Putovanja

SAN FRANCISKO, ili Sta poneti sa ivice sveta (1)

Ivana Knežević RSS / 14.02.2009. u 19:21

Uvod

Bice kratak jer gorim da krenem sa pricom. Ne znam zasto bas sada. U to vreme sam u Severnoj Americi (koju cu nadalje zvati ‘Amerika' jer kontinent podeljen izmedju dve drzave, sa repovima zapalim Meksiku, to moze da podnese) bila jedva par godina. Neke od ovih epizoda su se pojavljivale ranije u odlomcima ili slikama i u drugim pricama, ali niti ja znam gde su one sada, niti to ima neke vaznosti u ovom trenutku kada je sve doslo na pravo mesto. Ono sto sam zelela da kazem je da tek sada uvidjam da je put u San Francisko bio jedno misticno putovanje u dolinu koja je moja, i samo moja. Nisam joj zapamtila koordinate, ali ne mari.

Kineska Cetvrt

Za put sam skupljala pare preostale nakon placanja svega sto se mora platiti za zivot. Mom stanu je trebalo jos namestaja, meni je trebalo... ili mozda nije. Niceg optimisticnog nije bilo u takvoj jednoj svakodnevici, ali optimizam nikada nije bio moja neizleciva boljka. Glad za novim mestima i iskustvima verovatno jeste. Ni tu nije bilo neceg nesvakidasnjeg, cak nije bilo nista narocito, i ne treba se na tome zadrzavati. Racunica je obuhvatila avonsku kartu, koja na relaciji Toronto - San Francisko nikada nece biti jeftina, troskove sa smestaj i ishranu, cisto da prodjem bez gladi, i malo viska. Kartu sam lako nasla; po smestaj sam otisla bila u knjzaru. Kako moj budzet nije uracunao troskove za knjigu o putovanju u San Francisko, skinula sam sa polica par i smestivsi se po strani citala o mestima koja se zovu ‘budget accommodations'. Na papir sam nazvrljala imena, telefone, adrese, i cene za noc, i to je bila sva priprema. Imala sam pasos, i karta je bila povratna. Rezervaciju sam napravila tog istog dana, i ostatak vremena do polaska 20. juna sacekala u uzbudjenju o kakvom sada razmisljam kao slatkoj opijenosti.

Izmedju ostalog, interesovalo me je kakve je boje zemlja u Kaliforniji. Uglavnom sasuseno oker. Sitno zbunje tu i tamo, i gola zemlja za koju odmah znas da se mrvi, bilo u rukama ili pod nogama. Dolaskom iz zelene, mucno prevodnjene Kanade u kojoj vazduhu kaplju iz nosa kondenzovane kapi, nudizam zemlje na jugo-zapadu kontinenta je bio nesto kao susret sa elementima odbeglim od kuce i koji vise nikome ne polazu racuna.

Kineska cetvrt

To sam sve videla u voznji od aerodroma. Tipicna glupost za turiste, uzela sam bila taksi. Koji me je ostavio usred Kineske cetvrti, rekavsi mi da ne zna adresu koju sam imala nazvrljanu u notesu. Srecom pa sam za nedelju dana ponela malo prtljaga. Pitajuci prolaznike, i svesna da se vrtim u krug, kao i da u radijusu od jednog kvadratnog kilometra verovatno govorim najbolji engleski, pri cemu vecina ne govori nikakav, nasla sam se sat vremena kasnije pred hotelom. Bio je opisan kao raj za studente i druge putnike bez para. Kakva je tu sumnjiva kontradikcija necu dalje analizirati (kad se vec nisam setila da je proucim na vreme). Fasada je bila malo zivlja varijanta oker boje od zemljista, sa narandzasto-crvenom ciglom na krovu par spratova iznad, koji je na krajevima imao izvijene linije u imitaciji istocnjacke arhitekture. Tamno zeleni zmajevi su se vijugali po strani, i slagali po boji sa zaluzinama. U foajeu golog poda, s leva su bile nasumice poredjane stolice i poneki stocic, za kojim su sedeli muskarci, svi od reda Kinezi, od zgoljavih do glomazno debelih, u raznim stadijumima drustvenih igara - Mah Jong, checkers?. Nad njima se vijorio duvanski dim. I oni koji su me pogledali i oni koji nisu, su me uocili, u to sam bila ubedjena iz nekog izvora koji je dolazio iz predela stomaka. Iako se ja nisam usudjivala da gledam u njih, i okrenute glave znala sam da tu nisu cista savremena-kasni-20ti-vek posla. S desna je bio dugacki pult recepcije. Prijavila sam se devojci koja me je jedva pogledala. Dala mi je kljuceve i pokazala na svoju desnu stranu, treci sprat.

Spolja je zgrada izgledala dovoljno siroka i visoka za dvadesetak soba. Iznutra joj nije bilo ni pocetka (jer da mi je neko platio mnogo boljim hotelom ne bih znala vise gde je ulaz) ni kraja. I nista nije bilo pravolinijsko, ili je to moj strah krivio vrat i okretao se unezvereno oko sebe, bez ideje sta me to i kuda vodi. Hodnici su bili neopravdano dugacki. Povremeno bi se na njima pojavili ljudi, uglavnom mladi, pretpostavljam studenti opisani u onoj knjizi ilegalno citanoj u knjizari. Svakog sam pitala za uputstva, i nikada nisu bila u skladu sa pravcem u kome sam isla. Mozda je prosao dan, mozda i dva ili samo jedan dugacak sat, i kad su istekli nasla sam vrata koja su odgovarala i broju i kljucu koji sam dobila. Unutra je bio bazican namestaj kakav se i ocekuje, i to je bilo olaksanje. Prozor i staklena vrata su se otvarali na pozarne stepenice izukrstane sa drugim pozarnim stepenicama, u okviru unutrasnjeg pravougaonika ciji su zidovi svi bili deo jedne zgrade, i peli se bar jos pet-sest spratova vise. Od onog mesta gde sam usla u ovu gradjevinu do te sobe mozda sam prosla kilometar krivudavih hodnika, ali znala sam da je nemoguce vratiti se istim putem, bilo do recepcije, ili onog mesta gde sam jos bila puna entuzijazma.

Nisam imala bog zna sta za raspakivanje, niti sta da radim u toj zapustenoj sobi, ali nisam se usudjivala da iz nje izadjem. Kad sam bila dovoljno ogladnela, sat ili dva kasnije, otvorila sam vrata i opet stupila u hodnik koji je mozda isao levo, mozda desno, ali meni neznano kuda. Nije bilo nista strasnije od prvog puta. I opet su se nasumice pojavljivali mladici i devojke iza okuka i davali mi uputstva kako stici do izlaza. U foajeu se vreme nije ni premestilo s noge na nogu u medjuvremenu a ja sam, ili moja projekcija, hodala kao da mi iz utrobe viri desetoro dece. Niko na to nije obratio paznju, i sasvim neocekivano iskoracila sam na ulice San Franciska.

Grad je lep. Od surovih pocetaka do urbane sofistikacije nije proslo tako dugo, i ljudi su to ovde lepo izveli. Tog prvog dana u San Francisku sam zalutala u Kineskoj cetvrti, a to je zemlja kao nijedna druga. Nisam tako zamisljala San Francisko, ali to sam zaboravila - kako sam ga zamisljala. Malo omadjijana hodala sam bez plana i cilja.

Vratila sam se u hotel pre mraka. U hodnicima su vec bila upaljena sitna svetla, priljubljena negde uz vrh zidova, i u njima nije bilo ni manje ni vise ljudi nego ranije, taman dovoljno da stignem do moje sobe. U njoj je svetlo bilo kao i svako drugo svetlo, otvoreno za interpretacije i dovoljno jako da pokaze detalje sva tri elementa - poda, zidova, tavanice. Uz lampu iznad jastuka prelistala sam lokalne novine i pre 10 zakljucila da bih sada trebala da spavam. Samo sto nisam mogla. Ni do ponoci a ni kasnije. Zvuci su imali neobicnu putanju u toj zgradi, i one stepenice napolju su odjednom bile tu da bi se njima spustali i uspinjali svi kojima bi to palo na pamet - od duhova Kineske cetvrti do trgovaca robljem, i mandarini su mogli da se klizu niz banistere, a priguseni krici ili nesto nalik njima kitili su noc zivopisnim uzasom.

Sledeceg jutra rekla sam im na recepciji da necu ostati duze. Ne verujem da su me culi, ali nisu ni zamerili. Muskarci iza mojih ledja su bili u istom polozaju kao i juce. Na ulici sam disala nesto lakse. Sada je u nepoznatom gradu trebalo naci mesto za noc, ali posto je bilo tek negde posle 10, nisam brinula. Oko 2 je to vec bilo drugacije a i ruke su mi bile umorne od prtljaga koji je odjednom otezao. U jednom kaficu pitala sam ljubaznog posluzitelja da li zna za jeftin ali pristojan hotel. Da, rekao je, hotel ‘Stratford' je odmah tu blizu, na Powell Street-u. Zahvalila sam mu, i istrcala napolje pa usla u tramvaj. Dok je isao uzbrdo disala sam kroz otvorena usta. Na nizbrdici sam spazila sa leve strane slova: ‘Hotel Stratford', i izasla na sledecoj stanici.

Hotel
Hotel 'Stratford'

Zgrada pred kojom sam zastala nije licila na hotel nista vise ni manje nego sto bi bilo koja druga neugledna zgrada, ali je pisalo da je tako i sada je vec bilo oko 3 popodne. Unutra je jedan covek oronuo sto vremenom sto nemarom sedeo iza pulta koji ga je ogradio i citao novine. Kad sam usla podigao je pogled i pre nego sto me i spazio kako treba vec se nasmesio. A kad me je spazio onda se osmeh rasirio preko celog lica, sve do obrva i usiju.
"Dobrodosla u "Stratford" hotel," docekao me je. I ja sam se nasmesila. Ovaj foaje je bio manji, bazican, i par stepenika od tamnog drveta je vodilo u uski hodnik koji je opet vodio negde u nepoznato, iako je u jednom hotelu nagadjanje dosta suzeno, ali mi se osmeh portira svidjao, ili je prosto ovde bilo jasno da nema lavirinta. Portir se predstavio kao Roy i radoznalo me je posmatrao. Na pitanje da li ima sobu za mene zustro je potvrdio. Uveo me je u knjigu pazljivo zagledajuci moj jugoslovenski pasos sa kanadskom vizom, i pitao kako sam to dosla ovako daleko.
"Oduvek sam zelela da vidim San Francisko," odgovorila sam tipicno, ali njemu se dopalo.
"Ti si prva u nasem hotelu za koju ja znam iz tog dela sveta," rekao mi je, naglasavajuci da je vaznost moje posete ‘Stratford' hotelu bila vise od tek turisticke. Jer je i "Stratford" bio vise od tek svratista za posetioce, kao recimo veci, bolji i skuplji hoteli u kraju. "Hotel je postojao i pre zemljotresa, i nastradao je, kao i ostatak ulice. Ponovo podignut u prvom talasu obnove, evo ga stoji jos od 1907-me."
U tom trenutku je iz mracnog hodnika na svetlost izasao covek nesto stariji od Roya ali slican po drzanju, vodeci macku na uzici. Pozdravili su se, i Roy mi je cim je ovaj zamakao kroz ulazna vrata objasnio da je Morty jedan od stanara. On zivi u ‘Stratford' hotelu vec 15 godina.
"U vecini soba su nasi stalni gosti. Ali uvek imamo mesta za turiste iz Jugoslavije i Kanade'," objasnio je, pruzajuci mi kljuc.

Poseta jednom gradu o kome se puno citalo ili gledalo u filmovima je uvek pomalo kao izlet u stranice knjige. I dimenzije se bas tako i pobrkaju. Iz bliza, i drugacije perspektive, boje su snaznije i mirisi ne lazu, a sve ipak tezi da se slozi u slogove i pasuse, ukljucujuci novi karakter u liku slucajnog turiste. Sve je ili zivo ili ce upravo da zazivi, i takva jedna knjiga u procesu metamorfoze u film uzrokuje pravu pravcatu vrtoglavicu, ali malu. Taman da sve bude uzbudljivo cak i da nema niceg drugog osim gledanja u zid.

Zid u mojoj sobi u ‘Stratford' hotelu je bio bez boje, best-seller medju bojama kad su u pitanju hotelske sobe. Namestaj je bio taman kako i prilici namestaju. Postojao je i televizor samo sto nije imao puno kanala i one koje je imao prekrivao je gusti sneg, i krevet je bio sirok i skripav. Prozor je gledao na drugu stranu ulice, koja je uglavnom bila tmurna. Zivot u takvoj sobi je bio za druge ali romantika je bila sva moja. Da je ‘Stratford' bio obican hotel, pa i boljeg kvaliteta, ne bi imao nikakvog narocitog uticaja na mene, ali u njemu su ljudi ziveli - mizerija i usamljenost umnozene bukom tramvaja koji se spustao niz Powell Street kao da ce poleteti, i otvrdle kao skorena hrana u tiganju...i sve to na domak, kroz zidove oko mene. Strava je bila nepatvorena i bezrezervno uzbudljiva. I soba mi se svidjala onako ruzna, i pomalo tuzna. ‘Stratford' hotel i San Francisco oko njega su bili moj prvi pravi ukus necega sto cak ima i ime - Amerikana.

Roy je tu imao ne malu zaslugu. On se tako iskreno obradovao svaki put kad bi me video svojim bledo-plavim ocima, i svesrdno mi davao savete sta ne treba propustiti, kojim putem tamo stici, pa bi na kraju, obicno popodne - izjutra ne bi bio toliko pricljiv - sve nafilovao pricama o gradu iz vremena kad je on u njega dosao, pre 25 godina. Ja sam slusala i samo gutala.

Odmah na izlasku iz hotela, sa leve strane, bila je prodavnica elektronike i svakakvih stvari (nisam usla nijednom), ciji je vlasnik bio jedan sredovecni Arapin kome niko nije promakao ko se spustao niz ulicu. Narocito sto je on cesto stajao na otvorenim vratima svoje radnje, besposlen, ili zadovoljan prethodno obavljenim poslom. Kao tipicni arapski trgovac, ni ovaj nije prestajao sa pricom, bilo da nudi svoja dobra, ili da salece musteriju. Sa mnom se nije mnogo trudio oko prodaje, ali me je vec drugog dana pitao da ostanem u San Franciscu - kod njega. Svakog dana bi dodao nesto svojoj ponudi, i slikao zivot koji bih vodila. Bilo bi mi jako dobro, garantovao je.
"Ostani u San Francisku," govorio je. "Ovakav grad ne postoji nigde drugo."

-nastavice se-

Atačmenti

Komentari (33)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 19:42 14.02.2009

prelepa prica...neponovljiva
Ivana Knežević Ivana Knežević 20:00 14.02.2009

Re: .

Hvala, Velimire.
Doctor Wu Doctor Wu 20:14 14.02.2009

"Ovakav grad ne postoji nigde drugo."

Nigde. Najlepše mesto na svetu.
JJ Beba JJ Beba 20:33 14.02.2009

Re: :)

stani u San Francisku," govorio je. "Ovakav grad ne postoji nigde drugo."

nigde
24 ulica /Misson
2 godine
Ivana Knežević Ivana Knežević 20:33 14.02.2009

Re: :)

Nigde. Najlepše mesto na svetu.

Ivana Knežević Ivana Knežević 20:35 14.02.2009

nigde24 ulica /Misson2 godine

2 godine...to bi vec bilo nesto. Svaka cast.
JJ Beba JJ Beba 20:41 14.02.2009

Ivana Knežević
nigde24 ulica /Misson2 godine

2 godine...to bi vec bilo nesto. Svaka cast.

:) da
posle 11. septembra ni SF nije što je nekada bio

a tek biciklom do Sausalita :))
ma , tamo je neponovljivo uvek
Ivana Knežević Ivana Knežević 21:00 14.02.2009

Re: :)

a tek biciklom do Sausalita :))
ma , tamo je neponovljivo uvek

Eto, zbog toga ja zagovaram vracanje na magicna mesta. Treba proveriti da je magija jos uvek tu, i otkriti novu :)
JJ Beba JJ Beba 21:11 14.02.2009

magicna mesta.

Lombard Street
glumi u tolkom filmovima
a bogami i

Russian & Nob Hill
Ivana Knežević Ivana Knežević 21:27 14.02.2009

Re: :)

Retko cemu ljudi prilaze sa toliko ljubavi kao magicnim mestima, ili prosto onima koja vole. Ili cak onima koja ih zovu, i za koja, pretpostavljam, veruju da ce ih naterati da ih zavole. Neka izgleda nikad ne omase.
Doctor Wu Doctor Wu 21:43 14.02.2009

Mislim da je ova slika Lombard str kad se silazi sa Telegraph hilla prema gradu.

Obožavam ceo grad, mada mi se najviše sviđa onaj deo grada prema Pacifiku, oko i iznad Golden Gate Parka, kao i oko onih Sutro Baths. Pa Legion of Honor, Exploratorium i onaj park oko njega, Alamo square. A Sausalito, magično mesto. Imam utisak da je tamo vreme uvek lepše nego na SF strani. Reklamiraju se kao why they built the bridge. Uh, uvek imam utisak da čovek samo tamo može normalno da živi, sve drugo je bleda kopija. Ali, dosta više, stvarno dojadih i bogu i ljudima, kad god neko pomene SF mene nešto štrecne.
JJ Beba JJ Beba 21:51 14.02.2009

magicnim mestima,

tamo sve vrvi od magičnih & mitskih mesta - knjižare, keruak, klubovi

u mom komšiluku 24st/ Castro , veoma draga ulica, bila čuvena radnja sa još čuvenijim ...

bud's frisco sladoledom

magija grada

duša grada

east bay
Ivana Knežević Ivana Knežević 22:48 14.02.2009

Re: :)

Imati uspomene takve vrste...neprocenjivo je sve to. A dobar sladoled, dobra cokolada, to od neprocenjivog napravi onaj visi red - da mi je da se ovako radjam i umirem svakog dana :)
srki92 srki92 00:23 15.02.2009

Jel' ovo doktore?

U ala mi se slaze Golden Gate sa bajsom :)

Evo jos jedna i necu vise...

JJ Beba JJ Beba 00:43 15.02.2009

isti slučaj
evo i sad me veoooma štreca

a ostrige u marini?

Doctor Wu Doctor Wu 01:19 15.02.2009

Re: :)

e to. ali, ona prva slika ti je pored baze, ne tako daleko od exploratoriuma. ne znam da li si bajsom isao sa leve strane mosta, na drugu stranu od sosalita. pogled odande je, samo se moze reci, stunning. a ova najdonja mi deluje da je sa berkeley strane (to isklj. zbog golden gatea). el sam u pravu?

ipak, najlepsi pogled na sf je iz sosalita. ali, i ostatak kalif je magican. i palo alto, i nappa, i josemiti (secas se, pricali smo o glacier point) i death valley, i pacific coast hway (pogotovu deonica ispod carmela, ona je, jednostavno, nestvarna), nisam bio do tahoe jezera, mora nesto da se ostavi i za sledeci put, a lionsgate mi je pre 2 godine predocio da putesestvije treba zapravo poceti skroz gore, u sijetlu, pa onda polako, kroz oregon, marin county itd. cudo od zemlje. kazem uvek, kaliforniji uopste ne treba ostatak usofa.
srki92 srki92 01:40 15.02.2009

Doctor Wu

Aha, dobro se secas, sem ove zadnje koju si malo omasio, to je sa Alkatraza, ali dole kad sidjes ispod muzeja. E, bio sam s obe strane mosta, sa ova dva otraka, al' da ne preterujem sa slikama, nije moj blog :)

Mislim da je za ovakve stvari bajs zakon, ako si u formi, posebno u gradovima ko SF, gde nije bas lako naci parking.

U stvari, mozda jednom pisem o putovanjcu koje smo uprilicili sa bajkovima na krovu, nas trojica sa prve slike: Kolorado, Juta, Arizona, Nevada, Kalifornija (vozili bre bajsevima kroz Dolinu Smrti ), sve do SF-a, pa onda pacifickom magistralom dole do LA i nazad, u Kolorado). Prosli smo, ako se dobro secam, ovo sto si pobrojao, plus Veliki Kanjon, Monument Valley, Sedonu, Sekvoju i jos po nesto sto se naguzilo usput. Jedino mi ova dvojica nisu dali da svratimo do Nevada Test Site-a, jebi ga, demokratija .

Doctor Wu Doctor Wu 01:56 15.02.2009

vozili bre bajsevima kroz Dolinu Smr

kada? ja sam bio u avgustu, meni je tamo frka bila i kolima.
kad sam ja prolazio temperatura vazduha je ladno bila oko 60.
a uz put su stalno upozorenja da gasiš klimu zbog pregrevanja.
pored toga nisam bio siguran koliko je pokrivena mrežom.
ima onaj jedan hotel, u onoj maloj oazi kada se skoro izađe iz doline, izgleda kao sa omota hotel california (preko puta njega je neki kamp). bio je zatvoren kad sam ja bio tamo.

za sliku, nikad nisam odlazio do alkatraza. nekako mi nije bilo zanimljivo.

a za bajseve si u pravu. većina turista na fisherman's wharfu iznajmu bajs za 20$, ode preko golden gatea do sosalita i onda se ferijem vrati nazad.
srki92 srki92 07:39 15.02.2009

Doctor Wu
vozili bre bajsevima kroz Dolinu Smr

kada? ja sam bio u avgustu, meni je tamo frka bila i kolima.
kad sam ja prolazio temperatura vazduha je ladno bila oko 60.

Septembar 2005, pa bilo je jedno 115 F.

Doduse imali smo vozilo za podrsku, sa zastitnom bojom . Ne pitaj me kako mi matori saabonja (320.000 milja je bilo u njemu) nije prokuvao...

Ajde nema veze, odtrolovasmo (hvala Ivani na strpljenju), pisacu o ovom jednom.

hocu i ja!
Ivana Knežević Ivana Knežević 14:29 15.02.2009

Ajde nema veze, odtrolovasmo (hvala Ivani na strpljenju), pisacu o ovom jednom.

Hvala tebi na ovakvom obrtu. Dva detalja na srednjoj fotografiji u meni izazivaju istovremeno jezu i smeh (oprosti!): onaj rastopljeni asfalt u daljini postaje treperavo ogledalo i reflektuje kameni pejsaz - bezbroj puta vidjeno u americkim filmovima i uvek ista reakcija - i biciklista kome se vidi odeca zalepljena za kozu od znoja, umoran je, sunce ga je smanjilo, asfalt izgleda kao da ce sad doseci kriticnu tacku i rastopiti se pa ga progutati - sto ima obicaj sa biciklistima - ali on istrajava. Kakav duh!

Ja, naravno, svoje idealno putovanje kroz pustinju zamisljam u starom studebejkeru ili kadilaku ali moglo bi da posluzi i nesto manje, sve dok se spusta krov - i opet se podize :)
Sve mi se vise cini da zivot treba isplanirati oko putovanja.

Obavezno pisi o svim tim avanturama.
Черевићан Черевићан 21:34 14.02.2009

маам портировог осмеха

свуда пођи
кући својој дођи
лако рећи
но живот то мења
јер ми кућа
поста . . . . путујућа

никад ни у сну нисам могао појмити да ћу живети негде ван обронака фрушке горе, и обала дунава унекој печалби тамо негде . . богу изаногу. центар света је дуго би место где сам се родио и по века провео. и онда стицајем околности хармонија лагодног живота и породичног окружења се наруши те са пар књига у ташни открих вAлету у коју се заљубих одистински и центар мог света се поче полако њој примицати . . . стога несумњам да би сан франциско у неким другим околностима могао ме исто намамити, посебно након прочитаног ОВАКВОГ састава

за првенац на ЛИЧНОМ блогу, . . . .честитка гђо Ivana Knežević
Ivana Knežević Ivana Knežević 21:45 14.02.2009

Re: маам портировог осмеха

Dragi Cher,
Ja imam jednu davnu fotografiju na kojoj sedim na klupi negde u Grckoj, i nosim majicu na kojoj pise 'I Toronto'. Majica cak nije bila moja. Da mi je neko rekao...

Opet, sagledano iz tih, razlicitih, svakakvih uglova, lepo je videti magiju i na neobicnim mestima - obicnim zivotima poput nasih, na primer.

p.s. i kao tvoja gosca imala sam vrlo poseban status. Hvala...na svemu.
draganpanam draganpanam 22:33 14.02.2009

:-)

jako, jako, jako lepo....
ne cude pohvale JEDNOG Cerevicanina

Ivana Knežević Ivana Knežević 22:54 14.02.2009

Re: :-)

Hvala, Dragane.
srki92 srki92 01:05 15.02.2009

SF

Super tekst, jedva cekam nastavak!

Ivana Knežević Ivana Knežević 03:07 15.02.2009

Re: SF

Hvala, srki. Nastavak za koji dan.
nirvana92 nirvana92 11:32 15.02.2009

california..

..to je bio njen san, california, coca cola i sjaj.. moj zivotni san je da odem tamo i ostanem da zivim..zauvek. uzivajte u svakom trenutku!
Ivana Knežević Ivana Knežević 14:31 15.02.2009

Re: california..

.. moj zivotni san je da odem tamo i ostanem da zivim..zauvek.

Lepo.
I ja sam za maksimalno uzivanje u svakom lepom trenutku.
sin_m sin_m 12:07 16.02.2009

Eto ...

Da mi je neko rekao da ću pogled na Petrovaradinsku tvrđavu zameniti:

1. Pogledom na zgradu CIBC-ja na ćošku Yonge/Bloor
2. Pogledom na Uetliberg (za sada)

rekao bih mu da priča koješta ...
Ivana Knežević Ivana Knežević 18:13 16.02.2009

Re: Eto ...

Misterije zivotnih putovanja.
muaddib92 muaddib92 10:30 18.02.2009

Wellcome again

Веома је лепо поново овде читати Ивану ех Klandesteen.. И уживати у описима земаљског раја. И чудити се како у себи чувамо у посебним фиочицама, брижљиво, чак и успомене на боравак у неким заиста суморним местима типа тамне стране Месеца, по казахстанским забитима.. Чекамо наставак
Ivana Knežević Ivana Knežević 16:25 18.02.2009

Re: Wellcome again

Sirok osmeh zahvalnosti sa ove strane sveta i Meseca