Beogradski Fantom po drugi put medju Srbima

nsarski RSS / 09.03.2009. u 17:27

Pošto je interesovanje za ''Beogradskog Fantoma'' u prethodnom blogu o njemu bilo poprilično, prilažem ovde nekoliko fotografija napravljenih u vreme fantomskih dešavanja. One će, nadam se, razjasniti i neka pitanja koja su se pojavila na ranijem blogu. Recimo:

CUB ' ''Ono sto sam ja cuo da je bio vlasnistvo nekog iz danske ambasade (da je imao danske table)''

CUB ''Druga verzija kaze da je imao nemacke table i da je bio od tenisera Ivka Plecevica ''

Pominjao se i G. Bregović kao vlasnik, itd.

Evo malo slika iz tog vremena. Pravljene su kao strip, da zadovolje ukuse ljubitelja tog žanra (Eat your heart out, JB! - ovo je sa moje police)

 

Fantom se misteriozno pojavljuje.

phantom3451.jpg

 

 

Fantom u akciji!

phantom3456.jpg

 

 

Identitet automobila, delimicno otkriven (table su nemačke) 

phantom3479.jpg

 

 

Kao svaki Betmen, ili Fantom, i nas je svoje vozilo drzao u bunkeru. Primetiti simbol vremena nacrtan na zidu.

phantom3488.jpg

Film će se premijerno prikazati u Sava Centru, 29. marta. Ove slike će, nadam se, podsetiti čitaoce bloga na fantomske dogadjaje od pre skoro 30. godina.

--------------------------------------------

Postavio sam slike u originalnoj veličini da bi pojedini detalji (lice vozača, recimo) mogli jasnije da se vide. 

 



Komentari (145)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Covek u belom Covek u belom 17:37 09.03.2009

Ciji li je auto?

Ova varijanta oko Plecevica deluje najverovatnije, mada i tu ima par nejasnoca. Zasto je auto koji je kupljen 1975. i posle cetiri godine jos uvek imao nemacke tablice. Jedna verzija kaze da je Plecevic prodao auto Niki Pilicu, a posto je Pilic posle povlacenja radio u Nemackoj to bi trebalo da objasni tablice.

Druga slika je najbolje, ona cuvena sa Vasom Opelom u krupnom planu. Inace kazu ljudi da ima slika gde se Vasa u Grockoj slikao sa 2 ribe pored porsea u sred bela dana.

P.S. Sarski, sredi rezoluciju slika, nisu dobro izasle (prva deluje razvucena, a druge 3 skupljene).
nsarski nsarski 17:39 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

P.S. Sarski, sredi velicinu slika, nisu dobro izasle.

Ja sam ih namerno ostavio da budu tako velike. Nadam se da ne smeta previse:)) (pogledaj moj PS)
Covek u belom Covek u belom 17:41 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

nsarski
P.S. Sarski, sredi velicinu slika, nisu dobro izasle.

Ja sam ih namerno ostavio da budu tako velike. Nadam se da ne smeta previse:)) (pogledaj moj PS)
Sorry mislio sam na oblik. :)
nsarski nsarski 17:51 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Sorry mislio sam na oblik. :)


OK, evo:







Blade Runner Blade Runner 17:52 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Pravis strip?
nsarski nsarski 17:55 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Pravis strip?

Pokusavam, ali nije bas mnogo uzbudljiv.
Covek u belom Covek u belom 17:56 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Inace prvi baloncic je ono Dzordzovo:
"Mene nikad nece uhvatiti!
A zasto te nece uhvatiti?
Sta ima mene da 'vataju majku ti ***** seljacku, aaa, sta ima mene da 'vataju :!: :?: :!: :?"
nsarski nsarski 17:59 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Covek u belom
Inace prvi baloncic je ono Dzordzovo: "Mene nikad nece uhvatiti! A zasto te nece uhvatiti? Sta ima mene da 'vataju majku ti ***** seljacku, aaa, sta ima mene da 'vataju :!: :?: :!: :?"

Dzordza su jurili "sest hiljada policajaca grada Cikaga", a ovog nesrecnika je jurilo "nekoliko desetina policajaca grada Beograda". Malo li je za ono vreme?
bindu bindu 19:05 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

nsarski
Pravis strip?

Pokusavam, ali nije bas mnogo uzbudljiv.


pa bilo bi uzbudljivo kad bi smo na kraju saznali ko je taj fantom .

ko je bio onda i ko je sada.

kad bolje razmislis i jeste neobicno za ono vreme da neko prkosi miliciji tako.

sobzirom da su ljudi voleli puno da bleje u to vreme.

jedonino ako nije bio neki od tatinih sinova.

on sam da nam kaze sta ga je navelo na tu ideju.

da li je bio naduvan ili je boi popio koju pre polaska u akciju.

cisto da znamo njegov state of art motiv..

ja licno nisam iz tog vremenskog tripa ali kapiram uzbudjenje.


da, zaboravih da dodam, i....ciji je auto na kraju ?

nsarski nsarski 19:45 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

sobzirom da su ljudi voleli puno da bleje u to vreme.

A danas ne bleje?
jedonino ako nije bio neki od tatinih sinova.

On je bio kradljivac i ljubitelj automobila. Osudjen je i kasnije je poginuo.
bindu bindu 19:55 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

A danas ne bleje?


cini mi se danas ljudi manje bleje.

i kradljivci imaju imena.

a bilo ih je i tatinih sinova koji su voleli brze aute.

m.m. naprimer

zao mi sti je poginuo.

danas bi mozda bio slavan.

mozda bi dobio ulogu u velikom bratu.
JJ Beba JJ Beba 20:46 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

danas bi mozda bio slavan.

on jeste slavan
margina je njegova carevina
ušao je u legendu - o njemu se pišu naučni radovi, snimaju filmovi, pišu blogovi
JJ Beba JJ Beba 20:54 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

kad bolje razmislis i jeste neobicno za ono vreme da neko prkosi miliciji tako.

bio je to masovan prkos, sa navijanjem i kokicama

sobzirom da su ljudi voleli puno da bleje u to vreme.

ovde se uvek bleji...ako pod blejanjem podrazumevaš izlazkeu kafane, kafiće, diskoteke, klubove, parkove, na tombolu.......svako vreme ima svoja mesta za ne raditi ništa što donosi kintu, ako tako definišemo blejanje
nema ništa loše u tome
blejačina je deo beogradskog šarma

tada smo svi išli na slaviju da bodrimo fantoma
možda je to bila klica onog šarma koja je onomad krasila građanske proteste u beogradu
Unfuckable Unfuckable 21:11 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

možda je to bila klica onog šarma koja je onomad krasila građanske proteste u beogradu

poprilično se slažem s ovim gledištem,
to je bila prva prava sprdačina s narodnom milicijom podržana od strane naroda tj potomaka naroda, mislim da je to moralo mnogo toga govoriti tadašnjim vlastodršcima
Lionsgate Lionsgate 21:27 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Unfuckable
možda je to bila klica onog šarma koja je onomad krasila građanske proteste u beogradu

poprilično se slažem s ovim gledištem,
to je bila prva prava sprdačina s narodnom milicijom podržana od strane naroda tj potomaka naroda, mislim da je to moralo mnogo toga govoriti tadašnjim vlastodršcima


Hmmm... po prici bliskih a starijih i aktivnih posmatraca to je pre bila zabava u stilu: nesto novo u BGD, StivMekKvin na BGD ulicama, porsche uzivo (tad si mogao da ga vidis jedino na stranicama slovenackog AutoMagazina) na tim istim ulicama. U sustini i sam Fantom je to radio zarad 5min velegradske slave...
Unfuckable Unfuckable 21:33 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

jeste, slažem se
ali gledati sve te kljunove kako se lože bezuspešno....
neprocenjivo
kult iskrene i bezuslovne ljubavi prema narodnoj miliciji odvajkada je usađen u hromozome naše,
kad se samo setim tekmi u Školskom - kada se zahebu pa dođu kljunovi iz VI da pikaju protiv "civila" - kaomalodaimobjasne....bratko, tada se "skidao" za dbalfu i onaj koji ga nikada nije igrao
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:33 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Lionsgate
Unfuckable
možda je to bila klica onog šarma koja je onomad krasila građanske proteste u beogradu

poprilično se slažem s ovim gledištem,
to je bila prva prava sprdačina s narodnom milicijom podržana od strane naroda tj potomaka naroda, mislim da je to moralo mnogo toga govoriti tadašnjim vlastodršcima


Hmmm... po prici bliskih a starijih i aktivnih posmatraca to je pre bila zabava u stilu: nesto novo u BGD, StivMekKvin na BGD ulicama, porsche uzivo (tad si mogao da ga vidis jedino na stranicama slovenackog AutoMagazina) na tim istim ulicama. U sustini i sam Fantom je to radio zarad 5min velegradske slave...

Није у питању каква је била перцепција самог починиоца или прва површинска реакција гледалаца. Бит је у самој идеји нарушавања уређеног поретка, узгред - нечим сасвим баналним.
Unfuckable Unfuckable 21:35 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Бит је у самој идеји нарушавања уређеног поретка

tačno
pa, kao i ono "A" po zidovima, koju frku su dizali zbog malo farbe
Blade Runner Blade Runner 21:36 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

нарушавања уређеног поретка, узгред - нечим сасвим баналним.

Sto banalnije to vece narusavanje.
Lionsgate Lionsgate 21:45 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Није у питању каква је била перцепција самог починиоца или прва површинска реакција гледалаца. Бит је у самој идеји нарушавања уређеног поретка, узгред - нечим сасвим баналним.

Ljudi su "narusavali" ideju poretka pevanjem zabranjenih pesama po kafanama ili svadbama, taksisti i ostali obicni gradjani su stavljali badnjak na kola, neki drugi snimali filmove ili pisali nedozvoljenu literaturu... a covek je maznuo necija kola i divljao po BGD ulicama, bas onako banalno.

Kad razmislis zasto je Srbiju sve ovo snaslo i zasto u Srbiji od raznih sporednih ili pogresnih stvari prave mitologiju ne budes daleko od istine kakav smo narod.

Ok, razumem ja da je nekima koji su tad imali 20 ili 25 godina to mega-giga dogadjaj, te godine su svima drage
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:01 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Lionsgate
Kad razmislis zasto je Srbiju sve ovo snaslo i zasto u Srbiji od raznih sporednih ili pogresnih stvari prave mitologiju ne budes daleko od istine kakav smo narod.

Ok, razumem ja da je nekima koji su tad imali 20 ili 25 godina to mega-giga dogadjaj, te godine su svima drage

Исправка: 15 година, Лаве.

Како ме је историја научила, знам да су људи протестовали против рата и скидајући се – баш банално – голи на улици. А овај наш порше драјвер ипак је више урбана легенда него некакав нови свенародни митско-косовски аутопревозник, тек једна епизода у ослобађању духа, како се то патетично каже. Tо ослобађање духа одвијало се и кроз ношење фармерица, слушање џеза или (мој пример) набавку вијетнамке. Е, да сам баш све то тако онда разумео, и нисам. Али није ствар у томе како сам ја то разумео, већ шта је то скривено значило и куда је водило.
Lionsgate Lionsgate 22:05 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

tačno
pa, kao i ono "A" po zidovima, koju frku su dizali zbog malo farbe

U kasarnama pocivse JNA je oficir za bezbednost posle dogadjaja iz 1981-ve imao za duznost da proveri da li je to A povezano sa tim dogadjajima... kad sam ja stigao na red da spricam zidove po kasarni Sava Kovacevic u Trebinju i oficiri su oguglali i punk je vec bio poprilicno mrtav.
benevolent benevolent 22:10 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

cini mi se danas ljudi manje bleje

Сигурно да мање блеје!
Више воле да понекад гурају ужарену бакљу службеном лицу у уста; или да штипачу земљакињиног дупета измене лични опис до коматозног стања. И за то добију бефел Врховног суда, или 1 Мил $.
Понекад се, не ретко, одваже да играјући српски рулет убију недужних неколико младића, или радника на превозу ноћних путника (таксисте) Ивице-Срце Моје- Јајета (покој му недужној души).
bindu bindu 22:12 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

o njemu se pišu naučni radovi, snimaju filmovi, pišu blogovi



fudge
Lionsgate Lionsgate 22:14 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Исправка: 15 година, Лаве.

E onda nisi mnogo stariji, mislio sam da si bar deceniju blizi penziji

Svaka generacija je imala svoj nacin ili dogadjaj kojim se bunila protiv sistema, 15-20 godina pre toga su se slusale daleke evropske radiostanice, kopirali holivudski junaci, odrzavale igranke, stvarali rock bandovi... ali je uvek (i sad je tako) jedini pravi nacin za prosecnog coveka da se ne pristane na sistem bio odlazak iz zemlje - lajtmotiv svih generacija od 2.svetskog rata na ovamo (setite se Grlom u jagode, Bala na vodi...).

Uostalom sistem nismo srusili mi, srusio se sam sa berlinskim zidom...
JJ Beba JJ Beba 22:15 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Lionsgate
Unfuckable
možda je to bila klica onog šarma koja je onomad krasila građanske proteste u beogradu

poprilično se slažem s ovim gledištem,
to je bila prva prava sprdačina s narodnom milicijom podržana od strane naroda tj potomaka naroda, mislim da je to moralo mnogo toga govoriti tadašnjim vlastodršcima


Hmmm... po prici bliskih a starijih i aktivnih posmatraca to je pre bila zabava u stilu: nesto novo u BGD, StivMekKvin na BGD ulicama, porsche uzivo (tad si mogao da ga vidis jedino na stranicama slovenackog AutoMagazina) na tim istim ulicama. U sustini i sam Fantom je to radio zarad 5min velegradske slave...

lione, ima i jedno i drugo, u zavisostu kome je šta bilo važno

ipak, okupljeni ljudi su skandirali fantomu i zajebavali pandure koji su uvek bili personifikacija vlasti (tada komunističke)
kao svakodnevni posmatrač događaja svedočim tako


i druga beogradka urbana legenda - begstvo Samija iz zoo vrta 1988. godine ima takvo tumačenje:
Sami je pobegao iz svog kaveza, pop'o se na drvo, policija je pokušavala da ga "skine" sa drveta, a okupljni ljudi su skandirali "ne damo te Sami", "ne silazi Sami" , nosili transparente na kojima je pisalo "sami mi samo sa tobom"
legende i služe da se tumače
mirelarado mirelarado 22:24 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Lionsgate
Kad razmislis zasto je Srbiju sve ovo snaslo i zasto u Srbiji od raznih sporednih ili pogresnih stvari prave mitologiju ne budes daleko od istine kakav smo narod.


Чини ми се да није добро баш из сваке епизоде која нам се у прошлости десила извлачити далекосежне закључке о ономе што нам се потом дешавало, а није ми јасно ни како се из приче о крадљивцу аутомобила, за коју многи ни тада нису знали, може схватити "какав смо народ".
benevolent benevolent 22:29 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Ј...ш ауто, па макар био и порше. Мислиш да је Фантома болео к...ц за то. Да је хтео да га украде, могао је добро да га утопи. Очигледно да га то није интересовало. Хтео је да се заје..., са системом за принуду.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:46 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Lionsgate
Predrag Brajovic
Исправка: 15 година, Лаве.

E onda nisi mnogo stariji, mislio sam da si bar deceniju blizi penziji.

Рикнеш ли, још једном, Лаве, надрљао сам: ето мене право у старачком дому!

А систем смо ипак срушили ми, додуше прилично климаво и невољко. А зашто? Па, о гравитацији се, рецимо, не гласа.
bindu bindu 23:18 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Колико ме је историја научила, знам да су људи протестовали против рата и скидајући се – баш банално – голи на улици.


What’s Happening in Vancouver?
Nude Cyclers Protest Ride on Carrall Street
July 30, 2007 · No Comments

Anti-Oil protesters rode through Carrall Street on Sunday to a shouting and cheering crowd. Hearing the commotion, I barely had time to get out my camera before they were gone. Quite a different atmosphere from the Tour de Gastown group of cyclists a short time ago!



Bus passengers, motorists and tourists on the street check out the cyclists in their peaceful protest ride.
nsarski nsarski 23:18 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Бит је у самој идеји нарушавања уређеног поретка, узгред - нечим сасвим баналним.

To i jeste sustina.
Najveci sistemi upravo padaju na banalnostima. "Banalnost ima paklenu snagu", govorio je Dusan Matic. I u braku, i u pojedinacnom zivotu, i u globalu.
Poetska istina se jos jednom pokazala kao vecno tacna.
nsarski nsarski 23:19 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

баш банално – голи на улици.

Ah, to je bilo vreme pre SIDE! Zvali su se streakers.
A sada i SEKA ima SIDU.

Evo slike tog vremena - Dejvid Niven na dodeli Oskara, a jedan streaker iza njega tera svoj sou.

Lionsgate Lionsgate 23:30 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

To i jeste sustina.
Najveci sistemi upravo padaju na banalnostima. "Banalnost ima paklenu snagu", govorio je Dusan Matic. I u braku, i u pojedinacnom zivotu, i u globalu.
Poetska istina se jos jednom pokazala kao vecno tacna.


Nas sistem nije pao na banalnostima, pao je sa berlinskim zidom... kad vise nije bilo Velikog Brata ni nasa Narodna Milicija nije mogla da ga ocuva. 10 godina starijima su igranke na Kalisu bile ono sto je generaciji gospon Nsarskog bio Fantom a mojoj... stvarno sta je mojoj bio Fantom? Hmm... meni licno je recimo bio dogadjaj na danasnji dan, pre 18 godina ili mozda bezanija od mobilizacije oktobra-novembra 1991. Nekima su demonstracije iz 96-te a nekom opet 5.oktobar...
nsarski nsarski 23:36 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

pao je sa berlinskim zidom

Znaci, berlinski zid nam je podupirao Bratstvo i Jedinstvo? (Ja zaista nemam misljenje o tome, samo pitam.) Secam se da sam 1982. mom guruu, Ameru, rekao da postoji velika mogucnost da izbije rat u Yu. On nije verovao, i stalno tvrdio da je takva stvar nemoguca u Evropi... E, posle mnogo godina se i on setio toga.
bindu bindu 23:42 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Secam se da sam 1982. mom guruu, Ameru, rekao da postoji velika mogucnost




Lionsgate Lionsgate 23:52 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

On nije verovao, i stalno tvrdio da je takva stvar nemoguca u Evropi..


A samo godinu dana ranije Bercek je pevao: "Ja cu biti Slobodan (Milosevic)!".... kako vidovit covek


bindu bindu 23:56 09.03.2009

Re: Ciji li je auto?

benevolent
Ј...ш ауто, па макар био и порше. Мислиш да је Фантома болео к...ц за то. Да је хтео да га украде, могао је добро да га утопи. Очигледно да га то није интересовало. Хтео је да се заје..., са системом за принуду.



hocemoli sazanti ime tog fameoznog fantoma na kraju...znas ono pera peric ili sl.

ah da i ciji je fameozni auto,zaboga vec jedanput ako ce neko da kaze.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 00:17 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

iz prošlog bloga o fantomu:
Vladan Vasiljević, entuzijasta za brze automobile, koji je po izlasku iz zatvora, neko vreme kasnije, poginuo u saobraćajnoj nesreći.
nsarski nsarski 00:18 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

hocemoli sazanti ime tog fameoznog fantoma na kraju

Vlada Velisavljević.
ciji je fameozni auto

tenisera Ivka Plecevica
bindu bindu 00:39 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

nsarski
hocemoli sazanti ime tog fameoznog fantoma na kraju

Vlada Velisavljević.
ciji je fameozni auto

tenisera Ivka Plecevica


nisam ukapiro da si vec piso ovaj blog
nsarski nsarski 00:44 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

nisam ukapiro da si vec piso ovaj blog

Nisam ovaj. Jedan malo drugaciji - ovo je "po drugi put".
nsarski nsarski 00:59 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

bindu
Secam se da sam 1982. mom guruu, Ameru, rekao da postoji velika mogucnost





Moj guru nije ni nalik tome. Ja vise imam poverenja u ovakve ljude, sorry:


Jednom cu da napisem blog o njemu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:04 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

nsarski
o njemu.

Извињавам се, dottore, nome e cognome? (Како оно беше – ја бих ипак да потрчим пред руду, радозналац сам, шта ли?)
nsarski nsarski 01:07 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Извињавам се, dottore, nome e cognome? (Како оно беше – ја бих ипак да потрчим пред руду, радозналац сам, шта ли?)

Herman Northrop Frye.
filvas filvas 01:08 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Blade Runner
нарушавања уређеног поретка, узгред - нечим сасвим баналним.

Sto banalnije to vece narusavanje.

Ovo je tako dobro primeceno. Bravo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:16 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

nsarski
Herman Northrop Frye
Не знам му лик... Имали смо и ми једног сјајног: Светозар Петровић. Један од ретких које би човек могао пригрлити за гуруа. Но, мислим да ти је тај измакао.
bindu bindu 01:28 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

nsarski
bindu
Secam se da sam 1982. mom guruu, Ameru, rekao da postoji velika mogucnost





Moj guru nije ni nalik tome. Ja vise imam poverenja u ovakve ljude, sorry:


Jednom cu da napisem blog o njemu.



no hard feeling...samo,ovaj gospodin nije "guru".

on je neki akademski svecenik.

to je vec nesto drugo.

inace lici na mog pradedu.

ovo je guru...nije moj ali je guru..

ps, evo cvetic za tvog ucitelja;
nsarski nsarski 01:55 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

samo,ovaj gospodin nije "guru" ovaj je neki akademski svecenik.

Well, znas kako je, u Kanadi se postuje kraljevska tradicija oblacenja, a on je bio dekan Viktorija Koledza na U. Toronto.
Guru, koliko znam, znaci duhovni ucitelj - a ti mogu da budu svakojakog izgleda. Nikakve specifikacije pojavnog oblika ne postoje.
mirelarado mirelarado 02:00 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Predrag Brajovic
Светозар Петровић. Један од ретких које би човек могао пригрлити за гуруа.


О Свети Петровићу би ти могао да напишеш. Професор за памћење.
nsarski nsarski 02:03 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

О Свети Петровићу би ти могао да напишеш.

I ja mu to stalno govorim, a on opet - oktombar! Hvala, uclanila si se u klub nagovaratelja (za sada nas ima dvoje, gordanatz je zauzeta).
bindu bindu 02:07 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

nsarski
samo,ovaj gospodin nije "guru" ovaj je neki akademski svecenik.

Well, znas kako je, u Kanadi se postuje kraljevska tradicija oblacenja, a on je bio dekan Viktorija Koledza na U. Toronto.
Guru, koliko znam, znaci duhovni ucitelj - a ti mogu da budu svakojakog izgleda. Nikakve specifikacije pojavnog oblika ne postoje.


duhovni da. nacin prenosenja znaja sa gurua na ucenika treba da bude "transendentalan".
taj nacin je mnogo tezi.


Herman Northrop Frye, CC, FRSC (July 14, 1912 – January 23, 1991), a Canadian, was one of the most distinguished literary critics and literary theorists of the twentieth century.

Frye gained international fame with his first book, Fearful Symmetry, (1947), which led to the reinterpretation of the poetry of William Blake. His lasting reputation rests principally on the theory of literary criticism that he developed in Anatomy of Criticism (1959), one of the most important works of literary theory published in the twentieth century. American critic Harold Bloom commented at the time of its publication that Anatomy established Frye as “the foremost living student of Western literature.”[1] Frye's contributions to cultural and social criticism spanned a long career during which he earned widespread recognition and received many honours.

love blake....of course

nsarski nsarski 02:12 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Ovaj tip na slici nema veze s njim. (Mislim, mozda mu je bio student, ili stogod, ili se mozda isto zove). Ja ga pamtim u izdanju koje sam ilustrovao.
U ranijim verzijama ovako:
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:14 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

nsarski
... a on opet - oktombar!

Мислим да ће ми нсарски овај октомбар све до семптембра набијати на нос.

Уосталом, један сликар, научник и писац су сада на реду, баш је једног од њих dottore недавно спомињао.
bindu bindu 02:27 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Ovaj tip na slici nema veze s njim.


ja isla na wiki i nasla ovoga.hahaha/ jel to moguce.


nsarski nsarski 02:32 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

hahaha/ jel to moguce.

Pa nemoguce je da tako izgleda neko ko je rodjen 1912. i da je pri tome mrtav.
ja isla na wiki

Ja isao u Toronto:)))
nsarski nsarski 02:33 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

један сликар, научник и писац су сада на реду

You have our ears.
bindu bindu 02:40 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

nsarski
hahaha/ jel to moguce.

Pa nemoguce je da tako izgleda neko ko je rodjen 1912. i da je pri tome mrtav.


pa otkud ja znam da je tvoj ucitelj ziv, jos pri tom; a gde to ja mogu da procitam o njemu u ovakvoj brzini u kojoj ja radim.
hocu da kazem odgovaram na email i na phonu sam sa dvoje ljudi i pratim sa paznjom tvoj blog.
i gde smo sada sa Herman Northrop Frye,???
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:44 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

nsarski
један сликар, научник и писац су сада на реду
You have our ears.

За тебе ће то бити лабиринтска репетиција, додуше са предигром.
bindu bindu 02:45 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

ja isla na wiki
Ja isao u Toronto:)))


uz to jos i lice.

umirem od smeha,
thanx za ovo bas sam bila u nekom bedaku.

nsarski nsarski 02:52 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

hocu da kazem odgovaram na email i na phonu sam sa dvoje ljudi i pratim sa paznjom tvoj blog.

Eto sta ostane od coveka kad iz njega ispari kapitalizam!
mirelarado mirelarado 02:52 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

nsarski
О Свети Петровићу би ти могао да напишеш.
Hvala, uclanila si se u klub nagovaratelja (za sada nas ima dvoje, gordanatz je zauzeta)



Није тачно, наговарачки тим броји мнооого више чланова и делује вредно и усаглашено, ниси ти то добро пратио.
nsarski nsarski 03:00 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Није тачно, наговарачки тим броји мнооого више чланова и делује вредно и усаглашено, ниси ти то добро пратио.

Da, tacno, generalnih nagovaraca - nagovaraca opste prakse - ima vise. Ali ovo za S. Petrovica je manje znano (joooooj, sto volim arhaizme!).
bindu bindu 03:16 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

nsarski
hocu da kazem odgovaram na email i na phonu sam sa dvoje ljudi i pratim sa paznjom tvoj blog.

Eto sta ostane od coveka kad iz njega ispari kapitalizam!



da, eto bas nista.
al smo ti zato nafilovali blog...
mozda cak inspirisali;
i jos se zahvalili sto si nas uveseljavao....
i tako to.

isprazni se covek i onda bude prazan.


evo malo muzikice

Unfuckable Unfuckable 06:39 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

Ok, razumem ja da je nekima koji su tad imali 20 ili 25 godina to mega-giga dogadjaj, te godine su svima drage



Brajoviću, mislio je na tebe - garanT
benevolent benevolent 08:32 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

ljudi su skandirali fantomu i zajebavali pandure koji su uvek bili personifikacija vlasti (tada komunističke)

Домановићево и Нушићево стваралаштво је добило продужена дејства појавом Фантома, а вратило се, супротно еволуцији, Самијевим мајмунисањем. Једино је још достојан сатирач ј Рамбо-Ранко Амадеус.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 12:43 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

JJ Beba

Sami je pobegao iz svog kaveza, pop'o se na drvo, policija je pokušavala da ga "skine" sa drveta, a okupljni ljudi su skandirali "ne damo te Sami", "ne silazi Sami" , nosili transparente na kojima je pisalo "sami mi samo sa tobom"legende i služe da se tumače


Tako da se može zaključiti i da je majmun pobegao iz vrta jer se bunio protiv tiranina njegovog sistema i
policije, kao njegov idol - beogradski fantom, borac protiv Titove diktature.

A mozda im se obojci samo malo prihebalo?
benevolent benevolent 15:48 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

A mozda im se obojci samo malo prihebalo?


Баџо, у праву си, надам се да стојиш узлазно стрмоглаво!
JJ Beba JJ Beba 16:33 10.03.2009

Re: Ciji li je auto?

benevolent
ljudi su skandirali fantomu i zajebavali pandure koji su uvek bili personifikacija vlasti (tada komunističke)

Домановићево и Нушићево стваралаштво је добило продужена дејства појавом Фантома, а вратило се, супротно еволуцији, Самијевим мајмунисањем. Једино је још достојан сатирач ј Рамбо-Ранко Амадеус.

možda će se dr Ivan Kovačević napeti i pozabaviti se i tim trilingom
kad već niste pazili na času i prolom blogu - dr Ivan Kovacevic, Semiologija mita i rituala , 2001,
ivana23 ivana23 17:41 09.03.2009

Bolje?



Mislim da se nsarski malo igra...
nsarski nsarski 17:45 09.03.2009

Re: Bolje?

Mislim da se nsarski malo igra...

Malo?!
ivana23 ivana23 17:49 09.03.2009

Re: Bolje?

nsarski
Mislim da se nsarski malo igra...
Malo?!

OK, malo vise...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:41 09.03.2009

Starosni limiti bloga

Ove slike će, nadam se, podsetiti čitaoce bloga na fantomske dogadjaje od pre skoro 30. godina.

Uvek sam se pitao kojih su godina članovi i posetioci bloga b92, dakle koji je prosek godina.

Nsarski, mene kao čitoca bloga ti jesi potsetio na fantomske događaje od pre 30, i rekao bih i više od 30 godina,.Tih godina sam, naime, bio student u bgd, al baš me interesuje koga si još podsetio.
Oću, reći na muci se poznaju junaci:
nsarski nsarski 17:45 09.03.2009

Re: Starosni limiti bloga

Oću, reći na muci se poznaju junaci:

Bilo je vise komentatora koji su pricali da su bili ocevici tih dogadjaja. A bilo je i onih koji su se zalili da ih mama nije pustala napolje tako kasno uvece:)
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:47 09.03.2009

Re: Starosni limiti bloga

Ima valjda i onih koji su to čuli kao urbanu legendu, jer i ovi koje mama nije puštala napolje tako kasno uveče, sada su u prošli krizu srednjih godina.:)
nsarski nsarski 17:49 09.03.2009

Re: Starosni limiti bloga

sada su u prošli krizu srednjih godina.:)

Speak for yourself, Jeremaya!
Covek u belom Covek u belom 17:52 09.03.2009

Re: Starosni limiti bloga

Vojislav Stojković
Ima valjda i onih koji su to čuli kao urbanu legendu, jer i ovi koje mama nije puštala napolje tako kasno uveče, sada su u prošli krizu srednjih godina.:)
Taj sam (i za prvo i za drugo), a mama me nije pustala jer sam imao problema sa dubkom :).
Budimac Budimac 18:42 09.03.2009

Re: Starosni limiti bloga

Speak for yourself, Jeremaya!

gordanac gordanac 18:44 09.03.2009

:))


nsarski
sada su u prošli krizu srednjih godina.:)

Speak for yourself, Jeremaya!

Kazezoze Kazezoze 18:57 09.03.2009

Re: :))

nsarski

sada su u prošli krizu srednjih godina.:)


Speak for yourself, Jeremaya!

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:48 09.03.2009

Re: Starosni limiti bloga

nsarski
sada su u prošli krizu srednjih godina.:)

Speak for yourself, Jeremaya!

Budimac
Speak for yourself, Jeremaya!


gordanac

nsarski
sada su u prošli krizu srednjih godina.:)

Speak for yourself, Jeremaya!


Kazezoze
nsarski

sada su u prošli krizu srednjih godina.:)


Speak for yourself, Jeremaya!



Volim kad se ljudi smeju.
Lionsgate Lionsgate 20:46 09.03.2009

Re: Starosni limiti bloga

A bilo je i onih koji su se zalili da ih mama nije pustala napolje tako kasno uvece:)


Istina je da smo tad morali da pruzamo debelo obrazlozenje roditeljima ako zaglavimo do 9 uvece napolju...
A isto tako je i istina da je centar tih godina bio nesto daleko preko Save, znalo se samo za Knez i za Marakanu buduci kum mi Buca i ja smo tako sa 11 godina zalutali u Cika Ljubinoj trazeci Hitachijevu konsignaciju, cisto da malo naparimo oci... Slavija je bila nesto na granici nepoznatog sveta.
Unfuckable Unfuckable 20:48 09.03.2009

Re: Starosni limiti bloga

Slavija je bila nesto na granici nepoznatog sveta.

tačno.
rembo rembo 22:12 09.03.2009

Smeker,a ne sminker!

nsarski
Oću, reći na muci se poznaju junaci:Bilo je vise komentatora koji su pricali da su bili ocevici tih dogadjaja. A bilo je i onih koji su se zalili da ih mama nije pustala napolje tako kasno uvece:)

Tip i nije bio neki Fandjo,ali je imao dovoljno drskosti da prkosi pubovima koji su ni krivi ni duzni bivali smesni.Oni su ga jurili u ficama i tristacima...Na kraju se skucao bez veze...Ali,otisao je u urbanu legendu,koja i danas traje i greje srca mnogih njegovih savremenika...Njega odavno nema,ali je Beogradski fantom pozitivna prica beogradske carsije,jer tip je bio smeker,a ne sminker!
rembo rembo 22:18 09.03.2009

Re: Starosni limiti bloga

Unfuckable
Slavija je bila nesto na granici nepoznatog sveta.tačno.

Pa,i nije tacno.Na Slaviji je bio cuveni bioskop Slavija!
JJ Beba JJ Beba 22:23 09.03.2009

Re: Starosni limiti bloga

Slavija je bila nesto na granici nepoznatog sveta.

pa vama iz Zemuna Slavija je bila nedostižna


mistsko mesto

valjalo je s dobrim razlogom ići u beograd
Lionsgate Lionsgate 23:09 09.03.2009

Re: Starosni limiti bloga

pa vama iz Zemuna Slavija je bila nedostižna


mistsko mesto

valjalo je s dobrim razlogom ići u beograd

Jeste, tako nesto... pandan pomenutom bioskopu Slavija je bio bioskop Sloboda, Kozaru je menjao Central a 22.oktobar Jedinstvo, SKC je dublirao Pinki. Ako je covek ( od 12-13 godina zivota) zeleo malo avanture zapuca do Jugoslavije u starom Merkatoru, a 84-rkom se islo do dalekog i groznog Zelenjaka... e to je tek bila avantura, kó iz danasnjih reality show-ua

Doduse, tih godina su bile u modi i shorke izmedju skola-krajeva (eto povoda da se predje reka) mada sam ja isao u finu (becku) skolu...
JJ Beba JJ Beba 23:21 09.03.2009

Re: Starosni limiti bloga

a 84-rkom se islo do dalekog i groznog Zelenjaka... e to je tek bila avantura, kó iz danasnjih reality show-ua

hahaha
svi moji zemunci imaju iste traume


SKC je dublirao Pinki.

bilo nešto i u Crnoj mački? kolko se sećam
.
ipak, 1. januari u Zemunu su nedostižni
i danas su
nsarski nsarski 23:23 09.03.2009

Re: Starosni limiti bloga

Volim kad se ljudi smeju.

To je i poenta, Jeremaya!
Lionsgate Lionsgate 23:45 09.03.2009

Re: Starosni limiti bloga

bilo nešto i u Crnoj mački? kolko se sećam

Ja se Mace secam tek kasnije, 80-tih tamo posigurno nicega specijalnog nije bilo... 90-tih je dosla u privatnicke ruke i postala blues mesto ( poceci grupe Hush i Ane Popovic recimo - sad ce da iskoci chika Kaze )

Povodom odlazaka preko reke je izgledalo ovako: izadjete iz 84-rke, odete ispred velike karte Beograda na Zelenjaku (hvala GSP-u za istu), nadjete ulicu i autobusku liniju koja vodi do tamo ( zamislite mrak kada morate da presednete do Banovog Brda recimo) i nastavite putovanje...

Zezam se, imao sam dedu na Vracaru i majka me je godinama vodila vodila sa njom u posete, ruta je stvarno bila do Zelenjaka, pa Prizrenskom, Marsala Tita, Njegosevom do Kalenica... bio sam poprilicno mali pa mi je Slavija nekako promakla u tim godinama. Ponovo sam je otkrio tek par godina posle Fantoma i njegove voznje, naravno po povratku sa Marakane
filvas filvas 01:17 10.03.2009

Re: Starosni limiti bloga

pa vama iz Zemuna Slavija je bila nedostižna


mistsko mesto

valjalo je s dobrim razlogom ići u beograd

Za mene je Zemun i dalje mitsko mesto gde zive Zemunci.
hogubadagri hogubadagri 01:49 10.03.2009

Re: Smeker,a ne sminker!

rembo
nsarski
Oću, reći na muci se poznaju junaci:Bilo je vise komentatora koji su pricali da su bili ocevici tih dogadjaja. A bilo je i onih koji su se zalili da ih mama nije pustala napolje tako kasno uvece:)

Tip i nije bio neki Fandjo,ali je imao dovoljno drskosti da prkosi pubovima koji su ni krivi ni duzni bivali smesni.Oni su ga jurili u ficama i tristacima...Na kraju se skucao bez veze...Ali,otisao je u urbanu legendu,koja i danas traje i greje srca mnogih njegovih savremenika...Njega odavno nema,ali je Beogradski fantom pozitivna prica beogradske carsije,jer tip je bio smeker,a ne sminker!



Gde nije bio Fandjo kad je znao da vozi ovaj auto brzo retko kome je uspevalo. Najboljim vozacima tog vremena se cesto desavalo da izgube kontrolu nad onim autom.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 06:34 10.03.2009

Re: Starosni limiti bloga

nsarski
Volim kad se ljudi smeju.

To je i poenta, Jeremaya!


Naravno.
Izmamiti osmeh, ulepšati dan, zato i pišemo.
Strongman Strongman 17:49 09.03.2009

Svaka cast profesore

onomad nisam komentarisao - bila guzva
ivana23 ivana23 17:51 09.03.2009

Re: Svaka cast profesore

Strongman
onomad nisam komentarisao - bila guzva

Jel´ ulazis veceras?
Blade Runner Blade Runner 17:53 09.03.2009

Re: Svaka cast profesore

Jel´ ulazis veceras?

Da razgrne?
ivana23 ivana23 17:54 09.03.2009

Re: Svaka cast profesore

Blade Runner
Jel´ ulazis veceras?
Da razgrne?

VB
nsarski nsarski 17:55 09.03.2009

Re: Svaka cast profesore

Strongman
onomad nisam komentarisao - bila guzva

Pa, ti si prvi poceo modu o vozilima vase i nase mladosti! Thx.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:00 09.03.2009

Re: Svaka cast profesore

VB


Stvarno?
ivana23 ivana23 18:02 09.03.2009

Re: Svaka cast profesore

bojan ljubomir jugovic
VBStvarno?

Eno, otvorio blog, a nece da odgvori.
Strongman Strongman 20:39 09.03.2009

Re: Svaka cast profesore

ivana23
Strongman
onomad nisam komentarisao - bila guzva

Jel´ ulazis veceras?



Ma ja sam u Majamiju. To je patka... Novinarska

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana