Zakon, dan šesnaesti: Dosada i uvreda

Goran Miletic RSS / 20.03.2009. u 01:58

jesu li ovo uradili VAŠI ?
jesu li ovo uradili VAŠI ?
Mora se priznati da je trojni pakt SRS-DSS-NS juče krenuo vrlo agresivno protiv Zakona protiv diskriminacije. Pucalo se iz svih oružja, koristile su se neverovatne laži i obmane, saopštavalo da sledi „propast srpskog naroda" i „uništenje srpskog nacionalnog bića". Ono što se promenilo, bio je stav o potrebi donošenja zakona. Naime, trojni pakt je sada „u najvećoj meri" za donošenje Zakona, ali im smeta sve i svašta. SNS koji se trudi da ne zvuči kao oni je otišao korak dalje, pa sada tvrdi da će da glasa za zakon ako se izbaci „iskazivanje seksualne orijentacije". Ovo je dovelo do glupih novinskih naslova tipa „LDP i SNS glasaju za zakon". Naravno da je ovo samo igra SNS, ali većinu novinara mrzi da ulazi u suštinu priče ili žele da čitaoci na SNS gledaju kao na „konstruktivnu opoziciju".

Za razliku od srede, četvrtak je doneo ponavljanje „argumenata" koji su se svodili na homofobične komentare. Čak i neko ko se nervirao, počeo je verovatno da zeva slušajući ponavljanje „dokaza" o nekakvoj anti-srpskoj zaveri. Uzalud su pojedini poslanici iz vladajuće koalicije pokušavali da objasne na šta se zakon odnosi, a neki su čak zamolili ekipu sa druge strane da zakon PROČITAJU. Čitanje zakona je očigledno veliki taboo za većinu poslanika u Skupštini. Umesto toga, ekipa se odlučila za „POMOĆ PRIJATELJA" i izašla ispred zgrade da od dve „patriJotske ogranizacije" („NAŠI" i „SNP 1389") preuzme plakate i postere koji su puni govora mržnje i poziva na linč. Za one koji nisu čuli, na tim štampanim materijalima su slike Bobana Stojanovića (Queeria) skinute sa interneta. Gle čuda, ekipa koja se zalaže da seksualna orijentacija ostane „nešto privatno" odjednom aktivno krši privatnost nekog drugog.

Aktivistički su krenuli da dele materijal po Skupštini, a zatim je nova zvezda SRS Aleksandar Martinović počeo svoj igrokaz i za govornicom. Sve u svemu, opet je bio cilj zaplašiti javnost i iznervirati vladajuću većinu. To je juče radila i Lidija Vukićević (SRS) pokazujući naslovnu stranu Kurira (naslov „NAPRED PEDERI") Srđanu Milivojeviću (DS). Da li taktika uspeva? Videćemo tokom glasanja.

Što se tiče procedure, sutra su zasedanja odbora koji moraju da se izjasne u vezi 600 podnetih amandmana ( procedura: jedan po jedan). Ključni dan je ponedeljak kada će se odlučiti kako će se organizovati rasprava o tim amandmanima (prema Poslovniku moguće je da rasprava traje samo 10 sati), ali i sreda kada bi moglo da usledi glasanje.

Ako se ne desi ništa drastično (npr. neka akcija patriJota) sledi nam prilično miran vikend glede zakona, a onda...

BTW, šta li nam radi SPC i zašto Predsednik Srbije nikada nije dao nijednu izjavu u vezi zakona ?

Za kraj, Apel Koalicije protiv diskriminacije:

REDSEDNICI NARODNE SKUPŠTINE
Gospođi Slavici Đukić Dejanović

APEL KOALICIJE PROTIV DISKRIMINACIJE

Koalicija protiv diskriminacije koju čine Centar za unapređivanje pravnih studija, Švedski helsinški odbor za ljudska prava, Anti-trafiking centar, Udruženje studenata sa hendikepom, Inicijativa mladih za ljudska prava, Gej-strejt alijansa, Labris - organizacija za lezbejska ljudska prava, Mreža odbora za ljudska prava CHRIS, Gayten i Inicijativa za inkluziju VelikiMali, izražava zadovoljstvo zbog toga što je Predlog zakona protiv diskriminacije najzad ušao u postupak usvajanja u Narodnoj skupštini Republike Srbije.

Predlog zakona o zabrani diskriminacije izazvao je veliku pažnju javnosti, ali i burnu raspravu među poslanicima Narodne skupštine. Na tekst zakona podneto je, kako smo upoznati, preko 600 amandmana. Prema Poslovniku o radu Narodne skupštine, rasprava o zakonu u pojedinostima vremenski je ograničena tako da je već sada izvesno da većina podnosilaca amandmana neće biti u prilici da ih predstavi na sednici Narodne skupštine.

S obzirom da se radi o tekstu zakona koji je od najvećeg značaja za uživanje prava i sloboda onih koji žive u našem društvu, smatramo da bi u konkretnom slučaju bilo neophodno potrebno da se podneti amandmani predstave narodnim poslanicima. Time bi se omogućilo javnosti Srbije da se neposredno upozna sa idejama na kojima su ovi amandmani zasnovani i otklone nedoumice u pogledu sadržaja pojedinih zakonskih rešenja, kao i sumnja u pogledu demokratičnosti postupka usvajanja zakona. Čini se da bi time takođe i motivi za podnošenje ogromne većine ovih amandmana postali sasvim vidljivi.

Stoga Vas molimo da, u konsultacijama sa predstavnicima svih poslaničkih grupa, postignete dogovor o tome da se omogući duže vreme za raspravu o Predlogu zakona u pojedinostima i tako omogućite predstavljanje podnetih amandmana. 

 

Atačmenti



Komentari (97)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

pakita pakita 02:11 20.03.2009

...

Kako šta rade?

SPC uživa u plodovima dopuštene im moći, a Tadić se i dalje bavi samo proživotnim politikama. Čuo čovek za "ignorance is bliss", pa rešio u tom smislu da i on digne nogu ...

Prilog opštoj informisanosti - ovo je poslednja Tadićeva izjava na temu LGBT-whatever (emisija "Nedeljom u 2" na HRT-u, sredinom 2007. godine):

alpeot alpeot 11:04 20.03.2009

Re: ...

pakita
Kako šta rade?SPC uživa u plodovima dopuštene im moći, a Tadić se i dalje bavi samo proživotnim politikama. Čuo čovek za "ignorance is bliss", pa rešio u tom smislu da i on digne nogu ...Prilog opštoj informisanosti - ovo je poslednja Tadićeva izjava na temu LGBT-whatever (emisija "Nedeljom u 2" na HRT-u, sredinom 2007. godine):


I ovo je predsednik Srbije...


ed_novipazar ed_novipazar 13:01 20.03.2009

Re: ...

alpeot
I ovo je predsednik Srbije...

Gledate li onu seriju "Gorki plodovi". Mislim, serija je grozna ali ja sam sebe uhvatio par puta u gledanju iste. E u tom jednom gledanju mi pade za oko jedna scena. Djevojka se drogira, ide kod onog tipa da joj proda drogu ali nesto i nije pri parama. Jedva sakupila (ukrala) nesto. Tip joj trazi da mu da ali ona odbija, vadi posljednje pare i placa. Dajuci joj drogu kaze tip: "J****u te sigurno, doci ces ti meni!" I stvarno, ne prodje mnogo, dodje ona opet za drogu ali ovaj put para nema. I naravno, protiv svoje volje ali primorana, djevojka dozvoljava da ovaj tip ispuni obecanje.

Ovakav je i odnos EU i zemalja koje kucaju na vrata te zajednice. Boris Tadic je znao sta je cijena ulaska u EU. Ako nije bio spreman da plati nije trebao ni da pocinje. Sada je prilicno kasno, obraz mora da ode.
Goran Miletic Goran Miletic 13:19 20.03.2009

Re: ...

obraz?

EU ? A zar ne mislis da i bez EU treba doneti ovakav zakon?
ed_novipazar ed_novipazar 13:37 20.03.2009

Re: ...

Goran Miletic
EU ? A zar ne mislis da i bez EU treba doneti ovakav zakon?

Svakako. Antidiskriminacioni Zakon je nesto sto se u civilizovanim drustvima podrazumijeva. Srbiji ne bi trebao niko da iz toga drzi lekcije. Mislim da su politicari a i sam narod u Srbiji svjesni toga. No, problem nije u samom Zakonu vec samo u jednom njegovom dijelu koji govori o homoseksualcima. Da nije ucjene koja stize iz EU Srbija bi svoje gradjane postedjela ove mucne rasprave. Pitanje homoseksualaca bi vjerovatno ostalo nedefinisano sto nije sretno rjesenje ali svakako bolje od ovoga koje se sada nudi.
alpeot alpeot 13:53 20.03.2009

Re: ...

ed_novipazar

No, problem nije u samom Zakonu vec samo u jednom njegovom dijelu koji govori o homoseksualcima.


Ja uopste tu ne vidim problem. Mozda je razlog taj sto problem i ne postoji, osim u umovima verskih fanatika.
chobanica chobanica 13:57 20.03.2009

Re: ...

Svakako. Antidiskriminacioni Zakon je nesto sto se u civilizovanim drustvima podrazumijeva. Srbiji ne bi trebao niko da iz toga drzi lekcije. Mislim da su politicari a i sam narod u Srbiji svjesni toga. No, problem nije u samom Zakonu vec samo u jednom njegovom dijelu koji govori o homoseksualcima. Da nije ucjene koja stize iz EU Srbija bi svoje gradjane postedjela ove mucne rasprave. Pitanje homoseksualaca bi vjerovatno ostalo nedefinisano sto nije sretno rjesenje ali svakako bolje od ovoga koje se sada nudi.


To je tvoje misljenje. Evo sto se mene tice uopste mi ne smeta to sto zakon stiti homoseksualce.

Meni se zakon svidja i smatram da ga treba doneti, ali izbacila bih jednu kategoriju iz njega. U redu je sto on stiti homoseksualce, decu, zene, invalide, ali mislim da treba izbaciti rasnu pripadnost. Da se razumemo, nemam ja nista protiv Kineza, ali mislim da je apsolutno neprihvatljivo da oni javno demonstriraju to da su Kinezi. Neka to rade u privatnosti svoje kuce, izmedju cetiri zida, ili neka se napravi neki geto iz koga ne bi morali da izlaze. Ako vec moraju da izlaze u javnost, neka nose maske koje skrivaju njihovu rasnu pripadnost. U potpunoj je suprotnosti sa tradicijom i kulturom srpskog naroda da vidjamo Kineze na ulicama.

Razumem ja, nije to njihov izbor, oni su takvi rodjeni, sve je to meni jasno. Ali brate ne moraju da nas maltretiraju javnim pokazivanjem svoje rasne pripadnosti, ako im se to dozvoli onda je to diskriminacija nas koji pripadamo beloj vecini.
mila92 mila92 14:03 20.03.2009

Re: ...

chobanica
Svakako. Antidiskriminacioni Zakon je nesto sto se u civilizovanim drustvima podrazumijeva. Srbiji ne bi trebao niko da iz toga drzi lekcije. Mislim da su politicari a i sam narod u Srbiji svjesni toga. No, problem nije u samom Zakonu vec samo u jednom njegovom dijelu koji govori o homoseksualcima. Da nije ucjene koja stize iz EU Srbija bi svoje gradjane postedjela ove mucne rasprave. Pitanje homoseksualaca bi vjerovatno ostalo nedefinisano sto nije sretno rjesenje ali svakako bolje od ovoga koje se sada nudi.


To je tvoje misljenje. Evo sto se mene tice uopste mi ne smeta to sto zakon stiti homoseksualce.

Meni se zakon svidja i smatram da ga treba doneti, ali izbacila bih jednu kategoriju iz njega. U redu je sto on stiti homoseksualce, decu, zene, invalide, ali mislim da treba izbaciti rasnu pripadnost. Da se razumemo, nemam ja nista protiv Kineza, ali mislim da je apsolutno neprihvatljivo da oni javno demonstriraju to da su Kinezi. Neka to rade u privatnosti svoje kuce, izmedju cetiri zida, ili neka se napravi neki geto iz koga ne bi morali da izlaze. Ako vec moraju da izlaze u javnost, neka nose maske koje skrivaju njihovu rasnu pripadnost. U potpunoj je suprotnosti sa tradicijom i kulturom srpskog naroda da vidjamo Kineze na ulicama.

Razumem ja, nije to njihov izbor, oni su takvi rodjeni, sve je to meni jasno. Ali brate ne moraju da nas maltretiraju javnim pokazivanjem svoje rasne pripadnosti, ako im se to dozvoli onda je to diskriminacija nas koji pripadamo beloj vecini.

Neverovatan komentar.
alpeot alpeot 14:14 20.03.2009

Re: ...

mila92

Neverovatan komentar.


Ja tu mirisem ironiju, a chobanica neka me ispravi ako gresim...
Bili Piton Bili Piton 14:16 20.03.2009

Re: ...

chobanica
Meni se zakon svidja i smatram da ga treba doneti, ali izbacila bih jednu kategoriju iz njega. U redu je sto on stiti homoseksualce, decu, zene, invalide, ali mislim da treba izbaciti rasnu pripadnost. Da se razumemo, nemam ja nista protiv Kineza, ali mislim da je apsolutno neprihvatljivo da oni javno demonstriraju to da su Kinezi. Neka to rade u privatnosti svoje kuce, izmedju cetiri zida, ili neka se napravi neki geto iz koga ne bi morali da izlaze. Ako vec moraju da izlaze u javnost, neka nose maske koje skrivaju njihovu rasnu pripadnost. U potpunoj je suprotnosti sa tradicijom i kulturom srpskog naroda da vidjamo Kineze na ulicama. Razumem ja, nije to njihov izbor, oni su takvi rodjeni, sve je to meni jasno. Ali brate ne moraju da nas maltretiraju javnim pokazivanjem svoje rasne pripadnosti, ako im se to dozvoli onda je to diskriminacija nas koji pripadamo beloj vecini.


A zamisli tek da nam tu nesto paradiraju za kinesku novu godinu na primer, sacuvaj boze i sakloni


mariopan mariopan 14:16 20.03.2009

Re: ...

mila92
chobanica
Svakako. Antidiskriminacioni Zakon je nesto sto se u civilizovanim drustvima podrazumijeva. Srbiji ne bi trebao niko da iz toga drzi lekcije. Mislim da su politicari a i sam narod u Srbiji svjesni toga. No, problem nije u samom Zakonu vec samo u jednom njegovom dijelu koji govori o homoseksualcima. Da nije ucjene koja stize iz EU Srbija bi svoje gradjane postedjela ove mucne rasprave. Pitanje homoseksualaca bi vjerovatno ostalo nedefinisano sto nije sretno rjesenje ali svakako bolje od ovoga koje se sada nudi.


To je tvoje misljenje. Evo sto se mene tice uopste mi ne smeta to sto zakon stiti homoseksualce.

Meni se zakon svidja i smatram da ga treba doneti, ali izbacila bih jednu kategoriju iz njega. U redu je sto on stiti homoseksualce, decu, zene, invalide, ali mislim da treba izbaciti rasnu pripadnost. Da se razumemo, nemam ja nista protiv Kineza, ali mislim da je apsolutno neprihvatljivo da oni javno demonstriraju to da su Kinezi. Neka to rade u privatnosti svoje kuce, izmedju cetiri zida, ili neka se napravi neki geto iz koga ne bi morali da izlaze. Ako vec moraju da izlaze u javnost, neka nose maske koje skrivaju njihovu rasnu pripadnost. U potpunoj je suprotnosti sa tradicijom i kulturom srpskog naroda da vidjamo Kineze na ulicama.

Razumem ja, nije to njihov izbor, oni su takvi rodjeni, sve je to meni jasno. Ali brate ne moraju da nas maltretiraju javnim pokazivanjem svoje rasne pripadnosti, ako im se to dozvoli onda je to diskriminacija nas koji pripadamo beloj vecini.

Neverovatan komentar.

Ma zeza se
mila92 mila92 14:17 20.03.2009

Re: ...

alpeot
mila92

Neverovatan komentar.


Ja tu mirisem ironiju, a chobanica neka me ispravi ako gresim...

Nadam se da je ironija
alpeot alpeot 14:19 20.03.2009

Re: ...

mila92

Nadam se da je ironija


Htela je da pokaze (na sebi svojstven nacin ) svu besmislenost komentara na koji je replicirala.
alpeot alpeot 14:21 20.03.2009

Re: ...

Bili Piton

A zamisli tek da nam tu nesto paradiraju za kinesku novu godinu na primer, sacuvaj boze i sakloni


Da, kao oni Portorikanci po Njujorku, svasta.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:22 20.03.2009

Re: ...

Da se razumemo, nemam ja nista protiv Kineza, ali mislim da je apsolutno neprihvatljivo da oni javno demonstriraju to da su Kinezi.

ma svi na plastičnu operaciju.
ide poučna serija na b92 Nip/Tuck...
Bili Piton Bili Piton 14:22 20.03.2009

Re: ...

alpeot

Htela je da pokaze (na sebi svojstven nacin ) svu besmislenost komentara na koji je replicirala.


E sad ste ubili sav humor u njenom komentaru.

Naravno da se zena zeza i to grohotom, nije ni cudo. Sasvim umesna paralela.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:24 20.03.2009

Re: ...

alpeot
mila92

Neverovatan komentar.


Ja tu mirisem ironiju, a chobanica neka me ispravi ako gresim...

jašta je...
mila92 mila92 14:31 20.03.2009

Re: ...

jašta je...

O.K.
mariopan mariopan 14:32 20.03.2009

Re: ...

Bili Piton
alpeot

Htela je da pokaze (na sebi svojstven nacin ) svu besmislenost komentara na koji je replicirala.


E sad ste ubili sav humor u njenom komentaru.

Naravno da se zena zeza i to grohotom, nije ni cudo. Sasvim umesna paralela.

angie01 angie01 14:49 20.03.2009

Re: ...

A zamisli tek da nam tu nesto paradiraju za kinesku novu godinu na primer, sacuvaj boze i sakloni


kineska nova godina je opako zezanje- mogli bi da uvedemo,..e i tajsku- to je josh bolja zuraja!
angie01 angie01 14:50 20.03.2009

Re: ...

Razumem ja


chobanice- extra!
Bili Piton Bili Piton 15:37 20.03.2009

Re: ...

angie01
kineska nova godina je opako zezanje- mogli bi da uvedemo,..e i tajsku- to je josh bolja zuraja!


Ne moze, NG. Ne damo da se iko malo proveseli i luduje, makar to bilo i samo jednom godisnje. Previse bi tu bilo sarenila. Ko sto rece cobanica, to nije u skladu s tradicijom i kulturom naseg naroda a fatalno ugrozava i javni moral. Nek paradiraju lepo u svoja 4 zida.
queeria92 queeria92 02:19 20.03.2009

Hajde da se ljubimo

Ja sam za to da dodjemo u Skupštinu i da se ljubimo. Pa da vidimo gde će Palma da pobegne!!!

Samo posle raskida broj 13, nemam s kim... te tražim dragovoljce!!!
debela.hladovina debela.hladovina 09:57 20.03.2009

Re: Hajde da se ljubimo

queeria92
Ja sam za to da dodjemo u Skupštinu i da se ljubimo. Pa da vidimo gde će Palma da pobegne!!!

Samo posle raskida broj 13, nemam s kim... te tražim dragovoljce!!!


Probaj da se ljubiš sa Palmom u Skupštini. Ako on pristane, znači da ima pomaka u njegovom razumevanju nečega za šta on misli da je tvoj problem. Ako ne pristane, pa pobegne - to je plus za Parlament. Kako god okreneš biće dobro. Jedino što bi se ti malo, malčice samo, žrtvovao za opšte dobro.
sentinel26 sentinel26 22:10 20.03.2009

Amandman broj 1

Gorane,
Pošto je sada uskršnji post, red je da se blagosilja zakon.
Ako nemaš šta protiv.

Благословено Царство Оца и Сина и Светога Духа, сада и увек и у векове вековаааааа !
Амииииин !
За вишњи мир и спасење душа наших гејева, Господу се помолимоооооо.
Господе помилууууууј.
За мир свега света, за непоколебљивост светих Традиционалних Цркава, и сједињење свих, Господу се помолимоооооо.
Господе помилуууууј.

За овај свети Закон, и за оне који са вером, побожношћу и страхом Божјим примењују исти, Господу се помолимоооооо.
Господе помилуууууј.
За благоверни и христољубиви род наш и за све православне хришћане, да им Господ Бог помогне да одоле сваком педеру и лезбејки, Господу се помолимооооо.


Писац закона обавезно да дође на покајање и причест.

jesen92 jesen92 02:32 20.03.2009

Pravo na rad...

...sto se malo ne bavite ovim pitanjem...u Srbiji je najvise ugrozena vecina (a ne manjina) kojoj je uskraceno pravo da radi... a to pravo su joj uskratili ovi sto se svadjaju za deble pare u skupstini zajedno sa Vladom kojoj privreda ne pada na pamet.......Sto se tice gej populacije, nije mi jasno sta su navali na brak kad je to prevazidjena institucija....
queeria92 queeria92 02:46 20.03.2009

Re: Pravo na rad...

Sto se tice gej populacije, nije mi jasno sta su navali na brak kad je to prevazidjena institucija....


Videla žaba bla bla bla, a hoćemo i mi da budemo prevaziđeni. Da uživamo u zdravstvenom osiguranju svog partnera, a kasnije i u njegovoj penziji. Može i neki kredit za mlade bračne parove... Nismo mi gadljivi na pare

Exitus Letalis Exitus Letalis 02:58 20.03.2009

Re: Pravo na rad...

jesen92
Sto se tice gej populacije, nije mi jasno sta su navali na brak kad je to prevazidjena institucija....

pa i nisu navalili.
navalila je crkva da manipuliše.
slažem se da je prevaziđen brak.
ali ovo je baš zamena teza.
tako je moglo da se kaže - šta ste bre navalili da žene dobiju pravo glasa kad ima i većih problema. ljudi bez posla
a vi navalili da žene glasaju...
Goran Miletic Goran Miletic 03:01 20.03.2009

Re: Pravo na rad...

Meni je bio dobar onaj Martinovic kad se juce u emisiji iscudjavao zbog "aparthejda" i kaze da je to nemoguce u Srbiji jer nemamo crnce... Ja ga pitam sta cemo kad budemo imali imigrante i sl. ali onda je ucutao...

mLogo su im losi argumenti, ali narod veruje...
znik znik 07:11 20.03.2009

Re: Pravo na rad...

jesen92
...nije mi jasno sta su navali na brak kad je to prevazidjena institucija....


Vanbračnu zajednicu koja traje određeno vreme (npr. duže od 12 meseci) treba priznati kao bračnu: oni koji žive u takvoj zajednici trebaju da imaju ista prava i obaveze kao i oni koji su u braku. Bez obzira kojeg su pola oni koji žive u takvoj zajednici.

Isti status bi se mogao dati i parovima koji žive u zajedničkom domaćinstvu, a da pri tome njihova zajednica nije ni brak ni vanbračna zajednica. Npr. dve stare žene koje žive zajedno i slično.

alpeot alpeot 07:16 20.03.2009

Re: Pravo na rad...

Vazno je da gay parovi dobiju pravo na sklapanje braka, a da li ce ga iskoristiti, to je vec drugo pitanje, tu ulazimo u domen licnih zelja...

Civilizacijska opredeljenja Srbije se reflektuju na pitanju prava gay populacije, kao i na odnosu prema Romima.
mariopan mariopan 09:56 20.03.2009

Re: Pravo na rad...

jesen92
...sto se malo ne bavite ovim pitanjem...u Srbiji je najvise ugrozena vecina (a ne manjina) kojoj je uskraceno pravo da radi... a to pravo su joj uskratili ovi sto se svadjaju za deble pare u skupstini zajedno sa Vladom kojoj privreda ne pada na pamet.......Sto se tice gej populacije, nije mi jasno sta su navali na brak kad je to prevazidjena institucija....


Ove ovacije za ono sto kazes da se treba povesti racuna i o pravima vecine koja je do bola obespravljena, osiromasena , opljackana i gurnuta u blato.
Mozda da bi ostvarili neka prava koj imaju supruznici.
Pravo na stan u kome su zajedno ziveli?
Pravo na povoljniju penziju ako dodje do gubitka bracnog druga?
Mozda da bi recimo mogli da naslede imovinu svog partnera sa kojim su ziveli ceo zivot i nekada zajedno sticali , ali kako nisu u braku i zakon ih ne stiti tu imovinu nasledjuju oni koji su se njih odricali celog zivota a u krvnom su srodstvu? Braca , sestre , roditelji?
Za sve ovo mislim da je nepravedno.

Ne slazem se jedino sa "gej paradom" .
Svoju seksualnu orjentaciju nositi kao zastavu , vulgarno se oblaciti i ponasati, ne bih odobrila nikome , ni gej ni strejt...to ima veze sa pristojnim ponasanjem na javnom mestu a ne sa sesksualnom diskriminacijom Tada osecam da smo mi diskriminisani, ne masemo falusom nikome ispred nosa i ne idemo polugoli ulicama , preterno isticuci seksualne simbole da svima bodu oci. da li to bas potrebno raditi na taj nacin?
Ako zele da ih posmatramo kao normalne ljude neka se normalno i ponasaju.
Za mene je ispovest naseg blogera Jarila bila veci stimulans da obratim paznju na ugrozenost te populacije nego sva galama , prostakluk i mahanje simbolima naseg blogera Kvirije.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:58 20.03.2009

Re: Pravo na rad...

Ne slazem se jedino sa "gej paradom" .


Pa to je parada i karneval kao i svaki drugi u svetu, muzika, zabava i provod i niko ne kaze da je to samo za gay osobe, to je za svakog ko se oseca gay u smislu veselo. Ko ima nesto protiv veselja? Jeste da nema Srbija mnogo karnevala ali ako je nekad neko bio u Guci onda se sigurno moze prisetiti golih polivenih tela, zagrljenih muskaraca i zena u najrazlicitijim kombinacijama pa se nesto ne secam da se oko toga ikada digla neka buka. To je za mene dvostruki moral i podseca me na ono, prolazis leti Knezom i vidis tamo polugole zene a onda odes na plazu i ako jedna skine gornji deo kupaceg onda pola plaze bleji u nju. O polugolim muskarcima koji bez gornje majce voze auta da ne pricamo. Znaci golaca ima koliko neces i medju ovima "normalnim" ako cemo pretpostaviti da svi pomenuti hetero.
chobanica chobanica 13:03 20.03.2009

Re: Pravo na rad...

O polugolim muskarcima koji bez gornje majce voze auta da ne pricamo.


Jos mi niko nije objasnio zasto je skandal ako zena bleji ispred kuce u toplesu, kao sto rade muskarci.

[/off topic]
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:11 20.03.2009

Re: Pravo na rad...

Ni meni. Al jos mi manje jasno sto pola plaze bleji u zenu u toplesu.
mariopan mariopan 13:24 20.03.2009

Re: Pravo na rad...

Neues aus der Nachbarschaft
Ne slazem se jedino sa "gej paradom" .


Pa to je parada i karneval kao i svaki drugi u svetu, muzika, zabava i provod i niko ne kaze da je to samo za gay osobe, to je za svakog ko se oseca gay u smislu veselo. Ko ima nesto protiv veselja? Jeste da nema Srbija mnogo karnevala ali ako je nekad neko bio u Guci onda se sigurno moze prisetiti golih polivenih tela, zagrljenih muskaraca i zena u najrazlicitijim kombinacijama pa se nesto ne secam da se oko toga ikada digla neka buka. To je za mene dvostruki moral i podseca me na ono, prolazis leti Knezom i vidis tamo polugole zene a onda odes na plazu i ako jedna skine gornji deo kupaceg onda pola plaze bleji u nju. O polugolim muskarcima koji bez gornje majce voze auta da ne pricamo. Znaci golaca ima koliko neces i medju ovima "normalnim" ako cemo pretpostaviti da svi pomenuti hetero.


Prihvatam, bila sam i ja na karnevalu jos imam lud sesir od tada za uspomenu
Ali niko nije isao okolo sa tangama zavucenim u debele gole pozadine , nije mahao vibratorima....itd. Volim veseo narod i pridruzila bih se svakako svakome ko nesto trazi i zahteva ako mislim da je neko njegovo pravo ugrozeno.

U isto vreme zahtevam postovanje i za sebe, isto sa punim pravom i zahtevam ga i od te populacije kao sto ga oni sa pravom zahtevaju od nas.

Rekoh vec, ako od nekoga trazim da me postuje onda i ja moram pokazati postovanje za njih.
U slucaju Kvirije to postovanje nije pokazao, pa nema pravo ni da ga od nas trazi.
A Jarila postujem , ne samo da postujem vec mi je jedan od omiljenih blogera.
Sto ga nema? Jel ga neko uvredio?
Jarileee
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:43 20.03.2009

Re: Pravo na rad...

Ne slazem se jedino sa "gej paradom" .

ni ja s litijom, pa trpim.
aquariusoptimist aquariusoptimist 15:17 20.03.2009

Re: Pravo na rad...

sa tangama zavucenim u debele gole pozadine


Dvostruki standard.

A kad manekenke setaju gole na reviji?

Evo, na najnovijoj kolekciji Kristijana Diora na Pars fashion week, manekenke na sebi imaju ono see trough kao sto je imala Ketrin Denev u Lepotica dana, i nista ispod..Revija je propracena jakim aplauzom.

Molim lepo,
zasto je zenska guza prihvatljiva a musko dupe ne?
bobo92 bobo92 17:49 20.03.2009

Re: Pravo na rad...

mariopan


Ne slazem se jedino sa "gej paradom" .
Svoju seksualnu orjentaciju nositi kao zastavu , vulgarno se oblaciti i ponasati, ne bih odobrila nikome , ni gej ni strejt...to ima veze sa pristojnim ponasanjem na javnom mestu a ne sa sesksualnom diskriminacijom
Ako zele da ih posmatramo kao normalne ljude neka se normalno i ponasaju.

Ja volim da gledam gole ljude na javnim mestima kako paradiraju svojom seksualnoscu (gay,straight & omnisexuals)
Oni koji to ne vole, ako zele da ih posmatram kao normalne ljude, neka pocnu da vole.
mariopan mariopan 22:42 20.03.2009

Re: Pravo na rad...

aquariusoptimist
sa tangama zavucenim u debele gole pozadine


Dvostruki standard.

A kad manekenke setaju gole na reviji?

Evo, na najnovijoj kolekciji Kristijana Diora na Pars fashion week, manekenke na sebi imaju ono see trough kao sto je imala Ketrin Denev u Lepotica dana, i nista ispod..Revija je propracena jakim aplauzom.

Molim lepo,
zasto je zenska guza prihvatljiva a musko dupe ne?


Pa ne setaju tako ulicom? I ko kaze da muska pozadina nije prihvatljiva , pa to je prvo sto pogledamo na coveku posle ociju

A i ti imas dvostruki standard, neke guze vise volis od drugih , priznaj.Ja ove ne volim.
Molim lepo i ja.
mariopan mariopan 22:48 20.03.2009

Re: Pravo na rad...

bobo92
mariopan


Ne slazem se jedino sa "gej paradom" .
Svoju seksualnu orjentaciju nositi kao zastavu , vulgarno se oblaciti i ponasati, ne bih odobrila nikome , ni gej ni strejt...to ima veze sa pristojnim ponasanjem na javnom mestu a ne sa sesksualnom diskriminacijom
Ako zele da ih posmatramo kao normalne ljude neka se normalno i ponasaju.

Ja volim da gledam gole ljude na javnim mestima kako paradiraju svojom seksualnoscu (gay,straight & omnisexuals)
Oni koji to ne vole, ako zele da ih posmatram kao normalne ljude, neka pocnu da vole.


Slazem se , cim cela planeta pocne gologuza da se seta i ja cu to zavoleti. Dok to nije slucaj ostajem zadrta puritanka i volim pristojno obucene ljude na javnim mestima......u tvojoj kuci kako god hoces. Volenje ne mozes da mi nametnes jer tako ugrozavas moje ljudsko pravo da ne volem.
Ajd sad ti.
aquariusoptimist aquariusoptimist 22:59 20.03.2009

Re: Pravo na rad...

Pa ne setaju tako ulicom


Vec pred milionskim TV auditorijem, tako je dospelo i do mene.
mariopan mariopan 00:01 21.03.2009

Re: Pravo na rad...

aquariusoptimist
Pa ne setaju tako ulicom


Vec pred milionskim TV auditorijem, tako je dospelo i do mene.

Uzas. Pa ugasis TV. Na ulici ne mozes da ga "ugasis" ako ga sretnes.
alpeot alpeot 00:08 21.03.2009

Re: Pravo na rad...

mariopan

Na ulici ne mozes da ga "ugasis" ako ga sretnes.


Pa vidis, ima onih koji misle da mozes da ih "ugasis" ako ih sretnes...
aquariusoptimist aquariusoptimist 00:19 21.03.2009

Re: Pravo na rad...

mariopan

aquariusoptimist
Pa ne setaju tako ulicomVec pred milionskim TV auditorijem, tako je dospelo i do mene.Uzas. Pa ugasis TV. Na ulici ne mozes da ga "ugasis" ako ga sretnes.


Meni nije uzas.
Ni jedno ni drugo.

Uzas mi je kad vidim da ljudi tuku i ubijaju jedni druge.
To sto setaju gologuzi mi je simpaticno i zabavno. A bogme i inspirativno
I muski i zenskii, samo neka setaju.
Kad gej prajd moze da se praktikuje u svim svetskim metropolama, ne vidim zasto ne bi mogao i u BG.
Kad su mogli tenkovi ulicama BG zasto ne i miroljubivi i bezazleni gologuzani?
jesen92 jesen92 23:36 22.03.2009

Re: Pravo na rad...

pa i nisu navalili.
navalila je crkva da manipuliše.
slažem se da je prevaziđen brak.
ali ovo je baš zamena teza.
tako je moglo da se kaže - šta ste bre navalili da žene dobiju pravo glasa kad ima i većih problema. ljudi bez posla
a vi navalili da žene glasaju...
....njima je dovoljan gradjanski brak da bi ostvarili svoja gradjanska prava...ne vidim razlog da petljas crkvu bez obzira na to sto crkva ima stav kakav ima...imaju i oni pravo na stav...btw...izraz "zamena teza" me mlogo podseca na politikante...
jesen92 jesen92 23:46 22.03.2009

Re: Pravo na rad...

Videla žaba bla bla bla, a hoćemo i mi da budemo prevaziđeni. Da uživamo u zdravstvenom osiguranju svog partnera, a kasnije i u njegovoj penziji. Može i neki kredit za mlade bračne parove... Nismo mi gadljivi na pare
....prava sloboda dolazi samo kad si ekonomski nezavisan.....valjda znas da vecina mladih drzi svoj novcanik u dzepu i deli sve racune na pola.....to je bilo u proslim vekovima da neko nekog izdrzava...jedino ste ugrozeni u slucaju da onaj sa vecom penzijom pre oladi pa ovaj drugi ne moze da je preuzme......
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:04 20.03.2009

naši "naši"...

ekipa se odlučila za „POMOĆ PRIJATELJA" i izašla ispred zgrade da od dve „patriJotske ogranizacije" („NAŠI" i „SNP 1389" preuzme plakate i postere koji su puni govora mržnje i poziva na linč.

znamo te fine "naše".
zajedno su sa novom srbijom napali ekipu peščanika.
u tom gradu je gradonačelnik tražio da se romi ograde žicom da ne smetaju "belcima" dok se šunjaju po gradu.
mada tih finih belih koji neće "cigan mahalu" u svom komšiluku ima i u bg i na nbg. a verovatno i po celoj srbiji, samo kad
bi ima se pružila prilika da se očituju.
to jest kada bi se najavila gradnja neke kuće za rome u blizini im.
Goran Miletic Goran Miletic 03:15 20.03.2009

Re: naši "naši"...

Meni je najzanimljiviji fenomen sto ljudi upravo TO sve rade u realnosti, a kada im ovako napises oni ti kazu da "blatis Srbiju", "mrzis Srbe" i da nije tacno da su "ljudi u Srbiji takvi"...

Jos bolja fora je kada su se okupili stanari iz blokova na protestu ispred Skupstine opstine Novi Beograd. Morao sam makar jedan dan da odem da cujem sta kazu. Naprimer : "... evo za nas kazu da smo rasisti. Mi nismo rasisti, mi volimo sve ljude, za nas su svi ljudi isti i svakakvih komsija imamo u nasem kraju. Mi znamo da su Cigani ispod Gazele veliki problem i podrzavamo resavanje tog problema, ali ako Gradonacelnik to hoce da resi, neka zove Natasu Kandic da to resi, pa neka njoj oni kradu, smrde itd"

No comment...
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:29 20.03.2009

Re: naši "naši"...

Jos bolja fora je kada su se okupili stanari iz blokova na protestu ispred Skupstine opstine Novi Beograd.

a posle onako komšijski iznesu roštilj pred soliter i zajednički peku paprike za ajvar, piju pivce i zezaju se. baš onako gradski...
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:46 20.03.2009

Re: naši "naši"...

kad može vlas'

Lektorka Lektorka 09:22 20.03.2009

Re: naši "naši"...

Exitus Letalis
Jos bolja fora je kada su se okupili stanari iz blokova na protestu ispred Skupstine opstine Novi Beograd.

a posle onako komšijski iznesu roštilj pred soliter i zajednički peku paprike za ajvar, piju pivce i zezaju se. baš onako gradski...

i kasetofon, zaboravila si kasetofon! pa kad zapevaju, recimo neke ciganjske...
vitabug vitabug 09:26 21.03.2009

Re: naši "naši"...

Jednom sam u Amsterdamu u desetospratnom soliteru okruzenom travnjacima-parkovima(deo kao u Novom Sadu Liman ili u BGD Novi Beograd) prisustvovao komsijskom druzenju u "njihovom" travnjaku.Mesar je u prizemlju prodavao sirove pljeskavice,kobasice i sl. i posto mu se isplati sam je postavio rostilje sa zarom na kojem smo pekli meso.Svako je mogao da donese svoje pice ili da kupi.Po travnjaku su pobodeni vostani kartoni koji su upaljeni.Gotovo cela zgrada je bila prisutna;deca,mame sa bebama.Druzili smo se do kasno u noc.Naravno ujutro na travnjaku nije moglo da se primeti sta je bilo predhodnog dana.Bas gradski su se ponasali. Vitabug
Goran Miletic
Meni je najzanimljiviji fenomen sto ljudi upravo TO sve rade u realnosti, a kada im ovako napises oni ti kazu da "blatis Srbiju", "mrzis Srbe" i da nije tacno da su "ljudi u Srbiji takvi"...Jos bolja fora je kada su se okupili stanari iz blokova na protestu ispred Skupstine opstine Novi Beograd. Morao sam makar jedan dan da odem da cujem sta kazu. Naprimer : "... evo za nas kazu da smo rasisti. Mi nismo rasisti, mi volimo sve ljude, za nas su svi ljudi isti i svakakvih komsija imamo u nasem kraju. Mi znamo da su Cigani ispod Gazele veliki problem i podrzavamo resavanje tog problema, ali ako Gradonacelnik to hoce da resi, neka zove Natasu Kandic da to resi, pa neka njoj oni kradu, smrde itd"No comment...

Lektorka Lektorka 09:19 20.03.2009

zevanje

Čak i neko ko se nervirao, počeo je verovatno da zeva slušajući ponavljanje „dokaza" o nekakvoj anti-srpskoj zaveri.

pa da, deo poznate taktike, smori i uspavaj neprijatelja...
zašto Predsednik Srbije nikada nije dao nijednu izjavu u vezi zakona ?

ovo se i ja pitam sve vreme, mada je, znajuci ga, pitanje retoricko. ili mozda pregovara sa spc negde u cosku?
Goran Miletic Goran Miletic 10:54 20.03.2009

Re: zevanje

ovo se i ja pitam sve vreme, mada je, znajuci ga, pitanje retoricko. ili mozda pregovara sa spc negde u cosku?
*novo 



Toga se i plasim...
alpeot alpeot 10:57 20.03.2009

Re: zevanje

Goran Miletic
ili mozda pregovara sa spc negde u cosku? *novo Toga se i plasim...


Neka, mozda je i bolje da sve sto treba da se dogodi, da se dogodi sada. Cemu vise mrcvarenje? Da vidimo sta je BT naumio. Makar to bili i pregovori sa zilotima.
wukadin wukadin 12:53 20.03.2009

dosada

Jedino tačno u naslovu. Pa onda i ja malo da dosađujem...

Da se podsetimo, odnosno rekapituliramo od prošlog dana.

alpeot

aquariusoptimistAli je zato prostaka, homofoba i elementarno neinformisanih o temi bilo dovoljno.Nema, nema u Srbiji civilizacije... Nikada je nece ni biti.


Već sam te pitao na drugom blogu.
Kad ćeš da se predaš.
Ne prosipaj bisere međ' svinje
Imaš Ameriku kao svetlo vaskolikog sveta, a kako ni ona nije savršena (što viđamo svakog dana) idi na njihove blogove pa ih prosvećuj. To je ionako, rekao bih, tvoja zemlja.

I samo jedno malo objašnjenje:
Može bilo ko da zastupa bilo koje stavove. Može i da pljuje po Srbiji, da priča da NIKADA neće biti civilizovana, da je Serbia Land of Darkness (kakav dobar naslov za death-metal album).
Samo to jedno s drugim ne ide. Ako u Srbiji civilizacije nikada neće biti, onda je tvoj pokušaj „civilizovanja“ jalov. Prosto k’o pasulj.

Neues aus der Nachbarschaft
Znaci u tom grmu lezi zec, zato si ti pun te negativne nekanalisane energije, posto one stvari radis dva ili tri puta u zivotu, u zavisnosti od toga koliko dece je planirano. Da te izdam jednu tajnu, sex je izvor zadovoljstva. Probaj malo sam tim pa ko zna sta bude.


Pazi evo ga još jedan psiholog, koji pretpostavljam nije ni studirao te nauke, za razliku od Vračarca (sad video)...
Seks je sam po sebi zadovoljstvo, što će reći jeste izvor zadovoljstva, no da li mu je to jedina (ili biološki glavna) svrha?! I šta ima da "odaješ tajne", dokaži to i daćeš nemerljiv doprinos seksologiji, a i biologiji, pošto se čovek ne razlikuje suštinski od ostalih živih vrsta.
Seks je "izmišljen" pre par milijardi godina radi efikasnijeg prenošenja genetskog materijala, odnosno njegovog mešanja. Time su vrste stekle evolutivnu prednost nad onima koji se razmnožavaju prostom ćelijskom deobom, ili nekim drugim vidom partenogeneze.
Možda mi odaš još neku "tajnu" recimo da (ti misliš da) privlačnost između muškaraca i žena nema baš nikakve veze sa nagonom za razmnožavanje, a ono što je privlačno (odnosno seksi) ne daje inače nikakve prednosti u donošenju i uzgajanju potomstva, odnosno ne smatra se takvim...
Ajde prosvetli me, smrtniče.

Uzgred - zadovoljstvo radi zadovoljstva, uživanje radi samog uživanja... Deluje isprazno, zar ne!? Pravo zadovoljstvo je zadovoljstvo postignutim ciljem.

p.s. A juče saznasmo i da je Henry V bio gay... Na osnovu jednog nadahnutog govora... možda bude još reči o tome.
chobanica chobanica 12:57 20.03.2009

Re: dosada


Uzgred - zadovoljstvo radi zadovoljstva, uživanje radi samog uživanja... Deluje isprazno, zar ne!? Pravo zadovoljstvo je zadovoljstvo postignutim ciljem.


Znaci ne koristis kontracepciju?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:07 20.03.2009

Re: dosada

Znaci ne koristis kontracepciju?


Ma jok, on je jedan od onih sto pokrivaju svoje zene krpom kad radi "one" stvari.

Ne mogu da odgovaram na tvoje isprazne komentare wukadine, vec imao iskustva u ovoj blogosferi da pomislim aha evo ovaj hoce da prica, pa da razmenimo misljenje. Ja odem tamo a on u ruci spremio kamen pa udri. Pa sta mi treba da se sa takvim preganjam, takve ne bi prosvetlio ni sam Dositej. Umesto toga mogu uputiti javno pitanje umesto tebe: koliko blogera ovde ima nagon za razmnozavanje?
tttomaz tttomaz 13:24 20.03.2009

Re: dosada

wukadin
Jedino tačno u naslovu. Pa onda i ja malo da dosađujem...

Da se podsetimo, odnosno rekapituliramo od prošlog dana.

alpeot

aquariusoptimistAli je zato prostaka, homofoba i elementarno neinformisanih o temi bilo dovoljno.Nema, nema u Srbiji civilizacije... Nikada je nece ni biti.


Već sam te pitao na drugom blogu.
Kad ćeš da se predaš.
Ne prosipaj bisere međ' svinje
Imaš Ameriku kao svetlo vaskolikog sveta, a kako ni ona nije savršena (što viđamo svakog dana) idi na njihove blogove pa ih prosvećuj. To je ionako, rekao bih, tvoja zemlja.

I samo jedno malo objašnjenje:
Može bilo ko da zastupa bilo koje stavove. Može i da pljuje po Srbiji, da priča da NIKADA neće biti civilizovana, da je Serbia Land of Darkness (kakav dobar naslov za death-metal album).
Samo to jedno s drugim ne ide. Ako u Srbiji civilizacije nikada neće biti, onda je tvoj pokušaj „civilizovanja“ jalov. Prosto k’o pasulj.

Neues aus der Nachbarschaft
Znaci u tom grmu lezi zec, zato si ti pun te negativne nekanalisane energije, posto one stvari radis dva ili tri puta u zivotu, u zavisnosti od toga koliko dece je planirano. Da te izdam jednu tajnu, sex je izvor zadovoljstva. Probaj malo sam tim pa ko zna sta bude.


Pazi evo ga još jedan psiholog, koji pretpostavljam nije ni studirao te nauke, za razliku od Vračarca (sad video)...
Seks je sam po sebi zadovoljstvo, što će reći jeste izvor zadovoljstva, no da li mu je to jedina (ili biološki glavna) svrha?! I šta ima da "odaješ tajne", dokaži to i daćeš nemerljiv doprinos seksologiji, a i biologiji, pošto se čovek ne razlikuje suštinski od ostalih živih vrsta.
Seks je "izmišljen" pre par milijardi godina radi efikasnijeg prenošenja genetskog materijala, odnosno njegovog mešanja. Time su vrste stekle evolutivnu prednost nad onima koji se razmnožavaju prostom ćelijskom deobom, ili nekim drugim vidom partenogeneze.
Možda mi odaš još neku "tajnu" recimo da (ti misliš da) privlačnost između muškaraca i žena nema baš nikakve veze sa nagonom za razmnožavanje, a ono što je privlačno (odnosno seksi) ne daje inače nikakve prednosti u donošenju i uzgajanju potomstva, odnosno ne smatra se takvim...
Ajde prosvetli me, smrtniče.

Uzgred - zadovoljstvo radi zadovoljstva, uživanje radi samog uživanja... Deluje isprazno, zar ne!? Pravo zadovoljstvo je zadovoljstvo postignutim ciljem.

p.s. A juče saznasmo i da je Henry V bio gay... Na osnovu jednog nadahnutog govora... možda bude još reči o tome.


Dzabe se trudis. Neo SKOJ-evci su to. Umesto crvene stavili zutu boju a znas vec onu o vuku i dlaci.
wukadin wukadin 14:04 20.03.2009

Re: dosada

Ovde imamo tipičan problem komunikacije sa onima koji imaju ideološki zacrtane stavove. Iznesem nešto, pa umesto kontra-argumenata dobijam pokušaje duhovitosti i konstatacije da sam ja nespreman za dijalog. Što se tiče ovog drugog podseća me na polemiku koju videsmo na stranicama "Vremena" sa Srđom Popovićem. Rečeno je da je on potpisivao neke peticije da nas bombarduju, a on se javi pa umesto da demantuje (ili možda obrazloži) kaže kako ga napadaju ad hominem. Pa šta bi on? Tako tipično...

Kad kažem nagon za razmnožavanjem ne tvrdim da ga uopšte moramo biti svesni. Nagoni obično i deluju kroz podsvest. Koliko ovde ima njih nagon za razmnožavanjem? Koliko njih ima decu, ili želi da ima decu? A šta ćemo sa belom kugom?!?

Dzabe se trudis. Neo SKOJ-evci su to. Umesto crvene stavili zutu boju a znas vec onu o vuku i dlaci.


Pa recimo da sam i ja uporan. Kao Henri V

Pa srećna vam borba za vaša prava... Možda neko pred početak paradiranja bude nadahnut kao što je bio nadahnut juče na blogu "Dan 15." (Nije li to sa danima već patetično samo po sebi?)

Pa onda krenite u stroj, pardon marč... hoću reći paradu, inspirisani sledećim stihovima:

This day is called the Feast of Crispian:
He that outlives this day, and comes safe home,
Will stand a-tiptoe when the day is named,
And rouse him at the name of Crispian.
He that shall see this day and live t'old age,
Will yearly on the vigil feast his neighbours,
And say "To-morrow is Saint Crispian":
Then will he strip his sleeve and show his scars
And say "These wounds I had on Crispin's day."
Old men forget: yet all shall be forgot,
But he'll remember with advantages
What feats he did that day. Then shall our names,
Familiar in his mouth as household words
Harry the King, Bedford and Exeter,
Warwick and Talbot, Salisbury and Gloucester,
Be in their flowing cups freshly remembered.
This story shall the good man teach his son;
And Crispin Crispian shall ne'er go by,
From this day to the ending of the world,
But we in it shall be remembered;
We few, we happy few, we band of brothers;
For he today that sheds his blood with me
Shall be my brother; be he ne'er so vile,
This day shall gentle his condition:
And gentlemen in England now abed
Shall think themselves accursed they were not here,
And hold their manhoods cheap whiles any speaks
That fought with us upon Saint Crispin's day.
adam weisphaut adam weisphaut 14:39 20.03.2009

Re: dosada

Rečeno je da je on potpisivao neke peticije da nas bombarduju, a on se javi pa umesto da demantuje (ili možda obrazloži) kaže kako ga napadaju ad hominem.

Obrazložio je on više puta u TV nastupima i objašnjenje mu drži vodu u trenutku kada su srpske snage ubijale na hiljade muslimana u istočnoj Bosni i na Kozari, ovo je inače precizno dokumentovano od strane Mirsada Tokače & co, on se zalagoa da se mašinerija Miloševića i krvoločnih satrapa zaustavi silom. Kako se rat završio tek po bombardovanju '95 pokazalo se da ja faktuelno bio apsolutno upravu, a sad da li je filozofski opravdano zaustavljati rat intervencijom je drugo pitanje...
wukadin wukadin 14:49 20.03.2009

Re: dosada

A znači i ti si se obradovao bombama. Eto ti malo ad hominem.
A koji je tvoj stav po pitanju "diskriminacije"? Ajde da znamo mi normalni, pa da zauzmemo suprotan stav.
I koju stranku podržavaš? Da mi normalni znamo pa glasamo za one suprotne
angie01 angie01 14:54 20.03.2009

Re: dosada

koliko blogera ovde ima nagon za razmnozavanje?

adam weisphaut adam weisphaut 14:57 20.03.2009

Vidi, de javu.

wukadin2009
A znači i ti si se obradovao bombama

Miroslav Marković 1999
Curuvija docekao bombe

Artur Dent Artur Dent 15:06 20.03.2009

Re: dosada

angie01

koliko blogera ovde ima nagon za razmnozavanje?

Sta ti je cudno, verovatno je stidljiv offline, pa da proba ovako, mozda mu upali.
wukadin wukadin 15:26 20.03.2009

Re: dosada

Neues aus der Nachbarschaft, stidljiv?!
A juče se hvališe nekim svojim iskustvima...
I weishaupt je izgleda stidljiv... Neće da kaže koji je njegov stav i koju stranku podržava...
No to je možda i taktički mudro. Možda se boji da oni umereno proevropski ne promene mišljenje kontra njegovim sablažnjivim stavovima
adam weisphaut adam weisphaut 15:29 20.03.2009

Re: dosada

Neće da kaže koji je njegov stav

Pa valjda si shvatio da ti kažem da si hodajuća Politika Express
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:01 20.03.2009

Re: dosada

Ajde da znamo mi normalni

Da mi normalni znamo


ako 100 puta ponoviš naglas mi normalni, mi normalni, mi normalni, mi normalni, mi normalni, mi normalni, mi normalni, mi normalni, mi normalni, mi normalni, mi normalni, mi normalni....
možda uveriš sebe..

da, ko ste vi normalni?????
nemoj da me držiš u neizvesnosti.
vidim da vas ima više komada...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:00 20.03.2009

Re: dosada

wukadin nas poucava da je smisao sexa u razmnozavanju i da u osnovi seksualne privlacnosti stoji nagon za razmnozavanjem:

Seks je "izmišljen" pre par milijardi godina radi efikasnijeg prenošenja genetskog materijala, odnosno njegovog mešanja.
Možda mi odaš još neku "tajnu" recimo da (ti misliš da) privlačnost između muškaraca i žena nema baš nikakve veze sa nagonom za razmnožavanje.... Pravo zadovoljstvo je zadovoljstvo postignutim ciljem


Ja reko ako je tako hajde da napravimo anketu i vidimo koliko ljudi na ovom blogu svoju desire veze za razmnozavanjem. To je pun kontekst moga pitanja. Tisina mi ipak govori da ocigledno nema mnogo ljudi takav stav.

Nemam problema sa stidljivoscu ako se referisalo na mene.

Wukadine zalio si se da nece niko da prica sa tobom, ali kao sto sam ti gore rekao ne zanima me prica u kome si se spremio samo da pljujes i kamenujes. Evo vidim kako je prosao adam. Prozivanje i legitimisanje. To je isto kao u ovoj emisiji neki dan na rts u kojoj je ucestvocao i autor bloga, kad mu onaj radikal kaze "Pa eto vi ste pisali zakon znaci". Goran odgovara i kaze "Ne, mi smo ucestvovali u javnoj raspavi", al onaj drugi nastavlja da se dere i kaze "Pa eto vidis". Sad, svakom racionalnom bicu bi bilo jasno da je pogresio i povukao bi svoj napad, ali ne i radikalu, on uprkos tome zakljucuje da je on u pravu. I o kakvoj razmeni argumenata je onda tu moguce pricati? Tako isto i sa tobom.
chobanica chobanica 19:31 20.03.2009

Re: dosada

Ja reko ako je tako hajde da napravimo anketu i vidimo koliko ljudi na ovom blogu svoju desire veze za razmnozavanjem. To je pun kontekst moga pitanja. Tisina mi ipak govori da ocigledno nema mnogo ljudi takav stav.


Svesno i namerno, ne, ali ne sporim da nam je priroda dala polni nagon da bismo se razmnozavali i prenosili svoje gene na nove generacije. Isto kao sto nam je dala culo sluha da bismo culi grabljivca ili drugu opasnost i na vreme pobegli.

U tom svetlu, Wukadin bi verovatno rekao nesto protiv slusanja muzike.
alpeot alpeot 19:36 20.03.2009

Re: dosada

chobanica
Svesno i namerno, ne, ali ne sporim da nam je priroda dala polni nagon da bismo se razmnozavali i prenosili svoje gene na nove generacije. Isto kao sto nam je dala culo sluha da bismo culi grabljivca ili drugu opasnost i na vreme pobegli.U tom svetlu, Wukadin bi verovatno rekao nesto protiv slusanja muzike.


Chobanice, ovo je teleolosko tumacenje darvinisticke evolucije i principa prirodne selekcije. Nije nama nista "priroda dala", niti mozete reci da je evolucija slusnog organa isla u pravcu u kome je isla zbog razloga koje navodite. Priroda ili Bog, koja je razlika?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:47 20.03.2009

Re: dosada

Chobanice, ovo je teleolosko tumacenje darvinisticke evolucije i principa prirodne selekcije. Nije nama nista "priroda dala", niti mozete reci da je evolucija slusnog organa isla u pravcu u kome je isla zbog razloga koje navodite. Priroda ili Bog, koja je razlika?


Slazem se, i ko god dao, i sta god dao nije bitno, jer poenta je u tome da ja ne verujem da vecina ljudi svoju seksualnu zelju vezuju za razmnozavanjem kako je to lepo gore receno.
alpeot alpeot 20:02 20.03.2009

Re: dosada

Neues aus der Nachbarschaft
jer poenta je u tome da ja ne verujem da vecina ljudi svoju seksualnu zelju vezuju za razmnozavanjem kako je to lepo gore receno.


Potpisujem.
chobanica chobanica 20:17 20.03.2009

Re: dosada

alpeot
chobanica
Svesno i namerno, ne, ali ne sporim da nam je priroda dala polni nagon da bismo se razmnozavali i prenosili svoje gene na nove generacije. Isto kao sto nam je dala culo sluha da bismo culi grabljivca ili drugu opasnost i na vreme pobegli.U tom svetlu, Wukadin bi verovatno rekao nesto protiv slusanja muzike.


Chobanice, ovo je teleolosko tumacenje darvinisticke evolucije i principa prirodne selekcije. Nije nama nista "priroda dala", niti mozete reci da je evolucija slusnog organa isla u pravcu u kome je isla zbog razloga koje navodite. Priroda ili Bog, koja je razlika?


Ne znam zaista kako je nastalo uho niti kod koje vrste se prvo pojavilo, verovatno sasvim slucajno, nekom mutacijom, ali poenta je u tome da su jedinke sa kakvim-takvim slusnim aparatom bile uspesnije od onih bez njega u prezivljavanju i samim tim prenosenju svojih gena na potomstvo, te se gen za slusni aparat prosirio i postao sine qua non.

Evolucija po malom Djokici, ili chobanici

Dakle ne tvrdim da su bogovi ili priroda namenski stvorili uho, vec prosto da je uho korisno imati.
Lektorka Lektorka 13:45 20.03.2009

SPC i diskriminator njegos :)

evo, ipak ne cute, sad videh vest
chobanica chobanica 14:05 20.03.2009

Re: SPC i diskriminator njegos :)

Vladika Rade (Njegoš) je naš duhovni savremenik


Potvrda da su oni duhom u 19. veku.
Goran Miletic Goran Miletic 14:28 20.03.2009

Re: SPC i diskriminator njegos :)


Potvrda da su oni duhom u 19. veku.



Cuj u XIX veku... U tom veku su samo ovi napredni & liberalniji popovi. Ostatak je daleeeeekoooooo

Inace i trojni pakt se stalno poziva na "jos pre 2000 godina..."
technofetishist technofetishist 16:57 20.03.2009

Re: SPC i diskriminator njegos :)

prvo, u dobu u kom je njegos ziveo niko nije sumnjao da je homoseksualnost devijacija i bolest.
isto kao sto aristotel nije verovao u mogucnost ukidanja ropstva.
takvih primera ima mnogo. ne mozemo ocekivati ni od najvecih umova (a kamoli njegosa) da budu imuni na uvrezena misljenja svog doba.
blackbox92 blackbox92 14:29 20.03.2009

istaknuti političari

To je juče radila i Lidija Vukićević (SRS) pokazujući naslovnu stranu Kurira (naslov „NAPRED PEDERI" Srđanu Milivojeviću (DS).

E vala ne zna se ko je veća gromada na političkoj sceni Martinović,Lidija ili Milivojević, a Kurir je prava novina za njihov nivo.
U lupanju i glupostima, razlikuju se samo po tome što Lidija manje priča, jer je zaključila da je najlepša kad ćuti i značajno se smeška.Ova dvojica izgleda imaju obrnutu logiku pa misle da mogu biti simpatičniji što više lupaju.
sentinel26 sentinel26 16:03 20.03.2009

Re: istaknuti političari

blackbox92
To je juče radila i Lidija Vukićević (SRS) pokazujući naslovnu stranu Kurira (naslov „NAPRED PEDERI" Srđanu Milivojeviću (DS).E vala ne zna se ko je veća gromada na političkoj sceni Martinović,Lidija ili Milivojević, a Kurir je prava novina za njihov nivo.U lupanju i glupostima, razlikuju se samo po tome što Lidija manje priča, jer je zaključila da je najlepša kad ćuti i značajno se smeška.Ova dvojica izgleda imaju obrnutu logiku pa misle da mogu biti simpatičniji što više lupaju.

Je li ovo onaj Milivojević što u Skupštini reče da ne slavi "8.mart" nego "Materice" ?

ed_novipazar ed_novipazar 14:57 20.03.2009

Ko voli nauku

Mnogo diskusije je bilo o genetskom kodu kod homoseksualaca. Evo nesto drugacijeg razmisljanja od onog kojeg vecina ovdje prihvata. U clancima se pominju imena ucenjaka sa kojima se mase ovuda. Tu su i neke druge teme.

Narth

Postoji li homoseksualni gen? - english

Postoji li homoseksualni gen? - deutsch
Goran Miletic Goran Miletic 15:01 20.03.2009

Re: Ko voli nauku

Ne preteruj... pa iz skracenice NARTH se da ponesto i zakljuciti...
tttomaz tttomaz 15:05 20.03.2009

Re: Ko voli nauku

ed_novipazar
Mnogo diskusije je bilo o genetskom kodu kod homoseksualaca. Evo nesto drugacijeg razmisljanja od onog kojeg vecina ovdje prihvata. U clancima se pominju imena ucenjaka sa kojima se mase ovuda. Tu su i neke druge teme.

Narth

Postoji li homoseksualni gen? - english

Postoji li homoseksualni gen? - deutsch


Ma ne. Ovde ne prihvataju takve naucnike. Moras prvo biti sarlatan, klovn i mrzeti hriscanstvo iz dna duse. E onda si "nacunik".
Artur Dent Artur Dent 15:14 20.03.2009

Re: Ko voli nauku

ed_novipazar
Mnogo diskusije je bilo o genetskom kodu kod homoseksualaca. Evo nesto drugacijeg razmisljanja od onog kojeg vecina ovdje prihvata. U clancima se pominju imena ucenjaka sa kojima se mase ovuda. Tu su i neke druge teme.NarthPostoji li homoseksualni gen? - englishPostoji li homoseksualni gen? - deutsch

Ovo je nauko onoliko koliko psihoanaliza postuje naucni metod. I dodole ponekad "prizovu" kisu, no to opet nije nauka.
ed_novipazar ed_novipazar 15:37 20.03.2009

Re: Ko voli nauku

Aha, znaci, ovo PhD sto stoji pored mnogih imena na toj stranici znaci coban, odzacar, moler ili sta?
alpeot alpeot 15:45 20.03.2009

Re: Ko voli nauku

ed_novipazar
Aha, znaci, ovo PhD sto stoji pored mnogih imena na toj stranici znaci coban, odzacar, moler ili sta?


PhD nije nikakav dokaz naucne vrednosti. Bio sam svedok zalosne cinjenice da je i poneko govedo zavrsilo PMF u Beogradu, ali ono i dalje nije postalo naucnikom. Jedan od najeklatantnijih primera je svakako Dr Majkl Bihi, koji se "proslavio" tvrdnjom da je flagelarni aparat bakterija nesvodivo slozen, u pokusaju da obori teoriju evolucije. Bihi je cak zavrsio na sudu, osramocen i prognan iz naucne zajednice.

Navodni "dokazi" koje ste nam prezentovali nemaju nikakvu naucnu vrednost i u naucnoj zajednici su siroko odbaceni.
ed_novipazar ed_novipazar 16:03 20.03.2009

Re: Ko voli nauku

alpeot
PhD nije nikakav dokaz naucne vrednosti. Bio sam svedok zalosne cinjenice da je i poneko govedo zavrsilo PMF u Beogradu ...

Slazem se. Samo sto je tesko za ovoliki broj osoba na jednom mjestu reci da su goveda.
chobanica chobanica 16:04 20.03.2009

Re: Ko voli nauku

Ne vidim da je taj clanak otkrio toplu vodu.

Naravno da homoseksualnost nije iskljucivo genetski predodredjena, inace bi jednojajcani blizanci uvek bili iste seksualne orijentacije.

I naravno da nije uzrokovana iskljucivo uticajem sredine, jer bi onda dvojajcani blizanci imali istu stopu iste seksualne orijentacije kao jednojajcani blizanci.
Artur Dent Artur Dent 16:09 20.03.2009

Re: Ko voli nauku

ed_novipazar
Aha, znaci, ovo PhD sto stoji pored mnogih imena na toj stranici znaci coban, odzacar, moler ili sta?

Bese Elena Casuesku nakupila najvise akademskih titula za zivota? Hocemo da raspravljamo o njenom uticaju na hemijsku nauku? To PhD koje si tamo video sluzi samo jednoj svrsi, opseni prostote. I radi to vrlo uspesno.
alpeot alpeot 16:12 20.03.2009

Re: Ko voli nauku

ed_novipazar

Slazem se. Samo sto je tesko za ovoliki broj osoba na jednom mjestu reci da su goveda.


Problem je samo u tome sto medju pobrojanim "officers" nema nijednog molekularnog biologa i/ili geneticara. Dodatno, cim sam medju pobrojanima video i psihoanaliticare, sve mi je bilo jasno.
ed_novipazar ed_novipazar 18:50 20.03.2009

Re: Ko voli nauku

Pa ni dr Zoran Rakic nije molekularni biolog niti je geneticar vec psihijatar i seksolog pa mu se ovdje vjeruje kada prica o genetici. Dakle, umjesto da se napada (ili brani) argument napada se (ili brani) licnost (argumentum ad hominem). To je logicka zabluda.

Ja nemam namjeru da polemisem o necemu o cemu nemam znanja ali na stranici koju sam ponudio ima zanimljivih zakljucaka o znacenju pojmova, o zbunjivanju javnosti putem medija itd itd. Ko zeli neka govori o tome. Ko ne zeli ne mora ni da odgovara.

alpeot alpeot 18:52 20.03.2009

Re: Ko voli nauku

ed_novipazar
Pa ni dr Zoran Rakic nije molekularni biolog niti je geneticar vec psihijatar i seksolog pa mu se ovdje vjeruje kada prica o genetici.


Nije argumentum ad hominem, jer psihoanaliza nije naucna disciplina. Medicina vise ne ubraja psihoanalizu u korpus naucnih disciplina.

Psihijatar i seksolog - to je nesto sasvim drugo.

Drugo, genetski link u slucaju muske homoseksualnosti je dokazan, i ta genetska komponenta (u ozbiljnim naucnim krugovima) vise nije sporna.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 19:38 20.03.2009

Re: Ko voli nauku

Nije sve sto lici na nauku nauka. Postoji citavo polje pseudo-nauke. A tu titule ne pomazu. Tako je i David Irving istoricar pa negira postojanje Holokausta ili tvrdio da je u bombardovanju Dresdena poginulo preko 200 000 ljudi (zapravo cifra je oko 30 000). Takav istoricar ima krug svojih miljenika i podrzavalaca ali se u istoriografiji ne smatra istoricarem. To je na nivou onih srpskih istoricara koji tvrde da su svi Bosnjaci zapravo bili Srbi. Tako i sa NARTH, to je nauka koliko je i scientology nauka.
Exitus Letalis Exitus Letalis 20:52 20.03.2009

Re: Ko voli nauku

David Irving istoricar pa negira postojanje Holokausta

pa je popio tri godine zatvora u austriji.

a naš mr dr pr etc oliver antić koji govori da u srebrenici nije bilo genocida na slobodi.
nema ni krivične prijave.
ko je danas slušao peščanik, mogao je da čuje šta su radili ti fini policajci iz posebnih jedinica policje.
imali su odrešene ruke da rade šta im volja.
a dačić kaže da će policajcima pružiti svu pomoć da dokažu nevinost.
ne da se dokaže istina. nego da ovi dokažu nevinost.

i umesto da se bavi hapšenjima istih, jer ih je identifikovano duplo, on se pravi lud.
glede tih zločina nismo čuli ni slovce od tadića.
ni od koga, bre, iz vlasti.
ima da se krije i tačka.
leopold_lady leopold_lady 16:08 20.03.2009

jesu li ovo uradili VAŠI ?

Ne,nisu moji ..... A čiji su - zna se ....

Verujem da je dosadno.....

Puerta Puerta 18:25 20.03.2009

Odavno je postalo dosadno

Za one koji nisu čuli, na tim štampanim materijalima su slike Bobana Stojanovića (Queeria) skinute sa interneta. Gle čuda, ekipa koja se zalaže da seksualna orijentacija ostane „nešto privatno" odjednom aktivno krši privatnost nekog drugog

Krsi privatnost pokazujuci slike koje su skinuli sa interneta, koje je uzgred Boban sam postavio i na ovom blogu...
Ovo je dovelo do glupih novinskih naslova tipa „LDP i SNS glasaju za zakon". Naravno da je ovo samo igra SNS, ali većinu novinara mrzi da ulazi u suštinu priče ili žele da čitaoci na SNS gledaju kao na „konstruktivnu opoziciju".


Po cemu to SNS nije konstruktivna opozicija. Staje za tebe konstruktivna opozicija? Je l za tebe sve stranke koje ne volis igraju igru, samo ona koja se tebi svidja se bori za interese gradjana?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana