Drago rukovodstvo bloga , dragi Supermode i dragi moderatori

maya.sangoma RSS / 27.01.2009. u 18:54

 

 Ovo sam prepisala ( u tipicnom srednjoskolskom maniru )sa bloga miloradkamkara od 23. januara o. g.

" BLOG : PERSONALNA strana na internetu , na kojoj AUTOR vodi svojevrstan dnevnik, sa SOPSTVENIM razmisljanjima i komentarima , cesto tematski orijentisan .( Ivan Klajn i Milan Sipka " Veliki recnik stranih reci i izraza )."

Nadam se da nam je svima sada ( ako pre nije bilo ) jasno sta je BLOG -- nama ovo drago mesto. E sad se namecu neka pitanja rukovodstu bloga , Supermodu i moderatorima i ostalima sa bloga b92:

____Kako je moguce da ste jednoj blogerki dozvolili da dovede svoje prijatelje i ustupi im mesto za objavljivanje sopstvenih tekstova , koji , uopste , nisu blogeri ( koliko ja zanam , a znala bih) i da budu gosti na njenom blogu ( kroz koji je do sada duvala promaja i lepo nam provetravala blog )

____ Kako je moguce da doticnoj gospodi (koji nisu blogeri ) ukazujete gostoprimstvo samo zato sto su partijski drugovi doticne blogerke . Ispada ( a sta bi drugo ) da oni ovde vode politicku propagandu (pesplatnu ) za svoju rodjenu partiju LDP ( protiv koje nemam nista protiv , a nemam nista ni za ). Po toj logici( koja je u suprotnosti sa sadrzajem bloga ) isti prostor bi trebalo da ustupite i Partiji penzionera . Zar ne ?Ali ovo nije nijedne partuje blog , koliko ja znam i ne bi trebalo da nama blogerima servirate politiku na tanjiru za veceru .Valjda i mi sitna boranija od blogera imamo neka prava ?

___Uopste mi nije jasno sta ce Pescanik na blogu , mi to nismo "potpisali " kad smo odlucili da postanemo blogeri . U svoje licno ime i u ime "cistog ' blogovskog vazduha na BLOGU b92vas molim da doticnu gospodu ,goste doticne blogerke posaljete na njihov partijski blog gde ce se naslusati (samo ) cisto partijske hvale, zato sto se svaki drugi komentari UREDNO banuje vec poslednjih osam meseci (otprilike) Tamo je njihovo mesto , a ovo je nase (svih nas blogera ) mesto .

Srdacan pozdrav i CAO , Maya



Komentari (314)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Jaril Jaril 14:45 28.01.2009

Re: (Z)VERANOVA TORTURA!

Ne znam ko je prvi započeo i da li je to ona
Колико ја знам - није. Према мојим сазнањима, идеју о "две Србије" је још давно изнео Јован Ристић (или Цвијић? помешаше ми се презимена).
margos margos 15:03 28.01.2009

Re: (Z)VERANOVA TORTURA!

Колико ја знам - није. Према мојим сазнањима, идеју о "две Србије" је још давно изнео Јован Ристић (или Цвијић? помешаше ми се презимена).

:))))))))
Ma ko god i kad god i sa kojim god razlogom to iko ikad plasirao - ostaje muka i tuga što i sada neko profitira na potenciranju te podele.
miniko63 miniko63 15:04 28.01.2009

Re: (Z)VERANOVA TORTURA!

A pa to je NAŠ prepoznatljiv sindrom
margos margos 15:20 28.01.2009

Re: (Z)VERANOVA TORTURA!

A pa to je NAŠ prepoznatljiv sindrom

Rakija ili čivas... Ne može danas jedno sutra drugo? Šteta....
miniko63 miniko63 15:21 28.01.2009

Re: (Z)VERANOVA TORTURA!

Zamisli koj gubitak
maya.sangoma maya.sangoma 16:42 28.01.2009

Re: (Z)VERANOVA TORTURA!

Barye, ti si onaj sto je , svojevremeno jurio moje drugarice
po mom blogu . Ja te upoznah kao takvog , ali sad vidim
da nisi samo takav . Ja svoje rekoh, ti si tvoje rekao ......
ne znam sta da ti vise kazem , izuzev da ti se zahvalim na
lepim recima meni licno ( iako si preterao u hvali ) Primi
moj iskreni pozdrav , ako si jos ziv (mislim na blogu )

P.S. Doneo si i neke pikanterije ,prosto ne mogu da ne
kazem hvala ( vec su poznate moje Radio Mileva aspiracije)
Za to si zasluzio ovaj
maya.sangoma maya.sangoma 17:13 28.01.2009

Re: (Z)VERANOVA TORTURA!

Margos hvala tebi i Barye zato sto mi otkrivate kamencice nase drustvene stvarnosti . Verujem vam .
maya.sangoma maya.sangoma 19:15 28.01.2009

Re: (Z)VERANOVA TORTURA!

Miniko , ne idas ti u njivu sa tolikim noktima .
maya.sangoma maya.sangoma 19:48 28.01.2009

Re: (Z)VERANOVA TORTURA!

Sta? Ona bi mogla da bude odgovorna za podelu Srbije na dve Srbije ???
miniko63 miniko63 20:13 28.01.2009

Re: (Z)VERANOVA TORTURA!

UH laknulo mi je i ja sam se pitala
margos margos 20:13 28.01.2009

Re: (Z)VERANOVA TORTURA!

maya.sangoma
Sta? Ona bi mogla da bude odgovorna za podelu Srbije na dve Srbije ???

Pa baš toliko uticajna nije... Na svu sreću.
Al da se trudi - trudi se...:(
maya.sangoma maya.sangoma 20:17 28.01.2009

Re: (Z)VERANOVA TORTURA!

Hvala Margos , i to sto cuh ( o njoj ) je dovoljno da budem
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:02 28.01.2009

Ako je ovo potbalublje

onda ovde nema banovanja, jel tako ?
To bi me zacudilo. Bas. Ajd, da vidimo.

barye barye 14:04 28.01.2009

Re: Ako je ovo potbalublje

Ninoslav Randjelovic
onda ovde nema banovanja, jel tako ?To bi me zacudilo. Bas. Ajd, da vidimo.

E,moj Ninoslave,cuo sam da su i tebe svojevremeno banovali!A nisu ti (mnogi od njih) ni do clanaka!
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:14 28.01.2009

Re: Ako je ovo potbalublje

E,moj Ninoslave,cuo sam da su i tebe svojevremeno banovali!A nisu ti (mnogi od njih) ni do clanaka!

Ukinuta mi je bila tzv. autorska opcija (inace, nisam nikad stigao do tzv. VIP-a) zbog niskog nivoa diskusije koji sam na mojim b logovima podsticao i dozvoljavao. Sto je tacno. Posle, kad se otvorilo potpalublje opet sam nastavio da pisem, a i uzela me u zastitu blogerka Visnja i njeno drustvo, tako da sam u ovom mraku opstao do sada...
Inace, nemojte, bre, da se svadjate oko tih gluposti. Sta znam, radite nesto, crtajte, pisite, trcite, duvajte....
miniko63 miniko63 14:19 28.01.2009

Re: Ako je ovo potbalublje

uzela me u zastitu blogerka Visnja


Pozdrav za sve mecene, uključujući i višnju, a u svoje ime posebno pozdravljam Jarila i Margos

Moguće je da bi trebalo da pozdrvim i još neke druge. Ali šta da im radim kada su nevidljivi a ja mnogo letim po ovom blogu tamo vamo i nikako da se skrasim i usredsredim
barye barye 14:20 28.01.2009

Re: Ako je ovo potbalublje

Inace, nemojte, bre, da se svadjate oko tih gluposti. Sta znam, radite nesto, crtajte, pisite, trcite, duvajte....

Pa tako smo mogli i kada smo odlucili da se borimo protiv Slobe(ti i ja),pa sto onda nismo trcali,crtali i duvali....Nego smo onoga oduvali?!B 92 je danas gori od najgoreg Slobinog Radio Beograda.zar ne?

Ustvari,nemoj da mi odgovoris!Dobro znam kako ti razmisljas i znam odgovor,a necu da te dovodim u nezgodnu situaciju!
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:36 28.01.2009

Re: Ako je ovo potbalublje

Pravo da ti kazem, uopste ne gledam televiziju jer su mi dosadne zabavne emisije i informativni program. Ali, znas sta primecujem - u Srbiju sam se vratio pre 12 godina, ovde sam prilicno trcao i duvao svih ovih godina i trenutno se osecam spremnije za fizicke i psihicke napore bolje nego ikad. Jedino mi je zao da su moji vrsnjaci (posebno ovi na vlasti) uglavnom debeli, dosadni i isfrustrirani....
miniko63 miniko63 16:51 28.01.2009

Re: Ako je ovo potbalublje

trenutno se osecam spremnije za fizicke i psihicke napore bolje nego ikad


Takvi su uvek preko potrebni
maya.sangoma maya.sangoma 17:30 28.01.2009

Re: Ako je ovo potbalublje

Nino, ne svadjamo se . Svi se mi ovde volimo i zelimo da razumemo . Ja sirom otvorila oci ,mozak i usi i ucim (sta uhvatim -uhvatim ) o nasoj stvarnosti , zato sto nisam na izvoru ( tako da kazem ) Ja znam zasto si ti to rekao ----zato sto si dusebrizan covek .
maya.sangoma maya.sangoma 17:35 28.01.2009

Re: Ako je ovo potbalublje

Miniko , opet moram da ti se zahvalim ,sto si me odmenila kao domacicu na mom blogu ,dok sam ja bila otsutna . Pravo si
miniko63 miniko63 17:38 28.01.2009

Re: Ako je ovo potbalublje

Maya...
libkonz libkonz 17:39 28.01.2009

Re: Ako je ovo potbalublje

Slažem se sa mnogim stvarima izrečenim ovde, ali ne i oko VM. O njemu imam lepo mišljenje. Što se uredništva sajta devedesetdvojke tiče, osim sportske redakcije, reč je o ljudima kojima je omiljena tema pljuvanje po SPC, a lože se na Čedu i LDP i jesu ostrašćeni i ulaze u krajnost. A ako želite u VIP dovoljno je da napišete tekst kako ste ateista ili popljujete crkvu. VIP dok si rekao keks. Inače, ja završavam polako svoju VIP listu i od 1. februara čitam samo tekstove ljudi koji su na njoj. A jača je od zvanične VIP liste i to mnogo! I skoro svi ste na njoj.
maya.sangoma maya.sangoma 18:01 28.01.2009

Re: Ako je ovo potbalublje

Libkonz, Kakvi komplimenti covece , Hvala ti u ime svih blogodrugara i blogodrugarica . Ne mogu da se uzdrzim da ti ne dam jedan CMOK .
libkonz libkonz 18:08 28.01.2009

Re: Ako je ovo potbalublje

Uzvraćam pozdrave. Srećom pa moja žena ovo ne čita.
myredneckself myredneckself 21:30 28.01.2009

Re: Ako je ovo potbalublje

Takvi su uvek preko potrebni

šta čekamo?
il' će biti borba neprestana, il' novo mesto?
maya.sangoma maya.sangoma 21:48 28.01.2009

Re: Ako je ovo potbalublje

Draga My , r e v o l u c i o n a r k a , pravo
miniko63 miniko63 09:34 29.01.2009

Re: Ako je ovo potbalublje

maya.sangoma
Nino, ne svadjamo se . Svi se mi ovde volimo i zelimo da razumemo . Ja sirom otvorila oci ,mozak i usi i ucim (sta uhvatim -uhvatim ) o nasoj stvarnosti , zato sto nisam na izvoru ( tako da kazem ) Ja znam zasto si ti to rekao ----zato sto si dusebrizan covek .


Po nekada je distanca mnogo korisinja za pravilnije sagledavanje stvari
Blade Runner Blade Runner 19:07 28.01.2009

Hmm...

Drago rukovodstvo bloga , dragi Supermode i dragi moderatori

A i Kovacevic je Drago. Kakva koincidencija!!
maya.sangoma maya.sangoma 19:18 28.01.2009

Re: Hmm...

Sto mi ne rece ranije....nisam imala pojma .....Ja sam ,znas, ovde nova , ali nesto sam skapirala do sada . Hvala za tvoj prilog BR
Healer Healer 22:05 28.01.2009

Sigurna kuća

Ja negde, čini mi se na blogo-pamfletu pre-pay 'blogera' Drage Kovačevića napisah šta mislim o dotičnoj HD...
treba li išta više reći (?)

P.S. šta reći, nekom je život majka, nekom maćeha, a neko boluje od lošeg braka...
maya.sangoma maya.sangoma 22:11 28.01.2009

Re: Sigurna kuća

Healer, izvini , ali ne znam ko je "doticna HD" ako mi kazes razumecu tvoj komentar . Hvala .
Healer Healer 22:30 28.01.2009

Re: Sigurna kuća

maya.sangoma
Healer, izvini , ali ne znam ko je "doticna HD" ako mi kazes razumecu tvoj komentar . Hvala .


"dotična HD"
maya.sangoma maya.sangoma 23:11 28.01.2009

Re: Sigurna kuća

Healer ,....sutra cu da ti procitam svih 1000 komentara pa cu da ukapiram ....
Healer Healer 23:15 28.01.2009

Re: Sigurna kuća

maya.sangoma
Healer ,....sutra cu da ti procitam svih 1000 komentara pa cu da ukapiram ....

nemoj da se trošiš..
eno linka dole.
barye barye 22:24 28.01.2009

Blogeri svih mnenija - ujedinite se!

Dok svi pametni narodi gledaju u buducnost,mi jurimo sopstveni rep!Uzalud gubimo dragoceno vreme.B.S. je potpuno nevazna licnost i ne treba joj pridavati nikakvu paznju.Davno se odrekla i svog rodjaka Radovana (Karadzica) i korena svoga prezimena.Njen ideal je da postane Natasa Kandic.A vec se pomalo i oseca!

Sto ce reci,na dobrom je putu da to ostvari.

Gazde ovog bloga motre iz prikrajka,ali se jos ne oglasavaju,osecaju da je frka!

Blogeri svih mnenija - ujedinite se!Protiv zuluma i torture!

Najgore sto moze da se dogodi ovoj zemlji je povratak na staro - na samo jedno misljenje,na jednoumlje!I praksu - ko nije za nas - taj je protiv nas!

No,bilo kako bilo,vreme je da predjemo na vedrije teme!Tim pre sto se vremenska situacija pogorsava....
maya.sangoma maya.sangoma 23:28 28.01.2009

Re: Blogeri svih mnenija - ujedinite se!

Barye, ti ostao u zivotu ! Ne mogu da verujem !
Hvala ti za sve komentare .
Ti si stvarno stavio svoju glavu na panj
za opstu stvar . Vrlo impresivno .
ako ti vec nisam dala evo sad cu
da ti dam jos jedan
topcat topcat 04:29 29.01.2009

Re: Blogeri svih mnenija - ujedinite se!

barye

Najgore sto moze da se dogodi ovoj zemlji je povratak na staro - na samo jedno misljenje,na jednoumlje!I praksu - ko nije za nas - taj je protiv nas!

Ne vjerujem da ce vam se to dogoditi, bez obzira na samoreklamu tzaritze, kako je zovete i klub prirucnih nikova zaduzenih za povecanje broja preporuka. Ono sto se vidi na naslovnici B92 nije uvijek ono sto se nadje unutra.

Iskustvo je pokazalo da onom tko vristi obicno "gori pod nogama". Tako vidim i ovu buku oko Pjescanika. Sve mi se cini da je netko zatvorio kesu.
Ne razumijem zasto si pozvao blogere da se okupljaju na drugom mjestu? Kojem to?
miniko63 miniko63 09:18 29.01.2009

Re: Blogeri svih mnenija - ujedinite se!

Sve mi se cini da je netko zatvorio kesu.


E ova ti je zlatna
miniko63 miniko63 09:41 29.01.2009

Re: Blogeri svih mnenija - ujedinite se!

ajgore sto moze da se dogodi ovoj zemlji je povratak na staro - na samo jedno misljenje,na jednoumlje!I praksu - ko nije za nas - taj je protiv nas!


Ma kakvi bre, čak i ako ostanem sama, a znam da neću, ima sama i da mislim skroz različito. Šta ću rodjena sam takva A i ne vraćam se na staro nema boga
maya.sangoma maya.sangoma 11:09 29.01.2009

Re: Blogeri svih mnenija - ujedinite se!

Top kako si divno s a g l e d a l a situaciju ,
ako dozvoljavas ja bih ovo sve potpisala sto ti rece .
Slazem se 100% . Ne znam sta je barye imao na
umu kad je ono napisao .
Ja mislim da je to nesto u afektu rekao .
maya.sangoma maya.sangoma 11:11 29.01.2009

Re: Blogeri svih mnenija - ujedinite se!

Tacno , tacno , K E S A !!! (Top svaka ti cast! )
Healer Healer 22:44 28.01.2009

sangoma

maya.sangoma maya.sangoma 23:22 28.01.2009

Re: sangoma

U Healer , pa i pomislila sam isto , ali sta znam
mozda ima i nesto drugo . Drago mi je da smo i
stomisljenici hahaha . evo , poklanjam ti
Healer Healer 23:28 28.01.2009

Re: sangoma

...istomisljenici...



maya.sangoma maya.sangoma 23:41 28.01.2009

Re: sangoma

Healer , kako si me obradovao sa ovim cvetom. Hvala
maya.sangoma maya.sangoma 23:43 28.01.2009

Re: sangoma

Mala ispravka oko istomisljenika : Ja sam cedna varijanta , a ti si bezobrazna varijanta hahaha.
miniko63 miniko63 10:51 29.01.2009

Re: sangoma

ili ti ovako
Alava Alava 12:50 29.01.2009

Ma šta kažeš ?!

" BLOG : PERSONALNA strana na internetu , na kojoj AUTOR vodi svojevrstan dnevnik, sa SOPSTVENIM razmisljanjima i komentarima , cesto tematski orijentisan .( Ivan Klajn i Milan Sipka " Veliki recnik stranih reci i izraza )."


A evo šta na samom bloguB92, u opciji Pomoć , kažu ti kojima se obraćaš:
Blog je nastao od reči web log, što u prevodu znači web dnevnik. Blog predstavlja vrstu sajta gde se tekstovi pojavljuju u obrnuto hronološkom redosledu. Blog najčešće nudi opcije komentarisanja tekstova i vesti i trebalo bi da se često ažurira. Zbog toga blog predstavlja moderan način komunikacije osoba sa svojom ciljnom grupom, omogućava veliku interaktivnost a tekstovi su obično manje suvoparni nego na većini “običnih” sajtova. Danas postoje blogovi o praktično svakoj temi.

____Kako je moguce da ste jednoj blogerki dozvolili da dovede svoje prijatelje i ustupi im mesto za objavljivanje sopstvenih tekstova , koji , uopste , nisu blogeri ( koliko ja zanam , a znala bih) i da budu gosti na njenom blogu ( kroz koji je do sada duvala promaja i lepo nam provetravala blog )

Evo šta na to kaže Disklejmer
Nije dozvoljeno bilo kakvo oglašavanje uključujući političko, religiozno i komercijalno. Linkovanje externih web adresa u kontekstu teksta ili diskusije je dozvoljeno, a nije dozvoljeno ukoliko je u pitanju reklamiranje.

Po članu 43 Zakona o javnom informisanju "lični pisani zapis (pismo, dnevnik, zabeleška, digitalni zapis i slično) ... ne može se objaviti bez pristanka lica čije reči ... sadrži, ako se pri objavljivanju može zaključiti koje je to lice".

Lični pisani zapisi "ne mogu se objaviti ni bez pristanka onoga kome su namenjeni, odnosno onoga na koga se odnose, ako bi objavljivanjem bilo povređeno pravo na privatnost ili koje drugo pravo tog lica".

Nije dozvoljena upotreba materijala koji su zaštićeni autorskim pravom. RTV B92 kao ni B92 VIP Blog ne može da odgovara za takve materijale, a odgovornost će snositi isključivo korisnik koji ih je postavio.

Iz ovoga se može zaključiti da dotična blogerka ama baš nikako nije povredila Disklejmer, jer - kao prvo - nikoga nije dovela, već je samo postovala autorske tekstove drugih novinara koji su prethodno bili objavljeni na drugim mestima (e-novine, Danas, itd.) i to naravno - uz njihovu saglasnost!
S druge strane, na blogu se dešavalo da neko ustupi mesto ljudima koji nisu blogeri, i to nikada nije bilo sankcionisano, niti se bilo ko bunio. Ti to naravno ne znaš jer tada nisi bila na blogu, a ne verujem ni da te zanima, jer koliko mogu da primetim tebe u stvari najviše boli to što je kroz njen blog duvala promaja, pa nisi mogla ranije da je zaskočiš. Verovatno te je i banovala, pa na ovaj način iskaljuješ svoj bes.
____ Kako je moguce da doticnoj gospodi (koji nisu blogeri ) ukazujete gostoprimstvo samo zato sto su partijski drugovi doticne blogerke . Ispada ( a sta bi drugo ) da oni ovde vode politicku propagandu (pesplatnu ) za svoju rodjenu partiju LDP ( protiv koje nemam nista protiv , a nemam nista ni za ). Po toj logici( koja je u suprotnosti sa sadrzajem bloga ) isti prostor bi trebalo da ustupite i Partiji penzionera . Zar ne ?Ali ovo nije nijedne partuje blog , koliko ja znam i ne bi trebalo da nama blogerima servirate politiku na tanjiru za veceru .Valjda i mi sitna boranija od blogera imamo neka prava ?

Ovim pasusom samo stavljaš do znanja svakom čitaocu koliko pojma nemaš ko su Svetlana Lukić, Petar Luković, Nikola Samardžić i Srđa Popović. Niko od njih nije član ni jedne partije, s tim da je Samardžić bio član LDP-a, ali to više nije. Naravno, ti nisi ni čitala šta tamo piše (što me čudi jer je žena objavila tri posta za dva dana, pa bar da si jedan pročitala), pa zato spominješ LDP sa kojim ovo nema ama baš nikakve veze. Niko ti kroz te postove dotične blogerke nije ni servirao politiku, već pokušao da ukaže na to da se jednoj novinarki u jednoj zemlji preti smrću. Ako ti to ne smeta, ako te nije sramota zbog toga, ako ti nije strašno što se preti smrću bilo kome, ako se zbog toga ne osećaš nesigurno u svojoj zemlji, a ti onda udri ovako.
___Uopste mi nije jasno sta ce Pescanik na blogu , mi to nismo "potpisali " kad smo odlucili da postanemo blogeri . U svoje licno ime i u ime "cistog ' blogovskog vazduha na BLOGU b92vas molim da doticnu gospodu ,goste doticne blogerke posaljete na njihov partijski blog gde ce se naslusati (samo ) cisto partijske hvale, zato sto se svaki drugi komentari UREDNO banuje vec poslednjih osam meseci (otprilike) Tamo je njihovo mesto , a ovo je nase (svih nas blogera ) mesto .

Ti kad si "odlučila da postaneš bloger" nisi ništa ni potpisivala, mislim da pridaješ suviše veliki značaj sebi, uostalom i na to Disklejmer ima odgovor, treba samo biti pismen i čitati naravno
Registrovao/la sam se, da li mogu da otvorim blog na B92 Blog?
Nakon što ste se registrovali, ne dobijate automatski mogućnost kreiranja svog bloga.
Registracija vam omogućava da komentarišete tekstove sa jedinstvenim korisničkim imenom.
B92 Blog nije javni blog servis. Postoji nekoliko dobrih servisa koji nude opciju da svako besplatno otvori svoj blog.
Komentari koje budete pisali uticaće na mogućnost da dobijete pravo da otvorite blog.

Naravno, da si uopšte u pravu što se buniš, sigurno bi ti neko iz moderacije/administracije/uredništva već odgovorio.
maya.sangoma maya.sangoma 16:45 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

Alava, posto si se SAMA prozvala ,
dacu ti besplatan savet :
Izvadi taj trn iz oka (mene) ,
da bi mogla da gledas ,
mozda ces nesto i VIDETI .
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 16:52 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

Niko ti kroz te postove dotične blogerke nije ni servirao politiku, već pokušao da ukaže na to da se jednoj novinarki u jednoj zemlji preti smrću. Ako ti to ne smeta, ako te nije sramota zbog toga, ako ti nije strašno što se preti smrću bilo kome, ako se zbog toga ne osećaš nesigurno u svojoj zemlji, a ti onda udri ovako.

miniko63 miniko63 16:52 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

maya.sangoma
Alava, posto si se SAMA prozvala ,
dacu ti besplatan savet :
Izvadi taj trn iz oka (mene) ,
da bi mogla da gledas ,
mozda ces nesto i VIDETI .


Maya bash si optimista
drchristiantroy drchristiantroy 18:33 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

Izvadi taj trn iz oka


Ja vadim trnje iz očiju a mogu i da operišem ako treba i mozak
Sebi bi najradije ugradio mozak jedne plavuše

a razmislio bih o presađivanju mozga nekoliko blogera, nema ih bash mnogo sa kojima bih se menjao
maya.sangoma maya.sangoma 18:43 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

Ti si ovde novi ? a i healer si ? Tako si napisao ( uvijeno pa na cose ) da sam pomislila da si KVALIFIKOVANI
filozof . Dobrodosao na moj blog i evo ti na poklon
drchristiantroy drchristiantroy 19:06 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

maya.sangoma
Ti si ovde novi ? a i healer si ? Tako si napisao ( uvijeno pa na cose ) da sam pomislila da si KVALIFIKOVANI
filozof . Dobrodosao na moj blog i evo ti na poklon


Expert sam za menjanje indentiteta da me je tek poznavao DD gde bi mu kraj bio
drchristiantroy drchristiantroy 19:07 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

Dobrodosao na moj blog i evo ti na poklon


Ljubim ruke mlada damo
maya.sangoma maya.sangoma 19:15 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

Vrlo prijatan pozdrav . Da li si ti iz becke skole gentlmenstva ?
Ne bih se zacudila .
Alava Alava 19:41 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

maya.sangoma
Alava, posto si se SAMA prozvala ,
dacu ti besplatan savet :
Izvadi taj trn iz oka (mene) ,
da bi mogla da gledas ,
mozda ces nesto i VIDETI .

Pa ovo je blog.
U stvari čekaj ovako da bi me razumela , dakle :

Pa ovo je BLOG. Jedni pišu, a DRUGI komentarišu, bez da ih iko PROZIVA.
Ja nemam TRN u oku, ponajmanje si mi to TI, ali vidim da je tebi ONA trn, i veoma je ružno lečiti sopstvene FRUSTRACIJE na ovakav način.
Alava Alava 19:43 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

Ninoslav Randjelovic

krst, krst, krst

A šta je tako čudno, Ninoslave?
maya.sangoma maya.sangoma 19:47 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

Dzentlmenu , Novi , bas si ti neka SAVRSENA zagonetka !
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 19:58 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

A šta je tako čudno, Ninoslave?

Pa, to kako ti zakljucujes, upozoravas i maltene presudjujes ko, gde i kako brani neciji ugrozen zivot (?!?)...
To mi je cudno.
maya.sangoma maya.sangoma 20:05 29.01.2009

Ninoslave , cao.

Ninoslave , cao !
Alava Alava 20:06 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

Pa, to kako ti zakljucujes, upozoravas i maltene presudjujes ko, gde i kako brani neciji ugrozen zivot (?!?)...
To mi je cudno.

Uopšte nije tako. Niti upozoravam, niti presuđujem. Konstatujem da je automobil jedne novinarke razlupan, i ja to doživljavam kao pretnju, onu najgoru. I onda ne mogu da shvatim da neko može bilo kakvu reakciju na tako strašne pretnje da tumači kao samoreklamiranje i sitni politikanstvo. To je jadno.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:07 29.01.2009

Re: Ninoslave , cao.

Ninoslave , cao !

Cao !

libkonz libkonz 20:11 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

lečiti sopstvene FRUSTRACIJE na ovakav način

Majo, komentar na ovo?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 20:14 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

Konstatujem da je automobil jedne novinarke razlupan, i ja to doživljavam kao pretnju, onu najgoru.

To je ok. Vidis, ja dozivljavam da bi moralo prilicno da se rasudjuje dok se ne stigne (eventualno) do nekog zakljucka tipa onog koji ti u svom ranijem komentaru pravis brzo i olako...
maya.sangoma maya.sangoma 20:21 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

No comment ! i opet No comment i predjite na Libkonz najnoviji blog No comment i neka svi cuju i pocuju
NO COMMENT
maya.sangoma maya.sangoma 20:25 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

Lib, nemoj da me vuces za jezik , ja BIRAM ljude s kojima cu da govorim .
Mozes ti da komentarises umesto mene , ako hoces
libkonz libkonz 20:25 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

Pomisliće neko da smo se dogovorili !
maya.sangoma maya.sangoma 20:27 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

Nino ,dodji da ti i ja popijemo kaficu sa kokosovim mlekom
Ovde na mom blogu , to je zdravije od ....
Alava Alava 20:29 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

maya.sangoma
Lib, nemoj da me vuces za jezik , ja BIRAM ljude s kojima cu da govorim .
Mozes ti da komentarises umesto mene , ako hoces

A koja je onda razlika između tebe i one koja je spomenuta u textu No Comment ? Jel razlika u tome što nemaš dugmić za ban?
maya.sangoma maya.sangoma 20:31 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

Slobodno iskomentarisi sve po spisku umesto mene !
Alava Alava 20:34 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

To je ok. Vidis, ja dozivljavam da bi moralo prilicno da se rasudjuje dok se ne stigne (eventualno) do nekog zakljucka tipa onog koji ti u svom ranijem komentaru pravis brzo i olako...

A do kog sam ja to zaključka stigla? Stavljaš mi u usta možda nešto što ja nisam rekla?
Jedino što je ovde bilo brzopleto i bez prethodnog stavljanja mozga u pogon je ovaj mayin tekst. Jel vidiš da nema argument ni jedan? Zato što cilj i jeste bio da pljune. I to joj je cilj od kada je na blogu. Pročitaj tekst o sarmama i vanilicama. Nažalost, u to vreme je duvala promaja. A sad kad promaje nema - nastupila histerija hebote.
Ovo nije javni servis pa da se pišu peticije i žalbe. Niti je moranje da se bloguje ovde. Ovo je Mayi drugi put da nekome nešto brani. Ja samo pitam - A sa kojim pravom?
maya.sangoma maya.sangoma 20:48 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!


OVO JE BAJKA O DEVET GICA NA BLOGU
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 21:06 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

A do kog sam ja to zaključka stigla?

Na ovo sam mislio:
Niko ti kroz te postove dotične blogerke nije ni servirao politiku, već pokušao da ukaže na to da se jednoj novinarki u jednoj zemlji preti smrću. Ako ti to ne smeta, ako te nije sramota zbog toga, ako ti nije strašno što se preti smrću bilo kome, ako se zbog toga ne osećaš nesigurno u svojoj zemlji, a ti onda udri ovako.

Eto, ti pricas o pretnji smrcu i o tome kome to smeta, a kome ne.
myredneckself myredneckself 22:31 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!


Unf,

hoće li se posle pojave objekta, pojaviti opet i cipele, šta misliš ?
miniko63 miniko63 22:48 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

maya.sangoma
Vrlo prijatan pozdrav . Da li si ti iz becke skole gentlmenstva ?
Ne bih se zacudila .

Lepo ga je mama vaspitala
miniko63 miniko63 22:49 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

myredneckself

Unf,

hoće li se posle pojave objekta, pojaviti opet i cipele, šta misliš ?

Jao samo da ih vidim (cipele) znaću
miniko63 miniko63 23:00 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

maya.sangoma
Dzentlmenu , Novi , bas si ti neka SAVRSENA zagonetka !

Za tebe zagonetka to je nemoguće
maya.sangoma maya.sangoma 23:03 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

Miniko , gde si ti bre celo vece . Ja imala jednu na A u poseti , pogledaj gore !
maya.sangoma maya.sangoma 23:08 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

My, ti izgleda pomesala blogove . Zoves Unfa da ti
donese cipele ? Sta ,da li si ti bosa ? haha
miniko63 miniko63 23:10 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

maya.sangoma
Miniko , gde si ti bre celo vece . Ja imala jednu na A u poseti , pogledaj gore !
Ma tuti ženo jedva izvukoh živu glavu.

A vidim tu i ovog novog hirurga plastičara simpa je lik
maya.sangoma maya.sangoma 23:10 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

Covek jeste SAVRSENA ZAGONETKA . Specijalno ovaj novi bloger :
miniko63 miniko63 23:15 29.01.2009

Re: Ma šta kažeš ?!

maya.sangoma
Covek jeste SAVRSENA ZAGONETKA . Specijalno ovaj novi bloger :

Kristijan Troy Plastični hirurg??? Ma ko zan ko je on...on bar ume da menja indentitet i malo je ...
miniko63 miniko63 11:21 30.01.2009

Re: Ima li ga Zet negde?!

Jel navraćao ?
miniko63 miniko63 12:19 30.01.2009

Re: Ma šta kažeš? Evo koja je razlika

A koja je onda razlika između tebe i one koja je spomenuta u textu No Comment ? Jel razlika u tome što nemaš dugmić za ban?


Ja mislim da nije problem ko ima dugme za ban nego kako ga upotrebljava
Primera radi Neko ko na blogu upotrebljava "brabonjak" kao sinonim za drugog čoveka ne može imati dugme za ban u svojim rukama.
Izvinjavam se što sam bila explicitna ali se nadam da sam ostala skroz u duhu političke izuzetnosti i korektnosti.
Džabe je da mi posle bilo ko nudi kafu, čaj sok
maya.sangoma maya.sangoma 12:36 30.01.2009

Re: Ma šta kažeš? Evo koja je razlika

Miniko, nemoj da trosis reci niti sta drugo za ....pusti ih da plivaju .
Alava Alava 12:38 30.01.2009

Re: Ma šta kažeš? Evo koja je razlika

Neko ko na blogu upotrebljava "brabonjak" kao sinonim za drugog čoveka ne može imati dugme za ban u svojim rukama.

Čini mi se, iz onoga što sam videla u textu No Comment, da je osoba koja ima dugme za ban samo citirala drugog blogera kada je upotrebila reč brabonjak. I objasnila zašto je to uradila.
Ja mislim da nije problem ko ima dugme za ban nego kako ga upotrebljava

Upotrebiti dugme za ban između ostalog znači isključiti nekoga iz diskusije. I bez tog dugmeta Maya mene isključuje time što neće da mi argumentovano odgovori. Ja onda ne vidim razliku između nje i nekoga ko banuje na svojim blogovima.
Poenta moje priče je da Maya ovim textom ne poziva na slobodu govora, kako je Dunja primetila na prvoj strani. Ne, nije tema sloboda govora, naprotiv! Boriti se za svoja prava je jedno (a ne vidim kako su vam to pa ugrožena, jer vas niko ne tera da čitate textove BS da biste ovde mogli da pišete i komentarišete), a zabranjivati nešto je sasvim druga, tj. suprotna stvar.
Opet ponavljam, ovo nije javni servis. Znači nije kao da ste na javnom mestu, npr. bioskopu, pa kreteni do vas šuškaju, jedu kokice, mljackaju, ometaju vas u gledanju filma. Ovo je kao da ste otišli na privatnu žurku gde vas niko ne ometa i ne maltretira, ali vam smeta društvo u ćošku, pa tražite od domaćina da ih izbaci napolje. S tim da zaboravljate da su i oni njegovi gosti. To čak nije ni kulturno.
Toliko.
miniko63 miniko63 12:48 30.01.2009

Re: Ma šta kažeš? Evo koja je razlika

Alava
Neko ko na blogu upotrebljava "brabonjak" kao sinonim za drugog čoveka ne može imati dugme za ban u svojim rukama.

Čini mi se, iz onoga što sam videla u textu No Comment, da je osoba koja ima dugme za ban samo citirala drugog blogera kada je upotrebila reč brabonjak. I objasnila zašto je to uradila.
Ja mislim da nije problem ko ima dugme za ban nego kako ga upotrebljava

Upotrebiti dugme za ban između ostalog znači isključiti nekoga iz diskusije. I bez tog dugmeta Maya mene isključuje time što neće da mi argumentovano odgovori. Ja onda ne vidim razliku između nje i nekoga ko banuje na svojim blogovima.
Poenta moje priče je da Maya ovim textom ne poziva na slobodu govora, kako je Dunja primetila na prvoj strani. Ne, nije tema sloboda govora, naprotiv! Boriti se za svoja prava je jedno (a ne vidim kako su vam to pa ugrožena, jer vas niko ne tera da čitate textove BS da biste ovde mogli da pišete i komentarišete), a zabranjivati nešto je sasvim druga, tj. suprotna stvar.
Opet ponavljam, ovo nije javni servis. Znači nije kao da ste na javnom mestu, npr. bioskopu, pa kreteni do vas šuškaju, jedu kokice, mljackaju, ometaju vas u gledanju filma. Ovo je kao da ste otišli na privatnu žurku gde vas niko ne ometa i ne maltretira, ali vam smeta društvo u ćošku, pa tražite od domaćina da ih izbaci napolje. S tim da zaboravljate da su i oni njegovi gosti. To čak nije ni kulturno.
Toliko.


Sve pohvale za stil i jezik kada bih ja imala dugme za ban ja te zbog ovoga nikada banovala na primer
Nadam se da sam bila jasnija
Sve bi bilo jednostavnije da si razjasnila šta na primer Mayi zaista smeta a ne da paušalno govoriš na osnovu nekih sopstvenih predpostavki. D budem potpuno politički korektna i izuzetna to nije samo tvoj manir, već manir svih nas i ovde i bilo gde drugde
Alava Alava 12:53 30.01.2009

Re: Ma šta kažeš? Evo koja je razlika

maya.sangoma
Miniko, nemoj da trosis reci niti sta drugo za ....pusti ih da plivaju .

Nadam se da je tebi jasno da ne možeš da napišeš ovakav tekst i da onda "nećeš da trošiš reči".
Vidim da je Anfak spominjao Čedu Uroševića. On je bio kao ti - isto je pozivao da se ukinu određeni blogovi. Njemu su smetali nepolički, a tebi smetaju politički. Ali razlike nema.
Samo me zanima šta bi bilo da neko od Vipovaca napiše tekst u kom zahteva od moderacije da se vama zabrani da pišete blogove?
Alava Alava 13:01 30.01.2009

Re: Ma šta kažeš? Evo koja je razlika

Sve bi bilo jednostavnije da si razjasnila šta na primer Mayi zaista smeta

Odakle ti ideja da ja treba da objašnjavam šta njoj smeta?!
Ja znam šta njoj smeta. Kao i svima vama. Pa i meni uostalom. Ali to se rešava na drugačiji način. Pogledaj kako je na tu spornu stvar odgovorio recimo marco de manccini u svom tekstu. Ili mungos.
Ako se na nečijim stavom ne slažeš, onda treba da se argumentovano diskutuje. Tražiti zabrane samo zato što ti neko ili nešto smeta je ponašanje karakteristično za srednji vek i inkviziciju.
miniko63 miniko63 13:01 30.01.2009

Re: Ma šta kažeš? Evo koja je razlika

Srce ti bi ipak da banuješ da imaš dugmentance kod sebe ali je lakše da za to optužiš Mayu ili UNF

Dokaz: moj komentar ignorišeš....jer samnom ne možeeš da svadjaš

Samo me zanima šta bi bilo da neko od Vipovaca napiše tekst u kom zahteva od moderacije da se vama zabrani da pišete blogove?

A malo se i šlihtaš i to nije lepo
miniko63 miniko63 13:07 30.01.2009

Re: Ma šta kažeš? Evo koja je razlika


Ja znam šta njoj smeta. Kao i svima vama.

To nam je jasnoda "najbolje zanš"
Pa i meni uostalom.

E to nam već nije jasno
Alava Alava 13:09 30.01.2009

Re: Ma šta kažeš? Evo koja je razlika

miniko63
Srce ti bi ipak da banuješ da imaš dugmentance kod sebe ali je lakše da za to optužiš Mayu ili UNFDokaz: moj komentar ignorišeš....jer samnom ne možeeš da svadjaš
Samo me zanima šta bi bilo da neko od Vipovaca napiše tekst u kom zahteva od moderacije da se vama zabrani da pišete blogove?A malo se i šlihtaš i to nije lepo

Pa ja evo odgovorila, nisam znala da moram urgentno. Ako ćemo tako - i tebi je trebala cela noć da se meni obratiš.
A za šta sam optužila Anfaka? I kakve veze to ima sa našom diskusijom?
Da li bih banovala ili ne, to je moja stvar. Ako želiš da ispitaš ti dođi kod mene da vidiš da li ću da te cooliram ili ću sa tobom da razgovaram uljudno. Jer ni ja nemam dugme. Ali ne patim zbog toga.

A za šlihtanje grešiš grdno. Možda da pročitaš ponovo šta je Anfak napisao tamo na prvoj strani...
maya.sangoma maya.sangoma 13:10 30.01.2009

Re: Ma šta kažeš? Evo koja je razlika

INKVIZICIJA
Alava Alava 13:13 30.01.2009

Re: Ma šta kažeš? Evo koja je razlika

To nam je jasnoda "najbolje zanš

E to nam već nije jasno

A kome to VAMA? Ja mislila da pričam sa blogerkom miniko. A ono izgleda da ti predstavljaš neku grupu ili šta?
I jel Maya maloletna kad ti moraš u njeno ime?
To što VAM nije jasno slobodno pitaj Mayu. Ona zna najbolje zbog čega je u stvari napisala ovaj tekst.
maya.sangoma maya.sangoma 13:16 30.01.2009

Re: Ma šta kažeš? Evo koja je razlika

Miniko , tesko li se onom ko sa tobom diskutuje , pa ipak si ti advokat , parekselans
i jos plus imas najnegovanije nokte ....i ja se trudim !
miniko63 miniko63 13:19 30.01.2009

Re: Ma šta kažeš? Evo koja je razlika


To što VAM nije jasno slobodno pitaj Mayu. Ona zna najbolje zbog čega je u stvari napisala ovaj tekst.
Ako se pažnljivo vratiš na početak ovog bloga i na prvi komentar bajdvej (skaporal sam da jto sada mnogo in da se tako piše) biće ti jasna ironija. Ako hoćeš samnom i dalje da polemišeš svratima moj blog Undrcover i tamo
"izbaci svu municiju koju imaš" željno te očekujem. Tamo ćeš stvarno moći da ipadneš najpametnija jer i onako sau tamo manje više svi najpametniji ljudi na blogu...osim onih koji nemaju prilike...i sprečani su...znaš već zbog čega
Dobrodošla
Alava Alava 13:25 30.01.2009

Re: Ma šta kažeš? Evo koja je razlika

Ako hoćeš samnom i dalje da polemišeš svratima moj blog Undrcover i tamo
"izbaci svu municiju koju imaš" željno te očekujem.

Kao prvo - ja uopšte ne želim sa tobom da polemišem, ti si se meni obratila.
Kao drugo - ja nisam ovde da bih izbacila svu municiju. Maya je ta koja je izbacila svu municiju pa se sad pravi luda.
Kad budete imale i neke argumente možemo i da polemišemo. Bez municije, samo argumenti.
miniko63 miniko63 13:27 30.01.2009

Re: Ma šta kažeš? Evo koja je razlika

Kao prvo - ja uopšte ne želim sa tobom da polemišem,


Izvini a ko ti kuca ove tekstove koje ja čitam da ti nisi drchristianthroy lično

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana