Čitam nedeljni komentar koji jasno kaže ...

Inner Party RSS / 17.02.2009. u 17:15

 

 

 

Sretan vam Praznik Komsije.
(Kragujevcanin, 17. februar 2009 01:13)

Preporučujem +475

 

Bas je lepo otkako smo se ocepili od Kosova... :)
(Antiprotivan, 17. februar 2009 05:06)

Preporučujem +285

 

Srecno sa novom drzavom i nadam se da cemo u buducnosti razvijati dobrosusedske odnose.
(Gradjanin Srbije, 17. februar 2009 05:28)

Preporučujem +325

 

Što to, kvragu, znači "jednostrano proglasiti nezavisnost"? I kako je moguće, pobogu, proglasiti nezavisnost dvostrano ili, štajaznam, trostrano; ne bi li to bio, u najmanju ruku, semantički paradoks? Ako si nezavisan, onda pretpostavljam da ti i ne treba nečije suglasje...
(Igor, 17. februar 2009 05:41)

Preporučujem +177

 

oooo, pa cestitamo....
(strani placenik, 17. februar 2009 08:05)

Preporučujem +177

 

Da imam savesti i hrabrosti čestitao bih im nezavisnost! Ali ja sam ipak samo Srbin!
(Mića, 17. februar 2009 08:20)

Preporučujem +275

 

Drage Komsije, sretna slava i vama. Nadam se da u skoroj buducnosti na 17 Februar u Kosovo doci obicni Srbi, Madjari, Romi, Turci, da bi slavili zajedno sa nama, a ne Politicari koji misle naopako i biju jedan drugog na radnom mestu. Vole bih da ste danas dole u Pristinu da slavimo zajedno, da vidite da smo mi obicni ljudi, zeljni slobode, zeljni onoga sto i vi prizelkujte vasoj domovini. Jos jednom svima sretno i Bog nam pomagao.
(Johnny Bravo, 17. februar 2009 08:40)

Preporučujem +249

 

Komšije Albanci pokažite razum, mudrost i pamet. ŽIVELI!!!
(Apache, 17. februar 2009 08:45)

Preporučujem +217

 

Ako vec nismo mogli zajedno, treba da se potrudimo da zivimo kao dobri susedi koji se uvazavaju i koji ne ugnjetavaju manine na svojoj teritoriji. Neka nam svima Bog bude u pomoci, da nikada vise ne ratujemo i da se obracunamo sa mutivodama i profiterima na obe strane.
(Baksuz, 17. februar 2009 08:55)

Preporučujem +133

 

Čestitam državi Kosovo i želim da bude demokratična i slobodna kao sve ostale evropske države (osim Belorusije i Rusije, gde demokratiju ne poznaju). Pozdrav iz Češke!
(Jan Pešek, 17. februar 2009 09:55)

Preporučujem +175

 

U svoje licno ime i u ime svih gradjana Srbije koji jos nisu "osuntaveli" iako su izlozeni "svakodnevnom pritisku" od strane Srpskih politicara, iskreno od srca CESTITAM Svim gradjanima Kosova dan nezavisnosti sa zeljom da istraju u stvaranju moderne MULTIETNICKE Evropske drzave u kojoj ce svi ziveti u Miru i BLAGOSTANJU !
(samoKRITICNA, 17. februar 2009 10:14)

Preporučujem +16

 

Srbijo, opameti se! Pruzimo ruku pomirenja predstavnicima Republike Kosovo. Zasto uvek mi da budemo crna ovca. Jel trebalo i da prethodnih godinu dana bijemo borbe po Kosovu. Da ginu neduzni vojnici Srbije samo zarad necijh ludih glava? Nije trebalo na ovakav nacin da dodje do toga, al kad je vec doslo nema popravnog. Komsije sa Kosova srecan Vam praznik.
(priboj033, 17. februar 2009 11:34)

Preporučujem +97

 

Komšije, unapređujte demokratiju, kaznite svoje zločince, socijalizujte naše sunarodnike i srećna vam godišnjica nezavisnosti!
(Zemunac, 17. februar 2009 11:58)

Preporučujem +94

 

Sretna vam prva godisnjica nezavisnosti! Da svaku narednu docekujete u sve boljim okolnostima... Cestitke od srca, velika je to stvar.
(Mina, 17. februar 2009 12:01)

Preporučujem +108

 

Zrtvujemo i dalje srpski narod, sve najbolje u njemu zbog neprihvatanja realnosti!
Da, nije lako kad se izgubi deo teritorije, ali je svakako gore izgubiti narod koji svakodnevno propada zbog depresije i zivi bez trunke nade da ce se ovde ziveti bolje! Narod - ljudi a ne parce zemlje !
(LENO, 17. februar 2009 12:11)

Preporučujem +53

 

Srecan prvi rodjendan komsije. Zelim da ovaj dan prodje u miru i bez provokacija a da Kosovo u narednoj godini pocne ozbiljnije da se bori protiv kriminala i za stabilnost zemlje.
(gradjanin Srbije, 17. februar 2009 12:18)

Preporučujem +93

 

A da mi lepo podelimo Kosovo onako dobrosusedski i pravedno 70-30% gospodo u vasu korist, pa da olaksamo zivot i vama i nama. Jer to je ono sto sledi u buducnosti, a sto pre to shvatimo brze ce mo napredovati i vi i mi. Budimo realni, dokle god je i jedna strana 100% nezadovoljna od dobrosusedskih odnosa nema nista. Imamo samo jednu opciju iz koje proizilaze dve a to je i vi i mi nezadovoljni, ili i vi i mi zadovoljni, a to je kljuc svih problema izmedju vas i nas.
Koliko se tesko stvaraju drzave u svetu ako pogledmo u proslost, nezavisnost AP Kosovo je dosla gratis za vas kao kad kupite vece pakovanje praska pa uz to dobijete omeksivac.
Ne necu vam sad cestitati drzavanost, mozda sledece god. a mozda nikad!!
(70/30 pa onda komsije, 17. februar 2009 12:30)

Preporučujem +69

 

Albanija u doba posle 2 sv rata je bila „gubernija Kine“ a posle „gubernija Rusije“ – i ubedljivo najnerazvijenija država u Evropi. Ali su školovali veoma malo ljudi na zapadu. Da bi izašli na kraj sa bedom i sirotinjom „okrenuli su list“ i počeli da poštuju znanje te svoje malobrojne elite. Shvatili su da je za male zemlje najvažnije KO TI JE SAVEZNIK u svetu – i napustili Kinu i Rusiju i okrenuli se SAD! Za to vreme od pada Berlinskog zida 1989g Sloba, Voja i ostale „DOMANOVIĆEVSKE“ vođe umesto da su se okrenuli EU i SAD oni se 20 g POZIVAJU NA MEĐUNARODNO PRAVO (i guraju se u zagrljaj Rusiji). Eto tako je Srbija saveznica sa SAD u 2 sv rata izazavala SAD da sa nama ratuju! Takve ludost u istoriji sveta nije bilo – eto cena tog „političkog ludila“ je plađena gubitkom Kosova i potpunim regresom Srbije. Do god zemlju budu vodile „politički nepismene“ tzv patriote Srbija će i dalje propadati!
(Natalija, 17. februar 2009 13:55)

Preporučujem +29

 

postovane komsije, sretan vam dan nezavisnosti. od nas nekolicine zavisi hocemo li u buducnosti graditi dobrosusedske odnose kao dve moderne evropske dzave. verujem da cemo jednog biti strateski partneri i pre svega, dobre komsije...
(dalibor, 17. februar 2009 14:16)

Preporučujem +21

 

Pa dobro i to prezivesmo.
(Biljojed, 17. februar 2009 14:44)

Preporučujem +8

 

Cestitam nezavisnost svim gradjanima Kosova; nadam se da ce i Srbija i Kosovo raditi mnogo vise na evrposkim integracijama, pa cemo se, mozda, svi zajedno sresti jednog dana u Evropi i postati deo velike evropske porodice naroda. To znaci da cemo prethodno morati da se promenimo i da prihvatimo vrednosti civilizovanog sveta. Bez toga, mislim da nas ne ceka svetla buducnost. Posebno bih zeleo da pozdravim sve kosovske Albance koji salju svoje komentare!
(milan, 17. februar 2009 15:27)

Preporučujem +15

 

 

***

 

 

Ja na ove komentare nemam neku svoju opservaciju. Glava mi je prazna i mrzi me da razmišljam. Evo jedne pogodne pesme koja će najbolje obasniti kako se osećam u vezi svega toga ...

 

   NEDELJNI KOMENTAR

By: Branimir Johnny Štulić

 

Citam nedjeljni komentar koji jasno kaze
tko ne misli ovako, taj klevece i laze
ljudi bez kalibra i bez ideje
ufuravaju nam istine crno bijele

Investicije su probile plafon, trose se krediti
svuda mnogo paranoje i svi su do grla u krizi
a mi bi htjeli da budemo centar svijeta
kineski sindrom za mnoga ljeta
 
A ja, ja nemam dara
zabranjeno je da se odgovara
a ja, ja nemam dara
zabranjeno je da

Sljakeri danas zive kao bubreg u loju
nitko ih ne dira dok stoicki drmaju lozu
penzioneri sjede mirno kao ptice na grani
raj za moju staru, vrte se tobogani

Svako malo neko se pospe pepelom po glavi
opreznost iznad svega, budi pametan, stari
a sta ti tu mozes, ne budi lud
oni budu tebe rista ravno na sud
 

Moja mala nije nikad bila u Dzambo dzetu
ne pada joj na pamet, ona drzi dijetu
klinci zure u TV, i to po cijeli dan
oci su im cetvrtaste kao ekran

Ja se vracam kuci rano, u pola sest
na prvom uglu konfisciram jogurte
udarac u glavu me brutalno dovlaci svijesti
ako ne slusas, kurvin sine, neces ni jesti



Komentari (56)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vracarac92 vracarac92 17:27 17.02.2009

Za mene...

...Kosovo ce uvek biti deo Srbije.
17. februar 2008. godine je bio najtuzniji dan svetske demokratije i svetske pravde. Dan kada je brutalna (krvava) sila pokusala da odnese prevagu nad pravdom, medjutim s' obzirom da je tu nakazu priznalo samo 54 od 190 zemalja clanica UN izgleda da za pravdu jos ima nade.
Ni jedna drzava ne moze nastati na krvi (bubrezima i ostalim organima) jednog naroda koji zivi na odredjenoj teritoriji kao sto dzelat nikada ne moze postati "garant multietnicnosti".
Srbija nikada ne sme priznati tzv. Kosovo abez tog priznanja tzv. Kosovo nikada nece postati drzava.
Do kraja sa svim diplomatskim, miroljubivim sredstvima.
Kosovo je Srbija!
Inner Party Inner Party 17:40 17.02.2009

Re: Za mene...

vracarac92

Do kraja sa svim diplomatskim, miroljubivim sredstvima.


A ne!
Moras biti ili Boro Vukmirović ili Kosta Pecanac.
Nema trece Srbije!


tigrks tigrks 19:30 17.02.2009

Re: Za mene...

Moras biti ili Boro Vukmirović ili Kosta Pecanac.

A Ramiz Sadiku?
Očigledno neznaš ko je Boro Vukmirović.
Dr M Dr M 00:05 18.02.2009

Re: Za mene...

Očigledno neznaš ko je Boro Vukmirović.


A jos gore je ako ne zna ko je bio Kosta Pecanac, a pominje ga...
Inner Party Inner Party 01:13 18.02.2009

Re: Za mene...

tigrks
Moras biti ili Boro Vukmirović ili Kosta Pecanac.

A Ramiz Sadiku?
Očigledno neznaš ko je Boro Vukmirović.




Ti samo nisi shvatio/la moj komentar.

Inner Party Inner Party 01:18 18.02.2009

Re: Za mene...

Dr M


A jos gore je ako ne zna ko je bio Kosta Pecanac, a pominje ga...


Ne znam. To je bas logicno!



tincup tincup 21:13 19.02.2009

Re: Za mene...

vracarac92
Za mene......Kosovo ce uvek biti deo Srbije.
Kosovo je Srbija!


Jel ovo nesto u stilu "I bez Tita Tito"
vracarac92 vracarac92 12:41 20.02.2009

Re: Za mene...

Jel ovo nesto u stilu "I bez Tita Tito"

Jok.
Brooklyn Brooklyn 17:33 17.02.2009

*

ja kazem, dobro je da smo ih se otaraslili. inace bi bili samo problemi sa njima.
Inner Party Inner Party 17:46 17.02.2009

Re: *

Brooklyn
ja kazem, dobro je da smo ih se otaraslili. inace bi bili samo problemi sa njima.


OK verovatno je mnogima kao tebi stvarno dosta cele te price kojoj nema kraja, ali ko tera sve ove ljude da pozdravljeju, nazdravljaju, cestitaju, hvale nesto sto ocigledno nije ni legalno ni legitimno (a pitanje je i da li je to odrzivo i u perspektivi miroljubivo). Koje je to stanje duha?!
jesen92 jesen92 02:27 18.02.2009

Re: *

nisam u toku...odakle su preuzeti komentari?....btw nije vazno dal neko nesto hvali i nazdravlja, vazno je cinjenicno stanje.....
Inner Party Inner Party 04:01 18.02.2009

Re: *

jesen92
nisam u toku...odakle su preuzeti komentari?


Odavde:
http://www.b92.net/info/komentari.php?nav_id=345306#rating


mariopan mariopan 21:52 19.02.2009

Re: *

Inner Party
Brooklyn
ja kazem, dobro je da smo ih se otaraslili. inace bi bili samo problemi sa njima.


OK verovatno je mnogima kao tebi stvarno dosta cele te price kojoj nema kraja, ali ko tera sve ove ljude da pozdravljeju, nazdravljaju, cestitaju, hvale nesto sto ocigledno nije ni legalno ni legitimno (a pitanje je i da li je to odrzivo i u perspektivi miroljubivo). Koje je to stanje duha?!

Bolesno stanje duha.
A komentari su prosejani pa su ostali samo oni koji "hvale' a nema onih koji pisu nesto drugo. Ne budi naivan i ovi komentari su napisani sa iste tastature, potpisani srpskim imenima a ko ti garantuje da su ih pisali ti ljudi? Niko. U tome je poenta. Prevara. Te prevare su stvorile tu monstrum drzavu,da bi postala "stvarnija" mora biti malo i komenatara takozvanih "Srba" pa otuda ovo bolesno pisanije.

KOSOVO JE SRBIJA
Inner Party Inner Party 14:13 20.02.2009

Re: *

mariopan

A komentari su prosejani pa su ostali samo oni koji "hvale' a nema onih koji pisu nesto drugo.


Da prosejani su namerno. Negde sam to vec objasnio...

rumtitituki rumtitituki 17:40 17.02.2009

Evo i moje prigodne pesme

pix3lchick pix3lchick 19:09 17.02.2009

Re: Evo i moje pogodne pesme

Ta pesma mi posebno izaziva jezu... jer mi je pradeda prošao tim putem, ali se srećom vratio kući.
Drugi razlog je tipično srpska priča: busanje u grudi, puna usta stradanja... a znate šta od srpskih obeležja postoji na ostrvu Vido? Spomen-ploča koju je postavila Opština Kruševac. I to je sve. Puna su srpska usta heroizma, patetike, drame... a kada treba nešto zaista i uraditi, pomoći, tu nas nigde nema.

Ista priča i sa Kosovom. Oteli nam Kosovo, blabla, palimo ambasade, blabla, eto i Crkva se užasnula, blabla, daj da odrapimo 20% državnog budžeta "za Kosovo" - bogiati smo, pa da im se nađe, blabla, a to što po enklavama ne vide ni cvonjka od toga - to nema veze. Bitno je da se Sunđer Bob u obliku Ministra inostranih poslova slika kako "burno zahteva" tamo nešto (možda dodatni kontigent pljeskavica iz Keba Krabine kafane) i bitno je da se radi na sebičnom inaćenju umesto na rešavanju problema. Jer koga je briga za narod sa Kosova? Bitno je da Srbija dokazuje svoj integritet, intenzitet, ili koja je već aktuelna priča za naivnu, laži željnu javnost. Dok je ovaca, biće i šišanja, samo ne znam koju će priču prodavati kada na Kosovu više ne bude Srba...

Prazne priče.
Vido je Srbija.
Kosovo je Srbija.
Prazne priče i zanimacija za naivne, a u stvarnosti paravan za prikupljanje glasova i drpanje para.
tigrks tigrks 19:21 17.02.2009

Re: Evo i moje pogodne pesme

Spomen-ploča koju je postavila Opština Kruševac. I to je sve.

Tačno za spomen ploču koja se nalazi u samoj luci na ostrvu. Ali ima još

Wikipedia
Маузолеј
Маузолеј на оствру Виду. Маузолеј-костурница на острву Виду рађена је по пројекту архитекте Николе Краснова, а завршена је 1938.године.

На мермерним зидинама налазе се 1232 касете са костима ратника који су били сахрањени на 27 крфских гробаља, a чија су имена била позната. Кости 1532 непозната ратника сахрањена су у два спољашња бочна камена бункера изнад којих се налази лице и наличје. Изнад улаза у маузолеј се налази велика репродукција Албанске споменице на којој се налази грб краљевине Југославије.

Doduše ne vidim vezu Vido-Kosovo?
tigrks tigrks 19:34 17.02.2009

Re: Evo i moje pogodne pesme

Evo i moje pogodne pesme

Za pesmu se u ovakvoj situaciji kaže prigodna.
Ako to znaš, tek onda si napisao glupost.
rumtitituki rumtitituki 19:52 17.02.2009

Re: Evo i moje pogodne pesme

Napisao sam glupost. Ne znam gde mi je mozak bio.
tigrks tigrks 20:16 17.02.2009

Re: Evo i moje pogodne pesme

Prihvaćeno.
Desi se, kad možda najmanje želimo.
loader loader 17:42 17.02.2009

Danas, sutra, nakosutra...


Ima li igde da se o nekom pitanju tako žučno raspravlja,
i sa toliko oštrim "Za" i "Protiv",

a da na to pitanje skoro niko ne nudi konkretan odgovor, strategiju..,
da niko ne nudi projekciju situacije za 5, za 15, za 30 godina ?!!!
Inner Party Inner Party 17:52 17.02.2009

Re: Danas, sutra, nakosutra...

loader

Ima li igde da se o nekom pitanju tako žučno raspravlja,
i sa toliko oštrim "Za" i "Protiv",
a da na to pitanje skoro niko ne nudi konkretan odgovor, strategiju..,
da niko ne nudi projekciju situacije za 5, za 15, za 30 godina ?!!!


Pa to je isto kao sto je bilo i sa BiH.
U resavanju statusa BiH i KiM glavnu rec vodi drzava koja je dobrano mladja od mrznje koja traje medju ovdasnjim narodima.
tigrks tigrks 20:06 17.02.2009

Re: Danas, sutra, nakosutra...

Ima li igde da se o nekom pitanju tako žučno raspravlja,
i sa toliko oštrim "Za" i "Protiv",

Koliko ja znam nigde.
Samo ovde.

Pod ovde mislim na site B92
loader loader 23:04 17.02.2009

Re: Danas, sutra, nakosutra...

Ako bi se u Srbiji sastav stanovništva gledao na nivou broja današnjih petnaestogodišnjaka,
kakav bi bio odnos broja Srba i broja ostalih etničkih grupacija ? ... ...!
vracarac92 vracarac92 12:43 20.02.2009

Re: Danas, sutra, nakosutra...

Ako bi se u Srbiji sastav stanovništva gledao na nivou broja današnjih petnaestogodišnjaka,
kakav bi bio odnos broja Srba i broja ostalih etničkih grupacija ? ... ...!
A da se moja pokojna prababa udala za drugog coveka sta bi se onda desilo?
libkonz libkonz 18:43 17.02.2009

Ne obaziri se mnogo

Lako je naštelovati toliki broj preporuka. Ima ih mnogo koji žele da poverujemo da je to ono što misli Srbija. Nismo naseli na tu priču. KOSOVO JE SRBIJA!
rumtitituki rumtitituki 18:55 17.02.2009

Re: Ne obaziri se mnogo

libkonz
Lako je naštelovati toliki broj preporuka. Ima ih mnogo koji žele da poverujemo da je to ono što misli Srbija. Nismo naseli na tu priču. KOSOVO JE SRBIJA!



Ja mislim da nisi u pravu, ovo je samo jedan deo onih iskrenih milionskih slusalaca (bez telefonista i strimera).
tigrks tigrks 19:10 17.02.2009

Re: Ne obaziri se mnogo

Ja mislim da nisi u pravu, ovo je samo jedan deo onih iskrenih milionskih slusalaca

Dodao bih i slušalica. (Zbog rodne ravnopravnosti, moglo bi i slušateljki...)

Ništa manje nego milionskih.
Ha, ha, ha, ha, ha, ha ...

edit: možda bi moglo i sluškinja. U stvari to je potpuno odgovarajući izraz po dva osnova, mada po jednom ima veću težinu
libkonz libkonz 19:14 17.02.2009

Re: Ne obaziri se mnogo

ovo je samo jedan deo onih iskrenih milionskih slusalaca

trilionskih, kvadrilionskih... možda svih 700 miliona slušalaca peščanika.
rumtitituki rumtitituki 19:24 17.02.2009

Re: Ne obaziri se mnogo

tigrks
Dodao bih i slušalica. (Zbog rodne ravnopravnosti, moglo bi i slušateljki...)


Opet ti delimicno ravnopravni komentari, opet!

A sta cemo sa srednjim rodom? Sta cemo sa onima koji ne znaju da li se osecaju kao musko ili zensko? Ili su, prosto, nadvladali polne stereotipe.

Taj visemilionski broj slusateljica, slusatelja i - au, sad! - slusala...

Cenim da cemo uvesti broj slusalaca kao sledecu mernu jedinicu za kolicinu podataka.

-"Dajte mi molim Vas jedan hard od 20 slusalaca Pescanika, ovaj moj od 500Tb je postao premali".
tigrks tigrks 20:01 17.02.2009

Re: Ne obaziri se mnogo

Sta cemo sa onima koji ne znaju da li se osecaju kao musko ili zensko? Ili su, prosto, nadvladali polne stereotipe.

Oni koji su nadvladali - su indiferentni, ako su stvarno nadvladali polne stereotipe.
A oni koji ne znaju kako se osećaju
nek pogledaju gde im je
pa će znati šta im je.
mariopan mariopan 22:06 19.02.2009

Re: Ne obaziri se mnogo

rumtitituki
libkonz
Lako je naštelovati toliki broj preporuka. Ima ih mnogo koji žele da poverujemo da je to ono što misli Srbija. Nismo naseli na tu priču. KOSOVO JE SRBIJA!



Ja mislim da nisi u pravu, ovo je samo jedan deo onih iskrenih milionskih slusalaca (bez telefonista i strimera).

Ha ha ha

Sto se babi snilo........to su namestene "poruke" pisane sa iste tastature. Nisi ni ti naivan. Iskrenosti u vezi sa Kosovom nema , gde si ti to vodeo? Bas si naivan.

Iskreno su za multieticnost?A proterali sve sto dise na drugom jeziku?
Iskreno su za zlocine da odgovaraju zlocinci?A Hradinaj, Taci i bratija?
Iskreno su za Pravdu a zive u otretim kucama i imanjima?
Iskreno su za pravo na veru i jezik a ruse Crkve i prave parkove?Preoravaju cak i groblja?
Iskreno su za slobodu a deca u skolu idu u blindiranim autobusima i opet ih ubijaju ko pilice?Samo ako su Srbi.
Iskreno su za pravo na samoopredeljenje a to isto pravo ne priznaju nikome?
Lepa ti ova prica da ove poruke pisu neki Srbi, Ima Soros takvih na platnom spisku koliko hoces , sve za pare moze pa i ove poruke, treba neko da zivi a da ne radi , dosta je samo da ima komp i obraz kao djon.
tigrks tigrks 19:03 17.02.2009

Čitam nedeljni komentar koji jasno kaže ..

Sretan vam Praznik Komsije.
(Kragujevcanin, 17. februar 2009 01:13)
Preporučujem (+620)Ne preporučujem (-626)

Bas je lepo otkako smo se ocepili od Kosova... :)
(Antiprotivan, 17. februar 2009 05:06)
Preporučujem (+369)Ne preporučujem (-181)

Nije baš tako kako navodiš.
Baš je dobro što u komentarima na vesti možeš izraziti i neslaganje.
Mislim da za negativne preporuke treba naći mesta i ovde na blogu.
Inače što se vesti tiče ni pozitivne ni negativne "preporuke" nisu nikakav pokazatelj.
Inner Party Inner Party 19:28 17.02.2009

Re: Čitam nedeljni komentar koji jasno kaže ..

tigrks
Sretan vam Praznik Komsije.
(Kragujevcanin, 17. februar 2009 01:13)
Preporučujem (+620)Ne preporučujem (-626)

Bas je lepo otkako smo se ocepili od Kosova... :)
(Antiprotivan, 17. februar 2009 05:06)
Preporučujem (+369)Ne preporučujem (-181)

Nije baš tako kako navodiš.
Baš je dobro što u komentarima na vesti možeš izraziti i neslaganje.
Mislim da za negativne preporuke treba naći mesta i ovde na blogu.
Inače što se vesti tiče ni pozitivne ni negativne "preporuke" nisu nikakav pokazatelj.


Hvala na dopuni, ja sam racunao da su svi vec videli i vest i komentare. Namerno nisam stavio broj Ne preporucujem komentara. Poenta ovog mog bloga je da se vidi koliko ima pozitivnih komentara (i preporuka upucenih komentarima) o godisnjici proglasenja nezavisnosti Kosova.
tigrks tigrks 19:56 17.02.2009

Re: Čitam nedeljni komentar koji jasno kaže ..

Poenta ovog mog bloga je da se vidi koliko ima pozitivnih komentara

A šta to znači ako se nezna koliko ima negativnih.
Da bi dobili značenje, ovakvi podaci se moraju uporediti sa nečim.
Ako ih relativizujemo sa brojem građana Srbije, onda je to ispod promila. Što naravno nije relevantan podatak.
Ako ih relativizujemo sa brojem pristalica neke stranke - e to već može biti i koji procenat. Što, takođe, nije relevantan podatak.
Mada kao što već napisah
Inače što se vesti tiče ni pozitivne ni negativne "preporuke" nisu nikakav pokazatelj.
mariopan mariopan 22:08 19.02.2009

Re: Čitam nedeljni komentar koji jasno kaž

Inner Party
tigrks
Sretan vam Praznik Komsije.
(Kragujevcanin, 17. februar 2009 01:13)
Preporučujem (+620)Ne preporučujem (-626)

Bas je lepo otkako smo se ocepili od Kosova... :)
(Antiprotivan, 17. februar 2009 05:06)
Preporučujem (+369)Ne preporučujem (-181)

Nije baš tako kako navodiš.
Baš je dobro što u komentarima na vesti možeš izraziti i neslaganje.
Mislim da za negativne preporuke treba naći mesta i ovde na blogu.
Inače što se vesti tiče ni pozitivne ni negativne "preporuke" nisu nikakav pokazatelj.


Hvala na dopuni, ja sam racunao da su svi vec videli i vest i komentare. Namerno nisam stavio broj Ne preporucujem komentara. Poenta ovog mog bloga je da se vidi koliko ima pozitivnih komentara (i preporuka upucenih komentarima) o godisnjici proglasenja nezavisnosti Kosova.

Sta je tebi tu "pozitivno"?

Inner Party Inner Party 14:07 20.02.2009

Re: Čitam nedeljni komentar koji jasno kaž

mariopan

Sta je tebi tu "pozitivno"?





Dakle bila je vest na koju su ljudi mogli dati komentar pozitivan ili negativan komentar a onda postoji i opcija da se ti komentari odobravaju ili osporavaju. Ja sam izdvojio samo one komentare koji su pozitivni i naveo sam koliko ljudi odobrava pozitivan odnos gradjana Srbije na vest o godisnjici jednostrano proglasene nezavisnosti Kosova. Ono jeste malo komplikovano ali sam pretpostavio da ljudi vec znaju kako izfledaju vesti na sajtu B92. Da sam naveo sve, blog ne bi imao onu poruku koji sam hteo da prenesem.
vracarac92 vracarac92 19:35 17.02.2009

primer multietnicnog kosovskog drustva


Manastir Arhangeli, Prizren
Inner Party Inner Party 19:50 17.02.2009

Re: primer multietnicnog kosovskog drustva

vracarac92

Manastir Arhangeli, Prizren



Štrpce -- Dvadesetčetvorogodišnji Albanac Husa Arben iz opštine Kačanik uhapšen je u jednom srpskom kafiću u Štrpcu jer je kod sebe imao eksploziv.
Njega je uhapsila Kosovska policijska služba i vezala za ogradu u dvorištu policijske stanice sve dok nisu došli pripadnici specijalne jedinice Kfora za razminiravanje. Oni su kod uhapšenog Albanca pronašli eksploziv u levom džepu jakne. Uhapšenom mladiću određen je pritvor, a u KPS-u kažu da za sada nije poznato koje su bile njegove namere.
Portparol KPS-a Arber Beka rekao je Tanjugu da je kod uhapšenog mladića pronađena protivpešadijska mina, i da je policija započela istragu incidenta, dodavši da za sada "nije poznato koje su bile namere uhapšenog".
mariopan mariopan 22:13 19.02.2009

Re: primer multietnicnog kosovskog drustva

Inner Party
vracarac92

Manastir Arhangeli, Prizren



Štrpce -- Dvadesetčetvorogodišnji Albanac Husa Arben iz opštine Kačanik uhapšen je u jednom srpskom kafiću u Štrpcu jer je kod sebe imao eksploziv.
Njega je uhapsila Kosovska policijska služba i vezala za ogradu u dvorištu policijske stanice sve dok nisu došli pripadnici specijalne jedinice Kfora za razminiravanje. Oni su kod uhapšenog Albanca pronašli eksploziv u levom džepu jakne. Uhapšenom mladiću određen je pritvor, a u KPS-u kažu da za sada nije poznato koje su bile njegove namere.
Portparol KPS-a Arber Beka rekao je Tanjugu da je kod uhapšenog mladića pronađena protivpešadijska mina, i da je policija započela istragu incidenta, dodavši da za sada "nije poznato koje su bile namere uhapšenog".

Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ah
Ma stvarno nisu poznatre namere uhapsenog?
Pa hteo je da cesitita nezavisnost i Srbima onako kako jedino ume.I to je "pozitivino" samo se ne vidi na prvi pogled, na drugi ces i ti vec da vidis da je to pozitivno a ovakvi nazadni elementi kao ja ti se vise nece javljati na temu.
Inner Party Inner Party 14:09 20.02.2009

Re: primer multietnicnog kosovskog drustva

mariopan
... a ovakvi nazadni elementi kao ja ti se vise nece javljati na temu.


Vi mene samo niste pravilno shvatili. Na mom blogu ste uvek dobrodosli.


mariopan mariopan 17:07 21.02.2009

Re: primer multietnicnog kosovskog drustva

Inner Party
mariopan
... a ovakvi nazadni elementi kao ja ti se vise nece javljati na temu.


Vi mene samo niste pravilno shvatili. Na mom blogu ste uvek dobrodosli.



Sve je ok, verujem da nisam shvatila tvoju nameru i poruku.
Sta je zapravo bila poruka?
Da tako mnogo ljudi iz Srbije cestita zlocincima otimacine nase zemlje ( citaj imanja, kuca, pokretne i nepokretne imovine i oprasta stravicne zlocine pocinjene nad njenim stanovnicime druge vere i nacije)?

A meni je palo na pamet da su te poruke namestene kao i broj preporuka...a mozda i nije? Ima u Srbiji mnogo Albanaca ...pa mogu lepo da pisu sta god hoce i da daju preporuke jedni drugima do besvesti i da se potpisuju kao Srbi da bi nas malo zezali i da nas ubede da ne vredi da se borimo za nesto sto im se ljulja, jos ga nisu bas tako dobro zgrabili pa da se osiguraju i ovako. Cista propaganda.
A moj motiv je da na svakom mestu pisem o tome kako je moja mnogobrojna porodica proterivana i proterana sa Kosova, tamo vise nikoga od mojih nema a kosti onih koje nismo mogli da ponesemo razbacane su a spomenici polomljeni.

A kako je onima koji su svoje izgubili , koji su zverski ubijani, koji su oteti i jos se za njima traga...mislis da je neko od njihove dece cestitao krvnicima ubistvo sopstvenog oca i otimacinu tesko stecene imovine? Proterivanje , gladovanje, potucanje od nemila do nedraga dok se u njihovim kucama i imanju sepure razbojnici?

Eto , lepo priznajem da sam pristrasna.
Nema ljutnje , mozda sam zaista pogresno shvatila tvoju poruku i nameru, pomislih da si mozda malo naivan kada ne vidis da je u pitanju cista propaganda. Samoj sebi zvucim kao nazadni element kada se ne slazem sa tako ubedljivom vecinom onih koji su tako nesto mogli da "cestitaju".
Pozdrav



Inner Party Inner Party 13:59 22.02.2009

Re: primer multietnicnog kosovskog drustva

Cista propaganda.


Drago mije sto smo se razumeli. Hm, ako jeste propaganda onda je izuzetno uspesna. Prema istraživanju agencije "Stratedžik marketing", više od 60 odsto građana Srbije smatra da je Srbija izgubila Kosovo.
Ribozom Ribozom 20:24 17.02.2009

komentari

Politicki aktivisti na Kosovu su vrlo jeftina roba. Cak besplatna, ako uzmemo u obzir voluntiranje.
Novac iz inostranstva koji je ovde usmeren direkto ka mafiji (citaj: politickom vodjstvu). Isti u svojim 'kabinetima' imaju poveci broj postarijih ljudi (posto mladji ne govore srpski), koji dezuraju pored komentara B92 i dr. medija po Srbiji.
To ne bi bilo neobicno da ti 'kosovski-hakeri' (tako ih zovu dole) rade za pristojne sume. Plata u tom sektoru je od 0-200€.
Inner Party Inner Party 20:36 17.02.2009

Re: komentari

Ribozom
Isti u svojim 'kabinetima' imaju poveci broj postarijih ljudi (posto mladji ne govore srpski), koji dezuraju pored komentara B92 i dr. medija po Srbiji.


Zanimljiva teza. Nadajmo se da je tako.
Unfuckable Unfuckable 21:32 17.02.2009

Re: komentari

moguće da jeste tako
ali da li treba da se primim pa da poverujem da oni uspevaju da oblikuju javno mnenje Srbije ili da je to većinsko mišljenje Srba
kao što bi možda želeo da mi sugeriše ovaj blog?
(pajz majkumu, 415 pozitivnih preporuka, jbt...suze mi grunuše od besa kakvi su to - Srbi?)

Osim toga, sličnost sa Štulićevom pesmom je nula, zero, nihil
čak ni "komentar" kao odrednica nije tačan ni dobro upotrebljen
jer je Štulić, svojevremeno, gađao nešto sasvim drugo svojim stihovima,
nešto što je itekako umelo, moglo (i to radilo !) da kreira javno mnenje, da menja sudbine ljudi preko noći, da podiže ili ruši, da najavljuje ili odjavljuje, rađa i sahranjuje
nešto što smo mi tek kasnije upoznali kao
"reč urednika", "uvodnik", "kolumna", "odjeci i reagovanja", etc

"...hvala lijepa, to je bilo sve za večeras."

ps : na žalost, nije bilo sve za večeras, ima još ovo
preporuke na komentare na "vestima" možeš davati - besomučno, i bez prekida.
Nije ti to blog
Inner Party Inner Party 01:27 18.02.2009

Re: komentari

Unfuckable

Osim toga, sličnost sa Štulićevom pesmom je nula, zero, nihil


Svi znamo neku Krvavu Meri. Ona Stuliceva nije jedna jedina...

PS

Inace bas ovih dana citam Horvatovu knjigu Fantom slobode. Ako si fan Azre potrazi je obavezno. Mnogo je skupa ali je i prilicno opsezna. Otud Nedeljni komentar bas sada i ovde, mom razumevanju situacije prigodan.
leopold_lady leopold_lady 21:57 17.02.2009

Jedan je .......

Džoni ..... To ja mogu da kažem kao komentar ..... Sve ostalo bi bilo suvišno .......
mannitou.jr mannitou.jr 09:36 18.02.2009

Cousinage dangereux voisinage...


KOSOVO nije SRBIJA!

KOSOVO je KRNTIJA!

oort oort 14:58 18.02.2009

pitanje izbora

jer moglo je i ovako:

Rođen da budem šonjo

Ja sam rođen samo zato da budem šonjo
Da me šutiraju naokolo kao zvijer
Da me svaka kreatura gazi pošto joj se digne
I da glupo proživim svoj vijek.

Ja sam sitna marioneta u ovo profitersko vrijeme
Od početka pa do kraja malerozan broj
Ja sam glavna atrakcija uličnog spektakla
Ušlagirana konstanta sa rupom na mozgu.

Gledam kako prolaze dječaci
Oni ne razumiju svoj svijet
Slušam kako balave između sebe
Živo im se jebe za sve.
Inner Party Inner Party 22:13 18.02.2009

Re: pitanje izbora

Anketa: Da li je Kosovo izgubljeno

18. februar 2009. | 18:47 | Izvor: B92

Beograd -- Prema istraživanju agencije "Stratedžik marketing", više od 60 odsto građana Srbije smatra da je Srbija izgubila Kosovo.

Prema rezultatima istraživanja na pitanje "'Da li je Srbija izgubila Kosovo?", koje je specijalno za emisiju "Stanje nacije" na TV B92 uradila agencija "Stratedžik marketing", čak 61,27 odsto ispitanih građana misli da je Kosovo izgubljeno, 22 i po odsto anketiranih misli da nije, dok 16,23 odsto nema stav o pitanju Kosova.
oort oort 11:20 19.02.2009

Re: pitanje izbora

ako je verovati takvim istraživanjima
totalno je iznenađenje
da 61,27% ljudi u srbiji
pokazuje znake zdravog razuma.
Unfuckable Unfuckable 12:01 19.02.2009

Re: pitanje izbora


"...da je igra zamišljena da zabavlja djecu
to znate je l' da
a da na djeci ostaje
da mijenjaju stvari
i to znate je l' da
da drugi misle za vas
to vas ne smeta
navikli ste se
a da postoje zakoni jači od propisanih
to ne znate
to su heroji govorili
kad su bili mali
loše
koga briga
maloumno
ponižavajuće
da je lijepo biti jak u krevetu i na pištolju
to smo čuli je l' da
da je lijepo prevariti glupljeg od sebe
i to smo čuli je l' da
a gledati trunku u tuđem oku
a ne vidjeti balvan u svom
i to znamo je l' da
a da je hrabrost braniti sebe od drugog
a čojstvo druge od sebe
e to...
a da su ljudi pingvini
pa kad jedan padne da ostali skaču
a da su ljudi dupini
pa da se nijemo dogovaraju
a da su ljudi ptice
pa kad odlete da zadnji svijeću gasi
a da nigdar nije a da nekak nije
i da nigdar ne bu a da nekak ne bu
e to se bute uvjerili..."


+

"...budnosti nikad dosta gospođice od tri pedlja
na krivinama zadnji vagoni luđački tresu
i mnogi prazne crijeva zaboravljajući stid
a oholost nekad suđena da bude vrlinom
splašnjava na očigled i smrdi nadaleko
i nitko nema snage da odagna propadanje
i nitko i ne pokušava da bude više od hladne želatine
koja laprda među krajnostima kao rijetko govno
dok svi tvoji besprizorni usrećitelji
i samozvani štovaoci onog što ne razumiju
i svi tvoji plaćeni nitkovi doušnici i sjecikese
i svi tvoji mutavi urlatori zvučnih titula
hrabro spletkare zaštićeni lopovskim kodeksom
koji štiti vjernike od zaraženih
a svaku duhovitost uvijek i na vrijeme
efikasno lijeće u samom začetku
pa kakvo ime da ti damo gospođice od tri pedlja
krivo srastanje gospodine krivo srastanje
kao kad bogate prose za miraz

a talon nose ružni i opaki
s nećuvenom moći da tjeraju što zažele
mnogo ih je i strašno galame
obično razbiju sva ogledala na koja naiđu
da ne ostane ni pomen na ljepotu..
."
oort oort 13:39 19.02.2009

Re: pitanje izbora

eto vidiš kako je sve pitanje izbora.
dunja73 dunja73 21:20 18.02.2009

kako bolje proci?

U najvecem jeku bombardovanja , u malom predgradskom naselju u Bavarskoj gde inace zivim , jednoga popodneva pozvoni mi neko na vrata .Ispred mene stoje zena cirka 50 godina i malo dete .Odmah ona pokretom ruke pokaza da je ostecenog sluha ( nagluva) i tutnu mi u ruku jednu ceduljicu .Na njoj je pisalo na nemackom sledece : " Postovani , mi smo izbegli sa Kosova , pobegli ispod noza i bombi srpskog agresora .Razumite nase stanje .Hvala vasoj dobroj zemlji na tromesecnom boravku .U ratu su i meni i cerki ostetili sluh pa vas molimo za novcanu pomoc "
Ja koja sve vreme bombardovanja telefoniram sa mojima u Srbiji , upoznata maksimalno sa situacijom pitam- Vi - vas dve - jeste li Albanci -zena odmahuje glavom jer ne cuje - ja opet ponovim na nemackom - ona sva ozarena klimnu glavom potvrdno . Steta - rekoh naglas na srpskom malo glasnije - da ste srbi pa da vam dam i koju kintu -ovako nista .
Kad odjednom zena , plavih ociju i bele puti - aman mori sestro - ja sta smo ja smo Srbi bre - ustvari mi smo RomE , Cigani bre - vidi pasos( vadi pasos i pokazuje ) - vidis da sam srpkinja - Mirjana - nego mori mnogo bolje prolazimo kad kazemo da smo Siptari u ovu zemlju - de ziva bila dadni nesto ...
libkonz libkonz 23:40 18.02.2009

Re: kako bolje proci?

Marketing je uvek bitan!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana