al' kad pukne - baš pukne...



Još uvek se, stoga, oporavljam od gelera ( virtualnih )
constrictoria92 constrictoria92 22:19 02.04.2009

Re: Nije me

I regrutuju nego kako. Zna se ko di pripada

Pa, da počnem i ja da regrutujem nesvrstane blogere u Nesvrstane, a?
edi-va edi-va 22:27 02.04.2009

Re: Nije me

constrictoria92
I regrutuju nego kako. Zna se ko di pripada

Pa, da počnem i ja da regrutujem nesvrstane blogere u Nesvrstane, a?


Ajd' ti budi Tile, ja cu Naser, samo nam fali onaj treci
Nikola Knežević Nikola Knežević 22:30 02.04.2009

Re: Nije me

constrictoria92
I regrutuju nego kako. Zna se ko di pripada

Pa, da počnem i ja da regrutujem nesvrstane blogere u Nesvrstane, a?



Pa ajd', i molim te, ako može, neke lepe uniforme da budemo prepoznatljivi, da ljudi
znaju kad da pljucnu tri puta protiv uroka i sklone se s puta.
Ja ću da budem bolničarka. Dobrovoljac.
Nikola Knežević Nikola Knežević 22:31 02.04.2009

Re: Nije me

Nikola Knežević
constrictoria92
I regrutuju nego kako. Zna se ko di pripada

Pa, da počnem i ja da regrutujem nesvrstane blogere u Nesvrstane, a?



Pa ajd', i molim te, ako može, neke lepe uniforme da budemo prepoznatljivi, da ljudi
znaju kad da pljucnu tri puta protiv uroka i sklone se s puta.
Ja ću da budem bolničarka. Dobrovoljac.



P.S Nisam izlogovala supruga sorry
constrictoria92 constrictoria92 22:39 02.04.2009

Re: Nije me

Može uniforma.
Al' da je biramo svi zajedno.
A može i znak raspoznavanja da nam bude crveni karanfil...
Milutin Milošević Milutin Milošević 22:44 02.04.2009

Re: Nije me

Ajd' ti budi Tile, ja cu Naser, samo nam fali onaj treci

A Sirimavo Bandaraike?
constrictoria92 constrictoria92 22:46 02.04.2009

Re: Nije me

A Sirimavo Bandaraike?

miloradkakmar miloradkakmar 22:11 02.04.2009

Pljuvanje na ulici

U jednom dahu , kao trka na 1oo metara
Ne volim ni pljuvanja

Na žalost , pljuju svugde i svagda. Ništa mi nije strašnije nego kada pljuju na ulici !

Preporuka za ovaj snažni dah.
constrictoria92 constrictoria92 22:15 02.04.2009

Re: Pljuvanje na ulici

Preporuka za ovaj snažni dah.

Hvala!
Ostah bez istog!
vitkov vitkov 22:23 02.04.2009

Re: Pljuvanje na ulici

jeste to je ona....odgovorno tvrdim cuvajte se.
constrictoria92 constrictoria92 22:25 02.04.2009

Re: Pljuvanje na ulici

.odgovorno tvrdim cuvajte se.

E, sad i ti. Nemo' da plašiš narod s mene... Nije lepo... Ovde na blogetu me znaju k'o finu und smernu.
vitkov vitkov 22:33 02.04.2009

Re: Pljuvanje na ulici

constrictoria92
.odgovorno tvrdim cuvajte se.

Ovde na blogetu me znaju k'o finu und smernu.




Ne negiram...evo bicu dobar

"biti cemo fini i govoricemo na rupu.....ovu rupicastu"-------Zika Pavlovic
djole63 djole63 22:32 02.04.2009

Da to si ti ...

VIP bloger,
slobodna (hrabra) preduzetnica,
neko cije tekstove rado citamo,
neko pozitivnog duha i energije,
neko rodjen u znaku Ovna (sa viskom energije)
...
mogao bih dugo, ali da skratim.

Zbog svega toga te volimo i rado citamo.


vitkov vitkov 22:39 02.04.2009

Re: Da to si ti ...

djole63
VIP bloger,
slobodna (hrabra) preduzetnica,
neko cije tekstove rado citamo,
neko pozitivnog duha i energije,
neko rodjen u znaku Ovna (sa viskom energije)
...
mogao bih dugo, ali da skratim.

Zbog svega toga te volimo i rado citamo.





Ma ljudi nov sam ovde i to bas na njen poziv. neznam koliko nas je koji smo imali cast i zadovoljstvo da autorku ovi blogova licno upoznamo. Oni koji je neznaju mnogo su propustili to je poseban karakter. Veoma mi je drago sto sam je ponovo nasao takav prijatelj se ne nalazi dva puta ....dakle bas imam srece.
constrictoria92 constrictoria92 22:44 02.04.2009

Re: Da to si ti ...

dakle bas imam srece.

Imaš sreće koliko si težak (psim. aut. a nije baš lak).

Dragi moji blogodrugari,
Vitkov je moj prijatelj zbog koga sam presvisla jednom... Opisala sam to jednom u blogu... Mnogo ga volim i mnogo mi znači što ga imam u životu. On je neponovljiva osoba!

Vitkov,
samo za tebe veliki kissssssssss! Znaš da si uvek bio und bićeš do kraja sveta u mom !
mirelarado mirelarado 22:32 02.04.2009

Eкстреми

Ne volim ostrašćene desničare, a bogami ne volim ni ostrašćene levičare, a ni ostale ostrašćenike. U biti, svi su oni meni isti. Razlika je jedino u pravcu delovanja.


Ни ја не волим острашћене и острвљене заговорнике крајњих опција, па чак ни када заступају мени блиске идеје, никако се не слажем с нетолеранцијом и неразумевањем.
Мислим, Const, да треба да будеш сталожена, ти лепо пишеш и покрећеш праве ствари. Нисам ни разумела откуд опет вихор, али, знаш како, олује дођу и прођу.
constrictoria92 constrictoria92 22:36 02.04.2009

Re: Eкстреми

Нисам ни разумела откуд опет вихор, али, знаш како, олује дођу и прођу.

Ali odnesu sve pred sobom...
mirelarado mirelarado 22:43 02.04.2009

Re: Eкстреми

constrictoria92
Нисам ни разумела откуд опет вихор, али, знаш како, олује дођу и прођу.
Ali odnesu sve pred sobom...



Не баш све, надам се.
edi-va edi-va 22:35 02.04.2009

Cons

dosta sam sejala mrzznju i netrpeljivost, moram da palim da se samozadovoljavam jer drugachije ne mogu da zaspim.
Elem, nahebi im se keve elitistichke, ali fino i kulturno, zapakovano lepo ... umesh ti to Cons ...

good night everybody:)
ecce-florian ecce-florian 23:30 02.04.2009

питанје

Eto, to sam u biti ja.
Ako imate još koje pitanje, samo izvolite..

A što se ti neurozna?
constrictoria92 constrictoria92 23:35 02.04.2009

Re: питанје

A što se ti neurozna?

Ja?!?
Otkud ti takva ideja, Cvetko?
ecce-florian ecce-florian 23:44 02.04.2009

Re: питанје

Otkud ti takva ideja, Cvetko?

Ma ne, pročito naslov
Da, to sam ja...
pa me začudilo otkud Nikola Kirić na blogu posle tolko vremena?
gera92 gera92 23:45 02.04.2009

dovoljna je jedna rijec



Kome i sta objasnjavas i kome i zasto se pravdas?
Ovima koji te kapiraju - nema razloga, a ovi drugi ce te skapirati iskljucivo ako im to postane pragmaticno...

Ne umem da kacim spotove, pa ti evo jedna pesma ovako:

E PA STO

noc u gradu salonskih stremljena
noc je navukla djevicanski veo
osjecas li oktane u svojoj krvi
osjecas li kako tutnji pritisak u glavi
e pa sto
cekas li na nesto snazno
doista vrijedno
cekas li na akciju koja pokrece stvari
razmisli dobro
u svakom trenutku nagrnuce sa svih strana pravovjerni lesinari
e pa sto
dovoljna je jedna rijec odjebi
nemam ima stotinu lica
i dok pijes i hodas zagrljen u tami
i dok te miluju hrapave ruke
i dok lizes rasjecene usne
e pa sto
a onda bozije sirene zaustavljaju promet
i semafori nastoje da svijetle sto manje
stranci, samo stranci koracaju ravno
i zivot se smiruje kao mlijeko u casi
e pa sto
dovoljna je jedna rijec odjebi

(Branimir Stulic )
constrictoria92 constrictoria92 23:48 02.04.2009

Re: dovoljna je jedna rijec

Kome i sta objasnjavas i kome i zasto se pravdas?

Ne pravdam se nikome...
Samo sam htela javno da razjasnim neke stvari. Nastavak sledi...
mirelarado mirelarado 00:01 03.04.2009

Re: dovoljna je jedna rijec

gera92 gera92 00:35 03.04.2009

Re: dovoljna je jedna rijec

mirelarado



Hvala puno, mirelarado.
margos margos 23:54 02.04.2009

Imam pitanje!

Je l i mi da se skidamo ovde kod tebe, il moramo kod svoje kuće?

constrictoria92 constrictoria92 23:58 02.04.2009

Re: Imam pitanje!

Kako vam volja.
margos margos 00:13 03.04.2009

Re: Imam pitanje!

constrictoria92
Kako vam volja.

Ja mislim da smo svi manje više ogoljeni. Poslednje dve oluje su pokazale mnogo toga.

Problem je što se i ovde, kao i u životu, slabo slušamo i zanimljivije nam je da budemo u pravu i pametni, nego da budemo srećni i mudri. Trošimo gomile reči i kuckanja po tastaturi da ubedimo drugoga da greši ili ne vidi dobro.

Meni nije problem sa ljudima koji imaju loš dan ili besne iz nekog razloga ili pak imaju nedovoljno informacija o nečemu, - ljutnja prođe, informacvije se steknu. Problem imam sa onima koji nikada, ali nikada ne saslušaju drugačije mišljenje i onima koji misle da imaju tapiju na istinu, pamet i ovo mesto.
Goran Vučković Goran Vučković 23:58 02.04.2009

Mi dižemo čelo i kročimo smelo...



A sa kim se ti to svađaš, šefice?
constrictoria92 constrictoria92 00:02 03.04.2009

Re: Mi dižemo čelo i kročimo smelo...

A sa kim se ti to svađaš, šefice?

Šefe, ne svađam se ja - samo razjašnjavam...
Je l' tebi moj blog liči na svađu, puj puj daleko bilo?
Goran Vučković Goran Vučković 00:09 03.04.2009

Re: Mi dižemo čelo i kročimo smelo...


Šefe, ne svađam se ja - samo razjašnjavam...
Je l' tebi moj blog liči na svađu, puj puj daleko bilo?

Pa ne znam... neko te nasekirao nekako... već nekoliko poslednjih blogova kao da te je dohvatila dark side

Covek u belom Covek u belom 01:15 03.04.2009

Re: Mi dižemo čelo i kročimo smelo...

Goran Vučković
Pa ne znam... neko te nasekirao nekako... već nekoliko poslednjih blogova kao da te je dohvatila dark side
Znas kako vucko, vecina ipak ne zahebava u rukavicama no kaze sta misli...
Goran Vučković Goran Vučković 01:58 03.04.2009

Beware of the dark side

Znas kako vucko, vecina ipak ne zahebava u rukavicama no kaze sta misli...

Pa ako si mislio da sam hteo da kažem da je postala nacoš ili kako to već popularno sve zovu ovde - nisam. Ili recimo ako si mislio da hoću da kažem da kao ona sada isticanjem većinskih timskih boja izaziva i šikanira kojekakve manjine - nisam ni to hteo da kažem.

Pričam o tome da se, čini mi se, iz nekog razloga osetila povređenom zato što ne poštuju baš svi to što ona jeste, i počela da isijava negativnu alpha-female (da se tako izrazim) energiju, pozivajući ljude na konfrontaciju. Otprilike ono što Joda kaže u ovom klipu. Strah (ili još bolje rečeno nesigurnost u sebe) proizvodi bes, bes proizvodi mržnju, mržnja proizvodi patnju. A Sila je svuda oko nas - samo je pitanje da li smo na pravoj strani Sile.

Ovih dana je dark side prilično jak ovde. Strongi je bio malkice sujetan, pa nije mogao da otrpi da Peđa otkida sa preporukama - i onda je napravio blog "Ponosan sam što nisam homoseksualac". Onda su mu to skinuli, pa je napravio blog "Ponosan sam što sam Srbin" (k'o kad klinci počnu da pevaju himnu), a evo sada je udario po političkoj korektnosti - ako ništa drugo bar se malo stabilisao - bez obzira što mu prethodni blogovi nisu baš u suštini potekli ni od heteroseksualnosti ni od srpskosti.

To je svakako stvar ukusa - ali ja ne verujem u zdravlje i korisnost tog zainat-ponos-zanosa. Posebno u to nesvesno što počne da teče i preliva se kad krene konfrontiranje i gomilanje negativne energije. Po meni to nije snaga, nego slabost.

Zato sam pitao cons šta je muči - šta je tera da se prepušta ovakvim, da kažem, basic instinct-ima - nekako previše strasno kaže da ne voli ostrašćene
Strongman Strongman 10:44 03.04.2009

Re: Beware of the dark side

Strongi je bio malkice sujetan, pa nije mogao da otrpi da Peđa otkida sa preporukama



Strongi zeli da pise na sajtu opste prakse

Strongi sumnja da bi pisao na sajtu predominantno okrenutom gay populacijji

Strongi je citaniji nego preporucivaniji, za pametnog tu nema mnogo dileme. Postoje citaci, postoje preporucivaci.

Strongi darker?












Goran Vučković Goran Vučković 10:57 03.04.2009

Re: Beware of the dark side



Strongi zeli da pise na sajtu opste prakse

Strongi sumnja da bi pisao na sajtu predominantno okrenutom gay populacijji

Strongi je citaniji nego preporucivaniji, za pametnog tu nema mnogo dileme. Postoje citaci, postoje preporucivaci.

Strongi darker?

Strongi je neozbiljan bizmismen - umesto da prihvati zahvalno tržište, on ga đonira - ko mu brani da objavljuje blog i na drugim mestima?

Strongi bi morao da doda malo vitamina u hranu

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana