Gost autor| Politika

jabuke i plot

Biljana Srbljanović RSS / 12.09.2007. u 11:16

frontpage1_1.969.jpgUz saglasnost autora, objavljujem u celosti otvoreno pismo koje je Jona Tibor, gradjanin Republike Srbije, uputio Ministru spoljnih poslova Jeremic Vuku.


Pitanje za gospodina Ministra inostranih poslova Vuka Jeremica. Ili dva.

Postovani gospodine Ministre,

u nadi da ce te mi oprostit sto Vam u svoj svojoj dokonosti i konsekvetnoj dokolici oduzimam dragoceno vreme oseticu se slobodan da Vas pitam sledece.
Naime, izuzetno me je obradovalo Vase nesebicno angazovanje na resavanju slucaja gradjanina Jelenka Micevica, jer je i moj slucaj slican Micevicevom.

filaret.jpgJa se, naime, nalazim u procesu odobravanja norveske ulazne vize, te me interesuje kakve su mi sanse da me, u slucaju odbijanja dozvole za ulazak u Kraljevinu Norvesku, zastupate, kao i gradjanina Micica, pred norveskim Ministarstvom unutrasnjih poslova i izdejstvujete postovanje mog ljudskog prava na slobodno kretanje teritorijom drugog suverenog entiteta, koje ste vrlo velikodusno omogucili gradjaninu Jelenku Micevic.

Nadam se, uvazeni gospodine Ministre, da u sekularnoj drzavi, kakva je Srbija - ciji Ustav jasno i cirilicno jamci jednakost svih gradjana, bili oni Srbi ili "ostali koji u njoj zive" - cinjenica da ja nisam vladika nece igrati nikavu ulogu u Vasoj odluci da i meni pomognete u ostvarivanju gradjanskih prava , kao sto ste gradjaninu Micevicu, jel, pomogli, a bez obzira sto on jeste. Vladika, naravno.

Isto placamo porez i gradjanin Jelenko Micevic i ja, te se gradjanski nadam istom kvalitetu usluge drzavnih organa koji nama gradjanima, meni i Jelenku Micevicu izmedju ostalih, stoje na usluzi. S`tim sto se ipak nadam da ce praksa koju ste stekli tokom "slucaja gradjanina Micica" ucini nepotrebnim moj strajk gladju, a do realizacije Vase eventualne i ocekivane pomoci.

Drugo pitanje za Vas je sa margina slucaja gradjanina Jelenka Micevica, ali je zato, uveravam Vas, manje vazno.

Naime, jos izuzetnije me je obradovalo sto ste se Vi zalozili za postovanje prava gradjana Crne Gore na pastirsku brigu koju im pruza gradjanin Jelenko Micevic u vreme dok obnasa duznosti Vladike SPC.

Ja sam, opet naime, rimokatolicke veroispovesti, pa zelim da Vas obavestim da mi drzava Srbija, u saradnji sa nevladinom organizacijom "Srpska Pravoslavna crkva" uskracuje to isto pravo na pastirsku brigu i to, vremenski, od kako znam za religioznog sebe. To cini tako sto uporno odbija da dozvoli izvesnom gradjaninu drzave Vatikan, gospodinu Jozefu Ratzingeru, pastirsku posetu Srbiji, te njegovu skrb za vernike rimokatolicke veroispovesti u vreme dok nareceni obnasa duznosti Svetog Oca Pape Benedikta XVI.

Nadam se da ce te mi izaci u susret i po ovom pitanju i omoguciti meni i mojoj sabraci u veri istu srecu koju ste omogucili gradjanima Crne Gore - obilazak arhipastira - jer, ako ste uspeli da gradjanima druge drzave obezbedite Vladiku, drzim da je sasvim u redu ocekivati da gradjanima svoje drzave obezbedite Papu. Po svecu i tropar, kaze se.

Uz sve zelje za dalji napredak na svakom polju bitnom za Vas i Vase cenjene saradnike, posebno Ljiljanu Smajlovic,

ponizno,
Tibor JONA
Pancevo
----------------------

Ima l` u zivotu vece muke,
no kroz plot gledat` u jabuke
----------------------

Atačmenti



Komentari (252)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

poshsmurf poshsmurf 20:20 12.09.2007

Re: Да јесмо нецивилизовани, јесмо

Jelena Krajšić
u pamet se i cvrsnite !
kaže se чвршћајте, znaš!


daj ti meni ablativ toga kad si tako pametna!
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 20:39 12.09.2007

leksi

hrana cvrsca, razumete.


cvrsca je i stolica. ili redja. kad navale ovi, dosadni kao ista.
Lektorka Lektorka 22:52 12.09.2007

Re: leksi

Biljana Srbljanović
hrana cvrsca, razumete.


cvrsca je i stolica. ili redja. kad navale ovi, dosadni kao ista.

ti naravno znaš za one sestre bliznakinje što se zovu Ista i Različita?
Covek u belom Covek u belom 23:58 12.09.2007

Re: Да јесмо нецивилизовани, јесмо

Biljana Srbljanović
Бог га је подржао шаљући му снег

volela bih znati, posto sam na dijeti, kako sneg pomaze u tom procesu?
Da kompenzuje razliku u temperaturi, telo trosi vise energije (kalorija) na bazalni metabolizam. Tako mozes da smrsas samo sedeci .
zdravosrecno zdravosrecno 00:24 13.09.2007

Re: Да јесмо нецивилизовани, јесмо

Богами сте се ви напричали док сам ја био на послу. Ако, ако, даће чика бону.
Черевићан Черевићан 12:55 12.09.2007

јабукама упоходе, ајмо

Лепота чара природног

кад неће нас
посебно кад хоће
хорски ајмо
унебрано воће

док мрак куња
зрака зоре руди
сан ће тежити јави
кад рааја . . опет полуди
milosib milosib 13:02 12.09.2007

Pojednostavljenje

kojim se, istina na veoma duhovit nacin, pokusava izjednaciti SPC sa ostalim nevladinim organizacijama je krajnje povrsno. O tome je vec bilo reci u prethodnim komentarima pa necu da smaram.

Svakako da su pred zakonom svi gradjani jednaki i imaju ista prava, al' je malcice drukcije u praksi. Imamo mi isto pravo na bezbednost i kretanje drumovima Srbije, ali se Predsedniku krci put automobilima i sluzbom obezbedjenja koja ga posebno cuva. Tako je svuda u svetu. Svi ljudi su jednaki, ali su neki jednakiji od drugih i to bez ikakvog krsenja zakona.

Znam da je mnogima ovo tesko da prihvate, ako nista a ono iz ciste sujete. Sto se pre to shvati i prihvati to lakse. Sve ostalo je utopija i cisto intelektualno zamajavanje bez realnog pokrica da se nesto takvo ostvari. Uzgred, postoje i vrlo jaki razlozi opravdanosti takvih postupaka..
Srki Srki 15:26 12.09.2007

Re: Pojednostavljenje

milosib
kojim se, istina na veoma duhovit nacin, pokusava izjednaciti SPC sa ostalim nevladinim organizacijama je krajnje povrsno. O tome je vec bilo reci u prethodnim komentarima pa necu da smaram.


Aa kao ovaj nastavak vaseg posta nije smaranje?

Pozdrav.
Black Adder Black Adder 13:03 12.09.2007

Nema šanse!

Divno je pismo i paralela, ali Ustav očigledno nije u ovoj zemlji najznačajniji dokument na koji bi se valjalo pozivati. Eto, sad kažu da je preambula bitnija od Ustava, a pošto ceo svet dovodi u pitanje našu preambulu, dok se ne otkloni opasnost za preambulu nijedno pitanje važno za prava građana ove zemlje ne može se rešavati. Kako stvari teku, načekaćemo se...(ja sam i pokušao da pročitam i shvatim tu preambulu, ali mi je ostala nejasna - pripisaću to svojoj nesposobnosti da shvatim visokoučeni postkomunistički dijalektički egzibicionizam).
Pitate se zašto je onda Jelenko imao prioritet? Pretpostavjljam, upravo zato što njegov status i nije definisan Ustavom. Možda za njega važe samo crkveni zakoni (nebeski očigledno ne, imajući u vidu njegov CV). Na osnovu svega što se u Srbiji dogadja a vezano je za SPC, očigledno je i da Vlada i njeni ministri prednost daju crkvenom pravu, i odlukama sabora SPC. Dakle, logičan je zaključak da Ustav i zakoni ove zemlje pripadaju nekom nižem stepenu zakonodavstva. Shodno tome, očekuje se i da nama omiljeno "medjunarodno pravo" poštuje i uskladi se pravu SPC.
Zaključak bi bio da papa, pošto bi se smatrao nevernikom u našoj zemlji, ne bi mogao da tek tako dodje u Srbiju, osim ako bi možda pristao da se pokrsti u pravoslavlje i po mogućstvu promeni ime u Josif Ratković (recimo).
jacHa. jacHa. 13:11 12.09.2007

veza se fata gladovanjem. to je hint

E, Tibore, slaba ti je vajda od pisanja pisma. Vučić je sa Jelenkom drugar po gladovanju, a sa tobom šipak malo. Sećaš se da se onamad gadno naljutio i nije hteo da ruča zato što mu nisu dali da zine malo i besedi ;-)
Moraćeš malo da stešeš stomačić. Sad, imao ga ili ne.
Jelena Jelena 13:30 12.09.2007

Bravo Tibore!

Da nam je vise ljudi kao sto si ti, ova zemlja bi drugacije disala. Od tebe sam to i ocekivala. Puno te pozdravljam:)
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 13:31 12.09.2007

Omaklo Vam se...

... dakle, uspelo je i Vama, Biljana, da objavite smislen blog - svejedno da li je zaista "uz saglasnost autora" ili da ste možda ipak Vi autor. Ali, u osnovnoj školi, još tamo u početnim razredima, mogli ste naučiti da se "ministar" inostranih poslova, pa zvao se on i "Jeremic Vuk", ipak piše MALIM SLOVOM. Talenat, bio najveći ili nenajveći u srpskih dramskih pisaca, nije opravdanje za nepismenost. Laku noć.
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 13:39 12.09.2007

Re: Omaklo Vam se...

laku noc? pao vam je mrak na oci?


"M" je veliko, kao sto je gospodja Ministarka VELIKA.

Ako razumete iz teksta, sta je Tibor zeleo reci.

Na zalost, nisam ja autor, svje tekstove, kao sto znate, potpisujem. Da sekiram Cagice.
Jelena Jelena 13:44 12.09.2007

Re: Omaklo Vam se...

Tibor Jona je sjajan mladi covek. Nije Biljana nista izmislila. Dajem garanciju.
Atomski mrav Atomski mrav 13:46 12.09.2007

Re: Omaklo Vam se...

Sjajan mladi čovek koji ne može da dobije vizu, za razliku od estradnih "zvezda", raznoraznih "bizmismena"...
Jelena Jelena 13:54 12.09.2007

Re: Omaklo Vam se...

Tacno. Ja cekam ispred nemacka ambasade, a Dzej Ramadanovski, kao carevic, ulazi dostojanstveno mimo svih nas. Mora da su sluzbenici u ambasadi Srbi.
pnbb pnbb 14:44 12.09.2007

prst na celo

Ja cekam ispred nemacka ambasade, a Dzej Ramadanovski, kao carevic, ulazi dostojanstveno mimo svih nas.

koje su garancije jr objektivnom i nepristrasnom sluzbeniku nemacke ambasade da ce isti da se vrati u srbiju po isteku vize, a koje su jelenine?
Lektorka Lektorka 15:47 12.09.2007

Re: Omaklo Vam se...

dakle, uspelo je i Vama, Biljana, da objavite smislen blog

čestitke i s moje strane! :))

ili da ste možda ipak Vi autor

e, ovo je već ozbiljno pitanje, molim da se otvori rasprava i uposle špijuni, jer zna se da biljani nije verovati nikad, da l' sama pisala il' citirala...
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:50 12.09.2007

Biljana,

pa el ti ne znaš ko je onaj prepismeni slobodan?
bio je i u nekim drugim medijima koji doduše možda pišu ministar malim slovom al sve ostalo je vrlo upitno.
al ja zato pišem sve malim slovima :)

s duge strane, ako je to jedina primedba, svaka čast. ušo čova u suštinu stvari, onako tanjugovski, erteesovski, ninovski...

izvinjavam se svim pismenima što sam i neke apostrofe izbacila. al me to neopisivo mrzi da pišem akomerazumete!

Slobodan Cagić, novinar-urednik Tanjuga, "stručnjak za Haški tribunal", kaže kako, zahvaljujući internetu nije potrebno biti u Hagu kako bi se izveštavalo iz Haga!

si videla ovo? tako su izveštavali isa kosova, iz studija. preko interneta.
fenomenalno. al važno da je pismeno.

hahahahahahahaha
hahahhahahahhaha
Malisa Malisa 21:35 12.09.2007

Re: Omaklo Vam se...

Jelena
Tacno. Ja cekam ispred nemacka ambasade, a Dzej Ramadanovski, kao carevic, ulazi dostojanstveno mimo svih nas. Mora da su sluzbenici u ambasadi Srbi.

Sluzbenici u stranim ambasadama koji rade na vizama cesto i uglavnom i jesu Srbi.
lilit lilit 00:10 13.09.2007

Re: Omaklo Vam se...

Jelena
Tacno. Ja cekam ispred nemacka ambasade, a Dzej Ramadanovski, kao carevic, ulazi dostojanstveno mimo svih nas. Mora da su sluzbenici u ambasadi Srbi.


Al' si ti rasista...
Otkud znas da Cobel ne slusa Dzeja?


Slobodan Cagic Slobodan Cagic 10:13 13.09.2007

Re: Biljana,

@ Exitus Letalis
Navedite, draga, izvor odakle ste ovo prepisali (bolje rečeno "kopi-pejstovali": "Srpska reč". A ne pada Vam na pamet da me je narečeni "uvaženi" časopis svojevoljno proglasio "stručnjakom"? I ne pada Vam na pamet da je rečenica izvučena iz konteksta? Ali Vam se sviđa da etiketirate nekoga jer se, eto, NE ulaguje Biljani Srbljanović.
Sa B.S. se ne poznajem, uvažavam je kao dramskog pisca, nemam baš ništa protiv nje, ali mi se ne dopada njen nastup i zato sam sebi dozvolio drskost da napišem "uspelo Vam da objavite smislen blog" i da se našalim s malim i velikim slovom. Drugim rečima: gledajte svoja posla, a ako imate nešto da kažete meni, obratite mi se privatnom porukom i potpišite se imenom i prezimenom.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 10:14 13.09.2007

Re: Omaklo Vam se...

Naravno da me ne nervirate. Samo mi se generalno ne sviđa Vaš javni nastup. Pismo dotičnog Tibora Jone je sjajno, što ne mogu da kažem za Vaše blogove... to je samo stvar ukusa. Što se tiče malog i velikog slova, niste u pravu, bar što se pravopisa tiče. U Vašoj prvoj rečenici nisam stekao utisak da to veliko slovo koristite kao figuru. Tako da možda ni ja nisam u pravu :) U svakom slučaju, pozdravljam Vas, s poštovanjem. I nadam se da ćemo se još nekada dopisivati.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:06 13.09.2007

Re: Biljana,

Slobodan Cagic
@ Exitus Letalis
Navedite, draga, izvor odakle ste ovo prepisali (bolje rečeno "kopi-pejstovali": "Srpska reč". A ne pada Vam na pamet da me je narečeni "uvaženi" časopis svojevoljno proglasio "stručnjakom"? I ne pada Vam na pamet da je rečenica izvučena iz konteksta? Ali Vam se sviđa da etiketirate nekoga jer se, eto, NE ulaguje Biljani Srbljanović.
Sa B.S. se ne poznajem, uvažavam je kao dramskog pisca, nemam baš ništa protiv nje, ali mi se ne dopada njen nastup i zato sam sebi dozvolio drskost da napišem "uspelo Vam da objavite smislen blog" i da se našalim s malim i velikim slovom. Drugim rečima: gledajte svoja posla, a ako imate nešto da kažete meni, obratite mi se privatnom porukom i potpišite se imenom i prezimenom.



nisam draga a ti navedi šta nije tačno.
privatnom porukom? da se družimo?
moram takvu čast da odbijem zbog prezauzetosti.
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 15:45 13.09.2007

Re: Biljana,

Već sam naveo šta i kako nije tačno.
Da se družim? Ne pada mi na pamet. Samo ne podnosim ljude s pseudonimima. A i ne smatram da treba da gušimo čitaoce nečim što nema veze s temom Biljaninog bloga.
vesna75 vesna75 13:45 12.09.2007

..

http://www.b92.net/info/galerija/zoom.php?nav_category=99&image_id=65524
Možda je trol, ali ništa Tiboru od odgovora, ministar je u Kini. Poveo i ženicu.
Atomski mrav Atomski mrav 13:48 12.09.2007

Re: ..

Pa postoji mail, mobilni telefoni... :)
antioksidant antioksidant 13:50 12.09.2007

Re: ..

kakvo im je ovo cudo na sred stola??
ja to nisam vidjao po kineskim restoranima
vesna75 vesna75 13:52 12.09.2007

Re: ..

Atomski mrav
Pa postoji mail, mobilni telefoni... :)

Nema se vremena za odgovor, važna državna posla i tako to. A možda idu i na kinesku pijacu. Pa kad još da odgovara na pisma.
skyspoter skyspoter 14:17 12.09.2007

Re: ..

to cudo na sredini stola se zove lenja susan - inace je sto koji rotira.
kinezi postavljaju male porcije hrane na taj sto i svako se sluzi okrecuci ga dok ne dodjes do porcije koju hoces. posto kinezi nisu skolnili lenju susan ispred njega, samo je zamaskirali sa crvenim platnom i ikebanom, znaci da im gost nije bas bitan.
antioksidant antioksidant 14:22 12.09.2007

Re: ..

skyspoter
to cudo na sredini stola se zove lenja susan - inace je sto koji rotira. kinezi postavljaju male porcije hrane na taj sto i svako se sluzi okrecuci ga dok ne dodjes do porcije koju hoces. posto kinezi nisu skolnili lenju susan ispred njega, samo je zamaskirali sa crvenim platnom i ikebanom, znaci da im gost nije bas bitan.

ti si na osnovu stola zakljucio da im gost nije bitan!!!!!!!!!!!!!

imam ja jos mnogo da ucim
Lektorka Lektorka 15:49 12.09.2007

Re: ..

Atomski mrav
Pa postoji mail, mobilni telefoni... :)

hoće neko časkom baci ovo pisamce ministru na sms? :)
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:54 12.09.2007

Re: ..

Možda je trol, ali ništa Tiboru od odgovora, ministar je u Kini. Poveo i ženicu.


pa ko će da je menja na erteesu? da neće slobodan cagić? ume on to.
bio na takvim teveijima.
Atomski mrav Atomski mrav 18:24 12.09.2007

Re: ..

hoće neko časkom baci ovo pisamce ministru na sms? :)

Hm, ne znam njegov broj mobilnog... ali zato znam Koštuničin: 064/666-999 (zlo & naopako) :):):)

Ovaj post se pretvara u nešto što ne volem da vidim na blogu, pa ajd' ćao!
Slobodan Cagic Slobodan Cagic 10:17 13.09.2007

Re: ..

Hm, biće da ste i Vi bili na nekvim takvim "tevejima", samo Vas je sramota da kažete :) A i da se potpišete imenom i prezimenom.
Exitus Letalis Exitus Letalis 12:08 13.09.2007

Re: ..

Slobodan Cagic
Hm, biće da ste i Vi bili na nekvim takvim "tevejima", samo Vas je sramota da kažete :) A i da se potpišete imenom i prezimenom.


kako si pogodio?
urednik, ne baš glavni i odgovorni, na palmi plus sa doživotnom besplatnom
kartom za akva park.

kad tebe nije sramota što bi bilo mene. al sam anonimus. samo gledam teve.

surabya johnny surabya johnny 12:48 13.09.2007

Re: ..

Cagicu, ponosni nametljivche sopstvenog imena, ochigledno je da "se ne poznajete", i da, u odsustvu iole suvislih primedbi, trazite dlaku u jajetu. da se "ministar" kojim sluchajem i u Tukaniji pishe velikim slovom, mogucnost da velimir ilic ili zutokljuni vj istim postanu bila bi ravna 0 (slovima:nuli), tj. iskljuchena.

totalitarni zahtev upucen Exitus Letalis, da se predstavi (punim) imenom i prezimenom, zachudjuje nesavremenoshcu.

sa poshtovanjem, vash verni gledalac i prof. unishtivach TV-prijemnika

Bev Jones
igipop igipop 13:48 12.09.2007

Ispod svakog kamena te ima :)

pozdrav za Tibora Jonu

:)
nikson nikson 13:56 12.09.2007

ja bih mu napisao

gospodine

obratite se pastiru jozefu racingeru, siguran sam da ce on imati mnogo vise razumevanja za vas nego ljiljana smajlovic.
adam weisphaut adam weisphaut 14:07 12.09.2007

Re: ja bih mu napisao

nikson
gospodine

obratite se pastiru jozefu racingeru, siguran sam da ce on imati mnogo vise razumevanja za vas nego ljiljana smajlovic.


Kako si ti mudar, Niksone Trebalo bi Jeremic da te uzme, za savetnika odmah uz Ugricu..
Urosh Urosh 14:13 12.09.2007

Bravo za Tibora

mislim da je svi trebalo da napisemo pismo The Kalasnjikovu.
Toliko od mene, zaradicu dozivotnu banovinu u Kinshasi budem li nastavio!
GRRR!
nikson nikson 15:43 12.09.2007

Re: ja bih mu napisao

ko je ugrica?
Lektorka Lektorka 15:50 12.09.2007

Re: ja bih mu napisao

nikson
ko je ugrica?

pa kolega :))))
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:57 12.09.2007

Re: ja bih mu napisao

nikson
gospodine

obratite se pastiru jozefu racingeru, siguran sam da ce on imati mnogo vise razumevanja za vas nego ljiljana smajlovic.


e pa, nije se setio da te priupita.
možda da pita vladetu. on je u bliskim kontaktima sa rajzigerom.
kako si pametan. blagogasetebi.
Hemičarka Hemičarka 16:26 12.09.2007

Re: ja bih mu napisao

Ko je Ugrica?




nikson nikson 16:50 12.09.2007

Re: ja bih mu napisao

ma otkud ja znam ko je ugrica

p.s.: mnogo zanimljivih rezultata dobijate kada pretrazujete na google, samo upisite ugrica ))
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 14:12 12.09.2007

Moraju

crkveno velikodostojnici biti u centru paznje, pa to ti je! Nedostaju im '90te, kada je novca i nacizadojene pastve bilo na pretek. A i ratnih igara je bilo, pa su se i malo borili, bodrili i dominirali u ratko strategiji. Sada im pomalo nedostaje ratnih igara, novih zarista, a patriota je sve manje - otputovase u Hag, te 'ajd malo da se svadjamo, mrzimo i podrgrejavamo sukobe ne bi li opet bili glavni. Pa kada se zavadimo sa CrnomGorom, onda bi mogli da se zavade i sa Grckom, pa sa Rumunijom itd.
Urosh Urosh 14:14 12.09.2007

Re: Moraju

Biljana Cincarević
crkveno velikodostojnici biti u centru paznje, pa to ti je! Nedostaju im '90te, kada je novca i nacizadojene pastve bilo na pretek. A i ratnih igara je bilo, pa su se i malo borili, bodrili i dominirali u ratko strategiji. Sada im pomalo nedostaje ratnih igara, novih zarista, a patriota je sve manje - otputovase u Hag, te 'ajd malo da se svadjamo, mrzimo i podrgrejavamo sukobe ne bi li opet bili glavni. Pa kada se zavadimo sa CrnomGorom, onda bi mogli da se zavade i sa Grckom, pa sa Rumunijom itd.

E, moja Biksi, patriJota je sve vise, multiplikuju se kloniranjem.
Idi na blog Jelene Krajsic, sve ce ti biti jasno.
Pozdrav od komshije & kolege iz OO SG.
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 14:18 12.09.2007

Re: Moraju

pozdrav !!
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 14:13 12.09.2007

A u dokolici

cuvaju decake dok su roditelji na poslu
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 14:19 12.09.2007

Re: A u dokolici

cuvaju decake dok su roditelji na poslu


kretenko :)))))
Urosh Urosh 14:24 12.09.2007

Re: A u dokolici

Biljana Cincarević
cuvaju decake dok su roditelji na poslu

Al samo one do 14 godina.
Doduse, fuj, to hoda.
Biljana Cincarević Biljana Cincarević 14:38 12.09.2007

Re: A u dokolici

:q))))
poshsmurf poshsmurf 11:31 13.09.2007

Re: A u dokolici

Biljana Srbljanović
cuvaju decake dok su roditelji na poslu

kretenko :)))))


valjda jelenko???
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 14:19 12.09.2007

Praise the Lord and pass the ammunition!


Kaže jedna opskurna stara pesma.
E, to što mi imamo takve episkope - ništa čudno u doba Turaka, ali u ovom veku...je za dijagnozu.
Nije intelektualni izazov polemisati sa dotičnim mitraljescem, ali gospodin ministar je već intelektualno izazovan
kao trešnjica na torti.
Hvala na pametnom i duhovito sročenom pismu u ime moje nepoznate ali markantne malenkosti,
ulepšali ste mi dan.
A sada crtani film.
skamenkovic skamenkovic 14:27 12.09.2007

Ustav nije dobar

Malo se najezim kada se clanovi Vlade, skupstine ali naravno i SPC pocnu da pozivaju na svoja gradjanska prava, a da pri tome mnogi od njih godinama nisu upotrebili rec obaveza (gradjanska ili daleko bilo drzavna i dr), i u uz to valjaju pricu da se oni zrtvuju za nase dobro,a cesto su i sami zrtve kako vole da kazu "izdajica Srpskog naroda" "stranih placenika" i sl. (retorika 90-tih, ne zelim da se secam)!

I do svega ovoga (najvise mislim na moje jezenje dok se pozivaju na gradjanska prava) ne bi doslo da su isti, gore navedeni, napisali u Ustavu da je Srbija zemlja premijera Srbije, njegovih ministara, predstavnika SPC, gradjana Srbije i naravnooo onih drugih (ovo poslednje Velja Ilic da uredi Aneksima)!!!

Urosh Urosh 14:33 12.09.2007

Re: Ustav nije dobar

skamenkovic
Malo se najezim kada se clanovi Vlade, skupstine ali naravno i SPC pocnu da pozivaju na svoja gradjanska prava

A tek kada pocnu da se pozivaju na Povelju UN glede Kosova, a ne priznaju Glavu VII na osnovu koje je osnovan ICTY i na osnovu koje je NATO intervenisao 1999.godine.
Domazet Domazet 14:47 12.09.2007

Jedno pitanjce za...

...gos'n Tibora,

kada je to Crna Gora uvela vize za gradjane Srbije?
ivana23 ivana23 14:50 12.09.2007

Re: Jedno pitanjce za...

Domazet
...gos'n Tibora,kada je to Crna Gora uvela vize za gradjane Srbije?

Gospodin Tibor ceka vizu za NORVESKU!
citati pazljivije
pnbb pnbb 14:54 12.09.2007

Re: Jedno pitanjce za...

ivana23

Domazet...gos'n Tibora,kada je to Crna Gora uvela vize za gradjane Srbije?Gospodin Tibor ceka vizu za NORVESKU! citati pazljivije


stoga i pitanjce...

izgleda da si prepazljivo citala, pa zaboravila da razmislis o istom
adam weisphaut adam weisphaut 14:57 12.09.2007

Re: Jedno pitanjce za...

Domazet
...gos'n Tibora,

kada je to Crna Gora uvela vize za gradjane Srbije?

Domi, nemoj da s sekiras, brzo ce s obzirom kako Vlada ciji je Jeremic clan dela.
Domazet Domazet 15:54 12.09.2007

Vidis ti molim te...

...Dvaes'treca Ivanice,

...Gos'n Tibor stvarno ceka vizu za Norvesku. Bice zato sto je Norveska uvela vize za gradjane Srbije. A gos'n Jelenko ne ceka vizu za Crnu Goru. Bice zato sto Crna Gora (jos) nije uvela vize za gradjane Srbije. Sto znaci da onda Slucaj gos';n Tibora nema blage veze sa slucajem gos'n Jelenka. Nego to gos'n Tibor hoce malo da muva koristeci zbrku...Jesi li ti videla, moilim te, kakvog sve sveta ima!?

Za pnbb-a: Ja bih reko da je nasa Dvas'treca Ivanica neka strogo fokusirana. Pa tako kad pazljivo cita ne stize da misli. Nista multitasking...
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:00 12.09.2007

Re: Jedno pitanjce za...

Domazet
...gos'n Tibora,

kada je to Crna Gora uvela vize za gradjane Srbije?


pa nije uvela vize. ne se praviš lud. čovek je na haškoj listi pomagača. kojima je zabranjen ulazaku zemlje koje poštuju
međunarodno pravo.

Domazet Domazet 16:00 12.09.2007

Ma nema sanse...

...Brate Spatrace,

Crna Gora, kao poznata pravna drzave, sumnjam da ima sanse da to uradi. Jer zna da bi Srbija, incidentna kakva jeste, odmah uzvratila u svetu neuobicajenom merom i i ona uvela vize za gradjane Crne Gore. Sto bi onda ozbiljno ogranicilo kretanje gradjana Crne Gore. I kako bi onda gos'n Gospodar Brda mogao da obilazi svoji imovinu po Beogradu i sire?
adam weisphaut adam weisphaut 16:08 12.09.2007

Re: Ma nema sanse...

Ah Domi, do pre koju godinu nismo imali ni ya Madjarsku, pa su nam sad Bugarska i Rumnja uveli. Samo neka premijer i njegova sekta nastave da vode slobodljudivu borbu za istinu i pravdu a DS to aminuje, i doci ce i to vreme kad cemo vaditi vizu za CG.
poshsmurf poshsmurf 17:20 12.09.2007

Re: Vidis ti molim te...

jelenchetu ne daju u zemlju jer se jelenceta sumnjici da nesto skrivio.
tiboru ne daju u zemlju jer nista nije skrivio pa ga se i ne sumnjici, nego se, eto, dete rodilo s` pogresne strane granice.

jelenchetu je vuchko obezbedio u zemlju i ako je i dalje osumnjicen da je nesto skrivio.
tiboru kojeg se ne sumnjici da je nesto skrivio mozda ne daju u zemlju pa on pita kako bi Vucko mogao njemu da pomogne.

pomogao jelenchetu osumnjicenom - pomocice i tiboru neosumnjicenom.
prosto da vlada daje isti servis svim gradjanima.

a sto se tice tadica, njegove kolone automobila i konsekventne nejednakosti sa nama gradjanim koji moramo da stanemo na crveno - mi smo tadica birali na izborima, da moze da sedne u tu kolonu i ne staje na crveno.

a jelenka je birala drugacija sila koja sa sekularnom drzavom srbijom ima samo veoma posredne veze... deleci sa njom vremenski konitnuum, teritorij i sl. i td.
Domazet Domazet 19:39 12.09.2007

Da znas da si u pravu...

adam weisphaut
Ah Domi, do pre koju godinu nismo imali ni ya Madjarsku, pa su nam sad Bugarska i Rumnja uveli. Samo neka premijer i njegova sekta nastave da vode slobodljudivu borbu za istinu i pravdu a DS to aminuje, i doci ce i to vreme kad cemo vaditi vizu za CG.


...da bi stvarno mogli da dovedu do uvodjenja viza ako bi krenuli da vode sloboboljubivu borbu za istinu i pravdu. Gospodar Brda bi mogao da se prepadne misleci da je to nesto zarazno...
Colin_bgd Colin_bgd 14:59 12.09.2007

2 stvari

Dve stvari se tu moraju jasno razdvojiti:

1 - Nepostovanje zakona. Da ustav kaze da je pravoslavlje oficijelna religija, a SPC povlascena crkva, sa specijalnim privilegijama, teoretski ne bi bilo nikakvog problema da rade ono sto rade. Ovako krse ustav i zakon koji su sami pisali, postavlja se pitanje zbog cega? Zbog cega su ih takve pisali, a odgovor je da je jedina konzistentna crta "srpske politicke misli i dela" kroz istoriju bila masovna proizvodnja konfuzije, mutljavine i sedenja na sto vise stolica odjednom, pa im sad to dodje po inerciji. Razmislja Voja.K: "tekst ustava ce da zadovolji Evropu, a mi cemo da radimo isto ono sto bi smo radili da ne postoji ni jedan jedini pismeni zakonski dokument u drzavi..." (cuj, drzavi...)

2 - Zasto SPC ipak ima privilegiju? Nije u pitanju religioznost ili verovanje u boga ili crkvu, u pitanju je cista politicka organizacija, koja je samo jedna cetvrtina stubova na kome pociva nas svakoliki, genetski kazamat. Zato je i papa opasan, jer je i on pre svega politicka licnost, a tek onda crkvena. Zato je i neumesno "drzavno" poredjenje Srbije i Vatikana, jer dok je Vatikan crkvina drzava (tj, drzava OD rimokatolicke crkve), Srbija cisto zbog fizicke nemogucnosti to nikad nece postati (tj. drzava OD srpske pravoslavne crkve) iako se i SPC i elita uporno trude da to realizuju.

E onda se tu javlja Paradoks koji je u sustini vrlo vidljiv, ali za nasu elitu jos uvek nedokuciv: ne mozes limunadu da zamutis samo u pola vode u punoj casi, a druga polovina da ti i dalje ostane cista voda. To je konstantan neresiv problem nase elite, jer ne shvata da zbog toga ne moze da uradi ni ono sto bi hteli da urade, a ne samo da mogu da ne urade ono sto nece da urade...
DeMarti DeMarti 22:31 12.09.2007

Re: 2 stvari

Mogu li da dobijem kopirajt :)
Colin_bgd Colin_bgd 10:52 13.09.2007

Re: 2 stvari

moze kopirajt, nema problema, samo ako je u dobrotvorne svrhe...
Filip2412 Filip2412 15:31 12.09.2007

CGPC

CG zeza Filareta zato sto zele da isteraju SPC i da izmisle tamo svoju nezavisnu crkvu. Preporuka Haga je smesan izgovor a izgleda da i ne postoji. Incident su izazvali oni a ne Srbija.

E sad, drugo je pitanje to sto je Filaret zamlata, sto SPC ima los uticaj na drustvo...

Inace mislim da bi za srbe bilo mnogo bolje kada bi marginalizovali crkvu jer je postala potpuno stetna. Hriscanstvo je silom nametnuto balkanskim narodima i nema nikakvog razloga vezivati nacionalno za tu religiju kao ni za jednu drugu.

AlexDunja AlexDunja 15:35 12.09.2007

Re: CGPC

Filip2412
CG zeza Filareta zato sto zele da isteraju SPC i da izmisle tamo svoju nezavisnu crkvu. Preporuka Haga je smesan izgovor a izgleda da i ne postoji. Incident su izazvali oni a ne Srbija.

E sad, drugo je pitanje to sto je Filaret zamlata, sto SPC ima los uticaj na drustvo...

Inace mislim da bi za srbe bilo mnogo bolje kada bi marginalizovali crkvu jer je postala potpuno stetna. Hriscanstvo je silom nametnuto balkanskim narodima i nema nikakvog razloga vezivati nacionalno za tu religiju kao ni za jednu drugu.



evo je!!!
suma striborova:)
Filip2412 Filip2412 16:18 12.09.2007

Re: CGPC

naravno neam pojma sta oces da kazes ali ok... nek ti je sa srecom

oldtajmer oldtajmer 15:59 12.09.2007

Ovo nije satira

Iako je ovo pismo ocito satiricno napisano, krajnje je ozbiljno, i zaista zasluzuje odgovor ministra. Nadam se da ce uslediti. Mozda cak bude objavljen i ovde na blogu?
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 16:39 12.09.2007

Re: Ovo nije satira

mnogo vi ozbiljno shvatate ovaj blog :))))
oldtajmer oldtajmer 16:46 12.09.2007

Re: Ovo nije satira

Ocito preozbiljno... :)
kuki kuki 16:48 12.09.2007

Pogresna adresa

Tibor je trebao da pise onom drugom, do njega na slici. On sve moze.
DeMarti DeMarti 22:35 12.09.2007

Re: Pogresna adresa

kuki
Tibor je trebao da pise onom drugom, do njega na slici. On sve moze.

Taj drugi sa slike je poseban lik, pa ne bi bilo neobicno kada bi za Tibora i isposlovao vizu, i to iz ciste pakosti :p
Lun Lun 16:52 12.09.2007

Magnet za...

Shta ima novo?

Dogmazeta moze da izmami samo Biljana.
nikson nastavlja da "razjashnjava do kraja" neshto o chemu pojma nema.
Rastafarijanac se zamorio od lupetanja ili je uklonjen?
Nacoshi generalno posustaju.

A kad pomenuh posustajanje, ima li neka tema o predsednichkim i lokalnim izborima ili chekamo da se zavrshi "ovo sa Kosovom"?
nikson nikson 16:54 12.09.2007

Lun

za razliku od tebe imam veoma pojma o ovome o cemu se prica, zato umesto otrcanih fraza, daj nesto konstruktivno
pidola pidola 17:02 12.09.2007

Re: Lun

nikson
za razliku od tebe imam veoma pojma o ovome o cemu se prica, zato umesto otrcanih fraza, daj nesto konstruktivno

dobro je sto imas veoma pojma,zamisli da imas malo manje,kuku.
ti se izgubis oko otrcanih fraza,konstruktivno bi te dotuklo. :)
Lun Lun 17:03 12.09.2007

Re: nikson - misterija organizma

nikson
za razliku od tebe imam veoma pojma o ovome o cemu se prica, zato umesto otrcanih fraza, daj nesto konstruktivno

Pa dobro, o struchnjache, iznesi nam svoje merodavno vidjenje predmetne problematike!
Josh jedino kada bih pohvatao o chemu se ovde zapravo pricha.
Ti znash?

Nego, priznaj da bi rado koju na temu "Izbori, kasnije ili nikada?".
Valjda ce ova chlanica Politichkog saveta biti vredna aktivistkinja.
nikson nikson 17:08 12.09.2007

Re: nikson - misterija organizma

prica se o vuku jeremicu, odnosno nastavlja se kampanja protiv njega koja traje vec par dana.

a sto se tice teme izbora, cini mi se da to jos neko vreme nece biti tema.

a sta ti mislis o predmetnoj problematici? jel treba da intervenise ministar kada nekog gradjanina nece da puste u zemlju, koja zeli sa nama dobrosusedske odnose?
kuki kuki 17:15 12.09.2007

Re: nikson - misterija organizma

nikson
prica se o vuku jeremicu, odnosno nastavlja se kampanja protiv njega koja traje vec par dana.

Pa sta da mu radimo kad se sam namestio.
JJ Beba JJ Beba 17:19 12.09.2007

kampanja

prica se o vuku jeremicu, odnosno nastavlja se kampanja protiv njega koja traje vec par dana.

kampanja!?!? :))))))))))))))
adam weisphaut adam weisphaut 17:48 12.09.2007

Re: kampanja

Pa ja kazem lepo da mi se ponekad cini da se Nikson sam namerno namesta
Lektorka Lektorka 17:50 12.09.2007

Re: kampanja

JJ Beba
prica se o vuku jeremicu, odnosno nastavlja se kampanja protiv njega koja traje vec par dana.

kampanja!?!? :))))))))))))))

pa ono, predizborna! :))))
poshsmurf poshsmurf 17:57 12.09.2007

Re: nikson - misterija organizma

nikson
prica se o vuku jeremicu, odnosno nastavlja se kampanja protiv njega koja traje vec par dana.

a sto se tice teme izbora, cini mi se da to jos neko vreme nece biti tema.

a sta ti mislis o predmetnoj problematici? jel treba da intervenise ministar kada nekog gradjanina nece da puste u zemlju, koja zeli sa nama dobrosusedske odnose?


e to! to!
to je i poenta pisma Jeremicu.

i ti norvezani (stare rave latinske) hoce sa nama (ko fol) dobre odnose, a ovamo nije izvesno da ce nam pustiti gradjanina da u nju udje...pa onda I SAMO jer je najnormalnije da ministar intervenise kad nekog gradjanina nece da puste u zemlju ovaj gradjanin pise ministru da mu najnormalnije intervenise da ga puste....
JJ Beba JJ Beba 18:18 12.09.2007

Re: kampanja

mislim, VJ je veeeeliki štih da se organizovano radi na srozavanju lika i dela :))).Autoreitet giganstskih razmera :)))))))))))))))
Urosh Urosh 18:41 12.09.2007

Re: kampanja

JJ Beba
mislim, VJ je veeeeliki štih da se organizovano radi na srozavanju lika i dela :))).Autoreitet giganstskih razmera :)))))))))))))))

Velika moralna i politicka gromada i najbolji ministar inostranih poslova..
Kao Velja od Manastira.
Lektorka Lektorka 19:10 12.09.2007

Re: kampanja

Velika moralna i politicka gromada i najbolji ministar inostranih poslova..
Kao Velja od Manastira.

e, s ovim se ne slazem. vuk prethodnik draskovic je bio bolji. dizvines, al tako je.
adam weisphaut adam weisphaut 19:18 12.09.2007

Re: kampanja

I respectfully disagree, ali ja mislim da je mladjani Vuk uspostavio potpuni kontinuitet sa prethodnim. Dakle kod izbora spoljnog minstra ( u slucaju maldjanog Vuka, moze da se kaze i spoljni momak) vazno je zvati se Vuk.
Urosh Urosh 19:57 12.09.2007

Re: kampanja

adam weisphaut
I respectfully disagree, ali ja mislim da je mladjani Vuk uspostavio potpuni kontinuitet sa prethodnim. Dakle kod izbora spoljnog minstra ( u slucaju maldjanog Vuka, moze da se kaze i spoljni momak) vazno je zvati se Vuk.

S tom razlikom sto je Vuk Draskovic otvoreno govorio o srpskim zlocinima.
I preceno mu je ubistvom vise puta zbog toga.
Ne slazem se u 90% stvari, ne mogu da mu oprostim sto je usao u Milosevicevu Saveznu Vladu, ali ne mogu da mu zaboravim otvoreno pricanje o zlocinima, izvlacenje ljudi iz, od strane VJ i srpskih paravojnih snaga, okupirane Foce, ne mogu da zaboravim da su stvari iz SPONE isle u okupirano Sarajevo, ne mogu da zaboravim anti-ratne tekstove Danice Draskovic u Srpskoj reci (To je to, braco Srbi), ne mogu da zaboravim da je ta ista Danica Draskovic biila jedna od onih, koji su fasiste sprecili da udju na premijeru Grbavice i iznosenje istine na videlo.
Oni jesu napravili mnogo sranja, ali zbog nabrojanih stvari mi ne pada na pamet da ih pljujem, jer, dok su Vesna Pesic, Natasa Kandic i bracni par Draskovic spasavali Sarajlije, Boris Tadic, mentor Vuka Jeremica, je isao u tzv.Republiku Srpsku i podrzavao velikosrpsku, agresorsku politiku Mladica i Karadzica, podrzan svojim ocem, clanom Udruzenja za istinu o Radovanu Karadzicu!
adam weisphaut adam weisphaut 20:06 12.09.2007

Re: kampanja

Ah Urose sto mi sve ovo napisa,, samo si me podsetio na sta je sve izdao 1997
P.S. Sto ne menja cinjenicu da se slzem sa vecim delom tvog posta.
AlexDunja AlexDunja 20:08 12.09.2007

Re: kampanja

adame,
a kako ti to,da izvines, meris?

isto pitanje ide i lektorki:)))
adam weisphaut adam weisphaut 20:20 12.09.2007

Re: kampanja

Kako AD blamometrom
AlexDunja AlexDunja 20:42 12.09.2007

Re: kampanja

a 'de ima da se nabavi taj,gadzet li je, divajs li je???
mene slude, kolko ih je, pa izgubim racun:)))
ne samo vukova,ako me razumes:))
Biljana Srbljanović Biljana Srbljanović 20:46 12.09.2007

Re: Magnet za...

Dogmazeta moze da izmami samo Biljana.


ja sam, iskreno, mislila da je domazet umro.
adam weisphaut adam weisphaut 20:48 12.09.2007

Re: kampanja

AlexDunja
a 'de ima da se nabavi taj,gadzet li je, divajs li je???
mene slude, kolko ih je, pa izgubim racun:)))
ne samo vukova,ako me razumes:))

Sokocalo AD, sokocalo
Kazu da je tu negde u nama. Znas ono "the sky above me and the moral law within me".
No evidentno da ga neki Vukovi nemaju a i sire
Urosh Urosh 20:50 12.09.2007

Re: kampanja

adam weisphaut

AlexDunjaa 'de ima da se nabavi taj,gadzet li je, divajs li je???mene slude, kolko ih je, pa izgubim racun:)))ne samo vukova,ako me razumes:))Sokocalo AD, sokocalo Kazu da je tu negde u nama. Znas ono "the sky above me and the moral law within me".No evidentno da ga neki Vukovi nemaju a i sire

Pa kad bi se po tome gledalo, ne bismo imali za koga da glasamo.
Nazalost, toga u politici nema.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana