Društvo| Hronika

Da li ste TO ovako zamisljali?

Aleksandar Stosic RSS / 02.10.2008. u 11:33

Pre nego sto pogledate ovaj video klip pripremite vodu i kasicicu secera. Ovaj video zapis nije preporucljiv deci i ljudima sa zdravstvenim problemima!

 

Da li ovakve reklame mogu da pomognu?

Moj otac je poginuo 1987. nepaznjom drugog. Da li bi danas bio zziv da je taj Drugi tada gledao ovu reklamu?

Ili, ovakve reklame izazivaju kontraefekat. 

Gledajte, pa da pricamo



Komentari (106)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

margos margos 11:40 02.10.2008

Iskreno...

...ja čekam da drugi odgledaju, pa da pričate. Nešto sam preosetljiva, a ti si lepo upozorio.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:27 02.10.2008

Re: Iskreno...

bar ces dobiti medalju, od onih koji je imaju, ja nemam:)
margos margos 13:38 02.10.2008

Re: Iskreno...

Ne treba medalja. Odgledala sam. Dobar je spot. Ukratko je pokazao koliko lančanih užasa izazove jedan čovek.

Pre mnogo godina je u Nemačkoj, bilo pravilo da onaj ko je taze vozač ima oznaku na autu i ograničenje na 90 km/h. Oznakom je obaveštavao ostale učesnike o svom statusu i veštini, a ograničenja je morao da se drži. Ne znam da li ta praksa i dalje postoji, i da li postoji u drugim zemljama, ali je ona po meni dobar način da se ljudi, početnici, nauče da automobil i nesavesna vožnja mogu brzo i lako da nas odvedu s one strane brave i upropaste naš i tuđe živote.
mariopan mariopan 13:45 02.10.2008

Re: Iskreno...

margos
Ne treba medalja. Odgledala sam. Dobar je spot. Ukratko je pokazao koliko lančanih užasa izazove jedan čovek.

Pre mnogo godina je u Nemačkoj, bilo pravilo da onaj ko je taze vozač ima oznaku na autu i ograničenje na 90 km/h. Oznakom je obaveštavao ostale učesnike o svom statusu i veštini, a ograničenja je morao da se drži. Ne znam da li ta praksa i dalje postoji, i da li postoji u drugim zemljama, ali je ona po meni dobar način da se ljudi, početnici, nauče da automobil i nesavesna vožnja mogu brzo i lako da nas odvedu s one strane brave i upropaste naš i tuđe živote.

Postoji taj znak koji se stavlja na kola i upozorava ostale vozace da je vozac pocetnik u kolima, mora biti vidljiv i ogranicenje brzine se podrazumeva. Nosila moja cerka godinu dana kada je tek polozila voznju, mislim da je to super stvar, jer, ona kaze da su je propustali ostali vozaci na problematicnim raskrsnicama, pomagali joj cak i kada je zaboravila da skine znak imala je jednu ponudu za pomoc na putu iako je samo stala da se odmori. Kao da su ostali vozaci solidaniji sa tim pocetnicima.
margos margos 14:14 02.10.2008

Re: Iskreno...

Hvala, Mariopan. :)
Po meni je to jedan od dobrih načina da se 'pilići' obeleže iako znam da to baš ne paše našem mentalitetu.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:15 02.10.2008

Re: Iskreno...

margos
Ne treba medalja. Odgledala sam. Dobar je spot. Ukratko je pokazao koliko lančanih užasa izazove jedan čovek.

Pre mnogo godina je u Nemačkoj, bilo pravilo da onaj ko je taze vozač ima oznaku na autu i ograničenje na 90 km/h. Oznakom je obaveštavao ostale učesnike o svom statusu i veštini, a ograničenja je morao da se drži. Ne znam da li ta praksa i dalje postoji, i da li postoji u drugim zemljama, ali je ona po meni dobar način da se ljudi, početnici, nauče da automobil i nesavesna vožnja mogu brzo i lako da nas odvedu s one strane brave i upropaste naš i tuđe živote.

I u Irskoj se slicno obelezavaju pocetnici.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:16 02.10.2008

Re: Iskreno...

iako znam da to baš ne paše našem mentalitetu.

zamisli blama za baju koji mora da izvede cicu u grad, a da mu zjapi "L" il drugi znak za pocetnika....:)
simkke simkke 14:20 02.10.2008

Re: Iskreno...

Aleksandar Stosic
.zamisli blama za baju koji mora da izvede cicu u grad, a da mu zjapi "L" il drugi znak za pocetnika....:)



Grozno!
antioksidant antioksidant 14:35 02.10.2008

Re: Iskreno...

Aleksandar Stosic
iako znam da to baš ne paše našem mentalitetu.zamisli blama za baju koji mora da izvede cicu u grad, a da mu zjapi "L" il drugi znak za pocetnika....:)

pa dobro, posle 2-3 cice bi mu skinuli znak "l"

ili se misli na drugu vrstu "pocetnistva"?
margos margos 14:37 02.10.2008

Re: Iskreno...

Aleksandar Stosic
iako znam da to baš ne paše našem mentalitetu.zamisli blama za baju koji mora da izvede cicu u grad, a da mu zjapi "L" il drugi znak za pocetnika....:)

Taj Baja uglavnom ima 18 godina. I idealno vreme da se 'blamira' - posle će biti mudriji i tolerantniji prema drugim vozačima sa istom oznakom.

U civilizovanim sredinama je vrlo in učiti i poboljšavati se, a u primitivnim su se svi pametni rodili i frka im je od učenja. Tja...

Ja sam relativno kasno postala vozač - u 26-oj - i istog trena sam postala najdisciplinovaniji pešak. Svest o tome da na autu može svašta da otkaže, da može vozaču da opadne koncentracija, da nas ima svakakvih za volanom, načinila je od mene savesnog učesnika u saobraćaju - bilo da sam u kolima, bilo da sam pešak.
mariopan mariopan 15:37 02.10.2008

Re: Iskreno...

margos
Hvala, Mariopan. :)
Po meni je to jedan od dobrih načina da se 'pilići' obeleže iako znam da to baš ne paše našem mentalitetu.

E, to nije ovde, ona je polagala i vozi tamo u Jevropi gde zivi ))
A kod nas bi bilo dobro da se uvede, bas zato sto je ono megapolis i jako me brinulo kada je pocela da uci voznju, mislim gde ce ona u onu ludnicu,(mnogo traka, brzo voze, buka neverovatna, samo zuje motorima) brinula sam se jako. Ali ona je dobro sve to prosla, sigurno i lepo vozi, dolazila kolima i kuci, znaci naucila je lepo sve kako treba a to je ona godina kada je kao 'poletarac" vozila sa tim znakom.
dolybell92 dolybell92 16:34 02.10.2008

Re: Iskreno...

zamisli blama za baju koji mora da izvede cicu u grad, a da mu zjapi "L" il drugi znak za pocetnika....:)


Jel' se rodio sa kolima, pa ne može pjehe....
da nije invalid ?
jack_bauer jack_bauer 17:55 02.10.2008

Re: Iskreno...

Ja sam relativno kasno postala vozač - u 26-oj - i istog trena sam postala najdisciplinovaniji pešak. Svest o tome da na autu može svašta da otkaže, da može vozaču da opadne koncentracija, da nas ima svakakvih za volanom, načinila je od mene savesnog učesnika u saobraćaju - bilo da sam u kolima, bilo da sam pešak.

dva moja 'pileta' vec izvesno vreme voze. stariji je imao saobracajku svojom greskom, a mladji - ne svojom greskom. srecom bez posledica, osim materijalne stete. sada su mnogo ozbiljniji i to ne samo u pogledu voznje. a ja i dalje ziv nisam kad mi zazvoni mobilni i jedno od njihovih imena na displeju...
takamatsu takamatsu 06:58 03.10.2008

izuzetno dobra stvar...

...ali ima i alternativnih rešenja, bar za Srbiju: ja sam relativno skoro vozila jedan (tuđ) stari Volvo karavan, znate od onih tenkova sa 6 cilindara na 2 tone, pa još ludački šaren (vlasništvo firme), i na svoje čudo - posle 27 godina vozačkog staža - sam primetila da me propuštaju i oni koji imaju prednost, da zaziru i od mimoilaženja :), i sve tome slično, umrla sam od smeha :)).
Bože, da nije strašno, još da bude i smešno....
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 10:46 03.10.2008

Re: izuzetno dobra stvar...

a ja bio vozac kamiona u vojsci. Zamisli tek kako su se meni sklanjali. :)
Atomski mrav Atomski mrav 12:46 03.10.2008

Re: izuzetno dobra stvar...

He he he... Dajc ili one "modernije" varijante, 150-ice ili kako su već zvale?
vishnja92 vishnja92 12:49 03.10.2008

Re: izuzetno dobra stvar...

teca vozio tamica :)))
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:52 03.10.2008

Re: izuzetno dobra stvar...

Atomski mrav
He he he... Dajc ili one "modernije" varijante, 150-ice ili kako su već zvale?

i Dajca i 150 i Pucha i onog malog dzipa, zaboravih kako se zove, majko kakva je to krsina bila. A sa 150 sam prevozio neki teret od 10t od Kumbora do Ulcinja, a da mi je to bila prva voznja ever u tom vozilu. I onda mi pricamo o bezbednosti u vojsci.Vozio sam tako neko vreme dok nisam krenuo da raznosim hranu karaulama oko reke Bojane i kada smo dosli do nekih kozjih puteva - serpentina, gde mi je vodnik rekao da skrenem ka njima, ja sam lepo ugasio motor, izasao iz kamiona i rekao da sad on vozi jer ja necu da ginem. Posle su me prebacili u komandu stana (tako se zvala zgrada gde su glavesine) i radio sam na telefonskoj centrali do kraja vojske, a vozio samo po potrebi, uglavnom tokom leta sam vozio u Dajcu vojsku na Veliku plazu da se kupaju.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:56 03.10.2008

Re: izuzetno dobra stvar...

vishnja92
teca vozio tamica :)))

cuj vozio, gario :)
Atomski mrav Atomski mrav 13:01 03.10.2008

Re: izuzetno dobra stvar...

Ma komanda stana je zakon...
antioksidant antioksidant 13:13 03.10.2008

Re: izuzetno dobra stvar...

u komandu stana (tako se zvala zgrada gde su glavesine)

nije to zgrada nego je "komanda stana" naziv za jedinicu koja pomaze stabu. komandant je obicno neki zastavnik (najeneopterecenije osobe u vojsci) i tu je teeeeeeeeeska ladovina.

dobro si prosao sa tom "prekomandom"

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:33 03.10.2008

Re: izuzetno dobra stvar...

antioksidant
u komandu stana (tako se zvala zgrada gde su glavesine)

nije to zgrada nego je "komanda stana" naziv za jedinicu koja pomaze stabu. komandant je obicno neki zastavnik (najeneopterecenije osobe u vojsci) i tu je teeeeeeeeeska ladovina.

dobro si prosao sa tom "prekomandom"


pa sve je relativno, pa i to o mojoj sreci u pomenutoj prekomandi. Naime, kao novinar Danasa u to vreme ja sam za nagradu dobio prekomandu u kasarnu u selu ZOGANJE, 7 km severno od Ulcinja, na SRJ-albanskoj granici. Toliko o sreci:)
E sad, sreca u nesreci da su tamo
1. bili sve , hajde da ih nazovem "inteelktualni disidenti" pa i dan danas negujem nekoliko sjajnih prijateljstava iz tog doba
2. da je pored nas "pametnih", tamo selektovan i poslednji otpad zemlje Srbije i Crne Gore, pa i nije bilo tesko "nama pametnima" da dodjemo do komande stana. Inace, ko zna kako bi se sve zavrsilo:)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:36 03.10.2008

Re: izuzetno dobra stvar...

nije to zgrada nego je "komanda stana" naziv za jedinicu koja pomaze stabu

hvala, nisam imao pojma. Uostalom ni sada mi nije jasno sta znaci to "stana"
vishnja92 vishnja92 14:42 03.10.2008

Re: izuzetno dobra stvar...

e bre decaci :)
uvek se svaka tema zavrsi na vojsci :)))
antioksidant antioksidant 14:42 03.10.2008

Re: izuzetno dobra stvar...

Uostalom ni sada mi nije jasno sta znaci to "stana"

s obzirom da je pojam u upotrebi u vojsci pretpostavljam da nije ni predvidjeno da "bude jasno"

antioksidant antioksidant 14:43 03.10.2008

Re: izuzetno dobra stvar...

e bre decaci :)
uvek se svaka tema zavrsi na vojsci :)))

cek da krenemo o porodjajima

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:50 03.10.2008

Re: izuzetno dobra stvar...

antioksidant
e bre decaci :)
uvek se svaka tema zavrsi na vojsci :)))

cek da krenemo o porodjajima


sad ce Spira da nas uvede u temu:)
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:51 03.10.2008

Re: izuzetno dobra stvar...

antioksidant
Uostalom ni sada mi nije jasno sta znaci to "stana"

s obzirom da je pojam u upotrebi u vojsci pretpostavljam da nije ni predvidjeno da "bude jasno"


hahaha, imas pravo
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:54 03.10.2008

Re: izuzetno dobra stvar...

e bre decaci :)
uvek se svaka tema zavrsi na vojsci :)))


a evo, sad vidim, da je Anabela Basalo, napislaa jos jedan serial o women issue...:)
vishnja92 vishnja92 15:21 03.10.2008

Re: izuzetno dobra stvar...

sta? gde? ne pratim
meni to, da prostis, dosadno.
Brooklyn Brooklyn 11:43 02.10.2008

*

meni ljudi u reklami izgledaju suvise glamurozno za mrtve i tesko povredjene. ako su hteli grot&blood, trebali su i ljude u reklami da prikazu tako a ne ko manekene.

ocigledno reklama apeluje na savest vozaca a kakav je efekat ne znam. ono sto znam je da treba biti oprezan kada vozis i obavezno vezati pojas i sedati u auto samo ako ima vazdusni jastuk, sto se mene tice (i deca obavezno u decje sediste).
Brooklyn Brooklyn 11:45 02.10.2008

Re: *

i ne treba stedeti na kolima. sto bolji, veci i sigurniji auto mozes da priustis to bolje. toliko svako moze da uradi za sebe. a apelovati na druge, moze, ali se ne bih pouzdala samo u to kao licnu strategiju prezivljavanja.
mariopan mariopan 12:01 02.10.2008

Re: *

U Srbiji se dogadja mnogo nesreca sa teskim posledicama, svest o tome treba da se podize na sve nacine, ukljucijici bolje puteve, vece kazne, cesca kontrola alkohola u krvi vozaca, cesci tehnicki pregledi i slicno.

Ova reklama je sokantna jer nas uvodi u svet nesrecnih ljudi drektno i iznutra...sto je jako tesko za podneti. Imam prijatelje cija je cerka 27 god poginula u saobracajnoj nesreci, u gradu, neprilagodjena brzina, vozio drug koji ne pije, mlad kao i ona, i kaze njenoj majci posle nesrece "ubijte me".kako to posle covek da podnese?I on tako mlad i njeni roditelji?

Slazem se sa Brooklin da je vazno imati i bolji auto u kome postoje jastuci i obavezno vezivanje pojasa.
vishnja92 vishnja92 12:02 02.10.2008

Re: *

a najvaznije od svega je - ne zuriti nigde
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:29 02.10.2008

Re: *

i deca obavezno u decje sediste

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:29 02.10.2008

Re: *

i ne treba stedeti na kolima. sto bolji, veci i sigurniji auto mozes da priustis to bolje

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:31 02.10.2008

Re: *


a najvaznije od svega je - ne zuriti nigde

to je jedna od stvari koja me je iznenadila u Irskoj. Ljudi uglavnom, pricam o mestu gde ja zivim, voze lagano, bez zurbe, nema preticanja - vozi se recimo 60km/h i kolona se naprsavi nod 20 vozila i nikome ne padne na pamet da prestize...To kultura voznje je nesto sto mi u Srbiji nemamo, i prilisno smo daleko od toga.
antioksidant antioksidant 12:37 02.10.2008

Re: *

ne treba stedeti na kolima. sto bolji, veci i sigurniji auto mozes da priustis to bolje

pasivna bezbednost ne zavisi od velicine automobila

u poslednje vreme (od evropskih automobila) reno drzi vrh

pogledajte ovaj link i pronadjite svoj automobil

[test]
vishnja92 vishnja92 12:41 02.10.2008

Re: *

pogledajte ovaj link i pronadjite svoj automobil

ne mogu. zastareo :(
antioksidant antioksidant 12:42 02.10.2008

Re: *

ne mogu. zastareo :(

posalji pp - probacu da pronadjem

ili hint (ako zelis da sacuvas privatnost)

testove radi i adac

ako se automobil prodavao ikada u sad
ima testova i na www.safercar.gov (tu idu bas daleko u proslost - cak do 1990te ))

vishnja92 vishnja92 12:49 02.10.2008

Re: *

Ljudi uglavnom, pricam o mestu gde ja zivim, voze lagano, bez zurbe, nema preticanja - vozi se recimo 60km/h i kolona se naprsavi nod 20 vozila i nikome ne padne na pamet da prestize

e, al ovde ljudi u vecini slucajeva nisu u stanju da presaltuju mozak sa nervoze na opustenciju. dakle, izadjes iz kuce/s posla sa 15-20 minuta zakasnjenja, sednes u kola, i sta radis? da li si u stanju da kazes sebi 'to mi je sto mi je' i da vozis opusteno i normalno ili ces probati da nadoknadis koji minut (sto je u bg uslovima potpuno uzaludna rabota)?
kada vidim kako ljudi nervozno i histericno voze, uvek se zapitam zasto to sebi rade. sto lepo bre ne uzmu taksi ako ih voznja toliko izbacuje iz pameti?
antioksidant antioksidant 12:53 02.10.2008

Re: *

uvek se zapitam zasto to sebi rade

pravo da ti kazem, malo me malo briga sta rade sebi. vise me brine sta rade drugima

mada road rage nikako nije srpski fenomen
vanja.t vanja.t 12:56 02.10.2008

Re: *

ne treba stedeti na kolima. sto bolji, veci i sigurniji auto mozes da priustis to bolje. toliko svako moze da uradi za sebe.


slažem se, ali automobili na crash testovima dobijaju 5* kada su bezbedni za putnike u sudaru, pri brzini od 56km/h, tako da je ipak poštovanje ogranjičenja brzine na prvom mestu,

što se tiče reklame, ljudi izgedaju kao manekeni, uprvo da bi se postigao kontrast; počinje kao i mnoge druge reklame (za bilo šta), a onda pravi iskorak u pokušaju da dramatizuje činjenicu da previše ljudi gine u saobraćaju isključivo zbog ljudske greške. pokušava da utiče na sves i savest ljudi.
mariopan mariopan 13:46 02.10.2008

Re: *

vishnja92
a najvaznije od svega je - ne zuriti nigde

Na putevima stoje table gde lepo pise

NE BRZE OD ZIVOTA
dragoljub92 dragoljub92 14:06 02.10.2008

Re: *

pravo da ti kazem, malo me malo briga sta rade sebi. vise me brine sta rade drugima

ma baš me briga šta rade sebi,
yanjing yanjing 15:48 02.10.2008

odlicna tema!

meni ljudi u reklami izgledaju suvise glamurozno za mrtve i tesko povredjene. ako su hteli grot&blood, trebali su i ljude u reklami da prikazu tako a ne ko manekene.


E sad nadam se da postavljanje ovakve slike nije uznemiravajuce,
svuda je po netu ovih dana jer su u Americi tuzili sajam koji ju je izbacio jer
je pak ona svojom pojavom "uznemiravala" posetioce
inace pre nesrece, zdrava zena koja je vodila normalan zivot, majka troje dece, sada je paralizovana i sa muzem komunicira treptajima oka, a nastradala je tako sto je u njena kola udario pijani vozac


elem ono sto sam htela da kazem da ja licno mislim da je upravo to ono sto nam nedostaje
i reklame i spotovi kojima se vozaci - vrlo plasticno - upozoravaju na to sta se sve moze dogoditi kada se vozi prebrzo, pa recimo kampanja po visim razredima srednje skole

uzasno je kako ljudi ovde voze, uzasno

btw - sad sam se setila kruzio je neko vreme internetom jedan mejl sa fotografijama devojke ciji auto je udario pijani mladic, auto se nakon sudara zapalio i ona je jedva prezivela ...
mozda je takve price tesko podneti, ali u nedostatku odgovarajucih zakona, mozda vredi pokusati apelovati na vozace i na taj nacin
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 15:54 02.10.2008

Re: odlicna tema!

elem ono sto sam htela da kazem da ja licno mislim da je upravo to ono sto nam nedostaje
i reklame i spotovi kojima se vozaci - vrlo plasticno - upozoravaju na to sta se sve moze dogoditi kada se vozi prebrzo, pa recimo kampanja po visim razredima srednje skole

cini mi se da ovakve reklame imaju jaci uticaj nego recimo one koje je uradila B92. Tome sam se i ponadao da ce se razgovarati na blogu, da se mozda analiziraju ova dva koncepta. Na reklamama B92, nema tako eksplicitnih trenutaka i pomislio sam da bas ovako drasticno prikaan rimer mozda vise angazuje coveka da stavi prst na celo.
Cuo sam da je i Studo B isto uradio, ali njihove reklame nisam video
yanjing yanjing 16:20 02.10.2008

Re: odlicna tema!

Cuo sam da je i Studo B isto uradio, ali njihove reklame nisam video


Nisam ni ja, i moram priznati da sam od akcije koju je pokrenuo b92 ocekivala vise - ruzno je reci nesto eksplicitnije, ali, u stvari to sam negde prizeljkivala, jer zaista verujem da mnogo ljudi nema ni najblazu predstavu sta znaci saobracajna nesreca, sta znaci sesti u kola da odes da kupis cigare i zavrsiti paralizovan od vrata na dole ili jos gore jednostavno nestati.

Da znaju ne bi vozili kao ludaci, a ja bukvalno svaki dan gledam ljude kako izlecu na autoput na crveno! Juce kod neke skole vozim sporije i manijak iza mene se ubi trubeci!? Pre par meseci u novinama citam o ljudima koji su poginuli, otac i cerka, na putu u prodavnicu jer je na njih naleteo neko dok su propisno skretali, mislim ne mogu ni da zamislim koja je to brzina morala biti i to u po bela dana, u naseljenom mestu, da ih ovaj ne primeti.

I stvarno mislim da kada bi se neko potrudio da na ispravan nacin predstavi stvarne price zrtava nepazljivih vozaca, a to bi se moglo uraditi sa merom i tako da se istovremeno najdirektnije progovori o tome sta se desava u danima, mesecima i godinama nakon sto u malom stupcu crne hronike procitamo da je tu i tu doslo do saobracajne nesrece, da bi to na kraju urodilo nekim plodom i makar kod dela ljudi razvilo svest o posledicama

Covek u belom Covek u belom 17:13 02.10.2008

Re: *

i deca obavezno u decje sediste
Statistike nazalost pokazuju da decije sediste skoro da uopste nema nikakav uticaj

pasivna bezbednost ne zavisi od velicine automobila
To je nazalost zabluda i mana NCAP rating-a. Testovi se sprovode u odnosu na nepokretne prepreke. Problem je sto u vecini sudara sa ozbiljnim posledicama ucestvuje vise od jednog vozila. A pri kontaktu 2 vozila NCAP zvezdice ne igraju ulogu. Mnogo bitniji je 2. Njutnov zakon, masa puta ubrzanje. Veca kola, veca masa, veca sila, manja stata, manje posledice. Jednom recju u sudarima gde mase vozila nisu jednake uvek bolje prolaze veca (teza) vozila. Doduse to nam je i intuitivno jasno.

Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 17:16 02.10.2008

Re: *

Statistike nazalost pokazuju da decije sediste skoro da uopste nema nikakav uticaj

pa barem nece proleteti kroz sofersajbnu ili zveknuti glavom u prednje sediste. Mislim da je decije sediste veoma vazno
Covek u belom Covek u belom 17:31 02.10.2008

Re: *

Aleksandar Stosic
pa barem nece proleteti kroz sofersajbnu ili zveknuti glavom u prednje sediste. Mislim da je decije sediste veoma vazno
Jako je vazno da putnici na zadenjem sedistu budu vezani, a to ukuljucuje i decu naravno. Sediste kao sediste je nebitno, vazno je da je dete vezano. Da je princeza Dajana bila vezna npr. prosla bi samo sa laksim telesnim povredama.

Sportska sedista su vec nesto posebno, ali i tu je u pitanju vezivanje, znaci mnogo vise fiksnih tacaka, a manje uticaj kevlara i karbona od kojih se sedista obicno prave.

Sto se mera pasivne bezbednosti tice poredjani po efikasnosti bi bili: pojasevi (odnosno vezivanje), rollbar (odnosno kavez), ojacana konstrukcija (deblji celici u sasiji), prednji vazdusni jastuci, bocni vazdusni jastuci, sedista.
pnbb pnbb 18:03 02.10.2008

Re: *

Veca kola, veca masa, veca sila, manja stata, manje posledice. Jednom recju u sudarima gde mase vozila nisu jednake uvek bolje prolaze veca (teza) vozila. Doduse to nam je i intuitivno jasno.

pa sad i to je relativno tacno, pri manjim brzinama je vise pitanje materijalne stete nego bezbednosti, a pri vecim brzinama stavrno mislim da ti ne pomaze sto vozis suv od 60K...
a potpuno druga stvar je to sto su se svi napalili da kupuju suv satro zbog bezbednosti... pa misle da su neunistivi... prolaze kroz objekte, sta li... a tek sto se prevrcu...
na autoputevim gde se kreces velikom brzinom bas i nema ceonih sudara... uglavnom prevrtanja, a kamion je ipak jaci ... znaci svi da vozimo 16 tockase...na lokalnim, gde se pretice, tolika je brzin ada su i vozac fice i navigatora stradali... jednog skupljaju kasisicom a drugog vade sekacem ...
Covek u belom Covek u belom 18:37 02.10.2008

Re: *

pnbb
a potpuno druga stvar je to sto su se svi napalili da kupuju suv satro zbog bezbednosti... pa misle da su neunistivi... prolaze kroz objekte, sta li... a tek sto se prevrcu...
Problem sa visokim tezistem je krajnje ozbiljan i to ljudi koji kupuje dzipove i SUV-ove na zalost ne shvataju.

na autoputevim gde se kreces velikom brzinom bas i nema ceonih sudara... uglavnom prevrtanja, a kamion je ipak jaci ... znaci svi da vozimo 16 tockase...na lokalnim, gde se pretice, tolika je brzin ada su i vozac fice i navigatora stradali... jednog skupljaju kasisicom a drugog vade sekacem ...
Kod nas redje stradaju ljudi na autoputevima posto ih imamo malo, a na zalost mnogo vise njih strada na magistralnim i to nazalost posle sudara sa drugim vozilom (u mnogo slucajeva i ceonih), a da brzine i nisu tako "strasne".
antioksidant antioksidant 20:56 02.10.2008

Re: *

Doduse to nam je i intuitivno jasno.

dzaba tolike pare i toliki trud ljudi utrosen na podizanje pasivne bezbednosti kad je nama intuicija dovoljna



na zalost beli gresis. nije sve u masi (kao sto u drugim ljudskim delatnostima nije sve u velicini). ima neceg i u vestini

energija udara se trosi na zaustavljanje automobila kroz deformacioni rad. nije svejedno kuda ce taj rad "proci" (kroz koje delove automobila) tj na deformaciju kojeg sklopa ce se utositi. kako vreme prolazi inzinjeri su sve bolji i sve je veca verovatnoca da ce kokpit automobila ostati neostecen pri nekim brzinama (koje nisu preterano velike - sa 100km/h niko i ne pomislja da nas spasava).

sto se tice decijih sedista - njihova uloga jeste da dete bude pravilno vezano (tj da pojas prelazi preko tela tamo gde treba - kad bi vezao 3godisnjaka bez sedista pojas bi mu presao preko vrata, silu udara bi pojas preneo direktno na to krhko telo - sediste to prima na sebe i "baca" u stranu). pazite samo kod decijih sedista da vazdusni jastuci budu iskljuceni (dete je u sedistu previse blizu jastuka i stize do njega kad je on tvrd kao zid - pre nego sto pocne da se izduvava - tako jastuk moze imati kontraefekat)

rolbar nema nikakvu ulogu sem kod prevrtanja a ako auto ima dovoljno dobro dizajnirane stubove - nema ni tad


i za kraj filmcic

landrover ima oko 1,7 tona. renault espace 1.4. pogledaj link pa odluci da li bi izabrao tezi ili sigurniji automobil



Covek u belom Covek u belom 23:09 02.10.2008

Re: *

antioksidant
na zalost beli gresis. nije sve u masi (kao sto u drugim ljudskim delatnostima nije sve u velicini). ima neceg i u vestini

energija udara se trosi na zaustavljanje automobila kroz deformacioni rad. nije svejedno kuda ce taj rad "proci" (kroz koje delove automobila) tj na deformaciju kojeg sklopa ce se utositi. kako vreme prolazi inzinjeri su sve bolji i sve je veca verovatnoca da ce kokpit automobila ostati neostecen pri nekim brzinama (koje nisu preterano velike - sa 100km/h niko i ne pomislja da nas spasava).
Ima u vestini, recimo poredis kola is 1993. sa kolima iz 2006. i jos ih sudaris tamo gde je kolima iz 2006. najjaca tacka :). Sto bi Britanci rekli malo previse biased crash test. Ima ih jos hrpa na internetu.

I da, naravno da bih izabrao 10-15 godina mladji auto, tu nema govora. Na jadnom roveru je cak i airbag otkazao.

rolbar nema nikakvu ulogu sem kod prevrtanja a ako auto ima dovoljno dobro dizajnirane stubove - nema ni tad
rollbar u smislu zastite za glavu ima ulogu samo kod prevrtanja (koje se ne dogadja bas tako retko), al zato je rollcage zakon. Na zalost ne ugradjuje se (uostalom kao ni rollbar) u obicna kola.

Inace sto se tice fer poredjenja evo malo bolji prikaz isto iz Fifth Gear sa takodje mnogo boljim objasnjenjima zasto su ipak veca kola sigurnija.


antioksidant antioksidant 07:54 03.10.2008

Re: *

Ima u vestini, recimo poredis kola is 1993. sa kolima iz 2006. i jos ih sudaris tamo gde je kolima iz 2006. najjaca tacka :). Sto bi Britanci rekli malo previse biased crash test. Ima ih jos hrpa na internetu.
pa naravno da je vestina u pitanju. vestina konstruisanja automobila. kazem ti da masa nije presudna (vidis sta se desilo sa automobilom koji je 13 godina stariji i cija je tehnologija pasivne bezbednosti zastarelija).

na filmu koji si dao poenta je na nekompatibilnosti vise zbog visine (kada se desava da se automobil koji je visi "preveze" preko nizeg). negde oko 2:00 je sudar 2 ford mondea. jedan je tezi (jer je natovaren) i nizi je oko 5 cm. putnici u njemu prolaze gore (iako je auto tezi)


dobro je ovo pogledati jer se moze steci uvid koliko je lako unistiti automobil (narocito imajuci u vidu da se pri ceonim sudarima (koje si gore pominjao) brine automobila sabiraju (tako da brzina 2 automobila koja (uz masu) odlazi na deformaciju lako dostize preko 100km/h (a tada vec retko koji automobil moze da pruzi neku zastitu)


I da, naravno da bih izabrao 10-15 godina mladji auto, tu nema govora


same here

pozdrav
yanjing yanjing 19:38 03.10.2008

Re: odlicna tema!


prava prica
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:15 03.10.2008

Re: odlicna tema!

ovo je da se sledis!
antioksidant antioksidant 12:11 02.10.2008

.

postoji aktivna i pasivna bezbednost

aktivna pokusava da spreci da do nesrece dodje

pasivna se trudi da smanji posledice

preko 90% saobracajnih nesreca je uzrokovano ljudskim faktorom (ostala dva su put i automobil/prevozno sredstvo)

da li ovakve reklame mogu da pomognu?

verovatno

ali najvise pomazu pojacani saobracajni propisi i njihova primena.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:36 02.10.2008

Re: .

i njihova primena

a sto je izuzetno tesko zbog korpucije u saobracaju.
recimo, "gospodine preticali ste na punoj lini" "evo ti 1000 dinara, rucak ko covek u restoranu". Ovaj uzme, ti nastavis da pretices preko pune...
blitvar blitvar 12:27 02.10.2008

Da li je rešenje u džepu?

Smatram da je džep najosetljiviji deo čovekovog tela, koliko god to zvučalo neprimereno. Ovakve reklame sigurno imaju pozitivan efekat, ali ne znam koliko mogu da utiču na one koji su možda i najveća pretnja u saobraćaju. Pre svega mislim na osobe koje " mnogo bolje voze kad popiju koji vinjak" ili na "zavisnike" od brze vožnje.
Drakonske novčane kazne za nepoštivanje saobraćajnih propisa su čudo. Ali ako njih nema, glasam za više ovakvih reklama...
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:38 02.10.2008

Re: Da li je rešenje u džepu?

Pre svega mislim na osobe koje " mnogo bolje voze kad popiju koji vinjak" ili na "zavisnike" od brze vožnje.

i jos jedna star koja me je pozitivno iznenadila kod Iraca je da koliko god da se opijaju petkom, subotom i nedeljom (a opijju se, nema im premca), oni nece sesti u svoja kola vec ce ih ostaviti ispred puba, a vratice se kuci taxijem.
Atomski mrav Atomski mrav 12:45 02.10.2008

Video sam negde...

... jedan dobar slogan: Bolje 60 minuta kasnije, nego 60 godina ranije!

Ko razume, shvatiće.
vishnja92 vishnja92 12:54 02.10.2008

Re: Video sam negde...

odlican slogan :))

ja bih se nadovezala: bolje sto godina milijunas nego... kako ono bese?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 12:56 02.10.2008

Re: Video sam negde...

vishnja92
odlican slogan :))

ja bih se nadovezala: bolje sto godina milijunas nego... kako ono bese?

bolje biti bogat nego ne biti:)
zezam se, daj podseti nas...
vishnja92 vishnja92 12:58 02.10.2008

Re: Video sam negde...

pa valjda 'pet minuta siromah'
ne secam se. to je Alan Ford.
antioksidant antioksidant 13:09 02.10.2008

Re: Video sam negde...

ne secam se. to je Alan Ford.

bob rok

Atomski mrav Atomski mrav 13:49 02.10.2008

Re: Video sam negde...

Toooooooooooooo!
Uz ono "Kaniš li pobijediti, ne smiješ izgubiti", definitivno najbolja replika iz Alana Forda (a ima ih na tone)
vishnja92 vishnja92 14:04 02.10.2008

Re: Video sam negde...

meni je omiljena ona 'tko leti, vrijedi'. besmislena do savrsenstva :)))
Atomski mrav Atomski mrav 14:15 02.10.2008

Re: Video sam negde...

Tko leti, vrijedi.
Tko vrijedi, leti.
Tko ne leti, ne vrijedi.

Natpis na Grunfovoj majici. A ima i onaj "Tko hoda, ne trči" Ali odosmo u off...
pnbb pnbb 21:09 02.10.2008

Re: Video sam negde...

besmislena do savrsenstva

apsolutno ne ako se zna gruhfovo ranije zanimanje...
dolybell92 dolybell92 13:02 02.10.2008

Ovo nije reklama...

U ovom spotu se ništa ne reklamira...
koliko sam razumela ovo je samo propaganda protiv
onih vozača koje automobili voze - jer, svakako
ne shvataju da bi trebalo da oni voze te automobile...

Neverovatan je broj onih koji imaju dozvolu za vožnju,
a trebalo bi da imaju dozvolu za upotrebu oružja !
O automobilu znaju samo to da ima GAS i kočnicu,
volan - a i treba mu neko gorivo....

Trebalo bi pod obavezno uvesti da onaj ko prvi put
sa dozvolom seda za volan - to može bar 6 meseci samo uz
iskusnog vozača, i plus tablice sa oznakom da je novajlija,
jedno godinu - dve dana.
Oni su na putu i potencijalne ubice i samoubice...

Spot je sasvim OK, još je blag kakav bi trebalo da bude...




Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 13:09 02.10.2008

Re: Ovo nije reklama...

Spot je sasvim OK, još je blag kakav bi trebalo da bude...

imam. hocete?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 14:23 02.10.2008

Re: Ovo nije reklama...

evo jos nekih spotova
4krofnica 4krofnica 13:14 02.10.2008

kazna

kontraefekat-ne bih rekla
da pomogne, mozda na krace staze.
mislim da ce se to kod srbotikvana resiti jedino strogom zakonskom sankcijom
pa i kod ostalih takodje
svaki dan kad udjem u kola, glava u torbi
voze pijani, ludi, deca, nervozni ljudi
koliko vidim, pijani kad izazovu nesrecu najcesce prodju najbolje
pre neki dan ulazim u privatni minibus i zamalo da pitam klinca vozaca da li je punoletan, a bata sece gsp, ide preko crvenog, siba...



samo zesce kazne



Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 16:25 02.10.2008

Re: kazna

samo zesce kazne

i postovanje propisa...
dzouzi dzouzi 18:03 02.10.2008

Re: kazna

i postovanje propisa...


Morala sam da popijem secer i vodu posle spota... (((

Pre desetak godina smo ja i moje drustvo preziveli jedan
"spot" tj. sudar... pravo na nas je naletela jedna pijana
budala... policija se cudila kako smo zivi izasli iz onako
slupanih kola... i pijanac je ostao ziv, ali nije imao pojma
sta se desilo... jedan "tata" policajac nije mogao da izdrzi
a da ga ne udari nekoliko puta pendrekom...on nije osecao
ni te udarce jer je imao 2 promila alkohola u krvi!!!

Mislim da je samo Bog pomogao da ostanemo
zivi...

Ljudi, postujte propise...ali pazite i na one oko vas,
jer mozda oni ne postuju propise...
pufna92 pufna92 17:15 02.10.2008

...

ja sam oduseljena ( teeska je to rec) ovim reklamama. Da ih samo malo puste kod nas mozda bi se za pocetak roditelji senzibilizovali da vezuju kako sebe tako i decu.
Ovog leta videvsi dete u sedistu vezanog prosecna srpska porodica je prokomentarisala- jadnicak. Ali, uglas!
Dok ti ne pokazu makar i simulacijom kako izgleda uzas koji te ceka posle teskih saobracajnih ne mozes da zamislis to.
Neka interna studija ( kad su se konacno nakanili da je urade) na sudskoj je bila ( opet za potrebe neke nevladine org. drzavu boli zadnjica) da od ukupne smrtnosti dece preko 10 posto je zasto sto nisu bila vezana.
Tuga
Budimac Budimac 17:18 02.10.2008

Masakri na putevima

Turske odnose mnogo više života od, recimo, terorizma (zapravo, neuporedivo više). U proseku 10-15 života se izgubi dnevno na putevima Turske, a kad se dodaju oni koji umru od posledica povreda taj broj pređe (2007) 10000. Samo u prvih 15 dana Ramazana je poginulo 137 ljudi.

U mom bliskom okruženju za poslednjih godinu dana se desilo sledeće: roditelji našeg veterinara (ljudi od oko 60 godina) oboje poginuli vraćajući se iz Bodruma u Ankaru (ne svojom krivicom); Prodavac (ono što se na divljem zapadu zvalo hardware store) u obližnjem gradiću poginuo (brza vožnja po kiši); Dobar drug u Istanbulu se slupao (svojom krivicom, pijan ko majka) uskoro treba da ide na desetu operaciju leve ruke (posle toga ga čeka još sedam) u nadi da neće ostati invalid; Preduzimač koji mi je gradio kuću se slupao (isto pijan) i ostao sakat (turska reč) u levu ruku. Pa nije malo.

Izuzetno stupidna kampanja je startovana pre nekih 15 godina (ja sam video njene ostatke), koja se bazirala na izmišljenom "trafik džanavar" iliti saobraćajnom čudovištu. S obzirom da je "čudovište" nešto spolja, sila koja nema veze sa ljudima i njihovom vožnjom bila je izuzetno neuspešna (ovo je eufemizam), te je "koncept" napušten pre jedno sedam godina.

Jednom (to sam svojim očima video) su pored autoputa na azijskoj strani nešto pre mosta preko Bosfora napravili realističnu scenu saobraćajnog udesa koristeći lutke i slupana kola, ne bi li zastrašili vozače. Posle dva tri dana scena je izazvala tešku nesreću jer se neko zablenuo u nju.

I na kraju snimak relativno benigne saobraćajne nesreće ali s obzirom da je stvarna citiram autora: Ovaj video zapis nije preporucljiv deci i ljudima sa zdravstvenim problemima!



P.S. Kampanje da, ali drakonska kaznena politika koja se ne sprovodi u kampanjama nego treba da bude konstantna i za 10-tak godina možda budemo kao Irci.
Unfuckable Unfuckable 19:10 02.10.2008

odlični spotovi Tečo

ima sada po Bg bilborda na temu "Sada je kasno za kacigu" - uperenih na motorcikliste koji su ove godine popriličan haos po saobraćaju pravili
Davao se negde sjajan spot - par njih - na temu "Don't drink and drive" koji od momenta saobraćajne nesreće idu unazad - i pokazuju kako je sve počelo i gde je trebalo biti zaustavljeno
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:45 02.10.2008

Re: odlični spotovi Tečo

Unfuckable
ima sada po Bg bilborda na temu "Sada je kasno za kacigu" - uperenih na motorcikliste koji su ove godine popriličan haos po saobraćaju pravili
Davao se negde sjajan spot - par njih - na temu "Don't drinj and drive" koji od momenta saobraćajne nesreće idu unazad - i pokazuju kako je sve počelo i gde je trebalo biti zaustavljeno

hvala U.,
znas kako se kaze, bolje ista nego nista, mislim na bilborde...
dusanj92 dusanj92 19:29 02.10.2008

Problem

Ja jesam za ljudske slobode ali do granice da se ne ugrozava drugi. Cinjenica je da u saobracaju drugi gube zivote zbog nepaznje vozava. Trebalo bi u obuku vozaca uvesti obavezno gledanje video snimaka auto nesreca sve dok to ne udje potencijalnom vozacu u podsvest. To ce kasnije kontrolisati njegovo ponasanje u saobracaju.
Hipnozom se ljudi odvikavaja jako lako od pusenja. Potrebno je samo prekriti u podsvesti pozitivne slike o pusenju sa negativnim, i navika pusenja se zamenjuje strahom od posledica. Zasto to ne bi moglo i u obuci vozaca?
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:43 02.10.2008

Re: Problem

ti bi nesto kao model paklene pomorandze
dusanj92 dusanj92 23:12 02.10.2008

Re: Problem

Podseca na to ali .......... iz licnog primera
ja sam pusio 5 pakli dnevno, odem totalno neplanirano na seansu hipnoze protiv pusenja za samo $40 i od sledeceg dana sam nepusac i to vec 18 godina.
Side effect: Ko zna sta mi je onaj hipnozer jos zavuko , ali bar ne pusim.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:30 02.10.2008

Re: Problem

dusanj92
Podseca na to ali .......... iz licnog primera
ja sam pusio 5 pakli dnevno, odem totalno neplanirano na seansu hipnoze protiv pusenja za samo $40 i od sledeceg dana sam nepusac i to vec 18 godina.
Side effect: Ko zna sta mi je onaj hipnozer jos zavuko , ali bar ne pusim.

ja sam prestao sam (s akcentim) na suvo za 7 dana. Uzeo bolovanje, polovnu dana prespavao, s drugom polovinom se borio kako samo znam i umem - sampionski i eto, vec 4.5 god nepusac, 15 godina bio pusac...
man ray loves me man ray loves me 21:09 02.10.2008

mislim da ne radi

Mislim da ova reklama nece biti efektna, jer ljudi nasilje na filmu ne vide kao pravo nasilje - ovo ide pravo u fioku gde sede Terminator, Nemoguca misija i slicno. Uostalom - volela bih da vidim statistiku - da li je emitovanje ove reklame smanjilo broj udesa.
Sto se tice slicne nase reklame sa sminkanjem lesa devojke koja 'nije nasla vremena za mamograf' - to je vrhunac pasivne agresivnosti i ja zaista ne znam kako se neko usudjuje da tako razgovara s ljudima. Drzava koja ti zvoca - nevidjeno !
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:42 02.10.2008

Re: mislim da ne radi

man ray loves me
Mislim da ova reklama nece biti efektna, jer ljudi nasilje na filmu ne vide kao pravo nasilje - ovo ide pravo u fioku gde sede Terminator, Nemoguca misija i slicno. Uostalom - volela bih da vidim statistiku - da li je emitovanje ove reklame smanjilo broj udesa.
Sto se tice slicne nase reklame sa sminkanjem lesa devojke koja 'nije nasla vremena za mamograf' - to je vrhunac pasivne agresivnosti i ja zaista ne znam kako se neko usudjuje da tako razgovara s ljudima. Drzava koja ti zvoca - nevidjeno !

s prvim pasusom jednostavno se ne slazem jer kada se svako vece pusta po jedan ovakav film, onda to udje pod kozu. Nemam statistiku, nazalost, ali u praksi vidim da se ovde vozi daleko mirnije nego u Srbiji...
Sto se tice drugog pasusa, mozes li da pojasnis ono oko mamografa i zvocanju drzave ?
man ray loves me man ray loves me 22:53 02.10.2008

Re: mislim da ne radi

onda to udje pod kozu
then it's just me. ja sam odgledala reklamu bez ikakve emocije, razmisljajuci o tome koliko su nagnjecili lutku a koliko su dokrpili kompjuterom. taktika - umesto dobre ideje malj u glavu. kad bih je videla drugi put promenila bih kanal.

and the second thing - jelisejska polja, apparently.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:07 02.10.2008

Re: mislim da ne radi

mrlm, zaista ne vidim nista sporno u toj reklami, izgleda da sam nesto preskocio, mozda ne znam neki uved. Ovo je kako ja vidim, reklama koja savetuje zenama da odu kod dr. . jedino sto sam ja primetio je da su prekopirali onu reklamu za master card. E sad, ako moze pojasnjenje, jer ovde ja ne videh ni mamograma, ni zvocanje drzave, a i ne znam sta u vezi mamografa?
man ray loves me man ray loves me 23:16 02.10.2008

Re: mislim da ne radi

stvarno? then it's just me again. meni ova reklama govori - "a posle kad su umrli onda su cupali kose s glave" (tetka iz stefice cvek). prvo, cinizam. drugo - svakoj zeni se porucuje - taj les si ti, ako ne uradis ovo sto ti kazem. a trece, ta agresivnost se skriva iza 'dobrih namera' - ergo pasivna je. mislim da reklama nema pravo da te prestravljuje, sokira, uzasava, plasi itd. reklama mora ostati dobronamerna poruka bez negativnih emocija, sve preko toga je niska manipulacija.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:29 02.10.2008

Re: mislim da ne radi

taj les si ti, ako ne uradis ovo sto ti kazem

reklama kao takva moze biti takva da te upozori ili da te ohabri. Recimo ovakve reklame upozoravaju, stavljaju nam prst na celo.Zar nisi pomislila posle nje da li bi trebalo da se pregledas, ili posle one u vezi saobracaja, da bi bilo bolje od sutra da se vezujes i etc.
mislim da reklama nema pravo da te prestravljuje, sokira, uzasava, plasi itd. reklama mora ostati dobronamerna poruka bez negativnih emocija

da, ako se radi o Plazmi ili Jafa kekxu, ali ovo su projekti za sprecavanje odredjenih posasti
Spiridon Spiridon 23:29 02.10.2008

Re: mislim da ne radi

reklama nema pravo da te prestravljuje, sokira, uzasava, plasi itd. reklama mora ostati dobronamerna poruka bez negativnih emocija, sve preko toga je niska manipulacija.


Naprotiv, ja sam za sok terapiju kada su ovakve stvari u pitanju.

Mozda je za rak dojke preterano.
man ray loves me man ray loves me 23:35 02.10.2008

Re: mislim da ne radi

Ja ne ocekujem od tv-a da mi govori kako da zivim svoj zivot. Nije problem da me obaveste, ali ne vidim zasto moraju da naturaju.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:40 02.10.2008

Re: mislim da ne radi

man ray loves me
Ja ne ocekujem od tv-a da mi govori kako da zivim svoj zivot.

ne vidim da oni to rade, oni samo upozoraaju, a konacno ti mozes a ne moras da ih poslusas. Sve je na tebi i dalje.. A sta je recimo s reklamama iz serijala "Nije tesko biti fin", tu isto pokusavaju da skrenu paznju na nesto...zar ne?
man ray loves me man ray loves me 23:43 02.10.2008

Re: mislim da ne radi

Ne vidim u cemu je slicnost. Poruka tipa 'pristojan svet se kupa pre ulaska u autobus' je ok, ili 'ako se vozis ponisti kartu', poruka tipa 'na mamograf ili crkni' nije. Nije problem informacija, vec nacin komunikacije.
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 23:47 02.10.2008

Re: mislim da ne radi

man ray loves me
Ne vidim u cemu je slicnost. Poruka tipa 'pristojan svet se kupa pre ulaska u autobus' je ok, ili 'ako se vozis ponisti kartu', poruka tipa 'na mamograf ili crkni' nije. Nije problem informacija, vec nacin komunikacije.

pa obe te upucuju na nesto, jedna da ne psujes a druga da brines o svom zdravlju... niko tene tera ni na jedno ni na dryugo - mozes da nastavis da psujes, i ne moras da odes kod dr.
Spiridon Spiridon 21:12 02.10.2008

..

Secam se devedesetih kako su se majmuni izivljavali po Beogradu. U podvoznjaku na zelenjaku je dugo stajao venac koji je podsecao na tragicno stradalog momka u na koga je naleteo mamin i tatin sin koji se trkao ja jos par ortaka. Trka je krenula jos sa Novog Beograda.

Pa onda onaj monstrum koji je na pesackom kod fontane (Pariskih Komuna) ubio baku i dete i nije se zaustavio. Mislim da nije ni kocio jer su u to vreme bile popularne trke bez stajanja na crveno.


Pre neki dan mi dosao jedan Amer u kancelariju da mi pusti klip sa yutuba o tome kako neki tip vozi 300 km/h kroz naseljeno mesto. Covek se pali na to jer je pre par meseci kupio motor (a mesec dana pre toga se razveo, ako je to bitno za pricu). Ja mu reko da bi takvog majmuna bejzbolkom sacekao na nekoj raskrsnici i covek se najutio na mene =]

eto
Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:37 02.10.2008

Re: ..

Spiro, cini mi se da majmuni i dalje ne miruju...dovoljno je citati "crne hronike"...
Ja mu reko da bi takvog majmuna bejzbolkom sacekao na nekoj raskrsnici i covek se najutio na mene =]

pa kad si DIVALJ :)
Spiridon Spiridon 22:49 02.10.2008

Re: ..

pa kad si DIVALJ :)


Pa to smo valjda vec rezimirali kod mene na blogu.

Da li je moguce biti wild, a istovremeno easy rider. Ako jeste, taj sam =]


Aleksandar Stosic Aleksandar Stosic 22:57 02.10.2008

Re: ..

Spiridon
pa kad si DIVALJ :)


Pa to smo valjda vec rezimirali kod mene na blogu.

Da li je moguce biti wild, a istovremeno easy rider. Ako jeste, taj sam =]



same here
laganica, za opustanje...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana