Pita 021, pitam i ja: Neonacisti nikome ne smetaju?

Jelena Krajšić RSS / 12.09.2007. u 12:23

Da li je neko video vest i komentare na vest o najavi marša neonacista u Novom Sadu?

Da li ste čitali vest o najavljenom maršu na sajtu Radija 021 i otvorili linkove?

Sad, znam ja da je Jočić rekao da „nema igranke“ dok se ne reši status Kosova, ali vidim da nije bio problem da Kosovo malko samo sačeka kako bi se rešilo pravo na slobodno kretanje izvesnog građanina Jelenka.

Ok, to je Jočić, ali gde su svi drugi? Zašto niko od zvaničnika ne reaguje povodom gore navedenog?

Znam i da ludaka ima svuda na svetu, ali nisam sigurna da njihove pretnje i akcije svuda u svetu vlast, mediji i građani prećutkuju.

Meni uopšte nije svejedno, nisam baš posebno hrabra, lajem kada ne treba, a kada treba eno me u mišijoj rupi, ako mi neko preti pristajem na sve, ali sam se usudila da o ovome pišem. Šta onda reći o ljudima u vlasti i u medijima?



Komentari (190)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Atomski mrav Atomski mrav 12:32 12.09.2007

Svi ćute...

"Krv i čast"... kakav užas!
A povodom ćutanja, zar nije čudno to što je ovaj tvoj post (najnoviji, koliko vidim) prvo pojavio negde na drugoj stranici bloga? Možda je neka tehnička greška, ali...
Ako policija ne spreči održavanje ovog skupa, komotno mogu da okače kukasti krst na zgradu... i obuku crne SS uniforme.
Dule Nedeljković Dule Nedeljković 12:57 12.09.2007

Re: Svi ćute...

treba ih pustiti da marsiraju i onda ih tako u koloni po jedan odvesti na njivu da kopaju repu, i naravno pre toga ih sve do jednog izlupati po tim celavim lobanjama. To su Jelo, kulovi, koji nemaju ni muda mi srce. Oni plase casne ljude svojim prostaklukom i bahatoscu. Hvataju na galamu, a kada im zavalis dandaru cvile i beze. Pazi, Krv i Cast.
Usro sam se ziv. Mentol do mentola.
antioksidant antioksidant 13:08 12.09.2007

Re: Svi ćute...

Dule Nedeljković
treba ih pustiti da marsiraju i onda ih tako u koloni po jedan odvesti na njivu da kopaju repu, i naravno pre toga ih sve do jednog izlupati po tim celavim lobanjama.

Ti Dule kao Vudi Alen o KKK
Boricu se do poslednje kapi krvi za njihovo pravo da marsiraju, a onda Vas pozivam da se svi skupimo, dohvatimo bejzbol palice i ubijemo boga u njima
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 13:18 12.09.2007

Re: Svi ćute...

Da, ali mene ovom prilikom ne zanimaju oni, kao što rekoh ludaka ima svuda u svetu, mene zanima zašto niko iz vlasti i medija ne reaguje. Mada i to svi znamo, ali eto moram da pitam.
skyspoter skyspoter 13:26 12.09.2007

Re: Svi ćute...

u srbiji se cuti i o jos mnogo gorim stvarima. i kada neko progvori onda kaze "tako mi se htelo".
Dax Dax 13:26 12.09.2007

Bele gluperde

Meni samo nije jasno kako takvi polu-ljudi mogu da podrzavaju teoriju po kojoj su oni (Sloveni) niza rasa?
Na sajtu "Gnoj i Izmet" ili "Krv i cast" postoji toliko logicke nedoslednosti da ne bi mogli te ljude smatrati socijalizovanim.
Zapravo njih treba posmatrati i kao medicinski fenomen a ne samo nekakve fanatike.
Oko jedne stvari se takodje ne smemo prevariti,odmahnuti rukom i reci da su to deca.Svako je valjda sazreo do 20 i neke a ako nije nema za njega leka ,nema relativizovanja i ceknja da neki Rom ili Jevrej strada pa da takvog polutana zatvorimo.Ovo je ozbiljna fleka na ionako ukaljanom obrazu vlasti Novog Sada.
Potrebno je ukazivati svakog dana vlastima na ovakve degenerisane oblike ponasanja.
Zasto gradjani cute?
Atomski mrav Atomski mrav 13:31 12.09.2007

Re: Bele gluperde

Ma na tom sajtu nema ni nagoveštaja logike, pameti ili zdravog razuma... to su ozbiljno poremećeni ljudi koje treba skloniti sa ulica.
antioksidant antioksidant 13:33 12.09.2007

Re: Svi ćute...

Jelena Krajšić
Da, ali mene ovom prilikom ne zanimaju oni, kao što rekoh ludaka ima svuda u svetu, mene zanima zašto niko iz vlasti i medija ne reaguje. Mada i to svi znamo, ali eto moram da pitam.

pa kad pitas da ti kazem - ne znaju ljudi da se to desava
Atomski mrav Atomski mrav 13:35 12.09.2007

Re: Svi ćute...

Znaju ljudi da se to dešava ali su već navikli da se oni eto tako "malo" okupljaju pa "malo" napadnu nekoga a na to niko ne reaguje ili su reakcije suviše blage...
Bojan Zdravic Bojan Zdravic 13:58 12.09.2007

Re: Svi ćute...

Da, ali mene ovom prilikom ne zanimaju oni, kao što rekoh ludaka ima svuda u svetu, mene zanima zašto niko iz vlasti i medija ne reaguje. Mada i to svi znamo, ali eto moram da pitam.

Njih vlast i organizuje da to rade, kao i Seselja svojevremeno. To su sve gistro buduci dobrovoljci - vec smo se nagledali istih u devedesetim, koje su organizovali Stanisic i Frenki.
Zar ne osecate udbaski smrad u svemu sto je agresivno u Srbiji?
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 15:42 12.09.2007

Re: Svi ćute...

Jelena Krajšić
Da, ali mene ovom prilikom ne zanimaju oni, kao što rekoh ludaka ima svuda u svetu, mene zanima zašto niko iz vlasti i medija ne reaguje. Mada i to svi znamo, ali eto moram da pitam.

Pa kako da ih spreči onaj ko ih je napravio?
Ne znam sećaš li se, ali bivši ministar prosvete Vuksanović, a prosvetu i vlast i dalje drži njegova stranka, pred kamerama je potpisao sporazum o političkoj saradnji sa pokretom "Svetozar Miletić". To je kao da je taj sporazum potpisao i sa tim organizacijama koje maršuju.
Evo, Zeka ima suđenje 19. 09. sa vladikom Irinejem za potpuno tačnu tvrdnju da je on duhovni otac, aktivni pomagač i zaštitnik tih organizacija. Lokalna vlast prema njima ima neizrečene ali potpuno jasne simpatije. O drugim "bitnim" strukturama" možemo špekulisati, ali je očito da oni uvek računaju na podršku. Imali smo suđenje od pre nekoliko u kome samo što ih nisu nagradili, a za potrebe predstave za Savet Evrope su noću hapšeni pred kamerama i na najspektakularniji način.
Dakle, ne marširaju samo oni. Marširaju tu i njihovi zaštitnici samo što neće biti uslikani...
pidola pidola 15:47 12.09.2007

Re: Svi ćute...

Jelena Krajšić
Da, ali mene ovom prilikom ne zanimaju oni, kao što rekoh ludaka ima svuda u svetu, mene zanima zašto niko iz vlasti i medija ne reaguje. Mada i to svi znamo, ali eto moram da pitam.

zasto niko iz vlasti i medija ne reaguje?
sama si odgovorila,da ludaka ima svuda.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 16:36 12.09.2007

Re: Svi ćute...

drago, znam za ove što ih podržavaju. pokazuju to činjenjem i nečinjenjem svakog dana.
eno jočić kaže da nije bilo motiva za napad na anastasijevića, ali ne zna ko su napadači. kako li onda zna o motivima, da mi je znati.
a mediji? ne mislim pritom (samo) na rts.
pufna pufna 17:07 12.09.2007

Re: Svi ćute...

ja sam zanemela od uzasa. Iskreno! Pa nikada kod nas se takve organizacije nisu slobodno setale ulicom od rata na ovamo! Mislim da je svemu tome i pogodovala cinjenica da radikali su preuzeli vlast u Novom Sadu i da sa svojim nacistickim diskursom se prirodno od njih ocekuje da nece ometati njihov mars. A cinjenica da slave rodjendan Himlerov nije dovoljna, pored verovatno ostalih, da se takve organizacije i njihove manifestacije zabrane. I od kad su one dozvoljene kod nas?
Koliko li samo vremena treba da prodje, jednom kad se i ta vrlo osetljiva granica predje pa da odemo putem bez povratka. Nas nacizam je bio pritajen sad postaje i javan.
A Beograd i dalje nema ideju kog ce demokratku kandidovati za gradonacelnika ... bolest se siri.
Sramota i za crkvu, koja ovim samo zvanicno potvrdjuje da je jedna struja zlocinaca zavladala njom.
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 19:16 12.09.2007

Mislim da je sve OK

Svestan gneva koji mogu da izazovem i omraze koju na sebe mogu da navucem, ipak zelim da kazem da mislim da, dokle god ne pribegavaju nasilju za sprovodjenje svojih ciljeva, imaju puno pravo da (po)kazu sta misle, sta zastupaju, koji su im ciljevi, namere i sve sto uz to ide, na svaki zakonom dozvoljeni nacin, pa i u obliku marsa, kao i bilo ko drugi sto to pravo ima. Mislim da mediji imaju interes (nikako ne i duznost ili obavezu) da o tome izvestavaju i pravo da u skladu sa sopstvenom uredjivackom politikom to komentarisu, analiziraju pojavu i stagod. Mislim da drzava ima obavezu da obezbedi da skup protekne mirno, kao i da se ne ugrozava javni red i mir.

Ne znam sta je to, po Vasem misljenju, uzrok zbog koje vlast i mediji ne reaguju, a sto mislite da se cak podrazumeva?

Mene podjednako koliko i oni koji marsiraju zabrinjavaju komentari onih koji bi to da im zabrane ili se obracunavaju sa njima, bez obzira sto sistem vrednosti i ideologiju prvih smatram prezrenja vrednom, stetnom, pa i neljudskom, a drugih u mnogim segmentima delim.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:49 12.09.2007

Dax, to uopšte nije čudno,

ako se uzme u obzir da isti nastavljaju tradiciju čoveka koji je smatrao da pravi ljudi moraju da budu plavi i visoki, a sam je bio crn i nizak.
pufna pufna 20:18 12.09.2007

Re: Mislim da je sve OK

nije u potpunosti prikladno poredjenje ali u nemackoj je zabranjeno negiranje holokausta.
ZA pocetak bi se moglo procesljati sve sta oni izjavljuju po svojim sajtovima, a slozicete se da su koloziji sa civilizacijskim odrednicama. Kako neko moze nekaznjeno pozivati na linc druge vere ili nacije? I nije poenta da bi mediji morali o tome vise da pisu sa stanovista neke drzave koja bi svojim gradjanima odredjivala kako i sta da misle, vec da bi posle svega u istoriji sto se izdesavalo bilo logicno da se mediji oglase, kao i da sama cinjenica sto se ta vest ne analizira i o njoj ne raspravlja zabrinjavajuca.
Drzava bi s druge strane vise o takvim organizacijama mogla da povede racuna a ne da nanovo anatemise ngo i pojedince ostavljajuci ih na udaru fasisoidnih organizacija.
angie angie 20:23 12.09.2007

Re: Mislim da je sve OK

u stvari ste vi dobitnki prve nagrade-umesto patriote, kojem cemo ipak ostaviti shishanje.

Mislim da drzava ima obavezu da obezbedi da skup protekne mirno, kao i da se ne ugrozava javni red i mir.

Pa vi izgleda ne shvatate da samo odrazavanje ovakve parade predstavlja narushavanje reda i mira!

Shta je po vama ok da promovishu nacistichke ideje, pa ako je to mirno onda fajn? BTW, zar nacizam i slichne gluposti ne podpadaju pod pravno sankcionisanje, s obzirom na vrednosti koje promovishe?

i josh najbolji deo
Mislim da mediji imaju interes (nikako ne i duznost ili obavezu) da o tome izvestavaju i pravo da u skladu sa sopstvenom uredjivackom politikom to komentarisu, analiziraju pojavu i stagod.


Sine, svi lepo na brod, pa pravc juzna Amerika-Paragvaj, Urugvaj, pa na prinudni rad na hacijendi dr Mengela.
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 22:22 12.09.2007

Re: Mislim da je sve OK

Kako neko moze nekaznjeno pozivati na linc druge vere ili nacije?


Univerzalna deklaracija o ljudskim pravima UN, clan 19 :
Svako ima pravo na slobodu mišljenja i izražavanja; ovo pravo uključuje slobodu da se zadrži mišljenje bez mešanja i da se traže, primaju i daju informacije i ideje kroz bilo kakve medije, bez obzira na granice

A tu je i prvi amandman americkog ustava, koji, naravno, nije deo naseg ni pravnog, ni civilizacijskog sistema, ali slozicemo se da je ta zemlja do 11. septembra bila uzor slobode.

Atomski mrav Atomski mrav 09:23 13.09.2007

Re: Mislim da je sve OK

Kako ti lupaš, čoveče... k'o Maksim po diviziji... alo bre, pa to je skup neonacista a ne pokreta mladih gorana! Da protestvuju pred tvojom kućom, sigurno bi pevao drugu pesmu.
Jelica Greganović Jelica Greganović 09:43 13.09.2007

Naravno,

ali to mišljenje je "ograničeno" postulatima koji garantuju jednaka prava svima. Dakle, ako pođemo od zakonske zapovedi da smo svi jednaki pred zakonom i da je zakon jednak za sve, a pojavi se grupacija, koja nekoga ili neke ljude, zbog njihovog rasnog, verskog ili nacionalnog porekla tretira kao manje vredne, "ispod" zakona ili sebe kao više vredne, "iznad" zakona, onda to nije dozvoljeno, jer krši pomenuti postulat. Ili gupacija čije CILJ postizanje nejednakosti pred zakonom...Da ne govorimo o sredstvima (ipak manje bitnim od cilja), koja direktno krše mnoga prava drugih, a ne samo pravo na slobodnu reč. Zbog toga je ova deklaracija izvađena iz konteksta i ne može se tumačiti bez ostalih članova, odnosno garancija drugih, a ne samo slobode reči i mišljenja.
Sloboda je "ograničena" slobodama drugih, u suprotnom se ne može govoriti o slobodi i jednakim pravima.
Što se tiče SAD, kao uzora slobode do 11. sept., ja se sa tim ne slažem. Zemlja u kojoj su crnci dobili pravo glasa mal'ne onomad, gde su još '50 . godina postojali odvojeni wc-i za "obojene", može da se samopropagira kao da je patentirala slobodu, ali to je sve...sloboda za koga?
Atomski mrav Atomski mrav 09:48 13.09.2007

Re: Naravno,

Hm... Amerika... neonacisti... sećate se kako su braća Blues rasturili skup neonacista? :)
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:24 13.09.2007

Misisipi

gori?
Atomski mrav Atomski mrav 10:30 13.09.2007

Re: Misisipi

Uleteli su u njihovu kolonu na mostu i naterali ih da poskaču sa njega u reku... OK, naravno da ne mislim da treba neko da se autom zaleti u kolonu neonacista ali nešto se mora uraditi. Napraviti kordon od onih krava po Zmaj Jovinoj? :)
Nebojša Spaić Nebojša Spaić 19:15 13.09.2007

Re: Naravno,

Sloboda je "ograničena" slobodama drugih, u suprotnom se ne može govoriti o slobodi i jednakim pravima

Tako je. Dakle, njihovu slobodu da misle stagod hoce i to izrazavaju mi mozemo da ogranicavamo nasim misljenjem i izrazavanjem, a nikako ne represijom ili nasiljem. Ukoliko oni pocnu da planiraju da svoje misljenje nametnu nekome nasilno, onda je drzava duzna da reaguje.
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 19:54 13.09.2007

Re: Mislim da je sve OK

Nebojša Spaić
Kako neko moze nekaznjeno pozivati na linc druge vere ili nacije?


Univerzalna deklaracija o ljudskim pravima UN, clan 19 :
Svako ima pravo na slobodu mišljenja i izražavanja; ovo pravo uključuje slobodu da se zadrži mišljenje bez mešanja i da se traže, primaju i daju informacije i ideje kroz bilo kakve medije, bez obzira na granice

A tu je i prvi amandman americkog ustava, koji, naravno, nije deo naseg ni pravnog, ni civilizacijskog sistema, ali slozicemo se da je ta zemlja do 11. septembra bila uzor slobode.


Pa zar nije danas uzor slobode...
Da nema neka uzornija...
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:41 13.09.2007

Tako je Drago.

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:11 13.09.2007

Re: Tako je Drago.

Kako god Jelice, ali ovi mučitelji su suđeni...
Nisam siguran da bi se to dogodilo u nekoj drugoj vojsci...
lilit lilit 22:33 13.09.2007

Re: Tako je Drago.

Drago Kovacevic
Kako god Jelice, ali ovi mučitelji su suđeni...Nisam siguran da bi se to dogodilo u nekoj drugoj vojsci...


E vala Drago, sto jes jes.
I Guantanamo je mozda Kastro osnovao.
Sta ti mislis? Drago?
milosib milosib 13:35 12.09.2007

Spora drzava

Ne brinite Jelena, kako ih je prosli put osudila, tako ce i ovaj put drzava reagovati. Nema potrebe da dizete toliku halabuku oko par desetina idiota, koji velicaju ideologiju koja je nad srpskim narodom izvela genocid. Time im samo dajete na znacaju i u ovom smutnom vremenu eventualno privuku jos nekog klinca koji ne vidi dalje od balavog nosa.

Ovo ne znaci da ne treba reagovati vec samo ne treba histerisati.
Atomski mrav Atomski mrav 13:36 12.09.2007

Re: Spora drzava

Pitam se gde je onda granica kada treba početi histerisati? Ona fora: "Don't panic, don't panic... now panic!!!".
milosib milosib 13:42 12.09.2007

Re: Spora drzava

Histerija je mentalna slabost. Po mogustvu nikada ne histerisati.
Preporucujem odgovor Crne guje.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 13:45 12.09.2007

Re: Spora drzava

Nema potrebe da dizete toliku halabuku oko par desetina idiota

Ne dižem halabuku oko tih par desetina idiota, nego oko toga da vlast i mediji ne reaguju, ako do sada ovo već nije jasno.
milosib milosib 13:52 12.09.2007

Re: Spora drzava

Jasno je to meni, ali izgleda da vama nije jasna poruka. Mars je zakazan za mesec dana. Ima vremena za reakciju. Ne treba im davati publicitet bez potrebe.
sonja k. sonja k. 16:07 12.09.2007

Re: Spora drzava

milosib
Nema potrebe da dizete toliku halabuku oko par desetina idiota, koji velicaju ideologiju koja je nad srpskim narodom izvela genocid.



koliko desetina idiota je potrebno da se digne "halabuka"?
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 13:35 12.09.2007

zdravo, draga

Pita 021, pitam i ja: Neonacisti nikome ne smetaju?


smetaju meni.
Atomski mrav Atomski mrav 13:37 12.09.2007

Re: zdravo, draga

I meni.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 14:04 12.09.2007

Re: zdravo, draga

Znam draga da tebi smetaju, ali ti i ja nažalost nismo vlast.
A ovi iz vlasti bi mogli makar da se foliraju da su normalni.
johanna29 johanna29 14:27 12.09.2007

Normalni...

A ovi iz vlasti bi mogli makar da se foliraju da su normalni


...onda ne bi ni bili na vlasti. Normalni (sta god to bilo), tamo nemaju pristup.
Black Adder Black Adder 13:39 12.09.2007

Nista novo

Principejlno nisam hteo da idem na sajt te organizacije i pogledam sta pišu i na šta pozivaju. Ne bih da se dodatno nerviram. A oni to sigurno ne zaslužuju.
Isto tako, mislim da bi bolje bilo da im se ne daje previše medijskog prostora. U želji da se takve organizacije zabrane a njihovo delovanje spreči, samo im se izgleda daje prilika da javno iznose svoje stavove. Ko bi čuo za ovaj sajt i za ovaj skup da se ne pojavljuju linkovi za te informacije na sajtu B92?
Slažem se da treba protestovati protiv ovakvih fašističkih organizacija, ali mislim da one nisu toliko uticajne i mnogobrojne,
Pa u martu je bila smotra tih istih na Trgu Republike, i skoro niko o tome ni reč nije rekao. Slučajno sam bio na Trgu, rešio da odem do onog autobusa da dam krv. Kad vidim svuda neki skinsi, ćelavci obučeni u crno, njih dvadesetak, mašu sa nekim crnim zastavama, marširaju. Vidim nešto nije u redu. Pitam da dam krv, a oni mi kažu, gužva je, da sačekam. Kad vidim, oni iskorisitli priliku da i oni daju krv. Sačekam malo, razmislim, i okrenem se. Ma daću krv neki drugi put. Nije mi bilo prijatno da stojim u tom okruženju. Vidim Fox intervjuiše nekog starijeg čoveka. Uveče uključim TV da baš pogledam o čemu se radilo. Kada ono to bio intevju onog albanskog novinara koji živi u BG-u. Iza njega neonacisti marširaju, ali on ih uopšte ne registruje, priča o Kosovu. Tek na nekim drugim vestima sam saznao da je to bio skup ovih frontovaca.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 13:53 12.09.2007

Re: Nista novo

Ko bi čuo za ovaj sajt i za ovaj skup da se ne pojavljuju linkovi za te informacije na sajtu B92?

Ovo svakako jeste tema za polemiku.
Kada sam ranije postavila sličan link pitala sam blogere da li bi ipak trebalo da ga ostavim.
Ponovo pitam isto vas i sebe - da li da ostavim link?
Strašno mi je da moj post bude putokaz do njih, ali mislim da treba da znamo sa kim živimo.
antioksidant antioksidant 13:58 12.09.2007

Re: Nista novo

Jelena Krajšić
Ko bi čuo za ovaj sajt i za ovaj skup da se ne pojavljuju linkovi za te informacije na sajtu B92?Ovo svakako jeste tema za polemiku. Kada sam ranije postavila sličan link pitala sam blogere da li bi ipak trebalo da ga ostavim. Ponovo pitam isto vas i sebe - da li da ostavim link? Strašno mi je da moj post bude putokaz do njih, ali mislim da treba da znamo sa kim živimo.

Ostavi link do MUPA Srbije (valjda od njih ocekujes reakciju) ili e-mail pa da im pisemo i trazimo objasnje
A link do tih budala - nema potrebe, samo bi neko otisao tamo pa bi im se povecala poseta, pa bi oni u svojoj glavi bili jos veci
Atomski mrav Atomski mrav 13:58 12.09.2007

Re: Nista novo

Ostavi link... ionako ga može postovati bilo ko na blogu. Samo, ako ti to softver dozvoljava, napiši ispred tačno o čemu se radi da ljudi znaju šta ih čeka iza.
Black Adder Black Adder 14:00 12.09.2007

Re: Nista novo

Jelena Krajšić

Ponovo pitam isto vas i sebe - da li da ostavim link?
Strašno mi je da moj post bude putokaz do njih, ali mislim da treba da znamo sa kim živimo.


Ja bih voleo da ne ostavljaš link. Oni koje baš interesuje verovatno da mogu i sami da se snadju nekako.
Ipak, ostvaljam ti da sama odlučiš. Slažem se i da je polemika potrebna, ali pre svega usmerena prema vlasti, koja nas mora zaštiti od ovakvih pojava.
antioksidant antioksidant 14:08 12.09.2007

Re: Nista novo

Atomski mrav
Ostavi link... ionako ga može postovati bilo ko na blogu. Samo, ako ti to softver dozvoljava, napiši ispred tačno o čemu se radi da ljudi znaju šta ih čeka iza.

Da, svako ga moze postovati, ali sto bas neko kome je muka od takve ideologije?
Ne treba ih reklamirati. Niti najavljivati skup. Dovoljno je reci da je najavljen neonacisticki skup i postaviti pitanje da li drzava reaguje?
(drugo je pitanje da li moze, tj da li ima zakonskih osnova - ali ukoliko ne moze - to ne abolira od politicke osude stranaka na vlasti - imaju moralnu odgovornost)
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 14:14 12.09.2007

Re: Nista novo

Obrisala sam link.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:52 12.09.2007

To što ćeš ti skinuti

link i što ga mi nećemo pogledati ili što ćemo odbijati da znamo šta oni lupetaju i kakvim zlom se bave, neće učiniti da njih nema. Na žalost. Ja sam za to da se o njima govori, mora da se zna šta nas sve okružuje ili da ponovo citiram onog demostranta sa ljubljanskih antirasističkih demonstracija:

"Da jednog dana ne kažem da nisam znao"
Urosh Urosh 20:02 12.09.2007

Re: To što ćeš ti skinuti

Jelica Greganović
link i što ga mi nećemo pogledati ili što ćemo odbijati da znamo šta oni lupetaju i kakvim zlom se bave, neće učiniti da njih nema. Na žalost. Ja sam za to da se o njima govori, mora da se zna šta nas sve okružuje ili da ponovo citiram onog demostranta sa ljubljanskih antirasističkih demonstracija:"Da jednog dana ne kažem da nisam znao"

Upravo tako. Potpisujem.
A i setimo se Martina Nimlera i njegovih reci.

antioksidant antioksidant 12:54 13.09.2007

Re: To što ćeš ti skinuti

Jelica Greganović
link i što ga mi nećemo pogledati ili što ćemo odbijati da znamo šta oni lupetaju i kakvim zlom se bave, neće učiniti da njih nema. Na žalost. Ja sam za to da se o njima govori, mora da se zna šta nas sve okružuje ili da ponovo citiram onog demostranta sa ljubljanskih antirasističkih demonstracija:"Da jednog dana ne kažem da nisam znao"

Slažem se da njih nece nestati ukoliko pobrisemo putokaze ka njima. Ali ako ih ostavimo (putokaze) lakše će ih naći i oni postaju vidljiviji. Nihova poruka može bit zavodljiva ljudima koji ne razmišljaju baš najčistije (Hitler je ima podršku preko 30% glasačkog tela kada je došao na vlast).
A kada smo već kod Hitlera - u Stubovima Kulture (izdavačka kuća u vlasništvu bivšeg predsednika skupštine) je mogla da se kupi njegova knjiga dok je Pedja Marković bio predsednik skupštine. DA li te knjige ima još na rafovima ne znam, ali je nekada bilo
Lektorka Lektorka 13:40 13.09.2007

Re: To što ćeš ti skinuti

DA li te knjige ima još na rafovima ne znam, ali je nekada bilo

Ima. Videla je pre desetak dana recimo u novosadskoj knjižari Svetovi na Spensu.
Atomski mrav Atomski mrav 15:29 13.09.2007

Re: To što ćeš ti skinuti

Mein Kampf možeš da iznajmiš i u biblioteci čak...
antioksidant antioksidant 15:59 13.09.2007

Re: To što ćeš ti skinuti

Atomski mrav
Mein Kampf možeš da iznajmiš i u biblioteci čak...

ma sve mi je to odvratno, ali zamisli sizofreniju da se ta knjiga prodaje u knjizari ciji je vlasnik predsednik parlamenta.

pa kada mu dodje neka delegacija on lepo izvadi poklon "izvolte nesto iz moje knjizare"

istina nije bio izdavac (ali za to imamo drzavnu izdavacku kucu prosvetu i "onog koji ima poverenja u vlast a u zatvoru je samo zato sto nece da pobegne"
Jelica Greganović Jelica Greganović 16:58 13.09.2007

Mene

bi baš zanimalo da li i pošto su platili dozvolu za štampanje M. Kampfa, jer koliko znam prava nad njim drži Bavarska, koja je pre jedno par godina tužila jednog turskog izdavača...
Jelena Jelena 13:40 12.09.2007

Citala...

Od ovih krvavih srpskih casnika me hvata takav uzas da tesko mogu to da opisem. Trebalo bi 7. oktobra da odem u NS na seminar. Kako je tema liberalna i kako su krvavi casnici vec prekidali slicne, razmisljam da li da idem? Jednostavno ne mogu da podnesem da ideoloski naslednici onih koji su ubijali moje pretke zato sto nisu ''odgovarajuce rase'' slobodno, cak i mirno marsiraju srpskom Atinom.
Grdno se varaju ljudi koji misle da srpski neonacisti ne bi ubijali i masakrirali. Ubijali bi i masakrirali samo da imaju mehanizme i sistem. Pitanje je koliko su daleko od toga?
Jos sam htela da vodim decu da prosetamo Strandom....uzas.
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:53 12.09.2007

Re: Citala...

"Grdno se varaju ljudi koji misle da srpski neonacisti ne bi ubijali i masakrirali. Ubijali bi i masakrirali samo da imaju mehanizme i sistem. Pitanje je koliko su daleko od toga?"

Odgovor na drugi deo pitanja je da nisu daleko od ubijanja i masakriranja. Na prvi deo pitanja bih postavila protiv-pitanje. Zar nisu vec ubijali i masakrirali? Ko su bili "slatki mladici" arkanovi,, veliki rodoljubi, dobrovoljci, onomad?
johanna29 johanna29 13:41 12.09.2007

Av, av, av...

Pa oni su sami sebi najgora kazna. Av av av i to je to...

Mislim, vrhunac gluposti (sto znaci - dno dna), oni uzimaju 7. oktobar, "referentni datum", kad je Himler rodjen, ako sam dobro procitala. KAKVE veze ima srpska cast sa nemackim nacistima? Pa nemackih nacista se stidi svaki normalan Nemac, i dan danas se mnogo njih istinski gnusa svoje proslosti.

A oni mi pricaju o neonacizmu. Ma ne znaju ni da definisu pojam...I ja trosim reci. Bolje da sam ostala na "av av av..."
Atomski mrav Atomski mrav 13:43 12.09.2007

Re: Av, av, av...

Pa nemackih nacista se stidi svaki normalan Nemac

Čega se pametan stidi, budala se time ponosi...
johanna29 johanna29 13:53 12.09.2007

Re: Av, av, av...

Jedino sto me brine je sto se postotak budala u ovoj zemlji dramaticno povecao u zadnje vreme...

K'o carobni pasulj, za jednu noc pa do neba, pitam se samo ciju li su mrsavu kravu prodali za ta tri zrna i ko ih je posejao? Odlican je posao odradio - bacio ih je na PRAVO, doooobro nadjubreno tlo.
adam weisphaut adam weisphaut 13:56 12.09.2007

Re: Av, av, av...

Pa nemackih nacista se stidi svaki normalan Nemac, i dan danas se mnogo njih istinski gnusa svoje proslosti.

Mnogi se ovde ponose nekim ljudima za koje se opravdano moze da kaze da su njihovi srpski pandani. Onda i nije toliko cudo da ima i onih koji se dive originalu.
johanna29 johanna29 14:11 12.09.2007

Re: Av, av, av...

pa super, mi u svemu kaskamo za svetom, pa tako i u divljenju kompletnim idiotima. Tacno, nazalost.

I to glavna igranka usred Novog Sada, rodnog mi grada...

Da puknes od ponosa...
angie angie 13:58 12.09.2007

odgovor na pitanje

ochigledno da ne smetaju, jer ne postoji reakcija koja bi to pokazala, kao ni za toliko toga, shto samo prochitamo kao vest, najstrashnije stvari u medijima budu servirane, a posle nema reakcije ni odgovarajucih organa ni gradjana.
Malisa Malisa 14:01 12.09.2007

Sta vas cudi?

Filaret i Pahomije, Kostunica i Ilic, Bidze i Palme.... folklor trubi neo-nacististicki marsch svuda oko nas.
Urosh Urosh 14:07 12.09.2007

Otelotvoreni fasizam na vlasti

pordzava ove nacisticke moroncine sto ce marsiraju 7.oktobra.
Sve ima na sajtu stormfronta, trebalo bi da pokrenemo peticiju za zabranu Krvi i casti, Obraza, Nacionalnog stroja, Combata 18 i slicnih organizacija.
Ali, ko ce da ih zabrani, kada su njihovi puleni na vlasti, pojacani klerofasisticko-pedofilskom bagrom iz SPC-a.
Nadam se, iako se u mnogome ne slazem sa Zekom i njegovom extremno-levicarskom druzinom, batina Socijalnog fronta i AFANS-a raditi tog dana!
SMRT FASIZMU, SLOBODA ZIVOTU!

Urosh Urosh 14:10 12.09.2007

Re: Otelotvoreni fasizam na vlasti

Urosh
pordzava ove nacisticke moroncine sto ce da marsiraju 7.oktobra.Sve ima na sajtu stormfronta, trebalo bi da pokrenemo peticiju za zabranu Krvi i casti, Obraza, Nacionalnog stroja, Combata 18 i slicnih organizacija.Ali, ko ce da ih zabrani, kada su njihovi puleni na vlasti, pojacani klerofasisticko-pedofilskom bagrom iz SPC-a.Nadam se, iako se u mnogome ne slazem sa Zekom i njegovom extremno-levicarskom druzinom, da ce batina Socijalnog fronta i AFANS-a raditi tog dana!SMRT FASIZMU, SLOBODA ZIVOTU!

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 14:13 12.09.2007

Koji je to zakon

Ja sam ipak otisao na ovaj sajt. Kad sam video Gebelsove tekstove, i da je održan pomen Adolfu Hitleru (istina 2006), i da se veliča Hitler, i da su koncertu "присуствовали наши саборци из: Словеније, Украјине, Румуније, Чешке и Републике Српске", i da se vodi borba za očuvanje bele srpske rase i uništenja Jevreja kao uzroka naših problema - bio sam nokautiran. Jesu budale, jesu ludaci ali nam je i država jaka u PM. Ima li neki pravnik: pod koji zakon kod nas to potpada?
Urosh Urosh 14:17 12.09.2007

Re: Koji je to zakon

KRALJMAJMUNA
Ima li neki pravnik: pod koji zakon kod nas to potpada?

Pod Krivicni zakonik, koji se, kao i svi zakoni u ovoj zemlji, primenjuje samo kad Car Jututunije tako hoce.
antioksidant antioksidant 14:24 12.09.2007

Re: Koji je to zakon

Urosh

KRALJMAJMUNAIma li neki pravnik: pod koji zakon kod nas to potpada? Pod Krivicni zakonik, koji se, kao i svi zakoni u ovoj zemlji, primenjuje samo kad Car Jututunije tako hoce.

Sta im vredi Zakon. Cim nije u preambuli Ustava, moze se okaciti macku o rep
nikson nikson 14:26 12.09.2007

Re: Koji je to zakon

urose,kako pod krivicni????
Urosh Urosh 14:26 12.09.2007

Re: Koji je to zakon

antioksidant

Cim nije u preambuli Ustava, moze se okaciti macku o rep

A ,pa u preambuli Ustava ustvari pise da svaka SrBkinja mora imati muza.
Samo mi ne znamo da citamo.
Urosh Urosh 14:37 12.09.2007

Re: Koji je to zakon

nikson
urose,kako pod krivicni????

Pa u KZ-u ima krivicno delo izazivanje rasne, nacionalne i verske mrznje.
Jedino to postoji glede tih fashova, ne postoji nista sto bi ih zabranilo!
nikson nikson 14:41 12.09.2007

Re: Koji je to zakon

pazi, ako je rec o samom skupu, mislim da ne moze da se primeni KZ jer kriv. delo jos nije ucinjeno. ali opet ponavljam siguran sam da postoje druge varijante, samo me mrzi da sada preturam po propisima na koje bi se mogli pozvati.
Jelica Greganović Jelica Greganović 19:54 12.09.2007

Ako se ne

varam i u ustavu bi morala da bude odredba koja zabranjuje svako izazivanje verske, rasne, nacionalne...mržnje.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 20:02 12.09.2007

Re: Ako se ne

Jelica Greganović
Ako se ne varam i u ustavu bi morala da bude odredba koja zabranjuje svako izazivanje verske, rasne, nacionalne...mržnje.

Trebalo bi o ovome neko da obavesti i Nebojšu Spajića.
Ja ne mogu, nemam baš takta.
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:16 12.09.2007

Što njega?

Da nije on pisao ustav?
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 20:23 12.09.2007

Re: Što njega?

Ima gore njegov komentar.
Atomski mrav Atomski mrav 20:29 12.09.2007

Re: Što njega?

Ja poč'o da kucam odgovor na njegov komentar pa odustao... zbog pomanjkanja takta, što kaže Jelena :(
Jelica Greganović Jelica Greganović 20:47 12.09.2007

Osim gorenavedenog,

u kometaru ima još jedna greška (uz nezakonitost i protivustavnost propagiranja rasne, verske...mržnje i netrpeljivosti), odnosno zamena teza, a to je da kod ekstremista su problematični CILJEVI, a ne samo sredstva. To sam na blogu već jedared trubila, daklem mogu oni i da se lepo obuku i finim rečima, najvaspitanijim nam saopšte svoje stavove, problem su i dalje ciljevi (koji su mahom i da ponovim, ako ništa drugo, ono u većini normalnih zemalja u suprotnosti sa zakonom i ustavom). Dakle u ovom slučaju uopšte nije bitno da li će skup proteći u miru i redu, već koji su ciljevi stavova te grupacije, odnosno njihove "politike". Mir i red su ovom slučaju već regulisani zakonom, a mi policiju imamo ne samo da se brine o zaštiti zakona o javnom redu i miru, no i ostalih zakona.

Spaić, komentar, deo:

"...mislim da, dokle god ne pribegavaju nasilju za sprovodjenje svojih ciljeva, imaju puno pravo da (po)kazu sta misle, sta zastupaju, koji su im ciljevi, namere i sve sto uz to ide, na svaki zakonom dozvoljeni nacin, pa i u obliku marsa, kao i bilo ko drugi sto to pravo ima."

Ovo uopšte nije tačno, dakle bez obzira na sredstva, tj. i ako se radi o zakonom dozvoljenim sredstvima, nemaju pravo da propagiraju ciljeve i stavove zakonom i ustavom zabranjene. Što se odnosi i na ciljeve stavova i politike na kojima se temelji ta organizacija.
mariopan mariopan 20:54 12.09.2007

Re: Osim gorenavedenog,

Izgleda da je problem ovde da je onaj sto je pisao Zakon i Ustav zaboravio da ga procita pa ,shodno tome, i da reaguje.
angie angie 20:55 12.09.2007

Re: Osim gorenavedenog,

jelice, rekoh mu ja to tamo gore-samo sam zbunjena da bilo ko tako nechega nije svestan.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 20:59 12.09.2007

Re: Osim gorenavedenog,

Potpisujem sve Jelice.
Uh, što volim zdrav razum.
angie angie 21:02 12.09.2007

Re: Što njega?

izvinjavam se, evo sada sam pogledala profil gospodina Spaica i skroz sam frapirana, pa kako chovek koji je toliko vezan za medije i josh predaje na tu temu, moze da napishe onakav komentar!?

Ili sam ja ta s kojom neshto nije u redu, kada je razumevanje u pitanju?
Atomski mrav Atomski mrav 08:57 13.09.2007

Re: Osim gorenavedenog,

Jelica, po običaju, "u sridu" :)
Preporuka!
Goran Nikolić Goran Nikolić 14:23 12.09.2007

neonacisti

optimista sam,
mislim da od toga nece biti nista,
dosta im je valjda ono mardelja sto su dobili
za onaj incident sa prof. Perovicem
antioksidant antioksidant 14:25 12.09.2007

Re: neonacisti

Goran Nikolić
optimista sam, mislim da od toga nece biti nista, dosta im je valjda ono mardelja sto su dobili za onaj incident sa prof. Perovicem

Pa vidis da je jednom vec bilo (mart na Trgu - pise o tome Crna Guja negde gore)
Vanja Montenegro Ljujic Vanja Montenegro Ljujic 14:32 12.09.2007

Re: neonacisti

Goran Nikolić
optimista sam, mislim da od toga nece biti nista, dosta im je valjda ono mardelja sto su dobili za onaj incident sa prof. Perovicem


Ja sam pesimista. Pesimista sam sto takvi agresivni polufabrikati uopste postoje. Pesimista sam jer njihovi politicki favoriti trenutno vode Srbiju (u propast). Pesimista sam jer ne vidim kraja tom uzasu.
patriot patriot 14:25 12.09.2007

Jes vala, budale su...

Ma razumem ja te neonaciste, znam sta bi oni hteli ali se vezuju za pogresno primenjenu ideologiju i pogresne idole. Hteli bi oni red, rad i disciplinu ali na pogresan nacin. Blesavi ljudi. Nego nesto mi se cini da ne bi bili ovoliko potreseni da su ovi iz querie najavili gej paradu. To je ono szo meni smeta... Znaci ovi su bolesnici, a ovi su malo manje bolesni.... C c c, jednakost za sve ekstremiste molim....
antioksidant antioksidant 14:28 12.09.2007

Re: Jes vala, budale su...

patriot
Ma razumem ja te neonaciste, znam sta bi oni hteli ali se vezuju za pogresno primenjenu ideologiju i pogresne idole. Hteli bi oni red, rad i disciplinu ali na pogresan nacin. Blesavi ljudi. Nego nesto mi se cini da ne bi bili ovoliko potreseni da su ovi iz querie najavili gej paradu. To je ono szo meni smeta... Znaci ovi su bolesnici, a ovi su malo manje bolesni.... C c c, jednakost za sve ekstremiste molim....

Patriota, tebi je homoseksualizam ista vrsta ekstremizma kao i neonacizam.
Da pogodim - LDP i SRS su dva pola istog ekstremizma koji gusi Srbiju.
Urosh Urosh 14:28 12.09.2007

Re: Jes vala, budale su...

patriot
Ma razumem ja te neonaciste, znam sta bi oni hteli ali se vezuju za pogresno primenjenu ideologiju i pogresne idole. Hteli bi oni red, rad i disciplinu ali na pogresan nacin. Blesavi ljudi. Nego nesto mi se cini da ne bi bili ovoliko potreseni da su ovi iz querie najavili gej paradu. To je ono szo meni smeta... Znaci ovi su bolesnici, a ovi su malo manje bolesni.... C c c, jednakost za sve ekstremiste molim....

Razumes ih zato sto mislis isto sto i oni, ali hoces drugacijim metodama to da ostvaris?
Kao i svaki srBski nacionalista, pogotovo onaj, koji je izasao sa Pravnog faxa, iz radionice Mirjane Stefanovski, Koste Cavoskog i dodatne nastave pisanje Slobine odbrane za desetku na medjunarodnoj katedri!
Mrsh bre!
angie angie 14:33 12.09.2007

Re: Jes vala, budale su...

Pa ovo je prosto fantastichno-koliko nema veze sa razumevanjem bilo chega!
Chestitam, pobedili ste na konkursu za najgluplji komentar dana!

Nagradu mozete podici u prostorijama neonacista, a sastoji se u shishanju do glave pred paradu.
Urosh Urosh 14:34 12.09.2007

Re: Jes vala, budale su...

antioksidant

LDP i SRS su dva pola istog ekstremizma koji gusi Srbiju.

I to, a i Kurir i Press rulaju, jebiga.
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 14:42 12.09.2007

Re: Jes vala, budale su...

Nego nesto mi se cini da ne bi bili ovoliko potreseni da su ovi iz querie najavili gej paradu. To je ono szo meni smeta... Znaci ovi su bolesnici, a ovi su malo manje bolesni....

Ne, ne bih bila potresena da ljudi iz Queerie najave gej paradu. Ljudi iz Queerie ni mene ni bilo koga drugog ni u kom smislu ne ugrožavaju. Šta više, otvoreni su i iskreni kada se govori o seksualnosti, što smatram veoma važnim. Ako bismo svi bili malo otvoreniji manje bismo bili isfrustrirani i manje bismo pravili probleme drugima.
Najviše volim velike patriote što foliraju da im je jedina seksualna fantazija da sa suprugom ispod okačenog krsta prave decu, a ustvari vole recimo sado-mazo igrice, pa pošto ne smeju to ni sebi ni drugima da priznaju popiju koju rakijicu pa prebiju ženu.
I da, ovi jesu bolesnici i ne, ovi nisu malo manje bolesni, nego nisu uopšte bolesni.
Queeria Queeria 14:42 12.09.2007

Re: Jes vala, budale su...

Oh kako je patriota divan, on razume te neonaciste... Oooooooo kako je to slatko... Jel ćeš im biti počasni gost na maršu?

Poklon za patriotu i njemu slične:

adam weisphaut adam weisphaut 14:44 12.09.2007

Re: Jes vala, budale su...

Queeria
Oh kako je patriota divan, on razume te neonaciste... Oooooooo kako je to slatko... Jel ćeš im biti počasni gost na maršu?

Da a posle marsa ce da se intimnije upoznaju
Urosh Urosh 14:46 12.09.2007

Re: Jes vala, budale su...

adam weisphaut

Da a posle marsa ce da se intimnije upoznaju

Kao Hitler i Rudolf Hes.
antioksidant antioksidant 14:51 12.09.2007

Re: Jes vala, budale su...

Urosh

antioksidantLDP i SRS su dva pola istog ekstremizma koji gusi Srbiju.I to, a i Kurir i Press rulaju, jebiga.

Urose - brisi ti moje ime ispred ovako glupe recenice (to je samo moja pretpostavka stavova koji se vrzmaju kroz patriotovu glavu)
adam weisphaut adam weisphaut 14:51 12.09.2007

Re: Jes vala, budale su...

Urosh

Kao Hitler i Rudolf Hes.

Upravo, do (veoma) sitnih detalja.
Urosh Urosh 14:53 12.09.2007

Re: Jes vala, budale su...

antioksidant

UroshantioksidantLDP i SRS su dva pola istog ekstremizma koji gusi Srbiju.I to, a i Kurir i Press rulaju, jebiga.Urose - brisi ti moje ime ispred ovako glupe recenice (to je samo moja pretpostavka stavova koji se vrzmaju kroz patriotovu glavu)

Ne mogu da brisem, to moze jedino VIP bloger, ali se sustina vidi, ko to hoce.:)
antioksidant antioksidant 14:55 12.09.2007

Re: Jes vala, budale su...

imas opciju izmeni
ali, nema veze, samo pazi sledeci put
Jelena Krajšić Jelena Krajšić 14:58 12.09.2007

Re: Jes vala, budale su...

Uroshe, ne mogu da menjam tuđe komentare, mogu da obrišem ceo komentar, a za to nema potrebe.
Samo ti možeš da izmeniš svoj komentar, pa daj izbriši čoveku ime iznad tog citata, kao što je zamolio.
Urosh Urosh 15:02 12.09.2007

Re: Jes vala, budale su...

antioksidant
imas opciju izmeniali, nema veze, samo pazi sledeci put

OK.
Al ta opcija mi nesto ne radi, bez zezanja, il ja ne znam da je koristim.
Nesto od ta dva je sigurno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana