Kasno Tibor na blog stize...

Tibor Jóna RSS / 08.03.2009. u 23:14

 

Kako je EURO unistio Republiku

Jos uvek na godisnjem odmoru, u blazenom neznanju okruzen velshkim planinama i u okoliom izazvanom iscekivanu da Heatkliff zakuca i na nasa vrata, tek su mi danas dobri ljudi iz Domovine ukazali na skandal sa povlacenjem antidiskriminacionog zakona iz procedure na insistiranje Ljudi u Crnom (the uncool version).


Osim sto je jako smesno sto bi SPC&Ekipa da drzava Srbija za njih obavlja deo njihovog posla cuvanja pastve od prebega u tudja stada (vidi clan 18. zakona), urnebesno je ovde zapravo da ta labava konfederacija inace zaracenih mafijaskih porodica, poznata u narodu i kao Vlada Republike Srbije, pokazuje znake beskicmenjastva biblijskih proporcija.


Narodni poslanik Ivan Marovic postavio je za govornicom Narodne Skupstine, u jednom od retko smislenih govora koji se odatle mogu cuti, ono sto bi sirotica Miljkovic rekla, kljucno pitanje ovog skandala - koja je to sila u ovoj drzavi jaca od parlamenta i vlade?


Ako bi mogao da mu ponudim odgovor ucinio bih to sada - svaka! Svaka je sila u ovoj drzavi jaca o parlamenta i vlade!


Jer, istini za volju, parlament i vlada su tu i onako da slede (npr ali ne i nuzno iskljucivo) Bozidara Djelica u (npr. ali ne i nuzno iskljucivo) beskrupuloznoj akumulaciji zemaljskih bogatstva (da bi, biensure, osnovali zaduzbine tj. zaduzili otecestvo otecestvovim novcima). Oni nisu tu da bi se bavili politikom. Kakva politika, kakvi bakrachi. Sto se njih tice, dokle god je za njih ministarskog fijakera ispred ministarskog stana i ministarske provizije u ministarskom dzepu, Srbijom moze da ideoloski hara ko god hoce - od SPEKTRE i Sundjer Boba preko Austina Powersa i svedske krunske princeze Silvije do Playboy zecica i tehnickog urednistva kanadskog izdanja magazina "Horse and Hound".

Ukljucujuci tu i SPC i ostale Batman wannabes.

Nesto se mislim na tu temu pa mi pada na pamet (shvatimo ovde pamet dosta labavo) - jedini nacin da zaista krenemo ka EU je da kao gradjani i ostala zainteresovana lica skupimo novac i povedemo javnu kampanju usmerenu ka clanovima Vlade Republike Srbije i pripadajuceg im enturaza, tokom koje bi ovim Neo-Alibabinim segrtima pokazali da u EU mogu da kradu, proneveravaju, umuljavaju i trange-frangiraju barem 10 puta vise novca nego sada.

To nam je jedina nada! Pa neka i budemo kao Grcka.

Gospodo ministri, zamislite samo sledeca cudesa - pristupni fondovi, razvojni fondovi, ERDB, KAP... i koliko bazena sa toplom vodom i spanskom keramikom mozete imati od njih! Sto Snezana Dakic da snima samo Velja. Valjda ste i vi nekakva photo-op?! Od ove sirotinje mozete ukrasti samo toliko koliko je bog dao - a u Evropi... ihaj! Kese su im bez kraja i dna!

Iskreno, sto se mene tice, samo nam ukidajte vize, da moze da se bezi pa vi onda radite ovde sta vam je volja! Nemora ni EU, ni nista - mi lepo da mozemo da odemo, a vi posle rad`te sta vam volja.
U jednom od skorasnjih brojeva Daily Telegraph-a je izasao tekst o tome kako kao Evro poslanik u Europarlamentu u Briselu mozete za 5 godina lako postati Euromilioner i to potpuno „legalno". Mozda ne najmoralnije, ali legalno. Za nas dosta! Razmislite, nije za bacanje na ovu krizu!

I honestly dont give a fuck!

Nazalost, nije vlada jedina nezainteresovana za stvarni zivot oko nas. Ni sirotinji raji, takozvanim gradjanima, se nesto bas ne angazuje za njihove zivote. A ko i da im bilo sta zameri. Sa jos zivom uspomenom na vesele 90te, a ipak sa novim friziderima i zamrzivacima i pokojim flat screen TV-om, nas je lumpen proletarijat sklopio nekakav precutni ugovor sa Secikesama iz Nemanjine. Ugovor koji garantuje miran zivot Oligarhiji dokle god u lokalnom Delta Marketu ima dovoljno ulja, brasna i sl. Ono - nije nam sjajno, ali nije ni 1993. godina, uvek moze gore - ticu tebra lobi je i zete.

Otprilike kao i u Milosevicevo vreme. Ubijaj ti, brale, dole koga voles - samo da mi imamo mesa za rostilj, da mozemo da spajamo prvi maj i Uskrs i dokle bombe i koljacke kame ne padaju bas nama za vrat i nekvare nam popodne uz Grand Show.

I svi zadovoljni. Oligarhija je pluje u lice naroda jer je u jednom trenutku skapirala gde su granice izdrzljivosti nasih „gradjana" - 6 godina sankcija, hiperinflacija, masovne nestasice i jedno bombardovanje - a to je slozicete se daleko za sada. A i brate volimo kad osetimo da smo stoka i kad pucne bich iznad nase usindzirenene glave. Vo-li-mo!

U odbranu Republike - Cheerly to the seas, the signs of war advance, no King of England if not King of France!

Vratimo se ipak na skandal oko povlacenja zakona. U zemlji u kojoj decu sa specijalnim potrebama zlostavljaju po domovima, u kojoj stari ljudi umiru od hladnoce, u kojoj droge ima vec na casovima poznavanja prirode i drustva, u zemlji hronicnog siromastva i opste bede, zanimljivo je da znamo vise o tome sta Crkve misle na dnevnopoliticke teme nego sta misle o bezgresnom zacecu blazene device Marije ili abortusu ili tako to duhovno.

Kada ste, da vas pitam, poslednji put culi nekog od vladika da pricaju o recimo Svetim Tajnama, znacaju pokajanja ja duhovni rast krscanina i krscanke ili recimo culi vladiku da tumaci Propoved na Gori? A sada, kada ste ih poslednji put culi da pricaju o gradjevinskim preduzecima, politickoj situaciji na Kosovu ili usvajanju vojvodjanskog statuta? Juce ili prekljuce, jel?

To je malo problem, jel ne?

Ima li u Beogradu neka, recimo, chruch operated javna kujna u kojoj se beskucnicima i ostaloj ubogoj sirotinji deli supa i parce hleba, nudi prenociste ili ima li takvog mesta gde ovi nesretnici mogu uzeti cebe ako im je hladno i nesto pride da obuku? (i nemojte mi reci da novca za to nema - svi smo videli dzipove vladike Filareta (npr) ili culi za cuveni dzakuzi u manastiru Mileseva)?

Cudno je da bi crkve, dakle, da drzava spreci da im se sistematski zapostavljeno stado osipa dok se one bave visokom politikom, tumace pokrajnske statute i medjunarodne ugovore i prekrajaju granice u regionu, negujuci u isto vreme raznorazne neonazi organizacije i kojekakve siledzije koje misle da je ok da se u Kristovo ime bije, razbija i mrzi.

Dok im narod razvija neopaganske rituale pod maskom hriscanstva - pogledajte samo branike nasih automobila o Bozicu ili gozbe po grobljima u istocnoj Srbiji - crkva brine o Bondsteel-u i japanskom i ruskom Caru i jos hoce da nam zabrani da duhovnu negu potrazimo tamo gde bi nam je mozda i pruzili.

Nazalost, nas predsednik Republike prihvata ulogu crkvenog komesara, tj. neke vrste crkvenog guvernera-nadzornika nad sekularnim organima, crkvenog coveka u sekulanom svetu, koji ruseci temelje republikanskog poretka kojem se btw. zakleo, spremno izvrsava naloge vladika, bez obzira na to sto je bas on izabrana glava Republike i sto bi, boze pravde, trebalo da bude njen prvi cuvar.
Ako nam republiku i ustavno uredjenje rusi njen predsednik, sta onda da ocekujemo od ostalih javnih sluzbenika, a sta tek od gradjana? To jest, ako za odbranu Republike nisu zainteresovani oni koji je predstavljaju, sta da ocekujemo od onih koji bi je rado videli zamenjenu nekakvom pravoslavnom homeinijadom?

Nazalost, nasa je Republika, zaslugom naseg predsednika, dozivela totalni moralni bankrot pristajuci (a ovde pod „pristajuca Republika" mislim na gradjane koji je i cine) da sluzi klerikalnim interesima. Predali smo, bez borbe, Republiku popovima da je drze kao taoca i da je ucenjuju kako im se cefne praveci od naseg doma buckuris koji ne postoji nigde na svetu. Mi smo jedino mesto na svetu koje je republika dok popovi ne odluce drugacije.

Tuzno je ovde zapravo (malo) sto ce mo na sledecim izborima, u XXI veku (!!!), voditi bitku za oslobadjanje Republike iz klerikalnih kandzi i kandzi onih koji bi prihvatili i Darta Wadera samo da mogu da marles, leva ruka desni dzep - sto je posao koji je obavljen u ostatku Evrope krajem XVIII veka! Najtuznije sto ce mo ju izgubiti i sto ce se ova agonija popovladja nastaviti.

Gay bashing i ostale lokalne olimpijske discipline

E sad nesto potpuno drugacije!


Sto se tice crkvenog protivljenja clanu 21. Zakona mogu da kazem samo jedno - Krist je razapet za sve nas!

Na Svetom Krstu podignutom na Golgoti nije bilo nikakvog disklejmera, nikakvog small printa, nikakve zadrske - razapet je za sve.

Full stop.

Tako da bi vladike i biskupi mogli da umesto sto pretpostavljaju sebe boljim od svoje sabrace, potrose to vreme poducavajuci svoju pastvu npr. kako da bezuslovno vole sebi bliznje, kako da bezuslovno prastaju i kako da steknu moc da sagledaju sopstvene grehe i sopstvenu gresnost pre nego sto krenu da upiru prstom u bilo koga.


Ja ne razumem kakav je to svestenik, kakav je to krscanin koji je spreman da u Coveku, pre vidi njegov „greh" nego zivu sliku Kristovu i hram Duha Svetog?

Ako vec Krist ljubi sve nas, a ljubi nas sve, zasto je svestenicima to tako tesko da slede? Zasto svestenici misle da je Kristu milije da neko bude prebijen na mrtvo ime i prezime, izgubi posao ili bude odbacen na drustvene margine, usamljen, nego da taj isti covek bude prihvacen i voljen u stadu Kristovom kao ravnopravan clan?

Kada je Krist rekao da postoji klasifikacija po kojoj ce mo vrednovati ljude i odredjivati ko na shta ima pravo jer je ovakav ili onakav? Ja sam razumeo da je on doneo univerzalnu i bezuslovnu Ljubav svetu, a ne da je dosao da bi nama dao za pravo da mislimo da smo bolji od onog do nas. Ja sam skapirao da je On dosao da nas nauci da kako da volimo, a ne kako da se medjusobno uporedjujemo i etiketiramo!

Mrzeti u ime Krista je potpuno i apsolutno suludo! Diskriminirati u ime Kristovo, pa ima li veceg greha?
No, istina, mrzeti je tako lako. Tako jebeno lako! Kao sto je lako na primer voleti one koji nas vole, ili one koji su lepi, ili one koji nam imponuju ili one koji nam laskaju.

Ali gde je tu izazov?

Budi ti kriscanin, pa voli i one koji te mrze, koji nemaju nista da ti daju zauzvrat, one koji su „ruzni", one koje drugi mrze i preziru. Budi kriscanin i nadji Krista u svima njima i nauci da volis.
Ni jedna haljina, ukras ili samonalepljena etiketa nece nas uciniti kriscanima - dok ljubav hoce!

A na stranu sto je nekima u crkvi i u crkvama ok da sede sa pedofilima, ali im ne pada napamet da stvore drustvo koje ce biti drustvo za sve. Pedofili su ispada ok da budu vladike ali decaci koji vole decake nisu OK - toliko da nije OK ni da zive.

Gde je tu logika, ja pojma nemam! Ali to nije ni bitno!

Gde je tu Ljubav - to je pitanje! Gde vam je ljubav gospodno i braco popovi i odakle vam toliko netrpeljivosti?

Kamo?

Kude?

 



Komentari (40)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

angie01 angie01 23:23 08.03.2009

Bog te mazo, Jona,

preporuka ko krst na Golgoti!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 23:34 08.03.2009

Re: Bog te mazo, Jona,

preporuka ko krst na Golgoti!

Još jedna.
antonacci antonacci 00:00 09.03.2009

Re: Bog te mazo, Jona,

ec Krist ljubi sve nas, a ljubi nas sve, zasto je svestenicima to tako tesko da slede? Zasto svestenici misle da je Kristu milije da neko


I jos jedna.
WACKO WACKO 01:12 09.03.2009

Re: Bog te mazo, Jona,

i jos jedna!
ne.nevena ne.nevena 07:55 09.03.2009

Re: Bog te mazo, Jona,

i jos jedna!

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 09:32 09.03.2009

Re: Bog te mazo, Jona,

ne.nevena
i jos jedna!


I još jedna..
Dr M Dr M 10:11 09.03.2009

Re: Bog te mazo, Jona,

angie01
preporuka ko krst na Golgoti!


Nikad bolja preporuka, za nikad bolji tekst...

Pridruzujem se.
angie01 angie01 10:14 09.03.2009

Re: Bog te mazo, Jona,

Nikad bolja

za nikad bolji


nikad-robom!:)
Dr M Dr M 10:19 09.03.2009

Re: Bog te mazo, Jona,

nikad-robom!:)


Bolje garderobom:)))
tyson tyson 23:48 08.03.2009

lapsus calami

Narodni poslanik Ivan Marovic postavio je za govornicom Narodne Skupstine
Khm, ovaj... Ivan Andrić, a ne Marović. Andrić je ex-GSS, ex-otporaš, a Marović samo ex-otporaš.

Marovićevo vreme tek dolazi


Ivan Marović Ivan Marović 00:12 09.03.2009

Re: lapsus calami

Tibor Jona
Narodni poslanik Ivan Marovic postavio je za govornicom Narodne Skupstine, u jednom od retko smislenih govora koji se odatle mogu cuti
Hvala Tibore što sam ti ja prva asocijacija na smislenost :)
tyson
Marovićevo vreme tek dolazi
Tako je :)
Tibor Jóna Tibor Jóna 00:17 09.03.2009

Re: lapsus calami

Ivan Marović
Tibor Jona
Narodni poslanik Ivan Marovic postavio je za govornicom Narodne Skupstine, u jednom od retko smislenih govora koji se odatle mogu cuti
Hvala Tibore što sam ti ja prva asocijacija na smislenost :)


volim vas obojicu i marovica i andrica...

ko ceca svoje pesme... svaki mi je jednako drag
Ataturk Ataturk 00:02 09.03.2009

...


Čista desetka!

Dragan Pavlicevic Dragan Pavlicevic 03:01 09.03.2009

Re: ...

I jos jedna!
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:47 09.03.2009

Re: ...

Ma šta jedna?
drug.clan drug.clan 00:02 09.03.2009

ne rade oni to zbog para vec ...

ne rade nasi politicari to sto rade zbog para (EVRA) vec zbog srece u svetu kao i onaj nas bivsi udbas sto je sa CIA-om saradjivao da bi pomogao svetu da bude pravedniji i bolji
dolybell92 dolybell92 00:20 09.03.2009

Iz Mileševe

(i nemojte mi reci da novca za to nema - svi smo videli dzipove vladike Filareta (npr) ili culi za cuveni dzakuzi u manastiru Mileseva)?




Ne da su ga obnovili - svaka im čast, ni ne liči više na manastir,
a što im je bašta - nemam reči, samo fale konobari...ponekad.
dolybell92 dolybell92 00:43 09.03.2009

Koja Republika?

Nazalost, nasa je Republika, zaslugom naseg predsednika, dozivela totalni moralni bankrot pristajuci (a ovde pod „pristajuca Republika" mislim na gradjane koji je i cine) da sluzi klerikalnim interesima. Predali smo, bez borbe, Republiku popovima da je drze kao taoca i da je ucenjuju kako im se cefne praveci od naseg doma buckuris koji ne postoji nigde na svetu. Mi smo jedino mesto na svetu koje je republika dok popovi ne odluce drugacije.


Naziv ne određuje suštinu. Mogu je zvati i Republikom,
ali nje nije bilo u feudalnom sistemu, u kome se mi sada nalazimo.
Te ne treba da zbunjuje naziv Republika - on je svakako pogrešan
jer u našem slučaju ne predstavlja ništa, a najmanje Republiku.

Crkva je u nas toliko odvojena od države da se postavlja kao njen patron,
i viša sila od same države (?) - mada ni ova država nema sve prerogative
koji bi je činili državom u punom smislu.
49 41 49 41 03:24 09.03.2009

Re: Koja Republika?

dolybell92
Nazalost, nasa je Republika, zaslugom naseg predsednika, dozivela totalni moralni bankrot pristajuci (a ovde pod „pristajuca Republika" mislim na gradjane koji je i cine) da sluzi klerikalnim interesima. Predali smo, bez borbe, Republiku popovima da je drze kao taoca i da je ucenjuju kako im se cefne praveci od naseg doma buckuris koji ne postoji nigde na svetu. Mi smo jedino mesto na svetu koje je republika dok popovi ne odluce drugacije.


Naziv ne određuje suštinu. Mogu je zvati i Republikom,
ali nje nije bilo u feudalnom sistemu, u kome se mi sada nalazimo.
Te ne treba da zbunjuje naziv Republika - on je svakako pogrešan
jer u našem slučaju ne predstavlja ništa, a najmanje Republiku.

Crkva je u nas toliko odvojena od države da se postavlja kao njen patron,
i viša sila od same države (?) - mada ni ova država nema sve prerogative
koji bi je činili državom u punom smislu.

"Lupio" sam ti sve preporuke; medjutim, kad sam pregledao slike Mileseva u sadasnjem stanju - trgao sam se.
Milesevo (Mileseva?!?) pamtim iz doba voznje par-nepar; kad sam dremao blizu njega.
... i jos dve posete u razmaku od 3-5 god.

Sve zaraslo u korov, utrvena staza do njega i jedva oko njega.
Vise godina pre moje prve posete, Beli Andjeo - je prenosen u programu U.N.E.S.C.O Jedinstvenosti u Svetu; kao jedna od retkih umetnickih fresaka u Svetu.

Zamisljao sam, kako je to sve bljestalo unutra i spolja od reflektora; prilikom direktnog satelitskog prenosenja sirom sveta.
Onda; su se reflektori gasnuli i sve je OPET zapalo u okolnu tamu i zaborav krajem '70-tih.

Fresca Beli andjeo je pod zastitom UNESCA; dva puta je nagradjivana - najlepsom zidnom slikom sveta.

P.S.
Manastir, tek sada izgleda lepo; niceg se postideti -PRED SVETOM.


blackbox92 blackbox92 11:51 09.03.2009

Re: Koja Republika?

Crkva je u nas toliko odvojena od države da se postavlja kao njen patron,
i viša sila od same države (?)

I plus imamo prestolonaslednika, NJKV princa AK, koji izigrava paralelnog suverena predsedniku Republike.
I nemoj neko da kaže da ne negujemo tradiciju.
Preporuka, naravno.
chobanica chobanica 03:22 09.03.2009

Univerzalna ljubav

Pa vole oni izopacene, samo to je tough love, za njihovo dobro, da se trgnu na vreme i budu spaseni. Kapiras?

A tu je i abortus, ne brini, dobija slicnu minutazu kao Kosovo i svi koji nas mrze.
Vladimir B. Vladimir B. 06:14 09.03.2009

Sjajan tekst

...i preporuka.
srki92 srki92 06:34 09.03.2009

preporuka

"Iskreno, sto se mene tice, samo nam ukidajte vize, da moze da se bezi pa vi onda radite ovde sta vam je volja! Nemora ni EU, ni nista - mi lepo da mozemo da odemo, a vi posle rad`te sta vam volja."

Ovo je meni najstrasnije.

green_thumb green_thumb 07:54 09.03.2009

:)

Preporuka k'o vrata. Najbolji tekst na ovom blogu o temi povlačenja zakona.
tjtj tjtj 10:08 09.03.2009

Tibore,

Odlican tekst...

Al ovo je samo deo price...svasta se jos moze kritikovati ako je jos nekome stalo...
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:36 09.03.2009

Preporuka.

Tibor Jona
Kada je Krist rekao da postoji klasifikacija po kojoj ce mo vrednovati ljude i odredjivati ko na shta ima pravo jer je ovakav ili onakav? Ja sam razumeo da je on doneo univerzalnu i bezuslovnu Ljubav svetu, a ne da je dosao da bi nama dao za pravo da mislimo da smo bolji od onog do nas. Ja sam skapirao da je On dosao da nas nauci da kako da volimo, a ne kako da se medjusobno uporedjujemo i etiketiramo!
Mrzeti u ime Krista je potpuno i apsolutno suludo! Diskriminirati u ime Kristovo, pa ima li veceg greha?
No, istina, mrzeti je tako lako. Tako jebeno lako! Kao sto je lako na primer voleti one koji nas vole, ili one koji su lepi, ili one koji nam imponuju ili one koji nam laskaju.
Ali gde je tu izazov?


Lepo rečeno.

Nota bene: Ne znam zašto ti preferiraš K od H. Slovo K je nekako tvrdo, mi u Srbiji većinom volimo meke stvari, pa kažemo Hristos, hrišćani, hronika. a na Krist, kršćanin, kronika itd.
aramon aramon 11:12 09.03.2009

Re: Preporuka.

Kazemo i homoseksualac, a ne komoseksualac ... Mada prvi nekad zavrsi kao drugi : /


Preporuka, VIP i ono trece : )
Tibor Jóna Tibor Jóna 12:04 09.03.2009

Re: Preporuka.

vladimir petrovic

Nota bene: Ne znam zašto ti preferiraš K od H. Slovo K je nekako tvrdo, mi u Srbiji većinom volimo meke stvari, pa kažemo Hristos, hrišćani, hronika. a na Krist, kršćanin, kronika itd.


ah, nista licno, ili ideoloski. ili tako sta. stvar je zapravo vrlo jednostavna...
ja sam naime ceo svoj veronauk dobio na hrvatskom jeziku, u crkvi mi bogosluze na hrvatskom jeziku pa mi je matrix kad razmisljam o tim stvarima po defaultu na hrvatskom...
robylad robylad 14:30 09.03.2009

..

Dugo te nije bilo, nemoj da ti se ponovi
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 21:13 09.03.2009

You can do better than this

Aj jednom potkači i Vatikan leba ti, oni su zaslužili i neprekidno zaslužuju (pitraj mene ja živim u katoličkoj zemlji), pa da malo sebi dodaš na kredibilitetu.
Aj malo. ovako, inače dobro argumentovano raskrinkavanje SPC (though, nothing we do not already know) ti je klimavo.

I čemu toliko ogorčenost na folklor? Šta tebe boli kako ko manifestuje svoju spiritualnost ili štagod? U čemu je problem sa paganerijom? Paganerija je validna kao i svaka druga vera. Nisu li Božicno drvo, karneval ili hranjenje lebom i vinom, pri obredu, jednako paganski i besmisleni obredi i običaji kao i sahrane u Istocnoj Srbiji? Kome to smeta, zašto, i šta to uopšte ima s tobom? Upiranje prstom u nekoga ko sahranjuje nekoga na način na koji mi ne bismo je jednako besmisleno kao i prozivka po pitanju ko s kim seksualno opšti i kako.

Što se stradanja i smrti Hristovih tiče, to sa mnom nema veze. Nije u moje ime niti zbog mene, čak ni simbolično, počinjen nijedan zločin, pa ni taj.

Toliko, a mogao bih još, mnogo ti je ranjiv tekst, potrudi se bolje, ti to možeš.
malaramona malaramona 23:46 09.03.2009

Re: You can do better than this

Dejan Tiago Stanković
Aj jednom potkači i Vatikan leba ti, oni su zaslužili i neprekidno zaslužuju (pitraj mene ja živim u katoličkoj zemlji), pa da malo sebi dodaš na kredibilitetu.
Aj malo. ovako, inače dobro argumentovano raskrinkavanje SPC (though, nothing we do not already know) ti je klimavo.

I čemu toliko ogorčenost na folklor? Šta tebe boli kako ko manifestuje svoju spiritualnost ili štagod? U čemu je problem sa paganerijom? Paganerija je validna kao i svaka druga vera. Nisu li Božicno drvo, karneval ili hranjenje lebom i vinom, pri obredu, jednako paganski i besmisleni obredi i običaji kao i sahrane u Istocnoj Srbiji? Kome to smeta, zašto, i šta to uopšte ima s tobom? Upiranje prstom u nekoga ko sahranjuje nekoga na način na koji mi ne bismo je jednako besmisleno kao i prozivka po pitanju ko s kim seksualno opšti i kako.

Što se stradanja i smrti Hristovih tiče, to sa mnom nema veze. Nije u moje ime niti zbog mene, čak ni simbolično, počinjen nijedan zločin, pa ni taj.

Toliko, a mogao bih još, mnogo ti je ranjiv tekst, potrudi se bolje, ti to možeš.


Ima li Portugal Zakon protv diskriminacije? Kako i kada je donet?
Mašiš poentu Tiborovog teksta.

EDIT: Doduše samo ovog, jer se iy nekih njegovih ranijih tekstova vidi da je spreman da Katoličkoj crkvi ponekad i progleda kroz prste.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 23:56 09.03.2009

Re: You can do better than this

ma ima, ne znam kako je usvojen, ali znam da su 100x izglasavali zakon o abortusu i da je crkva svaki put uspela da spreci izglasavanje. tek pre par godina su uspeli, kompromisno i tako sto je novi PM imao malo vise kicme nego ostali. Posle su hteli da po ugledu na Spance ozakone gej brakove, i tu je pritisak crkve prevagnuo.
dakle, nije petljanje crkve u politiku srpski specijalitet, to se dogadja na mnogim mestima.

a tibor mi daje materijala, ne mogu da izdrzim. ima dvostruke arsine. to mu upste na pomaze kredibilitetu. nemoz ti d abudes bogomoljac jedne konfesije i da kritikujes drugu, jer sve one rade na isti nacin. spc, nije imala prilike da spaljuje narod, inace bi spaljivali. rimska crkva je spaljivala, blago meni, do 18 veka, a do 1974 je kardinal lisabonski vodio zemlju sa svojim deckom iz mladosti salazarom. pa su je unazadili, samo tako.
ukratko, tiborova kritika je toliko validna kao kritika nekog napaljenog SPS-ovca na racun HDZ-a. ili obrnuto.

edit: a da je u pravu, jeste, ali da ima dvostruke arsine, ima. i da sad cuti ko funjara, cuti. nece da naseda na moje (smisljene i hotimicne) provokacije.
malaramona malaramona 00:06 10.03.2009

Re: You can do better than this

Dejan Tiago Stanković
ma ima, ne znam kako je usvojen, ali znam da su 100x izglasavali zakon o abortusdu i da je crkva svaki put uspela da spreci izglasavanje. tek pre par godina su uspeli, kompromisno i tako sto je novi PM imao malo vise kicme nego ostali. Posle su hteli da po ugledu na Spance ozakone gej brakove, i tu je pritisak crkve prevagnuo.
dakle, nije petljanje crkve u politiku srpski specijalitet, to se dogadja na mnogim mestima.



Naravno da nije samo srpski specijalitet, ali prica o ovom Zakonu je pre svega prica o Vladi, odnosno o tome da mi nemamo PM-a, ili koga god, s kičmom.
A Tibor...ko Tibor
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 00:12 10.03.2009

Re: You can do better than this

Dejan Tiago Stanković
nemoz ti d abudes bogomoljac jedne
konfesije i da kritikujes drugu, jer sve one rade na isti nacin.

Uz duzno postovanje, ali koga su tacno spalili budisti? Ili panteisti? Ili deisti? Ili, kad smo vec kod toga, kvekeri koji su, iako hriscani, poznati po pacifizmu i autenticnom humanitarnom radu? Taj pokusaj da se svi oblici organizovane religioznosti stave djuture je sam po sebi oblik licemerja. Tako da najpre lepo balvan iz svog oka...
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 00:48 10.03.2009

Re: You can do better than this

Ćirkoviću, oprostite što sam vam uvredio kvekere i budiste. Mene, lično, kako za budiste tako i za ostale nabrojane boli ćošak. Video sam ih samo na TV-u i na moj život ner utiču baš nikako.
Zbog nedostatka prostora nisam im posvetio dovolju pažnju. Sledeći put ih neću zaboraviti.
Dakle, nisu svi isti, skoro svi su isti. A pravosklavci i rimokatolici su previše slični, jedino što pravoslavci, igrom slučaja, nemaju baš tako krvave ruke (globalno posmatrano). Činjenica je međutim da se i jedni i drugi trpaju gde im nije mesto tj. bave politikom. Jedino što su naši malo više seljaci pa to nepristrojnije rade. Papa Poljak je međutim bio papan kao da je naše gore list.

edit: i sto me ne pustite da na miru kinjim Tibora? Za onu sam još i kapirao, lepa žena, pa niste objektivni. ljudski je. Ali Tibor je pametan momak. Ne treba mu vaša pomoć. Vidite kako se pametno brani ćutanjem. :)
sentinel26 sentinel26 01:14 10.03.2009

Re: You can do better than this

Dejan Tiago Stanković
spc, nije imala prilike da spaljuje narod, inace bi spaljivali. rimska crkva je spaljivala, blago meni, do 18 veka, ........................................................ (smisljene i hotimicne) provokacije.

Imala je, imala, i iskoristila dobro svoju priliku.

SPC je direktno rukovodila spaljivanjem oko 3/4 miliona ljudi ( procjena istoričara ) samo zato što su drugačije tumačili Jevandjelje, što su bili protiv podizanja skupocenih hramova, protiv držanja plaćeničke vojske i protiv nošenja oružja.

Raspitaj se kod onih koji su istoriju učili prije 50 i više godina, šta je bio sadržaj lekcije pod nazivom "Istrebljenje Bogumila" ( zvanični gimnazijski udžbenik ), pa će ti biti jasno.
A posljednja "veštica" je u Srbiji spaljena 1803.godine.

Pa nije Nikolaj Velimirović u svojim poznatim istupanjima ( 1935. ), uporedjivao namjere Hitlera sa "zaslugama" Rastka Nemanjića zbog brkova.
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 02:01 10.03.2009

Re: You can do better than this

pojma nisam imao, al evo proverih. tacno je. duboko sam se razocarao. zar i nasi?
na kraju krajeva, i u redu je. sto bismo mi zaostajali zxa svetom. :)
avemarija avemarija 09:06 10.03.2009

Re: You can do better than this

A posljednja "veštica" je u Srbiji spaljena 1803.godine.


Zar tad ?
Al nije ta poslednja.
Poslednja srbijanska "vjestica" je na vreme zapalila , iz zemlje,
al ne na metli,
nego boingom 737.

Nova vremena Mr. Sentinel
sve se ubrzano modernise.
sentinel26 sentinel26 11:47 10.03.2009

Re: You can do better than this

avemarija
A posljednja "veštica" je u Srbiji spaljena 1803.godine.Zar tad ? Al nije ta poslednja.Poslednja srbijanska "vjestica" je na vreme zapalila , iz zemlje,al ne na metli,nego boingom 737.Nova vremena Mr. Sentinelsve se ubrzano modernise.

E, ali ta je zajedno sa svojim suprugom, Podlipovnikom, spalila pola Srbije i okoline, pa onda "pobjegla" polako tamo dje je srce vuklo od ranije.
Čim je dobila azil i državljanstvo te nove domovine, oma su naši raspisali potjernicu za njom.

No, jesi li sigurna da je ona posljednja ?
anahron anahron 11:51 10.03.2009

кафана

...... у кафани на самом улазу у милешевску порту се, само да знате једе колико хоћете (најбоља клопа!) а платите колико имате. Али заиста!!!!!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana