Za zaboravne

vishnja92 RSS / 10.01.2009. u 17:59

 

Naša deca

Vaša deca nisu vaša deca.
Oni su sinovi i kćeri života
koji žudi za sobom.
Oni postižu, ali ne preko vas.
I mada su sa vama, oni vam ne pripadaju.
Dajte im ljubav, ali ne vaše misli,
jer oni imaju svoje vlastite.
Možete udomiti njihova tela,
ali ne i njihove duše,
jer one borave u kući sutrašnjice do
koje vi ne možete cak ni u snovima.
Možete se truditi da budete kao oni,
ali ne tražite da oni budu kao vi,
jer život ne ide unazad, niti stoji.
Vi ste lukovi sa kojih se vaša deca,
kao žive strele, bacaju u budućnost.
Strelac vidi znak na stazi večnosti,
i on vas savija svojom moći,
da bi njegova strela otišla daleko i brzo.
Neka vaše savijanje u strelčevoj
ruci bude radost;
jer mada on voli strelu koja leti,
On voli i luk koji je postojan.

Halil Džubran



Komentari (162)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vishnja92 vishnja92 09:20 11.01.2009

izvinjavam se zbog zakljucavanja.

posto me jutros sacekalo nekoliko protestnih privatnih poruka, blog sam otkljucala, ali dugujem objasnjenje:

osnovni razlog zakljucavanja bila je bojazan da ce se diskusija sa drugog bloga (kojom je inicirano postavljanje ove pesme) "preliti" ovde, a to nikako ne zelim. stoga molim da se sve sto je vezano za temu iz komsiluka obavi u komsiluku. takodje se nadam da ce osobe koje su ispraznile (?) svoj sarzer "uvreda" smoci dovoljno pristojnosti da zaobidju ovo mesto. ukoliko se to ne desi, obecavam kompletan "ignore" rezim, a molim i druge komentatore da ne reaguju.

roditeljstvo dozivljavam kao najvecu privilegiju i kao veliku odgovornost. takvo poimanje vremenom samo jaca. u pesmi je, mislim, veoma dobro oslikano ono sto percipiram kao sustinu roditeljstva, ali ono sto nije tema pesme - a prisutno je od prvog trenutka - je nepojmljiva kolicina radosti kojom je obojen moj zivot poslednjih devet godina.

hvala mojoj deci.
topcat topcat 16:20 11.01.2009

Re: izvinjavam se zbog zakljucavanja.

vishnja92
posto me jutros sacekalo nekoliko protestnih privatnih poruka, blog sam otkljucala, ali dugujem objasnjenje:


Iznenadilo me kad sam odjednom vidjela komentare, ali razumijem objasnjenje. Blog sam preporucila odmah. Nego, mislim da si upravo ti pisala o onom kliku "izbaci blogera iz moje vip liste". Sinoc sam kliknula.
Nije neki osjecaj kad kliknes...ali jutarnji mir uz kavu je neprocjenjiv.
vishnja92 vishnja92 17:31 11.01.2009

Re: izvinjavam se zbog zakljucavanja.

da, svaki mir je neprocenjiv :)
uz bilo sta (....ili koga) sto tom miru pripada.
Milutin Milošević Milutin Milošević 10:03 11.01.2009

Otključano?

Rudjard Kipling
Zmajevi

Decu gledam kao zmajeve. Provedete godine pokušavajući da ih odvojite od zemlje. Trčite sa njima dok imate daha ... oni padnu ... udare u krov ... krpite ih, tešite i osigurate da jednoga dana polete.

Konačno oni polete. Treba im više kanapa i vi ga domotavate, ali svakim okretom klupka tuga prati radost. Zmaj je sve dalje i dalje i znate da neće biti zadugo kada će to prelepo stvorenje odlučiti da prekine životnu liniju koja vas vezuje i zajedriti kao što i treba da jedri - slobodno i samo. Tek tada ćete shvatiti da ste obavili svoj posao.

vishnja92 vishnja92 10:38 11.01.2009

Re: Otključano?

cika Milutine, ti li si? gle, maskirao si se u sebe :)

super je ovo sa zmajevima. i istinito.
omega68 omega68 10:48 11.01.2009

Re: Otključano?

Tek tada ćete shvatiti da ste obavili svoj posao.

Mene samo plaši da to neću da dočekam....kako živim ( sam živeo ), a i mator sam ih dobio .
Jedan savet za mlade:
Pravite ih što pre!
vishnja92 vishnja92 10:52 11.01.2009

Re: Otključano?

a i mator sam ih dobio

je li bre omega, jel se mi to vredjamo? :))

a deca se prave...onda kad se prave. ni pre ni posle. sta sad tu ima :)
Milutin Milošević Milutin Milošević 11:22 11.01.2009

Re: Otključano?

cika Milutine, ti li si? gle, maskirao si se u sebe :)

Ja pomenuo Superiški, onako usput, da bih voleo promenim, pošto sam već od samog početka sasvim jaVan. Kad ono i mene iznenadi.
vishnja92 vishnja92 11:32 11.01.2009

Re: Otključano?

mozda ce Superiska i mene da se seti - vidi kako je bauer dobio lepu tacku na kraju svog nicka. poprilicno je bednjikavo kad vidim da mi se neko sa jakom namerom (a bez dovoljnih argumenata) da me uvredi obraca sa "vishnja92". mislim, hit :)))

Supermode - znam da viris? jel mogu da se zovem "vishnja." od sad pa zauvek?
Unfuckable Unfuckable 12:17 11.01.2009

Re: Otključano?

da, zamisli :
višnja i - tačka.
vishnja92 vishnja92 12:42 11.01.2009

Re: Otključano?

pa da
jesi vido kako izgleda ono: bauer.

potpuno mocno :)
Unfuckable Unfuckable 12:47 11.01.2009

Re: Otključano?

hehehe, kod Jacka smo - falabogu - prešli na stjuardese...
vishnja92 vishnja92 12:53 11.01.2009

Re: Otključano?

odo da vidim
radilo se, guzva.....
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:29 11.01.2009

Re: Otključano?

radilo se, guzva.....

Ma, vazno da se posao sam od sebe zavrsio !

vishnja92 vishnja92 13:37 11.01.2009

Re: Otključano?

:))))))))))))))))))))))
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 14:51 11.01.2009

Re: Otključano?

Jedan savet za mlade:
Pravite ih što pre!

ja bi ovde da se slozhim sa omegom jerbo sam primetila u zadnje vreme da mi slabo ide jurnjava za decom. nikako da ih uhvatim. nego ja bih da vam se ispovedam kako sam bila bad, bad roditelj. ovako ide pricha: iznajmili mi filmove iz blokbustera i jedan od tih filmova mome sinu bash priraso za srce. kazhem ja sad pre neki dan vreme je da vratimo film. on skochio uzeo film i odjurio u svoju sobu. ja sam bila u kuhinji i ne bih nishta primetila da nije on rekao kad je izashao eto ja sam ga sklonio i ti ne mozhesh da ga nadjesh i da ga vratish. tad sam ja rekla e da znash da ce policija da nam dodje na vrata i da ga trazhi. jao kad je on jurnuo u svojoj sobi(al je prvo marco mora da otkljucha jer je sin zakljuchao) uzeo film i dao ga meni. to isto veche gledaju on i marco taj isti film i odjednom se chuje policijska sirena negde u naselju. on se sav prepao i rekao vrati im film vrati im film. to veche sam se svechano zaklela da vishe necu decu da plashim policijom i nichim slichnim. nije dobra stvar. bash mi je bilo muka shto zbog mojih gluposti se dete tolko isprepadalo. eto.
antioksidant antioksidant 15:37 11.01.2009

Re: Otključano?

ja bi ovde da se slozhim sa omegom jerbo sam primetila u zadnje vreme da mi slabo ide jurnjava za decom

ja bih ovde da se ne slozim sa omegom i sa njanjom

ne postoji idealno vreme za decu. covek bi trebalo da se upusti u tu avanturu kada je spreman (neko pre neko posle). ja mladji ne bih imao strpljenja i zelje... samo bi deca imala mladje babe i dede pa bi meni bilo lakse...

sto se tice ove policije - mukica mala, mogu misliti koliko se uplasio :(

ja se trudim da ne plasim ove moje. naplasice ih zivot samo tako a strah mi nije metoda koja mi se svidja da bih je koristio u komunikaciji sa decom.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:41 11.01.2009

Re: Otključano?

Jedan savet za mlade:
Pravite ih što pre!

Staviću ovo u podsetnik.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 15:47 11.01.2009

Re: Otključano?

da bre pa stidim se i nikad to nisam ranije uradila. ne znam shta mi je bilo.
a za godine shta da ti kazhem svako u svoje vreme. al znash ponekad kad me uhvati bol u ledja od udesa shto sam imala sa 28 godina nije mi lako da se jurcam sa decom.
j.bre j.bre 16:03 11.01.2009

Re: Otključano?

antioksidant
sto se tice ove policije - mukica mala, mogu misliti koliko se uplasio :(

ja se trudim da ne plasim ove moje. naplasice ih zivot samo tako a strah mi nije metoda koja mi se svidja da bih je koristio u komunikaciji sa decom.

Sticajem okolnosti, moja komsinica od iznad isto je samohrana mama autisticnog decaka, s tim sto je njeno dete starije od mog. Mali ima 7 godina, blazi oblik autizma i sasvim lepo komunicira. S komsinicom se lepo slazem. Ali...
Desilo se da sam u nekoliko navrata prisustvovala scenama kada je uznemirenom detetu (iz koga god razloga) ona dobronamerno pretila da ce djavo doci da ga uzme ili neke takve fore, koje su u meni izazvale osecaj mucnine.

Posto pretpostavljam da ce se to ponoviti, sad vi mene posavetujte sta ja da radim?

U normalnim okolnostima, nepristojno bi bilo mesati se, ali s druge strane, svaki put me obuzme drhtavica kada vidim jadno dete isprepadano. I - da li scene kojima sam prisustvovala uopste mozemo podvesti pod normalne okolnosti, pa samim tim se i ne mesati?

I ako neko slucajno misli da se treba umesati, onda nek mi rekne i kako, jer mislim da, generalno u zivotu, nisam bas neki takticar.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:33 11.01.2009

Re: Otključano?

shta bi meni rekla?
j.bre j.bre 16:40 11.01.2009

Re: Otključano?

njanja_de.manccini
shta bi meni rekla?

Mislis sta bih ti rekla zato sto si sinu pomenula policiju?
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 16:49 11.01.2009

Re: Otključano?

da na to sam mislila.
j.bre j.bre 16:59 11.01.2009

Re: Otključano?

Ma sta ima ja da ti govorim njanjo, kad si i sama videla reakciju svog deteta i zakljucila da si pogresila. To je po meni potpuno zdrav nacin razmisljanja. Svi se mi hiljadu puta zeznemo i zeznucemo se jos milion puta, ali je poenta u tome da posmatramo svoju decu, njihove reakcije, pa u skladu s tim i korigujemo svoje zahebe.

Znam da si sada zabrinuta, ali to je zato jer si uvidela da si pogresila - sto nije slucaj s mojom komsinicom. Ona nije zabrinuta. Ona i dalje misli da je ispravno to sto radi. Ona, bez obzira na prestravljenu facu svog deteta, nastavlja da ga plasi svaki put kada mali ima tantrum.

Razlika izmedju tebe i nje je - zemlja i nebo.

Zao mi je sto si pomislila da sam svojim pitanjem zahvatila i tebe. Ne, nisam, zaista. To mi nije bilo ni na kraj pameti, a gore sam ti i rekla zasto.

A reci ti meni sad, jer ce mi to iskustvo biti dragoceno jednog dana kada se ja isto tako zeznem, kako ces tvog sina sad otplasiti? Ja jos uvek sa mojim sinom ne komuniciram na tom nivou, jer on tek uci da govori, tako da jos uvek nisam imala prilike da se tako uglibim.
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:06 11.01.2009

Re: Otključano?

moj sin ima 4 godine (za 3 meseca 5). ja sam njemu odmah objasnila da se zezam i da je moja shala neuspela "bad joke" i da poshto sam videla kolko se prepao ja vishe necu tako da se shalim. on mi rekao dobro mama: no more bad jokes! onda ja lepo obecala i tako. marco je sa njim prichao o tome, tako da sve u svemu shteta je mislim sasvim otklonjena (daj Bozhe!!!)
j.bre j.bre 17:08 11.01.2009

Re: Otključano?

Sad nesto razmisljam, kako nesto sto napisemo/kazemo moze da pogodi negog drugog , a mi uopste nismo njega imali u vidu kada smo to pisali/govorili. Uhhh

Njanjo, bas mi je drago da si se javila kontrapitanjem, pa sam mogla da ti objasnim, jer meni na kraj pameti ne bi bilo da sam mogla da te povredim, zato sto mi ti uopste nisi ni bila u glavi kada sam pisala onaj moj komentar.
j.bre j.bre 17:15 11.01.2009

Re: Otključano?

njanja_de.manccini
moj sin ima 4 godine (za 3 meseca 5). ja sam njemu odmah objasnila da se zezam i da je moja shala neuspela "bad joke" i da poshto sam videla kolko se prepao ja vishe necu tako da se shalim. on mi rekao dobro mama: no more bad jokes!

Pa dobro, za sada deluje da si jeftino prosla, nadam se da ce na tome da se zavrsi.

Ja sam totalni duduk sto se takvih stvari tice. Nemam nikakvo predjasnje iskustvo s decom, pa mi je svaka situacija nova i mora da dumam kako da se postavim, a da to bude ok i iz perspektive deteta (kao mama je super) a i iz moje perspektive roditelja (kao radim pravu stvar).




EDIT: Nego, niko mi ne rece sta ja da radim s komshikom?
vishnja92 vishnja92 17:28 11.01.2009

Re: Otključano?

a da to bude ok i iz perspektive deteta (kao mama je super) a i iz moje perspektive roditelja (kao radim pravu stvar)

pajz vamo :)

(ode mi rok u vrazju mater, a lepo mi je bilo zakljucano a ja mirna :))

ti ne mozes detetu biti superija nego sto jesi, uz sav trud (a 100% sam sigurna da si apsolutno dovoljno super ovakva kakva si) - dakle: samo iskreno. deca to cene. zeznes se - kazes "zeznula sam se", izvines se. ja sam posle izvesnih mojih gluposti objasnjavala klincima na sopstvenom primeru koliko je pogresno to sto sam uradila, i veruj - zapamtili su :)
naravno, sve pada u vodu ako se posle ponavlja ista greska.

vishnja92 vishnja92 17:37 11.01.2009

Re: Otključano?

EDIT: Nego, niko mi ne rece sta ja da radim s komshikom?

ja ovakva ne smem da se usudim da ti odgovorim.
a posto znam koliko sam odmerena i takticna, obicno se povucem da ne bih preterala...osim ako nisam bas, bas zatecena (sto je cest slucaj :))
vishnja92 vishnja92 17:38 11.01.2009

Re: Otključano?

ja bih ovde da se ne slozim sa omegom i sa njanjom

ne postoji idealno vreme za decu. covek bi trebalo da se upusti u tu avanturu kada je spreman (neko pre neko posle)

ja bih ovde da se slozim sa tobom.
antioksidant antioksidant 17:38 11.01.2009

Re: Otključano?

njanja_de.manccini
shta bi meni rekla?

ja bih ti rekao da si dobra majka

(i srecan rodjendan unapred - sigurno cu zaboraviti pa polubi malog unapred :))
j.bre j.bre 17:48 11.01.2009

Re: Otključano?

vishnja92
(ode mi rok u vrazju mater, a lepo mi je bilo zakljucano a ja mirna :))



Hvala Vishnja.

Ja to sa izvinjavanjem zbog zeznjavanja radim i sada, onako spontano. Posto mi je moj Lole jedini sagovornik u blizem okruzenju, a i poklapa se sa savetom logopeda, ja trtljam non-stop Jao izvini sine mama glupaca!

itakoto

maksa83 maksa83 17:51 11.01.2009

Re: Otključano?

moj sin ima 4 godine (za 3 meseca 5). ja sam njemu odmah objasnila da se zezam i da je moja shala neuspela "bad joke" i da poshto sam videla kolko se prepao ja vishe necu tako da se shalim. on mi rekao dobro mama: no more bad jokes! onda ja lepo obecala i tako. marco je sa njim prichao o tome,

"Ako ne budeš dobar, tata će da ti objašnjava Hamiltonov/D'Hontov metod dok se ne smiriš."
"Mama, a je l' može ipak da dođe policija?"
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 17:59 11.01.2009

Re: Otključano?

ja bih ti rekao da si dobra majka

hvala ti antioksi. bash mi znachi jer sam sva bila potishtena.
"Ako ne budeš dobar, tata će da ti objašnjava Hamiltonov/D'Hontov metod dok se ne smiriš."
"Mama, a je l' može ipak da dođe policija?"
.
ne pominji mi policiju molim te. ne bih da ih plashim nichim pa ni tim metodima.
antioksidant antioksidant 18:03 11.01.2009

Re: Otključano?

ne pominji mi policiju molim te. ne bih da ih plashim nichim pa ni tim metodima.

kad sam bio klinac ja sam plasen policijom dok nisam upoznao jenog policajca :)

moji pamte taj dan kao jedan od crnjih

siguran sam da je mali vec sve zaboravio ali ako .... upoznajte ga sa nekim u uniformi (posledica moze biti samo odsustvo bilo kakvog postovanja prema uniformi kaoo kod mene ali to nije losa stvar)
maksa83 maksa83 18:20 11.01.2009

Re: Otključano?

hvala ti antioksi. bash mi znachi jer sam sva bila potishtena.

Njanjo-njanjo, tejk it izi.

Pazi kako to rade Nemci: Struwellpeter.
vishnja92 vishnja92 18:23 11.01.2009

Re: Otključano?

Njanjo-njanjo, tejk it izi.

samdasepridruzim.

a lepo bi bilo da ao linkuje onaj svoj post o roditeljskim uzorima - tamo je bilo svacega na tu temu :)
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 18:28 11.01.2009

Re: Otključano?

ma znash shta je uradio kad im doshli vatrogasci u shkoli. objashnjavali im shta se deshava kad dodje do saobracajnog udesa. reko im vatrogasac da se ne brinu ako do toga dodje jer ce oni da im pomognu da izadju iz kola kroz prozore. a nash sin reko izvini ali nasha dvoja kola imaju vrata, pa cu ja kroz vrata. e tad se vatrogasac popravio i reko dobro u sluchaju da se vrata nemogu otvoriti onda mi vadimo ljude kroz prozore.
Alava Alava 18:31 11.01.2009

Re: Otključano?

vishnja92
Njanjo-njanjo, tejk it izi.

samdasepridruzim.

a lepo bi bilo da ao linkuje onaj svoj post o roditljeskim uzorima - tamo je bilo svacega na tu temu :)

E sad me već kopka... a gde to?
antioksidant antioksidant 18:35 11.01.2009

Re: Otključano?

E sad me već kopka... a gde to?

pazi kad ne znam ni ja!

je li vishnja. gde je to?
vishnja92 vishnja92 18:39 11.01.2009

Re: Otključano?

da vidim jel umem
evo ovde
svasta korisno - mnogo lep blog :)
j.bre j.bre 18:43 11.01.2009

Re: Otključano?

vishnja92
EDIT: Nego, niko mi ne rece sta ja da radim s komshikom?

ja ovakva ne smem da se usudim da ti odgovorim.
a posto znam koliko sam odmerena i takticna, obicno se povucem da ne bih preterala...osim ako nisam bas, bas zatecena (sto je cest slucaj :))

Tek sam sad videla da si mi i ovo odgovorila.

Ja sam se do sada povlacila, jer prosto nisam znala kako da reagujem, da joj ukazem na gresku, a da je u isto vreme ne uvredim.

Da se razumemo, vidim sad da nisam to eksplicitno naglasila, ja mislim da je ona dobra osoba, dobra majka, sjajno je odgajila svoje dete, ali u ovoj jednoj situaciji jednostavno ne razume da je to sto radi pogresno.



I da istotako naglasim jer istotako nisam (reci mi ponekad bas i ne izlaze na najbolji nacin, a emocije na ekran ne umem da preslikam):

Njanjo, ti si meni vise nego dobra - po mnogim pitanjima i jedna od najumerenijih i najpozitivnijih osoba na ovom blogu. A, ako smem da kazem, i uopste. Uvek bih rado saslusala tvoje misljenje i savet.
Nemoj da se stresiras, uradila si pravu stvar.
vishnja92 vishnja92 18:49 11.01.2009

Re: Otključano?

pazi - pa ako o njoj imas generalno dobro misljenje, nema nikakve opasnosti da joj skrenes paznju na to sto smatras da je greska. meni se tako cini.

ps - i ja to isto mislim o njanji :)
j.bre j.bre 19:02 11.01.2009

Re: Otključano?

Ma da, zena je generalno ok. Pa ona je jedina u komsiluku s kojom idem dalje od kez: hi, how are you. Posecujemo se, ispijamo kafu, pomazemo se kad treba.

Nego, skakljiv mo je taj religiozni momenat, za koji mislim da je glavni razlog njene nesvesti. Ona je vaspitana u katolickom maniru, veruje da djavo postoji i samim tim me malo strah da diskusija ne sklizne u pogresnom smeru. Mislim, sigurno joj necu sasuti Em plasis dete, em ga plasis necim sto ne postoji, sto na kraju krajeva nije ni tema. Ali to vitla po mojoj glavi, pa se bojim da se to negde ne nasluti.

Ustvari, sta je palamudim. Lepo si mi rekla da nema opasnosti ako joj samo skrenem paznju da mozda nije u redu da plasi dete.

Opet, hvala Vishnja :)


P.S. Je l' se u-stvari pise zajedno ili odvojeno?
vishnja92 vishnja92 19:04 11.01.2009

Re: Otključano?

zajedno :)
Unfuckable Unfuckable 19:21 11.01.2009

Re: Otključano?

ne kapiram toliki strah - i mi smo odrasli u strahu od fuckin' Baba Roge i sličnog treša, pa smo relativno - čitavi.
Klince je nekada teško držati "u upotrebljivom stanju" putem racionalnih argumenata, zato su babe i dede smislile - iracionalne. Mislim : sve je bolje od šaketanja
njanja_de.manccini njanja_de.manccini 19:21 11.01.2009

Re: Otključano?

hvala svima na lepim rechima. zaista ste divni blogodrugari!
sad mi dodje da vam zalepim fotke od sina i od cerke da vidite kako im ochi cakle.
vishnja92 vishnja92 19:37 11.01.2009

Re: Otključano?

ne kapiram toliki strah

ako mislis na komsijsko dete, mozda si propustio - autistican je.
a ako mislis na njanjino - dogadja se, kad stvarnost (nezeljeno i neocekivano) podrzi pretnje - detetu je tesko da to racionalizuje. tesko je i odraslima :)

a ustvari sve to moze i bez straha. casna titova pionirska rec.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:44 11.01.2009

Re: Otključano?

unfe plashenje baba rogom je takodje nesavrshen metod bavljenja decom, ali je mnogo manje rizichno zato shto vremenom deca shvate da toga nema.

nikako se ne smeju plashiti deca stvarima koje postoje kao shto su policija, ciganka, komshija, i najgore od najgoreg, drugi roditelj. od ovog posledjeg chak mislim da su i batine bolje jer bar predstavljash sebe kroz njih a ne drugog roditelja.
vishnja92 vishnja92 19:45 11.01.2009

Re: Otključano?

i najgore od najgoreg, drugi roditelj. od ovog posledjeg chak mislim da su i batine bolje jer bar predstavljash sebe kroz njih a ne drugog roditelja.

da - a uopste nije retkost. mene to svaki put iznova zapanji.
Unfuckable Unfuckable 20:01 11.01.2009

Re: Otključano?

pa zato i navedoh iracionalne metode naših baba, shvate klinci vremenom i da nema Deda Mraza... ; )))))
Naravno da je nepametno plašiti ih nečim iz okruženja, pazi kad nisam jednom bio svedok kako neka majka ili baba plaši dete "dolaskom oca"....
ta podela na dobre i loše policajce me je uvek fascinirala, primetio sam - popriličan grabež za "uloge" tu nastaje - a verovatni uzrok tome je poprilično raširena pojava neke vrste "dodvoravanja" detetu
omega68 omega68 20:02 11.01.2009

Re: Otključano?

ne pominji mi policiju molim te. ne bih da ih plashim nichim pa ni tim metodima.

Ja mog ne plašim policijom.Lepo kaže ona DEČJA pesma :
Maze mamine piju sok od maline
Maze tatine piju batine.
Pošto se ovde još uvek ne sankcioniše vaspitno - popravna mera ''batina je iz raja izašla'', a pošto je njegov tata živi primer uspešnosti dotične, moj sin kad pretera u neposlušnosti dobije lepe, čiste , poštene, srpske batine.Ako se ispostavi da sam prekoračio ovlašćenja, sledi mu izvinjenje( za prekoračeno)
. Ništa baba roga, policija, ovo - ono.
maksa83 maksa83 20:15 11.01.2009

Re: Otključano?

ne kapiram toliki strah - i mi smo odrasli u strahu od fuckin' Baba Roge i sličnog treša, pa smo relativno - čitavi.

Govori u svoje ime, pliz.
Kod mene u kraju živi Ruška Jakić, i svaki put kad naletim na nju imam te reminiscencije.
Daaaaj babo glaaaavuuuu.
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:17 11.01.2009

Re: Otključano?

kako neka majka ili baba plaši dete "dolaskom oca"....

to, to, praviti dolazak oca/majke kuci neshto od chega treba strepeti a ne radovati se? nepojmljivo.

a koliko malishana nema koga da mu dodje kuci? nego da ne razvuchem temu, i batine sam bezveze ubacio u prichu.

tema chini mi se beshe neshtp drugo.

ja cu "izbaciti" moju decu iz kuce kad budu 18. i to ne zato shto ih ne volim nego zato shto ih volim.
maksa83 maksa83 20:18 11.01.2009

Re: Otključano?

nikako se ne smeju plashiti deca stvarima koje postoje kao shto su policija, ciganka, komshija, i najgore od najgoreg, drugi roditelj. od ovog posledjeg chak mislim da su i batine bolje jer bar predstavljash sebe kroz njih a ne drugog roditelja.


Tako je, ne treba decu okretati protiv roditelja.

Tehnika narodu:



Unfuckable Unfuckable 20:24 11.01.2009

Re: Otključano?

ja cu "izbaciti" moju decu iz kuce kad budu 18. i to ne zato shto ih ne volim nego zato shto ih volim.

ok, to je onaj (ispravni rad) "gladnog nauči da peca umesto da ga nahraniš"
ali, to je put kojim se ređe ide, čini mi se
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:31 11.01.2009

Re: Otključano?

to je ovde standardni postupak unf tako da nece biti nishta posebno. u srbiji je to tezhe izvesti. zbog kirije, zaposlenja ... para i obichaja.
vishnja92 vishnja92 20:35 11.01.2009

Re: Otključano?

ja cu "izbaciti" moju decu iz kuce kad budu 18. i to ne zato shto ih ne volim nego zato shto ih volim.

vidi - da zivim u tim organizovanim amerikama, i ja bih, verovatno.

medjutim, kad se setim koliko dugo sam sama zelela da se odvojim (radeci na tome godinama iz petnih zila) i koliko kasno se to na kraju desilo - a ne bi se ni desilo da nije bilo slucajnog posla u Uzbekistanu (ovo se sad hvalim) - digla sam ruke od smisljanja unapred. ovo sada mi je za sada dovoljno :)
dobije lepe, čiste , poštene, srpske batine

omego, aj napisi post o ovome pa da dodjem da se svadjam sa tobom :)
Tehnika narodu:

i ti :))))
antioksidant antioksidant 20:36 11.01.2009

Re: Otključano?

zbog kirije, zaposlenja ... para i obichaja.

obicaji igraju sve manju ulogu u tome, a sto se tice para ... ne znam sta da ti kazem. tesko je klincu naci posao kojim bi pokrio bar polovinu troskova ali teze je ne traziti posao uopste...

dosta njih sedi i ceka da dodje. a ne znaju ni sta cekaju ni dokle bi ga cekali pre nego sto krenu da ga traze...
omega68 omega68 20:40 11.01.2009

Re: Otključano?

omego, aj napisi post o ovome pa da dodjem da se svadjam sa tobom :)

Ne mogu gledam Moj rođak sa sela
Unfuckable Unfuckable 20:49 11.01.2009

Re: Otključano?

to je ovde standardni postupak unf tako da nece biti nishta posebno. u srbiji je to tezhe izvesti. zbog kirije, zaposlenja ... para i obichaja.

naravno
običaji su, da dodam - pravo malo - čudo.
Još je Bregović The Omraženi govorio pre više od 25 godina kako ova zemlja uspešno fabrikuje - bogalje.
topcat topcat 21:45 11.01.2009

Re: Otključano?

marco_de.manccini
u srbiji je to tezhe izvesti. zbog kirije, zaposlenja ... para i obichaja.

Jos je teze izvesti ako zivis u glavnom gradu.
vishnja92 vishnja92 21:58 11.01.2009

Re: Otključano?

sad me topcat podsetila kako sam na faksu zavidela ljudima koji nisu iz bgda i koji su ziveli po iznajmljenim stanovima daleko od roditelja :)
sumnjam da je svima bilo bas nevidjenosuperdobro, al ja sam imala ns ekipu koja je u odnosu na mene - "odraslu" osobu urnisanu roditeljskim gundjanjem - zivela c a r s k i :)))

a skoro svakog vikenda su isli kuci, i onda je bilo telefonom "mama, stavi svinju u rernu" da bi posle pola sata i 2 piva to preslo u "mama, vadi svinju iz rerne" i tako nebrojeno mnogo puta.
mnogo im je bilo lepo (a i meni sa njima :))
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:11 11.01.2009

Re: Otključano?

sumnjam da je svima bilo bas nevidjenosuperdobro, al ja sam imala ns ekipu koja je u odnosu na mene - "odraslu" osobu urnisanu roditeljskim gundjanjem - zivela c a r s k i :)))

ja sam taj problem uglavnom reshavao tako shto sam, skoro bukvalno, zhiveo sa studentima koji su zhiveli sami ovo malo kontradiktorno zvuchi, ali razumeli ste me.

inache, kad smo kod ovakvih kontradikcija pogledajte post niccolo. ima dobra zavrzlama.
topcat topcat 22:17 11.01.2009

Re: Otključano?

vishnja92
kako sam na faksu zavidela ljudima koji nisu iz bgda i koji su ziveli po iznajmljenim stanovima daleko od roditelja :)

Eeee...to su te pikanterije. Ja sam bila u Zagrebu, a u Istru se putovalo autobusom svojih 6h (zimi, kad bi pao snijeg u gorskom kotaru i 12) tako da cak ni mi nismo isli tako cesto kuci. Ovi iz Dalmacije, recimo s Korcule, isli su doma jednom godisnje. Mame su busom slale pakete, pa su se zurke selile po stanovima kako je tko sto dobijao.
topcat topcat 22:17 11.01.2009

Re: Otključano?

sori. duplo, a nisam 2 put kliknula?
di je sad Unf da me brise????
vishnja92 vishnja92 22:17 11.01.2009

Re: Otključano?

ja sam taj problem uglavnom reshavao tako shto sam, skoro bukvalno, zhiveo sa studentima koji su zhiveli sami ovo malo kontradiktorno zvuchi, ali razumeli ste me.

pa i ja sam :)
omega68 omega68 22:17 11.01.2009

Re: Otključano?

ja bih ovde da se ne slozim sa omegom

Ma nema problema AO.
Ako te neko dira samo mi kaži - sad smo koalicija
reanimator reanimator 22:28 11.01.2009

Re: Otključano?

Čemu frka oko pandura, baba roga, bilo čega?? Mislim...kjlinci danas uredno cepaju Silent Hill već od treće godine...ne vidim šta uopšte može da ih uplaši?
margos margos 14:24 11.01.2009

Vishnjo,

Sva sreća ne znam na šta se odnosi tvoje upozorenje, pa ću ispoštovati tvoju želju nenamerno i bez ikakvih problema.:))) Volem ovu pesmu:) Hvala na podsećanju.
j.bre j.bre 14:50 11.01.2009

Visnjo,

sto bi ti rekla

samo da mahnem
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:22 11.01.2009

Re: Visnjo,

Mašem i ja!
vishnja92 vishnja92 15:09 11.01.2009

njanjo, Margita i j.bre

evo za vas

a vama i svima ostalima


ja sam malo u guzvanjcu, vidimo se kasnije :)
vishnja92 vishnja92 15:23 11.01.2009

Mileno,


i gde bre nalazis te blesave smajlice ?! :)))
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:28 11.01.2009

Re: Mileno,

Kad Admin otvori post, idemo opet da ga davimo da ih ubaci!
www.kolobok.us najbolje cice ima.

Alava Alava 17:59 11.01.2009

Moram priznati

da do sada u favoritima imam samo Maksin post o tome kako da ofarbamo nove poruke i rešimo kojekakve probleme....
E pa sada je i ova pesma, Višnja, među mojim favoritima...
Samo još kad bi znala kako je legla....

P.S. Ja ne znam čemu služi ono upozorenje, nisam bila tu, ali nemerem baš sve znati... malko mi i suvišno posle ovakve pesme.
vishnja92 vishnja92 18:03 11.01.2009

Re: Moram priznati

fala ti alava :)
a ono objasnjenje i nije za one koji ne znaju nego za one koji znaju....tako da - hvala ti jos jednom jer ne znas :)))
Alava Alava 18:10 11.01.2009

Re: Moram priznati

fala ti alava :)

ma nema na šta, stvarno...
pazi, pada mi na pamet da te, pored izbora venčanice (kreacije, boje, i takoto) angažujem i za neki prigodan govor, al' da bude ovako jak kao i ova pesma... može?
vishnja92 vishnja92 18:12 11.01.2009

Re: Moram priznati

moze :)))
al da dodju i drugari, oni me inspirisu :)
Alava Alava 18:16 11.01.2009

Re: Moram priznati

oni me inspirisu :)

a drugarice?!
ura za inspiraciju!!!
vishnja92 vishnja92 18:18 11.01.2009

Re: Moram priznati

izvini, nisam znala da si od rodno korektnih, al uvazavam :)))
i drugarice, naravno. meni to sve isto :)
Alava Alava 18:27 11.01.2009

Re: Moram priznati

vishnja92
izvini, nisam znala da si od rodno korektnih, al uvazavam :)))
i drugarice, naravno. meni to sve isto :)

ma jok bre, nego pomislila da su drugarice napravile pichvayz. al dobro...
vishnja92 vishnja92 18:36 11.01.2009

Re: Moram priznati

a jes.... slabo mi ide ta stvar sa multitaskingom danas :)))
tako je, tako je....pa sto se pravis da ne znas onda?
vishnja92 vishnja92 18:09 11.01.2009

ao,

pobedila sam :)))
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:49 11.01.2009

kao i obichno, ne secam se prave verzije

dushko radovic

chak i ako ne mozhete da budete drvo
budite pritka uz koju drvo raste.


naravno, ja razumem smisao malo shire, jer nam niko ne brani da budemo i drvece i pritke. uostalom, od chega se pritke prave?

ko ima tachnu verziju, neka stavi ako ga ne mrzi (sad ce alava da me ispegla za rod).
vishnja92 vishnja92 04:11 12.01.2009

sta je ovo sad?

svi spavate?!
a juce me naterali da otkljucam?

buuudjeeeenjeeeee!!!!! :)
j.bre j.bre 05:04 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

Dobro bre Vishnja, sta se deres?!

Evo iz kuhinje si me dovukla, oce rucak da mi zagori!



I sta ti radis budna u ovo doba, i pises nicimizazvane komentare?

Posle ce da bude Joj si ga meni, Supermode spasavaj!


topcat topcat 08:11 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

vishnja92

buuudjeeeenjeeeee!!!!! :)

Kud vec, nisam jos ni zaspala!
bauer. bauer. 08:46 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

Drugari, izvinite što kasnim, bio sam malo zauzet obavezama, a malo samim sobom.

Pozdrav j.bre.

i samo sam hteo da kažem, pre nego što zapalim na spavanje, deca ne smeju da se biju. bez obzira na povod.
vishnja92 vishnja92 09:28 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

deca ne smeju da se biju. bez obzira na povod.

da podvucem.
omega68 omega68 09:40 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

deca ne smeju da se biju. bez obzira na povod.da podvucem.

Dobro, a šta Vi radite kad posle 5,6 blagih, strpljivih objašnjenja,upozorenja oba supružnika da ostavi ili prekine sa nečim što je opasno po bezbednost( njegovu / njenu ), ne tretira majku i oca ni dve pare.
A kako posle može...?
Unfuckable Unfuckable 10:34 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

potpuno kapiram suštinu ovog pitanja svih pitanja, a kao pomoć - dozivam iz sećanja jedan mali "savet" koji je gordanac svojevremeno napisala negde (dakle, da ne ulazim u elaboraciju tipa : ako im pokažemo da se stvari rešavaju silom - uzeće to kao model ; batines su izraz nemoći, mada pre nekad - nestrpljenja roditelja ; etc)

Dakle, štivana gordanac je napisala da kada bilo kome padne na pamet da fizičkom silom "reši" stvar, prvo samo zmisli da ispred sebe ima - ne to malecko biće, nego osobu fizički veću od sebe, i da onda, shodno toj "taktičkoj predpostavci" krene u rešavanje problema.
Zvuči zanimljivo, znam
Često se nema vremena i živaca za takav način razmišljanja - znam i to

Ima još jedna - pakleno zanimljiva - misao jednog Lika o situaciji koju je imao sa svojim trogodišnjim Bajom - akutno gluvim na sve opomene - a koju sam skoro čuo, onako u prolazu :
"A, što bih ja sad morao da ga lemam...jeste - ne sluša, istina...kada ima toliko boljih načina da i ja njemu upropastim raspoloženje ..."

antioksidant antioksidant 11:09 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

da ostavi ili prekine sa nečim što je opasno po bezbednost(

ako ga izlemas samo ce nauciti da pazi da ga/je ne uhvatis a ne sta je opasno po njega/nju.
Unfuckable Unfuckable 11:28 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

kao što rekoh : majka svih pitanja, naročito kad uzme da gura ruke u struju

Kao začin, možda ima veze a možda i nema : sećam se da je moj psić - štene tada, ali to ne menja mnogo okolnosti - zatečen kako veselo glođe kabl od TVa utaknut u struju, nedostajalo je još samo malo....
Ćale je posle sredio kabl i na njega (vrh) nalepio malu nalepničicu - "Fuj, to !"
antioksidant antioksidant 11:32 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

Ćale je posle sredio kabl i na njega (vrh) nalepio malu nalepničicu - "Fuj, to !"


: )

eto resenja!
omega68 omega68 11:53 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

Često se nema vremena i živaca za takav način razmišljanja

a da imam ''živce ko konopce'' - već sam dokazao na blogu
aleksandarz92 aleksandarz92 11:54 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

naročito kad uzme da gura ruke u struju


Moja klinka imala oko 2 godine kad je prvi put krenula ka utičnici. Ja je sklonim, kažem da je opasno i pokažem joj. Stavim ja prst (naravno na plastiku, da neko ne pomisli da sam baš mlogo blesav), počnem da jaučem i odbacim se unazad. Sad ima 5 ipo godina i još nije pipnula ni utičnicu niti kabal koji je uključen u struju.

Plašila se i policije sve dok jednom nisam povezao policajca koji je stopirao, pa se sprijateljila s njim.
maksa83 maksa83 12:46 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

Moja klinka imala oko 2 godine kad je prvi put krenula ka utičnici. Ja je sklonim, kažem da je opasno i pokažem joj. Stavim ja prst (naravno na plastiku, da neko ne pomisli da sam baš mlogo blesav), počnem da jaučem i odbacim se unazad.

Dobra fora, nisam se setio toga.
Da se ispovedim.
Svestan sam da ću da popijem po glavi samo tako, ali evo šta sam ja uradio.
Dok je bio baš mali i beslovestan imali smo naravno one ... zapušače za štekere svuda, i kao malom mu je objašnjeno da je to opasno itd. itd. pa ih je još kad je prohodao bukvalno zaobilazio u širokom luku uz vrtenje glavom "ne tuja, ne tuja". Sad je malo poras'o i hoće da se zeza, tipa "tata hoću da diram struju", smeje se mangupski i gleda kako ću da reagujem. Objasnim mu da je to jako opasno (još uvek ne znam kako da adekvatno koncept smrti predstavim detetu od 3 godine, jebemliga, ne umem ni sebi baš najjasnije ; ) i da struja jako peče, ali vidim da ga to ne impresionira. Onda sam rasklopio jedan onaj el cheapo plastikaner upaljač (oni što nemaju kremen nego klik-klik) koji pali gas vrlo jakom varnicom. Dovoljno jakom da resetue komp ; ) i bude baš baš neprijatno kad te pecne, ali ne dovoljno jakom da napravi ikakvu štetu tipa opekotina i sl. Neprijatno, ali harmles. Kad smo sledeći put imali "tata hoću da diram struju", pitam ga: "hoćeš da vidiš kako pecne struja?". Kaže hoće. ; ) Dođi, 'vamo, daj prst - <klik>. To ti je struja. Kukao je jedno 10 sekundi, ali pupupu da ne ureknem štekerima ne prilazi.

Eto, sad me steljajte.

Lično, ubeđen sam da je ponekad, tj. dosta često puki strah - dobra stvar, pogotovo kad su u pitanju za decu apstraktne i neopipljive opasnosti.
Unfuckable Unfuckable 13:26 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

mene je keva tako odučila od "šutiranja" automobila koji prođu ulicom, dok mi stojimo na trotoaru (postojala je izvesna mogućnost da izgubim ravnotežu i odem pod točkove )
LM, posle mali milujun opomena kako je to opasno - a koje naravno nisu pomogle - kada je nailazio neki bus, samo me je iscimala u pravcu kolovoza (kunem se da sam u jednom momentu osetio lahor anđeoskih krilaca po obrazima, mada je to bio samo vazduh od busa koji je hujao mimo nas...) tako da mi ...na fuckin' pamet više nije palo da se junačim...
slično je izvela - opet posle milujun objašnjenja - u slučaju "balkon".
Zaključak ?
Empirija je čudo.
maksa83 maksa83 13:31 12.01.2009

Re: sta je ovo sad?

mene je keva tako odučila od "šutiranja" automobila koji prođu ulicom

Ali laaadno mogu da te zamislim. :)))))))
Zaključak ?
Empirija je čudo.

Hvala Unfuck, ispovedih se sa strahom pošto sam pomislio da zbog tog pristupa sa mnom nije baš sve kako treba.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana