Društvo| Eksperimenti u blogovanju| Hronika| Zabava| Život

Nestali (updated)

Unfuckable RSS / 03.01.2009. u 22:41

   Pošto je Nova godina obično vreme različitih svođenja računa, kako u životu tako i na Blogu, palo mi je na moju malu pamet da se i ja pozabavim tom, pomalo bolnom rabotom, a pozivam i Vas.
Dakle, bila je ovo, definitivno, godina izazova za Blog B92 i mnoge od nas. 
Mnoge stvari više nisu iste, a mnoge više nikada neće biti iste. Dobili smo nekoliko odličnih autora, i bar tri puta više skoro pa perfektnih komentatora. 

 

  To je jasno, dobro i vidljivo. Postoji, naravno i ono što je manje vidljivo.
Krenimo u srž onoga o čemu bih želeo da prodiskutujemo :
Prekopavao sam svoju vip listu pre neki dan, a zatim je to pokrenulo jedan mali proces "presabiranja" na kraju kog sam shvatio da nekih ljudi jednostavno – nema. 
Ne pojavljuju se mesecima ili čak duže, nema...isparili.
Ja ću navesti samo par autora i komentatora (ima ih više, sigurno) koji mi – onako "iz taka" – padaju na pamet :
Aleksandra Mitrović, angie, Dawngreeter (da,da – dobro ste pročitali), Gorštak, Spadalo, Mungos, Bili Piton, Pape. 
Gde su ti ljudi ?
Nebitno koga sam koliko čitao ili komentarisao, a sa kime se svađao ili prepucavao...hoću da izbegnem patetiku tipa "nedostaju mi" – ali bolje reči zaista nemam. 
Predpostavljam da imate neke "svoje" autore ili komentatore koji Vam nedostaju....pa – izvol'te.

 

update (zahvaljujući vrijednom Baueru, Jacku Baueru ! ) lista će se ažurirati na 6 sati

ove Ljude su naveli blogeri u proteklih 48 sati kao one koji im nedostaju :

Aleksandra Mitrović, angie, Dawngreeter, 
Gorštak, Spadalo, Mungos, Bili Piton, Pape. 
Vlasta, Cvetko ili Florijan
Ana Sofrenović, Bojana Maljević 
Biljana Srbljanović, Bojan Zdravić, Dule Glavonja
zelenovic. fixer.blue. 
Bravar,Shubidubi, Lionsgate,Modesty
Olga Medenica,Ajnur Ibran, Dracena
Čeda Urošević, Nebojša Milenković
Virtuelni Vasilije, Srđan Kusovac
Dragan 7557, Milan Ćirković
Svetozar Cvetković, JJ Beba
Aleksandar Vasović, Aleksandar Todorović - Bekan
Biljana Cincarević, Belius
Igipop, Ivan Marović. Ivana Konstantinović,
Jelena Krajšić,Rade Rakocević, Srećko Sekeljić, 
Tibor Jona, Goran Miletić
Vanja Montenegro Ljujić, Nestorijanac
krasići, dilan dog,Lepa Radmiilović
Jinks, vesna75, pufna
Goran Svilanović, Goran Marković, kapi
tripraseta, Tanja Jakobi
sudden twist,bonner de, inana
Brooklyn, pnbb, Nikola Vitas, mozaik
Vidomir (velimir, vlastimir, vladimir) Pavlović  ; )))
Jasmina Lekić, coco rosie, LILLY,
Željka Buturović, Urbanosaurus, takamatsu
Marko Vidojković, Mića Marković, Milan Lukić
Puerta, greshka, Kafa je Gotova, corn mouth
avemarija, Vera Johnson, ulven



Komentari (675)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 02:26 04.01.2009

Re: kometa olga medenica

helou marta l
Olga je ...Zakon

ausmislu Zakona : mnogo mi je drago što se ponovo oglašava Mr Tiago
marta l marta l 02:29 04.01.2009

Re: kometa olga medenica

Olga je ...zakon

znam da znas, ovo je za druge...
Unfuckable Unfuckable 02:32 04.01.2009

Re: kometa olga medenica

ok, još jedan komentar na temu, upisato (malolije )
iris.davidovich iris.davidovich 02:52 04.01.2009

Re: kometa olga medenica

mi je drago što se ponovo oglašava Mr Tiago

uf, i meni isto, taj covek je muzika (al ne fado)
Unfuckable Unfuckable 02:57 04.01.2009

Re: kometa olga medenica

pa hajde ako smem da se opustim u ovaj kasni sat i nabacim na ovaj tvoj lepi komentar :
Tiago je - po meni - čisti rock'n'roll...samo nam ne dozvoljava da to vidimo baš odmah, u tome je Lepota
iris.davidovich iris.davidovich 03:23 04.01.2009

Re: kometa olga medenica

Da! prvo krene lagano, pa malo vozi levo desno, aer zamajavikus, a onda,
kad vidis kako se osecas posle teksta, ukapiras da je covek, je l, ono sto si vec reko

Re: kometa olga medenica

meni je jedan od najomiljenijih komentara bio, cini mi se, ivanin(23) na blogu "slava" kog tiaga, gde posle njegove onanije na temu imanja koncertnog klavira kao statusnog stola za serviranje zita, nakon koje su mu mnoge devojke cestitakle slavu, a on se branio kako mu slava nije i na kraju zapretio da ce da banuje one koji mu cestitaju slavu:
"ako banujes na slavu otpasce ti noga od klavira"


mozda ima nekog ko se seca?
marta l marta l 02:39 04.01.2009

?

a krasici?
Meni the neupucenoj se cini da su nestali kad i BS...
nedostae mi i vise komentara nekih koji su postali autori bas zato sto su imali dobre komentare...

jedino gordanac postize sve i ne sme da izostaje, inace ode blog u smog (a mast u propast...)
p.s.
dobro, i unf postize sve i vazi isto kao i za gordanac
Unfuckable Unfuckable 02:45 04.01.2009

Re: ?

pa ne važi baš isto....
gordanac ima nekih par obaveza više od Unfuckablea, onako u startu da rečem

krasici - ne znam, osim sa "starog bloga" video par komentara

nedostae mi i vise komentara nekih koji su postali autori bas zato sto su imali dobre komentare...


eto u toj grupi Mungosa , Gorštaka, angie, Dawngreetera - odmah prepoznam
Komentarisanje je veoma bitno.
Ja imam nekoliko (milijuna tisuća) blogera u vip listi a nemaju ni jedan objavljen blog, i taj catch me drži odavno :
prvo si komentator
jack_bauer jack_bauer 03:10 04.01.2009

E,

jel video neko Vlastu?
Atomski mrav Atomski mrav 14:06 04.01.2009

Re: E,

Vlaste nekako nema otkako nema Jelene Krajšić. Jelena se udala, možda je otišla na neko "medenomesečno" putovanje oko sveta pa povela i Vlastu
Druga varijanta je da je Vlasta na čamcu u Dunavcu, ali suviše je 'ladno za to...

Gordanac bi mogla znati di su nji' dve...
mariopan mariopan 21:09 04.01.2009

Re: E,

A Zeljka Buturovic?
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:12 04.01.2009

Re: E,

zhiva je zheljka, a za zdrava ne mogu da potvrdim.

skoro je kod krugoline neshto dokazivala konvergentim metodama.
jesen92 jesen92 22:12 04.01.2009

Re: E,

Meni bas bas nedostaje Goran Markovic...
Unfuckable Unfuckable 22:16 04.01.2009

Re: E,

umeo je jako duhovite blogove da postavi, sećam se....ali davno beše
Ajnur Ibran Ajnur Ibran 00:40 05.01.2009

Re: E,

Jelena se udala, možda je otišla na neko "medenomesečno" putovanje oko sveta pa povela i Vlastu


U skladu sa temom insajder ima sledece informacije: video sam se pre neki dan sa Jelenom Krajsic(hteo da joj uvaljam i neke knjige usput ), definitivno se udala, definitivno krenula u kupovinu stana i sl. Pricali o blogu, pricali o tome zasto ne pise, zasto ne pisem...
Videci se s njom za par dana, ce je nateramo da se vrati!
Ps Kaze mi: Vlasta je u Novom Sadu. Zivi i stvara.
Unfuckable Unfuckable 00:43 05.01.2009

Re: E,

pozdrav 2 Jelena & Vlasta
Unfuckable Unfuckable 03:43 04.01.2009

mala napomena

tko ne vidi, ima gore u tekstu -
ljubaznošću & strpljenjem našeg blogokoleze,
štivanog Bauera, Jacka Bauera
apdejt bloga prikazan kroz imena blogera koje ste naveli u Vašim komentarima

hvala Džeče !
MilutinM MilutinM 04:03 04.01.2009

Missing in Blog

Ljudi budu i odu. Mislim da je glavni razlog što ne postizavaju više.

Ja imam kontakt sa tri blogera kojih više nema ili se samo pojave veoma retko. Čujemo se majlovima povremeno. Dobro su, čitaju nas, ali nemaju više vremena da učestvuju.

Niste pomenuli Andžu (i kako se sve nije zvala).

A nešto se ni Budimac ne javlja, već mesec dana, od kada je krenuo ka Srbiji.
Unfuckable Unfuckable 04:06 04.01.2009

Re: Missing in Blog

Budimac se, cijenim, davi u prasetini
a ja se baš dosetiih jedne mnogo simpatične blogerke : Lepe Radmilović
ah da - dobro si me podsetio i na Nevaljalo Dete Bloga : Anđeliju

takođe :
dilan dog
Jinks
vesna75
pufna
MilutinM MilutinM 04:09 04.01.2009

Re: Missing in Blog

Budimac se, cijenim, davi u prasetini

Možda opet vrati onu sliku na kojoj ne izgleda kao isposnik
vishnja92 vishnja92 11:20 04.01.2009

Re: Missing in Blog

DD se sada zove dilan dog _93 (gore nego maksa, covece!) a prisustvo na blogu je smanjio jer ga previse obavezuje.
iz istog razloga nema ni Prezidenta.

a i jeste istina - fini maniri nalazu da pratis sve blogove gde ostavis komentar, da necija replika ne bi ostala da "visi". ako jos ima blogova koje citas a ne komentarises, ode vreme.....a dvojica pomenutih su vrlo, vrlo pristojni ljudi i veoma vode racuna o komunikaciji.
franzzjb franzzjb 13:55 04.01.2009

Re: Missing in Blog

Unfuckable
Budimac se, cijenim, davi u prasetini


Pre će biti da čeka u redovima za novi pasoš, kako mu se ne bi sledeće godine ponovila trauma od ove godine.
Unfuckable Unfuckable 14:04 04.01.2009

Re: Missing in Blog

ok, moguće
ja mu ipak želim da se malo omrsi na domaćoj kužini
jeremija92 jeremija92 14:51 04.01.2009

Re: Missing in Blog

Unfuckable
Budimac se, cijenim, davi u prasetini


..pripremljenoj na maslinovom ulju iz Bodruma.:)))
topcat topcat 04:35 04.01.2009

E pa...

bas ste se raspisali (zaista neocekivano na blogu kod glavnog blogobrbljavca!)

Od navedenih komentatora sjecam se imena nekolicine (ne nuzno teksta) a za neke bas nemam pojma tko su, tako da ne mogu reci tko mi nedostaje.
A zasto su otisli...?
Mozda im je i dosadilo, mozda su svoje napisali i poceli se ponavljati ili ih je zivot odveo u neke druge vode, mozda pisu na nekom drugom blogu ili ne pisu nikako, imaju obiteljske obaveze, nemaju vremena, nemaju volje...dopisite sami.

Istrosi se covjek, ne treba im zamjeriti.

Unfuckable Unfuckable 04:37 04.01.2009

Re: E pa...

daleko od bilo kakve zamerke,
samo malo podsećanje
topcat topcat 04:55 04.01.2009

Re: E pa...

Unfuckable
daleko od bilo kakve zamerke,
samo malo podsećanje


Pa lijepo si se sjetio.
Odma' preporuka.

p.s. mozda se tko i vrati kad napuni baterije (ili procita tekst).
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 09:35 04.01.2009

klub ljubitelja režiranih snova

tanjini blogovi uglavnom kriju one koji meni nedostaju.
pitanje koje se postavlja (makar meni) je, kako nedostaju kad ih
ni
ne vidim
ni
ne čujem
aaaa,
možda smo baš negde i uspeli da se čujemo.


tako sam, sama sa sobom smislila da se sigram:
ovako, čitaš komentare a da zaobiđeš očinjim vidom naslov i smislitelja istog,
a onda pogađaš.
tako su anonimni, nevidljivi i nečujni dobili svoj oblik (opet: makar meni).

"Možete prezreti šum školjke. Možete pristati na datost instant TV boje. Možete zatvoriti oči i uši i proći pored mnogih ljudi kao da ih nema.Perfektno logični, savršeno racionalni i osigurani od mogućnosti da vas lepota zaboli"


a to što Ϊχ ηΞмλ?
ihhhh...
tu su
negde:


"srce moje, maslachak nije za baste nego za dvorista u kojima dechja srca rastu...Od maslacka se prvo, dok je mlad i zut prave ogrlice i vencici (u kombinaciji sa belim radama). Posle, kad osedi, onda postaje caroban. Ako dunes jako on se razleti kao hiljade srebrnih leptirova, brze od vetra, i onda trcis i trcis za leptirovima kao za snovima sto se trci i niceg se ne bojis. Jer iako padnes i san ti...pardon leptir, pobegne, meka zelena trava te primi nezno i nista ne boli...ako onako lezeci okrenes glavu u oci ti upadnu zvoncici...i snovi odjednom postanu ljubicasti..."
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:12 04.01.2009

Nestali?

To me podseca na izraz koji su Amerikanci koristili u prljavom ratu u Vijetnamu za svoje vojnike nestale u akciji: MISSING IN ACTION (MIA).

Ima mnogo razloga zasto ljudi nestanu. Jedan od njih je, da budem cinican, kako bi u onima koji ostaju izazvali zaljenje, pa mozda i patnju.

Jel' ti to, Unf, teras nas da patimo sto su se navedene persone izvolele - povuci???

Njihova se volja mora postovati. Mozda ce se neko od njih i vratiti (comeback), a mozda i nece.

Mi Srbi, takvikakvijesmo, imamo jednu izreku: 'Koga nema, bez njega se moze", he, he, he...
rastinjak rastinjak 10:30 04.01.2009

Re: Nestali?

Mi Srbi, takvikakvijesmo, imamo jednu izreku: 'Koga nema, bez njega se moze", he, he, he...



Baš tako, dok nekoga turiramo, kažemo, koga nema, bez njega se može, dok on ne pukne i otera nas sve u lepu pm i ode. Posle uz kaficu mudro zaključujemo, ''Šta mu bi a baš je bio dobar'', dok ne dodjemo do faze da zaboravimo zašto je otišao, već samo opet uz kaficu, zaključimo kako nam nedostaje.

E, čudo smo ti mi, uz kaficu
Unfuckable Unfuckable 12:35 04.01.2009

Re: Nestali?

blog je čudo, takođe
što se turiranja tiče : bilo je tu svega i svačega - i to obostrano, ako gledamo celu listu
Što se tiče autora koje sam ja, konkretno, naveo u tekstu - nešto se ne sećam da je bilo turiranja
rastinjak rastinjak 10:25 04.01.2009

Magična trojka

Poznato je da se broju tri daju velika značenja, Sveto trojstvo, Tri stuba u raznim strategijama razvoja, u Kuranu se spominju tri vrste duše, smirena duša, samokoreća duša i duša sklona zlu, tri karakteristike dobrog vina ( da ga ima mnogo, da je hladno i da je džabe) i još toga....

Ja se zapitah da se nije ta trojka ušunjala na blog i udaljila neke komentatore iz razloga tri:

1. Internet je bolest zavisnosti - blogovanje izuzetno težak oblik obolenja
- ljudi odoše na odvikavanje, strogo im je zabranjeno blogovanje

2. Blog je dobro mesto za upoznavanje i muvanje ( spiridon je kriv, dao im podstrek)

- smuvali se i sad ''tihuju'' , od drugih blogera

3. Internet je uzrok mnogim razvodima i raskidima veza, blog je izuzetno opasno mesto, vrebaju mnogi blogomanijaci i blogo opasnice
- blogeri/ke uhvaćeni na delu ( opet je spiridon kriv sa njegovim blogom), razveli se, računari ostali kod ljutitog supružnika.



P.S moram odmah da prekinem evo mi ide lepša polovina, zabranila mi je druženje sa blogerima, ako me zatekne nestaću a nisam ni iz podpalublja izvirio
Spiridon Spiridon 10:30 04.01.2009

Re: Magična trojka

moram odmah da prekinem evo mi ide lepša polovina,



rastinjak rastinjak 10:32 04.01.2009

Re: Magična trojka

Spiridon
moram odmah da prekinem evo mi ide lepša polovina,







Ovo baš liči na tebe
Spiridon Spiridon 10:26 04.01.2009

kucamo na vrata zaboravljenih asova

da li se neko seca Zokstera? Ko zna gde je on sada?

Dr M Dr M 11:10 04.01.2009

Re: kucamo na vrata zaboravljenih asova

da li se neko seca Zokstera? Ko zna gde je on sada?


Ima sopstveni blog...
Covek u belom Covek u belom 15:37 04.01.2009

Re: kucamo na vrata zaboravljenih asova

Spiridon
da li se neko seca Zokstera? Ko zna gde je on sada?
Na nekom boljem, lepsem i starijem mestu.
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:29 04.01.2009

Nadopuna

U ovoj tvojoj (i Dzekovoj) nadopuni nema Gorana Svilanovica (By the way, on nema vise razloga da se 'uobrazi' kao politicar, jer on nije nimalo vazniji od, recimo, Gordane Comic).

Nema ni Gorana Markovica.
jack_bauer jack_bauer 11:54 04.01.2009

Re: Nadopuna

vladimir petrovic
U ovoj tvojoj (i Dzekovoj) nadopuni nema Gorana Svilanovica (By the way, on nema vise razloga da se 'uobrazi' kao politicar, jer on nije nimalo vazniji od, recimo, Gordane Comic).

Nema ni Gorana Markovica.

Golube, cenim da si ti ozbiljan čovek. Vidi, ja sam samo pomogao mom zlom bratu blizancu sastavljajući listu blogera kojih u poslednje vreme nema na ovim prostorima, a koje su komentatori pomenuli. On ju je u neznatno izmenjenom obliku objavio. Mislim da lista ne favorizuje nikoga, u bilo kom smislu, i mislim da je otvorena za dopune. U pravu si da na njoj nema nekih ljudi, Goran Svilanović, Goran Marković... meni i kapi pade na pamet maločas...

Ali ono što me fascinira je da se na jedan sasvim običan i normalan, regularan, post javljaju svakojaki fantomi sa bizarnim porukama lične prirode? Tu nikako ne mislim na tebe. Da se razumemo.
jack_bauer jack_bauer 11:58 04.01.2009

Re: Nadopuna

... a ne mislim ni na Doktora Wua
Unfuckable Unfuckable 12:23 04.01.2009

Re: Nadopuna

nadopuni nema Gorana Svilanovica

pazi Pižone - Čovek je objavio poslednji komentar....pa ima godinu i nešto dana čini mi se. Moja je greška što nisam bolje akcentovao u tekstu da mislim na blogere koji su recimo, objavljivali tokom 2008 - mada, opet - malo je bez veze limitirati komentatore
Što se Gorana Markovića tiče - u pravu si, potpuno.
Moram da kažem da mi je drago što - bar tu i tamo - vidim Miću Markovića jer sam tada siguran da "unutra" srećem i Bebu od Lončara
nsarski nsarski 01:05 05.01.2009

Re: Nadopuna

Čovek je objavio poslednji komentar....pa ima godinu i nešto dana čini mi se

Koliko znam, objavio je jedan komentar 14. avgusta na nesto sto sam ja napisao. Posle toga - ne znam. Medjutim, meni je razumljivo zasto se on ne javlja vise (ili je drasticno smanjio to javljanje). Ovaj blog je prilicno zeznuto mesto. U sledecem smislu.
Ako ne pratis neko vreme, izgleda kao da si pao s Marsa. Kao oni pocetnici sto opominju Cerevicana da ispravi gramatiku (kao - ej, ybt, ne pise se "namalti"!) na primer. Nekako si out of place. A, opet, da bi pratio fabulu radnje, to uzima mnogo, bas mnogo vremena. Mnogi ljudi prosto nemaju toliko vremena.
Mislim da je dobro resenje u tom smislu nasao Dejan Jovic. On napise blog, tu je dan-dva da odgovori na komentare, i ode za svojim poslom. I to je OK, i to je cool.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:25 05.01.2009

Re: Nadopuna

nsarski
Ovaj blog je prilicno zeznuto mesto. U sledecem smislu.
Ako ne pratis neko vreme, izgleda kao da si pao s Marsa. Kao oni pocetnici sto opominju Cerevicana da ispravi gramatiku (kao - ej, ybt, ne pise se "namalti"!) na primer. Nekako si out of place. A, opet, da bi pratio fabulu radnje, to uzima mnogo, bas mnogo vremena. Mnogi ljudi prosto nemaju toliko vremena.

Па тек кад напишеш пост, мораш да одрадиш у два дана Ribanje i ribarsko prigovaranje, то јест да се са свима напричаш, свима одговориш, понеког и посаветујеш и, тек ако Бог дâ, неког и банујеш. Тегобна смена.

Стога, све моје поштовање за оне ауторе који то кондиционо издржавају. (Модераторе не рачунам;-) А особито за ону.. не смем да јој кажем име, има да дође.
nsarski nsarski 01:32 05.01.2009

Re: Nadopuna

Па тек кад напишеш пост, мораш да одрадиш у два дана Ribanje i ribarsko prigovaranje, то јест да се са свима напричаш, свима одговориш, понеког и посаветујеш и, тек ако Бог дâ, неког и банујеш. Тегобна смена.

Da, to obaska. Posebno za ljude koji se bave "provokativnim temama" - ili poslovima. (I ja izbegavam da imenTujem). Uvek se nadje neko ko hoce da te nauci svojoj pameti.
Sto rece Dylan Thomas - love, birth, sex, death, money, politics, and religion to su laka pitanja na koja umem da odgovorim. Ne pitajte me samo o poeziji. E, ovde je obrnuto.
49 41 49 41 05:12 06.01.2009

Re: Nadopuna

Ako ne pratis neko vreme, izgleda kao da si pao s Marsa. Kao oni pocetnici sto opominju Cerevicana da ispravi gramatiku (kao - ej, ybt, ne pise se "namalti"!) na primer. Nekako si out of place. A, opet, da bi pratio fabulu radnje, to uzima mnogo, bas mnogo vremena. Mnogi ljudi prosto nemaju toliko vremena.

Taman se naviknuh na Cherova pisanija, a i on nesta.
Medjutim, kad vratim film u studentske dane; Cherova zemljakinja je isto tako pricala, nikad se nismo "pisali" i nije mi smetalo.
Cher je to izveo fantasticno.
Goran Vučković Goran Vučković 12:14 04.01.2009

Nekima dosadi ili se smuči, verovatno

Sinoć sam pokušavao da ubedim preko skype messenger-a tripraseta da se javi ovde na "roll call" - ali ne htede.

Čini mi se da je određenom broju ljudi jednostavno pripala muka od svega - bilo je ovde i kojekakvih ružnih epizoda. Posebno posle one gužve leta 2007, u kojoj je nastao Zoksterov blog pa onaj još jedan iza njega, za uži krug.

Ali zgoda je što dolaze novi ljudi - ova eksplozija iz potpalublja letos je bila zaista sjajna stvar. Plus ima nas žilavih :)
Unfuckable Unfuckable 12:31 04.01.2009

Re: Nekima dosadi ili se smuči, verovatno

potpuno jasno & legitimno
Neki ljudi jednostavno - nemaju dovoljno vremena
Što se nekih drugih tiče - hteo sam prvenstveno da proverim svoje impresije da ne žele u novonastalim uslovima da igraju po pravilima koja im ne daju nikakve posebne privilegije osim naslovne.
Mislim da je takođe - ma koliko smešno zvučalo - bitno i to što se ne nalazimo (još uvek) ni u kakvoj predizbornoj kampanji, pa se onda malo troškari floskula "blog je mrtav" (posle mene potop)
topcat topcat 18:45 04.01.2009

Re: Nekima dosadi ili se smuči, verovatno

Unfuckable
bitno i to što se ne nalazimo (još uvek) ni u kakvoj predizbornoj kampanji, pa se onda malo troškari floskula "blog je mrtav" (posle mene potop)


Ako smijem primijetiti, kao nekadasnji citalac prije sam nailazila na veci broj konkretnih tekstova koji su se ticali nekih aktualnih zbivanja, a koja nisu geografski ogranicena na prostor Beograda ili uze Srbije. Danas se cini da sve skupa malo "kasni", ili su se autori (ponajprije mislim na VIP jer su oni najuocljiviji) umorili ili im se jednostavno ne da trositi vrijeme na ozbiljniju temu. Na kraju se cesto sve svede na zurku. Ok...svi volimo zurke, ali od toliko bancenja covjek se malo i zalijeni.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:27 04.01.2009

Meni

Kafa, uvek na ivici faula, al' mi je skroz šarmantan.
Belius, Kusovac...ma pola ljudi sa spiska gore!
rayzippo rayzippo 12:53 04.01.2009

Re: Meni

dodaj ray man loves me i spisak je potpun...
Unfuckable Unfuckable 12:56 04.01.2009

Re: Meni

ček...pa ona se pojavljivala - čak i kod mene (!!?? ) na prošlom blogu koji je išao oko 19. decembra
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:56 04.01.2009

Re: Meni

ray man loves me

Ona je tu.
vishnja92 vishnja92 13:04 04.01.2009

Re: Meni

...ali ste joj omasili ime :)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:13 04.01.2009

Re: Meni

.ali ste joj omasili ime :)

Malo :)
Jelena Milić Jelena Milić 13:17 04.01.2009

i meni nedostaje sudden twist

najajci oponent koga sam imala ( cast svima drugima ovde, filvasu pogotovu, steta sto je tako nadmen i tipa ja sve znam najbolje vi ste svi tupavi, jer ima znanja ) ) al suddn je bio tip koji mi nije nabacivao sta ja satro i zasto pisem i radim u potpalublju /bacgroundu, vec potezao argumente, zanimljive procene i analize, kontrastavove bez govora mrznje i licnih diskvalifikacija ( minimum za debatu na mom blogu).

sretna nova godina sudden

Unfuckable Unfuckable 13:23 04.01.2009

Re: i meni nedostaje sudden twist

ok JM , pišemo i filvasa i suddena, može ?
Jelena Milić Jelena Milić 13:36 04.01.2009

Re: i meni nedostaje sudden twist

ma filvas je tu ziv i zdrav, jeste mrgud i apsolutista al je tu !

pisi mi bonnera umesto zivog i omniprisutnog filavasa , taj me je privenacao za nekog zanimljivog albanca pisca kog sam upoznala proletos a o kome sam se drznula da pisem, al je i on imao dobre komentare

sad mi krivo, ja sam u tripu da me ziasta ne zanima ko stoji iza nikova, bitno je ono sto je zapisano, al posledica toga je da ni ne mogu sve da popamtim a da, imala sam inanu recimo, oko kosova i drzavnih organa, jak igrac

no, kad vidim koliko sam postova napisala, i od kad pisem, nije ni cudo ( plus 44)
Unfuckable Unfuckable 13:40 04.01.2009

Re: i meni nedostaje sudden twist

no, kad vidim koliko sam postova napisala, i od kad pisem, nije ni cudo ( plus 44)

a i komp u bedayi... cijenim da je to ipak veći problem nego 34
ok ; bonner de & inana
bertold bertold 13:19 04.01.2009

nisu svi nestali tek tako

unfuck, neke odgovore bi mogao da dobiješ i od uredništva, a u vezi sa nestalima, na primer, kako to da nekih sa tvog spiska više nema ni na listi blogera, kao da nikada nisu ni postojali... neki su otišli zbog promene trenda na blogu, više se ne piše ono što se pisalo, što neko reče ranije, ovo sve više liči na samizdatovu reklamu, urednice(i) su promenile(i) koncept totalno, da, banovanja više nema, to sam i ja skontao, to mnogo govori, odmah se setim priče o onoj bari i talasanju.
Unfuckable Unfuckable 13:27 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

ok, kada me bude zanimalo šta Uredništvo misli o tome - budem pitao njih....
Moje pitanje je bilo : tko Vama ljudi nedostaje na blogu ?
Vrlo prosto.
Takođe, zanima me odakle ti ideja da
ovo sve više liči na samizdatovu reklamu

I još jedno pitanje, dok smo u kancelariji : je l' to nešto loše što nema banovanja "na tone" kao što je pre bilo ?
Jaril Jaril 13:28 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

... да се не лажемо... за многе одласке су криви уредници.
Spiridon Spiridon 13:30 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

banovanja više nema



banovanje ce postati privilegija, obzirom da nema ni sta da se banuje ...

mislim, mozemo mi da se banujemo iz zayebancije ali nije to fora.

Nema nista dok Biljana ne zaredja po 20 komada onako u nizu ili kad Zokster krene da tuce iz svog arsenala pa niko ne sme da pisne.

Nema fesovi, cilindri od sutra ujutro i ćao. Sad ti pričaj sa cilindrima, gledaj šta hoćeš. ...

bertold bertold 13:32 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

ne, nije loše, super je to. neko je već napisao iznad ovo u vezi sa reklamom, ne mogu da preturam sad i tražim. Nedostaju svi ljudi koje si nabrojao, svako od njih sigurno ima neki razlog, ali verujem da je i "nestanak" nekih usledio posle onog ctrl+alt+delete od strane urednica(ka)
Unfuckable Unfuckable 13:33 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

... да се не лажемо... за многе одласке су криви уредници.

hm
'ajde da ne sudimo, ako nije problem ja bih da se uzdržimo od bacanja krivice na bilo koju stranu, ok ?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:36 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

Jaril
... да се не лажемо... за многе одласке су криви уредници.

Многе срцепаратељне идем-врати се-сад ћу стварно да одем-немој, молим те блогове сам упамтио, али мени су најпре били смешни. Шта ћеш, душа ми није баш превише танана. Не верујем да у кафани било кога треба на силу држати за столом, нити да је то могуће.

Јариле, буди љубазан и појасни ми ово за уреднике. Биће да сам нешто пропустио.
Jaril Jaril 14:06 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

hm
'ajde da ne sudimo, ako nije problem ja bih da se uzdržimo od bacanja krivice na bilo koju stranu, ok ?
Ок. Јесу преоштре речи. Извињавам се уредницима (тј. тајанственој уредници), хтео сам да напишем "одговорни" (у смислу узрока), а написао "криви" (у смислу осуде). Извињење.
Јариле, буди љубазан и појасни ми ово за уреднике.
Било је неколико ситуација у којима потези уредништва да обрише, или чешће НЕ обрише поједине постове или се бар некако нечим огради од њих, нису били на месту, што уме поприлично да одбије човека. И слажем се, ако неко неће да седи за столом, не можеш за рукав да га вучеш. Али ако ти је у његовом друштву пријатно и тај неко доприноси свеопштој атмосфери и при том је потребно само мало обзира па да тај неко не оде, не видим ништа спорно да се то мало обзира спроведе у неко дело, неку реч.

Међутим, морам да признам да је мој утисак да се уредништво по питању толерисања поприлично поправило, и то скоро па неприметно, што се ево осећа на блогу. (Блог је мртав? Нека. Бар је леп.) И много ми је драго због тога.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:10 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako



Захваљујем.
Jaril Jaril 14:14 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

Predrag Brajovic


Захваљујем.
Ово, овако кратко, ме поприлично плаши. Је л' могу да замолим за опсежније мишљење о мом коментару?

ПС: (имаш једну осмину вишка у првом такту )
Unfuckable Unfuckable 14:16 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

ok, ovo je već jasnije.
Slažem se da ima provokativnih postova, bilo je i par baš onako....da nisu za svačiji želudac.
Ali to je ono što ja zovem : "slobodno sudijsko uverenje" - mislim na Uredništvo.

Osim toga mislim da to ne treba da bude razlog za nečiji odlazak sa bloga - naročito ako blog nije direktno uperen na Nekoga tj nečiju ličnost, ali to je samo moje malo mišljenje - ljudi su sazdani od različitih materijala i kriterijuma
Jaril Jaril 14:43 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

ako blog nije direktno uperen na Nekoga tj nečiju ličnost
Анф, је л' се сећаш овог поста и на њему овог коментара? Зар то "није директно уперено на Некога тј нечију личност"? А ето га још увек тамо стоји. На такве ствари мислим када помињем пропусте уредништва. И није пост или коментар који изнервира, него неадекватна реакција "надлежних". Ипак је ово место где се доста трошимо и временски и идејно, па неки од нас мало бурније реагују на импулсе који са овог места долазе.
Unfuckable Unfuckable 14:52 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

ok, nije akcija sad da observiramo Kvirijine tekstove i akrobacije ovde - vidim nekih par komentara tamo, i pravo da ti kažem - ne znam gde bih ih turio, akomerazumeš - tj kapiram da je palo neko brisanje tamo a ne kapiram kontekst
Kapiram da Kvirije nerviraju mnoge - kao što rekoh, stvar želuca, kriterijuma pa i senzibiliteta - ali ne mogu da arbitriram. Kada mislim da imam šta da i mkažem - odem tamo. Dugo su me apsolutno ignorisali, pa se čak i to promenilo kada je usfalilo čitateljstva
Jedno je sigurno : ako si ti bio meta, to je zato što si pokazao da ima i drugačijih gej blogera.
Ukoliko ima dopuna ove priče, predlažem ti pp, da se priča ne pretvori u neku vrstu javne arbitraže ili ničim izazvanog marketinga, čak
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:57 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

Jaril
Predrag Brajovic
Захваљујем.
Ово, овако кратко, ме поприлично плаши. Је л' могу да замолим за опсежније мишљење о мом коментару?
ПС: (имаш једну осмину вишка у првом такту )

Па, види, ја блог читам дуго, а на њему учествујем откад сам са посвађао с gordancem око мени драгог песника Лазе Костића. (Шта ћеш, пријатељства неки пут чудно започну ;-) Неке ствари сам ипак пропустио или заборавио, па тако и ове детаље које ти спомињеш, сад се нешто, као, присећам.

А и уредници су људи, потом ти људи су запослени у Б92 предузећу, а овај блог је део њиховог на Балкану најпосећенијег интернетског портала, и док су ти људи жива бића, са својим страстима, врлинима, манама, "дуговима"... тешко је да их неке ствари мимоиђу. Уосталом, немој ме погрешно размети, мислим да си ти неки пут преосетљив, то јест, једноставно, да ти не прија ово "крљање", у шта се каткад развије блог игра.

У праву си да се атмосфера на блогу доста променила. Е, сад, да л' на боље или на горе, ја не бих да отворено судим. Јер то већ чиним својим присуством.

Анфак каже: аутори?! Може се сматрати да они провактивни или славни који повећавају медијску интересантност блога недостају, али то је већ ствар процене уредништва. Док се ствар не таласа, у једном сегменту нема ни публике. У оном другом, који је, чини ми се теби (а можда и мени) дражи, није тако.

Што се тиче оне осмине вишка у такту, ти си ми то сасвим лепо могао предочити и у неком тексту посвећеном музици ;-)
Jaril Jaril 15:17 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

А и уредници су људи,
Наравно. И нико никог не може кривити због људскости и погрешивости. Све што хоћу (а никако) да кажем јесте да су постојале ситуације који су врло разумљиво неке блогере одговориле од блога па сада када је (бар по мом утиску) таквих ситуација мање постоје велике шансе да се многи блогери врате.

Од сад па на убудуће ћу морати да се вежбам у сажетости. ))

ПС: Преосетљивост се ваљда подразумева с обзиром чиме се бавим (а није блог).
Unfuckable Unfuckable 16:56 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

па сада када је (бар по мом утиску) таквих ситуација мање постоје велике шансе да се многи блогери врате.

to bi bilo više nego dobro, mislim da bi još više obogatilo blog
vishnja92 vishnja92 17:09 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

Јер то већ чиним својим присуством.

Predrage, a kad ces da napises stogod? tekst, pesmicu, nesto?
Unfuckable Unfuckable 17:12 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

vishnja92
Јер то већ чиним својим присуством.
Predrage, a kad ces da napises stogod? tekst, pesmicu, nesto?

da,da
pa da se svi kolektivno pokrijemo ušima & samoubijemo ?
vishnja92 vishnja92 17:19 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

pokrivanje usima nije lose za ten, a ni samoubijanje....cuva od starosti, ako nista drugo :)

samo nek on napise, a mi cemo da se snadjemo, kako ko zna i ume.
Predraaaageeeeee? gu? ze? (ohne dijakritici kod mene)

Brajovicu?
maksa83 maksa83 17:46 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

gu? ze? (ohne dijakritici kod mene)

Da, i uvek ispadne fenomenalno.
vishnja92 vishnja92 17:51 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

i uvek se ti odnekud pojavis :)
maksa83 maksa83 18:19 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

i uvek se ti odnekud pojavis :)

A šta da radim, neko skuplja značke, neko salvete, ja incidente izazvane odsustvom dijakritika...
Unfuckable Unfuckable 18:20 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

da dodam i dijakritike na Listu ?
maksa83 maksa83 18:22 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

da dodam i dijakritike na Listu ?

Piši, ali na neko udobno mesto, npr. između Biljana.
Unfuckable Unfuckable 18:23 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

makso...DŽavole 1
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:33 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

vishnja92
Јер то већ чиним својим присуством.
Predrage, a kad ces da napises stogod? tekst, pesmicu, nesto?

Извињавам се на шутњи, био сам тркнуо да поједем неку дивљу свињу (стварно:), па ево да тек сада одговорим: кад се стекну услови, ма шта то значило... ;-)

Друго, плашим се да својим деловањем изазовем катастрофу већих димензија, какву је пророчки наговестио официр за морално-политичко васпитање друг Анфак.

Треће, област мојих интересовања је прилично сужена. Не знам колико је она другима интересантна.

Четврто, у неким стварима ја сам прилично велико закерало (ако нисте до сада приметили;-), што мене самог поприлично обавезује, захтевајући додатни напор у ова тешка времена светске економске кризе. Рецимо, то значи да ја не правим велику разлику између оваквих текстова који се објављују на блогу и оних, условно речено, пуноправно литерарних. Добар текст је добар текст, ма где и како био објављен. Слушајте овај пример: блог о Клод Леви Стросу, који је настао код пуковника нсарског, био је, на жалост, најбољи пригодничарски текст објављен поводом стотог рођендана овог антрополога у поређењу са свим осталима које је наша штампа тих дана донела. (Узгред буди речено, нико од његових учесника није прави стручњак за област којом су се тамо бавили.) Већ само овакво мишљење донекле подрива моју паралелну егзистенцију, у којој се повремено појављујем као стварни аутор некаквих текстова. Наиме, утврђени поредак ствари каже да je електронскo писанијe ипак само писанијe. Пошто ја у то не верујем, и електронско испољаваље менекаотаквог кроз речи и слова захтевало би целог човека, а моји су ресурси тренутно прилично отанчали ;-)

Пето, неки од блогера су прилично гостољубиви домаћини, па се повремено ја мало разбашкарим код њих не морајући самостално да плаћам за смештај и храну.

Шесто... Вишња, имам и ја свој понос ;-))))
Unfuckable Unfuckable 19:38 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

eto, rekoh...
blog u blogu
već vidim naslov : "Moja Šutnja " & pet tisuća preporuka

био сам тркнуо да поједем неку дивљу свињу

ps : Brajoviću, aesi i lovio ili samo - jeo ?
ne ruiniraj mi detinjstvo sad - pazi - napiši da si samo jeo, pliz
Jaril Jaril 20:09 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

Предраже Брајовићу, изнервира ме сад само тако...

Ја се толико надам твојим текстовима, а ти ми ту драмиш у шест чинова.
gordanac gordanac 20:38 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

Па, види, ја блог читам дуго, а на њему учествујем откад сам са посвађао с gordancem око мени драгог песника Лазе Костића. (Шта ћеш, пријатељства неки пут чудно започну ;-)

trt-mrt
Ovo svađa, ha?
Jes`, paz` da nije.
:))
(ne, nego je tvoj komentar mali mamac na skoro praznoj trokrakoj, eto šta je! i neka je - i ako je! :)) uvek dobrovoljno "skidam" mamce sa takvih udica, a probam da "zabašurim" pričom dok to radim, da se ne primeti da nije progutan, već rukom uhvaćen :))

O`š sad izazov tipa "aj se vređamo i svađamo!", ha ?
(kao stilske vežbe :))))

Paradoks je da je umeće ljudi da "budu pristojni" ipak i uvek veće nego "umeće svađanja i vređanja". A najčešće bude (iz ko zna kojih razloga) da ljudi ne umeju sasvim ni jedno ni drugo - ili ne čitaju šta su napisali ili ne slušaju sebe dok govore. I - šta god da pričaju, mahom o sebi pričaju ili oni koji ih slušaju ustvari ih ne slušaju (ne čitaju) nego traže "neizgovoreno" ("nenapisano" )). Ljudi su izmislili reči da bi uspešnije sakrivali ono što stvarno žele da kažu, tako ja mislim.
Ljudi su skroz šašava bića i mogu bez svega i svačega, ali bez komunikacije - ne mogu.
Unfuckable Unfuckable 20:40 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

PB tvrdi pazar....'ajde da obećamo da nećemo mnogo da plačemo & trolujemo kada debituje, možda pomogne ?

edit :
auuuuuu, evo gordanatz
gordanac gordanac 20:45 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

....'ajde da obećamo da nećemo mnogo da plačemo & trolujemo kada debituje,...

ti mu obećaj, ko ti brani! :))
nemo` nas ostale da mešaš u tak`e zavete, capisci?
sam` nek on napiše, znam da ume
a, posle...posle ke vidime :))))
Jaril Jaril 20:47 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

auuuuuu, evo gordanatz
Ако му је рекла.
Unfuckable Unfuckable 20:57 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

a, posle...posle ke vidime :))))

zvuči k'i sačekuša
vishnja92 vishnja92 21:00 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

Већ само овакво мишљење донекле подрива моју паралелну егзистенцију

ja tebe ovde nista ne razumem. sa postovanjem&da prostis, kakvu bre paralelnu egzistenciju?!
pa to ne postoji!!!

a drugo - ovo sa ponosom: tvoj ponos je tvoj. kakve veze sve drugo ima? -
osim ako ti nase dosadjivanje ne ucinimo nesnosnijim od svega drugog, pa ces onda lepo ljudski da izrelativizujes sve te prepreke i.....pustis svoje resurse da rade sta im se hoce :)

gordanac gordanac 21:06 04.01.2009

Re: nisu svi nestali tek tako

zvuči k'i sačekuša

...a nije :))
samo hoću da ti se pridružim u "nagovaranju"...ima još komentatora koje bih ja vrlo rado "nagovarala" da pišu i postove, a posle - ke vidime! :))
bertold bertold 14:03 04.01.2009

povratak nestalih 21. januara, jedva čekam

Alava Alava 18:58 04.01.2009

Ti bokca

pa vi ovde saranjujete žive ljude!
TJ ima kreativnu krizu, meni on nedostaje recimo od ovih što pišu na ozbiljne teme.
Nedostaje mi Gorštak, mucho, mucho, i ja mislim kao Dragoljub da bi on i Maksa bili strašan tandem, no...
Nedostaje mi, na neki lično mazohistički način, doktorka... ona je baš dovodila do savršenstva kopi-pejst tehniku...
Belius, takođe, a i fixer, uz dužno poštovanje domaćinu. Nisam ga baš uvek razumela, ali mi uvek bilo mnogo, mnogo zabavno...
I nedostaje mi Takamatsu... zanimljivo je da sam sa njom imala priliku da se družim na samo jednom blogu - Žene stene i mamojebi, ali sam je baš zavolela i od tada mi nedostaje... eh mi žene...
Alava Alava 19:00 04.01.2009

Re: Ti bokca

A da, i Bekan ima sada angažman na tiviju, kod Kesića u novom Dezinformatoru, tj. Fajront Republici - možda ga zato nema?!
Unfuckable Unfuckable 19:02 04.01.2009

Re: Ti bokca

nema šta da se izvinjavaš domaćinu, c'mon - svako ima neki svoj ukus i čini mi se da domaćin kapira to.

Takamatsu - woow...pojavila se par puta kod Krugoline, čini mi se.
Njeni komentari, naročito na takvim temama baš - nedostaju, ali kapiram da nema dovoljno vremena, mislim da je to
Alava Alava 19:07 04.01.2009

Re: Ti bokca

nema šta da se izvinjavaš domaćinu, c'mon

Ma c'mon domaćine...
Rukoljub :))
Unfuckable Unfuckable 19:11 04.01.2009

Re: Ti bokca

ne zezaj, Mlada....
ili je to poziv

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana