Svaka čast gradonačelniče!

Marko Jevtic RSS / 04.12.2008. u 00:07

Nadam se da najava gradonačelnika Beograda Dragana Đilasa. da će "na sednici Skupštine grada predložiti smenu direktorki domova zdravlja Palilula i Zvezdara zbog kršenja zakona o javnim nabavkama", predstavlja veliki napredak i želju da se neke stvari u gradu ispitaju i promene. Rad raznih sekretarijata i njihove veze sa opštinama ili opštinskim jedinicama: kao što je Sekretarijat za zdravstvo i Domovi zdravlja ili Sekretarijat za socijalnu i dečju zaštitu i Predškolske ustanove, zatim građevina, i mnoge druge stvari... Nadam se, isto tako, da to nije rezultat pritiska LDP-a, već da se naš gradonačelnik uverio pred činjenicama, koje je danas i sam izneo u javnost.thief%20yellow.jpg

Naime, prema rečima Dragana Đilasa, u nabavci koju je radila KBC Zvezdara klupa za tri sedeća mesta plaćena je 200 hiljada dinara, ofinger sa držačem za kišobran u boji koštao je 162 evra, a za čajnu kuhinju izdvojeno je 750.000 dinara.

Hajka oko plata direktora i UO javnih preduzeća imaće pravi efekat samo ako uspe da obuhvati i reformiše JAVNE NABAVKE, odnosno izvor korupcije. Da se ne lažemo, brojni direktori (ima retkih izuzetaka) raznih ustvanova prave pare uzimaju (slobodno možemo reći KRADU) upravo preko tendera, javnih nabavki, dozvola, i sl. Plate su, naspram toga, smejurija! Naravno kao i u slučaju plata, sve je po zakonu i mnogo je teško dokazati bilo šta. Kao što je bvši direktor Aerodroma „Nikola Tesla" i „Skijališta Srbije" Nebojša Nedeljković priznao je juče da je u ove dve firme za osam meseci uzeo skoro 50.000 evra otpremnina, ali i ustvrdio da je to uradio „strogo po zakonu".

Smešno će biti ako generalni direktor Telekoma, EPS-a ili NIS-a bude imao platu od hiljadu i po evra, jer čovek stvarno sposoban da vodi toliku kompaniju na najbolji način, može da ima višestruko veću platu u privatnom sektoru, ali to opet ne opravdava poteze koje je sproveo Krišto. Koliko god želeo da predstavi sebe kao profesionalnog menadžera nemoguće je jer je on došao kao stranački kadar, koji je dobio da vodi 2 monopola, tako da se svi rezultati moraju uzeti sa rezervom. Ipak, njegov slučaj ne bi trebao da napravi kontra efekat, odnosno da plata bude tako smešna da eventualno može da zadovolji neke stranačke kadrove koji nikada po svojim kvalifikacijama ne bi došli na sličnu poziciju. Upravo zbog razloga što će se onda još više koristiti razni propusti i smicalice kod javnih nabavki.

Da se vratimo kod naših Domova zdravlja... Pritisci i izjave raznih gradskih funkcionera kada je sekretarka za zdravstvo Dragana Jovanović pre mesec i po dana otvorila je afer, pokazali su odmah da tu nešto baš nije u redu Naravno da je trebala da izađe u javnost jer je to bio jedini način da se nešto promeni, dok sve što ostane u kabinetima - tu i završi. Bez nekog epiloga. Baš zbog toga me je baš ohrabrio i obradovao (ne koliko pobeda Partizana protiv Efesa, ali tu negde) potez gradonačelnika. Svaka čast Dragani Jovanović, što je bila tako uporna! Svaka čast i gradonačelniku!

Još samo da vidimo zašto je dato onoliko para da Marija Šerifović peva na Trgu za Novu godinu (ispade da je bolje da su radikali došli jer bi verovatno pevala džabe, pa poreski obveznici ne bi morali za to da plaćaju), kada će početi da se priča o mostu Zemun - Borča (i da se pravi Treći Beograd koji je on najavo), kako će se rešiti preseljenje Roma u Ovču - da li pravljenjem izolovane romske mahale bez kanalizacije ili će se možda doći do ozbiljnog plana? ... Pitanja i zadataka ima, rešenje i rad čekamo od našeg gradonačelnika.

 



Komentari (38)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Redwand Redwand 00:19 04.12.2008

Je l` mogu da budem prva?

Sad se vracam da citam text :) Evo upravo na vijestima o ovoj vijesti!!! Oni bi to strucno rekli KRADUCKAJU!!! Kad ce im vise biti dosta? Hoce li doci trenutak da kazu dosta nam je ovih par miliona sto smo vec nakrali???!!!
loader loader 01:01 04.12.2008

Re: Je l` mogu da budem prva?

A jel mogu ja da budem drugi? :)
Uz to, prvo sam pročitao tekst. Inače sasvim dobar.
medjutim92 medjutim92 09:15 04.12.2008

Re: Je l` mogu da budem prva?

loader
A jel mogu ja da budem drugi? :)


svi posle prvog su drugi?
loader loader 09:28 04.12.2008

Re: Je l` mogu da budem prva?

svi posle prvog su drugi?
Svi osim trećeg :)
niccolo niccolo 09:39 04.12.2008

Re: Je l` mogu da budem prva?

loader
svi posle prvog su drugi?
Svi osim trećeg :)


A na kom mestu je cetvrti?

AlexDunja AlexDunja 10:19 04.12.2008

Re: Je l` mogu da budem prva?

A na kom mestu je cetvrti?

pa drugom:)
loader loader 10:38 04.12.2008

Re: Je l` mogu da budem prva?

pa drugom:)
Ha, ha... Mala jutarnja logika! Preporuka ! :)
niccolo niccolo 10:43 04.12.2008

Re: Je l` mogu da budem prva?

AlexDunja
A na kom mestu je cetvrti?

pa drugom:)


Vidis stvarno!


loader loader 10:50 04.12.2008

Re: Je l` mogu da budem prva?

E, sad, kad smo se svi osim prvog i četvrtog poređali na drugo mesto, možemo da se vratimo moralisanju. Dakle, koliko celih bruto nacionalnih dohodaka je od Osme sednice do jeseni 2000. otišlo kao pomoć funkcionerima zbog stresa koji su preživljavali baveći se "odbranom nacije"..?
niccolo niccolo 11:21 04.12.2008

Re: Je l` mogu da budem prva?

E, sad, kad smo se svi osim prvog i četvrtog poređali na drugo mesto


Zar se nismo svi osim prvog i treceg poredjali na drugo mesto?

možemo da se vratimo moralisanju. Dakle, koliko celih bruto nacionalnih dohodaka je od Osme sednice do jeseni 2000. otišlo kao pomoć funkcionerima zbog stresa koji su preživljavali baveći se "odbranom nacije"..?


Sto samo do jeseni 2000.? Uzmi samo recimo Kostunicu od pre neki dan kad su svi pricali o Kristu, a on kaze nije problem u Kristu vec sto prihvatanjem Euleksa prihvatamo nezavisnost Kosova...
loader loader 17:11 04.12.2008

Re: Je l` mogu da budem prva?

Uzmi samo recimo Kostunicu od pre neki dan kad su svi pricali o Kristu, a on kaze nije problem u Kristu vec sto prihvatanjem Euleksa prihvatamo nezavisnost Kosova...
VK-u lova nije važna. Jer je ljudi iz njegove neposredne blizine imaju na pretek. Uz tu materijalnu bazu, VK do mile volje svog inata može da se zanima duhovnom dogradnjom, prepravkama, nadogradnjom, farbanjem crepa na krovu, ... Ej, bre, ljudi ovozemaljski - on se bavi našom državicom i Kosovom u kontekstu plana "3000 godina za rešenje kosovskog pitanja". Njemu su totalno smešne naše sekiracije za lekove, hranu, potomstvo, narednih desetak generacija Srbalja, identitetom u narednih 200 godina... On sve to promatra i kontemplira jedino u okviru "Plana od 3000 godina za rešavanje kosovskog pitanja". Zato je tako kul. Šta je za njega tek "eulex"?! Smešno! Samo kratkotrajna politička zafrkancija koja će na putu moćanja naše istočne i dalekoistočne braće od stričeva postati tričava i ništavna. A za ove njegove po debelo plaćenim upravnim odborima valjda cenimo da uopšte nije ni obavešten.
libkonz libkonz 00:35 04.12.2008

A ko ide u zatvor?

Zloupotreba sluzbenog polozaja nam dodje kao nacionalni sport. Samo pazis da se tvoji mali nestasluci ne pojave u medijima i nema brige. Jer ako te mediji spomenu sledi surova kazna - smena. A ja stvarno ne znam - za koga se prave zatvori?
saphiria saphiria 09:23 04.12.2008

Re: A ko ide u zatvor?

Zatvori se prave za sitne, male, da ne kazam slabo kvalifikovane direktorcice i raju.
Ja se pitam za kog se uopste donose ovi i ovakvi zakoni, kad su uglavnom "veliki" iznad zakona ili sa lakocom zaobilaze i pronalaze rupe u istom; ko da se zakoni prave u svajcarskoj fabrici sireva a ne u parlamentu. Eto, bas me ne bi iznenadilo da gore pomenuti direktori, ako ne u privatnoj kompaniji zavrse u diplomatiji.
Cisto za kaznu
loader loader 00:52 04.12.2008

Najzad korisna demagogija

"Hajka oko plata direktora i UO javnih preduzeća imaće pravi efekat samo ako..."
... imaće pravi efekat samo ako se stvari pokrenu u celini. Ni jedna slična, pojedinačna akcija nema drugi efekat, do demagoškog samozadovoljavanja svih mogućih slojeva društva - od političara koji su zaradili poneki poenčić, preko novinara koji žurno perom ubadaju u debele novčanike direktora i članova upravnih odbora merkajući loži li se narod dovoljno, pa sve do samog naroda koji odobrava akciju pre nego što je išta stigao da shvati. Istinski efekti će se videti tek za par godina, pod uslovom da na svim poljima dođe do pomaka.

Setih se kako su pre neku godinu radikali podizali enormno visoke naknade za putne troškove, pa je Toma Nikolić cinično obrazložio kako oni nisu učinili ništa protiv zakona - ne hajući na onaj moralni momenat. Ovo sada je ipak nešto. Makar i da je akcija samo simbolična, efekat će biti izvesno ohrabrenje kod ljudi, da počnu da veruju kako će lopovluk u godinama što dolaze ipak biti postepeno smanjivan.
saphiria saphiria 09:56 04.12.2008

Re: Najzad korisna demagogija

Hajka oko plata direktora i UO javnih preduzeća imaće pravi efekat samo ako..."
... imaće pravi efekat samo ako se stvari pokrenu u celini.


eee, mnogo ce jos vode Dunavom proteci dok se ne preduzmu prave mere, osim pukog demagoškog samozadovoljavanja svih mogućih slojeva društva

moralni momenat-kako to neobicno zvuci u nasim uslovima
loader loader 10:42 04.12.2008

Re: Najzad korisna demagogija

moralni momenat-kako to neobicno zvuci u nasim uslovima
Zvuči baš kul ! Tako nam dobro stoji ! Kao piletu brushalter ! :)
maya.sangoma maya.sangoma 05:42 04.12.2008

dobar primer

Tvoj blog je u fukciji ozdravljenja drustva , DA PODRZIMO I POZDRAVIMO POZITIVNE PROMENE I POZITIVNE PRIMERE iz prakse . Presrecna sto je to pocelo da se dogadja na nasem blogu (da smo se bar na cas okanili kritikovanja) i sto ce tvoj blog biti DOBAR PRIMER ZA DRUGE , pozdravlja te ,
Maya.
niccolo niccolo 09:38 04.12.2008

Re: dobar primer

Tvoj blog je u fukciji ozdravljenja drustva , DA PODRZIMO I POZDRAVIMO POZITIVNE PROMENE I POZITIVNE PRIMERE iz prakse


Slazem se, treba u vecoj meri i na svakom mestu podrzavati dobre poteze ljudi iz vlasti kao znak da gradjani ocekuju da se nastavi u tom smeru i da samo oni koji tako postupaju mogu ocekivati nasu dalju podrsku na izborima (bez obzira na njihovu pripadnost ovoj ili onoj politickoj stranci).

pobeda Partizana protiv Efesa


Covece koliko lopti pogubise na kraju...ali, bitno da se dobro zavrsilo i da je veca razlika od razlike kojom je Efes dobio tamo.
Čerevicki Čerevicki 09:50 04.12.2008

Re: dobar primer

(ne koliko pobeda Partizana protiv Efesa, ali tu negde)

A šta bi u Sevilji? Nisam informisan, nije bilo prenosa?
vracarac92 vracarac92 10:09 04.12.2008

Re: dobar primer

A šta bi u Sevilji? Nisam informisan, nije bilo prenosa?

Bi SEX!
Čerevicki Čerevicki 10:12 04.12.2008

Re: dobar primer

Evo ja tek sad čuo...

Obavestavamo vas da utakmicu Sevilla-Partizan necete gledati zbog bruke partizana i srpskog gudbala!VAS RTS
(TIJANIC, 3. decembar 2008 21:56)
vracarac92 vracarac92 10:31 04.12.2008

Re: dobar primer

Eh taj Tijanić... Imam ja u arhivi i jednu dooobru od Matije Bećkovića na tu temu al' se bojim brisanja.
Marko Jevtic Marko Jevtic 10:51 04.12.2008

Re: dobar primer

Tvoj blog je u fukciji ozdravljenja drustva , DA PODRZIMO I POZDRAVIMO POZITIVNE PROMENE I POZITIVNE PRIMERE iz prakse . Presrecna sto je to pocelo da se dogadja na nasem blogu (da smo se bar na cas okanili kritikovanja) i sto ce tvoj blog biti DOBAR PRIMER ZA DRUGE , pozdravlja te ,
Maya.


Hvala Majo
Marko Jevtic Marko Jevtic 10:53 04.12.2008

Re: dobar primer

Čerevicki
Evo ja tek sad čuo...

Obavestavamo vas da utakmicu Sevilla-Partizan necete gledati zbog bruke partizana i srpskog gudbala!VAS RTS
(TIJANIC, 3. decembar 2008 21:56)


Da li posle Zvezdinih nastupa u poslednjih 10 godina u opšte možemo pričati o brukanju našeg fudbala?:)

Valjda će Mišković da ruši taj stadion da pravimo parking za ligu šampiona...
vracarac92 vracarac92 10:56 04.12.2008

Re: dobar primer

O SKRAĆENOM PENZIJSKOM STAŽU ZA NAVIJAČE PARTIZANA

Kao i svaki normalan čovek, navijam za “Crvenu zvezdu”. U tome svakako ne bi bilo ništa neobično da nisam odnedavno primetio kako ima pojedinaca koji navijaju za “Partizan”.
Meni je ta pojava neobjašnjiva. Da ne postoji “Crvena zvezda”, sve bi bilo shvatljivije. Ali da ima ljudi koji pored žive “Crvene zvezde” mirno navijaju za “Partizan”, mene je zaista iznenadilo. Zbog toga sam se malo više zainteresovao za ovu pojavu i utvrdio da je ona uzela prilično maha širom naše zemlje.

Kao što se zna, za “Partizan” može igrati bilo ko, ali navijati mogu samo medicinski fenomeni. Moje analize pokazuju da sebi takav luksuz mogu dozvoliti samo ljudi čeličnog zdravlja – gluvi na poraze i poniženja.

“Partizan” je jedinstven po tome što više zahteva od navijača nego od igrača. Zato je za “Partizan”teže navijati nego igrati i zato se ja ne čudim onima koji tamo igraju (a gde bi drugo) nego onima koji za njih navijaju.

Analizirajući ovu pojavu, došao sam do zanimljivih zaključaka. Danas nema slabije ekipe koja ima otmeniju publiku. U ložama sedi elita, krem društva, a na terenu nastupaju amateri i autsajderi.

Zanimljivo je to sa su “Partizan” napustili mnogi igrači, ali nikad nijedan navijač.

Kad bi igrači “Partizana” imali samo delić slepe vere, kondicije i upornosti svojih navijača – to bi zaista bio prvi tim sveta!

Mećutim, Partizan je kandidat za ispadanje, a ima najveći stadion u centru grada, nadomak Marakane! Oni naplaćuju najskuplje ulaznice za najgore utakmice! Služe za povećanje gol diferencije provincijskih klubova, a ponašaju se kjao zvezde i šampioni. Oni imaju i svoj list, a i druga štampa redovno izveštava o njihovim planovima ...

...pošto su planovi sve što oni imaju!

Ako igrači ne mogu da povedu malo više računa o svojim navijačima, predlažem da se time pozabavi šira zajednica . Nehumano je prepustiti toliki broj ljudi da strada zbog svoje nerazumne ljubavi.

Istraživanja su pokazala da je meću srčanim bolesnicima najviše navijača “Partizana”.

A ništa manje ih nema ni meću razvedenima, ostavljenima, nervno rastrojenima, neprilagodljivima.To nije nikakvo čudo: teže je navijati jednu sezonu za “Partizan” nego celog života za “Crvenu zvezdu”. Partizan ne nudi ništa navijačima, nego “krv i suze”.

Čovek bi pomislio da nema više tako nesebičnih ljudi koji ne traže ništa za sebe a sve pružaju drugima, ali postojanje navijača “Partizana” to demantuje.
Ta ljubav je očigledno jača od njih, i pre nego što ih zauvek izgubimo-mogli bismo doneti neke mere.Lekarske ekipe bi pre odobravanja banjskog lečenja mogle davati prednost navijačima “Partizana”.

Beneficirani radni staž koji se daje onima koji obavljaju teže fizičke poslove koji utiču na zdravlje i skraćuju život, najpre bi trebalo dati navijačima “Partizana”, jer ništa ne umanjuje radne sposobnosti i ne skraćuje ljudski vek kao navijanje za “Partizan”.

Sama odluka da se navija za taj tim, pored našeg šampiona “Crvene zvezde”, pokazuje suženu moć rasućivanja i nesposobnost čak i za gruba razlikovanja.

Ne bi bilo suvišno ni da se od navijača “Partizana”, pored ulaznice, traži i zdravstveno uverenje.

Rezultate koje postiže “Partizan” ne može podneti niko, pa ni navijači “Partizana! Ne treba ni od koga u našem društvu zahtevati nemoguće...

Ili bi bilo najcelishodnije da prvo čujemo nekoga od njih? Voleo bih da se javi neki navijač “Partizana”, i da pokuša da objasni svoj slučaj.

Ja navijam za “Zvezdu”, ali sam objektivan!

(Matija Beckovic, 1991.)
Marko Jevtic Marko Jevtic 11:04 04.12.2008

Re: dobar primer

O Bože! Još jedan dokaz da je Matija stvarno medicijski fenomen..
vracarac92 vracarac92 11:08 04.12.2008

Re: dobar primer

Marko Jevtic
O Bože! Još jedan dokaz da je Matija stvarno medicijski fenomen..
Fenomen, nego šta! Al' ovaj put ga ubode u centar!
maya.sangoma maya.sangoma 11:31 04.12.2008

Re: dobar primer

Vracarac, Obradovah se kad videh da to nisu tvoje reci inace bih pomislila da sam totalno podbacila u proceni blogodrugara . Kad ono na kraju se sve razjasni .
vracarac92 vracarac92 11:36 04.12.2008

Re: dobar primer

maya.sangoma
Vracarac, Obradovah se kad videh da to nisu tvoje reci inace bih pomislila da sam totalno podbacija u proceni blogodrugara . Kad ono na kraju se sve razjasni .
Nisam ja! Oljin tata je.
Kud bih ja tako nešto pomislio ili rekao.


maya.sangoma maya.sangoma 11:39 04.12.2008

Re: dobar primer

Ma razumela sam , mozda sam se samo nespretno izrazila . Drago mi je da to nisi ti nego on . Ako mene pitas i za nas Srbe bi bilo bolje da nam je govorio Vracarac nego Matija . ( Eeeejjjjj nemoj sad da se uobrazis )
vracarac92 vracarac92 11:41 04.12.2008

Re: dobar primer

( Eeeejjjjj nemoj sad da se uobrazis )

Al sam se postideo...evo sve crveno-belim u licu

Hvala
tyrion tyrion 10:11 04.12.2008

populizam na delu

Naravno da su javne nabavke najveći problem. Ove plate direktora i treba da budu velike, da bi imali motiv da rade. Ovako, kad im se smanej plate, jedini motiv je da "nagoje" tu kompaniju filujuci je sa svojim kadrovima, priijateljima, rodbinom, partijskim kolegama...i da kraduckaju!

Tako da mi je daleko draže da direktori kod nas u javnim preduzecima imaju platu kao i njegove kolege u regionu, ni visu ni manju, nego da neki baja koji radi na celu nekog ogromnog preduzeca za 1000 evra kupuje klupu za 200.000 dinara, placa kasicice za caj 10 evra i sl. Setite se one havarije od javnih nabavki za renoviranje Aerodroma pre 5-6 godina...PLjacka, sa carapom na glavi, koliko je bila ocigledna...

Zato ne treba populisticki smanjivati plate direktorima velikih drzavnih firmi, vec drzati ih na nivou u regionu, ali zato za primer u zatvor staviti direktore pljackase koji ocigledno, drsko i bezobrazno pljackaju drzavnu imovinu preko javnih nabavki...sa sve klupom od 200.000 da odmore i da je lepo iskoriste...
nesha92 nesha92 11:03 04.12.2008

karton city

kako će se rešiti preseljenje Roma u Ovču - da li pravljenjem izolovane romske mahale bez kanalizacije ili će se možda doći do ozbiljnog plana?

Najozbiljnije apelujem da je ovo potpuno pogresan metod koji ce izazvati vise problema nego koristi.
Samo ozbiljno ukljucenje Roma u drustvo moze dovesti do zeljenih rezultata.
Pogledajte primer Francuske kako su oni prosli sa formiranjem GETOA africkih iseljenika.
To jednostavno ne radi i ne treba biti previse pametan da se to zakljuci.
Ovo mora biti planirano na drzavnom nivou - koliko je samo prica do sada objavljeno o napustenim kucama i zemlji sirom Srbije - o prodavanju istih po smesnim cenama.
Romi jednostavno moraju biti ukljuceni u drustveni zivot - mora im se dati prilika da rade i zarade i to ne samo u Beogradu...
pasnsev pasnsev 11:21 04.12.2008

Re: karton city

U Topoli su lepo resili "problem".Sazidali kuce pored radnog mesta tj.deponije da se ljudi ne muce.Ne znam da li su i to ogradili bodljikavom zicom?
antioksidant antioksidant 11:18 04.12.2008

.

Ipak, njegov slučaj ( kristo)ne bi trebao da napravi kontra efekat, odnosno da plata bude tako smešna da eventualno može da zadovolji neke stranačke kadrove koji nikada po svojim kvalifikacijama ne bi došli na sličnu poziciju


ovo je jako bitno da se istakne
plata je u celoj prici manji problem. mi skartova za direktore javnih preduzeca po strankama imamo na kilo.

nemojmo jos vise da im olaksavamo
Krugolina Borup Krugolina Borup 23:19 04.12.2008

Svaka čast

Svaka čast Dragani Jovanović, što je bila tako uporna! Svaka čast i gradonačelniku!


Potpisujem.

A sad bi mogli da vidite šta vam se radi u porodilištu na Zvezdari koje je, koliko ja znam, u nadležnosti grada, a ne republike.

Na primer: Zašto vam iz budžeta drpaju pare za tri dana intenzivne nege svake žene koja se porodi carskim rezom, kad je pola dana do dan plafon koji se primenjuje u svetu, pa čak i kod nas (Narodni front: 1 dan).

Gradonačelniče, drpaju vam budžet samo tako! I to za procedure i protokole koji maltretiraju i majke i bebe.
mariopan mariopan 13:11 05.12.2008

Re: Svaka čast

Krugolina Borup
Svaka čast Dragani Jovanović, što je bila tako uporna! Svaka čast i gradonačelniku!


Potpisujem.

A sad bi mogli da vidite šta vam se radi u porodilištu na Zvezdari koje je, koliko ja znam, u nadležnosti grada, a ne republike.

Na primer: Zašto vam iz budžeta drpaju pare za tri dana intenzivne nege svake žene koja se porodi carskim rezom, kad je pola dana do dan plafon koji se primenjuje u svetu, pa čak i kod nas (Narodni front: 1 dan).

Gradonačelniče, drpaju vam budžet samo tako! I to za procedure i protokole koji maltretiraju i majke i bebe.

Evo krugolina , djutros samo na tebe mislim , zena se porodila kod kuce u Baricu, vratili je iz porodilista sa dijagnozom da VEROVATNO ima upalu besike...jel si bila nekad u Baricu? To ti je Bogu iza nogu tamo kad skrenes levo od nedodjije, pa tamo su je vratili i ona se porodila u kupatilu dok je muz molio hitnu pomoc da dodju a oni poslali samo vozaca SVI SU SPAVALI U HITNOJ.....pa da se ne traumiraju i ne smaraju poslali vozaca da valjda poradja zenu?

Pnda je "komisija" zakljucila da nije bilo propusta lekara jer se porodilja nije poradjala (valjda je bebu nosila u cegeru?)...to lepo lekari sami za sebe zakljucili i Ministar moze mirno da spava
Krugolina Borup Krugolina Borup 16:35 05.12.2008

Re: Svaka čast

Ma, nije Mariopan, to sam ja sve izmislila, pa poturila medijima, ta žena ne postoji i to se nije desilo, to Krugolina laže i izmišlja, kao i sve ostale priče koje na sajtu objavljuje, zato što Krugolina i 5 godina nakon porođaja pati od histerije i postporođajne depresije i hormonalnog poremećaja. Kapiraš?
I to je sve medijska hajka na siroma lekare.
A njih nema ko da zaštiti. Sirote.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana