Društvo| Politika

Moja domovina

Aleksandar Stosic RSS / 20.10.2008. u 12:53

 

Je l’ znaš šta vidim kada pogledam Srbiju? Vidim zavist!Vidim bes! Vidim mržnju prema svemu uspešnom. Ne smeta, meni, u Srbiji, dragi moj, ni siromaštvo, niti zagađen vazduh, niti zatucanost, koliko mi krv siše taj prezir prema lepom. Dobrom. Uspehu. Sreći. Nasmej se i ubiće te. Poješće te aždaja koju i ne vidiš; samo reci, pokaži se i već će svi sve znati o tebi.

 

 

zavist
zavist

Srbi vole da sve znaju o drugima, ali im na pamet ne pada da urade nešta na sebi. Svi rastu, jebote, postaju veliki kao planine kada pričaju o sebi. I tada su veliki, pametni, moćni samo dotle dok im se ta planina ne izduva. Ta planinska gromada od čoveka je zapravo naduvani balon. Žao mi je, ali mi, Srbi, smo jedan jebeno prenaduvani balon u kome nema ničega. Samo vazduh. Gde smo izgubili te komponente koje od života stvaraju i nešto drugo, a ne samo vazduh? Izgubljene su u toj nepodnošljivoj mržnji! Hajde, molim, te hajde, napiši jednu, bilo kakvu, rečenicu. Bilo šta! Znaš li šta će se desiti?Dvojica će te ismejavati, jedan će da te ogovara, a ostali će da ćute i da ti se uvlače jer su namirisali korist. Rođeni smo s mržnjom i od nje, i odatle, kreće čitavo naše nazadovanje. Nacionalisti mrze jer ne znaju da vole, primitivni jer ne znaju za bolje, intelektualci iz straha da ne dobiju konkurenciju, čak i oni koji misle slično tebi takođe te mrze zato jer, jebi ga, nisu uspeli; tada postaješ izdajnik, ili si nestabilan i menjaš mišljenja, uljuljkao te novi život i postaneš predmet sprdnje i ispadaš iz te njihove getoizirane elite.

Srbija je groblje sreće, dragi moj, i jedina je konstatna koja vekovima opstaje. Eto, to ja vidim kada pogledam u Srbiju.

Atačmenti



Komentari (203)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 13:04 20.10.2008

Joj Tečo:((((

Baš si ljut.:( Nešto ti se desilo? Okinulo ovu ljutnju?

Ja mislim da mi ne stignemo da se odmorimo od jednog velikog sranja, a dohvati nas novo... ne stignu tri generacije da požive 10-15 godina u nekakvom miru, a već novo 'dešavanje naroda'. U međuvremenu dok neki vidaju rane, dižu spomenike svojim najmilijima - drugi se siti nakradu. Onda dođe popizditis, pa nova smena - ovi vidaju rane, ovi drugi 'se snalaze'. I eto, u večitoj osveti, ne stiže se da se živi i raduje.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:18 20.10.2008

Re: Joj Tečo:((((

margos
Baš si ljut.:( Nešto ti se desilo? Okinulo ovu ljutnju?

Margos, nisam ljut. Samo nesto razmisljam, pa mi palo na pamet...
margos margos 14:29 20.10.2008

Re: Joj Tečo:((((

Margos, nisam ljut. Samo nesto razmisljam, pa mi palo na pamet...

Jesi li tu ili si tamo? :))) Je l to hladan pogled iz daleka ili vreo doživljaj sa terena?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:37 20.10.2008

Re: Joj Tečo:((((

margos
Margos, nisam ljut. Samo nesto razmisljam, pa mi palo na pamet...

Jesi li tu ili si tamo? :))) Je l to hladan pogled iz daleka ili vreo doživljaj sa terena?

Tamo, ali bio skoro tu. Nego, kako da ti kazem, distance monitoring:)
Jaril Jaril 13:05 20.10.2008

Можда да се погледа у неке друге људе?

Моје искуство са Србијом је много другачије.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:19 20.10.2008

Re: Можда да се погледа у неке друге људе?

Jaril
Моје искуство са Србијом је много другачије.

Reci
Jaril Jaril 20:27 20.10.2008

Re: Можда да се погледа у неке друге људе?

Ево, најновији случај:

Дознам да ће бити у понуди неки хонорарни посао за лепе паре. Кренем да лобирам унапред. Као и још 10ак људи. У оптицају било свих 10ак. Када је требало да се бира, газда на посао позвао сваког појединачно и питао за конкуренцију. Да не поверујеш да смо сви одреда истицали позитивне особине оног другог. Конкуренција, па још се хвале међусобно. И при том је све то било крајње искрено. Ја сам тај посао добио само зато што сам имао једну компетенцију коју су сви поменули. И данас кад се сретнем са неким од њих видим на лицима разочарање, али не и пребацивање и завист. Овај пут сам ја добио. Други пут ће неко други.

Закључак: Тотално нормални Срби.

И то је тек најновије искуство.

Једино могу да се сложим са следећим: Срби су нормални кад су индивидуални, чим се нађу у групи - побрљаве.
AlexDunja AlexDunja 13:07 20.10.2008

hej, as

neko ili nesto te je bas ogorcilo.
ja mislim da nije bas tako strasno...

ovo ce te oraspoloziti:))
JJ Beba JJ Beba 13:15 20.10.2008

Re: hej, as

ja te potpuno razumem, ako ti to nešto znači :)
vremena sve manje , jelda?
imaš prava na svoj bes.
često je lekovito
drž se
rivera rivera 13:21 20.10.2008

Re: hej, as

Mozes li medju svima u tvom okruzenju,u takvoj Srbiji,da pronadjes troje,cetvoro ljudi koji ce ti biti iskreni prijatelji,koji su pametni,posteni,dobri....Mozes.Ako ne mozes,mozda zaista nesto sa tobom nije u redu.Ako,ipak,uspes,to neka bude tvoja lepa,tvoja dobra Srbija!Mozes bar da pokusas!"Ta mala 'borbena' formacija ljudi koji isto misle,koji se uvazavaju i cuvaju medjusobno ,moze biti jaca od cele armije1' - rekao mi je jos pre deset godina prijatelj,profesionalni vojnik koji je bio na ratistima sirom sveta.On je tada,meni zabezeknutom,najavio da ce doci ovo vreme o kome vi govorite.Znam,znam,pomalo zvucim kao No 1,ali neka!
On je tako uspevao da sacuva sebe i u ratu i u miru.I radovao se zivotu,i svakom povratku u Beograd i svoju Srbiju!
iIsta te onda briga za licemere,zavidljivce i razne druge smutljivce.Organizuj svoj zivot,svoja pravila ponasanja,pronadji livadu na kojoj razmisljas o nekim bezveznim temama....devojku koju volis,prijatelje kojima je stalo do tebe,kao i tebi do njih....Ovako,zvucis kao neka placipi.....
Ti budi sve ono sto ne vidis oko sebe!Jer,i ti si Srbija....
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:20 20.10.2008

Re: hej, as

ja mislim da nije bas tako strasno...

sve zavisi od raspolozenja, da li cu da gledam ili zmirkam. Kad zmirkam, onda je suuuuuuuuuper:)

i hvala za clashic...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:25 20.10.2008

Re: hej, as

JJ Beba
ja te potpuno razumem, ako ti to nešto znači :)
vremena sve manje , jelda?
imaš prava na svoj bes.
često je lekovito
drž se

rekoh vec Margos, nije me nista posebno pogodilo, samo sam nesto razmisljao, stilske vezbe:)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:30 20.10.2008

Re: hej, as

Mozes li medju svima u tvom okruzenju,u takvoj Srbiji,da pronadjes troje,cetvoro ljudi koji ce ti biti iskreni prijatelji,koji su pametni,posteni,dobri.

imam takve
ko,ipak,uspes,to neka bude tvoja lepa,tvoja dobra Srbija!

imam i takvu Srbiju, ali samo za sebe
Ta mala 'borbena' formacija ljudi koji isto misle,koji se uvazavaju i cuvaju medjusobno ,moze biti jaca od cele armije

ljudi koji isto misle takodje mogu da ne trpe ttvoj ili bilo ciji uspeh, vec sam napisao "cak i oni koji misle slično tebi takođe te mrze zato jer, jebi ga, nisu uspeli; tada postaješ izdajnik, ili si nestabilan i menjaš mišljenja, uljuljkao te novi život i postaneš predmet sprdnje i ispadaš iz te njihove getoizirane elite"
I radovao se zivotu,i svakom povratku u Beograd i svoju Srbiju!

i ja!jedva cekam kad cu nazad!
iIsta te onda briga za licemere,zavidljivce i razne druge smutljivce

pa briga me, zato sam i otisao (izmedju ostalog) a zato bi i da se vraim jednog dana (izmdju ostalog)
Ovako,zvucis kao neka placipi...

morao bi da me upoznas da bi me tek tako olako prosudjivao
loader loader 16:55 20.10.2008

Re: hej, as

AlexDunja: "ja mislim da nije bas tako strasno..."
Ma, Dunja, daleko je od strašnog. To se naša domovinica s nama šali, onako kako ume i zna. Šala je katkad pregruba, ili nama na momente jednostavno nije ni do kakve zafrkancije pošto nam je upravo zagorelo mleko, pao tiket na sportskoj prognozi... U suštini, sve je ok. Obrni-okreni, ovo oko nas miriše na nas...

Brooklyn Brooklyn 13:15 20.10.2008

*

neverovatno je koliko ljudi u srbiji uziva u tome da bude mizerno i da se samosazaljeva. ali, n srecu, nisu svi takvi.

mislim da je srbija sada na prekretnici, u smislu koje ce vrednosti preovladati i postati dominantne u drustvu.
maksa83 maksa83 13:24 20.10.2008

Re: *

neverovatno je koliko ljudi u srbiji uziva u tome da bude mizerno i da se samosazaljeva. ali, n srecu, nisu svi takvi.

Ne bih da zvuči kao samosažaljevanje, ali - I, for one - mislim da bi bilo bolje da ima više restorana sa meksičkom kuhinjom, i onih u kojima se sedi pa do takeaways.
Doctor Wu Doctor Wu 13:28 20.10.2008

Re: *

Ne bih da zvuči kao samosažaljevanje, ali - I, for one - mislim da bi bilo bolje da ima više restorana sa meksičkom kuhinjom, i onih u kojima se sedi pa do takeaways

Može. Sve, samo ne indijskih.
I da i Novi Beograd najzad dobije svoj Zaplet.
Brooklyn Brooklyn 13:33 20.10.2008

Re: *

mislim da bi bilo bolje da ima više restorana sa meksičkom kuhinjom, i onih u kojima se sedi pa do takeaways.

that's the spirit! radimo, trosimo, zabavljajmo se...o tome pricam :)
bik_koji_sedi bik_koji_sedi 13:38 20.10.2008

Re: *

И ја да се пожалим - премало је шљивика у Србији...
Ракија има приоритет над пекмезом, па пекмез трпи... Катастрофа!
JJ Beba JJ Beba 13:40 20.10.2008

Re: *

mislim da bi bilo bolje da ima više restorana sa meksičkom kuhinjom, i onih u kojima se sedi pa do takeaways.

))
ima tu istine - ljuto diže raspoloženje
Doctor Wu Doctor Wu 13:42 20.10.2008

Re: *

Ракија има приоритет над пекмезом, па пекмез трпи... Катастрофа!

Tačno. I toga ima. A čujem da je ove godine i paprika skupa.
Mislim, kad je već akcija, makar nek je koordinisana...
bik_koji_sedi bik_koji_sedi 13:48 20.10.2008

Re: *

Doctor Wu
Ракија има приоритет над пекмезом, па пекмез трпи... Катастрофа!

Tačno. I toga ima. A čujem da je ove godine i paprika skupa.
Mislim, kad je već akcija, makar nek je koordinisana...


Него шта него је координисана, то је неуко, заједљиво и злурадо сељаштво у Србији решило да напакости образованом космополитама и одере их на ценама ајвара и пинџура...

И цена малине је тотално нереална, па шта мисле бре ови геаци, како да нам господа плаћа тако велике цене за густе сокиће?

Много злобе бре, страшно...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:31 20.10.2008

Re: *

mislim da je srbija sada na prekretnici, u smislu koje ce vrednosti preovladati i postati dominantne u drustvu.

koje su to vrednosti koje ce preovladati?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:32 20.10.2008

Re: *

Brooklyn
mislim da bi bilo bolje da ima više restorana sa meksičkom kuhinjom, i onih u kojima se sedi pa do takeaways.

that's the spirit! radimo, trosimo, zabavljajmo se...o tome pricam :)

i ne mrzimo, vec slavimo tudji uspeh!
Brooklyn Brooklyn 14:41 20.10.2008

Re: *

koje su to vrednosti koje ce preovladati?

gde ljudi shvataju da su sami odgovorni za sebe i svoju srecu i da im niko nista ne duguje. nadam se.
dangubas dangubas 14:54 20.10.2008

Re: *

Tacno tako..

bik_koji_sedi
И ја да се пожалим - премало је шљивика у Србији...Ракија има приоритет над пекмезом, па пекмез трпи... Катастрофа!

queeria92 queeria92 14:56 20.10.2008

Re: *

that's the spirit! radimo, trosimo, zabavljajmo se...o tome pricam :)


Jeeeeeeeeeeee... i da naravno uživamo u životu.
Brooklyn Brooklyn 15:03 20.10.2008

Re: *

Jeeeeeeeeeeee... i da naravno uživamo u životu.

pazi, kada si na intervjuu za posao, ne treba da zavidis kolegi koji nesto uredjuje i prima preko hiljadu jura; a pogotovo ne treba da trazis 500 evra. na pitanje koliku platu ocekujete se odgovara sa: meni plata nije najvaznija; nego da nadjem mesto gde mogu da dam sto veci doprinos. a ako tako i razmisljas, mozda ces poceti sa 200-300 evra, ali ces za vrlo kratko vreme pomeriti napred i u znanju i sposobnostima i u plati.

a onda, malo po malo, ucices i da uzivas u zivotu. nema vece uzivancije nego kada zastanes, pogleda u nazad i shvatis koliko si napredovao uprkos teskocama. to ne moze da ti da ni jedna drzava ili politicka stranka.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:04 20.10.2008

Re: *

gde ljudi shvataju da su sami odgovorni za sebe i svoju srecu i da im niko nista ne duguje.

ali ja nisam pisao o tome. Pisao sam o situaciji kada tebi lepo krene, znaci tek kad se dostigne nivo o kojem ti pricas, onda krece....
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:05 20.10.2008

Re: *

Jeeeeeeeeeeee... i da naravno uživamo u životu.

q, nemoj da siris hate, dovoljan sam ja:)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:05 20.10.2008

Re: *

a onda, malo po malo, ucices i da uzivas u zivotu. nema vece uzivancije nego kada zastanes, pogleda u nazad i shvatis koliko si napredovao uprkos teskocama. to ne moze da ti da ni jedna drzava ili politicka stranka.

Brooklyn Brooklyn 15:12 20.10.2008

Re: *

ali ja nisam pisao o tome. Pisao sam o situaciji kada tebi lepo krene, znaci tek kad se dostigne nivo o kojem ti pricas, onda krece....

iz mog iskustva, mislim da zavist i ljubomora potice najvise od pasivnosti i nepreuzimanja odgovornosti za sebe. jel kada nekom zavidis, koncentrises se na to sto taj drugi ima, a ne na to kako da sam dodjes do toga. tako da, mnogo je lakse zavideti i kukati, nego raditi na tome da i ti imas to sto ima taj drugi.
pnbb pnbb 15:28 20.10.2008

Re: *

meni plata nije najvaznija; nego da nadjem mesto gde mogu da dam sto veci doprinos. a ako tako i razmisljas, mozda ces poceti sa 200-300 evra, ali ces za vrlo kratko vreme

vec posle nekih 20 godinica dogurati do 330, pa bog da te vidi
Brooklyn Brooklyn 15:37 20.10.2008

Re: *

vec posle nekih 20 godinica dogurati do 330, pa bog da te vidi

moj mali brat je poceo sa 1000 evra, prva plata posle faxa (sto nije doslo samo od sebe, posto se trudio da ucestvuje na svim projektima na kojima je ucestvovao njegov fax i da radi sa strane, tako da je kada je zavrsio vec imao neko relevantno iskustvo). drugi posao, plata 20.000 dinara, ali mu se ucinilo da tu moze mnogo da nauci. kada je vide da ne uci koliko bi zeleo nasao treci posao za nekih 400-500 evra, koje su mu posle vise meseci povecali na 700. sada mi kaze zvali ga neki oce na intervju i on ih odbio. ja pitam zasto; mozda bi mogao da dobijes vise para. on kaze, tu gde jeste puno uci i ima punu kontrolu (i odgovornost) na projektima na kojima radi i nece da ide ni za koje pare :)
maksa83 maksa83 15:56 20.10.2008

Re: *

on kaze, tu gde jeste puno uci i ima punu kontrolu (i odgovornost) na projektima na kojima radi i nece da ide ni za koje pare :)

Pohvale malom bratu, ali treba da imaš u vidu da je tvoj mali brat u grani koja iskače iz uobičajenih motivacionih obrazaca (knjige ispisane o tome koje ne postoje za druge discipline, što treba nešto da ti govori samo po sebi). Ili što bi rekao jedan moj drug: "oni to ne smeju da saznaju, ali mi bi ovo radili i za dž.".

A i slutim da će se vizura malog brata promeniti donekle kad prestane da bude "mali brat" i kad od njega počne da zavisi kvalitet života još ljudi.
Brooklyn Brooklyn 16:27 20.10.2008

Re: *

A i slutim da će se vizura malog brata promeniti donekle kad prestane da bude "mali brat" i kad od njega počne da zavisi kvalitet života još ljudi.

to vec radi, ali da ne trolujemo vise o malom bratu...
Doctor Wu Doctor Wu 16:49 20.10.2008

Re: *

Ili što bi rekao jedan moj drug: "oni to ne smeju da saznaju, ali mi bi ovo radili i za dž.".

E, jbg, sad smo saznali.(tj, gotov si).

Ne bih rekao da je cenjenje sebe i drugih pitanje ličnih vizura već više svesti o tome koliko pojedinac donosi nekom društvu, koji value dodaje onime što i kako radi. Nikome nije krivo što je, recimo, Gates najbogatiji čovek na svetu zato što je čovek doneo potpuno novu vrednost, revolucionisao svet ili nikome nije (ili ne treba da bude) krivo kada uspešni neurohirurzi zarađuju 6 cifara ili kad inženjer uspešan projekat brane naplati visokim honorarom ili kad uspešni preduzetnik otvori na 10-ine novih biznisa i to uspešno naplati (e.g. Mišković). I zato razumem mladog čoveka koji sebe objektivno sagleda i kaže: "Ok, imam još puno da učim, objektivno ne vredim toliko, naplatiću se kad za to dođe vreme i kad stvarno budem nešto vredeo."

Ali, takav piece of mind je moguć u relativno bogatim društvima gde ljudi imaju neki disposable income, gde ljudi mogu da kupe i lepo a ne samo neophodno. U društvima u kome je veliki % gladnih i neiživljenih slabo se razmišlja o dodatnoj vrednosti i o tome ko je koliko njoj doprineo, jer je glavni motiv sledeći obrok (u figurativnom smislu) a život se odrađuje od danas do sutra. Ljudi se doživljavaju kao neko ko ugrožava resurse preživljavanja i odatle proizilazi i zloba i agresivnost (ona je, u izvesnom smislu, egzistencijalna kategorija).

Prema tome, nema nikakvog mističnog mambo džamba u Srbiji (tipa "ovo ti je zemlja Srbija/Balkan/whatever")- sve je pitanje ekonomije. Kad se ista popravi, popraviće se i maniri.
maksa83 maksa83 16:54 20.10.2008

Re: *

E, jbg, sad smo saznali.(tj, gotov si).

"Oni" se odnosilo na razne menadžmente i gold ownere diljem planete.

Sa ostalim se mahom slažem, s tim da:

Prema tome, nema nikakvog mističnog mambo džamba u Srbiji (tipa "ovo ti je zemlja Srbija/Balkan/whatever"- sve je pitanje ekonomije. Kad se ista popravi, popraviće se i maniri.

... je ovo možda pitanje kokoške i jajeta, odn. da li je ovo Catch-22?
Doctor Wu Doctor Wu 17:06 20.10.2008

Re: *

"Oni" se odnosilo na razne menadžmente i gold ownere diljem planete.

Pa zato ti i kažem, .
da li je ovo Catch-22?

Pretpostavljam da su i Irci (pogotovu oni severni) slično mislili za sebe pre jedno 15 godina (tamo mržnja ima institucionalne oblike) i vidi šta se desilo: daj ljudima slobodu, posao, omogući kredite i videćeš kako će se društvo transformisati u roku od odmah. Na žalost, mehanizam radi i u obrnutom smeru (što ovih dana viđam gotovo svakodnevno i to usred Londona).

Strmoglavi badža Strmoglavi badža 08:50 22.10.2008

Re: *

maksa83
neverovatno je koliko ljudi u srbiji uziva u tome da bude mizerno i da se samosazaljeva. ali, n srecu, nisu svi takvi. Ne bih da zvuči kao samosažaljevanje, ali - I, for one - mislim da bi bilo bolje da ima više restorana sa meksičkom kuhinjom, i onih u kojima se sedi pa do takeaways.


O, da! Mexico clopa!
Podržavam i predlažem peticiju. Bilo je peticija i za gluplje stvari.
Jao, kad bi imali mexican take aways!!!
Ovo mi je ideja meseca!
Pozdrav!
Unfuckable Unfuckable 13:16 20.10.2008

ujbt

Tečo, ko te iznervirao ?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:32 20.10.2008

Re: ujbt

Unfuckable
Tečo, ko te iznervirao ?

Unf, niko!
Unfuckable Unfuckable 15:09 20.10.2008

Re: ujbt

Unf, niko!


to ne valja :
uvek mora neko da te nervira, bar malo
to je dobro za krvotok & opći tonus

a za ono "da slavimo i tuđ uspeh..."
i onda dođu pravovjerni lešinari i napljuju te da se "kitiš tuđim perjem"

svijetu je nemoguće ugoditi
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:11 20.10.2008

Re: ujbt

Unfuckable
Unf, niko!


to ne valja :
uvek mora neko da te nervira, bar malo
to je dobro za krvotok & opći tonus

a za ono "da slavimo i tuđ uspeh..."
i onda dođu pravovjerni lešinari i napljuju te da se "kitiš tuđim perjem"

svijetu je nemoguće ugoditi

ma slusao jutros pescanik...pa onda kaziprst od pre neki dan, pa onda citao neke novine... i svuda hate
mariopan mariopan 17:49 20.10.2008

Re: ujbt

Aleksandar Stosic
Unfuckable
Unf, niko!


to ne valja :
uvek mora neko da te nervira, bar malo
to je dobro za krvotok & opći tonus

a za ono "da slavimo i tuđ uspeh..."
i onda dođu pravovjerni lešinari i napljuju te da se "kitiš tuđim perjem"

svijetu je nemoguće ugoditi

ma slusao jutros pescanik...pa onda kaziprst od pre neki dan, pa onda citao neke novine... i svuda hate

Pa nemoj to vise da slusas i ne citaj novine )))
Samo nerviraju narod.)))))))))))
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:57 22.10.2008

Re: ujbt

ma slusao jutros pescanik...pa onda kaziprst od pre neki dan, pa onda citao neke novine... i svuda hate

pa nasao si sta da slusas/citas za dobrojutro )))
mi smo samo malo vise nevaspitani i jako brzo postanemo Najbolji i SveZnamo...i to mi ide na zivce nevidjeno!!!!!
najsporije nam idu promene-na-bolje, i mislim da to i najvise smara i ubija u celoj ovo prici, a?

neko pomenu kako ce to da se sredi (maniri) kada se sredimo ekonomski. cisto sumnjam. nikada ovde nije bilo manira i jos nesto: srbin nikada nece priznati da nesto ne zna ali ce zato bas to o cemo nema pojma odmah&sad diskvalifikovati i pljunuti.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:04 22.10.2008

Re: ujbt


BebaOdLonchara
ma slusao jutros pescanik...pa onda kaziprst od pre neki dan, pa onda citao neke novine... i svuda hate

pa nasao si sta da slusas/citas za dobrojutro )))
mi smo samo malo vise nevaspitani i jako brzo postanemo Najbolji i SveZnamo...i to mi ide na zivce nevidjeno!!!!!
najsporije nam idu promene-na-bolje, i mislim da to i najvise smara i ubija u celoj ovo prici, a?

neko pomenu kako ce to da se sredi (maniri) kada se sredimo ekonomski. cisto sumnjam. nikada ovde nije bilo manira i jos nesto: srbin nikada nece priznati da nesto ne zna ali ce zato bas to o cemo nema pojma odmah&sad diskvalifikovati i pljunuti.

Nemoj tako Bebo, sad ce odmah da te etiketiraju za sirenje straha, panike i defetizma, kao u ono najslavnije vreme s kraja devedesetih:)
ivana23 ivana23 13:16 20.10.2008

Nesumnjivo

da ima svega sto si naveo, ali ima i mnogo, mnogo suprotnih primera.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:32 20.10.2008

Re: Nesumnjivo

ivana23
da ima svega sto si naveo, ali ima i mnogo, mnogo suprotnih primera.

ne sporim
vesna7592 vesna7592 13:32 20.10.2008

...

nije baš tako grozno, nadam se da će te ova ljutnja uskoro proći
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:33 20.10.2008

Re: ...

vesna7592
nije baš tako grozno, nadam se da će te ova ljutnja uskoro proći

nisam ljut, grozno je
Nikola Knežević Nikola Knežević 13:47 20.10.2008

Nije baš sve tako crno

Nismo mi u principu ništa drugačiji od drugih evropskih naroda, jedino što malo više od drugih volimo da živimo u prošlosti i držeći se kojekakvih mitova često znamo žalimo za davnom Dušanovom imperijom... Imamo mi i svojih kvaliteta ali i mana. Ima nas svakojakih. Nacionalista, liberala, (konzervativaca - demohrišćana - taj sam), socijalista, komunista... Dakle, ništa što već ne postoji u Evropskom društvu ali i šire.

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:34 20.10.2008

Re: Nije baš sve tako crno

Nikola Knežević
Nismo mi u principu ništa drugačiji od drugih evropskih naroda, jedino što malo više od drugih volimo da živimo u prošlosti i držeći se kojekakvih mitova često znamo žalimo za davnom Dušanovom imperijom... Imamo mi i svojih kvaliteta ali i mana. Ima nas svakojakih. Nacionalista, liberala, (konzervativaca - demohrišćana - taj sam), socijalista, komunista... Dakle, ništa što već ne postoji u Evropskom društvu ali i šire.


daleko smo od proseka, evropskog, moj Nikola (ako smem tako da kazem). Nazalost. Barem u ovom o cemu pricam.
Nikola Knežević Nikola Knežević 14:58 20.10.2008

Re: Nije baš sve tako crno

daleko smo od proseka, evropskog, moj Nikola (ako smem tako da kazem). Nazalost. Barem u ovom o cemu pricam.


Naravno da smes. Promene se doduse dešavaju, nažalost jako sporo. Mi mladi moramo da učinimo dodatni napor da širimo evropske i građanske vrednosti u našem društvu. Ja se trudim da činim svoj deo.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:01 20.10.2008

Re: Nije baš sve tako crno

Nikola Knežević
daleko smo od proseka, evropskog, moj Nikola (ako smem tako da kazem). Nazalost. Barem u ovom o cemu pricam.


Naravno da smes. Promene se doduse dešavaju, nažalost jako sporo. Mi mladi moramo da učinimo dodatni napor da širimo evropske i građanske vrednosti u našem društvu. Ja se trudim da činim svoj deo.

Znas li kada coveka ponuka muka da napise ovakav tekst? Kada to o cemu pise vidi kod ljudi koji su za te evropske vrednosti, gradjanski duh...naravno, ne mislim na tebe:)
Nikola Knežević Nikola Knežević 15:11 20.10.2008

Re: Nije baš sve tako crno

Znas li kada coveka ponuka muka da napise ovakav tekst? Kada to o cemu pise vidi kod ljudi koji su za te evropske vrednosti, gradjanski duh...naravno, ne mislim na tebe:)


Ma znam. Ima takvih ih je pun ih je DSS i NSPM.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:22 20.10.2008

Re: Nije baš sve tako crno

DSS i NSPM

a sta je to? :)
vladimir petrovic vladimir petrovic 14:06 20.10.2008

Potpuno te razumem

Neki misle da si ljut:
Margos
Baš si ljut.:( Nešto ti se desilo? Okinulo ovu ljutnju?

Alex Dunja
... neko ili nesto te je bas ogorcilo.
ja mislim da nije bas tako strasno...

Brooklyn
... bneverovatno je koliko ljudi u srbiji uziva u tome da bude mizerno i da se samosazaljeva. ali, n srecu, nisu svi takvi.

Unfuckable
Ujbt. Tečo, ko te iznervirao ?

Vesna7592
...nije baš tako grozno, nadam se da će te ova ljutnja uskoro proći

i drugi...

Medjutim, ja mislim drukcije. Ako si ljut, ljutnja coveka prodje!

Uz rizik da "volim da pisam uz vetar", kazem, Aco, da te razumem, ako ti to uopste nesto znaci. Nisi ti ljut (ne moze covek biti ljut na svakodnevnicu koja traje, a da ne radi u korist svoje stete), vec si pomalo razocaran sto se stvari ne menjaju brze.
Taj sam.
Preporuka.
vesna7592 vesna7592 14:33 20.10.2008

Re: Potpuno te razumem

ih, bre, što ste pesimisti.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:35 20.10.2008

Re: Potpuno te razumem

vladimir petrovic
Neki misle da si ljut:
Margos
Baš si ljut.:( Nešto ti se desilo? Okinulo ovu ljutnju?

Alex Dunja
... neko ili nesto te je bas ogorcilo.
ja mislim da nije bas tako strasno...

Brooklyn
... bneverovatno je koliko ljudi u srbiji uziva u tome da bude mizerno i da se samosazaljeva. ali, n srecu, nisu svi takvi.

Unfuckable
Ujbt. Tečo, ko te iznervirao ?

Vesna7592
...nije baš tako grozno, nadam se da će te ova ljutnja uskoro proći

i drugi...

Medjutim, ja mislim drukcije. Ako si ljut, ljutnja coveka prodje!

Uz rizik da "volim da pisam uz vetar", kazem, Aco, da te razumem, ako ti to uopste nesto znaci. Nisi ti ljut (ne moze covek biti ljut na svakodnevnicu koja traje, a da ne radi u korist svoje stete), vec si pomalo razocaran sto se stvari ne menjaju brze.
Taj sam.
Preporuka.

vlado, pogodi u metu. Hvala:)
JJ Beba JJ Beba 15:02 20.10.2008

Re: Potpuno te razumem

vesna7592
ih, bre, što ste pesimisti.

:))
stvarno smo bez veze .
pored tako mnogo divnih stvari koji ulivaju optimizam.
mantrajmo, skoncentrišimo se

recimo- niko ti danas nije umro, (mada se dan još nije završio); zdrav si.... divan je dan,sunce, bez vetra...
super ti je saša....
ajmo sada da vizualizujemo, new age pristup....
nismo siritonja samo smo besni
biće bolje
zapali sveće, vizualizuj..


popij jedno new age pivo

:)



dolybell92 dolybell92 16:37 20.10.2008

Re: Potpuno te razumem

ih, bre, što ste pesimisti.


Pesimista je samo dobro obavešteni optimista.
JJ Beba JJ Beba 17:02 20.10.2008

Re: Potpuno te razumem

dolybell92
ih, bre, što ste pesimisti.


Pesimista je samo dobro obavešteni optimista.

iliti, pesimista je optimista sa iskustvom
:)
korto malteze korto malteze 14:13 20.10.2008

svud primenljivo!

Po mom iskustvu, tvrdnje u ovom postu su univerzalno primenljive. Sve sto si pominjao video sam i drugde, van Srbije i Balkana. Tako da se nemoj nervirati bezveze.
dolybell92 dolybell92 16:43 20.10.2008

Re: svud primenljivo!

Po mom iskustvu, tvrdnje u ovom postu su univerzalno primenljive. Sve sto si pominjao video sam i drugde, van Srbije i Balkana. Tako da se nemoj nervirati bezveze.


Ko ne poznaje Južnu Ameriku - misli da su njihove serije
izmišljotine - a one su čista stvarnost u smislu karaktera
ličnosti i njihovih međusobnih odnosa.
Naša zavist je u odnosu na njihovu lagani lahor.

Mada je za nas dovoljna i jedna rečenica koja govori dovoljno:
"Nije meni što ja nemam - nego što on ima !"
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:45 20.10.2008

Re: svud primenljivo!

daleko je Amerika
aha, gledas kolumbijske sapunice!
maksa83 maksa83 16:45 20.10.2008

Re: svud primenljivo!

Mada je za nas dovoljna i jedna rečenica koja govori dovoljno:
"Nije meni što ja nemam - nego što on ima !"


"Da komšiji krava bude ko čivava"

Ali nije zapravo skroz tako samo kod nas. Recimo, istraživali su npr. po Americi - da li bi više voleo da imaš 80000 godišnje u kraju gde svi imaju 65000, ili 100000 u kraju gde svi imaju 120000. I šta misliš da je bio gro odgovora?

Covek u belom Covek u belom 17:12 20.10.2008

Re: svud primenljivo!

maksa83
Ali nije zapravo skroz tako samo kod nas. Recimo, istraživali su npr. po Americi - da li bi više voleo da imaš 80000 godišnje u kraju gde svi imaju 65000, ili 100000 u kraju gde svi imaju 120000. I šta misliš da je bio gro odgovora?
Pa ako je razlika u visine godisnje rate kredita za otplatu kuce blizu 20000, onda je opravdano i sa ekonomskog stanovista, pogotovu u danasnje vreme :).
Deaf Dog Deaf Dog 14:13 20.10.2008

Ne lupaj!

I jos jednom ne lupaj!
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:15 20.10.2008

Re: Ne lupaj!

Deaf Dog
I jos jednom ne lupaj!

aj' jos jednom
angie01 angie01 14:50 20.10.2008

hej techo,

evo me u srbijici,..dodushe loshim povodom i bash sam se namerachila, kada malo dodjem k sebi da napishem neshto o utiscima, koji bi se podveli pod- da neshto NE!

pozzz,
angie
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:56 20.10.2008

Re: hej techo,

angie01
evo me u srbijici,..dodushe loshim povodom i bash sam se namerachila, kada malo dodjem k sebi da napishem neshto o utiscima, koji bi se podveli pod- da neshto NE!

pozzz,
angie

uzivaj endzi u Srbijici, a kada se vratis na grtalice da nam napises
angie01 angie01 15:00 20.10.2008

Re: hej techo,

Aleksandar Stosic

angie01evo me u srbijici,..dodushe loshim povodom i bash sam se namerachila, kada malo dodjem k sebi da napishem neshto o utiscima, koji bi se podveli pod- da neshto NE!pozzz,angieuzivaj endzi u Srbijici, a kada se vratis na grtalice da nam napises



ma sada cu da napishem, dok sam ovde!
tamo kad pocene da shtekce, izgubicu koncentraciju-a ovde svakodnevna inspiracija.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:07 20.10.2008

Re: hej techo,

angie01
Aleksandar Stosic

angie01evo me u srbijici,..dodushe loshim povodom i bash sam se namerachila, kada malo dodjem k sebi da napishem neshto o utiscima, koji bi se podveli pod- da neshto NE!pozzz,angieuzivaj endzi u Srbijici, a kada se vratis na grtalice da nam napises



ma sada cu da napishem, dok sam ovde!
tamo kad pocene da shtekce, izgubicu koncentraciju-a ovde svakodnevna inspiracija.

da znas, daj dok ne izlapi
angie01 angie01 15:14 20.10.2008

Re: hej techo,

...ono o zvisti,...slichnosti i razlike,..zdrava ljudska zloba svuda funkcionishe, samo shto tamo, kada komshija snimi neshto bolje u tudjem dvorishtu, shto btw ne radi ochigledno, njega ona natera da se potrudi da i on to stvori, a ovde automatski radi po sistemu- da komshiji ugine dotichni predmet cheznje & bola,... afirmacija vs destrukcija.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:20 20.10.2008

Re: hej techo,

tamo, kada komshija snimi neshto bolje u tudjem dvorishtu, shto btw ne radi ochigledno, njega ona natera da se potrudi da i on to stvori

e to je ta razlika...
morgenstern morgenstern 01:36 21.10.2008

Re: hej techo,

I to stvara anksioznost. :)

Odličan serijal u BBC Chanel 4 produkciji, Status Anxiety na youtube.
maki100 maki100 14:53 20.10.2008

Srbi ne prastaju uspeh


To je opste poznato, ali najvise mrze uspesne zene, to u Srbiji prosto nije dozvoljeno, zabranjeno je.
Dok sam zivela u Srbiji ljudima je smetao moj "uspeh". Ali koji je to uspeh? Zavrsila fakultet, zaposlila se, udala se, rodila decu, otisla u inostranstvo... To bi u nekoj drugoj zemlji bilo normalno, ali ne i u nasoj.
"Lako je njoj"
Od ove recenice su me uvek podilazili zmarci.
"Lako je njoj"
E pa nije prika. Za sve sam se u zivotu borila, faks sam gulila 7 godina, dupe mi je otpalo. Posao sam sama sebi nasla, i prvi i drugi i treci i sve buduce.
Za sve u zivotu treba ulagati, za sve. A ljudi vide samo tudje uspehe i zavide.
Najbolje je da niko nista ne radi, da smo svi isti, da niko ne strci, da ne bode oci, da ne zatalasa onu mocvaru u kojoj smo. Cim neko podigne glavu, evo ga asovcic da ga utapka u istu, da se vrati odakle je izronio.
margos margos 15:15 20.10.2008

Re: Srbi ne prastaju uspeh

"Lako je njoj"

A eto, ja volim kad čujem to da kažu za mene. To je maksimum priznanja za uspeh koji možeš da dobiješ od većine ljudi. I ja u dalju priču ne zalazim. Sa onima koji vide da je meni lako.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:12 20.10.2008

Alexandre,

slazem se sa tim sto si napisao uglavnom,ali ljudi su takvi zato sto im je tesko.Kad coveku nista ne ide,lako zapada u malodusnost i pada mu tolerancija za sve sto mrda,a sirinu ima kada je zadovoljan.
angie01 angie01 15:19 20.10.2008

Re: Alexandre,

a sirinu ima kada je zadovoljan.


da, samo shto kod nas ljudi nisu navikli, a ni ne pomishljaju da treba sami da urade neshto za to zadovoljstvo,...malo se komeshaju pre izbora, iako je rezultat istih izvestan u negativnom delanju i posle chekaju da ovi izabarani neshto urade za njih, bez adekvatne reakcije, kada se to ne desi,..nisu navikli da rade, da se doshkoluju ako treba, da neshto stvore,..josh uvek mentalno funkcionishu po principu zagarantovanog minimuma, bez obzira na sposobnosti i trud.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:29 20.10.2008

Re: Alexandre,

ima i toga jos kako,ali ja to shvatam kao posledicu klonulog duha,a time i odsustva pokretacke energije.
Kao depresivna osoba koja nema volju da sama sebi pomogne.
Spiridon Spiridon 15:28 20.10.2008

glavu gore Tečo (nije sve tako crno)

Ideja za balet

Čuje se nesnosno divna muzika dok se zavesa podize i otkriva prelepu Zlatiborsku sumu u letnje popodne (kakva samo moze biti posle odlaska izletnika). Jedno lane zaneseno plese i lagano gricka nekavo lisce. U jednom trenutku, lenjo pocinje da vrluda kroz mekano rastinje. Ubrzo počinje jezivo da kaslje, povraća i pada mrtvo.

VA
Spiridon Spiridon 15:34 20.10.2008

ko je ludji

Moj kolega iz UN odeljenja za nekakve posebne dozvole dobio zahtev od dve engleskinje koje hoce da putuju iz UK to Japan na konjima. Posto ne mogu da koriste autoput moraju da se krecu posebnim rutama ...

Ja ga pitao sto im nije rekao da kada budu prolazile kroz balkanske zemlje postoji sansa da im konje siluju, a njih ubiju.


domovina se brani lepotom i lepim vaspitanjem

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:43 20.10.2008

Re: ko je ludji

Spiridon
Moj kolega iz UN odeljenja za nekakve posebne dozvole dobio zahtev od dve engleskinje koje hoce da putuju iz UK to Japan na konjima. Posto ne mogu da koriste autoput moraju da se krecu posebnim rutama ...

Ja ga pitao sto im nije rekao da kada budu prolazile kroz balkanske zemlje postoji sansa da im konje siluju, a njih ubiju.


domovina se brani lepotom i lepim vaspitanjem


Domovina se brani rekom I ribom u vodi
I visokom tankom smrekom Što raste u slobodi
NNN NNN 15:45 20.10.2008

Re: ko je ludji

kada budu prolazile kroz balkanske zemlje postoji sansa da im konje siluju
Koliko je meni poznato u Švedskoj se najčešće siluju konji (?!?!?!?? nemam link), al' standard.
Spiridon Spiridon 15:47 20.10.2008

Re: ko je ludji

Aleksandar Stosic
Spiridon
Moj kolega iz UN odeljenja za nekakve posebne dozvole dobio zahtev od dve engleskinje koje hoce da putuju iz UK to Japan na konjima. Posto ne mogu da koriste autoput moraju da se krecu posebnim rutama ...

Ja ga pitao sto im nije rekao da kada budu prolazile kroz balkanske zemlje postoji sansa da im konje siluju, a njih ubiju.


domovina se brani lepotom i lepim vaspitanjem


Domovina se brani rekom I ribom u vodi
I visokom tankom smrekom Što raste u slobodi


domovina se brani kompom i pisanjem bloga,
a nagradi ce bilo tebe bilo brata tvoga.


Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:48 20.10.2008

Re: ko je ludji

Spiridon
Aleksandar Stosic
Spiridon
Moj kolega iz UN odeljenja za nekakve posebne dozvole dobio zahtev od dve engleskinje koje hoce da putuju iz UK to Japan na konjima. Posto ne mogu da koriste autoput moraju da se krecu posebnim rutama ...

Ja ga pitao sto im nije rekao da kada budu prolazile kroz balkanske zemlje postoji sansa da im konje siluju, a njih ubiju.


domovina se brani lepotom i lepim vaspitanjem


Domovina se brani rekom I ribom u vodi
I visokom tankom smrekom Što raste u slobodi


domovina se brani kompom i pisanjem bloga
nagradi ce bilo tebe bilo brata tvoga

kad smo vec kod domoljubnih pesmica, mislim da je Jaksiceva sloboda zestoko sjebla ovaj narod, ma kako ona izgledala drukcije...
ecce-florian ecce-florian 16:21 20.10.2008

A da

te nisu uhvatili kad se se pokušao nasmejati bez razloga na javnom mestu i to sam?
E to se ovde ne oprašta. Otkud ti pravo da se smeješ , da se sam smeješ i da još to sve radiš na javnom mestu.
Mora da imaš neki tajni razlog i kako ti uopšte pada na pamet da to javno pokazuješ.Vređaš ljude direktno.
Ovo je država brižnih ,zabrinutih, neveselih , besnih i opasnih.I deca se smeju sva manje i manje, a kamo li odrasli. Zna se ko ovde sme da se smeje.Vidiš da si se i ti inficiro samo kratkotrajno boraveći.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:23 20.10.2008

Re: A da

Vidiš da si se i ti inficiro samo kratkotrajno boraveći.

nisam kriv, majke mi....:)
angie01 angie01 16:25 20.10.2008

Re: A da

Vidiš da si se i ti inficiro samo kratkotrajno boraveći.


epidemija, bre cvetko!
ecce-florian ecce-florian 18:44 20.10.2008

Re: A da

angie01

drago mi te je videti ovde odavde. to te nešto nema?
simkke simkke 17:24 20.10.2008

Ima ih koji ne misle tako

...ali sta oni znaju?

Taska Dana Taska Dana 17:29 20.10.2008

Zivot je prilicno

ruzan i tuzan u Srbiji.....cak iako obustavimo sva moguca poredjenja ( a sto volimo da pljucnemo na tudje narocito ako je dobro) i resimo da budemo sasvim realni.

Pored svih mogucih gluposti i nesreca koje su nam se desile , ovaj trenutak u Srbiji zivi na razmisljanjima, inerciji, krutosti i sebicnosti generacija koje su prilicno stare a cine veliku vecinu stanovnistva. Srbija je jedna od najstarijih nacija na svetu. Sve su to nase mame i nase tate...ujeke, tetke, stricevi...rod rodjeni....prema tome nema ljutis...
Plus nepismenost je ogromna...neobavestenost jos veca.... a inat najveci....


mariopan mariopan 18:37 20.10.2008

Re: Zivot je prilicno

Taska Dana
ruzan i tuzan u Srbiji.....cak iako obustavimo sva moguca poredjenja ( a sto volimo da pljucnemo na tudje narocito ako je dobro) i resimo da budemo sasvim realni.

Pored svih mogucih gluposti i nesreca koje su nam se desile , ovaj trenutak u Srbiji zivi na razmisljanjima, inerciji, krutosti i sebicnosti generacija koje su prilicno stare a cine veliku vecinu stanovnistva. Srbija je jedna od najstarijih nacija na svetu. Sve su to nase mame i nase tate...ujeke, tetke, stricevi...rod rodjeni....prema tome nema ljutis...
Plus nepismenost je ogromna...neobavestenost jos veca.... a inat najveci....



Sa ovim bih se slozila;-)
Mladi su otisli a mi smo umorni od lazi i obecanja, iznevereni, prevareni i svakakvi a najvise siromasni.
Samo ispunjen covek moze da iskreno voli bliznjeg svog i da se raduje zivotu a kod nas cele generacije nemaju sansu ni da odzive zivot a ne jos i da bude ispunjen nekim lepim sadrzajima, da se obogati duh, izbrusi karakter i jos obrazovanje i obicno domace vaspitanje koje ljudima nedostaje, sve to na gomilu daje ovu sliku....

Mislim da se sve ovo dogadja i drugim zemljama i narodima samo su oni bili bogatiji pa su kompenzovali svoje nezadovoljstvo nekim malim uspesima, opustali se, odmarali, putovali ili kupovali, imali neka mala zadovoljstva pa nisu tako ogorceni. Mi sve to nismo imali, citave generacije ne pamte kada su otisli na odmor, stalno neka borba samo za golo prezivljavanje, rat, izbeglice, gomile nesrecnih ljudi koji su tu pored nas, tajkuni i lopovi svuda...ali lepota je i u oku posmatraca.Kada smo srecni sve te lose stvari ni ne primecujemo.
neny neny 19:08 20.10.2008

Re: Zivot je prilicno

@mariopan najgore je kada smo duhovno bedni,to najvise boli,kada se smejemo drugima,kada necemo da vidimo istinu,kada okrecemo glavu,mnogo manje boli materijalna beda!
mariopan mariopan 19:32 20.10.2008

Re: Zivot je prilicno

neny
@mariopan najgore je kada smo duhovno bedni,to najvise boli,kada se smejemo drugima,kada necemo da vidimo istinu,kada okrecemo glavu,mnogo manje boli materijalna beda!

Da ali se lakse opustis i ne gledas u druge ako nesto imas, ali ako nemas nista a tesko si radio i imao pa nemao, i nisi ti kriv za to vec neko drugi ko je sve tvoje uzeo, onda naravno ima mnogo losih osecanja svuda oko nas.
A rec "ispunjen" odnosi se upravo na duhovnu stranu zivota, to sam prvo pomenula
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 20:51 20.10.2008

Re: Zivot je prilicno


Da ali se lakse opustis i ne gledas u druge ako nesto imas, ali ako nemas nista a tesko si radio i imao pa nemao, i nisi ti kriv za to vec neko drugi ko je sve tvoje uzeo, onda naravno ima mnogo losih osecanja svuda oko nas.
A rec "ispunjen" odnosi se upravo na duhovnu stranu zivota, to sam prvo pomenula

slazem se, Mariopan, i u onom prvom delu Vaseg komentara i sada
aquariusoptimist aquariusoptimist 17:36 20.10.2008

Dragi Aleksandre,

Zasto se ne zapitas koliko si i ti doprineo da stanje u Srbiji bude ovakvo?
Zasto ne odes na Pedjin blog o Urosu , naci ces moj post upucen direktno tebi, ako nije obrisan.
Pa se vrati na svoj blog da se opravdas, ako mozes.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:41 20.10.2008

Re: Dragi Aleksandre,

Dragi aquariusoptimist,
daj link ako moze, pa da diskutujemo, sa zadovoljstvom. Javljam se za nekih 3 sta jer si upravo uhvatio na vratima, ok?
Inace, ja se zaista uvek radujem svacijem uspehu, i pokusavam iz tog da izvucem svoj benefit i neko iskustvo ako moze.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana