Pronađite razlike !

Goran Miletic RSS / 02.04.2009. u 01:13

imaš virus, dobiješ lisice
imaš virus, dobiješ lisice
Komunikacija naše policije sa javnošću ima jednu ključnu tačku. To je onaj momenat kada u saopštenju oni "presuđuju" meti svoga rada najčešće navodeći da je "odranije poznat policiji", "lice iz kriminogene sredine", "lice koje je ranije privođeno zbog vršenja krivičnih dela" ili "lice u vidno alkohlisanom stanju". Kada ovo čita NAROD koji se uglavnom informiše iz "intelektualnih" naslova u Kuriru, Press-u i Novostima, on (narod) uglavnom pomisli kako je naša policija divna i kako su oni baš super uradili svoj posao, a kako će zločesto tužilaštvo/pravosuđe da oslobodi/neadekvatno kazni očiglednog kriminalca. Naravno da ima istine u tezi da tužilaštvo i pravosuđe i dalje nisu na visini zadatka, ali je zapanjujuće koliko je policija KREATIVNA u svojim saopštenjima posle saopštavanja da je uhapsila ili otkrila neku "lošu osobu".

 Kao i svi građani, pozdravljam svaki dobar policijski rad i stavljanje iza rešetaka svakog ko je izvršio bilo koje krivično delo. Današnja celodnevna reklama o SRPSKOM doprinosu hapšenju "AMERIČKE MREŽE PEDOFILA" mi je naprosto izgledala previše dobro da bi bila istinita. Naravno da se kao i mnogi pitam da li bi policija bila ovako efikasna kada bi došli do informacija o još nekom slučaju a la Pahomije ili a la Ilirion, a još više zašto policija nije tako dobra kada treba da otkrije/privede sve one koji otvoreno, jasno i pod punim imenima prete UBISTVOM aktivistima nevladinih organizacija, nekim političarima, novinarima itd. Još neverovatnije zvuči deo vesti da je MUP ustvari jurio nekog ko "širi virus", a neće da juri nikog ko preti ubistvom.

Još više me zanima zašto se MUP u svom saopštenju poziva na "Online edition of Gloucester's daily newspaper". Zar se ne može pozvati na nešto zvaničnije ? Zamislite da se FBI poziva na "Čačanski glas", "Kurir" ili "Novu Srpsku Političku Misao". Šalu na stranu, ali MUP mora biti mnogo ozbijniji, precizniji i poštovati sve standarde, a ne juriti za sitnim poenima u javnosti preplašenoj svim i svačim. Uz svo poštovanje za bilo koji RAD koji doprinosi hapšenju bilo koga ko vrši krivično delo, u ovakvom saopštenju se mora do kraja poštovati pretpostavka nevinosti, ali i ne dovoditi javnost u zabludu kako je MUP radio na ovome dugo i/ili planski.

Pronadjite razliku između dva teksta:

Saopštenje MUP-a 

Број: 140/09
1. 4. 2009.

Спровођењем својих редовних активности у сузбијању организованог криминала, полицијски службеници Службе за борбу против организованог криминала - Одељење за борбу против високотехнолошког криминала, Министарства унутрашњих послова Републике Србије, дошли су до података о мрежи интернет педофила која је своје активности обављала у дужем временском периоду.

Полицијски службеници Министарства успели су да идентификују једног од најактивнијих чланова ове групе. Према сазнањима полицијских службеника СБПОК-а радило се о лицу по имену Роберт Кевин Карлино, са пребивалиштем у америчкој савезној држави Њу Џерси. Даљим радом откривено је да Карлино своје активности обавља у оквиру неколико педофилских група, као и да је поред тога имао регистровано неколико лажних налога електронске поште и налога у тзв. собама за четовање, у којима се представљао као 13-oгодишња девојчица, односно као женска особа и мајка старости око 25 година. Такође, припадници Министарства су открили да је Роберт К. Карлино, иначе свештеник у граду Малага, Њу Џерси имао и задужење да води тзв. „Дечју цркву", што је подразумевало свакодневни рад са малом децом.

Амерички правосудни органи су прихватили оперативни полицијски материјал МУП-а Републике Србије и 18. фебруара 2009. године започели сопствену истрагу.

Према наводима електронског новинског издања The Gloucester County Times, 27. 03. 2009. године амерички ФБИ је на основу података добијених од МУП-а Р Србије, ухапсио Роберта Кевина Карлина. Приликом претреса његове куће пронађен је педофилски материјал на чије је постојање указивало наше Министарство као и одређени број других доказа. Током саслушања, Карлино, иначе ожењен и отац малолетног детета, признао је све наводе из оптужбе. Поред поседовања и размене педофилског материјала, Карлино је признао и да се лажно представљао као девојчица и као двадесетогодишња мајка и изјавио да је то учинио како би лакше долазио до педофилског материјала. По његовим речима све ово је учинио јер је постао завистан од гледања дечје порнографије.

Originalna vest: 

The Gloucester County Times
Online edition of Gloucester's daily newspaper 

 

Church aide faces child porn charges
Saturday, March 28, 2009
By John Barna

FRANKLIN TWP. The youth minister for a township church stands accused in a federal complaint of downloading 134 images of child pornography to his personal computer.

Robert Kevin Carlino, no age available, of Dutch Mill Road is charged with knowingly receiving more than 10 graphic images of child pornography, "which had been downloaded to his computer, each of which had been transported in interstate commerce by means of computer."Carlino Ð who had been the paid youth minister for the Malaga Assembly of God Ð was arrested at his residence Friday by agents for the FBI. He had an initial appearance Friday afternoon in U.S. District Court, Camden, and was in the custody Friday night of the U.S. Marshals, according to J.J. Klaver, spokesman for the FBI in Philadelphia.

Carlino is accused of downloading between Nov. 6 and 13 a computer folder containing 134 images of a girl engaged in "explicit sexual conduct with an adult male wearing only white socks," according to an affidavit accompanying the arrest warrant for Carlino. The child was known to be approximately 9 years of age at the time the photographs were taken, the affidavit said.

During the execution of a search warrant on March 17 Ð in which Carlino's computer was seized Ð the suspect "made numerous admissions pertaining to his downloading and viewing of child pornography," according to the affidavit by Lina M. Ramirez, a special agent for the FBI office in Cherry Hill Township.

"Carlino stated that viewing child pornography became an addiction," the agent indicated. "Carlino further admitted to adopting false personas while online Ð alternatively pretending to be a 13-year-old girl and a mother in her 20s Ð so that men would be more interested in chatting with him, and sending him child pornography."

"We are just saddened by the whole thing," said The Rev. Randy Sabella, pastor of the Malaga Assembly of God. "We feel very sorry for him and his family."

"We are praying for him and praying for his family."

Sabella stressed Carlino is no longer youth minister.

Ramirez said she began investigating Carlino on Feb. 18 based on a lead provided by the Serbian Ministry of Interior.

The Serbian ministry came across the child pornography during the course of conducting court-authorized electronic surveillance of a person suspected of infecting computers with the "Poison Ivy" virus, she said in court papers. The virus allows an individual to control an infected computer remotely.

The person the Serbian ministry was investigating was using the Poison Ivy virus in "an attempt to steal financial information from others by infecting their computers."

Carlino's computer was infected with the Poison Ivy virus, according to court papers.

Carlino's computer was monitored by the Serbian ministry "for approximately 24-36 hours during the period from approximately Nov. 6-13," according to court papers.

"During the monitoring period in November 2008, the MUP (the Serbian Ministry of Interior) observed the computer operator on the Carlino computer view child pornography, save the images to an external storage device and delete the images," said Ramirez.

 

Da li i naši kompjuteri mogu biti pod nadzorom zbog izgovora da jure nekog ko širi virus????

Atačmenti



Komentari (13)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

soylentgreen soylentgreen 05:49 02.04.2009

Darwin u 21. veku

Prvo, izvesno je da ozbiljnije drzave (1) pohranjuju kompletan Internet saobracaj 24/7, bez analize, za eventualnu kasniju upotrebu, dok (2) ciljano prebiraju po racunarima osoba koje su im zanimljive. Manje ozbiljne drzave ubrzano ulazu u (1), a sa (2) su uglavnom ovladale.

Sto znaci da (a) treba da izbegavate da koristite Internet za stvari koje za vaseg zivota mogu da budu proglasene za kakano (terorizam, pedofilija, seks sa debelim zenama) i (b) da po svaku cenu izbegavate da postanete zanimljivi drzavi a potom i dalje nastavite da koristite racunare.

Ako bas ne mozete da se uzdrzite od jednog ili drugog, onda treba da naucite dosta toga o anonimnosti, mixmaster i onion routingu i enkripciji saobracaja i pohranjenih podataka. A ako ne mozete da naucite (morate sve sami, nema servis za to, to vam je kao brisanje dupeta), onda ste ga na*ebali.

Sto je OK, i to nas dovodi do Darwina.

Ima suvise glupih na ovom svetu i ovo je odlican nacin da se uklone iz gene pool-a (u zatvorima ima seksa, ali ne prokreativnog.) Glupih lopova, glupih pedofila, glupih milicajaca, glupih terorista, glupih politicara. Mislim da ce na dugi rok tendencija drzave da kriminalizuje sve sto stigne, kombinovana sa lakocom spijuniranja racunara i komplikovanoscu samoodbrane, dovesti do znacajnog podizanja prosecnog IQ-a populacije.
maksa83 maksa83 07:22 02.04.2009

Re: Darwin u 21. veku

Prvo, izvesno je da ozbiljnije drzave (1) pohranjuju kompletan Internet saobracaj 24/7, bez analize, za eventualnu kasniju upotrebu,

Saobraćaj, ili podatke o konekcijama? Pazi - saobraćaj?

Imam neku ideju o tome koji su izazovi da se bez analize prihvati i pohrani samo jedan delić malog malecnog delića tog saobraćaja (market data), pa mi to zvuči prilično nadrealno kad "na salveti" izračunam koliki je npr. celokupni američki Internet saobraćaj u jednoj sekundi.
srkikup srkikup 11:36 02.04.2009

Re: Darwin u 21. veku

Evo da se nepozvan uključim, ja bih rekao saobraćaj.

Javno je lako dostupan podatak da, na primer Google ceo sadržaj world wide web-a (ne samo trenutni, već i stanje od pre i tokom izvesnog, meni nepoznatog, vremena) drži u operativnoj memoriji svojih servera, na više desetina lokacija u svetu. Dakle, u RAM-u. A ceo sadržaj www-a od pre nekoliko godina na uređajima za skladištenje podataka - HDD, tape, ... A od pre 6 godina skladište i ogroman procenat ukupnog svetskog e-mail saobraćaja..

Pored toga, postoji i www.archive.org..

Zamisli količinu podataka koje pohranjuju "ozbiljne" vlade "ozbiljnih" država...
maksa83 maksa83 13:14 02.04.2009

Re: Darwin u 21. veku

Javno je lako dostupan podatak da, na primer Google ceo sadržaj world wide web-a (ne samo trenutni, već i stanje od pre i tokom izvesnog, meni nepoznatog, vremena) drži u operativnoj memoriji svojih servera, na više desetina lokacija u svetu. Dakle, u RAM-u.

Obzirom da je Google (trenuntne procene) oko 500000 commodity mašina sa 4-8 Gb RAM-a svaka (oko 4 Petabajta sve zajedno) , teško da u njemu drže sav www sadržaj koji se trenutno procenjuje u većim jedinicama - to su redovi veličine razlike. Eventualno u RAM-u drže indekse, a da je tako kao što kažeš, ne bi za te potrebe razvijali svoj fajl sistem i svoju bazu koja na tom fajl sistemu radi.

. A od pre 6 godina skladište i ogroman procenat ukupnog svetskog e-mail saobraćaja..

Ako misliš na GMail, on je daleko od ogromnog procenta ukupnog svetskog email saobraćaja.

Zamisli količinu podataka koje pohranjuju "ozbiljne" vlade "ozbiljnih" država...

Zamišljam, i još uvek ne mogu da zamislim da je to blizu ostvarenog dnevnog Internet saobraćaja ozbiljne države, kakve god resurse imali, pogotovo imajući u vidu rast (50-60% godišnje) saobraćaja poslednjih godina.
Mesečni USA protok krajem 2008 se procenjuje na 1200-1800 petabajta. To je JAKO mnogo bajtova za pohraniti.

Ali sam stvarno otvoren za ubeđivanje, dakle - kako bi izgledao sistem koji to radi, i od kakvih komponenti kakvih performansi bi morao da bude sastavljen?
Covek u belom Covek u belom 14:17 02.04.2009

Re: Darwin u 21. veku

maksa83
Ali sam stvarno otvoren za ubeđivanje, dakle - kako bi izgledao sistem koji to radi, i od kakvih komponenti kakvih performansi bi morao da bude sastavljen?
Slaba ti vajda makso, vecina ljudi nazalost ne razume koncept redova velicine, a ni redukcionizma o kome npr. pise sarski u najnovijem blogu...
srkikup srkikup 15:52 02.04.2009

Re: Darwin u 21. veku

Evo samo jednog, nedavno objavljenog, zanimljivog članka o tome kako je jednostavno spakovati 4 petabajta podataka u datacentar ekstremno malih dimenzija. Daleko manjih od ukupnih dimenzija svih Google-ovih serverskih farmi.

Ali, ok, prihvatam argument da je teško držati sadržaj www u RAM-u. I ubeđen sam da to vlada Srbije za sada ne može da izvede.

Za ozbiljniju diskusiju potkrepljenu argumentima bi trebalo više vremena nego što sada mogu da uložim, pa je ostavljam za neki drugi put.
uros_vozdovac uros_vozdovac 21:42 02.04.2009

Re: Darwin u 21. veku

soylentgreen


Sto znaci da (a) treba da izbegavate da koristite Internet za stvari koje za vaseg zivota mogu da budu proglasene za kakano (terorizam, pedofilija, seks sa debelim zenama) i (b) da po svaku cenu izbegavate da postanete zanimljivi drzavi a potom i dalje nastavite da koristite racunare.



Protestujem! I debele žene imaju svako pravo - pa i da budu obožavane!
Sofroniye Sofroniye 11:44 02.04.2009

Normala

Pa lepo pise "court-authorized". Koliko ja znam sa sudskim nalogom svuda u svetu policija moze da te motri na koji god hoce nacin telefon fiksni, telefon mobilni, e-mail, dimni signali :) itd. Ako postoji osnovana sumnja da si umesan naravno da mogu. E sad finesa nastaje ako si zrtva i to je pretpostavljam razlog tvoje brige za zloupotrebu i tu se slazem. Imajuci u vidu kako je kompjuterski (ne)pismeno sudstvo verovatno moze (stavise sigurno je i doslo i doci ce) do zloupotrebe. No nadajmo se da ce se vremenom poboljsati stvari :)

Mada iskreno receno nisam siguran da je policiji suvise tesko da dobije, u USA recimo, nalog od sudije da motri internet saobracaj odredjenog korisnika ako postoji sumnja da je umesan u nesto ilegalno. Slazem se da u USA tu sumnju treba malo zesce opravdati ali Boze moj strpljen spasen. Na kraju krajeva kad se u toj drzavi policija interesovala za postenog coveka :))
Goran Miletic Goran Miletic 12:04 02.04.2009

Re: Normala

Sofroniye
Pa lepo pise "court-authorized". Koliko ja znam sa sudskim nalogom svuda u svetu policija moze da te motri na koji god hoce nacin telefon fiksni, telefon mobilni, e-mail, dimni signali :) itd. Ako postoji osnovana sumnja da si umesan naravno da mogu. E sad finesa nastaje ako si zrtva i to je pretpostavljam razlog tvoje brige za zloupotrebu i tu se slazem. Imajuci u vidu kako je kompjuterski (ne)pismeno sudstvo verovatno moze (stavise sigurno je i doslo i doci ce) do zloupotrebe. No nadajmo se da ce se vremenom poboljsati stvari :)

Mada iskreno receno nisam siguran da je policiji suvise tesko da dobije, u USA recimo, nalog od sudije da motri internet saobracaj odredjenog korisnika ako postoji sumnja da je umesan u nesto ilegalno. Slazem se da u USA tu sumnju treba malo zesce opravdati ali Boze moj strpljen spasen. Na kraju krajeva kad se u toj drzavi policija interesovala za postenog coveka :))


Ma super je AKO je postojao nalog suda, ali zar ti ne deluje pomalo cudno da se juri neko ko "siri virus" (pobogu imamo stotine hiljada kompjuterskih virusa), pa se zbog jurnjave za tom osobom UPADA u comp neke osobe "ciji je kompjuter zarazen". Budimo iskreni, sve deluje pomalo cudno...
Covek u belom Covek u belom 14:22 02.04.2009

Re: Normala

Goran Miletic
Ma super je AKO je postojao nalog suda, ali zar ti ne deluje pomalo cudno da se juri neko ko "siri virus" (pobogu imamo stotine hiljada kompjuterskih virusa), pa se zbog jurnjave za tom osobom UPADA u comp neke osobe "ciji je kompjuter zarazen". Budimo iskreni, sve deluje pomalo cudno...
Ti mileticu bas nemas o cemu da pises...Onoliko tema za pljuvanje, a on nasao da komentarise najblaze receno kurirsku vest iz nekih lokalnih americkih novina...

Da li i naši kompjuteri mogu biti pod nadzorom zbog izgovora da jure nekog ko širi virus????
Sto da nemas zbog neceg da se plasis ko i ovaj Carlino?
Sofroniye Sofroniye 14:27 02.04.2009

Re: Normala

Goran Miletic
Sofroniye
Pa lepo pise "court-authorized". Koliko ja znam sa sudskim nalogom svuda u svetu policija moze da te motri na koji god hoce nacin telefon fiksni, telefon mobilni, e-mail, dimni signali :) itd. Ako postoji osnovana sumnja da si umesan naravno da mogu. E sad finesa nastaje ako si zrtva i to je pretpostavljam razlog tvoje brige za zloupotrebu i tu se slazem. Imajuci u vidu kako je kompjuterski (ne)pismeno sudstvo verovatno moze (stavise sigurno je i doslo i doci ce) do zloupotrebe. No nadajmo se da ce se vremenom poboljsati stvari :)

Mada iskreno receno nisam siguran da je policiji suvise tesko da dobije, u USA recimo, nalog od sudije da motri internet saobracaj odredjenog korisnika ako postoji sumnja da je umesan u nesto ilegalno. Slazem se da u USA tu sumnju treba malo zesce opravdati ali Boze moj strpljen spasen. Na kraju krajeva kad se u toj drzavi policija interesovala za postenog coveka :))


Ma super je AKO je postojao nalog suda, ali zar ti ne deluje pomalo cudno da se juri neko ko "siri virus" (pobogu imamo stotine hiljada kompjuterskih virusa), pa se zbog jurnjave za tom osobom UPADA u comp neke osobe "ciji je kompjuter zarazen". Budimo iskreni, sve deluje pomalo cudno...


Naravno logicna procedura je nalog suda, konfiskujes kompjuter i proveris a ne da motris :) Ali to su UDBA, OZNA, KGB, NKVD navike :)
G.Cross G.Cross 14:51 02.04.2009

тзв. собама за четовање

тзв. собама за четовање....
Jel se u sobama za chetovanje sastaju chetnici ?
Goran Miletic Goran Miletic 21:09 02.04.2009

Re: тзв. собама за четовање

G.Cross
тзв. собама за четовање....
Jel se u sobama za chetovanje sastaju chetnici ?


meni se najvise svidja ovo "TZV."

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana