Život

Čestitke i lepe želje

jeremija92 RSS / 01.10.2008. u 11:34

starci.jpg

Svim starima čestitam prvi oktobar, Međunarodni dan starih, uz lepe želje za dugovečnost, zdravu i srećnu starost.

PS: Čestitka se odnosi i na sve koji se starima osećaju.:)

 



Komentari (65)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

KRALJMAJMUNA KRALJMAJMUNA 12:09 01.10.2008

Neko na slovo A mi krade po kući

Hvala. A koji ti beše, sinko?
jeremija92 jeremija92 12:44 01.10.2008

Re: matura

Na desetogodišnjicu mature dogovaraju se slavljenici kuda da idu na proslavu. Padne predlog u La Boem.
Kažu, tamo su lepe i mlade kelnericie.

Na dvadesetogodišnjici mature, ponovo se dogovaraju isti slavljenici. Ponovo predlažu La Boem.
Kažu, tamo je dobra hrana.

Na tridesetogodišnjicu sve isto. Samo kažu, tamo je toplo.

A na četrdesetogodišnjicu svi se slože da idu u La Boem, jer tamo nikad nisu bili.

PS: verujem da ova vrsta viceva ne vređa starije maturante.
Anjale Anjale 13:09 01.10.2008

Re: matura

Ima i ono:

Ma desetogodišnici mature momci pričaju:

-Gledaj ove naše bivše drugarice, baš su postale dobre ribe

Na dvadesetogodišnjoj proslavi pričaju:

-A što je bila dobra klopa, a tek piće

NA tridesetogodišnjoj proslavi:

-A što sam imao dobro mesto za sedenje, odmah pored toaleta
jeremija92 jeremija92 16:46 01.10.2008

Re: matura

A ima i onaj... nešto o starcu i oraju.. al ne mogu da se setim.:))
chao_li chao_li 18:41 01.10.2008

Re: matura

Na tridesetogodišnjicu sve isto. Samo kažu, tamo je toplo




Gospodine Jeremija, tridesetogodisnjica mature su najbolje godine. Ovaj vic je izmislio neko jako, jako mlad. Dobna granica starosti se pomice pa i penzija. Izgleda da cemo direktno sa radnog mesta u dom.

Lepo je sto ste se setili ovog praznika, pozdravljam Vas
jeremija92 jeremija92 19:34 01.10.2008

Re: matura

chao_li, moj nedavni post je bio o odnosu prema starima, pre svega dece prema roditeljima, a iz razloga što se o tome retko piše, a retko ko se u Srbiji i bavi pitanjima starih.
Jutros sam bio iznenađen brojem naslova o pitanjima starih i saznao da postoji Međunarodni dan starih još od 1990.g.

poz. i Vama.
MilutinM MilutinM 22:19 01.10.2008

Re: matura

NA tridesetogodišnjoj proslavi:
-A što sam imao dobro mesto za sedenje, odmah pored toaleta

Ovo je netačno, garantujem!
jeremija92 jeremija92 22:34 01.10.2008

Re: matura

Milutine, pretpostavljam da izbor mesta zavisi od prostate.
Slažem se da je tridesetogodišnjica mature isuviše rano za tu vrstu problema, jer reč je o starosti od 49 godina. To su najboje godine. :)
Bio sam u prilici da se, u školi u kojoj sam radio, susretnem sa maturantima koji su slavili pedeset i pet godina mature.
Skupili su se iz celog sveta. Nije ih bilo mnogo, ali oni koji su došli bili su vrlo vitalni i fizički, a naročito intelektualno.
Kad su seli u svoju bivšu učionicu, ponašali su se kao da imaju ponovo šesnaest godina. Divna slika.

MilutinM MilutinM 22:37 01.10.2008

Re: matura

Kad su seli u svoju bivšu učionicu, ponašali su se kao da imaju ponovo šesnaest godina. Divna slika.

E, tako smo mi na prozivci na 25 godina. Kao da se sve vratilo... Ostali smo do 7 ujutro; završili na pljeskavicama sa kioska ))
Budimac Budimac 12:12 01.10.2008

Hvala

na podsećanju. Sad ću pozvati majku da joj čestitam praznik, za čije postojanje verovatno ne zna :)
jeremija92 jeremija92 12:36 01.10.2008

Re: Hvala

Čovek se uči do god je živ, pa zašto ne bi i oni stari koji i ne znaju da imaju međunarodni praznik.
Uostalom dovoljno će joj biti da je pozoveš. Povod i nije toliko bitan.
mariopan mariopan 12:43 01.10.2008

Re: Hvala

Lepo sto si se setio.

Imam staru tetku bila mi je letos gosca mesec ipo dana, necu je zvati da joj cesttam jer ne zna za ovaj praznik, ne bih da jje zabrinem da je opet nesto zaboravila, a Alchamer je vec dobro drzi, i dugo, sve cekam kada ce da zaboravi i ko sam ja. Za sada zna ali mnogo toga vec ne zna i to je tuzno. Divna je bila prema mnogima i sada ima gomilu nas zahvalnih koji zelimo da joj nekako pomognemo i olaksamo , ali to nije moguce, bolest je jaca od nas. Pozvacu je samo da malo popricamo i da mi se pozali "jer je samo ja razumem".

Pozdrav i hvala za podsecanje.
jeremija92 jeremija92 12:48 01.10.2008

Re: Hvala

mariopan
Lepo sto si se setio.Imam staru tetku bila mi je letos gosca mesec ipo dana, necu je zvati da joj cesttam jer ne zna za ovaj praznik, ne bih da jje zabrinem da je opet nesto zaboravila, a Alchamer je vec dobro drzi, i dugo, sve cekam kada ce da zaboravi i ko sam ja. Za sada zna ali mnogo toga vec ne zna i to je tuzno. Divna je bila prema mnogima i sada ima gomilu nas zahvalnih koji zelimo da joj nekako pomognemo i olaksamo , ali to nije moguce, bolest je jaca od nas. Pozvacu je samo da malo popricamo i da mi se pozali "jer je samo ja razumem".Pozdrav i hvala za podsecanje.


ne sumnjam da ćete naći načina da joj se zahvalite i pomognete, i onda, kad vas ne bude prepoznavala.
Prepoznaće toplinu i ljubav.
pozz.
Krugolina Borup Krugolina Borup 12:38 01.10.2008

Sve najbolje najstarijima...

Dabogda svi 100-ti rodjendan proslavili u zdravlju i veselju:

jeremija92 jeremija92 12:46 01.10.2008

Re: Sve najbolje najstarijima...

I da eventualno pređu na pušenje lule.
Neki kažu da je to zdravije.:)
ivana23 ivana23 12:54 01.10.2008

Re: Sve najbolje najstarijima...

jeremija92 jeremija92 12:57 01.10.2008

Re: Sve najbolje najstarijima...

Njima pogotovo, sve najbolje.
mariopan mariopan 12:59 01.10.2008

Re: Sve najbolje najstarijima...

E, Jeremoja cim si mi na "VI" odgovorio vidim ja koliko je sati ( 13.56 ) ti mislis da sam i ja "starija"...e nisam ja sam ti mlada penzionerka i ne nameravam da ostarim da znas, mozda se samo spolja cini ali iznutra JOK. )))

Sad kada smo rascistili to mozemo dalje na "ti" malim slovom?
JJ Beba JJ Beba 13:03 01.10.2008

Re: Sve najbolje najstarijima...

PS: Čestitka se odnosi i na sve koji se starima osećaju.:)

znači na skoro celu populaciju mladih u srbiji
:)
jeremija92 jeremija92 16:19 01.10.2008

Re: Sve najbolje najstarijima...

mariopan
Lepo sto si se setio.

Imam staru tetku bila mi je letos gosca mesec ipo dana.... Divna je bila prema mnogima i sada ima gomilu nas zahvalnih koji zelimo da joj nekako pomognemo i olaksamo ...

mariopan
E, Jeremoja cim si mi na "VI" odgovorio vidim ja koliko je sati ( 13.56 ) ti mislis da sam i ja "starija"...e nisam ja sam ti mlada penzionerka i ne nameravam da ostarim da znas, mozda se samo spolja cini ali iznutra JOK. )))

Sad kada smo rascistili to mozemo dalje na "ti" malim slovom?


Nismo mi ni bili na vi, nego tebi nešto opada koncentracija.:))))))

Dakle, moje vi odnosilo se na gomilu vas., što se vidi iz priloženog.
jeremija92 jeremija92 16:25 01.10.2008

Re: Sve najbolje najstarijima...

JJ Beba
PS: Čestitka se odnosi i na sve koji se starima osećaju.:)

znači na skoro celu populaciju mladih u srbiji
:)


:))))
marco_de.manccini marco_de.manccini 13:04 01.10.2008

dushko radovic

Lepo je biti mlad. Ali nije mali uspeh ni ostariti.
mariopan mariopan 13:28 01.10.2008

Re: dushko radovic

Sede deka i baka na klupi u parku satima pa se baka ohrabri da pita :

- Jel'te koliko imate godina ?

- 85 kaze deka.

- Iju ne bih vam ja dala !

- Ne bih ja ni mogao gospodjo !
jeremija92 jeremija92 16:39 01.10.2008

Re: dushko radovic

mariopan
Sede deka i baka na klupi u parku satima pa se baka ohrabri da pita :

- Jel'te koliko imate godina ?

- 85 kaze deka.

- Iju ne bih vam ja dala !

- Ne bih ja ni mogao gospodjo !


Mislim, da je reč o prastarom vicu, od pre vijagre.
Ili je deda neinformisan.:))
jeremija92 jeremija92 16:48 01.10.2008

Re: dushko radovic

marco_de.manccini
Lepo je biti mlad. Ali nije mali uspeh ni ostariti.


O tom uspehu čovek ne razmišlja dok je mlad.
A mladost brzo prođe.
Manje-više uzalud, kao što znamo.:))
die hard die hard 23:29 01.10.2008

Re: dushko radovic


- Iju ne bih vam ja dala !

- Ne bih ja ni mogao gospodjo !
*novo


iju, sram ve bilo penzionerko, sta to govorite :)))
mariopan mariopan 07:04 02.10.2008

Re: dushko radovic

die hard

- Iju ne bih vam ja dala !

- Ne bih ja ni mogao gospodjo !
*novo


iju, sram ve bilo penzionerko, sta to govorite :)))

))))
Черевићан Черевићан 18:12 03.10.2008

упс

Leze baba i deda u krevetu i Baba ce:
- Vidi ja jos uvek mogu da dignem noge!
Deda:
- Mogu i ja, samo jos da nadjemo ko ce da nas *ebe.

dunjica dunjica 13:40 01.10.2008

Lijepa čestitka!

S Danom starih bi trebalo kao i s Danom žena - da je svaki dan njihov.


mariopan mariopan 13:54 01.10.2008

Re: Lijepa čestitka!

A evo malo i konkretnih pitanja na koja bih volela da mi odgovore blogeri koji vise zanju o tome.

Znam da postoje geronto-domacice koje su obucavane da pomazu starima u njihovim domovima u nabavci hrane , lekova, kuvanju obroka, spremanju stana (?) ali to nije besplatno pa ne znam koji je procenat starih sposoban da ih sebi priusti.

Jedino znam da Malteska organizacija takvu pomoc pruza besplatno, uslov je da je stara ili invalidna osoba zaista nemocna i da ima male prihode.

Mi postajemo zemlja starih ljudi, podatak je skoro bio na TV da su staracki domovi nedovoljnih kapaciteta da prime sve veci broj starih a nekako ja sam za to da stari ipak zive u svojim domovima dokle god je to moguce, da ne ugrozavaju sebe ni druge.Sta se dogadja sa razvojem te sluzbe koja bi pruzala starima pomoc u njihovim domovima? Da li ce naci snage da isprati te potrebe ili ce stari i dalje da se snalaze kako znaju, a cesto ne znaju kako da pomognu sebi?
jeremija92 jeremija92 16:49 01.10.2008

Re: Lijepa čestitka!

dunjica
S Danom starih bi trebalo kao i s Danom žena - da je svaki dan njihov.




Moglo bi. S cvećem, ali bez torte.:)
chao_li chao_li 18:27 01.10.2008

Re: Lijepa čestitka!

A evo malo i konkretnih pitanja na koja bih volela da mi odgovore blogeri koji vise zanju o tome



Pomoc i nega u kuci je oblik socijalne zastite koji je u nadleznosti Opstine ili Grada. Neke Opstine imaju razvijenu sluzbu, neke nemaju, sve zavisi o mogucnostima, ali i o volji opstinskih vlasti jer se najvecim delom i finansira iz Budzeta Grada ili Opstine. Ipak razlicito je od Opstine do Opstine. Najbolje je da nazovete Centar za socijalni rad Vase Opstine i dobicete detaljne informacije, da li uopste imate sluzbu pomoci u kuci, koje vrste usluga pruzaju, koliko casova dnevno ili dana nedeljno i kako se finansira. Obicno korisnik placa srazmerno svojim prihodima, a Budzet najveci deo.
ivana23 ivana23 18:55 01.10.2008

Re: Lijepa čestitka!

chao_li
A evo malo i konkretnih pitanja na koja bih volela da mi odgovore blogeri koji vise zanju o tome
Pomoc i nega u kuci je oblik socijalne zastite koji je u nadleznosti Opstine ili Grada. Neke Opstine imaju razvijenu sluzbu, neke nemaju, sve zavisi o mogucnostima, ali i o volji opstinskih vlasti jer se najvecim delom i finansira iz Budzeta Grada ili Opstine. Ipak razlicito je od Opstine do Opstine. Najbolje je da nazovete Centar za socijalni rad Vase Opstine i dobicete detaljne informacije, da li uopste imate sluzbu pomoci u kuci, koje vrste usluga pruzaju, koliko casova dnevno ili dana nedeljno i kako se finansira. Obicno korisnik placa srazmerno svojim prihodima, a Budzet najveci deo.


Vise o ovim pitanjima - sajt B92
chao_li chao_li 19:30 01.10.2008

Re: Lijepa čestitka!



Ivana 23, Sokirala sam se da od momenta podnosenja zahteva do realizacije istog prode i po osam meseci u Beogradu. Pa to je onda izgubilo svaki smisao.

Novi Sad ima sluzbu pomoci u kuci sa tridesetogodisnjim iskustvom.Od momenta prijave telefonske do realizacije ne prode vise od nedelju dana, a ako se radi o hitnom slucaju usluge se dobiju drugi dan, pa nekad i isti dan. Ako ima niske prihode korisnik ne placa nista.

Pozdrav
jeremija92 jeremija92 19:43 01.10.2008

Re: Lijepa čestitka!

Svaka čast nadležnim službama, a i gradskim ocima Novog Sada.
trener92 trener92 00:10 02.10.2008

Re: Lijepa čestitka!


Novi Sad ima sluzbu pomoci u kuci

[quote chao_li ]a ako se radi o hitnom slucaju usluge isti dan

Ovo mogu i ja da potvrdim ,jer sam imao iskustva
mariopan mariopan 07:09 02.10.2008

Re: Lijepa čestitka!

Hvala Chao_li

Pitam zato sto me ineteresuje kako se to resava na nivou Srbije. Juce cujem da je 17% starih u Srbiji bez ikakvih prihoda, sto je jako strasno, zato i mislim kako li je onima koji su bas nemocni a sami su. Suprug i ja ne spadamo u u kategoriju ali me zanima sta se moze dobitit od drzave kao pomoc, jer te informacije mozemo podeliti sa drugim penzionerima kojima je ta pomoc potrebna.

Hvala jos jednom.
Черевићан Черевићан 14:27 01.10.2008

груб, а у поводу

шета бака гробљем обилази бивше знане па сусревши гробара упита
- молимавас господине знате ли где је гроб број 65
а гробарће,
- што излазиш кад неумеш да се вратиш

пажљивоје г Јеремија да сте се са овом темом данас одредили.србија је земља са евидeнтним % старе популације па је ред их се присетити аконто ПразникаНАМ (макар и у шаљивом тону).
ivana23 ivana23 14:40 01.10.2008

Srbija je četvrta...

Черевићан
пажљивоје г Јеремија да сте се са овом темом данас одредили.србија је земља са евидeнтним % старе популације па је ред их се присетити (макар и у шаљивом тону).


...najstarija populacija u svetu!

Srbija je sa 15,7 odsto starijih od 65 godina na četvrtom mestu na listi najstarijih populacija u svetu, pokazuju rezultati ponovljeni povodom Međunarodnog dana starih osoba.


Ceo tekst

U pravu ste g. Черевићан.
mariopan mariopan 16:03 01.10.2008

Re: Srbija je četvrta...

Hvala Ivana.

Razocarana sam izjavom ministra Ljajuca da TREBA sve to da se uradi...po mom iskustvu takve izjave se daju na prigodan dan a posle se zaborave, uvek ima precih stvari od toga, a stari strpljivo cekaju, znaju da oni nisu najvazniji, prvo deca pa onda svi drugi, s tim da su "deca" i ona nasa deca koja sada rade i imaju svoju decu.Znaci prvo svi drugi pa onda oni. U ovako siromasnoj zemlji neki nece ni docekati tu brigu a to je tuzno.
jeremija92 jeremija92 16:27 01.10.2008

Re: груб, а у поводу

Черевићан
шета бака гробљем обилази бивше знане па сусревши гробара упита
- молимавас господине знате ли где је гроб број 65
а гробарће,
- што излазиш кад неумеш да се вратиш

пажљивоје г Јеремија да сте се са овом темом данас одредили.србија је земља са евидeнтним % старе популације па је ред их се присетити аконто ПразникаНАМ (макар и у шаљивом тону).


G. Čer, mi nismo stari, ali mislimo na budućnost.:))
jeremija92 jeremija92 16:29 01.10.2008

Re: Srbija je četvrta...

ivana23
Черевићан
пажљивоје г Јеремија да сте се са овом темом данас одредили.србија је земља са евидeнтним % старе популације па је ред их се присетити (макар и у шаљивом тону).


...najstarija populacija u svetu!

Srbija je sa 15,7 odsto starijih od 65 godina na četvrtom mestu na listi najstarijih populacija u svetu, pokazuju rezultati ponovljeni povodom Međunarodnog dana starih osoba.


Ceo tekst

U pravu ste g. Черевићан.


Naravno, ivana23, da je tako.
Srbi su od nastanka nebeski narod.
jeremija92 jeremija92 16:33 01.10.2008

Re: Srbija je četvrta...

mariopan
Hvala Ivana.

U ovako siromasnoj zemlji neki nece ni docekati tu brigu a to je tuzno.


Ne reši li aktivna populacija pitanje starih, njihovih roditelja, baka i deka, isti problem dočekaće i njih, kad i ako ostare.
Krugolina Borup Krugolina Borup 17:36 01.10.2008

Re: Srbija je četvrta...

Ma, ko četvrti na svetu?!
Srbi?
Lažu!!
Srbi narod najstariji!!
jeremija92 jeremija92 19:44 01.10.2008

Re: Srbija je četvrta...

Krugolina Borup
Ma, ko četvrti na svetu?!
Srbi?
Lažu!!
Srbi narod najstariji!!


Konačno da se i neka želja srpskih nacionalista ostvari. Mnoge su propale, npr. ona o granicama Srbije.
die hard die hard 23:36 01.10.2008

Re: Srbija je četvrta...


Srbi?
Lažu!!
Srbi narod najstariji!!


A ti mala, ne budi brezobrazna.Ima ovde nas starijih kojima se ne svidja to tvoje zezanje, kako vi mladi kazete.
omega68 omega68 15:29 01.10.2008

Matori pobedio...

Ide danas jedan ortak sav naduven,pitam ga šta je bilo, kaže da je jednom čikici sa kišobranom ustupio mesto u bus-u,uz naklon:"Samo Vi spustite kosti."Vozač ( Kosta ) se okrene:" Kome ti da spustiš..j..... "
Jelica Greganović Jelica Greganović 15:31 01.10.2008

Čestitke!

simkke simkke 15:42 01.10.2008

???

nsarski nsarski 17:16 01.10.2008

Koliko dugo zive stvari?

Evo korisne liste.
Za sada, nastariji organizam na svetu je

1. Scolymastra joubini jedna vrsta morskog sundjera koji zivi u predelima oko Juznog pola.---oko 15000 godina

Njegov metabolizam je toliko usporen da se dugovecnost moze odrediti samo na priblizan nacin.

2.Pinus longaeva - vrsta bora. ---------------oko 4700 godina (odredjeno na osnovu godova)


(preskocimo par sundjera 1550 god. i jednu skoljku Arctica islandica - oko 400 god)

5. Balaena mysticetus - vrsta kita ----------------- oko 210 godina


.
.
.
10. Na desetom mestu je jezerska jesetra ------------ 152 godine


a isto toliko zivi i Geochelone gigantea - kornjaca--- oko 152 godine

pored jos par kornjaca,

15. covek je tek na 15. mestu sa 122.5 godina


Gornji podaci se odnose za dosada dokumentovane i zabelezene rekorde.
Postoje i legende o dugozivotnosti drugih zivotinja, ali mnoge su samo preterivanja.

Najdugozivotniji papagaj je Pink Kakadu - 63.6 godina
i od njega duze zivi Kondor sa Anda - 75 godina.





jeremija92 jeremija92 19:39 01.10.2008

Re: Koliko dugo zive stvari?

nsarski, postoje li objašnjenje od čega zavisi dugovečnost pojedinih vrsta?
Ne žene se, ili šta? :))
Jelica Greganović Jelica Greganović 21:02 01.10.2008

Re: Koliko dugo zive stvari?

Ne udaju se
jeremija92 jeremija92 21:33 01.10.2008

Re: Koliko dugo zive stvari?

Pardoniram, g-đo Jelice, ali nisam zanemario lepši pol, jer ako se ovi dugovečni ne žene, onda se ni ove dugovečne ne udaju. Nemaju za koga.
Verovatno žive nevenčano.:))
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:04 01.10.2008

Re: Koliko dugo zive stvari?

nsarski
preskocimo par sundjera 1550 god. i jednu skoljku Arctica islandica - oko 400 god


И секвоју да прескочимо (2000 година)?
Нешто ми је много висока...

Некаква ме језа обузела кад сам схватио колико сам кратковек. Онај бор са слике боље је упамтио мог кунђела и аскурђела него ја.
nsarski nsarski 22:25 01.10.2008

Re: Koliko dugo zive stvari?

Predrag Brajovic
nsarski
preskocimo par sundjera 1550 god. i jednu skoljku Arctica islandica - oko 400 god


И скевоју да прескочимо (2000 година)?
Нешто ми је много висока...

Некаква ме језа обузела кад сам схватио колико сам кратковек. Онај бор са слике боље је упамтио мог кунђела и аскурђела него ја.

Da te redwood zive jako dugo. mozda su ih spakovali sa drugim drvecem. EVO cele liste

Sequoia sempervirens is the sole living species of the genus Sequoia in the cypress family Cupressaceae (formerly treated in Taxodiaceae). Common names include Coast Redwood and California Redwood (it is one of three species of trees known as redwoods, but "redwood" per se normally refers to this species). It is an evergreen, long-lived, monoecious tree living for up to 2,200 years, and this species includes the tallest trees in the world, reaching up to 115.5 m (379.1 ft) in height and 8 m (26 ft) diameter at breast height.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:32 01.10.2008

Re: Koliko dugo zive stvari?

Ето на шта сам спао: Хоћу да будем дрво:(
nsarski nsarski 22:34 01.10.2008

Re: Koliko dugo zive stvari?

Predrag Brajovic
Ето на шта сам спао: Хоћу да будем дрво:(

Meni su ukucani za 40. rodjendan poklonili ovakvu cestitku:
40 is not old. If you are a tree!
jeremija92 jeremija92 22:38 01.10.2008

Re: Koliko dugo zive stvari?

Predrag Brajovic
Ето на шта сам спао: Хоћу да будем дрво:(


A jesi li razmišljao o sunđeru Scolymastra joubini ?
nsarski nsarski 22:40 01.10.2008

Re: Koliko dugo zive stvari?

A jesi li razmišljao o sunđeru Scolymastra joubini ?

Da, ybt! Njemu odredjuju rodjendan pomocu carbon dating-a:)))

G-dja Jeanne Calment - 119 godina. Upoznala van Goga kad joj je bilo 14. god.


I japanac Tanabe je pre dve nedelje napunio 113.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 23:21 01.10.2008

Re: Koliko dugo zive stvari?

jeremija92

Predrag Brajovic
Ето на шта сам спао: Хоћу да будем дрво:(A jesi li razmišljao o sunđeru Scolymastra joubini ?


Некако ми хладно, тамо, на дну... Од сунђера једино признајем Сунђер Боба.

nsarski
Da, ybt! Njemu odredjuju rodjendan pomocu carbon dating-a:)))


А за dating, шта да ти кажем... Кад сам био млађи до тога ми је било стало.
nsarski nsarski 23:29 01.10.2008

Re: Koliko dugo zive stvari?

А за dating, шта да ти кажем... Кад сам био млађи до тога ми је било стало.

Meni je majka jos davno rekla: never date an old sponge:)
die hard die hard 23:42 01.10.2008

Re: Koliko dugo zive stvari?

Онај бор са слике боље је упамтио мог кунђела и аскурђела него ја.

Toga bora je sreca sto,prosta mu dusa, ne panti nista nego samo zivi.I ne stresira se oko raznih gluposti.Nije to los zivot, mada mozda malo manje sadrzajan.
jeremija92 jeremija92 23:49 01.10.2008

Re: Koliko dugo zive stvari?

die hard , nije teško da se svi složimo oko toga da nije najbitnije koliko dugo, već kako živimo.
mada bi bilo idealno i dovoljno dugo i dovoljno sadržajno i uzbudljivo.
Черевићан Черевићан 00:45 02.10.2008

рок употребе

искричавост духовних немира
некад ватра, променила стање
тежња к новом више ме немами
ко застадох . . .поразно сазнање

у генима слутим спласнула ми једра
мировање прија даљине немаме
тиха смиреност судба старог кедра
очигледан примак духовне ми таме

при сусрету саосећај будим
све ме чешће затиче кајање
мало желим а још мање нудим
једном речју . . истиче трајање
jeremija92 jeremija92 08:06 02.10.2008

Re: рок употребе

G. Čer, u kasne noćne sate, u gluvo doba noći, svakojake rime opsedaju pesnike: setne, bolne, tužne, mistične...
Da nije tako poezija bi bila siromašna.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana