REPUBLIKA TUNIS SRBIJI OBJAVLJUJE RAT

Sestre Bogavac RSS / 23.10.2008. u 01:36

Nasilnički čin u sred Beograda zahteva najoštriju diplomatsku rekciju

U utorak, 21. oktobra, ambasada Republike Tunis u Beogradu, izvela je otvoreni, surovi gest neprijateljstva prema Srbiji i svim njenim građanima. Apelujemo na državne strukture naše zemlje, da preuzmu najoštrije diplomatske mere kako bi se neobični gest ove magrebške republike objasnio, ali i kako bi se građani Srbije (njihovi ljubimci i sobne biljke), zaštitili od daljih zločina i terororističkih stermljenja diplomatskih zvaničnika Tunisa, u Beogradu.

Počelo je u rano jutro. Zastrašujuči techno-sound motorne testere iz dvorišta Tuniske ambasade, u ulici Vase Pelagića 19, na uglu sa Petra Mrkonjića ...

Dvorište ove ambasade, već godinama je mirno.
Nekada su u njega preskala radoznala senjačka deca. Zatim je Tuniska ambasada prema okolnim dvorištima, podigla zidove ojačane bodljikavom žicom. Od tada, više niko ne preskače. Nema dece koja bi, igrajući žmurke, uznemiravala malobrojni tuniski diplomatski kor. Dvorište je uvek pusto. Preko dana: jedno vozilo na parkingu. Noću: mrak na svim prozorima. ... U dvorište tuniske ambasade, ne svraća niko sem mačaka i ptica koje se gnezde u krošnjama velikih stabala...

Jedno od njih, stabala, bilo je veoma neobično.
Ogromno, prelepo drvo. Listalo je tek u kasno proleće, kad sve krošnje u vidokrugu odavno krasi zelena boja. Ali, ovo drvo nije zelenelo. Listalo je crveno.
Tokom leta, crvena boja njegovih listova, postajala je bordo... purpurna... tamno ljubičasta... Tek polovinom septembra, listovi su dobijali maslinasto zelenu nijansu... I nisu opadali, sve do početka zime. Vrlo neobično... S obzirom da se nikad nisam usudila da preskočim bodljikavu žicu i tako povredim suverenitet i teritirijalni integritet prijateljske države Tunis, ne znam o kojoj je vrsti biljke reč.
Ipak, sate i sate, provodila sam gledajući to drvo, sa svog prozora, zadivljena njegovom lepotom i brojem ptica koje ga nastanjuju.
Jednom sam o tom drvetu napisala i pesmu. Zvali smo ga „ptičiji soliter" ...
Zimi, kad lišće s njega opadne, mogao si lepo prebrojati gnezda. Prošle godine, tu ih je bilo dvadeset šest.

Ovo drvo, zasađeno početkom XX ili čak krajem XIX veka, bilo je jedno od najvećih stabala na čitavom Senjaku.
Svojim prekrasnom krošnjom, natrkililo je veliko dvorište Ambasade.
... Čista lepota! Čista znamenitost.
Remek delo i prirodni spomenik prvog reda.
Prelepi, crveni sused. Komšija gorostas. Divni, granati div.

Počelo je u rano jutro i nije prestajalo satima.
Prvo su sekli gornje grane. Lagano odsecali, jednu po jednu. Komadali su krošnju, sistematski, precizno a zatim su oborene grane, pune crvenih listova, iznosili iz dvorišta na kamionu. Petog sata stigli su do rašlji... I njih su poskeli, po prethodno detaljno razrađenom planu, velikim testerama, i odvukli ih, u roku od sat...
Zatim su iz još pet navrata odsecali deo po deo stabla...
Kada je sunce zašlo, u dvorištu je ostao samo veliki panj: kružnica ili kružna grobnica, s prečnikom od četiri metra.
Napokon su odneli pobedu! Završili su veliki posao.
Nije to bilo tek neko drvo, ej, to je bilo pravo čudovište! ...
Teško bar četiri tone. Visoko bar dvadeset metara... Bilo je potrebno uposliti bar deset vrednih ruku.
A drvo- ko drvo. Nije se branilo...
Samo je ulica sve tužnije, mirisala na piljevinu.
Motorne testere su urlale... režale... lajale, u loopu.
Ulica je sve tužnije odzvanjala...
Napokon su ga posekli!


URAAAA!

ŽIVELO ČOVEČANSTVO! ŽIVELA POBEDA! ŽIVELE BODLJIKAVE ŽICE, TESTERE I ARMIRANI BETON!

Zatim su nastavili da seku, radosnije... Seku i seku, s puno poleta... Seku... I odnose... I seku... do duboko u noć.
Posekli su lipe. Breze. Borove. Brestove. Javor. Orahe. Jelke. Tuje. Ukrasno žbunje... Sve do poslednjeg stabla! Do poslednjeg panja! Sve sasekli u korenu.
Zatim su posekli ruže iz vrta. Živu ogradu. Šimšire. Forzicije. Japanske jabuke. Lepe Jove. Kadifice. Hortenzije. Čuvarkuće.
I puževe u kućicama.
Više nije ostalo šta da se poseče.
Onda su sekli vazduh. Motornim testerama su ga razbijali na sitne atome... Više nije ostalo ni vazduha. Samo belo-plavo, sveže okrečeno, ambasadorsko zdanje, na praznom placu od nekoliko ari.
Kao Kartagina u pustinji.
Tako danas izgleda zgrada Tuniske ambasade u Beogradu.

Braćo Tunižani... susedi, nek vam je na čast!
Ovo je zaista bila diplomatska misija.
Širenje magrebške kulture i saharskih pejzaža po Šumadiji.

Čitav kraj još uvek miriše na piljevinu. U Ulici je žalost...
Ptice su se razbežale... Mačke posakrivale. Krtice potražile politički azil u nekoj drugoj državi.
„Pauk, s paukovskim prezirom, svoju kuću je odneo drugima"...

Mi, komšije, susedi... lokalno stanovništvo, građani Srbije, srećemo se na ulici... Gunđamo. Kukamo. Besnimo. Kefćemo. Arlaučemo. Cmizdrimo. Udaramo, u besu, nogama o pod.
Zabrinuto vrtimo glave. Gledamo se u neverici.
Niko nikog da oslovi s „Dobar dan". Dan je jeziv! ...
Niko nikog da pita: „Kako ste" ... Samo: „Je l vidite ovo?"
I u odgovor: „Zločin"... „Masakr"... I komšijski savet: „Vežite mačku za radijator i zatvorite prozore! Pazite da vam ne pobegne, jer ako pređe preko ograde, mogli bi da je upucaju" ...

Zvali smo, naravno, sve komunalne službe. I vi bi ste ih zvali, da se celog dana, na vaše oči sprovodi ekološka katastrofa!
Zvali smo... redom, sve važne telefone.
Sve redakcije svih dnevnih novina, pa čak i Beogradsku hroniku.
Sa svih strana, dobili smo isti odgovor:
„Dvorište Tuniske ambasade zvanično se smatra teritorijom Republike Tunis. To što oni tu rade, to je njihova unutarnja stvar." ...

Ni jedna služba Grada Beograda niti Republike Srbije nije nadležna za teritoriju Republike Tunis, u Beogradu.

Dobro, pitam se onda: ko je nadležan za bezbednost Tuniskih diplomata u trenutku kada napuste teritoriju svoje države, u mojoj ulici? Da li to znači da imam puno pravo da Njegovoj Ekselenciji, kada je sretnem na prelazu, nalupam šamare, ili da mu recimo, testericom odsečem nožni prst?!

Da li to znači da Republika Srbija, bez ikakvog objašnjenja, može da podigne u vazduh zdanje srpske ambasade u Tunisu i to teškom, razornom bombom, bez prethodne objave rata?
Da li u dvorište Ambasade Srbije u Tunisu (nakon što evakuišemo naše diplomate) možemo bezbedno da prospemo napalm, a da niko od zvaničnih službi Republike Tunis, nema prava da reaguje?

Da li to znači da, sledećeg leta, mogu da iznajmim sobu u tuniskom hotelu i da u toj sobi raskomadam bilo koje tunižansko živo biće, i transporujem ga na otpad? ...

Da li se moja soba u tuniškom hotelu, može smatrati mojom teritorijom u Tunisu, sve do onde dok je plaćam, i da li to znači da u mojoj hotelskoj sobi važe samo moji zakoni?

Šta još, u svom dvorištu, sme i može da naredi Njegova Tuniska Ekselencija, pre nego što javne i komunalne ustanove države Srbije, dobiju pravo da odreaguju u skladu sa zakonima koji važe na teriroriji naše zemlje?

Da li postoji neki politički razlog iz kog nam je stalo da s Tunižanima sačuvamo najbolje diplomatske odnose?

Ako takav razlog postoji, predlažem da im u potpunosti izađemo u susret. Recimo, tako što ćemo organizovati veliku svečanost u čast događaja iz 1956., kada se bratski tunižanski narod, izborio za svoju nezavisnost od Francuske. ... U ime obeležavanja pedeset treće godišnjice Tunižanske nezavisnosti, 20. aprila naredne godine, trebalo bi da posečemo onaj platan, ispred Miloševog konaka.
Nadam se da će ovoj svečanosti prisustvovati svi tuniski zvaničnici... I nadam se da će se glavnima ili bar najglavatijima, bar jedna grana Miloševog platana sručiti na glavu.

POOOING!
Odzvanja prazna glava...
Glupi, glupi ljudi...


Braćo Tunižani... nek vam je na čast!
Sukran, barakalaufik. ...
I Bog je rekao: Tsbah el chir.

 


Jelena i Milena Bogavac

Atačmenti



Komentari (77)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 01:53 23.10.2008

uaaaaa

e pa tunižani, sram vas bilo da vas bilo sram!!!


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:02 23.10.2008

Ратно дрво

А да објавимо рат Тунису ;-)

Подсетиле сте мe на Толстоја. Има он такву једну причу, о дрвету...
Или на Чехова, великог претeчу-еколoга.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 02:10 23.10.2008

Re: Ратно дрво

А да објавимо рат Тунису ;-)


Ne! Samo da, bez objave, evakuisemo nase stanovnike i bacimo atomsku bombu na Ambasadu Srbije...

Za svoje postupke ne garantujem.
Prebicu ambasadora, a onda Vas molim da neko napise blogic u moju odbranu.
Kao, devojka je bila potpuno normalna.... ranije. I to.
I da, ovo je javna i direktna pretnja!

Milena Bogavac

p.s.
Kad je takav baja, nek se kaci sa mnom, drvo nek ostavi na miru.
:- /////
nsarski nsarski 02:19 23.10.2008

Re: Ратно дрво

Predrag Brajovic
А да објавимо рат Тунису ;-)

Подсетиле сте мe на Толстоја. Има он такву једну причу, о дрвету...
Или на Чехова, великог претачу-еколoга.

Ima romana posvecenih odrastanju u senci drveta (i filmova, E. Kazan):
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 02:29 23.10.2008

Re: Ратно дрво

nsarski
Predrag Brajovic
А да објавимо рат Тунису ;-)

Подсетиле сте мe на Толстоја. Има он такву једну причу, о дрвету...
Или на Чехова, великог претачу-еколoга.

Ima romana posvecenih odrastanju u senci drveta (i filmova, E. Kazan):


Истинита прича:
Када се родио мој отац, његов је отац, по неком обичају, посадио дрво. Орах. Био мали, па порастао. Огроман. (И орах, и отац) Пре петнаестак година намерио мој отац да га посече. Свађао се с њим до подне, направили паузу за ручак, па наставили до увече. Кажем му: "Јесте остарио, али и ти си... Шта би да тебе неко хоће тако да посече?" "Јес', ал' велику сенку прави." "Добро, онда да га само мало окљаштримо..." Пристао отац. Дрво и дан данас стоји. Само му, гране, некако, поткресане...
Unfuckable Unfuckable 06:01 23.10.2008

Re: Ратно дрво

А да објавимо рат Тунису ;-)


podržavam :
prvvo napad našom slavnom srpskom mornaricom po strateškim ciljevima na tunižanskoj obali.
K'o CG vs Japan, svojevremeno ; )))))
dangubas dangubas 11:13 23.10.2008

..

vracarac92 vracarac92 13:28 23.10.2008

Re: Ратно дрво

Vas molim da neko napise blogic u moju odbranu.

Jel mogu ja? Imam iskustva sa tim stvarima. Blogić bi se zvao:
PRAVDA ZA MILENU
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 15:40 23.10.2008

Re: Ратно дрво

PRAVDA ZA MILENU


Eto, vidis. :)
Svako ima pravo da radi sta hoce... I svako ima pravo da sve sto hoce nazove pravednim.

Pokrenuo si jednu drugu, veoma ozbliljnu pricu... pored toga sto su obe veoma senjacke, mislim da su takodje, veoma, veoma povezane... Na visem nivou.

pozz.


vracarac92 vracarac92 12:40 24.10.2008

Re: Ратно дрво

veoma senjacke
Ovo si lepo primetila.
Hemičarka Hemičarka 02:04 23.10.2008

Ua za Tunis!!!



Mene sad bas kopka koje je to drvo. Da nije kraljevski norveski javor?

Sestre Bogavac Sestre Bogavac 02:07 23.10.2008

Re: Ua za Tunis!!!


Mene sad bas kopka koje je to drvo.


Ispravka: koje je to drvo BILO.
:(((((((((

ne znam... Lici na javor na slici, ali bilo je lepse.

:(
Hemičarka Hemičarka 02:15 23.10.2008

Requiem for the tree

"My mind is with the leaves as they float down to the ground.
My pain has all gone without but a sound.
Who can tell me better than the trees?
How to live life, like the birds and the bees?
Knowing always that everything comes in three's,
The words, the wisdom, and The Lord of the Trees."
- Author unknown
vladimir petrovic vladimir petrovic 08:35 23.10.2008

Re: Ua za Tunis!!!

koje je to drvo BILO.
:(((((((((

Sestre Bogavac:
ne znam... Lici na javor na slici, ali bilo je lepse.


Hm. Ako ste se ovoliko uznemirili, mogli ste bar da saznate KOJE drvo je bilo u pitanju, a ne samo da ga smatrate bezlicnim DRVETOM..
To sto se vama ucinilo lepim i prelepim ne mora da znaci da je i drugima lepo, pogotovu ako je ukucanima tamo smetalo.
Ne zavirujte u dvorista stranih ambasada, to su teritorije stranih drzava.

A opet, mozda ste u pravu. Hajde, pisite predsedniku Tadicu, vrhovnom komandantu vojnih snaga Srbije, pa da objavimo rat Tunisu, odnosno da prihvatimo rat koji su oni nama objavili, kako vi kazete u naslovu. A posle idemo dalje, ratujmo i sa drugima koji nam se ne svidjaju...

I kao sto neki zameraju Srbiji da je preterano reagovala protiv crnogorskog priznavanja nezavisnosti KiM, tako se pitam - gde bas nadjoste Tunis? Sto niste udarili na ambasadu SAD ili Rusije? I tamo rade stvari koje ne bi trebalo raditi...

Mudri ljudi kazu: vazno je sta kazete, ali je jos vaznije KAKO TO KAZETE. Nacin kako ste vi saopstili nesto sto je vas licno pogodilo je malkice preteran. Calm down.
Unfuckable Unfuckable 08:44 23.10.2008

Re: Ua za Tunis!!!

Ih ...Pižone, pa - svako drvo je lepo i prelepo.
A ukućani su - ipak - gosti, čini mi se, pa bi bilo u redu da priupitaju za dopuštenje....
Brine me da nije možda sledeća stvar dovlačenje dva - tri šlepera peska u pomenutu havliju & pobadanje few kamila okolo.
dragoljub92 dragoljub92 09:02 23.10.2008

Re: Ua za Tunis!!!

A ukućani su - ipak - gosti,

nisu ,druže .mislim da je to apsolutno neprikosnovena teritorija.kolko se sećam kad je ono bilo u mađarskoj pa je njihov predsednik ,štali ,pobrgo u našu ambasadu,rulići nisu upali i uzeli ga.nego su ispoštovali pravo suverenosti ambasade.mislim,ne tvrdi,da miogu glat da uvezu tenkove raketle i 126 hiljada policajaca grada čikaga ili tunisa ,kako god,
dobro bi bilo da neki pravnik kaže nešto o ovome.
Unfuckable Unfuckable 09:29 23.10.2008

Re: Ua za Tunis!!!

znam da je to njihova suverena teritorija, mada - 'ajd da zamislimo da uzmu u dvorištu da spaljuju autogume, recimo ?
ili da sade onije smiješne trave ?
haylee haylee 10:32 23.10.2008

Re: Ua za Tunis!!!

upravo sa tom vasom logikom cemo zavrsiti sa gradom bez ijednog parka i zelene povrsine alla bladerunner
mislim da je ton protesta bio i preblag. drvece staro sto godina je u svakoj normalnoj drzavi zasticeno od ovakvog varvarstva.
to sto nekom sivom birokrati smeta lisce koje mu pada na kola je samo njegov problem. ali setite se sta je moralo da se cini da bi spasio park na Slaviji, peti park, park ispod Hotela Moskva (otfikarili su samo pola)...
sada samo strahujem sta ce biti sa Kejom, zelenilom oko SIV-a...kada ce se neko setiti da bi bas bilo zgodno da se i tu digne shopping mall, poslovni kompleks, pista za helikopter...sta god...UZAS
tyson tyson 10:41 23.10.2008

Re: Ua za Tunis!!!

dragoljub92
kolko se sećam kad je ono bilo u mađarskoj pa je njihov predsednik ,štali ,pobrgo u našu ambasadu,rulići nisu upali i uzeli ga.nego su ispoštovali pravo suverenosti ambasade.

...ako zanemarimo da se jednog dana, kada su borbe bile gotove, do ambasade opušteno doklackao jedan sovjetski tenk, polako okrenuo kupolu - valjda da bi dobro nanišanio u zgradu sa daljine od cca 30 metara - opalio granatu iz topa i ubio službenika naše ambasade.
vladimir petrovic vladimir petrovic 10:50 23.10.2008

Re: Ua za Tunis!!!

Dragoljub92
...mislim da je to apsolutno neprikosnovena teritorija.kolko se sećam kad je ono bilo u mađarskoj pa je njihov predsednik ,štali ,pobrgo u našu ambasadu,rulići nisu upali i uzeli ga.nego su ispoštovali pravo suverenosti ambasade.mislim,ne tvrdi,da miogu glat da uvezu tenkove raketle i 126 hiljada policajaca grada čikaga ili tunisa ,kako god,
dobro bi bilo da neki pravnik kaže nešto o ovome.


Videti Becku konvenciju o diplomatskim odnosima:

Extraterritoriality: Under international law, diplomatic missions enjoy an extraterritorial status and thus, although remaining part of the host country's territory, they are exempt from local law and in almost all respects treated as being part of the territory of the home country. They are also only required to pay taxes equal to their respective countries' guidelines.
… The Vienna Conventions on Diplomatic Relations is an international treaty on diplomatic intercourse and the privileges and immunities of a diplomatic mission. Adopted on April 18, 1961 by the United Nations Conference on Diplomatic Intercourse and Immunities held in Vienna, Austria.
dragoljub92 dragoljub92 10:53 23.10.2008

Re: Ua za Tunis!!!

tyson
dragoljub92
kolko se sećam kad je ono bilo u mađarskoj pa je njihov predsednik ,štali ,pobrgo u našu ambasadu,rulići nisu upali i uzeli ga.nego su ispoštovali pravo suverenosti ambasade.
...ako zanemarimo da se jednog dana, kada su borbe bile gotove, do ambasade opušteno doklackao jedan sovjetski tenk, polako okrenuo kupolu - valjda da bi dobro nanišanio u zgradu sa daljine od cca 30 metara - opalio granatu iz topa i ubio službenika naše ambasade.
slušaj od rulića je i ovo bilo mnogo,ja sam se lično čudio da nisu utrčali za njim.
ako zanemarimo da su iz rumunske ambasade ,u parizu,bacili čoveka kroz prozor i da su franci samo skičali unaokolo i nisu im mogli ništa.
ambasade su exterijtorijalne i to nije džaba izmišljeno.
uostalom da li se neko setio da pita ambasadu za razlog seče drveća?
dragoljub92 dragoljub92 11:05 23.10.2008

Re: Ua za Tunis!!!

Videti Becku konvenciju o diplomatskim odnosima:

džabe da gledam ja a i najveći broj ljudi ne razumer pravnike i njihov jezik ni kad srpski pričaju
primer
1)šta znači reč zdesna(zdesno)
2)pročitaj onu tužbu kod constrictorie ono je primer besmisla
nsarski nsarski 11:15 23.10.2008

Re: Ua za Tunis!!!

ambasade su exterijtorijalne i to nije džaba izmišljeno.

Evo, na primer, kad su Ameri hteli da uhapse njihovog bivseg CIA uposlenika, dilera droge, Manuela Noriegu, oni su usli u Panamu (usput kolateralno pobili brdo sveta), a Noriega je pobegao u ambasadu Vatikana. Ameri su ambasadu okruzili i danima pustali veoma glasnu muziku (Welcome to the Jungle od Guns'n'roses) i program kao "Good morning Panama!". Noriega inace ne voli tu vrstu muzike. Na zahtev Vatikana, sa muzikom su prestali posle nekoliko dana, a Noriega se predao pod medjunarodnim pritiskom.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 15:04 23.10.2008

Re: Ua za Tunis!!!

Dragi Gospodine Vladimere Petrovicu.
Vi ste ovaj tekst shvatili upravo na nacin na koji sam zelela da ga napisem, i ako nisam bila sasvim zadovoljna... Ucinilo mi se da me je par puta zavela patetika.
Sustina stvari i jeste takva. Zelela sam da napisem nesto OZBILJNO, nesto sto ima jezik koji se koristi u nasoj skupstini... Eh, jedino je malo tesko objasniti sta je to ironija, nekome ko to sam po sebi ne razume.

Inace, vas komentar je na mestu.
A da se smirim, ne pada mi na pamet.

Kad mogu neki na vaznim polozajima, da prete konfiskovanjem tudje imovine, sto ne bih ja mogla da napretim samarcinom Njegovoj Ekselenciji?
Ja drugu fotelju nemam, sem te u svom dvoristu s koje sam svakog dana, 26 godina svog zivota, uzivala u najlepsem prizoru na svetu. Tom drvetu!

Kazem da ne znam koje je VRSTE, jer smo se gledali iz daljine.
Nisam mogla, nikada, kao sto to obicno radim, da uzmem list pa uporedim sa listovima iz enciklopedija.
Medjutim, ispostavilo se da moja komsinica ima seriju fotografija ovog drveta.
Postovacu ih cim pre... I mene zanima koje je to drvo bilo... I volela bih da mi neko, ko se zasista razume, to kaze.

Ali, to je vec sasvim druga (duga) prica.

To drvo za mene nije BEZIMENO.
Ja sam ga zvala Crveno. I ponekad Soliter, sto u ovom tekstu i pise.

Umesto Vasim imenom (ili nickom?), mozda bi trebalo da vas oslovim sa "Dragi Homo Sapiensu!" ....
Dakle...

Dragi Homo Sapeniensu,
Lepota je samo jedna.
Ona moze imati hiljadu imena, i ni jedno drugo osim: Lepota.
Ona je svacija. Ne pripada nikome, osim svima.
I svako ko na nju nasrne, neprijatelj je svih nas koji u nju verujemo.

Umesto ovog naglupog komentara, trebalo je da razmislite: ima li spasa za covecanstvo?!
Ja verujem da ima, i da ce biti, sve dok bude nas koji u to verujemo.
Da parafraziram Dostojevskog: Lepota ce spasiti svet, ako pre toga mi nju spasemo.

Odavno se ne brinem za Ambasade u kojima se rade lose stvari. O tome brinu mnogi.
Trudim se da brinem samo za svaki trag lepote koji mogu da nadjem na svetu.
To drvo, Crveno... bilo je moj prijatelj i komsija. Izazivalo mi je osmeh, svakog dana kad otvorim prozor.
Bilo je dom nekim pticama... a verujem da su ptice osmeh svakog drveta... I volela sam da gledam te ptice i da se s tim drvetom, osmehujem.

Lepota, kao i ironija, ne moze se objasniti nekom ko je pre nije razumeo.


Ne zavirujte u dvorista stranih ambasada, to su teritorije stranih drzava.

Iskreno vas zalim, dragi Homo Sapiensu.
Zalim jer propustate mnogo, ne zavirujuci kroz sopstveni prozor.

Milena B.



Sestre Bogavac Sestre Bogavac 16:27 23.10.2008

Re: Ua za Tunis!!!

da li se neko setio da pita ambasadu za razlog seče drveća?


Naravno, jeste.
Ispostavilo se: kao i kod drugih.
Zaklanja svetlo... ovo ono... koreni duboko prodiru u tlo tog ponosnog komada Tunisa okružnog samom Srbijom... pada im po betonu... ko da čisti lišče, a plata mala... i bla... bla... bla...

Moje pitanje za tebe, Dragoljube jeste:
Koji je uopste razlog za seču drveta u gradu, opravdan?!

(razumem da je drvo vazan materijal za razne stvari, od namestaja do papira... ali... ovo drvo sigurno nije otislo u te svrhe.)

dragoljub92 dragoljub92 20:32 23.10.2008

Re: Ua za Tunis!!!

Moje pitanje za tebe, Dragoljube jeste:
Koji je uopste razlog za seču drveta u gradu, opravdan?!

u prvom redu starost i kad koren počne da ugrožava okolne zgrade.
ovo znam zato što je svojevremeno izvršena seča topola po niš(bez-u ) i svi smo skočili protiv toga ,međutim ispalo je da su te topole prošle svoj vek ,sad se ne sećam koliki je tačno za njih valjda nekih 30ak godina.posle toga je velika mogućnost da se drvo sruši,što se kaže samo od sebe.

pre godinu-dve je grana pala i ubila jdnog a povredila dva čoveka.pošto je to u centru grada ispred pozorišta dobro poznajem to drvo,ustvari drvo i sad stoji,nisam čuo šta su rekli da je povod.znam samo da je to drvo starije od mene jer ga se sećam celog života i uvek je bilo veliko.

sad ,iako jesam protivnik bezvezne seče drveća ,koje se kod nas a i u svetu radi često,ipak ovde je upleteno više nepoznatih,tako da ...šta da ti kažem. tvoja emotivna reakcija je ispala malo ,onako,neprimerena,bar za mene.izvini na iskrenosti.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 01:55 24.10.2008

Re: Ua za Tunis!!!

Ponovicu najbolje delove tvog posta, da ne bi ostali nezapazeni.
Dakle, ...

u prvom redu starost i kad koren počne da ugrožava okolne zgrade.


ispalo je da su te topole prošle svoj vek ,sad se ne sećam koliki je tačno za njih valjda nekih 30ak godina.posle toga je velika mogućnost da se drvo sruši,što se kaže samo od sebe.



re godinu-dve je grana pala i ubila jdnog a povredila dva čoveka.pošto je to u centru grada ispred pozorišta dobro poznajem to drvo,ustvari drvo i sad stoji,nisam čuo šta su rekli da je povod.


sad ,iako jesam protivnik bezvezne seče drveća ,koje se kod nas a i u svetu radi često,ipak ovde je upleteno više nepoznatih,tako da ...šta da ti kažem. tvoja emotivna reakcija je ispala malo ,onako,neprimerena,bar za mene.izvini na iskrenosti.



Divno napisano.
Uzivaj u svom pisanju.
Ono je svakako odraz tvog misljenja...

Pozz.
Milena

p.s.
Je l' cujete?
Decku umalo da izmakne poenta...

Kojesta.



vladimir petrovic vladimir petrovic 19:51 24.10.2008

Re: Ua za Tunis!!!

Iskreno vas zalim, dragi Homo Sapiensu.
Zalim jer propustate mnogo, ne zavirujuci kroz sopstveni prozor.

Milena B.

Cemu ovoliko gorcine?
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:18 23.10.2008

Ne Tunižani, već Tašti!

Već decenijama padine Senjaka i Topčiderskog brega su pod opsadom tzv. vertikalne invazije varvara, u narodu poznatijih kao TAŠTI. U širem pojasu oko male Zvezde, nizbrdo prema senjačkoj pijaci i prema Topčiderskom potoku, TAŠTI ne samo da seku i urlaju motornim testerama, nego i betoniraju i mermeriziraju ŽIVOT. Pa ni to nije dovoljno, nego su ga još dotukli visokim ogradama i kamerama.
Sudbina kućerka u kojoj je stvarala i živela Isodora Sekulić u ulici Vase Pelagića 70 paradigma je tzv. vertikalne invazije varvara.
A eutanazija kafane "ŠEHER", upravo okončana, i seča u dvorištu ambasade Tunisa samo je posmrtni ropac jedne verzije života, koja je pohlepu i gramzivost tumačila ili kao neku vrstu mentalne retardacije ili kao nedostatak kućnog vaspitanja.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 15:09 23.10.2008

Re: Ne Tunižani, već Tašti!

A eutanazija kafane "ŠEHER", upravo okončana, i seča u dvorištu ambasade Tunisa samo je posmrtni ropac jedne verzije života, koja je pohlepu i gramzivost tumačila ili kao neku vrstu mentalne retardacije ili kao nedostatak kućnog vaspitanja.


Hvala, Filipe. :)


ŽIVELO ČOVEČANSTVO! ŽIVELA POBEDA! ŽIVELE BODLJIKAVE ŽICE, TESTERE I ARMIRANI BETON!


U potpunosti se slazem s tvojim vidjenjem ove stvari.
Nasrnuti na drvo?!
Najlepse, najpotrebnije i najnemocnije bice na ovom svetu!
Treba biti potpuno lud. Treba biti potpuno glup. Treba biti potpuno slep, za sve dalje od svoje mermerne guzice pa se odvaziti na takav cin.


POOOING!
Odzvanja prazna glava...
Glupi, glupi ljudi...


Vec neko vreme, cini mi se da zivimo u Tolkinovskom ratu.
A svi znamo sta se u njemu desi, kada se razbesne Enti.

:)
pnbb pnbb 21:36 23.10.2008

Re: Ne Tunižani, već Tašti!

A eutanazija kafane "ŠEHER", upravo okončana

sta bre bilo s seherom? jel su i njega obrstili tunizani?

bila ispod moje zgrade topola, i taman kad je stigla do prozora znaci jedno 20 i kusur metara, dosli fantomi i isekli.. kaze zalili se neki s 5 sprata lupa im nocu u prozor pa ne mogu da spavaju... probao je da presadim vrh negde na placu, ali propao posle nekog vremena. vrh mislim ,plac jos stoji

jedan od tih sekaca je bas bio onako crnpurast, mora da je i on tunizanin
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 02:01 24.10.2008

Re: Ne Tunižani, već Tašti!

sta bre bilo s seherom?


Koliko ja znam, bice spa centar.



zalili se neki s 5 sprata lupa im nocu u prozor pa ne mogu da spavaju.


VRH!
... o spavanju je i rec.
Bas me zanima... Kako spavaju ljudi koji poseku drvo?

dali76 dali76 04:12 23.10.2008

pravo vs pravda

Jos jedna tuzna prica gdje pravo I Pravda tako blizu putuju paralelnim uliccama bez nade da se sretnu.
Putovace jos dugo dugo jer granice ljudske gluposti su daleko.
I steta I sramota I za svaku osudu ali bez prava na pravdu.
dolybell92 dolybell92 05:02 23.10.2008

Da li ste sigurne

da je to još uvek kuća Tuniske ambasade ?
Možda je sada neki novi vlasnik... ne bih da ratujem,
a pogotovo ne sa pogrešnom dal' državom -
dal' klanom ili sličnijem ....

Ako jeste još uvek tunisko vlasništvo, možda će
posaditi palme i baobabe, urme, i slično... sve u
skladu sa promenom klime... pustinje se šire....
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 15:17 23.10.2008

Re: Da li ste sigurne

da je to još uvek kuća Tuniske ambasade ?


To jeste kuca tuniske ambasade.
Njihova arhitektura... Lavovi u gipsu... Bas se vidi: njihov projekat.
I ne kazem da je los...

Pre II Svetskog rata, umesto te kuce, kako sam cula od starijih, stajala je jedna druga... Ona je bila deo istog arhitekstonskog kompleksa sa kucom u kojoj mi danas zivimo. I park koji ih je okruzivao bio je zajednicki: prelep i uredjen, ukrasen sadnicama najlepseg drveca...
Kucu koja je bila na mestu danasnje Ambasade, srusile su saveznicke bombe.
Drvece ih je prezivelo...

Ja nemam nista protiv palmi, urmi i banana...
Ali, gde god da se nadjem, ne bih ih sekla da posadim lipu.
Ne bih sekla, jednostavno.
Sadila bih.
U inat pistinjama koje se sire, dok prasume odumiru.
U danasnje vreme, dok svi pricaju o globalnom zagrevanju, iseci jedno drvo... pa jos TAKVO DRVO... a zatim iseci i svo drugo prelepo drvece i rastinje oko njega... To je zaista zlocin. Zaista masakr.
I mada me neki ovde optuzuju da preostro reagujem, moram da primetim kako nisam bas u najhladnokrvnijem stanju.
Devet sati, pred mojom kucom, odvijao se masakr... A ja nisam imala kako da ga sprecim.

Mogla sam da predjem preko ograde i nekog necim gadjam.
Da li bih onda odgovarala prema tuniskim ili prema srpskim zakonima???

Uzas, uzas.


nomad2008 nomad2008 05:40 23.10.2008

Zaista ekstreman naslov!

Slazem sa sa vama da je ovo zaista tuzan dogadjaj i veliki minus za Tunisku ambasadu, ali zasto ovako ekstreman naslov teksta???

"REPUBLIKA TUNIS SRBIJI OBJAVLJUJE RAT".

Pa zar vam nije vise bilo dosta ratova, nego bi mozda ratovali i zbog jednog drveta? I, na kraju krajeva, kako shvatate secu jednog drveta objavom rata? Da nije stablo mozda palo u dvoriste neke nase zgrade i povredilo nekog?

Znam da niste mislili bukvalno, ali za moj ukus ovo je zaista radikalna i neumerena reakcija. Zaista ne podnosim da neko tako olako koristi tako teske reci kao objavu rata - makar to bilo samo i u naslovu jednog bloga...

PS Ne, nisam Tunizanin
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 15:29 23.10.2008

Re: Zaista ekstreman naslov!

Znam da niste mislili bukvalno, ali za moj ukus ovo je zaista radikalna i neumerena reakcija. Zaista ne podnosim da neko tako olako koristi tako teske reci kao objavu rata - makar to bilo samo i u naslovu jednog bloga...


Ja bih veoma volela da se takve objave zadrze samo u naslovima ekoloskih blogova!

Nadam se da je jasno... Prisustvovala sam jednoj veoma surovoj, i ruznoj, visesatnoj sceni.
Da je glavni i odgovorni bio neko od komsija, srpskih drzavljana, nadlezne sluzbe dosle bi da ga sprece.
DRVO... nije JEDNO DRVO... vec citav park... Najmanje 30 stabala, racunajuci i tisu (odnesenu na djubre... inace, ja sam iz kulture u kojoj se od tisovine prave krstovi.) ... i racunajuci i to jedno stablo, koje zaista nije bilo nista manje od Milosevog platana u Topcideru.
Kome je ono, prelepo, moglo da smeta?!
Za deset ili dvadeset godina, to drvo postalo bi jedna od najznamenitijih stvari u nasem gradu.
Da ga je isekao bilo ko drugi, morao bi da plati kaznu.
Uostalom, niko drugi i nije mogao da ga isece. Sluzbe bi intervenisale... Potkresite, ne ubijajte. To divno, divno bice moglo je da bude spaseno makar osam sati!
Do toga nije doslo, samo zato sto je u pitanju drvo u dvoristu Ambasade Strane Drzave.
Skustinski i politicki jezik u pisanju ovog bloga, zbog toga su stvar je koja se jednostavno namece.

Nisam ja preostra.
Ni jedna rec nije preostra. ... Reci su samo reci!
Ostre su motorne testere.
One, takodje, dizu stravicnu buku...
Ja dizem buku... Ali, ne secem.
U to mozete biti sigurni.

Unfuckable Unfuckable 06:05 23.10.2008

hint

mislim da je Tamo došlo do smene osoblja
i da više nije u pitanju Njegova već, akosetakoreče, Njena ekselencija
skoro pa da sam siguran
a o "profilu" njekaotakve - tek ako zaista rešimo da pravimo incident ; )
dragan7557 dragan7557 07:31 23.10.2008

Re: hint SSP

Ma,jok,
nezadovoljstvo je kod Tunežana nastalo zbog naše odluke o jednostranoj primeni SSP a .

Isti ugovor SSP oni su sa EU potpisali 01 marta 1998 i nikada im nije palo na pamet da ga jednostrano primenjuju.
Nisu se setili ? Ili nisu hteli ? Bilo kako bilo u pitanju je ljubomora na našu diplomatsku umetnost i pamet i veštinu.

Pošto je naša bivša ministerka za dijasporu rođena Tunežanka najbolje da je pošaljemo da završi neugodan posao pomirenja ako nisu priznali Kosovo.

A i mala ispravka Tunis je (kod drugih geografija) Glavni grad dok je oficijelno ime države Džamahirija Tunesia.
Republika Tunesia.Broj poslanika u Parlamentu 189 na oko 10 mil. stanovnika.
Što se slava, proslava i festivala tiče imaju 179 tokom godine pa ko voli nek' izvoli. Tu je i 1200 kilometara obale, izvanredno dobri putevi i izuzetno jevtin javni saobraćaj (voz i autobusi).
dragan7557
NNN NNN 11:24 23.10.2008

Tunis

Tunis je mnogo više Evropa nego mi :(
Ako ćemo već da ratujemo ekvivalentno bi bilo da i mi posečemo naše drveće u našoj ambasadi tamo (koja je na prelepom mestu, između Kartagine i Predsedničke palate ili još bolje da posadimo jedno veeeeeliko drvo pa im špijuniramo preCednika Ben Alija, a i da nadoknadimo svetu drvo).
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:20 23.10.2008

Jos jedan rat oko drveta

Kod mene ispred zgrade je isto tako ispao rat kad su vlasnici radnje koja se tu nalazi posekli veliko drvo jer im je
zaklanjalo izlog.Komsiluk je poludeo!Medjutim ,nadleznu sluzbu nismo ni morali da zovemo-inspektorka je zivela preko puta,tako da su kaznjeni odmah,ali to drvetu nije pomoglo.
Sad im se vidi izlog.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:31 23.10.2008

Re: Jos jedan rat oko drveta

Zaboravih,preporuku.Zao mi tog crvenog drveta kao da sam ga 'znala'.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:25 23.10.2008

Hej, sestre Bogavac

Imam neku stvarcicu (eksplozivnu), pa ako hocete da se nadjemo tamo kod vas i da se prosetamo do te ambasade i da....., a ?
morgenstern morgenstern 10:02 23.10.2008

Mein Freund der Baum (ist tot)

flipper58 flipper58 11:49 23.10.2008

Bila je tako lipa

mikimedic mikimedic 11:45 23.10.2008

Ko nije drvo...

...razumeo prvo, pa tek onda sadio,
taj nije nista uradio...

i shvatice, kad tad, da ne zna...
sta je... hlad...
JJ Beba JJ Beba 11:58 23.10.2008

Re: Ko nije drvo...

mikimedic
...razumeo prvo, pa tek onda sadio,
taj nije nista uradio...

i shvatice, kad tad, da ne zna...
sta je... hlad...

The Giving Tree
AlexDunja AlexDunja 13:16 23.10.2008

joj,

sto boli!!!
bistar bistar 14:11 23.10.2008

...

dunja_ns dunja_ns 14:50 23.10.2008

Hmmm

Hmmm... Strasna stvar.

Ja imam bor na sred dvorista, ispod njega je leti najlepsa 'ladovina. Visok oko 25m, stablo precnika ~4.5m, stoji tu od kad ja znam za sebe, a cale mi kaze da ga je posadio njegov pradeda. Mnogo volim to drvce i bila bi mnogo tuzna da mu se nesto desi...

Elem, ovo kazem cisto da vidite koliko razumem kako se osecate. Ipak, mislim da malo preterujete.

Umesto sto kukate nad biljkama iz tudjeg dvorista, lopaticu u ruke pa posadite sebi jos lepse zelenilo. Neka kod vas dolaze macke i ptice, a Tunizani neka, slobodno, crknu od zavisti...
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 15:35 23.10.2008

Re: Hmmm

Ipak, mislim da malo preterujete.


Svako preterivanje je namerno.

lopaticu u ruke pa posadite sebi jos lepse zelenilo.


To je ono sto svakog dana radimo.
Ne da bi Tunizani crkli od zavisti... nego da bi imali gde da se sklonimo od vrucine i kise... I da bi nas nesto tako lepo i tako snazno, nesto tako dobro, nadzivelo.

:)

Preterivati, po mom misljenju, znaci umisliti da si vazniji od neceg sto vrsi fotozintezu od pre tvog rodjenja, i ima ozbiljne izglede da tako nastavi, jos stotinak godina nakon rodjenja tvoje dece.

Napasti drvo?
Kao: muciti zivotinju... Kao: huskati rat.
Zastrasujuci cin.
dangubas dangubas 17:19 23.10.2008

Re: Hmmm

stablo precnika ~4.5m,



::)

mozda u obimu...
tyson tyson 15:50 23.10.2008

Varvari

Iako je ambasada zvanično teritorija druge zemlje, objekti koje koriste strane ambasade - ne sve - vlasništvo su države Srbije a njima raspolaže i za njih je odgovorno preduzeće "Dipos". Ono ih onda daje na korišćenje stranim diplomatskim predstavništvima. Pretpostavljam da se nikakvi veći građevinski i ini zahvati na objektima ne mogu vršiti bez odobrenja/saglasnosti Diposa, a oni pak pretpostavljam ne mogu odobriti zahvate za koje nisu nadežni - npr. za prepravke kuća i zgrada koje su pod zaštitom države kao objekti kulture, za seču stabala (za šta bi trebalo da postoji saglasnost bar Gradskog zelenila, pošto nisu u pitanju privatni objekti, hm?), itd.

Moja je pretpostavka da je i ambasada Tunisa objekat dobila od Diposa, te im je shodno tome bila neophodna njihova dozvola za poseku stabla.

Ako je u pitanju neki drugi vlasnik objekta, onda ne bi trebalo da tako unakaze dvorište bez dozvole vlasnika, jel' da.

A baš me zanima ko je prethodni vlasnik kuće, ako je ista nacionalizovana...




Sestre Bogavac Sestre Bogavac 16:42 23.10.2008

Re: Varvari

ako je ambasada zvanično teritorija druge zemlje, objekti koje koriste strane ambasade - ne sve - vlasništvo su države Srbije a njima raspolaže i za njih je odgovorno preduzeće "Dipos". Ono ih onda daje na korišćenje stranim diplomatskim predstavništvima. Pretpostavljam da se nikakvi veći građevinski i ini zahvati na objektima ne mogu vršiti bez odobrenja/saglasnosti Diposa, a oni pak pretpostavljam ne mogu odobriti zahvate za koje nisu nadežni - npr. za prepravke kuća i zgrada koje su pod zaštitom države kao objekti kulture, za seču stabala (za šta bi trebalo da postoji saglasnost bar Gradskog zelenila, pošto nisu u pitanju privatni objekti, hm?), itd.


Dragi Tysone,
Hvala za ozbiljan, pametan i za mene, nadasve informativan komentar.

Ja, naravno, ne znam sve pojedinosti za koje pitas... Ali... negde nize sam napisala... cek da nadjem... hmmm... OVO!


To jeste kuca tuniske ambasade.
Njihova arhitektura... Lavovi u gipsu... Bas se vidi: njihov projekat.
I ne kazem da je los...

Pre II Svetskog rata, umesto te kuce, kako sam cula od starijih, stajala je jedna druga... Ona je bila deo istog arhitekstonskog kompleksa sa kucom u kojoj mi danas zivimo. I park koji ih je okruzivao bio je zajednicki: prelep i uredjen, ukrasen sadnicama najlepseg drveca...
Kucu koja je bila na mestu danasnje Ambasade, srusile su saveznicke bombe.
Drvece ih je prezivelo
...

Ova kuca zaista ima osnove tunizanske arhitekture, na moderan, jelte, nacin... Neko drvece je, sto se i videlo, bilo bitno starije od zgrade. Neko nije. Poseceno je svo. ... Mi smo prekujece zvali brojne sluzbe, niko nam nije rekao nista drugo sem da Tunizani imaju pravo da poseku svo drvece u Tunisu, cak i na onom delu Tunisa koji je mnogo blizi meni nego bilo kom tuniskom drzavljaninu...


p.s.

Do sada sam se salila kako zivim u Srbiji s pogledom na Tunis... Ali sada... cim pogledam kroz prozor uhvati me muka... Zivim na rubu Sahare!
d_sandic d_sandic 16:14 23.10.2008

Čvorović

Dvorište ove ambasade, već godinama je mirno.
Nekada su u njega preskala radoznala senjačka deca. Zatim je Tuniska ambasada prema okolnim dvorištima, podigla zidove ojačane bodljikavom žicom. Od tada, više niko ne preskače. Nema dece koja bi, igrajući žmurke, uznemiravala malobrojni tuniski diplomatski kor. Dvorište je uvek pusto. Preko dana: jedno vozilo na parkingu. Noću: mrak na svim prozorima. ... U dvorište tuniske ambasade, ne svraća niko sem mačaka i ptica koje se gnezde u krošnjama velikih stabala...


Vi baš pomno pratite zbivanja u i oko ambasade. Ovo je skoro kao službena beleška. Ako se ovi dogovore kad nam je dan bezbetnosti, možda vas se i sete.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 16:55 23.10.2008

Re: Čvorović

Dragi D. ...
Izmedju Mog prozora i Ambasade, nalazi se samo bodljikava zica.

Ne radi se o tome da nesto primecujem... Iz mog posta jasno vidis: ne primecujem nista! A gledam, naravno... Ptice, veverice, macke i smene godisnjih doba... Nadam se da sledeci korak tuniske ambasade, nece biti da mi crnim platnom sakrije prozor... Mada, i to bi mi trenutno bilo sasvim OK, s obzirom na to koliko se stuzim, svaki put kad bacim pogled...

Ovo je skoro kao službena beleška.

Evo ti beleske.

26 godina koliko ovde zivim, mogu da pobrojim kako sam manje od pet puta cula arapsku muziku s tranzistora, jednom neku decu koja se smeju, dva ili tri puta kako neko crevom poliva dvoriste... To bi, otprilike, bilo to.
Zgrada po svemu izgleda kao da je pusta.
Nedavno su je okrecili u plavo-beli kartagina stil.
Zatim je usledila seča.

Tvoj komentar je duhovit, ali nekako... pa, neprimeren.
Uverena sam da bi i sam pisao o nasilju koje se dogadja pod tvojim prozorom.
Ako ne bi, onda si mnogo losiji covek nego sto o tebi mislim.



d_sandic d_sandic 17:01 23.10.2008

Re: Čvorović

Drage sestre,

Ja ovakav, nezgrapni bosančeros, htedoh da se našalim. Znam vrlo dobro kako je to kad ti neko hoće da upropasti dvorište , kuću, grad... I suprotstavljao sam se tome. Pune 4 godine. Sad vam pišem iz V. Pelagića 5x
Izvinite ako sam vas povredio. Nudim kafu pokajnicu. Mesto vi birajte, po pravu dužeg staža na Senjaku. Nisam loš čovek, bar tako mislim o sebi.

Srdačan pozdrav,

Dragan
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 17:29 23.10.2008

Re: Čvorović

Drage sestre,

Ja ovakav, nezgrapni bosančeros, htedoh da se našalim. Znam vrlo dobro kako je to kad ti neko hoće da upropasti dvorište , kuću, grad... I suprotstavljao sam se tome. Pune 4 godine. Sad vam pišem iz V. Pelagića 5x
Izvinite ako sam vas povredio. Nudim kafu pokajnicu. Mesto vi birajte, po pravu dužeg staža na Senjaku. Nisam loš čovek, bar tako mislim o sebi.

Srdačan pozdrav,

Dragan


Znam ja, dragi Dragane, da ti nisi loš čovek... Ali, kad ti ne bih odgovorila, neki bi pomislili da ja jesam.
:)

Kafica: Grafičar, Brodić, Stenka... ili neki od bezazlenih kafića oko pijace.
Na ona mesta kao... Jai Tai, Mai Gai, Zodijak, Ex Rose Now Rich i slicno... sumnjivo cak i slucajno navrtatiti. :)
Osim ako ne zelis da se slikas za Reviju 92.
Hahaha.

:)))

Pozdrav, osmeh....
A o ostalom, sta da ti pricam... Vidis valjda... Pa, to ti je u ulici.
d_sandic d_sandic 17:37 23.10.2008

Re: Čvorović

Na moju veliku žalost na Senjaku samo radim. Stanujem na Novom. Znamo mi da ti nisi loš čovek, taman i da mi se nisi javila. Ove iz Rose a mi ne pominji. Redovno se fajtamo zbog parkinga. Kafica pokajnica zaista moze, bila bi mi čast, ali isto tako znam da bi bilo suludo očekivati da mi kažete vidimo se za 15. min.


mariopan mariopan 18:06 23.10.2008

Re: Čvorović

Citala sam ..pa pobegla od teme na ceo dan i stalno mislim na to drvo i sve drugo sto je poseceno..onda sam se vratila da kazem bas to...ne mogu da prestanem da mislim na to drvo. Koji je to zlocin. Nemam reci. Ako bude slike stavite na temu da vidimo. Kada ubiju drvo sa precnikom stabla od cetiri metra treba da proglasimo dan zalosti. Ozbiljno mislim.
NNN NNN 18:28 23.10.2008

Re: Čvorović

izgleda kao da je pusta.
Prvi komšija mog tasta sad skoro isekao drvo koje je pravilo hlad za oba dvorišta i živu ogradu sa svoje strane koja je odlično štitila od prašine. Kad su ga pitali što je to uradio, on je rek'o:
-Baš me briga, ja ne živim ovde!
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 02:08 24.10.2008

Re: Čvorović

Prvi komšija mog tasta sad skoro isekao drvo koje je pravilo hlad za oba dvorišta i živu ogradu sa svoje strane koja je odlično štitila od prašine. Kad su ga pitali što je to uradio, on je rek'o:
-Baš me briga, ja ne živim ovde!


Sa devet godina, organizovala sam prvi ekoloski kruzok u svom zivotu.
Svi smo bili klinci, sve je bilo smesno... pa, ipak... Nismo osecali da je problematicno to sto po kraju lepimo parole: KO UBIJE DRVO, UMRECE ZA NJIM.

Smesno je... Do te mere je istinito da postaje smesno!

Ne znam nikoga ko je nadziveo drvo.

Mislite o tome.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:21 23.10.2008

10+ !!!





Ako još uvek ne postoji grafit "Sestre su Zakon!"
- onda pod hitno negde mora da bude napisan.
Možda baš na fasadu ambasade Tunisa!

Sestre Bogavac Sestre Bogavac 02:10 24.10.2008

Re: 10+ !!!

Ako još uvek ne postoji grafit "Sestre su Zakon!"
- onda pod hitno negde mora da bude napisan.
Možda baš na fasadu ambasade Tunisa!


Zajebi akciju. Posadi drvo.


Hvala.

:)
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 15:09 25.10.2008

Re: 10+ !!!



Da, jesu, odgovorile su... Uzmi olovku i zapiši. Može? Okej...
Piši - zajebi akciju... da, da, zajebi, zajebi kao, kao... jebi ga, zajebi kao zajebancija... ma ćuti bre i piši,
dakle - zajebi akciju, tačka, posadi drvo, tačka, hvala, tačka i na kraju dvotačka i zatvorena zagrada. Jeste, da, može biti da je smajli... Otkud ja znam šta znači "posadi drvo"? Kakva lopata, kakvo kopanje, bre, nema šanse, to su Sestre, ej nemaš pojma, nisu Sestre naivne, Minja je to, nije slučajno dobila Mihizovu nagradu, to je sigurno neko preneseno značenje. Dosta priče, ćuti, slušaj, odmah zovi one gikove iz podruma, kaži da je hitno, neka dekodiraju i da mi jave do 17:00.
Si razumeo?
maya.sangoma maya.sangoma 18:33 23.10.2008

predlog

Drage sestre B.,
Tuzno je da vam se takav vandalski cin desio pod prozorom, i sto se to desilo drvetu koje znate i volite od kada znate za sebe. Takvi i slicni dogadjaji su, nazalost, uobicajeni na celoj zemaljskoj kugli.
Umesto sto trosite energiju na verbalnu osvetu, sto je razumljivo,zasto ne biste pokrenuli akciju u Bgd i sire da se odredjene vrste drveca, svako drvo starije od ..., gradske cvetne oaze, drvece gde stanuju ptice, retke vrste drveta i drugog rastinja ... stavi pod zastitu drzave. Vi to mozete, a mi cemo vam pomoci. Mislim da takav zakon ( o zastiti drveca ) postoji u Grckoj poslednjih cetrdeset godina .
Srecno . Pozdrav .
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 02:21 24.10.2008

Re: predlog

Umesto sto trosite energiju na verbalnu osvetu, sto je razumljivo,zasto ne biste pokrenuli akciju u Bgd i sire da se odredjene vrste drveca, svako drvo starije od ..., gradske cvetne oaze, drvece gde stanuju ptice, retke vrste drveta i drugog rastinja ... stavi pod zastitu drzave. Vi to mozete, a mi cemo vam pomoci. Mislim da takav zakon ( o zastiti drveca ) postoji u Grckoj poslednjih cetrdeset godina .
Srecno . Pozdrav .


Draga,
Mi smo spisateljice.
....................................

Nemoj da ocekujes da osnujemo NGO za zastitu prirode.

Rad svakog takvog NGO-a cemo podzati.

Pisanjem.

To je najbolje sto umemo i mozemo.

Srecno i tebi.

:)






Unfuckable Unfuckable 18:34 23.10.2008

malo ekskluzive, proverene :

Daklem, gospoDŽa novoimenovana ambasadorka Tunisa izvolela je narediti seču svih stabala u dvorištu ambasade, kao i u dvorištu rezidencije.
Obavljeno, btw
Izvor ne otkrivam (mora i Naš Čovek od nečega da živi...), pa ko veruje - veruje
ulven ulven 00:22 24.10.2008

Es war einmal ein Baum....

Ovo drvo, zasađeno početkom XX ili čak krajem XIX veka, bilo je jedno od najvećih stabala na čitavom Senjaku.

Secam se drveta, jerbo sam tu poteko iz komsiluka (Topcidersko brdo), zao mi je sto su ga posekli, mada ruku na srce, Senjak i T brdo pa i Dedinje izgledaju sve vise na mehanu sa ibarske, no na carobni grad mog detinjstva.

Sto se teksta tice, drvo mu je najjaca strana.



Sestre Bogavac Sestre Bogavac 02:24 24.10.2008

Re: Es war einmal ein Baum....


Sto se teksta tice, drvo mu je najjaca strana.


Ja nr mogu da se setim teksta kom NEKO DRVO nije bilo najjaca strana.


[i][Žao mi šuma.i]
saton saton 03:11 24.10.2008

ja mislim...

... da je u pitanju neko jako skupoceno drvo koje ce sad neko da iskoristi da se od njega napravi preskup namestaj. Grehota... Zaista grehota... Nadam se da nisam u pravu.... PS: Ma sta mislite da nekog u Tunisu bas briga da li ce diplomatski predstavnik u tamo nekom Beogradu da posece drvo da bi izvukao neku korist od toga, ma ajte molim vas, nisu arapi od nas nista bolji.... Pisite direktno na mejl tunizanske vlade i trazite objasnjenje :)
maya.sangoma maya.sangoma 08:05 24.10.2008

moj "nezgodan" predlog

Drage sestre Bogavac,
To sto ste spisateljice - to je divno . Znam . Ali, ni spisateljicama nije zabranjeno da urade nesto konkretno , naprotiv , one su pozvanije od ostalih ... bas zato sam i mislila ... Same reci, makar i napisane, bez konkretnog strategijskog plana, su pucanj u prazno.
Nikad vam se ne bih obratila u ime jos zivog drveca ( drveni advokat ) da niste (vidim ) toliko vezane ... da vam nije toliko stalo ... (i ne samo vama ).
Ja kreiram , pomazem i podrzavam svaku konkretnu i konstruktivnu akciju koja se bavi uredjenjem novih odnosa (u svemu i svacemu ) u nasem drustvu. Mislim da je bilo previse horskog kukanja. Svako ko je spreman da radi je dobrodosao, a onaj ko nije - i on je dobrodosao .
Ponovo, pozdrav, iskreno .
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 11:48 24.10.2008

Re: moj "nezgodan" predlog

Ja kreiram , pomazem i podrzavam svaku konkretnu i konstruktivnu akciju koja se bavi uredjenjem novih odnosa (u svemu i svacemu ) u nasem drustvu. Mislim da je bilo previse horskog kukanja. Svako ko je spreman da radi je dobrodosao, a onaj ko nije - i on je dobrodosao .


OK.
Dogovoreno.
Znaci, pravimo NGO. :)

Sta treba da napisem?

... posto se prvo, kapiram, nesto mora napisati. Je l. A posle skupljamo potpise, je l?
Pomagaj sad kad me vec vuces za jezik.

:)))))
maya.sangoma maya.sangoma 12:30 24.10.2008

tema je izgubljena

Drage sestre Bogavac,
Ja se necu tuci ni sa kim ni za cija prava ( pa ni za prava drveca na zivot ).
Jedino konstruktivno sto se izrodilo iz vaseg bloga je : dali ste sansu svim ostalim na blogu da vide da li vam je sujeta veca od spisateljskog dara.
Sestre Bogavac Sestre Bogavac 20:28 24.10.2008

Re: tema je izgubljena

Drage sestre Bogavac,
Ja se necu tuci ni sa kim ni za cija prava ( pa ni za prava drveca na zivot ).
Jedino konstruktivno sto se izrodilo iz vaseg bloga je : dali ste sansu svim ostalim na blogu da vide da li vam je sujeta veca od spisateljskog dara.


Vidi sad! Ja ozbiljno razmotrim tvoj predlog i pitam te za pomoc, a ti tako...
Nisam se zezala. Iskreno sam pitala kako bi trebalo da se organizujemo.

Isto sam ti tako iskreno rekla... Ni ja se ni sa kim ne tucem. Pisem kako hocu, sigurno... ali, to je uglavnom sve sto radim. Dakle, pisem. O raznim stvarima koje me nerviraju.

Dar je tesko izmeriti.

Ne znam zasto si se naljutila... Bila sam ozbiljna kada sam te pitala sta bi trebalo da radimo, ako zelimo da napravimo nesto prakticno... nesto konkretno da bi se svest ljudi "uvek mogu da isecem drvo" promenila.
Kada sam ti kazala da sam spisateljica, bilo je to u smislu: nemoj da mi govoris da nista ne radim, kad vidis da pisem... Nesto u smislu: ne mislim da je ovaj tekst obicno kukanje, mislim da je vrlo konkretan jer su neki ljudi iz nejga dobili neku informaciju.

Stvarno mi je zao sto mislis tako kako kazes, mada naravno, na to imas potpuno pravo.

Ja i dalje mislim da bi stvari s ovom temom u vezi, trebalo bolje organizovati. I ... i dalje ne znam kako bih to ja uradila.

m.


maya.sangoma maya.sangoma 05:09 25.10.2008

srecno

Drage sestre Bogavac,
Draga m ,
U roku od nekoliko sati ti si od arogantnog odbijanja, preko nadmenog prihvatanja ( sto je mene k a o naljutilo ) presla na potpuno suprotnu stranu.
Ti mozes mnogo da ucinis za opste dobro ( ne samo u ovom slucaju i ne samo sada ).
Ti si ovom drustvu neophodna. Ti imas dovoljno inteligencije i kreativnosti da ces naci put kako da delas.
Ne zelim da budem neskromna , ali ja sam svoju ulogu odigrala.
Zelim ti svaku srecu i radost zivljenja.
P.S. Eno je Krugolina ... rsum...divno ... trcim tamo.
snezana mihajlovic snezana mihajlovic 09:50 25.10.2008

ej,

si vidla ovo?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana