Politika

LIK I DELO

Željko Ivanović RSS / 20.09.2008. u 09:32

Kada mi je, moj omiljeni bloger i clan moje VIP liste, nezavisni i slobodoumni borac za demokratiju i slobodu (valjda samo u Srbiji), podmetnuo u nekoj polemici na blogu drogu, kako bi odbranio lik i delo velikog nam vodje, bio sam iskreno zatecen. Mislio sam covjeku se omaklo. Nije dobro procitao. Istovremeno, javljaju mi neke njegove kolege da je to svjesno ucinio jer, kako mi kazu, "kopa nogama i rukama kod Mila da udje u kabinet"! Ja ni tada nijesam vjerovao. Zasto bi mu bilo vazno da na mom blogu kupi poene za Milesov kabinet!? Odbacim sugestiju kao zlobni komentar zavidljivog kolege. Ali, danas evo citam kako je Mali uspio. Usao u veliki kabinet. Sada ti je valjda postalo jasno otkud ona droga kod tebe, kazu mi njegove kolege od kojih sam ga ne tako davno branio. Ispasce u pravu glavni posjetioci mog bloga Joe Black i Intent Glemt. Oni su ga jos prije godinu dana tretirali kao Milovog portparola. A ja ga i tada branio. Kazem im, znam coveka, B92, Slobodna Evropa, taj ni mrava nije zgazio. Medjutim, i pored svega ja i dalje ne zelim da vjerujem da su oni u pravu. Ne toliko zbog njih, ili njega, koliko zbog sebe. Jer nije pohvalno u ovim godinama ispasti tako naivan. A posto vam jos nista nije jasno procitajte onda ovu kratku informaciju koja govori o liku. I delu.

 

 

Kusovac kod Đukanovića

PREMIJER PROŠIRUJE SAVJETNIČKI TIM1221866949.jpgPodgorica - Nekadašnji novinar i urednik u Radiju “Slobodna Evropa” Srđan Kusovac preuzeće uskoro posao savjetnika u kabinetu predsjednika Vlade Mila Đukanovića, potvrđeno je “Vijestima” iz Vlade.
Kusovac je formalno imenovan na sjednici Vlade krajem jula na funkciju savjetnika, ali u odluci nije precizno definisano kojim poslovima će se baviti.
Kusovac, koji je bio jedan od prvih urednika na beogradskom Radiju B92, dugo je radio u praškom studiju Radija “Slobodna Evropa”, koji je napustio prije nešto više od godinu dana. Potom je u Beogradu pokrenuo portal “E-novine”, da bi se prije nekoliko mjeseci preselio u Crnu Goru.
On će biti drugi novinar u Đukanovićevom najužem timu, gdje je već Aleksandar Eraković, koji je zadužen za odnose sa javnošću.
Pored Erakovića i Kusovca, savjetnici predsjednika Vlade su Vojin Vlahović, Pavle Goranović i Olga-Olja Stojanović. Vlahović je zadužen za ekonomske odnose sa inostranstvom i privatizaciju, Goranović za kulturu, dok za Stojanovićevu nije navedeno čime se bavi.

Nđ.R.
 
 
 
 


Komentari (101)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 09:57 20.09.2008

Pa, neko je slab na drogu,

neko na pare.... neko na oba.... i tako dalje.
Nego, mozda se tamo, kod tog Vodje, zaposle jos neki VIP blogeri ?
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:05 20.09.2008

Re: Pa, neko je slab na drogu,

Ninoslav Randjelovic
neko na pare.... neko na oba.... i tako dalje.
Nego, mozda se tamo, kod tog Vodje, zaposle jos neki VIP blogeri ?

a ima i ono - kiselo je grožđe...
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 10:12 20.09.2008

Re: Pa, neko je slab na drogu,

a ima i ono - kiselo je grožđe...

Pojma nemam ? Sudeci po fotografiji na avataru, ovaj gospodin bloger mi je simpaticniji nego taj Kusovac.... A, pojma nemam ni o jednom ni o drugom.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:01 20.09.2008

mali

Ali, danas evo citam kako je Mali uspio.

zašto ga zoveš mali?
da istakneš koliko si bio u pravu, jel to?

A posto vam jos nista nije jasno procitajte onda ovu kratku informaciju koja govori o liku. I delu.


šta to govori o liku i delu?
pa ako se ne varam, ušao je i goran marković u ovdašnju vladu.
da li to nešto govori o goranu markoviću loše?
samo pitam.
nego je ovo bila zgodna mala osveta tako svojstvena balkanskom mentalitetu.
al ako. ljudi smo.
man ray loves me man ray loves me 10:30 20.09.2008

Re: mali

da li to nešto govori o goranu markoviću loše?
NE, to govori FENOMENALNO o Goranu Markovicu. Nista se nece promeniti dok ljudi sa integritetom ne udju u politiku.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:41 20.09.2008

Re: mali

man ray loves me
da li to nešto govori o goranu markoviću loše?
NE, to govori FENOMENALNO o Goranu Markovicu. Nista se nece promeniti dok ljudi sa integritetom ne udju u politiku.

pa to i kažem.
ovo je lični obračun sa kusovcem.
nadam se da on neće nasesti na provokaciju da se upliće u ovo.
pošto je gospodin vip protiv crnogorske vlasti, posebno gospodina đukanovića, po difoltu je i protiv svih u toj vlasti, posebno protiv kusovca.
to ne stvara baš objektivnu sliku, posebno o "malom".
kakav izraz za kolegu!
bljak...
man ray loves me man ray loves me 11:51 20.09.2008

Re: mali

iskreno, briga me za mila i njegove savetnike. samo sam iskoristila priliku da izrazim odusevljenje zbog goranovog angazmana.
klaudije klaudije 11:59 20.09.2008

Re: mali

to ne stvara baš objektivnu sliku, posebno o "malom".


Ama ne vidi Ivanović ništa od zavisti, što drugo. E da mu se svojevremeno posrećilo... a ovako, vucara se po sudovima.
sentinel26 sentinel26 12:01 20.09.2008

Re: mali

Exitus Letalis
...ovo je lični obračun sa kusovcem.
......................
to ne stvara baš objektivnu sliku, posebno o "malom".
kakav izraz za kolegu!
bljak...
Nemojte tako gospodjo EL.

Ja sam svjedok da je gospodin Ivanović lično "branio" Kusovca na svom blogu od svojih "prijatelja" koji su se hvalili da su istraživali Srdjanovo porijeklo i etnogenezu do devetog koljena.

Bila je to teška borba, a bogme i žrtava.

Goran Vučković Goran Vučković 12:30 20.09.2008

Ko pozajmljuje kredibilitet od koga?

NE, to govori FENOMENALNO o Goranu Markovicu. Nista se nece promeniti dok ljudi sa integritetom ne udju u politiku.

Pre bih rekao da to govori pozitivno o vladi.

O Goranu Markoviću govore druge stvari, a pomoć vladi je pre njegova investicija dobre volje i imena koje je stekao na drugi način, nego nešto što bi, samo po sebi, govorilo o njemu. A svaka vlada mora da zaradi svoja pozitivna brojanja.
Doctor Wu Doctor Wu 13:56 20.09.2008

Re: Ko pozajmljuje kredibilitet od koga?

Goran Vučković
NE, to govori FENOMENALNO o Goranu Markovicu. Nista se nece promeniti dok ljudi sa integritetom ne udju u politiku.

Pre bih rekao da to govori pozitivno o vladi.

O Goranu Markoviću govore druge stvari, a pomoć vladi je pre njegova investicija dobre volje i imena koje je stekao na drugi način, nego nešto što bi, samo po sebi, govorilo o njemu. A svaka vlada mora da zaradi svoja pozitivna brojanja.

Uf, brate, nemoj, sledeći tu tvoju logiku još malo pa se u snošaju Đukanović-Qsovac neće znati ko prima a ko daje. Iskreno se nadam da se ova dirljiva veza neće završiti sačekušama.
Filip2412 Filip2412 14:09 20.09.2008

Re: mali

šta to govori o liku i delu?
pa ako se ne varam, ušao je i goran marković u ovdašnju vladu.
da li to nešto govori o goranu markoviću loše?

Goran Markovic i Kusovac su neuporedivi,
Milo i Tadic takodje

Tadica nisu trazili zbog sverca cigareta i mafijaskog udruzivanja
Goran Markovic nije bloger politikant ili novinar koji agituje za neku politicku struju nego uspesan i postovan reditelj.
Željko Ivanović Željko Ivanović 14:14 20.09.2008

Re: mali

Goran Markovic i Kusovac su neuporedivi,
Milo i Tadic takodje

Tadica nisu trazili zbog sverca cigareta i mafijaskog udruzivanja
Goran Markovic nije bloger politikant nego uspesan i postovan reditelj.


Sve ste objasnili i potpuno se slazem s Vama.
Goran Vučković Goran Vučković 14:14 20.09.2008

Re: Ko pozajmljuje kredibilitet od koga?


Uf, brate, nemoj, sledeći tu tvoju logiku još malo pa se u snošaju Đukanović-Qsovac neće znati ko prima a ko daje. Iskreno se nadam da se ova dirljiva veza neće završiti sačekušama.

Ne razumem baš kako si primenio logiku.

A ovo sa sačekušama mi tek nije jasno odakle dolazi. Je l' to neki Đukanovićev uobičajeni način zahvaljivanja za usluge savetnicima, ili šta? Ili si mislio da će Srđan da radi prinudnu naplatu konsultantskih usluga?
man ray loves me man ray loves me 14:18 20.09.2008

Re: Ko pozajmljuje kredibilitet od koga?

Pre bih rekao da to govori pozitivno o vladi.

Ne, govori bas o Goranu. Toliko intelektualaca ne zeli da se 'prlja' u politici, toliko laznih intelektualaca zuri da se sto pre isprlja i uhlebi, a evo, sada intelektualac zeli da se angazuje da uradi nesto korisno.
Ja nisam uporedila Gorana i Kusovca, jasno sam rekla da me crnogorske spletke ne interesuju i da komentarisem samo Goranov angazman.
Goran Vučković Goran Vučković 14:22 20.09.2008

Re: Ko pozajmljuje kredibilitet od koga?

Ne, govori bas o Goranu. Toliko intelektualaca ne zeli da se 'prlja' u politici, toliko laznih intelektualaca zuri da se sto pre isprlja i uhlebi, a evo, sada intelektualac zeli da se angazuje da uradi nesto korisno.
Ja nisam uporedila Gorana i Kusovca, jasno sam rekla da me crnogorske spletke ne interesuju i da komentarisem samo Goranov angazman.

Ok, govori i o Goranu - ako baš insistiraš - it takes 2 to tango :)
man ray loves me man ray loves me 14:23 20.09.2008

Re: mali

Sve ste objasnili i potpuno se slazem s Vama.
ovo nije fer. uporedite i sebe sa goranom markovicem, uporedjenje ce biti nepovoljno po vas.
man ray loves me man ray loves me 14:29 20.09.2008

Re: Ko pozajmljuje kredibilitet od koga?

it takes 2 to tango :)
i ti si u pravu - ne mogu da zamislim da bi neka srs-dss-sps-loch ness monster vlada trazila savet od njega.
ali nisam mislila na to, nego na to sto kod nas intelektualci smatraju da treba da zive kao ona dva starca iz muppeta, retko ko ima taj get-up-and-go mentalitet da se prihvati neceg konkretnog, da zrtvuje svoje vreme koje bi svakako znao korisnije da upotrebi i da spasi nesto. sanjam o vremenu kada ce takvi ljudi da istisnu ove shalabajzere iz politike.
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 14:39 20.09.2008

Re: Ko pozajmljuje kredibilitet od koga?

kod nas intelektualci smatraju da treba da zive kao ona dva starca iz muppeta, retko ko ima taj get-up-and-go mentalitet da se prihvati neceg konkretnog, da zrtvuje svoje vreme koje bi svakako znao korisnije da upotrebi i da spasi nesto.

Ovo nje tacno ! Toliko mnogo intelektualaca (pisaca, glumaca, reditelja....) imali su tokom poslednjih 8 godina demokratije u Srbiji taj mentalitet o kome govorite. I ne samo to - zrtvujuci svoje vreme potrebama politicara koji su ih unajmljivali po potrebi, uspeli su da spasu sebe od siromastva i nezaposlenosti....
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:37 20.09.2008

Re: mali

Goran Markovic i Kusovac su neuporedivi,


zašto su neuporedivi?
svaki je u svom poslu uradio mnogo.

Milo i Tadic takodje


pa ko ih upoređuje. al izbor vlade i likovi na koje je pristao tadić
ne znam o čemu govore. o samostalnosti odlučivanja?
o trgovini s đavolom?
pa zar ovi koji su batinali sve one godine da sad budu na silnim ministarskim
položajima.
Tadica nisu trazili zbog sverca cigareta i mafijaskog udruzivanja

mila su tražili i oslobodili optužnice.
da li je to tačno?
bio čovek u italiji nedavno.
jel su ga hapsili?
koliko ja znam nisu.
Goran Markovic nije bloger politikant ili novinar koji agituje za neku politicku struju nego uspesan i postovan reditelj.

uopšte ne znam zašto ih upoređuješ.
rade različite poslove. odrasli ljudi. odlučuju o svom životu i svojoj karijeri.
šta tu ima da se upoređuje.
sem ako ih ne poznaješ lično pa znaš nešto što mi ne znamo.
po kojim kriterijumima?
ko su politikanti? zašto je on politikant?
na ovom blogu ima koliko hoćeš novinara. i šta fali.
pa i ovaj blog je pisao novinar i vlasnik crnogorskih novina "vijesti".
koji ne prestaje da govori najgore o režimu u cg a sedi u bg.
nek, ima pravo.
ali i on je novinar.
možda nije bio za nezavisnu gg.
žalim slučaj.
ta opcija nije prošla.
pufna92 pufna92 21:13 20.09.2008

Re: Ko pozajmljuje kredibilitet od koga?

Uf, brate, nemoj, sledeći tu tvoju logiku još malo pa se u snošaju Đukanović-Qsovac neće znati ko prima a ko daje. Iskreno se nadam da se ova dirljiva veza neće završiti sačekušama

cini mi se da uvek nastrada neka jadna uvezena moldavaka.
Nece su tu od muskih aktera niko ostetiti, ni veciti Vozd niti nosioc baklje ''visokih demokratskih vrednosti''
pufna92 pufna92 21:25 20.09.2008

Re: mali

mila su tražili i oslobodili optužnice.
da li je to tačno?
bio čovek u italiji nedavno.
jel su ga hapsili?
koliko ja znam nisu.

i Nasera su pustili Iz Haga, a Covek Morao da ubija, pa to ti je...
zajeban ovaj zivot.
Doctor Wu Doctor Wu 20:28 21.09.2008

Re: Ko pozajmljuje kredibilitet od koga?

Goran Vučković
Ne razumem baš kako si primenio logiku.

Pa, glede navedenih paralela Marković-Qsovac, srbijanska (kako to voli da kaže tvoj drugar)-crnogorska vlada.
A ovo sa sačekušama mi tek nije jasno odakle dolazi. Je l' to neki Đukanovićev uobičajeni način zahvaljivanja za usluge savetnicima, ili šta? Ili si mislio da će Srđan da radi prinudnu naplatu konsultantskih usluga?

Pa, pošto vidim da ti nije jasno, mislio sam na to da su i jedan i drugi dokazano prevrtljivi iako su im usta puna doslednosti, časti i poštenja i veliko je pitanje koliko će im ljubav potrajati. A Milo je pokazivao u prošlosti da ne voli nezgodne svedoke.
Goran Vučković Goran Vučković 21:42 21.09.2008

Re: Ko pozajmljuje kredibilitet od koga?

Pa, pošto vidim da ti nije jasno, mislio sam na to da su i jedan i drugi dokazano prevrtljivi iako su im usta puna doslednosti, časti i poštenja i veliko je pitanje koliko će im ljubav potrajati. A Milo je pokazivao u prošlosti da ne voli nezgodne svedoke.

Čini mi se da se njih dvojica znaju malo bolje nego što ih ti i ja znamo. Pretpostavljam da je Srđan ukalkulisao rizike, ako su realni. Mislim da nema potrebe da se brinemo previše za njega :)

Oddly enough, ono malo ljudi koje znam, koji tvrde da Mila Đukanovića znaju lično, imaju poprilično visoko mišljenje o njemu. Naravno, ne u stilu "modernog evropskog političara", nego u smislu čoveka koji je u komunikaciji otvoren i nepretenciozan (u odnosu na poziciju koju zauzima), spreman da pomogne do razumne mere, itd. Možda je to njihov trip - ali toliko je došlo do mene, a da nije preko kojekakvih medija. Pretpostavljam da domaćin bloga ima drugačije iskustvo/mišljenje, ali rekoh da neće štetiti da i ja dopunim sliku onim što sam čuo - pretpostavljam da neću biti jedini koji ne sagledava Milov "lik i delo" do najdubljeg detalja.
Doctor Wu Doctor Wu 11:29 22.09.2008

Re: Ko pozajmljuje kredibilitet od koga?

Oddly enough, ono malo ljudi koje znam, koji tvrde da Mila Đukanovića znaju lično, imaju poprilično visoko mišljenje o njemu. Naravno, ne u stilu "modernog evropskog političara", nego u smislu čoveka koji je u komunikaciji otvoren i nepretenciozan (u odnosu na poziciju koju zauzima), spreman da pomogne do razumne mere, itd. Možda je to njihov trip - ali toliko je došlo do mene, a da nije preko kojekakvih medija. Pretpostavljam da domaćin bloga ima drugačije iskustvo/mišljenje, ali rekoh da neće štetiti da i ja dopunim sliku onim što sam čuo - pretpostavljam da neću biti jedini koji ne sagledava Milov "lik i delo" do najdubljeg detalja.

Nećeš verovati, ali slično je Karl Bilt pričao i za pokojnog nam Slobodana... Šarmantan k'o sam vrag.

Što se tiče brige, moram priznati da je ona bila više retoričkog karaktera. Qsovčev CV kao i način na koji će ga graditi me savršeno ne zanima. Kao "novinar" i "komentator" mi se oduvek činio, da izvineš na izrazu, nedojebanim. Nekako, kao da se iz petnih žila trudi da opravda etimologiju svog prezimena (kus petao....).
Goran Vučković Goran Vučković 13:58 22.09.2008

Re: Ko pozajmljuje kredibilitet od koga?


Nećeš verovati, ali slično je Karl Bilt pričao i za pokojnog nam Slobodana... Šarmantan k'o sam vrag.

Što se tiče brige, moram priznati da je ona bila više retoričkog karaktera. Qsovčev CV kao i način na koji će ga graditi me savršeno ne zanima. Kao "novinar" i "komentator" mi se oduvek činio, da izvineš na izrazu, nedojebanim. Nekako, kao da se iz petnih žila trudi da opravda etimologiju svog prezimena (kus petao....).

Ovi koje ja znam nisu tako bitni kao Karl Bilt - par ljudi poreklom iz CG...

Sto se tice ostalog - svako bira nacin na koji ce iskazati svoje misljenje o drugima. A neki nude prezime koje su nasledili drugima na analizu etimologije, dok drugi opet ne nude.
Doctor Wu Doctor Wu 14:48 22.09.2008

Re: Ko pozajmljuje kredibilitet od koga?

Ovi koje ja znam nisu tako bitni kao Karl Bilt - par ljudi poreklom iz CG...

Naravno da priča o Biltu (koju sam, inače, čuo od Saše Mirkovića) priča o bitnima i nebitnima, već više ilustracija o tome da i najveći zločinci umeju da budu vrlo šarmantni u ličnom ophođenju. (Bilt je pomenut kao neko ko je, bar u srpskim medijima, često viđen kao arhi neprijatelj Miloševića),
Sto se tice ostalog - svako bira nacin na koji ce iskazati svoje misljenje o drugima. A neki nude prezime koje su nasledili drugima na analizu etimologije, dok drugi opet ne nude.

Naravno, to je, makar na ovom Blogu, pitanje izbora, ili deo dila, od samog početka. Neko je to shvatio kao priliku za promociju, neko za zezanje, neko za komentarisanje, neko za sve to zajedno i ne vidim šta je u tome sporno.
jaksa scekic jaksa scekic 10:08 20.09.2008

A da Vam

nije oteo radno mesto ? pa otud toliko zuci.

J

PS:Meni je uvek zao kad novinar napusti profesiju.
Goran Vučković Goran Vučković 11:50 20.09.2008

Vest sa redakcijskim komentarom

Zasto bi mu bilo vazno da na mom blogu kupi poene za Milesov kabinet!?

A da ne precenjujete možda malo svoju ulogu u Srđanovoj karijeri?

Inače - zahvaljujem na informaciji, iako vaš "redakcijski komentar" više govori o vašem odnosu prema Srđanu (i stilu komunikacije uopšte), nego o njemu konkretno. Meni se čini da Srđan, posle godina provedenih u novinarskom pokrivanju regionalne politike i sa kontaktima koje je u tom periodu ostvario, Đukanovićevom kabinetu može da ponudi malo više od svog, ne baš uvek baršunastog, stila javne komunikacije.

E sad, da li će se to sviđati ili ne Joe Black-u i ovom što ništa ne zaboravlja, pretpostavljam da je Srđana mnogo mučilo pre nego što je "prelomio" :)
djole63 djole63 11:55 20.09.2008

Sto kaze stara poslovica ...

Svaka ptica, svome jatu leti !

E sad, koje je i kakvo je jato - to je vec duza prica.

I ne znam sto Vas cudi to sto je uradio. I Milo (BRITVA) Djukanovic je bio super sa Slobom dok je odgovaralo. Kad je dogorelo, uvali mu korpu ko nista :) (cak je bio nazvan "demokratom zapadnog tipa u jednom trenutku, i bio velican od dobrog dela nekadasnje opozicije - to mi je bio vrhunac)
r0811n r0811n 12:12 20.09.2008

Re: Sto kaze stara poslovica ...

Mislim, u pitanju su samo kontinuiteti karijera.
Sve se kapitalizuje, ne?
B 92, Radio Free Eu, pa jeste, mnogi su od te ,,profesionalno-moralne,, livade napravili aerodrom.
Hebiga.

Pravi tipovi ipak to ne rade. But, who cares. (se tako piše?)
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:25 20.09.2008

Re: Sto kaze stara poslovica ...

ne znam sto Vas cudi to sto je uradio. I Milo (BRITVA) Djukanovic je bio super sa Slobom dok je odgovaralo. Kad je dogorelo, uvali mu korpu ko nista :) (cak je bio nazvan "demokratom zapadnog tipa u jednom trenutku, i bio velican od dobrog dela nekadasnje opozicije - to mi je bio vrhunac)

pa otkačio se na vreme i svaka mu čast.
i zahvaljujući njemu crna gora je postala nezavisna država.
ijer su uz njega bili svi oni koji su ga i pre kritikovali a kritikuju i sad, posle sticanja nezavisnosti.
al cilj je bio najvažnija stvar.
ujedinili su se oko zajedničkog cilja a to je država.
a kako će svoje odnose da regulišu unutar države, dozvolićete da je to njihova stavr.


pufna92 pufna92 21:20 20.09.2008

Re: Sto kaze stara poslovica ...

pa otkačio se na vreme i svaka mu čast.
i zahvaljujući njemu crna gora je postala nezavisna država.
ijer su uz njega bili svi oni koji su ga i pre kritikovali a kritikuju i sad, posle sticanja nezavisnosti.
al cilj je bio najvažnija stvar.
ujedinili su se oko zajedničkog cilja a to je država.
a kako će svoje odnose da regulišu unutar države, dozvolićete da je to njihova stavr.

ne znam za sta mu svaka cast?! Mislis, doprla mu do svesti sva necista savest, prepunjena aktivnostima devedesetih?!
A gde da se denu oni koji su ga kritikovali? U Bosnu, Srbiju, Evropu?!

I kako AMerika, Rusija ili bilo koja druga zemlja uredjuje svoje odnose je njihova stvar, pa se ta ''njihova stvar'' poprilicno na blogu razmatra?!

Uostalom, kakavi su ovo morski razlozi i argumenti iz pera ngo kadra?!
Sta je sa svima vama?
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:37 20.09.2008

Re: Sto kaze stara poslovica ...

ne znam za sta mu svaka cast?! Mislis, doprla mu do svesti sva necista savest, prepunjena aktivnostima devedesetih?!

pa čak i to.
ako se i izvuko, izvuko se na vreme.
da je srece da smo se i mi izvukli na vreme
gde bi nam bio kraj.
Uostalom, kakavi su ovo morski razlozi i argumenti iz pera ngo kadra?!
Sta je sa svima vama?

milo đukanović je problem crne gore. kao što su tamo oni bosne i tamo oni hrvatske.
što mi brinemo njihovu brigu.
meni je ladno svejedno šta se tamo događa.
al mi milo kad uhapse tipa koji nosi majicu "ubij, zakolji, da šiptar ne postoji".
i milo mi kad sa utakmice izbace navijače koji viču "ustaše, marš napolje" i slične stvari.
to ovde nismo doživeli.
a svaki dan mi prolaze ispod prozora ovi što nose karadžićeve i putinove slike i viću "radovan heroj", "mladić heroj"...
kapiraš.
tamo se nešto mrda.
ovde stoji.
svi kadrovi sps-a, garda cara lazara, arkanovci, svi bre u valadi i svi sa svima mogu.
baš im lepo.

juče na pinku peva ministar policije i on i velja se otimaju čija je veća prijateljica ceca arkanova udovica.
i vučić u sredini.
ma divota.
debela.hladovina debela.hladovina 12:15 20.09.2008

...

Meni se čini da ima dosta malih blogera koji se nadaju da će ući neki veliki kabinet - na ovom blogu se brišu napisane stvari koje se, možda, ne bi dopale generalnom direktoru Žutog Preduzeća... Kada je karijera (a i još po nešto) u pitanju - cilj opravdava sredstva, je l' te...
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 12:29 20.09.2008

E, Željko..

A, imaš li ti kakav drugi argumenat protiv Srđana Kusovca, osim toga da će biti savjetnik...
Mislim u smislu profesionalnom, društvenom, ljudskom....
Filip2412 Filip2412 13:59 20.09.2008

Kusovac je nasao posao koji mu odgovara

A, imaš li ti kakav drugi argumenat protiv Srđana Kusovca, osim toga da će biti savjetnik...
Mislim u smislu profesionalnom, društvenom, ljudskom....
Pa sta ces veci argument? Prema svom postenju naso i poslodavca.

Kusovac mi nikad nije bio simpa, arogantan, nadmen i kvazi duhovit lik... nikada mi se nije dopadalo kako govori o Srbiji, sa izrugivanjem. Jednom je izjavio kako je zaboga smesno sto su beogradski aerodrom nazvali Nikola Tesla jer Tesla nije proveo ni 10 minuta u Srbiji??? Pa sta i da nikad nije bio u Srbiji kakve veze to ima???

Republiku Srpsku je uvek nazivao Sumska, da li ce savetovati slicno Milu? Da li Milo takodje koristi Sumska pa se slazu u ovome? RS je priznati entitet pod tim imenom i ako se tako naziva od strane EU zvanicnika ko je Kusovac da se izruguje celom narodu? Takvi zlobnici sigurno ne pomazu da srpski narod postane svestan zlocina koji su pocinjeni u njegovo ime (Srebrenica etc.) Takvi rade za jeftine politicke ciljeve.

Cesto je izvaljivao takve sitne pakosti pod parolom da je demokrata. Ja bih pre rekao skorojevic i "demokrata".

Drago Kovacevic Drago Kovacevic 14:34 20.09.2008

Re: Kusovac je nasao posao koji mu odgovar

Filip2412
A, imaš li ti kakav drugi argumenat protiv Srđana Kusovca, osim toga da će biti savjetnik...
Mislim u smislu profesionalnom, društvenom, ljudskom....
Pa sta ces veci argument? Prema svom postenju naso i poslodavca.

Kusovac mi nikad nije bio simpa, arogantan, nadmen i kvazi duhovit lik... nikada mi se nije dopadalo kako govori o Srbiji, sa izrugivanjem. Jednom je izjavio kako je zaboga smesno sto su beogradski aerodrom nazvali Nikola Tesla jer Tesla nije proveo ni 10 minuta u Srbiji??? Pa sta i da nikad nije bio u Srbiji kakve veze to ima???

Republiku Srpsku je uvek nazivao Sumska, da li ce savetovati slicno Milu? Da li Milo takodje koristi Sumska pa se slazu u ovome? RS je priznati entitet pod tim imenom i ako se tako naziva od strane EU zvanicnika ko je Kusovac da se izruguje celom narodu? Takvi zlobnici sigurno ne pomazu da srpski narod postane svestan zlocina koji su pocinjeni u njegovo ime (Srebrenica etc.) Takvi rade za jeftine politicke ciljeve.

Cesto je izvaljivao takve sitne pakosti pod parolom da je demokrata. Ja bih pre rekao skorojevic i "demokrata".


A, ti Filipe, poznaješ Kusovca....
Ili si drugi Željkov nik....Pitam Željka....
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:20 20.09.2008

Re: E, Željko..

Drago Kovacevic
A, imaš li ti kakav drugi argumenat protiv Srđana Kusovca, osim toga da će biti savjetnik...
Mislim u smislu profesionalnom, društvenom, ljudskom....

ma drago, tu sam da hor bude veći. već sam negde napisala.
ovde ima savetnika ko pleve.
uzmimo šapera i krstića, na primer.
što je i pomoćnika ministra bivšeg glavnog i odgovornog urednika bete.
vrlo mu je komotno u toj stolici.

al da ne pričamo s kim su u vladi i ko su ministri i ostali visokokotirani kadrovi, recimo šijaković, škundrić, dačić, obradović, gajević, baki anđelković, mrkonjić, palma, pa gde je osnivač paravojne formacije, onaj kod rasima... teško ih je pobrojati. pa vladu čini sps i ratnici i paravojnici..
naučili da trguju dok su trgovali životima svojih građana, ostale da ne spominjem.
oklen su oni?
uništavali sps iznutra?
Filip2412 Filip2412 00:29 21.09.2008

Re: Kusovac je nasao posao koji mu odgovar

A, ti Filipe, poznaješ Kusovca....
Ili si drugi Željkov nik....Pitam Željka....


ne poznajem coveka, a nisam bas ni neki Zeljkov navijac... Po diskusijama sam zakljucio da je Srki Kusovac nadmeni "uvek upravu" super gradjanski orjentisan lik i nije samo on... ima dosta takih ovde i rado ih kritikujem
Doctor Wu Doctor Wu 12:52 20.09.2008

Au, pa dosta

dugo mu je trebalo...:)))). Izgleda da Milo svoje drži na kratkoj uzici.
jeremija92 jeremija92 13:20 20.09.2008

Kreni ti na Obamu

Leba ti, napiši nešto kontra Obame, a ja ću da ga branim.
I eto mene u Beloj kući.
Za tili čas.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:13 20.09.2008

Re: Kreni ti na Obamu

jeremija92
Leba ti, napiši nešto kontra Obame, a ja ću da ga branim.
I eto mene u Beloj kući.
Za tili čas.

mišliš da je tako jednostavno?
ili nisam ukapirala šta kažeš.
jeremija92 jeremija92 15:38 20.09.2008

Re: Kreni ti na Obamu

Izgleda da jeste jednostavno, sudeći po slučaju koji je tema ovog posta.

Ipak, da pojasnim:

VIPblogerAutorOvogPosta, napadne Mila, (on to jedino i radi na blogu b92, što je njihovo unutarcrnogorsko pitanje i njegova lična stvar), a onda drugi VIPbloger u komentarima kod ovog prvog, kao brani Mila.
I ???
I Milo ga uzme u svoj kabinet za savetnika.

E sad, ja sam tu video i svoju šansu, te sam predložio da VIPblogerAutorOvogPosta krene na Obamu, tj napadne ga u nekom od sledećih njegovih postova (npr. napiše da je Obama simpatizer Al Kaide etc).
Tu sad nastupam ja i u komentarima branim Obamu. I odbranim Obamu.
Obama to pročita.
I ???
I Obama uzme mene u svoj kabinet za savetnika (zato što sam ga odbranio od VIPblogerAutorOvogPosta).
I eto mene u Beloj kući. Za tili čas.

Meni izgleda jednostavno.

Jel sad kontaš?
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:35 20.09.2008

Re: Kreni ti na Obamu

Obama to pročita.
I ???
I Obama uzme mene u svoj kabinet za savetnika (zato što sam ga odbranio od VIPblogerAutorOvogPosta).
I eto mene u Beloj kući. Za tili čas.

Meni izgleda jednostavno.

Jel sad kontaš?


kkontam za obamu.
naročito ako je ćirilicom:)))

ali ovde nije taj slučaj.
milo ima bolje savetnike koji su mu savetovali da uzme kusovca.
i to nije uopšte nova stvar.
zvao ga je odavno, još dok je kusovac bio na rfi.
kontaš?
atačnojedavipblogerautorovogpostanemožedavidiočimađukanovića.
imapravonatomislimdaganevoli.
kaoštoimiimamopravodapitamokakojeutojgroznojikorumpiranojzemljimafijašakupio33postoviskotitražnenovine:)))
jeremija92 jeremija92 18:24 20.09.2008

Re: Kreni ti na Obamu

Kontam da je država mafijaška, iako sam ja mislio da je ekološka.

Međutim, ne kontam koji je mafijašakupio33postoviskotitražnenovine
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:41 20.09.2008

Re: Kreni ti na Obamu

jeremija92
Kontam da je država mafijaška, iako sam ja mislio da je ekološka.

Međutim, ne kontam koji je mafijašakupio33postoviskotitražnenovine

nisam rekla da je mafijaš kupio 33 posto. možda je razumljivije kad se rastavi.
a tačno je da vip bloger autor ovog posta ne može da vidi očima đukanovića.
ima pravo na to, mislim da ga nevoli.
kao što i mi imamo pravo da pitamo kako je u toj groznoj i korumpiranoj zemlji mafijaša kupio 33 posto viskotitražne novine:)))
eto. ja nikada bez dokaza ne bih rekla da je neko mafijaš.
za razliku od mnogih koji mila đukanovića bez dokaza nazivaju mafijašem.

kao i čedu jovanovića i zorana đinđića and so on.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 20:07 20.09.2008

Re: Kreni ti na Obamu

Leti
eto. ja nikada bez dokaza ne bih rekla da je neko mafijaš.


Nesto se ne secam da si kritikovala LDP i Cedicu kad su javno optuzili prethodnu vladu i medju njima neke iz DS koji su i sada u vladi za organizovani kriminal ... Ali stas, taki je zivot ... nekad trazis dokaze e nekad znas unapred ko je kriv i bez dokaza :)))
adam weisphaut adam weisphaut 21:34 20.09.2008

Uf, uf

Nesto se ne secam da si kritikovala LDP i Cedicu kad su javno optuzili prethodnu vladu i medju njima neke iz DS koji su i sada u vladi za organizovani kriminal

Pa koliko se sećam Aleksandar Vučić se obraćao DS-u sa "lopine" pa Đilas osad kaže da je on "veliki protivnik".
A tek ono "Tadiću, Ustašo" Tomino, pa Oli Duli od svbih ljudi računa na koaliciju s njim.
Pa glasanje pri vladi za onog debeljka što mu je sve jasno u majčinim rečima (onog što je spasio Ivicu od tvorza)...
Evidntno da je ta tužba bila dobra preporuka za saradnju
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:49 20.09.2008

Re: Uf, uf

adam weisphaut
Evidntno da je ta tužba bila dobra preporuka za saradnju


Hm, koju saradnju? Mislis ovu izmedju DS i LDP? :)))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 21:49 20.09.2008

Re: Uf, uf

adam weisphaut
Evidntno da je ta tužba bila dobra preporuka za saradnju


Hm, koju saradnju? Mislis ovu izmedju DS i LDP? :)))
adam weisphaut adam weisphaut 21:55 20.09.2008

Re: Uf, uf

Kolumbo, seti se samo šta je recimo zet Miroslava ilića dobio do DSS-a kao kompliment (Solanin marinac...) pa se vajkao što nema više saradnje sa DSS-om odmah posle izbora.
Nego Vasice-stari naš autonomašu, kako ti se dopada statut Vojvodine
x2
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 22:03 20.09.2008

Re: Uf, uf

adam weisphaut
Nego Vasice-stari naš autonomašu, kako ti se dopada statut Vojvodine


Hahaha ne vredi ti da me palis ... mrzi me i da citam mnogo o tome. A sta mislim o svemu znas vec pa me mrzi da se ponavljam ... Da sam ja sa juga, trazio bih isti takav statut( kakav god da je) i za juznu Srbiju(i druge delove
jeremija92 jeremija92 22:12 20.09.2008

Re: Uf, uf

Jebiga, ja hteo malo o Obami, a vi uvek isto.:))
adam weisphaut adam weisphaut 15:23 20.09.2008

Hm...

Pravo da ti kažem Željko, baš tvoj obračun sa Kusovcem nije previše interesntan, vaša stvar pa je raspravite u četri oka.
Za to ti ne treba ceo blog, osim ako si hteo da se svetiš "tvom omiljenom blogeru" ?
Nego, reci ti nama, cenim da si obavešten, da li Kusta stvarno prodaje filmski centar u HN za 5 milona jura, ili je u pitanju trač?
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:38 20.09.2008

Re: Hm...

Pravo da ti kažem Željko, baš tvoj obračun sa Kusovcem nije previše interesntan, vaša stvar pa je raspravite u četri oka.

nema obračuna, željko je solista u ovom slučaju.
željko vs željka, cenim.
al nije fora da ne zna javnost:)))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 17:30 20.09.2008

...

Srđan Kusovac preuzeće uskoro posao savjetnika u kabinetu predsjednika Vlade Mila Đukanovića


Ako cemo da budemo realni, Srdjan je zbilja i zasluzio to mesto - uvek je, i bez rezerve branio Mila ovde na blogu (i u tome bio vrlo usamljen). A mislim da se lik i delo Mila Djukanovica ne mogu braniti racionalnim argumentima ... Za to mora covek da bude njegov rodjak ili clan njegove partije. Ili da ima neku drugu licnu korist ...

Da je (ne daj boze) Cedica postao premijer, prosao bi Srdjan jos bolje posto je politiku LDP zastupao jos vise i vatrenije. Ali zato vi g. Ivanovicu sad morate da istrpite kritike nekadasnjih Srdjanovih blog-ldp-saboraca

pozz&preporpuka
Exitus Letalis Exitus Letalis 19:43 20.09.2008

Re: ...

Da je (ne daj boze) Cedica postao premijer, prosao bi Srdjan jos bolje posto je politiku LDP zastupao jos vise i vatrenije. Ali zato vi g. Ivanovicu sad morate da istrpite kritike nekadasnjih Srdjanovih blog-ldp-saboraca

a tebe tadić zaboravio a tolki trud:)))
štaš, taki je život:)))
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 20:01 20.09.2008

Re: ...

Exitus Letalis
a tebe tadić zaboravio a tolki trud:)))
štaš, taki je život:)))


Hehe da sam hteo nagradu ja ne bih ovde pisao pod "pseudonimom" nego bih rekao ko sam - za slucaj da neko hoce da me "nagradi" ... Inace nemam ja nista protiv vas politickih profesinalaca, boze moj do neceg se mora ziveti ... ne odusvljavaju me samo oni za koje nije jasno cim se bave: novinarstvom ili politickom propagandom ..

ps. nadam se da tvoj trud nije ostao bez odgovarajuce nagrade:p :)))
Exitus Letalis Exitus Letalis 21:41 20.09.2008

Re: ...

ps. nadam se da tvoj trud nije ostao bez odgovarajuce nagrade:p :)))

pa kako nisam nagrađena. vratili mi nick:)))
Strongman Strongman 19:25 20.09.2008

Lepa biografija

PREMIJER PROŠIRUJE SAVJETNIČKI TIMPodgorica - Nekadašnji novinar i urednik u Radiju “Slobodna Evropa” Srđan Kusovac preuzeće uskoro posao savjetnika u kabinetu predsjednika Vlade Mila Đukanovića, potvrđeno je “Vijestima” iz Vlade.
Kusovac je formalno imenovan na sjednici Vlade krajem jula na funkciju savjetnika, ali u odluci nije precizno definisano kojim poslovima će se baviti.
Kusovac, koji je bio jedan od prvih urednika na beogradskom Radiju B92, dugo je radio u praškom studiju Radija “Slobodna Evropa”, koji je napustio prije nešto više od godinu dana. Potom je u Beogradu pokrenuo portal “E-novine”, da bi se prije nekoliko mjeseci preselio u Crnu Goru.
On će biti drugi novinar u Đukanovićevom najužem timu, gdje je već Aleksandar Eraković, koji je zadužen za odnose sa javnošću.
Pored Erakovića i Kusovca, savjetnici predsjednika Vlade su Vojin Vlahović, Pavle Goranović i Olga-Olja Stojanović. Vlahović je zadužen za ekonomske odnose sa inostranstvom i privatizaciju, Goranović za kulturu, dok za Stojanovićevu nije navedeno čime se bavi.


Nemam nikakvih zamerki. Srdjane javi se ako treba i tebi neki savetnik, makar i partial time
neneish neneish 21:02 20.09.2008

covek izneo svoje iskustvo...

Ne znam sto ste napali coveka, samo je ispricao pricu iz svog ugla, a na nama je da procenimo ko je tu kakav ispao. Uostalom, ocito da je i Zeljko dugo branio Kusovca, ali ga je ovo navelo da promeni misljenje. Ako vas nije - OK, ali ne morate da pljujete po njemu zato sto njega jeste. I da ustedim Dragu trud - ne, ovo nije alternativni Zeljkov nick.
sentinel26 sentinel26 21:51 20.09.2008

Re: covek izneo svoje iskustvo...

neneish
Ne znam sto ste napali coveka, samo je ispricao pricu iz svog ugla, a na nama je da procenimo ko je tu kakav ispao. Uostalom, ocito da je i Zeljko dugo branio Kusovca, ali ga je ovo navelo da promeni misljenje.

Imate li neki dokaz za ovu tvrdnju ?
Evo tu su svi Ivanovićevi blogovi pa citirajte neku rečenicu gdje se to "očito" vidi.

Ako je sudjenje Srdjanu Kusovcu gotovo, vrijeme da se priprema i izrekne presuda.

Neka gospoda iz CG su bili tajni a neki javni članovi izbornog štaba BT pa u CG nije organizovan njihov linč a ni sudjenje.

Možda se i Kusovac nada da će jednoga postati vlasnik štamparije, vlasnik novina, vlasnik televizije i ko zna čega još.

Dečko je otišao da radi kod onoga koji je zabio glogov kolac u projekat Velike Vampirije, rane su još sveže, nije lako.
Zasto bi mu bilo vazno da na mom blogu kupi poene za Milesov kabinet!?

Izgleda da je čitanost ovog bloga prerasla i granice Jevrope.
Exitus Letalis Exitus Letalis 22:45 20.09.2008

Re: covek izneo svoje iskustvo...

Izgleda da je čitanost ovog bloga prerasla i granice Jevrope

hahahahahahahahahahahaha...
jaksa scekic jaksa scekic 22:55 20.09.2008

da se Vlasi ne sete

Ja tek sad ukapirao,(nisam plavusa) autor bloga je vlasnik "Vijesti" a doticna informacija je objavljena u njegovoj novini,odnosno "Vijestima",pa se onda on, znaci vlasnik novine kao bloger na trecem mediju obracunava sa Kusovcem.
E pa imam samo jedno pitanje, a sto ovo niste objavili u svojim novinama..Aaaaa (ponovo sam ukapirao) vlasnik se ne mesa u uredjivacku politiku novine koju poseduje,, novinari su samostalni u svom radu

J

www.vijesti.cg.yu/index.php?id=281728
klaudije klaudije 08:03 21.09.2008

Re: da se Vlasi ne sete

jaksa scekic
...autor bloga je vlasnik "Vijesti" a doticna informacija je objavljena u njegovoj novini,odnosno "Vijestima",pa se onda on, znaci vlasnik novine kao bloger na trecem mediju obracunava sa Kusovcem.

Što najbolje govori o liku i djelu blogera.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:01 21.09.2008

Re: da se Vlasi ne sete

Ja tek sad ukapirao,(nisam plavusa) autor bloga je vlasnik "Vijesti" a doticna informacija je objavljena u njegovoj novini,odnosno "Vijestima",pa se onda on, znaci vlasnik novine kao bloger na trecem mediju obracunava sa Kusovcem.

tačno.
E pa imam samo jedno pitanje, a sto ovo niste objavili u svojim novinama..Aaaaa (ponovo sam ukapirao) vlasnik se ne mesa u uredjivacku politiku novine koju poseduje,, novinari su samostalni u svom radu

taj odgovor nećeš nikada dobiti, cenim.
Exitus Letalis Exitus Letalis 16:01 21.09.2008

Re: da se Vlasi ne sete

EDIT: sem ako se njegoš ne javi da pojasni.
deberzerak deberzerak 22:44 20.09.2008

Kusovac

A ja ga i tada branio. Kazem im, znam coveka, B92, Slobodna Evropa, taj ni mrava nije zgazio.


Slobodna Evropa, yaaaay, thums up. Ko ovde ista zna o Radiju Slobodna Evropa?

evo sta moze da se nadje na wikipediji:

Radio Free Europe/Radio Liberty (RFE/RL) is a radio and communications organization funded by the United States Congress, currently residing in Prague, Czech Republic. It was founded in 1949 by the National Committee for a Free Europe. The organization exists today in Europe and the Middle East. It broadcasts more than 1,000 hours per week, in 28 languages, via shortwave, AM, FM and the Internet. RFE/RL's official mission statement is "To promote democratic values and institutions by disseminating factual information and ideas."[1] Some observers identified Radio Free Europe as a propaganda outlet of the CIA.[2]

Philip Agee "CIA DNEVNIK AGENTA", Globus-Zagreb, 1975, Dodatak I : " Radio Free Europe (RFE)-Propagandna operacija CIA namenjena Istocnoj Evropi".

sto se tice samog autora:
Philip Burnett Franklin Agee (July 19, 1935 – January 7, 2008[1]) was a Central Intelligence Agency (CIA) case officer and writer, best known as author of the 1975 book, Inside the Company: CIA Diary[2], detailing his experiences in the CIA. Agee joined the CIA in 1957, and over the following decade had postings in Washington, D.C., Ecuador, Uruguay, and Mexico. After resigning from the Agency in 1968, he became a leading opponent of CIA practices.[3][4][5] He died in Cuba in January 2008.[6]-wikipedia

RFE, pa Milov savetnik meni sasvim dovoljno da izvedem zakljucak, autoru samo zameram naivnost. Za takvu karijeru treba imati "stomak".






Exitus Letalis Exitus Letalis 22:56 20.09.2008

Re: Kusovac

RFE, pa Milov savetnik meni sasvim dovoljno da izvedem zakljucak, autoru samo zameram naivnost. Za takvu karijeru treba imati "stomak".

da, da. vikipadija je vrlo pouzdana.
znaš, i sam možeš tamo da dopišeš šta voliš.
to ti je, nikad viđeno, enciklopedija otvorenog tipa.

e sad, ko je sve radio na slobodnoj evropi, pa raspitaj se malo.
svi mega novinari ex-yu.
svi koji su bili otpušteni i proterani od svojih režima.
pomisli samo na ines šaškor ili jelenu lovrić.
ili na stojana cerovića, branku mihajlović, jugoslava ćosića, radeta radovanovića,
branku trivić, enisa zebića, ankicu barbir mladinović, ljudmilu cvetković, bebu marušić i mnoge druge.
rfi je bila uz b92 prozor u svet za vreme miloševića a i kasnije...
ne pričaj o onome što čitaš u vikipediji. sramota je.
pregledaj malo arhivu, slušaj ponekad...
deberzerak deberzerak 23:05 20.09.2008

Re: Kusovac

A ti molim te procitaj knjigu koji sam citirao pa mi onda odgovori. A wikipediu ne smatram nikako 100% pouzdanom sto se tice informacija, naveo sam podatke o autoru (umesto da sam ih prepisao iz knjige), i naveo sam da - Some observers identified Radio Free Europe as a propaganda outlet of the CIA.[2]. Znaci dopustili su mogucnost da je to tako. Nisu ni potvrdili ni demantovali vec izneli mogucnost, e utoliko je wikipedija u ovom slucaju neprecizna.

ne pričaj o onome što čitaš u vikipediji. sramota je

Vuikipedija je , da ponovim, bila skracena verzija za tebe. Pogledaj jos jednom i obrati paznju na to sta sam citirao.

pregledaj malo arhivu, slušaj ponekad...

Gledam , slusam, citam i pitam se da li i ti ponekad radis isto? Znam da istina boli..al sta ces, i dalje je istina.
Exitus Letalis Exitus Letalis 00:47 21.09.2008

Re: Kusovac

Gledam , slusam, citam i pitam se da li i ti ponekad radis isto? Znam da istina boli..al sta ces, i dalje je istina.


misliš svi ovi koji su radili i rade za slobodnu evropu naseli su ili su saradnici.
ma sardnici, šta tu ima da se pita.

u ovoj zemlji nikad neće manjkati špijuna.
i posle miloševića milošević.
srećan je pod lipom.
dobro se uselio u duše i srca. zavazda.
besmrtan je.

p.p.s. inače, kakav je program slobodne evrope. ko god da je finansira?
valja il ne valja? jel govori istinu il ne govori? jel bio genocid u srebrenici il je to
cia propaganda?
jel su potrpani stvarno ili virtuelno albanci u hladnjače i masovne grobnice?
rekla cia il to jeste?
cia streljala bošnjake na treskavici il škorpioni?

slobodna evropa je govorila o onome o čemu ostali ćute.
uz časne izuzeteke kao što su b92, danas i peščanik.
možda svi oni rade za cia. ko zna.
al neka ih.

Unfuckable Unfuckable 00:52 21.09.2008

Re: Kusovac

slobodna evropa je govorila o onome o čemu ostali ćute.

pa, jel pokrila Slobodna Evropa baš sve genocide, prosvetli me, pliz ?

edit 02:35 : baš kasniš sa odgovorom, votapiti.....

edit : 03:04 : ..."ćetri ćasa ćamim ćekajući..."
bosko92 bosko92 02:31 21.09.2008

Re: Kusovac

Unfuckable
slobodna evropa je govorila o onome o čemu ostali ćute.pa, jel pokrila Slobodna Evropa baš sve genocide, prosvetli me, pliz ?


A koji su to "svi" genocidi? Koliko znam, u vreme postojanja Slobodne Evrope u Evropi se desio samo jedan genocid.

Ne znam zasto je odluka S. Kusovca iznenadjujuca? Koliko se secam, on je (barem na ovom blogu) zustro branio politiku M. Djukanovica. Zato je njegova odluka da udje u tim savetnika M. Djukanovica pre logicna nego iznenadjujuca.

Druga je stvar sta ko o tome misli. Svako ima pravo na svoj stav. Kao sto svako ima pravo da ima svoj stav o stavovima drugih. Moj je utisak da je stav koji je ovde izlozio Z. Ivanovic pre bio zasnovan na sopstvenim predubedjenjima o tome sta S. Kusovac zastupa, nego na tumacenju stavova koje je S. Kusovac ovde stvarno zastupao. To bas i nije pohvalno za jednog novinara. Mislim, zasnivati stav na predubedjenjima, dok se cinjenice ignorisu.
Unfuckable Unfuckable 04:34 21.09.2008

Re: Kusovac

A koji su to "svi" genocidi?

rado bih ti odgovorio,
no - znam da moja Ljubimica Umesto Doktorice - aka EL
upravo kuca svoj 3 km dug reply, konzistentan, naravno....
tako da - okovan strpljenjem u magnovenju saznajne želje budi ....
kao i ja
deberzerak deberzerak 05:11 21.09.2008

Re: Kusovac

misliš svi ovi koji su radili i rade za slobodnu evropu naseli su ili su saradnici.


Da

u ovoj zemlji nikad neće manjkati špijuna.
i posle miloševića milošević.
srećan je pod lipom.
dobro se uselio u duše i srca. zavazda.
besmrtan je.


Uselio se u tvoje srce izgleda. Ne znam kakve veze ima ovo o cemu pricamo sa Milosevicem.

p.p.s. inače, kakav je program slobodne evrope. ko god da je finansira?

Program je onakav kakav je i finansijer.
jel govori istinu il ne govori?

Samo kada je u interesu narucioca. To se odnosi i na ostala pitanja koja si postavila.
slobodna evropa je govorila o onome o čemu ostali ćute.

I cutala o onome o cemu ostali govore.

Da pojasnim, tebi bliskim primerom. Gospodin Kusovac je bio glavni i odgovorni urednik RTS-a 1999.god. Izuzetan novinar i jos izuzetniji karakter, u to sam siguran.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:18 21.09.2008

Re: Kusovac

I cutala o onome o cemu ostali govore.

koji ostali? vučelić?
rts? politika? žika minović?
expres politika?
palma?
studio b koji je bio paljansko istureno odelenje?
ma daj.
Da pojasnim, tebi bliskim primerom. Gospodin Kusovac je bio glavni i odgovorni urednik RTS-a 1999.god.

baš si pojasnio. hvala ti što mi otvori oči.
Izuzetan novinar i jos izuzetniji karakter, u to sam siguran.

kad si ti siguran, onda nema o čemu da se priča.
Exitus Letalis Exitus Letalis 11:21 21.09.2008

Re: Kusovac

rado bih ti odgovorio,

pjesniče odgovori. vrlo sam radoznala.
znaš za još neki genocid?
rado bih znala.

p.s. vidim da nisu na tebe ostavili traga moji tri kilometra dugi odgovori
pa ne bih da se trošim.
Unfuckable Unfuckable 11:41 21.09.2008

Re: Kusovac

pa EL,
ako ja ovakav treba tebe, hiperinformisanu - sa srednjim imenom "genocid" - da obaveštavam o dešavanjima u Komšiluku devedesetih....onda je stvarno smak sveta blizu
Ja sam naivno mislio da tvoji senzori "rade" na svaki genocid

btw - nisam komentarisao ostale tvoje, fascinantne - treba li uopšte spominjati - komentare na ovom blogu - već neizdržljivu pauzu u postavljanju odgovora na moje malo pitanje.
Skoro pa sam se zabrinuo.
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:57 21.09.2008

Re: Kusovac

pa EL,
ako ja ovakav treba tebe, hiperinformisanu - sa srednjim imenom "genocid" - da obaveštavam o dešavanjima u Komšiluku devedesetih....onda je stvarno smak sveta blizu

kao i obično si bezobrazan a neduhovit iako se tebi možda čini da si skoro ko monti pajton.
koje je tvoje srednje ime - greatest shits ili tako nešto? liči, kako da ti kažem.

btw - nisam komentarisao ostale tvoje, fascinantne - treba li uopšte spominjati - komentare na ovom blogu - već neizdržljivu pauzu u postavljanju odgovora na moje malo pitanje.
Skoro pa sam se zabrinuo.

evo, ista stvar, unfuck i neviđena duhovitost.

glede mog odgovora, stvarno zamišljaš da ja čučim 24 sata na netu i čekam tvoja pitanja?
pa malo si se zeznuo.
pitanja su ti glupa i tendenciozna, što je skro nespojivo sa glupoću, kapiraš?
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:58 21.09.2008

Re: Kusovac

znam da moja Ljubimica Umesto Doktorice - aka EL

pogrešne info. slabi su ti izvori.
Unfuckable Unfuckable 21:34 21.09.2008

Re: Kusovac

koliko komplimenata u tako malo reči - a od tebekaotakve dobijeni - zaista posebnu težinu imaju....
drago mi je da razumeš moj smisao za humor, to je nešto što me je istinski brinulo sve vreme - da se ne osetiš ugrožena, povređena ili ne daj bože - da ti nešto zazvuči kao uvreda.

Glede tvog takozvanog odgovora, sada već moram da podvučem - beskrajno sam tužan što je ponovo izostao, pa ma kako glupo pitanje ja postavio....nekako mi se čini da je bolje postavljati glupa pitanja nego biti glup ....i selektivan, da dodam.
- boguhvala pa ima pametnih i informisanih ljudi koji će pohitati da me prosvetle, ali - očigledno je - o, zašto sam se smeo kladiti u to..... - da sebe ne ubrajaš u tu grupu, što ti poprilično urušava takozvani kredibilitet takozvanog komentatora na temu genocida na prostoru bivše SFRJ.
Ili - tvojim jezikom rečeno : odgovori su ti jasni i koncizni (i nespojivi s pitanjem, kapiraš....?)

Unfuckable The Tendenciozno Gloop


Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 12:06 22.09.2008

Re: Kusovac

Gospodin Kusovac je bio glavni i odgovorni urednik RTS-a 1999.god.


a? odakle ovo? koliko je meni poznato u to vreme je istoimeni i u blogu pomenuti srdjan radio u radiju slobodna evropa. od kusovaca znam još i zorana (sky news, fox news). nikolu kusovca (narodni muzej). i još neke kusovce koji se bave potpuno različitim stvarima koje nikakve veze sa medijima i politikom nemaju. štaviše, istih ima i u srbiji i crnoj gori, ama ni jedan nikad (koliko znam, a mislim da znam) nije radio za rts.
sentinel26 sentinel26 12:39 22.09.2008

Re: Kusovac

Aleksandar Vasović
Gospodin Kusovac je bio glavni i odgovorni urednik RTS-a 1999.god.

a? odakle ovo? koliko je meni poznato u to vreme je istoimeni i u blogu pomenuti srdjan radio u radiju slobodna evropa. od kusovaca znam još i zorana (sky news, fox news). nikolu kusovca (narodni muzej). i još neke kusovce koji se bave potpuno različitim stvarima koje nikakve veze sa medijima i politikom nemaju. štaviše, istih ima i u srbiji i crnoj gori, ama ni jedan nikad (koliko znam, a mislim da znam) nije radio za rts.

Nije važno je li istina ili nije, važno je da se što više opljune po Srdjanu Kusovcu, bivšem blogeru jako "omiljenom" u srbohiriji.
APP sistem i tako to.
Budimac Budimac 08:44 21.09.2008

RFE & RL

Evo šta o njima kaže Rej Mekgovern (Ray McGovern) čovek koji je, između ostalog, radio kao liaison officer iliti oficir za vezu centralno obevaštajne agencije sa istima u svojoj inače bogatoj karijeri.

To ne znači, ponavljam ne znači, da svi zaposleni u ta dva radija rade za agenciju. no, da su svesni da žive na račun američkog kongresa svesni su (što implicira da ako imaju više moždanih ćelija od prstiju da znaju čiju propagandu valjaju). Imam prijatelje i poznanike koji rade ili su radili za te institucije i ne pada mi na pamet da ih blatim ali neke realnosti se ne mogu izbeći.

Ray McGovern na Wikipediji
Filip2412 Filip2412 13:28 21.09.2008

....

Citam komentare i ne mogu da verujem koliko ljudi navijacki govore, ima li ovde ikoga ko razmislja svojom glavom?

eXITUS, TI KAO DOKAZ DA mILO NIJE MAFIJAS NAVODIS DA zELJKO POSEDUJE 33% NEKE NOVINE???

izvinte caps lock al mrzi me da ponovo kucam
mikimedic mikimedic 14:25 21.09.2008

Re: ....

eXITUS, TI KAO DOKAZ DA mILO NIJE MAFIJAS NAVODIS DA zELJKO POSEDUJE 33% NEKE NOVINE???


Filipe, cool, nemam pojma na sta se komentar odnosi... ali.... 'dokaz da NIJE' je pravni nonsens....
Exitus Letalis Exitus Letalis 15:49 21.09.2008

Re: ....

eXITUS, TI KAO DOKAZ DA mILO NIJE MAFIJAS NAVODIS DA zELJKO POSEDUJE 33% NEKE NOVINE???

apsolutno pogrešno.
ja sam samo pitala kako je u toj mafijaškoj državi postao vlasnik 33 posto jedan prosečno stojeći novinar.
ništa drugo.
samo kako.
to jest da li se u mafijaškoj državi moglo zaraditi tolko love da kupiš 33 posto nečega a što nije polovan auto.
mada ne znam, možda je vlasnik i naslednik neke bogate rodbine.
onda je sve ok.

a što se đukanovića tiče, nisam navodila dokaze ni da jeste ni da nije mafijaš.
o tome ne znam ništa sem što pišu vijesti i srpske novine. kojima ne verujem, odmah da kažem.
čitaj pažljivije.

pozz.
deberzerak deberzerak 16:50 21.09.2008

Re: ....

a što se đukanovića tiče, nisam navodila dokaze ni da jeste ni da nije mafijaš.
o tome ne znam ništa sem što pišu vijesti i srpske novine. kojima ne verujem, odmah da kažem.

Ne verujes ni italijanskim medijima, niti italijanskom tuziocu koji je Mila pozvao na "poduzi" razgovor. U pravu si ne treba im 100% verovati. NIje ti sumnjiva ni imovina porodice Djukanovic ni poslovi kojima se bave.I tu si delimicno u pravu ,mozda su posteno zaradili. Ali pitam te, da li medijima verujes samo kada su na tvojoj politickoj liniji?
koji ostali? vučelić?
rts? politika? žika minović?
expres politika?
palma?
studio b koji je bio paljansko istureno odelenje?
ma daj.

Vidim da sem sto si fascinirana Milosevicem imas i fascinaciju prema trash medijima 90' tih. A vidis, ova konstatacija je interesantna- studio b koji je bio paljansko istureno odelenje? Znaci verujes, ili znas, da je studio b bio propagandni medij Pala. Ok, da li dozvoljavas mogucnost da su na ovim prostorima delovali washingtonski propagandi mediji? Ili verujes da su samo Pale i Beograd zloupotrbljavale medije u propagandne svrhe?
Budimac
To ne znači, ponavljam ne znači, da svi zaposleni u ta dva radija rade za agenciju. no, da su svesni da žive na račun američkog kongresa svesni su (što implicira da ako imaju više moždanih ćelija od prstiju da znaju čiju propagandu valjaju).

Naravno. A sto se navedenog gospodina tice on je bio urednik. Zato imam sva prava da sumnjam u profesionalnost gospodina Kusovca. Ne zaboravi, objektivnost je jedan od imperativa novinarske profesije. Od poslusnika, ili trgovca, nema dobrog novinara.
Budimac Budimac 17:38 21.09.2008

Re: ....

Naravno. A sto se navedenog gospodina tice on je bio urednik. Zato imam sva prava da sumnjam u profesionalnost gospodina Kusovca. Ne zaboravi, objektivnost je jedan od imperativa novinarske profesije. Od poslusnika, ili trgovca, nema dobrog novinara.

Slažem se.

S tim što moram da dodam da je sloboda štampe taj sveti gral (zapadnog) novinarstva isto što i sveti gral generalno, dakle mit. Takvo što ne postoji, ma kako se mi zavaravali (a novinari su prva karika u tom zavaravanju).
Exitus Letalis Exitus Letalis 17:50 21.09.2008

Re: ....

Znaci verujes, ili znas, da je studio b bio propagandni medij Pala.

pa šta tu ima da se veruje ili ne veruje. prenosili su svaki dan dnevnik sa pala.
možda si zaboravio.
tv opremu su dobili iz beograda.

naravno da nisam fascinirana ni miloševićem ni medijima. ali oni su dominirali tada.
otkud ti uopšte ta ideja.
ali mni je vrlo upitno što pokušava da se zaboravi šta je bilo svih tih godina, od 87. pa do njegovog pada.
ko je upropastio generacije. nije valjda slobodna evropa.

ostali poput vremena ili borbe pa neše borbe pa danasa nisu imale čitanost ni tiraž ni 10 posto.
b92 se nije čuo ni u celom beogradu.

ali mogu da kažem da sam bila fascinirana količnom ljudi koji su im verovali. koji su ponavljali iste
rečenice koje su čuli od čukića, lenardove, baletićke, krste bjelića il ko je već bio tamo. o redovnim komentatorima poput grubača da ne pričam. o okruglim stolovima u tv novi sad, seti se samo.
pa lazar lalić ima sve te dnevnike snimljene. ima i sve te dodatke dnevniku, dodatke dodatcima, simu gajina i njegov čuveni zip.

sve novine neko finansira ali ne znači neminovno da se meša u uređivačku politiku.
znam da ćeš na ovo da skočiš.
pa i politiku malo mi malo stranci finansiraju danas. kao i blic. i ine novine.
gledam da se informišem iz više izvora. nadam se kao i ti.

smorena sam. moram da kažem da je vrlo nefer paušalno napušavati kusovca i osporavati mu profesionalnost.
svi njegovi tekstovi i specijali postoje u arhivi rfi.
nađi neki koji nije u redu. samo jedan.
pa da pričamo.
ovako je sve u prazno.
moja reč protiv tvoje i obrnuto.

pozz
ex.l.
bsdetector bsdetector 21:31 21.09.2008

izbrisati

ups, zaj.
vjeverica vjeverica 23:09 21.09.2008

vidis Zeljko,

obrni-okreni svi na kraju zavrse kod Mila; vjerovatno je dobio VIP karte za Madonu za dz...
glutemus glutemus 23:27 21.09.2008

Kusovac i Eraković

Meni je fenomen ime ovog drugog Vođinog savetnika, koje se spominje u vesti koju ste naveli. Koliko se sećam taj je Eraković bio urednik Vijesti prilično dugo i baš on Vam je uveo WAZ i Vođine igrače od poverenja u dvorište. Ako me sećanje dobro služi, taj je isti Eraković bi prilično aktivan i u onom ratnohuškačkom dodatku Pobjede početkom devedesetih godina minulog veka. I tada je bio na Vođinoj strani, iako je Vođa tada ratovao za Slobodana. Imam čak u ličnoj biblioteci i neke "zapise" pomenutog savetnika, iz tog problematičnog perioda, koje kako čujem, više ne poseduju čak ni u arhivu Crne Gore!?
Iz navedenog je jasno da će to biti zanimljiv savetnički spoj: Kusovac i Eraković! Za ovog prvog sam bio uveren da ne pripada svetu od kojeg će uskoro primati platu, kao što sam svojevremeno buio uveren i da ovaj drugi ne pripada vašem svetu. Ali, greške se ponekad potkradaju. Ostaje nam da se nadamo da će bar Kusovac brzo uvideti svoju.
Aleksandar Vasović Aleksandar Vasović 12:02 22.09.2008

sour grapes

što rekao poštovani pregovornik, a da nije kiselo groždje željko? a?


Pojma nemam ? Sudeci po fotografiji na avataru, ovaj gospodin bloger mi je simpaticniji nego taj Kusovac.... A, pojma nemam ni o jednom ni o drugom.


ninoslave, a vi to cenite ljude po lepoti?
sentinel26 sentinel26 18:11 22.09.2008

Re: sour grapes

Aleksandar Vasović
što rekao poštovani pregovornik, a da nije kiselo groždje željko? a?
Pojma nemam ? Sudeci po fotografiji na avataru, ovaj gospodin bloger mi je simpaticniji nego taj Kusovac.... A, pojma nemam ni o jednom ni o drugom.
ninoslave, a vi to cenite ljude po lepoti?
E moj Vasoviću,
Vidite šta su urodjene simpatije.
Prvi (pasus) dio uvodnika bloga je autorsko djelo gospodina Ivanovića lično, a drugi dio originalni tekst objavljen u listu "Vijesti", uradjen profesionalno, bez ličnih komentara, a u pravougaoniku je bila slika gospodina Kusovca (sa RSE).

Da je i na blogu postavljena slika Kusovca, ko zna šta bi Ninoslav napisao.

Za obrnute simpatije ne znamo iako Ninoslav "očito" ne čita "Vijesti", važno je učestvovati na olimpijadi..
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 18:36 22.09.2008

Re: sour grapes

ninoslave, a vi to cenite ljude po lepoti?

Ne. Po osmehu. A, ovaj bloger se lepo nasmesio na fotografiji na avataru.
Strongman Strongman 15:28 22.09.2008

Koliko je svet mali

Sinoc u gradu (Majami) upoznao tipa. Rec po rec dodjosmo do bloga. Tip na prvu spomene ovaj blog i tvrdi da Srdjan zna kako je Zeljko stekao pare, navodno necasno ili jos gore...

Sto li meni to pricaju? Ja sam vise za akcione romane nego za spijunske.
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 18:46 22.09.2008

Re: Koliko je svet mali

Strongman
Tip na prvu spomene ovaj blog i tvrdi da Srdjan zna kako je Zeljko stekao pare, navodno necasno ili jos gore...


A sta ti je taj tip pricao o Srdjanu&Milu? Sigurno sve najbolje?:)))
Strongman Strongman 12:15 23.09.2008

Re: Koliko je svet mali

A kako se ti zoves?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana