Sport

Sinisa Mihajlovic

Aleksandar Stosic RSS / 04.11.2008. u 01:33

 mihajlovic_DW_Sonst_580151g.jpg

Dve stari bez kojih ne bih mogao da zamislim svoj zivot su muzika i sport (ovde ne pricam o porodici). To me pokrece, daje energiju i smisao zivotu. Nema lepseg osecaja nego kada proradi stomak, onako iz zadovoljstine. Meni stomak radi, za razliku od bivseg premira VdrK, iz najboljih namera i najlepsih emocija; kada posetim neki koncert, cujem stih, vidim enegriju na bini, ili kada neki sportista ucini nesto sto iz sporta porodi umetnost.

To su momenti. Genije u trenu ucini potez koji ce postati vecnost. Verovatno da toga nije ni svestan, a  onda stadionska groznica ucini svoje. Maestro je rodjen. To su momenti u kojima uzivam.

Da li su to oni Armandovi driblinzi iz Meksika, ili Van Bastenov volej u finalu evropskog finala, ili Dejin lob Zubizareti, ili Zinedinov i Panenkin penal u finalima svetskog i evropskog prvenstva, ili Zidanov volej u finalu Lige sampiona protiv Bayera, ili cuda i drugih, manje poznatih igraca, i manje popularnih sportova?

I mi smo imali nekoliko umetnika. Piksi je u Veroni dao jedan od najlepsih golova koji je jedan nas igrac postigao na medjunarodnoj sceni. To je onaj prvi gol Spancima u osmini finala SP u Italiji. Da ga ne objasnjavam. Onima koji ga se ne secaju moje reci nista nece znaciti, onima koji ga se secaju moje reci nece biti potrebne. Ili Sinisa Mihajlovic koji je na utakmici Lazio - Sampdoria postigao het trick iz slobodnih udaraca. Dosad NIKOME u fudbalu to nije poslo za rukom!

Sinisa Mihajlovic ce postati prvi srpski trener, posle deset godina, koji ce voditi jedan italijanski klub - Bolognu. Poslednji nas trener u Italiji je bio Vujadin Boskov. Danas, kada ga budu predstavili, bice to kruna jednog napornog rada, jedne zelje i volje coveka koji je sportu dao sve.

Nikoga Sinisa Mihajlovic nije ostavljao ravnodusnim. Bio je kontroverzna lisnost, i u zivotu i na terenu. Ako bi se vodio etickim standardima, nikada mu ne bih oprostio koketiranje s najgorim kriminalcima koje je ova zemlja imala, niti sto je pljunuo onog nesrecnog Jeremisa posred lica, ili sto je Vijeru nazvao "camugom". Mogao bih i dalje kad bih hteo. 

Ali kao veliki zvezdas nikada mu necu zaboraviti onu golcinu Bayernu na Marakani. Tada me je kupio. Posle je rekao da ce Partizanu dati gol sa Autokomande. Tada me je kupio za ceo zivot.

Posle je vadio reprezentaciju iz fekalija, kako bese gol Slovacima, gol Iranu....bilo ih dosta, barem devet i to uglavnom svi iz slobodnih udaraca. A najvaznije je bilo ono na Maksimiru, iako nije dao nijedan gol, bez njega ne bismo pobedili (taj remi je ipak bio pobeda). Dan kasnije ce jedan beogradski dnevni list staviti na naslovnu stranu njegovu sliku uz naslov Maksi mir!. 

Kada je resio da prestane s fudbalom napravio je najbolju festu u Vojvodini. Doveo je citav fudbalski krem Italije i njegovog Intera. Sve one zvezde dosle su zbog njega, na onaj opskurni stadion, tako jadan da su se verovatno sve te zvezde setile svojih pionirskih pocetaka. Ali, dosli su. Zbog Sinise.

I on je doveo i druge sportiste, svoje prijatelje, ne samo fudbalere. Doveo je i dvojicu svojih sinova, dve kceri i svoju lepu zenu. I sve je bilo veilcanstveno i odisalo je pozitivnom atmosferom. 

Godinu i kusur dana kasnije, on odvazno preuzima jedan veliki, ali danas posrnuli klub. Svetla pozornice, sto bi rekao pesnik, sada su onamo i nama ostaje samo da mu pozelimo da ostane veliki sportista kakav je bio i dosad.

 

 



Komentari (183)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jeremija92 jeremija92 01:45 04.11.2008

Napred Bolonja!

I Siniša.
MilutinM MilutinM 10:05 04.11.2008

Re: Napred Bolonja!

Da, od sada navijamo i za Bolonju



vracarac92 vracarac92 10:51 04.11.2008

Re: Napred Bolonja!

Da, od sada navijamo i za Bolonju

Naravno. Uvek uz Sinišu.

Siniša, hvala ti za sve što si učinio za Zvezdu!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:53 04.11.2008

Re: Napred Bolonja!

vracarac92

nisam ni sumnjao da ces, sto bi rekli nasi vrli novinari, da "uzmes ucesce" u diskusiji
vishnja92 vishnja92 10:56 04.11.2008

Re: Napred Bolonja!

a ja?
jesi li sumnjao u moje ucesce?
:)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:06 04.11.2008

Re: Napred Bolonja!

vishnja92
a ja?
jesi li sumnjao u moje ucesce?
:)

gde si "ciganko"! :)
MilutinM MilutinM 11:07 04.11.2008

Re: Napred Bolonja!

Prvi meč, subota u pola 9. Svi pred ekrane


Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:13 04.11.2008

Re: Napred Bolonja!

Svi pred ekrane

al; si ekspeditivan...:)
tebi je blizu Bolonja, ja bih skoknuo tamo da sam ti :)
antioksidant antioksidant 11:17 04.11.2008

Re: Napred Bolonja!

Prvi meč, subota u pola 9. Svi pred ekrane

i naravno da cu navijati za romu

MilutinM MilutinM 11:36 04.11.2008

Re: Napred Bolonja!

tebi je blizu Bolonja, ja bih skoknuo tamo da sam ti :)

Nije baš blizu. A i rekao sam "pred ekrane". Bodriću ih iza najbolje lože - moje fotelje ))

Da je meč u Livornu...
Spiridon Spiridon 11:37 04.11.2008

Re: Napred Bolonja!

MilutinM
Da, od sada navijamo i za Bolonju


evo da citiram gazdu i da se slozim sa izborom
vracarac92 vracarac92 11:40 04.11.2008

Re: Napred Bolonja!

nisam ni sumnjao da ces, sto bi rekli nasi vrli novinari, da "uzmes ucesce" u diskusiji
Šta ću kad vooolim.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:43 04.11.2008

Re: Napred Bolonja!

uzmes Pils light i uzivas

Da je meč u Livornu...

bice, bice...
trener92 trener92 02:23 04.11.2008

Na koji gol misliš?

Ali kao veliki zvezdas nikada mu necu zaboraviti onu golcinu Bayernu na Marakani.

prvi ( kroz "uši") ili drugi u "tandemu sa Augentalerom"? Ovaj drugi je najvažniji u istoriji našeg (klupskog)fudbala, ja tako mislim.

MilutinM MilutinM 10:09 04.11.2008

Re: Na koji gol misliš?

Ovaj drugi je slučajno (mislim srećno) ušao, ali onaj prvi im je hebo kevu.


Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:27 04.11.2008

Re: Na koji gol misliš?

onaj prvi im je hebo kevu.

Spiridon Spiridon 11:40 04.11.2008

Re: Na koji gol misliš?

MilutinM
Ovaj drugi je slučajno (mislim srećno) ušao, ali onaj prvi im je hebo kevu.




golman nije ni mrdnuo, jezivo jak i precizan udarac
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:44 04.11.2008

Re: Na koji gol misliš?

Spiridon
MilutinM
Ovaj drugi je slučajno (mislim srećno) ušao, ali onaj prvi im je hebo kevu.




golman nije ni mrdnuo, jezivo jak i precizan udarac

skolski, a tek sto je stigao na Marakanu...
trener92 trener92 12:15 04.11.2008

Re: Na koji gol misliš?

Ovaj drugi je slučajno (mislim srećno) ušao

MilutineM, ne slažem se da je slučajno, ta lopta je jednostavno "morala" da uđe u gol ,pogotovo kad Efenberg nije natrčao na onu odbijaču od stative,
MilutinM MilutinM 12:30 04.11.2008

Re: Na koji gol misliš?

MilutineM, ne slažem se da je slučajno, ta lopta je jednostavno "morala" da uđe u gol ,pogotovo kad Efenberg nije natrčao na onu odbijaču od stative,

Ma, kakav god, samo da je ušla.

Ušli smo posle i mi. Dugo sam čuvao busen trave sa stadiona posle meča ))
trener92 trener92 12:52 04.11.2008

Re: Na koji gol misliš?

Ušli smo posle i mi. Dugo sam čuvao busen trave sa stadiona posle meča ))

!!!
NNN NNN 13:12 04.11.2008

Re: Na koji gol misliš?

Uvek mi krenu suze kad vidim Sinišu koji posle prvog gola trči ka severu.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:23 04.11.2008

Re: Na koji gol misliš?

ta lopta je jednostavno "morala" da udje u gol

Sto volim taj imperativni momenat...
simkke simkke 03:13 04.11.2008

Barbika

Secam se da su ga tako zvali, dal' zbog dugacke kose...i naravno po pljuvanju Jeremiesa, i po vredjanju Vieire na rasnoj osnovi, i po crvenom kartonu protiv Slovenaca na EP 2000. Ipak, bio je veliki igrac, i deluje mi kao da bi mogao da napravi dobru karijeru i kao trener.

P.S. Znam da je nosio neki neobicno mali broj kopacki.
medjutim92 medjutim92 09:25 04.11.2008

Re: Barbika

simkke
P.S. Znam da je nosio neki neobicno mali broj kopacki.


41
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:55 04.11.2008

sinisha biznismen

hm. okej su golovi, ali... ona faza kada se farbao u plavo i pljuvao i udarao i tukao se po terenu (ova sa vijerom je bilo ne tako davno, sinisha boju kose menja ali cud...)... kao neki miloshevicev pitbul... podsecao me je najvishe na marka miloshevica. na oproshtaju sa interom bila mu je puna lozha na voshinom stadionu oligarha novosadskih (ne znam, mishkovic, batakankan, pa neki irinejovi likovi, sve fino drushtvance, murija+oligarsi+crkva). ne znam, ne mislim da je neko koga bi gotivio jedan na jedan. opet ne poznajem ga lichno. verovatno da je svojim prijateljima dobar chovek. mafioso, al' chestiti, ono, vodi poslove, ali, bogobojazhljiv, prilazhe za crkvu, porodichni chovek skromni... kao kada don mikele tokom ceremonijala sestricevog krshtenja pokosi sve glaveshine mafije i sam postane... kum.
medjutim92 medjutim92 09:41 04.11.2008

Re: sinisha biznismen

i moj teca iz Kragujevca kaze da je Toma Nikolic mnogo dobar komsija i fin covek ovako.. Sinisa je kod mene izgubio kredibilitet pristupanjem SPS, i tu ne moze niko da ga opere..

Razumem zasto ga neko voli, takav je lik da slabo ko moze da bude ravnodusan prema njemu, verujem da ce da bude odlican trener (i kao igrac je imao iznenadjujuce dobre analize, drzace disciplinu na nivou, ima iskustvo rada u velikim klubovima), ali se ipak vise secam kao rupe u odbrani reprezentacije koja je opstajala zbog prekida (vise mi znaci ono sto je odigrao za moj tim nego za neki drugi)

Reprezentaciju je nekad vadio iz fekalija, a nekad i vracao nazad (npr. Slovenija) Mnogo godina smo imali par fenomenalnih igraca na sredini, ali smo i dalje igrali na preskakanje sredine i sa Mihajlovicem plejmejkerom na 40 metara od svog gola (ovo je vise krivica trenera koji su to dozvoljavali nego njegova). Verujem da bi cak reprezentacija bila bolja bez njega, jer bi onda morala da igra fudbal umesto da ceka da neko padne blizu sesnaesterca..
MilutinM MilutinM 10:17 04.11.2008

Re: sinisha biznismen

Verujem da bi cak reprezentacija bila bolja bez njega, jer bi onda morala da igra fudbal umesto da ceka da neko padne blizu sesnaesterca..

Ovo ne mora da bude SLinišina krivica. Trener je taj koji postavlja igru. A pametnom treneru bi on bio taj koji vadi kestenje iz vatre a ne organizator igre na 70 metara od gola.

Aleksandre, lep tekst, lepo napisan. Pošteno, ja ga nikada nisam voleo toliko kao neke druge iz te generacije, ali sam ga uvek poštovao. Evo još malo majstorija
antioksidant antioksidant 10:27 04.11.2008

Re: sinisha biznismen

Trener je taj koji postavlja igru. A pametnom treneru bi on bio taj koji vadi kestenje iz vatre a ne organizator igre na 70 metara od gola.

samo sto smo prosli deceniju bez pametnog trenera
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:32 04.11.2008

Re: sinisha biznismen

MilutinM
Verujem da bi cak reprezentacija bila bolja bez njega, jer bi onda morala da igra fudbal umesto da ceka da neko padne blizu sesnaesterca..
Ovo ne mora da bude SLinišina krivica. Trener je taj koji postavlja igru. A pametnom treneru bi on bio taj koji vadi kestenje iz vatre a ne organizator igre na 70 metara od gola.

Aleksandre, lep tekst, lepo napisan. Pošteno, ja ga nikada nisam voleo toliko kao neke druge iz te generacije, ali sam ga uvek poštovao. Evo još malo majstorija


ja sam bio najvishe vezan za tanananana robi prosinechkog, darkoto na pantchev i za deja.

opet, kako kazhe jedan telavivski komentator neki dan, tokom prenosa steaua-lion, kao, da, jeste ta steaua klub sa sjajnom proshloshcu, ali, gde su rumuni sada?! 14 ili petnaest utakmica zaredom u ligi shampiona bez pobede, katastrofalni porazi od velikih... pa tako i zvezda, gde je ona sada? dobro je to shto je bila neka sjajna generacija pre dvadeset godina, ali, gde je zvezda danas? sramotna izdanja u evropi, o domacem prvenstvu da ne govorimo.... sve je ovo jedna velika nostalgija za slavnom, u nepovrat otishavshom proshloshcu.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:36 04.11.2008

Re: sinisha biznismen

Srdjane, sve sto si rekao je manje ili vise tacno. Ne sporim ja to, da ima tamnu stranu.Ali ako okrenemo italijanske novinske stranice videcemo da pricamo o jednoj fudbalskoj legendi, coveku koji je opste prepoznatljiv gdegod da se pojavi... Rekoh i kroz osnovni tekst, ima on putera na glavi i vise nego sto bi trebalo. A glede sprkog kema na njegovom oprostaju, mene ne zanima taj gornji deo iz takozvane "loze",, vec onaj koji je istrcao na teren: mancini, vijera, ibrahimovic, inzagi, vijerhovod, montela, figo, toldo, adrijano... i mislim da je on svoju pricu sa Srbijom zatvorio. Nece se on vracati nazad, on u Italiji ima porodicu i s toga mislim da je pre magnet za takve o kojima pricas.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:39 04.11.2008

Re: sinisha biznismen

Sinisa je kod mene izgubio kredibilitet pristupanjem SPS

Koliko me novinarsko secanje sluzi Sinisa je to najenergicnije :) demantovao.
[url=http://www.nin.co.yu/2000-05/04/12566.html][/url]
ali se ipak vise secam kao rupe u odbrani reprezentacije koja je opstajala zbog prekida

ovo prosto ne stoji jer je u svoje vreme bio jedan od najpouzdanijih odbrambenih igraca na svetu
nogo godina smo imali par fenomenalnih igraca na sredini, ali smo i dalje igrali na preskakanje sredine

pa to nije argument protiv, vez za njega
antioksidant antioksidant 10:40 04.11.2008

Re: sinisha biznismen

ali, gde je zvezda danas?



ps - jeste narodnjak ali jebiga

uz zvezdu sam bio kad je bila prva na svetu

bicu i sad
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:43 04.11.2008

Re: sinisha biznismen


Aleksandre, lep tekst, lepo napisan. Pošteno, ja ga nikada nisam voleo toliko kao neke druge iz te generacije, ali sam ga uvek poštovao. Evo još malo majstorija

MIlutine hvala, iskreno nije ni meni bio coup of tea, ali mi nekako drago koliko je dogurao i sta je sve postigao
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:43 04.11.2008

Re: sinisha biznismen

ne znam, chini mi se da idealizujesh malo, uostalom kao i ja sam chesto - kada gotivim nekog pa ga stvaram u svojoj glavi dobrim likom a u stvari je bezvezan. da nisi devica u horoskopu? :)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:43 04.11.2008

Re: sinisha biznismen

uz zvezdu sam bio kad je bila prva na svetu, bicu i sad

ps, anti. izbaci narodnak majke ti ! :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:46 04.11.2008

Re: sinisha biznismen

antioksidant
ali, gde je zvezda danas?


ps - jeste narodnjak ali jebiga

uz zvezdu sam bio kad je bila prva na svetu

bicu i sad


crvenobeli mi smo sa vama
i kad je radost i kada je bol
sva srca nasha su uvek uz vas
nemojte
nikad
izdati nas
zvezda
zvezda
zvezda
eee
aaa
ooo
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:46 04.11.2008

Re: sinisha biznismen

Srđan Fuchs
ne znam, chini mi se da idealizujesh malo, uostalom kao i ja sam chesto - kada gotivim nekog pa ga stvaram u svojoj glavi dobrim likom a u stvari je bezvezan. da nisi devica u horoskopu? :)

Mozda, ko ce ga znati... Znas kako se kaze, ne mesam politiku i sport. Horoskop -


ali ne znam sta to znaci....
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:51 04.11.2008

Re: sinisha biznismen

a sam bio najvishe vezan za tanananana robi prosinechkog, darkoto na pantchev i za deja.

takodje
sve je ovo jedna velika nostalgija za slavnom, u nepovrat otishavshom proshloshcu.

ali kada ga se setim, meni lepo :)
MilutinM MilutinM 10:53 04.11.2008

Re: sinisha biznismen

uz zvezdu sam bio kad je bila prva na svetu

Dok srce kuca u nama
Ti Zvezdo nisi sama
Krv teče moja
Crveno - belih boja
medjutim92 medjutim92 11:01 04.11.2008

Re: sinisha biznismen

Aleksandar Stosic
Sinisa je kod mene izgubio kredibilitet pristupanjem SPS

Koliko me novinarsko secanje sluzi Sinisa je to najenergicnije :) demantovao.
[url=http://www.nin.co.yu/2000-05/04/12566.html][/url]


Znam da je demantovao, ali nisam bas ubedjen u to. Blic je tada objavio sliku pristupnice, na kojoj jasno pise da je pristupnica, vidi se iz aviona sta je, i potpis. Da bas toliko nije video, sumnjam. Vise mi je licilo da je naknadno skontao da to bas i nece dobro proci..

(Grafit iz Krunske iz tog perioda: Sinisa, SPS, stvarno najbolje!)

Aleksandar Stosic
ali se ipak vise secam kao rupe u odbrani reprezentacije koja je opstajala zbog prekida

ovo prosto ne stoji jer je u svoje vreme bio jedan od najpouzdanijih odbrambenih igraca na svetu


sto se moglo videti samo u klubu, u reprezentaciji prosto nije bilo tako. Kao sto je i Dejan Stankovic odlican igrac u Interu, dok je tek nedavno poceo stvarno da nosi igru reprezentacije..

Aleksandar Stosic
nogo godina smo imali par fenomenalnih igraca na sredini, ali smo i dalje igrali na preskakanje sredine

pa to nije argument protiv, vez za njega


to je argument protiv trenera, kao sto rekoh iza te recenice, (ovo je vise krivica trenera koji su to dozvoljavali nego njegova) :) kao sto je i Kantona bio fantastican igrac, a Francuska jaca bez njega
Colin_bgd Colin_bgd 10:32 04.11.2008

Pils, jer je najbolje...

Da je bio solidan fudbaler, tu nema spora. Da je bio (i ostao?) nula od coveka, i to je takodje po meni nesporno. Da ne ulazim u njegova nesportska ponasanja na terenu, ali sama cinjenica da je imao jedno lice za Italiju i Evropu i potpuno drugo za Srbiju je neodbranjiva. Mozda je i dao par kljucnih golova, ali da je odigrao mali fudbal na terazijama kao recimo Savo Milosevic, o njemu bi mozda i imalo smisla pisati. Niko u Srbiji u poslednjih 20 godina se ne moze posmatrati izvan politickog konteksta bilo javna, bilo privatna licnost. Sinisa Mihajlovic je uspesno sedeo na dve stolice svih ovih godina i zato ce na kraju (p)ostati samo marginalna licnost srpskog sporta, primer kako se ne treba ponasati...
rayzippo rayzippo 10:35 04.11.2008

Re: Pils, jer je najbolje...

postigao covek mnogo u fudbalu i na tome treba da mu se cestita ali ono njegovo utrerivanje,isterivanje pravde na terenu ne da je islo na zivce...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:48 04.11.2008

Re: Pils, jer je najbolje...

Sinisa nije bio clan politicke partije - SPS, imas gore link sa tekstom Bujosevica o toj prici
Colin_bgd Colin_bgd 10:54 04.11.2008

Re: Pils, jer je najbolje...

Sinisa nije bio clan politicke partije - SPS, imas gore link sa tekstom Bujosevica o toj prici

Ih, kad bi to bilo tako lako presuditi, jesi clan, nisi clan... Secam se 1991. i njegovih patrijotskih izjava. Dok su neki cutali i igrali fudbal (nije mnogo ljudi tada dizalo glas protiv ludila), on je vise nego jedanput pricao o tome na koji nacin treba celu stvar "resiti"... a onda ga lepo prodalo u Italiju, gde je mogao da se bavi karijerom...
Ne propagiram ja da sad treba lustrirati Sinisu Mihajlovica ili ga okaciti na stub srama. Samo mi smeta selektivno secanje i falsifikovanje blize proslosti...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:57 04.11.2008

Re: Pils, jer je najbolje...

Colin_bgd
Sinisa nije bio clan politicke partije - SPS, imas gore link sa tekstom Bujosevica o toj prici

Ih, kad bi to bilo tako lako presuditi, jesi clan, nisi clan... Secam se 1991. i njegovih patrijotskih izjava. Dok su neki cutali i igrali fudbal (nije mnogo ljudi tada dizalo glas protiv ludila), on je vise nego jedanput pricao o tome na koji nacin treba celu stvar "resiti"... a onda ga lepo prodalo u Italiju, gde je mogao da se bavi karijerom...
Ne propagiram ja da sad treba lustrirati Sinisu Mihajlovica ili ga okaciti na stub srama. Samo mi smeta selektivno secanje i falsifikovanje blize proslosti...

Sinisa jeste bio nacionalista, ali nije bio clan SPS, procitaj taj tekst, pa ces videti. Ipak, se cita i potpis autora, koji ti obicno govori da li je true or false...
a glede njegovih nacionalistickih izjava, uzmi u obzir kontekst da je on iz Borova Sela, i da se radi o pocecima rata. Naravno, to nije opravdanje, ali on je ipak samo fudbaler, od njih ne ocekujemo ne znam kakvu pamet i gradjanski aktivizam. Ili gresim.
MilutinM MilutinM 11:00 04.11.2008

Re: Pils, jer je najbolje...

Secam se 1991. i njegovih patrijotskih izjava.

Što je i za očekivanje kada se zna odakle je Siniša.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 13:07 04.11.2008

Re: Pils, jer je najbolje...

Colin_bgd
Da je bio solidan fudbaler, tu nema spora. Da je bio (i ostao?) nula od coveka, i to je takodje po meni nesporno. ..., ali da je odigrao mali fudbal na terazijama kao recimo Savo Milosevic, o njemu bi mozda i imalo smisla pisati. ...


Svaka čast - kao da sam ja pisao komentar!
Suština u 2 rečenice!
Pozdrav!
NNN NNN 14:53 04.11.2008

Re: Pils, jer je najbolje...

Da je bio (i ostao?) nula od coveka, i to je takodje po meni nesporno.
Ne znam koji su vaši kriteriumi za ocenjivanje nečije veličine, ali ta NULA OD ČOVEKA, je veliki humanitarni radnik, racimo svake godine vodi decu bez roditelja iz Dečjeg Sela (Sremska Kamenica, valjda) na more. Možda je NULA jer je za vreme bombardovanja, bio u poseti kod Italijanskog premijera (Masima D'aleme), i tražio da Italija ne bombardije SRJ.

NNN NNN 15:10 04.11.2008

Re: Pils, jer je najbolje...

Šta je rek'o Jeremis (vidi sliku) posle utakmice sa nama '98?
-Sinisa, Pils lajt stvarno najbolje!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:49 04.11.2008

lik i delo

Hm, citam sad komentare i samo mogu da potvrdim svoje pretpostavke i tvrdnje. Covek nikoga nije ostavio ravnodusnim :)
antioksidant antioksidant 11:02 04.11.2008

Re: lik i delo

Covek nikoga nije ostavio ravnodusnim :)

jeste vishnju



sinisa je ok fudbaler. jedan od najboljih u deceniji naseg sunovrata

sto se tice clanstva u sps-u kao da je bitno da li je bio clan. izradio ga velizar djeric ali nije ga bilo tesko ni navuci na kasu. meni se cini da sinisa nije bio daleko od te price

@ colin - sinisa je iz borova sela, tako da neka vrsta nacionalne ostrascenosti spada u kategoriju ocekivanog (narocito u kontekstu vremena 90ih)

sto se tice narodnjaka - izvini (kapiras poruku te pesme). i evo neceg da se "operem"

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:12 04.11.2008

Re: lik i delo

to se tice narodnjaka - izvini (kapiras poruku te pesme). i evo neceg da se "operem"

ma kapiram, ali i kad god sam je cuo na Marakani - meni proradi debelo crevo.
I to me uvek nerviralo na srpskim stadionima - narodnjaci. A toliko lepih "sportsih pesama", tipa We are the champions, ili tree lions (moj favorit)// "it's coming home"

vishnja92 vishnja92 11:43 04.11.2008

Re: lik i delo

jeste vishnju

e pa nije visnju :)
ako ni zbog cega drugog, bar zbog Bajerna onomad. nevidjencija :)
Davie Davie 11:00 04.11.2008

Eh, sta ti je zloban svet...

kao neki miloshevicev pitbul.


Nasli marginalci da raspravljaju o liku i (politickom) delu Sinise Mihajlovica... Eto, za obavijest "novosadisti" isti Sinisa je godinama pomagao Decije selo (decu bez roditelja) a prihod od oprostajne utakmice je iskoriscen za kupovinu stana toj decijoj ustanovi. I jos jedna obavijest za zlobnike, Sinisa je i pocasni ambasador dobre volje UNICEF-a. Gore je vec Stosic naveo link za Sinisino "clanstvo" u SPS-u... U svakom slucaju, daleko vise po pitanju ovog drustva je uradio nego oni koji pokusavaju da ga ovde ocrne.
medjutim92 medjutim92 11:19 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

Davie
kao neki miloshevicev pitbul.


Nasli marginalci da raspravljaju o liku i (politickom) delu Sinise Mihajlovica...


a jel bi bili marginalci kad bi ga samo hvalili?

Davie
Eto, za obavijest "novosadisti" isti Sinisa je godinama pomagao Decije selo (decu bez roditelja) a prihod od oprostajne utakmice je iskoriscen za kupovinu stana toj decijoj ustanovi. I jos jedna obavijest za zlobnike, Sinisa je i pocasni ambasador dobre volje UNICEF-a. Gore je vec Stosic naveo link za Sinisino "clanstvo" u SPS-u... U svakom slucaju, daleko vise po pitanju ovog drustva je uradio nego oni koji pokusavaju da ga ovde ocrne.


jel onda ne smemo da pomenemo i lose stvari koje je radio?
Davie Davie 11:29 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

a jel bi bili marginalci kad bi ga samo hvalili?


Marginalci u odnosu na ono sto je on dao ovom drustvu - hvalili ga ili ne, u ovom drugom slucaju to pride deluje zlobno...

jel onda ne smemo da pomenemo i lose stvari koje je radio?


Niko vam to ne spori ako je istinito ali napisati "miloshevicev pitbul" je daleko od toga.
Colin_bgd Colin_bgd 11:49 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

Niko vam to ne spori ako je istinito ali napisati "miloshevicev pitbul" je daleko od toga.

Podrzavao je ono sto je milione ljudi dovelo do prosjackog stapa, a onda je "vratio nazad" desetini dece. Za pohvalu je sav njegov dobrotvorni rad, ali bi mnogo vise dobra uradio da je drzao zacepljenu gubicu. To sto je iz Borova isto nije nikakav argument, vec pomenuti Savo Milosevic je iz Bijeljinje, pa ga to nije gonilo da ratno-huskacki deluje...
Sinisa je primitivac nad primitivcima, i tu je cela prica gotova...
trener92 trener92 11:51 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

Niko vam to ne spori ako je istinito ali napisati "miloshevicev pitbul" je daleko od toga.
*novo

Da je igrao u partizanu, verovatno bi bio najlepši najbolji,naj,naj..... nikada nam neće oprostiti, što smo postali prvaci sveta!
Davie Davie 11:51 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

Colin_bgd
Niko vam to ne spori ako je istinito ali napisati "miloshevicev pitbul" je daleko od toga.

Podrzavao je ono sto je milione ljudi dovelo do prosjackog stapa, a onda je "vratio nazad" desetini dece. Za pohvalu je sav njegov dobrotvorni rad, ali bi mnogo vise dobra uradio da je drzao zacepljenu gubicu. To sto je iz Borova isto nije nikakav argument, vec pomenuti Savo Milosevic je iz Bijeljinje, pa ga to nije gonilo da ratno-huskacki deluje...
Sinisa je primitivac nad primitivcima, i tu je cela prica gotova...


Care, to sto kazes za Sinisu ti si za mene... i kraj price. Dovidjenja.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 11:54 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

avo Milosevic je iz Bijeljinje, pa ga to nije gonilo da ratno-huskacki deluje...
Sinisa je primitivac nad primitivcima, i tu je cela prica gotova...

Sinisa je primitivac, a Savo je urban
vracarac92 vracarac92 12:01 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

Sinisa je primitivac nad primitivcima, i tu je cela prica gotova...
Lično ga poznaješ?
Ili možda pojedini mediji razmišljaju umesto tebe?
vracarac92 vracarac92 12:03 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

U svakom slucaju, daleko vise po pitanju ovog drustva je uradio nego oni koji pokusavaju da ga ovde ocrne

Potpisujem
Colin_bgd Colin_bgd 12:04 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

Sinisa je primitivac, a Savo je urban

Suprotnost primitivnosti nije urbanost. Nemo' se frlamo sa izrazi...


Colin_bgd Colin_bgd 12:05 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

Potpisujem

Ne treba nista potpisivati "blanko"...
antioksidant antioksidant 12:06 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

Lično ga poznaješ?

vracarac,

ovakav tvoj pristup nam oduzima pravo da imamo misljenje o bilo kome koga ne poznajemo licno.

ako covek ima (lose) misljenje o sinisi na osnovu novinskih clanaka, neka ga.

(ja pretpostavljam da ga vise nervira "gol za autokomande" nego ista drugo )
vracarac92 vracarac92 12:11 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

ovakav tvoj pristup nam oduzima pravo da imamo misljenje o bilo kome koga ne poznajemo licno.

To mi zaista nije bila namera. Jednostavno smatram da je neozbiljno bilo šta TVRDITI ili bilo koga kvalifikovati na osnovu sporednih, često ostrašćenih saznanja kakva serviraju mediji. Bitna je razlika kada neko kaže Ja MISLIM i Ja TVRDIM a rečenica:
Sinisa je primitivac nad primitivcima, i tu je cela prica gotova...
je klasična tvrdnja.
antioksidant antioksidant 12:15 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

Sinisa je primitivac nad primitivcima, i tu je cela prica gotova...

igrao je za zvezdu

to je nekim ljudima dovoljno da ga tako kvalifikuju

pusti ih. oninikada nece saznati kako je to pobediti u finalu
trener92 trener92 12:19 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

pusti ih. oninikada nece saznati kako je to pobediti u finalu

UUUU, nemoj ovako, to ih toliko boli, da su ispljuvali i pokojnog Vasketa, a bio im je možda najbolji igrač svih vremena
Colin_bgd Colin_bgd 12:39 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

UUUU, nemoj ovako, to ih toliko boli, da su ispljuvali i pokojnog Vasketa, a bio im je možda najbolji igrač svih vremena

Bolji fudbaler je bio Vladica Kovacevic, samo je Vaske umeo bolje da se "proda"...

Dobro je sto je diskusija skrenuta na klupsku orijentaciju i Bari. (Seven steps to Kevin Bacon.) Sinisa ne zasluzuje paznju ne zbog klupskih boja koje je nosio nego zbog toga sto takve tipove ipak ne treba promovisati u kolektivnoj svesti. Ne verujem da bi branitelji "lika i dela" pozeleli sopstvenoj deci da se ponasaju poput Sinise Mihajlovica. Ako to ipak zele samo zato sto je bio dobar fudbaler Zvezde, onda je to tuzno...
Blog se ipak bavi njime. Kad neko postavi blog za nekog fudbalera Partizana, mozda cu slicno pisati, ali posto ne postoji nijedna nasa slicna "velicina" (u smislu da zasluzuje blog), objektivno su male sanse za to...
trener92 trener92 12:48 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

Bolji fudbaler je bio Vladica Kovacevic, samo je Vaske umeo bolje da se "proda"..

Ne bi se složio s ovim , stvar ukusa, i nisam rekao da je bio najbolji rekao sam možda , jer najbolji partizanov igrač je bio Milan Galić!
vracarac92 vracarac92 12:59 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

pusti ih. oninikada nece saznati kako je to pobediti u finalu
Xe xe xe
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 13:01 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

antioksidant
Sinisa je primitivac nad primitivcima, i tu je cela prica gotova...igrao je za zvezduto je nekim ljudima dovoljno da ga tako kvalifikujupusti ih. oninikada nece saznati kako je to pobediti u finalu


Ma da, zvezdaški kompleksi su čudo, imate kolektivnu dijagnozu lažne veličine.
Ja ne volim dotičnog, jer je podržavao notorne kriminalce i ratne zločince kao što su Milošević i Arkan.
Nevolim ga ni zato što je primitivac koji pljuje i udara svoje protivnike na terenu. Na koga se vi primate?
Imate u Zvezni mnogo dobrih ljudi i igrača a zašto se palite na neke druge - sami zaključite.
Srdačan pozdrav,
Strmoglavi
medjutim92 medjutim92 13:11 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

trener92
Niko vam to ne spori ako je istinito ali napisati "miloshevicev pitbul" je daleko od toga.
*novo

Da je igrao u partizanu, verovatno bi bio najlepši najbolji,naj,naj..... nikada nam neće oprostiti, što smo postali prvaci sveta!


Zanimljivo.
Sintagmu "Milosevicev pitbul" je prvi ovde izrekao Srdjan Fuchs, deklarisani navijac crvenog pentagrama..
medjutim92 medjutim92 13:17 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

antioksidant
Sinisa je primitivac nad primitivcima, i tu je cela prica gotova...

igrao je za zvezdu

to je nekim ljudima dovoljno da ga tako kvalifikuju

pusti ih. oninikada nece saznati kako je to pobediti u finalu


Nije primitivac zato sto je igrao za zvezdu, taman posla. Kao sto ni Vlado Capljic nije gospodin zato sto je igrao u Partizanu..

Primitivac je zbog mnogih stvari koje je uradio na terenu, zbog pljuvanja drugih igraca i deljenja rasistickih uvreda. Stavise, te stvari zbog kojih ga smatraju za primitivca je uradio u dresovima drugih klubova i reprezentacije, to sa zvezdom i Partizanom nema veze.

No, ako mu zvezdin dres daje licence to spit, onda dobro, onda nisam dobro shvatio, onda je to verovatno do moje zlobe i klupskog opredeljenja..
vracarac92 vracarac92 13:21 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

Kao sto ni Vlado Capljic
Misliš Vlado UD Čapljić?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:28 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

Suprotnost primitivnosti nije urbanost. Nemo' se frlamo sa izrazi...

pa ja i nisam stari postavio kao susprotnosti...nego da ih ne hvalimo previse. ja ni Sinisu ne hvalim previse, odnosno hvalim tamo gde se moze i trea hvaliti a kritikujem tamo gde se moze i mora kritikovati. Ipak, kome smeta sto je jedan ans trener dosao u kalco onda nista.
Nego hajde da izborijomo koliko imamo trenera po Zapadnoj Evropi - Spanija-0, Francuska-0, Nemacka-0, Engleska -0, Italija - 1, (od danas).
Ako to nije vredno hvale, onda opet nista
medjutim92 medjutim92 13:28 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

vracarac92
Kao sto ni Vlado Capljic
Misliš Vlado UD Čapljić?


Taj. Reko da ne objasnjavam sta je radio, ko zna zna, a da ne kvarimo decu :)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:31 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

pusti ih. oninikada nece saznati kako je to pobediti u finalu

prica moj dobar drugar (zvezdas) s mojim dobrim drugarom (partizanovcem). I tako, kada se popije koja vise, zna se u kojem pravcu krecu razgovori - fudbal. I jednog trenutka moj crno-beli drugar poce da talasa, te pfc ovo te ofc ono, na sta mu moj crveno-beli drugar kaze: Vidis, kako stoje stari. Ti imas decu, a ja nemam, i ja nemam pojma kako to izgleda imati decu. E ti tako, nemas blage veze kako to izgleda biti evropski i svetski prvak!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:31 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

pusti ih. oninikada nece saznati kako je to pobediti u finalu

prica moj dobar drugar (zvezdas) s mojim dobrim drugarom (partizanovcem). I tako, kada se popije koja vise, zna se u kojem pravcu krecu razgovori - fudbal. I jednog trenutka moj crno-beli drugar poce da talasa, te pfc ovo te ofc ono, na sta mu moj crveno-beli drugar kaze: Vidis, kako stoje stari. Ti imas decu, a ja nemam, i ja nemam pojma kako to izgleda imati decu. E ti tako, nemas blage veze kako to izgleda biti evropski i svetski prvak!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:34 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

Sinisa ne zasluzuje paznju ne zbog klupskih boja koje je nosio nego zbog toga sto takve tipove ipak ne treba promovisati u kolektivnoj svesti.

ok colin, to je tvoj stav, shvatili smo vise, ako ti nije dovoljna cinjenica da je postao prvi srpskih trener posle x godina u kalcio onda nista! o tome pricamo
Colin_bgd Colin_bgd 14:08 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

ok colin, to je tvoj stav, shvatili smo vise, ako ti nije dovoljna cinjenica da je postao prvi srpskih trener posle x godina u kalcio onda nista! o tome pricamo

Pa to je cela poenta! Samo zato sto smo i on i ja i svi mi Srbi, zar samo zato da mi je drago, a karakterne crte i poznati stavovi su mu najblaze receno diskutabilni?!? Kao sto necu da me neko vezuje za njega po nacionalnoj osnovi kad pljuje druge igrace, ne interesuje me vezivanje za njega ni kad postigne neki uspeh.
To nema veze sa klubastvom ima veze sa licnoscu. Naravno da mi je bila veoma draga pobeda nase reprezentacije (da neko ne pomisli drugacije), kad smo njegovim golom pobedili Iran ili kad je dao gol protiv Slovaka ili Hrvatske i slicno, ali to ne menja stvar ni za jedan milimetar.
NNN NNN 14:56 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

Nasli marginalci da raspravljaju o liku i (politickom) delu Sinise Mihajlovica... Eto, za obavijest "novosadisti" isti Sinisa je godinama pomagao Decije selo (decu bez roditelja) a prihod od oprostajne utakmice je iskoriscen za kupovinu stana toj decijoj ustanovi. I jos jedna obavijest za zlobnike, Sinisa je i pocasni ambasador dobre volje UNICEF-a. Gore je vec Stosic naveo link za Sinisino "clanstvo" u SPS-u... U svakom slucaju, daleko vise po pitanju ovog drustva je uradio nego oni koji pokusavaju da ga ovde ocrne.
POTPISUJEM!
NNN NNN 15:15 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

jer najbolji partizanov igrač je bio Milan Galić!
Da, ali ne i kad su igrali u finalu KEŠa, jer je bio potpuno van forme (valjda je bio u JNA, pa nije igrao cele sezone, nism siguran morao bih da pitam ćaleta:))
tyson tyson 18:04 04.11.2008

Re: Eh, sta ti je zloban svet...

Colin_bgd
Kad neko postavi blog za nekog fudbalera Partizana, mozda cu slicno pisati, ali posto ne postoji nijedna nasa slicna "velicina" (u smislu da zasluzuje blog), objektivno su male sanse za to...

Pa, Saša Đani Ćurčić






jeremija92 jeremija92 12:25 04.11.2008

Uspeh

U Srbiji se smatraju najgorima oni koji uspiju.
Siniša je uspešan čovek.
A Srbija uspeh ne podnosi.
I još nešto, samo se za dobrim konjima prašina diže.
Puerta Puerta 12:53 04.11.2008

Bolonja posrce

A Sinisa je mlad i neiskusan. Nece mu biti nimalo lako, cak sta vise bice mu djavolski tesko, nisam neki veliki optimista, mislim da trener nije dovoljan da bi bitno podigao nivo onakve ekipe Bolonje. Nadam se da ce ostati u ligi, mada su meni jedan od prvih pikova za ispadanje, nadam se da nisam u pravu.
NNN NNN 15:05 04.11.2008

Re: Bolonja posrce

Gledao sam Bolonju ove sezone...i očajna je. Siniši će trebati puno sreće.
marko_fkcz marko_fkcz 19:32 04.11.2008

Re: Bolonja posrce

NNN
Gledao sam Bolonju ove sezone...i očajna je. Siniši će trebati puno sreće.

Punooooooo srece Ili neko pojacanje u januaru .
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 19:33 04.11.2008

Re: Bolonja posrce

Ili neko pojacanje u januaru

mozda neko iz Ljutice Bogdana
vracarac92 vracarac92 13:02 04.11.2008

Čika Mata...

Pošto sam na PP dobio nekoliko poruka povređenih navijača Partizana rešio sam da obrišem tekst Matije Bećkovića.
dakle samobanovao sam se .
Prijatno.
Strmoglavi badža Strmoglavi badža 13:14 04.11.2008

Re: Matija Bećković...


Vračarac,
a jel ima još neka mudra, istorijska misao od Dobrice, Velje...., Tirnanića ili pak Bingulca?
Lažna elita se uvek trudi da se dokazuje, pa tako je i ovaj esej sastavljen u tom stilu.

Ne mogu da se otmem utisku kako je čika Duško Radović mnogo više rekao u samo jednoj rečenici.
Al on je znao kako.

vracarac92 vracarac92 13:19 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

a jel ima još neka mudra, istorijska misao od Dobrice, Velje...., Tirnanića ili pak Bingulca?

Mogu da proverim ako ti je stalo. A siguran sam da postoje i neke mudre misli Mirka Marjanovića & Franje Tuđmana...oooops, izvini, zeznuh se. Pa oni nisu bili predsednici Zvezde? Mora da sam nešto gadno pobrkao. Čiji li su bili da mi je samo znati.

I ajmo crno-beli
umro je Tuđman Franja
ćutaćemo jedan minut
za predsednika Partzana

Tito-partija
Crno-bela armija...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:20 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

Vracarac, to sto smo zvezdasi ne znaci da treba da trolujes blog raznoraznim akademicima.
Razumem da ga volis, ali cu ga ovog puta istolerisati samo zato sto je tema fudbalska. Nemoj da se ljutis, ali ima nekih ljudi koje ne bih voleo da se nadju, cak ni imenom, na mom blogu. Moj blog, moje pravo da odlucujem. Ok? I ako mozes da promenis naslov komentara -- recimo u Oljin tata ili tako nesto....:)
vracarac92 vracarac92 13:22 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

Vracarac, to sto smo zvezdasi ne znaci da treba da trolujes blog raznoraznim akademicima.

Oprosti, krenu ruka sama...
A i pisano je u vreme kada je Siniša harao u crveno belom dresu.
medjutim92 medjutim92 13:25 04.11.2008

Re: Znate-vec-ko

Strmoglavi badža
Ne mogu da se otmem utisku kako je čika Duško Radović mnogo više rekao u samo jednoj rečenici.
Al on je znao kako.


I Matija je mnogo rekao u jednoj recenici.. Punchline mu je ubitacan:

Ja navijam za “Zvezdu”, ali sam objektivan!


:))))))
antioksidant antioksidant 13:28 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

vracarac92
...O SKRAĆENOM PENZIJSKOM STAŽU ZA NAVIJAČE PARTIZANAKao i svaki normalan čovek, navijam za “Crvenu zvezdu”. U.Ja navijam za “Zvezdu”, ali sam objektivan!(Matija Beckovic, Knjizevnik, 1991.)


vracarac, upravo si se pozvao na svedoka bez ikakvog kredibiliteta.


medjutim92

, deklarisani navijac crvenog pentagrama..


koliko je meni poznato taj crveni pentagram je i u vasem grbu. kako vidim zvezda vam je u srcu
Strmoglavi badža

Imate u Zvezni mnogo dobrih ljudi i igrača a zašto se palite na neke druge - sami zaključite.Srdačan pozdrav, Strmoglavi

u mom svemiru zvezda br 1 je pizon. ali on danas nije tema

vracarac92 vracarac92 13:31 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

u mom svemiru zvezda br 1 je pizon. ali on danas nije tema
Meni je Duuule Savić. A i Piksija sam voleo...
Colin_bgd Colin_bgd 13:31 04.11.2008

Re: Matija Bećković...

Bilo bi me sramota, da sam pristalica Zvezde, hvaliti se sa ovim tekstom. Nemam vremena, na zalost, da seciram Matiju ovoga puta (iako je ovo stara, odavno poznata stvar), na isti nacin kao sto sam analizirao njegov knjizevni opus (ne na blogu, nego u jednoj drugoj inkarnaciji) sa ne bas povoljnim rezultatom po njega. Ali, boze moj, svi imamo pravo na sopstveni greh, bilo u knjizevnosti, bilo u fudbalskim vodama.

Medjutim, moram samo da citiram dve stvari:
Meni je ta pojava neobjašnjiva.
Naravno da ti je neobjasnjiva, u tome je i cela poenta tvog "problema".

Nehumano je prepustiti toliki broj ljudi da strada zbog svoje nerazumne ljubavi.
Ovo je podsvesni lapsus-paradoks, kako je uopste moguce da ima "toliki broj ljudi" i to jos u piscevoj okolini, koji su tako skrenuli... Uzrok: genetski, ideoloski, medijski, ili nesto cetvrto?

Na kraju krajeva, u sustini tacno nas je opisao. Niti smo najbolji, niti smo najbrojniji, niti smo najveci, niti smo najzastupljeniji, i "bolest" je tesko objasniti, ali je jos manje obajsnjivo zasto se uprkos svemu tome jos uvek, cak i iz vrhovnih eselona elitnog establismenta crveno-belog kluba i posle neslucenih uspeha i trofeja, bave nama i nasim mizernim klubom. Eh, da je samo srpske sabornosti, i da znamo tacnu kvadraturu kruga...




vracarac92 vracarac92 13:32 04.11.2008

Re: Matija Bećković...


Bilo bi me sramota, da sam pristalica Zvezde, hvaliti se sa ovim tekstom.

Ma pusti, dokon svet.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana