Ljubav| Zabava| Zdravlje

Love Is a Clinical Condition?

alexlambros RSS / 14.02.2009. u 13:03

AleXandar Lambros

Zavisnost od seksa nije nikakva novost. Ali, šta je sa zavisnošću od ljubavi? Postoji li uopšte tako nešto? Verovali ili ne, ima stručnjaka koji tvrde da je zavisnost od ljubavi zapravo zdrastveni poremećaj koji u izvesnim slučajevima može izazvati sličan stepen fizičke i duševne patnje kao i zavisnost od droge ili alkohola.

Simptome smo, u ovoj ili onoj meri, gotovo svi iskusili - bolni raskidi, očajnička potreba za vezom, osećaj da je život bez partnera besmislen ili ga je bez partnera nemoguće zamisliti. Prema rečima australijske doktorke Affie Adagio, koja je specijalizovala bolesti zavisnosti, karakteristike zavisnosti od ljubavi su neumereno ponašanje i, kao i kod ostalih oblika zavisnosti, pacijent neprekidno teži za pojačanim stanjima svesti, za takozvanim "high" stanjem.

"Zavisnost od ljubavi je kad osoba ne može da pomogne sebi a njeno ponašanje izmiče kontroli", objašnjava doktorka Adagio. "Ove osobe prosto moraju da budu u vezi i uradiće šta god da to i ostvare. Kad konačno uđu u vezu postaju neurotične i pretvaraju je u noćnu moru".

Doktorka ovu vrstu ponašanja dovodi u vezu sa ponašanjem takozvanih stalkera (presretača). "Postaju ljubomorni i manipulativni i moraju svakog trenutka da znaju gde im je partner i šta radi. Imaju preterana očekivanja u smislu da će ih osoba u koju su zaljubljeni usrećiti."

Prava nevolja počinje kada se veza, koja im je davala preko potrebni "high", odjednom okonča. Skoro nikome nije nepoznat bol raskida ali osećanje očaja i napuštenosti je daleko jače kod zavisnika od ljubavi. Dešava se nešto slično kao i kod drugih oblika zavisnosti, kada se događa iznenadan prekid u konzumiranju opijata. Doktorka Adagio smatra da zavisnici od ljubavi nisu dovoljno emotivno zreli da iz veze izađu bez da objavljuju rat ili povređuju druge. "Obično se radi o veoma bolnim razlazima", kaže ona. "Kada dožive high na početku veze iskuse svojevrsnu poplavu endorfina. A kada iz veze izađu dešava se upravo suprotno - potpuno opadanje endorfina koje dovodi do potonuća u depresiju koja se može pokazati i kao životno opasna ukoliko se ne leči. Zavisnicima je potrebna pomoć jer nisu u stanju da se sami izbore. Ukoliko se izoluju povećava se rizik od samoubistva, posebno kod izuzetno jakih depresija. Najbolje što mogu da urade je da potraže terapeuta, jer u pitanju je stanje koje se najozbiljnije mora shvatiti. Na žalost, društvo smatra da je u pitanju nešto sasvim normalno, da je to nešto što ide uz ljubav. Ali, bićete daleko srećniji u vezi koja nije burna. Zaljubljivanje je spor proces - upoznate nekoga, svidite se jedno drugom i to onda postepeno prerasta u posvećenost i intimnost. To je daleko zdraviji način."


 

Atačmenti



Komentari (55)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

leopold_lady leopold_lady 15:06 14.02.2009

...........

pametno zboriš .... Ali ja nisam u stanju danas da budem pametna pa da te na pravi način razumem ......

Preporuku dobio - eve ti i jedan smajlić . I toliko za sada od mene ......
alexlambros alexlambros 15:53 14.02.2009

Re: ...........

pametno zboriš .


samo da napomenem da stavovi izneti u blogu nisu moji .... ali mi se point of view ucinio zanimljivim.
Ja sam inace drama king, stast, suze, ljubomora .... sta je zivot bez toga
leopold_lady leopold_lady 18:10 14.02.2009

Re: ...........

alexlambros
pametno zboriš .


Ja sam inace drama king, stast, suze, ljubomora .... sta je zivot bez toga


Jeste .... Sve nešto mislim da ti verujem .... Ajd ta strast i ljubomora - nekako .... Ali drama i suze aaaa
nsarski nsarski 20:59 14.02.2009

Re: ...........

Ja sam inace drama king,

Nije pedanterija u pitanju, ali zar se ne kaze drama queen? To je preciznije, cini mi se...Opet, bilo je ono sa cojones i huevos, pa sad king i queen, ne znam, mozda bi trebalo pitati strucnjake.
vladimir petrovic vladimir petrovic 22:05 14.02.2009

Re: ...........

Nsarski
Nije pedanterija u pitanju, ali zar se ne kaze drama queen? To je preciznije, cini mi se...Opet, bilo je ono sa cojones i huevos, pa sad king i queen, ne znam, mozda bi trebalo pitati strucnjake.

alexlambros alexlambros 05:24 15.02.2009

Re: ...........

Nije pedanterija u pitanju, ali zar se ne kaze drama queen?


kaze se. al ja sam drama king.
bindu bindu 17:29 15.02.2009

Re: ...........

alexlambros
Nije pedanterija u pitanju, ali zar se ne kaze drama queen?


kaze se. al ja sam drama king.


mora da si se prepoznao u ;
knjiga i kruna za muskarce koji zele da znaju sve o zenama


nsarski nsarski 20:02 15.02.2009

Re: ...........

bindu
alexlambros
Nije pedanterija u pitanju, ali zar se ne kaze drama queen?


kaze se. al ja sam drama king.


mora da si se prepoznao u ;
knjiga za muskarce koji zele da znaju sve o zenama



bindu, I hate to break this to you, but you are badly missing the point:)
bindu bindu 20:27 15.02.2009

Re: ...........

bindu, I hate to break this to you, but you are badly missing the point:)



what do yo mean; "I hate to break"( but I will anyway)
i ovo "badly missing"
i jel moze da se kaze isto tako "good (point)missing" or just missing maybe enough.
isprepade me totalno...sta ti to sve znaci?
what is your point?
il' samo malko dramish oklo nekih stvari??



nsarski nsarski 20:32 15.02.2009

Re: ...........

what point?

There ya go! U see?!
bindu bindu 20:50 15.02.2009

Re: ...........

nsarski
what point?

There ya go! U see?!


see what??
nsarski nsarski 21:08 15.02.2009

Re: ...........

bindu
bindu, I hate to break this to you, but you are badly missing the point:)



what do yo mean; "I hate to break"( but I will anyway) "badly missing"
i jel moze da se kaze isto tako "good (point)missing" or just missing maybe enough.
isprepade me totalno...
what is your point?
il' samo malko dramish oklo nekih stvari??




OK, evo na sprskom:
bindu, mrzim sto moram ovo da ti kazem, ali cini mi se da si skroz promasila temu. Jel ovo bolje?
Odnosi se na temu kings and queens and huevos and cojones, and birds and the bees.:))
bindu bindu 21:25 15.02.2009

Re: ...........

nsarski
bindu
bindu, I hate to break this to you, but you are badly missing the point:)



what do yo mean; "I hate to break"( but I will anyway) "badly missing"
i jel moze da se kaze isto tako "good (point)missing" or just missing maybe enough.
isprepade me totalno...
what is your point?
il' samo malko dramish oklo nekih stvari??




OK, evo na sprskom:
bindu, mrzim sto moram ovo da ti kazem, ali cini mi se da si skroz promasila temu. Jel ovo bolje?
Odnosi se na temu kings and queens and huevos and cojones, and birds and the bees.:))



sto sam promasila temu.ja sam temu pomakla za jedan stupanj na vise.
pa pricamo drama kings vs drama queen .
zena lepo objasnjava ko su drama kings.
ja sam samo dodala da pojasnmi da drama kraljevi postoje.
i evo alex lepo kaze da je on jedan od njih...i ko priznaje pola mu se prasta.
jel reko da je drama king; jeste; i, sta sad?

za tebe verujem da nisi drama king (ahahaha)


mnogo dobra stvar





nsarski nsarski 22:08 15.02.2009

Re: ...........

jel reko da je drama king; jeste; i, sta sad?

I nista sad. Dobili smo odgovor na pitanje bloga "Love is a medical condition?".
Recognition is not a medical condition.
Odmah sam ga prepoznao - on je ovaj na slici (with queen and the baby)
bindu bindu 22:18 15.02.2009

Re: ...........

nsarski
jel reko da je drama king; jeste; i, sta sad?

I nista sad. Dobili smo odgovor na pitanje bloga "Love is a medical condition?".
Recognition is not a medical condition.


whateveri....makes you happy

ps glavno da smo sada saglasni da nisam promasio temu...?


Odmah sam ga prepoznao - on je ovaj na slici (with queen and the baby)




dexter92 dexter92 16:39 14.02.2009

Pitam se

Do koje godine covek moze da se bas bas zaljubi?
man ray loves me man ray loves me 17:53 14.02.2009

Re: Pitam se

uvek.

a inace ako je zaljubljenost bliska nekom psihickom poremecaju, bliska je maniji, a ne zavisnosti.
dexter92 dexter92 23:35 14.02.2009

Re: Pitam se

zar 'zaljubljenost' nije age related?
Ono.. 16,17.18...posle su sve blede kopije...
man ray loves me man ray loves me 23:43 14.02.2009

Re: Pitam se

jesi gledao nekad 'smrt u veneciji' (ili citao)?
dexter92 dexter92 23:45 14.02.2009

Re: Pitam se

nope...gledao sam i citao 'romeo i julija'
good enough?
man ray loves me man ray loves me 23:47 14.02.2009

Re: Pitam se

pa, nije primenljivo. anyway, moje iskustvo, a i mojih starijih prijatelja je da se nista ne menja. iste gluposti pravimo i u sedamdeset.
dexter92 dexter92 23:49 14.02.2009

Re: Pitam se

anyway, love tribute :)
man ray loves me man ray loves me 13:41 15.02.2009

Re: Pitam se

gledao sam i citao 'romeo i julija'
a jesi slusao? romeo had juliette.
pozz.
aquariusoptimist aquariusoptimist 14:21 15.02.2009

Re: Pitam se

man ray loves me
uvek.a inace ako je zaljubljenost bliska nekom psihickom poremecaju, bliska je maniji, a ne zavisnosti.


U jbt
Sad znam sta mi je.
Hvala
man ray loves me man ray loves me 14:37 15.02.2009

Re: Pitam se

to je moj amaterski utisak na osnovu onoga sto stephen fry cesto opisuje kao simptome - ubrzavanje misli, nemir, high, nesanica, zilion misli koje se roje po glavi a ne mozes da uradis nista konkretno, i sve tako. posle naravno postoje drugi ozbiljniji simptomi, nisam rekla da je isto.
mislim da je veza u tome sto u oba slucaja mozak luci neke fine supstance. (zato i zavisnost ulazi u pricu.)
dexter92 dexter92 18:47 15.02.2009

Re: Pitam se

Meni je malo bezveze kad se ljubav ili zaljubljenost svodi na 'hemiju'...
Mislim da je 'hemija' samo fizicka (da ne kazem hemijska) manifestacija jednog fenomena...
Sretnete nekoga i ne mozete da skinete pogled sa te osobe, a ni ona sa vas...imate osecaj da je od negde poznajete ali ne znate odakle...
Kazu da je 'poslednja faza' ljubavi ili najveca ljubav kad imate utisak da ste nekoga poznavali oduvek, i pre nego sto ste ga stvarno upoznali...
Healer Healer 17:12 14.02.2009

Zavisnost

Zavisnički model ponašanja je izraz karakterne strukture i stvarno je psihološki problem - mnogo veći onome ko je zavisničkom modelu sklon... odavno se o tome diskutovalo i danas postoji dovoljno znanja i veština kojima je moguće pomoći čoveku da prevaziđe ovaj problem. Terapija je prilično dug proces i bolan... 'lek' izbora, i vredi.

Ed: I ne, nije reč o ljubavi. Ljubav nije klinički problem
alexlambros alexlambros 17:47 14.02.2009

Re: Zavisnost

Zavisnički model ponašanja je izraz karakterne strukture i stvarno je psihološki problem


Pa i ja sam to tako nekako laicki shvatao ...
Healer Healer 17:53 14.02.2009

Re: Zavisnost

Meni je interesantno to posmatrati i sa istorijskog aspekta: čini mi se da se nekada davno zavisnost kotirala kao dokaz 'čiste i iskrene ljubavi'. Doduše, ni danas kao da stvari ne stoje nešto bolje, i dalje primera zavisničkog ponašanja oko nas, onoliko...

Davnih dana kao da smo pobrkali babeižabe a danas kao da i dalje plaćamo ceh zbog toga. Sa druge strane, mnoga savršena umetnička dela su nastajala u toj dubokoj patnji koju smo prepoznavali i kao 'neuzvraćenu ljubav'... po meni, to je samo dokaz da u svima nama postoji savršeni potencijal za rast i razvoj, pa čak i da smo prepoznati kao emocionalno nezreli.
alexlambros alexlambros 17:56 14.02.2009

Re: Zavisnost

po meni, to je samo dokaz da u svima nama postoji savršeni potencijal za rast i razvoj, pa čak i da smo prepoznati kao emocionalno nezreli.


ovo mi se svidja
dragan17 dragan17 18:00 14.02.2009

naucni pogled na ljubav

Naucnici su bas izanalizirali ljubav, kao da se radi o nekakvom hemijskom procesu:)
AVAV ljubav mi je najbolja "eksplozivne u početku, sa kratkim rokom trajanja"
alexlambros alexlambros 18:30 14.02.2009

Re: naucni pogled na ljubav

Naucnici su bas izanalizirali ljubav, kao da se radi o nekakvom hemijskom procesu:)


Pa nauka kaze da su sve to neki feromoni, hormoni i ostala hemijska cudesa
pa kako ti se smucka, sta ti zapane

da ti kazem

prvo u fazi zaljubljenosti dopamin, a onda oksitocin i vazopresin kad se voli dugotrajno
miloradkakmar miloradkakmar 19:19 14.02.2009

Свесност љубави је потире





Verovali ili ne, ima stručnjaka koji tvrde da je zavisnost od ljubavi zapravo zdrastveni poremećaj koji u izvesnim slučajevima može izazvati sličan stepen fizičke i duševne patnje kao i zavisnost od droge ili alkohola.


Значи ли то да се не сме " лудо волети " , " лудо бити заљубљен " , да се љубав контролише, да осредње испољавамо емоције , будемо резервисани... како би се задржали у границама научне нормале. Шта ће нам онда љубав ?
И боли после раскида , очаји , патње ... неодвојиви су део љубави и они не значе зависност. Последица и поремећаја има , а они зависи од јачине личности, социо-економских услова, разумевања окружења.
Не бих ја ишао у ту крајност да разумемо " љубав ", свесност о њој је потире.
saphiria saphiria 20:14 14.02.2009

Re: Свесност љубави је потире

Love Is a Clinical Condition?


Sa druge strane, mnoga savršena umetnička dela su nastajala u toj dubokoj patnji koju smo prepoznavali i kao 'neuzvraćenu ljubav'
slažem se
dzu dzu 21:17 14.02.2009

ljubav vs zaljubljenost

jedno sa drugim nema mnogo veze.

ljubav je jedna, ultimativna, ničim izazvana, a njeni oblici mogu biti razni, ljubav majke prema detetu, brata prema sestri, prijatelja prema prijatelju, ljubav muškarca sa ženom itd.

zaljubljenost je ono na šta se ovde misli kad se kaže clinical condition. izmenjeno stanje. bolesno stanje. i jeste tako. kad god da ste zaljubljeni ponašate se kao da vam je trinaest. zaljubljenost nije ništa drugo nego projekcija, zato se odrasle osobe teže zaljubljuju. istinski zrela osoba je itekako sposobna da voli, ali nije zaljubljena.
alexlambros alexlambros 05:28 15.02.2009

Re: ljubav vs zaljubljenost

zaljubljenost nije ništa drugo nego projekcija, zato se odrasle osobe teže zaljubljuju. istinski zrela osoba je itekako sposobna da voli, ali nije zaljubljena.


Ja nikad nisam ukapirao razliku
leopold_lady leopold_lady 14:40 15.02.2009

Re: ljubav vs zaljubljenost

alexlambros
zaljubljenost nije ništa drugo nego projekcija, zato se odrasle osobe teže zaljubljuju. istinski zrela osoba je itekako sposobna da voli, ali nije zaljubljena.


Ja nikad nisam ukapirao razliku


Zato što nema mnogo razlike - kada se radi o pravoj ljubavi .... Ide iz faze zaljubljenosti i prerasta u ljubav vremenom .... Počinješ da shvataš i voliš ono što nisi znao ni da u toj osobi postoji .... Čak i njene mane.... Ma ljubav je sra*e ... Al sam ga sročila
constrictoria92 constrictoria92 01:26 15.02.2009

Mislim da je ovde reč

o osećaju nesigurnosti, o osobama koje se panično boje samoće...
Ovakvi ljudi partnera guše posesivnošću...
Ovo jeste psihološki poremećaj, al' nema neke veze sa ljubavlju.
alexlambros alexlambros 13:17 15.02.2009

If You Forget Me (reci uz klip)

If You Forget Me

I want you to know one thing
You know how this is

If I look at the crystal moon
At the red branch of the slow autumn at my window
If I touch near the fire the impalpable ash
Or the wrinkled body of the log
Everything carries me to you
As if everything that exists - aromas, light, metals
Were little boats that sail toward those isles of yours that wait for me

Well, now
If little by little you stop loving me
I shall stop loving you
Little by little
If suddenly you forget me
Do not look for me
For I shall already have forgotten you

If you think it long and mad the wind of banners that passes through my life
And you decide to leave me at the shore of the heart where I have roots
Remember
That on that day, at that hour, I shall lift my arms
And my roots will set off to seek another land

But if each day, each hour, you feel that you are destined for me
With implacable sweetness
If each day a flower climbs up to your lips to seek me
Ahh my love, ahh my own, in me all that fire is repeated
In me nothing is extinguished or forgotten
My love feeds on your love, beloved
And as long as you live, it will be in your arms without leaving mine

taube taube 15:22 15.02.2009

,

fantastican tekst. pravo osvezenje od politickih tema
sjajno ti ide pisanje tekstova na temu ljubavi. super.
lepo napisano i jos naucno potkovano. preporuka veeeeelikaaaaa
dexter92 dexter92 19:05 15.02.2009

Da li je ljubav demode?

Kad vratim film na 60e,70e,80e koliko ljubavnih pesama...a danas?
Zasto je tad ljubav bila vise u modi nego danas?
Danas retko cujem reci 'ljubav ' i 'sreca' a tako su bile karakteristicne za taj period....cak je mozda bilo to sve malo i usiljeno..nekako ti je okruzenje nametalo da moras biti zaljubljen i srecan (narocito zene). Danas opet nekako skroz druga krajnost.
Nedavno citam:
A anketi sprovedenoj 70ih u Americi vecina Amerikanaca je smatrala da je najvaznije u zivotu imati neki svrsishodan cilj, pronaci neki smisao zivota. Danas vecina Amerikanaca smatar da je najvaznije biti dobro materijalno obezbedjen (vidimo koliko su 'obezbedjeni')...
Ali ko zna...mozda su to sve neki ciklusi...

alexlambros alexlambros 19:54 15.02.2009

Re: Da li je ljubav demode?

Zasto je tad ljubav bila vise u modi nego danas?


ma to ti ide u ciklusima, uskoro ce novi period neoromantizma, ubedjen sam.
A, inace, kako bre nema ljubavnih pesama? Si kliknuo onaj klip u tekstu? Madonna remixed with Neruda, sta ces lepse
dexter92 dexter92 19:59 15.02.2009

Re: Da li je ljubav demode?

A, inace, kako bre nema ljubavnih pesama?

Nesto slabo..moj utisak..mislim slabo se 'eksploatise' tema ljubavi u muzici pogotovo elektro koja i nema reci , pa kako se ko istripuje :)
dexter92 dexter92 20:03 15.02.2009

Re: Da li je ljubav demode?

Madona je recidiv proslosti :) (bez ljutnje)
Evo drugog primera. Tematika 'narodnih' pesama nekad i sad. Sad je 'in' ono, otimacina za tipove ribe i sl...a nekad sve bilo divno i plemenito...zarad ideala ljubavi i srece ljudi su bili spremni na sve pa i da prepuste partnera nekom drugom ..barem u pesmama :)
alexlambros alexlambros 20:46 15.02.2009

Re: Da li je ljubav demode?

Madona je recidiv proslosti :) (bez ljutnje)


kuku, sta ti bi?
dexter92 dexter92 21:35 15.02.2009

Re: Da li je ljubav demode?

kuku, sta ti bi?

Iskreno, ja i ne volim bas Madonu..nekako mi njena muzika oduzima , a ne daje energiju.
'Froozen' je iz 90ih a i po madoninom opusu se vidi taj pomak od pretezno ljubavnih ka drugim temama...
Prosecan glas, veliki radnik, ali uvek imala osecaj (ona ili njen menadzmant) za 'duh vremena' te je uredno ispratila a i postavila mnoge trendove...posle svega kad kazem Madona nemam nikakvu upecatljivu asocijaciju vezanu za nju...
alexlambros alexlambros 22:18 15.02.2009

Re: Da li je ljubav demode?

Nesto slabo..moj utisak..mislim slabo se 'eksploatise' tema ljubavi u muzici pogotovo elektro koja i nema reci , pa kako se ko istripuje :)


stani bre! a ovo?

alexlambros alexlambros 22:24 15.02.2009

overpowerd

.mislim slabo se 'eksploatise' tema ljubavi u muzici pogotovo elektro koja i nema reci


a ovo tek? zena je overpowered od ljubavi!

and the science struggles on to try to explain!



fenomenalno. a jos i Gucci-jeva revija
dexter92 dexter92 01:40 16.02.2009

Re: overpowerd

When I think that
I'm over you
I'm overpowered

Your data, my data
The chromosomes match
Exact doesn't matter
A matter of fact

These amoring feelings
A cognitive state
Need the love object
To reciprocate

When I think that
I'm over you
I'm overpowered
It's long overdue
I'm overpowered

When I think that
I'm over you
I'm overpowered
It's long overdue
I'm overpowered

A chemical reason
It reason's your game
A chemical needing
Is there in the brain

With preprogrammed meanings
Like a little more pep
Alien feelings
We have to accept

When I think that
I'm over you
I'm overpowered
It's long overdue
I'm overpowered

As science struggles on to try to explain
Oxytoxins flowing ever into my brain

As science struggles on to try to explain
Oxytoxins flowing ever into my brain


bindu bindu 21:43 15.02.2009

.

"Zavisnost od ljubavi je kad osoba ne može da pomogne sebi a njeno ponašanje izmiče kontroli", objašnjava doktorka Adagio. "Ove osobe prosto moraju da budu u vezi i uradiće šta god da to i ostvare. Kad konačno uđu u vezu postaju neurotične i pretvaraju je u noćnu moru".





Conflicts and disappointments are natural side effects of the human experience, but for a certain personality type known as a "drama queen," life's little setbacks can trigger explosive emotional outbursts and other irrational behaviors. The term "drama queen," or less frequently, "drama king" is usually applied to someone with a demanding or overbearing personality who tends to overreact to seemingly minor incidents. A drama queen often views the world in absolutes, and only has two settings on her emotional control button; zero and ten. Psychologists might describe a drama queen or king as a neurotic personality with histrionic tendencies, meaning they tend to become needlessly dramatic whenever order is disrupted.




alexlambros alexlambros 22:26 15.02.2009

Re: .

he term "drama queen," or less frequently, "drama king" is usually applied to someone with a demanding or overbearing personality who tends to overreact to seemingly minor incidents. A drama queen often views the world in absolutes, and only has two settings on her emotional control button; zero and ten. Psychologists might describe a drama queen or king as a neurotic personality


moz se reci
Filip2412 Filip2412 11:42 16.02.2009

...

Otkako te ne volim,

Vraća mi se okus kao poslije bolesti
Strah me kad se sjetim kuda me to moglo odvesti
Osmjeh mi se vraća, nećeš me prepoznati
Kao na slobodi opet učim jest i hodati


sladjamk sladjamk 18:43 20.02.2009

Re: ...

Filipe pronasao si pravu stvar kao odgovor na temu. Svaka cast!
sladjamk sladjamk 19:05 20.02.2009

Love Is a Clinical Condition?

Love Is a Clinical Condition?
Ne slazem se i ne verujem da neko moze da zivi i prezivi nbez ljubavi. Da ne pricam o tome koliko ljubavi sve postoji: ka majci, ocu, deci, domacim ljubimcima.. .. zaboravila sam da preporucim "Ode Omega Copora"( i tamo vidimo jednu divnu ljubav),ali cu odmah nakon ovog!
Ja licno ne bih mogla da prezivim bez ljubavi. Mislim da cak i ako se neko rodi i zivi bez ljubavi onda zivi jako kratko. Cilj zivota i postojanja je ljubav .
Jedino ima problema ako se radi o patologiji.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana