Muškarac na oporavku

nsarski RSS / 31.10.2008. u 20:41

obrero-metrosexual.jpg

Eksperiment u blogovanju

(Podiže ruku)
Ja? Oh...

(Sedne na pod, prekrsti noge)

Zdravo, ja sam Erik i ja sam muškarac koji se oporavlja.

I samo sam sa vama želeo da podelim da se slažem sa ovim što je Tim upravo rekao o osećanju stida zbog svog penisa. Ja mislim da su mnoga pitanja o mojoj muškosti vezana za osećanja stida. U stvari, zanimljivo je da sam tokom Timove priče razmišljao o svim onim trenucima kada tokom jutarnjeg tuširanja pogledam dole u svoj penis, i kako me on podseti kakva sam loša osoba nekad bio.
Ali, drago mi je da je Tim ovo pokrenuo jer to je problem koji sam i ja hteo da dotaknem.

(Smeje se za sebe)

Ne moj penis, naravno. Iako mi je i to bio problem nekad. Kad sam bio jako mali, moja, uh, mama bi me izudarala gajtanom od telefona kad bih se, uh, dodirnuo dole, i tek sam, uh, nedavno prestao da dobijam erekciju svaki put kad zazvoni telefon.
Ali, hteo bih da kažem malo o tome gde se danas nalazim. Danas sam sasvim dobro. Upravo sam zavrsio tečaj: ‘'Ti, Tvoj stid, Tvoj orgazam''. Da, bilo je veoma dobro, i svima ga preporučujem. Jer, znate, nekada me je brinuo samo moj orgazam, a danas me brine svačiji orgazam.
Ali, ponekad se osećam tako sputano.
Kao sada kad sam dolazio ovde večeras. Jedna prelepa devojka prolazi pored mene ulicom, i na sebi ima tesan džemper, znate. Poveće grudi. Poskakuju. I ne mogu da odolim već moram da joj ‘'overim'' grudi.

(Oponaša pokret)
Kao neki Pavlovljev pas! I posle, kad me prodje, moram da joj ‘'overim'' zadnjicu! Kao da nikada ranije nisam video zadnjicu!


To je veoma depresivno, jer se osećam kao ljudsko biće zarobljeno u telu muškarca!


U svakom slučaju, pre oko dve nedelje, jedan drugar je dobio karte za Karnegi Hol da ide da sluša koncert neke žene koju poznaje. I pozove on i mene da podjem. Ova žena je pijanistkinja ...pijanistkinja. Ja o klasičnoj muzici ništa ne znam, ali ipak podjem i bilo je sjajno. Ona svira sve ono - Šopena, Baha - i totalno me oduva.
Posle je bio organizovan prijem za nju u nekom stanu, i ja podjem sa mojim drugarom. I muvam se ja tako po tom prijemu, kad eto njega dovodi je da je upozna samnom. I ja se rukujem sa njom, a ona ima divne braon oči i lep osmeh i tu večernju haljinu i divno miriše i upravo je izvela taj fenomenalni koncert i ja joj držim ruku i sve o čemu mogu da mislim je: ‘'Oh, kako bih voleo da vodim ljubav sa ovom ženom.'' TOLIKO NEUMESNO! Mislim, odakle mi u svest dolazi to sranje?
Toliko me je bilo sramota. Stideo sam se svog stida. Istrčao sam iz sobe i zaključao se u kupatilo. Ljudi lupaju na vrata. Ja plačem...pokušavam da plačem. Srećom, imao sam džepno izdanje John Bradsaw-a pri sebi*.
U svakom slučaju, podelio sam ovaj dogadjaj sa mojim terapeutom i ona mi je predložila da napišem pismo jednoj od onih žena o kojima fantaziram kada, uh, masturbiram. Ne da ga pošaljem, samo da ga napišem. I napisao sam ga i ona je rekla da je dobro i da treba da ga pročitam na sastanku grupe.
Evo tog pisma:
(Izvlači pismo iz džepa i čita ga)
Draga Mišel,
Pre svega, ja ne znam da li se zoveš Mišel ili ne, ali tako te ja zovem. Možda ćemo se jednog dana sresti i onda ću da saznam tvoje pravo ime.
Možda ću da te vidim kako ideš ulicom, ili u metrou, ili ću možda da sednem na sedište u bioskopu I ti ćeš sedeti pored mene. Nadam se da će se ovo dogoditi jer ću tada imati priliku da ti se izvinim za sve zlo koje sam ti naneo.
Verovatno misliš: kako si mogao da mi naneseš zlo kada te ni ne poznajem. I ja znam da je to tačno. Verovatno na stotine hiljada ljudi mašta o tebi svake nedelje. U tom smislu, znam da ja nisam poseban.
Ali, ipak moram da ti se izvinim.
Svake nedelje kopam po novinskom dodatku da te nadjem. Gde je ona? Gde je Mišel? Trazim po reklamama za donji veš, reklamama za klubove zdravog šivota, Club Med reklamama. Počinjem da paničim, i onda, najzad, svake nedelje te pronadjem. To! U malom bikiniju, i odgovarajućem gornjem delu, odmaraš se u toploj kadi punoj mehurova, skoro da ti se vidi bradavica!
I tada si moja, cela moja.
Mrzim da pišem o tome šta radim, ali ti mi pripadaš, imam te na sve načine koje mogu da zamislim...potpuno te uzimam. Izvrćem te naopako. Ti si moj dobrovoljni rob ljubavi, i ja sam tvoj gospodar ljubavi.
Uživam u tvojoj zadnjici. Obožavam tvoje grudi. Tvoja...uh...vagina mi je božanstvo! Ja sam u raju.
Nekada to dugo traje, nekada samo par sekundi, ali ti si moja, i, moram da kažem, divna si.
I onda, kao i uvek, ja te ponizim. U trenutku čiste sreće, ne mogu više da se uzdržim i moja životna snaga se ispoliva po tebi koju volim, na tvoj lik, na tvoju sliku. Opet se izgubiš, pokrivena proizvodom moje lepljive ljubavi.
Žao mi je, zaista mi je žao. Ali, volim te bez obzira. Ja sam samo muškarac sa penisom. I zbog toga se izvinjavam.

(Ustaje i odlaže pismo)

I to je sve, hvala vam što ste ovo samnom podelili. Ne želim da drugi samnom više dele večeras, hvala.

 

 

 

EB

 

*John Bradshaw

John Elliot Bradshaw (born June 29, 1933 in Houston, Texas) is an American educator, counselor, motivational speaker and author best known for his PBS television programs on topics such as addiction, recovery, codependency and spirituality. Bradshaw is active in the self-help movement, and is credited with popularizing such ideas as the "wounded inner child" and the dysfunctional family. His books are mainly works of popular psychology

 



Komentari (171)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

jasnaz jasnaz 20:59 31.10.2008

,uh,

Jer, znate, nekada me je brinuo samo moj orgazam, a danas me brine svačiji orgazam.
nsarski nsarski 21:01 31.10.2008

Re: ,uh,

jasnaz
Jer, znate, nekada me je brinuo samo moj orgazam, a danas me brine svačiji orgazam.

Eto, vidis kako covek rasiri vidike kad ide na ovakve seanse:)))
jasnaz jasnaz 21:05 31.10.2008

Re: ,uh,

nsarski nsarski 21:29 31.10.2008

Re: ,uh,

jasnaz

Neka cveta hiljadu cvetova, to ja kazem a i Bogosijan (Ce Tunga ne pominjem).
Ovde na blogu se ljudi zalazu za ova prava, i ona prava. I to je lepo.
Ali, imamo valjda neka prava i mi - ljudska bica zarobljena u tijelu muskarca? :)))
ivana23 ivana23 21:33 31.10.2008

Re: ,uh,

ljudska bica zarobljena u tijelu muskarca


Milan Novković Milan Novković 21:39 31.10.2008

Re: ,uh,

ljudska bica zarobljena u tijelu muskarca?

Ja se fino osećam iako mislim da bi bilo dobro oprobati i drugu stranu, od onog da budemo majke pa do posmatranja blentavih udvaračkih "strategija" :)
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:41 31.10.2008

Re: ,uh,

nsarski
Ali, imamo valjda neka prava i mi - ljudska bica ZAROBLJENA u tijelu muskarca? :)))

Велика је то мука, nsarski... Али, што би рекао Учитељ: “Recovery begins with embracing our pain and taking the risk to share it with others. We do this by joining a group and talking about our pain.” (Ј. Е. B. )

Захвалан сам свима који нам, својом исповешћу, показују пут избављења...
jasnaz jasnaz 22:04 31.10.2008

Re: ,uh: Prava

ljudskih bića zarobljenih u tiJelu muškarca:



Živela!
nsarski nsarski 22:47 31.10.2008

Re: ,uh,

Ja se fino osećam iako mislim da bi bilo dobro oprobati i drugu stranu, od onog da budemo majke pa do posmatranja blentavih udvaračkih "strategija" :)

jasnaz jasnaz 23:34 31.10.2008

Re: ,uh: лајфстајл



............ jbg inesi.... ne dajte se!
Milan Novković Milan Novković 10:07 01.11.2008

Re: ,uh,

Metrosexual :)

Ja mislim da je radoznalost kategorja široka skoro kao i seksualnost.

Recimo da sutra pomrda deo tehnologije iz Matrix vremena (neural interfaces, odgovarajući object-data models, cartridges, subroutine downloads i slično - MicroSD kartice su danas veličine nokta na malom prstu, 16 Gb) i da ja sad imam što pilute, što kartice a što push buttons na ekranu ja bih kolko jutros probao razne Brus Lijeve, Star Trek Enterprises, Tarzane (mođda pre, iako oprezno, Ćite, slonove i ostale) itd.

Pa bi, zasigurno, došlo na red i mrdanje bebe u stomaku.

Pa seksualnosti, razne, samo nešto kasnije :)

Znam da radoznalost nije tema, ali je zarobljena u istom telu pa je neka saradnja neminovna, a i forsira focus na kakvo-takvo raslojavanje tipa "Iskreno Vaš" vs "Najiskrenije Vaš" :)
MightyNora MightyNora 21:02 31.10.2008

Eksperiment u odgovoru

... e neka si nam reko. Od sada cu za svakom na ulici da se okrecem bez stida :)

Pozz
nsarski nsarski 21:07 31.10.2008

Re: Eksperiment u odgovoru

... e neka si nam reko.

EB se obraca svakom ko ima problema da "stupi u kontakt" sa sopstvenom polnoscu. Sem toga, on savetuje uzdrzavanje, a ne okretanje za drugaricama. Pa, nismo valjda Pavlovljevi psi?!
MilutinM MilutinM 23:05 31.10.2008

Re: Eksperiment u odgovoru

Od sada cu za svakom na ulici da se okrecem bez stida :)

Ja bih se pazio da baš svakom okrenem ledja ((
Srecko Sekeljic Srecko Sekeljic 16:31 02.11.2008

Re: Eksperiment u odgovoru

Pa, nismo valjda Pavlovljevi psi?!

Nismo Pavlovljevi, ali ima u nama dosta animalnog... Da li treba da osećamo krivicu zbog postojanja nagona? Ni razum ni nagoni ne mogu biti jednoznačno okarakterisani kao dobri ili loši. Mislim da je za sve kriva ona mama koja gajtanom od telefona tuče protagonistu dok on pokušava da istražuje svoje adolescentsko telo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:04 31.10.2008

Loody Allen

Don't knock masturbation, it's sex with someone I love.
Annie Hall



nsarski nsarski 21:08 31.10.2008

Re: Loody Allen

Predrag Brajovic
Don't knock masturbation, it's sex with someone I love.
Annie Hall




Da. I to. Samo je vazno da covek zna sta radi...
Unfuckable Unfuckable 21:38 31.10.2008

zdravo

ja sam Unfuckable
i ja sam muškarac koji nikako da se oporavi
nsarski nsarski 21:48 31.10.2008

Re: zdravo

i ja sam muškarac koji nikako da se oporavi

Di si bre bro! Isti problem. Moramo da sheramo.
bindu bindu 22:06 31.10.2008

Re: zdravo

nsarski
i ja sam muškarac koji nikako da se oporavi

Di si bre bro! Isti problem. Moramo da sheramo.



znam jednog koji se oporavio na ovoj adresi...





nsarski nsarski 22:13 31.10.2008

Re: zdravo

znam jednog koji se oporavio na ovoj adresi..

Oporavio? Sada je zaljubljen u karfiol?
bindu bindu 22:17 31.10.2008

Re: zdravo

nsarski
znam jednog koji se oporavio na ovoj adresi..

Oporavio? Sada je zaljubljen u karfiol?


sad se ozenio i ima decu


nsarski nsarski 22:33 31.10.2008

Re: zdravo

sad se ozenio i ima decu

I u kom smislu je to "oporavak"? Ja ne kazem da treba da juri za svakom suknjom, ali sta to znaci - vise mu nisu zanimljive zene?. Gluposti.
Jaril Jaril 22:39 31.10.2008

Re: zdravo

I u kom smislu je to "oporavak"? Ja ne kazem da treba da juri za svakom suknjom, ali sta to znaci - vise mu nisu zanimljive zene?. Gluposti.
То ме подсети на оно кад 'опораве' типове од гледања типова, па ови по 'опоравку' изврше самоубиство!
bindu bindu 22:43 31.10.2008

Re: zdravo

nsarski
sad se ozenio i ima decu

I u kom smislu je to "oporavak"? Ja ne kazem da treba da juri za svakom suknjom, ali sta to znaci - vise mu nisu zanimljive zene?. Gluposti.


pa zanimljiva mu je njegova zena..




Unfuckable Unfuckable 22:48 31.10.2008

Re: zdravo

a ovo ni ne primećuje, naravno

nsarski nsarski 22:50 31.10.2008

Re: zdravo

pa zanimljiva mu je njegova zena.

Nemam nista protiv. Ali, to ne znaci da ne primecuje nista drugo oko sebe. Ako malo pazljivije procitas, ovaj se "leci" od gresnih misli, ne od gresnih dela.
MilutinM MilutinM 23:12 31.10.2008

Re: zdravo

i ja sam muškarac koji nikako da se oporavi

Ovakva budućnost ti neće mnogo pomoći

Kompjuter umesto seksa, ljubavi, šopinga…
bindu bindu 23:27 31.10.2008

Re: zdravo

Unfuckable
a ovo ni ne primećuje, naravno



ne..zena mu opasna vestica

Unfuckable Unfuckable 23:30 31.10.2008

Re: zdravo

ček ?
tko bi oženio Opasnu Vešticu ?
myredneckself myredneckself 23:40 31.10.2008

Re: zdravo

Nemam nista protiv. Ali, to ne znaci da ne primecuje nista drugo oko sebe.


bindu bindu 23:42 31.10.2008

Re: zdravo

Unfuckable
ček ?
tko bi oženio Opasnu Vešticu ?



eto vidis ti to neznas i zato pises ovake stvari "i ja sam muškarac koji nikako da se oporavi"
tj. priznajes da si bolestan.a bolestan si zato sto zivis u mraku...tj neznaju.



Unfuckable Unfuckable 00:21 01.11.2008

Re: zdravo

obožavam neznanje
neznanje je motj
omega68 omega68 01:02 01.11.2008

Re: zdravo

Ja ne kazem da treba da juri za svakom suknjom, ali sta to znaci - vise mu nisu zanimljive zene?. Gluposti.

Jako dobra tema, samo kod ovakvih eksperimenata čovek shvati koliko smo mi konzervativni tamo gde stvarno nema potrebe.Ja takođe probao i umalo se nisam šlogirao zbog komentara od ovakve strukture blogera koji su ipak, bar tako sam mislio, na malo višem intelektualnom nivou od proseka u Srbiji danas.Prešo sam se !!!!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:18 01.11.2008

Re: zdravo

omega68
Ja ne kazem da treba da juri za svakom suknjom, ali sta to znaci - vise mu nisu zanimljive zene?. Gluposti.

Jako dobra tema, samo kod ovakvih eksperimenata čovek shvati koliko smo mi konzervativni tamo gde stvarno nema potrebe.Ja takođe probao i umalo se nisam šlogirao ZBOG KOMENTARA od OVAKVE STRUKTURE blogera koji su ipak, bar tako sam mislio, na malo višem intelektualnom nivou od proseka u Srbiji danas.Prešo sam se !!!!

На шта мислиш, Омега68?
На кога, такође?
nsarski nsarski 01:24 01.11.2008

Re: zdravo

višem intelektualnom nivou od proseka u Srbiji danas

Ja mislim da je ovo vecno - nema veze sa prosekom ili vekom. Evo ga Andric kako pise o Avdagi sto "gadja u nisan" u pripoveci "Corkan i Svabica".
Kad ne pogodi on opsuje nesto u brkove i nestrpljivo pruza ruku za punom puskom. Kad pogodi on se malo izmakne pa posmatra golu zenu od bijela lima i labuda na njoj i govori sam sebi, poluglasno:
- Ih, kaka je bijela, pasja noga!
A oci mu sjaju kao u covjeka koji je meraklija i na dobru pusku i na lijepo zensko.


Gazda Mitketa, Zal za mladost i Kostanu da ne pominjem.
Mozda sve to nije politicki korektno, ali tako smo na pravljeni i jedni i drugi. Ne treba se od toga leciti, po mom misljenju.
ivana23 ivana23 01:31 01.11.2008

***

omega68 omega68 01:49 01.11.2008

Re: zdravo

На шта мислиш, Омега68?
На кога, такође?

Imao sam ja neke tekstove sa idejom da se ljudi mako razmrdaju i da vidim, koliko su slobodni da se bar sakriveni iza nicka otvore i komentarišu svoja iskustva.Zaprepastila me je nespremnost da se "neozbiljne" teme ozbiljno razmotre.Što se tiče "strukture", mislio sam na to da su ovde verovatno obrazovaniji članovi naše zajednice, pa me je to dodatno porazilo.Ništa strašno po zajednicu, samo malo po mene.
nsarski nsarski 01:51 01.11.2008

Re: zdravo

Zaprepastila me je nespremnost da se "neozbiljne" teme ozbiljno razmotre

Znas, ima ljudi koji jednostavno ne vole, ili ne zele, da pricaju o svojim privatnim stvarima. I ja to potpuno uvazavam i cenim.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 01:56 01.11.2008

Re: zdravo

omega68
На шта мислиш, Омега68?
На кога, такође?

Imao sam ja neke tekstove sa idejom da se ljudi mako razmrdaju i da vidim, koliko su slobodni da se bar sakriveni iza nicka otvore i komentarišu svoja iskustva.Zaprepastila me je nespremnost da se "neozbiljne" teme ozbiljno razmotre.Što se tiče "strukture", mislio sam na to da su ovde verovatno obrazovaniji članovi naše zajednice, pa me je to dodatno porazilo.Ništa strašno po zajednicu, samo malo po mene.

Не разумем. Искрено. И сасвим добронамерно.
Те неозбиљне теме овде су се мало и разматрале. Па чак се некакав, мали, консензус створио.
Незадовољан си: а) недовољно "дубоким" разматрањем тема б) оствареним консензусом ц) психолошко-карактерним профилом учесника расправе д) или мислиш да расправе није ни било?
omega68 omega68 02:11 01.11.2008

Re: zdravo

Незадовољан си: а) недовољно "дубоким" разматрањем тема б) оствареним консензусом ц) психолошко-карактерним профилом учесника расправе д) или мислиш да расправе није ни било?

@
d)
Unfuckable Unfuckable 02:13 01.11.2008

Re: zdravo

ček, ček
pa zar ja lepo i otvoreno nisam rekao :

zdravo
ja sam Unfuckable
i ja sam muškarac koji nikako da se oporavi


šta ćeš otvorenije ?

Unfuckable The Okojebno Neoporavljiv
(copyright by Mungos The Nije )
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:37 01.11.2008

Re: zdravo

omega68
Незадовољан си: а) недовољно "дубоким" разматрањем тема б) оствареним консензусом ц) психолошко-карактерним профилом учесника расправе д) или мислиш да расправе није ни било?

@
d)

Сасвим прихватљив одговор.

Разлози за такав приступ, по мени:

Ко год је промућурније прочитао причу Е. Богосјана, чини ми се пети његов "урадак" који nsarski представља, био је у свом приласку теми усмерен пишчевим "тумачењем". А Богосјан, иако није изричит, ипак јасно усмерава шта је ту болесно а шта се лажно издаје за "приступ здравог разума", белосветско трућање психолошких гуруа о томе како постићи мир, срећу и испуњеност. Та инстант психологија, к'о инстант супа, јако је worldwide популарна, а nsarski је чак покварио ефекат приче и неизвесност како да јој приђемо, накнадно додавши фусноту о смраду који се зове - John Elliot Bradshaw - којег ја, негде горе, поносно цитирам.

Следећи могућни разлог је што су, овде, махом једномисленици, па некакве љуте расправе и не може бити. (Ваљан одговор је и да учесници у расправи нису довољно интелигентни, али допусти да у то сумњам;-) Сви простори људске социјализације после неког времена почну да се профилишу (благородно било доба основне школе када се свако са сваким дружи, али то кратко траје...), а први филтер на овом блогу јесте већ књижевна тема и профил аутора, потом nsarskijevo "експериментисање", по пети пут, на истоветан или сличан начин, па су стога сви учесници били на подвале спремни и разумели ствар од почетка.

Некакав заједнички став је ипак извучен, и своди се на то да се од наше људске природе, која укључује и полност, не може и НЕ ТРЕБА бежати. А Богосјан управо о томе прича, као и његов преводилац.

Што се мене лично тиче, ја сам се, "експериментално", до два ујутро уздржавао да стављам смајлије, то интернетско, рекао би неки мргуд, "кревељење", које додатно појашњава став и приступ коментатора, а без којег се неки моје коментари могу читати као... рецимо... идиотски;-)))

Стога, за крај, остављам прегршт смајлија -)-)-)-)-));-))) па нек их распореди ко како хоће.

И, најпосле, стекао сам утисак да Богосјан још увек не прича нашу причу, али да ће убрзо доћи то време када ће он, тад већ малчице престарео, бити наш савременик;-))))

ivana23 ivana23 02:46 01.11.2008

Ne bezati...

nsarski nsarski 02:46 01.11.2008

Re: zdravo

И, најпосле, стекао сам утисак да Богосјан још увек не прича нашу причу

Da, ne prica istovetnu pricu, ali neke teme na ovom blogu me neodoljivo podsecaju na ovu gore napisanu. Bilo je ovde rasprava i rasprava o najobicnijim stvarima koje su, odjednom, postale politicki, ili drugacije, nekorektne.
Dovoljno je ubaciti "code word" i strasti pocnu da lete kao barazni baloni. Pametni ljudi izgube pamet, i to je najbolji znak da je zivac pogodjen. Drugi, obligatorno kao po naredbi, iskazu adekvatno zgrazanje ili divljenje, vec kako tema i tok diskusije zahtevaju. Nase malo jezgro (kako bi rekao Prust) ponovo potvrdjuje svoju koheziju. Zivot je siguran, udoban i lep.
Ali, ovo su vec smrtonosnije teme:)

Re: Ne bezati...

ja mislim da ivana daje sustinski doprinos ovoj debati:)))
nsarski nsarski 08:50 01.11.2008

Re: Ne bezati...

Ana WithAFamilyNameTooHardToPron
ja mislim da ivana daje sustinski doprinos ovoj debati:)))

Definitivno! Ono sto je Koraks u novinarstvu, to je Ivana na blogu:)
Milan Novković Milan Novković 09:44 01.11.2008

Re: Ne bezati...

Kako ne bežati, ova je potpuno podivljala, to je samo za sportiste :)
bindu bindu 10:53 01.11.2008

Re: zdravo

Unfuckable
obožavam neznanje
neznanje je motj


ako je za utehu,to za neznanje, nisi jedini.
cujem da te predlazu za ministra...pa zelim ti puno uspeha na tom putu.


bindu bindu 10:57 01.11.2008

Re: zdravo

nsarski
Zaprepastila me je nespremnost da se "neozbiljne" teme ozbiljno razmotre

Znas, ima ljudi koji jednostavno ne vole, ili ne zele, da pricaju o svojim privatnim stvarima. I ja to potpuno uvazavam i cenim.


kad prestane mit pocinje ono privatno... ono... kad se pogledas u ogledalo i kazes o boze.
taj momentum je veoma privatan i iskren, koji se nikada nece ponoviti..posle mozes to da prepricavas i stvaras mit o sebi.



bindu bindu 11:04 01.11.2008

Re: zdravo

nsarski
pa zanimljiva mu je njegova zena.

Nemam nista protiv. Ali, to ne znaci da ne primecuje nista drugo oko sebe. Ako malo pazljivije procitas, ovaj se "leci" od gresnih misli, ne od gresnih dela.


da -a ovaj je legaly blind i ko zna sta jos mu je u glavi:)))


Unfuckable Unfuckable 11:13 01.11.2008

Re: zdravo

ma da cujem da te predlazu za ministra...pa zelim ti puno uspeha na tom putu


eh ?
pa...hvala, hvala !
drago mi je da su vrednosti koje zastupam , najzad prepoznate i da ću dobiti priliku da tim svojim angažmanom doprinesem boljitku šire društvene zajednice.
Ne želim da glumim lažnu skromnost, ja sam to i očekiv'a.....i želim da se zahvalim svima a prvenstveno sebi itd,itd
......Ministar - čega, btw ?
Diplomatije ili Vera ?
Milan Novković Milan Novković 12:10 01.11.2008

Re: zdravo

Сви простори људске социјализације после неког времена почну да се профилишу

Čitam dole kako Bindu pominje privatnost, pa vaši smajliji i sećam se jednog naslova u časopisu Wired: "Get naked and conquer the world".

Stari tekst nije bitan, a poklici ko poklici, u najbolju ruku asocijacije promenljive jačine, nekom jače nekom slabije, ni uz pomoć truda često iz sećanja ne umemo da isčeprkamo ono što mislimo da želimo, a kamo li uz pomoć poklika.

Ipak, mene ovom prilikom Wired naslov podseća kako je tačno da smajli, čak ni u proizvoljnom multiplicitetu, nije skoro nikakva zamena za ljudsko lice, od uglova usana do očiju, brzina razmene znakova na blogu ne može da se meri sa onom u kafani, ali svaki "prostor ljudske socijalizacije" donosi i novu ravnotežu. Balvan koji je do juče bio pod vodom, pod pritiskom drugih balvana, odjednom, uz pomoć alternativno uvijenog prostora ume da ispliva na površinu.

Vi možda razmišljate o novom filteru na stare profile, ali ja često imam utisak da se, u svakom od nas, radi i o novim profilima kojih pre nismo bili u potpunosti, ili uopšte, svesni.

Pretpostavljam da više nema onih kojima nije jasno da su dve potpuno različite stvari ogoljeno junaštvo u osvetljenoj spavaćoj sobi, u kojoj nije uvek tako lako ugasiti svetlo, ili pobeći iz nje, i ogoljeno junaštvo na Internetu, gde se beži i navlači mrak bez nekog posebnog treninga.

Tako, ja mislim da su neki delovi svakog od nas na Internetu ili ponovo uključeni, ili ponovo isključeni a u kombinaciji u kojoj se možda nisu našli do sada. Tako bismo mi bili pomalo, ili poprilično, i potpuno nove osobe, i nama samima. Iskrenije, ja se nadam, iako uvek proviri i neki novi lažljivac.

I ja sam optimista, iskreniji danas u jednom od vaših prostora ljudske socijalizacije bi morala da bude bolja podloga za iskrenost sutra, u nekom novom, ili starom prostoru.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:01 01.11.2008

Соба угашеног светла или позорница?

Интернет је некоме огромна дворана угушених светала, мрклог мрака, где се може викати и радити шта год ти воља. Далеко малобројнији су они који му приступају као да иду на пријем, код патријарха или престолонаследника рецимо, па пажљиво мере сваку реч и покрет. Такви, махом, нису заклоњени nickom.

Али, која год од ове две крајности била у питању, помоћи нема: нема тих ципела у којима се може побећи од себе. Интернет ту вара, и даје такав привид, док ја, пак, мислим да је ствар само помало замаскирана, али се суштина кад тад изнова укаже.

Има ли нових профила које ти спомињеш? Неки верују да, неки не. Ја, када сам оптимиста, пре спадам у оне прве; а онда ме моје песимистичко ја опет отера на другу страну.

Најважније: увек смо заклоњени некаквим навученим, увек спремним маскама, па чак и када их нисмо свесни. И ја који пишем, као, овај отворено-искрени коментар, и они који га ћутећи и без видљивих рекција читају. Али, то је књижевно-филозофска тема, на којој ћемо се једном приликом на Интернету можда и срести.
Milan Novković Milan Novković 14:53 01.11.2008

Re: Соба угашеног светла или позорница?

Најважније: увек смо заклоњени некаквим навученим, увек спремним маскама, па чак и када их нисмо свесни. И ја који пишем, као, овај отворено-искрени коментар, и они који га ћутећи и без видљивих рекција читају. Али, то је књижевно-филозофска тема, на којој ћемо се једном приликом на Интернету можда и срести.


Sigurno, ja samo volim da mislim kako naš intelekt nije super-provodan, pa tako nije moguće svakoj vibraciji da dopre do svakog udaljenog ćoška. Deo skoro svih intelektualno-emotivnih vibracija, recimo "mehanike", se disipira u nekom drugom obliku "energije", koja nema uticaja na naše identitete, pre nego što stignu do većine tih udaljenih ćoškova. Udaljeni ćoškovi nastavljaju da spavaju, mnogim od njih je i najbolje da tako ostane.

Dok nas nešto ne protrese jače nego obično, što je posebna priča, ili dok se ne desi neka near-systemic (fundamentalna?) transformacija.

Ne samo Internet, nego dvosmerna komunikacija na daljinu uopšte, gde dve osobe ne vide jedna drugu, je u evolutivnom smislu relativno mlada pojava. Čak i jezik u svojoj "novoj" mogućnosti artikulacije. Pet stotina godina je suviše kratak period za evoluciju kad je oblikovanje našeg "ja" u pitanju (ako uopšte ima smila, čak i nama laicima, deliti jezik po artikulabilnosti na poslednjih 500 stotina godina i period pre toga).

Na to koliko je ta "ja" transferzalala, dole duboko u temeljima, čvrsto uvezana sa "najobičnijim" gestovima, ukazuješ i sam kroz primer fiksiranja opasnog psa, uz prikrivanje straha, oštrim pogledom gde, i mislim da većina nas deli mišljenje, istra strategija radi isti posao i u mnogim međuljudskim situacijama.

Tako, ja osećam da ne bi bilo teško složiti se oko toga da postoje osobe koje su u međuljudskim odnosima iskreno normalne kad otvore oči, pa tako neko spoljasnje "svetlo" ne dozvoljava nekom untutrašnjem da ikad dopre do tamo nekih demona koji onda spavaju, i iskreno nenormalne kad ih zatvore. Ono što mene posebno interesuje je da li su takve osobe statistički kuriozitet ili smo svi tu negde, u nekoj netrivijalnoj meri.

Ja ljudima od književnosti mogu samo da zavidim zato što ma kako definisali kniževnost kao kvalitet nije mu se lako suviše približiti nama koji skakućemo na sve strane u kratkim periodima između IT kompilacija, npr, pa onda zato što, verovatno, kroz pisce, likove i kompozicije nudi poseban uvid u statičku strukturu i dinamiku ljudskih identiteta.

Ja mislim da na b92 blogu sad mogu svi da pišu i da nije nelojalno (tek sam malopre otkrio, ponovo, blogspot.com) pisati na jednom blogu pa uložiti 30-tak copy-paste secundi i ponoviti isto to na drugom. Ako nije lako pobediti našu lenjost i letargiju ovako, bar ponekad, možemo da ih zaobiđemo (mislim, naravno, na čitaoce :)
bindu bindu 04:09 02.11.2008

Re: zdravo

......Ministar - čega, btw ?
Diplomatije ili Vera ?


sushtinska sushtina

mirelarado mirelarado 22:03 31.10.2008

Ova grupna terapija

usađivanjem osećaja greha,krivice i kajanja najviše mi liči na nekakvu kvaziversku seansu nepotrebnog
i tobožnjeg "pročišćenja"... Možda i grešim, hm.
nsarski nsarski 22:08 31.10.2008

Re: Ova grupna terapija

Možda i grešim

Ne gresis. Barem ne in my book.:)))

Hocu da kazem: kad vidis lep pejsaz, pozelis da se tu nadjes, kad vidis lep ambijent zeleo bi da si tu, kad vidis (s moje tacke gledista) lepu zenu ona te privlaci. Sta je u tome lose? I zasto se od toga treba leciti?
Инстикта ваб, rekao bi Velemajstor.
ivana23 ivana23 22:11 31.10.2008

Re: Ova grupna terapija

yanjing yanjing 22:29 31.10.2008

Re: Ova grupna terapija

Hocu da kazem: kad vidis lep pejsaz, pozelis da se tu nadjes, kad vidis lep ambijent zeleo bi da si tu, kad vidis (s moje tacke gledista) lepu zenu ona te privlaci. Sta je u tome lose? I zasto se od toga treba leciti?


Ima ih i koji preteruju.
Ja se juce skoro zakucala u tipa koji je naglo usporio da bi snimio guzu jedne dobrodrzece gospodje.
U mojim kolima mama i ja se prvo zapanjile i onda zavristale od smeha.
Realno lik bi tako mogao i glavu izgubiti zbog glupog refleksa.

mirelarado mirelarado 22:34 31.10.2008

Re: Ova grupna terapija

Инстикта ваб, rekao bi Velemajstor.


:))) Gos'n Čer je stvarno Velemajstor!
A uvek se nađu neki dušebrižnici da čoveka "leče" od vlastite prirode!
nsarski nsarski 22:35 31.10.2008

Re: Ova grupna terapija

Realno lik bi tako mogao i glavu izgubiti zbog glupog refleksa.

Ne verujem da bi tako mislila da se zablentavio u tebe i sudario se sa banderom. Refleksa? Mislis, kao sto covek ima refleks da kija, ili tako nesto?
ivana23 ivana23 22:39 31.10.2008

Re: Ova grupna terapija

nsarski nsarski 22:44 31.10.2008

Re: Ova grupna terapija

A uvek se nađu neki dušebrižnici da čoveka "leče" od vlastite prirode!

Ma, svima koji se za "lecenje" od ovoga zalazu, postavio bih samo jedno pitanje:
cemu sluzi institucija promenade, ili korzoa? To postoji vekovima, u razlicitim vatijantama, manje vise svugde gde je vreme dovoljno lepo za setnju.
Milan Novković Milan Novković 22:51 31.10.2008

Re: Ova grupna terapija

...da bi snimio guzu jedne dobrodrzece gospodje...

I Bob Carlos Clark, fotograf, smatra da je to jedan od velikh rizika :)









Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:58 31.10.2008

Re: Ova grupna terapija

Milan Novković
...da bi snimio guzu jedne dobrodrzece gospodje...

I Bob Carlos Clark, fotograf, smatra da je to jedan od velikh rizika :)


А чисто, из радозналости, да питам... а где су негативи ових фотографија? То јест, та људска бића заробљена у телу жене, искриве ли, каткад, оне врат?
bindu bindu 23:01 31.10.2008

.

ne...nego ova grupna terapija

e a koja od ove dve strane tebe zanima vise.
aj sad kazi onako...ali iskreeno...

mirelarado mirelarado 23:07 31.10.2008

Re: Ova grupna terapija

То јест, та људска бића заробљена у телу жене, искриве ли, каткад, оне врат?


Nego šta, samo mi vešto šaramo očima, pa su opasnosti od katastrofa (zakucavanje u banderu i sl) malčice manje :)))
ivana23 ivana23 23:07 31.10.2008

Re: Ova grupna terapija

bindu
ne...nego ova grupna terapija


Posle ovog filma, bice da je TK potrebna terapija... Vidi na sta mu lici zena:


"Zvijezda Dawson's Creeka prošetala je svoj novi imidž ulicama New Yorka.
Ispijena i blijeda kao krpa više je nalikovala nekoj masci za Noć vještica nego filmskoj divi.
"
MilutinM MilutinM 23:10 31.10.2008

Grupna terapija

Evo jedne zanimljive grupne terapije

Olimpijske igre u seksu
bindu bindu 23:29 31.10.2008

Re: Ova grupna terapija

ivana23
bindu
ne...nego ova grupna terapija


Posle ovog filma, bice da je TK potrebna terapija... Vidi na sta mu lici zena:


"Zvijezda Dawson's Creeka prošetala je svoj novi imidž ulicama New Yorka.
Ispijena i blijeda kao krpa više je nalikovala nekoj masci za Noć vještica nego filmskoj divi."


kakve to ma veze sa bilo cim ...osim mozda nesto sto samo ti znas.


myredneckself myredneckself 00:01 01.11.2008

Re: Ova grupna terapija

@ Predrag Brajovic
А чисто, из радозналости, да питам... а где су негативи ових фотографија? То јест, та људска бића заробљена у телу жене, искриве ли, каткад, оне врат?

dolybell92 dolybell92 00:41 01.11.2008

Re: Ova grupna terapija

А чисто, из радозналости, да питам... а где су негативи ових фотографија? То јест, та људска бића заробљена у телу жене, искриве ли, каткад, оне врат?



ssvetlana92 ssvetlana92 00:48 01.11.2008

Re: Ova grupna terapija

А чисто, из радозналости, да питам... а где су негативи ових фотографија? То јест, та људска бића заробљена у телу жене, искриве ли, каткад, оне врат?


Oh, DA! :))
Jaril Jaril 01:39 01.11.2008

Re: Ova grupna terapija

Hocu da kazem: kad vidis lep pejsaz, pozelis da se tu nadjes, kad vidis lep ambijent zeleo bi da si tu, kad vidis (s moje tacke gledista) lepu zenu ona te privlaci. Sta je u tome lose?
Кад гледаш пејзаж њему сигурно није непријатно. Кад видиш лепу жену, погледи могу да учине да јој је непријатно. И не треба се лечити. Треба само бити васпитан.
nsarski nsarski 01:47 01.11.2008

Re: Ova grupna terapija

Треба само бити васпитан.

To svakako.
Svakome je neprijatno ako ga neko fiksira pogledom jer to je obicno znak agresije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:07 01.11.2008

Re: Ova grupna terapija

nsarski
Треба само бити васпитан.

To svakako.
Svakome je neprijatno ako ga neko fiksira pogledom jer to je obicno znak agresije.

Када си у невољи, пред псом који се спрема да те нападне, пробај твој метод "фиксације" погледом. Моје искуство: тај примордијални психолошки трик избавиће те невоља. Мада, ипак вежбај на безбедној раздаљини :))))
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:12 01.11.2008

Re: Ova grupna terapija

ssvetlana92
myredneckself
mirelarado
dolybell92

А чисто, из радозналости, да питам... а где су негативи ових фотографија? То јест, та људска бића заробљена у телу жене, искриве ли, каткад, оне врат?


Oh, DA! :))

Моје даме, изузетно хвала на одговору... Отићи ћу, смирен, на спавање, са сазнањем да се ми, људска бића, мушка-женска, уопште не разликујемо ;-))))
nsarski nsarski 02:23 01.11.2008

Re: Ova grupna terapija

Мада, ипак вежбај на безбедној раздаљини :))))

Samo za Panji Predraga Brajovica:

Ceslav Milos

An Honest Description of Myself with a Glass of Whiskey at An Airport, Let Us Say, in Minneapolis



My ears catch less and less of conversations, and my eyes have weakened, though they are still insatiable.

I see their legs in miniskirts, slacks, wavy fabrics.

Peep at each one separately, at their buttocks and thighs, lulled by the imaginings of porn.

Old lecher, it's time for you to the grave, not to the games and amusements of youth.

But I do what I have always done: compose scenes of this earth under orders from the erotic imagination.

It's not that I desire these creatures precisely; I desire everything, and they are like a sign of ecstatic union.

It's not my fault that we are made so, half from disinterested contemplation, half from appetite.

If I should accede one day to Heaven, it must be there as it is here, except that I will be rid of my dull senses and my heavy bones.

Changed into pure seeing, I will absorb, as before, the proportions of human bodies, the color of irises, a Paris street in June at dawn, all of it incomprehensible, incomprehensible the multitude of visible things.


(Translated from the Polish by Robert Hass and Czeslaw Milosz)

jack_bauer jack_bauer 02:30 01.11.2008

Re: Ova grupna terapija

matori perveznjaci, sram vas bilo :))
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:48 01.11.2008

Re: Ova grupna terapija

jack_bauer
matori perveznjaci, sram vas bilo :))


Што јес' јес', Џече, у праву си... Перверзњаци.

А ја, nsarski, тренутно опет читам Заробљени ум. Шта ћеш, залудан човек ;-))

Милошеве стихове знам и напамет (у преводу П. Вујачића), што је за мене чудесно. Пресушују ми ресурси, па све слабије памтим... Рецимо оно: Шта је поезија која не спасава народе ни људе...

Re: Ova grupna terapija

Predrag Brajovic
ssvetlana92myredneckselfmirelaradodolybell92
А чисто, из радозналости, да питам... а где су негативи ових фотографија? То јест, та људска бића заробљена у телу жене, искриве ли, каткад, оне врат?Oh, DA! :))Моје даме, изузетно хвала на одговору... Отићи ћу, смирен, на спавање, са сазнањем да се ми, људска бића, мушка-женска, уопште не разликујемо ;-))))

pa ja ovde vec odavno dajem nesebicne licne primere da su i zene ljudi
1. deo
2. deo
3. deo
dzouzi dzouzi 02:38 04.11.2008

Re: Ova grupna terapija

kakve to ma veze sa bilo cim ...osim mozda nesto sto samo ti znas.


I ja se pitam.
Blade Runner Blade Runner 22:48 31.10.2008

Kad se "izleci"

shvatice da je kraj blizu...
Malanika Malanika 22:55 31.10.2008

Muskarci!!!! Odlicni ste!

Zeneeee, oslobodite seee....
Ako vam se svidjaju muskarci koji vas gledaju - nasmesite se i podgledajte ih u oci, pristanite! Ne svidjaju li vam se - produzite dalje - morate rizikovati da biste dozvolili zivotu da se dogodi. Zato je sex carolija predanosti, zanosa i rizika
omega68 omega68 00:11 01.11.2008

Re: Muskarci!!!! Odlicni ste!

Malanika
Zeneeee, oslobodite seee....
Ako vam se svidjaju muskarci koji vas gledaju - nasmesite se i podgledajte ih u oci, pristanite! Ne svidjaju li vam se - produzite dalje - morate rizikovati da biste dozvolili zivotu da se dogodi. Zato je sex carolija predanosti, zanosa i rizika

E svaka čast!
ssvetlana92 ssvetlana92 00:49 01.11.2008

Re: Muskarci!!!! Odlicni ste!

Zeneeee, oslobodite seee....


Sad nam kažeš!! :)))
nsarski nsarski 08:12 01.11.2008

Re: Muskarci!!!! Odlicni ste!

Zeneeee, oslobodite seee....

That's the spirit!
@malanika & ssvetlana92

That's the spirit! We need some cooperation here. Work with me, people.
r0811n r0811n 23:05 31.10.2008

xxx

A ima i ono - ko je video (probao) jednu, video je sve.
To donekle rešava stvari.
nsarski nsarski 23:07 31.10.2008

Re: xxx

A ima i ono - ko je video (probao) jednu, video je sve.

Da, cuo sam da i takva tuzna stvorenja postoje - i muska i zenska. Pa, stvar izbora:)))
Malanika Malanika 23:12 31.10.2008

Re: xxx

r0811n
A ima i ono - ko je video (probao) jednu, video je sve.To donekle rešava stvari.


netacno
bindu bindu 23:18 31.10.2008

Re: xxx

nsarski
A ima i ono - ko je video (probao) jednu, video je sve.

Da, cuo sam da i takva tuzna stvorenja postoje - i muska i zenska. Pa, stvar izbora:)))



ljudi se rode...eto tek tako da im dupe vidi put...


nsarski nsarski 23:22 31.10.2008

Re: xxx

ljudi se rode...eto tek tako da im dupe vidi put...

Ma, ja ne govorim ovde o napadanju, niti zagovaram nesto tog tipa. Neka radi ko sta voli. Ali, kognitivna disonanca u ovom slucaju gore je da siroti Erik hoce da bude "seksualno korektan", a cela se njegova priroda buni protiv toga. I on se onda "leci". Pravi problem tamo gde ga nema. To je sve.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:26 31.10.2008

Re: xxx

bindu
nsarski
A ima i ono - ko je video (probao) jednu, video je sve.

Da, cuo sam da i takva tuzna stvorenja postoje - i muska i zenska. Pa, stvar izbora:)))

ljudi se rode...eto tek tako da im dupe vidi put...


А шта ћемо са оним: "Diaboli virtus in lumbis est"?
Илити: "Снага нечастивог је у бедрима."
Свети Јероним, IV век нове ере
bindu bindu 23:37 31.10.2008

Re: xxx

Predrag Brajovic
bindu
nsarski
A ima i ono - ko je video (probao) jednu, video je sve.

Da, cuo sam da i takva tuzna stvorenja postoje - i muska i zenska. Pa, stvar izbora:)))

ljudi se rode...eto tek tako da im dupe vidi put...


А шта ћемо са оним: "Diaboli virtus in lumbis est"?
Илити: "Снага нечастивог је у бедрима."
Свети Јероним, IV век нове ере


ma to je druga prica. necastivi je u bedrima koliko i u tvojoj glavi.ovde se radi o ljudima koji ne shvataju sta treba da rade u zivotu.
osim toga sada je 21 vek u kome ljudi kao prvo ne shvataju dal' su musko ili zensko (u konfuziji su oko toga)
a kad kao shvate onda ne znaju sta da rade sa tim shvatanjem.






nsarski nsarski 23:38 31.10.2008

Re: xxx

А шта ћемо са оним: "Diaboli virtus in lumbis est"?
Илити: "Снага нечастивог је у бедрима."

Ja mislim da je veci deo istorije covecanstva, istorija zablentavljivanja:)))
Od Kleopatre, preko srednjeg veka, do danas.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:52 31.10.2008

Re: xxx

nsarski
А шта ћемо са оним: "Diaboli virtus in lumbis est"?
Илити: "Снага нечастивог је у бедрима."

Ja mislim da je veci deo istorije covecanstva, istorija zablentavljivanja:)))
Od Kleopatre, preko srednjeg veka, do danas.


Сувише модерне мисли тераш, nsarski. Покварила те пуста Америка...
r0811n r0811n 00:26 01.11.2008

Re: xxx

osim toga sada je 21 vek u kome ljudi kao prvo ne shvataju dal' su musko ili zensko (u konfuziji su oko toga)
a kad kao shvate onda ne znaju sta da rade sa tim shvatanjem.


Mislim da to nema veze sa 21 vekom.Takvi stavovi su narcisoidni (i pogrešni).
Ima onaj folklorni, srpski prostakluk: Predrasude nemam glupe, volim pičku ko` i dupe.
To je starije od paganskog tragikoja .
Dakle ima nečeg u ,,Diaboli virtus...,, ali hebiga...
myredneckself myredneckself 00:31 01.11.2008

Re: xxx

osim toga sada je 21 vek u kome ljudi kao prvo ne shvataju dal' su musko ili zensko (u konfuziji su oko toga)



ko je Posh ?
(Victoria Beckham claims she’s a gay man trapped in a woman’s body.

She’s told Elle magazine: “I’m so camp! I’m such a gay man trying to get out. I don’t give a **** what anybody thinks!” )
maksa83 maksa83 00:31 01.11.2008

Re: xxx

A ima i ono - ko je video (probao) jednu, video je sve.
To donekle rešava stvari.

A ima i ono - girlfriends are for losers that cannot download porn.

Ako imaš sreće onda budeš mlad kad je bandwidth bio praktično nonexistant.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana