Nije teško biti fin - BLOGONTON

constrictoria92 RSS / 24.12.2008. u 12:47

 

Poštovane blogerke & blogeri, blogdrugari & blogodrugarice, novoblogeri & staroblogeri,

 

Pretpostavljam da se svi vi pridržavate osnovnih pravila bontona u real life-u. Zanimljivo je da je prva knjiga na temu bontona nastala u 16. veku, a autor je bio monsinjor Delakaza. Naravno, kako je vreme teklo, menjala su se i pravila bontona. Međutim, suština je ostala ista: cilj bontona jeste da se osetite prijatno u društvu, da vaši maniri i ponašanje budu primećeni kao kulturni, elegantni, sa stilom, i da ne uznemiravaju ili sablažnjavaju druge. Živeti sa drugima bez međusobnog uznemiravanja. Kako dosta vremena provodimo i na blogu, možda ne bi bilo loše razmotriti i kodeks ponašanja na istom, kako bi nam vreme provedeno na njemu bilo kvalitetnije. U tom cilju, danas vam predstavljamo predlog BLOGONTONA (tj. bontona na blogu).

Ovih dana primećene su neke negativne pojave na našem blogu. Ima i pozitivnih, nije da nema; ali pozitivne pojave ne smetaju nikome i smatramo ih normalnim.

Prvo što upada u oči je neodržavanje reda na pojedinim blogovima od strane BlogeraDomaćina/ce. I Disclaimer kaže da je sam autor dužan da se bavi moderacijom komentara... Šta se, zapravo, dešava? Umesto da "zaraćene strane" BlogerDomaćin/ca pozove na primirje ili, u najmanju ruku, kaže da njihovo ponašanje nije pristojno, pojedini BlogeriDomaćini/ce upadaju u zamku i sami otpočinju svađu (svađa ≠ konstruktivna razmena suprostavljenih mišljenja) sa svojim neistomišljenicima. Koji su motivi za agresivnu i (vrlo često) neprimerenim rečima odbranu stavova, neću da ulazim (a primećujem da ih ima svakavih: od neznanja, preko fanatizma do čistog marketinga). Neki idu tako daleko da "nepodobne komentare" i brišu, a Blogokomentatore/ke čak i ban-uju. Možda nije loše reći (razjasniti) da je nepristojno brisati komentare ukoliko su oni samo prikaz drugačijeg mišljenja. Brisanjem takvih komentara ubija se sloboda govora, kao i slobodna ljudska misao. Za one koje vređа drugačije mišljenje (izneseno na pristojan način), blog nije podesan medij komunikacije.

S druge strane, ni pojedini Blogokomentatori/ke nisu cvećke, pa možemo primetiti da pojedinci/ke ostavljaju komentare na nekim blogovima isključivo u cilju započinjanja kavge. Ovi komentari se ogledaju u prikrivenim ili otvorenim napadima na BlogeraDomaćina/cu ili BlogeraPosetioca/teljku... Nije ni neobično organizovanje hajke na pojedine Blogere/ke od strane već pomenutih KavgadžijaBlogera/ki. Treba li da kažem da je ovaj vid komunikacije nepristojan, a ponašanje skandalozno? Nije loše zamisliti se i staviti se u kožu Blogera/ke koji je napadnut/a... Zašto činiti nešto nekome što ne bi želeli da se desi i nama samima? BlogeriDomaćini/ce ovakvo ponašanje ne bi smeli da tolerišu (još manje da ga podržavaju, a i to se dešava nažalost). Nije bitno da li se radi o našem istomišljeniku ili ne kada se iz komentara očitava jasna poruka neprijateljstva upućena Blogeru/ki... Sve uvredljive komentare (naročito one sa psovkama) treba brisati.

A sad o sporadičnim slučajevima koji nisu baš oličenje pristojnosti:

Dešava se i da se u komentarima od pojedinih Blogera/ki može pročitati i poruka tipa "A što te nema kod mene na blogu?". Kao što svi znamo, postoji i deo za PrivatnuPrepisku, pa ako nekoga i zanima što nas nema kod njega/nje na blogu, može da nam pošalje poruku koja neće biti vidljiva svima. Opet, meni se bar dešava da pročitam blog, a ne ostavim komentar, jer nemam šta da dodam... Znači, ako neko nije ostavio komentar na blogu, ne znači da ga nije posetio.

Kad smo već kod PP-a, ima i dobrih stvari u vezi sa istim: desi se i da me neko obavesti o postojanju nekog novog/e Blogera/ke; možemo produbiti odnos sa pojedincima, pa čak i započeti druženje...

Desi se i da neko na blogu BlogeraDomaćina/ce reklamira svoj ili tuđi blog. Korisno je ostaviti link ka blogu koji se nadovezuje na temu BlogeraDomaćina/ce (ponekad i poželjno). Međutim, ukoliko se reklamirani blog ne nadovezuje na temu, onda je ovakav PR nepristojan...

I na kraju, da pomenemo i da je davno usvojeno pravilo da smo svi na per tu (iliti na Ti). Per si (iliti Vi) nije uobičajen vid obraćanja među blogerima. Na persiranje se prelazi kada odnosi među blogerima postanu zategnuti. Izuzetak su gos'n Čer i Dušan Maljković čije persiranje ne odiše uzdržanošću.

Ovaj tekst je nastao kao posledica našeg viđenja bloga:

Naše mišljenje je da je blog mesto gde možemo saznati neke nove informacije, edukovati se, nasmejati i opustiti, upoznati nove kvalitetne ljude koji imaju šta da kažu i da dokažemo da je zdrava komunikacija između podosta različitih ljudi - MOGUĆA.

Ako se slažete sa prethodno napisanim (ili ne slažete), najljubaznije vas molim da nam komentarima ukažete na propuste ili dodate još koji predlog kako bi svima nama druženje na blogu bilo prijatnije i kvalitetnije.

S poštovanjem,

Jaril & Constrictoria


= = = = = = = = = = = = = = = == = = = = = = =

Beleške na margini (copyright by Budimac)

Ovim putem se zahvaljujem Jarilu na inspiraciji za ovaj tekst, kao i na svesrdnoj pomoći prilikom nastanka istog.

Takođe, htela bih da se zahvalim i svim Blogerima/kama koji su u više navrata pisali o stvarima koje ih nerviraju na blogu (što u autorskim textovima, što u komentarima) i na taj način doprineli stvaranju PredlogaBlogontona.

Atačmenti



Komentari (236)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

malasneki malasneki 12:57 24.12.2008

Zivela!

constrictoria92 constrictoria92 13:07 24.12.2008

Re: Zivela!

Dobrodosla.

edi-va edi-va 12:57 24.12.2008

Ovo pravilo sam

Desi se i da neko na blogu BlogeraDomaćina/ce reklamira svoj ili tuđi blog. Korisno je ostaviti link ka blogu koji se nadovezuje na temu BlogeraDomaćina/ce (ponekad i poželjno). Međutim, ukoliko se reklamirani blog ne nadovezuje na temu, onda je ovakav PR nepristojan...


prekrslila vise puta!

moze kazna, al' Jaril da odredi tezinu kazne, ako nije problem
constrictoria92 constrictoria92 13:01 24.12.2008

Re: Ovo pravilo sam

Dok Jaril ne dodje - u mojim si rukama.

Salu na stranu, to i nije neki prestup. Desi se cesto i da u komentarima neko pita ima li novih Blogera/ki, pa je prirodno ostaviti link...
edi-va edi-va 13:09 24.12.2008

Re: Ovo pravilo sam

constrictoria92
Dok Jaril ne dodje - u mojim si rukama.

Salu na stranu, to i nije neki prestup. Desi se cesto i da u komentarima neko pita ima li novih Blogera/ki, pa je prirodno ostaviti link...


Mislim na proshla vremena, kad smo se svi vijali po potpalublju ... mozda sam i po nekome prekrshila jos po nesto chega nisam ni svesna, svi imamo lichne kriterijume sta nam se u ponashanju dopada ili ne, a i lichne doze primanja neprijatno obojenih komentara.

Na vreme sam nauchila da se ne smaram sa otrovima bloga, jer otrov stizze do mene samo ako ga je poslao neko do koga mi je stalo.
constrictoria92 constrictoria92 13:12 24.12.2008

Re: Ovo pravilo sam

mozda sam i po nekome prekrshila jos po nesto chega nisam ni svesna, svi imamo lichne kriterijume sta nam se u ponashanju dopada ili ne, a i lichne doze primanja neprijatno obojenih komentara.


Potpisujem sve sto si napisala.
sentinel26 sentinel26 13:45 24.12.2008

Re: Ovo pravilo sam

Desi se i da neko na blogu BlogeraDomaćina/ce reklamira svoj ili tuđi blog. Korisno je ostaviti link ka blogu koji se nadovezuje na temu BlogeraDomaćina/ce (ponekad i poželjno). Međutim, ukoliko se reklamirani blog ne nadovezuje na temu, onda je ovakav PR nepristojan...

I ja priznajem da sam ovaj prekršaj napravio , samo jednom, ali domaćica bloga mi oprostila, podržala i došla mi u pomoć.
Ako treba da se pospem pepelom, napunite ćasu do vrha.

Šta će ti ovo:
.. novoblogeri & staroblogeri,
?
Mislim da je sasvim dovoljno poštovati Disclamer - pravila bloga.

P.S. - "Jarilov sud" ne priznajem. Nema "položen" blogosudni ispit.
constrictoria92 constrictoria92 14:04 24.12.2008

Re: Ovo pravilo sam

Mislim da je sasvim dovoljno poštovati Disclamer - pravila bloga.


Pa, izgleda da nije kako stvari stoje...
vladimir petrovic vladimir petrovic 16:06 24.12.2008

Re: Ovo pravilo sam


Nisam od onih koji sebi mogu da priznaju da im srce nikad nije prestupilo. Jeste.

A ne znam da li tako mislim iz samosazaljenja (samoodbrane), ali shvatam da svi mi krsimo pravila, neko vise neko manje.
C'est la vie.
zeks92 zeks92 12:59 24.12.2008

Mozda prvi...

...ja imam predlog ... kad se brise komentar da se navede razlog brisanja ...
constrictoria92 constrictoria92 13:04 24.12.2008

Re: Mozda prvi...

Predlog je bas na mestu. Moze ista stvar i za ban.
vracarac92 vracarac92 13:04 24.12.2008

Re: Mozda prvi...

kad se brise komentar da se navede razlog brisanja ...
Pošteno. Takođe i da se ne dozvoli da ukoliko je neki komentator banovan ostali komentatori nastave sa "komentarisanjem" banovane osobe pošto ova više nije u mogućnosti da izloži svoje stavove. Fer Plej.
constrictoria92 constrictoria92 13:04 24.12.2008

Re: Mozda prvi...

Takođe i da se ne dozvoli da ukoliko je neki komentator banovan ostali komentatori nastave sa "komentarisanjem" banovane osobe pošto ova više nije u mogućnosti da izloži svoje stavove. Fer Plej.


Bas tako.
AlexDunja AlexDunja 13:10 24.12.2008

Re: Mozda prvi...

...ja imam predlog ... kad se brise komentar da se navede razlog brisanja ...

ovo bi zaista trebalo...
meni se ne dopada kada se
"dogadjanja" na jednom blogu
komentarisu na drugom,
pa prerastu u podsmeh i ogovaranje.

ili kada se negde okupi ekipa
i razvija strategija za napad na
drugom mestu...
edi-va edi-va 13:13 24.12.2008

Re: Mozda prvi...

AlexDunja
...ja imam predlog ... kad se brise komentar da se navede razlog brisanja ...

ovo bi zaista trebalo...
meni se ne dopada kada se
"dogadjanja" na jednom blogu
komentarisu na drugom,
pa prerastu u podsmeh i ogovaranje.


Da, to se i meni ne svidja.
constrictoria92 constrictoria92 13:15 24.12.2008

Re: Mozda prvi...

AD,

sta da kazem, sem:

u pravu si.
jbm_58 jbm_58 13:00 24.12.2008

Definicija

Blog predstavlja jedinstveni alat koji omogućava pojedincu da kreira i ažurira vlastitu dnevničku web stranicu na kojoj on hronološki beleži svoje stavove, iskustva, mišljenja o raznim aktuelnim temama ili o bilo čemu šta mu padne na pamet i objavljuje na svom blogu tako da ih svaki posetilac može pročitati, čime taj njegov blog postaje i javan.
constrictoria92 constrictoria92 13:03 24.12.2008

Re: Definicija

Da, to jeste pocetna definicija bloga.
Medjutim, danas blog je premasio te okvire. U svetu je normalno (od skora i kod nas) da se pokrecu neke pozitivne promene u kompletnom drustvu bas na blogu.
Anjale Anjale 13:01 24.12.2008

Ne da nisam prva, već sam 6.

Ja sam se na Blog registrovala zbog dobrih tekstova, i zbog zabave.

Ako mi se ne sviđa neki tekst i način na koji autor piše, ja produžim dalje.

Ima i tekstova koji mi se izuzetno sviđaju, a nemam šta da dodam...opet produžim dalje

Što se neprimerenih komenatra tiče, tvoja i Jarilova ideja da napišete ovaj txt je odlična.
Ali mislim da je teško razumeti se sa takvim osobama. Bar meni

Tebi i Jarilu +
constrictoria92 constrictoria92 13:05 24.12.2008

Re: Ne da nisam prva, već sam 6.

I tebi:

vladimir petrovic vladimir petrovic 16:10 24.12.2008

Re: Ne da nisam prva, već sam 6.

Anjale
Tebi i Jarilu +


Tesko je ne pitati: Dokle ide to vase zajednistvo?
Dr M Dr M 13:08 24.12.2008

Blogonton- prijateljski ton

Hvala Constrictoria&Jarile,

slazem se. Preporuka, i za tekst i za zalaganje za cist vazduh na blogu.

Mozemo da izrazimo uctivo neslaganje, ne treba da se trujemo zlovoljom. Vec je previse ima van bloga.
constrictoria92 constrictoria92 13:13 24.12.2008

Re: Blogonton- prijateljski ton

Mozemo da izrazimo uctivo neslaganje, ne treba da se trujemo zlovoljom. Vec je previse ima van bloga.


Pa, to je i poJenta ovoga bloga!
edi-va edi-va 13:16 24.12.2008

Re: Blogonton- prijateljski ton

constrictoria92
Mozemo da izrazimo uctivo neslaganje, ne treba da se trujemo zlovoljom. Vec je previse ima van bloga.


Pa, to je i poJenta ovoga bloga!


Mislish umesto: ne lupetaj - ne slazem se sa tvojim mishljenjem ... ?
constrictoria92 constrictoria92 13:20 24.12.2008

Re: Blogonton- prijateljski ton


Ih, Edi, al' ga iskarikira...

Pa, u svakom slucaju je lepse procitati "ne slazem se sa tvojim mishljenjem" (a i lepsi je i sam umjetnichki dojam)...
Dr M Dr M 13:26 24.12.2008

Re: Blogonton- prijateljski ton

Mislish umesto: ne lupetaj - ne slazem se sa tvojim mishljenjem ... ?


Umesto: ne lupetaj- "Ne klepeci...nanulama":))
edi-va edi-va 13:54 24.12.2008

Re: Blogonton- prijateljski ton

constrictoria92

Ih, Edi, al' ga iskarikira...

Pa, u svakom slucaju je lepse procitati "ne slazem se sa tvojim mishljenjem" (a i lepsi je i sam umjetnichki dojam)...


nisam iskarikirala - ja to iz iskustva - dozivela takUrecci

a da lupetam povremeno - to stoji!
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:20 24.12.2008

Moderacija i urednistvo bloga

regulisu bon-ton. Pa, kakvi su oni, takav je i bon-ton na blogu. A, od nas (blogera) zavisi jedino ono sto pisemo i komentarisemo.
constrictoria92 constrictoria92 13:24 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

Ne bih se slozila sa tobom.
Moderacija i urednistvo su nam stavili na raspolaganje Disclaimer, a to nije bonton.
Od samih blogera zavisi sta ce napisati i kako ce se ponasati prema drugim blogokolegama. To jest, da li ce pojedincima uciniti boravak na blogu prijatnim ili paklenim... Tu se ne pita moderacija mnogo, pre bih rekla da domace vaspitanje ima kljucnu ulogu.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:29 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

Od samih blogera zavisi sta ce napisati i kako ce se ponasati prema drugim blogokolegama.

To ti i rekoh. Pogledaj.
A, od nas (blogera) zavisi jedino ono sto pisemo i komentarisemo.

Dakle, slazes li se da su moderacija i urednistvo bloga ti koji sprovode sve ono sto su procenili da je u skladu sa bon-tonom ?
Kakavi oni, takav i blog. Tj., bon-ton na blogu koji mi blogeri pisemo. Gde je problem ?

constrictoria92 constrictoria92 13:36 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

Dakle, slazes li se da su moderacija i urednistvo bloga ti koji sprovode sve ono sto su procenili da je u skladu sa bon-tonom ?


Ne slazem se. Urednistvo bloga dozvoljava pisanje o svim temama (na pristojan nacin). Prirodno je da nemamo svi isto misljenje (ili vidjenje), te nam se cini da su nam neki blogovi skaradni, a drugi olicenje lepote.
Poenta ovog texta je uljudna medjusobna komunikacija medju blogerima i kako poraditi na tome. O nasem kucnom vaspitanju ne moze da se brine moderacija.
Prosto receno:
ako se ti i ja ne slazemo oko neke teme nije lepo da mi kazes da sam kokoska ili da su mi svrake popile mozak, da lupetam, da sam gloopa (ili vice versa), nego da mi argumentovano pristojnim recnikom kazes zasto si ti za tu temu, a ja ti onda kazem zasto sam protiv.
Kazezoze Kazezoze 13:36 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

Ninoslav Randjelovic
regulisu bon-ton. Pa, kakvi su oni, takav je i bon-ton na blogu. A, od nas (blogera) zavisi jedino ono sto pisemo i komentarisemo.

tachno i najzhalosnije je kad se neki blogeri nadju lichno uvredjeni zbog komentara koji negativno govori o nekoj instituciji. institucija mozhe biti porodilishte ili fk crvena zvezda ili crkva, svejedno, niko ne sme da se lichno oseca povredjen zbog nekakve institucije (osim ako nije lichni brak kao institucija).
constrictoria92 constrictoria92 13:41 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

Kazezoze,

nije da nisi u pravu.

Medjutim, ima jedna zackoljica u svemu tome:

ako, recimo, neko neprimereno napada vernika/ateistu, deliju/grobara zbog njegovih licnih uverenja, onda itekako ima mesta uvredjenosti..

Edit:

pod "neprimerenim" mislim na napade tipa
"ti si mentalno zaostao, zato sto si vernik/ateista/delija/gobar/nastavi po zelji" ili komentari slicnog tipa.
adam weisphaut adam weisphaut 13:43 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

Poenta ovog texta je uljudna medjusobna komunikacija medju blogerima i kako poraditi na tome.

Zašto moramo sa svakim da uljudno komuniciramo?
Da li je uljudnost sama po sebi vrednost?
Šta ćemo sa "neuljudnima", da ih tiho "uklonimo"?
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 13:43 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

Poenta ovog texta je uljudna medjusobna komunikacija medju blogerima i kako poraditi na tome. O nasem kucnom vaspitanju ne moze da se brine moderacija.

Imam utisak da me ne razumes bas najbolje. Ne pisem o tome sta i kako pisemo vec o tome sta na blogu ostaje - neizbrisane uvrede i vredjanja, nebon-tonska banovanja i brisanja,....
Eto, o tome ja. O bon-tonu na blogu. Koga ima i koga nema.
constrictoria92 constrictoria92 13:46 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

Adame,

niko nije rekao "moramo sa svakim da uljudnom komuniciramo". Uljudnost sama po sebi i nije vrednost, ali je bolja od neuljudnosti (moje misljenje).
Mislim da svako bira svoj nacin iskazivanja.
constrictoria92 constrictoria92 13:52 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

Ninoslave,

mislim da pricamo o istom problemu. Kao sto i prethodni komentatori napisase, uljudno bi bilo pojasniti zasto se neki komentar brise, odnosno zasto se neko ban-uje.
Medjutim, BlogoDomacin/ca ima veci uticaj na "neizbrisane uvrede i vredjanja, nebon-tonska banovanja i brisanja", od moderacije.
Ukoliko se neki komentar smatra uvredljivim, klik na Obavesti moderatora...
Opet, sve je to subjektivni osecaj (kao sto prethodnici u komentarima i napisase).
adam weisphaut adam weisphaut 13:53 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

Poenta je i da su puritanci bili uljudna i smerna gospoda pa ih to nije sprečilo da spaljuju veštice.
Može neko veoma uljudno napisati najmonstruoznije stvari pa ako to neko proprati psovkom da on ispadne "the bad guy". Insistirati na uljudnosti kao principu van konteksta je tricky. Što se mene tiče što manje ograničenja u diskusiji to bolje.
edi-va edi-va 13:56 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

Ninoslav Randjelovic
Poenta ovog texta je uljudna medjusobna komunikacija medju blogerima i kako poraditi na tome. O nasem kucnom vaspitanju ne moze da se brine moderacija.

Imam utisak da me ne razumes bas najbolje. Ne pisem o tome sta i kako pisemo vec o tome sta na blogu ostaje - neizbrisane uvrede i vredjanja, nebon-tonska banovanja i brisanja,....
Eto, o tome ja. O bon-tonu na blogu. Koga ima i koga nema.


Ninoslav misli na dvostruke standarde tipa: neko sme da vredja i nikom nishta, a kad Ninoslav uzvrati popije ban.
constrictoria92 constrictoria92 13:56 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

Jedno je biti uljudan, a drugo siriti mrznju i netrpeljivost na uljudan nacin.
Ne brkati loncice.
scabies scabies 13:59 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

Može neko veoma uljudno napisati najmonstruoznije stvari

Najmonstruoznije stvari su po definiciji neuljudne (kojim god recima iskazane)... Ja ne mislim da se ovde prica (samo) o izboru reci, vec o celoqpnom nastupu...
adam weisphaut adam weisphaut 14:00 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

constrictoria92
Jedno je biti uljudan, a drugo siriti mrznju i netrpeljivost na uljudan nacin.
Ne brkati loncice.

Mašiš poentu.
Poenta je da uljudnost samo forma.
U kojoj meri je prisutna, ne bi trebalo da se propisuje od strane ikoga.
Pa i od "nas".
constrictoria92 constrictoria92 14:02 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

Ja ne mislim da se ovde prica (samo) o izboru reci, vec o celoqpnom nastupu...


That's the point!
adam weisphaut adam weisphaut 14:05 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

Najmonstruoznije stvari su po definiciji neuljudne (kojim god recima iskazane)

Uvek se setim one scene iz "Diskrenog šarma buržazije" kada ambasador objašnjava za nacističkog zločinca u JAmerici. "Uveram Vas da je on savršen gospodin!".
vec o celoqpnom nastupu...

Ljudi jednostavno imaju pravo da budu i maliciozni.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:09 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

Ninoslav misli na dvostruke standarde tipa: neko sme da vredja i nikom nishta, a kad Ninoslav uzvrati popije ban.


Da, mislio sam i na tu dvostrukost standarda. Ali, stvarni problem bloga je da ne popije tako samo Ninoslav ban. Popiju ga i mnogi drugi, mnogo interesantniji od Ninoslava... Ili im se jednostavno smuci/dosadi ta elasticnost i odu sa bloga i cao - nema ih vise. A, to bas blog ne cini boljim, nego gorim... Ali, srecom ima sada i potpalublje na blogu, a tamo moderacija slabo zalazi, a ni ti nebontonski blogeri i nije lose tamo, da vam pravo kazem... Ma, bili ste, znate...

edit:
Ninoslav nikada ne uzvraca uvredom na uvredu. Nije to bon-tonski.

constrictoria92 constrictoria92 14:10 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

Ljudi jednostavno imaju pravo da budu i maliciozni.


To pravo im niko ne uskracuje.
Ni Bontona se ne pridrzavamo svi slepo.
Uopste i ne ocekujem da ce se svi rado prihvatiti Blogontona i odobriti ga (al' to je sloboda. Slobodan si da ti se svidi ili ne, prihvatis ili ne...).
Kazezoze Kazezoze 14:16 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

Jedno je biti uljudan, a drugo siriti mrznju i netrpeljivost na uljudan nacin.
Ne brkati loncice.

i jedno i drugo je bonton, a bonton je i izmishljen da bi sakrio prave namere.
constrictoria92 constrictoria92 14:20 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

i jedno i drugo je bonton, a bonton je i izmishljen da bi sakrio prave namere.


Bonton je, zapravo, izmisljen da bi se postovala pravila lepog ponasanja...
E, sad, vremenom su se pravila menjala...
mariopan mariopan 15:53 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

constrictoria92
Ne bih se slozila sa tobom.
Moderacija i urednistvo su nam stavili na raspolaganje Disclaimer, a to nije bonton.
Od samih blogera zavisi sta ce napisati i kako ce se ponasati prema drugim blogokolegama. To jest, da li ce pojedincima uciniti boravak na blogu prijatnim ili paklenim... Tu se ne pita moderacija mnogo, pre bih rekla da domace vaspitanje ima kljucnu ulogu.

Ovde se slazem sasvim , ne pita se moderacija mnogo , vise se sam domacin/ca pitaju.

Elem , kako se previse zezam ja sam na jednom blogu tresnula primedbu koja je mogla da se odnosi bas na moderatore, a nije mi bila namera ni u snu da njih diram , nemam zasto bas stvarno , i onda sam imala da se pokrijem usima od sramote jer je to moje zezanje dirnulo neke ljude koji lepo rade svoj posao i ne mesaju nam se bas previse (koliko vidim). Izvinjavala sam se onoliko ali mislim da mi izvinjenje nije uvazeno. I to sve na pp. Evo sada znate da nije bezazleno kada nesto kazete a moze da se odnosi na vise ljudi, ja platila skolu , ko mi je kriv. Sad cu malo da se uozbiljim, vreme mi je i godine su tu

Trol :
Zasto imamo dedu a nemamo babu? I gde nadjete jos onih slatkih lutkica koje igraju? Steta sto nemamo nekog Hilarijusa da ga kacim kada se salim pa da znamo kada je sala a kada je ozbiljno da ne dolazim u tako neprijatne stuacije da se usima pokrivam ko onda.
constrictoria92 constrictoria92 16:23 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

Mariopan,

svaka ti je na mestu.

p.s.
[url=http://kolobok.us/modules.php?name=Gif&file=light_skin&type=light_skin&page=0&cnt=0]
Evo linka sa mnoogo "slatkih lutkica koje igraju". [/url]
mariopan mariopan 22:05 24.12.2008

Re: Moderacija i urednistvo bloga

constrictoria92
Mariopan,

svaka ti je na mestu.

p.s.
[url=http://kolobok.us/modules.php?name=Gif&file=light_skin&type=light_skin&page=0&cnt=0]
Evo linka sa mnoogo "slatkih lutkica koje igraju". [/url]

Fala draga Odoh da biram.
scabies scabies 13:25 24.12.2008

Za pocetak

mislim da bi bilo dovoljno kad niko ne bi radio (rekao) na blogu ono sto ne bi u real life-u. Ponekad je ruzna zloupotreba anonimnosti na blogu. Mislim, bas je ruuuzno kad vidim ono: stavim masq anonimnosti-i sve mi je dozvoljeno!
constrictoria92 constrictoria92 13:26 24.12.2008

Re: Za pocetak

Pa, takvi ni u real life-u nisu bas olicenje kulture...
E, sad, to je moje misljenje, a moze biti da gresim...
scabies scabies 13:37 24.12.2008

Re: Za pocetak

Pa, takvi ni u real life-u nisu bas olicenje kulture...

Slazem se...delimicno.
Ja samo pricam o potkategoriji onih koji ne praktiqju ista pravila ponasanja u real lifeu i blogu. Nisu brojni, ali se na njih jos mozda moze najpre uticati
MilutinM MilutinM 13:33 24.12.2008

Na blogu

Negde početkom godine (tačnije 1. marta t.g.), zapisao sam sebi neka opažanja o blogu. Evo ih (možda se nešto i promenilo u medjuvremenu):

Kakav god blog postavili:
- neko će se složiti sa vama a uvek će biti i nekoga ko će pronaći razlog za protivurečnost
- komentari će ići u stranu u koju nikada niste mogli da pretpostavite
- popićete barem jedan politikom obojen komentar po blogu
- imaćete želju da obrišete barem jedan komentar. Pa sad, od vaše inspiracije i stava...
- neki ljudi vam nikada neće napisati komentar ili dati preporuku, sem ako im niste prijatelj
- neki prijatelji vam skoro nikada neće ostaviti komentar (a znate da su pročitali tekst)
- prijatelji i oni sa kojima uspostavite lep odnos na blogu će vam skoro uvek dati preporuku

Blogeri najčešće pišu:
- o politici (neko mora, nekom je to partijska dužnost, neko se time pravda, neko zaslužuje status na ovom blogu i u životu, neko jednostavno poperšuni pa iskaže sve šta mu leži na duši) - izmenjeno u medjuvremenu
- o stvarima koje najbolje znaju i gde su stručnjaci (ovo su najsadržajniji blogovi jer ih pišu baš stručnjaci)
- o stvarima koje ih trenutno dotaknu (ovo su obično najprovokativniji blogovi, sem političkih)
- o običnim životnim stvarima (ovo su blogovi koji uglavnom okupljaju manju grupu specifičnih blogera) - izmenjeno u medjuvremenu
- blogove koji pokreću akciju (u poslednje vreme intenzivnije)

Const, izvini ako je ovo trol. Kao što sam rekao u tački 1.2...
constrictoria92 constrictoria92 13:38 24.12.2008

Re: Na blogu

GazdaMilutine,

kakav crni trol?!?

Lepo si zapazio.
Anjale Anjale 13:42 24.12.2008

Re: Na blogu

Milutine,
Nisi da badava Gazda
MilutinM MilutinM 14:44 24.12.2008

Re: Na blogu

badava Gazda

Ama, bre, nisam ja gazda na Blogeta, nego gazda na kafanče


thebee269 thebee269 13:43 24.12.2008

konkretno

predlog je odličan.
Mogli ste za početak da navedete konkretna imena blogera , sa primerima gde su se ogrešili.
Ipak treba reći ,,pravo u lice,, mada je to ponekad jako teško i neprijatno.
Trebali ste probiti led.
constrictoria92 constrictoria92 13:54 24.12.2008

Re: konkretno

Thebeee,

ovde se prica o uljudnosti, pa mislim da pominjanje Blogera/ki u tom kontekstu nije nimalo uljudno.

Salu na stranu, ne radi se ovde o GresnimBlogerima/kama, vec o medjusobnoj komunikaciji medju nama. Sta mozemo da uradimo da se svi osecamo prijatnije...
edi-va edi-va 13:58 24.12.2008

Re: konkretno

constrictoria92
Thebeee,

ovde se prica o uljudnosti, pa mislim da pominjanje Blogera/ki u tom kontekstu nije nimalo uljudno.

Salu na stranu, ne radi se ovde o GresnimBlogerima/kama, vec o medjusobnoj komunikaciji medju nama. Sta mozemo da uradimo da se svi osecamo prijatnije...


U pravu si kokoshko jedna nepismena

(banuj me)
constrictoria92 constrictoria92 14:00 24.12.2008

Re: konkretno

(banuj me)




Edit:
smatraj se banovanom sto si me nazvala kokoskom, kokosko nijedna.
Kazezoze Kazezoze 14:21 24.12.2008

Re: konkretno

U pravu si kokoshko jedna nepismena

smatraj se banovanom sto si me nazvala kokoskom, kokosko nijedna.

ja bi se vishe naljutio na rech nepismena
constrictoria92 constrictoria92 14:24 24.12.2008

Re: konkretno

ja bi se vishe naljutio na rech nepismena


Ih, kako to prevideh!

Kazezoze Kazezoze 14:46 24.12.2008

Re: konkretno

constrictoria92
ja bi se vishe naljutio na rech nepismena


Ih, kako to prevideh!


zbog slichnih previda ljudi se najcheshce i naljute...jednostavno chitaju povrshno i trazhe neku rech na koju ce nakalemit svoju uvredjenost i gledati da odgovori uvredljivo.
constrictoria92 constrictoria92 14:59 24.12.2008

Re: konkretno

jednostavno chitaju povrshno i trazhe neku rech na koju ce nakalemit svoju uvredjenost i gledati da odgovori uvredljivo.


O tome ti pricam...
mirelarado mirelarado 14:33 24.12.2008

Tema - pun pogodatak

Naše mišljenje je da je blog mesto gde možemo saznati neke nove informacije, edukovati se, nasmejati i opustiti, upoznati nove kvalitetne ljude koji imaju šta da kažu i da dokažemo da je zdrava komunikacija između podosta različitih ljudi - MOGUĆA.


U pravu ste, Constrictoria i Jarile. Dodala bih još nešto što sam zapazila: nepristojnim napadima anonimnih komentatora posebno su izloženi blogeri koji su ovde pod svojim imenom i prezimenom, pogotovo ako su iz sveta politike. Meni to izgleda kao da su tu poznatu osobu ugledali na ulici, pa je vuku za rukav e da bi joj "sasuli u lice" sva svoja nezadovoljstva... Time ukidaju bilo kakvu mogućnost zdrave komunikacije.
Podjednako su odbojni i već spomenuti blogeri koji nimalo ne poštuju uljudno obrazložene kometatore koji iznose svoje drugačije viđenje neke teme.
constrictoria92 constrictoria92 14:38 24.12.2008

Re: Tema - pun pogodatak

Pa, ovim tekstom smo (nadam se) obuhvatili sve slucajeve nepristojnosti i dali predloge kako upristojiti blogosvet...
Sad, moze biti da se nekima nasi predlozi nece svideti, a drugima hoce... Sve je stvar licnog dojma problema.
Jaril Jaril 15:58 24.12.2008

Кад смо већ код...

Jaril & Constrictoria


Зар женско не иде прво?

Пар назнака, уљудност не служи томе да нам сузбије слободу мишљења, већ да своје мишљење презентујемо у варијанти која неће "због свог тона" да буде одбојна другом. Дакле, ако некоме кажем "Не лупетај" тешко да могу да очекујем да ће да прочита аргументе који следе иза тога. Већ ту сам га изгубио. Бон-тон служи томе да се СВЕ каже што се мисли, али на неувредљив начин.

Дисклејмер покрива нека основна правила понашања. Лепо понашање подразумева много више од поштовања дисклејмера, а посебна драж је што оно треба да буде добровољно.

Блог92 је многима од нас постао, ако не баш "друга кућа", а оно "друга викендица". Многи од нас се овде осећају "домаћим", а неки и "домаћијим" од других. Улетети тако неком у део животног простора и по њему вршљати и просипати лоше понашање, јесте као да сте се преселили код неког и одмах натурате своја животна правила. Не знам, мени то делује сасвим непримерено.

Ја верујем да човек има потребу да износи своје мишљење како би га делио са другима, а истовремено и упијао од других. Да би размена мисли била што течнија потребно је мисао тако формулисати да код саговорника не покреће механизме одбране, па се мисао одбаци због "ружног целофана" у који је упакована, а не због садржаја. Много пута се десило да на блогу избије конфликт само зато што формулације нису биле направљене како треба. Да бисмо избегли такве ситуације потребно је само мало пажње и "друго читање" написаног. У ситуацијама када не умем да срочим оно што желим, а тако да не звучи увредљиво, ја одустанем. Мислим да је боље да не коментаришем, него да мој коментар буде наопако схваћен.

И није поента упирати прстом. Мислим да би најбоље било када би свако од нас само мало повео рачуна о ономе о чему пише.




ПС: Ја сам екстремно заузет ових дана, па ме нема да коментаришем. Хвала Конст. што си понела већи терет око овог блога.
Kazezoze Kazezoze 16:24 24.12.2008

Ban-ton bez tona!

Rekoshe mi da u starosrpskom jeziku rech
ban znachi - spolovilo,falus,ud,kita,racku,..
Chuvena je knjiga erotskih pricha Crven ban - Vuk St. Karadzic
I,ako bi neshto trebalo menjati,to je termin ban/ovanje.

I,naravno,treba uochiti mogucnost paralele ban - hrvatski Jelachic,eto frke !
Haotichnost nastala mogucim tumachenjima izrechenog(uopshteno)-nema kraja.
maksa83 maksa83 16:35 24.12.2008

Re: Ban-ton bez tona!

U duhu ovde iskane političke korektnosti i parlamentarnosti, ja ću ovako:

(takođe si uzimam za pravo da (samo u ovoj instanci i neću više) persiram, uz punu svest da je to pravo rezervisano za blogere Maljkovića i Ćerevičana)

I,ako bi neshto trebalo menjati,to je termin ban/ovanje.


Poštovani,

Nisam sklon da se složim sa vašim stavom.
Ako uzmemo vaš postulat da reč "ban" ima poreklo u starom srpskom jeziku i da znači "penis" (verovatno u "spremnom" stanju), sa tim u skladu mislim da je reč "banovanje" adekvatna u ovom slučaju, pošto uglavnom dolazi kao odgovor na jedno drugo "banovanje", koje se u savremenom srpskom jeziku još naziva i "kurčenje".
Dakle, jedno banovanje je odgovor na drugo banovnje.
Ali ako uzmemo u obzir i Gandijevo "oko za oko, i uskoro ceo svet ćorav", i vaš postulat, onda je možda optimalna strategija da se to sekundarno banovanje kao odgovor na primarno banovanje - ukine.

Jer, da parafraziram Mahatmu - "ban na ban, i uskoro ceo svet - banovan"

("banovan" bi se verovatno u savremenom srpskom u gore navedenom kontekstu prevelo kao "nakurčen" )

Topao pozdrav i sretni praznici,
M.

constrictoria92 constrictoria92 16:38 24.12.2008

Re: Ban-ton bez tona!

Makso,

svaka ti je ka Njegoseva!

Potpuno si u pravu...
vladimir petrovic vladimir petrovic 16:40 24.12.2008

Re: Ban-ton bez tona!

Maksa
...jedno banovanje je odgovor na drugo banovnje


Jedno banovanje nikada nije dovoljno. Cak i oni koji se ne razumeju previsu u ban-ove imaju izreku: Once is not enough.
AlexDunja AlexDunja 16:43 24.12.2008

Re: Ban-ton bez tona!

Jer, da parafraziram Mahatmu - "ban na ban, i uskoro ceo svet - banovan"


pa u tom smislu:))
Kazezoze Kazezoze 17:04 24.12.2008

Re: Ban-ton bez tona!

"banovanje", koje se u savremenom srpskom jeziku još naziva i "kurčenje".

Cenjeni,

skoro u celini se slazhem sa Vashim umnim percepcijama na starosrbsku rech Ban-ova-nje, ali je primetno na blogu b92 da ta rech poprima potpuno suprotan, vaginalni, karakter kada stupa na snagu zbog nerazumevanja napisanog...banovanom dodje da popizdi !
stari92 stari92 17:33 24.12.2008

Re: Ban-ton bez tona! .. je Kurčevito nemo

Ako bi tome dodali da je to slogan velikana novinarstva A.Tijanića,kao (moguću) parafrazu

,,Oko za Oko - zub za zub / Dušanov zakonik ili Hamurabi - Život za Život,pa Karma zakon ..'',

te shodno tome B.Tirnanića i kolumne u Pressu,kao i .. - banovan: ne banovan=vreme odeee

i,rešenje kvadrature kruga je,možda,u sledećem : Banus penis pak in domus !!?

D) ?
maksa83 maksa83 18:53 24.12.2008

Re: Ban-ton bez tona!

Cenjeni,

skoro u celini se slazhem sa Vashim umnim percepcijama na starosrbsku rech Ban-ova-nje, ali je primetno na blogu b92 da ta rech poprima potpuno suprotan, vaginalni, karakter kada stupa na snagu zbog nerazumevanja napisanog...banovanom dodje da popizdi !


Poštovani,

Zahvaljujem što argumentovanom diskusijom doprinosite da održimo nivo ovog bloga. Uz punu svest da ovoliko uplitanje (samo kontekstualno, ne fizičko) polnih organa kod nekog može da izazove nelagodu i revolt, sklon sam da se složim sa vašom ocenom vaginalnog karaktera dinamike banovanja, i iskoristio bih priliku da opet ukažem na auru simetrije koja se javlja kod cele te pojave. Naime, kako vi kažete - "banovnom dođe da popizdi". To je, ističem, sasvim u skladu drugom polovinom vaginalnog karaktera cele interakcije, jer, što bi rekli na modernom srpskom jeziku - "samo pičke nekoga banuju".

U nadi da ćemo i dalje nastaviti ovaj ugodan diskurs, srdačno,
M.
Time Bandit Time Bandit 20:16 24.12.2008

Jarilu nije tesko biti fin


Jaril
Re: бонжу #Link
sto ste bre tako brzo zavrsili sa ovim? bas je bilo zanimljivo :)

Па тајм неће да се игра до краја. )) Ајд' да га избацимо из друштва!!! ))))


zatim sledi suptilan zakljucak

И није поента упирати прстом. Мислим да би најбоље било када би свако од нас само мало повео рачуна о ономе о чему пише.

Jaril Jaril 21:19 24.12.2008

Re: Jarilu nije tesko biti fin

Time Bandit

Jaril

sto ste bre tako brzo zavrsili sa ovim? bas je bilo zanimljivo :)

Па тајм неће да се игра до краја. )) Ајд' да га избацимо из друштва!!! ))))


zatim sledi suptilan zakljucak

И није поента упирати прстом. Мислим да би најбоље било када би свако од нас само мало повео рачуна о ономе о чему пише.



Вид' ти шта је он мени запамтио.

Тајм - извини.
marco_de.manccini marco_de.manccini 22:00 24.12.2008

Re: Jarilu nije tesko biti fin

Ja se izvinjavam shto ulecem tu u lep diskurs o banovanju. Iako sam ocharan tokom diskursa, ja bih da se vratim na Jarilov komentar (ipak je Jaril pocheo ovaj niz).

Naime, Jarilu je kao skromnom, vrlom, i lepo vaspitanom choveku zasmetalo

Jaril & Constructoria

u potpisu bloga, do te mere da se glasno upitao
Зар женско не иде прво?


Siguran sam da Constructoriji nije bilo lako da odluchi. U pisanoj rechi, a i u govoru, se podrazumeva da chovek izlista sebe poslednjeg ukazujuci tako pazhnju i poshtovanje svim ostalima. Dakle kazhe se "moji prijatelji i ja smo sinoc ishli u kafanu i nalili se k'o stoke" a ne "ja i moji prijatelji smo sinoc ishli u kafanu i nalili se k'o stoke". S druge strane, postoji i ovo drugo pravilo koje je pomenuto da se damama da prednost. Constructoria je sigurno bila u dilemi i, buduci da je i sama skromna, vrla, i lepo vaspitana, odluchila je da ipak izlista sebe iza Jarila. Dakle izmedju dva vazheca pravila izabrala je ono koje je chini vecu chast drugoj osobi, shto je veoma lepo i pohvalno.

Zashto sam sve ovo gore napisao?

Pa zhelim da ukazhem da je chesto samo postojanje prevelikog broja pravila, bez obzira koliko svako od njih pojedinachno zvuchi razumno i razumljivo, dovodi do protivrechnih situacija. Ovo nije sluchaj samo sa pravilima lepog ponashanja, ovo je sluchaj sa ustavnim odredbama, ovo je sluchaj sa pravilima dobrog programiranja, zakonskim regulativama, ...

Previshe pravila ume da dovede do potpune promene sushtine nekog sistema, pri chemu se gubi prvenstveni smisao istog i ponekad dolazi i do potpunog preobrazhaja u svoju suprotnost.
Time Bandit Time Bandit 22:14 24.12.2008

Re: Jarilu nije tesko biti fin


nadam se da Ti nisi zapamtio povod , a ako je do rangiranja smatram da si jedan od najuljudnijih & najfinijih blogera sa poprilicno strpljenja u komunikaciji.
constrictoria92 constrictoria92 23:03 24.12.2008

Re: Jarilu nije tesko biti fin

Previshe pravila ume da dovede do potpune promene sushtine nekog sistema, pri chemu se gubi prvenstveni smisao istog i ponekad dolazi i do potpunog preobrazhaja u svoju suprotnost.


Marco,
bas tako.

Jos bih napomenula i da razumevanje bilo cega napisanog zavisi od subjektivnog osecaja.
Ideja mi je bila da ukazem i na to da nikad ne treba reagovati na prvu loptu (sto su neki blogokomentatori vec i rekli), jer moze biti da je nesto debelo previdjeno...
Dr M Dr M 23:23 24.12.2008

Re: Jarilu nije tesko biti fin

Ideja mi je bila da ukazem i na to da nikad ne treba reagovati na prvu loptu (sto su neki blogokomentatori vec i rekli), jer moze biti da je nesto debelo previdjeno...


Ili, da uvedemo i poslovice:

"Ispeci, pa reci,
dvaput meri i polako seci":))
vladimir petrovic vladimir petrovic 16:21 24.12.2008

Blogonton

Pozdravljam. Nikad nije na odmet podsecanje na uljudnost.

Ali mi ovo smeta:

na BlogeraDomaćina/cu ili BlogeraPosetioca/teljku

Blogera/ke

o postojanju nekog novog/e Blogera/ke;


Da li treba da objasnjavam zasto? Ne mogu, ali je nekako - ruzno. Zar uvek kada se radi o oba roda treba izvoditi ovakve kerefeke?
dali76 dali76 16:22 24.12.2008

respect: rec koja nedostaje

Sto se mene tice jane bi brisao nista.
Komentar,iako upucen drugima, najvise ipak govori o nama.
Imao sam prilike dva puta biti nazvan nepismenim I moj jezik kao “zardjao”.
Jeli to govori o meni ? Neka svako razmisli.
Podvukao I podebljao bih rijeci DRM :
“da izrazimo uctivo neslaganje, ne treba da se trujemo zlovoljom.”
Naravno, kako jedan bloger rece , provokacije nekad I jesu neophodne za diskusiju , ali na temu ne na licnost blogera.
Fanatizam kako onaj religiozni a bogami I ateisticki se ne razlikuju po jednoj stvari :ne postoji postovanje da ljudi misle ,vjeruju drugacije , al to je tema za neki drugi blog.
constrictoria92 constrictoria92 16:28 24.12.2008

Re: respect: rec koja nedostaje

Dobrodos'o!



Da ne citiram Dr M-a i ja opet, al' to je poenta...
dunja73 dunja73 16:24 24.12.2008

da

sto posto je tako .
constrictoria92 constrictoria92 16:29 24.12.2008

Re: da



Fala..
simkke simkke 16:50 24.12.2008

Ako ovaj blogo bon-ton-ton zazivi

tek ce onda da bude dosadno
constrictoria92 constrictoria92 17:13 24.12.2008

Re: Ako ovaj blogo bon-ton-ton zazivi

Hmmm...
Ne razumem bas najbolje...
Zar bi bilo dosadno kulturno diskutovati o svacemu?
AlexDunja AlexDunja 17:18 24.12.2008

Re: Ako ovaj blogo bon-ton-ton zazivi

Ne razumem bas najbolje...
Zar bi bilo dosadno kulturno diskutovati o svacemu?

ja razumem:)
simke obozava majkla djeksona,
i zivi za fajt:)))
simkke simkke 17:22 24.12.2008

Re: Ako ovaj blogo bon-ton-ton zazivi

constrictoria92
Zar bi bilo dosadno kulturno diskutovati o svacemu?

Aha

ne Majkl Djeksona, nego A-ha
AlexDunja AlexDunja 17:27 24.12.2008

Re: Ako ovaj blogo bon-ton-ton zazivi

constrictoria92 constrictoria92 17:36 24.12.2008

Re: Ako ovaj blogo bon-ton-ton zazivi

Aha

Ok.
Onda zanemari textic...
Ukusi su razliciti.
simkke simkke 17:40 24.12.2008

Re: Ako ovaj blogo bon-ton-ton zazivi

constrictoria92
AhaOk. Onda zanemari textic...Ukusi su razliciti.


Ma, ne zanemarujem, ja sam opozicija...?struktivna
simkke simkke 17:48 24.12.2008

Re: Ako ovaj blogo bon-ton-ton zazivi

AlexDunja
ne majkl djeksona, nego A-ha:)))


neeee...pre ovo
constrictoria92 constrictoria92 18:08 24.12.2008

Re: Ako ovaj blogo bon-ton-ton zazivi

Pa, simkke, pjesmica nije losa uopce...
kad sam bila maji deca, nalazila sam A-ha simpaticnima. Kasnije (kad sam malo porasla) sam shvatila da je Iron Maiden prava stvar.
simkke simkke 18:38 24.12.2008

Re: Ako ovaj blogo bon-ton-ton zazivi

constrictoria92
sam shvatila da je Iron Maiden prava stvar.


to mi reci! evo ti moj broj
constrictoria92 constrictoria92 18:53 24.12.2008

Re: Ako ovaj blogo bon-ton-ton zazivi

NNN NNN 18:01 24.12.2008

Jeste

pojedini Blogokomentatori/ke nisu cvećke, pa možemo primetiti da pojedinci/ke ostavljaju komentare na nekim blogovima isključivo u cilju započinjanja kavge. Ovi komentari se ogledaju u prikrivenim ili otvorenim napadima na BlogeraDomaćina/cu ili BlogeraPosetioca/teljku... Nije ni neobično organizovanje hajke na pojedine Blogere/ke od strane već pomenutih KavgadžijaBlogera/ki. Treba li da kažem da je ovaj vid komunikacije nepristojan, a ponašanje skandalozno?
I mene dragoljub92 nervira.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana