"Bos il` Hadžija" - moj sukob sa idolom

omega68 RSS / 22.11.2008. u 19:03

 

 

          Jednom sam Unfuck-u, na onom njegovom čuvenom postu koji je oborio rekord bloga po komentarima, obećao da se revanširam za neke informacije o Džoniju time da ću sve da mu ispričam za "Pušenje" kad bude hteo.Čovek i nije želeo, ali kao u onom vicu: obećao sam deci. Dakle, nisam baš morao ali ovo je bilo jače od mene.Moj obračun sa idolom.Zatvaranje jedne priče.Rat do istrebljenja...

          Nikad se nisam stideo bilo čega što sam uradio ili kako sam se osećao u životu.Zato me nije sramota da kažem da sam imao idola.Samo jednog .Doktora novoprimitivnih nauka na univerzitetu u Sokolcu.Nenada Jankovića ili Dr Neleta Karajlića.

          Dečak mora sa nekim da se identifikuje kad je dečak.Naravno, prvo sa ocem.Nismo ni svesni koliko, mada obično iz neobjašnjivih  razloga ne želimo.Dalje, sa starijim bratom.Nisam ga imao.Uzor sam našao u sarajevskoj raji.Zašto tamo - nemam pojma.Nikakve veze nisam imao sa Bosnom i Sa

rajevom.Nažalost.Možda što je prozivao djevojčice kojima miriše koža,možda što su to baš bile moje drugarice kojima sam bio budala kao i on.Možda što nisam bio guzonjin sin...Biće ipak da je bio presudan prvi koncert na kome sam bio.Bez matorih, sa ortacima.

          Celo to leto sam, zbog Top liste nadrealista i zbog Neleta koga sam tako otkrio ,čekao da stigne album Pušenja.Mislim da sam ga  kupio prvi u gradu.14. oktobra 1984 bio je koncert na PMF-u kojim me je kupio.Sve ono penjanje na ljuljajući reflektor, pričanje između pesama o komšinici koja se slikala gola i koja je umesto 2 miliona dobila dva Nemačka ..... pa postala Lutka sa naslovne strane.Sala je bila puna.Ljudi su nosili reviju Selo u zadnjim džepovima.Malo ko je shvatao Neletove aluzije i njegovu proročku misiju.Skupljao sam sve iz novina, sve što je rekao.I sad imam onaj intervju iz TV novosti posle koncerta u Rijeci kad im je crko Maršal, mislim na pojačalo.Tako je baš rekao. Danas to izgleda klincima bezazleno ali je u to vreme bilo...malo slobodoumno rekao bih.Mom društvu je himna svake žurke bila Lutka, kad bismo uzeli gitaru i po milioniti put odsvirali i ko zna kako otpevali(hik).Jednom je docent za Azru ( ortak )doktoru za Neleta(meni) pozajmio 800 000 din.jer je karta bila 1 600 000 uz opasku:

-Znam da bi ti meni dao da dolazi Džoni.

           Bio sam totalno zaluđen.Bio sam svuda gde sam mogao da ga gledam.Sejo Sexon, Mujo, Šeki i ostali su mi bili samo koreografija.Dobijao sam opklade šta je rekao u kojoj pesmi i posle 20 godina.Sve sam znao.Samo što Turski nisam naučio. I kad je 92 u emisiji (radijskoj) Niko kao ja izjavio da je rat u Sarajevu izbio što bande nisu mogle da se dogovore  ko će koju prodavnicu da opljačka,to sam smatrao zvaničnom verzijom.Posle je rekao da treba čitati Andrića i Travničku hroniku da bismo znali da je mržnja u Bosni večita.Koja je od te dve verzije tačna,Nenade.Počeo sam da sumnjam.U njega kao vrhunskog filozofa i u to da iz njega govori interes.Sejo je jednom rekao da mu je oprostio odlazak iz Sarajeva jer je imao  - bebu.Znam da mnoge stvari čovek mora da proguta zbog dece.Zato nisam bio zvezda.Nisam bio ničiji uzor.Idol.Oni nemaju pravo na sebe ni na kompromis zbog dece.

           Pokušavam da racionalizujem vest da će biti koncert "No Smoking Orshestrea" u Bgd na Dan Republike 29.11 i da će da  sviraju i pesme Zabranjenog Pušenja( najveći hitovi).Ne mogu.Zašto se to svira zajedno sa unca-unca.Zašto bih slušao Fikretu ( pesmu sa najlepšim ljubavnim rečima u ex- yu muzici po mom mišljenju) sa Bubamarom.Izvinjavam se zaista više i ne znam ništa iz tog opusa.Neka ih, možda smo mi glupi koji ne umemo da se obogatimo prodajući maglu, staru slavu,ime svetskog reditelja.

              Zavidim  onom Unfu sa početka teksta.Njega njegov idol nije izneverio.Mene Nele dr Karajlić jeste.Ne želim mu da njegov sin menja prezime(zbog sramote) kao što je  morao njegov ćale u Hadži Karajlić.

               Izvini Sexone, oduvek si bio Bog. Nele, il` si "Zabranjeno Pušenje' il` si No Smoking Orchestra.

 

f_Greekucomegm_80f34c5.png 



Komentari (108)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 19:15 22.11.2008

wow

mislim da se čovek jako podeljeno oseća kada dođe u situaciju da se obračuna sa svojim doskorašnjim idolom.
Ni meni se nije dopao taj untza - untza koncept i kapiram ga kao jedno prodavanje magle. ali meni Nele nije bio ono što je tebi, jer sam ceo taj New Primitives koncept kapirao kao dobru zajebanciju ali i žešće foliranje u nekim aspektima
Ja sam se jedno 3 minuta plašio kada sam čuo spekulaciju da Džonija očekuju u Operaciji Titanik....ovaj - Trijumf. Ali, kada sam racionalizovao celu stvar, skapirao sam da to nema šanse da se dogodi....ili bar ja ne želim da verujem u tako nešto...jer - prešao sam preko poslednjih albuma (tačnije - sve posle '87 što je snimio, i jednostavno rekao - "ok, to nije ONA Azra sa Hrnjakom i Lajnerom, ovo me ne zanima" ) ali bi učestvovanje u Pevajućim Kursadžijama ipak bilo - previše
Zanima me šta te je tačno "gurnulo preko ivice" u pogledu Neleta K
omega68 omega68 19:24 22.11.2008

za 1.


Morao sam ovo mnogo mi se svidelo kod tebe utisak decenije
Pa rekao sam, to što je pomešao svoj komercijalni, bregovićevski opus sa onim svojim izvornim u kome se obračunavao sa istim tim Breginim komercijalnim pretečama Pinka.
Unfuckable Unfuckable 19:38 22.11.2008

Re: za 1.

hehehehe, slatka je, mukica....lala, umorilo se to
da
+ cover sa Sveckim Redateljem, to me je dokusurilo

dođe vreme kada moraju da se plaćaju računi i misli na penziju.
Onda se stvari drugačije dešavaju a priče se drugačije pričaju
Dok ovo pišem, pada mi na pamet recimo Svetski Mega Car
omega68 omega68 19:43 22.11.2008

Re: za 1.

pada mi na pamet recimo Svetski Mega Car

Nisam baš siguran na koga misliš
Unfuckable Unfuckable 19:45 22.11.2008

Re: za 1.

na Ramba A.
omega68 omega68 19:52 22.11.2008

da

mislio sam na njega ali nisam bio siguran.
On mi su sviđao samo kao svirač.Pokušavao je Neletove fazone, to je po meni uvek bilo nekako bez stila i bez duše.Jednom sam ga na koncertu prozivao( možmisliti kakav sam bio, sam ušo posle neke svadbe) zvao ga Toniii i pokazivao znak Liberalnog saveza.Čovek nije mogao da veruje.
Unfuckable Unfuckable 20:50 22.11.2008

Re: da

pa znaš kako
što je matoriji, sve viša o parama priča
tako to valjda ide
loader loader 01:08 23.11.2008

Re: wow

Unfuckable: "...meni Nele nije bio ono što je tebi, jer sam ceo taj New Primitives koncept kapirao kao...."

Z.P. čak više cenim danas, kad razmišljam racionalnije, nego onda, kad je trebalo da ih bezrezervno slušam poput većine oko mene, a ja baš nisam hteo. Onda mi je (kao i danas) pomalo na nerve išao taj bosanski soft-primitive-fazon. "Nigde zezanja kao u Sarajevu. Tamo je "raja" posebna..." Ova rečenica je toliko puta ponovljena, da se više ne da podneti. Ko da mi ne umemo da se zezamo. Inače, Z.P. ima par odličnih ostvarenja. Najpre, "Nedelja kad je otišo Hase". Muzički, sasvim su ok. I, Nele je otprilike nešto kao bosančeroski M.Jager (da izvine M.J, koji je ove godine ušao u starosnu penziju, i svi njegovi fanovi). N.K. je bio odličnog glasa, dinamičan... Naravno, muzika je jedno, a to nametanje "sarajevskog dobrog zezanja i spontanosti" i svega što je pratilo ovu bosansku grupicu nešto je sasvim drugo.
ipsi ipsi 01:21 23.11.2008

Re: wow

pa bas u tome i jeste poenta kompletnog "New Primitives" pokreta. Oni su se sprdali sa tim sto je tebe nerviralo i sto te nervira, a sto naravno nervira i svakog normalnog covjeka. Osnivaci tog pokreta vise ne zive u tom Sarajevu, svi su pobjegli na neko bolje mjesto i bas to im i zamjeraju moralisti koji o sarajevu znaju koliko ja o parenju pingvina, odnosno nista. Bilo je to ismejavanje te lazne "sarajevske posebnosti", koja je u sustini obicna iskompleksiranost mahale sto taj grad jeste i uvjek je bio.

Naravno, ti isti moralisti bi Neleta kovali u zvjezde da je ostao tamo i pjevao aljinim ratnicima o kojekakvim bijelim pticama, ili da su ga kojim slucajem ubili "cetnicki snajperisti", ili da je kao Stulic otisao u inostranstvo sa rijecima na usnama "eto stoko, niste me zasluzili"....ovako, isti je dosao u Beograd, a to se ne oprasta.
loader loader 02:12 23.11.2008

Re: wow

Kod mene stav ne proizilazi iz tih kategorija kao što su - "da je ispalo ovako, da je bilo onako, da su ostali tamo, da su...." Moj osećaj tada i sada isti je. Što se mene tiče, cela stvar se zasniva na preteranoj reakciji publike prema nekima koji to nisu zaslužili (u tolikoj meri). Kao što rekoh, nekoliko zaista dobrih pesama pomenute grupe nisu predmet te vrste rasprave. A taj bosanski, veseljački fazon nameće se i danas, dodatno profanizujući ionako plitku muzičku scenu. Film "Sećaš li se Doli Bel" dolazi sa istog prostora, pa je izvanredan. Pravo remek delo (ubedljivo najbolji režiserov dosadašnji film). Dakle, nije stvar u bosanskom poreklu muzike "Zabranjenog pušenja", već u nametanju tog sarajevsko-veseljačkog fazona, odnosno, što je to po Srbiji prihvaćeno kao nešto vrhunsko.
ipsi ipsi 02:36 23.11.2008

Re: wow

Nisam ni mislio na tebe, sta vise, slozio sam se s tobom u vezi tog nametanja "sarajevske raje".

Reakcija publike, ako cemo mjeriti po kvantitetu, je uvjek usmjerena prema onima koji to najmanje zasluzuju...bilo to ZP, Stulic ili EKV, ili Dzeger, Morison, Madona. To nije moguce promjeniti.

Svi oni su imali svakako genijalnih numera, ali da im je sve genijalno....naravno da nije.

To sto je u Srbiji danas aktuelno sa nekom romanticarskom nostalgijom gledati na Pusenje, Harija, Kemu..ipak nije do izvodjaca no do publike...izvodjac je srecan sto vise proda, a na pubici je da odluci da li vrijedi baciti novce na djelo doticnih,

Mislim da je sve povezano sa nabacivanjem krivice, pa i oni koji shvataju da je to sto navodno cijene u sustini posljednje djubre ipak to hvale...bio to Stulic ili Nele, sasvim nebitno.

Kusturica je imao vise genijalnih filmova, ali eto....nije politicki korektno to cijeniti...ali zato kad Denis Tanovic dobije Oskara za smece od filma svi se

ivana23 ivana23 20:55 22.11.2008

Ono sto ja znam...

Ne želim mu da njegov sin menja prezime(zbog sramote) kao što je morao njegov ćale u Hadži Karajlić


Nisam sigurna sta si ovim podatkom hteo da kazes?

omega68 omega68 21:10 22.11.2008

Re: Ono sto ja znam...

Ma to i nije podatak, to se Nele zezao da mu je ćaleta bio blam zbog njega.Pa će kao i sinu...Zezao sam se
Takvo mi je lice obično
Inner Party Inner Party 20:59 22.11.2008

BS!

Izvini Omega68, ali:

1) Zabranjeno Pusenje bi se promenilo u svakom slucaju, cak i da nije bilo rata. U stvari najverovatnije bi se vremenom raspalo, jer se ne moze biti "infantilan" kad zadjes u godine.

2) Nele Karajlic je bio glavni lik u Pusenju, to se najbolje videlo posle raspada kada je Nele postao svetski poznat muzicar, a Seja znaju samo na exYU prostoru, a i to samo oni koji su vec dobrano zasli u tridesete. Dobar je Fildzan viska, ali je to i zadnje sto je valjalo od Seje.

3) Nije samo Nele otisao iz Sarajeva. Odatle je otisao svako ko je imao gde otici i taj grad definitivno nije onaj koji je bio osamdesetih. Bukvalno. Cak je jedno vreme i Sejo imao "Zagrebacku verziju" Pusenja. Ako se ne varam, u Sarajevu danas ima vise Kineza nego Srba i Hrvata zajedno.

4) Nele Karajlic je za mene Zabranjeno Pusenje. Sve ostalo je tribute band. Ako neko ima pravo da nastavi da radi kao Zabranjeno Pusenje, sa sve unza unza time, onda je to Nele, sa sve Kustom na neukljucenoj gitari!

5) Je**s nostalgiju!

constrictoria92 constrictoria92 21:19 22.11.2008

Re: BS!

4) Nele Karajlic je za mene Zabranjeno Pusenje. Sve ostalo je tribute band. Ako neko ima pravo da nastavi da radi kao Zabranjeno Pusenje, sa sve unza unza time, onda je to Nele, sa sve Kustom na neukljucenoj gitari!


Pa, ne bih se slozila. Zabranjeno Pusenje treba da ostane tamo i gde pripada - U PROSLOSTI.

Nele i Sejo su Pusenje => nele i Sejo ne rade vise zajedno (verovatno, nikada vise i nece) => Pusenje ne postoji!

UntzaUntza fazon nije Pusenje i tacka!

p.s.
A i Dr Nele je sad samo Nele i nista vise...
omega68 omega68 21:44 22.11.2008

Re: BS!

U stvari najverovatnije bi se vremenom raspalo, jer se ne moze biti "infantilan" kad zadjes u godine.

Dobro, sve se na kraju raspadne osim...Čorbe
Nele Karajlic je bio glavni lik u Pusenju, to se najbolje videlo posle raspada kada je Nele postao svetski poznat muzicar, a Seja znaju samo na exYU prostoru, a i to samo oni koji su vec dobrano zasli u tridesete.

Nele je bio glavni u marketinškom smislu, poznata porodica,veze...Sejo je bio kompozitor najvećeg dela pesama kao što ti je verovatno poznato.Za Neleta kao svetski poznatog muzičara....hm ? nisam siguran da i danas mnogo svira(inače je svirao šta...Klavijature)
Nije samo Nele otisao iz Sarajeva. Odatle je otisao svako ko je imao gde otici i taj grad definitivno nije onaj koji je bio osamdesetih. Bukvalno.

Slažem se, mada sam u tom gradu bio samo dva dana na ekskurziji.A u Begovoj džamiji sam na kraju pitao vodiča(studentkinju vrlo dobra 4+)gde stanuje Nele Karajlić.Imao sam utisak da bi me najradije ubila.Ne znam zašto.
Nele Karajlic je za mene Zabranjeno Pusenje. Sve ostalo je tribute band. Ako neko ima pravo da nastavi da radi kao Zabranjeno Pusenje, sa sve unza unza time, onda je to Nele, sa sve Kustom na neukljucenoj gitari!

Bio je i za mene.Stvarno.Ali ovo, realno, više nije.Nema veze, samo NIJE.
Je**s nostalgiju!

Jbmg nismo svi isti, si provalio Ziju iz jabuke još fura starke iz 86-e
Inner Party Inner Party 23:16 22.11.2008

Riblja Corba

omega68
U stvari najverovatnije bi se vremenom raspalo, jer se ne moze biti "infantilan" kad zadjes u godine.

Dobro, sve se na kraju raspadne osim...Čorbe


Tuzna prica.

Bas sam nesto razmisljao kako je Corbinih prvih 5 albuma sjajno i kako bi mogli odraditi uverljivu exYU turneju sa tim pesmama i tim konceptom, ali mi onda padne na pamet da Rajko Kojic vec odavno nije medju zivima...


omega68 omega68 23:40 22.11.2008

Re: Riblja Corba

Da Rajko...,dovede on Bajagu u bend jer je Baja imao najbolju gitaru u to vreme.Isključe mu struju na probi ,a on svira li svira...Dobro Bajaga je legenda što za Boru ne bih rekao uprkos svim pesmama koje je napisao.Da bi se bila legenda treba malo ...šlifa.(Moje mišljenje)
omega68 omega68 11:13 23.11.2008

Re: BS!

T o ti kaem,mašala
Inner Party Inner Party 13:08 23.11.2008

Re: BS!

omega68
T o ti kaem,mašala



trener92 trener92 20:24 23.11.2008

Re: Riblja Corba

Dobro Bajaga je legenda što za Boru ne bih rekao uprkos svim pesmama koje je napisao.Da bi se bila legenda treba malo ...šlifa.(Moje mišljenje)

Auuu, ovo je strašna izjava ! Dobro je da si se ogradio
(Moje mišljenje)


da je sreće
Isključe mu struju na probi ,a on svira li svira

ostalo bi tako, zauvek!
omega68 omega68 20:33 23.11.2008

Re: Riblja Corba

ma to je ono ukusi su različiti....bez svađe, Bajaga nit zna da peva nit da svira, pesme su mu sve slabije...ali nekako ume da se nametne.O Bori ne mogu više ni da mislim.
trener92 trener92 21:06 23.11.2008

Re: Riblja Corba

omega68
ma to je ono ukusi su različiti....bez svađe, Bajaga nit zna da peva nit da svira, pesme su mu sve slabije...ali nekako ume da se nametne.O Bori ne mogu više ni da mislim.

Pazi nema svađe, taman posla! Ali po meni , jedan šminker, kakav je Bajaga, nikako se nije uklapao u čorbin fazon, a Koja ,(slušao sam ga još dok je svirao u grupi SOS sa Mišom) veliki majstor kao što si i rekao ga je doveo samo zbog dobre gitare. Osim pesama "Kad hodaš, i Dobro jutro džezeri" ( moje mišljenje) ostalo je , neću da upotrebim neki neprimeren izraz, meni se ne dopada. Samo da je znao da "pliva" , to je sigurno, i da stvara hitove za široke narodne mase.Samo me začudila tvoja izjava o njemu kao legendi, ja sam razumeo muzičkoj, a i ne uklapa mi se u tvoj opis o Neletu i svemu što si gore napisao! A o "pokojnom"( za mene pokojni od kraja ´80) Bori, bio je ok, dok je bio!
omega68 omega68 21:29 23.11.2008

Re: Riblja Corba

Samo da je znao da "pliva" , to je sigurno, i da stvara hitove za široke narodne mase.Samo me začudila tvoja izjava o njemu kao legendi, ja sam razumeo muzičkoj,

Kakva crna muzička, mislio sam onako baš kako si rekao,sad da li je to baš legenda- možda i nije.
Jedine dve MUZIČKE legende sa ovih prostora koje priznajem su Točak i Vlatko.
trener92 trener92 21:46 23.11.2008

Re: Riblja Corba

Hm,.... nekada je bilo ovako

omega68 omega68 23:15 23.11.2008

Re: Riblja Corba

Nego, ne reče ti ništa o ovome koji je deo karijere bolji i iskreniji?
trener92 trener92 00:08 24.11.2008

Re: Riblja Corba

omega68
Nego, ne reče ti ništa o ovome koji je deo karijere bolji i iskreniji?

Svojevremeno je na TV Sarajevo išao i noćni program "Crna Ovca", , zajedno sa filmom "Magla" ( koji su prekidali, pa nastavljali posle recimo dva muzička , ili priloga iz "nadrealista" išli su i oni sa svojim spotovima,imam to još uvek na VHS, Dobiješ sliku o njima kao u fazonu zezanja, pa takav pristup imaš i kad slušaš njihovu muziku. Tek ako si uporan u slušanju, onda vidiš da tu ima više od samog zezanja.
Dok je sa njima povremeno radio Elvis J. (" ludak" svoje vrste), taj period je bio po meni bolji i iskreniji, iako nisam bio veliki ljubitelj, za moj ukus previše oštri, neke od pesama kao ova što sam ti postavio, a i ove koje si ti naveo, jednostavno se moraju poštovati. Ovo posle što je Nele napravio u BG stvarno me ne privlači.Sada ni ne pratim šta rade i ne bih ni znao da se nešto sa njima dešava da ti nisi postavio link. Varijante sa Kustom,( muzika za potrebe njegovih filmova) mogu da razumem , ali ja to ne volim, ni da gledam, ni da slušam,različiti ukusi., kao što si i rekao.
omega68 omega68 00:22 24.11.2008

Re: Riblja Corba

Nego, ne reče ti ništa o ovome koji je deo karijere bolji i iskreniji?


Svojevremeno je na TV Sarajevo išao i noćni program "Crna Ovca", , zajedno sa filmom "Magla" ( koji su prekidali, pa nastavljali posle recimo dva muzička , ili priloga iz "nadrealista" išli su i oni sa svojim spotovima,imam to još uvek na VHS, Dobiješ sliku o njima kao u fazonu zezanja, pa takav pristup imaš i kad slušaš njihovu muziku. Tek ako si uporan u slušanju, onda vidiš da tu ima više od samog zezanja.
Dok je sa njima povremeno radio Elvis J. (" ludak" svoje vrste), taj period je bio po meni bolji i iskreniji, iako nisam bio veliki ljubitelj, za moj ukus previše oštri, neke od pesama kao ova što sam ti postavio, a i ove koje si ti naveo, jednostavno se moraju poštovati. Ovo posle što je Nele napravio u BG stvarno me ne privlači.Sada ni ne pratim šta rade i ne bih ni znao da se nešto sa njima dešava da ti nisi postavio link. Varijante sa Kustom,( muzika za potrebe njegovih filmova) mogu da razumem , ali ja to ne volim, ni da gledam, ni da slušam,različiti ukusi., kao što si i rekao.
*novo

Potpisujem. Laku noć,sutra se radi
trener92 trener92 01:04 24.11.2008

Re: Riblja Corba

Laku noć

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:16 22.11.2008

Jim Morrison

je najblize sto sam imala idolu,
al' sa pokojnicima si uglavnom bezbedan sto se razocarenja tice...
A ovaj No smoking cirkus...
Verovatno je Nele hteo da bude Brega...
omega68 omega68 22:22 22.11.2008

Re: Jim Morrison

Verovatno je Nele hteo da bude Brega...

Uvek mu je bio fascinacija i samo je o njemu pričao, kao šatro neću ja kao on...Na kraju im je Brega i svirao na Pozdrav iz zemlje safari.Njega Njegov idol nije izneverio...
rayzippo rayzippo 23:25 22.11.2008

Re: Jim Morrison

danasnji Nele i onaj bivsi nisu isti kao ni muziku koju stvara,pise,peva,sta li vec...ali 80' bio je idol i to zabranjeno pusenje za mene
omega68 omega68 23:33 22.11.2008

Re: Jim Morrison

danasnji Nele i onaj bivsi nisu isti kao ni muziku koju stvara,pise,peva,sta li vec.

Naravno da se ljudi i umetnici menjaju, naravno da je glupo ostati u prošlosti, ali svako od nas ima pravo da misli šta hoće.Možda je to njegov napredak u karijeri i u životu, neka...ne bih TO gledao da mi on lično plati.
rayzippo rayzippo 01:11 23.11.2008

Re: Jim Morrison

omega68
danasnji Nele i onaj bivsi nisu isti kao ni muziku koju stvara,pise,peva,sta li vec.Naravno da se ljudi i umetnici menjaju, naravno da je glupo ostati u prošlosti, ali svako od nas ima pravo da misli šta hoće.Možda je to njegov napredak u karijeri i u životu, neka...ne bih TO gledao da mi on lično plati.


ali to ne znaci da mi pusenje nije bio jedan od omiljenih u ono vreme
rayzippo rayzippo 01:11 23.11.2008

Re: Jim Morrison

omega68
danasnji Nele i onaj bivsi nisu isti kao ni muziku koju stvara,pise,peva,sta li vec.Naravno da se ljudi i umetnici menjaju, naravno da je glupo ostati u prošlosti, ali svako od nas ima pravo da misli šta hoće.Možda je to njegov napredak u karijeri i u životu, neka...ne bih TO gledao da mi on lično plati.


ali to ne znaci da mi pusenje nije bio jedan od omiljenih u ono vreme
loader loader 11:21 23.11.2008

Re: Jim Morrison

dobrosavljevic_m:
"Jim Morrison
je najblize sto sam imala idolu"

Eto pravog izbora! Inače, Doors i Z.pusenje nisu ni približni formati, tako da uopšte nisu za poređenje.
Dorsi su giganti u rock-u i, uopšte uzev, ne postoji ništa slično njima. Muzika Doors-a (a ne fama o njima i ikonografija) predstavlja vrhunski odnos prema stvaralaštvu i publici. Nema ulagivanja postojećim formama i eksploatacije zasnovane na prostoti slušalačke mase (što je kod nas, uglavnom, pravilo).
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:34 23.11.2008

Re: Jim Morrison

Doors i Z.pusenje nisu ni približni formati, tako da uopšte nisu za poređenje

Nisam ni mislila da ih poredim,
nego se povela rec o idolima...
ne postoji ništa slično njima

Potpisujem!
loader loader 16:17 23.11.2008

Re: Jim Morrison

Nisam ni mislila da ih poredim

Ne, nisam shvatio da ste mislili da ih poredite, nego sam se nadovezao na ono što ste rekli, pa sam to (da se ne mogu porediti) istakao radi traženja što ispravnije gradacije vrednosti. Pozdrav :)
Anjale Anjale 22:59 22.11.2008

...

I ja sam nekda volela da slušam Pušenje. Naravno ne tako i toliko kao ti.

Meni su oni kao i još neki bendovi deo mladosti.
A samim tim i deo prošlosti

P.S
Što ne znači da sam sada matora
omega68 omega68 23:25 22.11.2008

Re: ...

I ja sam nekda volela da slušam Pušenje. Naravno ne tako i toliko kao ti.

Kod nas ribe iz gimnazije nisu slušale pušenje, pa sam im išao na živce.Što sam sa zadovoljstvom uporno radio.Mladost...
Što ne znači da sam sada matora

Taman posla
loader loader 16:22 23.11.2008

Re: ...

Anjale:
"Što ne znači da sam sada matora"


? :))
tyson tyson 23:01 22.11.2008

Pušenje

Hm, zar im nije prvi koncert u Bgd bio u Hali sportova na Novom Beogradu...?



omega68 omega68 23:21 22.11.2008

Re: Pušenje

Ovo je je bilo na PMF-u, u KG gde idalje srećno živim
vishnja92 vishnja92 16:42 24.11.2008

Re: Pušenje

Hm, zar im nije prvi koncert u Bgd bio u Hali sportova na Novom Beogradu...?

u SKC-u '83 mislim (ili '84)
ulven ulven 23:04 22.11.2008

Primitivino je legitimno

Zato me nije sramota da kažem da sam imao idola.Samo jednog .Doktora novoprimitivnih nauka na univerzitetu u Sokolcu.Nenada Jankovića ili Dr Neleta Karajlića.


Besh zemlju kojoj je Bosna sa sve rahtlukom zapad, pa je ovo pojam bloga. Uzmite se za ruku pa medj raju u Sarajevo. Nemojte zuriti nazad.


omega68 omega68 23:27 22.11.2008

Re: Primitivino je legitimno

ulven

Ne mogu sad da pričam imam sutra operaciju...
ulven ulven 23:57 22.11.2008

Re: Primitivino je legitimno

Ne zaboravi da dises duboko kad te stave na sto, i nikako jesti sarajevski cevap uvece pred operaciju, mozda ces morati da repliciras sa stihovima Neleta Karjlica do kraja zivota...Inace isti volsebnik je pre jedno deset godina rekao " Sta cu kad sam inferioran prema tome" Mislio je indiferentan, ali u sutini nije pogresio. Samo disi...
omega68 omega68 00:00 23.11.2008

Re: Primitivino je legitimno

Ne zaboravi da dises duboko kad te stave na sto, i nikako jesti sarajevski cevap uvece pred operaciju, mozda ces morati da repliciras sa stihovima Neleta Karjlica do kraja zivota...Inace isti volsebnik je pre jedno deset godina rekao " Sta cu kad sam inferioran prema tome" Mislio je indiferentan, ali u sutini nije pogresio. Samo disi...

Pri toj se ni ne diše...
maksa83 maksa83 00:17 23.11.2008

crko maršal

Prvo da kažem, nisam bio new primitives fan, nije da sam ih nešto snažno nevoleo ali me nekako cela fora mimoišla, štaznam. Prekoputa mene na poslu sedi kolega Dragan koji svakog 29.11. pušta glasno onu njihovu "Dan Republike", (kad otvori prozor pošto kuka da je zagušljivo mi mu pevamo "Dragane zatvori prozor ne radi grijjanjeee", sad vidim da to pada u subotu pa ćemo izgleda ovaj put da preskočimo tu reminiscenciju. Šteta, to nam nekako dođe kao deo office folklora.

Skupljao sam sve iz novina, sve što je rekao.I sad imam onaj intervju iz TV novosti posle koncerta u Rijeci kad im je crko Maršal, mislim na pojačalo.

Sećam se jednog od onih masovnih koncerta na Trgu Marxa i Engelsa za valjda 25. maj, kad su oni došli na red. Sviraju i skaču, onaj ludi Zenit se popeo na vrh ne mnogo debelog drveta ispred Doma Sindikata koje se savilo skoro do zemlje, i u jednom trenutku staje muzika, totalna tišina. Prolaze minuti, tehničari nešto petljaju, i u jednom trenutku, Nele: "ljudi, neko nam sjebo pojaćalo ne bil l' ja što lanuo...".
:)))

Ali jesu i oni obeležili ex yu, i u tome nisu na negativnoj strani skale.
omega68 omega68 00:34 23.11.2008

Re: crko maršal

Prekoputa mene na poslu sedi kolega Dragan koji svakog 29.11. pušta glasno onu njihovu "Dan Republike", (kad otvori prozor pošto kuka da je zagušljivo mi mu pevamo "Dragane zatvori prozor ne radi grijjanjeee", sad vidim da to pada u subotu pa ćemo izgleda ovaj put da preskočimo tu reminiscenciju. Šteta, to nam nekako dođe kao deo office folklora.

Pozdravi kolegu i pitaj ga šta On misli o ovome.
tebi mogu da kažem što idem na operaciju: Skidaju mi ovo što se zove ulven...
ivana23 ivana23 01:15 23.11.2008

Re: crko maršal

maksa83
Prekoputa mene na poslu sedi kolega Dragan koji svakog 29.11. pušta glasno onu njihovu "Dan Republike", (kad otvori prozor pošto kuka da je zagušljivo mi mu pevamo "Dragane zatvori prozor ne radi grijjanjeee", sad vidim da to pada u subotu pa ćemo izgleda ovaj put da preskočimo tu reminiscenciju. Šteta, to nam nekako dođe kao deo office folklora.


Zabranjeno pušenje nastupiće 29. novembra u Beogradskoj areni.


man ray loves me man ray loves me 00:24 23.11.2008

tja

ni ja ih nisam gotivila, slusala sam ekv.
ali posto imam pamcenje bibliotekara (posto je glupo reci fotografsko pamcenje za reci), ne zaboravljam reci pesama, pa se secam da je bilo nesto tipa:

nije jarane ibro nas fukara
ibro ti je de fakto um'jetnik....

povodom nekog ibra koji nije hteo da uzme lovu vec je hteo da svira sevdah u kafani.
tako da eto, sami su sebe klasifikovali...
omega68 omega68 00:47 23.11.2008

Re: tja

nije ibro jarane nas fukara
ibro ti je de fakto um'jetnik....svaćaš

... u originalu
To si baš dobro primetila. Tad je još znao da neće biti Ibro kome ne trebaju pare.Takođe je veličao Haseta, centarfora Sarajeva koji je otišao u inostranstvo da igra, a vratio se posle nedelju dana, jer nije mogao bez Koševa.Mada je pesma dan kada je otišo Hase u stvari pesma o smrti Josipa Broza.Ko se nije tad ni rodio ne može da kapira o čemu se radi.Žao mi je.
mikimedic mikimedic 01:50 23.11.2008

Re: tja

ni ja ih nisam gotivila, slusala sam ekv.


auf. ovo je na nivou -- 'koji si ti omega saban'.
man ray loves me man ray loves me 08:05 23.11.2008

Re: tja

nije. ti ga tako citas. to je samo najobicnija cinjenica.
inace sam fan nadrealista.
omega68 omega68 09:27 23.11.2008

Re: tja

Pa šta? Još ako je Šaulić iiii
Nego Miki kako je u U.N.?
man ray loves me man ray loves me 09:41 23.11.2008

Re: tja

ne, ali stvarno nisam tako mislila. da mislim da si saban*, ne bih se smarala na tvom blogu.
* vidi: strongman.
omega68 omega68 09:50 23.11.2008

Re: tja

ne, ali stvarno nisam tako mislila. da mislim da si saban*, ne bih se smarala na tvom blogu.

Stvarno ni ja ne mislim.Pozdrav
mikimedic mikimedic 11:06 23.11.2008

Re: tja

ne, ali stvarno nisam tako mislila. da mislim da si saban*, ne bih se smarala na tvom blogu.
Stvarno ni ja ne mislim.Pozdrav



javno izvinjenje i manray i omegi!

UN? hvala na pitanju. dobro. as much as drzave koje ga cine.
omega68 omega68 11:14 23.11.2008

Re: tja

javno izvinjenje i manray i omegi!

Prihvata se
ipsi ipsi 00:39 23.11.2008

new primitives

je mozda najbolje sto je pokojna nam zajednicka drzava izrodila na muzickoj sceni.

Nele je bio Zabranjeno Pusenje pa je tako isto prestalo i da postoji kada je on otisao. Bila je to njegova odluka na koju je apsolutno imao pravo, jer je taj bend i stvorio.

Sto se tice njegovih izjava, ona o "ko ce kome prodavnicu obiti" i "citati Andrica" one u sustini ne pobijaju jedna drugu, obje su istinite.

Nele je ekstra lik koji kao i svako zivo bice odrasta i mjenja se, sazrjeva. To sto si ga ti vidjeo kao idola ipak nije njego problem.

Uradio je najbolje, otisao je iz Sarajeva.
omega68 omega68 00:50 23.11.2008

Re: new primitives

Uradio je najbolje, otisao je iz Sarajeva.

Sa ovim se u potpunosti slažem
malasneki malasneki 01:05 23.11.2008

Top lista nadrealista

vise sam nekako volela ovaj njihov opus. muzika im nije bila losa za zurke, ali nisu bili moj prvi izbor. ne bih rekla ni da je nele razocarao, mislim da on sad kao sto neko rece samo odradjuje. postao porodican covek. da je do love mislim da bi se on vise eksponirao kao njegovi jarani iz benda.

meni je idol bio (i ostao) zdravko colic, mada nista nije kao sto je bilo, niti ce biti kao sto je sada...
omega68 omega68 10:40 23.11.2008

Re: Top lista nadrealista

meni je idol bio (i ostao) zdravko colic, mada nista nije kao sto je bilo, niti ce biti kao sto je sada...

Zdravko, neko reče ovde na blogu da je uvek voleo punačke žene.
malasneki malasneki 10:16 26.11.2008

Re: Top lista nadrealista

omega68
meni je idol bio (i ostao) zdravko colic, mada nista nije kao sto je bilo, niti ce biti kao sto je sada...Zdravko, neko reče ovde na blogu da je uvek voleo punačke žene.

pa sta fali i ja sam punacka :)
mada, kolko sam cula njegova zena je mrsavica
jack_bauer jack_bauer 01:55 23.11.2008

pa gledaj,

na zp se nikad nisam lozio, ali za pisonju i zugu mozes da me seces de sam najtanji (vrat ). a top lista nadrealista je, uglavnom, bila odlicna
malasneki malasneki 02:07 23.11.2008

Re: pa gledaj,

e i meni je ta pesma HIT odmah pocnem da tresem glavom kad je cujem (pozitivno)
jack_bauer jack_bauer 02:51 23.11.2008

Re: pa gledaj,

e i meni je ta pesma HIT


evo, sad ceprkam po youtubetu, ni zenica blues nije bio los. imala je ta bosanska raja svojih specificnosti. to nikako ne znaci da su bili bolji ili gori od drugih. samo, specificni. ne znam kako je danas? cenim da je isto
omega68 omega68 10:38 23.11.2008

Re: pa gledaj,

, ni zenica blues nije bio los. imala je ta bosanska raja svojih specificnosti. to nikako ne znaci da su bili bolji ili gori od drugih. samo, specificni.

Džeče hvala za muzičku podršku i što si svratio.Laku noč SAD gde god da si
mara92 mara92 18:08 23.11.2008

Re: pa gledaj,

Шта лаку ноћ,
У Невади је тек 9 ујутру....хехехехехехехе
gera92 gera92 06:10 23.11.2008

Nije sve to bio Rock 'n' Roll...

Sa samo 40 godina si prestao da verujes u idole?!?
Pazi da tako rano sazrevanje ne ostavi neke posledice...
Unfuckable Unfuckable 11:52 23.11.2008

Re: Nije sve to bio Rock 'n' Roll...

šta fali verovanju u idole ?
malo romantike nije na odmet.
Uostalom, po toj logici,milijarde populacije su pod "posledicama" jer veruju u Hrista
omega68 omega68 12:42 23.11.2008

Re: Nije sve to bio Rock 'n' Roll...

Pu, pu, nisam valjda stvarno VEĆ sazreo.
Čovek vredi onoliko koliko dugo ostane dete( Indijska narodna poslovica) vidi neke divne blogere i koliko imaju godina.
Unfuckable Unfuckable 13:44 23.11.2008

Re: Nije sve to bio Rock 'n' Roll...

meni je slatko to sa idolima :
ustoličiš ih i diviš im se neko vreme, onda to prerasteš, a idol leti u blato - naravno, ali pojavi se novi...i sve tako...dok totalno ne omatoriš i ne shvatiš da je sve to bilo jedno veliko "wannabe" zezanje
gera92 gera92 13:56 23.11.2008

Re: Nije sve to bio Rock 'n' Roll...

Unfuckable
šta fali verovanju u idole ?
malo romantike nije na odmet.
Uostalom, po toj logici,milijarde populacije su pod "posledicama" jer veruju u Hrista


Moras da pravis diferencijaciju izmedju idolatrije i vere...
gera92 gera92 13:58 23.11.2008

Re: Nije sve to bio Rock 'n' Roll...

omega68
Pu, pu, nisam valjda stvarno VEĆ sazreo.
Čovek vredi onoliko koliko dugo ostane dete( Indijska narodna poslovica) vidi neke divne blogere i koliko imaju godina.



Moras da pravis diferencijaciju izmedju idolatrije i infantilnosti o kojoj govori ta predivna poslovica koju si citirao...
Unfuckable Unfuckable 14:06 23.11.2008

Re: Nije sve to bio Rock 'n' Roll...

pazi, meni stvarno ima nešto slatko u tome, u toj idolatriji
a mislim da je i vera u Sina Božjeg pomalo idolatrija, ali da se ne uplićem.....
Šta fali diviti se Zagoru, Bleku Steni, Komandantu Marku, Džaji, Kići i Praji, Papetu Sušiću....pa onda i Strameru i Džoniju
mislim da je sve to samo "wannabe" fazon koji se menja po fazama sazrevanja, meni je to kul
gera92 gera92 14:09 23.11.2008

Re: Nije sve to bio Rock 'n' Roll...

Unfuckable
meni je slatko to sa idolima :
ustoličiš ih i diviš im se neko vreme, onda to prerasteš, a idol leti u blato - naravno, ali pojavi se novi...i sve tako...dok totalno ne omatoriš i ne shvatiš da je sve to bilo jedno veliko "wannabe" zezanje



Nije problem drugog (treceg, ali da ne elaboriramo sad to) dela Johnnyjeve karijere u ritam sekciji (naravno da je H & L najbolja).
Poenta je da smo se promenili mi.
On i dalje razvija svoj Rock 'n' Roll koncept (koji nikad nije bio striktno muzicki) bez ustupaka, cak ni sebi samom, ali nema onako masovne interakcije s publikom (ni slusalackom, ni citalackom) ko nekad.
Zasto?
Jedan od odgovora je da smo koncept izgubili mi.
Johnny je uvek, pored klasicnih fanova, imao ljude koji su u njemu videli NE idola, vec istomisljenika, nekog ko je svojim stihovima znao da artikulise i njihov angst, nekog koga mnogi nisu videli ni na stejdzu, a kamoli prozborili neku s njim, a opet im je drag prijatelj. Nekima je to i danas...
Mnogima se ofucao, prolupao, flipnuo... Ostao je bez kinte pa se odjednom lako da primetiti kako "smrdi mu iz ustiju i znoje mu se noge". A i sindrom globalno znan kao "kill your idols", lokalno "uspeh se ne prasta" - cini svoje.
Svojom anticipacijom buducih dogadjanja znao je da bude iritantan i ljudima ciji IQ nije ekvivalentan broju cipela.
Vlatko Stefanovski se kune da mu je jos pocetkom 80-ih Johnny dao HRONOLOSKI, do u detalj, prikaz raspada zemlje koju, da ne smetnemo s uma, Stulic jedinu oseca svojom. Mozda su tu koreni sve veceg upliva folklora u njegov opus, mozda je to ta neka "tga za jug", borba da se zemlja sacuva bar kao artisticka matrica, a nekima je cak i takva smetala.
I sta drugo da uradi perfektni tumac beskrajnih kapaciteta ljudske gluposti, a da ne narusi svoj svetonazor, osim da otera sve u lepu i digne sidro odavde?
Ako i dodje (a nece), bice to samo da bi zaokruzio svoj koncept, da uradi ono sto je radio celog zivota - da porusi sve kulise...

Mislis li da je to "wannabe zezanje" ?
Unfuckable Unfuckable 14:39 23.11.2008

Re: Nije sve to bio Rock 'n' Roll...

ne, nisam se dobro izrazio, očigledno :
moja svojevremena opsednutost Džonijem bila je "wannabe" trip, i mislim da je to koren većine tih idol - tripova...
To dođe i prođe : onog momenta kada je krenuo u Mito Bekrijo ili mu je Pađen počeo "sušiti" dvominutne solaže, to više nije bio my cup of tea, prerastao sam to i nisam bio spreman na kompromis te vrste - zarobio sam u sećanju opus od Stvaranja pa sve negde do '85-86, turio to u fioku "Prava Azra" i ponekad je, sa dosta emocija, otvorim.
Dakle, to nema veze sa njegovom Stazom : u jednom momentu smo se sreli, išao sam za njim jer je predstavljao Svetlo, a onda sam na određenom mestu rešio dalje nastaviti sam. Kraj faze.
Posle "izmisliš"nekog drugog Idola (znam koliko ovo para uši, ali nemam bolji izraz) :
onda malo jašeš po tom talasu, pa ideš dalje....
pa stigneš do "Oasis" i Liama G (eto materijala za beskrajno zevzečenje i napušavanje) - i nađeš nešto u tom "konceptu"(tko traži - nađe, a nekog samo...potrefi, jednostavno) pa malo proboraviš u tome, i to je to

gera92 gera92 15:01 23.11.2008

Re: Nije sve to bio Rock 'n' Roll...

Unfuckable
ne, nisam se dobro izrazio, očigledno :
moja svojevremena opsednutost Džonijem bila je "wannabe" trip, i mislim da je to koren većine tih idol - tripova...
To dođe i prođe : onog momenta kada je krenuo u Mito Bekrijo ili mu je Pađen počeo "sušiti" dvominutne solaže, to više nije bio my cup of tea, prerastao sam to i nisam bio spreman na kompromis te vrste - zarobio sam u sećanju opus od Stvaranja pa sve negde do '85-86, turio to u fioku "Prava Azra" i ponekad je, sa dosta emocija, otvorim.
Dakle, to nema veze sa njegovom Stazom : u jednom momentu smo se sreli, išao sam za njim jer je predstavljao Svetlo, a onda sam na određenom mestu rešio dalje nastaviti sam. Kraj faze.
Posle "izmisliš"nekog drugog Idola (znam koliko ovo para uši, ali nemam bolji izraz) :
onda malo jašeš po tom talasu, pa ideš dalje....
pa stigneš do "Oasis" i Liama G (eto materijala za beskrajno zevzečenje i napušavanje) - i nađeš nešto u tom "konceptu"(tko traži - nađe, a nekog samo...potrefi, jednostavno) pa malo proboraviš u tome, i to je to



Ti si pametan i duhovit decko (u mom svetu to ne egzistira jedno bez drugog) pa ces sigurno shvatiti da je ono sto je za nekog faza, za nekog modus vivendi...
omega68 omega68 15:48 23.11.2008

Re: Nije sve to bio Rock 'n' Roll...

Ti si pametan i duhovit decko (u mom svetu to ne egzistira jedno bez drugog) pa ces sigurno shvatiti da je ono sto je za nekog faza, za nekog modus vivendi...

A ko to nije pametan i duhovit i za koga nije faza?Naravno da sam malo izdramatizovao i karikirao moj " raskid sa idolom".Hteo sam malo da se prodiskutuje o tome šta ko voli od Pušenja ili ovog drugog.Ako sam stvarno to opisao kao moje rušenje sveta, onda mi je baš kompliment za uverljivo pisanje.Hvala.
Unfuckable Unfuckable 15:49 23.11.2008

Re: Nije sve to bio Rock 'n' Roll...

pa ok, imali smo ovde na blogu dijagnoze tipa "ocvali, olinjali punkeru / rockeru"...ištatijaznam, nije da nije toga bilo, dešava se
a i ima likova kojima je jednostavno to - kao što ti kažeš - modus vivendi, iđa se to okolo
Ili još gore : kada očuva (kako - tako) autfit "rockera" a u duši...jagma za kintu, pozicije itakoto (autor nekoliko pa skoro kultnih albuma mi pada na pamet sada - opet isti razlog : "odraslo se" treba platiti struju, vodu & školovati sitnu detzu, a i penzijica neka ne bi bilo loše da kapne...)
Većini ostalih je, čini mi se, ipak sve to samo neko - privremeno - gorivo, da se lakše i lepše prozuji kroz život
myredneckself myredneckself 17:02 23.11.2008

Re: Nije sve to bio Rock 'n' Roll...

Čovek vredi onoliko koliko dugo ostane dete(

Ova ti je dobra...Kako ide ono - Nisi prestao da se smeješ jer si ostario, nego si ostario zato što si prestao da se smeješ....Zenica bluz , moja omiljena stvar od Pušenja
omega68 omega68 17:26 23.11.2008

Re: Nije sve to bio Rock 'n' Roll...

Zenica bluz , moja omiljena stvar od Pušenja

Uvod u nju je...(iz glave):
Pamtim to kao da je bilo danas, kad je babo Atif otišo od nas u ruci mu piva za reverom značka FK Sarajevo.Kazo je da mu je dosta žene i djece i kuće i da ga neka nostalgija vuče i da će se vratiti kad mu bude ćeif...
Mi smo djeca ćućali ispod pod jorgana, komšiluk viko Fatima bona pusti hajvana vratiće se on samo kad propije sve...
Unfuckable Unfuckable 17:43 23.11.2008

Re: Nije sve to bio Rock 'n' Roll...

si siguran da je to uvod u Zenica blues ?

evo trackliste tog albuma
Das ist Walter

Uvod (Tema iz filma "Walter brani Sarajevo"

Anarhija all over Baščaršija

Abid

Put u središte rudnika Kreka Banovići

Selena, vrati se, Selena ()

Necu da budem Švabo u dotiranom filmu

Kino "Prvi maj"

Šeki is on the road again ()

Pamtim to kao da je bilo danas

Zenica Bules

Čejeni odlaze
omega68 omega68 17:52 23.11.2008

Re: Nije sve to bio Rock 'n' Roll...

ih bre, ajde u ...znaš u šta se samo kladim
U život.To kao kad bih ja sumnjao da li si ti u pravu ako kažeš da Džoni nije pevao ne prodajem nasmješenog psa
Unfuckable Unfuckable 18:06 23.11.2008

Re: Nije sve to bio Rock 'n' Roll...

htedoh samo reći da je to odvojena pesma u formi recitacije, a ne uvod u Zenica blues
omega68 omega68 18:14 23.11.2008

Re: Nije sve to bio Rock 'n' Roll...

A to, da,... ali sam je ja u svojoj imaginaciji uvek shvatao kao uvod u odlazak u zatvor u Zenici, jer kaže :
-Sada u miru ISTRAŽNOG zatvora razmišljam o rječima rahmetli babe Atifa...pa sam kontao da je to taj isti lik posle u PRAVOM tvorza.Da da ok
Budimac Budimac 13:56 23.11.2008

Pitam se koliko

idolopoklonika će Majkl Džekson izgubiti ovim činom? (ako je vest tačna)
Unfuckable Unfuckable 14:03 23.11.2008

Re: Pitam se koliko

u je ....
cijenim da će biti
Muhamed Hasan Džekson, recimo

ps : Budimatz, jel kolju danas braća Turci u ovo ime, jel se saznalo ?
Budimac Budimac 17:50 23.11.2008

Re: Pitam se koliko

ps : Budimatz, jel kolju danas braća Turci u ovo ime, jel se saznalo ?

Saznalo se, ali da li kolju ne znam, još nisam video vesti. Onima na jugoistoku ne treba mnogo da se late noža i jaganjaca
mara92 mara92 18:13 23.11.2008

Re: Pitam se koliko

Onima na jugoistoku ne treba mnogo da se late noža i jaganjaca

Ово све што си рекао/написао, апсолутно је примењиво и то дословце за мајку Србију (уз опцију прасе/јагње)...
Budimac Budimac 18:18 23.11.2008

Re: Pitam se koliko


Ово све што си рекао/написао, апсолутно је примењиво и то дословце за мајку Србију (уз опцију прасе/јагње)...

<troll on> Ovde će uskoro (druga nedelja decembra) Kurban bajram (to je ono kad žrtvuju i.e. kolju), naravno nabaciću blog o tome <troll off>
omega68 omega68 18:36 23.11.2008

Re: Pitam se koliko

<troll on> Ovde će uskoro (druga nedelja decembra) Kurban bajram (to je ono kad žrtvuju i.e. kolju), naravno nabaciću blog o tome <troll off>

Što bi reko brat Maksa:
Trolujte ljudi,
trolovanje je raj
To Vam preporučuje Čika Jova Zmaj
jednatanja jednatanja 18:16 23.11.2008

Imala sam priliku....

pre par godina u Nemackoj da slusam "No smoking" i posle koncerta smo se zadrzali sa prijateljem koji je Neletov prijatelj iz detinjstva pa kako to vec ide, uglavnom smo posedeli zajedno dobrih 2-3 sata posle koncerta. Ja se do onda nisam znala sa Neletom, niti sam nesto preveliko slusala "Pusenje" ali mi se tada ucinio jos ludjim (u pozitivnom smislu) nego iz dana Top Liste. Pricalo se tu o detinjstvu, o Sarajevu naravno najvise, o deci, naravno uz mnogo humora i opustenosti. Kusta je jednom samo usao u sobu, ali nije nesto bio komunikativan, odmah je i izasao. Eto, Nele, mi se ucinio kao skroz kul tip, kakav na bini, takav i u zivotu -otkacen.

Ako mislis da im je bilo lako napustiti Sarajevo, nije. Mene je to vece bas najvise i rastuzila ta prica o Sarajevu.

Unca-unca se meni ne svidja previse, ali oni se dobro zabavljaju na bini a stranci lude za njima. Sta im vise i treba?
omega68 omega68 18:25 23.11.2008

Re: Imala sam priliku....

Ovo ću da kažem samo jednom...imaš lepo ime.
Ja sam jednom imao priliku da ga upoznam ali tad baš nešto i nisam hteo.Šta bih mu rekao?Znam o tebi više nego ti sam o sebi.Znam da je super lik, znam da im je lepo sa ovim bendom.Malo sam se poigrao sa blogom u želji da se ispričamo na tu temu.Neka mi moj doktor ne zameri kad sazna za ovu subverzivnu delatnost
jednatanja jednatanja 20:40 23.11.2008

Re: Imala sam priliku....

hvala, hvala, bilo nekad moderno kao i "Pusenje"

Nikad se ne zna doduse, mozda snimi nesto sto ce ti se sutra svideti...Good luck i slusaj doktore!
omega68 omega68 23:45 23.11.2008

Re: Imala sam priliku....

Good luck i slusaj doktore!

Mislio sam na dr Karajlića
switch92 switch92 01:02 24.11.2008

tacno, nazalost

Rodjen sam 85., kada ste svi vi uveliko skakali po koncertima Pusenja! Poceo sam da ih slusam u sestom osnove, jer su mi se svidela Slozna Braca. Od tada pa do danas, ja znam samo za jedan bend.
Tuzno je sta je No Smoking danas. Price o antiglobalistima, druzenjima sa Maradonnom iz Chavesom, su vise Kusturicina zasluga. O Kusturici necu da komentarisem, ali mislim da je u ovom Shpriceru, Nele samo kisela voda....
Tacno je puno toga sto ste izneli do sada, ali bojim se da je najtacnoje od svega da je Sejo Bog! Ne slazem se sa Inner Party koji kaze sve ovo. Zabranjeno Pusenje je nastavilo itekako da zivi sa Sejom! Sejini najnoviji albumi predstavljaju kontinuitet sa muzikom Pusenja, i tu ne mislim samo na "Fildzan viska", vec i na "Arozona dream", "Yugo 45" i na najnoviji, dupli, a mozda i najbolji "Hodi da ti ciko nesto da"!!! Uz "Domovinu", jaku pricu o sivilu danasnje Bosne, "Igraca sa brojem 2", jakoj prici o oni malim ljudima koji nam stalno zagorcavaju zivote, album obiluje pesmama koje svaki pravi ljubitelj pusenja mora voleti! Balada o Davidu Beckhamu, Hey Dayan, i ostale, predstavljaju nastavak vec obradjivanih tema u tekstovima starog Pusenja!!!

Ko je proslog 29. Novembra bio u Velikoj sali SKCa, zna o cemu pricam! Ja sam skakao i uz Pisonju, ali i uz Karabaju! Meni je super i Fikreta i Ljepa Alma! Meni je taj koncert bio najbolji u zivotu i mislim da je Sejo logican nastavak Pusenja!!!

Nadam se da ce Nenad Jankovic uzivati 1% u Areni, od onog mog uzivanja u SKCu!!!

Sa Sejom je pocelo kao Pseudo-Blues Band, sa Sejom ce se i zavrsiti!!!

Pridruzite se Facebook grupi, Zabranjeno Pusenje!!!
omega68 omega68 16:39 24.11.2008

Re: tacno, nazalost

1.Lepo je što si vaspitan
2.Imam rođ.brata koji je 86-o, pa mi izgleda da mi persira burazer
3.Nemoj molim te više utripovaću da sam mator što, objektivno, i jesam
ali bojim se da je najtacnoje od svega da je Sejo Bog!

On je to oduvek bio samo je Nele bio eksponiran.
mislim da je u ovom Shpriceru, Nele samo kisela voda....

Kisela sa parama...al upamti frajeru da ti pare ne mogu kupit raju iskrenu...
U to veruju ljudi koji još ne znaju šta je život. I ja do pre 10-tak god.Ta izjava je nekad možda i bila ali samo DELIMIČNO tačna.Oduvek se gledalo,( kad su ljudi stariji od 30) na to ko koliko ima para.Druže se ljudi sličnih imovnih stanja.Možda bi i Sejo voleo da igra na male sa Dijegom Armandom.
Imaš dve grupe ljudi: sa i bez mnogo emocija.Mozeš ceo život da živiš sa i za emocije i nostalgiju.A možeš kao ja, da živiš bez emocija za sebe već za decu i da se povremeno nostalgično prisetiš na šta si potrošio emocije...jer lepo nam je naš doktor davno rek`o : Ko igra za raju i zanemaruje taktiku
zavrčiće karijeru u nižerazrednom
Vratniku.
Jel nam rekao - što se sad ljutimo?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana