70 000 dinara vs milionče dolara

Jelena Milić RSS / 06.03.2009. u 18:03
Vaterpolista Danilo Ikodinović proglašen je danas krivim zbog ugrožavanja javnog saobraćaja i Opštinski sud u Novom Sadu mu je izrekao novčanu kaznu u iznosu od 70.000 dinara, a izrečena mu je i mera bezbednosti zabrane upravljanja motociklom u trajanju od osam meseci. 
 
 
Razapnite je  na stub srama, ako budete mislili da treba, ali Ms Milić  vidi puno sličnosti izmedju "našeg Dače" i "našeg Minje" i njihovih slučajeva. I puštam paru na uši od juče što niko ne reaguje na sramno laku presudu Dači i poteze Ministarstva za omladinu i sport da ga stipendira što će biti  promoter Strategije razvoja sporta. Poruka roditeljima koji se  ubiše objašnjavajući kako je alkohol loš, kako je vožnja u alkoholisanom stanju opasna, kako je prekoračenje brzine  nedopustivo, kako se za to ide u ćorku.... je-jebite se. Vaša žvaka  važi samo ako ste NN. O nejednakosti pred zakonom, što je ultimate diskriminacija, morali bi takođe da se pozabavimo intenzivinje. 
 
Inače, ovo je post napisan u periodu kad  danima objašnjavam bratu Ani i bratu Savi kakav je skot Kris Braun, i kako  će biti nedopustivo ako se izvuče bez kazne što je prebio Rijanu. Fala bogu pade optužnica.  I kritikujem pred decom Rijanu što ćuti i što ga štiti. Poruka njenoj milionskoj publici-kućno nasilje je lična stvar. Ona je selebriti --ona ima obavezu. Kao i Dača. Veću nego "naš Minja" koji je do tuče bio anonimus. Nas su u Areni na Rijaninom  koncertu sat vremena maltretirali zbog "bezbednosnih razloga" i na kraju ostavili upaljeno svetlo za svaki slučaj, što je sjebalo koncert. Čemu, da bi sad svaka devojka sveta  mogla svom ličnom nasilniku koji je mal nije i zadavio da da  "drugu priliku." Ko naš sud Dači ovako blagom kaznom. Ne kažem da selebretiz treba osuđivati teže, ali svakako kažem da suviše lake presude nisu dobar trend. Ako su uopšte po zakonu.
 
Čudi vas što vidim sličnosti. Što? Obojca bili sportiste. Obojca napravili sranje. Država naša zalegla suviše. Nedopustivo. U oba slučaja.  Jedina razlika što je Dača već  dobio uvredljivo nisku presudu. Umesto veće presude, "naš Dača" od od Ministarstva za omladinu i sport još dobija priliku da radi sa našom decom kao promoter Nacionalne strategije razvoja sporta za šta će dobiti i STIPENDIJU. I ovde je, dakle, ko u slučaju "našeg Minje" zalegla država za nasilnika, iako je Ameri, ovog puta, nisu pritiskali. Da nasilnika. Ko u pijanom stanju vozi i to onom brzinom za Ms Milić je čist nasilnik. Lafontenu, dobro  je što si mrtav. BTW, jer on bio sportista amater il profesonalac? Kakve veza Ministarstvo treba da ima sa profi sportom! BTW pitajte decu kakav je školski sport! Ne postoji. Što? Kad ministarka i njme da se bavi, kad se samo vija sa vrhunskim. Omladine, ako se uopšte i seti. 
 


Zabrana vožnje motorčeta, reče sud. Ha. Sešće u kola. Opet. I sad, da mu verujemo na reč, samo što se slupao, ili što je"naš Dača". Hvala lepo, za mene je i kao građanina i kao  majku dva tinejdžera ovo nedopustivo. 
 
Onome je mogla pesnica da bude i malo lakša u momentu i onaj tip možda ne bi bio u komi. A Dača?  U onom alkoholisanom stanju i pri onoj brzini njega niko nije ni morao da "iznervira." Dovoljno je bilo da se nađe blizu. Kapiram da se za alkoholisano stanje i prekoračenje brzine osuđuje ne samo ako nekog povredite. I tu je, ma šta mi  lično mislili, to što je počinilac i  sam povređeni  nebitno. Slušala sam juče obrazloženje tipa imajući u vidu i vaše -njegove povrede. Šta to znači, ako sudbina umeša prste, sud se povlači! 
 
I što puštate paru samo za Minju! Pročitajte ovo. 
 

"U ponedeljak, 23. februara, osvanule su dve vesti vezane za stipendije. Loša vest da kasni isplata zaostalih učeničkih i studentskih stipendija i kredita, navodno zbog stanja u budžetu, i "dobra" vest, da je Ministarstvo omladine i sporta potpisalo ugovor sa Danilom Ikodinovićem, koji će postati promoter Nacionalne strategije razvoja sporta, a zauzvrat dobiti stipendiju od Ministarstva.
Nekoliko stvari je u ovoj priči u najmanju ruku - ponižavajuće.

Kriterijumi za dobijanje učeničkih i studentskih stipendija su vrlo strogi. Pored odličnog uspeha u školi, morate sa desetinama papira dokazati da živite u teškom siromaštvu. Učenicima stipendije nisu isplaćene od septembra, a studentima od novembra.

Danilo Ikodinović je 27. juna izazvao saobraćajnu nesreću na putu Zrenjanin - Novi Sad. Vozio je motor brzinom od 173 km/h, sa oko 2 promila alkohola u krvi. Na fizičku konstituciju Ikodinovića, to je nekoliko flaša pića. Suđenje Ikodinoviću počinje 5. marta.

Popularni "Dača" se oporavlja. Lečio se i u zemlji i inostranstvu. Cela nacija je lečenje pratila sa velikim interesovanjem, i svaka promena njegovog zdravstvenog stanja je bila udarna vest većine medija. U intervjuu Press-u 24.02. Dača otkriva da lečenje napreduje bolje nego što je bilo ko očekivao. Junak Dača vozi automobil jednom rukom, što po njegovom mišljenju ne ugrožava bezbednost pošto je automobil ima automatski menjač. Ono što Daču ne dotiče mnogo je činjenica da je njegov automobil marke BMW kojim se dovezao u Ministarstvo vredniji od cele imovine većine porodica onih učenika i studenata kojima kasne krediti i stipendije.

To možda i nije njegova briga. Možda se on samo snašao u izopačenoj zemlji Ratka Mladića i Milorada Ulemeka. Ali to je u svakom slučaju briga ministarke Samardžić Marković. Koja nije objasnila da li će tom stipendijom Ikodinović možda učiti neku školu, ili će plaćati advokate, ili kupiti novi motor. To je verovatno državna tajna. Koje kriterijume za državnu pomoć je ispunio Ikodinović osim što ga čeka suđenje?

Kažu da je osnovna odlika države da poseduje monopol nad fizičkom silom. Slobodno tumačenje ove definicije od strane našeg državnog vrha je da iz toga sledi da najveće nasilnike treba proglasiti za heroje i staviti ih na platni spisak države.. Ukoliko su u tome pokazali izuzetnu sposobnost, surovost i organizacione sposobnosti, i time obezbedili boravak u Ševeningenu, onda se to odnosi i na njihove porodice.

Neki mladi su pre godinu dana zapalili Beograd. Niko nije reagovao. Neki mladi su pre godinu dana hteli da poklone prozor slovenačkoj (razbijenoj) ambasadi. Policija je zabranila šetnju. Pre nekoliko dana neki mladi čovek je dobio 1.000.000 dolara pomoći Vlade Srbije da izbegne pravdu. Pre nekoliko dana su neki mladi pitali koga bi trebalo da prebiju za 1.000.000 dolara. Neki mladi veruju da će nekada u budućnosti moći da pošteno žive i napreduju u ovoj zemlji na osnovu svog obrazovanja i rada. Neki mladi veruju da će ova država zauvek ostati ista i glorifikovati nasilje, zločine i bezakonje.

Neki mladi su u pravu.

24.02.2009."


 


Komentari (146)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

drug.clan drug.clan 18:13 06.03.2009

sve su zivotinje ravnopravne, samo

A sto hiljada za ovo:

PRESUDA BIVŠEM ČELNIKU GRADA
Plaća kaznu od 100.000 zbog vređanja policajaca
Autor: V. Pešić | 06.03.2009. - 05:00
Dr Goran StankovićVRANJE - Doskorašnjem zameniku gradonačelnika Vranja i funkcioneru lokalne SRS dr Goranu Stankoviću potvrđena je presuda da zbog nedoličnog ponašanja na dočeku Nove 2007. godine plati kaznu 100.000 dinara zbog vređanja policajaca.

Jelena Milić Jelena Milić 18:15 06.03.2009

Re: sve su zivotinje ravnopravne, samo

pa sta
drug.clan drug.clan 18:22 06.03.2009

Re: sve su zivotinje ravnopravne, samo

Jelena Milić
pa sta

pa nista samo kazem kako je zakon "jednak" prema svima!

psovka na policajca 100k a voznja u pijanom stanju brzinom 2,5 puta vecom od dozvoljene, izazivanje sudara sa velikom materijalnom stetom i nanosenjem fizickog i duzevnog bola nevinim gradjanima 70k.

Ne volim ni ja radikale ali smatram da ova drzava treba sve gradjane jednako da tretira.

Znam da vi ne delite to misljnenje vec smatrate da ljudi treba da se diskriminusu po politickom opredelenju!
Ali to samo pokazuje kakav ste vi u stvari demokrata i postovalac ljudskih prava!
Jelena Milić Jelena Milić 18:30 06.03.2009

Re: sve su zivotinje ravnopravne, samo

nismo se razumeli.

to sto je neko dobio 100 000 sto je uvredio policajca je za mene licno OK, to sam samo htela reci u prvom komentaru


vase poredjenje sa dacinom presudom u tom smislu je na mestu, izvinjavam se, mada bih radije da uporedimo sa nekim drugim saobracajnim preksrsajima slicnih okolnosti. samo to.

izvinjavam se na nesporazumu
tabasko_pit tabasko_pit 18:22 06.03.2009

Daca Vs Minja

Mala napomena.

Ikodinovic jeste dobio kaznu od 70.000 dinara, a prekrsajni sudija je uputio onog nesrecnika iz Yuga na parnicni postupak i da tamo trazi odstetu sto je ok.

Mislim da bi ti najradije videla Ikodinovica u zatvoru.
Ne slazem se sa tobom. Osim tih 70.000 i osim zabrane upravljanja motorom (koja je uzgred budui receno smesna, jer ovaj tesko da ce ikada vise biti u stanju da ga vozi), Ikodinovic je za svoju glupost dobio i kaznu u vidu visenedeljne borbe za zivot i teskog invaliditeta do kraja zivota.

To sto on ima bmw koji je skup, ne zaci da bi sudija trebao da mu uzme i to sto ima da bi se izjednacio sa nekima koji nemaju.
Takodje, ako u parnicnom postupku decko koji se slucajno nasao tu dobije postupak ili ga uopste pokrene, Ikodinovic ce dati jos para.

Nemamo mi puno zvezda i puno kvaliteta. A majstroi smo da i to sto imamo potrosimo.
A Danilo jeste bio vrhunski sportista, za razliku od Minje.
Jelena Milić Jelena Milić 18:28 06.03.2009

Re: Daca Vs Minja

i kaznu u vidu visenedeljne borbe za zivot i teskog invaliditeta do kraja zivota.


ja lepo rekoh da to sta mu je sudbina dodelila ne bi smelo da ima nikave veze sa sudskom presudom

i ma sta vi insinuirali u vezi mojih zelja da neko zavrsi u zatvoru, ja sam rekla da samo treba po zakonu, da dodam i po susdskoj praksi

bmv je spomenut ne u prici o presudi, tu insistiram na alkoholu i bryini, i tu to sto je bio vrhunski sportista ne sme da ima veze

on je ugrozio sve nas svojim ponasanjem, a onaj nesretnik se samo nasao na licu mesta. u tome je poenta kaznajvanja za voznju u pijanom stanju i prekoracenju brzine. ne u tome da li je neko nesto i ucinio dodatno u smislu lupanja u nekog.


bmv je spomenut u prici o stipendijama i mislim da tu itekako ima mesta i da se to otovori

bio je vrhunski sportista. posle ovoga vise nije.
pri tome je bio PROFESIONALAC, nije dobijao dzeparac od drzave da igra, vec DEBELU PROFI KINTU
drug.clan drug.clan 18:30 06.03.2009

Re: Daca Vs Minja

tabasko_pit
Mala napomena.

Ikodinovic jeste dobio kaznu od 70.000 dinara, a prekrsajni sudija je uputio onog nesrecnika iz Yuga na parnicni postupak i da tamo trazi odstetu sto je ok.

Mislim da bi ti najradije videla Ikodinovica u zatvoru.
Ne slazem se sa tobom. Osim tih 70.000 i osim zabrane upravljanja motorom (koja je uzgred budui receno smesna, jer ovaj tesko da ce ikada vise biti u stanju da ga vozi), Ikodinovic je za svoju glupost dobio i kaznu u vidu visenedeljne borbe za zivot i teskog invaliditeta do kraja zivota.

To sto on ima bmw koji je skup, ne zaci da bi sudija trebao da mu uzme i to sto ima da bi se izjednacio sa nekima koji nemaju.
Takodje, ako u parnicnom postupku decko koji se slucajno nasao tu dobije postupak ili ga uopste pokrene, Ikodinovic ce dati jos para.

Nemamo mi puno zvezda i puno kvaliteta. A majstroi smo da i to sto imamo potrosimo.
A Danilo jeste bio vrhunski sportista, za razliku od Minje.


Znaci ti kazes da drzava ne treba da kaznjava ljude koji divljaju pijani putem brzinom 2.5 puta vecom od dozvoljene vec da gradjani (i deca) koji budu osakaceni ili ubijeni u takvim divljanjima treba samo da traze odsetetu?
To bi bilo otprilke isto kada bi rekao da drzava ne treba da kaznjave one koji pijani pucaju unaokolo iz pistolja vec oni koji su pogodjeni treba da ih tuze u parnickom postupku!
Da li ti shvatas sta si rekao?

I za tvoju informaciju Ikodinovic nije dobio povredu u udesu vec zaradio kao direktnu posledicu svojih postupaka, nesreca se nije desila vec je izazvana.
Jelena Milić Jelena Milić 18:31 06.03.2009

Re: Daca Vs Minja

odgovorila sam vam gore

ovog puta se sasvim slazem sa vama
tabasko_pit tabasko_pit 18:51 06.03.2009

Re: Daca Vs Minja

ko je to rekao.

On i jeste kaznjen po zakonu. Dobio je maksimalnu kaznu u dinarima predvidjenu za tu vrstu prekrsaja i jedino sto nije dobio to je zatvorska kazna koju ovde koliko vidim prizivaju.

Tacno, kada se odredjuje presuda gledaju se sve okolnosti, a jedna od njih je i da li je i ko povreden u saobracajnoj nesreci. I za tvoju informaciju Ikodinovic jeste dobio povredu u udesu, ili mislis da se posle udesa kada je videoio da je udario u Yugo, sam zaleteo u onu livadu?

ja samo kazem da je ova vrsa lamentiranja nad presudama svojevrsno lesinarenje, ma kako vi to shvatili.

I za jelenu - Danilo jese bio vrhunski sportista i jeste bio dobro placen za to. Sa druge strane ucinio nas je u jedno ruzno vreme malo radosnim i ponosnim sto ipak dolazimo iz ove napacene zemlje.
i to je ono sto sam napomenuo.

A kazna - ona je ipak u drugom planu kada dozivis to sto je Danilo doziveo i dobijes takve povrede.

Koliko znate njih koji su zavrsili u zatvoru zbog voznje u pijanom stanju, a da nisu ubili nikoga? Ja ne znam ni jednog, a mislim da ni u sudskoj praksi u Srbiji nisu bas zabelezeni takvi slucajevi. i tu se slazem sa vama- zakon treba da je isti za sve.

Bas kao sto je u najmanju ruku nepristojno seiriti se nad necijom zlom sudbinom...
Jelena Milić Jelena Milić 18:56 06.03.2009

Re: Daca Vs Minja

A kazna - ona je ipak u drugom planu kada dozivis to sto je Danilo doziveo i dobijes takve povrede.


mozda za njega i njegovu porodicu

za ostale gradjane koje je doveo u opasnost zasigurno nije

seiriti nad necijom zlom sudbinim


on nije dobio infarkt, vec je izazvao svoju sudbinu, da tako kazem, i to tako sto je sve druge ucesnike u saobracaju doveo u opasnost, tu ima razlike

a druge strane ucinio nas je u jedno ruzno vreme malo radosnim i ponosnim sto ipak dolazimo iz ove napacene zemlje.
i to je ono sto sam napomenuo.


tesko da je stvar zbog koje bi Ministarstvo omladine i sporta koje nema pare za stipnedije drugim djacima moralo/trebalo da finansira stipendijom, cak i da nije ucinio ovo sto je nedavno ucinio, cime je ZESTOKO dao los primer omladini kojom bi to ministarstvo da je srece vise trebalo da se bavi

antioksidant antioksidant 18:57 06.03.2009

Re: Daca Vs Minja

"Sa aspekta individualne prevencije, i sam slučaj je bio dovoljan kao kazna za okrivljenog. Pitanje je da li je presuda adekvatna i sa aspekta generalne prevencije. Lično sam očekivao da okrivljeni dobije uslovnu osudu", rekao je Beljanski


ps - beljanski je advokat ostecenog. moje misljenje se poklapa sa njegovim.
Dobio je maksimalnu kaznu u dinarima predvidjenu za tu vrstu prekrsaja i

cini mi se da je juce neko pominjao nesto drugacije (da je ikodinovic dobio kaznu ispod zakonskog minimuma zbog velikog broja olaksavajucih okolnosti)
Jelena Milić Jelena Milić 19:01 06.03.2009

Re: Daca Vs Minja

da i ja sam se raspitala pre ovog posta i cula da je presuda mogla biit stroza i da je bilo itekako elemenata za uslovnu osudu
antioksidant antioksidant 19:07 06.03.2009

Re: Daca Vs Minja

da i ja sam se raspitala pre ovog posta i cula da je presuda mogla biit stroza i da je bilo itekako elemenata za uslovnu osudu

pazi jelena, ne ulazim - ne znam sudsku praksu.

mogu reci samo moj utisak - zbog generalne prevencije kazna bi mogla biti strozija.

da podsetim - generalna prevencija - to je ono zbog cega je najebao uros misic (10 godina za primer drugima). svaka presuda je primer za nesto. mi ne mozemo komentarisati samu presudu ali mozemo komentarisati sta ona nama govori. ti si napisala jedno tumacenje. inace pises haoticno za mene ovako umornog u petak popodne pa sam tek sad video

Ministarstva za omladinu i sport da ga stipendira što će biti promoter Strategije razvoja sporta.


nije bitna stipendija, ali stvarno je pitanje da li zelimo takvo promovisanje sporta.
Jelena Milić Jelena Milić 19:22 06.03.2009

to AO

"U ponedeljak, 23. februara, osvanule su dve vesti vezane za stipendije. Loša vest da kasni isplata zaostalih učeničkih i studentskih stipendija i kredita, navodno zbog stanja u budžetu, i "dobra" vest, da je Ministarstvo omladine i sporta potpisalo ugovor sa Danilom Ikodinovićem, koji će postati promoter Nacionalne strategije razvoja sporta, a zauzvrat dobiti stipendiju od Ministarstva


kad se odmoris procitaj i ovaj deo posta/informacije mozda i tebi i deo o stipendiji postane bitan
antioksidant antioksidant 19:28 06.03.2009

Re: to AO

kad se odmoris procitaj i ovaj deo posta/informacije mozda i tebi i deo o stipendiji postane bitan

sad sam se odmorio i jeste bitno : )))
drug.clan drug.clan 19:32 06.03.2009

Re: Daca Vs Minja

antioksidant
"Sa aspekta individualne prevencije, i sam slučaj je bio dovoljan kao kazna za okrivljenog. Pitanje je da li je presuda adekvatna i sa aspekta generalne prevencije. Lično sam očekivao da okrivljeni dobije uslovnu osudu", rekao je Beljanski


ps - beljanski je advokat ostecenog. moje misljenje se poklapa sa njegovim.
Dobio je maksimalnu kaznu u dinarima predvidjenu za tu vrstu prekrsaja i

cini mi se da je juce neko pominjao nesto drugacije (da je ikodinovic dobio kaznu ispod zakonskog minimuma zbog velikog broja olaksavajucih okolnosti)


Mogao je i morao da odgovara krivicno za izazivanje opasnosti u saobracaju:

evo sta kaze krivicni zakonik Srbije

GLAVA DVADESET ŠESTA
KRIVICNA DELA PROTIV BEZBEDNOSTI JAVNOG
SAOBRACAJA
Ugrožavanje javnog saobracaja
clan 289.
(1) Ucesnik u saobraaju na putevima koji se ne pridržava
saobracajnih propisa i time tako ugrozi javni saobracaj da dovede u opasnost život ili
telo ljudi ili imovinu veceg obima, pa usled toga kod drugog nastupi laksa telesna
povreda ili prouzrokuje imovinsku štetu koja prelazi iznos od dvesta hiljada dinara,
kaznice se zatvorom do tri godine.


Mislite da nije bilo opasnosti po zivot, stete od 200 000 dinara ?
JJ Beba JJ Beba 21:04 06.03.2009

Re: Daca Vs Minja

Nemamo mi puno zvezda i puno kvaliteta.

i sad zbog toga što je zvezda sme nekažnjeno da gazi ljude, vozi pijan, divlja po drumovima i bude opasnost na putu?

umesto da bude promoter strategije razvoja sporta kod nas ( što ako je to plaćeni poslao valjda treba da bude nadoknada kinte pošto ne može da igra i zarađuje a francuske bolnice su skupe) "naš dača" treba sam, bez ičije finansijske pomoći da krene po školama i da promoviše deci život bez alkohola, (droga, cigareta) i da bude deci očigledna nastava kako ne trebada se živi. jedino tako slavni dača može da opere umazani oreol vrhunskog sportiste i da nam demonstrira pokajanje, što bi bio vrlo hriščanski , s obzirom u kako velike vernike se naš zlatni par, čujem, pretvorio
G r o f G r o f 22:17 06.03.2009

Re: Daca Vs Minja

Bas kao sto je u najmanju ruku nepristojno seiriti se nad necijom zlom sudbinom



Da...Nepristojno je igrati se sa sudbinama kulturnih vozače u koje se zaleću pijane zaštićene životinje.


Koliko znate njih koji su zavrsili u zatvoru zbog voznje u pijanom stanju,


Komšija je odležao tri meseca u zatvoru jer je dva puta uhvačen pijan. Nije napravio udes.
blackbox92 blackbox92 23:47 06.03.2009

Re: Daca Vs Minja

A Danilo jeste bio vrhunski sportista,

To ne znači da može da radi šta hoće, niti da kad uradi to što je uradio bude oslobođen odgovornosti. Ako je vrhunski sportista, to je pre svega u njegovom interesu i lične koristi, ali neka se uzorno i ponaša.
Da li bi, da je bilo obrnuto, onaj iz Juga bio tako tretiran.?
fireworks fireworks 07:40 07.03.2009

Re: Daca Vs Minja

tabasko_pit

I za jelenu - Danilo jese bio vrhunski sportista i jeste bio dobro placen za to. Sa druge strane ucinio nas je u jedno ruzno vreme malo radosnim i ponosnim sto ipak dolazimo iz ove napacene zemlje.

Mene ni malo nije učinio srećnim. Baš me zabole za uspehe tzv. sportista - kakva korist čovečanstvu od toga?
katica_zlatica katica_zlatica 12:23 08.03.2009

Re: Daca Vs Minja

ja bih ga videla u zatvoru ako vec pitas, ili mislis da treba da sedne u auto pa da sad proba koliko moze kad je osiguran vazdusnim jastucima?? Sramota, pa vozacku ti oduzimaju za mnogo manje "gluposti" ako vec mislis da je to sto je Ikodinovic uradio glupost. Ja mislim da je coveku trebalo oduzeti vozacku, novcano ga debelo kazniti toliko da onome ko cuje za njegov slucaj NE PADNE NA PAMET DA LOCHE I VOZI RELI U JAVNOM SAOBRACAJU. Dupla sramota za ceo sistem koji podrzava ideju da je Ikodinovic "jadan" sto je "eto tako nastrad'o" KRETEN JEDAN, NARAVNO DA CE NASTRADATI, KO ZNA KOLIKO PUTA JE ON TO ISTO RADIO I NIKO GA NIJE ZAUSTAVIO. svima njima zelim da osete na sopstvenoj kozi ono sto je jadni vozac juga osetio dok je primao udarac od 175km/h
pobesnim na ovakvu manipulaciju, kad smo drzava u kojoj su jedini zakon evri!!
builderka builderka 18:46 06.03.2009

malo li je?

Da, mislim da je Ikodinovic dovoljno kaznjen! Tesko da mu je drzava mogla propisati goru kaznu od ove koju mu je sudbina-sta li je odredila. I zelim da verujem da se opametio.
I on ni jednog trenutka nije rekao da nije kriv. Treba coveku dati sansu da se vrati normalnom zivotu, koliko je to moguce.
Cilj kazne ne bi trebao da bude potpuno unistenje osudjenog, vec njegov povratak na "pravi put".
I dalje ne vidim slicnost izmedju Ikodinovica i Miladina!
I vozac yuga treba da dobije odstetu i dobice je verovatno.
Jelena Milić Jelena Milić 18:49 06.03.2009

Re: malo li je?

Tesko da mu je drzava mogla propisati goru kaznu od ove koju mu je sudbina-sta li je odredila. I zelim da verujem da se opametio


sud ne sme da presudjuje po tome vec po tezini dela koje je pocinio

vi mozete da zelite koliko hocete, ali funkcija svake presude je i vaspitna/opominjuca/preventivna

ova to svakako nije, za ono sto je ucinio
kinky kitten kinky kitten 19:02 06.03.2009

Re: malo li je?

builderka
Da, mislim da je Ikodinovic dovoljno kaznjen! Tesko da mu je drzava mogla propisati goru kaznu od ove koju mu je sudbina-sta li je odredila. I zelim da verujem da se opametio.
I on ni jednog trenutka nije rekao da nije kriv. Treba coveku dati sansu da se vrati normalnom zivotu, koliko je to moguce.
Cilj kazne ne bi trebao da bude potpuno unistenje osudjenog, vec njegov povratak na "pravi put".
I dalje ne vidim slicnost izmedju Ikodinovica i Miladina!
I vozac yuga treba da dobije odstetu i dobice je verovatno.

Mislim stvarno

Nije big Daci nikakva sudbina dodelila bilo kakvu kaznu, vec sam sebi, a usput zamalo da pokupi i jos koji neduzni zivot svojim neodgovornim i bahatim ponasanjem.
Ok, prosao je sa tricavih 70 soma, ali stipendija i rad s decom posle svega??? Pa da i sam ima trunke savesti i odgovornosti ljubazno bi odbio ponudu gospodje ministarke i zabio se u misju rupu <_<
Davie Davie 19:07 06.03.2009

Re: malo li je?

I zelim da verujem da se opametio.
I on ni jednog trenutka nije rekao da nije kriv. Treba coveku dati sansu da se vrati normalnom zivotu, koliko je to moguce.
Cilj kazne ne bi trebao da bude potpuno unistenje osudjenog, vec njegov povratak na "pravi put".


Da, vratio se na pravi put koliko vec kad je bio u stanju da vozi automobil sa jednom rukom... uslikase ga novinari 2 puta tako a ''öpameceni" bolid se na njih obrecnuo "vozim jednom rukom automatik", "vozim pa sta"... pa nista rekli bi normalni ljudi, ovo je ipak Srbija, ovde ne vazi ono sto vazi u normalnom svetu.

Na stranu sto covek ocito slaga, ne vozi automatik mini morisa, koga i nema takvoga... na stranu sto sa jednom rukom vozi kad je zakonom propisano da se za voznju koriste obe ruke, na stranu sto je to radio pred ministarstvom sporta gde ga promovisase decijim idolom, na stranu sto je pravio negativnu samokampanju neposredno pred sudjenje... jer sve to moze u zemlji Srbiji kad imas nekoga u vlasti, kada imas nekoga u partiji, sve je resivo, sve je dopusteno.
builderka builderka 19:27 06.03.2009

Re: malo li je?

Ok, mozda sam ja naivna.
Ja samo mislim da ne treba unistiti coveka kako bi posluzio kao opomena nasoj deci.
Ali ja se ne bavim pravom vec covekom kao takvim. Zato se povlacim i izvinite zbog unosenja nemira u vasu kucu.
NNN NNN 19:29 06.03.2009

Re: malo li je?

na stranu sto sa jednom rukom vozi kad je zakonom propisano da se za voznju koriste obe ruke,
Neispravno gramatički!
Da li ja to naslućujem neku DISKRIMINACIJU PREMA HENDIKEPIRANIM LICIMA?
cassiopeia cassiopeia 19:31 06.03.2009

Re: malo li je?

Da, vratio se na pravi put koliko vec kad je bio u stanju da vozi automobil sa jednom rukom... uslikase ga novinari


opasnost-daca-vozi-kola-jednom-rukom

Sve mogu da razumem, i ovako smešnu kaznu - 70.000 i oduzimanje dozvole u trajanju od 8 meseci... ali ovo
Ministarstva za omladinu i sport da ga stipendira što će biti promoter Strategije razvoja sporta

nikako i nikada


Jelena Milić Jelena Milić 19:32 06.03.2009

Re: malo li je?

Ja samo mislim da ne treba unistiti coveka kako bi posluzio kao opomena nasoj deci.


ovo je vrlo ruzna insinuacija

uslovna zasluzena kazna bas i nije "unistavanje"

sto se unistavanja tice, tu je vec dosta sam sebi uradio

ali da se bunimo sto neko ko je preksrsio zakon ( i ko jeste osudjen kaako tako al ajde) treba da bude primer nasoj deci, da imamo pravo da se bunimo
Jelena Milić Jelena Milić 19:33 06.03.2009

Re: malo li je?

ili budi deo konstruktivne rasprave ili se udalji
antioksidant antioksidant 19:36 06.03.2009

Re: malo li je?

Da li ja to naslućujem neku DISKRIMINACIJU PREMA HENDIKEPIRANIM LICIMA?

nema diskriminacije. samo lekarskog pregleda.
Davie Davie 19:41 06.03.2009

Re: malo li je?

Da li ja to naslućujem neku DISKRIMINACIJU PREMA HENDIKEPIRANIM LICIMA?

Hendikepirana lica mogu voziti vozila specijalno prepravljena za njih, cak i po nasem zakonu je tako... a nas ''ópameceni" bolid nije seo u takva kola, seo je u standradni mini moris, za koji je tvrdio da je automatik, pa je kad su mu se dosadni novinari popeli na onu stvar provociranjima ispalio to 'sta vas zabole". Buduci idol dece u Srbiji... sudija koji mu je sudio ocito je racunao da se covek opametio, kao i neki blogeri ovde
NNN NNN 19:51 06.03.2009

Re: malo li je?

seo je u standradni mini moris
Izvini, nisam znao da je Mini Moris (ja, budala, ne gledam vesti nego verujem JM koja napisa BMW) .
činjenica da je njegov automobil marke BMW kojim se dovezao u Ministarstvo vredniji od cele imovine većine porodica onih učenika i studenata kojima kasne krediti i stipendije
Davie Davie 19:56 06.03.2009

Re: malo li je?

NNN
seo je u standradni mini moris
Izvini, (ja, budala, ne gledam vesti nego verujem JM koja napisa BMW) nisam znao da je Mini Moris.
činjenica da je njegov automobil marke BMW kojim se dovezao u Ministarstvo vredniji od cele imovine većine porodica onih učenika i studenata kojima kasne krediti i stipendije

Pusti Milicku, sve je to njoj isto... mislim da je na slici koju je neko linkovao ipak mini morris.
antioksidant antioksidant 19:57 06.03.2009

Re: malo li je?

činjenica da je njegov automobil marke BMW kojim se dovezao u Ministarstvo vredniji od cele imovine većine porodica onih učenika i studenata kojima kasne krediti i stipendije

bmw pravi mini moris (ne treba sumnjati u logiku jedne plavuse)
Jelena Milić Jelena Milić 19:58 06.03.2009

Re: malo li je?

gilti ez cardzd

to je inace tekst jednog mejla koji sam dobila

zato je taj deo posta pod navodnicima

ali odgovornost je moja
JJ Beba JJ Beba 21:11 06.03.2009

Re: malo li je?

Da li ja to naslućujem neku DISKRIMINACIJU PREMA HENDIKEPIRANIM LICIMA?

nije isto vozito normalan automobil jednom rukom i voziti automobil konstruisan za hendikepirane osobe.
hendikepirana lica voze specilano konstruisanje ( i obeležene) automobile, u zavisnosti vrste hendikepa
die hard die hard 21:42 06.03.2009

Re: malo li je?

na stranu sto sa jednom rukom vozi kad je zakonom propisano da se za voznju koriste obe ruke,


Ljudi koji imaju jednu ruku mogu da voze bezbedno i dobijaju dozvolu za voznju automobila svuda u svetu, sa odredjenom proverom naravno.
Atomski mrav Atomski mrav 22:26 06.03.2009

Re: malo li je?

bmw pravi mini moris (ne treba sumnjati u logiku jedne plavuse)

Dača vozi BMW automatik, a Mini Moris pripada Nataši Bekvalac/Ikodinović... vozi i njega, i Mini je automatik. Ipak, ne može me niko ubediti da je bezbedno voziti automobil sa automatskim menjačem jednom rukom. Sudija je mogla makar da ga pošalje na proveru sposobnosti za vožnju a ne da mu oduzme dozvou SAMO za A kategoriju i to SAMO na 8 meseci...
Cyrano de Bergerac Cyrano de Bergerac 02:19 08.03.2009

Re: malo li je?

Da je oktopod, bilo bi svejedno. Zbog ona 2 promila trebalo mu je doživotno zabraniti da vozi bilo šta na motorni pogon.
Ovog puta nikog nije ubio. Na koliko pokušaja još ima pravo?
adam weisphaut adam weisphaut 18:57 06.03.2009

Nije li i uobičajno?

Ministarstva za omladinu i sport da ga stipendira što će biti promoter Strategije razvoja sporta. Poruka roditeljima koji se ubiše objašnjavajući kako je alkohol loš, kako je vožnja u alkoholisanom stanju opasna, kako je prekoračenje brzine nedopustivo, kako se za to ide u ćorku.... je-jebite se
mile.drapsin mile.drapsin 19:09 06.03.2009

Posle vruće šamarčine

obično je u vosci Karadjordjevićevske Srbije išla rečenica "marš bre stoko jedna seljačka". Oni koji to ne znaju treba da znaju da je oficirima bilo dozvoljeno da tuku vojnike. Za eventualni uzvraćeni udarac se primenjivalo "konačno rešenje".

Ta Srbija se vratila na velika vrata. NJKV zaliva baštu na Dedinju a njegovi duhovni oficiri šamaraju i pičkaraju policajce.

I?

Sad kad rehabilitujemo Djenerala, biće opet "marš bre stoko jedna seljačka" ovoga puta, u novom vremenu, potpuno na mestu.
tyson tyson 23:26 06.03.2009

Re: Posle vruće šamarčine


O čemu ti pričaš?!


mile.drapsin mile.drapsin 00:19 07.03.2009

Re: Posle vruće šamarčine

Neko je gore pomenuo zamenika gradonačelnika Vranja /SRS/ koji se za 100 hiljada razdužio za vredjanje policajca. Velja je to radio bez kinte. Čim vidim SRS ili se setim Velje, ja promašim temu.

A opet možda i nisam. Presuda o kojoj ovde pričamo se apsolutno uklapa. Izazivanje opšte opasnosti ili, minimum, ugrožavanje života ljudi sa teškim posledicama za 70.000. Zar nije to u stvari "marš bre stoko jedna seljačka"
tyson tyson 01:36 07.03.2009

Re: Posle vruće šamarčine

mile.drapsin
Neko je gore pomenuo zamenika gradonačelnika Vranja /SRS/ koji se za 100 hiljada razdužio za vredjanje policajca. Velja je to radio bez kinte. Čim vidim SRS ili se setim Velje, ja promašim temu.
Aaa, to. OK, sad je jasno.

Citraj sledeći put, ne budi lenj kao ova Milićka pa da moramo da nagađamo ko se tu kome obraća i u vezi čega




NNN NNN 19:13 06.03.2009

NNN je primetio

da Ms Milić piše o sebi u 3. licu!
Davie Davie 19:16 06.03.2009

Re: NNN je primetio

da Ms Milić piše o sebi u 3. licu!


Svojevremeno moja profesorka ruskog jezika je ucenicima koji pogrese lice i zavrse u 3.licu govorila da je to dopusteno caru Ivanu Groznom - on je tako govorio, ostalima nije... i adekvatno ih je 'nagradjivala".
Jelena Milić Jelena Milić 19:19 06.03.2009

Re: NNN je primetio

ms milic je vec objasnila , kad moze mica albijanic moze i ms milic

a i bolje trece jednine nego prvo mnozine

mada se nosim mislju

mislim kad moze NJKV lazno da se predstavlja jer u srbiji nema trona i monarhije sada..

al dosta, kraj trola
mara92 mara92 20:43 06.03.2009

Re: NNN je primetio

mislim kad moze NJKV lazno da se predstavlja jer u srbiji nema trona i monarhije sada..

...више пута је на блогу (понекада и потпуно различитим поводом) поменуто то титулисање "ЊКВ"...
Ајде да и овде поновим: Република Србија је по свом уставном уређењу република!!!! Дакле, не постоји монарх (краљ, цар, кнез), па према томе, он не може да буде никакво "ЊКВ"...
Александар Карађорђевић је рођењем стекао титулу принца, а може да се ословљава са "претендент на српски престо" никако другачије (докле год грађани Србије са правом гласа на неком евентуалном референдуму не одлуче да промене уређење државе Србије и то тако што ћемо уместо Републике да постанемо монархија)...

пс. Извини Јелана на тролу....
antioksidant antioksidant 20:46 06.03.2009

Re: NNN je primetio

он не може да буде никакво "ЊКВ"...

sve si pogresno skapirala - njkv je njegov auto. to mu i pise umesto registracije. a ovaj sto ne zna srpski, on je tu u prolazu...
drug.clan drug.clan 21:02 06.03.2009

Re: NNN je primetio

он не може да буде никакво "ЊКВ"...


On je prestolonaslednik trona Jugoslavije a ne Srbije i nas je kralj koliko i slovenacki.

Ko mu kriv pa mu se deda odrekao srpskog prestola!
mara92 mara92 21:09 06.03.2009

Re: NNN je primetio

sve si pogresno skapirala - njkv je njegov auto. to mu i pise umesto registracije. a ovaj sto ne zna srpski, on je tu u prolazu...

Нисам,
А. Карађорђевић инсистира на ословљавању са "ЊКВ".
antioksidant antioksidant 21:36 06.03.2009

Re: NNN je primetio

А. Карађорђевић инсистира на ословљавању са "ЊКВ".

cekaj, zar na autu ne pise njkv?

a to sto insistira je njegova stvar.

isto kao sto kler trazi izmenu zakona. njihova stvar. treba da se zamisle oni koji ih slusaju (ili oni koji njega i njegov auto oslovljavaju sa njkv)
mara92 mara92 22:53 06.03.2009

Re: NNN je primetio

cekaj, zar na autu ne pise njkv?
a to sto insistira je njegova stvar.

Пише на таблицама, него се овде на блогу упорно провлачи то ЊКВ уз његово име, у штампаним медијима такође...Махом се томе не придаје пажња, али је погрешно (из разлога који су чисто правне природе)...
constrictoria92 constrictoria92 19:27 06.03.2009

'vako ja mislim:

ako zanemarimo presudu (koja je po mom mišljenju smešna, tj. ne d'o bog običnom smrtniku da se nađe u Njegovoj koži - odrali bi mu tu istu kožu s leđa), postavlja se pitanje promovisanja Nacionalne strategije razvoja sporta i stipendije...

Prvo:
smatram da svaki sportista koji postane promoter ovog ministarstva ne treba da dobije ni filera. Ne rade, valjda, sportisti ovakve promocije samo zarad keša (ako rade, onda sam duboko razočarana)... Sve se nadam da su deca i mladi na prvom mestu...

Drugo:
kako osoba koja je grubo prekršila ZakonOveZemlje i koja je kažnjena zbog toga sme da bude promoter Nacionalne strategije razvoja sporta i da služi mlađahnim naraštajima kao uzor?!? Izvin'te, al' deca ne treba da se ugledaju na Njega i tačka.
Jelena Milić Jelena Milić 19:35 06.03.2009

Re: 'vako ja mislim:

nisam skroz sigurna ali mi se cini da ambasadori UNICEFa rade za dz

nadam se
NNN NNN 19:46 06.03.2009

Re: 'vako ja mislim:

Pa, jednostavno:
Dača će da kaže deci:" Deco kad porastete bavite se sportom, nemojte da pijete i da vozite, vidite kako je DANILO IKODINOVIĆ (možda će i on o sebi u 3. licu) prošao, bio je najveći sprotista (neskromno, prvak sveta, višestruki osvajač medalja na Olimpijadi i svetskim i evropskim prvenstvima), a onda je zbog vožnje u pijanom stanju ostao bez desne ruke i ne samo karijera nego i život mu je upropašten."
Jelena Milić Jelena Milić 19:48 06.03.2009

Re: 'vako ja mislim:

kao neko ko voli all things american, a oni opet vole pokajanja i to, priynajem ovo zvuci ok , ali prioznajem i da nisam sigurna da je to ideja .....onda bi trebao da bude promoter neke kampanje tipa NE BRZE OD ZIVOTA a ne sporta


no pre svega, ovo bi mozda i moglo da prodje da je dobio primerenu kaznu prvo i da ju je odsluzio, uslovno, uslovno pa onda

umesto toga on vozi jednom rukom kola....


a jos da za to dobija pare! NE! profi sportisti NE!

sa ili bez price o stipendijama dobrim djacima koje kasne
die hard die hard 21:49 06.03.2009

Re: 'vako ja mislim:

ni filera


Sad moram da trolujem, ali ovo ( ni filera ) mi se mnooogo svidja.Inace, ceo komentar je potpuno OK.
deselby deselby 00:24 07.03.2009

Re: 'vako ja mislim:

Jelena Milić


umesto toga on vozi jednom rukom kola....



Pa kad ne moze sa dve
ours ours 19:49 06.03.2009

Odličan blog

U potpunosti se slažem sa ovim što je napisala J. Milić.

Prema izjavama svedokâ sa zrenjaninskog kupališta, čoveka su molili da ne ide kući, već da prespava kod prijatelja jer je bio mortus pijan, međutim on je to glatko odbio, seo tako polusvestan na motor za čiju vožnju nema dozvolu i, valjda misleći da zakoni fizike za njega ne važe, vozio brzinom više nego duplo većom od dozvoljene da bi na kraju pretičući kolonu (što je takođe prekršaj) izazvao saobraćajnu nesreću. Dakle, u pitanju je nekoliko prekršaja (vožnja pod jakim uticajem alkohola, vožnja bez dozvole, prekoračenje brzine, ugrožavanje drugih) i svakako je smešna tvrdnja da je za to dobio maksimalnu zakonom propisanu kaznu, jer su pojedinci za samo jedan od pobrojanih prekršaja dobijali približno tolike kazne.

Sve u svemu, u pitanju je jedno bahato i potpuno neodgovorno ponašanje koje je apsolutno trebalo kazniti uslovnom kaznom i višegodišnjom zabranom vožnje svih motornih vozila.

Što se ponašanja države tiče, ono je skandalozno. Em što pod plaštom promovisanja sporta među decom finansiraju oporavak alkoholisanog (samo)ubice (a opštepoznata je činjenica da su on i žena mu pripadnici najsiromašnijeg sloja u Srbiji, al' zamalo), em što za "slavne" građane primenjuju različite aršine od onih za NN lica. Ne znam nijedan slučaj da običan čovek u sličnim okolnostima nije prošao bez uslovne kazne.
Jelena Milić Jelena Milić 19:53 06.03.2009

Re: Vrlo dobar članak

iz Borbe.
?
Davie Davie 19:52 06.03.2009

Pretprosle

godine je jedan vozac u USA prvostepeno kaznjen smrtnom kaznom zbog voznje u pijanom stanju, verovali ili ne... to mu je bilo 4-ti put da dolazi pred sud zbog voznje u takvom stanju, prvi put je jos 80-tih bio osudjen na 2 godine (ili tako nesto), pa mu se svaki sledeci put kazna povecavala, zadnji put je bilo i povredjenih u sukobu koji je izazvao. Sudija je ocenio da je nepopravljiv slucaj i da je ekstremna opasnost za okolinu pa je bolje resiti ga se zauvek...

Eto i jednog bas ekstremnog slucaja...
drug.clan drug.clan 19:57 06.03.2009

Re: Pretprosle

Davie
godine je jedan vozac u USA prvostepeno kaznjen smrtnom kaznom zbog voznje u pijanom stanju, verovali ili ne... to mu je bilo 4-ti put da dolazi pred sud zbog voznje u takvom stanju, prvi put je jos 80-tih bio osudjen na 2 godine (ili tako nesto), pa mu se svaki sledeci put kazna povecavala, zadnji put je bilo i povredjenih u sukobu koji je izazvao. Sudija je ocenio da je nepopravljiv slucaj i da je ekstremna opasnost za okolinu pa je bolje resiti ga se zauvek...

Eto i jednog bas ekstremnog slucaja...


ne treba biti ekstremista ali je nas krivicni zakon koji predvidja do 3 godine zatvora sasvim odgovarajuci! Problem je sto se selektivno primenjuje.
NNN NNN 20:00 06.03.2009

Re: Pretprosle

Onda bismo mogli (protiv smrtne kazne smo), za početak, da mu secnemo, recimo...ruku ?
(jer je već seo za volan, dakle nepopravljiv je slučaj i ekstremna opasnost za okolinu)
Jelena Milić Jelena Milić 20:13 06.03.2009

Re: Pretprosle

znate li sta je standard u nasoj sudskoj praksi za dela slicne prirode?

inace, ja znam za problem odranije da se nacelno u praksi sistemski za neka dela izricu najnize moguce zaprecene kazne iako je raspon mnogo veci
NNN NNN 20:25 06.03.2009

Re: Pretprosle

Imam utisak da se kod nas uvek izriču najblaže kazne (zbog toga i toliko buke oko onog Uroša, dobio najstrožu, ali eto, i to će izgleda da se steše)!
JJ Beba JJ Beba 21:28 06.03.2009

Re: Pretprosle


ne treba biti ekstremista ali je nas krivicni zakon koji predvidja do 3 godine zatvora sasvim odgovarajuci! Problem je sto se selektivno primenjuje.

naš zakon o saobraćaju je star 25 godina i svako malo ministar dačić najavljuje nov, za koji neki kažu da je loš

zbog lične porodične tragedije koja mi se dogodila pre 3 meseca istraživala sam o novom zakonu o bezbednosti saobraćaja koji treba da izađe na usvajanje i pre neki dan pročitala u Borbi da je direktor Komiteta za bezbednost saobraćaja Damir Okanović izjavio da je novi zakon koji je izradio MUP srbije "na štetu građana".
Okanović je izjavio da zakon nije prošao javnu raspravu i da prema zakonu o vladi MUP nije nadležan za predlaganje zakona o bezbednosti u saobraćaju. (zbog nemogućnosti da izađem na Borbin sajt ne mogu da vam linkujem izvor)
fireworks fireworks 07:49 07.03.2009

Re: Pretprosle

Jelena Milić
znate li st aje standard u nasoj sudskoj praksi za dela slicne prirode?

inace, ja znam za problem odranije da se nacelno u praksi sistemski za neka dela izricu najnize moguce zaprecene kazne iako je raspon mnogo veci

Основ судске корупције у овој земљи је управо у том "распону" казни. Када би свако кривично дело имало само једну казну, била би много мања корупција и не би било потребе да се коментаришу судске пресуде.
dali76 dali76 20:05 06.03.2009

kazna kao edukativna poruka ili ne?

Zanima me jeli ovaj iznos najveci moguc za ovakvo djelo koje je pocinio nas poznati sportista? Ako jeste problem je u zakonodavstvu ne u sudu .
Kakvu poruku salje vlada dajuci stipendiju Danilu?
Problem je sistemski a ovo je samo manifestacija istog.
Srbiji mozda treba lobisticka grupa tipa MADD( Mothers against drank drivers)kkoja je svojim djelovanjem u zadnje dve decenije uspijela enormno povecati kazne za ovakve prekrsaje koje smatram nasiljem.
Jelena Milić Jelena Milić 20:12 06.03.2009

Re: kazna kao edukativna poruka ili ne?


GLAVA DVADESET ŠESTA
KRIVICNA DELA PROTIV BEZBEDNOSTI JAVNOG
SAOBRACAJA
Ugrožavanje javnog saobracaja
clan 289.
(1) Ucesnik u saobraaju na putevima koji se ne pridržava
saobracajnih propisa i time tako ugrozi javni saobracaj da dovede u opasnost život ili
telo ljudi ili imovinu veceg obima, pa usled toga kod drugog nastupi laksa telesna
povreda ili prouzrokuje imovinsku štetu koja prelazi iznos od dvesta hiljada dinara,
kaznice se zatvorom do tri godine.
dali76 dali76 20:56 06.03.2009

Re: kazna kao edukativna poruka ili ne?

Kakva je onda poruka djeci i roditeljima ?
Plati i produzi dalje mozda dobijes i stipendiju.
mara92 mara92 21:05 06.03.2009

да се надовежем

Кривични закон Р. Србије има сасвим добро одређен распон санкција за прописана кривична дела (ако би прелистали закон, видели би да предвиђене мере, за било које кривично дело, нису преблаге, напротив). Проблем је у КАЗНЕНОЈ ПОЛИТИЦИ, проблем је у судовима и судијама који одлучују и одређују како и колико ће починиоца да санкционишу.
Наравно да се у обзир узима да ли је окривљени/оптужени/осумњичени већ у казненој евиденцији (да ли је рецидивиста, то јест да ли понавља извршење истог или сличног прекршаја/кривичног дела или је ето, генерално "склон" вршењеу противправних радњи), узимају се у обзир личне и породичне околности и све зависи од судије...Међутим, ова казна је безобразно мала: 70 000 динара!!! За дивљање у алкохолисаном стању по путу!!! Саосећам због тешке повреде и радовала сам се опоравку, али то нема везе са поступањем и одлучивањем државних органа (у овом случају суда).
Икодиновић је сам проузроковао повреду и то што му је каријера окончана или опасно угрожена је последица његовог и ИСКЉУЧИВО ЊЕГОВОГ понашања...
пс. о вожњи једном руком нећу ни да причам - још један доказ бахатости и ароганције (уз дужно поштовање за спортске успехе)...


JJ Beba JJ Beba 21:29 06.03.2009

Re: да се надовежем

пс. о вожњи једном руком нећу ни да причам - још један доказ бахатости и ароганције (уз дужно поштовање за спортске успехе)...

podržavam maro
blackbox92 blackbox92 23:31 06.03.2009

Re: kazna kao edukativna poruka ili ne?

dali76
Kakva je onda poruka djeci i roditeljima ?
Plati i produzi dalje mozda dobijes i stipendiju.

A mene kaznili 9.000 dinara samo zato sto sam na cistom putu umesto 60 vozio 90 km i, evidentno, nikoka nisam ugrozio.Ja se nisam bunio i ne bunim se ali se bunim sto neki mogu kako hoce. Oni valjda ogranicenja tumace kao minimalno doyvoljenu brzinu.
eizo eizo 20:49 06.03.2009

...

Covek je motorom udario u kola koja su udarila u cisternu koju je vukao traktor i cisterna se prevrnula....
Kojom je on brzinom isao ? Vorp 29?
drug.clan drug.clan 21:03 06.03.2009

Re: ...

eizo
Covek je motorom udario u kola koja su udarila u cisternu koju je vukao traktor i cisterna se prevrnula....
Kojom je on brzinom isao ? Vorp 29?


oko 200 na putu gde je dozvoljeno 80
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:00 06.03.2009

једном да и ја разумем

Јелена, нико са с никим не слаже 100%, увек и око свега, а нас двоје најмање. Али овај пут су нам размишљања бар у истом правцу. Човек јесте прошао лоше, уистину веома лоше, и сва је срећа да је остао жив, али то је урадио сам себи, није га нека друга пијана будала повредила. Казне се дају због угрожавања других (а не себе), тако да је чињеница колико се он повредио у случају сасвим ирелевантна.

И да, сигурно постоје бољи кандидати за стипендије и промотере.
antioksidant antioksidant 21:39 06.03.2009

Re: једном да и ја разумем

Казне се дају због угрожавања других

eizo
Covek je motorom udario u kola koja su udarila u cisternu koju je vukao traktor i cisterna se prevrnula....
Kojom je on brzinom isao ? Vorp 29?

jaksa scekic
Kažnjen je sa 70.000 dinara zbog:

1. Vožnje u pijanom
stanju sa 1,84 promila alkohola u krvi
2. Vožnje motocikla od 137,7 km/h na putu sa ograničenjem do 80
3. Vožnje motornog vozila bez dozvole

4. Nanošenje teških telesnih povreda
sebi i drugome

marco_de.manccini marco_de.manccini 23:19 06.03.2009

Re: једном да и ја разумем

Е сад кад сам разумео Јелену, не разумем тебе АО. Шта ми то кажеш овим цитатима?
antioksidant antioksidant 23:39 06.03.2009

Re: једном да и ја разумем

Шта ми то кажеш овим цитатима?

ugrozavao je i druge ne samo sebe. a stepen povreda samog ikodinovica govori o nivou neopreznosti
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:48 06.03.2009

Re: једном да и ја разумем

Па то и ја кажем АО. Баш ме брига што је повредио/угрожавао себе, то је његов проблем и није никаква олакшавајућа околност. Мене брине што је угрожавао друге и за то треба да буде кажњен. А све што је урадио спада под угрожавање других

- брза вожња
- вожња у пијаном стању
- вожња без дозволе
- уништавање имовине
...

може човек да набраја још, ако хоће.
deselby deselby 00:41 07.03.2009

Re: једном да и ја разумем

marco_de.manccini
. Казне се дају због угрожавања других (а не себе), тако да је чињеница колико се он повредио у случају сасвим ирелевантна.


Bio skoro onaj slucaj kad je sudija kaznio novcano coveka sto je pao sa bicikla i sam sebe povredio.
stijak92 stijak92 21:11 06.03.2009

Kazna je pravična

Autor teksta je mogao da pogleda primere iz sudske prakse, pre nego je napisao ovakav tekst...

Kod nas je kaznena politika veoma blaga... Mnogi ljudi i za saobraćajne nesreće koje su ostavile teže posledice po druge učesnike dobijaju isto tako blage kazne. Pogledajte recimo http://petarj.blogspot.com/2008/05/zgaze-oveka-pa-dobiju-uslovnu-kaznu.html .


A brojni su primjeri da se ljudima koji su i sami bili najveće žrtve svoje nesreće, ili su izgubili nekog bliskog, nije ni sudilo, ili su skroz blago osuđeni... Da li to odgovara vašem ličnom osećaju za pravdu, nije važno. Važno je da se sudovi ravnaju po tome i u obrazloženju presude se to navodi kao zvaničnu olakšavajuću okolnost...

Osim, ako ne mislite da su njega kao primjer trebali osuditi za najstrožiju kaznu, znatno strožiju od sličnih kazni u praksi, jer je javna ličnost.
JJ Beba JJ Beba 21:31 06.03.2009

Re: Kazna je pravična

Mnogi ljudi i za saobraćajne nesreće koje su ostavile teže posledice po druge učesnike dobijaju isto tako blage kazne. Pogledajte recimo http://petarj.blogspot.com/2008/05/zgaze-oveka-pa-dobiju-uslovnu-kaznu.html .

istina
skorašnja presuda čoveka koji je ubio milenka zablaćanskog (godinu dana) govori u prilog tome

moju sestru je kreten ubio na pešačkom prelazu dok je prelazila ulicu
advokat mi je rekao da će zbog blage kaznene politike lik najverovatnije da dobije 3 godine!!!!
ej tri godine a moja sestra ubijena, nema je
Jelena Milić Jelena Milić 21:49 06.03.2009

Re: Kazna je pravična

autor ovog teksta je to u komentarima spomenuo za sirinu zaprecenih kazni i sudsku praksu ne samo za saobracajne prekrsaje


ne ne mislim ovo sto impliicrate

ali ovo ostaje pa vi vidite kakav je i to primer drugima


Za delo ugrožavanja bezbednosti saobraćaja, Krivični zakon Republike Srbije predviđa kaznu zatvora do tri godine, kao i novčanu kaznu u minimalnom iznosu od 100.000 dinara.
Obrazlažući izrečenu presudu, sudija novosadskog opštinskog suda Vesna Marić istakla je da je bilo dovoljno uslova da se Ikodinoviću ublaži kazna i izrekne i manja od zakonom propisanog minimuma za učinjeno krivično delo.
Atomski mrav Atomski mrav 22:23 06.03.2009

Re: Kazna je pravična

skorašnja presuda čoveka koji je ubio milenka zablaćanskog (godinu dana) govori u prilog tome

Konačno da neko pomene ovo. Dovoljno je da ste bili poznati sportista, da ste bili neki lokalni budža ili da imate uticajnog taticu i provući ćete se sa saobraćajnim udesima (with or w/o fatalities), nanošenjem teških telesnih povreda, falsifikovanjem dokumenata... dokle?
G r o f G r o f 00:42 07.03.2009

Re: Kazna je pravična

Kod nas je kaznena politika veoma blaga.


Koje lupanje.
Pa na ovom blogu se vodila rasprava o čoveku kojemu su uzeli dve kuće samo zato jer je saobraćajka napravljena njegovim ukradenim autom.
Kaznena politika je kod nas vema stroga za one koji nemaju vezu.
Ko god ne vidi bedu našeg sudstva taj je ili slep ili bezobrazan.
deselby deselby 00:52 07.03.2009

Re: Kazna je pravična

Jelena, da li ste Vi pravnik? Odakle vam to da se kazna koju je dobio Ikodinovic razlikuje od uobicajene sudske prakse?

Ja ne kazem da jeste ili da nije blaža od uobicajene, nisam pravnik pa ne znam, ali ne vidim odakle vam to da je kazne preblaga osim sto je to mozda vas utisak?

To je mozda i moj utisak, nebitno je, jer utisak moze biti pogresan.

Jeste li konsultovali nekog iz struke, nekog ko ima relevante podatke?
stijak92 stijak92 03:33 07.03.2009

Re: Kazna je pravična

Pa na ovom blogu se vodila rasprava o čoveku kojemu su uzeli dve kuće samo zato jer je saobraćajka napravljena njegovim ukradenim autom.
Kaznena politika je kod nas vema stroga za one koji nemaju vezu.

Što lupate kad ne znate
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=02&dd=05&nav_id=343279

Kod nas ljudi za ubistva dobijaju nekad uslovnu, za sve manje od ubistva gotovo nikad ne ide zatvor...
G r o f G r o f 12:11 07.03.2009

Re: Kazna je pravična

Što lupate kad ne znate
http://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2009&mm=02&dd=05&nav_id=343279


Ovo je tako prozirno.
Iza presude stoji sudija, imenom i prezimenom. Pošto nije lepo prozivati sudije onda uopštimo problem i naravno...ne odgovara niko.
Ja bih sudkinju koja je sudila Šišoviću smenio po kratkom postupku.

Čovek koji vozi 130 po ledu ili 173 sa 2 promila alkohola je masovni ubica. Svi koji ih brane neka zamisle da se sa porodicom u automobilu nadju na njihovom putu.

NNN NNN 05:09 09.03.2009

Re: Kazna je pravična

173 sa 2 promila
137,7 sa 1,84 promila
jaksa scekic jaksa scekic 21:32 06.03.2009

Sve na jdnom mestu

Evo vam sve-List ALO

Novosadski sud presudio vaterpolisti Danilu Ikodinoviću za saobraćajnu nesreću
Dača izbegao tri godine zatvora!
Petak - 06.03.2009
Najpoznatiji srpski vaterpolista Danilo - Dača Ikodinović (32) juče je u opštinskom sudu u Novom Sadu osuđen na novčanu kaznu u iznosu od svega 70.000 dinara.

Izrečena mu je i zaštitna mere zabrane upravljanja vozilom A kategorije u trajanju od osam meseci, zbog izazivanja saobraćajne nesreće, 27. juna prošle godine.

Za delo ugrožavanja bezbednosti saobraćaja, Krivični zakon Republike Srbije predviđa kaznu zatvora do tri godine, kao i novčanu kaznu u minimalnom iznosu od 100.000 dinara.
Obrazlažući izrečenu presudu, sudija novosadskog opštinskog suda Vesna Marić istakla je da je bilo dovoljno uslova da se Ikodinoviću ublaži kazna i izrekne i manja od zakonom propisanog minimuma za učinjeno krivično delo.
Na početku suđenja, pred prepunom sudnicom, u kojoj je publika bukvalno sedela jedna drugoj u krilu, poznati vaterpolo as je rekao da je razumeo optužni predlog, nakon čega je sudija okrivljenog upitala da li se možda nakon tolikog vremena seća detalja nesreće.

- Nažalost, i dalje se ne mogu setiti samog događaja - rekao je Ikodinović. On je potvrdio sopstvenu izjavu prethodno datu na saslušanju i pred istražnim sudijom, dodajući da mu je žao što se sve dogodilo, ali da je ipak upravo on prošao najgore od svih učesnika saobraćajke.
- Znam šta sam napravio, ali moram da nastavim da živim dalje. Zbog ostalih, ali i zbog mene i moje porodice, najviše bih voleo da se nesreća nikada nije desila - dodao je Dača pred prepunom sudnicom.
Vozač „juga“ Pajica Dejanović iz Đurđeva, koji se prvi put nakon nesreće sreo sa Dačom, i to u hodniku suda, opisao je čitav događaj.
- Kretao sam se brzinom od 70 kilometara na sat, na oko jedan metar od isprekidane bele linije, iznenada sam osetio jak udarac. Automobil mi se zanelo i udario sam u cisternu koja se prevrnula. Jedan čovek mi je isekao sigurnosni pojas, nakon čega su me izvadili iz vozila i stavili na travu, gde sam sačekao Hitnu pomoć.
Dejanović, kome je Ikodinović prvi put nakon nesreće prišao, i to u hodniku suda, nije bio zainteresovan za krivično gonjenje okrivljenog, prepuštajući to državnim organima.
Nakon suđenja niko od učesnika postupka nije želeo da daje bilo kakve izjave. Svako je otišao na svoju stranu.

Kažnjen je sa 70.000 dinara zbog:

1. Vožnje u pijanom
stanju sa 1,84 promila alkohola u krvi
2. Vožnje motocikla od 137,7 km/h na putu sa ograničenjem do 80
3. Vožnje motornog vozila bez dozvole

4. Nanošenje teških telesnih povreda
sebi i drugome


Pajica traži 660.000 dinara

Novčana kazna koja je juče izrečena vaterpolisti Ikodinoviću nije neuobičajena kada se radi o krivičnom delu ugrožavanje javnog saobraćaja za koje je osuđen.
„Za to krivično delo zakon predviđa kaznu zatvora, ali i novčanu kaznu koja se u slučajevima sličnim Ikodinovićevom u najvećem broju slučajeva i izriče. Sud koji određuje kaznu vodi računa i o njegovom ponašanju posle izvršenog dela, da li je iskazao kajanje, da li ga pogađa to što je uradio. Takođe se uzimaju u obzir i posledice koje je i sam pretrpeo“, kaže za „Alo!“ sudija Omer Hadžiomerović. Osuđujuća kazna, po pravosnažnosti, omogućava oštećenom da u parničnom postupku traži materijalnu odštetu.
Kako saznajemo, Pajica će u tražiti odštetu u visini od 660.000 dinara.

Ikodinovićev branilac:

Kazna adekvatna
Dragan Gojković, branilac sada već i najpoznatijeg srpskog vaterpoliste, rekao je da je njegov branjenik najgore prošao u nesreći i da su ostale veoma teške posledice, koje trpi i danas. Gojković je dodao da nikako ne treba zaboraviti šta je Ikodinović uradio za ovu zemlju i naciju.
- Kazna je adekvatna, a ceo postupak se završio kako smo i očekivali. Odrekli smo se prava na žalbu - rekao je Dačin advokat po izlasku iz sudnice.



N. N. Travica
JJ Beba JJ Beba 21:37 06.03.2009

Re: Sve na jdnom mestu

Gojković je dodao da nikako ne treba zaboraviti šta je Ikodinović uradio za ovu zemlju i naciju.

šta je to uradio mimo toga što je uradio za svoj džep?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:54 06.03.2009

Re: Sve na jednom mestu

uradio je za one koji vole v-polo.
avemarija avemarija 22:07 06.03.2009

Re: Sve na jdnom mestu

šta je to uradio mimo toga što je uradio za svoj džep?
*novo

Pa ,ko Bekam , ozenio Posh Bekvalac .

Btw, Andrei ,cerki iz prvog braka, redovno je uplacivao 200 {dvesta} evra mesecno, koliko mu je sud odredio da placa alimentaciju ! I ni kintu vise .
Jelena Milić Jelena Milić 22:11 06.03.2009

sta ovo znaci!!

Za delo ugrožavanja bezbednosti saobraćaja, Krivični zakon Republike Srbije predviđa kaznu zatvora do tri godine, kao i novčanu kaznu u minimalnom iznosu od 100.000 dinara.
Obrazlažući izrečenu presudu, sudija novosadskog opštinskog suda Vesna Marić istakla je da je bilo dovoljno uslova da se Ikodinoviću ublaži kazna i izrekne i manja od zakonom propisanog minimuma za učinjeno krivično delo
JJ Beba JJ Beba 22:13 06.03.2009

Re: Sve na jdnom mestu

šta je to uradio mimo toga što je uradio za svoj džep?
*novo


Pa ,ko Bekam , ozenio Posh Bekvalac .

ahhah
nije baš za džep...al njegov je
JJ Beba JJ Beba 22:16 06.03.2009

Re: Sve na jednom mestu

Srđan Fuchs
uradio je za one koji vole v-polo.

jeste, al sve je to posledica onog što je radio za sebe i za svoj džep
i naši reprezentativci na paraolimpijskim igrama su se fenomenalno borili za svoju zemlju i pod našom zastavom, pa opet niko ne zna za njih.
Atomski mrav Atomski mrav 22:17 06.03.2009

Re: Sve na jednom mestu

uradio je za one koji vole v-polo.

Pitam se gde je granica, šta treba da uradi pa da se to što je bio poznati i uspešni sportista više ne pika?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana