Da, da, to sam ja .....breaking news Ms Milic i na NSPM **

Jelena Milić RSS / 09.01.2009. u 16:21

"Ako se sete ms Bobic na Dan Bezbednosti sete se - ako se ne sete nikom nista..."

 Bloger talicni, u komentarima na ovaj post

Beatrix Kiddo, 10/01/2009, 11:59Autor je napravio jednu krupnu grešku, koja tekst čini nelogičnim. ''Balkanskog špijuna'' su proganjali samoproklamovani domaći bezbednjaci,a čovek je bio sasvim nevin.

Тимотије , 09/01/2009, 15:59Можда је дотична госпођа на интернету изнеле истину. А иначе не верујем да је М.Бобић разумела Душана Ковачевића.

 Komentari sa Politke, na txt MBM

Breaking news, breaking news, breaking news, breaking news, breaking news, breaking news, breaking news....

 Ha, Ms Milic je konacno osvanula i na NSPM. Ms Milic koristi ovu priliku da se do imbecilnosti zahvali MBM na publicitetu.

Мирјана Бобић-Мојсиловић: Балкански шпијун

Jelena Milić: Ms Milić ljuta na Amere, Britance i B92 da se zna

Jebi bi* ga, htela sam o paljenju ruske zastave i spaljivanju Brusa Vilisa, htela sam  o tome kako DW izvestava o razlozima gasne krize, al morate me razumeti! Mislim, dobila sam tekst posvećen meni i mom pisanju na blogu! Konačno. ( Dobro, uvod je o meni, a posle sam foto robot, al to je to manje više, mojne ste sitničavi)  Dosta bre više da ja živim u blogovoskoj senci BS i Qvirije. Gde?  U Politici, Bujketovoj politici, u kolumni MBM! Bujke, to je "onaj naš u NINovim redovima".  Čestitke Ms Milić. Bio je jednom, pre 5-6-7 godina čitav tekst o meni u Književnim novinama, na par strana, molim lepo, sa sve karikaturom mene i moje sijamske mačke, za koju nisam  ni znala da javnost zna da je imam. Drug Kosta Čavoški  tad naoštiro pero. Drug Vlada Ilić mi tad rekao: " E pa postala si ozbiljan igrač", al to OB nije nikad- još shvatila. Posle me je Informativna služba komande treće armije predlagala za Nobelovu nagradu, bilo na prvoj strani u Danasu, i to je manje više to. Ostalo su moja pisanija, izjave i nastupi. Ali ne i u UN, hvala MBM do neba, evo mi utešne nagrade.  Ima me i u knjizi VBP ( da, da, to sam ja pokrivam širok dijapazon, od VBP do MBM)  i Co ono o novinaru Željku Cvijanoviću, za koga sam  uredno niti krijem pisala pro-Đinšićeva vlada, ali mahom dole kriminal i Koštunica kolumne, dok nisu stavili na naslovnu Natašu Mićić kako se transformiše u Miru Marković, pa sam to javno osudila u Klopci mislim i prestala da pišem za iste. Nanjušim nekad Antonića, al to je red dva, aluzija dve, ne više od toga. Ono jest Živkov me VIA BS privenčao za maljkovića, oglašavao se i PL, al nikad ceo tekst.

Šta da vam kažem, u vreme Gaze, gasa, koječega, ona o MENI! Obratite šta je MBM bitno iz celog teksta, šta je i kako prevela, pa mi posle recite da traćim vreme i novac na Kurir i Alo.

 PS Zahvaljujem se DD na dojavi, ne bih  ja sama nikad ni našla, dosta mi je što Antonića redovno čitam. U Bujketovoj Politici. Mada, ova je pisala i u Smajlovićkinoj politci, a ta je i do privatnih ručkova stizala, ja samo do Lava Bara. I posle mi recite da demode stajling  nije  siguran znak demodea i u pogledu na svet i Srbiju!

PPS ako slučajno sumnjate da ću nagovoriti sister, čim siđe sa planine, da mi napravi avatar sad ne ovakav koji vidite koji je takođe njeno delo ( i uopšte ne znam zašto joj je baš to palo napamet, ona sebe napravila ko Šakiru, brata Anu ko Žizel B, a ja ovako), nego neki sa Batom Stojkovićem, pa...onda me još ni vi ne poznajete dovoljno. Mada, mozda cu je naloziti da napravi tu sliku sa MBM, jadnica nije  skapirala Balkanskog spijuna kako treba, nije skapirala da je sebe nacrtala u Batinom liku.

* Ma jel onaj Stanković  u pravu, mislim, kako se piše jebi ga?

* prvi edit, dodat prvi  citat komentar u post na pocetku

** drugi edit , dodati komentari sa Politike

Погледи са стране
Мирјана Бобић-Мојсиловић

Балкански шпијун Bobic-mojsilovic1.jpg

Ових дана Интернетом кружи једна шокантна „исповест" неке овдашње жене, запослене у неком међународном фонду за надзор Србије, у којој се она хвали како је „тамо где треба" јавила како је стање у Србији далеко лошије него што су европски званичници приметили. И како су скромне похвале Србији у погледу њеног напретка „на атлантском путу" апсолутно претеране, па ће зато она, гневна блогерка и чуварка „атлантских вредности", кад се још нечега пикантног сети, све лепо јавити британском амбасадору.

Додајмо да се у поменутом „писму јавности" помињу ђутуре патријарх Павле, Владимир Путин, Косово, стање мањинских група, а све је зачињено псовкама. Ревноснијег плаћеног домаћег известиоца „страни фактор" није могао да нађе, тим пре што, како сама открива, осим што пише страним амбасадорима, она своје стране послодавце забавља и у једном бару преко пута америчке амбасаде.

Балкански шпијун више не мора да се крије. Напротив, то сада ради с поносом - испоставља се да је данас у ери флагрантне промоције „новог пута" највећа вредност „атлантска вредност", шта год то подразумевало, под условом да је Србија огађена са свих страна и у сваком погледу. „Атлантски патриотизам" тако се испоставља као вредност далеко испред свега осталог, штавише, „атлантски патриотизам" испоставља се као врхунац истине, правде, интелектуалног ангажмана и здраве памети, као морални узор који могу да разумеју само изузетни. Политичка изузетност савременог балканског шпијуна, међутим, не добацује даље од општих места сатанизације Србије, какву смо преживели деведесетих година. Комбинација енглеских израза и српских псовки заправо и јесте тачан опис покондиреног српског примитивца који је на услузи сваком странцу који стигне у Београд без обзира на то да ли је дошао да се напија на сплавовима или да „извиди ситуацију".

Памтим како је та врста услужне делатности била врло популарна деведесетих година, када су страним новинарима и ситним дипломатама, пристиглим у разваљену Србију, у разумевању „српског синдрома" здушно помагали београдски новинари, који су за бесплатну шницлу код „Вердија" и неколико десетина марака дневно били нека врста пословне пратње „доносиоцима демократије и европских стандарда". Художници истине са Си-Ен-Ена били су гладни. И још се нису наситили.

Српски комплекс ниже вредности према свему што стиже са Запада, без обзира на то да ли се ради о шушкавцима, фармеркама, музици, или политичким наредбама, промовисан је у овој земљи још од тренутка када је Тито рекао „историјско не" Стаљину. Тај комплекс се данас може видети на сваком коракуод потпуно неразумне употребе страних речи у свакодневном говору, па и у медијима, до спремности да се исмеје, понизи и оптужи све што се није испилило испод шињела мирољубиве „атлантске алтернативе".

Балкански шпијун данас је подигнут на много виши друштвени степеник, иако и даље воли бесплатну шницлу и пиће, И иако је и даље нека врста дворског забављача на вечерама у страним амбасадама, његова социјална позиција данас, када се Србија тетура на атлантском путу, далеко је боља, видљивија, и друштвено моћнија. Својим извештајима страним амбасадорима, он се данас јавно хвали, показујући у исто време ароганцију и супериорност, али и жељу да буде још више јавно награђен. Иако добија јавна признања, захвалнице и награде, некако би да се наметне као морални и интелектуални узор - то што тихо подригује од оноликих бесплатних ручкова зачињених маринадом са белим луком нека никога не завара. Балкански шпијун, који верује да се у Европу улази мрзећи све што је српско, бели лук проглашава француским зачином, а када псује чини то само да би га српски примитивци боље разумели.

Балкански шпијун некада се обраћао шапатом само својим страним послодавцима - данас се обраћа свима нама - чини то јавно, са осмехом на лицу, поносан што може да нам саопшти да је у густој магли српског атлантског пута он једини прави светионик.

До тренутка кад ће балкански шпијун узети васпитну палицу у своје руке дели нас само један корак. Нема збора да ће нас убедити да је то корак који нас приближава Атланту. Или Атлантиди? www.mirjanabm.com


М. Бобић-Мојсиловић [објављено: 09/01/2009]



Komentari (365)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 16:32 09.01.2009

e

razbila te
Jelena Milić Jelena Milić 16:34 09.01.2009

Re: e

gotovo je, više ne moram da maskiram ništa, brate napišem samo neki potpis ko ti i mungos tipa JM i slogan da Srbija bude 51 drzava i to je to
ivana23 ivana23 16:35 09.01.2009

Re: e

Procitala jos sinoc, al' nisam htela da sirim po blogu...
Jelena Milić Jelena Milić 16:37 09.01.2009

Re: e

ivana, ne, ne,
grešite, sve konstruktivne kritike, objektivne analize naših tekstova i rasprava na blogu po ostalim medijima ( sa daleko amnjim tiražom i čitanošću ) treba preneti i na blog! zašto da se samo vi veselite!
Unfuckable Unfuckable 16:38 09.01.2009

Re: e

tako je,
i mi malo da uživamo, pa makar i u pljuci

EDIT :
Pitanje, (u duhu Dnevnika 2) - anketa na ulici, slučajna prolaznica JM :
Poštovana, želimo da Vas upitamo - kako tumačite članak u najstarijem dnevnom listu, koji se objavljuje baš u ovom trenutku ?
ivana23 ivana23 16:38 09.01.2009

Re: e

Jelena Milić
ivana, ne, ne, grešite, sve konstruktivne kritike, objektivne analize naših tekstova i rasprava na blogu po ostalim medijima ( sa daleko amnjim tiražom i čitanošću ) treba preneti i na blog! zašto da se samo vi veselite!

Ko kaze da sam se veselila?
I zasto na vi?
Jelena Milić Jelena Milić 16:41 09.01.2009

Re: e

ma to ja kao formalno, ako slucajno MBM cita, da me ne kritikuje sto psujem

ja se vesilim, ona je pateticna.
noboole noboole 16:44 09.01.2009

Re: e

Samo, nije vas bas totalno nacrnila. Lepo kaze da psujete samo da bi vas primitivci razumeli. Eto. Inace veruje da ste fini i da ne znate da beli luk raste i u Srbiji. Takodje brine o vasim probavnim tegobama.
behemot123 behemot123 16:48 09.01.2009

Re: e

Jes malo pateticno, ali vrlo istinito.
Covek u belom Covek u belom 18:45 09.01.2009

Re: e

ivana23
Procitala jos sinoc, al' nisam htela da sirim po blogu...
Priznaj, nisi htela da reklamiras Milicku .
Time Bandit Time Bandit 22:15 09.01.2009

Re: e


ne sekiraj se Yelena i ms Bobic bi da stavi nato znacku na rever al joj niko ne nudi.

Cemu njena kritika zbog "opstih mesta" (velikodusno Ti ostavlja prostor za usavrsavanje i rad na detaljima) ili zbog snicle (skromnost je vrlina).
zeks92 zeks92 22:28 09.01.2009

Eh...

Ових дана Интернетом кружи једна шокантна „исповест" неке овдашње жене, запослене у неком међународном фонду за надзор Србије, у којој се она хвали како је „тамо где треба" јавила како је стање у Србији далеко лошије него што су европски званичници приметили. И како су скромне похвале Србији у погледу њеног напретка „на атлантском путу" апсолутно претеране, па ће зато она, гневна блогерка и чуварка „атлантских вредности", кад се још нечега пикантног сети, све лепо јавити британском амбасадору.

Додајмо да се у поменутом „писму јавности" помињу ђутуре патријарх Павле, Владимир Путин, Косово, стање мањинских група, а све је зачињено псовкама. Ревноснијег плаћеног домаћег известиоца „страни фактор" није могао да нађе, тим пре што, како сама открива, осим што пише страним амбасадорима, она своје стране послодавце забавља и у једном бару преко пута америчке амбасаде.


mnogo si lupetala
pa te nalupetala
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 22:34 09.01.2009

Re: Eh...

vec mi dosadilo da pisem, al me moja komsika koja nema nalog zamolila da iznesem njeno misljenje o jeleni kao drukari. naime komsika, inace neki mudrac politickih nauka s diplomam stecenim negde na nekom zapadnom univerzitetu, kaze:

reci jeleni da ne druka dovoljno. uzasno je umerena i to me malo nervira. istina boli ali bez dijagnoze nema lecenja.

eto. a mene ako se na dan komsiluka sete, sete
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:44 09.01.2009

Re: Eh...

inace neki mudrac politickih nauka s diplomam stecenim negde na nekom zapadnom univerzitetu, kaze:

reci jeleni da ne druka dovoljno


eh, kad se vec hvalimo i krijemo iza neprikosnovenih izvora mudrosti, imam i ja komshinicu. mudrac i ona. ne znam odakle joj je diploma, ali daje diplome drugima na nekom zapadnom univerzitetu.

kazhe mi da niko ne druka kao jelena.
maksa83 maksa83 00:54 10.01.2009

Re: e

Samo, nije vas bas totalno nacrnila. Lepo kaze da psujete samo da bi vas primitivci razumeli.

Istina. Ja odlučujem da li ću da čitam blog Mis J. tako što prvo potražim reč "Hulio" (što avtamacki otvara prostor za komentar), a ako ne nađem to onda neke iz osnovnog skupa ružnih reči. Ako nađem, čitam dalje, ako ne nađem, čitam sutra. Život se od prošlog bloga iskomplikovao pošto sad moram skup reči za pretragu da proširim i sa rečju "Džej".

P.S. Autorka ovog bloga će, nadam se, shvatiti ovo gore na pravi način.
P.P.S. Glede MBM, kakva zemlja takva joj i Erika Jong, s tim da bih rekao da je prava Erika Jong imala daleko manje pretenzija od ove. Zato je valjda i - prava.
Jelena Milić Jelena Milić 16:39 10.01.2009

komsiluku stankovicu reci

"reci jeleni da ne druka dovoljno. uzasno je umerena i to me malo nervira. istina boli ali bez dijagnoze nema lecenja. "

da cu da je uramim

levitan levitan 16:44 09.01.2009

Književno veče

Moram da priznam da se slažem sa MBM u vezi sa upotrebom stranih reči, jer mi treba dosta napora da pročitam većinu tekstova koju JM napiše- što zbog nepotrebnog ubacivanja engleskog, što zbog katastrofalne situacije sa interpunkcijom-računam da ih piše na brzinu.
Ipak, probajte da nazovete sekretaricu MBM i da ugovorite jedno njeno književno veče- cenu će vam saopštiti isključivo u evrima. Čudno da neko ko toliko ljubi Srbiju , nastupajući pred njenim građanima, u Srbiji, dakle, cenu gostovanja ističe u evro(atlantskoj) valuti.
Jelena Milić Jelena Milić 16:46 09.01.2009

Re: Književno veče

molim lepo da se primeti da se ms milic trudi da koristi cc, ss, i ostala slova tog tipa makar u postovima ako ne posle i u komentarima
Jelena Milić Jelena Milić 18:43 09.01.2009

Re: Književno veče

znate sta, mozda neki kurs domace knjizevnosti za doticnu da se organizuje

ako sam ja balkanskog spijuna dobro razumela, ona je ovim tekstom sebi napravila portret BS a ne meni
Covek u belom Covek u belom 18:47 09.01.2009

Re: Književno veče

levitan
Čudno da neko ko toliko ljubi Srbiju , nastupajući pred njenim građanima, u Srbiji, dakle, cenu gostovanja ističe u evro(atlantskoj) valuti.
Samo se ti segaci, a kad evro predje 100 dindzi cu da te pitam.
jesen92 jesen92 22:21 09.01.2009

Re: Književno veče

Балкански шпијун некада се обраћао шапатом само својим страним послодавцима - данас се обраћа свима нама - чини то јавно, са осмехом на лицу, поносан што може да нам саопшти да је у густој магли српског атлантског пута он једини прави светионик.
....ona kao da je malo vise popila na nekoj od njenih "vecera" ,onako usput, dok kuva..gledala sam balkanskog spijuna milion puta + citala i nisam skontala da ON saradjuje sa spoljnim neprijateljima, naprotiv, ON ganja one koji su mu sumnjivi da rade takve rabote.....taman sam pomislila da sam glupa kad videh da si i ti na isti nacin shvatila dramu..
ako sam ja balkanskog spijuna dobro razumela, ona je ovim tekstom sebi napravila portret BS a ne meni
tigrks tigrks 13:13 10.01.2009

Re: Književno veče

molim lepo da se primeti da se ms milic trudi da koristi cc, ss, i ostala slova tog tipa makar u postovima ako ne posle i u komentarima

Baš lepo. Upravo podvlačenjem ovih cc, ss i ostalih slova ti pokazuješ svoj stav prema svom (maternjem?) jeziku. Muklo e, znaš da pronađeš. Tvoj poliglotski potencijal je izrazit, i to je veoma pohvalno. Naravno, to ti ne daje za pravo da pljuješ po mom jeziku.
Jelena Milić Jelena Milić 16:27 10.01.2009

Re: Književno veče

"Naravno, to ti ne daje za pravo da pljuješ po mom jeziku."

sa koje si ti planete leba ti
cnesko cnesko 19:03 10.01.2009

Re: Književno veče

jesen92
Балкански шпијун некада се обраћао шапатом само својим страним послодавцима - данас се обраћа свима нама - чини то јавно, са осмехом на лицу, поносан што може да нам саопшти да је у густој магли српског атлантског пута он једини прави светионик.
....ona kao da je malo vise popila na nekoj od njenih "vecera" ,onako usput, dok kuva..gledala sam balkanskog spijuna milion puta + citala i nisam skontala da ON saradjuje sa spoljnim neprijateljima, naprotiv, ON ganja one koji su mu sumnjivi da rade takve rabote.....taman sam pomislila da sam glupa kad videh da si i ti na isti nacin shvatila dramu..
ako sam ja balkanskog spijuna dobro razumela, ona je ovim tekstom sebi napravila portret BS a ne meni

Ma vidim ja da ovde svako shvata "Balkanski spijun" (film) i tumaci kako hoce i odgovara mu.
Evo moje tumacenje:
1. Film Balkanski spijun je za mene u prvom redu znacajan (i koristim ga) izjavom "...ajde priznaj pa ce ti Dura oprostiti sto te je tukao...". Ne bih da umanjujem znacaj ostatka filma ali ovo je meni gnijalna i potpuno originalna recenica (u slobodnoj interpretaciji posto se bas ne sjecam originalne verzije). Ostatak je po meni vise manje "obradivan" i na drugim mjestima (u i izvan zemlje).
2. U filmu postoji samo jedan spijun i taj NIJE Batina uloga vec "onaj drugi" jadnicak kojeg Bata sa familijom spijunijra i tjera da prizna.
3. Bata je simbol jednog ideoloski zatucane osobe koja umislja da je nesto daleko vise i znacajnije nego sto jeste, a videci neprijatelje i izdajnike (u ovom slucaju) zemlje, ideje, pravog puta (ko je rekao Druga Srbija) i ideoloske cistoce.

Sad nazad na Mojsilovicev tekst kao i Milickinih komentera i tekstova:
Ja shvatam njenu upotrebu (po meni ne bas ispravnu jer to zove balkanskim spijunom) Balkanskog spijuna i njegovom otjelotvorenju u Milickoj u sledecem: Milicka u njenom tekstu otjelotvoruje Batinu ulogu (sasvim ispravno po meni). Osoba koja se (ne)pozvano nudi da "spijunira" svoju zemlju, partije, politicare, politikologe itd na razlicitim mjestima i gdje treba (to ni ne krije samo to bas ne shvata na isti nacin). Prema nekim izvorima je i placena da to radi odnosno prima pare od nekih neprofitabilnih organizacija cije finansiranje pokrivaju razlicite organizacije iz inostranstva (ovo je nazak udarac priznajem ali rado koristim priliku da ga proslijedim onima koji se na taj nacin prehranjuju).
Sada Bata samo vrsi svoju duznost dok (iskreno vjerujuci u to i eventualno ocekujuci medalju za Dan bezbjednosti) se ovdije ocekuje nesto daleko vise (i vjerojatnije). Pored toga Milicka je sama navela da je pisala propagandne tekstove (pro Vlada kontra Kostunica, a tek pro Ceda/LDP - ko bar povrsno prati njen dosadasnji "rad" moze lako da vidi kontinuitet) sto je cini neuporedivu sa Batinom ulogom (on je ubijden da je objektivan dok je Milicka svjesna svoje neobjektivnosti). Zbog gore navedenog mislim da analogija ne stoji, a ne zbog pogresnog tumacenja filma i likova u filmu. Moje pitanje je ko sada "bukvalno" shvata i tumaci film, a ko to radi u njegovom duhu (ko je pomislio na Dejtonski sporazum) pa makar ga i milijardu puta gledao/gledala.

I da, za nekog ko ne cita druge (osim Antonica podrazumijevano jako nevoljno ali mora se - sto da se citaju drugi i cuju drugacija misljenja kad znamo da mi imamo manopol na istinu, moral, ideolosku cistotu ... - ali duznost zove treba imati neprijatelje svijetle buducnosti na oku i u pravom trenutku izvijestiti tamo gdje treba pa da se kasnije bolje sjete za Dan ... recimo ulaska u NATO, kad je mogo Solana sto ne bih i ja) mnogo prasine se diglo oko tih drugih. E imam ja tako jednog "prijatelja" koji je ... (ovde opisati "problem", e sad se taj moj "prijatelj" interesuje kako/sta u vezi toga. E javili meni prijatelji za Mojsilovicku, ali ne bi ja inace jer je ne citam tu je(a)dnu ...
Ogledalce, ogledalce ...
Tibor Jóna Tibor Jóna 16:50 09.01.2009

mbm

ono sto mbm izgleda ne kapira je da, za razliku od tebe koja eventualno "sluzis" amerikancima - dakle svetskoj supersili, predvodniku slobodnog sveta, lideru u razvoju nauke, medicine etc. etc. ona na isti nacin eventualno "sluzi" lokalnoj, ono krimos li je - satrap li je, ekipi chubursko drocolskih djilkosa i njihovom projektu hipnotizovanja srbije u cilju sto uspesnijeg ekonomskog cherupanja po principu "ceo zivot nisam im`o, al` sam sad na vlasti"

ljudi koji su "sluzili" americi na nacin na koji mbm pretpostavlja da joj ti "sluzis" su rusili berlinski zid, izvlacili disidente iza gvozdene zavese, rusili kojekakve tiranske rezime, dochim su ljudi poput MBM koji su sluzili raznoraznim lokalnim gubernator-wannabesima, uglavnom bili samo leni von riefenstahl za one sa jeftinijim kartama, cetvrta galerija, 2 red, iza! ....

na kraju, ima neke satisfakcije kada pricas za baraka obamu i nekog posebne jadnosti i bedastoce kad pises za ljiljanu smajlovic!
Jelena Milić Jelena Milić 16:52 09.01.2009

Re: mbm

sta reci tibore, ni ja ne bih bolje,
in god we trust
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:03 09.01.2009

Re: mbm

tibor: dakle svetskoj supersili, predvodniku slobodnog sveta, lideru u razvoju nauke, medicine etc. etc ... rusili berlinski zid, izvlacili disidente iza gvozdene zavese, rusili kojekakve tiranske rezime,

behemot123: Jes malo pateticno, ali vrlo istinito.
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:17 09.01.2009

Re: mbm

Tibor Jona
...ono sto mbm izgleda ne kapira je da


Kako imaš srca, Tibore, da budeš grub prema izuzetno lepoj dami - kao da nisi primetio da JM i sliku njenu stavila!
Prema lepima treba biti nežniji, čak i kada im pridikuješ...

A koliko znam, MBM je punoletna i odgovara za svoje akcije. Siguran sam da joj ništa nije slučajno izletelo, he, he, he...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 17:28 09.01.2009

Re: mbm

ekipi chubursko drocolskih djilkosa


Nemoj da mi ovu MBM stavljate u red chuburskih djilkosa. Ona nije od nase chuburske fele, mada, Chavovski (moram da stavim ch da bi me razumeli jer mi je tastatura ovakvakakvajebasmijedobraiodgovarami), zivi na Chuburi.
Jelena Milić Jelena Milić 17:30 09.01.2009

Re: mbm

"A koliko znam, MBM je punoletna i odgovara za svoje akcije. Siguran sam da joj ništa nije slučajno izletelo, he, he, he...Ć

to se i ja nadam!

ps "запослене у неком међународном фонду за надзор Србије"
ovaj deo najvolem
Spiridon Spiridon 18:26 09.01.2009

Re: mbm

na kraju, ima neke satisfakcije kada pricas za baraka obamu


da ali Milicka se palila i podrzavala Hilari u vreme kada su se lomila koplja izmedju nje i Obame, tako da bih ja ovde napravio malu ispravku:


"na kraju, ima neke satisfakcije kada pricas za Hilari i nekog posebne jadnosti i bedastoce kad pises za ljiljanu smajlovic!"
Jelena Milić Jelena Milić 18:36 09.01.2009

to spiri

molim da se zabelzi tamo gde treba, i to u periodu kad je ceo blog bio tipa obama rules a hilari je nista,dno, Ms Milic pokusala objasniti da se ne raduju pre vreman, etc,etc

kad ono Hilari dobi Dep of State

ali ne, drugi se briefing books pisu za nju, kazu mi, ovaj, jebi ga da se hvalim, ide direktno njemu
zlatozubi zlatozubi 18:37 09.01.2009

Re: mbm

amerikancima - dakle svetskoj supersili, predvodniku slobodnog sveta, lideru u razvoju nauke, medicine etc. etc.



zakuni se da stvarno mis'is da su ameri a ne novac svetska super..... , predvodnik......., lider....., etc....???
Covek u belom Covek u belom 18:50 09.01.2009

Re: mbm

Tibor Jóna
ono sto mbm izgleda ne kapira je da, za razliku od tebe koja eventualno "sluzis" amerikancima - dakle svetskoj supersili, predvodniku slobodnog sveta, lideru u razvoju nauke, medicine etc. etc.
Je li Jelo, jel to tebe Tibor malo zaj....a?
ivana23 ivana23 18:54 09.01.2009

Re: mbm

"...i bedastoce kad pises za ljiljanu smajlovic!"

Nema vise Smajlovicke... dodje Bujosevic, a kolumnisti ostadose isti.


Jelena Milić Jelena Milić 18:58 09.01.2009

Re: mbm

od prvog vagona, ako znas onaj vic o lali
adam weisphaut adam weisphaut 19:00 09.01.2009

Re: mbm

Nema vise Smajlovicke... dodje Bujosevic, a kolumnisti ostadose ist

"Lični diskontinutet a kontinutet politike" ili Politike.
Tibor Jóna Tibor Jóna 19:10 09.01.2009

Re: mbm

zlatozubi
amerikancima - dakle svetskoj supersili, predvodniku slobodnog sveta, lideru u razvoju nauke, medicine etc. etc.



zakuni se da stvarno mis'is da su ameri a ne novac svetska super..... , predvodnik......., lider....., etc....???


sto volim vas koji ste spoznali Istinu, a i dalje ste tu gde jeste....
Željka Buturović Željka Buturović 19:41 09.01.2009

Re: mbm

ono sto mbm izgleda ne kapira je da, za razliku od tebe koja eventualno "sluzis" amerikancima - dakle svetskoj supersili, predvodniku slobodnog sveta, lideru u razvoju nauke, medicine etc. etc. ona na isti nacin eventualno "sluzi" lokalnoj, ono krimos li je - satrap li je, ekipi chubursko drocolskih djilkosa...

razlika je u tome sto taj predvodnik slobodnog sveta u ovom kontekstu predstavlja stranu drzavu koja ima svoje interese i za cije sprovodjenje moze da koristi silu, izmedju ostalog i nad srbijom, a dorcolski djilkosi (ko god da je to) su valjda neka privatna grupa u okviru srbije koji takvu silu nemaju. i u americi se pravi razlika izmedju onih amerikanca koji "sluze" npr. vladu gruzije i onih koji "sluze" lokalne poslodavce ili urednike novina. zapravo, takve stvari i jesu jedan od mnogih razloga zasto je amerika lider slobodnog sveta, kao sto ste lepo primetili.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:45 09.01.2009

Re: mbm

Tibor Jóna Tibor Jóna 19:45 09.01.2009

Re: mbm

Željka Buturović
[i]

razlika je u tome sto taj predvodnik slobodnog sveta predstavlja stranu drzavu koja ima svoje interese i za cije sprovodjenje moze da koristi silu, izmedju ostalog i nad srbijom, a dorcolski djilkosi (ko god da je to) su valjda neka privatna grupa u okviru srbije koji takvu silu nemaju. i u americi se pravi razlika izmedju onih amerikanca koji "sluze" npr. vladu gruzije i onih koji "sluze" lokalne poslodavce ili urednike novina. zapravo, takve stvari i jesu jedan od mnogih razloga zasto je amerika lider slobodnog sveta, kao sto ste lepo primetili.


volim i ja platona. ali mi je istina draza.
a vama ako se sluzi shibicarima i ako ste zainteresovani da im omogucavate marifetluke e samo jer su domaci, a vi samo izvolite. niko vam ne brani.

ja bih pre sluzio onom sto percipiram kao istinu i dobro.
milosib92 milosib92 20:00 09.01.2009

Re: mbm

Tibor Jóna

ja bih pre sluzio onom sto percipiram kao istinu i dobro.

Reče Dimitrije Ljotić i stavi se u Hitlerovu službu.
Željka Buturović Željka Buturović 20:00 09.01.2009

Re: mbm

a vama ako se sluzi shibicarima i ako ste zainteresovani da im omogucavate marifetluke e samo jer su domaci, a vi samo izvolite. niko vam ne brani.

nemam pojma o kakvom sluzenju i marifetlucima uopste pricate, ali, kao sto sam pokusala da vam objasnim, u americi se pravi razlika izmedju "sluzenja" stranoj i domacoj vladi. mislila sam da vi ameriku smatrate liderom slobodnog sveta? ili je zapravo srbija taj lider?

ja bih pre sluzio onom sto percipiram kao istinu i dobro.

i hitler je verovatno sluzio onom sto je on percipirao kao "istinito i dobro", tako da je ovo prilicno beskorisan princip.

Tibor Jóna Tibor Jóna 20:12 09.01.2009

Re: mbm

milosib92
Tibor Jóna

ja bih pre sluzio onom sto percipiram kao istinu i dobro.

Reče Dimitrije Ljotić i stavi se u Hitlerovu službu.


i eto...
Sofroniye Sofroniye 20:18 09.01.2009

Re: mbm

Tibor Jóna
ono sto mbm izgleda ne kapira je da, za razliku od tebe koja eventualno "sluzis" amerikancima - dakle svetskoj supersili, predvodniku slobodnog sveta, lideru u razvoju nauke, medicine etc. etc. ona na isti nacin eventualno "sluzi" lokalnoj, ono krimos li je - satrap li je, ekipi chubursko drocolskih djilkosa i njihovom projektu hipnotizovanja srbije u cilju sto uspesnijeg ekonomskog cherupanja po principu "ceo zivot nisam im`o, al` sam sad na vlasti"

ljudi koji su "sluzili" americi na nacin na koji mbm pretpostavlja da joj ti "sluzis" su rusili berlinski zid, izvlacili disidente iza gvozdene zavese, rusili kojekakve tiranske rezime, dochim su ljudi poput MBM koji su sluzili raznoraznim lokalnim gubernator-wannabesima, uglavnom bili samo leni von riefenstahl za one sa jeftinijim kartama, cetvrta galerija, 2 red, iza! ....

na kraju, ima neke satisfakcije kada pricas za baraka obamu i nekog posebne jadnosti i bedastoce kad pises za ljiljanu smajlovic!


Istina ali su ljudi koji su "sluzili" Americi su takodje prodavali resurse u bescenje i/ili uzimali kredite po nepovoljnim uslovima od IMF-a. Referenci za to ima dosta, npr. film "Life and Debt" i izjave (mislim da je bivsi) ministra finansija Jamajke, ili "Confessions of an Economic Hit Man" . Prema tome hajde da vidimo sta je cena ulaska u EU, NATO itd. a sta je dobitak. Da vidimo koliko je GDP Rumunije, Bugarske, Poljske skocio od ulaska u EU i koliko ih je kostalo to sto su usli.
Tibor Jóna Tibor Jóna 20:18 09.01.2009

Re: mbm

i hitler je verovatno sluzio onom sto je on percipirao kao "istinito i dobro", tako da je ovo prilicno beskorisan princip.


otkidam na provincijalizam ! ali otkidam...
milosib92 milosib92 20:20 09.01.2009

Re: mbm

Tibor Jóna

.i eto...

Pa ništa. I tada i sada je službeniku bilo bitno da se javno pohvali i druge uverava da je to nešto normalno. Pitam se, pitam se, šta li je to što ga nagoni na tu vrstu javnog obraćanja?
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 20:24 09.01.2009

Re: mbm

i eto... opet neko ovde ispao povrsan. jebiga.
zlatozubi zlatozubi 20:29 09.01.2009

Re: mbm

Tibor Jóna
zlatozubi
amerikancima - dakle svetskoj supersili, predvodniku slobodnog sveta, lideru u razvoju nauke, medicine etc. etc.



zakuni se da stvarno mis'is da su ameri a ne novac svetska super..... , predvodnik......., lider....., etc....???


sto volim vas koji ste spoznali Istinu, a i dalje ste tu gde jeste....




a gdje smo TU gdje jesmo?
tyson tyson 20:41 09.01.2009

Re: mbm

Jelena Milić
in god we trust
In gold we trust



milosib92 milosib92 20:51 09.01.2009

Re: mbm

Sofroniye

Prema tome hajde da vidimo sta je cena ulaska u EU, NATO itd. a sta je dobitak. Da vidimo koliko je GDP Rumunije, Bugarske, Poljske skocio od ulaska u EU i koliko ih je kostalo to sto su usli.

nsarski nsarski 22:36 09.01.2009

Re: mbm

Jelena Pavlović
ekipi chubursko drocolskih djilkosa


Nemoj da mi ovu MBM stavljate u red chuburskih djilkosa. Ona nije od nase chuburske fele, mada, Chavovski (moram da stavim ch da bi me razumeli jer mi je tastatura ovakvakakvajebasmijedobraiodgovarami), zivi na Chuburi.

Neko ko tako pausalno i prostacki vredja Cuburce i Dorcolce svakako je potekao iz finog komsiluka.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:36 09.01.2009

Re: mbm

Cub
Je li Jelo, jel to tebe Tibor malo zaj....a?


Hehe nezgodan ovaj Tibor - ne zna covek dal' se slihta il' zaj...a ... i kome vise, dal' Jeli ... il' Americi Trebalo bi i njemu pruziti priliku da sluzi predvodniku slobodnog sveta i sveopstem dobrocinitelju ... po mogucstvu u Abu Graibu ... il' Guantanamu ...
sybil sybil 07:33 10.01.2009

Re: mbm

Željka Buturović
a vama ako se sluzi shibicarima i ako ste zainteresovani da im omogucavate marifetluke e samo jer su domaci, a vi samo izvolite. niko vam ne brani.nemam pojma o kakvom sluzenju i marifetlucima uopste pricate, ali, kao sto sam pokusala da vam objasnim, u americi se pravi razlika izmedju "sluzenja" stranoj i domacoj vladi. mislila sam da vi ameriku smatrate liderom slobodnog sveta? ili je zapravo srbija taj lider?ja bih pre sluzio onom sto percipiram kao istinu i dobro.i hitler je verovatno sluzio onom sto je on percipirao kao "istinito i dobro", tako da je ovo prilicno beskorisan princip.

radi se o tome da mbm od 2000. pa nadalje potura relativizme tipa-sta se promenilo od 5. oktobra? nista u sustini samo sto se misljenje sada trazi iz state departmenta. i kome relativizam tog tipa da je state department=porodica ide u prilog? onima koji izjavljuju po svojim "slobodnim televizijama" da je westsern puppet dobio sta je zasluzio. da li razumete svu monstruoznost onih koji su 90-te "prezivljavali" tako sto su dobijali paprene honorare pisuci clanke za rezim zbog toga sto "cerka mora da ima haljinu na cvetove". dobro, ali nemojte da mi se mbm predstavlja kao moralna gromada (na cvetove).
od intelektualca vaseg ranga zeljka ja bih ocekivala da recimo prevodite knjigu "Metafizicki klub-ideje koje su oblikovale USA"za Politiku i tako doprinesete razbijanju ukorenjenog antiamerikanizma koji je cista posledice neznanja i RTS hipnoze. umesto toga vi sa mbm udarate u iste talambase. da vam nisu mozda obecali katedru?
Blade Runner Blade Runner 14:58 10.01.2009

Re: mbm

dakle svetskoj supersili, predvodniku slobodnog sveta, lideru u razvoju nauke, medicine etc. etc.

Ciji je prvi i najbolji covek zadnjih 8 godina bio W!!
Tibor Jóna Tibor Jóna 15:49 10.01.2009

Re: mbm

Blade Runner
dakle svetskoj supersili, predvodniku slobodnog sveta, lideru u razvoju nauke, medicine etc. etc.

Ciji je prvi i najbolji covek zadnjih 8 godina bio W!!


pa kad je milosevic umro.
Blade Runner Blade Runner 15:55 10.01.2009

Re: mbm

pa kad je milosevic umro.

ali kasno ...
Ne brini. W nece tako brzo. Americka medicina je najbolja na svetu.
Jelena Milić Jelena Milić 16:34 10.01.2009

to ZB

oh zeljka,
mislila sam da vi bar mozete bolje

ok ako sa vas nabola za Politiku, pa vas zabolelo,
al ovo o "sluzenju" vam ne sluzi na cast

jeste nekad culi za NGOs, analitiku, javno iznosenje stavova i procena?

to AI, HRW i neki drugi ne rade, ni jedan thinka tank ili NGO u SAD nema losu rec ili sugestiju kako dalje, sta treba...

znate, to sto imaju silu, ne znaci da ne primenjuju i soft power


da, sluzim i tako sto mislim da se haradinaj treba ponovo uapsiti i jos par stvari,eventulano naci neki pol kompromis oko mladica da srbija ne stagnira

ma strasno

znate sta, mislila sam da vi imate malo moderniju viziju sveta od MBM ali sam pogresila

PS a da mozda procitate prvo sta sam u postu koji je okinuo MBM napisala

nemojte odmah toliko da licite na Politiku



Željka Buturović Željka Buturović 18:36 10.01.2009

Re: to ZB

ok ako sa vas nabola za Politiku, pa vas zabolelo...

ne znam odakle vam ideja da ste me vi za nesto "naboli" buduci da se vama nigde nisam obratila, niti sam komentarisala vas tekst (ni ovaj ni prethodni) niti tekst mirjane bobic (inace o svim tim tekstovima imam prilicno lose misljenje, iz razlicitih razloga koje me mrzi da razglabam i zbog cega nisam ni ucestvovala u ostatku diskusije).

javila sam samo da iznesem primedbu na tvrdjenje da je raditi za stranu vladu isto sto i raditi za lokalne novine ukazivanjem da se u SAD itekako obraca paznja na razlike izmedju te dve stvari (npr. kad se letos otkrilo da je mccain-ov savetnik randy scheunemann strani agent dikla se velika dreka - i to i na levici i na desnici - glede toga da li on radi u interesu SAD ili u interesu gruzije).
cnesko cnesko 19:21 10.01.2009

Re: mbm

Jelena Pavlović
ekipi chubursko drocolskih djilkosa


Nemoj da mi ovu MBM stavljate u red chuburskih djilkosa. Ona nije od nase chuburske fele, mada, Chavovski (moram da stavim ch da bi me razumeli jer mi je tastatura ovakvakakvajebasmijedobraiodgovarami), zivi na Chuburi.


Ajde Jelena dosta vise vadenja na tastaturu. To ni ш/š (na mojoj tastaturi tu stoji å) nema veze sa tastaturom (vidis kako fino ide kod mene kad se hoce) vec sa konfiguracijom u operativnom sistemu i neznanjem kombinovanom sa lijenoscu i komformizmom (treba se sjetiti gdje koje slovo stoji ali nije ni to tesko sa aktiviranom ekranskom tastaturom). Sve u svemu konfiguracija u Windowsu 1 minut, promjena izmedu razlicitih jezickih tabela = istovremeni pritisak na 2 tastera i pogadanje gdje koje slovo stoji = max 10 sekundi dok se ne izvjezba.
Tibor Jóna Tibor Jóna 01:08 11.01.2009

Re: to ZB

javila sam samo da iznesem primedbu na tvrdjenje da je raditi za stranu vladu isto sto i raditi za lokalne novine


nije isto gospodjo buturovic! nikako nije isto!

bolje je!

od pisanja za "Politiku" i davanja medijske logistike ovakvoj vlastii njenoj ovakvoj politici (spoljnoj i unutrasnjoj) "raditi" za stranu vladu - na nacin na koji je Milic Jelena "radila" u ovom odredjenom slucaju - je ne samo kvalitativno bolje nego i kud i kamo moralnije, moralnije od recimo nachina na koji se trenutnoj politickoj garnituri udvara i nudi MBM sve denuncirajuci i ad hominem napadajuci zenu koja je na kraju krajeva iznosila svoje misljenje !

izvinite , ali novine koje smatraju da je ljubav spram shnitzli argument u prilog bilo chemu (osim potpunoj bedastoci autora) su u ogromnom uredjivackom problemu i u ozbiljnom sukobu sa konceptima kao sto su odgovornost i nepristrasnost/

ja razumem MBM, sinekurice dobishe i mnogo gori od nje, nervoza drma, stvari postaju neizvesne, sherpice i dzezve se ne prodaju kao nekad, drma SEKA.... treba jache udariti na neprijatelje Iskonskog....



od rada na
Željka Buturović Željka Buturović 02:40 11.01.2009

cilj (ne)opravdava sredstvo

bolje je od pisanja za "Politiku" i davanja medijske logistike ovakvoj vlastii njenoj ovakvoj politici (spoljnoj i unutrasnjoj) "raditi" za stranu vladu...

to je zato sto vi ocigledno smatrate da za ljude razlicitih politickih uverenja treba da vaze razlicita pravila. pa ako je neko vas politicki istomisljenik onda je ok ako svoju politiku sprovodi preko zapadnih vlada zaobilazeci demokratsku proceduru. a ako nije, onda je problematicno i to sto pise jednu od desetina kolumni u novinama koje navodno niko ne cita.

s druge strane, da jelena milic pise za "politiku" a da se mirjana bobic sastaje sa ruskim diplomatama i od njih trazi da od srbije, ne znam, zahtevaju da ne preda mladica ili da pozuri sa izgradnjom gasovoda, moji komentari bi bili isti. kao, verujem, i vecine ljudi koji su malo bolje upuceni u to kako stvari funkcionisu u drzavama kojima se divite.

Tibor Jóna Tibor Jóna 11:14 11.01.2009

Re: cilj (ne)opravdava sredstvo

Željka Buturović
[i]
to je zato sto vi ocigledno smatrate da za ljude razlicitih politickih uverenja treba da vaze razlicita pravila. pa ako je neko vas politicki istomisljenik onda je ok ako svoju politiku sprovodi preko zapadnih vlada zaobilazeci demokratsku proceduru. a ako nije, onda je problematicno i to sto pise jednu od desetina kolumni u novinama koje navodno niko ne cita.

s druge strane, da jelena milic pise za "politiku" a da se mirjana bobic sastaje sa ruskim diplomatama i od njih trazi da od srbije, ne znam, zahtevaju da ne preda mladica ili da pozuri sa izgradnjom gasovoda, moji komentari bi bili isti. kao, verujem, i vecine ljudi koji su malo bolje upuceni u to kako stvari funkcionisu u drzavama kojima se divite.


MBM ima politicka uverenja? stvarno? ako ih i ima sto ih ne pokaze? iz onog teksta se vidi samo da ima misljenje o shnitzlama i gomilu ad hominem bljuvotina. nisam ja tu primetio da Milicku napada sa pozicija istorijskog dijalekticizma ili pozicija srpskog nacionalizma ili bilo kakvih drugih do autoponudjachkih pozicija.
eventualno vegetarijanskih, posto vidim da su joj te snitzle bas zasmetale.

nazalost, to sto vi pretpostavljate da bi MBM pricala ruskom ambasadoru je nasa trenutna drzavna politika, koja nas udaljava od Evrope, humanistickog zapada i gura u okvire korupcijom i drzavnim kriminalom sponzorisane rusije bivsih KGBovaca i njihovih tajkunskih sponzora.

vi ste vidim dobro upuceni u to "kako stvari funkcionisu" u drzavama kojima se ja divim, ma shta to na ovu hladnocu i gasnu neizvesnost znacilo. to je lepo. ali cu vam opet reci - diviti se npr. americi ili bilo kojoj od zemalja zapadnog sveta u poredjenju sa nasom domacom politicar li je , shaner li je ekipom inzinjera trange frange arhitekture sa Univerziteta Zivota ne samo da je bolje nego je i pozeljno jer nas stavlja na kurs civilizacijskog napretka.


milosib92 milosib92 13:25 11.01.2009

Re: cilj (ne)opravdava sredstvo

Tibor Jóna

nazalost, to sto vi pretpostavljate da bi MBM pricala ruskom ambasadoru je nasa trenutna drzavna politika, koja nas udaljava od Evrope, humanistickog zapada i gura u okvire korupcijom i drzavnim kriminalom sponzorisane rusije bivsih KGBovaca i njihovih tajkunskih sponzora.vi ste vidim dobro upuceni u to "kako stvari funkcionisu" u drzavama kojima se ja divim, ma shta to na ovu hladnocu i gasnu neizvesnost znacilo. to je lepo. ali cu vam opet reci - diviti se npr. americi ili bilo kojoj od zemalja zapadnog sveta u poredjenju sa nasom domacom politicar li je , shaner li je ekipom inzinjera trange frange arhitekture sa Univerziteta Zivota ne samo da je bolje nego je i pozeljno jer nas stavlja na kurs civilizacijskog napretka.

Zar ne zvučite sami sebi bar malo naivno kada dajete ovako paušalne ocene o državama. Prošlo je valjda doba crno-belog filma.
gera92 gera92 14:31 11.01.2009

Re: cilj (ne)opravdava sredstvo

milosib92
Tibor Jóna

nazalost, to sto vi pretpostavljate da bi MBM pricala ruskom ambasadoru je nasa trenutna drzavna politika, koja nas udaljava od Evrope, humanistickog zapada i gura u okvire korupcijom i drzavnim kriminalom sponzorisane rusije bivsih KGBovaca i njihovih tajkunskih sponzora.vi ste vidim dobro upuceni u to "kako stvari funkcionisu" u drzavama kojima se ja divim, ma shta to na ovu hladnocu i gasnu neizvesnost znacilo. to je lepo. ali cu vam opet reci - diviti se npr. americi ili bilo kojoj od zemalja zapadnog sveta u poredjenju sa nasom domacom politicar li je , shaner li je ekipom inzinjera trange frange arhitekture sa Univerziteta Zivota ne samo da je bolje nego je i pozeljno jer nas stavlja na kurs civilizacijskog napretka.

Zar ne zvučite sami sebi bar malo naivno kada dajete ovako paušalne ocene o državama. Prošlo je valjda doba crno-belog filma.


Ma jok - decko je vrlo iskreno priznao da je dziber... zar nije dovoljno?
Tibor Jóna Tibor Jóna 15:36 11.01.2009

Re: cilj (ne)opravdava sredstvo

gera92


Ma jok - decko je vrlo iskreno priznao da je dziber... zar nije dovoljno?


jel ste vi clan nekog ad hominem udruzenja?
ako niste razmislite , lezi vam tamo karijera!

elem, neki argument bi bio sasvim ok ...
gera92 gera92 16:40 11.01.2009

Re: cilj (ne)opravdava sredstvo

Tibor Jóna
gera92


Ma jok - decko je vrlo iskreno priznao da je dziber... zar nije dovoljno?


jel ste vi clan nekog ad hominem udruzenja?
ako niste razmislite , lezi vam tamo karijera!

elem, neki argument bi bio sasvim ok ...



Tibor Jóna


otkidam na provincijalizam ! ali otkidam...




Jel dovoljan argument? A, da nije, mozda, u pitanju postmoderna?
Samo mi je, kao osvedocenom filantropu, zao da nekog ko je iskren kao vi razvlace po blatu...
A clanska karta apostrofiranog udruzenja vama vec davno "viri dva prsta iz malog dzepa na sakou", sto implicira dilemu o trunu i brvnu... ali to je vec biblijska prica, sto znaci i da nije bas za vas.
Razlozi, naravno, nisu teisticke prirode, verujte ili ne verujte, vasa stvar - vas nedopustivo nizak nivo opste kulture i hmmm... moralni kodeks prepreka su za iole smislenu konverzaciju.
Tibor Jóna Tibor Jóna 23:17 11.01.2009

Re: cilj (ne)opravdava sredstvo

gera92
kulture i hmmm... moralni kodeks prepreka su za iole smislenu konverzaciju.


kao rec dziber?
gera92 gera92 23:33 11.01.2009

Re: cilj (ne)opravdava sredstvo

Tibor Jóna
gera92
kulture i hmmm... moralni kodeks prepreka su za iole smislenu konverzaciju.


kao rec dziber?


Kauzalitet.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 16:54 09.01.2009

Smejala se serpa loncu...

Ili kako vec...
Jelena Milić Jelena Milić 16:56 09.01.2009

Re: Smejala se serpa loncu...

mislis metalac loncima i serpama

ah, oce ta vasa pro-ruska solidarnost na delu....
marco_de.manccini marco_de.manccini 16:58 09.01.2009

Re: Smejala se serpa loncu...

uh ninoslave nemoj da me vuchesh za jezik, tachno sam za ovo jednom vec bio brisan/banovan kod jelene milic.

sve shto sam rekao je "rugao se zec magarcu da ima velike ushi".
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:00 09.01.2009

Re: Smejala se serpa loncu...

ah, oce ta vasa pro-ruska solidarnost na delu....

Iskusno si mi odgovorila !
Jelena Milić Jelena Milić 17:02 09.01.2009

Re: Smejala se serpa loncu...

ja uvek iskusno, samo sto vi to ne shvatate, pa se non stop zalecete
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:05 09.01.2009

Re: Smejala se serpa loncu...

ja uvek iskusno, samo sto vi to ne shvatate, pa se non stop zalecete

Predlazem da ovu misao stavis u svoj profil na blogu, kad budes menjala avatar.
Jelena Milić Jelena Milić 17:16 09.01.2009

Re: Smejala se serpa loncu...

ne moze, jos mi je top ona nikoliceva
tyson tyson 17:44 09.01.2009

Re: Smejala se serpa loncu...

Jelena Milić
mislis metalac loncima i serpama
ah, oce ta vasa pro-ruska solidarnost na delu....
Ma, nalepi mu i Srebrenicu!

Mada, dobro, u ovoj sitovaciji sa gasovima okrpiti nekoga da voli Ruse može mu i batine prizvati... Iskusno...




Jelena Milić Jelena Milić 17:52 09.01.2009

Re: Smejala se serpa loncu...

"Ma, nalepi mu i Srebrenicu!"

ne. za ovo ima ekskluzivu RM i vojske RS i srbije. ne bih da razvodnjavam.

za MBM i NR dovoljan je metalac

tyson tyson 20:46 09.01.2009

Re: Smejala se serpa loncu...

Jelena Milić
"Ma, nalepi mu i Srebrenicu!"ne. za ovo ima ekskluzivu RM i vojske RS i srbije. ne bih da razvodnjavam. za MBM i NR dovoljan je metalac
Hm, tek sada postaje interesantno.

Ako možeš molim te da mi malo detaljnije objasniš ulogu vojske Srbije, ili kako god se tada zvala, u srebreničkom masakru.

Nisam ciničan. Hvala unapred.



Jelena Milić Jelena Milić 21:36 09.01.2009

Re: Smejala se serpa loncu...

bice u posebnom postu
Branislav Kovačević Cole Branislav Kovačević Cole 16:55 09.01.2009

Poodavno sam se

odvikao da reagujem na licne napade, naprosto cenim, da smo se toilko naucili u medjuvremenu! I ne bih imao nista protiv da je to bio njen analiticki tekst, argumentovan suprotnim stavovima...Ali, avaj, od nekog ko ima zamrznut i blaziran, osmeh, pa cak i kada nam NATO agresor nije mogao nista, nije se ni mogao ocekivati drugaciji tekst. Neko ko ima apsolutno pravo na patriotizam, pa i odbranu otadzbine, jer "ko drugacije kazze, klevece i lazze." pa jos to radi za eure ili jos gore za $...mora biti bar sumnjiv!
Taj Bgd izvor nacionalne strasti, sve teze pronalazi neprijatelje i domace izdajnike...mada ih ima, ima!!! Evo Jelena na primer! (Nadam se da cu dobiti jedan plusic...negde?)
"Politika urednike menja, ali cud nikada!"
BK Cole
niccolo niccolo 17:01 09.01.2009

Re: Poodavno sam se

...da je to bio njen analiticki tekst, argumentovan suprotnim stavovima...

Slažem se sa ovim, tekst joj je u stilu " 'ajd' da napišem koji red, al' da se ne zamaram mnogo oko sadržine... ".
Jelena Milić Jelena Milić 17:05 09.01.2009

niccoloooooo

"Slažem se sa ovim, tekst joj je u stilu " 'ajd' da napišem koji red, al' da se ne zamaram mnogo oko sadržine... ".


pa gde vam je dusa! zar stvarno ocete das me urnisete. pustite me da zivim u ubedjenju da me vec odavno prati, i da je shvatila usled gasa i ostalog da sam u pravu. pa da je dobila negde naredbu da me "raskrinkava"

Jelena Milić Jelena Milić 17:07 09.01.2009

Re: Poodavno sam se

"Politika urednike menja, ali cud nikada!"

pluscina
nekad-bio-kuki nekad-bio-kuki 17:31 09.01.2009

Re: niccoloooooo

Jelena Milić
pa gde vam je dusa! zar stvarno ocete das me urnisete. pustite me da zivim u ubedjenju da me vec odavno prati, i da je shvatila usled gasa i ostalog da sam u pravu. pa da je dobila negde naredbu da me "raskrinkava"

qq crna. pa nemoj to da nam radis. prizivas Vojka i Savla?
niccolo niccolo 17:42 09.01.2009

Re: niccoloooooo

pa gde vam je dusa! zar stvarno ocete das me urnisete.

ups. Hajde da se onda pravimo da nisam ništa rekao...
loader loader 16:56 09.01.2009

Reče mi je'an bloger...

Poručuje mi malopre jedan bloger: "A vidi ono... brat Jelena opet piše o sebi..." :)
Jelena Milić Jelena Milić 16:59 09.01.2009

Re: Reče mi je'an bloger...

ola, ima li jos o čemu da se pise

salu nastranu ovo je txt o Bujketovoj Politici. obrati paznju, ja sam u tom postu trazila hapsenje ponovno haradinaja, rekla nebitan nato, Eu nam je bitna, rekla ...i kako je to MBM prenela a bujke pustio?
loader loader 17:56 09.01.2009

Re: Reče mi je'an bloger...

Jelena Milic: "...salu nastranu ovo je txt o ..."
:) Ajmo onda ovako:
i šala, i zbilja da idu zajedno,
samo da se Zna šta je šta od ta dva.
Recimo, ono "opet o sebi" je bila ša :) la

A ozbiljan deo glasi:
Prosto sam ljubomoran na brata Jelenu...
ljubomoran što i sam nisam
toliki "izdajnik-izvestilac",
kao što za nju vele da jeste !

... Nego, onaj tekst, za koga pomislih da ga je pisao
sam Stefan Grubač, ili Mila Štula..!..,
u njemu je toliko naboja... da skoro sumnjam da ...
Možda je pitanje nezgodno, ali, da nije tu u prošlosti bilo neko preotimanje momka
pa je ovo sada uzvratak MB
za tu erotsku hajdučiju :)
Jelena Milić Jelena Milić 18:09 09.01.2009

Re: Reče mi je'an bloger...

Možda je pitanje nezgodno, ali, da nije tu u prošlosti bilo neko preotimanje momka
pa je ovo sada uzvratak MB
za tu erotsku hajdučiju :)


procitaj kod vesne knezevic cosic, onaj deo u njenoj knjizi u kome se pojavljujemo pedja kvirija i ja imenom i prezimenom

elem, tu joj kazemo da se ni on ni ja ne kresemo i ne jurimo politicki nekorektne likove, desnicare, dss, radikale etc

tako da je verovatnoca za ovu insinuaciju jako mala do nikakva ( mala ako MBM sara nalevo i globalisitcki, ja ne na tamo, mislim nadesno, i na istok)
loader loader 18:31 09.01.2009

Re: Reče mi je'an bloger...

Dosledno, nema šta. Nije bila insin. već z:)zanje, i to još u formi pitanja,
ne sa ciljem da se voajeriše po intimnom životu, već da se ukaže na
hiper-prirodni naboj teksta MB koji deluje kao da je
popunjavanje nekog nedostatka koji sa samom temom pisanja nema nikakve veze.
Reč Insinuacija? Insinuacija je kad neki kažu da Rusi ne daju gas,
a oni u stvari daju gas,
samo što ga nikako nema u cevima.
MB je zbog svog patriot-slavizma
gas verovatno dobila
čak i kao individualna potrošačica.. .)
tyson tyson 20:50 09.01.2009

Re: Reče mi je'an bloger...

Jelena Milić
tu joj kazemo da se ni on ni ja ne kresemo i ne jurimo politicki nekorektne likove, desnicare, dss, radikale etc
Ma priznaj da bi volela da probaš, onako, čisto kao erotska fantazija... zabranjeno voće, i to...




Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 16:56 09.01.2009

POruka Mirjani Bobic Mojsilovic

(ako cita)

Nije u redu, nije fer.
Trudim se, pisem, sve za dz. Svi su imali makar trenutak slave. I Srbljanovicka, i Pedja, evo i Milicka. Samo ja ne.
Gospodjo Bobic Mojsilovic, lepo bi bilo i neku rec o meni.
Ajd malo i meni ulepsajte dan a ne samo Jeleni.

DS
Jelena Milić Jelena Milić 17:01 09.01.2009

Re: POruka Mirjani Bobic Mojsilovic

e stankovicu, nece moci!

znam te onoliko, i u Hercegovini smo o tome drvili ( da se ubelezi, vise volem hercegovinu nego lava bar) ti si anti NATO element

PS evo ti tip kako bi mozda mogao da zavrediss paznju MBM je slaba na patrijarha koji ladno citira antisemitu Nikolaja
JJ Beba JJ Beba 17:13 09.01.2009

Re: POruka Mirjani Bobic Mojsilovic

Gospodjo Bobic Mojsilovic, lepo bi bilo i neku rec o meni.
Ajd malo i meni ulepsajte dan a ne samo Jeleni.

Dejane probaj da je navabiš jal kešom jal u naturi. *
Sve ima svoju cenu.


*kad kažem natura mislim krompir, lukac prazi, šljivka...
ne o n o sačuvajmebože
Dejan Tiago Stanković Dejan Tiago Stanković 17:16 09.01.2009

Re: POruka Mirjani Bobic Mojsilovic

jel moze to malo kulturnije. :)
JJ Beba JJ Beba 17:18 09.01.2009

Re: POruka Mirjani Bobic Mojsilovic

Dejan Tiago Stanković
jel moze to malo kulturnije. :)

nije teško biti fin
trener92 trener92 17:20 09.01.2009

"I tata bi sine"

она своје стране послодавце забавља и у једном бару преко пута америчке амбасаде.


даље воли бесплатну шницлу и пиће,



Nije fer, a neka adresa ili bar bliža asocijacija možemo valjda i mi da se nešto malo ogrebemo,
Jelena Milić Jelena Milić 17:21 09.01.2009

Re: "I tata bi sine"

vidi se da si me citao povrsno
skoro ko MBM povrsno

lepo sam se autovala, lava bar

trener92 trener92 17:26 09.01.2009

Re: "I tata bi sine"

epo sam se autovala, lava bar

Meni malo nepoznat taj kraj, ali nadam se u nekom pamfletu će MBM (btw ovo liči na onu skraćenicu one inozemne stvane comp. ... ko je ovde stvani svaćenik pitam se pitam) podrobnije objasniti ( mislim ono prva levo, treći semafor desno , pa tamo oko ...)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana