Film| Kultura| Umetnost| Zabava

Narod protiv Džordža Lukasa

Srđan Mitrović RSS / 20.02.2009. u 21:16

cash-cow-star-wars.jpgNapokon je neko rešio da uradi nešto!  Grupa mladih i pametnih ljudi je rešila da Džordžu Lukasu kažu šta zaista misle o njemu i njegovom nasilničkom ponašanju.

Da li i vi mislite da je Džordž Lukas silovao vaše detinjstvo prepravljanjem filmova? Pravi ljubitelji filma "Star Wars" to misle. I ne samo da misle nego i spremaju dokumentarni film "People vs George Lucas". Džordž Lukas je postao novi Satana za 21. vek.

Verovatno prosečni filmski gledaoci ni ne vide u čemu je toliki problem. Čovek koji je osmislio "Ratove zvezda", (Džordž Lukas) prigrabio je sva prava na svoje remek delo i to koristi kako bi zaradio još puno para. Tu nema ničeg spornog. Problem je nastao kada je reditelj postao previše alav na pare, pa se onda to svoje pravo koristi da snima glupe nastavke (koji predhode izvornoj trilogiji) i još gluplje animirane filmove, a onda se drznuo i da prekraja originale dodajući nove efekte starim filmovima, da menja dijaloge, ubacuje nove glumce... agoniji nema kraja.

l6776297337_7041.jpgFanovi poručuju reditelju: Ako osetiš potrebu da nešto menjaš, a ti menjaj "Howarda Ducka".  Džordž odgovara da je "Star Wars" njegova priča kao što je i njegova kuća isključivo njegova i da onda ima pravo da je ofarba kako on hoće bez obzira na druge.

Potpuno je neverovatno da je jedan ovakav autor u stanju da uništi sopstveno nasleđe, a i opšte kulturno nasleđe zarad još dolara. Kao da ih nema dovoljno.

Svoj bes su najbolje saželi fanovi koji su napisali pesmu "Džordž Lukas je silovao moje detinjstvo". A da je u pitanju silovanje slažu se i beskompromisni South park. Pogledajte epizodu CHINA PROBLEM kao i epizodu FREE HAT.

Džordž Lukas je stvorio i najomraženiji filmski lik Jar jara, što mu ljubitelji filma nikada neće oprostiti.


Da li ste pravi ljubitelj filma "Star Wars"? Da li je nova trilogija kod vas izazvala nelagodu? Šta mislite o "Star Wars Specila editions"? Da li ste spremni da podržite Džordža Lukasa ili da mu se suprotstavite? I vi možete postati učesnik dokumentarnog filma. Za sve detalje posetite zvanični sajt http://www.peoplevsgeorge.com

Tu su još tri važna sajta na kojima možete pratiti ovu akciju:

MYSPACE

FACEBOOK

YOUTUBE

Premijere dokumentarnog filma se očekuje sledeće godine.



ps. mislim da ne treba zaboraviti ni Stivena Spilberga. On se ovog puta izvukao.



Komentari (80)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Kolos sa rodoslovom Kolos sa rodoslovom 21:38 20.02.2009

Prvi



Da nije bilo "Star Wars" ne bi bilo ni "Spaceballs".

MAY THE SCHWARTZ BE WITH YOU!!!
Gonzo92 Gonzo92 21:46 20.02.2009

Alav na pare

Problem je nastao kada je reditelj postao previše alav na pare, pa se onda to svoje pravo koristi da snima glupe nastavke (koji predhode izvornoj trilogiji) i još gluplje animirane filmove, a onda se drznuo i da prekraja originale dodajući nove efekte starim filmovima, da menaj dijaloge, ubacuje nove glumce... agoniji nema kraja.



A koliko je normalno biti alav, a da nije previse?
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 21:49 20.02.2009

Re: Alav na pare

A koliko je normalno biti alav, a da nije previse?

za početak ne prepravljati filmske klasike.
drug.clan drug.clan 21:57 20.02.2009

Re: Alav na pare

Gonzo92
Problem je nastao kada je reditelj postao previše alav na pare, pa se onda to svoje pravo koristi da snima glupe nastavke (koji predhode izvornoj trilogiji) i još gluplje animirane filmove, a onda se drznuo i da prekraja originale dodajući nove efekte starim filmovima, da menaj dijaloge, ubacuje nove glumce... agoniji nema kraja.



A koliko je normalno biti alav, a da nije previse?


Toliko da ekonomija cele planete ne propadne zbog alavosti! Izgleda da se ta ljudska osobina mnogo razvila u poslednje vreme!
Gonzo92 Gonzo92 21:59 20.02.2009

Re: Alav na pare

Srđan Mitrović
A koliko je normalno biti alav, a da nije previse?za početak ne prepravljati filmske klasike.


Klasik je ostao. Ko hoce, moze da pogleda original uvek.

Toliko da ekonomija cele planete ne propadne zbog alavosti! Izgleda da se ta ljudska osobina mnogo razvila u poslednje vreme!


Alavost je generator progresa.
drug.clan drug.clan 21:59 20.02.2009

Re: Alav na pare

Alavost je generator progresa.


I propasti!
Gonzo92 Gonzo92 22:04 20.02.2009

Re: Alav na pare

drug.clan
I propasti!


Bauk kruzi svetom. Bauk alavosti.
Dawngreeter Dawngreeter 22:40 20.02.2009

Re: Alav na pare

Gonzo92
Klasik je ostao. Ko hoce, moze da pogleda original uvek.


Zapravo, ne moze. Lukas kaze da je presnimio nesto preko origilanog mastera. Trenutno je nemoguce kupiti originalnu Star Wars trilogiju koja nije remasterovana verzija.
Gonzo92 Gonzo92 22:51 20.02.2009

Re: Alav na pare

Zapravo, ne moze. Lukas kaze da je presnimio nesto preko origilanog mastera. Trenutno je nemoguce kupiti originalnu Star Wars trilogiju koja nije remasterovana verzija.


Valjda postoji neka verna kopija?

BTW< ovaj tekst sam shvatio kao lamentiranje nad cinjenicom da se snima "Ajkula 96", umesto da se ostane na originalu.
Meni je Kum dobar, Kum2 dosadan a Kum3 djubre. Ali to ne umanjuje vrednost prvog filma.
Dawngreeter Dawngreeter 22:52 20.02.2009

Re: Alav na pare

Ni jedna koja bi mogla da isprati kvalitet digitalnog snimka. Nema originalne trilogije na DVD-u. High Definition da i ne spominjem. Ako neko ima VHS, to je sve cemu moze da se nada.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:53 20.02.2009

Re: Alav na pare

ovaj tekst sam shvatio kao lamentiranje nad cinjenicom da se snima "Ajkula 96"

nisu u pitanju nastavci već rekonstrukcije originalnih filmova! nemam ništa protiv nastvaka. Uglavnom su nastavci gori od prvog dela, ali to je druga priča.
ovde se interveniše na originalima.
Cyrano de Bergerac Cyrano de Bergerac 01:38 21.02.2009

Re: Alav na pare

Srđan Mitrović
ovaj tekst sam shvatio kao lamentiranje nad cinjenicom da se snima "Ajkula 96"
nisu u pitanju nastavci već rekonstrukcije originalnih filmova! nemam ništa protiv nastvaka. Uglavnom su nastavci gori od prvog dela, ali to je druga priča.
ovde se interveniše na originalima.


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:26 21.02.2009

Re: Alav na pare

kolorisanje filma je tek posebna vrsta zločina!
Cyrano de Bergerac Cyrano de Bergerac 12:54 21.02.2009

Re: Alav na pare

Srđan Mitrović
kolorisanje filma je tek posebna vrsta zločina!

Na sreću, izgleda da su odustali. Ne čujem da to više rade.
berlinac berlinac 13:52 21.02.2009

Re: Alav na pare

Mozete naci specijalno izdanje (na zalost samo DVD, a ne i BluRay) double CD sa originalom i re-masterom. U nekim delovima novi specijalni efekti izgledaju smeshno u poredjenju sa starom carolijom.

Potpisujem se PROTIV alavosti doticnog gospodina. Kao pravi ljubitelj SWa pomalo sam bio razocaran 3. novim filmom, posto mislim da je pricu trebalo lepse razviti (ima toliko potencijala) i ako treba razbiti na dva dela. Mislim da Anikinova odluka da se totalno okrene protiv Dzedaja (cak ubijajuci i malishane) nije dovoljno razradjena (zamislite sta treba da VAM se desi u zivotu da se promenite od jednog Dobrice Cosica u najvecu zlocu u univerzumu).

Ma koliko bio uvek gladan SW filmova, ne pristajem bas na svashta.

Isto se desilo i sa Indijanom Dzouns!
vracarac92 vracarac92 13:58 21.02.2009

Re: Alav na pare

Srđan Mitrović
A koliko je normalno biti alav, a da nije previse?
za početak ne prepravljati filmske klasike.
Meni licno se to prekrajanje ne dopada ali sa druge strane, niko me ne tera da gledam prekrojene klasike.
I svako ko se sada zali na tu (ruznu) praksu Dzodza Lukasa je sam izabrao da pogleda te "prekrojene" filmove i sami tim Lukasu u dzep ubaci jos koji dolar. Niko nikoga nije tukao po usima da gleda poslednje nastavke rata zvezda i sve ostale gluposti.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 15:14 21.02.2009

Re: Alav na pare

zamislite sta treba da VAM se desi u zivotu da se promenite od jednog Dobrice Cosica u najvecu zlocu u univerzumu

ceo život sam čekao da vidim taj nastavak, a ono... malo se iznervirao zbog keve. mislim stvarno!
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 18:52 21.02.2009

Re: Alav na pare

berlinac
da se promenite od jednog Dobrice
Cosica u najvecu zlocu u univerzumu).

Hmmm, ne vidim razliku... (Ili, sto bi neki rekli: razlika je ista!)
jedi jedi 13:47 24.02.2009

Re: Alav na pare

berlinac
Kao pravi ljubitelj SWa pomalo sam bio razocaran 3. novim filmom, posto mislim da je pricu trebalo lepse razviti (ima toliko potencijala) i ako treba razbiti na dva dela. Mislim da Anikinova odluka da se totalno okrene protiv Dzedaja (cak ubijajuci i malishane) nije dovoljno razradjena (zamislite sta treba da VAM se desi u zivotu da se promenite od jednog Dobrice Cosica u najvecu zlocu u univerzumu).


Da moguće da je to moglo da se razradi, ali u principu Anakinov put ka tamnoj strani je počeo da se razrađuje onog trenutka kad je pobio pustinjske ljude i sve što je posle toga sledilo iz spletke Palpatina je dovelo do preokreta. BTW, ti očigledno nisi shvatio poentu funkcionisanja tamne strane Sile. Jednom kad se neko preda tamnoj strani on se apsolutno emocionalno menja i to je toliko puta kroz SW serijal razrađeno da ne vidim zašto bi sad tu trebalo nešto posebno dorađivati. Pa zar nije odmah napao i osobu zbog čije "bezbednosti i sigurnosti" se predao tamnoj strani misleći da ga je ista izdala, a sve zbog zaslepljenosti onim što čini i predstavlja tamna strana Sile. Pa čak je i u maniru pravog Sith-a osetio se dovoljno jakim i već video sebe kako svrgava i samog Palpatina i samim tim postaje "najmoćnija" osoba u SW univerzumu (razgovor između Anakina i Padme - Mustafar sistem).

p.s. Sorry zbog zakašnjelog odgovora ali mi je mejl sa resetom lozinke kasno stigao, pa nisam mogao pre odgovoriti.
noboole noboole 22:02 20.02.2009

dobro de

Cekaj, kritika je napravila sjajne filmove od I-III. Meni je bilo najsmesnije, kada su krenuli da se dive politickoj dubokoumnosti jednog od nastvaka. Pre svega, situacije u kojoj neki bese savet odlucuje sta da uradi da odbrani Republiku od navale sila Zlozemlja i vestica ledenica (sad mi je Carobna Suma u glavi), a jedan od prisutnih vanzemaljaca sa pronicljivoscu dostojnom Voltera zakljucuje: 'This is crisis!'. I joda cigras. I srcedirajuca deterdzent hemija dart vejder i mame od Luka. Oooooooo....
drug.clan drug.clan 22:30 20.02.2009

Re: dobro de

noboole
Pre svega, situacije u kojoj neki bese savet odlucuje sta da uradi da odbrani Republiku od navale sila Zlozemlja i vestica ledenica (sad mi je Carobna Suma u glavi), a jedan od prisutnih vanzemaljaca sa pronicljivoscu dostojnom Voltera zakljucuje: 'This is crisis!'. I joda cigras. I srcedirajuca deterdzent hemija dart vejder i mame od Luka. Oooooooo....


Savet bezboednosti u kome Yoda i R2 D2 imaju pravo vetoa?
libkonz libkonz 22:03 20.02.2009

Uh

Taman sam pomislio da malo opsujem na blogu i to kod čoveka čije blogove čitam redovno, a komentarišem jako retko, da ne kvarim. Kada sam pročitao naslov bio si mi gori od komplet OMA grupacije na blogu. Neko mi je dirnuo u ratove zvezda, strašno. A kad sam pročitao blog, šta drugo da ti kažem - potpisujem od reči do reči! Toliko.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:04 20.02.2009

Re: Uh

potpisujem od reči do reči!

zahvaljujem na razumevanju
Dawngreeter Dawngreeter 22:19 20.02.2009

Han i pucanje

Ja imam samo jednu stvar da kazem.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:21 20.02.2009

Re: Han i pucanje

Ja imam samo jednu stvar da kazem.

verujem da bi ti mogao još koju
ajde dok si svež, dok te fest nije upropastio
Dawngreeter Dawngreeter 22:31 20.02.2009

Re: Han i pucanje

Pa dobro, ajd' sad, sigurno bih mogao jos koju. Al' nekako mi se sve svodi na tu parolu.

Kad se stvari racionalno postave, Lukas je napravio jedan dobar film i on se zove American Graffiti. Star Wars mu se omakao, ubedjen sam. Svi kvaliteti koje film ima su iskljucivo slucajni. To lako mozemo videti kroz cinjenicu da je od trenutka kad je napravio Star Wars poceo da ga sjebava. Vec je treci deo (odnosno sesti, odnosno Return of the Jedi) izrazito gluplji od prethodnih i jedini razlog sto niko ne nosi parole o tome kako Evokse treba spaliti je jer je to bilo davno pa kad odrastes sa necim izgleda manje glupo. Sto je ujedno i razlog zasto kavurma opstaje kao jelo, al' da ne skrecem sa teme.

Fino je sto se ljudi bune. Ali da se ja pitam, to bi trebalo u korenu drugacije koncipirati. Star Wars je kulturno nasledje zapadnog sveta, a verovatno i cele planete. Lukas nikako ne sme biti jedina osoba koja ima pravo da zaradjuje na tome. Proslo je jako mnogo godina otkako je ta prica nastala, zdravo drustvo ima limit koliko copyright moze da traje. A ovde cu stati pre nego sto napravim ostro skretanje u pravcu copyright-related urlanja.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:34 20.02.2009

Re: Han i pucanje

Star Wars je kulturno nasledje zapadnog sveta, a verovatno i cele planete.

mislim da je ovde i poenta cele priče. naravno da je i mnogo emocije tu upleteno, kao i nostalgije. ali ono što rade lukas i spilberg je nedopustivo.
drug.clan drug.clan 22:40 20.02.2009

Re: Han i pucanje

Dawngreeter

Fino je sto se ljudi bune. Ali da se ja pitam, to bi trebalo u korenu drugacije koncipirati. Star Wars je kulturno nasledje zapadnog sveta, a verovatno i cele planete. Lukas nikako ne sme biti jedina osoba koja ima pravo da zaradjuje na tome. Proslo je jako mnogo godina otkako je ta prica nastala, zdravo drustvo ima limit koliko copyright moze da traje. A ovde cu stati pre nego sto napravim ostro skretanje u pravcu copyright-related urlanja.

Potpisujem

Iz istog razloga zbog kojeg i patent ima ograniceno trajanje od 20 g (da ne bi kocio razvoj ljudskog drustva) trebalo bi staviti i limit na druge vidove intelektualne svojine kao sto su autorska i srodna prava (ova srodna bi trebalo potpuno ukinuti jer su grozna).

Ko se ne nafatira za 20 godina taj nije ni zasluzio da se nafatira.

PS I da da se zabrane fore tipa: reizdanje pa nova prava i slicno!
Inner Party Inner Party 22:21 20.02.2009

Fanboys

Lukas zaradjuje a zaradice i ovi koji se bune protiv Lukasa.
Svi ti momci koji su onomad patili za Star Wars sada, bre, sigurno vode svetsku ekonomiju!

PS

Postoji i film nekog horor entuzijaste koji se bori protiv rimejkovanja klasicnih horor filmova. Pogadjate, scenario govori o mladicu koji ubija clanove filmske ekipe koja snima rimejk...

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:23 20.02.2009

Re: Fanboys

Postoji i film nekog horor entuzijaste koji se bori protiv rimejkovanja klasicnih horor filmova.

potpuno ga razumem.
a gasu van santu nikad neću oprostiti rimejk Psiha.
Inner Party Inner Party 22:34 20.02.2009

Re: Fanboys

Srđan Mitrović

potpuno ga razumem.


I ja. Bas sam juce pogledao reboot filma Friday The 13th.


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:36 20.02.2009

Re: Fanboys

Friday The 13th.

baš su se nameračili: Noć veštica, pa Masakr, pa se sprema Zadnja kuća levo, pa Brda imaju oči... nema kraja...
drug.clan drug.clan 22:42 20.02.2009

Re: Fanboys

Kanda smo svedoci autrske krize i dekadencije!

Zna se sta ide posle dekadencije - _ _ _ - pa ponovni procvat
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:45 20.02.2009

Re: Fanboys

Kanda smo svedoci autrske krize i dekadencije!

još samo da počnu da prave rimejkove filmova Ed Vuda.
Dawngreeter Dawngreeter 22:45 20.02.2009

Re: Fanboys

Ostavite Plan 9 From Outer Space na miru!
mirelarado mirelarado 22:46 20.02.2009

Re: Fanboys

a gasu van santu nikad neću oprostiti rimejk Psiha.


Нисам гледала, нити бих, ни за живу главу! То могу да поднесу само они који нису гледали Хича.

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:47 20.02.2009

Re: Fanboys

Ostavite Plan 9 From Outer Space na miru!

nemoj pogrešno da me shvatiš, ja volim ed Vuda. Ne bih voleo da njegove filmove razvlače kojekakvi reditelji koji bi sad da učitavaju neke nove budalaštine.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 22:48 20.02.2009

Re: Fanboys

То могу да поднесу само они који нису гледали Хича.

bojim se ni oni.
Dawngreeter Dawngreeter 22:51 20.02.2009

Re: Fanboys

Na to sam otprilike i ciljao. Mada... hm. Sad sam zaintrigiran. Kako bi covek u opste uradio Plan 9 remake? Specijalni efekti radjeni u MS Paint-u? Da li i dalje koristiti Bela Lugosi arhivske snimke posto se sigurno nece losije uklopiti nego sto su tada bili uklopljeni?

Mada, dzaba to sve. Niko ne moze u film da ubaci taj duh koji je Ed Wood imao.
leopold_lady leopold_lady 23:01 20.02.2009

Ja ga lično ......

volim ....
tigrks tigrks 23:07 20.02.2009

padaju zvezde

Problem je nastao kada je reditelj postao previše alav na pare, pa se onda to svoje pravo koristi da snima glupe nastavke (koji predhode izvornoj trilogiji) i još gluplje animirane filmove, a onda se drznuo i da prekraja originale dodajući nove efekte starim filmovima, da menaj dijaloge, ubacuje nove glumce... agoniji nema kraja.

Pa stvarno ...
Džordž odgovara da je "Star Wars" njegova priča kao što je i njegova kuća isključivo njegova i da onda ima pravo da je ofarba kako on hoće bez obzira na druge.

jeste u pravu.

Jer, rastu neki novi klinci.

U mladosti mi je stric stalno zvocao o muzici koju slušam. Njegov domet su bili Bitlsi, ali bez duge kose. U jednoj takvoj raspravi rekao sam mu da je mator. Da bih malo relaksirao izjavu, dodao sam - znaću da sam i ja omatorio kada počnu da me nerviraju neki novi muzički pravci. I eto, nerviram se već poprilično.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:12 20.02.2009

Re: padaju zvezde

Jer, rastu neki novi klinci.

nije ovde problem u novim klincima, nego u skrnavljenju nečeg što postoji koncenzus da je kulturno blago. pošto je sad popularna politička korektnost, hajde sada da prepravimo sve filmove, pesme, knjige gde se recimo koristi reč crnčuga.
ili recimo da biti debeo nije politički korektno, pa da onda kompjuterski sve debele glumice malo kompjuterski stanjimo.... nema dna pandorinoj kutuji.
tigrks tigrks 23:38 20.02.2009

Re: padaju zvezde

Nisi me dobro shvatio.
I eto, nerviram se već poprilično.

dugo

Moj stric je imao svoje ploče,
ja imam svoje ploče i CD-e i DVD-e
i ne sviđa se ni meni to što radi Lukas, ali to je njegovo pravo.
nama ostaju izvorna dela
iako generalno nisam protiv rimejkova
jer
panta rei
Dawngreeter Dawngreeter 23:43 20.02.2009

Re: padaju zvezde

Ne ostaje nam izvorno delo, i u tome je problem. Nema ga. Puf, nestalo.
tigrks tigrks 23:56 20.02.2009

Re: padaju zvezde

Nema ga. Puf, nestalo.

A milioni DVD-a sa izvornim filmovima?
Ako je i nad njima napravio puf, onda je stvarno maher?
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 23:21 20.02.2009

pa sad

nije covek alav nego nije glup.

a prica ide ovako....falilo je kinte....mnogo kinte. posto vise niko nije verovao od producenata u taj neki rat zvezda, a lucas ko sta radi samo otpusta firme i ljude jer nije zadovoljan postignutim rezultatima (nema razlike po tom pitanju izmedju njega i kopole) , lucas stavi svoju kucu i sve sto je imao pod hipoteku a da mu 20th C. fox zauzvrat da sva prava na film....

i tako se vise nikad niko nije prejebao u holivudu. lucas napravi cudo, poce lutkice da prodaje, obogati se preko noci.

ne, on nije pohlepan, on je samo zajebao ceo sistem kao niko pre a nikada posle njega.

a sto se tice fanova.... oduvek su bili blesavi :)

btw, da biste dosli do njegovog studija, bukvalno vam stave povez oko ociju da ne znate gde idete.

to sto menja je znak da je gori od svojih fanova.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:28 20.02.2009

Re: pa sad

nije covek alav nego nije glup.

daleko bilo da je glup.problem je u tome što je postao sve ono protiv čega se borio u mladosti. i to je žalosno.
leopold_lady leopold_lady 23:32 20.02.2009

Re: pa sad

Srđan Mitrović
nije covek alav nego nije glup.

daleko bilo da je glup.problem je u tome što je postao sve ono protiv čega se borio u mladosti. i to je žalosno.


OK.... Ali,to je opet samo stvar njegovog izbora.... Kako je Madona (ubiće me alex - zbog Madone) menjala svoj pravac u muzici i stvarala neke nove stvari - koje nisu iste kao njeni početci - već su komercijalnije - tako je i Lukas... Ili Kajli Minog ili 100 - ne umetnika....Od ideala se ne živi .... Znaš to i sam.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:35 20.02.2009

Re: pa sad

ne bih imao ništa protiv da vidim nešto novo i originalno od lukasa. bar ima pare da realizuje svoje ideje. a šta od radi? ume star wars i onda prepravlja original.
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 23:40 20.02.2009

Re: pa sad

Srđan Mitrović
nije covek alav nego nije glup.

daleko bilo da je glup.problem je u tome što je postao sve ono protiv čega se borio u mladosti. i to je žalosno.


odakle ti to da se borio protiv toga u mladosti?
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 23:42 20.02.2009

Re: pa sad

Srđan Mitrović
ne bih imao ništa protiv da vidim nešto novo i originalno od lukasa. bar ima pare da realizuje svoje ideje. a šta od radi? ume star wars i onda prepravlja original.


radi covek non-stop. njegov studio je vodeci za sound design.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:42 20.02.2009

Re: pa sad

odakle ti to da se borio protiv toga u mladosti?

gledao njegove intervjue iz mlađih dana. a bogami i njegove žene kao i spilbergove.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:44 20.02.2009

Re: pa sad

radi covek non-stop

mislio sam da režira nešto pametno.
leopold_lady leopold_lady 23:50 20.02.2009

Re: pa sad

Srđan Mitrović
ne bih imao ništa protiv da vidim nešto novo i originalno od lukasa. bar ima pare da realizuje svoje ideje. a šta od radi? ume star wars i onda prepravlja original.


Slažem se da je mogao - ali,možda čoveku ponestaje ideja...Možda želi da ispravi ono što misli da mu sadašnja tehnologija može omogućiti (da li je dobro ili ne - diskutabilno je) ... Mislim,sve stavljam u kontekst - možda ....

BTW.,nek meni da malo para,ja znam šta bi sa njima uradila u filmskoj industriji ....
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:53 20.02.2009

Re: pa sad

Možda želi da ispravi ono što misli da mu sadašnja tehnologija može omogućiti

što se nije ugledao na kjubrika. čovek nije ulazio u snimanje filma AI jer tehnologija nije bila dovoljno razvijena.
a njegova Odiseja i danas izgleda fascinantno i bez kompjuterskih doterivanja.
što se AI tiče, šteta što ga se dočepao spilberg...
leopold_lady leopold_lady 00:09 21.02.2009

Re: pa sad

Srđan Mitrović
Možda želi da ispravi ono što misli da mu sadašnja tehnologija može omogućiti

što se nije ugledao na kjubrika. čovek nije ulazio u snimanje filma AI jer tehnologija nije bila dovoljno razvijena.
a njegova Odiseja i danas izgleda fascinantno i bez kompjuterskih doterivanja.
što se AI tiče, šteta što ga se dočepao spilberg...


Da sada tebi i meni daju dve kamere i kažu nam da snimimo jedan film na istu temu - svako od nas bi to uradio na svoj način......Jel tako?Tako je....Tvoj bi verovatno bio bolji - jer imaš iskustva sa kamerom,a ja bi verovatno moj snimala dva meseca duže....No,to nije tema rasprave....Ne vredi upoređivati reditelje.... Svaki od njih je nešto uradio dobro,nešto loše ..... Neke stvari i iz najjbolje namere ne ispadnu kako treba,a neke koje počnu kao "Hajde da snimimo film" ispadnu mnogo bolje nego što je iko očekivao.....

Ja lično volim Vilijama Fridkina i njegova Francuska veza je meni film koji mogu da gledam 100-nama puta....Ali,ne sviđa mi se što je radio 12 majmuna (koji se sviđa velikoj većini populacije).....
simkke simkke 00:12 21.02.2009

Re: pa sad

leopold_lady

.....Ja lično volim Vilijama Fridkina i njegova Francuska veza je meni film koji mogu da gledam 100-nama puta....Ali,ne sviđa mi se što je radio 12 majmuna (koji se sviđa velikoj većini populacije).....


sve bi to bilo u redu da 12 majmuna nije režirao Terry Gilliam...svejedno, ima i Fridkinu šta da se zameri (i meni jedan od "naj" )
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:14 21.02.2009

Re: pa sad

.Ne vredi upoređivati reditelje....

ne uporedjujem samo primećujem
nisam siguran da tvoj film ne bi bio bolji.
12 majmuna

za to nije radio Terry Gilliam.
i ja volim fridkina.
leopold_lady leopold_lady 00:15 21.02.2009

Re: pa sad

simkke
leopold_lady

.....Ja lično volim Vilijama Fridkina i njegova Francuska veza je meni film koji mogu da gledam 100-nama puta....Ali,ne sviđa mi se što je radio 12 majmuna (koji se sviđa velikoj većini populacije).....


sve bi to bilo u redu da 12 majmuna nije režirao Terry Gilliam...svejedno, ima i Fridkinu šta da se zameri (i meni jedan od "naj" )


Dobro je - još si budan ..... ...... Ja skoro da i nisam - pa mi podletela greška.... Eto odgovovorih Simkketu - umesto tebi.... Definitivno spavam........ Jeste,ti još hoćeš da budeš džentlmen .... E,da opet nešto ne nalupam - odoh da spavam momci.....
Lepa Radmilovic Lepa Radmilovic 00:16 21.02.2009

Re: pa sad

Srđan Mitrović
odakle ti to da se borio protiv toga u mladosti?

gledao njegove intervjue iz mlađih dana. a bogami i njegove žene kao i spilbergove.



ma... :)
pusti ti njih iz mladjih dana...plus im fali tu treci kopola, nista jedan bez drugog bez treceg nisu radili...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:16 21.02.2009

Re: pa sad

Ja skoro da i nisam - pa mi podletela greška.

oprošteno ti je
simkke simkke 00:19 21.02.2009

Re: pa sad

leopold_lady

Dobro je - još si budan ..... ...... Ja skoro da i nisam - pa mi podletela greška....

pa idi spavaj, pusti Lukasa i Star Warsove...lepo kaže Aligrudić u Sjećaš li se Dolly Bell: "Imal' šta preče od spavanja..."
constrictoria92 constrictoria92 23:28 20.02.2009

May the force be with U!

A zdrav razum nek' je uz Lucasa...
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:31 20.02.2009

Re: May the force be with U!

A zdrav razum nek' je uz Lucasa...

izgleda da ga je baš razum napustio.
priča se da sprema i operu Star wars.
simkke simkke 23:58 20.02.2009

eeeee

da ste na vreme nabavili svoje tri "originalne kopije" ne biste sad kukali

inače, lukasov je "za osudu svaku" potez
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 00:02 21.02.2009

Re: eeeee

da ste na vreme nabavili svoje tri "originalne kopije" ne biste sad kukali

a nije ovo, kukalo bi se oko nečeg drugog. show must go on
bobo92 bobo92 00:38 21.02.2009

...

Ne volim Star Wars, ali bih poludela da je neko to uradio sa mojim omiljenim filmovima.
NNN NNN 05:45 21.02.2009

Jedino što bi moglo da pokvari Džar Džara

...je da ga u sledećem rimejku glumi Vil Smit!
Jelica Greganović Jelica Greganović 10:15 21.02.2009

Re: Jedino što bi moglo da pokvari Džar Džara

Srđan Mitrović Srđan Mitrović 10:26 21.02.2009

Re: Jedino što bi moglo da pokvari Džar Džara

da li ima nešto odvratnije u istoriju filma od Džar Džara?
simkke simkke 16:16 21.02.2009

Re: Jedino što bi moglo da pokvari Džar Džara

Srđan Mitrović
da li ima nešto odvratnije u istoriju filma od Džar Džara?


Stiv Martin u rimejku Pink Pantera
bobo92 bobo92 19:50 21.02.2009

Re: Jedino što bi moglo da pokvari Džar Džara

simkke
Srđan Mitrović
da li ima nešto odvratnije u istoriju filma od Džar Džara?


Stiv Martin u rimejku Pink Pantera

NNN NNN 21:25 21.02.2009

Re: Jedino što bi moglo da pokvari Džar Džara

da li ima nešto odvratnije u istoriju filma od Džar Džara?
Kad sam gledao 4.(1.) deo, mislio sam da je skrivena kamera, da nas neko zeza, i da će svakog trenutka da počne FILM.
Ali, npr. iako svi pljuju ove novije Aliene/Predatore, ja bih gledao čak i 2. dnevnik, kad bi ga vodili A i P. Iskreno mi je žao kad upropaste dobru ideju, ali kad nema ništa novo...
bbkov bbkov 18:30 21.02.2009

Narod protiv Džordža Lukasa

south park did it...
hogubadagri hogubadagri 21:17 21.02.2009

probajte

A jel ste pokusali da ne gledate filmove koji vam se ne svidjaju
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 23:47 21.02.2009

Re: probajte

A jel ste pokusali da ne gledate filmove koji vam se ne svidjaju

a kako da znam da mi se ne sviđa ako ne pogledam?
to bih voleo da znam.
nisam od onih što vole da pljuju a da nisu pogledali (pročitali, preslušali...).
MeHiLow MeHiLow 19:14 22.02.2009

Ma nije pohlepa

ili:Lukasova odbrana i poslednji dani

Mislim da je Lukas samo opsednut svojim sopstvenim delom. Hebiga, oce coveka da udari u glavu kad citav svet poludi za necim sto si napravio. Buduci geek i po definiciji ne bas verziran u socijalnom bitisanju i interakciji, Lukas verovatno ne uvidja ceo taj aspekt "opste kulturnog dobra" u istom svetlu kao gledalacka/fanovska raja, vec iz inherentno iskrivljene perspektive autora dodate na njegov introvertno/asocijalan sklop licnosti.

Mozda je najtuznije bas to sto Lukas iskreno zeli da poboljsa svoje delo. Znak puste nesigurnosti i stvaralacke impotencije (verovatno samo umisljene, ali time nista manje pogubne, kao sto svako ko je iskusio nesto slicno zna), sto nije ni cudo kada se citava situacija uzme u obzir. Kao sto rece Srdjan - "ume Star Wars" i to je to. O, zaradio je gomilu para, diverzifikovao se (ILM, obrada zvuka, da ne govorimo o SW merchandiseu), ali objektivno, a i u njegovoj glavi, stoji da je SW ono jedno sto je dobro uradio (Graffiti su OK, ali nemaju ni taj komercijalni ni taj sociolosko-kulturni znacaj, ni priblizno) i da, kao i mnoge osobe geekovskog sklopa licnosti, ima tu autocentricnu crtu potrebe za magnum opusom - da, sto bi rekli strukturalisti, u jedan narativ ubaci veci deo svog kreativnog napora. Uporedimo neke druge bogove sf/fantasy geekovskog panteona: Tolkin, Herbert, MIjazaki, Dzordan... I to ima smisla - kada si zaludjenik, uglavnom si zaludjen za jednu stvar.


Srđan Mitrović Srđan Mitrović 19:17 22.02.2009

Re: Ma nije pohlepa

Mislim da je Lukas samo opsednut svojim sopstvenim delom

verovatno si u pravu. samo što sad lukasova dela počinju da liče na Majkla Džeksona. ono što je majkl radio na sebi, to je lukas pokušavao na filmovima. da ispravi nedostatke samo njemu znane.
jedi jedi 13:55 24.02.2009

Malo konkretnijih informacija

A šta je konkretno menjano. Ja nisam suštinski ništa posebno primetio kao problem u ovim prepravljenim filmovima. Može li neki link ili objašnjenje da bih znao šta da uporedim, pa da onda dam neki svoj sud o tome šta je Spilberg uradio. U ovom trenutku se ne osećam izdano. Jedino mi smeta što se sva priča oko SW posebno dela pre Imperije previše vrti u nasilju. Videćemo kakav će biti TV serijal vezan za period nastanka pobune i tajnim Vejderovim učenikom.
Srđan Mitrović Srđan Mitrović 14:09 24.02.2009

Re: Malo konkretnijih informacija

A šta je konkretno menjano.

ima toliko toga, od sitnih detalja do ozbiljnih promena.
nešto od toga možeš naći OVDE
ili OVDE

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana