Eksperimenti u blogovanju

Brainstorming ili kako popuniti rupu u budžetu?

Vojislav Stojković RSS / 31.03.2009. u 13:50

Svedoci smo, u novijoj srpskoj istoriji, a kad je vlada u pitanju, neviđene oluje ideja (brainstorming) glede popunjavanje rupčage u budžetu.

Vidim - odneo vrag šalu, ili prostije rečeno ode nam država na doboš, pa računam dužnost je svakog građanina da se uključi, pogotovo patriote, kakv sam i sam. I ne samo ja, već i celokupni kreativni potencijal uglednog nam bloga.

Da se prvo podsetimo:   

Brainstorming“ ili „moždana oluja“ je idealan način za radikalno rešavanje problema. Sve ideje su dobrodošle, pa čak i one naoko besmislene, a mesta kritici nema. Cilj moždane oluje je da se svi učesnici tokom rešavanja problema dobro zabave, opuste i, bez ustezanja, iznesu svoje mišljenje o određenom problemu ili temi o kojoj se govori. Krajnji cilj je kvalitet na ideji ili rešenje.

Pristup se temelji na činjenici da različiti ljudi sa različitim iskustvima i znanjem drugačije pristupaju problemu. Veoma je koristan kada je neophodno smisliti nešto novo i neobično u cilju rešavanja postavljenog problema, ili u situacijama kada dotadašnji pristup ne daje očekivane rezultate. Ova tehnika se sprovodi unutar radnog tima, a uključena su sva dotadašnja iskustva i znanja članova ekipe.(šire o oluji ideja)

 

 

Daklem, problem je jasan: Kako popuniti rupu u budžetu države Srbije?

 

 

 


Uopšte ne sumnjam u kreativnost našeg radnog tima.

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (143)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

niccolo niccolo 13:52 31.03.2009

Kontrapredlog

Kako popuniti rupu u budžetu države Srbije?

Ja kažem da mi to batalimo i prodamo zemlju nazad Turcima...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:53 31.03.2009

Re: Kontrapredlog

Samo napred, niccolo, vidim dobro ti ide, a i brzo reaguješ.
taube taube 14:01 31.03.2009

Re: Kontrapredlog

niccolo
Kako popuniti rupu u budžetu države Srbije?Ja kažem da mi to batalimo i prodamo zemlju nazad Turcima...

kao i uvek, niccolo - najduhovitiji :)
niccolo niccolo 14:02 31.03.2009

Re: Kontrapredlog

a i brzo reaguješ.

To je ključna stvar
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:03 31.03.2009

Re: Kontrapredlog

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:18 31.03.2009

Re: Kontrapredlog

Ja kažem da mi to batalimo i prodamo zemlju nazad Turcima...

mi sa severa bi nekako vise voleli da prodamo zemlju austrijancima, ako nije problem...tako smo navikli, jbg.
niccolo niccolo 14:33 31.03.2009

Re: Kontrapredlog

austrijancima

Ja mislim da je vaša teritorija bila deo Mađarske a ne Austrije...a Mađarska bankrotirala još prošle godine, pa vi kako hoćete...
maksa83 maksa83 14:42 31.03.2009

Re: Kontrapredlog

Ja mislim da je vaša teritorija bila deo Mađarske a ne Austrije...a Mađarska bankrotirala još prošle godine, pa vi kako hoćete...

Ne bogami, polovinom XVIII veka skupili Novosađani pare i odneli direktno Mariji Tereziji na noge, i time kupili status slobodnog grada.

Tako da, samo Austrija može da otkupi taj status nazad, i kad se budu delile te pare hoću moj deo, pošto je i izvesni Janko Maksimović dao pare u onoj prvoj transakciji.
niccolo niccolo 14:43 31.03.2009

Re: Kontrapredlog


Tako da, samo Austrija može da otkupi taj status nazad, i kad se budu delile te pare hoću moj deo, pošto je izvesni Janko Maksimović dao pare u onoj prvoj transakciji.

Imaš priznanicu?

P.S. Pa to se odnosi samo na NS, a šta sa ostatkom Vojvodine?
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:06 31.03.2009

Re: Kontrapredlog

Vojislav Stojković
a i brzo reaguješ.
Niccolo
To je ključna stvar


Ponekad nije dobro brzo reagovati. Narodna izreka kaže da petao koji prvi kukurikne rizikuje da...
mariopan mariopan 15:13 31.03.2009

Re: Kontrapredlog

BebaOdLonchara
Ja kažem da mi to batalimo i prodamo zemlju nazad Turcima...

mi sa severa bi nekako vise voleli da prodamo zemlju austrijancima, ako nije problem...tako smo navikli, jbg.

A i navikli smo nekako na njih
gorio92 gorio92 15:17 31.03.2009

Re: Kontrapredlog

prodamo zemlju nazad Turcima

Kada smo već kod Turaka, analogno onoj "pustio bi ja njega ali neće on mene", možda bi mi i prodali, ali neće niko da nas kupi.
libkonz libkonz 15:18 31.03.2009

Re: Kontrapredlog

Ja sam se spremio za nove odluke vlade, sve sam kašike sakrio. Kako su krenuli, inspiracija može da im bude Mao Ce i njegova industrijska revolucija.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:54 31.03.2009

Re: Kontrapredlog

gorio92
Kada smo već kod Turaka, analogno onoj "pustio bi ja njega ali neće on mene", možda bi mi i prodali, ali neće niko da nas kupi.


Bas tako Gorio ... ima takvih kao mi na "trzistu" u bescenje ... a kupaca nema ...
niccolo niccolo 16:06 31.03.2009

Re: Kontrapredlog

Virtuelni Vasilije
gorio92
Kada smo već kod Turaka, analogno onoj "pustio bi ja njega ali neće on mene", možda bi mi i prodali, ali neće niko da nas kupi.


Bas tako Gorio ... ima takvih kao mi na "trzistu" u bescenje ... a kupaca nema ...

To je loše kod seke, ljudi više ne kupuju gluposti....
takamatsu takamatsu 06:41 01.04.2009

Re: Kontrapredlog

mi sa severa bi nekako vise voleli da prodamo zemlju austrijancima, ako nije problem...tako smo navikli, jbg.


word :).

Kontrapredlog dva:

Vojvodina je Japan (peticija za pripajanje Vojvodine Japanu)

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:11 01.04.2009

Re: Kontrapredlog

Ne znam gde živi vladimir petrović, (mislim na onog što svaki blog počinje sa čemu?), ali siguran sam da je i on u ovu veleizdaju nekako umešan::)))
aramon aramon 09:15 01.04.2009

Re: Kontrapredlog

^Potpisnik peticije vec dugo vremena.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:16 01.04.2009

Re: Kontrapredlog

vladimir petrovic
Vojislav Stojković
a i brzo reaguješ.
Niccolo
To je ključna stvar


Ponekad nije dobro brzo reagovati. Narodna izreka kaže da petao koji prvi kukurikne rizikuje da...

To pravilo ne važi za brainstorming , metodu kreativnog rešavanja problema, koju je još tridesetih godina prošlog veka koncipirao američki psiholog Osborn.
Naprotiv, preporučuje se brzo reagovanje tipa što na um, to na drum.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:21 01.04.2009

Re: Kontrapredlog

maksa83

Ne bogami, polovinom XVIII veka skupili Novosađani pare i odneli direktno Mariji Tereziji na noge, i time kupili status slobodnog grada.

Tako da, samo Austrija može da otkupi taj status nazad, i kad se budu delile te pare hoću moj deo, pošto je i izvesni Janko Maksimović dao pare u onoj prvoj transakciji.


Dao je i izvesni Adnađ, predak moje bake po ocu Teodore, pa ne bi bilo loše da se mi suvlasnici Novog Sada udružimo i štitimo svoja prava.
Zna se kakva je naša vlast, sve proćerda.:))
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:23 01.04.2009

Re: Kontrapredlog

BebaOdLonchara
Ja kažem da mi to batalimo i prodamo zemlju nazad Turcima...

mi sa severa bi nekako vise voleli da prodamo zemlju austrijancima, ako nije problem...tako smo navikli, jbg.

Najbolje je transparentno rešenje - tender, pa ko da više.
wukadin wukadin 11:23 01.04.2009

Re: Kontrapredlog

Ja kažem da mi to batalimo i prodamo zemlju nazad Turcima...


Dobar, dobar....
Preporučio i ako bi moja preporuka bila 13.
Evo, harač se već vraća, tu su i kabadahije (Miškalija, Peconi Alija, Cane Jusuf i Mehmed Kostić Aga), a imali smo i dosmanlije. Sve se uklapa.
A i Turci su gospoda. Nije li Ataturk lider omladine LDP-a. I treba, po njegovom ustavu se za uvredu države & nacije ide na robiju, tukao je engleske imperijaliste... Treba brate...
mariopan mariopan 15:48 01.04.2009

Re: Kontrapredlog

takamatsu
mi sa severa bi nekako vise voleli da prodamo zemlju austrijancima, ako nije problem...tako smo navikli, jbg.


word :).

Kontrapredlog dva:

Vojvodina je Japan (peticija za pripajanje Vojvodine Japanu)


taube taube 14:00 31.03.2009

-+-+-

sjajno
odlično tumačenje brainstorminga
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:03 31.03.2009

Re: -+-+-

hvala, taube, nego...kako popuniti rupu u budžetu?
taube taube 14:07 31.03.2009

Re: -+-+-

Vojislav Stojković
hvala, taube, nego...kako popuniti rupu u budžetu?


poštenjem i pameću, ali pošto to izgleda nemamo onda nam ne '' gine '' niccolov predlog :)
Unfuckable Unfuckable 14:12 31.03.2009

Re: -+-+-

odlično tumačenje brainstorminga



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:28 01.04.2009

Re: -+-+-

antioksidant antioksidant 14:12 31.03.2009

.

ukidanjem budzeta.

nema budzeta - nema ni rupe

istina nema ni nas ali nisam razradio detalje...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:29 01.04.2009

Re: .

antioksidant
ukidanjem budzeta.

nema budzeta - nema ni rupe

istina nema ni nas ali nisam razradio detalje...

Važna je dobra ideja, a za detalje neka vidi ko odlučuje, tj. bira optimalno rešenje.
drug.clan drug.clan 14:20 31.03.2009

predlog

Crna rupa nastaje kada se podeli sa nulom

Da bi se resili crne rupe moramo da mnozimo sa beskonacno - prosto ko pasulj!


PS. Za sada samo Kinezi i Indijci mogu da mnoze sa necim sto je najblize beskonacnom stoga ugasite TV pa na posao!!!
ivana23 ivana23 14:24 31.03.2009

Re: predlog

stoga ugasite TV pa na posao!!!

Mislis, kompjuter...
drug.clan drug.clan 14:32 31.03.2009

Re: predlog

ivana23
stoga ugasite TV pa na posao!!!

Mislis, kompjuter...



sta god, vazno je da stedi struju i stimulise rast
rapunzel rapunzel 14:24 31.03.2009

možda

neće biti baš popularno zbog osobe na koju se pozivam,
ali bih predložila mere
Norodoma Sihanuka.
Vladar Kambodže je svojevremeno
pravio svirke (on svira, nevesta mu peva),
a onda političku elitu svoje zemlje (ministri, zamenici, savetnici, poslanici)
sa sve raznim ambasadorima pošalje da rade na pirinčana polja.
ne samo sat dva, nego sve dok ne posvrše posao!

sve što zarade da se uplati u budžet!!!
ivana23 ivana23 14:27 31.03.2009

Re: možda

rapunzel
neće biti baš popularno zbog osobe na koju se pozivam,ali bih predložila mere Norodoma Sihanuka.Vladar Kambodže je svojevremeno pravio svirke (on svira, nevesta mu peva),a onda političku elitu svoje zemlje (ministri, zamenici, savetnici, poslanici)sa sve raznim ambasadorima pošalje da rade na pirinčana polja.ne samo sat dva, nego sve dok ne posvrše posao! sve što zarade da se uplati u budžet!!!

Kulturna revolucija?
rapunzel rapunzel 14:32 31.03.2009

Re: možda

mislila sam samo da ove što
se neozbiljno ponašaju u skupštini,
upravnim odborima i sl. nateramo da
rade, a ne da mlate praznu slamu,
il ako bi onda da porade konkretan posao.
drug.clan drug.clan 14:34 31.03.2009

Re: možda

ivana23
rapunzel
neće biti baš popularno zbog osobe na koju se pozivam,ali bih predložila mere Norodoma Sihanuka.Vladar Kambodže je svojevremeno pravio svirke (on svira, nevesta mu peva),a onda političku elitu svoje zemlje (ministri, zamenici, savetnici, poslanici)sa sve raznim ambasadorima pošalje da rade na pirinčana polja.ne samo sat dva, nego sve dok ne posvrše posao! sve što zarade da se uplati u budžet!!!

Kulturna revolucija?


Pa naravno, posle takve jedne revolucije Kina postaje najveca ekonomska sila sveta - KULTURO EVE ME
Dr M Dr M 17:25 31.03.2009

Re: možda

rapunzel
mislila sam samo da ove štose neozbiljno ponašaju u skupštini,upravnim odborima i sl. nateramo darade, a ne da mlate praznu slamu,il ako bi onda da porade konkretan posao.


Ja bih ih najlepse zamolio da ne rade nista. Ovo sto su do sada uradili nas je ovde i dovelo.
Kako su pametni, pa ako se jos i potrude, gotovi smo.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:06 31.03.2009

Re: možda

Dr M

Kako su pametni, pa ako se jos i potrude, gotovi smo.

Doktore, i Dg i Th su ti na mestu.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:29 31.03.2009

Re: troll za ivanu23

ivana23 ivana23 21:50 31.03.2009

Re: troll za ivanu23

Vojislav Stojković

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:16 31.03.2009

Re: troll za ivanu23

wukadin wukadin 14:42 01.04.2009

Re: možda

rapunzel
mislila sam samo da ove štose neozbiljno ponašaju u skupštini,upravnim odborima i sl. nateramo darade, a ne da mlate praznu slamu,il ako bi onda da porade konkretan posao.


Aklamacijom se usvaja!
Milan Novković Milan Novković 14:26 31.03.2009

Imamo četiri načina...

...valjda, ja sam laik al pošto nas sve prozivaš :)

1. Da se smanje troškovi (eliminacijom rupe, ostali načini je zapušavaju)
2. Da se više zaradi
3. Da se dobije poklon
4. Da se ukrade ili prevari

1 i 2 su od strategijskog interesa pa bih ja ignorisao 3 i 4.

Pa bi neke akcije mogle biti:

'- Manja država manji trošak i, pogotovo kad je država nelogično velika, efikasniji rad pa je efektivni trošak u stvari još manji.

- Povećanje efikasnosti u državi koja je ispravne veličine

- Svako novo radno mesto je ubijanje dve muve jednim udarcem (smanjuje se trošak a povećava se zarada).

- Svaki obrazovani mladi čovek (školski ili u preduzetničkom smislu) je višestruka dobit.
taube taube 14:28 31.03.2009

Re: Imamo četiri načina...

Milan Novković
...valjda, ja sam laik al pošto nas sve prozivaš :)1. Da se smanje troškovi (eliminacijom rupe, ostali načini je zapušavaju)2. Da se više zaradi3. Da se dobije poklon4. Da se ukrade ili prevari1 i 2 su od strategijskog interesa pa bih ja ignorisao 3 i 4.Pa bi neke akcije mogle biti:'- Manja država manji trošak i, pogotovo kad je država nelogično velika, efikasniji rad pa je efektivni trošak u stvari još manji.- Povećanje efikasnosti u državi koja je ispravne veličine- Svako novo radno mesto je ubijanje dve muve jednim udarcem (smanjuje se trošak a povećava se zarada).- Svaki obrazovani mladi čovek (školski ili u preduzetničkom smislu) je višestruka dobit.


meni se ovaj odgovor baš dopada, sjajno!
drug.clan drug.clan 14:31 31.03.2009

Re: Imamo četiri načina...

Milan Novković


'- Manja država manji trošak i, pogotovo kad je država nelogično velika, efikasniji rad pa je efektivni trošak u stvari još manji.

- Povećanje efikasnosti u državi koja je ispravne veličine


Znaci predlog je da se mi lepo razidjemo i napravimo 10-20 drzava ispravne velicine (Luksemburg) sa ispravnim standradom (Luksemburg)
Milan Novković Milan Novković 14:32 31.03.2009

Re: Imamo četiri načina...

drzava ispravne velicine

Greška u koracima, mislio sam na državni aparat :)
drug.clan drug.clan 14:36 31.03.2009

Re: Imamo četiri načina...

Milan Novković
drzava ispravne velicine

Greška u koracima, mislio sam na državni aparat :)


Ma nema veze, ako se svodjenjem na "ispravnu velicinu" dolazi do Luksemburga ja sam ZA
antioksidant antioksidant 14:36 31.03.2009

Re: Imamo četiri načina...

Znaci predlog je da se mi lepo razidjemo i napravimo 10-20 drzava ispravne velicine (Luksemburg) sa ispravnim standradom (Luksemburg)

ja podrzavam a vi kako hocete...
Milan Novković Milan Novković 14:45 31.03.2009

Re: Imamo četiri načina...

ja podrzavam a vi kako hocete...

Ovo rešenje podrazumeva "neprijatelja" koji miruje, iako mu je, u taktičkom smislu, teško naći manu :)
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:00 31.03.2009

Re: Imamo četiri načina...

drug.clan
Ma nema veze, ako se svodjenjem na "ispravnu velicinu" dolazi do Luksemburga ja sam ZA


Sto vise manjih drzava to je zbir administracije tj. budzetskih troskova (na datoj) teritoriji veci ... znaci imamo mnogo propalih drzava ...

Inace tacka 1. u Milanovom spisku je najvaznija. Niko normalan nece placati u kuci kucnu pomocnicu ako nema para dovoljno ni sam da prezivi. Postoji bezbroj dokaza da je drzavna administracija prevelika i ona bi morala da se drasticno skrese ... Svih ovih godina su ogromne pare zaradjene od privatizacije i ocigledno da su umesto u u podsticanje privrede vecim delom ulagane u administraciju (svidjalo se to nekom ili ne - uglavnom u parazite)...

Cak i bez SEKE bi Srbija dosla u krizu kad se sve rasproda (sto se skoro i desilo ... Elektroprivredu nema smisla ni prodavati ... posto se najbitniji i najveci sistemi ponovo podrzavljuju i na zapadu)

Nije slucajno da su DRASTICNO najvece plate bas u Bg-u i NS-u - tu je i skoncentrisana i sva administracija ... i stalno bi se jos razmnozavala, pa razmislja kakve bi namete mogla da izmisli i nametne na ono malo radnicke sirotinje. U krajnjoj liniji uvek u budzet unose SAMO oni koji nesto proizvode ... a ti su u Srbiji vec godinama (decenijama) na ivici bede (cast izuzecima ... mada njih skoro i da nema).

Dakle nema drugog resenja: DRASTICNO skresati budzet a pre svega administraciju (ono malo vojske sto je ostalo ne vredi vise kresati ... zdravstvo i prosveta su suvise vazni, treba ih stedeti koliko je moguce). Drasticno skresati drzavnu (i opstinsku) administraciju ... pokrajinsku bi bilo najbolje ukinuti posto je i tako suvisna i vecina ostalih gradjana Srbije (ne samo Srbije ... nego i HR, BiH, Madjarske etc.) zivi bez nje ...
drug.clan drug.clan 15:40 31.03.2009

Re: Imamo četiri načina...

Sto vise manjih drzava to je zbir administracije tj. budzetskih troskova (na datoj) teritoriji veci ... znaci imamo mnogo propalih drzava ...


Kada pogledam svet oko sebe nekako ne mogu a da ne primetim da su sve male neostrvske drzave prilicno bogate a i odavno znamo da demokratija moze na funkcionise samo na nivou polisa
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 15:51 31.03.2009

Re: Imamo četiri načina...

drug.clan
Kada pogledam svet oko sebe nekako ne mogu a da ne primetim da su sve male neostrvske drzave prilicno bogate a i odavno znamo da demokratija moze na funkcionise samo na nivou polisa


To zato sto gledas samo ono sto ti se svidja ... ima ih isto tako i vrlo siromasnih ... sustina je da kad podelis jednu na dve onda ne postoji ni jedan razuman razlog zasto bi one zivele bolje ... i postoji mnogo koji kazu da ce ziveti gore. U konkretnom slucaju je jasno da bi bankrot bio blize posto znatno manji broj ljudi mora da izdrzava slicnu administraciju. A taj manji broj radnih ljudi ce teze da zaradi svoje pare ako mu se trziste smanji ... Al' sta vredi tebi tebi objasnjavati, ti se ne rukovodis racionalnim razlozima - nego balkanskom iracionalnoscu koja je u zadnjih deceniju/dve pokazala rezultate svog pogubnog delovanja ...

ps-edit: predlagao je i Radovan Karadzic pocetkom 90-ih da se BiH organizuje kao Svajcarska ... al' niko nije hteo da ga "slusa" ... a moras priznati da je super predlog, sta bi falilo Bosni da je danas kao Svajcarska?
drug.clan drug.clan 16:19 31.03.2009

Re: Imamo četiri načina...

Virtuelni Vasilije
Al' sta vredi tebi tebi objasnjavati, ti se ne rukovodis racionalnim razlozima - nego balkanskom iracionalnoscu koja je u zadnjih deceniju/dve pokazala rezultate svog pogubnog delovanja ...


ja i "balkanska iracionalnos koja je u zadnjih deceniju/dve pokazala rezultate svog pogubnog delovanja" nemamo nista zajednicko, naprotiv ovde sam cest jedini koji govori kako bi nam bilo bolje pod "komunistickom cizmom"

Virtuelni Vasilije
drug.clan
Kada pogledam svet oko sebe nekako ne mogu a da ne primetim da su sve male neostrvske drzave prilicno bogate a i odavno znamo da demokratija moze na funkcionise samo na nivou polisa


To zato sto gledas samo ono sto ti se svidja ... ima ih isto tako i vrlo siromasnih ... sustina je da kad podelis jednu na dve onda ne postoji ni jedan razuman razlog zasto bi one zivele bolje ... i postoji mnogo koji kazu da ce ziveti gore. U konkretnom slucaju je jasno da bi bankrot bio blize posto znatno manji broj ljudi mora da izdrzava slicnu administraciju. A taj manji broj radnih ljudi ce teze da zaradi svoje pare ako mu se trziste smanji ...


najmanje neostrvske drzave sveta:
vatikan, monako, lihtenstajn, andora, san marino, singapur, bahrein, luksemburg, bruneji, liban , katar, gambija, crna gora, svazilend, kuvajt, slovenija, izrael....

u svim je bolje nego u zemljama koje ih okruzuju
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:37 31.03.2009

Re: Imamo četiri načina...

drugi.clan
ja i "balkanska iracionalnos koja je u zadnjih deceniju/dve pokazala rezultate svog pogubnog delovanja" nemamo nista zajednicko, naprotiv ovde sam cest jedini koji govori kako bi nam bilo bolje pod "komunistickom cizmom"


po nekim stavovima licis na Karadzica i Tudjmana ... a po "komunizmu" na Miru Markovic ... i svako od vas tvrdi da nema nista sa tamo nekim "losim" i da su mu namere najbolje (bile)...

mada ti je argumentacija jos neuporedivo besmislenija od njihove ... po njoj bi za Francusku bilo bolje da se podeli na 200 drzava velicine Monaka. To sto mnoge male drzave dobro stoje ima razne razloge ... ali medju njima nikad nije tvoj: zato sto su male. Kad je CG u pitanju ne vidim da joj je i sada bolje a jos manje verujem da ce to biti u buducnosti ... Sloveniji jeste ali da je cela Yu jos onda usla u EU mozda bi njoj sada bilo bolje... Ali su to sve NEZAVISNI slucajevi i nemaju blage veze sa ovim sto ti ovde na blogu zastupas: ponavljanje Yu raspada 90-ih ... ovaga puta u Srbiji ... A za takve stavove nemam dovoljno reci prezira ...
drug.clan drug.clan 16:53 31.03.2009

Re: Imamo četiri načina...

Virtuelni Vasilije
drugi.clan
ja i "balkanska iracionalnos koja je u zadnjih deceniju/dve pokazala rezultate svog pogubnog delovanja" nemamo nista zajednicko, naprotiv ovde sam cest jedini koji govori kako bi nam bilo bolje pod "komunistickom cizmom"


po nekim stavovima licis na Karadzica i Tudjmana ... a po "komuizmu" na Miru Markovic ... i svako od vas tvrdi da nema nista sa tamo nekim "losim" i da su mu namere najbolje (bile)...

mada ti je argumentacija jos neuporedivo besmislenija od njihove ... po njoj bi za Francusku bilo bolje da se podeli na 200 drzava velicine Monaka. To sto mnoge male drzave dobro stoje ima razne razloge ... ali medju njima nikad nije tvoj: zato sto su male. Kad je CG u pitanju ne vidim da joj je i sada bolje a jos manje verujem da ce to biti u buducnosti ... Sloveniji jeste ali da je cela Yu jos onda usla u EU mozda bi njoj sada bilo bolje... Ali su to sve NEZAVISNI slucajevi i nemaju blage veze sa ovim sto ti ovde na blogu zastupas: ponavljanje Yu raspada 90-ih ... ovaga puta u Srbiji ... A za takve stavove nemam dovoljno reci prezira ...



Sto si se ti tako naostrio na mene vasilije

Bas bi voleo da vidim po kojim ja to stavovima ovde na blogu licim na tudjmana i karadzica, jos vise bi voleo da vidim o kom komunizmu Mire Markovic pricas (onom da je zavela brutalni liberalni kapitalizam u ovu zemlju). Molim te da mi citiras delove koji su te na to naveli.
Mislim da su tebi Karadzic i Tudjman mnogo blizi kao i tvojim idolima iz "novog pomirenog DS-a" a i protiv Mire i njene familije vise nemate nista - sada ste veliki prijatelji. U stvari vi bi samo da zadrzite vas feud sto vecim pa je stoga srbija bolja sto je veca - zato valjda i Kosovo tako "branite".

To za Francusku ja nigde nisam rekao vec sam rekao da bi nama bilo bolje jer ovako veliki zajedno (a pod vasom komandom) ocevidno ne mozemo napred (probamo vec 10+10 godina pa nista).
Znam da vam gubitak dela vaseg poseda tesko pada ali u CG je bolje od svih zemalja koje je okruzuju: Albanija, Kosovo, Srbija, BiH, Hrvatska

________________________________________________________________________________

Mozda su one male dobrostojece drzave nezavisni slucajevi ali jasno potvrdjuju pravilo, cak, ta nepovezanost tih slucajeva u stvari potvrdjuje da pravilo uvek vazi, u svakoj situaciji.

EDIT: Nisam ja za raspad tipa 90-tih vec fin i kulturan razlaz tipa cehoslovacke pa onda svaki okrug svoju sudbinu kroji.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:09 31.03.2009

Re: Imamo četiri načina...

drugi.clan
Sto si se ti tako naostrio na mene vasilije


ma nemam ja nista protiv tebe licno ... niti uostalom znam nesto o tebi. Jednostovano osecam odvratnost prema svakom stavu koji zagovara cepanje jedne zemlje na Balkanu i stvaranje novih manjih. Osim sto za to ne postoje nikakvi racionalni razlozi ... to vodi ratu i razaranjima (nemoj mi samo reci da ti to ne zelis - to su rekli i ovi gorepomenuti) ... Pa po tome licis na Tudjmana i na Karadzica (mada ovaj drugi i nije na pocetku tezio podeli). A da je Mira zaista imala moc i da je mogla ona bi sigurno uvela (zadrzala) komunizam ... kao i ti ...

drug.clan drug.clan 17:15 31.03.2009

Re: Imamo četiri načina...

Virtuelni Vasilije
A da je Mira zaista imala moc i da je mogla ona bi sigurno uvela (zadrzala) komunizam ... kao i ti ...


Jok nije imala moc - moja baba je izgleda imala!
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:22 31.03.2009

Re: Imamo četiri načina...

drug.clan
Jok nije imala moc - moja baba je izgleda imala!


Pa zavisi kako gledas ... rekao sam gore "i da je mogla". Ma i njen Slobica bi zadrzao komunizam da je mogao ... sumnjam da je on pre pocetka svega zeleo bilo sta vise nego da bude novi Tito (dozivotni podrazumeva se). Zadrzao bi on komuizam i u Srbiji da je smeo ... ali da je pokusao bila bi ona bombardovana jos mnogo pre. Na tu vrstu (ne)moci sam mislio ...
Dr M Dr M 17:34 31.03.2009

Re: Imamo četiri načina...

1. Da se smanje troškovi (eliminacijom rupe, ostali načini je zapušavaju)
2. Da se više zaradi
3. Da se dobije poklon
4. Da se ukrade ili prevari

1 i 2 su od strategijskog interesa pa bih ja ignorisao 3 i 4.


Obzirom da drzavni aparat ima drugaciji strategijski interes od onih kojima vlada, on ignorise tac1. i 2. a tac 3. i 4 promovise na svakom koraku.

Tac. 3 se pomalo gasi ali tac.4 i dalje funkcionise.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:35 01.04.2009

Re: Imamo četiri načina...

Milan Novković
drzava ispravne velicine

Greška u koracima, mislio sam na državni aparat :)

Opet greška, Milane, oni što upravljaju Srbijom teško se mogu nazvati aparatom.
Reč je o tipičnoj skalameriji sastavljenoj po principu štapa i kanapa.
Milan Novković Milan Novković 12:34 01.04.2009

Re: Imamo četiri načina...

Reč je o tipičnoj skalameriji sastavljenoj po principu štapa i kanapa

Misliš pozadinski proces je heurističkog tipa, nešto duže će da traje, ali ima potencijal da donese izuzetne rezultate :)

I sad samo, ko engleski travnjak, treba da polivamo "konstrukciju" (da izaberem srednji verbalni put) nekoliko stotina godina :)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:42 01.04.2009

Re: Imamo četiri načina...

Milan Novković
.. treba da polivamo "konstrukciju" (da izaberem srednji verbalni put) nekoliko stotina godina :)

Sve dok štap ne procveta, a na kanapu rodi grožđe.:))
taube taube 14:27 31.03.2009

-+-+-

u Srbiji odavno politika više nije umetnost mogućeg već alhemija nemogućeg i stoga ćemo do rešenja teško stići.
miloradkakmar miloradkakmar 14:27 31.03.2009

Da prodamo rupe

Danas je sve na prodaju .
Hajde da prodamo rupe , pa da popunimo budžet.

Možda će neko ko nikad nije imao rupe u budžetu da ih iz znatiželje kupi, da i on vidi kako je to
niccolo niccolo 14:32 31.03.2009

Re: Da prodamo rupe

Danas je sve na prodaju .
Hajde da prodamo rupe

Ovo je vrhunski predlog!! Predlažem da zanemarimo sve ostale i da usvojimo ovaj!
rapunzel rapunzel 14:38 31.03.2009

Re: Da prodamo rupe

Milorade, bekrijo sve si rupe prodao!
miloradkakmar miloradkakmar 14:59 31.03.2009

Re: Da prodamo rupe

rapunzel
Milorade, bekrijo sve si rupe prodao!


U rupama je prošlost , sadašnjost i budućnost
, a još kad ih nakitimo
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:36 01.04.2009

Re: Da prodamo rupe

miloradkakmar
Danas je sve na prodaju .
Hajde da prodamo rupe , pa da popunimo budžet.

Možda će neko ko nikad nije imao rupe u budžetu da ih iz znatiželje kupi, da i on vidi kako je to

A da li si razmišljao o ceni?
Predpostavjam da bi tzv. udarne rupe bile najskuplje.
aramon aramon 14:45 31.03.2009

Egzoticno...

Trebamo prodavati ono sto drugi nemaju - Srbe.

Vojsku pretvoriti u placenike i iznajmljivati.

Napraviti ogromna umetnicka dela koja ce ljudi posecivati. Uklesati u stene prikaze iz nase istorije na izvornim mestima. Prikazi trebaju biti stotinama metara veliki. (Rashmor da bude mala beba. Mada mozemo i tako nesto samo sa Mladicem, Karadzicem, Milosevicem...)
Usred Vojvodine izgraditi svetionik koji ce se videti sa svakog mesta u pokrajini.
Tako razne originalne egzibicije.

Ukinuti sva primanja politicarima na osnovu antickog verovanja o drustvenim naknadama (moc, slava i pare). Kako imaju moc, znaci nema para i slave. Zivece i hranice se u drzavnom domu.

itd...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:07 31.03.2009

Re: Egzoticno...

aramon
Trebamo prodavati ono sto drugi nemaju - Srbe.


Mislio si na one čija glava vredi 5.000.000 $ ili uopšte?
aramon aramon 23:27 31.03.2009

Re: Egzoticno...

Ako se potrudimo mnogima glava moze vredeti toliko, ali mislio sam uopste.
Blade Runner Blade Runner 14:48 31.03.2009

Kamenje ili beton su najbolji

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:42 01.04.2009

Re: Kamenje ili beton su najbolji

fixxerus fixxerus 14:49 31.03.2009

opomena kradljivcima očeva:.

jaaaao jaojaojaojao:

slušaj vidi pazi vamooo:

nemo neko slučajno da je došo kod mog ćala na vrata
da mu kenja o računima ili porezima

ima se šlogira, jadan
a već je šlogiran

a i ja sam

al jebaću vam majku

jebote:
pa zar njemu
koji je uvek prvi na vratima od pošte bio
kad je trebalo državnu fukaru naxraniti
njemu koji je kičmu ostavio na ora šamac-sarajevo
njemu koji je ustajao i plakao na hej sloveni
njemu koji bi nam svima pre roka kupovao markice za povlastice
i mastiljavom olovkom upisivao svakom svoj brojjj
onom koji je imao kuću a vratio stan
onom kome ste celog života krali struju
koji je majčin verenički prsten založio u zajam za srbiju
onom ko je prehranio 18 izbeglica iz tazbine jedne moje greške
onom ko je čitavog života imao čiste ruke i okovratnike
onom ko je tako nežno voleo mamu i nas ostale

jaaaaaaaaaaaaaaao:
pizda vam se ogadilla

kod mene !dođite

evo lepo kod mene dođite

da vam ja platim

imam ja jednu nasleđenu
kutiju od brux cipela
u nju stalo 32 godina računa sve mesec po mesec

al imam u njojzi i jednu podkutiju
na kojoj piše:
u slučaju krajnje nužde
otvoriti i delovati

tu mi jedna flašica sa kiselinom stoji
(iiiju valjda kiselini nikad ne ističe rokk)
koju je još sestra uspešno bacala zetu u oči

joooooj
kad li vas dovatim
po tim zadriglim facama
ma
maaa

ima da odem u narodno da
istrpim do pauze onu ministrovu operu

pa kad izađem u pauzi na terasu
pa kad dreknemmm:

juuuuuuurrriiiiišššš
(iiiijuuuu valjda jurišu nikad ne ističe rok)

ima da krene zamnom bar:
1, 2, 3.. evo bar !petoro znam:koji bi pošli
blau.punkt blau.punkt 14:53 31.03.2009

Re: opomena kradljivcima očeva:.

There’s a Mexican dead on a power line
He’s deader than yesterday’s communion wine
He was trying to get something he couldn’t afford for free
A poor man stealing electricity

His heart when d-da, d-da, d-da, d-da, d-da
D-da, d-da, d-da, d-da, d-da

Ten thousand volts, now he’s gone
Hanging on a cross high above Babylon
Hey baby, ain’t that just like you and me?
Love is like stealing electricity

Two hearts go d-da, d-da, d-da, d-da, d-da
D-da, d-da, d-da, d-da, d-da
D-da, d-da, d-da, d-da, d-da-da

When the poverty of your spirit and the weakness of your flesh
Go dancing every night through other people’s trash
You love yourself women, what the hell you’re doing with me
You’re gonna burn baby, burn from stealing electricity

Two hearts go d-da, d-da, d-da, d-da, d-da
D-da, d-da, d-da, d-da, d-da
D-da, d-da, d-da, d-da, d-da-da

We climb so high in search of a kindred soul
Till we grab hold of a live wire up on a high line pole
The laws of nature say you get nothing for free
And love is like stealing electricity

Two hearts go d-da, d-da, d-da, d-da, d-da
D-da, d-da, d-da, d-da, d-da
D-da, d-da, d-da, d-da, d-da-da

There’s a Mexican dead on a power line
He’s deader than yesterday’s communion wine
He was trying to get something he could not afford for free
A poor man stealing electricity

His heart went d-da, d-da, d-da, d-da, d-da
D-da, d-da, d-da, d-da, d-da
D-da, d-da, d-da, d-da, d-da

mariopan mariopan 15:21 31.03.2009

Re: opomena kradljivcima očeva:.

Fixere , i ja bih posla da mlatim javi kada krecemo
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 09:49 01.04.2009

Re: opomena kradljivcima očeva:.

Moj otac je pokojni, ali javljam se kao dobrovoljac da branimo tvog oca.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:52 31.03.2009

Konzulat u Las Vegasu

Ne znam da li ste razmišljali o mogućnosti da država Srbija otvori konzulat u Las Vegasu, a da se za generlnog konzula imenuje Boža zvani Pub?

maksa83 maksa83 14:54 31.03.2009

budget cuts

Oduvek sam tvrdio da je reč "budžet" nastala od glagola "budžiti".

antioksidant antioksidant 15:08 31.03.2009

Re: budget cuts

Oduvek sam tvrdio da je reč "budžet" nastala od glagola "budžiti".

pa zar nije obrnuto?
mariopan mariopan 15:35 31.03.2009

Re: budget cuts

Iznajmimo zemlju onome kome treba i hoce puno da plati , na dobrom je mestu , malo oronula ali ima potencijala, uz obavezu da je dovede u red.

A narod je dobar , trpeo jedne , trpeo druge, ne buni se , naucio da ga lazu, da se ne buni ni kada ga do koze oderu, takav narod ne postoji na svetu. Mislim da i to treba staviti u ponudu, mozda i to nesto vredi?
gorio92 gorio92 15:39 31.03.2009

Re: budget cuts

Rupe u budžetu nastaju kao projekcija rupa u glavama tvoraca budžeta(Vlada).
Promenimo te sa rupama u glavama.
builderka builderka 15:58 31.03.2009

Re: budget cuts

A narod je dobar

jel' vi to rekoste dobar=glup?
mariopan mariopan 16:14 31.03.2009

Re: budget cuts

builderka
A narod je dobar

jel' vi to rekoste dobar=glup?

Naravno , samo takav narod trpi sve svoje "spasioce" godinama i ne reaguje kukom i motikom. Znaci novi gazda bi bio itekako zadovoljan.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:46 31.03.2009

Re: troll za mariopan

mariopan mariopan 15:54 01.04.2009

Re: troll za mariopan

Vojislav Stojković

Aaaaaah u srce si me pogodio Melinom, hvalaaa
vladimir petrovic vladimir petrovic 15:25 31.03.2009

Nema problema koji se ne može rešiti

Obično se kaže da budžet treba da odslikava vrednosti i prioritete jedne države (A budget should reflect the values and priorities of our nation and its people). Drugim rečima, što je veći, to je bolje, jer mali ne valja (A low budget is uncomfortable).
U svakom budžetu manje-više ima rupa. Dobro obezbedjenim prihodima i razumnim rashodima to se rešava.

Ako predsednik BT kaže da vladu, odnosno državnu administraciju ne treba smanjivati, jer ona predstavlja “izraženu volju birača na poslednjim izborima”, onda se od nas i ne očekuje da dajemo predloge kako da se budžetske rupe zatvaraju.

Vlada je zadužena za budžet. Treba imati poverenju u vladu. Kada nemamo više poverenja, treba da nadjemo načina da je smenimo.

As simple as that.

Nota bene: Vidim danas NOVOSTI donose udarni članak: DEDINJE PUNI BUDŽET.
Ako je tako, da ne brinemo, problem će se ubrzo rešiti, he, he, he....
mariopan mariopan 16:11 31.03.2009

Re: Nema problema koji se ne može rešiti

Vladimire, nista ja njima ne verujem dok ne vidim, sta su nas sve lagali i ovo je mozda samo nacin da nas umire da bi mogli onda da nam zavuku ruku u dzep dublje nego sto mozemo da zamislimo.
Milan Karagaća Milan Karagaća 18:42 31.03.2009

Re: Nema problema koji se ne može rešiti

Pa vidite, ako će kao jedna od mera popunjavanja budžeta biti oporezivanje državnih činovnika, onda je bolje da ih ima što više jer će se više ubrati od poreza od njih.
Šalu na stranu, ali vreme je da se ozbiljno preispitaju sve institucije i da se usredsrede na prevazilaženje krize.
dexter92 dexter92 18:44 31.03.2009

Re: Nema problema koji se ne može rešiti

Sto Dedinje, pa Novi Beograd najbogatija opstina u Srbiji?
mariopan mariopan 20:11 31.03.2009

Re: Nema problema koji se ne može rešiti

dexter92
Sto Dedinje, pa Novi Beograd najbogatija opstina u Srbiji?


To "Dedinje" je samo fora, uzece i njima nesto ali... uz to Dedinje u paketu ide i predlog da SVI koji imaju vise od 20 kvm po osobi placaju ekstra porez na luksuz.............a takvih je mnooooogo vise nego onih na Dedinju, u tome je fora. Evo , recimo , sta meni da uzmu od penzijice ? Neku crkavicu. A znas koliko mogu da mi uzmu na kucu jer se sama luksuziram po celoj kuci? A koliko ljudi zivi sa porodicom u recimo 70 kvm? Pa ako imaju jedno odraslo dete onda se luksuzirau i neka plate?A koliko je gastarbajtera koji su samo napravili kuce a niko u njima ne zivi , sad ce na pravdi Boga da ih oderu? Znaci Dedinje je dimna zavesa za ovo drugo.
inagadadavida inagadadavida 16:03 31.03.2009

sex trafiking.......

Slazem se sa predlogom ...da probamo da uvaljamo Srbiju nazad Turcima, ako nas jos hoce........

Doduse , treba to malo doterati, usminkati, ulickati, vratiti kilometrazu, upakovati u celofan ili sto eura...i mozda se prevare arkadashi???

No, kako i prodaja stana traje mesecima, kapiram da bi prodaja zemlje nam moze i duze......u prelaznom periodu, da probamo da se dokopamo neke kinte na brzaka...vidim da je sex trafiking hit u svetu, pa rekoh.....da se zrtvuju malo ovi nasi "birani"......kazu strucnjaci da ta roba, ovih dana ide odlicno, naplata je 100% , i to bez odlozenog placanja kao kod Miska.........a i brate........nisu ludi oni pimpovi po nekim Bronxims i Harlemima.......imas robu, prodas robu, ostaje ti roba.......perpetumobile..............

Neka sledeci spremi se...................
drug.clan drug.clan 16:23 31.03.2009

Re: sex trafiking.......

inagadadavida
Slazem se sa predlogom ...da probamo da uvaljamo Srbiju nazad Turcima, ako nas jos hoce........

Doduse , treba to malo doterati, usminkati, ulickati, vratiti kilometrazu, upakovati u celofan ili sto eura...i mozda se prevare arkadashi???

No, kako i prodaja stana traje mesecima, kapiram da bi prodaja zemlje nam moze i duze......u prelaznom periodu, da probamo da se dokopamo neke kinte na brzaka...vidim da je sex trafiking hit u svetu, pa rekoh.....da se zrtvuju malo ovi nasi "birani"......kazu strucnjaci da ta roba, ovih dana ide odlicno, naplata je 100% , i to bez odlozenog placanja kao kod Miska.........a i brate........nisu ludi oni pimpovi po nekim Bronxims i Harlemima.......imas robu, prodas robu, ostaje ti roba.......perpetumobile..............

Neka sledeci spremi se...................



ne bi to bio prvi put da ovaj narod uleti u zagrljaj turcima bezeci od zuluma svojih srpskih gospodara

I onomad posle kosovskog boja srbi su to uradili, u osmanlijskom carstvu su placali skoro duplo manji porez, niko ih nije dirao, vera im je bila slobodna..... ni jednog ustanka protiv turaka nije bilo sve dok oni turci nisu pukli pred becom pa se onda okomili na "svoj" narod
mitar.popovic mitar.popovic 16:28 31.03.2009

imam dobru ideju


Da, i ja sam da zaboravimo na konvencionalne staze ka prosperitetu i da, kao jedinstvena drzava (neki bi rekli cak i "nebeski narod", pronadjemo originalne i kreativne puteve ka istom cilju.

Ne godi nam da gradimo ekonomiju kroz tamo neke lake, teske, trvde ili meke industrije. Jes' da znamo potegnut, ali se to potezanje kod nas brzo olabavi, a opet mi ne zelimo da potezemo u svojstvu kapitalistickih/globalistickih/komunistickih robova. Ni turizam nije neka opcija, jer bi nam susedi uvek odvacili inostrane musterije. Montenegro Tourism zbog slavnog kvaliteta servisa, a Hrvatski preduzetnici zbog velike ljubavi koju imucni zapadnjaci gaje prema njihovoj republici kao neosporivoj clanici onog pravog, zapadnog zapada. Sta se jos radi po svetu? Da se organizujemo u mafiju i globalno svercamo heroin - ne valja, dosta nam je krvi, a i hocemo da budemo kulturni i nezni ljudi (tj dzentlmeni). Pored toga i tu bi imali lokalne i opasne rivale...

Moja ideja: Ajde da se, kobajagi, podelimo na dva tima i da se stalno svadjamo oko toga kojoj mocnoj politickoj struji hocemo da se pridruzimo. Uz te svadje glumicemo organizacioni haos i nemaranje, pustiti institucije da propadaju, infrastruktura da trune. E, onda cemo da razdrazimo pola sveta, i mloge zemlje ce poceti da se pale na nas i da pokusavaju da nas pridobiju na svoju stranu. A kako da nas pridobiju? Pa na stari nacin: parama. EU ce da nam daje miliarde, Japan ce da nam daje autobuse i medicinsku opremu, Rusija ce da nam valjda daje municiju, gas, i svojstvenu navijacku podrsku... Naravno bice tu i cena da se plati, mozda neki put umesto para dobijemo bombe.. Ali ne postoje bezplatni nacini, samo uobicajeni i neuobicajeni.

U glavnom, ako budemo uporni, uspecemo da budemo u centru svetske paznje. U Srbiju ce se uliti toliko para iz inostranstva da ne samo da necemo imati rupu u budzetu, nego necemo imati ni svoj budget... Amerika, ja mislim, bi bila rada da nam besplatno obezbedi celo drzavno vojno i civilno obezbedjenje. A mi mozemo da uzivamo, umesto da grickamo olovke i izlivamo beton, mozemo opusteno da blogujemo, pijemo sljivovicu, letujemo na Zlatiboru, slusamo 50 Centa, i tolerisemo homoseksualce.

Sta mislite?

drug.clan drug.clan 16:38 31.03.2009

Re: imam dobru ideju

mitar.popovic


U glavnom, ako budemo uporni, uspecemo da budemo u centru svetske paznje. U Srbiju ce se uliti toliko para iz inostranstva da ne samo da necemo imati rupu u budzetu, nego necemo imati ni svoj budget... Amerika, ja mislim, bi bila rada da nam besplatno obezbedi celo drzavno vojno i civilno obezbedjenje. A mi mozemo da uzivamo, umesto da grickamo olovke i izlivamo beton, mozemo opusteno da blogujemo, pijemo sljivovicu, letujemo na Zlatiboru, slusamo 50 Centa, i tolerisemo homoseksualce.

Sta mislite?




Zbog globalne inflacije koja sledi bolje da ovih "50 Cents" odmah zamenimo sa "Three Dollar Bill"
NNN NNN 16:48 31.03.2009

Nas niko ne sluša!

Evo primera,
kad se menjalo ime naše tadašnje družave - Jugoslavije, ja sam se zalagao da se promeni u Jugoslavija
tj. Yugoslavia => Eugoslavia, pa da zauzmemo domen .eu, pa bog da nas vidi , al' niko ne sluša
Takođe, kad smo već postali Srbija, mogli smo da izaberemo domen .sx (sex), pa i tu da kapne neka parica...ali ništa
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:53 31.03.2009

Re: Nas niko ne sluša!

Ne daj se Ines, tj.NNN.:)
mariopan mariopan 16:59 31.03.2009

Re: Nas niko ne sluša!

NNN
Evo primera,
kad se menjalo ime naše tadašnje družave - Jugoslavije, ja sam se zalagao da se promeni u Jugoslavija
tj. Yugoslavia => Eugoslavia, pa da zauzmemo domen .eu, pa bog da nas vidi , al' niko ne sluša
Takođe, kad smo već postali Srbija, mogli smo da izaberemo domen .sx (sex), pa i tu da kapne neka parica...ali ništa

Pa dobio si sex sta se bunis? Ako ovo nije sex sto nam sada rade onda stvarno moram da odnovim gradivo iz te oblasti
drug.clan drug.clan 17:02 31.03.2009

Re: Nas niko ne sluša!

NNN
Evo primera,
kad se menjalo ime naše tadašnje družave - Jugoslavije, ja sam se zalagao da se promeni u Jugoslavija
tj. Yugoslavia => Eugoslavia, pa da zauzmemo domen .eu, pa bog da nas vidi , al' niko ne sluša
Takođe, kad smo već postali Srbija, mogli smo da izaberemo domen .sx (sex), pa i tu da kapne neka parica...ali ništa



Ova ti je dobra!!!

A kada bi se podelili na 20-tak drzava onda bi mogli da prodajemo jos vise naloga .mc - macva, .vj-vojvodina, .bc - backa, dj - donja jablanica itd. jos da ukinemo autorska prava bilo bi para ko blata

Valjda vasilije ne cita ovo opet ce me napasti

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana