Dobrodosli nazad u devedesete

Jasmina Tesanovic RSS / 20.07.2007. u 15:04

Atačmenti

  • 9.jpg / 40.87 / KB image/jpeg


Komentari (62)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Kazezoze Kazezoze 15:20 20.07.2007

bash

prochitah gore u sportskoj rubrici o tuchi u mostaru.
shta reci, ludacima nikad dosta ispoljavanja mrzhnje.
gde god se sretnu, a pritom su grupisani, oni ce se tuci... stvar kucnog vaspitanja.
mariopan mariopan 15:50 20.07.2007

Re: bash

Nije to stvar kucnog vaspitanja,rekla bih da nema majke koja bi svoje dete huskala da se tako bije,da mu neko izbije oko ili da izgubi zivot,ili jos gore,da on nekome izbije oko ili da ubije nekoga.

Ove pojave kod nas daleko vise veze imaju sa nasom bliskom prosloscu i nacionalizmom na svim stranama nego sa kucnim vaspitanjem. A u pitanju su mladi ljudi,takoreci deca. A od dece treba poceti ako nesto mislimo da menjamo.

Evo,i ja citam u novinama da su navijace Hajduka u Crnoj Gori ,u zasedi sacekali navijaci Crvene Zvezde (a utakmica se igrala izmedju Hajduka i Buducnosti,kakve veze ima Zvezda?) i da su u zestokom sukobu povredjeni nekoliko desetina mladih ljudi a isto toliko uhapseno.Kome je to trebalo? Oni jedni drugima,dok su se tukli,nisu vikali UA HAJDUK pa da shvatim navijacku strast,oni su vikali "GDE STE USTASE". Zato i kazem da fudbal i navijanje sa ovim tucama nemaju nikakve veze,to je politika i politicka ostrascenost i kod jednih i kod drugih,.

Ta ostrascenost radi po sistemu spojenih sudova,u istim novinama procitam da su u Hrvatskoj pretuceni povratnici Srbi,u seluGornji Vrhovci na Papuku.Brutalno su pretuceni otac i sin Dobrivoje i Marko Bogojevic. U Hrvatskoj TUPSON pravi koncert gde hiljade mladih klice ustaskim pesmama kontroverznog nacionaliste,a da budu sigurni da su koncert svi u Hrvatskoj videli,reprizirala ga je Hrvatska nacionalna televizija.

Na Kosovu malu decu Albanci uce da kamenuju autobuse sa srpskom decom a malo stariji ruse crkve,potpaljuju vatrice,bacaju bombe u kafice itd.Eto to uce decu a od dece se pocinje.

Da bismo izlecili sve nas tesko je krenuti od odraslih jer sto se grdo rodi vreme ne ispravi,ali treba poci od dece.Kakve veze ima politika sa sportom? Zasto koncert koji toliko povredjuje jedan deo hrvatskog stanovnistva,Srba,nije sprecen,ne koncert nego vredjanje?Hiljade mladih je klicalo jednoj ideologiji koja je puno zla donela svima zasto se to dozvolilo?A oni navijaci koji su isli cak U CRNU GORU da nekoga biju ja bih sve njih u zatvor.Vaspitno.Oni nisu ni isli na utakmicu,isli su da nekom isteraju oko itd.. pa zato lepo u zatvor sve zajedno onako kad stigne autobus pravo u Padinsku Skelu.Da dobiju sta su zasluzili.

Pa kada decu pocnemo da ucimo da postuju svakoga,da nikog ne vredjaju nece biti ovakvih slika. To je za svaku osudu.Nema veze sa sportom,to je politika i dok politicari,radi svog opstanka na vlasti huskaju mlade jedne na druge,nama nece biti bolje i rizik od drugacijih sukoba je sve veci umesto da se smanjuje.
Kazezoze Kazezoze 15:56 20.07.2007

Re: bash

Pa kada decu pocnemo da ucimo da postuju svakoga,da nikog ne vredjaju nece biti ovakvih slika

kao shto rekoh stvar kucnog vaspitanja.. ako je nacionalizam u pitanju i to je nauchio od roditelja.
Nebojša Milenković Nebojša Milenković 16:11 20.07.2007

Re: bash

Da bismo izlecili sve nas tesko je krenuti od odraslih jer sto se grdo rodi vreme ne ispravi,ali treba poci od dece


Za početak - majmunima s majicama s likovima haških optuženika lepo zabraniti ulazak na stadione!
Ne znam da li za ovo ima utemeljenja u nekom zakonu - ako neko zna nek javi...
Inače, utakmica bila sasvim dobra - mada sasvim u senci...
mariopan mariopan 16:26 20.07.2007

Re: bash

Odlican pocetak ali zar to nije vec bilo zabranjeno? Treba zabraniti svako izazivanje a to jeste izazivanje zar ne? Kakve veze to ima sa utakmicom? Pa nema.Takve je odmah trebalo u maricu.
Queeria Queeria 20:29 20.07.2007

Re: bash

Riba smrdi od glave - što no kažu naši stari:
Tine i Radojka Tine i Radojka 21:35 20.07.2007

nuto srucnjaka

ti znas
ma begajbe

riba mirise kogodj vruca pogaca
a patka smrdi od glave
vladimir petrovic vladimir petrovic 21:54 20.07.2007

Re: bash

It's rather disgusting, the way you FAGGOTS comment reality in this country.
Shame on you, Queeria
newhornet newhornet 22:19 20.07.2007

Re: bash

Ovo moze da napise samo neko ko je za ugrozavanje svojih prava saosecao slogan - Srbija se saginjati nece
Queeria Queeria 22:59 20.07.2007

Re: bash

vladimir petrovic
It's rather disgusting, the way you FAGGOTS comment reality in this country.
Shame on you, Queeria


Evo odoh u ćošak da se stidim...
Suck it, Vladimire Petroviću!
zarkov zarkov 11:42 22.07.2007

Re: bash

Queeria
Riba smrdi od glave - što no kažu naši stari:


ali se cisti od repa...
Fratello Fratello 15:33 20.07.2007

'ercegovina

Pricao sam se s drugom koji je bio sinoc u Mostaru i on kaze da se sve izmaklo kontroli zbog lose organizacije utakmice. Naime, staviti navijace Partizana i Hrvate iz Hercegovine na istu tribinu (s tim sto su domaci navijaci bili i iznad, na gornjem nivou - a taj stadion je i inace poznat po kamenju kojeg ima na sve strane), nevidjena je glupost. A posledice su mogle da budu katastrofalne. Jos je i dobro da nema mrtvih!
Po izlasku iz Mostara, svi navijaci Partizana su otisli pravo za Nevesinje, gde ih je docekao ceo grad. Uz ovacije i cestitke za "rane junacke".
Sve u svemu, najavaznije je da nema mrtvih. A, videcemo sta ce UEFA da kaze narednih dana...
MMMila MMMila 15:58 20.07.2007

Re: U Mostaru!

I usput su se navijaci Veleza tukli sa navijacima Zrinjskog gde su stigli po Mostaru, podrzavajuci "grobare"a u stvari rasciscavajuci neresene odnose (Zrinjski je oteo stadion Velezu koji igra na malom igralistu).

Zaboravili ste i da je u Podgorici bilo tuca izmedju navijaca (ili koga vec) Buducnosti i Hajduka. Doduse, tvrde Crnogorci da su svi uhapseni zbog izgreda (naravno, ne sa strane Hajduka) u stvari Srbi koji su tu bili na letovanju.

Zbog tuce navijaca na gostovanju (utakmica u UEFA takmicenju) poljska Legija je nedavno na dve godine suspendovana iz svih evropskih takmicenja (sem iz domace lige).

Mi Srbi (klubovi, navijaci, reprezentacija) smo inace na svim CRNIM listama na koje smo mogli da stignemo zbog navijanja. Tako recimo UEFA se zali sama sebi (svojoj komisiji za kazne) zbog MALE kazne Srbije zbog rasistickih ispada na Evropskom sampionatu za igrace ispod 21 godine.

S druge strane, kod nas se NISTA, ali apsolutno nista ne radi u Savezu, lokalnim savezima i klubovima da bi se sprecilo divljanje. Sta vise, bivsi predsedik Partizana je zakljucavao tribinu... bes prema klubu navijaci crno-belih su onda prenosili i prenose na gostovanja i pravili nerede svima.

Dok se huliganstvo bude bilo gde i bilo kako tolerisalo, tesko ce biti iskorenjeno. Znaci, ne samo na stadionima, vec i u Skupstini, na ulici, u skoli...

DOduse, ni engleski metod (u fudbalu) nije bas najbolji. Tacno, isterali su divljanje sa stadiona, ali je zato u gradu obicno rat izmedju navijaca. Stradaju izlozi, kafici, zitelji su obicno zatvoreni u kucama za vreme utakmice.

Uz to, i novinari u svojim izvestajima nisu bas odlucni da osude huliganstvo. Cak i medju samim novinarima ima onih koji svojim ponasanjem doprinose losoj slici Srbije.
newhornet newhornet 22:23 20.07.2007

Re: Sta se zbiva U Mostaru!

I ko zaboravlja da je prosle godine momak muslimanske veroispovesti pretucen do smrti u hrvatskom delu istog grada. I da momci Hrvati i na pomisljaju da predju u muslimanski deo Mostara. Pa taj je grad i po uspostavi medjunarodne kontrole pre 12 godina ostao balkanski Berlin. A onda se jos pojeve Srbi.....
Solomon Solomon 15:42 20.07.2007

Dosada + Nemoc = Nasilje

Opet.... Koja god zemlja ima mnogo nezaposlenih, dokonih i izfrustriranih mladih muskaraca, u toj zemlji postoje ovakve gluposti... Extremizam, rasizam, fundamentalizam, militarizam... Kako se povecava stopa zaposlenosti (POSEBNO Mladih) tako ce ovakvim glupostima biti kraj... I ne radi se toliko o parama, vec o dosadi i frustraciji... Mladi Saudijski muskarci su puni para pa se opet okrecu fundamentalizmu, sto iz dosade ali posebno iz frustracije (socijalne i narocito seksualne).
mariopan mariopan 16:18 20.07.2007

Re: Dosada + Nemoc = Nasilje

E,sa vama se potpuno slazem i zato preporucujem vas komentar.Mnogo mladih je bez posla,frustrirani,puni snage i hormona,bez para..bez raznih stveri koje zele...pa kad se naju u masi to je okidac za mnoge frustracije.

Dakle moj predlog je da SVE navijace koji dolaze na neku utakmicu,i goste i domacine.PRE svake utakmice dovezemo do nekog rudnika i da ih zatvorimo,svake navijace posebno da se ne potuku,ali da imaju radni zadatak da iskopaju jednu rudarsku dnevnicu i normu. Pa ne verujem da ce vise iamti snage da "navijaju" onako kako su navikli.

I ja kazem da teba cuti obe strane ali mi izuzetno smeta onaj poklic GDE STE USTASE. Da meni neko kaze GDE SI CETNIKUSO i ja bih mu opalila samr,to za mene nije kompliment.Zasto srpski navijaci nose neslavan epitet rizicnih neka se sami zamisle.Sliku o Srbiji stvaramo mi sami pa i ovo je slika o nama kao divljacima a ovo je i moja zemlja.Uzasnuta sam brutalnoscu koju ispoljavaju ti mladi ljudi jer sam i sama roditelj,dobro moja su deca odrasla,ali i dalje sve te mlade gledam roditeljskim ocima.Bez obzira na naciju ili veru.

Razumem navijanje za svog favorita,pevanje pesama svakog kluba,zalost kad se izgubi itd...ali ima ubijenih mladica,osakacenih,roditelja zavijenih u crno ...sve iz ranijih perioda,pa zar to nije opomena? Zar ce neki mlad covek i dalje dozvoliti da njegovim ponasanjem i zivotom raspolaze psihologija gomile i politicki ostrasceni pojedinci? Bogami,ako imaju pameti ,nece to dozvoliti vec ce misliti svojom glavom.
MMMila MMMila 16:03 20.07.2007

I samo jedan dodatak, u ime pravde, ipak!

Preuzeti snimci su iz ondasnjih medija, cak i vecina tekstova...

Ja bih volela da ipak sacekamo sta sve imaju da nam kazu i Grobari, pre nego sto ih totalno OSUDIMO unapred kao divljake, kretene i zle ljude!

Najcesce, kada domacin snima ili objavljuje, istice SAMO divljanje gostiju, a ne i sopstveno.

Naravno, ne opravdava sve to Grobare, ali cisto novinarski, treba imati obe strane.
Dax Dax 16:09 20.07.2007

90 opet ili 00

Vidite ljudi po meni ovo nisu nikakve 90-e vec je lepo 2007.A to znaci da smo ostavili za sobom ratove ali ne i razloge za rat.Tako da ce nam se opet vratiti.Rat navijaca je samo posledica svakodnevne mrznje.Jer fasizam zivi u onim malim ljudima,nasim komsijama,koji pokazu svoje pravo lice tek sa prvim metkom.
Ja ne mogu da verujem da neko sa likom Ratka M ide u Mostar.To je po meni bolest.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 16:27 20.07.2007

Re: I samo jedan dodatak, u ime pravde, ipak!

MMMila
... ali cisto novinarski, treba imati obe strane.


Hvala bogu Mila da na ovom blogu sretnem i nekog novinara koji se drzi ovog pravila (pa makar to bilo iz oblasti sporta

Za to "zlatno novinarsko pravilo" cuo i ja jos kao klinac ali sam mislio da ovde na blogu ne vazi (bar kad su u pitanju politicke teme) ... posto su oni novinari koji su se ovde javljali (za koje sam znao da se tim poslom bave ili da su cak dobili i neke nagrade) uvek radili suprotno od toga ... Kakava crna "druga strana" i objektivnost, imao je covek utisak da im je PRVA I JEDINA strana politicki program opcije koju zastupaju ...

A slicno je bilo i kad se govori i o univerzalnim ljudskim temama kao sto su pravda i prava (ljudska ili humanitarna), zlocin, zrtva, istina (i suocavanje sa njom). Uvek na prvo mesto dolazi politicka opcija, nacionalna pripadnost, "moji", "tvoji" ... pa onda ostalo. Nije ni cudo sto se onda desavaju ovakvi ekscesi ...

pozz
Fratello Fratello 16:29 20.07.2007

Re: I samo jedan dodatak, u ime pravde, ip

Najjaci su milovi mediji, koje sve probleme prebacuje na navodne navijache Zvezde, koji btw uopste nisu otisli organizovano u Crnu Goru. Koliko znam, uopste niko iz Beograda nije tim povodom ni otisao u Crnu Goru,.Ali najlakse je prebaciti odgovornost na nekog drugog. U krajnjem slucaju kao da je problem da se u Pastrovicima skupi par desetina ljudi u dresovima Zvezde, kad dve trecine ljudi u Crnoj Gori navija za Partizan ili Zvezdu.
Sto se tice hrvatskih medija, ni njima nista ne verujem. Incidente su izazvali hrvatski navijaci - kamenovanjem i domoljubnim pesmicima (Srbe na vrbe ili Ubi zakolji, da Srbin ne postoji, Kosovu, Kninu, Jasenovcu i Gradiski staroj) i organizator - gluposcu.
Naravno, nisu ni navijaci Partizana cvecke, daleko bilo. I tu ima stoke za izvoz, a zbog vecine onih koje prepoznajem na slikama, prestao sam, jos sredinom 90-tih da idem na "moju" juznu tribinu. S obzirom, da na slikama vidim olosh poznat po nadimku "Agenti' (bivsi zekini placenici iz 90-tih), kapiram da je i njihova glupost i primitivizam svakako imala velikog udela u sinocnim incidentima.
FK Partizan je odavno postao problem za policiju i sudstvo (ovo isto vazi i za FK CZ), ali neko iz drzavno-polijskog establismenta stiti taj mafijaski olosh. I dokle kod je tako i olosh na tribinama ce imati prednost, nad normalnim i pravim navijacima.
Spiridon Spiridon 16:19 20.07.2007

Evo i komentara dogadjaja na engleskom

Doctor Wu Doctor Wu 20:54 20.07.2007

Re: Evo i komentara dogadjaja na engleskom

aj tinks komentar iz ekselent end rezultat iz jos uv(ij)ek open. srbs iz enimals. jes, jes
Doctor Wu Doctor Wu 20:57 20.07.2007

Re: Evo i komentara dogadjaja na engleskom

end srbs on vrbs. jes. jes
angie angie 21:33 20.07.2007

Re: Evo i komentara dogadjaja na engleskom

e doktore, hvala na prevodu:)))
Doctor Wu Doctor Wu 22:10 20.07.2007

Re: Evo i komentara dogadjaja na engleskom

dont vori.
bi hepi.
dir.
newhornet newhornet 22:27 20.07.2007

Re: Evo i komentara dogadjaja na engleskom

I ne zaboravimo da je Blaz Sliskovic karijeru zavrsio u Hrvatskom Dragovoljcu, nogometnom klubu koji je nosio iskljucivo crne dresove i propagirao ustastvo.... Bogu hvala, kao i Obilic, nestao je sa scene....
ljiljaO ljiljaO 16:38 20.07.2007

Ko su huligani

Prvo... zabraniti ulazak na stadione... Da, svakako ali policija ima jednu naopaku filozofiju... Oni ih puste na stadion ili ih posle nereda ne izbace napolje jer im je lakse da ih drze na oku dok su svi u gomili i na stadionu nego okolo po gradu i sl. Morali bismo malo prepisati kako stranci sprecavaju ovakve stvari. Mislim da nasa policija to ne radi bas najbolje. More vodi ih u pritvor, izvedi na 50km iz grada posle utakmice, kazni ali odmah a ne sudjenje posle ko zna koliko vremena, intervencija i sl
Imala sam jednog momcica u skoli gde predajem. Mali, sitan i vrlo agresivan ali slabiji od svih pa su ga svi tukli. Pri tom izuzetno los djak. Kucna situacija - JOJ. E, on ide na utakmice Partizana sa navijacima. Kaze, da se BIJEMO jer smo najjaci. On i jeste najjaci samo u toj gomili. Posto me je jako iznervirao pitala sam ga ko je golman Partizana - nije znao. Dakle on i nije navijac on je HULIGAN. I posto poznajem momke sa kojima on ide na utakmice zamolila sam ih da mi pomognu da ga bar malo smirim u skoli. Pomoglo je. Znam da ovo nije u redu ali sva su sredstva dozvoljena ako je cilj dobar.
Marko Jevtic Marko Jevtic 16:57 20.07.2007

Strasno..

ali ipak koliko god bilo strasno to je ono sto se desava i kada poljaci gostuju u litvaniji, i kada englezi gostuju u turskoj i sl.

najveca krivica je organizatora sto nije odvojio publiku, a to da jedni drugima vicu svasta je i ocekivano.

najvaznije je da je partizan demonstrirao moderan evropski fudbal, i da zvezdi ove godine nece pomoci ni poljaci i ekvadorci
Fratello Fratello 20:15 20.07.2007

Re: Strasno..

Marko Jevtic
ali ipak koliko god bilo strasno to je ono sto se desava i kada poljaci gostuju u litvaniji, i kada englezi gostuju u turskoj i sl.

najveca krivica je organizatora sto nije odvojio publiku, a to da jedni drugima vicu svasta je i ocekivano.

najvaznije je da je partizan demonstrirao moderan evropski fudbal, i da zvezdi ove godine nece pomoci ni poljaci i ekvadorci


He-he, videcemo kako ce "nasa" zvezda da startuje u novoj sezoni. Levadija rules :)

ps Odgledao sam snimak sinocne tekme. Zaista sam pozitivno iznenadjen...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:24 20.07.2007

Re: Strasno..

Fratello

He-he, videcemo kako ce "nasa" zvezda da startuje u novoj sezoni. Levadija rules :)ps Odgledao sam snimak sinocne tekme. Zaista sam pozitivno iznenadjen...


a pazi koje ime kluba - Levadija...

beitar desničarski igra sa kopenhagenom, pa bi bio baš hit da gledam posle beitar-zvezda!
dobronamjeran dobronamjeran 18:59 20.07.2007

Divljanje navijaca

Prije dvadesetak godina na stadionu Hejsel dogodila se tragedija sa mislim 27 poginulih. Nakon toga engleska je poduzela mjere u zakonima i danas u engleskoj na utakmice dolaze obitelji i sa malom djecom no engleski navijaci i dalje u svijetu stvaraju probleme. ekstremnije navijacke skupine sastavljene su uglavnom od mladjih osoba nizeg socijalnog statusa kojima je odlazak na utakmicu i izazivanje nereda glavna zabava u dokazivanju svoje muskosti i snage grupe. S druge strane vlast tolerira do odredjene granice ovakvo ponasanje jer sluzi kao ispusni ventil za nakupljeno nezadovoljstvo jer bolje je da se tuku torcida i bbb nego da i jedni i drugi nezadovoljni izidju na ulice.
Vlast prije svega mora poduzeti zakonske i konkretne korake od snimanja utakmica i naknadnog uhicenja prekrsitelja te dobre zakonske kazne i zabrane odlaska u inozemstvo i dolaska na utakmice. U tome bi nacin na koji je engleska sredila stanje kod kuce trebao bi biti putokaz i za sva nas.
MMMila MMMila 19:16 20.07.2007

Re: Kao prvo...

Hajde da baratamo istinitim cinjenicama. Poginuli na Hejseli nisu zbog huligana, vec jer je popustila konstrukcija stadiona i prikljestila navijace.

A onda, slazem se, stalno se borimo sa posledicama: daj uhapsimo ih kada naprave izgred, daj snimimo ih kada bacaju stolice... ajde jos neki novi zakon da smislimo.

Hajde jednom da im ne dozvolimo da udju na stadion. Nek presede sat pre i sat posle utakmice, kao i samu utakmicu u policijskoj stanici!

A onda, milion puta sam cula da policija (makar kod nas, u Srbiji) nije na vreme sprecila nerede. Znaci, cekali su da se sve rasplamsa, materijalna steta bude velika a bes obicnih (onih koji nisu navijaci) bude ogroman. Policijska reakcija je uvek zavisila od trenutnog politickog, klupskog, sta ja znam kakvog pritiska pa je navijacima jako cesto i manipulisano.

Uostalom, ako napisem na primer da je mozda sve ovo na utakmici Partizana namerno izazvano da bi Partizan bio izbacen iz Evrope i da bi se pozicije nekih u rukovodstvu (koje ne postoji) ucvrstile, priznacete da ce vam zaliciti na sasvim realan scenario! (Naravno, ukoliko znate sta se desava u klubu...)

Znaci, navijaci su samo igracke preko kojih se isteruju neki veci ciljevi.
dobronamjeran dobronamjeran 19:22 20.07.2007

Re: Kao prvo...

A onda, slazem se, stalno se borimo sa posledicama: daj uhapsimo ih kada naprave izgred, daj snimimo ih kada bacaju stolice... ajde jos neki novi zakon da smislimo.

Hajde jednom da im ne dozvolimo da udju na stadion. Nek presede sat pre i sat posle utakmice, kao i samu utakmicu u policijskoj stanici!

Ako si primjetila ja sam kao jednu od zastitinih mjera napisao zabranu dolaska na stadione. No da bi se to provelo prvo taj netko mora napraviti neko kaznjivo djelo pa ga moraju identificirati da bi mu mogli zabraniti odlazak na stadion.
MMMila MMMila 19:47 20.07.2007

Re:

S cime sam se ja slozila, ako si primetio:)

:)
jotics jotics 20:36 20.07.2007

re:Dobrodosli nazad u devedesete

Ljudi sta se cudite toliko oko toga sta se sve idesavalo sinoc,pa to je normalna stvar svuda u svetu!To se desava na svim sportskim borilistima u svetu cak i monogo razvijenijim zemljama.Setite se sta se prosle godine desilo u Italianskom gradicu Katania kao na ratistu!A sad smo mi sve kulturni pa se cudimo "sta to grobari rade jao jao strasno"!
HILJADU GROBARA I HULIGANA ..................
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:37 20.07.2007

Re: re:Dobrodosli nazad u devedesete

HILJADU GROBARA I HULIGANA

Pa u pravu su svih ovih hiljadu. To je skoro normalno za fudbal, a i skoro sve ostale sportove. Sport je po definiciji borba, sila, sukob, suprotstavljanje, konflikt. U svakom slucaju nesto sto se postize na snagu i uz malo vestine. I tereni im se zovu borilista. Nema tu mnogo pameti. Takva zanimacija uglavnom privlaci odredjenu grupu ljudi, kojom je vrlo lako manipulisati od strane raznih, sto drzavnih sto mafijaskih, sluzbi.
Problem je u tome, sto je kod nas prihvaceno nakaradno misljenje da je sport nesto lepo i plemenito. Cesto se cuje:
"....dajte decu da se bave sportom, da ne bi bili na ulici,.. bolje sport nego droga i alkohol, ...imam zlatnu decu, bave se sportom...." Budalastine!
Onda dolazi ona prica kako su sportisti najbolji ambasadori koji popravljaju imidz Srbije, pa jos i drzava cini kretenske ustupke tipa - Divac dobro igra basket ne mora u vojsku a svi ostali moraju, Tadic nesto docekuje sportiste uz izjave razbicemo ih! Strasno!
Kad shvatimo da sport nije bitan, osim kao biznis za one koji su u njemu, lakse cemo se i sa ovakvim stvarima boriti.
A ovoga ce biti jos. Dok je fudbala i huligana.
Dax Dax 22:48 20.07.2007

Ostavite Divca :)

dolazi ona prica kako su sportisti najbolji ambasadori koji popravljaju imidz Srbije, pa jos i drzava cini kretenske ustupke tipa - Divac dobro igra basket ne mora u vojsku a svi ostali moraju, Tadic nesto docekuje sportiste uz izjave razbicemo ih! Strasno!Kad shvatimo da sport nije bitan, osim kao biznis za one koji su u njemu, lakse cemo se i sa ovakvim stvarima boriti.A ovoga ce biti jos. Dok je fudbala i huligana.

Nemoj molim te Divca.Kao prvo ja da ne moram nikad ne bih isao u vojsku.A pitaj bilo koga u US and A- sto bi rekao Borat- "Izvini da li znas ko je Divac?" ,pa ces cuti.E to je poenta,a ne da blatimo svakog ko uspe.

Huligana ce u vek biti,ali ih ne treba staviti jedne do drugih.I mene interesuje:
Da li ce iko iz ove zemlje JAVNO OSUDITI ISTICANJE I SLAVLJENJE LIKA Ratka M . i njegovog drugara Radovana K ?
newhornet newhornet 22:53 20.07.2007

Dobrodosli u Arene!

Kao prvo, sport odavno nije ono sto je bio pri nastanku.
SPORT JE PRIVREDNA GRANA. U kojoj se pri pojedinim transferima obrcu novci mnogo veci nego u celokupnoj privatizaciji u Srbiji.
Sport se pre vise od 30 godina udaljio od pojma fizickog odgoja.
Danas 'sportisti' po zavrsetku karijere postaju teski bogalji, u svakom smislu. Reborn of rimske floskule hleba i igara. Pitajte recimo Sasu Djordjevica kako podnosi svaki korak koji nacini. Sa teskiiiiiiim bolom jer nema vise kolena zdravog coveka.
Pogledajte sta profi sport cini ZENSKOM telu! Katastrofa, ociglednija u odnosu na pogled ka muskom sportskom telu. Ali, kad je sport postao biznis zavladala su ista pravila - ako mozes da prodas nesto, nebitno je da li to meso i dalje valja - kao pasteta!
I kad u polju imam savremene gladijatore koji ne razmisljaju o spostvenom zdravlju zarad profita, sta ocekivati od onih koji to gledaju, prate i zapravo finansijski odrzavaju - KRV!
Koji je sport najgledaniji u Americi - njihova verzija ubilacke vestine koja se naziva fudbal. Jel oni tamo dolaze da vide touchdown? - Ne, dolaze da gledaju KRV!
Ima sportova koji ne pruzaju krv na prvi pogled, recimo TENIS. Ali tu imamo situaciju da jedna, mnogo je reci osrednja teniserka Kurnjikova, zaradi silne pare na osnovu svog izgleda, koji realno nije nista narocito.
Ali tenis je disciplina koja je zanimljiva za gledanje a ne moze da privuce mnogo ljudi na stadionu jer su ograniceni vidljiviscu terena, te zato na snagu stupa TV. I tu Ana u jednom trenutku bude privlacnija nego sve one ostale debele jer nije zelela da zrtvuje svoj iygled da napravi karijeru, ali se prikazuje dovoljno cesto, dolaze sponzori i prave neku nakaradnu tenis-sex divu. I svi to gutaju, kupuju opremu i tenis zivi i plodi kapital.
A u fudbalu tesko mozes da napravis sex simbol /izuzmite Bechama/ nego pravis ratnike koji ce da stanu pod ovu ili onu zastavu i identifikuju se sa herojima. Heroji ne mogu da imaju mnogo mozga jer od 10-te godine moraju da se posvete samo trcanju i sutiranju i onda sa njima pocnu da se identifikuju recimo nacisti koji ulete u romsko selu, isutiraju i beze.
A usput, rado i kupe 100eur vredan dres svog heroja - iDEALNO!
I kad se takav idiotski patern primeni na Balkan, gde je Svetska Vlada odigrala puzzle ne resivsi ih do kraja - dobijes ono o cemu sada i pricamo.
Long live mr. Simonovic!!!!!!!!!!!!!!!!
jadac jadac 23:10 20.07.2007

Re: Dobrodosli u Arene!

a za koga jasmina navija???
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:30 20.07.2007

Re: Ostavite Divca :)

Kao prvo ja da ne moram nikad ne bih isao u vojsku

Ne bih ni ja da nisam morao.Ne bi ni vecina ostalih, ali moraju. A Divac ne mora. Ne bih da pricam mnogo o Divcu, posto sport ne pratim, a kol'ko vidim vazi za nekog humanistu i visokomoralnog coveka. Moze se postaviti pitanje morala ako neko dozvoli sebi da bude izuzet od svih ostalih, ali nije to tema. Drzava je ta koju ja napadam, ona rangira gradjane po redovima, pa Divca i jos po neke stavi u prvi, a nas, koji malo losije proturamo loptu kroz obruc, u neke druge.
U redu, on je poznat, svi mu se klanjaju, ali sta ja imam sa tim? Sta je Srbija time dobila ? Bas nista. Covek igrao zbog sebe i novca, velike pare zaradio, cestitam, ali zar se tako kupuje pravo da ne postujes zakon? To sto je neko preko njega cuo za Srbiju je "kolateralna steta". Nije on zbog toga isao tamo.
Naravno da ne sporim da svako moze da ima idole ali i oni moraju da postuju zakon.


*Cujem da je Boy George malo cistio ulice a i Chelsea Clinton nije slavno prosla. Sto ti je trula i dekadentna Amerika.

newhornet newhornet 23:44 20.07.2007

Re: Dobrodosli u Arene!

Ja se nadam za Ducija!
newhornet newhornet 00:07 21.07.2007

Re: Ostavite Divca :)

E, ovo je moj poslednji trzaj da na bilo koji nacin retardima objasnjavam osnovne stvari! Zaista planiram nakon ovog da napustim ovaj BLOG jer ovo postaje nedopustivo ali cu uciniti poslednji napor - Vidis - tvoj hoochie coochie nick nece promeniti misljenje o Srbiji u svetu - Divcev stav , rec, misljenje je nemerljivo uticajniji od tvog - zasto? Zato sto na ovoj planeti stvari tako funkcionisu!
Zasto neki polupismeni, seksualno neobuzdani Clinton naredi da se bombarduje tvoja zemlja - zato sto mu ljudi veruju! Zasto mu veruju - zato sto su ga izabrali na izborima! Zasto Bono Vox ima pristup svetskoj politici? Zato sto ga je na jedan drugi nacin izabrala svetska populacija? Zasto ljudi idu na Trg da daju krv? Zato sto su ih pokrenuli u reklamnoj kampanji neki ljudi. Da li bi dali krv zato sto je to rekao hoochie coochie man?
Ma, daj, ovo je borba sa neobrazovanim vetrenjacama....
P.S. Za takve kao sto si ti - 7 puta duzi vojni rok pa kad ga odsluzis da ti besplatno daju onaj spric za AIDSom zarazenom krvlju koje je Boy George prodavao na aukciji ili da te postave sred Brankovog mosta pa da dovedu Chelsea da pijana pokusa da te sobali kolima....
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:41 21.07.2007

Re: Ostavite Divca :)


ovo je moj poslednji trzaj da na bilo koji nacin retardima objasnjavam osnovne stvari

nesto si mi besan mesijo!
Ti bi sve nesto da objasnis al imas problem da ukapiras sta je pisac hteo da kaze. E zato treba imati malo pameti. Probaj da procitas opet mozda cak i shvatis
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:08 21.07.2007

Re: Ostavite Divca :)

a sad za tebe polako. potrudi se mozes ti to.
tvoj hoochie coochie nick nece promeniti misljenje o Srbiji u svetu

znam, i ne tvrdim suprotno
Divcev stav , rec, misljenje je nemerljivo uticajniji od tvog

jeste, a sta smo do sad videli od toga?
Zasto neki polupismeni, seksualno neobuzdani Clinton naredi da se bombarduje tvoja zemlja

zato sto smo imali budalu za predsednika.
Zasto Bono Vox ima pristup svetskoj politici

Zato sto je uticajan i za razliku od Divca - razmislja.
Da li bi dali krv zato sto je to rekao hoochie coochie man?

da, neki jesu
Ma, daj, ovo je borba sa neobrazovanim vetrenjacama

a sta sam ja neobrazovan ili vetrenjaca
Za takve kao sto si ti - 7 puta duzi vojni rok pa kad ga odsluzis da ti besplatno daju onaj spric za AIDSom zarazenom krvlju koje je Boy George prodavao na aukciji ili da te postave sred Brankovog mosta pa da dovedu Chelsea da pijana pokusa da te sobali kolima....

nema sanse..prestario.
mozes da me streljas...ili kama ,srpskija je

PS Mogu ja i sporije ako ne kapiras
newhornet newhornet 01:35 21.07.2007

Re: Ostavite Divca :)

a sta sam ja neobrazovan ili vetrenjaca


ne, ti si hoochie coochie!.... malo strpni po blues literaturi pa ces znati koliko te i sam nick diskredituje....
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:43 21.07.2007

Re: Ostavite Divca :)

a ti se i u blues razumes!
Jel boga ti, a sta znaci ovaj nick.
Ja to metno nako.
Radojicic Radojicic 23:34 20.07.2007

...


citajte komentare ispod

Radojicic Radojicic 23:35 20.07.2007

Re: ...

http://www.youtube.com/watch?v=XQI1CM4HlaE
newhornet newhornet 01:49 21.07.2007

novi fosili

o kako je dobro vidjeti te opet....
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:55 21.07.2007

Re: novi fosili

sta to vidis newhornetU.
I nemoj ONO kod Draga na onoj temi.
Nije lepo. Ovde mozemo da se krljamo. Sport je sport.
gorran gorran 13:14 21.07.2007

Ko je kriv

Da li su krivi roditelji, organizatori, policija...? Zanimljiva rasprava, i ni u kom slučaju besmislena.

Ali ima još jedan krivac u pozadini, i to ne mali, a to je duh nacionalizma koji se etablirao i institucionalizovao poslednjih 20 godina. On sada deluje sistematski i diskretno. Na primer, u zvaničnom udžbeniku istorije za 4. razred gimnazije u Srbiji dosta se govori o Hrvatima. Od toga je 80% o njihovoj mržnji prema Srbima i naročito genocidu nad Srbima.
O borbi Hrvata protiv fašizma nema ni jedne reči.
Ni jedne reči nema ni o zločinima Srba.

Javne ustanove i mediji i dalje sistematski grade paranoičnu sliku o stradalničkom srpskog narodu i njegovim arhineprijateljima Hrvatima, pripremajući teren za eventualne buduće sukobe.

Zato ne treba olako osuđivati roditelje na gomili. Znam neke koji imaju dosta problema pokušavajući - protiv opšteg pritiska društva i zvaničnih instanci - da vaspitaju decu u duhu tolerancije.


dobronamjeran dobronamjeran 13:41 21.07.2007

Re: Ko je kriv

U svim studijama dolazi se do zakljucka da je nasilje na stadionima kontrolirani kaos koji je potreban vladajucim garniturama da se odigrava u relativno zatvorenom i kontroliranom prostoru koji sluzi za ispusni ventil nakupljenih frustracija. Nacionalizam je samo pozeljni neprijatelj za iskazivanje bijesa. Koliko smo svjedoci masovne tuce izmedju grobara i delija ili izmedju BBB i Torcide uobicajena su pojava. Kada drzavi vise ne bude odgovaralo takvo ponasanje ona ce jednostavnim i efikasnim mjerama srediti situaciju.
Doctor Wu Doctor Wu 15:10 21.07.2007

Re: Ko je kriv

Koliko smo svjedoci masovne tuce izmedju grobara i delija...

Dobronamjerni, reci slobodno 'cigani', ne ljutimo se mi.
Brooklyn Brooklyn 12:59 23.07.2007

Re: Ko je kriv

Dobronamjerni, reci slobodno 'cigani', ne ljutimo se mi.


mislis romi?
M a R k O M a R k O 15:47 21.07.2007

vratimo fudbal tamo gde mu je mesto...

jadac jadac 15:56 21.07.2007

????

zrinjski ili velez....
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 21:00 21.07.2007

pre nekoliko godina

sam bila u crnoj gori kad su hrvati igrali protiv neke evropske zemlje ala holandija, zaboravih koje
i crnogorci bas ona frakcija koja je srbovala navijali su za hrvate jer su to NASI
isto tako znam u beogradu ljude koji jos uvek glasaju sps da to rade sa pgromnom strascu i iz istih razloga
ljiljaO ljiljaO 21:40 21.07.2007

Re: pre nekoliko godina

Jednom sam u autobusu cula sjajnu recenicu. Klinac, sasvim mali, ne ide u skolu, pitao je mamu vrlo ozbiljno "PO cemu cu ja da razlikujem hrvata kada ga sretnem."
U fudbalu se grdno bore protiv rasizma. A ovo nase nije rasizam samo zato sto se ne razlikujemo tako ocigledno.
Inace moje poslednje navijanje za Jugoslaviju je interesantno: Mesto dogadjanja Kornati m nekakav kafic recimo - jedno od ostfva - bili na krstarenju . Uz mene i moja dva druga (HDZ vec pobedio u Hrvatskoj) utakmicu sa SP protiv Atgentine (izgubili na penale - Piksi promasio penal) gledali neki hrvatski mornari sa nekog broda i vrlo bucno navijali, zatim jedna slovenka koja je nesto plela i uglavnom psovala socmo sudiju i jedno kuce koje bi pocinjalo da laje cim mi svi pocnemo da vicemo. I svi su navijali za Jugoslaviju... Ovo molim da ne bude shvaceno kao politicka prica nego cisto kao prica.
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 21:52 21.07.2007

LjiljaO

mene ameri 1996 kad sam bila na turneji sa knjigom o izbeglicama sa prostora bivse YU
pitali ozbiljno vise puta, i to na poznatim faksovima, koliko je procenta crnaca i ostalih rasa
ljiljaO ljiljaO 22:07 21.07.2007

Re: LjiljaO

U krajnjem slucaju, rasizam su i vicevi o plavusama!!! (Nisam plavusa)
Jasmina Tesanovic Jasmina Tesanovic 22:11 21.07.2007

ma i da

jeste
evo ja jesam
dok sam bila mlada farbala se u crnku zbog lakse prodje
a danas mi pricaju mlade devojke
suprotno
na svu srecu moze covek da se preobuce u sta god hoce
ljiljaO ljiljaO 22:19 21.07.2007

Re: ma i da

Sad se setih (price radi) kako sam jednom u skoli bila optuzena za nacionalizam Ja sam profesot matematike. Na roditeljskom me je jedan tatanapao zvog toga sto je njegov sin skroz pozadi u dnevniku (ja razredna!) kao "Njemu je po nacionalanosti mesto bar na sredini prve strane." A spisak po azbucnom redu i decko se preziva na H i zato je predzandnji. Naravno, ja se izvicem kako me niko nikad nije uptuzio za nacionalizanm i sl. i tatica odustane. Ustvari ceo problem je bio u tome sto je tata na roditeljski dosao PIJAN.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana