Film| Mediji| Politika

koliko nas ima?

Biljana Srbljanović RSS / 15.09.2007. u 14:59
predpocetak.jpg
.
Juče je, pred prepunom salom JDP-a, održana 43. promocija Peščanika, predstavljen novi sajt www.pescanik.net i početak rada na dokumentarnom filmu o političkoj pozadini ubistva Zorana Djindjića. Ova kultna emisija dve nikada uprljane, ničim kompromitovane, poštene i ozbiljne, a uz to i izuzetne novinarke, zbog toga što oko sebe okuplja ljude koji ne pristaju da pevaju u ovom ludačkom dvoglasju na vlasti, što nas izvrgava ruglu, i zemlju i njene zakone i birače i biračko pravo, gradjane koji bi samo da žive od svoje plate i one druge kojima je dosta bede, ova emisija je balvan u oku onima koji vlast koriste za lično bogaćenje i novo ponižavanje, već duboko posramljene zemlje. Juče ujutru je Mira Karanović u emisiji govorila pesmu Bertolda Brehta koja mi je naterala suze na oči.

"O Nemačka, bleda majko,
kako uprljana sediš medju narodima,
medju ukaljanima padaš u oči.

Najbedniji od tvojih sinova leži umlaćen.

Kad mu je glad bila velika,
drugi su tvoji sinovi digli ruku na njega.

To se raščulo.

U tvojoj kući urla laž,

a istina mora da ćuti. Je li tako?

Zašto te svuda hvale tlačitelji,
a potlačeni te okrivljuju?

Izrabljivani prstom ukazuju na tebe,
a izrabljivači hvale sistem
što je u tvojoj kući izmišljen.

A svi vide kako skrivaš skut svoje suknje,
krvav od krvi tvog najboljeg sina.

Kad slušaju govore što dopiru iz tvoje kuće
smeju se, ali ko te ugleda, maša se noža
kao da vidi haramiju.

O Nemačka, bleda majko,
ala su te udesili tvoji sinovi,
da među narodima sediš kao ruglo

ili kao užas."

*********************************************
Juče je takodje počela akcija EVRO PO GLAVI SLUŠAOCA, pod sloganom genijalne Nadežde -
KO, AKO NE TI?
KAD, AKO NE SAD?

Novac ce biti usmeren iskljucivo za produkciju dokumentarnog filma.
Obicna uplatnica, napisete:

Svrha uplate: DONACIJA ZA FILM
Primalac: PEŠČANIK - UDRUŽENJE GRAĐANA, Beograd, Vase Pelagića 3
Šifra uplate: 189
Valuta: DIN
Račun primaoca: 265-1010310000257-19

i dajte koliko želite. Jedan evro (u dinarskoj protivvrednosti) je sasvim ok.

************************************************
Danas bih da čujem utiske o sinoćnoj tribini. Da znam, a i da znaju - koliko nas ima...



Komentari (238)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 11:48 16.09.2007

Re: Ko je ovde lud? Mi smo.

dezelin
vucko
Uh, vaše veličanstvo, čini mi se da ima u toj priči puno loših marketinških poteza - evo npr. dva detalja sa opisa događaja na vestima B92:

Svetlana Lukić kaže da promocija Peščanika služi tome da se pokaže da su "oni ludi, a da mi nismo ludi".

Istoričarka Dubravka Stojanović je rekla da 180.000 ljudi svakog petka čeka Peščanik i da nedeljno proverava svoju normalnost. "Ali sada već ne više ni samo normalnost, nego i inteligenciju", rekla je ona.

E sad, da zamislimo nekoga ko sebe smatra donekle normalnim i unekoliko inteligentnim, a igrom slučaja ne sluša "Peščanik". Šta taj može, na bazi ove dve izjave, da zaključi o skupu? Je l' to B92 u nekom ratu sa ekipom Peščanika? Meni ovakve izjave (ili ovako izvlačenje iz konteksta) ne zvuče kao dobra reklama, da se taj broj od 180.000 dalje širi. Pre mi izgleda suprotno.

Još kad vidim Uroša kako to Dubravkino za normalnost i inteligenciju ponavlja kao mantru, ja se stvarno zapitam da li sam možda ja lud...


Mozda je 180.000 maksimalni kapacitet srbijanske inteligencije?

Nadam se da je kapacite veci ali treba raditi da se broj onih koji misle svojom glavom poveca. Nije dovoljna samo dobra namera i jaka emocija. Mi, Kralj, trazimo od dragog naroda da se to ispravi )
vucko vucko 12:06 16.09.2007

Re: Ko je ovde lud? Mi smo.

Nadam se da je kapacite veci ali treba raditi da se broj onih koji misle svojom glavom poveca

Evo imam ja sjajan plan: svi koji žele da se pridruže našem eksperimentu, treba glasno 100 puta da ponove:

Ja mislim svojom glavom!

ali ne pre nego što njegovo veličanstvo kralj, u milosti svojoj, da znak rukom.
urbanosaurus urbanosaurus 12:15 16.09.2007

Re: Ko je ovde lud? Mi smo.

Evo imam ja sjajan plan: svi koji žele da se pridruže našem eksperimentu, treba glasno 100 puta da ponove:

Ja mislim svojom glavom!


a nestorijanac neka broji... : )
adam weisphaut adam weisphaut 12:26 16.09.2007

Re: Ko je ovde lud? Mi smo.

vucko
Nadam se da je kapacite veci ali treba raditi da se broj onih koji misle svojom glavom poveca

Evo imam ja sjajan plan: svi koji žele da se pridruže našem eksperimentu, treba glasno 100 puta da ponove:

Ja mislim svojom glavom!

ali ne pre nego što njegovo veličanstvo kralj, u milosti svojoj, da znak rukom.


dezelin dezelin 12:39 16.09.2007

Re: Ko je ovde lud? Mi smo.

Evo imam ja sjajan plan: svi koji žele da se pridruže našem eksperimentu, treba glasno 100 puta da ponove:

Ja mislim svojom glavom!


To je u stvari izvanredna ideja iako mozda ne izgleda tako na prvi pogled. Mantre sluze da svest ociste od losih sadrzaja. Ali nije dovoljno samo 100 puta - treba ponavljati nekoliko hiljada puta dnevno pa se onda baciti na preslusavanje DVD-a Pescanik.


KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:48 16.09.2007

Re: Ko je ovde lud? Mi smo.

vucko
Nadam se da je kapacite veci ali treba raditi da se broj onih koji misle svojom glavom poveca

Evo imam ja sjajan plan: svi koji žele da se pridruže našem eksperimentu, treba glasno 100 puta da ponove:

Ja mislim svojom glavom!

ali ne pre nego što njegovo veličanstvo kralj, u milosti svojoj, da znak rukom.


Vucko,
imam utisak da si nesto bukvalno shvatio. I ti i jos nekoliko ljudi koji su stavili komentar na moj i tvoj tekst. Razuveri me.
vucko vucko 12:51 16.09.2007

Hiljadu puta za jedan dan

Ali nije dovoljno samo 100 puta - treba ponavljati nekoliko hiljada puta

Da, kažu da je u stvari taj magični broj - hiljadu.

Jedan nemački filozof iz prve polovine prošlog veka je tvrdio da hiljadu puta ponovljena mantra - postaje istina.

Imam ja bolju mantru:

Da li ja mislim svojom glavom?

P.S: Vaše veličanstvo, jeste li se sad razuverili? :))
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:57 16.09.2007

Re: Hiljadu puta za jedan dan

vucko
Ali nije dovoljno samo 100 puta - treba ponavljati nekoliko hiljada puta

Da, kažu da je u stvari taj magični broj - hiljadu.

Jedan nemački filozof iz prve polovine prošlog veka je tvrdio da hiljadu puta ponovljena mantra - postaje istina.

Imam ja bolju mantru:

Da li ja mislim svojom glavom?

P.S: Vaše veličanstvo, jeste li se sad razuverili? :))


Bojim se da nismo.
vucko vucko 13:11 16.09.2007

Re: Hiljadu puta za jedan dan

Šteta.

Meni se svakako čini da su veće šanse da neko "misli svojom glavom" ako koristi mantru "Da li ja mislim svojom glavom" nego onu "Ja mislim svojom glavom" (ili, još gore: "Mi mislimo svojom glavom" - to je takoreći kontradikcija u definiciji (oxymoron)).

I, što reče Gručo Marks, ne učlanjujem se u klub u kome su samo normalni. Volim, valjda, da se družim i sa nenormalnima. Grešan sam. I ne baš sasvim normalan. Nije dobro za mentalno zdravlje.
dezelin dezelin 13:13 16.09.2007

Re: Hiljadu puta za jedan dan

mam ja bolju mantru:

Da li ja mislim svojom glavom?


Za mantranje nije bitan sadrzaj i znacenje mantre. Moze i ova navedena. Bitno je da se svakog dana ponovi nekoliko hiljada puta - da se covekova svest ocisti od sadrzaja.

Pa onda baciti se na preslusavanje DVD-a Pescanik.
Jerry Jerry 12:22 16.09.2007

Nestorijanac

Ako vam je dobro , onda ... ništa !
Goran, Pariz Goran, Pariz 12:53 16.09.2007

IMA NAS TACNO ONOLIKO

...KOLIKA bude kolicina/velicina HRABROSTI
u poslednjim sekvencama ocekivanog/zeljenog dokumentarnog filma...
da objavi "FOTO-POTERNICU" sa licima koje ce optuziti za ZAVERU...
slicnu onoj, koju su 12.03.2003. NM i VBP dali medijima,
na kojoj su bila lica IZVRSILACA !
Tada ce ljudi poceti polako da izlaze iz svojih "skorojevickih ljustura"...
i krenuti u poobuuuunuuu...
koja bi, sledstveno, trebala da vodi u PREVRAT ?!
ako bude ispunjen jedan jedini uslov....a sada ga ...
mislim, po prvi put...
JASNO imamo pred ocima...
on se ogleda UPRAVO u pitanju ( temi ) koje je bloger postavio...
predosetio sam da ce neko...hrabar i iniciran ("inficiran" : (( )...poceti da se izrazava jasno, kratko i...
sa "POCETKA PLIME"...
sto vise takvih pitanja "u krugu oko Puscanika"...i istorija ce se za ostalo pobrinuti....

p.s. NAPOMENA za (kako ga zovete )Supermoda (!?)....
iako sam pocetnik...savetujem vam : SLOBODNO!!...samo brisite!! komentare koji su angazovani i ozbiljni...brisite sto vise....ne plasite se u svojoj uljuljkanosti...udrite iz svih oruzja....JER sto god vi vise brisali...NAS CE BITI VISE...da uzvratimo...to je prirodno "pravilo trojno"....tako uticete da nam prorade....ne samo cula i pluca...vec i kreativna hrabrost...a to ce vas jednog dana ????.....videcete...sto sve da vam kazem unapred....
ceda_urosevic ceda_urosevic 14:02 16.09.2007

Mantra

Malo mi je suluda ova prica u vezi sa mantranjem i mantrama. Podrazumeva se da svako misli svojom glavom. S toga je bespotrebno i glupo ponavljati mislim svojom glavom ili da li mislim svojom glavom.
Ko to jos radi? Nego cijom glavom mislim pa da se svakodnevno u drugom slucaju pitam, a u prvom da ubedjujem sebe?
Ja sam bio na promociji, odlicno mi je bilo, dosta stvari je izgovoreno, s nekim od tih izjava se ne slazem, neke su mi naterale suze na oci koliko su duhovite bile, lepo smo se proveli, par puta uzdahnuli i NIKO nije predlagao nikakve mantre. Pobogu, dosli smo da budemo medju svojima, da cujem kako neko nacitaniji i iskusniji, pametniji od mene gleda na istu stvar, nisam isao da bih video da li treba da mislim svojom glavom. To sam znao i ranije, da nije tako - sta bih ja radio na promociji Pescanika?
Zato predlazem da se odreknemo mantri i rasteretimo ovaj post dosade.
JJ Beba JJ Beba 14:18 16.09.2007

Re: Mantra

tako je Čedo. Ako im je potrebna mantra koja će ih podsećati da treba da misle svojom glavom, onda im je ista suvišna. Jer kakva je glava koja slobodno misli, sama od sebe i sa sobom, a da joj je potrebna takva " misli svojom glavom " proteza? Pa vljda svako misli svojom glavom, al se ne slažu svi sa proizvodom tog procesa. I u tome je lepota. Zamisli kad bi svi mislili ko mantaši? :))
Što reče neko - meni smešno
ceda_urosevic ceda_urosevic 14:25 16.09.2007

JJ, meni urnebesno

Ja se jezim proteza, posebno onih sto se na mozak stavljaju. Mrzim takve sablone, a ono sto mi najvise smeta je kad neko tvrdi da mi Pescanik nudi jednu od njih, pa mi jos i da mantru za dobro jutro. Mis'im - urnebesno. Kad smo vec kod ove reci - urnebes, sta ona tacno znaci? Sad ima da me brisu jer trolujem.
vucko vucko 14:43 16.09.2007

Ko šta tvrdi

tvrdi da mi Pescanik nudi jednu od njih, pa mi jos i da mantru za dobro jutro

Hm... ja sam čini mi se dao imena i prezimena, a ne instituciju. I izrazio, daklem, neslaganje sa tim pristupom. I zapitao se da li su poruke izvučene iz konteksta.

Jesu li poruke izvučene iz konteksta? Rado bih se uverio da jesu. Ja nisam bio u mogućnosti da budem tamo, a ne sviđa mi se kako je stvar dajdžestovana od strane B92 vesti.
ceda_urosevic ceda_urosevic 14:51 16.09.2007

Re: Ko šta tvrdi

Jasno je sta su Ceca i Dubravka htele da kazu.
Kad se cuje vest, ovako srocena, kako si naveo - moze da se zakljuci da su izjave van konteksta, ali na kraju to i nije vazno. Sve i da uzmemo ove dve recenice kao celine, van bilo kakvog konteksta, meni piju vodu. Sve i da nisam bio i slusao cela izlaganja, ne bih imao problem sa tim sto se culo u vestima B92.
vucko vucko 15:20 16.09.2007

Re: Ko šta tvrdi

Mislim da je jasno sta su Ceca i Dubravka htele da kazu.
Kad se cuje vest, ovako srocena - moze da se zakljuci da su izjave van konteksta, ali na kraju to i nije vazno. Sve i da uzmemo ove dve recenice kao celine, van bilo kakvog konteksta, meni piju vodu. Sve i da nisam bio i slusao cela izlaganja, ne bih imao problem sa tim sto se culo u vestima B92.

He... ne da mi đavo mira: kome je to jasno i kome nije važno?

Ako je to promocija Peščanika - kome se obraća? Postojećim slušaocima, ili potencijalnim novim? Ja verujem, Miloše, da vi niste morali da budete tamo ni da slušate cela izlaganja, pošto već imate stav o tome. Moj komentar je o tome kako te poruke može da vidi neko sa strane i kako to utiče na očekivanja o širenju ideja koje Peščanik propagira.

U čemu se mi razlikujemo od tog Kišovog nacionaliste, koga su ovde naokolo citirali, ako je našoj sujeti potrebno da nas 180.000 budemo normalni, a ostali ludi? Da li je možda jedan od smrtnih grehova da kažem kako Ceca radi protiv svog deklarisanog cilja, kad tako nešto kaže? Onda mora da sam grešan. Ali plašim se da će mi biti lakše da izmislim Boga, ako mi je potreban neko za koga ću moći opušteno, bez razmišljanja, verovati da je nepogrešiv.

ceda_urosevic ceda_urosevic 15:34 16.09.2007

Re: Ko šta tvrdi

Meni je jasno i nije vazno, jer sam ja pisao komentar.

Tacno je da imam stav o tome o cemu se govorilo na promociji, i slazem se sa Vama da ideje treba usmeriti ka potencijalno novim slusaocima (sto mislim i da se cini); nisam razumeo Vasu primedbu kao smrtni greh ili slicno, mislim da je glupo pomisliti tako nesto; a s druge strane ne smatram da je to rekla da bi pokazala kako su samo slusaoci Pescanika normalni, a svi ostali ludi - meni je jasno (da budem potpuno precizan) da je mislila na nekog drugog tj. na neke druge, najmanje na svoje potencijalne slusaoce.

Ako ste aludirali na to da smatram da je Ceca ili bilo ko nepogresiv, te da je/ga smatram nekom vrstom bozanstva, verujte mi - varate se, ja svog Boga imam, a ljude postujem ili ne, slazem se sa njima ili ne, dok nikako ne smatram bilo koga nepogresivim.

Jedino sto je moj stav da ta recenica o ludima i normalnima nije pogresna, naprotiv, samo da je pogresno interpretirana, od Vas mozda pogesno shvacena. Nista spektakularno.

Pozdrav
Milos
urbanosaurus urbanosaurus 16:19 16.09.2007

Re: Ko šta tvrdi

He... ne da mi đavo mira: kome je to jasno i kome nije važno?

Ako je to promocija Peščanika - kome se obraća? Postojećim slušaocima, ili potencijalnim novim? Ja verujem, Miloše, da vi niste morali da budete tamo ni da slušate cela izlaganja, pošto već imate stav o tome. Moj komentar je o tome kako te poruke može da vidi neko sa strane i kako to utiče na očekivanja o širenju ideja koje Peščanik propagira.

U čemu se mi razlikujemo od tog Kišovog nacionaliste, koga su ovde naokolo citirali, ako je našoj sujeti potrebno da nas 180.000 budemo normalni, a ostali ludi? Da li je možda jedan od smrtnih grehova da kažem kako Ceca radi protiv svog deklarisanog cilja, kad tako nešto kaže? Onda mora da sam grešan. Ali plašim se da će mi biti lakše da izmislim Boga, ako mi je potreban neko za koga ću moći opušteno, bez razmišljanja, verovati da je nepogrešiv.


svidja mi se ovaj nachin kapiranja stvari...
preporuka od mene... : )

nekako pokushavam da balansiram...
interesuje me peshcanik, ali pokushavam i da razmishljam svojom glavom...

necu da uplatim kintu...

nisam ni od ovih, ni od onih...
nemam ni boga, ni drzavu...
a i ne trebaju mi neshto...

hocu svoju slobodu a ne da mi neko mantra shta je dobro za mene...
doooosta je bilo...

ako je vama demokratija po defaultu sloboda meni nije...
ako neka politichka opcija ima u nazivu liberalna ne mora biti po defaultu slobodarska...

shta da vam kazem...



anarhija je sloboda, ostalo je kozmetika... :)))






vucko vucko 16:38 16.09.2007

Re: Ko šta tvrdi

Bilo bi mi drago kad bih mogao da uzvratim kompliment, Urbane (zokster.net:urban_revolt), kućo stara

Ne shvatam svoje komentare kao balansiranje. Ne vidim Peščanik kao nešto za šta je, u kontekstu tog famoznog "mišljenju svojom glavom", potrebno stavljati veznik "ali". Hoću da uplatim kintu. Ja znam od kojih sam i imam svoju državu - ali ne vidim da mi je to neka mana, dok god ne osećam potrebu da se krijem iza toga.

Ovo ostalo me podseća na vreme kad sam bio klinac, pa je onaj ko je nosio "jaknu sa nitnama" (što reče Tajči) i irokez frizuru, sebe video kao različitog i cool. Šta da ti kažem. Sloboda je fabrika malih kućnih aparata i još tamo nekih stvari sa namenom, iz Čačka.

JJ Beba JJ Beba 16:41 16.09.2007

Re: Ko šta tvrdi

Urbane, ciljna grupa slušaoca, čitalaca ....Peščanik a je široko pozicionirana. On se obraća svima onima kojima nije dobro i to se iz njohovog nosećeg slogana "Ako vam je dobro - onda ništa" jasno i vidi. Dakle ako ti je dobro, onda ok. Nemoj da uplačuješ pare nizakoga za koga smatraš da ne treba. Misli svojom glavom. Nemoj da uplačuješ pare za produkciju filma o smrti čoveka koji je između ostalog prevodio i Kropotkina.
urbanosaurus urbanosaurus 09:00 17.09.2007

Re: Ko šta tvrdi

Nemoj da uplačuješ pare za produkciju filma o smrti čoveka koji je između ostalog prevodio i Kropotkina.


eeee ovo za prevodjenje kropotkina nisam znao...
sad se predomishljam...

samo da se razumemo...
peshcanik kao institucija, kao ideja, kao nachin razmishljanja je ok...ali...

po mom mishljenju treba da promene medij...a i pristup...
ko josh bezrezervno veruje radiju, novinama, TVu, politicharima...

sve je danas 2007. mnooogo brze i interaktivnije...

tv za sada josh gura ali radio i novine gube dah...

radijske i novinske zvezde ce uskoro morati da prizanaju poraz i odu u zasluzenu penziju pred naletom neta i buducih web gurua...pojachani senzacionalizam u njihovom bavljenju novinarstvom jednostavno ne dotiche savremenog konzumenta informacije...
prosto njihov izraz, i pored neospornog kvaliteta, nije dovoljno brz, interaktivan, istinit, subverzivan...
gushe se u borbi za pojachanu chitanost, slushanost i pokushavaju da idu u korak sa gledanoshcu...

net dobija lako tu borbu jer je multimedijalan i interaktivan...komunikacija je direktnija, vishesmernija, slojevitija...brza i bolja pre svega...

samo treba biti dovoljno strpljiv...
istrajan i uporan...

do tada uzivajte u novinarskom senzacionalizmu kao pokricu fashizmu u pokushaju sa jedne, i novinarskom senzacionalizmu koji najoshtrije osudjuje takve pojavne oblike vlasti sa druge strane...bice toga josh...i vishe i jache...ko nije sa nama taj je protiv nas...malo prejako senzacionalistichki konstruisane polarizacije za moj ukus...nishta vishe...

bivshe medijske zvezde i autoriteti nece bez borbe otici u zasluzenu penziju...kao ni odgovorni politichari na robiju...

ovde sve mora na tezi nachin...
na guuuuurku...

u japanu vlada podnosi ostavku zato shto joj je podrshka pala ispod 30% birachkog tela...nama je to ovde smeshno...

razmislite o tome...

eee sad pogledajte chinjenicu da je japanski jezik najzastupljeniji jezik u kompletnoj blogosferi...chak 37% svih blogova je na japanskom...

nije svejedno...

Gorio Gorio 14:08 16.09.2007

Koliko nas ima?

Ne znam ko ste i koliko vas ima ali mi se dopadate. Sa vama sam.
dejan dejan 14:21 16.09.2007

koliko nas ima?

Ja sam prvi put bio na promociji "Pescanika",ali ga slusam vise nego redovno ,od pocetka!
Zao mi je sto i ti ,ako sam dobro shvatio, nisi bila.
Veliki pozdrav svima!
Tarkovski Tarkovski 14:49 16.09.2007

Re: Ziro racun

Ulaganje novca u politicku opciju se smatra slobodom govora u Americi (bilo i do Vrhovnog suda, pa pravnici mogu vise na tu temu). Te svaka ulaganje moze po pravilima tamo (kod nas je naravno druga prica). Takodje i politicki obojeni filmovi se snimaju. Evo jedan, kako citam, i od Fil Donahjua dobi i nagradu. Dakle sve je to lepo i u redu.

Nego pitam se koliko ste osmisljeni i kako to radite. Nekada se kvalitet nekog partijskog opredeljenja, ideje -- vidi i po organizovanosti. Sve ove neke akcije -- iako ovde na web-u imate strasno mnogo prostoora -- koje poceste ovde odose u manje vise - nista. Evo npr. razni predlozi za akcije i bojkote pa nista; protesni skup pa bio malobrojan i izgubio se,..

Kako bi vi da vladate ako ni ovakve male akcije ne mozete da izvedete uspesno? Inace, da li cemo moci da cujemo cifru koja je skupljena?
vivaldi vivaldi 14:56 16.09.2007

uplate iz inostranstva

da li se i na koji nacin mogu slati uplate iz inostranstva, konkretno UK
vucko vucko 15:26 16.09.2007

Re: uplate iz inostranstva

Vivaldi, rade Krašići i Margos na tome. Imate ranije u tekstu komentare u vezi toga. Moj predlog je bio Moneybookers - da li bi Vam to odgovaralo (čisto da vidimo da li predlog ima smisla za veći broj ljudi)?
Krasici Krasici 17:08 16.09.2007

Re: uplate iz inostranstva

Vučko, samo da te ispravim. Ne rade Krašići i Margos na tim donacijama iz inostranstva. Već sam ti gore rekla, sigurna sam da će Udruženje građana Peščanik ubrzo osmisliti način kako da i slušaoci iz inostranstva mogu da uplate donaciju za film.

Ako se tvoje instrukcije za Moneybookers, koje kažeš da si poslao Margos, odnose na otvaranje računa u inostranstvu na ime fizičkog lica, što je bio slučaj kada je prikupljan novac za Roditelje u crnom, moram odmah da ti kažem da producentu filma sa tematikom - POLITIČKA POZADINA ATENTATA NA ZORANA ĐINĐIĆA - ne bi sigurno bilo progledano kroz prste kada bi preko fizičkog lica u inostranstvu prikupljao donacije za film. Nisam detaljno upućena u sve zakonske začkoljice (ali sam sigurna da su upućeni ovi kojima će posao biti da proizvodnju filma onemoguće u startu), ali znam da bi ova vlast samo čekala da se bilo šta oko ovog filma ne odvija u legalnim tokovima kako bi naudili i filmu a pre svega Peščaniku. Zato se Cece i trude, koliko je meni poznato, da na svoj sajt stave i brojač, u realnom vremenu, sa pristiglim donacijama. Ne znam da li je kod nas to izvodljivo, jer zahteva onlajn-vezu sa bankovnim računom Peščanika...
vucko vucko 09:42 17.09.2007

Re: uplate iz inostranstva

Ok, radi Udruženje građana Peščanik.

Meni će se verovatno pružiti prilika krajem ove nedelje da svoju uplatu pošaljem preko nekih prijatelja, što ću i uraditi, ako bude izvodljivo.

Što se tiče Moneybookers priče - ne pada mi na pamet da guram priču na bilo koju ilegalnu stranu. Pokušavam da pomognem koliko znam - ako to ne vredi - biće valjda drugih načina. Pravne stvari mi nisu previše bliske, a i ono što sam znao od deviznih propisa (kad sam bio u problematici, devedesetih) je sada sigurno bajato. A opreza nikad dovoljno - nepoznavanje zakona nije olakšavajuća okolnost.

Što se tiče brojača - u realnom vremenu ili ne, biće mi drago da gledam kako raste :)

Pozdrav,

Vučko
Vujke Vujke 08:13 17.09.2007

Ima nas puno ...

... nadam se da ćemo mi koji se davimo u blagodetima provincije imati priliku da čujemo deliće iz JDP u ovonedeljnoj emisiji ...

Veliki pozdrav za Biljanu!
ceda_urosevic ceda_urosevic 09:32 17.09.2007

Ja uplatio dva evra, fore radi

A bankarski sluzbenik gleda u svrhu, gleda u mene, gleda u svhru, gleda u mene...
Ne znam da l' je prosla uplata, mozda se organizuju pa ne proslede pare...
malo paranoje za dobro jutro, nikad nije na odmet.

:)
Softel Softel 09:32 17.09.2007

hipoteticko pitanje

da te kvazi savetnik obavesti kako ti premijer pravi na aerodromu sacekusu
(sa sve zastavom i spremnim poljupcima slicno Novaku i Mariji)
kao laureatu prestizne svetske nagrade Kako bi reagovala
mislim da si u zadnjem Pescaniku spomenuta u ovom kontekstu

pozdrav
Black Adder Black Adder 09:38 17.09.2007

Bilo je divno

Hvala za knjigu.
Bio sam sam, ali mi je bilo divno. Videti toliko zanimljivih i pametnih ljudi na jednom mestu. Neke od mojih bivših i sadašnjih profesora...
Želeo sam da svojim prisustvom dam podršku Peščaniku, emisiji koju ne mogu da propustim od kada sam je prvi put čuo. Inače emisiju skinem sa neta na mobilni telefon i onda obožavam da je slušam dok se vozim gradskim prevozom. Dok posmatram ljude koji se guraju u autobusu i kroz prozor stare fasade, ruševine od bombardovanja kako se smenjuju sa staklenim izlozima banaka, imam utisak da je to idealna vizuelna pratnja za emisiju koja govori o vremenu u kome živimo i koje prolazi pored nas...
Sudden Twist Sudden Twist 14:08 17.09.2007

Коракс

Ако је био и Коракс онда сте се стварно сви скупили.
Zbart Zbart 14:52 17.09.2007

donacije

[i][/i]molio bih kratak naslov za T shirt,( u kontekstu akcije)a ja chu vech udeverati distribuciju,na ledjima bi bio rachun primaoca,
leppozdraw,
mua & moj drug T-maker !
urbanosaurus urbanosaurus 14:59 17.09.2007

Re: donacije

molio bih kratak naslov za T shirt


evo ti na prvu...

necu zvaku, hocu kusur...
da se sa zlochincima konachno raskusuramo...

i onda br.z.r. na ledjima...
slogan je vec zashticen pod cc...


Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 15:00 17.09.2007

zatvaram temu za komentare.

hvala svima, nisam u mogucnosti vise da pratim
izvinjavam se banovanim komentatorima i nadam se da ce taj problem veoma brzo biti resen. na ovaj ili onaj nacin.

podsecam vas jos jednom na akciju JEDAN EVRO PO GLAVI SLUSAOCA

Svrha uplate: DONACIJA ZA FILM
Primalac: PEŠČANIK - UDRUŽENJE GRAĐANA, Beograd, Vase Pelagića 3
Šifra uplate: 189
Valuta: DIN
Račun primaoca: 265-1010310000257-19

hvala jos jednom,

blogerka bs

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana