Crno-beli "svet"

MMMila RSS / 08.08.2007. u 09:41

Da ste 26 puta nekog kaznili zbog necega sto je uradio, a on to uradi i 27. put, sta biste pomislili o njemu? Da je bahat? Bezobrazan? Mozda glup?

A kada je glavni argument odbrane: Jeste, ucinio sam, ali su ONI to ucinili vise i jace! sta drugo mozete da ocekujete nego da vas smatraju neozbiljnim, detinjastim.

Partizan je izbacen na godinu dana iz Evrope! Novcanu kaznu niko ni ne spominje, navikli smo da su nasi klubovi UVEK udareni po dzepu. I sve to, zasto?

Kako rekose u klubu, igraci su stradali zbog navijaca! Da li je to neko izgleda zaboravio da klub cine: igraci, uprava, stadion, navijaci… Ili kod nas klub cine Zeka The Best i nekoliko “njegovih” igraca (sto u ekipi, sto u upravi).

Navijaci su, pak, sa svoje strane, pokazali da ne vole, nego da vise vole da mrze. Ej, pa na domacoj utakmici su uz baklje izbacili i parolu tipa: Plati Zeko!

Da budem iskrena, nije mi drago sto se sve ovako desilo. Prvo, uvek nam trebaju poencici svakog kluba da konacno preskocimo neko kolo kvalifikacija. Drugo, sada ce pod mikroskopom biti svako nase gostovanje u Evropi, bez obzira da li igra klub ili reprezentacija.  I trece, “Kalimero” sindrom je opasan: ko ce sada preziveti prvenstvo kada je “jadni” Partizan izbacen iz Evrope!

PS

Selo gori, a FS se CESKA!

PPS

Svaka slicnost sa “nepravednim, nicim izazvanim sankcijama” i srpskim politickim mazohizmom (ni)je slucajna!



Komentari (42)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

reanimator reanimator 10:01 08.08.2007

...

Jedina prava tragedija je što ni iz ovoga ponovo niko neće ništa naučiti. Svaki put kad si svedok neke katastrofe, bilo u smislu rezultata, bilo kad su u pitanju ovakve situacije, pomisliš..ok, sramotno, ali valjda će neko nešto da skapira, pa da promeni. Jok.
A iskreno..ja ni ne znam kako bi ovi konkretni problemi sa navijačima mogli da se reše. Kao imaš neki zakon..ne primenjuje se..donesi novi..neće se ni on primenjivati. Klinci su u u jezivo glupom fazonu..nisu čak ni huligani, nego su šabani, od kojih ne možeš da očekuješ promenu svesti.
Odeš negde preko..odavde povedeš prvu elipu seljaka..tamo ti se priključe svi mogući "ko da mi otme iz moje duše kosovo" gastos-seljosi..i onda ne možeš da dobiješ ništa drugo, nego srpsko-patriotski neinventivni folklor i kaznu u najavi.
d j o l e d j o l e 10:09 08.08.2007

Mila

Da li si videla intervju dat televiziji (mislim da je bio na Sos-u) nakon poslednje utakmice u Beogradu. .... letnja skola kom. demagogije Kumrovec '76 :)

Strasno je sto ti kursevi za omladinske rukovodioce jos uvek negde prolaze :)
MMMila MMMila 14:06 08.08.2007

Re: Mila

Nisam GLEDALA cim sam videla:)
Ne mogu to da slusam... daj molim te.

Nego, imam pitanje: na sastanak te UEFA komisije (pojma nemam kako se tacno zove, nebitno), mogla su da udju dvojica, po pravilima. Otputovala tri crno-bela tipa: Vjetrovic, Petric i Zeka The Best.

KOJI JE CUCAO NAPOLJU PRED VRATIMA?????
d j o l e d j o l e 15:08 08.08.2007

Re: Mila

Treci je isao zbog deviznih dnevnica ... :)
MMMila MMMila 21:33 08.08.2007

Re: Mila

Ili je treci otisao zbog eventualne slave !
medjutim medjutim 10:23 09.08.2007

Re: Mila

MMMila
Ili je treci otisao zbog eventualne slave !


zeka nije stajao ispred vrata, i na konferenciji za stampu se zagrcnuo kod "Ja sam, ovaj, mi smo.."

inace, otkad je Partizan izbacen, kup uefa naprasno postao ekstraprofitabilno takmicenje..

http://www.pressonline.co.yu/vest.jsp?id=17528&sectionId=44

Moze li iko od novinara da mi objasni KAKO se to konkretno UEFA potrudila da njen kup bude isplativiji? Ili da pita Zeku na konferenciji, posto sem Jugoslava iz Poligrafa niko dosad nije priterao Zeku u cosak..

I da li je tacna informacija o kojoj se prica da su novinari u Bolcanu, ili gde bese Partizan igrao protiv Intera, dobili od kluba po 100 evra za trosak, pa im je receno da zadrze pare? I onda nastavili da pisu o placenicima..

Sto rece drugar, najgore su prosli sportski novinari koji nece imati devizne dnevnice i putovanje o trosku kluba za sva gostovanja u kupu UEFA, nije ni cudo sto su besni na navijace..

BTW, ne mogu a da ne primetim standardne dvostruke arsine..

Novosti:
PODRŠKA "DELIJA"
CRVENA zvezda je, kakao i uvek da igra bilo gde u Evropi, imala podršku najvernijih navijača. Oko 50 "delija" borilo je svoje ljubimce na stadionu "Kadriorg" sa zapadne tribine. Najvernijih dvadesetak navijača stiglo sa ekipom iz Beograda o svom trošku, dok su ostali doputovali iz Rusije, Poljske, Engleske...

A oni su fini urbani momci koji bi u Mostaru bili mirni kao bubice, jel' ?
ljiljaO ljiljaO 12:14 09.08.2007

Re: Mila

U principu nasi klubovi su tokom sankcija i krize imali praksu da novinarima placaju putovanja na gostovanja, pripreme i sl. I ta praksa je ostala.. Tako se novinari koji prate Zvezdu ili Partizan naputuju ako se igra Evropa. Doduse skoro neko rece da na lepsa putovanja trenutno idu oni koji prate kosarku ili vaterpolo jer mi igramo samo sa nekim divca ekipama. Za puovanja sa reprezentacijom Savez naplati novinarima putovanje.
Kako se UEFA potrudila da napravi profitabilno takmicenje? Pa centalizovanjem marketinga i onda sve pare koje pristignu idu svim ucesnicima. Ranije je Kup UEFa bio tako organizovan da klubovi sami rade svoj marketing i traze za sebe sponzore, sada Kup ima generalnog sponzora (kao Liga UEFA). U svakom slucaju ovim dobijaju "mali" jer veliki i inace imaju bolji marketing, vecesanse za sponzore i sl. TV prava su takodje bitna stavka. Ako igras protiv "jacih" klubova vise zaradis.
Fudbal je zaista veliki biznis. A zamisli tek koliko se povecavaju sanse za prodaju igraca kada igras protiv velikih. Inace mene je sokiralo sto su skoro sve novine precutale poslednju pripremnu utakmicu Partizana protivSrema (druga ekipa Partizana izgubila sa 3:2). Ima u zurnalu i danasu za ostale uglavnom nisam nasla nista.
medjutim medjutim 13:24 09.08.2007

Re: Mila

ljiljaO
U principu nasi klubovi su tokom sankcija i krize imali praksu da novinarima placaju putovanja na gostovanja, pripreme i sl. I ta praksa je ostala..


Da to nije onda sukob interesa? Ko ce onda da pise protiv ruke koja ga hrani? Imamo redovnu pojavu da novinari hvale nova pojacanja i dizu ih u nebesa, odlicni napadac, bugarski Bebeto, krusevacki Gatuzo i slicno, da bi ih posle po potrebi ispljuvali kao igrace koji od pocetka nista nisu ni znali.. Ovde se pise o igracima koji su morali da igraju u Zemunu. Sad. Ko je pisao o tome kad se to dogodilo prvi put?

Kad god se nas tim vrati sa priprema, to su najbolje pripreme ikada, opasno se radilo, spremni smo da napadnemo vrh tabele, Evropu, svet, ko god bude smeo da nam izadje na crtu. Naravno da ce tako da pisu, ko je lud da rizikuje odlazak u Dubai sledece zime na tri nedelje ako se zameri..

Naravno, verujem da ima i mnogo neobavestenih i nepismenih novinara koji samo recikliraju pet istih clanaka celu karijeru. Meni je vrhunac gluposti u sportskoj stampi bio kad je pre par godina napadac Jane Gavalovski odbio da predje u Macvu iz Rada. I novinar iz Sapca napljuje Janeta kao najgoreg coveka na svetu, pa zar on ne zna ko je Macva, pa sta je Macva radila '51 kad je usla u prvu ligu, pa provincijski Urugvaj (glupog li nadimka), pa za Macvu je igrao jedan Djukic, jedan ovaj, jedan onaj.. i na kraju nesto kao nek ide on sa svojom bednom karijerom gde god hoce, a Macva je mnogo veca od njega. Naravno, ni reci o trenutnom stanju u klubu. No, novinar ima kljucnu gresku u tekstu - Jane je prethodnu polusezonu vec igrao u Macvi! I naravno da sasvim dobro zna gde je igrao i zasto nece da ide tamo opet.. Sutradan Jane odgovara preko novina, i nista, tri dana prodju i sve se zataska.. A kako to da novinar zaduzen za Macvu ne zna ko je igrao za nju prosle sezone, ali zna da pljuje.. nek urednik razmislja..

ljiljaO
Tako se novinari koji prate Zvezdu ili Partizan naputuju ako se igra Evropa. Doduse skoro neko rece da na lepsa putovanja trenutno idu oni koji prate kosarku ili vaterpolo jer mi igramo samo sa nekim divca ekipama. Za puovanja sa reprezentacijom Savez naplati novinarima putovanje.


Valjda je i logicno da novine plate putovanje za svog novinara.. Novine posle prodaju tu pricu..

ljiljaO
Kako se UEFA potrudila da napravi profitabilno takmicenje? Pa centalizovanjem marketinga i onda sve pare koje pristignu idu svim ucesnicima. Ranije je Kup UEFa bio tako organizovan da klubovi sami rade svoj marketing i traze za sebe sponzore, sada Kup ima generalnog sponzora (kao Liga UEFA). U svakom slucaju ovim dobijaju "mali" jer veliki i inace imaju bolji marketing, vecesanse za sponzore i sl. TV prava su takodje bitna stavka. Ako igras protiv "jacih" klubova vise zaradis.


Interesantno da se za Ligu Sampiona pod centralizovanim marketingom tacno zna koliko novca se za sta dobija.. Nisam video da je neko dosad pisao o konkretnim dobicima iz kupa UEFA.. Gde to moze da se vidi?

ljiljaO
Fudbal je zaista veliki biznis. A zamisli tek koliko se povecavaju sanse za prodaju igraca kada igras protiv velikih. Inace mene je sokiralo sto su skoro sve novine precutale poslednju pripremnu utakmicu Partizana protivSrema (druga ekipa Partizana izgubila sa 3:2). Ima u zurnalu i danasu za ostale uglavnom nisam nasla nista.


Naravno da je biznis u pitanju, i da se isplati igrati evrokupove, meni je smesno sto je Zeka pre par godina da bi se oprao za sumnjiv poraz od Tikve tvrdio da se takmicenje ne isplati, a sezonu pre toga Partizan dosao u osminu finala, imao vise puta rasprodat stadion, a imao i TV prava i tako to.. I to je kod medija proslo kao da je najnormalnija stvar.. Intertoto kup se ne ispati, i mnogi ga izbegavaju, to je poznato, ali kup UEFA.. da se ne isplati, neko bi na zapadu vec odustajao od njega pre nasih timova..
MMMila MMMila 13:41 09.08.2007

Sukob inteesa ili ne, tako je bilo!

Novine NISU imle pare da salju novinare u jednom trenutku, pa su klubovi, da bi se pisalo o njima, jer tako (valjda) prodaju igrace (novinama na cirilici, ja dodajem. Iraci su ubedjeni da, ako se sto vise pojavljuju u novinama, lakse ce da budu prodati... ),placali sve sto su placali. Neko veme oni ukinu to, pa opet vrate, pa opet ukinu... sve u svemu, to je trenutno jedan od nacina pa i manipulisanja medijima.
Veci sukob inteesa je, po meni, cinjenica da je do skora glavni urednik jednog dnevnog sportskog lista tata isto doskorasnjeg treceg golamna Partizana. Primera radi, kada su crno-beli igrali Ligu sampiona, sa ekipom je UVEK putovao i treci golman (doticni deckic) iako to i nije uobicajeno niti je ikada branio, naravno. Onda, razne plakete koje klubovi dele zasluznim urednicima i slicno!
To je tesko iskoreniti, dok god je plata novinara mizerna (manja od cene mobilnog telefona klinca iz drugog tima)... E, sad, koiko tu ima nepristrasnog novinarstva, tu je pitanje. To vec zavisi od novinara i novina (medija, nisu sao novine u pitanju).
Inace, kod nas uopste ne zavisi plata novinara od toga koliki je tiraz novina i da li raste ili opada. Pa ni honorar dopisnika, recimo. Isto tako ne zavisi ni da li je vest recimo ziva ekskluziva! (Ovo dodajem zato sto radim za Engleze i znam kako placaju eksluzivu... Ili recimo neki dobar inervju!)
O kup UEFA samo dodatak: ove sezone prvi put je centralizovan marketing (i gle cuda, izbacise Partizan). Do sada je stvarnon Zeka drvio svima koji su hteli da ga slusaju da se to njima ne isplati i slicno... pa naravno da im e ne isplati kada su sve zaradjeno trosili na kazne!
Mogli bi mi o ovome do sutra!
Posto si spomenuo Macvu, dodacu da su posebanproblem dopisnici. To su obicno novinari (ili mozda i nisu novinari) koji rade sve i svasta nesto drugo, a sport im dodje kao nuzno zlo, ili jos jedan honorar. Pored toga, osim sto SAMO svake druge nedelje gledaju utakmicu u svom gradu (mestu) i nista vise (znaci niti jednu drugu), oni obicno nikada (ili retko) da su bili na nekom vecem stadionu, pa se odusevljavaju nekim sitnim fazonima i forama. Tako je, na primer, Odita stalno dobijao DESETKE kao ocene dok je igrao u Ivanjici. Ej, kako igrac treba da igra da bi dobio desetku!
A ocene su posebna prica!
Ajde nesto i za drugi put da ostavimo:)
jama jama 11:41 08.08.2007

samo da znamo ko je ko...

pa zar je neko stvarno mislio da ce UEFA promeniti odluku.
dozvolili su Partizanu drugu utakmicu i skolski ih 'navukli' da odrade sve kako treba i bez ikakvih incidenta.
hteli su samo da im pokazu da se to moze i da je to u stvari normalno a ne da se cini samo kad se mora, a onda su potvrdili kaznu jer su to i zasluzili.
Pa Evropa sa nama tako radi 20 godina.Prvo nam gleda kroz prste, pa nas onda malo kazni, pa onda nas kazni ozbiljno a mi tek onda reagujemo, umesto da se samo ponasamo prema odredjenim pravilima odmah u startu jer to je jedino normalno i prihvatljivo.
Polomax Polomax 12:00 08.08.2007

Cr(ve)no beli svet

Ne volim kada se zene bave necim sto je toliko musko (jbg balkanski gen) -fudbalom-ali ti se ocigledno razumes pa volim da citam tvoje postove -znam da ti je to posao,ali u miloj nam Srbiji previse ljudi radi posao u koji se ne razume.

Ja sam nekad bio aktivan fudbaler i mnoge nefudbalske stvari o kojima svi cute,a dobro ih znaju("menadzeri",tatini sinovi...) uticale su da u 21. godini prestanem da se bavim sportom i posvetim se pravu!Na Sever,koji mi je bio druga kuca,vise ne idem,jer ne zelim da mi pijani majmun slomi glavu jer su nam se sreli pogledi ili sta vec.Jbt znam da zvucim kao neki penzos,imam tek 27,ali sta da radim.
Nisam od onih koji svu krivicu svaljuju na navijace.Problem lezi u potpuno dezorijentisanom drustvu bez pravog sistema vrednosti.Jesam za drakonske kazne,ali mislim da je drzava toliko iskorumpirana,da se zakon nece primenjivati ili u najboljem slucaju primenjivace se poslovicno.Takodje mislim da je veci broj kazni posledica nereda u inostranstvu gde "patriote" iz dijaspore dodju da se loze u pauzi gledanja "Granda".
Dok se ne dese korenite promene u drustvu,ne donese zakon o sportu,mislim da jos dugo cemo citati o izbacivanjima i kaznama.


PS Mogli bi da sutnemo Skote pa da i mi malo tresemo musemu !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:35 08.08.2007

Re: Cr(ve)no beli svet

Polomax
PS Mogli bi da sutnemo Skote pa da i mi malo tresemo musemu !



ma kakvi, škoti zverine, nisu žgolje kao oni jadni neuhranjeni navijači zrinjskog...

jako mi je žao klinaca partizanovih što se fudbala u evropi naigrati neće, a sa druge strane mi je i pravo, jer neće biti vanrednih prihoda za zečevića ove godine!

i negde je morala ta eksploatacija mladih u srpskom fudbalu da bude prekinuta, i kakve ironije slučaja, baš su huligani pomogli da do toga dođe...

Mila, da li znaš nešto o sudbini bivšeg zvezdinog golmana Stojkovića u Nantu, da li su istinite priče da su njemu menadžeri koji su ga prodali tamo konfiskovali gotovo celokupan honorar (oko pola miliona dolara), i da je to ono što je u, inače, strašno talentovanom dečku, potpuno uništilo motivaciju za igrom?

ti "menadžeri" u srbiji su izgleda stvarno jezive krvopije.

opet, žao mi je zbog tih kvalitetnih klinaca i zbog sumorne perspektive srpskog fudbala. :(




reanimator reanimator 12:40 08.08.2007

Re: Cr(ve)no beli svet

Sudbina mu je da je posle epizode u Viteseu ovog leta potpisao za Sporting. A za to da su ga menadžeri o'ladili za lovu sam i ja čuo. I ne samo njega, nego gomilu tih klinaca što su igrali za razne Zemune, Bežanije, Železnike i sl. Lično znam jednog klinca koji je imao opasne probleme sa "upravom" Bežanije.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 12:50 08.08.2007

Re: Cr(ve)no beli svet


Jao Mila,
opet ti rovariš po komšijskom dvorištu! ;-)
Neka, neka, doćiće i naših 5 minuta, kad se uefina krava u vaše dvorište p...p...prošeta.
Šalu na stranu, pročitah u ovih par komentara više pametnih i tačnih misli nego na svim
komentarima sportske strane.
To dosta govori o našem društvu.
Kad su takvi oni koji su informatički pismeni, kakvi li su tek oni drugi.
Jesu bahati, bezobrazni i glupi. Kao što kolega iznad mene reče : jednostano šabani.
Nisu čak ni huligani. Posebna priča su frustrirani navijači iz dijaspore, koji napraviše najviše sranja.
Treba imati u vidu da su te kazne razvučene u zadnjih 10-ak godina i da ni ljudi iz kluba ni sportska
javnost nisu puno činili da se na to ukaže, podseti, a kamoli ozbiljno reaguje.
A Zeka ih je stvorio, on im je bio mecena, bez njega ne bi oni dugo ostali na Jugu.
Argumenti u stilu ' jesam ali i oni to rade ' , ' oni su prvi počeli ' su na nivou deteta, ajde i nekih navijača,
ali da se i uprava maltene tako brani.... stvarno bruka.
Inače, uefa je još i blaga bila prema nama. Jedino mi nije jasno zašto ne ide dalje Rabotnički?
Kakva država, kakav narod, takav i sport. Mi potvrdjujemo da je mala granica između genija i ludaka.

Polomax Polomax 12:53 08.08.2007

Re: Cr(ve)no beli svet

Stojim iza tvojih reci jer sam igrao u 2 od pomenuta 3 kluba
ljiljaO ljiljaO 13:44 08.08.2007

Re: Cr(ve)no beli svet

Necu bas da tracam ali decko ima problem koji imaju i neki Engleski fudbaleri. Inace je "uobicajeno" da nasi igraci prvi ugovor odrade za menadzera a tek od drugog eventualno oni zarade. U ovoj zemlji je vise menadzera (fudbalskih) nego u mnogo vecim zemljama jer je jednostavno bilo vreme kada se najbolje zivelo od prodaje benzina i fudbalera. I zbog te hiperprodukcije menadzera mi i imamo u Evropi ugled prevaranata kada je prodaja igraca u pitanju.
FIFA je propisala procenat koji prilikom prodaje igraca pripada menadzeru ali kod nas to ne vazi.
MMMila MMMila 21:36 08.08.2007

Re: Cr(ve)no beli svet

Polomax
Stojim iza tvojih reci jer sam igrao u 2 od pomenuta 3 kluba


Cekaj, jes da mi je danas pamet na hemijskom, ali rece li ti to da si igrao u 2 od tri... Crvena zvezda i Partizan???

Polomax Polomax 09:41 09.08.2007

Re: Cr(ve)no beli svet

Covek je pomenuo Zemun,Bezaniju i Zeleznik, u 2 od ta 3
MMMila MMMila 10:00 09.08.2007

Re: Cr(ve)no beli svet

Ajd nemoj da se ljutis, nisam bila pazljiva:)

I gde nadje ta tri! Zemun i Karic "izlet" u kopiranju Berluskonija (Nedeljkovic, Savic i slicni koji moraju da igraju, jel),Bezanija i njihov sadasnji frizer - predsednik posle ubijenog bivseg... a Zeleznik "nasledio" mali Bulic nakon je tata ubijen, pa ga ostavio, pa sta znam sta sve nije uradio!
Radovan Nastić Radovan Nastić 13:08 08.08.2007

ja ih razumem.

Sve sto su radili, da bi klub / Zeka platio stetu.

Ovo sa Zrinjskim je FARSA. Na koliko su bili udaljeni navijaci oba kluba ??? Na 2 metra, a izmedju njih troma policija - sve koje sam video na tv-u imaju zesce pivske stomake. Losa organizacija, trebalo je kazniti Zrinjski a ajde i Partizan sa kintom i to je to + zabrana igranja na terenu Zrinjskog.
A maltretiranje Grobara od strane pandura tokom celog puta kroz njihove predele ??
Pa isto se sprema i Vama, evo ti danasnja vest :

Iz Evropske fudbalske federacije najavljena je istraga protiv Fudbalskog kluba Zeta iz Golubovaca zbog toga što su neki igrači Glazgov Rendžersa prijavili da su ih na stadionu u Podgorici vređali rasisti. DaMarkus Bizli i Žan-Klod Darševil su rekli da su ih domaći navijači 'verbalno zlostavljali'. Nekadašnji fudbaler PSV Ajndhovena, Bizli, rekao je i da je rasizam nešto sa čim bi FIFA i UEFA morale da se izbore i izjavio da se seća da su ga vređali i kada je 2004. godine igrao u Beogradu sa Crvenom zvezdom.

Ma NIJE NEGO !!!

Sto neko rece od komentatora ove vesti, utabavaju teren ako vi prodjete ovu Leblebiju, da mogu da kukaju kako ste ih vredjali. Postalo je smesno.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 13:31 08.08.2007

Re: ja ih razumem.


Pa eto, klub je platio štetu. Do jaja. To je domaća firma koja pravi salate.
Mora da su bile u lunch paketima.
Inače, hoćeš da kažeš da su 'Nož, žica' i majice uperene protiv Zeke?
Zrinjski će verovatno biti kažnjen. Ne čitaš dobro. Ovo je bila felaciona, pardon apelaciona komisija.
Razmatrali su našu žalbu, a disciplinska će kasnije. Nismo mi izbačeni samo zbog ove tekme,
već zbog stalnih incidenata. Jeste farsa, jer bi trebali Makedonci da idu dalje automatski.
Možda imaju neki pravilnik po kome dalje treba da ide ipak Svinjski.
Šta reći za ratno-profiterski klub koji drži sliku Gotovine u službenim prostorijama.
Glupi navijači naseli na provokaciju. Ta fora sa maltretiranjem i provociranjem ne pije vodu.
Da se nije išlo u Mostar zbog Partizana i lepe prirode?
A ovo sa Zetom i rasistima je stvarno priprema terena za Zvezdu.
Nisam čuo povike ali ne mogu da se ne nasmejem na surove rasiste sa Lovćena.
Ne kažem da nisu vikali ali znamo da to viču uglavnom radi provokacije a ne mržnje.
Jeste, postaje smešno koliko se zloupotrebljavaju i olako potežu optužbe
za rasizam od strane zaštićenih ali dosta ih i ima.
Šta reći, pa sami se nameštamo u živi zid, a kad nas raspale po salati onda kukamo kako nas mrze.
Radovan Nastić Radovan Nastić 14:07 08.08.2007

da si procitao

saopstenje navijaca, znao bi sta se desavalo.
Uostalom, da nisu Grobare tamo na granici docekali cvecem i bombonjerama ??
LOSE ORGANIZOVANA TEKMA, a za huligane - PA NEKA KUPE KAMERE VEC JEDNOM, VIDIMO DA IMA NOVCA U ex SFRJ...I onda, ko je na snimku i pravi sranja - u aps.
Pozdrav
MMMila MMMila 14:32 08.08.2007

Re: da si procitao

E, saopstenje beogradskih navijaca!!! Ali je bilo previse nekontrolisanih ondasnjih idiJota koji su, tamo gde zive, manji od makovog zrna, pa kada se nadju u masi izrazavaju sve svoje frustracije!

I samo josh jedna stvar, ja nije bash da do krajnjih granica verujem navijacima... Postujem ih, verujem im u prilicnoj meri, ali imam iskustvo da su umeli i da precute znacajne cinjenice.
Radovan Nastić Radovan Nastić 20:39 09.08.2007

Re: da si procitao

pa MMMila, to pricaj u ime ta 2 kluba, posto na RAD-u, kako mi rece, bese jednom, nisu prva liga, te nisu tvoja interesna grupacija.


Odnos prema navijacima ??

Jednostavno se zapitaj zasto cigane niko ne voli ??

Mora da postoji razlog. Ako znas stanje na tribinama,/ a tvrdis da znas / onda znas i razlog.

A sta to precutkuju novinari, to je i tvoj posao da nam kazes, a ne da je svaki naslov optuzivanje navijaca sa Banjice za sva sranja, pa sutradan demanti u 2 recenice levog coska.

Ovo sa Grobarima je farsa, nisu krivi. Nosenje majica sa raznim likovima je provociranje protivnika, a ne ljubav prema liku i delu ovoga sa majice. Da znam da protivnika nervira fotka sijalice, obukao bih takvu majicu. Jednostavno.

Vidim, spremaju se da dan za sve kace rasizam. Pa evo primer i zvezde i Partizana / i Rad je imao Crnca / - vredjali ji oni svoje crnce ?? NE ! Da vredjaju, to je rasizam. Ali dvostruki arsini. Jebiga.

I neka nas izbace iz svih takmicenja, ko ih jebe, mucenje je slusati citati gledati kako nas ponizavaju i u kretenskoj igri zvanoj fudbal.



MMMila MMMila 08:09 10.08.2007

Eh...

Razumem ja i tebe! Ali mislim ipak da je istina negde izmedju.

(Rad poznajem koliko je trebalo kada su bili u prvoj-sad Super ligi. Nazalost, nit imam vremena a ni zelje da bas do tancina znam i nize lige. Na granici sam informativnog. A na stadionu Rada sam POSLEDNJI put bila kada je bila dojava bombe. Igrali su protiv Zvezde, jel da! )

Navijaci su za mene deo kluba, podlozni kritici i hvaljenju kao i sve ostalo.

E, sto se tice majici sa likom... vidish, da li je neko zaista toliko glup pa da ne shvati da ce time isprovocirati samo kaznu, a ne protivnika! Ne prihvatam da je sve tako NAIVNO kako ti kazes. Iz prostog razloga sto ZNAM navijace.

Rasizam je druga prica. Nazalost, previse se time manipulise. Uostalom, Zvezdini navijaci su CIGANI! Rasizam, a???

A sto se tice novinara... pa sto bi se uplitali u odnose klub-navijaci!? Znas i sam sta je vest i sta pravi novine. Demanti nisu vest! Ne branim kolege, nec ni da ih napadam. ZNam da bih ja drugacije radila, ali ja sam sto bi se reklo "drugacija skola".

PS
Da li jesu ili nisu krivi, JESU krivi. No dobro, poslovicno dore veze na relaciji Rad - Partizan su poznate:):):)
Redwand Redwand 13:34 08.08.2007

Kazna

Ja generalno jesam za kazne jer nasi navijaci (velika vecina) ne umije da se ponasa normalno. Normalan covjek ne moze poci na utakmicu s mirom da je odgleda i da navija za svoj klub zbog kretena. Evo sinoc u Podgorici Zeta Glasgow uzas. Zavrsila se utakmica oni odmah krenuli tuce po gradu lomnjavu po kaficima po centru grada uzas. Normalan narod je morao trceci da se sklanja od ludaka!!! S toga treba uvesti kazne poput onih u engleskoj npr ako zakoracis na teren 5 godina zatvora pa ako si junak ti zakoraci, i slicne kazne, koje ukljucuju i ponasanje nakon utakmice koje za pocetak policija mora strogo da kontrolise. Nego ne znam zato ovo pisem kad ni u CG ni u SRB nema ni policije ni zakona ni nicega NAZALOST!

E sad glede rasisitickih izjava. Odakle oni sad naprasno razumiju SRPSKI i znaju da su ih vrijedjali po rasisitickoj osnovi. To toliko koriste i slazem se sa jednim od komentara iznad (da sad ne trazim) koji kaze da bi oni sad to mogli iskoristiti protiv Zvijezde (Zvezde) koja ce nadam se proci ovu Levadiju. Jer smo mi sad za to pogodni nakon dogadjaja sa reprezenttacijom, pa sad i sa Partizanom, a evo izgleda ni Zeta nece proci bez toga.
MMMila MMMila 21:41 08.08.2007

Re: Kazna

To sa neredima OKO stadina je cista engleska izmisljotina. Proterali nerede na stadionima, ali ih preselili na ulice! U sustini, na ulicama odgovaraju RIGOROZNIJIM kaznama za unistavanje imovine!
MMMila MMMila 14:28 08.08.2007

Za POLOMAXA!!!!

E, jel treba ovo da shvatim ko kompliment:) (Da ipak citas moje postove iako sam zenko.)

Malo o statusu igraca... vidim da o tome mozemo raspravljati.

Gledaj, u ENgelskoj postoji udruzenje profesionalnih igraca fudbala. Igrac sam odluci da postane clan neceg takvog i da bude zasticen od azdaja, ala i baba roga! Drugo, menadzerka licenca se lako gubi, ali ko ovde sme da prijavi nepravilnost, i kome??? Posebno kada je svim igracima cilj da dodju do Zvezde, Partizana, sada i OFK Beograda jer jedino odatle mogu negde u Evropu, a kada dotle mogu samo preko odredjenih i nikako drugacije!

Po meni, kada bi postojali neki posteniji odnosi u samom fudbalu (klub prema igracu - znas i sam da neki do kraja karijere i do penzije imaju stipendijske ugovore; savez prema klubovima; Zajednice superligasa - prvoligasa prema savezu, pa prema klubovima...), bilo bi boljih odnosa i na tribinam!
Polomax Polomax 10:01 09.08.2007

Re: Za POLOMAXA!!!!

Izvini sto tek sada odgovaram.

Kod nas 90% klubova vode ljudi sa "sumnjivim" dosijeima (o poreklu imovine bolje i da ne govorim),oko svakog talentovanog deteta odmah se stvore lesinari koji mu za pocetak gurnu 10-20 hiljada evra i drze ga kao roba.
Sa takvim problemom ne moze da se izbori ni drzava,a ne neko udruzenje prof. igraca.
Mozda kada bi se doneo neki zakon,isterao sljam iz saveza i zajednice,treneri koji guraju igrace za proviziju,ukinuo sistem "3 za 3"...Stvarno nemam ni mesta ni vremena da sve navodim.


PS :Vide li ti nasu tuznu Zvezdu juce?

PS2: I da bio je veliki kompliment! :)
MMMila MMMila 13:44 09.08.2007

Tuzna Zvezda:(

Tuzna da tuznija ne moze biti!

Gledaj, drzava se ne moze izboriti sa necim sto NE ZNA! Znaci, niko nikada nije prijavio sumnjive ugovore, "kupovinu" dece i slicno. Roditeljima je u jednom trenutku odgovaralo da imaju tih desetak, dvadeset hiljada evra, posle iz straha, lojalnosti ili cega vise trpe mnogo toga.
A tacno je, kod nas su igraci belo roblje. I Udruzenje profesionalnih fudbalera bi bilo spas! Samo, ko ima hrabrosti da se krene s time, a da ga ne saceka neka cev u celo!
PS
Hvala na komplimentu!
Jel idemo u subotu na utakmicu:)
Marko Jevtic Marko Jevtic 15:41 08.08.2007

pa

nije sve bas tako crno-belo i nije bas tako jednostavno...

pomesana su mi osecanja, s jedne strane zasluzili smo kaznu, a sa druge strane zasluzili smo da igramo u ligi kupa uefa sa onakvom igrom... ali nema veze

oooo partizane ti nepobediv si,
oooo partizane ceo moj zivot si,
oooo partizane na svetu najbolji si :)
MMMila MMMila 21:42 08.08.2007

Re: pa

Joj, joj... kojoj igrom? Onu ekipu Zrinjskog bi pobedio i (gledaj sad sovinizam s moje strane) zenski fudbalski klub Zeleznicar!
Fratello Fratello 03:17 09.08.2007

Re: pa

MMMila
Joj, joj... kojoj igrom? Onu ekipu Zrinjskog bi pobedio i (gledaj sad sovinizam s moje strane) zenski fudbalski klub Zeleznicar!


Ma ne, verovatno s igrom koju je "nas" sampion demonstrirao danas u Estoniji :p Nego sta ti je Evropa, Zvezda odigrala chak dve tekme bez penala i par crvenih kartona za protivnika. Opasna Levadija, otprilike nivo Zrinjskog.
Pa vi sad vidite gde ste...
O UEFI mislim sve najgore, o Zeki i njegovim izdancima na jugu takodje, ali Partizan nije zasluzio da bude izbacen iz Kupa UEFA. Korumpirana stoka iz UEFA je slika i prilika EU, na koju sa zadovoljstvom pljuckam iz Amerike :)
Btw mozda nije ni loshe sto cemo da se ladimo iz Kup UEFA, taman toliko da se skoncetrisemo na prvenstvo i ne dozvolimo Terzi&Piksiju da lape jos jednu titulu za "nasu" zvezdu...


Fratello Fratello 03:19 09.08.2007

Umalo da zaboravim:

javascript:;
reanimator reanimator 08:03 09.08.2007

...

Eto...mi juče o bata Đori i nebuloznom ostavljanju ekipe bez napadača u trenutku kada gubiš, kad ono..bata Đora ima vernog sledbenika.
Znači..redom..Boško Đurovski, Anđelković, Tutorić, puž Milovanović, ranjeni puž Milijaš (bez obzira na jučerašnji fantastičan pas za Koromana, kasniju asistenciju za Lukasa i iskusno zadržavanje igre)..pod hitno..ali POD HITNO na Ub.
MMMila MMMila 08:15 09.08.2007

Re: ...

Malo si prestrog, ali da znas da bi nekima prijalo da se malko prosetaju! Mogu i da se ne vrate!

Ne slazem se sa spiskom! Ja bih PRVO Randju recimo na ALjasku:)
reanimator reanimator 08:19 09.08.2007

Re: ...

Ne da nisam prestrog, nego sam intenzivno blag, jer sam sa spiska izostavio Kastilja (zbog starih zasluga), Lukasa (kapiram da može bolje, ali mu nije išlo), Poljaka (jer ga teraju da igra desno, iako čovek ceo život igra levo) i Barkosa (jer ga iz nepoznatog razloga gotivim) :)
MMMila MMMila 08:34 09.08.2007

Re: ...

Pa jesi prestrog. Ja malo drugacije posmatram utakmice... analiziram sta se desavalo i kakva je reakcija bila (trenera, igraca). Jedno su navijacke strasti, drugo je realno stanje.
Mene samo nervira sto u timu MORAJU da budu Basta i Milovanovic! Oni treba da budu prodati, pa su, znaci, dva mesta timu zauzeta! A Basta je namestio dva gola: prvi koji smo primili i jedini koji smo dali! Milovanovic pojma nema sta igra: zadnjeg ili prednjeg veznog! I naravno nigde ne mozes da se oslonis na njega.
Mogli bismo po pozicijama... ali ajde da to ne radim javno!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:15 09.08.2007

apokalipsa danas!

I reprezentaciji preti isključenje?
Svim selekcijama Srbije preti eliminacija iz takmičenja koja organizuje UEFA, a pokušaj A selekcije da se plasira na EURO 2008. godine mogao bi da "padne u vodu" u slučaju bilo kakvog incidenta u Briselu, na utakmici sa Belgijom. Partizan je eliminisan iz Kupa UEFA, Crvena zvezda je još pod uslovnom kaznom, a Fudbalski savez "pod prismotrom" disciplinskih organa evropske kuće fudbala na utakmici u Briselu 22. avgusta protiv Belgije.

Iz UEFA, pored upozorenja za sportsko ponašanje na tribinama stadiona "Kralj Boduen", već prete eliminacijom iz kvalifikacija za EP, ako bude ekscesa na južnoj tribini...

„FSS je više od dvadeset puta u poslednjih desetak godina novčano kažnjavan i više nema ’provlačenja’. Toga moraju da budu svesni i navijači. I najmanja greška može da košta reprezentaciju eliminacija iz kvalifikacija,“ ističe portparol FSS Aleksandar Bošković.

UEFA je rešena u nameri da se na stadionima spreče incidenti, a Fudbalski savez Srbije sprema akciju edukovanja navijača, sve u cilju da se shvati da smo priterani uza zid i da jedna greška znači kraj igranja u Evropi, možda sve do 2010. godine.

„Moramo da pokažemo fer-plej, bez nacionalizma, šovinizma, rasizma... I posebno, parola koji nemaju veze sa fudbalom. Iskreno, veće probleme smo imali na gostovanjima i sa ljudima koji žive u Evropi, zato tražimo da u ovoj važnoj utakmici samo pomognu ekipi,“ kaže Bošković za Večernje novosti.

FSS ne vodi organizovano navijače na utakmice.

„Već godinama, ali smo po pravilniku odgovorni za njihovo ponašanje. Odlučili smo i da se naši reprezentativci, preko spotova obrate navijačima, da pokažemo da Srbi nisu rasisti, a naš komesar za bezbednost, Sveta Đurović će sa domaćinima učestvuje oko organizacije naših navijača u Briselu,“ zaključio je Bošković.


:(
Bink92 Bink92 15:36 09.08.2007

zapadna evropa

http://www.b92.net/sport/fudbal/vesti.php?yyyy=2007&mm=06&dd=03&nav_id=249677
MMMila MMMila 16:06 09.08.2007

Re: zapadna evropa

www.independentfootballreview.com/doc/Full_Report_EN.pdf

Pa tu oko 90. strane, pranje novca u fudbalu, prodaja mladih igraca i ...
alekiq alekiq 13:43 11.08.2007

Pametnome je dosta...

...jedanput reci...Ali ipak se ovde radi o fudbalerima...tako da ne cudi sto su morali da dobiju debelo po usima da bi im doslo iz ..... u glavu...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana