Марадона и Кустурица. Два Генија.

Radovan Nastić RSS / 14.03.2009. u 04:26

ГЕНИЈАЛАН ФИЛМ

 

 



Komentari (90)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vracarac92 vracarac92 08:31 14.03.2009

Sta reci,

Dva majstora svojih zanata.


Dušan Maljković Dušan Maljković 12:42 14.03.2009

Au Nastiću!

Ne bih ti bio u koži... Kad komentatori udare po Kustririci, koji je, btw, iako meni politički nesnosan, ipak značajan domaći režiser (makar i formalno: najnagrađivaniji na internacionalnom nivou), ima da se osećate kao da ste kamenovani, što često nije daleko od istine...
man ray loves me man ray loves me 12:48 14.03.2009

Re: Au Nastiću!

sto se mene tice, not at all. i meni je politicki nesnosan, ali ako je posle duge suse uspeo da napravi dobar film (nisam gledala), onda rock on.


Radovan Nastić Radovan Nastić 14:26 14.03.2009

Re: Au Nastiću!

Vračarac, pozdrav !!!

Maljkoviću, znaš da te gotivim, posebno kada začepiš histericima usta a onda se prave da ti se nisu suprotstavili svojim fenomenološkim fantazijama... Često poželim da se ubacim i podržim te - ali nema smisla jer ovde svratim na 3-4 dana...Ovo je sjajan film, iskreno mi se jebe za njegovo političko opredeljenje - Kusturičino, dok je Maradona sve lepo rekao u filmu... I o Foklandima, i o Kastru, o Bušu i americi, o engleskim kolonijalistima...a tek scena gde je sa Čavezom - pa ludilo !! :) A neće da kamenuje niko, ignorisaće - pa znaš da sam nekorektan politički - kao i ti...

Man Ray... Pogledaj film samo ako te zanima fenomen fudbalskog genija i njegovog odnosa prema politici i životu. Film je sjajan.
Posebno sam se oduševio što je u Kanu upoznao i nazvao bratom jednog od mojih životnih heroja - gvozdenog Majka...


adam weisphaut adam weisphaut 15:24 14.03.2009

Re: Au Nastiću!

Dušan Maljković
Ne bih ti bio u koži... Kad komentatori udare po Kustririci, koji je, btw, iako meni politički nesnosan, ipak značajan domaći režiser (makar i formalno: najnagrađivaniji na internacionalnom nivou), ima da se osećate kao da ste kamenovani, što često nije daleko od istine...

Puca server od salva napada
Radovan Nastić Radovan Nastić 15:55 14.03.2009

Re: Au Nastiću!

Adame, provalio te Maljković :):):)

ispao si glup u društvu, jbg.

biće bolje.

p.s. hvala što nas čitaš :):)
adam weisphaut adam weisphaut 16:04 14.03.2009

Re: Au Nastiću!

Adame, provalio te Maljković :):):)

04:26
SUB
14
MAR


Dušan Maljković 12:42 14.03.2009

Da, spremao sam se satima i satima za taj mučki napad i taman da pustim signal: Tora, Tora, Tora dolazi Maljković kao Zorge da razotkrije podmukli sneak attack
Nemoj da se sekiraš Nemanja mi je na tapetu kad peva o Dabi ili se bori protiv seljačke bune,a 'vako mogu samo s Brajanom da prozborim koju na temu, čisto zabave radi
Drugim rečima, baš me i ne interesuje previše
Radovan Nastić Radovan Nastić 16:08 14.03.2009

Re: Au Nastiću!

Počinje tekma, RTS2.

Budi čovek, priznaj da te provalio. Ovako je 0 - 2 za Maljkovića.

Ne bih te više zadržavao.

Prijatno :)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:48 15.03.2009

Re: Au Nastiću!

ispao si glup u društvu, jbg.


Nije problem ispasti glup u drustvu, zavisi od drustva to moze biti i privilegija.

jos jedan glupi u drustvu
Radovan Nastić Radovan Nastić 12:11 15.03.2009

Re: Au Nastiću!

Hvala na poseti :):)

libkonz libkonz 17:23 14.03.2009

Jesu genijalci

Maradona je najbolji fudbaler kog sam gledao, Kusturica najveći srpski reditelj, i u svetu cenjeno ime.
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:01 14.03.2009

Re: Jesu genijalci



Pojavljuje se i Manu Chao... Sjajno. On je stari Maradonin fan...

simkke simkke 22:39 14.03.2009

kakav jadan film

strava i užas....

Kusta je najveći naš reditelj, ali je i najveći ljakse od svih njih....i taj bosglish....jebote, kako ga nije blam. prži diega da kenja o politici, a onda se kesi na njegove glupe šale, ko neki štićenik laze lazarevića....jadno. uradio je sve da mi ogadi maradonu, ali nije uspeo...
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:12 14.03.2009

Re: kakav jadan film



ali, Dijego je politički aktivan još od Foklanda. Taj si deo filma prespavao.

Dalje, nije mu Kusta tetovirao portrete Čea i Kastra.

Ako misliš da su Maradonine šale glupe, onda mu i nisi neki fan.

Drago mi je da ti Kusta nije ogadio Dijega i njegovu borbu protiv neoliberalizma - neofašizma

I da, štićenici Laze su otpad društva ? Da ih pobijemo ?? Ne da ih lečimo ?? Sami su birali da budu bolesni ??

bravo care.





simkke simkke 23:37 14.03.2009

Re: kakav jadan film

Radovan Nastić
ali, Dijego je politički aktivan još od Foklanda. Taj si deo filma prespavao.Dalje, nije mu Kusta tetovirao portrete Čea i Kastra. Ako misliš da su Maradonine šale glupe, onda mu i nisi neki fan.Drago mi je da ti Kusta nije ogadio Dijega i njegovu borbu protiv neoliberalizma - neofašizmaI da, štićenici Laze su otpad društva ? Da ih pobijemo ?? Ne da ih lečimo ?? Sami su birali da budu bolesni ??bravo care.


bravo za tebe! magistrirao si vađenje iz konteksta.....jasno mi je zašto ti se sviđa film o FUDBALERU....šta, nisi znao da je Maradona zapravo bio fudbaler? prespavao si, care, ceo film....da da, foklandska ostrva, tetovaža če gevare...sjajno, sjajno...kako je Če igrao fudbal, za koga je navijao...za Boku, garant

našao si da mi natrljavaš na nos štićenike laze lazarevića insinuirajući da ih smatram za otpad društva. pogledaj kako Kusta tretira određena ljudska bića u ovom filmu. pogledaj kako prikazuje samog maradonu.

Bush je govno....Tačerka je kurva...ha ha, baš sam duhovit...ha ha...

old news...
Radovan Nastić Radovan Nastić 00:22 15.03.2009

Re: kakav jadan film

Maradona prikazuje samoga sebe.

Film se nije mogao emitovati bez njegovog odobrenja - znači, Maradoni je ok.

Šta je rekao za Avelanža, a šta za Blatera ?? Za kokain posle tekme sa Nigerijom ??

Ovo za Lazu - ne negiraš da su otpad društva, već napadaš Kustu. Nemam potrebe da ti natrljavam bilo šta, pa nisi mi ortak.

Mržnja prema Kusti te je ograničila da vidiš da ovo nije film o Maradoni FUDBALERU, već o Maradoni ČOVEKU.


Budi dobro, sve najbolje.

libkonz libkonz 00:25 15.03.2009

Re: kakav jadan film

ovo nije film o Maradoni FUDBALERU, već o Maradoni ČOVEKU.

simkke simkke 00:50 15.03.2009

Re: kakav jadan film

Radovan Nastić
Mržnja prema Kusti .


kad ovoliko pogrešiš u pretpostavci stvarno ne vredi diskutovati...sve najbolje i tebi
Radovan Nastić Radovan Nastić 07:08 15.03.2009

Re: kakav jadan film

sve je ok.

ovo je samo blog.

uživaj.
wukadin wukadin 15:21 16.03.2009

Re: kakav jadan film

Odličan blog, "druga strana" je junački odolevala, ali se dala iznervirati

Bush je govno....Tačerka je kurva...ha ha, baš sam duhovit...ha ha...


A ja bih rekao da si neUrozan. Što?!? Možda zato što je loše vreme... Pa da stvarno, nikako proleće... a možda zato što ne ide najbolje "demokratskom svetu".
A koliki nam je Dow danas?! Malo se oporavlja, ali državni dug USA neumitno raste. Nešto je i NATO zastao sa širenjem. Stvarno, imaš razloga biti neUroznim :)
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:58 16.03.2009

Re: kakav jadan film

''druga strana'' pošalje svoje najjadnije izaslanike :):) neće VIP da ''prlja'' ruke, ne znaju kako vetar duva :):)

Ma jadan onaj USA narod kada im Klintonka vodi paradu.
A ''amerima srbskim'' ostaje da pljuju po ostalima , kada ne mogu da hvale ''svoju'' ljubav...
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 02:26 17.03.2009

dragi radovane

posto te ja u najmanju ruku obozavam kao multimedijalnu licnost i zasta se sve zalazes, samo kazi da li te neko dira pa da ti pocistim blogic od nezeljenih faktora

Radovan Nastić Radovan Nastić 11:54 17.03.2009

Re: dragi radovane

hvala draga moja Lepa,

ali sve je ovo benigno, zezanje...

mada - moze lako da proradi Kajser Soze :):):)

poljubac :)
purenjak purenjak 13:40 17.03.2009

Re: kakav jadan film

Radovan Nastić
''druga strana'' pošalje svoje najjadnije izaslanike :):) neće VIP da ''prlja'' ruke, ne znaju kako vetar duva :):)Ma jadan onaj USA narod kada im Klintonka vodi paradu. A ''amerima srbskim'' ostaje da pljuju po ostalima , kada ne mogu da hvale ''svoju'' ljubav...


100% TACNO.U CENTAR.
Radovan Nastić Radovan Nastić 14:32 17.03.2009

Re: kakav jadan film

drago mi je da se slažemo, očigledno je oboma... a i ostalima :):)
radojicic92 radojicic92 23:13 14.03.2009

...




veceras gledam
ziveo Nasticu :)
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:21 14.03.2009

Re: ...



uživaj, živ bio !!
radojicic92 radojicic92 20:09 17.03.2009

Re: ...

gledao film, al' montira :)
carevi su i Maradona i Kusta
sad skocko kafu pa opet malo ovo
Radovan Nastić Radovan Nastić 22:36 17.03.2009

Re: ...

ha ha, tada vise nisam navijao za Gane, ali ALAL VERA :):):):)

pa ti znas sebi da ugodis :):)

pazi kada cu ostaviti da se ucita pa da pogledam i ja :):):)

p.s. mogu da zamislim na cemu su bili fudbaleri Bajerna, golman Harald Sumaher je napisao knjigu o dopingu u njihovoj reprezentaciji pa bio proteran iz Dojcland... Ali Augentaler bio jaci i od steroida :):)
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 01:45 15.03.2009

jedva

cekam da odgledam film.

kao sto rece nastic to je prica o coveku...a maradona je uvek bio vise od fudbalera.

simkke simkke 01:59 15.03.2009

Re: jedva

Lepa Radmilovic
cekam da odgledam film. kao sto rece nastic to je prica o coveku...a maradona je uvek bio vise od fudbalera.


jeste o čoveku, ali kom čoveku...u naslovu piše maradona, ali film nije o njemu...film je o "maradoni među rediteljima", a za potrebe snimanja filma o lažnom maradoni je zloupotrebljen pravi maradona...eh
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 02:05 15.03.2009

Re: jedva

ako nije jebao curku u filmu, onda je film o maradoni kao coveku.
simkke simkke 02:22 15.03.2009

Re: jedva

Lepa Radmilovic
ako nije jebao curku u filmu, onda je film o maradoni kao coveku.


pa, nije ćurku...ali jeste neke ćurane ...ne znam dal' se to računa
Radovan Nastić Radovan Nastić 07:12 15.03.2009

Re: jedva

važi simke, u pravu si :)

ok sada ? :):)

technofetishist technofetishist 16:56 15.03.2009

Re: jedva

kusturica je nekad bio jako dobar ('sjecas li se dolly bell', 'otac na sluzbenom putu'), ali i tad je bio daleko od 'najboljeg naseg rezisera', mada to i nije neki kompliment.
najbolji bi verovatno bio dusan makavejev, koji je jedini uz nesrecnog kusturicu uspeo da se probije do ozbiljnijeg medjunarodnog priznanja (preskocicu zilnika kog se, i pored zlatnog medveda, danas retko ko seca).

u svakom slucaju, nasa kinematografija genijalan film nije videla odavno. i nesto mi ne lici da ce skoro, s obzirom da se drzavne pare i dalje bacaju na novkovice, sotre, paskaljevice i slicne im.

Dušan Maljković Dušan Maljković 17:06 15.03.2009

Re: jedva

u svakom slucaju, nasa kinematografija genijalan film nije videla odavno. i nesto mi ne lici da ce skoro, s obzirom da se drzavne pare i dalje bacaju na novkovice, sotre, paskaljevice i slicne im.



libkonz libkonz 17:10 15.03.2009

Re: jedva

da se drzavne pare i dalje bacaju na novkovice, sotre, paskaljevice i slicne im.

kažu ko bliže vatri...
mada mi umetnik i blizina vatre nisu spojivi, ali šta da se radi.
man ray loves me man ray loves me 17:24 15.03.2009

Re: jedva

@technofetishist - slazem se s tobom, osim za paskaljevica. come on. on jeste medjunarodno priznat i ima jako dobre filmove.
ja bih svakako stavila paskaljevica posle makavejeva, a pre kusturice.
a zilnik je dobio fuckin drzavnu penziju! (zilnik i penzija u istoj recenici, how depressing.)
technofetishist technofetishist 18:02 15.03.2009

Re: jedva

"man ray loves me"
- slazem se s tobom, osim za paskaljevica. come on. on jeste medjunarodno priznat i ima jako dobre filmove.


ok, da, bolji je (bio) od novkovica ili sotre.
ali ne bih ga nazvao medjunarodno priznatim, koliko god retrospektiva u njujorku imao. naravno, nije poenta u nekakvoj slavi, vec pre u diskusiji: kada je poslednji put neki nas film napravio halabuku, pravu kontroverzu, kada je iznenadio ljude svojim kvalitetom, kada je osvojio nagrade koja nije na lepe oci (underground)?
man ray loves me man ray loves me 18:12 15.03.2009

Re: jedva

pa bure baruta je bilo sasvim ok ('98). inace ne znam. meni je stefan arsenijevic poluinteresantan, (na osnovu kratkih filmova, nisam gledala poslednji dugometrazni), osim njega nema nikog.

inace za paskaljevica, nije samo retrospektiva. bilo je par nagrada u veneciji i par nominacija u kanu i berlinu. daleko je to od sotre, ipak.
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 18:31 15.03.2009

mozete vi

da pricate koliko god hocete da ne volite kusturicu, ali on je jedan i jedini. jedinstven je i mozda i jedini preostali reziser 'starog kova' ....i ceske skole.
pored makavajeva, tu su velikani poput zike pavlovica, petrovica.

od novijih, pa izvinite sto vam se autorska dela ne svidjaju. sve sa svojim vremenom. cujem reci hvale od ljubitelja fila za azdahu, isto tako mladje generacije su se pronasle u 'zivot i smrt porno bande' od mladena djordjevica, dokumentariste, a ni charlston za ognjenku nije za bacanje.

moj izbor suptilne srpske kinematografije je 'sutra ujutru'
man ray loves me man ray loves me 18:39 15.03.2009

Re: mozete vi

slazem se da je otac na sluzbenom putu fenomenalan film, a dom za vesanje vizuelno prelep i dirljiv i poetican. ali to je sve. posle toga nema nista.
ne znam zasto ne volite paskaljevica. on bolje predstavlja cesku skolu od drugih, meni je varljivo leto omiljen domaci film ikada.
i goran markovic je bio dobar. uopste, osamdesetih godina smo imali dobar film.

btw, carlston za ognjenku jeste za bacanje, i to u istu kantu u kojoj se nalazi crni gruja.
simkke simkke 20:32 15.03.2009

Re: jedva

Radovan Nastić
važi simke, u pravu si :)ok sada ? :):)


care, u kom si fazonu?
ne radi se o tome ko je u pravu, vec ko je sta/kako video...
ti si video herojsku pricu o antiglobalizmu, ja sam video, po hiljaditi put, pricu o tome kako nam je neko drugi namestio "igru"...prosto mi je muka od toga (pa cak i ako je tacno, a dobar deo verovatno i jeste)...
maradonu sam video samo kao instrument. nije covek to zasluzio...
onako neukusno izvrgavati ruglu sve one likove iz animiranog dela filma, to moze i prosecan srednjoskolac. meni to govori koliko je Kusta nemocan u toj borbi protiv "velikih", a nesto sumnjam "da ne bi zalio da u toj borbi da i svoj zivot". nisam odustao od Kuste, iako je utanjio sa poslednjih par filmova, ali ovo je vec preterano...

ili ti mozda mislis da postoji samo jedan ispravan nacin da se dozivi ovaj film, tj. tvoj nacin?
technofetishist technofetishist 00:43 16.03.2009

Re: jedva

ok, treba dopuniti listu kvalitetnih sa goranom markovicem i zivojinom pavlovicem. potonji se definitivno pokazao sa "kad budem mrtav i beo". tu je negde i djordje kadijevic, valjda.

ali to je bilo nekad. danas, ovde ne postoje nikakva "autorska dela".

(dok u svetu film buja. ove godine je FEST uspeo da izbegne desetine nahvaljenih ostvarenja, a da opet budemo zadovoljni prikazanim; festival autorskog filma i slobodna zona tesko da su ikad bili bolji. i ima mesta za jos. mnoge filmove beogradska publika, izgleda, uopste nece imati prilike da vidi - a opet ce biti zadovoljna)


Tine i Radojka Tine i Radojka 02:31 16.03.2009

ciriklije pakalije kamalije

simkke
a za potrebe snimanja filma o lažnom maradoni je zloupotrebljen pravi maradona...eh

koji glumi maradonu
jel slavko stimac
Radovan Nastić Radovan Nastić 03:23 16.03.2009

Re: ciriklije pakalije kamalije

ha ha
man ray loves me man ray loves me 07:17 16.03.2009

Re: ciriklije pakalije kamalije

koji glumi maradonu
a koji glumi tineta i radojku?
Tine i Radojka Tine i Radojka 08:58 16.03.2009

Re: ciriklije pakalije kamalije

cia snajka
cia
Kazezoze Kazezoze 09:26 16.03.2009

Re: jedva

technofetishist
kada je osvojio nagrade koja nije na lepe oci (underground)?

onaj koji ovako neshto napishe verovatno nije shvatio underground.
to nije nishta neobichno, jer mnogi ga nisu shvatili, poshto im je teshko da shvate svet u kojem zhive.
chesto sam, one kojima se nije svideo film a misle da su ga razumeli, pitao najobichnije pitanje: kakva je uloga majmuna u filmu? jer majmun se nije u filmu nashao bez razloga...nisu bash bili ubedljivi u svom razumevanju.
pa evo isto pitanje i tebi.
@ nastic
dobar film, posebno mi se svideo deo kada objashnjava tango kroz bordel.
technofetishist technofetishist 13:45 16.03.2009

Re: jedva

najobichnije pitanje: kakva je uloga majmuna u filmu?


nemam ama bas nikakvog pojma. pitanje ti je, zapravo, bas do jaja genijalno. ti si to verovatno prokljuvio. i? odakle majmun tu?
Kazezoze Kazezoze 13:57 16.03.2009

Re: jedva

technofetishist
najobichnije pitanje: kakva je uloga majmuna u filmu?


nemam ama bas nikakvog pojma. pitanje ti je, zapravo, bas do jaja genijalno. ti si to verovatno prokljuvio. i? odakle majmun tu?

pa kako cesh znati kad nisi izashao iz podzemlja. ostat cesh ti josh dugo dole, sve su prilike.
mozhda jedino, ako se pojavi neki majmun da ti pokazhe kako da izadjesh, imash shanse. pa ti chekaj
Radovan Nastić Radovan Nastić 14:57 16.03.2009

Re: jedva

Film je po meni sjajan jer sagledava Maradonu iz svih uglova.
Zapravo, Maradona se daje iskreno.
Meni je najbolji deo gde prica o porodici, i kada mu zena kaze
na pitanje KAKO JE MARADONA SVE PREZIVEO, niko ne pita mene A KAKO SAM JA TO SVE PREZIVELA...
Kazezoze Kazezoze 16:27 16.03.2009

Re: jedva

Radovan Nastić
Film je po meni sjajan jer sagledava Maradonu iz svih uglova.
Zapravo, Maradona se daje iskreno.
Meni je najbolji deo gde prica o porodici, i kada mu zena kaze
na pitanje KAKO JE MARADONA SVE PREZIVEO, niko ne pita mene A KAKO SAM JA TO SVE PREZIVELA...

da, tu kusta upada u svoju macho zamku, jer mora priznati, pod uticajem neposredne iskrenosti kod maradone, koliko je ustvari malo znachaja pridavao zhenama. da, film bash govori o tome, kako ni novac, ni slava, a ni droga nisu uspeli unishtiti ono ljudsko u njemu. skoro dechachka ljubav prema dobrom u ljudima je sushtina filma.
man ray loves me man ray loves me 19:15 16.03.2009

Re: jedva

kakva je uloga majmuna u filmu?
uloga reditelja.
trilogy trilogy 15:31 17.03.2009

Re: jedva

kao sto rece nastic to je prica o coveku...a maradona je uvek bio vise od fudbalera.


kusturica je nekad bio jako dobar ('sjecas li se dolly bell', 'otac na sluzbenom putu'), ali i tad je bio daleko od 'najboljeg naseg rezisera', mada to i nije neki kompliment.
najbolji bi verovatno bio dusan makavejev, koji je jedini uz nesrecnog kusturicu uspeo da se probije do ozbiljnijeg medjunarodnog priznanja (preskocicu zilnika kog se, i pored zlatnog medveda, danas retko ko seca).



kada je osvojio nagrade koja nije na lepe oci (underground)?


Ovaj dokumentarac o Maradoni meni licno nije na nivou nekih prethodnih Kustinih filmova, ponajvise jer se nekako kroz citav film vidi da Kusta zeli da pokaze svoje ideje, a da ih stavi u usta Maradoni. MAradona se pokazao onakvim kakav sam mislio da jeste, mali priglupi neobrazovani momak, koji se nasao pod teretom ogromne popularnosti i doveden do nivoa bozanstva, i ne zna kako s time da se nosi. Citav politicki aspkt filma mi je nategnut do pucanja, a svi ostali dijelovi, koji Maradonu pokazuju kao porodicnog covijeka, prica njegove supruge, i narocito Maradonin nastup sa bendom su mi odlicni. u sustini, da je ovaj film radio neko drugi, niko na njega ne bi ni obratio paznju. Ovdje je Kusta odradio maestralno taj posao sto je praveci film o Maradoni, poznatom fudbaleri koji i dalje intrigira javnost, provukao ono sto je on sam, Kusturica htio da kaze, a Maradona je samo reklama da bi ovo sto vise ljudi vidjelo. Naravno, ovo nije Bozija istina, vec samo moje skromno misljenje.
Vec mi je postalo dosadno da se prepirem sa ostalim "poznavaocima filmske umjetnosti" koji o Kusti misle sve najgore. Kao, imao je dva dobra filma, a i ti nisu bas njegovi, vec Sidranovi. Dom za vjesanje je najljepsa prica o odnosu brata i sestre IKAD snimljena, ne samo kod nas, a UNDERGROUND je jedan od najvecih filmova svih vremena. To je to. Sve te price o palmama na lijepe oci i ostale gluposti, to sve macku o rep. Oba ta filma su genijalna, i to jesu i Kustini najbolji filmovi. Crna macka beli macor je izgleda malo neshvacen film, jer su ljudi ponovo ocekivali neku tesku pricu o teskom ciganskom zivotu u neimastini, ili su mali fasisticki ljudi u njima proradili jer se smatraju vecima od svakog ciganina, a dobili su nesto potpuno suprotno. Ovaj film najbolje funkcionise kao "podizac raspolozenja", kao zanimljiva raspjevana, polu - neozbiljna komedijica, i to je to. Sa njegovom "Mokra Gora" fazom, stvar je malo drugacija. I meni se cini da je malo igubio kompas, da se malo previse uzdaje u neku ideologiju, i to se narocito vidjelo kako je izgubio nit u "Zivot je cudo". Tu je imao veliku priliku da napravi novo remek djelo, ali ju je nekako ispustio, izgubivsi se u pravljenju "filozofije". Imao je odlicnu pricu, autenticne lokacije, fenomenalne glumce, ali ipak mu fali nesto, ne znam sta, da bi bilo remek djelo. To je trebalo da bude njegov ultimativni film o ratu u njegovoj zemlji, Bosni, ali je tu neophodnu beskompromisnost zamijenio limunadicom o ljubavi i cudima, i izgubio se. Ipak, u odnosu na sve snimljeno na ovim prostorima u zadnje vrijeme, i taj film je u samom vrhu. ZAVET mi je totalno bzvz, ali svakom se desi.
Sto se nasih novijih filmova tice, treba reci da je su nasi "praski djaci" ugasili, ako su ga ikad i palili. "Kordon", "Turneja", "Urnebesna tragedija","sjaj u ocima", "Optimisti", "San zimske noci", "Karaula" KA-ta-stro-fa. Pogotovo ovi ex yu medjudrzavni umjetnicki projekti, radjeni po nacionalnom kljucu u najbiljoj tradiciji fudbalske selekcije SFRJ. svi ti filmovi sa zadatkom, obnavljaci mostova, gluposti totalne.
Postoje dva filma koja predstavljaju najvise domete nase kinematografije, koji bi trebali da budu njena licna karta, ali se iz ovih ili onih razloga stalno preskacu. Mozda ne umjetnicare dovoljno. "Lepa sela" i "Rane" su dva filma koja su, uz underground, koji to do duse radi na potpuno drugi nacin, pecatirali vrijeme devedesetih, i predstavljaju vrhunske domete nase kinematografije. Sve sto treba, tu je. A ovi dinosaurusi, soc realisti, izazivaci samoubistava,borci protiv komunizma, i ostali Veliki Reditelji, to ko voli nek izvoli, mada malo boli.

Radovan Nastić Radovan Nastić 16:10 17.03.2009

Re: jedva

druže...
pošto vidim da si upućeniji u film nego u nogomet, nama, koji smo zbog istog i u tvorza išli - ko god da je napravio film o Maradoni, film bi bio sjajan.
Kako si samo podelio film na emotivnu Maradoninu stranu i političku - dobra vs loša. Pretpostavljam da ti nisu dragi njegovi politički stavovi, poštujem.
Ali Maradona je politički aktivan i tu nema natezanja. To je njegov teren. Gol rukom u čast svoje nacije koja ratuje sa protivnikom - šta ćeš uzvišenije od toga što je podario svojoj naciji. Naravno, shodno svojim mogućnostima.
Mislim da ne kapirate tetovaže. Ja ih imam 9. Svaka ima svoju priču. Imam i svog idola na ramenu. Ne tetoviraju se ljudi iz trenda - čast porno zvezdama, pederima i pevaljkama - već jer veruju u to nešto. TO NEŠTO ostaje zauvek na koži. Maradona je tetovirao svoja verovanja. Tajson u zatvoru isto.

MAradona se pokazao onakvim kakav sam mislio da jeste, mali priglupi neobrazovani momak

a zbog čega ?? zbog čega je priglup ?? neobrazovan - znaš i sam mnoge obrazovane koji uništavaju ljudsku vrstu, to je plus ??? Zdrav razum. Zdrav razum je u pitanju, a za to ti ne treba obrazovanje.

I da, Maradona nije poznat fudbaler. On je legenda.
trilogy trilogy 14:18 18.03.2009

Re: jedva

Prihvatam svoje greske. Npr. da je bilo ko drugi pravio film o Maradoni, vama, koji se zbog fudbala i u tvorza isli, on bi bio odlican. to je ok, i ja imam par slicnih tema. i naravno, Maradona je vise od poznatog fudbalera, i to je tacno.
Moj post se vecinom bavio filmom, domacim pogotovo, ali da malo pokusam i da odgovorim na ova fudbalsko psiholoska politicka pitanja. Ovo za odrednicu "priglup", za to nemam nikakvih dokaza, osim licnog utiska, a vec sam ranije rekao da on nije Bozija Istina. Sto se neobrazovanosti tice, ona je usko povezana sa vrstom politike kojom se aktivno i Maradona bavi. To jeste politika za neobrazovane, to jeste politika koja realnost zanemaruje, jer je ne poznaje. Zemlje latinske amerike prolaze sada kroz slicnu fazu, samo u malo promjenjenim okolnostima, kroz ono kroz sta smo mi prosli, sezdesetak godina ranije. MAradona u njihovom svijetu predstavlja onu vrstu heroja koju su u nasoj komunistickoj ikonografiji predstavljali Bosko Buha i slicni. I to sto je on neobrazovan ne predstavlja neku automatsku diskvalifikaciju, to samo dodaje povecanju identifikacije izmedju njega i vecine stanovnista tih latinoamerickih zemalja. Vecina tog stanovnista bi u svakom momentu mijenjala svoj zivot sa Maradonom. A Maradona, jedan od najpoznatijih antiglobalista, jeste to sto jeste, upravo zahvaljujuci globalizmu. Jesi li ti bio na toj cujenoj utakmici, kada se pojavila "Bozija ruka"? Jesi li ti bio kada su razgovarali on i Kastro? Zasto je on mogao toliko novca da uzme u fudbalskim klubovima u kojima je igrao? Globalizam je odgovor na sva ova pitanja. I bas se on nasao da nam objasni kako je to zlo. Da li bi ti volio da budes u zemlji u kojoj je na vlasti Cavez? Mozda je odgovor "da", i to je valjda demokratija. Ali svi ti mali i veliki latino diktatori, sa mozda izuzetkom Kastra, koji je autentican, ali kao takav, proizvod specificnih okolnosti, imaju samo jednog uzora, a to je Staljin. To nije drustvo u kome bih ja volio da zivim, to je prevazidjeno drustvo, i svaki korak ka n jemu je korak u nazad. A neobrazovanje, odnosno neznanje je to sto smanjuje mogucnost izbora lokalnom stanovnistvu. Maradona svojim ponasanjem, naravno ne sa umisljajem, mada sam siguran da mu nista u tom drustvu ne fali, daje za pravo lokalnim diktatorima da drze svoj narod u Undergroundu. Svo latino kurcenje smo mi vec imali u Srbiji ne tako davno, i onda, kada se i na njih kao i na nas sruci celicna kisa s neba, u bilo kom obliku, tada ce i Maradona i ostali koji su ga slusali da se pitaju gdje su pogrijesili. A tada ce biti kasno.
I evo, po cijenu da buden nazvan elitistom, sto mi nimalo nije blisko, da kazem da za mene filozofski ili politicki autoritet ne moze da bude nijedan demagog, bez obzira da li zna da igra fudbal, ili je dobar u pokeru. Njegov zivot moze biti nekome smijernica, moze se iz njega nesto nauciti, ali tako je sa velikim brojem javnih licnosti koji su se sa dna vinuli do zvijezda, i tako vise puta.
Sto se tetovaza tice. Naravno da je on tetovirao svoje idole, jer je on iskren. To mu niko ne spori. Ja zaista ne mislim da se on lazno predstavlja, siguran sam da sve sto radi radi iz ubijedjenja, samo mislim da su mu ubijedjenja pograsna, bez obzira koliko cool i sexy se cinila na prvi pogled.
Radovan Nastić Radovan Nastić 15:44 18.03.2009

Re: jedva

pa onda nema nesporazuma.

Ja verujem iskreno u Putina , Caveza i celu tu ekipu. Verujem u ideju iskonskog komunizma i iskonskog Hriscanstva.
Moj zivotni uzor je Ljubodrag Duci Simonovic. To ti mozda dovoljno govori.
Bosko Buha jeste heroj.

Ti i ja imamo samo razlicite politicke stavove, i to je ok.
Pa moj najbolji ortak je LDP.

Bitno je ne biti los covek.

Maradona. Talenat se placa. Genijalnost se placa.
Diktatorski rezimi - a sta je Amerika ???

Nema idealnog drustvenog uredjenja izuzev izvornog komunizma, koji je utopija.
Celicna kisa... pa mislim da je nece biti nigde gde si nabrojao... Prosla su ta vremena, nema jedne sile koja zlostavlja planetu...Ima ih nekoliko nasuprot te jedne ruinirane...
Kao sto Putin rece Busu nakon sto se Dzordz zabrinuo za Gruziju - BOLJE DA OBRISU SVOJE SLINAVE NOSEVE...

A film - nekome je dobar, nekome los. Postujem sve utiske.
Pozdrav druze...
trilogy trilogy 22:26 18.03.2009

Re: jedva

pa onda nema nesporazuma

Ti i ja imamo samo razlicite politicke stavove, i to je ok.


Bitno je ne biti los covek.


Nema idealnog drustvenog uredjenja izuzev izvornog komunizma, koji je utopija.


A film - nekome je dobar, nekome los. Postujem sve utiske.
Pozdrav druze...


To je to
Radovan Nastić Radovan Nastić 10:47 19.03.2009

Re: jedva

preporuka !! :)

ipsi ipsi 19:10 15.03.2009

;-)

Svakako

wukadin wukadin 15:33 16.03.2009

Re: ;-)

Odličan cert, posebno kad tako počinje sa himnom... nedostaje samo ono
ГОВОРИТ МОСКВА
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:53 16.03.2009

Re: ;-)

Meni ne bi smetalo - naprotiv.

Majka Rusija.
man ray loves me man ray loves me 07:12 17.03.2009

Re: ;-)

izvini, putin ti j*** kevu.
Tine i Radojka Tine i Radojka 08:31 17.03.2009

samo veselo

man ray loves me
izvini, putin ti j*** kevu.



Radovan Nastić Radovan Nastić 11:49 17.03.2009

Re: ;-)

sacekacu odgovor na pp.
wukadin wukadin 12:35 17.03.2009

Re: ;-)

Samo što je himna SSSR i sada Rusije ipak svetski brend svojom melodijom, a hispanosima bi teško nešto značilo saopštenje na ruskom, makar ono bilo istorijsko... Ako se dobor sećam ovde su na Dan Republike počeli saopštenjem o oslobađanju Berlina. Jednostavno, sa srpskog se ruski razume, sa španskog govornog područjka malo teže.

izvini, putin ti j*** kevu.


Kažem ja da smo neUrozni...

Uzgred, reče Čavez da ruski strateški bombarderi mogu kod njega kad god požele... Eto još jedne hispansko-ruske veze :)
Radovan Nastić Radovan Nastić 14:16 17.03.2009

Re: ;-)

pa ovo za KEVU jos cekam odgovor na PP... ne bi valjalo, ne bi valjalo....

Čavez i ekipa znaju šta rade... Svemu dođe kraj, tako i tiraniji zemlje slobodnih i domovine hrabrih...

Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:59 17.03.2009

Re: ;-)

man ray loves me
izvini, putin ti j*** kevu.


ma to su radili Klinton i Jeljcin zajedno ... i Bus bi da mu je Putin dozvolio ... Putin je Rusiji vratio dostojanstvo i samopostovanje ...
Radovan Nastić Radovan Nastić 22:28 17.03.2009

Re: ;-)

zaboravio si izdajicu Gorbacova, rasturio drzavu pa prima amricku penziju...i dobija noooobela.
man ray loves me man ray loves me 23:03 17.03.2009

Re: ;-)

ja se izvinjavam Radovanu, nisam mislila nista lose, a narocito mi nije palo na pamet kako ce biti shvaceno da njemu psujem majku. to je trebalo da bude najobicnija sala - on je rekao 'rusija je majka' a ja sam htela da kazem da putin unistava rusiju.
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:55 17.03.2009

Re: ;-)

hvala.

konacno neko kulturan na blogu da objasni da se ne ide djonom na coveka, vec samo na politicki stav.

pazi Man Ray... to je u ovom grotlu sujete retkost.

pozdrav, pa do citanja - uvek si dobrodosla.
man ray loves me man ray loves me 07:45 18.03.2009

Re: ;-)

da dodam jos nesto za ljude koji misle da sam 'anti-ruski' raspolozena. nisam. odusevila sam se pre jedno godinu dana kad sam gledala "višnjik" od čehova. delim njegove stavove. narocito na kraju glavna junakinja ima jedan monolog koji me oborio s nogu, kad vidi sta su napravili i kad se trudi da sebi objasni zasto.

(visnjik je o tome kako jedna ruska porodica dobije imanje u nasledstvo, ali moraju da preduzmu neke korake da ga zadrze. posto se svi ponasaju iracionalno, ne urade nista od onog sto treba, sve vreme se razvlace svadjama i komplikovanim igrama mucenja, i na kraju izgube visnjik. to je oda 'slovenskoj dusi', koja jasno pokazuje da je ona nastala ne na velikodusnosti i superiornosti, kao sto kaze mit, nego na nemoci, foliranju, patos-osecanjima i sebicnosti.)
gera92 gera92 11:15 18.03.2009

Re: ;-)

man ray loves me
da dodam jos nesto za ljude koji misle da sam 'anti-ruski' raspolozena. nisam. odusevila sam se pre jedno godinu dana kad sam gledala "višnjik" od čehova. delim njegove stavove. narocito na kraju glavna junakinja ima jedan monolog koji me oborio s nogu, kad vidi sta su napravili i kad se trudi da sebi objasni zasto.

(visnjik je o tome kako jedna ruska porodica dobije imanje u nasledstvo, ali moraju da preduzmu neke korake da ga zadrze. posto se svi ponasaju iracionalno, ne urade nista od onog sto treba, sve vreme se razvlace svadjama i komplikovanim igrama mucenja, i na kraju izgube visnjik. to je oda 'slovenskoj dusi', koja jasno pokazuje da je ona nastala ne na velikodusnosti i superiornosti, kao sto kaze mit, nego na nemoci, foliranju, patos-osecanjima i sebicnosti.)


Nisi valjda!?! Sta ces da radis ako te odruka neko, jbt?
Samo ti jos fali da procitas jos nekog, ili da odgledas neki balet, poslusas neku muziku, udjes u neku crkvu ili muzej...
Da ti nisam u kozi ako te provale na za to odgovornom mestu. To sto si ovih godinu dana, verovatno, klecala na kukuruzu - tesko da ce biti olaksavajuca okolnost.
gera92 gera92 21:01 16.03.2009

najvaznija vazna stvar na svetu

Imao sam srecu da Maradonu gledam i u zivo.
Najbolji fudbaler koji je ikada gurao krpenjacu.
Prva impresija je da od prirode nije dobio nista, a onda vidis da je dobio i vise od moguceg.

O filmu cu kada ga odgledam, ali sam siguran da cu se u mnogo cemu saglasiti sa Nasticem.
technofetishist technofetishist 23:08 16.03.2009

Re: najvaznija vazna stvar na svetu

sta li sam pa ocekivao kada se subjekt filma hvali makar koliko i film sam...
ljudi, ako toliko volite maradonu, pogledajte reprizu neke od njegovih utakmica.
Radovan Nastić Radovan Nastić 23:49 16.03.2009

Re: najvaznija vazna stvar na svetu

Na utakmicama - terenu - nema mu žene, tako da mi se reprize tekmi ne gledaju.

opet da ponovim, ovo je priča o čoveku, ne fudbaleru.

p.s. gledao na Marakani, ono 2-4 ili nešto drugo ??


gera92 gera92 10:53 17.03.2009

Re: najvaznija vazna stvar na svetu

Radovan Nastić

p.s. gledao na Marakani, ono 2-4 ili nešto drugo ??




Da, Radovane - tu sa Barcelonom.
Svi pricali kako je lobovao Diku, a meni vece majstorstvo bio onaj go koji je Cuftica dao glavom.
gera92 gera92 11:02 17.03.2009

Re: najvaznija vazna stvar na svetu

technofetishist
sta li sam pa ocekivao kada se subjekt filma hvali makar koliko i film sam...
ljudi, ako toliko volite maradonu, pogledajte reprizu neke od njegovih utakmica.


Sta mislis da ti ja repliciram u stilu da tebe ne treba da je briga koga ja glorifikujem, da me bas zabole uvo sta si ti ocekivao i da raspored aktivnosti mozes da pravis deci, ako ih imas?

Da bi napisao esej o Mona Lizi moras da elaboriras i Leonarda.
Radovan Nastić Radovan Nastić 12:18 17.03.2009

Re: najvaznija vazna stvar na svetu

imali smo mi naseg Maradonu / nekada sam navijao za Gane, posle presao na Banjicu /

na zalost, bagra ga nije htela nazad u klub, pa je lepo otisao u Vojvodinu i doneo im titulu...




gera92 gera92 13:30 17.03.2009

Re: najvaznija vazna stvar na svetu

Radovan Nastić
imali smo mi naseg Maradonu / nekada sam navijao za Gane, posle presao na Banjicu /

na zalost, bagra ga nije htela nazad u klub, pa je lepo otisao u Vojvodinu i doneo im titulu...






Te 1982. imali smo fantasticnu reprezentaciju (YU).
Dva najbolja igraca u zemlji su bili Milos Sestic iz Zvezde i Marko Mlinaric iz Dinama.
Miljanic, Milosevic ovdasnjeg fudbala, Seleta je drzao na klupi sve do momenta kad mu je Pantelic sa gola pomenuo uzu i siru familiju. ali je bilo kasno - bilo je vremena tek za jedan veleslalom, penal i pobedu od 1:0, koja je bila nedovoljna za nas a sasvim dovoljna da nam nesrecni Honduras pravi drustvo u prevozu za kuci.
Marka Mlinarica nije ni poveo u Spaniju...

Ako vec pravimo poredjenja sa najvecim, ovdasnji Maradona je ipak Sekularac, kome niko ne moze da uzme dres sa brojem 8 u imaginarnom najboljem timu svih vremena.
Radovan Nastić Radovan Nastić 14:28 17.03.2009

Re: najvaznija vazna stvar na svetu

Meni je to bilo prvo Svetsko koje sam pratio, imao 7 godina...

Dinamo je imao sjajnu ekipu - Zajec, Mlinarić, Bračun, braća Cvjetković, Deverić, Cico Kranjčar... Strašno. I finale našeg Kupa je te godine bilo spektakularno.

Ali uvek sam imao utisak da igramo ko pičke. Kao - jebemliga koje je to prvenstvo, pred kraj 90-ih, mrzi me da guglam, a sećanje dosade izbledelo - kada smo sa USA bili u grupi - kada su nam se namestili u poslednjoj tekmi, umesto da ih napunimo i odemo na lakog protivnika, mi igramo 1-0 /ako se ne varam.../ i naravno otkinu nas i pošalju kući.
Taj pičkast pristup igri sam uvek prezirao, zato ne mogu Zvezdi da oprostim Bari...ono je bruka za fudbal. Ali, računaju se titule.
Zato poštujem ekipu sa EP 1984-e, kada su nas Danci petardirali. Ali, Toma Ivković popizdi i krene van šesnaesterca napred, pa primi gol. Ali neka, imao je herca. Lud golman bio i ostao, mnogo ga gotivim.... A tek ona 2 - 3 protiv Francuza - tek kada smo ispali i teoretski, pokazali smo muda i zube.
Moguće da pogrešno razmišljam.

a Šekularca nisam uživo gledao, pa ne mogu da sudim. Samo o ovima koje videh licem u lice ...
technofetishist technofetishist 14:41 17.03.2009

Re: najvaznija vazna stvar na svetu

gera92
Sta mislis da ti ja repliciram u stilu da tebe ne treba da je briga koga ja glorifikujem, da me bas zabole uvo sta si ti ocekivao i da raspored aktivnosti mozes da pravis deci, ako ih imas?

Da bi napisao esej o Mona Lizi moras da elaboriras i Leonarda.


...
potpuno si promasio poentu. da li moras da elaboriras djokondu (samu zenu, leonardovog modela) da bi napisao esej o mona lizi? ne. nije u pitanju odnos izmedju umetnika i dela, vec izmedju dela i subjekta dela.

nista ne govoris o filmu ako ti je jedini stav da ti je maradona brate do jaja. onda bi bilo ciji i bilo kakav film o maradoni bio brate do jaja. sa druge strane, svaki film o, sta znam, hitleru bi automatski bio golo zlo, nemoralan i sta ti ne. subjekt (ili predmet) filma nema nikakve veze sa njegovim kvalitetom. zato i kazem da je ovde pre na delu ljubav prema maradoni (i u manjoj meri, prema kusturici) nego ikakav dostojan komentar na temu filma.

samo nemojte vise da ponavljate ono o FUDBALERU i COVEKU, jer ne znaci nista. maradona kao covek je manje-vise simpaticna seljacina. da nije bio fudbaler niko ne bi pravio dokumentarac o njemu.

no dobro, vidim vec da je ovo tema o fudbalu, o kom nemam nikakvog pojma. necu dalje da vam dosadjujem.
gera92 gera92 15:51 17.03.2009

Re: najvaznija vazna stvar na svetu




technofetishist


...
potpuno si promasio poentu. da li moras da elaboriras djokondu (samu zenu, leonardovog modela) da bi napisao esej o mona lizi? ne. nije u pitanju odnos izmedju umetnika i dela, vec izmedju dela i subjekta dela.



Sreca da ti znas sta sam ja hteo da kazem, i sreca da, verovatno, jedino ti znas sta si ti hteo da kazes...


technofetishist


...
necu dalje da vam dosadjujem.


Evo, to je ocigledan dokaz mog tvrdjenja da nema apsolutno izgubljenih slucajeva...
Svako, ponekad, ubode poentu.
Radovan Nastić Radovan Nastić 15:53 17.03.2009

Re: najvaznija vazna stvar na svetu



ne dosadjuješ, primamo i one koji su igrali lastiš...
gera92 gera92 16:10 17.03.2009

Re: najvaznija vazna stvar na svetu

Radovan Nastić
Meni je to bilo prvo Svetsko koje sam pratio, imao 7 godina...

Dinamo je imao sjajnu ekipu - Zajec, Mlinarić, Bračun, braća Cvjetković, Deverić, Cico Kranjčar... Strašno. I finale našeg Kupa je te godine bilo spektakularno.

Ali uvek sam imao utisak da igramo ko pičke. Kao - jebemliga koje je to prvenstvo, pred kraj 90-ih, mrzi me da guglam, a sećanje dosade izbledelo - kada smo sa USA bili u grupi - kada su nam se namestili u poslednjoj tekmi, umesto da ih napunimo i odemo na lakog protivnika, mi igramo 1-0 /ako se ne varam.../ i naravno otkinu nas i pošalju kući.
Taj pičkast pristup igri sam uvek prezirao, zato ne mogu Zvezdi da oprostim Bari...ono je bruka za fudbal. Ali, računaju se titule.
Zato poštujem ekipu sa EP 1984-e, kada su nas Danci petardirali. Ali, Toma Ivković popizdi i krene van šesnaesterca napred, pa primi gol. Ali neka, imao je herca. Lud golman bio i ostao, mnogo ga gotivim.... A tek ona 2 - 3 protiv Francuza - tek kada smo ispali i teoretski, pokazali smo muda i zube.
Moguće da pogrešno razmišljam.

a Šekularca nisam uživo gledao, pa ne mogu da sudim. Samo o ovima koje videh licem u lice ...



Druze, bile su to dve finalne utakmice - Zagreb 2:2 i Beograd 4:2. Klasici.
Sto se ostalog tice - ne razmisljas pogresno, samo si fajter.
Sekija sam i ja u zivo gledao samo kao veterana, ali mi je bila dostupna strasno bogata video arhiva, pa sam dopustio sebi pesnicku slobodu.
Radovan Nastić Radovan Nastić 16:19 17.03.2009

Re: najvaznija vazna stvar na svetu

znam, poluvreme u Beogradu 1-2 :):):) A onda se razgoropadili... Sjajne tekme.

ne znam zašto ukinuše 2 tekme u finalu ??? Da se engleska trava ne uništi ?

Sjajno što si gledao Šekija makar na traci. Ja upoznao Šeleta pre par godina, pravio emisiju za radio o njemu. Imao je problema sa čukom, a sparno vreme je bilo. Nije vadio pljugu, nije mogao bez nje - nadam se da je prestao. Koja konstitucija... Čudesno. Oniži, a telo bildera.
He, kada je protiv Želje predriblao ceo teren i dao gol...
Car.

A ovo danas gledam da bih se smejao. Bruka.
gera92 gera92 16:42 17.03.2009

Re: najvaznija vazna stvar na svetu

Radovan Nastić
znam, poluvreme u Beogradu 1-2 :):):) A onda se razgoropadili... Sjajne tekme.

ne znam zašto ukinuše 2 tekme u finalu ??? Da se engleska trava ne uništi ?

Sjajno što si gledao Šekija makar na traci. Ja upoznao Šeleta pre par godina, pravio emisiju za radio o njemu. Imao je problema sa čukom, a sparno vreme je bilo. Nije vadio pljugu, nije mogao bez nje - nadam se da je prestao. Koja konstitucija... Čudesno. Oniži, a telo bildera.
He, kada je protiv Želje predriblao ceo teren i dao gol...
Car.

A ovo danas gledam da bih se smejao. Bruka.


Voleo i da cirne... Bio strastveni pecaros...
On je zeznuo Borotu, golmana Partizana, i reko mu da izvede slobodnjak iz peterca na derbiju.
Kad je ovaj spustio loptu, Sele je ladno cusnuo u go.
Bilo je strasno hladno te zime, ali je tih 3:1 za Zvezdu na JNA opasno podiglo temperaturu...

Tebi je bar smesno, meni ni to. :(
Radovan Nastić Radovan Nastić 22:41 17.03.2009

Re: najvaznija vazna stvar na svetu

smesno mi jer ih gledam bez emocija - nepredvidivo je kako su utakmice namestene, pa nema favorita... uz lenje i psihoticne fudbalere.... imaju lose doktore, daju im pogresne igle u bulju - ovi umesto zelje za trcanjem izazivaju agresiju...
gera92 gera92 23:07 17.03.2009

Re: najvaznija vazna stvar na svetu

Radovan Nastić
smesno mi jer ih gledam bez emocija - nepredvidivo je kako su utakmice namestene, pa nema favorita... uz lenje i psihoticne fudbalere.... imaju lose doktore, daju im pogresne igle u bulju - ovi umesto zelje za trcanjem izazivaju agresiju...



Sve si reko, nema se sta dodati...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana