Društvo

Lepotice dana, prijateljice noći

jeremija92 RSS / 19.11.2008. u 20:01

U životu nisam upoznao ni jednu prostitutku. Bar mislim da nisam, jer ni jedna od onih koje sam sreo nije se deklarisala kao pripadnica najstarijeg zanata. Likovi prostitutki bili su mi znani samo iz literature i sa filmova. Međutim, za razvoj toka radnje romana koji sam pokušavao da napišem, neophodan mi je bio i lik prostitutke, odnosno po najnovijoj klasifikaciji profesija – seksualne radnice. Jeste da je to bio epizodni lik, ali bez njega se nije moglo.

Pokušavao sam interpolacijom, empatijom i misaonim gedankeeksperimentisanjem da sebi dočaram neophodni lik, ali nije išlo. Nemajući kud odlučio sam se na eksperiment in vivo.

Evo kako je to izgledalo.

Raspitao sam se kod poznanika gde se mogu sresti pripadnice odnosne profesije, objašnjavajući vrlo rečito koji su moji motivi za takav susret. Što sam više objašnjavao, sve mi se manje verovalo.

Odnosne večeri obukao sam odgovarajuću garderobu sa obaveznom kravatom i pokušao da što verodostojnije odrazim sredovečnog oženjenog muškarca iz provincije na službenom putu u velikom gradu. Tako sam zamišljao potencijalnu klijentelu prijateljica noći.

Na ironično pitanje moje žene, kud sam se tako kasno uparadio, parirao sam već pripremljenim odgovorom – na važan sastanak sa potencijalnim izdavačem. Tu tek nisam bio uverljiv.

Strah od nepoznatog je prirodan. Dakle, plašio sam se predstojećeg susreta. U glavi sam još jednom prešao sve detalje plana mog eksperimenta, prekrstio se tri puta i krenuo.

Hotelski restoran je bio prazan. Seo sam za stol u sredini kako bih bio uočljiv sa svih strana. Ne samo ja, već i moje namere. Napolju je bilo maglovito i hladno, rominjala je sitna kiša i prijao bi mi čaj. Ipak, naručio sam pivo.

Prvo pivo sam popio i ništa se nije desilo. Odlučio sam da naručim i drugo, pa ukoliko se ponovo ništa ne desi da prekinem moj eksperiment i da krenem kući. Međutim, stolu prilaze dve dame.

DamaNo1, obučena u crvenu eko-kožu, (uska mini suknja, jakna i čizme do iznad kolena jedva da zadržavaju njene obline da ne iskipe, napadno našminkana, sa bujnom afro-frizurom u boji njene odeće), pita:

- Da li je gospodin raspoložen za društvo?

- Svakako, kažem.

Tek tad primećujem DamuNo2. Vitka i visoka, ukusno odevena, diskretno našminkana i sa naočarima na šarmantnom licu, bila je sušta suprotnost svojoj koleginici. U auli fakulteta ona bi bila lepa asistentkinja, u banci uspešna menadžerka, na ulici ugledna mlada gospođa.

Prilazi kelner. Naručujemo piće – ja drugo pivo, No1 votku, a No2 čaj sa limunom.

- Vidimo usamljeni ste, a napolju je hladno, pa ukoliko želite društvo jedne od nas dve i u krevetu, možemo da se dogovorimo, kaže No1 posle ispijenog prvog gutljaja votke.

- A koja bi bila cena? pitam posle kraće pauze.

- Moja je cena 80 evra na sat, a koleginica ne pristaje ispod 100 evra. Znate, ona je udata.

- A obe zajedno? pitam čudeći se sam sebi, jer u novčaniku jedva da imam i za piće. Ponela me atmosfera, uživeo sam se u ulogu...štali.

DamaNo1 kratko pogleda u DamuNo2 i odmah odgovara:

           - 150 evra sat, ali samo zato jer ste Vi jedan fini gospodin.

           - Toliko novca nemama pri sebi, ali... kažem i napravim pauzu značajno gledajući u DamuNo2.

- Vidim da Vas moja koleginica više interesuje. Ja odlazim, a vi se dogovorite, kaže No1 i pre nego je ustala ispija ostatak votke.

DamaNo2, pridržavajući šolju sa obe ruke, lagano pije čaj, gleda me i ćuti.

- Žene poput Vas se retko sreću u situaciju u kojoj smo večeras. Ostali ste bez posla, Vi ili muž?

- Ne, nije to u pitanju. Tražim uzbuđenja. U braku je tako dosadno, odgovara uz osmeh.

 

Eureka, umalo nisam uzviknuo, jer mi je tek tad postalo jasno na koga me DamaNo2 i čitava nadrealna scena sa njom, podseća.
  

 

        - Znači Vi ste kao Katrin Danev u onom francuskom filmu, ne mogu da se setim imena...igra sa Alenom Delonom?

 

 

- Za Vašu informaciju - film je «Lepotica dana», režirao ga je Luis Bunjuel, u njemu glumi Katrin Danev, ali ne i Alen Delon, već Žan Sorel i Mišel Pikoli. Međutim, lepa i bogata Severin, koju maestralno glumi Katrin Danev, svoja uzbuđenja sanja, a ja moja živim.

 

 

 

 

Bio sam iznenađen njenim poznavanjem francuskog filma kao i njenom elokvencijom, i reših da otvorim karte.

- Biću iskren sa Vama, gospođo, ja sam pisac. Radim na novoj knjizi i razgovor sa Vama bi mi mnogo pomogao.

          - A, o čemu će biti vaša knjiga?

- O ženama koje se bave najstarijim zanatom na svetu, slagao sam.

- Neće moći gospodine. Sat vremena mog tela prodajem za sto evra, sat vremena moje duše košta mnogo više. Vi nemate para ni za prvo, a kamoli za drugo. A sada me izvinite gospodine, žurim. Hvala na čaju.

Ustala je i gracioznim korakom otišla prema izlazu. Shvatila je, očito, da ja nisam ni ozbiljan klijent, ni ozbiljan pisac, već smušeno piskaralo.

 

 

Kreativna transformacija, u pokušaju, mog eksperminta in vivo može se pročitati na stranicama 64-66 romana SUMMA CUM LAUDE.

 

 

 

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Beleške na margini:

Ovih dana ponovo se govori o legalizaciji prostitucije u Srbiji, što i jeste povod za ovaj post.

Zbog nedostatka iskustva i potpunijeg uvuda u problem nisam spreman da dajem svoje mišljenje. Ipak, usudio bih se da primetim da je naziv «seksulana radnica» neadekvatan.

Deluje hladno i odbojno. Onaj ko ga je smislio nije imao ni približno mašte kao oni na koje bi trebao da se odnosi.

Iz istih razloga nije mi najjasnije kako će Ministarstvo finansija, preko Poreke uprave, registrovati promet usluga i obezbediti naplatu PDV-a putem fiskalizacije. Ukoliko nova delatnost bude organizovana u velike uslužne lance javnih kuća to će biti moguće, uz stalnu kontrolu poreskih inspektora, ali kako sve to obezbediti ukoliko se seksualna radnica opredeli da privređuje kao privatni preduzetnik, po ugledu na advokate, recimo.

Posebno pitnje je i penziono osiguranje. Teško mi je da zamislim oglas:

«Mimi, dugogodišnja seksualna radnica, obaveštva cenjenu klijentelu da, zbog odlaska u zasluženu starosnu penziju, klijente prima samo do kraja ovog meseca».

I na kraju, pitam se da li će u Srbiji i ovu, kao i sve druge unosne delatnosti, preuzeti Mišković i njegova Delta.

Atačmenti



Komentari (331)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Spiridon Spiridon 23:41 19.11.2008

evo teme za novi blog (izvinjenje autoru)

Milance je nesvesno inicirao.


Da li bi opalili trandzu (ako se uzme u obzir da izgleda vrhunski) ?

ako neko ima neku sliku kao primer vrhunske ribe (trandze) neka okaci
ssvetlana92 ssvetlana92 23:49 19.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje autoru)

Spiridon
Milance je nesvesno inicirao.


Da li bi opalili trandzu (ako se uzme u obzir da izgleda vrhunski) ?

ako neko ima neku sliku kao primer vrhunske ribe (trandze) neka okaci


Odeš lepo na Tajland i skoro sve su vrhunske. Nemam sliku, a i ne umem da kačim. Veruj mi na reč!
Spiridon Spiridon 23:52 19.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

Odeš lepo na Tajland i skoro sve su vrhunske. Nemam sliku, a i ne umem da kačim. Veruj mi na reč!

ne, ovo nije bilo pitanje. Ne radi se o tome da se palis na trandze, nego ako bi ti igrom slucaja naleteo neki vrhunski, da li bi iskulirao ili ne?
ipsi ipsi 23:55 19.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

Da, iskulirao bih, odnosno ne bih ni mislio o tome, privukla me odredjena osoba u tom trenu i ako bi doslo do seksa zasto bi to bila prepreka....
ssvetlana92 ssvetlana92 23:57 19.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

Spiridon
Odeš lepo na Tajland i skoro sve su vrhunske. Nemam sliku, a i ne umem da kačim. Veruj mi na reč!

ne, ovo nije bilo pitanje. Ne radi se o tome da se palis na trandze, nego ako bi ti igrom slucaja naleteo neki vrhunski, da li bi iskulirao ili ne?


Bilo pitanje, ne bilo...nema šanse da provališ da je trandža.
Spiridon Spiridon 23:58 19.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

Da, iskulirao bih, odnosno ne bih ni mislio o tome, privukla me odredjena osoba u tom trenu i ako bi doslo do seksa zasto bi to bila prepreka....


drugim recima, iscepao bi ga "ko snajder rukav"


Milan Novković Milan Novković 23:59 19.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje autoru)

Milance je nesvesno inicirao.


Da li bi opalili trandzu (ako se uzme u obzir da izgleda vrhunski) ?

Da ne remetimo nesvesno dok traje :) - ja sam onomad na querija gayometru dobio slab rezultat, 15-16, al kad kažeš vrhunski izgleda, pa kad vidim ovu fotku gore, pa da je još malo toplija...misliim da je najbolje ne čeprkati po slojevima svesti bez potrebe:)
ipsi ipsi 00:01 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

sta vise, mogli bi da se mijenjamo...

A mozda bi samo uzivali u njeznosti, zavisi sta bi nam u tom trenutku bilo zanimljivo.
margos margos 00:03 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

Bilo pitanje, ne bilo...nema šanse da provališ da je trandža.

Moj poznanik kaže da je iskulirao i uredno platio.... Čak mi pokazivao i sliku - ne može da se provali, u pravu si.
Spiridon Spiridon 00:05 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

Milan Novković
Milance je nesvesno inicirao.


Da li bi opalili trandzu (ako se uzme u obzir da izgleda vrhunski) ?

Da ne remetimo nesvesno dok traje :) - ja sam onomad na querija gayometru dobio slab rezultat, 15-16, al kad kažeš vrhunski izgleda, pa kad vidim ovu fotku gore, pa da je još malo toplija...misliim da je najbolje ne čeprkati po slojevima svesti bez potrebe:)


Strogo izmedju nas. Ja Vas drzim za genija =]

full respect iz milion razloga
JJ Beba JJ Beba 00:08 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

Ja Vas drzim za genija =]

hahahahhahahahhahahha
Spiridon Spiridon 00:08 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

JJ Beba
Ja Vas drzim za genija =]

hahahahhahahahhahahha


si ljubomorna?

tako se i Koja smejao kada je prvi put cuo EKV u SKC-u kao svira Decak iz vode =]
ssvetlana92 ssvetlana92 00:09 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

margos
Bilo pitanje, ne bilo...nema šanse da provališ da je trandža.

Moj poznanik kaže da je iskulirao i uredno platio.... Čak mi pokazivao i sliku - ne može da se provali, u pravu si.


Ti mi ovde jedina veruješ!
Jedini problem kod nekih (nekih) je dubok glas. Ali to se dešava samo kad su opuštene/ni!
JJ Beba JJ Beba 00:09 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

Spiridon
JJ Beba
Ja Vas drzim za genija =]

hahahahhahahahhahahha


si ljubomorna?

samo ti drži
hahahahhha
Spiridon Spiridon 00:12 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

samo ti drži


slusaj, covek mora da se uhvati za nesto, a nikada ne postoji garancija da je to \"nesto \" najbolja opcija.

ja uglavnom igam svoju igru i ne uzbudjujem se previse

a da, zaboravih

hahahahhha
ssvetlana92 ssvetlana92 00:18 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

Spiridon
samo ti drži


slusaj, covek mora da se uhvati za nesto, a nikada ne postoji garancija da je to "nesto " najbolja opcija.

ja uglavnom igam svoju igru i ne uzbudjujem se previse


Ženidba ne dolazi u obzir!
JJ Beba JJ Beba 00:24 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

tako se i Koja smejao kada je prvi put cuo EKV u SKC-u kao svira Decak iz vode =]

hahahahhahah
so?
ja sam koja ti si milan?
hahahhahah
jbt
Spiridon Spiridon 00:26 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

JJ Beba
tako se i Koja smejao kada je prvi put cuo EKV u SKC-u kao svira Decak iz vode =]

hahahahhahah
so?
ja sam koja ti si milan?
hahahhahah
jbt


sve si pomesala, ajde iz pocetka

ps. Sve ok? nema te dugo na blogu ...
JJ Beba JJ Beba 00:27 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

Spiridon
samo ti drži


slusaj, covek mora da se uhvati za nesto, a nikada ne postoji garancija da je to \\\"nesto \\\" najbolja opcija.

ja uglavnom igam svoju igru i ne uzbudjujem se previse

a da, zaboravih

hahahahhha


što se ljutiš?
moram da se smajem kad je smešno.
sam si prijavio da ga držiš za pametnog
u mom kraju se na to se smeje


nemoj se srditi
trener92 trener92 00:31 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

Spiridon
samo ti drži


slusaj, covek mora da se uhvati za nesto, a nikada ne postoji garancija da je to \"nesto \" najbolja opcija.

ja uglavnom igam svoju igru i ne uzbudjujem se previse

a da, zaboravih

hahahahhha

The_Crying_Game


Gledao?
Spiridon Spiridon 00:33 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

što se ljutiš?
moram da se smajem kad je smešno.
sam si prijavio da ga držiš za pametnog
u mom kraju se na to se smeje


Nije lepo da vredjas coveka kroz konverzaciju sa mnom. Ako postoji nesto, obrati se direktno. Pretpostavljam da Milan cita.

Pa i tebe gotivim, ako bas hoces da znas. Mojne da me vuces za jezik pa da mi se kafajegotova natovari za vrat =]
Milan Novković Milan Novković 00:37 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

Nije lepo da vredjas coveka kroz konverzaciju sa mnom. Ako postoji nesto, obrati se direktno. Pretpostavljam da Milan cita.

Čitam, nije nikakvo vređanje, smešno je i meni i dobro sam raspoložen :)

I sam bih provalio par fazona ali bi oni Bebu nervirali, a ti to verovatno ne znaš, pa sam odćutao :)
ssvetlana92 ssvetlana92 00:38 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

trener92
Spiridon
samo ti drži


slusaj, covek mora da se uhvati za nesto, a nikada ne postoji garancija da je to \"nesto \" najbolja opcija.

ja uglavnom igam svoju igru i ne uzbudjujem se previse

a da, zaboravih

hahahahhha

The_Crying_Game


Gledao?


Ovo je surova realnost. Nije bre sve tako crno!
trener92 trener92 00:41 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

Ovo je surova realnost. Nije bre sve tako crno!

Hm...
Spiridon Spiridon 00:46 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

Čitam, nije nikakvo vređanje, smešno je i meni i dobro sam raspoložen :)


Ne, beba je htela da kaze sledecu stvar:

Kazi mi cemu se divis, pa cu ti reci ko si.



JJ Beba JJ Beba 01:11 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

Nije lepo da vredjas coveka kroz konverzaciju sa mnom. Ako postoji nesto, obrati se direktno. Pretpostavljam da Milan cita.

šta bre pričaš?
kako sam vređala milana?
nisam se njemu obratila
smejala sam se tebi.
tvojoj izjavi : "držim te za pametnog"
komprende?
JJ Beba JJ Beba 01:27 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

Ne, beba je htela da kaze sledecu stvar:

Kazi mi cemu se divis, pa cu ti reci ko si.

ne tumači me. plz
ne ide ti
dolybell92 dolybell92 03:40 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje autoru)

ssvetlana92
Spiridon
Milance je nesvesno inicirao.


Da li bi opalili trandzu (ako se uzme u obzir da izgleda vrhunski) ?

ako neko ima neku sliku kao primer vrhunske ribe (trandze) neka okaci


Odeš lepo na Tajland i skoro sve su vrhunske. Nemam sliku, a i ne umem da kačim. Veruj mi na reč!


Australia


Spiridon Spiridon 09:16 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

šta bre pričaš?
kako sam vređala milana?
nisam se njemu obratila
smejala sam se tebi.
tvojoj izjavi : "držim te za pametnog"
komprende?


idi bre Bebo u klinac, samo ti je to u glavi =]

spi, tek sada komprende
vracarac92 vracarac92 10:27 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

Bilo pitanje, ne bilo...nema šanse da provališ da je trandža.
Ovo me podseti na čuveni vic sa Crnogorcem i trandžom:
Neznajući privede Crnogorac trandžu i krene da obrađuje od pozadi.
u jednom trenutku uhvati trandžu napred i zbuni se:
Izvini, je te probi!
JJ Beba JJ Beba 19:08 20.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje auto

Spiridon
šta bre pričaš?
kako sam vređala milana?
nisam se njemu obratila
smejala sam se tebi.
tvojoj izjavi : "držim te za pametnog"
komprende?


idi bre Bebo u klinac, samo ti je to u glavi =]

spi, tek sada komprende

meni u glavi?
a šta je tebi kad daješ takve izjave?
si lepo reko da držiš čoveka.....
e sad, što si izgubio smisao za asfaltski humor i igru reči i misli, š'a ti ja mogu.
ubeđena sam da je Milan, i ako se moj komentar nije odnosio na njega nego na tebe, ispravno shvatio šta sam ja mislila.
nexxx nexxx 10:33 21.11.2008

Re: evo teme za novi blog (izvinjenje autoru)

A Bre sta da ti kazem ,
mislim ono nemam homoiskustva al mi se desilo u Italiji ,
Zvekno sam malo vise alkohola sa ortakom na benzinskoj pumpi blizu Milana. Nigde nam se nije zurilo pa je bilo aj da navatamo nesto da kresnemo pa makar platili haha mos mislit mrtve pijane Srbende ce da navatju nesto da kresnu sa Ruskim i Engleskim a i to natucano... i tako navatamo jednu(jednog) koja (koji) aj da pisem u zenskom rodu manje blam haha i koja je bila spremna da ode sa nama do obliznjeg sumarka ali samo pod uslovom da kresemo jedan za drugim a ne u trojci mi se slozimo svakako samo da ne bude jedan drugog haha..riba AVION mislim vide se silikoni i botox ali super bataci , duga plava kosa ma sve ... i tako u sumarku u manti,mislim da je bila manta od ortaka a pocelo da se mraci naguzi ortak nju (njega) da nisam stigo ni cigaretu da ispusim do kraja vec mi doso red , i onda je palo jedno od najboljih pusenja u mom zivotu sisu mu njegovu zna znanje , i kad je ustima stavio kondom okrenuo se tj naguzio se a i onako nije skinuo gacice vec ih spustio do pola butina i sam ga rukom nadje i navede nisam stigo ni da ga priupitam za zdravlje i zenu i sitnu decicu a vec sam ga kreso haha medjutim ja za razliku od ortaka volim da prodzaram malo po klitorisu pa reko aj da ostavim dobar utisak malo da prodzaram kad bato KITA ko moja mislim ortak se kune da mu je bila veca neg meni a ja kazem u strahu su velike oci a i ja sam od soka pogubio erkciju i odgovorno tvrdim da nije imo vecu haha bilo kako bilo posle haos ortak oce da ga bije , riba (frajer)slomi flasu ova budala od ortaka navatao neku granu mislim sumarak moze mu se .. a ja nit svrsio , nit bi da oblacim pantalone a ocu da umrem od smeha i smirujem cas jednog cas drugog ... na kraju moj ortak trazio da mu vrati pare mislim sarov a kad nije htela(hteo) opet bi da je bije jovo nanovo ... sve u svemu kad su se konacno smirili riba me pitala ocu li da zavrsim al ja nisam hteo malo od soka malo zbog ortaka ali da sam jebo jebo sam da nisam svrsio nisam ,da nije bilo lose nije bilo.... da li bi opet stvarno ne znam , mislim da ne bi ...ali misliti i cvece brati nije isto haha ... P.S.posle mi je rekla(reko) kad sam smirio sitaciju i mi krenuli da je vratimo na pumpu u toku voznje ako bas hocu da izbegnem trandzu da obratim paznju na adamovu jabucicu nju samo zene nemaju,muskarci i trandze da ... eto mala pomoc ako neces da zavrsis kao ja a sto se glasa tice zenski pa nema gde hormoni bato ..
nsarski nsarski 00:23 20.11.2008

Posle drugog citanja,

Dzeremaja, pocinjem da mislim da si ti celu ovu pricu izmislio. Udesio se, otisao na \"zgodno mesto\", prisle ti dame, onda onaj dijalog kao iz sapunica (posebno tvoj nastup i \"iskreno priznanje", pa onda one replike o telu i dusi, oh, boy!)...hm, meni to ne drzi vodu. Stvari se tako ne dogadjaju, osim u masti.
Ali, dobro si smislio, nema sta.
mirelarado mirelarado 00:30 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

Dzeremaja, pocinjem da mislim da si ti celu ovu pricu izmislio. Udesio se, otisao na \"zgodno mesto\", prisle ti dame, onda onaj dijalog kao iz sapunica (posebno tvoj nastup i \"iskreno priznanje", pa onda one replike o telu i dusi, oh, boy!)...hm, meni to ne drzi vodu. Stvari se tako ne dogadjaju, osim u masti.
Ali, dobro si smislio, nema sta.


Ili to, ili je malo "romansirao" doživljaj.
jeremija92 jeremija92 00:30 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

nsarski; Možda je tako bilo, a možda je tako moglo biti..
U čemu je razlika?
ivana23 ivana23 00:32 20.11.2008

Posle drugog citanja,

jeremija92 jeremija92 00:32 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

i da dodam: hebem ti naučnike, u sve sumnjaju:)))))))))
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:33 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

nsarski
Dzeremaja, pocinjem da mislim da si ti celu ovu pricu izmislio.

Па да. Већ прва реченица сасвим немогуће звучи:
U životu nisam upoznao ni jednu prostitutku.

И ја сам, nsarski, био нешто посумњао...
ivana23 ivana23 00:34 20.11.2008

Posle drugog citanja,

jeremija92 jeremija92 00:35 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

Predrag Brajovic

И ја сам, nsarski, био нешто посумњао...

De omnibus dubitandum.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:37 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

ivana23

Ивана, одакле ти ова фотографија?
Чини ми се да знам ону десну, са зембиљем...
nsarski nsarski 00:41 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

U čemu je razlika?

Ozbiljni ljudi tvrde da postoje, grubo receno, dve vrste pisaca: (1) Pisci koji su doziveli svasta u zivotu i o tome pisu, dakle iz iskustva (Hemingvej, Bukovski), i (2) Pisci koji pisu mastom (Andric).
Kad je ova prica u pitanju, meni se cini da pripadas klasi br (2).
Tvoj opis celog dogadjaja mi deluje suvise knjiski, umetnicki, da tako kazem. Nema zivotnih detalja za koje covek moze da kaze: ovo nije moguce izmisliti, vec samo neke nategnute replike o dusi i ceni, i uopste kosmicke reference smisla. No, my friend, te stvari su sasvim drugacije kad se dese. Drugacije se osecaju.
U tome je razlika.

Edit: Recimo. Kazes da si pio pivo. Ako si nameracio u krevet sa damom, pivo nije dobro. Kabasto, tera te u cenifu cesto, a i treba ti mnooogo da osetis \"click\" kako kaze Tenesi W. Nesto ostro (votka, na primer) je za tu prigodu. Sem toga, pivo piju lucki radnici, i proli raznih poziva, a ti si se obukao kao trgovacki putnik, kako kazes. Znaci neko od finije klijentele. Zatim, nema nervoze...hmmmmmm
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 00:42 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

jeremija92
Predrag Brajovic

И ја сам, nsarski, био нешто посумњао...

De omnibus dubitandum.

Credo quia absurdum.
jeremija92 jeremija92 00:47 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

nsarski
U čemu je razlika?

Ozbiljni ljudi tvrde da postoje, grubo receno, dve vrste pisaca: (1) Pisci koji su doziveli svasta u zivotu i o tome pisu, dakle iz iskustva (Hemingvej, Bukovski), i (2) Pisci koji pisu mastom (Andric).
Kad je ova prica u pitanju, meni se cini da pripadas klasi br (2).
Tvoj opis celog dogadjaja mi deluje suvise knjiski, umetnicki, da tako kazem. Nema zivotnih detalja za koje covek moze da kaze: ovo nije moguce izmisliti, vec samo neke nategnute replike o dusi i ceni, i uopste kosmicke reference smisla. No, my friend, te stvari su sasvim drugacije kad se dese. Drugacije se osecaju.
U tome je razlika.

Ja pripadam trećoj vrsti.
Piscima koji su doživeli svašta u životu i koji doživljeno obrađuju maštom.
Čudi me da ozbiljni ljudi nisu čuli za moju vrstu.:))))
ivana23 ivana23 00:47 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

Predrag Brajovic

ivana23Ивана, одакле ти ова фотографија?Чини ми се да знам ону десну, са зембиљем...

Guys And Dolls
Unident. actresses portraying prostitutes in the motion picture "Irma La Douce" directed by Billy Wilder.
Location: Hollywood, CA, US
Date taken: 1963
jeremija92 jeremija92 01:12 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

nsarski


Edit: Recimo. Kazes da si pio pivo. Ako si nameracio u krevet sa damom, pivo nije dobro. Kabasto, tera te u cenifu cesto, a i treba ti mnooogo da osetis \\\"click\\\" kako kaze Tenesi W. Nesto ostro (votka, na primer) je za tu prigodu. Sem toga, pivo piju lucki radnici, i proli raznih poziva, a ti si se obukao kao trgovacki putnik, kako kazes. Znaci neko od finije klijentele. Zatim, nema nervoze...hmmmmmm

Prvo: ja, dakle pisac, nisam nameračio u krevet sa damom, hteo sam da upoznam i porazgovaram, a sve u cilju profilisanja lika prostitutke potrebne za fabulu mog romana. U tom romanu svi ključni likovi su profesori, naučnici, pisci... fini svet. Svet koji poznajem, ili bar tako mislim. Nervozan sam bio, jer sam u nepoznatom okruženju i nepoznatoj mi ulozi.
Drugo: Kod nas pivo piju trgovački putnici.
Treće: Ja ne verujem damiNo2, mislim da ona glumi severin, smišljeno i dobro. Međutim, upravo susret sa takvom osobom je nadrealan,u odnosu na očekivanja.
Edit: po mom iskustvu nije dobra ni votka, a ni bilo koje drugo piće - pojaćava želju, a smanjuje potenciju.:))
ivana23 ivana23 01:14 20.11.2008

Posle drugog citanja,

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:25 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

nsarski
hmmmmmm
The Negation is the Spectre...
Мора ли увек, nsarski?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:44 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

ivana23
Predrag Brajovic

ivana23Ивана, одакле ти ова фотографија?Чини ми се да знам ону десну, са зембиљем...

Guys And Dolls
Unident. actresses portraying prostitutes in the motion picture "Irma La Douce" directed by Billy Wilder.
Location: Hollywood, CA, US
Date taken: 1963

Ивана, убићеш ме, заборавио сам био да ставим смајлија који намигује после питања.
Сад морам да турим другог:
jack_bauer jack_bauer 03:10 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

Recimo. Kazes da si pio pivo. Ako si nameracio u krevet sa damom, pivo nije dobro. Kabasto, tera te u cenifu cesto, a i treba ti mnooogo da osetis \"click\" kako kaze Tenesi W. Nesto ostro (votka, na primer) je za tu prigodu. Sem toga, pivo piju lucki radnici, i proli raznih poziva, a ti si se obukao kao trgovacki putnik, kako kazes. Znaci neko od finije klijentele. Zatim, nema nervoze...hmmmmmm

znaci, sad smo krenuli sa otvorenim vredjanjima i generalizacijama. pa dobro, ako je tako, da ja tebe pitam...

No, my friend, te stvari su sasvim drugacije kad se dese. Drugacije se osecaju.

... kako ti znas da hemingvej ili bukovski nisu bili obicni manipulatori? si probao mozda te stvari?

i sta fali luckim radnicima, uostalom
nsarski nsarski 03:28 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

Prvo: ja, dakle pisac, nisam nameračio u krevet sa damom

Da, to ti znas, ali to ona ne zna.
Pivo piju zidari i moleri, a ne potencijalni ljubavnici za vece koje je tiho i naklonjeno ti.
Onda picnuo si se kao svaler iz 1930ih, jos samo ruzu u rever da si zadenuo.
Ne...ipak ne verujem da je to tako bilo kako si napisao.
Konverzacija kao Mapet sou, likovi kao u crtanom filmu...Tako ne govore, niti se ponasaju, realni ljudi.

Uzgred, u ovome sto sam napisao nema ni trunke vredjanja. Naprotiv, Dzeremaja nam je postavio zagonetku, i ja pokusavam da je razresim. Moguce je da sam na sasvim pogresnom putu, ali nije zgoreg da probem.
nsarski nsarski 03:37 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

... kako ti znas da hemingvej ili bukovski nisu bili obicni manipulatori?

Mozda jesu, ali su uverljivo napisali to sto im se desilo ili \"desilo\". U knjizevnosti to je jedino vazno.
Ni Emili Dikinson nikad nije imala ozbiljnu vezu u zivotu (osim one konstipirane budale u Bostonu), a pisala je najuverljiviju ljubavnu poeziju. Ni Petrarka.

Lucki radnici su sasvim OK, samo oni nalaze zabavu u drugacijem ambijentu.
jack_bauer jack_bauer 03:53 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

Mozda jesu, ali su uverljivo napisali to sto im se desilo ili "desilo".

pa dobro, tako i dzeremaja pokusava. meni se samo cini da bi ona seksualna radnica no. 1 upotrebila malo ostriji jezik kad napusta sto. a ova no. 2 postoji ili u masti, ili u hotelima visoke klase, i ne seda za sto sama nego ima sve namesteno preko posrednika. u svakom slucaju, tesko da bi se dve toliko razlicite kategorije nasle na istom mestu.

ali kad pricamo ko u kakvom ambijentu nalazi zabavu, podseti me na onaj vic kad fata prica prijateljici kako je provela vece sa intelektualcem, kaze, izvede me on u bioskop, pogledamo film pa odemo na romanticnu veceru u restoran, on me otprati do kuce i ja ga pozovem da udje na jedno pice. uz pice, pocnemo da se mazimo, i onda on izvadi penis...

- stani bona, sta mu je to penis, matere ti?

- ma to ti imaju ti intelektualci, isto ko qrac, samo malecko.
margos margos 04:05 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

tesko da bi se dve toliko razlicite kategorije nasle na istom mestu.

O. ljudi, šta vam je? Zašto ne bi bile na istom mestu? Ako smo imali najintelektualnije taksiste i prodavce na buvljaku prethodnih godina, pa i jednog magistra čistača ulice - zašto ne bi dve protitutke različitih preferencija i kvaliteta bile na istom mestu?
...............
Zapamtila sam jedan monolog iz ''Vratiće se rode'' - objašnjava novopridošlim prostitutkama u Barandu, razočaranim okolišem, izbeglica iz Bosne, prisilno fotograf:
''Pa dobro, nemojte da ste tužne... i ja kad sam došao svi su me zvali 'prost Bosanac'... sad me zovu samo 'Bosanac'.... tako će i vas.... sad ste 'prostitutke', posle će vas samo zvati 'tutke'...''
jack_bauer jack_bauer 04:09 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

O. ljudi, šta vam je? Zašto ne bi bile na istom mestu? Ako smo imali najintelektualnije taksiste i prodavce na buvljaku prethodnih godina, pa i jednog magistra čistača ulice - zašto ne bi dve protitutke različitih preferencija i kvaliteta bile na istom mestu?

daj margos, na istom mestu jos i nekako, ali da deluju u paru? ne znam, ja se stvarno ne razumem previse u te stvati. ovo je samo moj licni dojam.

Re: Posle drugog citanja,

nsarski
... kako ti znas da hemingvej ili bukovski nisu bili obicni manipulatori? Mozda jesu, ali su uverljivo napisali to sto im se desilo ili \"desilo\". U knjizevnosti to je jedino vazno. Ni Emili Dikinson nikad nije imala ozbiljnu vezu u zivotu (osim one konstipirane budale u Bostonu), a pisala je najuverljiviju ljubavnu poeziju. Ni Petrarka.Lucki radnici su sasvim OK, samo oni nalaze zabavu u drugacijem ambijentu.

ali zato james joyce...
jeremija92 jeremija92 09:45 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

nsarski

Ne...ipak ne verujem da je to tako bilo kako si napisao.
Konverzacija kao Mapet sou, likovi kao u crtanom filmu...Tako ne govore, niti se ponasaju, realni ljudi.

Jesi malo prestrog u oceni, ali u načelu se slažem: Bukovski bi to bolje opisao.:))
nsarski


Uzgred, u ovome sto sam napisao nema ni trunke vredjanja.

Nema govora o vređanju, saglasan.
jeremija92 jeremija92 09:47 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron

ali zato james joyce...

Bingo! :)
reanimator reanimator 09:57 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

nsarski
Kazes da si pio pivo. Ako si nameracio u krevet sa damom, pivo nije dobro

Vrlo individualna stvar. Ja ga (pivo) ceo život tretiram kao regularni deo predigre i nisam primetio negativni uticaj istog na performans (ili im bilo glupo da mi kažu ).
Zajeb kod piva (takodje vrlo individualan) je što sa unetom količinom proporcionalno padaju kriterijumi, pa su šanse da sutra osvaneš u "ko me kleo nije dangubio" raspoloženju, nekih 75-80%
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:44 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

Jeremija
Jesi malo prestrog u oceni, ali u načelu se slažem: Bukovski bi to bolje opisao.:))
nsarski
Uzgred, u ovome sto sam napisao nema ni trunke vredjanja.
Nema govora o vređanju, saglasan


Nsarski je u pravu. Medjutim, ocito je da je Jeremijina namera bila da nas zabavi (i uspeo je, veliki broj komentara!). Sigurno je da OVAKAV post ne bi mogao biti sastavni deo iole ozbiljne knjige...

Uostalom, ne verujem da bi se kompilacijom blogova mogla napisati dobra knjiga...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:54 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

vladimir petrovic
Uostalom, ne verujem da bi se kompilacijom blogova mogla napisati dobra knjiga...

Нисам баш сигуран, Владимире.
Неке блог-књиге су већ објављене, неке ће то тек бити (Стронгмен се наоштрио), неке би лако могле настати (рецимо nsarskijevi прилози електронском пучанству).

Да ли ће оне бити добре или лоше, то мало зависи од медија на којем су настале. Уколико би се на неком посту са коментарима извршило приређивање приложеног текста (значи неки коментари да се уклоне, други скрате, трећи развију...), дакле слично оном што и један самосталан аутор, поделивши своју личност, ради приређујући свој текст, верујем да би могла настати ваљана књига.

Неки од постова су били врло стручни, неки бескрајно духовити...

Неки од постова су постајали хипертекст, дакле штиво које се гранало путем мреже, веома упутно за приљежнијег читаоца (gordanac има ту ширину, као Војводина;-).

Неки постови су били безвредни, тугаљиви, тупави.
Неки постови су били зли и покварени.

Дакле, све као у стварном животу. И као у књигама.
49 41 49 41 17:13 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
nsarski
... kako ti znas da hemingvej ili bukovski nisu bili obicni manipulatori? Mozda jesu, ali su uverljivo napisali to sto im se desilo ili "desilo". U knjizevnosti to je jedino vazno. Ni Emili Dikinson nikad nije imala ozbiljnu vezu u zivotu (osim one konstipirane budale u Bostonu), a pisala je najuverljiviju ljubavnu poeziju. Ni Petrarka.Lucki radnici su sasvim OK, samo oni nalaze zabavu u drugacijem ambijentu.

ali zato james joyce...

Jel' "Vodenica na reci Flosi" ili sam pomesao?!?
nsarski nsarski 19:53 20.11.2008

Re: Posle drugog citanja,

Jel' "Vodenica na reci Flosi" ili sam pomesao?!?

"Vodenicu na Flosi" je pisala G. Eliot. Emili Dikinson je pisala poeziju. Kod nas je napravljena izvrsna drama o njenom zivotu "Lepotica iz Amhersta" (Belle of Amherst) sa Radmilom Andric u glavnoj ulozi. Izvaredno.
Emili je celog zivota zivela u Amherstu, pisala ljubavnu i drugu poeziju, i bila zaljubljena u nekog sipljivog izdavaca iz Bostona (nekog tretomuda, mrzi me da trazim ime) koji je nije zarezivao 2%.
Unfuckable Unfuckable 00:34 20.11.2008

mala trolčina, a korisna

naš blogokoleza
maksa83 The Great
pronašao je malo vremena u pauzama poslovno - roditeljskih aktivnosti (mađioničar)
i nije ga mrzelo da pomogne svima koje nerviraju fuckin' beksleševi kada edituju komentar, za sada za korisnike Opere - zanimljivo, a za razliku od mnogijeh stvari poslednjih dana - ovo se zna čemu služi, a pritom i radi !

dakle, uputstvo (pis ov kejk, ja već uradio) se nalazi
ovde

molim aplauz za ovaj trud
trener92 trener92 00:37 20.11.2008

Re: mala trolčina

korisnike Opere - zanimljivo,

A za korisnike IE?
crossover crossover 01:07 20.11.2008

Re: mala trolčina

trener92
A za korisnike IE?

Za IE korisnike kratak poučan film dok čekaju Service Pack 122654.

molim aplauz za ovaj trud

A za Maksu, brata po oružju, Hug a developer today...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:32 20.11.2008

Re: mala trolčina, a korisna

Unfuckable
molim aplauz za ovaj trud

Далеко је Америка, па не знам да л\\\' се чује, ал\\\' ја овде ипак пљешћем.

П.С.
Хеботе, а ко ће Максу да плати?

П.П.С.
:( Код мене изгледа не ради.

П.П.П.С
Шалим се ;-)
trener92 trener92 04:03 20.11.2008

Re: mala trolčina

Za IE korisnike kratak poučan film dok čekaju Service Pack 122654

Treba i da se update???!!
man ray loves me man ray loves me 00:45 20.11.2008

koliko se ja secam filma

lepa i bogata severin koju maestralno glumi katrin denev nije nista sanjala, vec je zaista radila u bordelu.
mozda su se u kinoteci i u partizanu prikazivale drugacije verzije
jeremija92 jeremija92 00:54 20.11.2008

Re: koliko se ja secam filma

Tako sam i sam mslio posle prvog gledanja.
međutim, poslednja scena gde prvo vidimo njenog muža kao invalida u kolicima, dok severin sedi kraj njega, a zatim gde on ustaje i zajedno odlaze na balkon ili u vrt, daje dosta osnove da su sve prethodne scene u kojima ona doživljava različita seksualna iskustva u javnoj kući, smo plod mašte bogate i lepe buržujke kojoj je dosadno.
Takav je Bunjuel.
man ray loves me man ray loves me 00:56 20.11.2008

Re: koliko se ja secam filma

ne verujem. onda je cela prica sa pikolijem bezveze. sem toga, sta je onda dream sequence (onaj deo gde sanja da je gola vezana za drvo) - san u snu?
jeremija92 jeremija92 01:02 20.11.2008

Re: koliko se ja secam filma

Pikoli, kao i muž Sorel, bi mogli biti stvarni likovi, a događaji sa njima delom stvarni delom mašta, kao ona poslednja scena sa mužem.
Ko zna? Mlade žene koje muž zapostavlja svašta izmišljaju.:))
man ray loves me man ray loves me 01:05 20.11.2008

Re: koliko se ja secam filma

it makes no sense. onda znaci da ona godinu dana masta o tome da joj je muz nepokretan. a ako je taj deo stvaran, onda sta je izazvalo njegovu povredu - metak iz sna?
jeremija92 jeremija92 01:13 20.11.2008

Re: koliko se ja secam filma

Moraću da pogledam film i treći put.
ivana23 ivana23 01:15 20.11.2008

Re: koliko se ja secam filma

JJ Beba JJ Beba 01:35 20.11.2008

Re: koliko se ja secam filma

Kao i i Irma i ova prostituka je dobila Oskara

Klute
JJ Beba JJ Beba 01:20 20.11.2008

resor

pitam se da li će u Srbiji i ovu, kao i sve druge unosne delatnosti, preuzeti Mišković i njegova Delta.


mislim da je za ovaj resor zadužen Mrkonjić
jeremija92 jeremija92 01:24 20.11.2008

Re: resor

Već sam pomislio da niko neće uočiti taj podrugljivo-politički aspekt posta, ali prevario sam se.
JJbeba ima refleks.:)
Hvala.
JJ Beba JJ Beba 01:38 20.11.2008

Re: resor

jeremija92
Već sam pomislio da niko neće uočiti taj podrugljivo-politički aspekt posta, ali prevario sam se.
JJbeba ima refleks.:)
Hvala.

haha
refleks pa da
mrkonja stratuje svaku žensku pored koje prođe.
a tek ako mu uđe u auru..ququ
spasavj se ko može
u svkom pogledu
trener92 trener92 01:39 20.11.2008

Re: resor

JJ Beba
jeremija92
Već sam pomislio da niko neće uočiti taj podrugljivo-politički aspekt posta, ali prevario sam se.
JJbeba ima refleks.:)
Hvala.

haha
refleks pa da
mrkonja stratuje svaku žensku pored koje prođe.
a tek ako mu uđe u auru..ququ
spasavj se ko može
u svkom pogledu

Čekaj malo.. a Velja?
JJ Beba JJ Beba 01:40 20.11.2008

Re: resor

Čekaj malo.. a Velja?

velja ne može Mrki ni vodu da nosi

trener92 trener92 01:43 20.11.2008

Re: resor

JJ Beba
Čekaj malo.. a Velja?

velja ne može Mrki ni vodu da nosi


Oni su tandem snova A Velja ima i bazeni gol za vaterpolo na bazenu
JJ Beba JJ Beba 02:10 20.11.2008

Re: resor

A Velja ima i bazeni gol za vaterpolo na bazenu

mrka nema šta nema
svaka cupi dobije po stan
pa ti vidi
tako je od vajkada
spalekg92 spalekg92 01:21 20.11.2008

bravo

Posto dugo nisam bio na blogu, dodjoh i videh novost - gospon jeremija postao VIP bloger.

Zelim da cestitam i pozelim da imate sto manje kreativnih blokada za Vase blogove, kako bi mi mogli da uzivamo citajuci ih.
jeremija92 jeremija92 09:15 20.11.2008

Re: bravo

hvala spalekg, ima još novina podosta, a glede VIP statusa.
Unfuckable Unfuckable 10:52 20.11.2008

Re: bravo

Džeremaja je to oduvek bio, samo su sada dali napismeno
ulven ulven 01:54 20.11.2008

Trt ili smrt

«Mimi, dugogodišnja seksualna radnica, obaveštva cenjenu klijentelu da, zbog odlaska u zasluženu starosnu penziju, klijente prima samo do kraja ovog meseca».

Ovo postoji ne bas ovako sroceno ,ali ne ovde u Serbiji. Seksualne radnice su glup naziv, ali tamo gde se njihov posao tretira kao protivzakonit i to je previse. Inace podrzavam kurve da imaju leba pod starost, i to je posao kao svaki drugi.

Kada ce vec jednom da se pokrene prica o tome sta su kurve koje su bile sa Svabama prosle posle drugog svetskog rata?


Tekst je otuzan i trebalo bi da nas navede da ga citamo sa suzom u okicama zar ne? Bljutavo, tugaljivo i retroromanticno,- lepa asistentkinja????? Jel ti znas uopste sta je lepo, reko ti Hajdegir mozda? Cum laude? Cuo za rec pretenciozno?
Vesna Knežević Ćosić Vesna Knežević Ćosić 02:02 20.11.2008

tjah

pa kaze pisac: - A obe zajedno? pitam čudeći se sam sebi, jer u novčaniku jedva da imam i za piće. Ponela me atmosfera, uživeo sam se u ulogu...štali.

tjah, kako je lahko diskriminisati prostitutku, jel'da, cak i zavlacenjem s pravom pisca, a shlajpik prazan i na da trepne:)

zivo me zanima dal bi piscu palo na pamet isto to da reprizira s nekom drugom bransom, na primer taksistima. mislim, i taksista, posbno nocnjak, svasta vidi i dozivi, ima i divljaka, i onih koje gazda dere ko najcrnji makro, elem dal bi tako glatko proslo to, taksisti u facu receno- a jel moze obojica zajedno da me vozite (a u novcaniku jedva imam i za pice, ponela me atmosfera, uziveo sam se u ulogu, ne ide mi se peske...)

il da upadne tako ko poslovna navlakusa u ime zadovoljenja radoznalosti sta ce bude kod dva merketing menadzera, programera, pekara...

sto neko rece gore, vidosav stevanovic je ziveo sa njima, nije dovoljno samo da se obesi kravata, da te pusti zena i da pada kisa za atmosferu.

:)


jeremija92 jeremija92 09:19 20.11.2008

Re: tjah

Vesna Knežević Ćosić
...nije dovoljno samo da se obesi kravata, da te pusti zena i da pada kisa za atmosferu.

:)



Očito da nije dovoljno. Čak ni za kreiranje epizodnog lika.:)
bindu bindu 02:09 20.11.2008

.

eee, vidim ovde bas se lepo zabavlja-te ...pa reko dasvratim smojem program...evo \\\\'vako;
kao prvo; ... malo muzike

e a ovo za ljubitelje postmodern-og umetnickog izraza
i coment ;.".....our problem results from acting like cowboys on a limitless frontier when in truth we inhabit a living spaceship with a finely balanced life-support system...."
p.s. p.g. (rx)
marco_de.manccini marco_de.manccini 04:51 20.11.2008

kako prostitucija uopshte opstaje?

pa to je kao da neko prodaje vazduh u konzervi. ljudi, vazduha kol'ko volish. i ne koshta nishta. samo dishite.
ivana23 ivana23 08:51 20.11.2008

Seks sa prostitutkom...

...koja ima makroa uskoro kriminalni prekršaj

Plaćanje za seks sa prostitukom koju kontroliše makro uskoro će postati kriminalni prekršaj u Engleskoj i Velsu, kako je najavila državni sekretar Žaki Smit, preneo BBC.



\"Osobe koje svesno plate za seks sa ženom koja je u ilegalnom prometu, biće optužene za silovanje\", navela je Smit.
Makroi će prema novom zakonu biti \"imenovani i osramoćeni\", ili gonjeni pred sudom, a policija će dobiti ovlašćenje da zatvori bordele.
Kupovanje i prodavanje seksa je legalno, ali mnoge stvari koje su povezane sa prostitucijom nisu, kao što su to makroi.



Ceo tekst - Blic

Vest sa BBC sajta
jeremija92 jeremija92 09:50 20.11.2008

Re: Seks sa prostitutkom...

ivana, čini se da je tu reč o borbi makroa za prevlast na tržištu. Velikog makroa - države i malih, običnih makroa.
Stvarno kad je o prostituciji reč, u čemu je suštinska razlika?
margos margos 10:58 20.11.2008

Re: Seks sa prostitutkom...

Stvarno kad je o prostituciji reč, u čemu je suštinska razlika?

Da parafraziram:
Država, kako to gordo zvuči!
Dok 'makro' i ne zvuči nešto...

Šalu na stranu - da iza tog posla ne stoji velika lova, ne bi se država petljala u to. Sjajan posao, perspektivan i bez ulaganja . Ako se ne varam, Žuta je rekla: ''Imaš robu... prodaš robu... ostane ti roba..''
49 41 49 41 14:40 20.11.2008

Re: Seks sa prostitutkom... DUCAN

margos
Stvarno kad je o prostituciji reč, u čemu je suštinska razlika?

Da parafraziram:
Država, kako to gordo zvuči!
Dok 'makro' i ne zvuči nešto...

Šalu na stranu - da iza tog posla ne stoji velika lova, ne bi se država petljala u to. Sjajan posao, perspektivan i bez ulaganja . Ako se ne varam, Žuta je rekla: ''Imaš robu... prodaš robu... ostane ti roba..''


"Imam p...ku, moj ducan!
Moja stvar - kom' cu je dam".
dexter92 dexter92 00:04 21.11.2008

Re: Seks sa prostitutkom...

Svi se bre okomili na makroe. Kad se kaze makro odmah predstava samara "radnice" i drzi ih na droZi.
Pa nisu svi makroi valjda takvi? Uostalom glupo je zabraniti prostitutki da ima makroa. To je kao zabraniti pevaljci da ima menadzera ili radniku shefa.
A tek kazniti onoga koji je imao sex sa prostitutkom koju "drzi" makro e to je tek vrhunac gluposti.
Ja bih samo kaznjavao neregistrovane prostitutke (registrovana :evidentirana, redovni zdravstveni pregledi, slobodno se bavi tim poslom) . A dal ce da ima menadzera iliti makroa (takodje registrovanog) ili ne - njena stvar.
margos margos 03:04 21.11.2008

Re: Seks sa prostitutkom...

Svi se bre okomili na makroe

Ja upoznah i jednu madam i jednog makroa - identični su bili po pitanju maltretmana devojaka - grozni. A međusobno su ratovali za parče trotoara u Bolonji. Valjda je bila neka 1995- ta...Tad čuh da je jedna od žešćih nesreća na radu kad pukne kondom, pa devojka zatrudni. Posle kiretaže jedan dan joj dozvole da odmori, ali joj gubitak obračunaju narednih dana i uzmu od zarade.

Šanse nema da makro može biti duševan čovek... ne ne...ni pod razno.:(
thebee269 thebee269 11:34 20.11.2008

delta

I na kraju, pitam se da li će u Srbiji i ovu, kao i sve druge unosne delatnosti, preuzeti Mišković i njegova Delta.


Ma on nas sve već j..e samo što mi njemu plaćamo!

Re: delta

reanimator reanimator 12:00 20.11.2008

...

Kako god da okreneš, za sex mora se plati. A sad..da li će to da te košta : dva pića, 200 eur ili 10 eur Moldavki+da joj središ pasoš...stvar sreće i ličnih zavodničkih kvaliteta

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana