Crna Gora, Kosovo, fašisti i ekonomska kriza....

Marko Jevtic RSS / 12.10.2008. u 22:05

Poslednje letovanje u Crnoj Gori (2001.) završilo se veoma tužno. Drugu i meni upali su u kuću u Bečićima dok smo bili na plaži i pokupili nam sve pare i druge vrednosti koje smo imali.. Mislim da nismo proveli ni 3-4 dana na moru u praznoj kući drugove tetke, a planirali smo dosta više, Bilo je to kratko, ali nikako slatko.. Već tada nije bilo moguće poslati pare iz Beograda, nismo imali kredita da se javimo roditeljima i taj povratak sa plaže i situacija u kojoj zatičemo naše razbacane stvari - teško ću zaboraviti. Pozajmili smo neke pare za autobus i ekspresno se (malo i izgladneli) vratili kući... Kasnije sam bio još 3 puta u Crnoj Gori, ali su to bili stručni skupovi na kojima sam objavljivao rad (Infofest u Budvi i JISA u Herceg Novom).



Nisam voleo Crnu Goru, ako ne zbog toga što sam neslavno letovao onda zbog one glupe zajednice SCG.. Mislio sam da je skupa i neracionalna za Srbiju i da nas koči samo.. Nisam je voleo ni zbog dominacije KK Budućnost i one sezone kad su nas dobili (Partizan) 3:2 u finalu plejofa. Želeo sam referendum u Srbiji da se i mi odvojimo od nekoga, da pokažemo da je nama stalo pre svega do nas. Ne da ga nije bilo, nego je nastala tuga kada se CG odvojila, iako sam ja bio srećan. Nadao sam se samo da neće biti nekog građanskog rata, dok je njihov izbor njihova stvar.

Sada kada je Crna Gora priznala nezavisno Kosovo, ne volim ih manje, a ni više. Nije mi uopšte bitno šta je Crna Gora uradila oko toga i ne mislim da mi je zabila nož u leđa. Nož u leđa ti zabija u koga imaš poverenja i koga voliš. Nož u leđa meni zabijaju moji Beograđani, koji povezuju Srbe sa fašističkim pokretima.Mislim: ALO BRE? Prvo ne znam koliko njih znaju šta je fašizam, niti da to što se deklarišu kao antikomunisti ne znači da moraju da budu i fašisti - mislim fašisti i Srbi zajedno ne mogu da budu jer fašisti su ubijali Srbe, pored drugih naroda. Više mi je to sve kao neki nož u leđa, jer sam Srbin - ne misleći pritom da sam nešto bolji od drugih naroda koji žive u Srbiji.

I sada to sa fašistima nije toliko bitno, koliko je bitno to što je Crna Gora priznala Kosovo. Šta će to promeniti sada? Hoće li Kosovo biti dalje, ili bi bilo bliže da to Crna Gora nije uradila? Još zanimljivija stvar je pobeda ili uspeh (kako god ga zvali) srpske diplomatije. Šta smo tu dobili? A koliko para smo uložili da Vuk Jeremić ne izlazi iz aviona? Da li je urađena neka cost benefit analiza? Dok je svet okupiran velikom finansijskom krizom, nikoga nije biiga šta će Srbija uraditi niti šta će biti jedna neobavezujuća odluka Međunarodnog suda.

Opet se buka diže oko pogrešne teme, jer suštinska stvar je kako će Srbija sledeđu godinu da prebrodi sa tim najavljenim povećanjem penzija. Kako ćemo pokriti deficit sledeće godine? Da li će skakati kamatne stope i kako sada da uzmem taj dugo čekani kredit za stan? Ko sprečava potpunu primenu elektronskog potpisa i elektronskog dokumenta, i kada ćemo uspostaviti e-Vladu i omogućiti građanima da elektronskim putem zavšavaju svoje potrebe?

Kada ćemo početi da gledamo svoje interese, ili ćemo uvek imati neke pogrešne i iluzorne teme. Šta će odlučiti Međunarodni sud - ništa neće promeniti kao što nije ni ova odluka Crne Gore. Pitanje je samo kad ćemo vratiti i njihovu ambasadorku jer je u našem interesu da ona bude u Beogradu a ne da se glupiramo ovako.. Da li će Srbi letovati dogodine u Crnoj Gori? Ne znam.. Za Hrvatsku para nema, a za ostale države treba i viza, a možda će i dogodine trebati. 

I koji je crnogorski interes (što bi pitala Olja).. Ne zanima me, a i što mi u Srbiji mozgali o tome.. Eto zanima kao što me zanima i koji je interes Portugala, a možda me više zanima zašto Grčka ne priznaje Kosovo ali priznaje njihova pasoše. Kako je to uopšte moguće, ne priznavati državu a priznavati pasoše? E interesuje me koji je tu interes Grčke, da nije turizam? Kao da nam cvetaju sve ruže pa sad možemo o njima da razmišljamo. Očigledno da neki interes postoji čim su to uradili, jer su više puta dokazali da oni gledaju svoje interese dok mi i dalje pričamo o vekovnoj tradiciji. Ako ne budem imao bolju opciju (jeftiniju, primamljiviju i sl.) možda ću dogodine u CG jer ću gledati svoj interes, za promenu.

Atačmenti



Komentari (171)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vjeverica vjeverica 09:46 13.10.2008

ima logike,

i meni nekako jasno iz kog razloga i zasto vasa prica ide u ovom pravcu, vjerujte to sto sam procitala izgleda kao dozivljaji jednog shvedjanina na groznom IM Balkanu... ali mislim da smo na zalost na ovom Balkanu zajedno.
Odnos dvije zemlje je istorijski uzrocno-posledican i sumnjam da se moze tako lako napraviti distanca: postoji trend da CG-ovci gravitiraju prema Beogradu i da samim tim Beograd okrecu prema Crnoj Gori. To traje makar zadnjih 60 godina..
Dok god Srbija ne napravi odlucujuci korak, postavi standarde prema Crnoj Gori i napokon pocne da nas tretira kao strance, mi cemo uvijek taj grad smatrati svojim glavnim; opet, da bi Srbija napravila odlucujuci korak treba da ukloni sve one Matije, Borise i Olje koji se pitaju i tamo i amo..
Sve je to uzasno isprepletano i jedan ste od rijetkih koji moze trenutnu situaciju da posmatra iz Shvedske.

Poz.

tyrion tyrion 12:38 13.10.2008

gloginje i ponos

Samo da se ne zatezu previse odnosi sa Crnom Gorom, da ostane sve na predstavi za mase tj. teranju ambasadora. Pa da ga kasnije, kako to već neka diplomatska praksa nalaže vrate nazad. Necu vise da se zatežu odnosi ni sa jednom zemljom, pogotovo u okruženju. Toga smo imali i previše. Oni ratoborni što bi da plene imovinu ili teraju studente nek se smire. Uvek su hajkaci drzali pozadinu i tudjim "ponosom" gloginje mlatili. Dosta je više...
dragoljub92 dragoljub92 13:11 13.10.2008

Re: gloginje i ponos

teraju studente

ovo mi nikako nijhe jasno,zašto bi oni studirali kod nas kao i naši studenti.koj to mi ineres imamo.što naprimer ne mogu bugari da studiraju kod nas po istim uslovima kao i ovi.
rayzippo rayzippo 13:40 13.10.2008

Re: gloginje i ponos

slepi kod ociju...
antioksidant antioksidant 13:44 13.10.2008

Re: gloginje i ponos

ovo mi nikako nijhe jasno,zašto bi oni studirali kod nas kao i naši studenti


bugari nisu srbi

crnogorci mogu da budu srbi

simple as that


ЗАКОН о изменама и допунама Закона о држављанству РСрбије


Члан 8.


У члану 23. став 1. мења се и гласи:


Припадник српског народа који нема пребивалиште на територији Републике Србије има право да буде примљен у држављанство Републике Србије без отпуста из страног држављанства, ако је навршио 18 година живота и није му одузета пословна способност и ако поднесе писмену изјаву да Републику Србију смaтра својом државом
dragoljub92 dragoljub92 13:58 13.10.2008

Re: gloginje i ponos

bugari nisu srbi

crnogorci mogu da budu srb

a što bugari ne mogu da budu srbi?kolka je to razlika u krvnimk zrncima.
nemam u stvari ništa protiv crnogoraca-srba pa neću da idem dalje samo ja se ne slažem da bilo ko studira kod nas po istim uslovima.jednostavno kad svi koji žive u srbiji mađari,bugari,cigani,slovaci hrvati i svi ostali koji žele budu primljeni na fax onda ako ima mesta može bilo koji strani državljanin,
zašto bi neko iz pečenjevci bio odbijen da bi bio primljen stranac.to mi smeta.
antioksidant antioksidant 14:06 13.10.2008

Re: gloginje i ponos

a što bugari ne mogu da budu srbi?kolka je to razlika u krvnimk zrncima

ne znam

mozda je zbog ustava

Република Србија је држава српског народа и свих грађана који у њој живе, заснована на владавини права и социјалној правди, начелима грађанске демократије, људским и мањинским правима и слободама и припадности европским принципима и вредностима.

dakle ako si srbin - srbija je tvoja drzava

ako si srbin iz pecenjevaca - onda bi bilo posteno da je srbija duplo tvoja drzava

i dakle ostaju nam ne srbi iz pecenjevaca - srbija je njihova drzava

srbija nije drzava samo ne srbima koji ne zive uz pecenjevcima (srbiji)

dragoljub92 dragoljub92 14:20 13.10.2008

Re: gloginje i ponos

Република Србија је држава српског народа и свих грађана који у њој живе, заснована на владавини права и социјалној правди, начелима грађанске демократије, људским и мањинским правима и слободама и припадности европским принципима и вредностима.

e pa baš po tim načelima svako rođen u srbiji ima da ima prednost pri upisu na fax,a za ostale šta ostane
bratstvo za bratstvo a sirenje za pre.
baš me briga za crnu goru.ona se dobrovoljno ujedinila sa nama pa svojevoljno ima pravo i da se razjedini.ja nisam ničim povređen zbog njihove odluike.i znam koji se motivi vrzmaju po glavama političara samo od toga nema ništa .i ovog njiovog predsednika parlamenta šta li lično sam poznavao kad je došo da studira u niš,stanovao kod mog druga,pa je dotični bio prvi za razdruživanje.znači jebo ćar vajdu rodila se šteta.
antioksidant antioksidant 14:22 13.10.2008

Re: gloginje i ponos

e pa baš po tim načelima svako rođen u srbiji

dragoljube - svako ko zivi u srbiji i svako ko je srbin

ima tu malo razlike

ja inace ovo smatram ........ (pa ajde da ne kazem - neka bude da se ne slazem)
dragoljub92 dragoljub92 17:31 13.10.2008

Re: gloginje i ponos

ja inace ovo smatram ........ (pa ajde da ne kazem - neka bude da se ne slazem)

oxi prvo ne svađamo se,samo razmenjujemo drugačija mišljenja.
daklem,moj stav je da svako rođen i živi u srbiji,brez obzira na obzir.što će reći rođen i živi ovde automatski ima pravo prečeg upisa na fax od bilo kog ko ne živi nije rođn i ne živi ovde.bez obzira dal su ti koji dolaze sa strane srbi il turci.jednostavno neznam šta je tu problem.država je valjda dužna da prvo zbrine svoje stanovništvo.uopšte ne verujem da ti mladi ljudi potpisujute izjave iz drugih razloga osim lične koristi.svi će zaborave srpstvo onog momenta kad upišu fax.
sentinel26 sentinel26 23:47 13.10.2008

Re: gloginje i ponos

dragoljub92
teraju studente
ovo mi nikako nijhe jasno,zašto bi oni studirali kod nas kao i naši studenti.koj to mi ineres imamo.što naprimer ne mogu bugari da studiraju kod nas po istim uslovima kao i ovi.

Gosn Dragoljube, da li ste vi stvarno informisani o uslovima studiranja studenata iz CG u Srbiji i obratno ? Imam utisak da nijeste i da živite nedje podaleko, jer prateći vaše komentare, ne vjerujem da ste neke poznate činjenice tako lako previdjeli.

Odlukom Vlade Srbije, od 2007. godine, studenti iz Crne Gore koji se izjasne kao Srbi, studiraju pod istim uslovima kao i studenti iz Srbije, ukoliko se tako ne izjasne, onda studiraju kao stranci.

Odlukom ministarstva u Vladi CG svi studenti iz Srbije u CG studiraju pod istim uslovima kao i studenti iz CG bez obzira na nacionalnu pripadnost.

Studentima iz CG koji u Srbiji studiraju pod "kaznenim" uslovima (zato što nijesu Srbi) i to na fakultetima koji ne postoje u CG, Vlada CG nadoknadjuje te "kaznene" troškove.

O ovim uslovima studiranja i "novitetima" od strane Vlade Srbije (V.Koštunica + B.Djelić koji je bio promoter te akcije ) na blogu B92 smo svojevremeno imali poveliku raspravu.
Poz.
dragoljub92 dragoljub92 00:05 14.10.2008

Re: gloginje i ponos

Imam utisak da nijeste i da živite nedje podaleko, jer prateći vaše komentare, ne vjerujem da ste neke poznate činjenice tako lako previdjeli.

gosn sentinel ja sam protiv svih koji hoće da studiraju ovde po istim uslovima.jednostavno ,bar za mene,nismo više ista država i gotovo.daklem ne samo crnogorci svi .u srbiji ima dovoljno ljudi koji žele da studiraju zašto bi njima u njihovoj zemlji pravili konkurenciju iz drugih država.nek te države brinu za svoje a ov država za svoje.
sebično al tako je.
tyrion tyrion 09:13 14.10.2008

Re: gloginje i ponos

Zato sto i nasi studenti tamo studiraju po istim uslovima. I zato sto ne studira Milo kod nas, vec obican narod koji uvek nahebe kad krenu nacionalisticke strasti. I zato sto se to verovatno ne bi zaustavilo na tome, vec ako se nastavi hajka politicka (tipa uzecemo ih imovinu u Srbiji) onda, oni odgovore, mi vama uzimamo vikendice itd. Pa onda slede lupanja kola, autobusa i sl.

To nam u zivotu ne treba, ni nama ni njima. Ne treba nam jos jedna zemlja u kojoj se osecamo nesigurno. A ako se vodimo devizom, crci ce oni bez nas, nisam siguran ni u to. I "becki konjusari" sad nama nude pomoc da udjemo u EU, docekujemo ih ko velike investitore, a nismo gadljivi na njihove proizvode ni posle priznavanja Kosova.

A ako Bugari dozvole nasim gradjanima da studiramo kod njih, i ako ima interesovanja za to, onda bi mozda i mi njima mogli da damo pravo da studiraju kod nas. Ili Grcima, Austrijancima i sl...

Zato mislim da je ok da se buka zaustavi na diplomatiji (bez uticaja DSS, a bogami i Palme), te da se ne desava narod, jerbo ce opet da stradaju naivci...
blackbox92 blackbox92 10:24 14.10.2008

Re: gloginje i ponos

Odlukom Vlade Srbije, od 2007. godine, studenti iz Crne Gore koji se izjasne kao Srbi, studiraju pod istim uslovima kao i studenti iz Srbije, ukoliko se tako ne izjasne, onda studiraju kao stranci.


Ovo je zaista sramna nacional-šovinistička odluka koja nije na čast zemlji koja se legitimiše kao demokratska i proevropska, gde su svi građani ravnopravni.
Tvorci ove odluke bi u sledećem koraku mogli i da odluče da građani Srbije koji su Srbi imaju povoljnije uslove studiranja nego građani nesrbi.
Ne treba se onda čuditi otkud tolike nacional-fašističke organizacije i oni koji se zalažu za ideje nacizma i fašizma.
Sličnu odluku je doneo zamenik ministra prosvete u Nedićevoj vladi, gospodin Velmar-Janković, da samo čisti Srbi mogu da studiraju. Takvom liku su demokratske vlasti pripisali oreol žrtve komunizma a njegova ćerka se revanširala komunizmu tako što je uticala da se iz svih naziva ulica uklone imena antifašista.

Dok u vladi Srbije Nedićeva slika zauzima počasno mesto i dok se kroz sistem obrazovanja i zakonsku regulativu restauriraju ideje Ljotića ne trebamo se nadati ničemu dobrom.
Eto Dačić je prvi reagovao na sliku Nedića u vladi a zašto na to i sve ostalo ćuti DS.
Nema iskrenog puta u Evropu dok se Srbija jasno ne odredi prema fašizmu i ne počne da se sa dužnim poštovanjem odnosi prema antifašističkoj borbi svog naroda.Valjda će I Deklaracija o pomirenju definisati odnos prema onima koji su bili na strani fašizma I okupatora i definisati odnos prema komunizmu i odnos prema antifašizmu.
Filip2412 Filip2412 15:38 15.10.2008

Re: gloginje i ponos

Dragoljube potpuno si upravu. Nema smisla da gradjani Srbije placaju studiranje nekome ko nije iz Srbije. To je najgluplja stvar koju radimo i na zapadu ne mozete nikome objasniti takvu nebulozu.

Odlukom ministarstva u Vladi CG svi studenti iz Srbije u CG studiraju pod istim uslovima kao i studenti iz CG bez obzira na nacionalnu pripadnost.

To je jako los reciprocitet po Srbiju. Jesam za ovo ali ako zaista ima smisla, ako brojke ukazuju na ravnopravnost. U slucaju CG svakako ne.

Inace, generalno je taj pristup studiranju kod nas totalno komunisticki. Mora se videti zasto univerziteti postoje, da li se gradjaninu Srbije isplati da baca novce skolujuci strane drzavljane kao i domace drzavljane koji ce posle studija napustiti Srbiju i otici da rade negde recimo u Australiju...

Univerziteti moraju poceti da rade kao biznis i da se sto manje finansiraju iz budzeta. Univerziteti nisu tu zbog ljubavi prema nauci nego treba da prave pare. Ako studenti zaista ostanu da rade u zemlji i doprinose razvoju Srbije onda na taj nacin Univerzitet pravi pare. Ako vecina studenata ili ne moze da se zaposli ili posle diplomiranja napusta Srbiju onda takav univerzitet nema ekonomskog opravdanja.
Umetnica Umetnica 13:26 13.10.2008

Dve stvari...

Prva:
Nož u leđa meni zabijaju moji Beograđani, koji povezuju Srbe sa fašističkim pokretima.Mislim: ALO BRE? Prvo ne znam koliko njih znaju šta je fašizam, niti da to što se deklarišu kao antikomunisti ne znači da moraju da budu i fašisti - mislim fašisti i Srbi zajedno ne mogu da budu jer fašisti su ubijali Srbe, pored drugih naroda.

Ne znam oklen ti ova spika, pretpostavljam da si se nešto najedio na onu crvenkastu omladinu što je marširala u subotu... Pa jeb'ga, ja ne volim komuniste i komunizam, jer verovanje u komi ideje svrstavam negde između verovanja u Deda Mraza i verovanja u postojanje umerenog fašizma. LM, ko nam je kriv kada protiv fašizma ustaju samo crveni romantičari?

1398, Obraz, Justinijan Prvorođenosveštenopovodihodajući i ostala udruženja u koja se prima kada ti je IQ manji od broja cipela JESU fašisti, i to fašisti po knjiškoj definiciji. To što su pritom i Srbi, too bad. Znači, nisu fašisti zato što su antikomunisti, nego zato što jesu fašisti. Dalje, po raznim stormfrontovima i sličnim brlozima gde se okupljaju, dotičnie mudrice cimkaju pimpeka na lik i delo raznih velikana nemačkog soc-nac pokreta, poznatijeg kao nacizam. Zašto? Zato što misle da je Hića bio mega faca jer je pobio onoliko Jevreja. I naši 1389 i ostali bi isto tako. To što je Hića potkačio i onoliko Srba, njih ne tangira. Zato što tangiranje podrazumeva i moždane kapacitete. Do sada je Gljivica prvi koji je stavio tačku na otvorene manifestacije fašizma u Beogradu, hvala lepo.

Dakle, ako se ogrneš zastavom, na prsa meteš bedž "Mrzim komuniste" i promarširaš Beogradom, nećeš ispasti nacista ili fašista, nego ćeš samo izgledati kao da si janpi. Ako se pritom dereš "Istrebimo Jevreje, pedere, lezbejke, liberale, komuniste, filateliste, Hrvate, bicikliste itakodalje" onda jesi fašista. Nadam se da smo razjasnili odnos Beograđana i neonacista, i molim da se sledeći put zaobiđeš Beograđane pri prozivkama.

Druga:
U CG ne idem na more oduvek jer mi takvo more ne odgovara bez obzira na ovu ili onu politiku, a za priznavanje Kosova me dupe zabole. Svi koji bi sada da se zgražavaju i da bojkotuju CG jer jujuju zabiše nam nož u leđa su ista ona ekipa koja bi te da bojkotuje slovenačke proizvode 1991, te da bojkotuje CG kada su se otcepili, a u stvari celo to vreme bojkotuju sopstveni mozak. Pa majkevamga šta je CG? Neka poslušna kolonija pa da mora da đuska kako Sunđer Bob Jeremić kaže? Bem ti kompleks više vrednosti i mitomaniju u Srba...
dragoljub92 dragoljub92 13:31 13.10.2008

Re: Dve stvari...

i molim da se sledeći put zaobiđeš Beograđane pri prozivkama.

što?vi ste vakcinisani protiv nečega,il svega?
vracarac92 vracarac92 14:12 13.10.2008

Re: Dve stvari...

1398, Obraz, Justinijan Prvorođenosveštenopovodihodajući i ostala udruženja u koja se prima kada ti je IQ manji od broja cipela JESU fašisti, i to fašisti po knjiškoj definiciji.

nisu oni fašisti (mada ima i takvih pojedinaca) oni su budale. Uzgred, stekao sam utisak da stormfront (skinsi) i one dileje iz Obraza, 1389 itd ne dele baš istu ideologiju i ideale. Prvi jesu fašistička stoka i on se slikaju sa dignutim rukama i sličnim glupostima ali kod ovih drugih to nije slučaj. Nikada nisam video fotografiju priopadnika Obraza ili naših ili 1389 sa svastikama i dignutim rukama ili ih čuli da skandiraju slogane koje ste naveli. Oni nisu fašisti oni su zatucani fundamentalisti.
a za priznavanje Kosova me dupe zabole.
Ovakva izjava se kosi sa elementarnom ljudskošću i humanošću. Bez uplitanja politike tamo se ipak radi o nekim ljudima kojim nema opstanka u jednoj takvoj tzv državi. Jer činjenica je da ih ta tzv država ne želi i da im je na pojedinim delovima Kosova kvalitet života i lične bezbednosti izjednačen sa uslovima u Aušvicu. U ostalom dovoljno je pogledati kako žive Srbi zatvoreni u JEDNOJ ulici u Orahovcu. Šta misliš, da li mogu makar da se prošetaju kao ja ili ti? Ili pomisli na decu iz Goraždevca koju je neki zlikovac pobio dok su se kupali? Da li te i za to boli dupe?
neny neny 14:31 13.10.2008

Re: Dve stvari...

obraz,dveri,1389.......jesu klerofasisti,mi to moramo da priznamo,ako zelimo da steknemo pravo da kritikujemo druge,jer to ne mozemo raditi ako prvo ne pocistimo djubre u svom dvoristu.
ako mi hocemo da cuvamo "nase" losinjce nemamo pravo da kritikujemo druge!
bilo bi lepo da zapocetak povucemo onaj sramni zakon iz 05. koji daje imunitet tim paranoicima!
pohapsimo obradovice,i tek tada kada odsecemo tumor,imamo sansu da postanemo ljudi!

a apro po zastava,ne mora neko da nosi svastiku da bi bio fasista,dovoljno je da se pojavi ta matrica koja uzdize sopstvenu naciju,vodju,ujedinjenje svih "njenih" zemalja i poziva na pogrom svih "drugih"!


procitajte sledeci tekst,dosta toga cete nauciti,uvideti neke osnovne cinjenice koje se pobijaju sve u korist sejanja mrznje i nasilja!

http://pescanik.net/index.php?option=com_content&task=view&id=2103&Itemid=86
vracarac92 vracarac92 14:41 13.10.2008

Re: Dve stvari...

obraz,dveri,1389.......jesu klerofasisti,mi to moramo da priznamo,
Samo zatucane klerikalne budale. Fašisti su stormfront, krv i čast i slično.
Mislim da je besmisleno da sve one sa kojima se ne slažemo i koje ne možemo očima da vidimo proglasimo fašistima.
neny neny 15:04 13.10.2008

Re: Dve stvari...

kako ti imas sjajan smisao za tolerasnciju!
pa dobro nedic,pa dobro hitler,pa dobro biju ove ,one,ne mene,sta me boli dupe,to su sve otprilike nasa duhovna bogatstva!
a to da se ti u mnogo cemu vracarac slazes sa njima to znam ,zato ih i branis!
svi oni hteli mi to da priznamo ili ne imaju podrsku crkve,i svi oni tu lojalnost i regrutaciju masa sprovode putem crkvene dogme I KLEROFASISTI IZ OBRAZA I NEONACISTI IZ STORMFRONTA!
kada pricas sa svima njima opravdanje ce upravo naci u tome,uostalom da se ne pravimo ludi silne one marionetske vlade su upravo tako nastajale,tako su se ljudi ubedjivali!
ono sto mene zabrinjava je da su oni zahvaljujuci kostunjavom porasli i umnozili se,kao pecurke posle kise,i vise ni ne mozemo da ih pobrojimo sve!
a najporazavajuca stvar je bila sto ih sada mediji tretiraju kao neke nvo za ljudska prava!
mislim da svako normalan ,ne moze da se slaze sa fasistima,za njih ne trebamo da imamo toleranciju,jer ne zaboravimo SLOBODA NE MOZE BITI DATA NEPRIJATELJIMA SLOBODE!
Umetnica Umetnica 15:24 13.10.2008

Re: Dve stvari...

Hahaha, evo samo da se pokupim sa patosa od ove britke sarkastične opaske a la Gregori Haus.

S jedne strane imamo kuknjavu "Jao kukulele kako veliki zločesti svet ne voli nas Srbe, pa kolektivna krivica ne postoji, kukulele, kako neko može da misli kako smo svi isti, pa nismo svi mi Srbi Ratko Mladić itede" a s druge strane svako ko je raspoložen da šilji qrac,raspali paušalno po Beograđanima. Zaista ne smatram da Beograđani moraju po difoltu da snose kolektivnu krivicu za urasli nokat svakoga u Srbiji.
Marko Jevtic Marko Jevtic 15:28 13.10.2008

Re: Dve stvari...

Zaista ne smatram da Beograđani moraju po difoltu da s


Pa ja sam isto Beograđanin i ne smatram da smo mi krivi za sve, niti da je to po difoltu..

Samo kažem da me je to što je zakazan takav marš u Beogradu više razočaralo nego što je CG priznala nezavisnost Kosova.
Umetnica Umetnica 15:38 13.10.2008

Re: Dve stvari...

vracarac92
nisu oni fašisti (mada ima i takvih pojedinaca) oni su budale. Uzgred, stekao sam utisak da stormfront (skinsi) i one dileje iz Obraza, 1389 itd ne dele baš istu ideologiju i ideale.

Drugim rečima - i jesu i nisu ista goMna. Ne, jedni su neonacisti, drugi su samo fašisti, a treći su samo ekstremni nacionalisti. Što im ne smeta da zastupaju zajedničke ciljeve, isto kao što komunistima i nekomunistima ne smeta da se udruže oko zajedničkog cilja. Mislim da ovde nema nesporazuma, slažem se sa tobom, kao što i ne opravdavam postojanje ni Obraza, ni Justinijana, ni 1389, ni ćelavih nacista.
Ovakva izjava se kosi sa elementarnom ljudskošću i humanošću. Bez uplitanja politike tamo se ipak radi o nekim ljudima kojim nema opstanka u jednoj takvoj tzv državi. Jer činjenica je da ih ta tzv država ne želi i da im je na pojedinim delovima Kosova kvalitet života i lične bezbednosti izjednačen sa uslovima u Aušvicu. U ostalom dovoljno je pogledati kako žive Srbi zatvoreni u JEDNOJ ulici u Orahovcu. Šta misliš, da li mogu makar da se prošetaju kao ja ili ti? Ili pomisli na decu iz Goraždevca koju je neki zlikovac pobio dok su se kupali? Da li te i za to boli dupe?

Cenim strastvenost, mada ne baš u ovom obliku.
Nezavisnost Kosova je činjenica koju niko od nas, ma šta mislio o tome, više ne može da promeni. Sve frazetine o "borbi za Kosovo" i "istorijskom NE" su samo frazetine i izgovor za drpanje para koje idu u džep profesionalnim Srbima, od kojih većina i ne vidi Kosovo, osim kada treba da ode po svoje pare. Govorim o tome koliko Srbiju košta održavanje paralelne administracije koja ništa i ne radi, jer na Kosovu više nema nikakvu nadležnost. Za razna ačenja i bečenja o bojkotu, sankcijama, za razna zgražavanja i kuknjave nemam razumevanja i boli me dupe. I dva dupeta, ako treba.
Ono za šta me ne boli dupe su ljude koji zaista i žive na Kosovu, za ljude u enklavama koji od sve halabuke i nacionalističke dreke iz Srbije nemaju nikakve vajde, i koji od svih harača, poreza i dažbina koje MI odavde plaćamo ne vide ni dinara. Ono što jeste "borba za Kosovo" nije odbijanje da se suočimo sa realnom situacijom, nego konkretno rešavanje problema - a to je trošenje resursa (svih državnih) da se tim Srbima koji jesu ugrožena manjina na Kosovu, zaista i pomogne. Ta pomoć se ne sastoji od Sunđer Boba koji tapše rukicama po UN, niti od Lepog Bokija koji plasira svoj Colgate osmeh u Nju Jorku, niti od raznih parazita koji crpu državne pare na račun "borbe za Kosovo". Ta pomoć mora da predstavlja konkretan plan pomoći i insistiranje na humanitarnoj katastrofi koja se događa u enklavama.
Kad bolje pogledaš, videćeš da govorimo o potpuno istoj stvari.
Umetnica Umetnica 15:40 13.10.2008

Re: Dve stvari...

Marko Jevtic
Samo kažem da me je to što je zakazan takav marš u Beogradu više razočaralo nego što je CG priznala nezavisnost Kosova.

Taj marš budale zakazuju svake godine. Ono što je prijatno osveženje je što ove godine nemaju prećutni amin od države...
dragoljub92 dragoljub92 17:53 13.10.2008

Re: Dve stvari...

Umetnica
Marko Jevtic
Samo kažem da me je to što je zakazan takav marš u Beogradu više razočaralo nego što je CG priznala nezavisnost Kosova.
Taj marš budale zakazuju svake godine. Ono što je prijatno osveženje je što ove godine nemaju prećutni amin od države...

pa njiov koštunjavi zaštitnik izgubio moć
slžem se sa tobom u svemu osim da ste vi beograđani neke retke biljke koje su otporne na fašizam,komunizam i ostale bolesti.
ti majmuni koji skačaju po ulicama naših gradova su naši(beograđani,nišlije,jagodinci i da ne nabrajam dalje)
niste vi beograđani ništa bolji od nas,a ni gori.
Umetnica Umetnica 21:10 13.10.2008

Re: Dve stvari...

dragoljub92

pa njiov koštunjavi zaštitnik izgubio moć
slžem se sa tobom u svemu osim da ste vi beograđani neke retke biljke koje su otporne na fašizam,komunizam i ostale bolesti.
ti majmuni koji skačaju po ulicama naših gradova su naši(beograđani,nišlije,jagodinci i da ne nabrajam dalje)
niste vi beograđani ništa bolji od nas,a ni gori.

Pa i ne mislim da smo otporni, naprotiv. Pa nisu ovi kromanjonski nedojebanci što pale ambasade, lupaju izloge, kao ni one umivenije varijante što obleću oko crkve Aleksandra Nevskog importovane sa Marsa. Rastu ovde u Beogradu kao ambrozija... Negde si pogrešno razumeo da neko kaže da je bolji... :(
Covek u belom Covek u belom 21:57 13.10.2008

Re: Dve stvari...

Umetnica
Pa nisu ovi kromanjonski nedojebanci što pale ambasade,
Gle, uveli Seselju WiFi u celiju, ko bi reko .
tyson tyson 00:04 14.10.2008

Re: Dve stvari...

neny
pa dobro nedic,pa dobro hitler,pa dobro biju ove ,one,ne mene,sta me boli dupe,to su sve otprilike nasa duhovna bogatstva!

Molim te govori u svoje ime. Ko ste to vi čija su ovo duhovna bogatstva?


a to da se ti u mnogo cemu vracarac slazes sa njima to znam ,zato ih i branis!

Au, vračarac, dolijao si; raskrinkan si, svrstan u klerofašističku reakcionarnu izdajničku kliku, i sada će te stići pravedna kazna od strane narodnog suda.
Ili odma' u jendek, šta ima da se troši vreme drugovima iz Komiteta za nekakva zasedanja...


svi oni hteli mi to da priznamo ili ne imaju podrsku crkve,i svi oni tu lojalnost i regrutaciju masa sprovode putem crkvene dogme I KLEROFASISTI IZ OBRAZA I NEONACISTI IZ STORMFRONTA!
kada pricas sa svima njima opravdanje ce upravo naci u tome,uostalom da se ne pravimo ludi silne one marionetske vlade su upravo tako nastajale,tako su se ljudi ubedjivali!

Hahaha, baš sam se pitao koliko ćeš da izdržiš a da u ovu studiju ne uvedeš Crkvu.
E baš ti fala što si, hteo to ili ne, priznao da imaju podršku crkve, i to na osnovu (sopstvene) tvrdnje da kada pričaš sa njima opravdanje svojih stavova nalaze u crkvenim dogmama (?!?). Znači, klasični neonacisti iz Stormfronta i Krvi i čast imaju podršku crkve, to je tvoja tvrdnja, hm?

Ponekada, čitajući Blog 92, imam utisak da je neko zaboravio da zatvori vrata Sabirnog centra, te su davno upokojeni komesari-staljinisti ponovo izmileli na površinu Zemlje...


ono sto mene zabrinjava je da su oni zahvaljujuci kostunjavom porasli i umnozili se,kao pecurke posle kise,i vise ni ne mozemo da ih pobrojimo sve!

U pitanju je manje od 5 marginalnih grupa sa manje od 100 članova/aktivista, i veoma se lako mogu nabrojati.


a najporazavajuca stvar je bila sto ih sada mediji tretiraju kao neke nvo za ljudska prava!

Zanimljiva tvrdnja. Na čemu je zasnivaš? Na koje medije misliš?


mislim da svako normalan ,ne moze da se slaze sa fasistima,za njih ne trebamo da imamo toleranciju

Slažem se. Samo što bi, pored uklanjanja proizvoljno upisanih zareza/zapeta, trebalo da piše "Mislim da niko normalan..."
Bilo bi lepo kada bi moglo da se tvrdi da niko pismen ne može da se slaže sa fašistima, ali se bojim da bi to drastično umanjilo broj antifašista...
dragoljub92 dragoljub92 00:08 14.10.2008

Re: Dve stvari...

Bilo bi lepo kada bi moglo da se tvrdi da niko pismen ne može da se slaže sa fašistima,

e,sad si ispao mangup.baš.
dragoljub92 dragoljub92 00:36 14.10.2008

Re: Dve stvari...

Negde si pogrešno razumeo da neko kaže da je bolji... :(

ovde
i molim da se sledeći put zaobiđeš Beograđane pri prozivkama.

Rastu ovde u Beogradu kao ambrozija...

kao i svaki korov niču gde ih ne sadiš,al taki kaki nikaki su ipak naši
Umetnica Umetnica 01:53 14.10.2008

Re: Dve stvari...

Ti si iz:
i molim da se sledeći put zaobiđeš Beograđane pri prozivkama.

pročitao: "Beograđani su bolji od Jagodinaca".

Rispekt.
Umetnica Umetnica 02:32 14.10.2008

Re: Dve stvari...

Covek u belom
Umetnica
Pa nisu ovi kromanjonski nedojebanci što pale ambasade,
Gle, uveli Seselju WiFi u celiju, ko bi reko .

Hajde, kad već insistiraš, da ti poverujem na reč da si se iz prve ruke uverio da u pitanju nisu nedojebanci...
Covek u belom Covek u belom 02:51 14.10.2008

Re: Dve stvari...

Umetnica
Hajde, kad već insistiraš, da ti poverujem na reč da si se iz prve ruke uverio da u pitanju nisu nedojebanci...
A i vas je izgleda svasta pregazilo ko i BS, pa se sad sa setom secate nedojebanih vremena. Ako bolje tako, jer vam izgleda sledi ono, "nije meni krivo sto nisam davala, nego sto nisam nudila".
neny neny 08:09 14.10.2008

Re: Dve stvari...

@tyson U pitanju je manje od 5 marginalnih grupa sa manje od 100 članova/aktivista, i veoma se lako mogu nabrojati.


u svakom slucaju nas "staljinista" ima na svakom koraku,mi smo mnogo brojni ,jel tako?
ah to vase "bice" ne moze da podnese!
idite vi i dalje ,citajte,povecavajte broj prodatih primeraka knjiga iz onih niklih knjizara iz centra grada, i trujte se a posle se cudite kada zlotvor zakuca i pred vasim vratima!
dragoljub92 dragoljub92 08:34 14.10.2008

Re: Dve stvari...

Umetnica
Ti si iz:i molim da se sledeći put zaobiđeš Beograđane pri prozivkama.
pročitao: "Beograđani su bolji od Jagodinaca".

Rispekt.

a gde ti pronsđe jagodince u ovoj priči
vracarac92 vracarac92 08:48 14.10.2008

Re: Dve stvari...

a to da se ti u mnogo cemu vracarac slazes sa njima to znam ,zato ih i branis!

Veoma čudna logika. Po vama podržavam Nedićai Hitlera (Hitlera nikada nisam ni pomenuo jer mi je sama pomisao na takvu osobu mučna) a posećujem antifašistički skup. Stvarno čudno.
svi oni hteli mi to da priznamo ili ne imaju podrsku crkve,i svi oni tu lojalnost i regrutaciju masa sprovode putem crkvene dogme I KLEROFASISTI IZ OBRAZA I NEONACISTI IZ STORMFRONTA!
kada pricas sa svima njima opravdanje ce upravo naci u tome,uostalom da se ne pravimo ludi silne one marionetske vlade su upravo tako nastajale,tako su se ljudi ubedjivali!
ono sto mene zabrinjava je da su oni zahvaljujuci kostunjavom porasli i umnozili se,kao pecurke posle kise,i vise ni ne mozemo da ih pobrojimo sve!
Obraz, naši, 1389 i slični frikovi imaju podršku crkve ali za naciste iz stormfronta se to ne može reći. Ukoliko grešim bilo bi mi posebno drago da mi navedete neki citat, neku izjavu bilo kog crkvenog velikodostojnika kojom se podržava postojanje i delovanje nacista iz stormfronta. Za koštuničino mišljenje stvarno ne znam, trebali bi to njega da pitate. Poenta mog stava je da klerikalizam i nacizam nije ista stvar.
najporazavajuca stvar je bila sto ih sada mediji tretiraju kao neke nvo za ljudska prava!
mislim da svako normalan ,ne moze da se slaze sa fasistima,za njih ne trebamo da imamo toleranciju,jer ne zaboravimo SLOBODA NE MOZE BITI DATA NEPRIJATELJIMA SLOBODE!
Koji mediji? Može li neki članak? A što se tiče davanja slobode neprijateljima slobode, slažem se sa vama.

Nezavisnost Kosova je činjenica koju niko od nas, ma šta mislio o tome, više ne može da promeni.
Vreme će pokazati. Srbima južno od Ibra nema opstanka u tzv državi Kosovo. to je valjda svakom jasno i baš zbog toga država Srbija mora nastaviti svim silama da se bori za Kosovo što uporno i čini. I Đinđić i Koštunica a sada i Cvetkovićeva vlada. U ostalom evo Đinđićevih reči:
Prema mišljenju pokojnog premijera, „stvari će početi suštinski da se menjaju tek kada međunarodna zajednica kaže da je rešenje u kompromisu koji traži Rezolucija 1244“.
- Rešenje je u suštinskoj autonomiji za Kosmet, vraćanju proteranih Srba i vraćanju predviđenog broja naših policajaca u pokrajinu. U striktnom sprovođenju Rezolucije 1244, do poslednjeg slova. Pribojavam se da međunarodna zajednica u dogledno vreme ne kaže - kosmetska „divlja gradnja“ je postala tako velika da ne možemo da je rešimo, hajde da je legalizujemo. Srbija nije pod protektoratom da bi iko mogao da joj nameće bilo koje rešenje za neki deo njene teritorije - bile su proročke reči pokojnog Zorana Điniđića a čini mi se da sve potonje vlade pokušavaju da učine nešto slično i zato smatram da je priča o necionalističkoj dreci i profi Srbima prilično besmislena mada ipak se mora priznati da i "među žitom ima kukolja"
vracarac92 vracarac92 08:55 14.10.2008

Re: Dve stvari...

u svakom slucaju nas "staljinista" ima na svakom koraku,mi smo mnogo brojni ,jel tako?
ah to vase "bice" ne moze da podnese!
idite vi i dalje ,citajte,povecavajte broj prodatih primeraka knjiga iz onih niklih knjizara iz centra grada, i trujte se a posle se cudite kada zlotvor zakuca i pred vasim vratima!
Oprostite ali vi ste stvarno opsednuti raznim podelama na NAS i VAS, besmislenim etiketiranjima i mržnjom prema neistomišljenicima.
Au, vračarac, dolijao si; raskrinkan si, svrstan u klerofašističku reakcionarnu izdajničku kliku, i sada će te stići pravedna kazna od strane narodnog suda.
Ili odma' u jendek, šta ima da se troši vreme drugovima iz Komiteta za nekakva zasedanja...
izgleda da je presuda doneta. Drugarica preki sudija Minić je odlučila - Kamion pa pravac Ada Ciganlija. Noću, bez svedoka.
tyson tyson 09:12 14.10.2008

Re: Dve stvari...

neny
@tyson U pitanju je manje od 5 marginalnih grupa sa manje od 100 članova/aktivista, i veoma se lako mogu nabrojati.


u svakom slucaju nas "staljinista" ima na svakom koraku,mi smo mnogo brojni ,jel tako?

Ako ti tako kažeš...


ah to vase "bice" ne moze da podnese!

Priznajem, komesarski sindrom me izbezumljuje.


idite vi i dalje ,citajte,povecavajte broj prodatih primeraka knjiga iz onih niklih knjizara iz centra grada, i trujte se

Ovo na žalost nisam razumeo.


a posle se cudite kada zlotvor zakuca i pred vasim vratima!

Otrcani kliše...
Protiv neonacizma i neonacista se treba boriti ali u ovom trenutku im se u Srbiji pridaje daleko više značaja i pažnje nego što zaslužuju - čime im se zapravo pravi usluga.
S druge strane, pravljenjem tako iskrivljene slike o neonacizmu u Srbiji i oni koji se time bave (i.e. formiranjem te slike) daju sebi na značaju, što hrani ego a i dobro je za novčanik.
tyson tyson 09:19 14.10.2008

Re: Dve stvari...

dragoljub92
Bilo bi lepo kada bi moglo da se tvrdi da niko pismen ne može da se slaže sa fašistima,

e,sad si ispao mangup.baš.

Nije mi bio cilj da ispadnem mangup - piskaranje na blogu B92 ne doživljavam kao (samo)promotersku aktivnost - već da ukažem na povećani nivo nedostatka elementarne pismenosti - kao da je dobar deo populacije preskočio bar 3-4 razreda osnovne škole a u slobodno vreme ne čita ama baš ništa ili čita isključivo "novine" koje promovišu primitivizam i narečenu nepismenost (od "Tempa" do "Glasa javnosti".
Mene lično to izuzetno nervira, ali to je samo moje mišljenje.
neny neny 10:28 14.10.2008

Re: Dve stvari...

@vracarac ,najteze je izboriti se sa hitlerom u svom dvoristu,za one spoljne ce se lako naci resenje!
Cyrano de Bergerac Cyrano de Bergerac 11:12 14.10.2008

Re: Dve stvari...

neny
@vracarac ,najteze je izboriti se sa hitlerom u svom dvoristu,za one spoljne ce se lako naci resenje!

Onomad Molotov tako mislio, pa mu pod Moskvu došlo.
mariopan mariopan 20:56 14.10.2008

Re: Dve stvari...

vracarac92
1398, Obraz, Justinijan Prvorođenosveštenopovodihodajući i ostala udruženja u koja se prima kada ti je IQ manji od broja cipela JESU fašisti, i to fašisti po knjiškoj definiciji.

nisu oni fašisti (mada ima i takvih pojedinaca) oni su budale. Uzgred, stekao sam utisak da stormfront (skinsi) i one dileje iz Obraza, 1389 itd ne dele baš istu ideologiju i ideale. Prvi jesu fašistička stoka i on se slikaju sa dignutim rukama i sličnim glupostima ali kod ovih drugih to nije slučaj. Nikada nisam video fotografiju priopadnika Obraza ili naših ili 1389 sa svastikama i dignutim rukama ili ih čuli da skandiraju slogane koje ste naveli. Oni nisu fašisti oni su zatucani fundamentalisti.
a za priznavanje Kosova me dupe zabole.
Ovakva izjava se kosi sa elementarnom ljudskošću i humanošću. Bez uplitanja politike tamo se ipak radi o nekim ljudima kojim nema opstanka u jednoj takvoj tzv državi. Jer činjenica je da ih ta tzv država ne želi i da im je na pojedinim delovima Kosova kvalitet života i lične bezbednosti izjednačen sa uslovima u Aušvicu. U ostalom dovoljno je pogledati kako žive Srbi zatvoreni u JEDNOJ ulici u Orahovcu. Šta misliš, da li mogu makar da se prošetaju kao ja ili ti? Ili pomisli na decu iz Goraždevca koju je neki zlikovac pobio dok su se kupali? Da li te i za to boli dupe?

Pa boli je , lepo rece. Humano do daske!
dragoljub92 dragoljub92 00:33 15.10.2008

Re: Dve stvari...

Nije mi bio cilj da ispadnem mangup - piskaranje na blogu B92 ne doživljavam kao (samo)promotersku aktivnost - već da ukažem na povećani nivo nedostatka elementarne pismenosti - kao da je dobar deo populacije preskočio bar 3-4 razreda osnovne škole a u slobodno vreme ne čita ama baš ništa ili čita isključivo "novine" koje promovišu primitivizam i narečenu nepismenost (od "Tempa" do "Glasa javnosti".
Mene lično to izuzetno nervira, ali to je samo moje mišljenje.

*novo 

tajsone,ili štogod,ovo nije pismeni iz srpskog,nije ni esej ovo nije ništa do običan kafanski razgovor.zar misliš da će neko sad da vrši korekturu ?pa čoveče to jednostavno izađe iz ruke i gotovo.
tehnička pismenost ne znači ništa iliti tehnika bez duše.kako ćeš da vodiš kafanski razgovor bez duše,nikako ,a blog je naša kafana.
važnije je šta ko kaže pa ako i izgubi usput koje slovo ili zarez koga to pogađa,i zašto bi.
neny neny 16:10 13.10.2008

za sve nediceve obozavaoce obavezno stivo!

pre nego sto se utopite u rulju i zavolite,pocnete da pravdate zlocine nedica i co. procitajte ovo:
http://www.znaci.net/00001/21_2.htm

http://www.znaci.net/00001/21.htm
dragoljub92 dragoljub92 17:57 13.10.2008

Re: za sve nediceve obozavaoce obavezno stivo!

Covek u belom Covek u belom 02:10 14.10.2008

Re: za sve nediceve obozavaoce obavezno st

dragoljub92
link

Hehe, cuveni moralni i naucni autoritet Olivera Milosavljevic. Moralna gromada ala Sonja Biserko. Jednog dana ce ce se sigurno naci u poglavlju neke knjige o Javnoj delatnost i propagandi patoloskih mrzitelja svega srpskog 2000-20xx.
neny neny 08:01 14.10.2008

Re: za sve nediceve obozavaoce obavezno st

@cisti beli covece,za nekoga kome su obradovici glavni autoritet,govoris sasvim tipicne stvari!
dragoljub92 dragoljub92 08:38 14.10.2008

Re: za sve nediceve obozavaoce obavezno st

Covek u belom
dragoljub92
link
Hehe, cuveni moralni i naucni autoritet Olivera Milosavljevic. Moralna gromada ala Sonja Biserko. Jednog dana ce ce se sigurno naci u poglavlju neke knjige o Javnoj delatnost i propagandi patoloskih mrzitelja svega srpskog 2000-20xx.

ti čovek imaš ozbiljnih problema saobjektivnim razumevanjem podataka iz istorije ,samo nese sekiraj nauka je uznapredovala.ima nade za tebe.
Covek u belom Covek u belom 09:33 14.10.2008

Re: za sve nediceve obozavaoce obavezno st

dragoljub92
ti čovek imaš ozbiljnih problema saobjektivnim razumevanjem podataka iz istorije ,samo nese sekiraj nauka je uznapredovala.ima nade za tebe.
Za tebe nazalost nema nade, 50 godina ispiranja mozga je ucinilo svoje.
neny neny 10:27 14.10.2008

Re: za sve nediceve obozavaoce obavezno st

ovih vasih 8 godina je srbiju i srbe sjebalo za bar jedno 200 godina unazad,s tendecijama jos dodatnih 200!
dragoljub92 dragoljub92 00:35 15.10.2008

Re: za sve nediceve obozavaoce obavezno st

Covek u belom
dragoljub92
ti čovek imaš ozbiljnih problema saobjektivnim razumevanjem podataka iz istorije ,samo nese sekiraj nauka je uznapredovala.ima nade za tebe.Za tebe nazalost nema nade, 50 godina ispiranja mozga je ucinilo svoje.

moj mozak ispran,tvoj napumpan,kad pogledaš isto sranje.
loader loader 17:15 13.10.2008

Muilo, razum, osećajnost i predrasude !!!!


Oh, Milo Dj. povodom priznanja nezavisnosti Kosova, a u kontekstu optužbi da je bilo ucena inostranog faktora kaže - Nije bilo pritisaka u pravom smislu te reči, ali je bilo očekivanja crnogorskih partnera!

Pa, stvarno..!! Šampion!!! Uvozno tranzitni Ronhill i Mallboro!! Možda mu poveruju članovi uže porodice, ali..!!!!!!
milan_skoric milan_skoric 19:24 13.10.2008

Poceli su neredi

I to u direktnom prenosu na tv pink i rts-u.Sta ce nasi novinari tamo?Kako nema nikad direktno ukljucenje na primer iz Subotice?Ovo mi se nimalo ne svidja.Jos i dolivamo ulje na vatru.Da li je ovaj narod stvarno ovoliko zaostao pa se "prima" stalno na istu foru.Ima li smisla sve ovo i ima li neke koristi.Ljudi to je druga drzava shvatite.Kakva god da je njihov problem je ko koga priznaje i zasto.Jel treba sad neka glava da padne?
filvas filvas 22:45 13.10.2008

Re: Poceli su neredi

Meni se cini da je priznanje Kosova legitiman razlog da se u Crnoj Gori narod pobuni, kad se vec nije pobunio zbog toga sto im je predsednik vlade mafijas.

A da li smo mi tamo umesani ili nismo, nije bas toliko bitno. Zapravo, bilo bi stvarno glupo kada ne bismo bili umesani. Jer samo kada si umesan, onda mozes da budes faktor mira i stabilnosti u regionu.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:51 13.10.2008

Re: Poceli su neredi

RTS i Politika su ovo jedva decekali. Danasnji naslov u Politici, odnosno tema dana je glasio Полиција и војска „надзиру” протест. Ne kazem sad da su oni odgovorni zbog nereda, ali svojim izvestavanjem nisu nesto pokusavali ni da smire situaciju. I odmah se pojavio i eskpertski teoreticar Vukadinovic da nam kaze kako fala bogu postoje Crnogorci pa eto smo 'mi', valjda misleci na Srbe ili sve koji se tako osecaju, ne doduse mnogo ali bar malo bolji od njih. Evo dokaza kako nema mira u regionu dok se u Srbiji ne rascisti sa idejama sile na Balkanu i slicnih smejurija.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:15 13.10.2008

Re: Poceli su neredi

Jer samo kada si umesan, onda mozes da budes faktor mira i stabilnosti u regionu


ili faktor nemira i nestabilnosti.

Problem je bas u tome sto ljudi iz Srbije misle da mogu da kazu da Crnogorci recimo treba da skinu svog mafijaskog premijera. Pa njihov problem. Zasto se nedaju saveti recimo Bugarima sta oni treba da rade, evo cak ni Makedoncima. Vrlo je bitno da li je Srbija umesana, i pre svega koje grupe i na koji nacin, da bi se znalo ko pravi nerede. Pa zar nije jasno da su ovi koji su danas besneli po Podgorici preslikana slika onih koji su nedavno rusili Beograd? Nije problem u demonstriranju, vec u nacinu. Sad su smislili tamo i novi nacin demonstriranja: protestne voznje. Jel bi neko voleo da mu kroz centar grada prolazi kolona divljaka, kao neke inspekcije?
sentinel26 sentinel26 23:29 13.10.2008

Re: Poceli su neredi

milan_skoric
I to u direktnom prenosu na tv pink i rts-u.Sta ce nasi novinari tamo?Kako nema nikad direktno ukljucenje na primer iz Subotice?Ovo mi se nimalo ne svidja.Jos i dolivamo ulje na vatru.Da li je ovaj narod stvarno ovoliko zaostao pa se "prima" stalno na istu foru.Ima li smisla sve ovo i ima li neke koristi.Ljudi to je druga drzava shvatite.Kakva god da je njihov problem je ko koga priznaje i zasto.Jel treba sad neka glava da padne?

Za njih je to druga država samo formalno, a oni se iste nijesu odrekli.
Još se nijedna Vlada Srbije (za 160 godina) javno nije odrekla Garašaninovog "Načertanija".

Organizovali su (u tudjoj državi) direktan prijenos vidjenja svojih ruku djela.
Gradjani Crne Gore, pa i oni koji nijesu odobravali priznanje su večeras vidjeli nešto što nikako da postane prošlost.

Gospoda su se zanijeli malo i pomislili da na ovaj način mogu da sruše Vladu CG, a oni su je samo učvrstili.
Vascijeli svijet je vidio i organizatore i izvodjače radova i logistiku SPC i Srbije.

Srbi iz Crne Gore i Srbi dovedeni iz Srbije su pokazali kakvu "bolju" budućnost nude Crnoj Gori.
Ovakva politika Srbije prema CG samo potvrdjuje da CG može i mora da istraje na svojem putu.

Poslije ovakvog "čašćavanje" Crne Gore od strane Srbije, neće biti više ovakvih skupova, niti će im se dozvoliti repriza.. Jedna davno propala politika, koju su pokušali vaskrnuti večeras arhivirana je trajno.
tyson tyson 00:13 14.10.2008

Re: Poceli su neredi

Neues aus der Nachbarschaft
Sad su smislili tamo i novi nacin demonstriranja: protestne voznje. Jel bi neko voleo da mu kroz centar grada prolazi kolona divljaka, kao neke inspekcije?

Te vožnje kroz grad pred političke mitinge prisutne su u Crnoj Gori bar poslednjih 7 godina ako ne i duže, a upražnjavaju ih takoreći svi - tačnije svi koji imaju dovoljno organizovanih pristalica da vožnje organizuju.
mayo1 mayo1 10:00 14.10.2008

Re: Poceli su neredi

sentinel26

Vascijeli svijet je vidio i organizatore i izvodjače radova i logistiku SPC i Srbije.

Srbi iz Crne Gore i Srbi dovedeni iz Srbije su pokazali kakvu "bolju" budućnost nude Crnoj Gori.
Ovakva politika Srbije prema CG samo potvrdjuje da CG može i mora da istraje na svojem putu.





(foto: Politika)

Doista zanimljiv protest građana Crne Gore.
Građani nemaju ni jednu zastavu svoje zemlje.

Mitingašenje i prodaju "istine" po bivšoj SFRJ su i počeli kosovski Srbi.
Kamo je to odvelo Srbe i Srbiju, već je povijest.

Neki očito ne shvaćaju da se promijenilo vrijeme, ljudi i - države.


sentinel26 sentinel26 10:46 14.10.2008

Re: Poceli su neredi

mayo1
sentinel26 Vascijeli svijet je vidio i organizatore i izvodjače radova i logistiku SPC i Srbije.
Srbi iz Crne Gore i Srbi dovedeni iz Srbije su pokazali kakvu "bolju" budućnost nude Crnoj Gori.
Ovakva politika Srbije prema CG samo potvrdjuje da CG može i mora da istraje na svojem putu.
Doista zanimljiv protest građana Crne Gore.
Građani nemaju ni jednu zastavu svoje zemlje.
Mitingašenje i prodaju "istine" po bivšoj SFRJ su i počeli kosovski Srbi.
Kamo je to odvelo Srbe i Srbiju, već je povijest.
Neki očito ne shvaćaju da se promijenilo vrijeme, ljudi i - države.

Ma shvataju oni da se vrijeme mijenja, no im to ne odgovara i javno pokušavaju da demonstriraju varijantu njegovog zaustavljanja, spotiču se uvijek o isti kamen.

Veliki je procenat tih "gradjana" iz Srbije, tu su sveštenici SPC iz CG i iz Srbije, grupa militantnih Srba sa Kosova, grupa kriminalaca iz Srbije, četničke pjesme i četnička ikonografija, zastave Srbije, sve to pokazuje da se radi o onim istim snagama koje imaju želju da Crna Gora nestane, njima je Crna Gora dobra samo kada se žrtvuje za ciljeve nebeske Srbije, u svim drugim varijantama ne valja.

Oni ne mogu da se pomire sa činjenicom da Crna Gora neće više da tumara po balkanskoj pomrčini i da neće da gubi vrijeme i da se zamajava istorijom i nebeskim projektima.
milan_skoric milan_skoric 19:18 14.10.2008

Re: Poceli su neredi

filvas
Meni se cini da je priznanje Kosova legitiman razlog da se u Crnoj Gori narod pobuni, kad se vec nije pobunio zbog toga sto im je predsednik vlade mafijas. A da li smo mi tamo umesani ili nismo, nije bas toliko bitno. Zapravo, bilo bi stvarno glupo kada ne bismo bili umesani. Jer samo kada si umesan, onda mozes da budes faktor mira i stabilnosti u regionu.

Ne znam kakav mi faktor to treba da budemo.I zasto imate potrebu da se bavite njihovim mafijasima ,pa tamo ljudi imaju pravo da glasaju,i nek im je sa srecom.[b][/b]DANAS JE VLADA DALA SAMA SEBI OCENU 5(pet) ZA PRVIH 100 DANA RADA.AKO JE OVO CISTA PETICA,STA NAS CEKA NE DAJ BOZE AKO BUDE NEKA CETVORKA.
filvas filvas 22:21 14.10.2008

Re: Poceli su neredi

Zemlja koja nije faktor losije prolazi. To je princip u medjunarodnim odnosima, ako niste primetili.

Zasto imam potrebu da se bavim njihovim mafijasima? A zasto da se ne bavim njihovim mafijasima, kada se ti njihovi mafijasi bave nama i nasom zemljom? U toj zemlji zivi 30 posto Srba. Ko ih takne, imace posla sa ostalim Srbima. Simple as that. A uopste nije moralo da bude ovako. Cela ideja nezavisnosti Crne Gore potice od vrlo vrlo profanih i sebicnih interesa jedne vrlo male grupe vlastodrzaca.

Primetite da je Crna Gora jedina drzava u Evropi, pored Belorusije, u kojoj postoji kontinuitet vladavine komunisticke partije. I to je demokratska zemlja? Poslanicima zabranjuju ulaz u skupstinu?

Give me a fucking break!

Doista zanimljiv protest građana Crne Gore.
Građani nemaju ni jednu zastavu svoje zemlje.


Pa imaju oni zastavu svoje zemlje. Zastava Crne Gore je do sada bila srpska trobojka. Licno ju je kralj Nikola uveo.
mayo1 mayo1 09:14 15.10.2008

Re: Poceli su neredi

Pa imaju oni zastavu svoje zemlje. Zastava Crne Gore je do sada bila srpska trobojka.


Kao što rekoh, neki očito ne shvaćaju da se promijenilo vrijeme, ljudi i - države.

Filip2412 Filip2412 15:46 15.10.2008

Re: Poceli su neredi

Kao što rekoh, neki očito ne shvaćaju da se promijenilo vrijeme, ljudi i - države.


A neki bi da vrijeme sad stane, medjutim vrijeme nastavlja da se mijenja... i tako u nedogled.

hocu reci...MAYO1 tu zastavu koju si okacio neki su osili po Cetinju mnogo pre nego je zaista bila zastava Crne Gore. I na kraju je postala zvanicna zastaav Crne Gore.

Isto tako neki ce nositi neku drugu zastavu jos dugo dugo dok mozda ne postane zvanicna zastava Crne Gore.

Nikad se ne zna. Ocas Srbija postane popularnana zapadu, Tadic nastavi da dobija priznanja od Nemacke, Srbija prizna Kosovo i pocne da se razvija.... eto ti 40% Srba u CG i samo 20-30% Crnogoraca. Narod tamo ocigledno menja naciju po potrebi. Setim se uvek onog Novaka Kilibarde. Bio Srbin, postao Crnogorac, a sutra ko zna, mozda opet Srbin.

Nego za svaki slucaj, Srbija pre svega treba da zastiti svoje gradjane. A Srbima u Crnoj Gori porucujem da ostanu tamo i da se bore za svoja prava. Upotreba srpske zastave, dvojezicna nastava, dvojezicni znaci na putevima, ima ih preko 30% drugi su manjinski narod posle Crnogoraca pa valjda mogu da se bore i izbore za svoje.

...naravno, samo lagano i demokratski
mariopan mariopan 17:05 15.10.2008

Re: Poceli su neredi

Filipe, svaka cast za ono "drugi su manjinski narod posle Crnogoraca" ha ha ha ha ha i Crnogorci mu dodju ona prva manjina?
mayo1 mayo1 17:46 15.10.2008

Re: Poceli su neredi

Nego za svaki slucaj, Srbija pre svega treba da zastiti svoje gradjane. A Srbima u Crnoj Gori porucujem da ostanu tamo i da se bore za svoja prava. Upotreba srpske zastave, dvojezicna nastava, dvojezicni znaci na putevima, ima ih preko 30% drugi su manjinski narod posle Crnogoraca pa valjda mogu da se bore i izbore za svoje.

...naravno, samo lagano i demokratski


Apsolutno se slažem.
Moj komentar se i odnosio na način traženja svojih prava.
Ovo me podsjetilo na dobropoznata "događanja naroda" iz prošlosti, a kakve su posljedice, znamo. Za sve, a prvenstveno za same Srbe.
Haranga koja se digla na Crnu Goru kroz srpske medije, negiranje C.Gore kao države i ovakvi "skupovi" zapravo sve više udaljavaju tu zemlju od Srbije. I takva neprimjerena reakcija, koja daleko nadilazi realan značaj crnogorskog "da" Kosovu, pokazuje nesigurnost i paniku dijela srpske politike.

Nikad se ne zna. Ocas Srbija postane popularnana zapadu, Tadic nastavi da dobija priznanja od Nemacke, Srbija prizna Kosovo i pocne da se razvija....

Ja bih rekao da se to "zna" i da je to neizbježna budućnost. Zato je i besmislena ovakva reakcija.
Bez obzira na česte napade na blogu, pa i od blogera koje cijenim i volim pročitati, smatram da predsjednik Tadić radi dobar posao. Srbija će nesumnjivo krenuti naprijed i to može i hoće isključivo kao dio Zapada i članica EU. Pritom će morati "progutati" (kao i sve ostale zemlje,uključujući i RH) dosta "knedli" na tom putu.

Ali obzirom na podijeljenost Srbije po pitanju EU, bolje rečeno načina pristupanja, jasno da predsjednik Tadić ne smije nagliti nego vodi easy i realno moguću politiku.
A kada sve sjedne na svoje mjesto, neće biti ni želje ni potrebe za ovakvim reakcijama.
sentinel26 sentinel26 18:08 15.10.2008

Re: Poceli su neredi

mayo1
Ali obzirom na podijeljenost Srbije po pitanju EU, bolje rečeno načina pristupanja, jasno da predsjednik Tadić ne smije nagliti nego vodi easy i realno moguću politiku.
A kada sve sjedne na svoje mjesto, neće biti ni želje ni potrebe za ovakvim reakcijama.

Od realne politike Srbije nema ništa, bar ne za još neko vrijeme. Prihvatanje realne politike proizvodi njihov silazak s vlasti a oni o tome ne razmišljaju.

Niko njima ne brani da brinu o srpskoj manjini u CG, pa i Francuzi se brinu o svojoj manjini u Alžuru, pa se niko ne ljuti zbog toga.

Njih najviše svrbi što se približava trenutak kada će se pred evropskom publikom uskoro na istom stolu naći prava Srba u Crnoj Gori i prava Crnogoraca u Srbiji.
Od svih prava koje oni traže za Srbe u CG, Crnogorci u Srbiji nemaju garantovano nijedno. Ustvari garantuje im se samo ponuda da "postanu" Srbi i ništa više.

Evropi se ne žuri. Trenutno na dnevnom redu je odnos Srbije prema Rumunima i Vlasima u Srbiji.
Filip2412 Filip2412 18:29 15.10.2008

Re: Poceli su neredi

Od svih prava koje oni traže za Srbe u CG, Crnogorci u Srbiji nemaju garantovano nijedno. Ustvari garantuje im se samo ponuda da "postanu" Srbi i ništa više.


Ma sami se switchuju od Srbin do Crnogorac kako im vise odgovara. Zato je tesko uspostaviti pravu meru politike prema jednoj takvoj manjini.

A da ocekuju prava veca nego sto imaju recimo u Francuskoj ili bilo kojoj drugoj EU zemlji za to nema razloga. Mogu samo probati da se izbore za veca prava, demokratski naravno. Ipak, mislim da ce velika vecina njih izabrati opciju da se izjasni ko Srbi i tako rese sav svoj problem sa pravima. To je sa druge strane problem za Srbiju koja zaista treba prvo da zbrine svoje gradjane bez obzira na nacionalnost.

Srbi u CG su tu u malo povoljnijem polozaju zbog brojnosti tako da poredjenju bas i nema mesta. Nema potrebe da Srbija pomaze Srbe u CG. Ako ih ima 32% a ne mogu sami da se izbore za svoja prava onda im ni Bog ne moze pomoci.

Ima jedna veoma pozitivna stvar u odcepljenju CG i u priznavanju Kosova - a to je povratak svesti gradjana Srbije da su oni ti koji treba da upravljaju zemljom Srbijom. Dugo je u Srbiji postojala neka glupava svest da su Crnogorci veci Srbi od Srba i da oni prirodno treba da budu direktori, politicari itd. Svi Srbi iz Crne Gore, treba pre svega da se bore za svoja prava u svojoj Crnoj Gori i da tamo iskazuju svoje politicke i direktorske ambicije. Kao naucnici, umetnici, sportisti uvek su dobrodosli u Srbiju, ali kao direktori i politicari neka fala. Osnovni red je prepustiti to onima koji su rodjeni u Srbiji - bez obzira na nacionalnost.

Goran Vučković Goran Vučković 18:33 15.10.2008

Re: Poceli su neredi

Kao naucnici, umetnici, sportisti uvek su dobrodosli u Srbiju, ali kao direktori i politicari neka fala. Osnovni red je prepustiti to onima koji su rodjeni u Srbiji - bez obzira na nacionalnost.

Ne vidim šta fali ni da budu direktori i političari, ako ih vlasnik (direktore) i izborno telo (političare) izabere.
Filip2412 Filip2412 19:00 15.10.2008

Re: Poceli su neredi

Ne vidim šta fali ni da budu direktori i političari, ako ih vlasnik (direktore) i izborno telo (političare) izabere.


Ma naravno da mogu legtimno je; samo ko li ih bira nije mi jasno...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana