Zakon, dan trinaesti: Brojke i slova

Goran Miletic RSS / 17.03.2009. u 01:57

no comment
no comment
Pre 10 dana, pisao sam na ovom istom mestu kako sve partije zauzimaju startne pozicije. Pošto smo „obrnuli" pun krug i pošto je Vlada povukla, presvukla i dovukla (natrag) Zakon, sada ponovo možemo da pristupimo našem omiljenom kvizu „Brojke i slova". U ovoj izmenjenoj, srpskoj verziji, cilj u prvom delu je da pogodite koliko poslanika će činiti većinu i iz kojih će partija oni biti. Cilj drugog dela kviza tj. igre „slova" je da potrefite kako će tačno izgledati tekst zakona. Obe igre su veoma uzbudljive i veoma teške.

U slučaju Zakona protiv diskriminacije, sutra je poslednji dan za medijsko zaplašivanje (i zaprašivanje) javnosti . Onoj polovini Srbije koja i dalje veruje da je ovo „zakon o pravima pedera", SRS, SNS, DSS, NS i JS će zajedno sa svojim Kuririma, Pravdama i Novostima poručiti da je sve OK, da većina NEĆE glasati za zakon, a ako se tako nešto slučajno desi - DSS je pripremio stotinu amandmana. Doduše, PUPS takođe šapuće o nekim amandmanima, ali veoma stidljivo.

Upravo zbog svega ovoga i još uvek vidljive neodlučnosti vladajućih partija, niko nije u mogućnosti da predvidi šta će se desiti. Ako niste primetili, u javnosti jedino ministar Ljajić i državni sekretar Karadžić govore da zakon mora biti usvojen u ovom obliku, dok predstavnici vladajućih partija mrmljaju ili glasno ćute. Nemojte ih kriviti, oni čitaju novine, ali zakon nisu pročitali još uvek - ni prethodnu, ni najnoviju verziju. Ako već Palma ne čita, to bi svakako morali da rade SVI poslanici iz koalicije „Za evropsku Srbiju". Kao što i sami znate, tu ima veoma finog sveta, političara koji svoju poslaničku funkciju shvata veoma ozbiljno, čitaju i shvataju u čemu je stvar. Problem su oni drugi, od kojih neki vole sveštenike, neki mrze gejeve, ali u obe varijante ne čitaju zakon.

Što se tiče brojki, tu nema promena. Palma i dva drugara iz njegove partije neće glasati za zakon, ali će to učiniti LDP/SDU/DHSS. Zanimljivo je kako se ovakva „matematika" opisuje u medijima - od toga da „Vlada nema većinu", pa do toga da „zakon sigurno prolazi", dok treći svoje komentare svode na slike sa stadiona na kojima navijači nose transparent sa natpisom „Na Kosovu Srbi bez struje i vode, a u Beogradu priče o pederima se vode!" Predlažem vlasnicima ove divne dnevne novine da plate dug koji Srbi na Kosovu imaju prema KEK.

Što se tiče SPC i ekipe, oni i dalje ponavljaju da imaju zaleđe od 95% građana Srbije. To je odlično !!! Predlažem da raspustimo Skupštinu, Vladu i Predsednika i da Srbijom vlada Koordinaciono telo tradicionalnih verskih zajednica jer ima ubedljivo najveći legitimitet. Ionako na izborima izlaznost nikada neće biti veća od 70%.

Atačmenti

  • 0.jpg / 16.54 / KB image/jpeg


Komentari (97)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

marko_8 marko_8 02:41 17.03.2009

volis brate

da u svakom postu das legitimitet nekoj kosovskoj instituciji ili samom Kosovu, volis to vise nego leba da jedes. KEK ...
Goran Miletic Goran Miletic 02:48 17.03.2009

Re: volis brate

marko_8
da u svakom postu das legitimitet nekoj kosovskoj instituciji ili samom Kosovu, volis to vise nego leba da jedes. KEK ...


Ko sam ja da nekom dajem legitimitet ? Koliko se secam, od 99-te se itekako saradjivalo sa institucijama dok su one bile pod firmom "privremene". KEK je bio OK, dok KS nije postalo nezavisno... Ja sam uvek imao isti stav, kao sto smatram da KS jeste de facto nezavisno od 99-te

Znajuci kako zive Srbi na KS, nekako mi najgore deluje kada ekipa na javnom servisu besomucno pokazuje kadrove deteta kome majka hladnom vodom pere kosu...Ako KS nije nezavisno i ako KEK nema legitimitet zasto onda neko ne ode da im ukljuci struju ? Ako sam kojim slucajem ja u pravu i ako KEK ima legitimitet onda treba valjda primeniti neki drugi pristup...
marko_8 marko_8 03:16 17.03.2009

Re: volis brate

Goran Miletic

marko_8da u svakom postu das legitimitet nekoj kosovskoj instituciji ili samom Kosovu, volis to vise nego leba da jedes. KEK ...Ko sam ja da nekom dajem legitimitet ? Koliko se secam, od 99-te se itekako saradjivalo sa institucijama dok su one bile pod firmom "privremene". KEK je bio OK, dok KS nije postalo nezavisno... Ja sam uvek imao isti stav, kao sto smatram da KS jeste de facto nezavisno od 99-teZnajuci kako zive Srbi na KS, nekako mi najgore deluje kada ekipa na javnom servisu besomucno pokazuje kadrove deteta kome majka hladnom vodom pere kosu...Ako KS nije nezavisno i ako KEK nema legitimitet zasto onda neko ne ode da im ukljuci struju ? Ako sam kojim slucajem ja u pravu i ako KEK ima legitimitet onda treba valjda primeniti neki drugi pristup...

Dobro necu da skrecem temu, nije uredu. Normalno je da su te institucije bile ok dok su bile privremene, a da sada nisu ok.
Samo cu reci, da i de facto i pederi u srbiji su diskriminisani pa see ti boris protiv toga. Od kad to necuje misljenje treba da zavisi od de facto stanja. A drugo koliko god je Kosovo nezavisno, toliko i nije. U pravu si da ne mozemo da im ukljucimo struju, ali ne mogu ni oni mnogo sto sta da urade, ni da postanu clan UN ni jos mnogo drugih organizacija, priznalo ih je duplo manji broj drzava nego sto su najavili, i to je vecina kupljena ili ucenjena... a da ne govorim sto je Kosovo prakticno na aparatima za odrzavanje u zivotu, a pustice ih niz vodu kad tad... tako da tu ima mnogo prostora za borbu, a ako oni sebi daju legitimitet, ne moras to ti da radis u svojim blogovima, a ako pises o njima, ogradi se makar...
Izvinjavam se sto skrecem temu, znam da nije u redu, ali ovo je drugi put da mi je to zasmetalo, pa sam morao da reagujem.
deberzerak deberzerak 03:18 17.03.2009

brojke i slova

Ja sam uvek imao isti stav, kao sto smatram da KS jeste de facto nezavisno od 99-te


Da vidimo, dobili smo sledeca slova: P, I, A, A, C, J, U,K,O

pobednicka kombinacija je :

O K U P A C I J A


Hvala na vasoj paznji, vidimo se sutra u isto vreme.
Bili Piton Bili Piton 03:31 17.03.2009

Re: volis brate

Goran Miletic

marko_8
...da u svakom postu das legitimitet nekoj kosovskoj instituciji ili samom Kosovu, volis to vise nego leba da jedes. KEK ...


Ko sam ja da nekom dajem legitimitet ?


Mozda je problem u tome sto nisi napisao tzv. KEK, lakse bi se progutalo. Uz puno tekucine naravno.

Uostalom i tamosnji zakon o diskriminaciji je takozvani zakon o diskriminaciji, bez obzira sto se, kako neko napisa na drugom blogu, jednom vec primenio i u praksi, valjda takodje takozvanoj.

marko_8 marko_8 03:45 17.03.2009

Re: volis brate

Bili Piton

Goran Miletic

marko_8...da u svakom postu das legitimitet nekoj kosovskoj instituciji ili samom Kosovu, volis to vise nego leba da jedes. KEK ...Ko sam ja da nekom dajem legitimitet ? Mozda je problem u tome sto nisi napisao tzv. KEK, lakse bi se progutalo. Uz puno tekucine naravno. Uostalom i tamosnji zakon o diskriminaciji je takozvani zakon o diskriminaciji, bez obzira sto se, kako neko napisa na drugom blogu, jednom vec primenio i u praksi, valjda takodje takozvanoj.

mesamo babe i zabe, nije poenta u tzv u opste, nazovi stvarnost i institucije kako hoces, u sustini su lazne, pravno ne prihvatljive, zasnovane na temeljiva etnickog ciscenja, i pravne otimacine, na zakonu jacega i kako god hoces jos...haradinaj i tacni primenjuju zakon o diskriminaicji...OMG da li ste vi normalni?
Bili Piton Bili Piton 04:11 17.03.2009

Re: volis brate

marko_8

OMG da li ste vi normalni?


Trudimo se, ko i svako.

Vidim od svega napisanog (a ima dosta) najvise ti smeta "davanje legitimiteta", pa reko da probamo da pomognemo, kad ti je forma vec toliko bitna.
Exitus Letalis Exitus Letalis 04:18 17.03.2009

Re: volis brate

mesamo babe i zabe, nije poenta u tzv u opste, nazovi stvarnost i institucije kako hoces, u sustini su lazne, pravno ne prihvatljive, zasnovane na temeljiva etnickog ciscenja, i pravne otimacine, na zakonu jacega i kako god hoces jos...

ju, kako si naglo osetljiv na etničko čišćenje.
a šta je bilo prethodno, ne računa se, jel?
bilo čišćenja samo tako, sto kilometara od beograda.
i svi mrtvi ladni.
svi aranžmani rasprodati.
najposećenija mesta video klubovi.
fotelja, tri filma dnevno i pivo.

p.s. da te pitam, jel si čuo za hladnjače i masovne grobnice
na policijskim terenima po srbiji?
si čuo da je u grobnici nađen fetus?
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 04:54 17.03.2009

Re: volis brate

marko_8
Normalno je da su te institucije bile ok dok su bile privremene, a da sada nisu ok.

Ovo kao da je licno kostunica-doktor-vojislav napisao u trenucima duboke inspiracije. Aman, ljudi, ovo je cist MAGIJSKI nacin misljenja, prevazidjen negde u doba Platona koji je prvi lepo napisao da se nista na svetu ne bi promenilo kad bi se jednog jutra dogovorili da belo od danas nazivamo crnim, a crno belim. Samo kostunoidi veruju da promena neke reci (naziva, statusa) proizvodi dejstvo, kao kad carobnjak kaze "abrakadabra" misticne sile (Sila? The Force?) cine da bude jedno, a kad nasi neprijatelji kazu "ciriba-ciribu" onda bude drugo... Zastrasujuce je da uopste ima jos ljudi koji tako "misle".
angie01 angie01 08:49 17.03.2009

Re: volis brate

bilo čišćenja samo tako, sto kilometara od beograda.
i svi mrtvi ladni.

!!!!!!!!!!!!!!!!
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:35 17.03.2009

Re: volis brate

!!!!!!!!!!!!!!!!

skoro svi.
u mojoj okolini.
u beogradu.
angie01 angie01 09:42 17.03.2009

Re: volis brate

skoro svi.


'al brinu za srcesrbije,...k'o da ti chishceni, nisu bili gradjani iste zemlje, sa istim srcem!
marko_8 marko_8 13:50 17.03.2009

Re: volis brate

Exitus Letalis
mesamo babe i zabe, nije poenta u tzv u opste, nazovi stvarnost i institucije kako hoces, u sustini su lazne, pravno ne prihvatljive, zasnovane na temeljiva etnickog ciscenja, i pravne otimacine, na zakonu jacega i kako god hoces jos...ju, kako si naglo osetljiv na etničko čišćenje.a šta je bilo prethodno, ne računa se, jel?bilo čišćenja samo tako, sto kilometara od beograda.i svi mrtvi ladni.svi aranžmani rasprodati.najposećenija mesta video klubovi.fotelja, tri filma dnevno i pivo.p.s. da te pitam, jel si čuo za hladnjače i masovne grobnice na policijskim terenima po srbiji?si čuo da je u grobnici nađen fetus?

savrseno opravdanje. cini mi se da su odgovorno dobili prilicno puno robije za svoja nedela, dok su drugi nagradjeni drzavom. ovakav nacin pisanja je nista drugo do opravdavanje zlocina.
btw je l i Racak jedna od tih gorbnica?
marko_8 marko_8 13:52 17.03.2009

Re: volis brate

angie01
skoro svi.'al brinu za srcesrbije,...k'o da ti chishceni, nisu bili gradjani iste zemlje, sa istim srcem!

pa realno je da nisu bili, nikada nisu zeleli da budu ... a smeshno je govoriti o tome, jer se danas vide rezultati tih ciscenja. navodno je bilo ciscenja koliko hoces, a Albanaca nikad vise na Kosovu, a srba nikad manje ...
baroniknez baroniknez 13:53 17.03.2009

Re: volis brate

@exitus letalis

sto ne kazes lepo - boli me uvo sto neko nema struju i vodu, a za nadjeni fetus su odgovorni oni koji pitaju zasto neko nema struje i vode. Idi uzivaj i kuliraj kao i do sada, nadam se da imas struju i vodu

kada sam gledao ljude bez ruku i nogu a ti mi kazes da su oni bili mrtvi hladni e pa treba da te bude sramota!
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:34 17.03.2009

Re: volis brate

dok su drugi nagradjeni drzavom.

misliš na republiku srpsku?
pitam.
l i Racak jedna od tih gorbnica?

pa jes ako je na policijskom terenu u srbiji i batajnici i popovom polju.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:41 17.03.2009

Re: volis brate

sto ne kazes lepo - boli me uvo sto neko nema struju i vodu

učitavaš.
šta sam htela to sam i rekla.
baroniknez baroniknez 14:43 17.03.2009

Re: volis brate

Exitus Letalis
sto ne kazes lepo - boli me uvo sto neko nema struju i vodu

učitavaš.
šta sam htela to sam i rekla.


ma izvini
marko_8 marko_8 14:47 17.03.2009

Re: volis brate

Exitus Letalis
dok su drugi nagradjeni drzavom. misliš na republiku srpsku?pitam.
l i Racak jedna od tih gorbnica?pa jes ako je na policijskom terenu u srbiji i batajnici i popovom polju.

pa meni je bas racan interesantan, i ne mislim na RS.
Exitus Letalis Exitus Letalis 14:50 17.03.2009

Re: volis brate

pa realno je da nisu bili, nikada nisu zeleli da budu ... a smeshno je govoriti o tome, jer se danas vide rezultati tih ciscenja. navodno je bilo ciscenja koliko hoces, a Albanaca nikad vise na Kosovu, a srba nikad manje ...

ponekad čitanje nije loša stvar.
ima čitav transkript na sajtu icty sa suđenja miloševiću.
ima i na srpskom, ako je problem jezik.

general obrad stevanović, pomoćnik minista policije, svedočio je danima.
pronašli su njegovu vojnu beležnicu, to sam već pisala.
priznao je da je to njegova beležnica i njegov rukopis.
piše - proterano 800.000, ostalo 300.000, likvidirano oko 3.000.

sad da ih je bilo uvek više, pa to znamo.
i znamo da je srba uvek bilo manje, čak i onda
kada su vladali kosovom.
vladala je manjina nad većinom.
naročito u "zlatno doba" leke rankovića.

to su bili dani. al to se ne računa.
računa se samo od 99. godine.

ne računa se što je srušeno 220 džamija. nisu naše.
samo se naše računaju.
matematika na naš način.

p.s. ovde je reč o zakonu protiv diskriminacije.
da ne trolujemo više.
biće dana.
deberzerak deberzerak 14:54 17.03.2009

Re: volis brate

Ovo kao da je licno kostunica-doktor-vojislav napisao u trenucima duboke inspiracije. Aman, ljudi, ovo je cist MAGIJSKI nacin misljenja, prevazidjen negde u doba Platona koji je prvi lepo napisao da se nista na svetu ne bi promenilo kad bi se jednog jutra dogovorili da belo od danas nazivamo crnim, a crno belim. Samo kostunoidi veruju da promena neke reci (naziva, statusa) proizvodi dejstvo, kao kad carobnjak kaze "abrakadabra" misticne sile (Sila? The Force?) cine da bude jedno, a kad nasi neprijatelji kazu "ciriba-ciribu" onda bude drugo... Zastrasujuce je da uopste ima jos ljudi koji tako "misle".


Naravno da promena reci kojom oznacavamo odredjenu stvar nece promeniti sustinu stvari koju opisuje ali ce promeniti svest ljudi o njoj. To bi bilo kao kada bi se , npr, od sada u udzbenicima umesto "Hitlerovi nacisti" pisalo- "Hitlerova deca cveca", "Hitlerovi borci za ljudska prava", "Hitlerovi covekoljupci", ili kada bi rec "razbojnistvo" zamenili sa reci "zaplena".
marko_8 marko_8 14:59 17.03.2009

Re: volis brate

biće dana.

raduvam se :)
baroniknez baroniknez 15:02 17.03.2009

Re: volis brate

veliki deo je otisao zbog nato bombardovanja a veliki broj albanaca da cudo bude vece u - srbiju. da li su sami sebe proterali? u vecini slucaja - ne! da li je vecina otisla ili proterana za vreme nato agresije? da!

leka jeste bio bog i botina, ali nije on resio stanje na kosovu nisu ni drugi - kada se zavodio rezim na kosovu polazilo se od toga - ko je tamo bio u hitlerovim jedinicima!? odgovor potrazite u istini!
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:05 17.03.2009

Re: volis brate

da li je vecina otisla ili proterana za vreme nato agresije? da!

jedu, piju, spavaju, na sva pitanja odgovaraju....
vracarac92 vracarac92 17:18 17.03.2009

Re: volis brate

Puerta Puerta 19:58 17.03.2009

Re: volis brate

vracarac92

Vracarac svaka cast !!!!!!
Nista nemam da dodam, sve je covek rekao.
adam weisphaut adam weisphaut 20:02 17.03.2009

Re: volis brate

Vidim da nisi propustio da nađeš klip sa potpisom Marka Jankovića.
Za nekog kome smeta reklama na blogu prilično si dosledan...
baroniknez baroniknez 20:04 17.03.2009

Re: volis brate

adam weisphaut
Vidim da nisi propustio da nađeš klip sa potpisom Marka Jankovića.
Za nekog kome smeta reklama na blogu prilično si dosledan...


dobro, koliko vidimo na klipu je zoran djindjic koji nesto prica, zar ne?>
adam weisphaut adam weisphaut 20:10 17.03.2009

Re: volis brate


dobro

Pa Vračarcu dosledno smeta kada blogautori prenose tekstove iz Borbe,
naravno da samim tim ne bi koristio ovaku priliku za reklamu Marka Jankovića...
Bilo kako bilo, klip baš i nema veze sa zakonom protiv diskriminacije?
Puerta Puerta 20:10 17.03.2009

Re: volis brate

baroniknez

adam weisphautVidim da nisi propustio da nađeš klip sa potpisom Marka Jankovića.Za nekog kome smeta reklama na blogu prilično si dosledan...dobro, koliko vidimo na klipu je zoran djindjic koji nesto prica, zar ne?>

ja evo majke mi nisam ni primetio sta pise dole, koncentriosao se na sushtinu.
baroniknez baroniknez 20:11 17.03.2009

Re: volis brate

adam weisphaut

dobro

Pa Vračarcu dosledno smeta kada blogautori prenose tekstove iz Borbe,
naravno da samim tim ne bi koristio ovaku priliku za reklamu Marka Jankovića...


a ako nemate nista bolje od borbe da prenesete onda - shta reci
adam weisphaut adam weisphaut 20:19 17.03.2009

Re: volis brate

a ako nemate nista bolje od borbe da prenesete onda - shta reci

Šta reći? Fotokopir-Maljković...
Ali opet, sve to i nema mnogo veze sa zakonom protiv diskriminacije?
vracarac92 vracarac92 20:50 17.03.2009

Re: volis brate

Vidim da nisi propustio da nađeš klip sa potpisom Marka Jankovića.
Za nekog kome smeta reklama na blogu prilično si dosledan...

Ne mogu da nadjem drugi klip na jutjubu, ovo je jedini snimak do koga sam uspeo da dodjem. Posalji mi link i ja cu rado zameniti klip. Mada mislim da ovo nema veze sa markom Jankovicem vec sa onim sta Djindjic govori. Mada su Marko Jankovic i Djindjic zajedno (sa jos par ljudi) osnovali stranku.
P.S. Da li tebi smeta sto je klip iz emisije M. Jankovica ili ti smeta ono sto Djindjic govori?
adam weisphaut adam weisphaut 20:57 17.03.2009

Re: volis brate

Koliko je tebi puta smetao tekst blog autora zato što je iz Borbe?
Kakve veze klip ima sa temom zakona protiv diskriminacije?
vracarac92 vracarac92 21:03 17.03.2009

Re: volis brate

Koliko je tebi puta smetao tekst blog autora zato što je iz Borbe?
Ma nema problema, u pravu si, ali veruj mi drugi nisam mogao da nadjem, ovo je jedini i ako nadjes drugi iskreno cu ti biti zahvalan posto ovaj govor naseg pokojnog premijera nameravam cesto da koristim, ali i dalje mi nije jasno sta tebi smeta M.J ili izjava Z.Dj?
Kakve veze klip ima sa temom zakona o diskriminaciji?

samo sam se nadovezao na nake prethodne komentare. Proveri. Ja pitanje Kosova ovde nisam potegao, samo sam prikazao misljenje jednog mudrog coveka
adam weisphaut adam weisphaut 21:10 17.03.2009

Re: volis brate

ali i dalje mi nije jasno sta tebi smeta M.J ili izjava Z.Dj?

Smeta mi to što:
a) trolluješ (to što lično nisi započeo troll to ne potire)
b) selektivno doživljavaš pojam "reklama" (što ne bih da ovde razglabamo, jer je opet troll).
vracarac92 vracarac92 21:33 17.03.2009

Re: volis brate

b) selektivno doživljavaš pojam "reklama" (što ne bih da ovde razglabamo, jer je opet troll).

bilo bi mi drago kada bi prihvatio moje objasnjenje: Ne postoji drugi snimak ovoga govora na ju tjubu, reklama mi nije bila ni na kraj pameti. Daj mi link i ja cu zameniti ovaj klip. I da mi je namrea bila da reklamiram M.J. postavio bih snimak ranije a ne sada kada je rasprava utihnula. Ako hoces, prihvati ovo objasnjenje, a ako neces - nemoj. Tvoja stvar.
a) trolluješ (to što lično nisi započeo troll to ne potire)

Posto sam siguran da si i druge trolere opomenuo prihvaticu tvoju kritiku ali bih te podsetio na malu provokaciju naseg domacina kada je u jucerasnjem tekstu naveo i drzavu Kosovo.
Siguran sam da si i njega ukorio.
queeria92 queeria92 21:58 17.03.2009

Re: volis brate

Ja mislim da je Kosovo lažno i da su ga izmislili... Kosovo uopšte ne postoji!!!
adam weisphaut adam weisphaut 22:09 17.03.2009

Re: volis brate

Ne postoji drugi snimak ovoga govora na ju tjubu, reklama mi nije bila ni na kraj pameti.

Pa da li su autori mogli da prenesu do svoje članke iz Borbe ili su trebali da nam ne kažu taj podatak?
ali bih te podsetio na malu provokaciju naseg domacina kada je u jucerasnjem tekstu naveo i drzavu Kosovo.
Siguran sam da si i njega ukorio.

A zašto bih ukorio Miletića, pa Kosovo se npr. de facto nalazi u CEFTA sporazumu čiji je Srbija takođe član?
Zašto onda da on ne govori i o njihovoj antidskriminatornoj regulativi?
vracarac92 vracarac92 22:31 17.03.2009

Re: volis brate

Pa da li su autori mogli da prenesu do svoje članke iz Borbe ili su trebali da nam ne kažu taj podatak?

Mogli su da nam ga precute. Autorka je mogla da prenese svoj clanak kao obican autorski tekst na blogu bez udaranja u zvona da se u stvari radi o tekstu iz borbe. Ja sa klipa nisam mogao da izbrisem odakle je, da jesam, to bih i ucinio.
pa Kosovo se npr. de facto nalazi u CEFTA sporazumu čiji je Srbija takođe član?
Izgleda da nisi obavseten. U CEFTA sporazumu stoji UNMIK, ne tzv drzava Kosovo


adam weisphaut adam weisphaut 22:44 17.03.2009

Re: volis brate

Mogli su da nam ga precute. A

Dakle ti bi hteo da nas autori obmanuo poreklu txt-a.
Pa elementarna pristojnost je da kada prenosimo neki txt, navedemo poreklo istog.
To što je njihov to ne menja tu činjenicu.
Izgleda da nisi obavseten. U CEFTA sporazumu stoji UNMIK, ne tzv drzava Kosovo

Ti izgleda ne čitaš, lepo piše gore "de facto".
vracarac92 vracarac92 22:58 17.03.2009

Re: volis brate

Dakle ti bi hteo da nas autori obmanuo poreklu txt-a.
Ne, mogla je jednostavno da potpise autora t.j. sebe. Nije bilo potrebe za reklamom za list za koji pise. I to gotovo svakog dana.
Ti izgleda ne čitaš, lepo piše gore "de facto".
Velika je razlika izmedju Kosova i UNMIK
adam weisphaut adam weisphaut 23:06 17.03.2009

Re: volis brate

Ne, mogla je jednostavno da potpise autora t.j. sebe.

Pa da nam izostavi podatak da je obavljen istovremeno u jednoj dnevnoj novini.
Meni je to važan podatak, za tebe ne znam, ti imaš mišljenje samo ga baš i ne argumentuješ.
Velika je razlika izmedju Kosova i UNMIK

Mačka može biti i bela i crna...
A ova hvata miševe.
Nego, ti si baš rad da istrolluješ ovaj txt? Weltshcmerz?
Blade Runner Blade Runner 23:17 17.03.2009

Re: volis brate

Adame ...
adam weisphaut adam weisphaut 23:21 17.03.2009

Re: volis brate

A shvatam, spamovaćete topik (za temu nevezanim) klipom ad nauseum.
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 23:32 17.03.2009

Re: volis brate

deberzerak

Naravno da promena reci kojom oznacavamo odredjenu stvar nece promeniti
sustinu stvari koju opisuje ali ce promeniti svest ljudi o njoj. To bi
bilo kao kada bi se , npr, od sada u udzbenicima umesto "Hitlerovi
nacisti" pisalo- "Hitlerova deca cveca", "Hitlerovi borci za ljudska
prava", "Hitlerovi covekoljupci", ili kada bi rec "razbojnistvo"
zamenili sa reci "zaplena".

Prvo, to se standardno i radi (posebno ovo potonje, aktuelno u nasim krajevima vec jako dugo, narocito od '45, kad se nazivalo nacionalizacijom, eksproprijacijom, itd.), a opet ceo pametan svet (sem par degenerika tipa nacionalni stroj) razume ko su bili nacisti i da je to zlo. Kao sto i vecina planete (osim malo vece grupice idiota od kojih su neki srpski ministri) zna ko je i sta bio pokojni pozarevacki tiranin. Tu floskule uopste nisu neophodne. Ali da KEK bude ako ne dobar, a ono bar nuzno zlo dok smo ga nazivali privremenim i onda on legalno, mada ne legitimno (ili obratno? ko ce popamtiti sve te carolije) proizvodi i isporucuje struju, a sad odjednom ga vise tako ne nazivamo (iako su, naravno, sve institucije po defaultu privremene - gde je sad ck skj, na primer, a svi drhtali pred njim i niko ga nije zvao privremenim, ili beo-banka ili stogod vec) i onda ne moramo da izmirujemo obaveze prema njemu je jednostavno cist idiotizam, zaogrnut kostunoidnim velom magijskog misljenja koje se "radja sa kosovom u srcu" ili kako vec te mantre idu.
deberzerak deberzerak 02:51 17.03.2009

cudesno

Predlažem vlasnicima ove divne dnevne novine da plate dug koji Srbi na Kosovu imaju prema KEK.


Human rights cant wait!
ElectricDreams ElectricDreams 09:09 17.03.2009

Re: cudesno

deberzerak
Predlažem vlasnicima ove divne dnevne novine da plate dug koji Srbi na Kosovu imaju prema KEK.


Human rights cant wait!


No they can't!
Exitus Letalis Exitus Letalis 03:29 17.03.2009

molitveni doručak...

Palma i dva drugara iz njegove partije neće glasati za zakon, ali će to učiniti LDP/SDU/DHSS.

a liga?
bez čanka, naravski.
palmu ćemo poslati na molitveni doručak kod gradonačelika pariza.
aquariusoptimist aquariusoptimist 03:44 17.03.2009

Re: molitveni doručak...

Exitus Letalis
Palma i dva drugara iz njegove partije neće glasati za zakon, ali će to učiniti LDP/SDU/DHSS. a liga?bez čanka, naravski.palmu ćemo poslati na molitveni doručak kod gradonačelika pariza.


Ti si E.L. koliko vidim, sve samo ne e.l. , very much alive and kicking, pa te ja od sad zovem Jasna, ako se ne ljutis.

Volim tvoj britki smisao za humor.

Mislis da bi Bertrand pozvao Palmu na dorucak?
Exitus Letalis Exitus Letalis 04:05 17.03.2009

Re: molitveni doručak...

pa te ja od sad zovem Jasna, ako se ne ljutis.

ma jok, de se ljutim.
što ti ne spavaš, da te čovek pita...
aquariusoptimist aquariusoptimist 04:07 17.03.2009

Re: molitveni doručak...

Exitus Letalis
pa te ja od sad zovem Jasna, ako se ne ljutis.ma jok, de se ljutim.što ti ne spavaš, da te čovek pita...



He he, kod mene je 11 pm

Dezuram.
Exitus Letalis Exitus Letalis 04:11 17.03.2009

Re: molitveni doručak...

He he, kod mene je 11 pm

eee, de si ti?
u ameriku a srce u srbiju.
da trolujemo dok nas goran ne kazni
aquariusoptimist aquariusoptimist 04:14 17.03.2009

Re: molitveni doručak...

Exitus Letalis
He he, kod mene je 11 pmeee, de si ti?u ameriku a srce u srbiju.da trolujemo dok nas goran ne kazni


Iima dosta blogera koji nam osporavaju patriotizam, valjda je i prisustvo na ovom blogu dokaz da nismo zaboravili domovinu.

Da ne trolamo vise.
aquariusoptimist aquariusoptimist 03:52 17.03.2009

Hm

Što se tiče SPC i ekipe, oni i dalje ponavljaju da imaju zaleđe od 95% građana Srbije

Da li je bas 95 % ne znam, ali kad citam komentare na B92 vesti, danas, npr. na vest o gey prajdu. veoma je zabrinjavajuce koliko ima negativnih kometara. Ako posmatramo pozitivne/negativne preporuke kao mini anketu, ne izgleda dobro.
A ja nekako mislim da B92 ipak cita dosta obrazovanog sveta i kao takvog progresivnijeg.
Kakvi li su tek komentari na petparackim novinama,ne smem ni da gledam, plasim se da ce me vesti iz Srbije baciti u depresiju, iskreno.
Exitus Letalis Exitus Letalis 04:09 17.03.2009

Re: Hm

Da li je bas 95 % ne znam

kakvi 95 posto.
vernika ima pola od toga, ako ima i toliko, al homofoba ima 110 posto, ko kod enver hodže.
nek ima.
ima da se puni budzet samo tako od kažnjavanja.
samo da ne bude kao s pojasevima.
dva meseca pa nikad više.

uliva neku nadu ovaj karadžić.

ja bila na prvoj paradi.
i opet ću. pa nek se makljaju.
aquariusoptimist aquariusoptimist 04:12 17.03.2009

Re: Hm

ima da se puni budzet samo tako od kažnjavanja


Daj boze.
drug.clan drug.clan 12:24 17.03.2009

Re: Hm

aquariusoptimist
Što se tiče SPC i ekipe, oni i dalje ponavljaju da imaju zaleđe od 95% građana Srbije

Da li je bas 95 % ne znam, ali kad citam komentare na B92 vesti, danas, npr. na vest o gey prajdu. veoma je zabrinjavajuce koliko ima negativnih kometara. Ako posmatramo pozitivne/negativne preporuke kao mini anketu, ne izgleda dobro.
A ja nekako mislim da B92 ipak cita dosta obrazovanog sveta i kao takvog progresivnijeg.
Kakvi li su tek komentari na petparackim novinama,ne smem ni da gledam, plasim se da ce me vesti iz Srbije baciti u depresiju, iskreno.


religija u srbiji:

35% Agnostici
30% Ateisti
20% pravoslavni
5% katolici
5% zabunjeni
5% ostali

85% slavi slavu
50% krstenih
15% bar jednom uz zivotu pricesceni
10% vencanih u crkvi
5% zna simbol vere
g.radicevic g.radicevic 14:19 17.03.2009

Re: Hm

Što se tiče SPC i ekipe, oni i dalje ponavljaju da imaju zaleđe od 95% građana Srbije


chek da srachunam

krshten sam
ne slavim
nisam se venchao u crkvi
ne pricheshcujem se
to znachi da sam 25% od 95% ( 23,75%) pravoslavni hrishcanin
odnosno 75% od 50% (37,5%) ateist

kad sve saberesh ja sam u stvari
pravoslavni ateista

statistika nasha dika
bez nje ne bih znao shta sam u stvari
aquariusoptimist aquariusoptimist 14:21 17.03.2009

Re: Hm

Drug Clan,

Hvala na statistici.

Ne verujem da su svih 85 % ljudi koji slave slavu zaista religiozni.
Izgleda da je slava (skup) izgovor za organizovanje dinner parties, kod nekih.
Definitivno tu ima mnogo folklora, ali to nije religioznost.

aquariusoptimist aquariusoptimist 14:23 17.03.2009

Re: Hm

g.radicevic


Pa i ja se zbunih, , izgleda da sam u onih 5% zbunjenih.
drug.clan drug.clan 15:34 17.03.2009

Re: Hm

aquariusoptimist
Drug Clan,

Hvala na statistici.

Ne verujem da su svih 85 % ljudi koji slave slavu zaista religiozni.
Izgleda da je slava (skup) izgovor za organizovanje dinner parties, kod nekih.
Definitivno tu ima mnogo folklora, ali to nije religioznost.



pa to je i poenta mog post-a!

kada se kod nas razdvoje obicaji i nacija od vere, vernici postaju manjina
Zvati se vernikom a ici u crkvu dva puta godisnje jednom da bi palio vatru a drugi put da tukao jaja je blago receno smesno..

Secam se jedne ankete koju je na dobrom uzorku radio neki postdiplomac na ovu temu pre jedno 5-10 godina. On nije postavljao pitanja da li ste pravoslavac, katolik, musliman, ateista itd vec pitanja na osnovu kojih se to moze indirektno odrediti.
U toj anketi je najveci broj ispitanika na pitanje da li verujete u boga izabrao odgovor koji je glasio "verujem u neku visu silu koja upravlja svetom" dok je za trecinu manje njih izabralo odgovor "verujem u sina bozjeg Isusa Hrista", kao i odgovor "ne verujem u postojanje boga ili neke druge vise sile"

Odgovor na pitanje "da li verujete u bezgresno zacece Isusa Hrista" vise od polovine je reklo ne verujem a jos trecina ne znam.
drug.clan drug.clan 15:35 17.03.2009

Re: Hm

g.radicevic
Što se tiče SPC i ekipe, oni i dalje ponavljaju da imaju zaleđe od 95% građana Srbije


chek da srachunam

krshten sam
ne slavim
nisam se venchao u crkvi
ne pricheshcujem se
to znachi da sam 25% od 95% ( 23,75%) pravoslavni hrishcanin
odnosno 75% od 50% (37,5%) ateist

kad sve saberesh ja sam u stvari
pravoslavni ateista

statistika nasha dika
bez nje ne bih znao shta sam u stvari


A i to sto si krsten verovatno nije bilo tvojom voljom

u tom slucaju vernik si 0%
Covek u belom Covek u belom 16:59 17.03.2009

Re: Hm

aquariusoptimist
plasim se da ce me vesti iz Srbije baciti u depresiju, iskreno.
Joj jadan ti, mora da ti je bas tesko...
d_sandic d_sandic 09:00 17.03.2009

Predlog 2

Zanimljivo je kako se ovakva „matematika" opisuje u medijima - od toga da „Vlada nema većinu", pa do toga da „zakon sigurno prolazi", dok treći svoje komentare svode na slike sa stadiona na kojima navijači nose transparent sa natpisom „Na Kosovu Srbi bez struje i vode, a u Beogradu priče o pederima se vode!" Predlažem vlasnicima ove divne dnevne novine da plate dug koji Srbi na Kosovu imaju prema KEK.


Predlažem tebi, kao osvedočenom borcu za manjinske slobode, da se založiš da Srbi na Kosmetu dobiju osnovni set prava:

- pravo na (dostojanstven) život
- pravo na slobodu kretanja
- pravo na rad i obrazovanje

Kad im izdejstvuješ ova prava izmirenje računa im možda neće teško padati.
ElectricDreams ElectricDreams 09:13 17.03.2009

Re: Predlog 2

d_sandic
Predlažem tebi, kao osvedočenom borcu za manjinske slobode, da se založiš da Srbi na Kosmetu dobiju osnovni set prava:

- pravo na (dostojanstven) život
- pravo na slobodu kretanja
- pravo na rad i obrazovanje

Kad im izdejstvuješ ova prava izmirenje računa im možda neće teško padati.


Ja mislim da je kosovo imalo i previše vremena da se normalizuje i sredi. Sada je vreme da se srede neke druge priče...
Muka mi je više od korišćenja kosova za potkusurivanje i opravdavanje nerada i mržnje...
d_sandic d_sandic 09:16 17.03.2009

Re: Predlog 2

Ja mislim da je kosovo imalo i previše vremena da se normalizuje i sredi. Sada je vreme da se srede neke druge priče...


Pa, da li se sredilo? Ili misliš da ne treba da nas zanima kako žive naši sunarodnici dole? Formalno, još uvek naši građani.
Exitus Letalis Exitus Letalis 09:34 17.03.2009

Re: Predlog 2

li misliš da ne treba da nas zanima kako žive naši sunarodnici dole? Formalno, još uvek naši građani.

naravno da treba da nas zanima.
ali ostade samo na nivou zanimanja što se tiče onih koji mogu nešto da urade.
umesto milion za kovačevića (i još nekih para) mogla je, recimo, da se izgradi centrala dole.
umesto huškanja građana srpske nacionalnosti, mogli su da im pomognu pregovorima sa albnacima,
koji su takođe formalno naši građani, iako ih nigde bilo u spiskovima za referendum.
moglo je mnogo toga a ne samo tlapnje.
ako uveče, pred spavanje, dovoljno puta ponavljaš - hoću plave oči - misiš da ćeš se probuditi s plavim očima.
nema ništa od toga.
kasni se bar od 81.
d_sandic d_sandic 09:47 17.03.2009

Re: Predlog 2

Za većinu stvari se slažem. Što se Kosova tiče, sporazum (1244) je toliko iskasapljen da bi Srbija trebala da proglasi okupaciju dela teritorije. Da vrati na snagu crvene poternice za dobar deo albanskog ratnog rukovodstva. Da svakodnevno insitira na pronalaženju krivaca za nebrojena ubistva, paljenja svetinja i prodaju ljudskih organa. Naravno, nastavljajući proces kažnjavanja svih onih koji su činili zlodela nad Albancima. Tako bi pokazala da je ozbiljna država, koja ima ozbiljan odnos prema svojim građanima (Srbima i Albancima) i koja se ozbiljno bori za svoj suverenitet. Srbija treba da sprovede ozbiljnu medijsku kampanju sa dokumentovanjem dokaza o terorističkoj prošlosti današnjih kosovskih lidera. Da se Evropi i svetu predoče činjenice da je to gomila ubica i palikuća u skupim odelima.
ElectricDreams ElectricDreams 13:40 17.03.2009

Re: Predlog 2

d_sandic
Ja mislim da je kosovo imalo i previše vremena da se normalizuje i sredi. Sada je vreme da se srede neke druge priče...


Pa, da li se sredilo? Ili misliš da ne treba da nas zanima kako žive naši sunarodnici dole? Formalno, još uvek naši građani.


Ono što je rekla Exitus...
baroniknez baroniknez 13:58 17.03.2009

Re: Predlog 2

umesto milion za kovačevića (i još nekih para) mogla je, recimo, da se izgradi centrala dole.


a zasto da se gradi kada ta centrala vec postoji? bas mi je milo kada ovako vidim nekog ko se zabrinuo zbog milion dolara ali mu zato ne smeta kada se milijarde na kosovu oduzimaju (pljackanjem, paljenjem, itd.) sa jednom razlikom - iza ove prve situacije stoji klintonka, a iza druge (nas brani) jeremic.
drug.clan drug.clan 14:00 17.03.2009

Re: Predlog 2

baroniknez
umesto milion za kovačevića (i još nekih para) mogla je, recimo, da se izgradi centrala dole.


a zasto da se gradi kada ta centrala vec postoji? bas mi je milo kada ovako vidim nekog ko se zabrinuo zbog milion dolara ali mu zato ne smeta kada se milijarde na kosovu oduzimaju (pljackanjem, paljenjem, itd.) sa jednom razlikom - iza ove prve situacije stoji klintonka, a iza druge (nas brani) jeremic.



jadan onaj koga jeremic brani
corn mouth corn mouth 14:25 17.03.2009

Re: Predlog 2

Sandic
Ili misliš da ne treba da nas zanima kako žive naši sunarodnici dole? Formalno, još uvek naši građani.

a zasto samo nasi sunarodnici?
Albanci na Kosovu nisu formalno nasi gradjani? Da li i njihov zivot treba da nas zanima? Ili su oni precrtani iz spiska drzavljana? Kao sto su bili precrtani na referendumu za usvajanje ustava.
Sve bih ja vas poslao u srenji vek.
corn mouth corn mouth 14:31 17.03.2009

Re: Predlog 2

E.L.
umesto milion za kovačevića (i još nekih para) mogla je, recimo, da se izgradi centrala dole.

ali cekaj,
centrala bi koristila svim gradjanima Kosova. E pa nece moci tako. Srpska pomoc mora da ide samo Srbima. Jer Srbija je drzava srpskog naroda. Tako je rekla vecina (mislim srba). A Tadic radi samo ono sto kaze vecina (mislim srba)...I cika dobrica...
baroniknez baroniknez 14:41 17.03.2009

Re: Predlog 2

ali cekaj,
centrala bi koristila svim gradjanima Kosova. E pa nece moci tako. Srpska pomoc mora da ide samo Srbima. Jer Srbija je drzava srpskog naroda. Tako je rekla vecina (mislim srba). A Tadic radi samo ono sto kaze vecina (mislim srba)...I cika dobrica...


neka koristi prvo onima koji su ugrozeni, a vama smeta da ide pomoc srbima?

postoje trenutno u igri dve varijante za kosovo: busova i sa druge strane dobricina. e sada vi vise volite busa a neko dobricu.
Lektorka Lektorka 15:14 17.03.2009

Re: Predlog 2

alo, barokinez, da li to namerno prolazis pored poente? sta ova vlast, koja se kako u srbiji tako i po svetu kune u kosovo, suverenitet i integritet, cini za ugrozene srbe na kosovu? lepo je sto volis dobricu i jeremica, al ko im ne da srbima na kosovu pomognu, da investiraju, daju pare za neophodne stvari? albanci ne daju? ili ipak pederi ne daju, bar po logici onih demonstranata koje goran citira.
baroniknez baroniknez 15:17 17.03.2009

Re: Predlog 2

Lektorka
alo, barokinez, da li to namerno prolazis pored poente? sta ova vlast, koja se kako u srbiji tako i po svetu kune u kosovo, suverenitet i integritet, cini za ugrozene srbe na kosovu? lepo je sto volis dobricu i jeremica, al ko im ne da srbima na kosovu pomognu, da investiraju, daju pare za neophodne stvari? albanci ne daju?


ok, koliko se izdvaja za kosovo? i koliko imovine nase ima tamo spaljene, porusene pokradene? a ti volis busa i haradinaja
Lektorka Lektorka 15:22 17.03.2009

Re: Predlog 2

a ti volis busa i haradinaja

boze me sacuvaj, ja volim samo svoju porodicu i prijatelje.

pa eto, ajde da zajedno pitamo vladu: koliko se izdvaja za kosovo? mogu tadic i jeremic da nam odgovore na to pitanje. ja ne znam.
drug.clan drug.clan 15:37 17.03.2009

Re: Predlog 2

corn mouth
A Tadic radi samo ono sto kaze vecina (mislim srba)...I cika dobrica...


i cika Matija i tata Ljubomir
baroniknez baroniknez 15:41 17.03.2009

Re: Predlog 2

drug.clan
corn mouth
A Tadic radi samo ono sto kaze vecina (mislim srba)...I cika dobrica...

i cika Matija i tata Ljubomir


kada bi znali koje stavove ima ljubomir mozda bi promenili misljenje, ali kazem - kada bi znali
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:56 17.03.2009

Re: Predlog 2

kada bi znali koje stavove ima ljubomir mozda bi promenili misljenje, ali kazem - kada bi znali

neke za kućnu upotrebu.
ako ne kažeš stav, kao da ga i nemaš.
baroniknez baroniknez 16:00 17.03.2009

Re: Predlog 2

Exitus Letalis
kada bi znali koje stavove ima ljubomir mozda bi promenili misljenje, ali kazem - kada bi znali

neke za kućnu upotrebu.
ako ne kažeš stav, kao da ga i nemaš.


cek malo nismo se razumeli, ovde tvrdim da ljudi ni ne znaju stavove ljubomira, jer da bi znali onda bi na primer primetili da su ti stavovi dijametralno suprotni od matijinih
drug.clan drug.clan 16:07 17.03.2009

Re: Predlog 2

baroniknez
Exitus Letalis


cek malo nismo se razumeli, ovde tvrdim da ljudi ni ne znaju stavove ljubomira, jer da bi znali onda bi na primer primetili da su ti stavovi dijametralno suprotni od matijinih


pa ko je rekao da su isti?

Zato je Boris hibrid, malo tatini malo matijini a ponajvise dobricinih.
baroniknez baroniknez 18:57 17.03.2009

Re: Predlog 2

Zato je Boris hibrid, malo tatini malo matijini a ponajvise dobricinih.


sve se najgore u njemu skupilo
Artur Dent Artur Dent 10:01 18.03.2009

Re: Predlog 2

d_sandic
Predlažem tebi, kao osvedočenom borcu za manjinske slobode, da se založiš da Srbi na Kosmetu dobiju osnovni set prava:- pravo na (dostojanstven) život- pravo na slobodu kretanja- pravo na rad i obrazovanjeKad im izdejstvuješ ova prava izmirenje računa im možda neće teško padati.

Ma jok, kreni ti, mi moramo ovde da se zalozimo da ta prava imaju gradjani u Srbiji. I to onom njenom delu na kome vlada Srbije vrsi vlast. Mi ne smetamo tebi, ti ne smetas nama, borba za prava svih traje, milina jedna.
d_sandic d_sandic 11:07 18.03.2009

Re: Predlog 2

To: Artur

1. Nisam se obraćao tebi. Predlog sam uputio autoru. Ne razumem, zbog čega misliš da si pozvan da mi baš ti odgovoriš?

2. Sam si priznao da vi ovde MORATE da... Dakle, ne da želite, hoćete, osećate potrebu... VI MORATE. I mi to znamo. Šta ćeš...
Artur Dent Artur Dent 10:14 19.03.2009

Re: Predlog 2

d_sandic
To: Artur1. Nisam se obraćao tebi. Predlog sam uputio autoru. Ne razumem, zbog čega misliš da si pozvan da mi baš ti odgovoriš?

"Sta te se samo tice?" Ako hoces nekoga nesto privatno da priupitas, imas privatne poruke. Ovo je javno mesto.

d_sandic

2. Sam si priznao da vi ovde MORATE da... Dakle, ne da želite, hoćete, osećate potrebu... VI MORATE. I mi to znamo. Šta ćeš...

Ah, pricacemo o semantici. Uvek volim kad oponent tamo krene, znaci da je ispusio sa svim ostalim argumentima.
Da, ja "moram" da se borim za ljudska prava i slobode, takva mi je priroda. Boreci se za tudje slobode, branim svoju, imas problem sa tim?
noboole noboole 11:29 17.03.2009

Moram da primetim

da kako se razvija dijalog na ovo blogu potseca vrlo na nacin na koji je DSS/ds vlada odgovarala na pitanja koja se nisu ticala njihove centralne teme. "Vi meni o tome, a strada Kosovo".

Mogao bi neko da reaguje.
Blade Runner Blade Runner 14:09 17.03.2009

Izgleda da je zakon potpuno pogresan

Ako je tacno ovo
religija u srbiji:

35% Agnostici
30% Ateisti
20% pravoslavni
5% katolici
5% zabunjeni
5% ostali

i ostale tvrdnje, kojih ovde ima dosta od pojedinih grupacija (AALDPP), da vernika ima tako malo, onda je ovaj zakon potpuno pogresan. Treba napraviti zakon koji stiti pravoslavne vernike (manjinu) od agnostika i ateista
technofetishist technofetishist 14:26 17.03.2009

Re: Izgleda da je zakon potpuno pogresan

taj zakon vec postoji, zove se zakon o crkvama i verskim zajednicama.
technofetishist technofetishist 14:47 17.03.2009

Re: Izgleda da je zakon potpuno pogresan

da li ti zaista mislis da je moj komentar bio ozbiljan?
pravima pravoslavnih vernika se bavi predlozeni zakon protiv diskriminacije, sasvim adekvatno.

Blade Runner Blade Runner 15:01 17.03.2009

Re: Izgleda da je zakon potpuno pogresan

sasvim adekvatno.

Da? A za one ostale koji su vecina nije adekvatno?
technofetishist technofetishist 15:14 17.03.2009

Re: Izgleda da je zakon potpuno pogresan

Blade Runner
Da? A za one ostale koji su vecina nije adekvatno?


molim? ne znam o cemu pricas. ko je to uopste rekao, osim crkve? ja svakako nisam.
zakon stiti prava i manjina i vecina adekvatno. to je i njegova poenta.

Blade Runner Blade Runner 15:49 17.03.2009

Re: Izgleda da je zakon potpuno pogresan

zakon stiti prava i manjina i vecina adekvatno. to je i njegova poenta.

Ne. Poenta je da stiti prava manjina od vecine.
baroniknez baroniknez 15:51 17.03.2009

Re: Izgleda da je zakon potpuno pogresan

Blade Runner
zakon stiti prava i manjina i vecina adekvatno. to je i njegova poenta.

Ne. Poenta je da stiti prava manjina od vecine.


ma kako god bilo i onako ce za jedno hiljadu ili milijardu godina udariti neki meteor u zemlju i svi cemo nestati
Blade Runner Blade Runner 16:01 17.03.2009

Re: Izgleda da je zakon potpuno pogresan

ma kako god bilo i onako ce za jedno hiljadu ili milijardu godina udariti neki meteor u zemlju i svi cemo nestati

wtf?
Lektorka Lektorka 15:01 17.03.2009

PUPS

Doduše, PUPS takođe šapuće o nekim amandmanima, ali veoma stidljivo.

kad god vidim to PUPS, ja ne mogu da se ne smejem, jer je na nemackom to rec cije je znacenje u skladu s onom nasom izrekom "dobar pasulj daleko se cuje". tako i ovaj PUPS-ov sapat, zar ne?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana