Jezik, pusenje & equality of sexes

teodorakaze RSS / 18.01.2009. u 16:32

Meni je očigledno podsticaj za pisanje nerviranje, a centar za bes mi je trenutno okupiran - jezikom, pušenjem i jednakošću polova. Možda se čini da nisu međusobno povezani, ali, ne lezi vraže, naravno da jesu - mojom ljubimicom - političkom korektnošću.

Pre svega, tekst je podstaknut Biljinim blogom (http://blog.b92.net/text/6842/Kritike%20i%20dijakritike/), a posebno komentarima, a jos posebnije činjenicom da sam smotana, te ja ne mogu da posaljem komentar gde i kako hoću!

I, Biljana, nadam se da primećuješ moj trud i rad na kvačicama!

Elem...Da probam malo da se organizujem:

1. JEZIK - aman, korisnici jezika, trudite se da budete precizni kada govorite/pišete! Jezik je pre svega sredstvo komunikacije, i nema izgovora koji bi pokrio potrebu za pričanjem da bi se čuo sopstveni glas. Ovo zapravo nije problem korišćenja jezika, već uma, ali kad zakaže ovaj drugi, nek bar jednom zakaže i prvi! Otkada je nepreciznost jednaka mudrosti? I zašto odjednom svi imaju potrebu da iznesu svoje mišljenje, čak i kada ga nemaju. A tek kad počnu da ga brane, pa to je divota gledati. Zaboga, evolucija će uskoro dovesti do pretvaranja ušiju u dodatna usta, koliko niko nikoga ne sluša, a svi vole da pričaju.

2. PUŠENJE - Ja sam pušač, teški pušač, cigareta za cigaretom, smoking-lover, ashtray woman, kako god vam je volja da me nazovete. U redu, pušenje šteti zdravlju. Pušenje zagađuje vazduh ljudima oko vas. Pušenje je grozna, smrdljiva navika. E sad kad svi znate da sam svesna svega navedenog - ostavite me da pušim na miru. Ako vam smeta dim, pomeriću se. Ako ne želite da vam se puši u kući - neću vam dolaziti u posetu. Šta god vam odgovara - nema problema. Ali moliću za isto. Nemojte da mi propovedate i pridikujete, nemojte pokušavati da me preobratite, nemojte da mi dosađujete sa metodama odvikavanja, nemojte da mi reklamirate zdrav život, nemojte čak ni da pokušavate da mi pričate o odvikavanju. Zauzvrat - ja vas neću ubeđivati da mirišem na cveće, niti da i vi treba da se opredelite za 2 pakle dnevno pošto je to super hobi. I neću doći u iskušenje da vas šutnem u cevanicu.

3. JEDNAKOST POLOVA - slažem se, polovi treba da budu donekle jednaki, ali oni nikada ne mogu biti, niti treba da budu ISTI. Spustite pogled i ukazaće vam se prva prepreka, a zatim, usled iste, bezbroj sitnih, nevidljivih plutajućih prepreka. I šta više treba da se kaže.

Čitajući komentare na Biljin blog, naiđoh na jedan koji tvrdi da je neophodno silovati jezik u svrhu ravnopravnosti polova, jer jezik treba da odražava istinu. Dakle, u tu svrhu, ako na primer govorite o psihologu ženskog pola treba uvek reći psihološkinja (ili šta god tome slično) da bi se izrazila istina o toj osobi. Drugim rečima, psihološkinja je psiholog sa vaginom. U redu, istina, ali ja onda hocu jos detalja - recimo, koja joj je omiljena hrana, ili gde je kupila cipele, ili bilo šta drugo što tu osobu čini. Da li je moguće sve to stisnuti u profesionalnu titulu? Treba li? Naravno da ne. Pa zašto bih onda, od svih stvari, želela da znam da ta osoba ima vaginu? Pre svega, to nema nikakve veze sa njenom profesijom (osim ako ima), i zašto bi bilo koga zanimalo više nego omiljena hrana? Iskreno rečeno, mene malo brine kad mi neko naglašava da ima vaginu, a ja pitala "Čime se baviš?".

Sve u svemu, izuzetno me nervira kada ljudi nedostatak ličnog mišljenja maskiraju stavovima ili principima. Inače me nerviraju ljudi sa unapred određenim principima kojih se drže kao pijan plota. Uvek pomislim da nisu sposobni da koriste glavu u pojedinačnim situacijama, pa se služe priručnikom. Mislim da je lenjost ključna reč.

Ono što me stvarno nervira je nasilno insistiranje na bilo čemu. Bilo da je to pol, seksualna opredeljenost, mišljenje ili bilo koje drugo sranje koje ljudi koriste kada nemaju šta da kažu. Zaista me ne interesuje šta imaš u gaćama, koga ili šta zaskačeš, ili kakav si stav preuzeo kada te je mrzelo da o svemu porazmisliš.

A nisam ni neki ljubitelj čećera.



Komentari (56)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 00:05 19.01.2009

Zašto nema dijakritika u naslovu?

Ako ne želite da vam se puši u kući - neću vam dolaziti u posetu.

Čak ni kod nas? Ali može da se puši na terasi.. i na prozoru od kuhinje kad je mnogo hladno.

Ono što me stvarno nervira je nasilno insistiranje na bilo čemu. Bilo da je to pol, seksualna opredeljenost, mišljenje ili bilo koje drugo sranje koje ljudi koriste kada nemaju šta da kažu. Zaista me ne interesuje šta imaš u gaćama, koga ili šta zaskačeš, ili kakav si stav preuzeo kada te je mrzelo da o svemu porazmisliš.
JEEEEEEEEEEEE!
BFN
papaja papaja 14:26 19.01.2009

ТеодораКаже

Potpisujem sve
teodorakaze teodorakaze 21:18 19.01.2009

Re: Zašto nema dijakritika u naslovu?

NNN
Ako ne želite da vam se puši u kući - neću vam dolaziti u posetu.Čak ni kod nas? Ali može da se puši na terasi.. i na prozoru od kuhinje kad je mnogo hladno.


Naravno da se vi ne racunate, pa makar se smrzla

I vidite da sam smotana!

P.S. Dijakritike u naslovu sam 'dabolavila', al ovaj Maler sve vidi!
teodorakaze teodorakaze 21:30 19.01.2009

Re: ТеодораКаже

papaja
Potpisujem sve



Naravno da potpisujes, kad domaci jos izviru
NNN NNN 21:30 19.01.2009

Re: Zašto nema dijakritika u naslovu?

NNN
Ako ne želite da vam se puši u kući - neću vam dolaziti u posetu.Čak ni kod nas? Ali može da se puši na terasi.. i na prozoru od kuhinje kad je mnogo hladno.


Naravno da se vi ne racunate, pa makar se smrzla

Eto vidiš.. Samo da naučiš i da citiraš .. Tj. kad selekuješ deo teksta i uradiš quote to ne treba da sadrži i ono što ti odgovaraš.
BFN
teodorakaze teodorakaze 21:35 19.01.2009

Re: Zašto nema dijakritika u naslovu?

Znaaaaaaaaam, ali mi ukoci posle svakog komentara. Sad sam se malo izvadila kod Pajice
KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 19:48 19.01.2009

Love

Teodora, ja pripadam jednom od dva najbrojnija pola
Sve najbolje. Ti si moj idol (uups, idolka).
teodorakaze teodorakaze 10:40 20.01.2009

Re: Love

ja pripadam jednom od dva najbrojnija pola



Jeeeee, tako mi se svidja! :)

Ti si moj idol (uups, idolka).



Mozda to sa izmisljanjem naziva i nije tako lose, doduse u lekovite smehovne svrhe
Jaril Jaril 00:56 20.01.2009

Ју,

ал' си ти побеснела.

Иначе, тог што је рекао да треба силовати језик због истине само питаш: А шта је истина: то што она има вагину или што није родно равноправна?
ashtray woman
Пепаљарко.

Препорука!
teodorakaze teodorakaze 10:41 20.01.2009

Re: Ју,

Sve istina
teodorakaze teodorakaze 10:37 20.01.2009

Re: Milceeeee...

A jedini gori od pusaca su bivsi pusaci zar ne?



Ovi sto ih ja znam i nisu tako losi da ti pravo kazem
miniko63 miniko63 11:01 20.01.2009

Bivši pušač/pušačica

Aj da se pohvlim prestala da pusim po drugi put! Nadam se da će to biti to. Pušači mi ne smetaju. Na protiv idem za njima i udišem dim
papaja papaja 22:46 20.01.2009

Re: Bivši pušač/pušačica

Ne pusim vec 2 godine,vec sam zaboravio kako to izgleda.
I naravno da mi ne smetaju pusaci.
Dok sam bio pusac uzasno su me nervirali ovi sto kenjaju kako je to stetno blabla.. Kao da ja to ne znam

Ne smeta mi cak ni kad me neko vozi 80km i pusi cigaru za cigarom
konacno neka korist od toga sto Yugo ne dihtuje
AlexDunja AlexDunja 09:03 20.01.2009

:)

uspesno si dodata u moju vip listu!
way to go, girl
teodorakaze teodorakaze 10:42 20.01.2009

Re: :)

Fala fala
constrictoria92 constrictoria92 12:22 20.01.2009

Re: :)

uspesno si dodata u moju vip listu!


I u moju.
NNN NNN 11:30 20.01.2009

...i pošto su cigare tamo (dole)?

teodorakaze teodorakaze 13:34 20.01.2009

Re: ...i pošto su cigare tamo (dole)?

previseeeeeeeeee :(( (mislim, kad kazem 'previse' ne mislim previse da bih pusila)
KafaJeGotova KafaJeGotova 11:43 20.01.2009

teodoradatepitam

3. JEDNAKOST POLOVA - slažem se, polovi treba da budu donekle jednaki, ali oni nikada ne mogu biti, niti treba da budu ISTI. Spustite pogled i ukazaće vam se prva prepreka, a zatim, usled iste, bezbroj sitnih, nevidljivih plutajućih prepreka. I šta više treba da se kaže.

koja je razlika između 'polne jednakosti' i 'rodne ravnopravnosti'? da li je polom određen rod? da li se u našoj gramatici koristi slaganje u rodu, broju, i padežu? ceniš da je to prednost ili mana ili da se koristi kako je kome ćef? jer ako se koristi, kao što je nnn insistirala, po pravilu jezika, na kvačicama, a posle po njenom ćefu nekad ide za ženski rod, a nekad ne... i da li je to samo slaganje u rodu, ili tu postoji šiti kontekst?
najviše volim tekstove vas koje sve nervira, a po pravilu one situacije kad neko želi da ispravi nešto što je negativno. tu ste vi uvek way to cool, sa obavezno površnim razmišljanjima i velikom dozom infantilnosti.

p.s. da li te nervira politička korektnost ili licemerje političke korektnosti? politička korektnost je, recimo, dovela do toga da ti imaš pravo da pišeš blog, iznosiš mišljenje, glasaš... spram da rađaš i udovoljavaš mužu, i naravno - ćutiš. a, to ti sve uzimaš zdravo za gotovo.

i tako... malo čitanja i razmišljanja - Frajer i pička, Maja Hrgović, ZaMirZINE
NNN NNN 11:56 20.01.2009

Re: teodoradatepitam

Volim da odgovaram i kad nisam pitana:
kao što je nnn insistirala po pravilu jezika na kvačicama, a posle po njenom ćefu nekad ide za ženski rod, a nekad ne...
NNN je muško, a BFN je žensko. Čini mi se da niste pažljivo čitali... nema ničega po mom ćefu, nego po pravopisu... A i za kvačiče, kako ih zovete, objasnih da su poželjne, a ne nužne... samo da se ne kucaju po dva slova umesto jednog, ako može...

udovoljavaš mužu
Obožavam!

licemerje političke korektnosti?
Kako se ja ne setih toga? Upravo to.. polazi se od forme, umesto od suštine.
BFN
ps. odjavljujemo se do sutra...
KafaJeGotova KafaJeGotova 12:40 20.01.2009

Re: teodoradatepitam

zakačio si se na sve nebitno.
a, zašto si osetio potrebu da mi kažeš da si ti, nnn, muško? samo da bih ti se obraćao u muškom rodu, a bfk u ženskom? što je to bitno? jesi ti autor ili autorka posta? bloger ili blogerka? avatar na profilu je po defaultu muška silueta.
NNN
Volim da odgovaram i kad nisam pitana:
ženski rod?
NNN je muško, a BFN je žensko.
a, sad je muško?

edit: i, naravno da ne pratim čantranja i đoranja nickova i pisanja 58 osoba pod jednim nickom...

teodorakaze teodorakaze 13:31 20.01.2009

Re: teodoradatepitam

koja je razlika između 'polne jednakosti' i 'rodne ravnopravnosti'?


Nemam pojma sta ti mislis da je razlika izmedju 'polne jednakosti' i 'rodne ravnopravnosti', ali ako sam dobro razumela pitanje, moj odgovor je: polna jednakost je nemoguca, u fizickom, bioloskom i svakom stoga drugom smislu (volem prirodu itd.), a rodna ravnopravnost podrazumeva da polna pripadnost nije bitna. Sto je i bila poenta mog teksta. Ako to nije bilo pitanje, izvinjavam se, razjasnite, pa cu ponovo pokusati.

da li je polom određen rod?


Ako mislis na gramaticki rod, zavisi od jezika. U srpskom nije.

da li se u našoj gramatici koristi slaganje u rodu, broju, i padežu?


Koristi, ali u srpskom rod nije prirodni, vec gramaticki, te stoga masis poentu.

najviše volim tekstove vas koje sve nervira, a po pravilu one situacije kad neko želi da ispravi nešto što je negativno. tu ste vi uvek way to cool, sa obavezno površnim razmišljanjima i velikom dozom infantilnosti.


nemam pojma sta to znaci. Ja se uvek trudim da budem jasna u onom sto kazem, posto obicno znam sta pricam, a i kad ne znam dobro se pravim

da li te nervira politička korektnost ili licemerje političke korektnosti?


Oba, t.j. to je jedno te isto za mene

politička korektnost je, recimo, dovela do toga da ti imaš pravo da pišeš blog, iznosiš mišljenje, glasaš... spram da rađaš i udovoljavaš mužu, i naravno - ćutiš. a, to ti sve uzimaš zdravo za gotovo.


Check your facts. Nije me politicka korektnost do toga dovela, vec raznorazni pokreti za ljudska prava i pojedinacni ljudi. To nikako nije isto. Ako smem da preporucim svoj prethodni tekst mozda ce to razjasniti moje misljenje po tom pitanju, da ne duzim ovde.

Osim toga, blog bih mogla da pisem i svoje misljenje iznosim i bez toga posto, jelte, ne zavisi od mog polnog organa, osim u onoj meri u kojoj bioloski zavisi. A muzu volem da udovoljavam i ovako.
dragoljub92 dragoljub92 22:38 20.01.2009

Re: teodoradatepitam

Check your facts. Nije me politicka korektnost do toga dovela, vec raznorazni pokreti za ljudska prava i pojedinacni ljudi. To nikako nije isto

slažem se .politička korektnost je mutavi oblik cenzure.
NNN NNN 13:43 21.01.2009

Re: teodoradatepitam

zakačio si se na sve nebitno

Potpisala sam se kao BFN kao što se i uvek potpisujem na ovom blogu i na svakom drugom kad komentarišem. I nije bitno da li sam
autor ili autorka posta? bloger ili blogerka
Bitno je da sam osoba, različita od osobe NNN. Ako si već čitao blog, mogao si toliko da primetiš.
avatar na profilu je po defaultu muška silueta

Naš nije silueta.
edit: i, naravno da ne pratim čantranja i đoranja nickova i pisanja 58 osoba pod jednim nickom...

Izvini što ti oduzimamo dragoceno vreme.
BFN - sve manji ljubitelj kafe
KafaJeGotova KafaJeGotova 14:54 22.01.2009

to BFN

ne oduzimaš mi (dragoceno) vreme, ali vidim da se ne razumemo...
i ti si sve manje ljubiteljka kafe :)

p.s. obrati pažnju na smajlije - svi 'muški' predstavljaju emocije i tako su nazvani prema tim emocijama i radnjama, a 'ženski', iako iskazuju isto tako emocije i radnje, su nazvane cica1, cica2... paradoksalno, ženski smajliji su uvedeni nakod primedbe jedne blogerke kako su sve muški smajliji, tj. iz političke korektnosti.
NNN NNN 15:47 22.01.2009

Re: to BFN

obrati pažnju na smajlije

evo jedan divan site sa smajlijima: muškim, ženskim, bebama, raznim ludostima... vredi pogledati... smajlići
BFN
Dr M Dr M 12:01 20.01.2009

Odgovor...

"Iskreno rečeno, mene malo brine kad mi neko naglašava da ima vaginu, a ja pitala "Čime se baviš?".

Odgovorila Ti, nisi razumela- Profi lover:)))

P.S. Bloger je uspesno dodat mojoj VIP listi.
JJ Beba JJ Beba 14:00 20.01.2009

Re: Odgovor...

kafice...ne se smaraj.
još mnogo vode mora proteći i mnogo knjiga mora biti pročitano...
još mnogo drugačijih ljudi slušano i sretano i svašta još da bi ovde stigli novi, sveži , savremeni pogledi na pol, rod....
da bi o rodnoj ravnopravnosti razmišljali na drugačiji način...da bi dozvoli drugima da na istu temu drugačije promišljaju....da drugačije gledaju na pravo na izbor...
ovde ljude to uznemirava pa udare po jeziku...
pušačica il' pušač?
jes dilema :))

i sad će me karaju što ne znam da pišem. pa za tačkice, pa što pišem malim slovima i što ovo i što ono ne znam sa jezikom


EDIT
izvinjavam se domaćinu bloga teodori na svom neknjiževnom jeziku.
povuko me sexy nalov
teodorakaze teodorakaze 19:46 20.01.2009

Re: Odgovor...

još mnogo vode mora proteći i mnogo knjiga mora biti pročitano...

Istina!
još mnogo drugačijih ljudi slušano i sretano i svašta još da bi ovde stigli novi, sveži , savremeni pogledi na pol, rod....

Prosto-prosirena floskula! Nego koji su to novi pogledi, da ne budem u zaostatku? Jel izmisljena neka antiteza toleranciji koje ranije nije bilo?
da bi o rodnoj ravnopravnosti razmišljali na drugačiji način...da bi dozvoli drugima da na istu temu drugačije promišljaju....da drugačije gledaju na pravo na izbor...

Kako to drugacije? Zar nije tvoja poenta bila da ne moze drugacije, vec samo po istini?
ovde ljude to uznemirava pa udare po jeziku...

Mislis, nepreciznost jeste jednaka mudrosti? I treba pricati i kad nemas pojma o cemu govoris? Mislim, to sam ja pisala o jeziku, ne znam na sta ti mislis.
pušačica il' pušač?

Pusacica, drago mi je, mislim, ako cemo po vasceloj istini. Ako po sustini, onda je svejedno.
sad će me karaju što ne znam da pišem. pa za tačkice, pa što pišem malim slovima i što ovo i što ono ne znam sa jezikom

Pa ti se onda potrudi s jezikom, kad ti vec smeta sto te karaju
izvinjavam se domaćinu bloga teodori na svom neknjiževnom jeziku.
povuko me sexy nalov

Nema problema, razumem u potpunosti

I na kraju, ja reko' da ispostujem komentar, te da odgovorim, al' sad mi nekako bez veze posto ni nema pitanja, vec samo ilustracija mog pasusa o jeziku. Pu majku mu, opet sam se zaletela
JJ Beba JJ Beba 21:07 20.01.2009

Re: Odgovor...

Zar nije tvoja poenta bila da ne moze drugacije, vec samo po istini?

da upravo sam to rekla - istinito, znači drugačije

Pa ti se onda potrudi s jezikom, kad ti vec smeta sto te karaju

ko je reko da mi smeta? samo sam konstatovala karanje...
I na kraju, ja reko' da ispostujem

komentar, te da odgovorim,

e baš lepo da si ispOštovala komentar i ako nije bio upućen tebi
teodorakaze teodorakaze 21:24 20.01.2009

Re: Odgovor...

ko je reko da mi smeta? samo sam konstatovala karanje...

E pa ondak je sve u redu.
e baš lepo da si ispOštovala komentar i ako nije bio upućen tebi

Ja reko', posto je na mom blogu i o mom blogu, valjda je upucen meni. Ups.
scabies scabies 22:13 20.01.2009

Re: Odgovor...

Kazes:
Spustite pogled i ukazaće vam se prva prepreka, a zatim, usled iste, bezbroj sitnih, nevidljivih plutajućih prepreka.
psihološkinja je psiholog sa vaginom

Kako je moguce da od svih tih bezbroj razlika (ti kazes prepreka, ne znam zasto) vidis samo tu jednu?
Mislim i da bi Frojd ovde ostao bez texta. Ili bi samo rekao-"kastracioni komplex".
teodorakaze teodorakaze 00:01 21.01.2009

Re: Odgovor...

od svih tih bezbroj razlika (ti kazes prepreka, ne znam zasto



Da se citiram prvo da bude jasnije: "polovi ... nikada ne mogu biti, niti treba da budu ISTI. Spustite pogled i ukazaće vam se prva prepreka, a zatim, usled iste, bezbroj sitnih, nevidljivih plutajućih prepreka. "

Dakle, PREPREKA istosti/poistovecivanju polova je njihova data bioloska razlicitost. "Prepreka" - zato sto usled te cinjenice polovi ne mogu nikada biti isti, te je stoga smatram da je rec precizno upotrebljena. Da sam rekla "razlika" ne bih bila ni precizna, a ni stilski prihvatljiva.



Kako je moguce da od svih tih bezbroj razlika (ti kazes prepreka, ne znam zasto) vidis samo tu jednu?


Ne jednu, nego prvu i osnovnu. Ostale "plutajuce prepreke" su hormoni i sve ostalo sto iz polnih organa i pola prositice.

Dakle, da pojasnim jos jednom - muskarci i zene nisu isti i nikada ne mogu biti. Taj svoj stav zasnivam na bioloskim razlikama (vrlo sam privrzena prirodi ; )). Mogucnost radjanja, PMS, nemogucnost piskenja u lavabo bez izvesnih akrobacija, fleksibilnost tela, jaca moc empatije, vece jezicke sposobnosti, manje prostorne sposobnosti, poriv za zastitom i sigurnoscu su samo neke od odlika zena, zasnovane na cistoj biologiji.. Veca agresivnost, misicna snaga, poriv za zastitnistvom, bolje snalazenje u prostoru, fokusiranost na jednu stvar u datom trenutku, sklonost faktualnim naukama su samo neke od odlika muskaraca, opet zasnovane na cistoj biologiji. Naravno da postoje razlike u stepenu zastupljenosti kod svake individue, ali posmatrano na nivou ljudskog roda to je prosto tako tako, i ja se bas radujem sto jeste.

Ja licno mnogo volim sto sam zensko, a i muskarci mi se vrlo dopadaju kao bica, te nemam problem sa svim tim razlikama, i mislim da ih je priroda (kao i mnogo sta drugo) vrlo lepo udesila. To nema apsolutno nikakve veze sa ravnopravnoscu polova. Ravnopravnost polova podrazumeva iste sanse i prilike za sve, nezavisno od pola, a ne poistovecivanje polova.

Nadam se da nisam opet bila nejasna.

A sto se tice 'psiholoskinje', ne znam sta je drugo razlikuje od 'psihologa' osim vagine?

I btw, kad se vec gadjamo, 'penis envy' je socijalna kategorija, a ne psiholoska. Ne bih bas rekla da MOJI stavovi pate od iste
Jaril Jaril 00:38 21.01.2009

Re: Odgovor...

jaca moc empatije,
E немо' се вређамо.
scabies scabies 01:04 21.01.2009

Re: Odgovor...

A sto se tice 'psiholoskinje', ne znam sta je drugo razlikuje od 'psihologa' osim vagine?
Pa ti rece da je razliqje jos i:
Mogucnost radjanja, PMS, nemogucnost piskenja u lavabo bez izvesnih akrobacija, fleksibilnost tela, jaca moc empatije, vece jezicke sposobnosti, manje prostorne sposobnosti, poriv za zastitom i sigurnoscu

Nego, bre, ima i nesto po cemu se razliqju iznad pojasa (obicno)
I, po tvom rezonu, mora biti da tenisera i teniserq, ucitelja i uciteljicu, pevaca i pevacicu, razliqje nesto vise od polnog organa?
teodorakaze teodorakaze 11:43 21.01.2009

Re: Odgovor...

I isto tako rekla da sve to sto je razlikuje, ukratko, zavisi od vagine ili penisa, mislim slikovito govoreci, zapravo su hromozomcici u pitanju, al' reko polni organi su prva razlika koja se razvije, a i jajnici i testisi luce vecinu tih hormoncica iz kojih onda proizilazi ostalo sto sam navela, pa sam mislila da se odmah obrusim na pocetnu i najocigledniju razliku, umesto da nabrajam. Nabrajala sam kasnije samo da bih bila jasnija.
Sustina je da su polne odlike to sto nas razlikuje - pa ove ocigledne mogu biti cak i socijalno uticajne.

Nego, bre, ima i nesto po cemu se razliqju iznad pojasa (obicno)


Ima! Prva potpisujem! Al' opet usled onog sto sam vec objasnila.

, po tvom rezonu, mora biti da tenisera i teniserq, ucitelja i uciteljicu, pevaca i pevacicu, razliqje nesto vise od polnog organa?

Ne, po mom rezonu, aman, razlikuju ih bas penis i vagina, kao i u slucaju mucene 'psiholoskinje'
teodorakaze teodorakaze 11:48 21.01.2009

Re: Odgovor...

E немо' се вређамо.

buci buci :))
NNN NNN 11:55 21.01.2009

Re: Odgovor...

Ima! Prva potpisujem!
Sad mi pade na pamet jedna slika...
JJ Beba JJ Beba 13:36 21.01.2009

Re: Odgovor...

Nego koji su to novi pogledi, da ne budem u zaostatku?

uuu postoje čitavi svetovi...... rosi mi prva pala napamet
npr....ovo je već klasika..i kod nas prevođena (nasrpski ne preko ulice....moram da budem na oprezu, ipak ovde sve sami fllolozihigijeničari - pobornici čistoće ) i objavljivana u biblioteci XX vek (činimise)
....ma ima onoooolikooo, resto moš i sam(a)
teodorakaze teodorakaze 14:22 21.01.2009

Re: Odgovor...

uuu postoje čitavi svetovi...... rosi mi prva pala napamet
npr....ovo je već klasika..i kod nas prevođena (nasrpski ne preko ulice....moram da budem na oprezu, ipak ovde sve sami fllolozihigijeničari - pobornici čistoće ) i objavljivana u biblioteci XX vek (činimise)
....ma ima onoooolikooo, resto moš i sam(a)


Ja pitala jel ima nesto novo (?) Nesto mi se cini da se moj pasus br. 1 sam islustruje.
JJ Beba JJ Beba 15:19 21.01.2009

Re: Odgovor...

teodorakaze
uuu postoje čitavi svetovi...... rosi mi prva pala napamet
npr....ovo je već klasika..i kod nas prevođena (nasrpski ne preko ulice....moram da budem na oprezu, ipak ovde sve sami fllolozihigijeničari - pobornici čistoće ) i objavljivana u biblioteci XX vek (činimise)
....ma ima onoooolikooo, resto moš i sam(a)


Ja pitala jel ima nesto novo (?) Nesto mi se cini da se moj pasus br. 1 sam islustruje.

eee kul,
znači da je u pitanju nešto drugo, sobzirom da si ovladla klasikom....
ssvetlana92 ssvetlana92 17:04 20.01.2009

Ko si, da si..

Ja te takodje turila na moju VIP listu, pa ti vidi! Svidja mi se kako si stvari postavila na svoje mesto. I ja volim da se zna red!
Jaril Jaril 20:45 20.01.2009

Нешто се мислим...

Jezik + pusenje + equality of sexes = 69 ?!?
teodorakaze teodorakaze 21:27 20.01.2009

Re: Нешто се мислим...

Pa kako pusenje i equality of sexes? Ne moz' da bidne nikako
dragoljub92 dragoljub92 22:42 20.01.2009

Re: Нешто се мислим...

el iza nas nišlijske važe ista spravopisačka pravila.mislim ja ne govorim srpski nego niški pa valjda treba niški i daga pišem
teodorakaze teodorakaze 00:05 21.01.2009

Re: Нешто се мислим...

ma ja mislim da je bitno da se razumemo
scabies scabies 01:05 21.01.2009

Re: Нешто се мислим...

2. PUŠENJE - Ja sam pušač, teški pušač, cigareta za cigaretom, smoking-lover, ashtray woman, kako god vam je volja da me nazovete. U redu, pušenje šteti zdravlju. Pušenje zagađuje vazduh ljudima oko vas. Pušenje je grozna, smrdljiva navika. E sad kad svi znate da sam svesna svega navedenog - ostavite me da pušim na miru. Ako vam smeta dim, pomeriću se. Ako ne želite da vam se puši u kući - neću vam dolaziti u posetu. Šta god vam odgovara - nema problema. Ali moliću za isto. Nemojte da mi propovedate i pridikujete, nemojte pokušavati da me preobratite, nemojte da mi dosađujete sa metodama odvikavanja, nemojte da mi reklamirate zdrav život, nemojte čak ni da pokušavate da mi pričate o odvikavanju. Zauzvrat - ja vas neću ubeđivati da mirišem na cveće, niti da i vi treba da se opredelite za 2 pakle dnevno pošto je to super hobi. I neću doći u iskušenje da vas šutnem u cevanicu.

A zbog ovoga-PREPORUKA!
teodorakaze teodorakaze 11:44 21.01.2009

Re: Нешто се мислим...

fala fala
Kazezoze Kazezoze 13:18 22.01.2009

bloger

uspešno dodat u moju VIP listu
NNN NNN 15:52 22.01.2009

Re: bloger

uspešno dodat u moju VIP listu

Vi'š kako si procvetala od kad te izreklamirasmo.. a kamo nas u VIP listu?
BFN
teodorakaze teodorakaze 17:58 22.01.2009

Re: bloger

NNN
uspešno dodat u moju VIP listuVi'š kako si procvetala od kad te izreklamirasmo.. a kamo nas u VIP listu? BFN


Pa zbog vas sam i otvorila ovaj kocioni sistem od bloga bedevedesetdvojke! Da bih vas VIP-ovala
Kazezoze Kazezoze 18:22 22.01.2009

Re: bloger

evo jedan obrisani komentar mog drugara ecce-floriana sa porukom da pushenje mozhe da ugrozi zdravlje na razne nachine



postavio sam ga ovde jer znam da u potpalublju ne mozhe biti obrisan, a upucen je onoj sybil i njenim teorijama o dobijanju raka na plucima pushenjem...
zule73 zule73 09:49 23.01.2009

Jezik, pusenje & equality of sexes

milice...oduvek si bila moj idol,i ako sam zbog ikoga pozeleo da postanem zena,onda si to ti!
mada me je vidno uznemirio tvoj stav ka tome da pocinjes da udovoljavas svom muzjaku...to tako ne lici na tebe!ne daj se devojko!
teodorakaze teodorakaze 20:08 23.01.2009

Re: Jezik, pusenje & equality of sexes

Sta cu, jadna, ovisim o njojzi, pa moram da udovoljavam. Ulepsao si mi dan, posebno sad kad znam da si tu
zule73 zule73 20:54 23.01.2009

Re: Jezik, pusenje & equality of sexes

hehe,sad cu ja stalno da visim ovde!otkrio sam novi nacin za samozadovoljavanje svojih potreba!
ovo nikako nije bila sexualna recenica!da se oma ogradim!cista emocija!da ne kazem emotzija!
teodorakaze teodorakaze 21:37 23.01.2009

Re: Jezik, pusenje & equality of sexes

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana