Tiborushka slezam ne verit!

Tibor Jóna RSS / 15.09.2008. u 22:29

General, a place.

Pomislis - joj vidi bash dushevan covek. 

Majka: Jel to onaj sto je hteo da puca u demonstrante 5. oktobra?

Pomislim - kakav, bre, dushevan covek, jos malo pa monstrum. Da mu je uspeo 5. oktobra naum da li bi djeneral plakao nad pobijenima. Pretpostavljam - ne. 

Bitno da je zaplakao nad Vojvodom! Izmedju Vojvode i Srbije izabrao Srbiju. Jos kad bi i on i njegovi pajtasi izmedju Vojvode i Srbije izabrali Rusiju i otisli tamo, sto bi rekle Jinxice - gdje je sve po njihovom - bog da nas vidi! Ali daj sta das. I ovo je dobro za pocetak.

Nervira me taj neki navijacki ton koji postoji u nasim medijima, jer sad kao treba da se navija za djenerala i grobara. Torticu mu sa shlagom, ja nemogu. Nje-va-zmo-zna!

Mada, raspad SRS najbolja je vest na spskoj politickoj sceni od 5. oktorbra! Ovaj ceo politicki porno vodvilj koji se odigrava pod firmom raspada SRS, a u stvari samo Noc dugih nozeva - Light, super je iz nekoliko razlioga.

Najpre potpuno demaskira radikalski modela upravljanja (radikalski governance matrix). Skoro nije bilo tako dobrog "Utiska nedelje" kao ovaj od prosle nedelje, jer skoro u ovoj emisiji nije saopsteno toliko mnogo. Tomislav je Nikolic, nas mali Ernst Roehm, potpuno je razotkrio radikalski crisis management i pokazao da su od osnutka u toj partiji batina i batinash, te pljuvanje i psovanje, etiketiranje i vredjanje bili osnovna sredstva za rad sa neistomisljenicima. Nije da to i ranije nismo znali, ali sada je potvrdjeno i od strane ovog pravog insajdera.

Banana o koju se onomad sapleo advokat Barovic, pokazana je u pravom svetlu kao ono sto jeste - batinanje kao sredstvo politicke borbe!

Posle ovog nastupa nema vise nikakve dvojbe kako bi izgledala Srbija pod radikalima. Sa drzavnim polugama moci u rukama potpuno je izvesno da bi radikali svoje batinjanje i defamaciju prebacili sa stranackog na drzavni nivo i da bi te poluge vlasti bile stavljene u sluzbu njihovog prebijachkog modus operandija, a postaje i jasno kako bi se zavrsavala opozicija radikalima.

Potom, raspad radikala dobar je i zato sto ce uneti haos i pometnju medju dSSovce. Ne nasladjujem se obicno ljudskom nesrecom i trudim se maksimalno da se ne bavim takvim podlostima, ali priznajem - DSS je moj slatki greh kada je u pitanju seirenje i likovanje. Ova nova radikalna stranka sto se osniva pod Nikolicem najvise treba da brine Kostunicu dr Voju iz sela Kostunica i ekipu jer ce im Nikoliceva ekipa ono zakucati poslednji ekser u kovceg totalne politicke marginalizacije. 

Super je i sto vise nema nikakve sumnje u to ko vlada Srbijom, te da zivimo zapravo u jednoj klasicnoj pseudodemokratskoj plutokratiji ili samo kriptoplutokratiji, kako vam drago. Sa strankama koje su vlasnice mandata poslanika preko mega slatke institucije blanko ostavki i u kojima unutarstranacke demokratije ima taman koliko za vic i gde sva vlast biva koncentrisana u krug ljudi koji cesto ne prelazi cifru od 5 po stranci i koje sve, kao sto se naslucivalo, placaju kojekakvi tajkuni - postaje kristalno jasno zasto nema niti ce, dok je ovako, ikada biti i jedne sustinske reforme u nasem drustvu. 

Kese nasih plutokrata dovoljno su, mashala, duboke da mogu da izdrze finansiranje max 20 ljudi koliko odokativno ucestvuje u upravljanju 5 relevantnih stranaka u drzavi, odnosno, vlasnistvom nad blanko ostavkama, upravlja zakonodavnim procesom u Republici - i sto je najbolje produbljuju se svakim danom. 

Raspad je i super zato sto je demaskirao kakve se sve sitne duse, da ne kazem jajare, ne bi da zvucim kao savetnici predsednika Tadica, bave politikom i pretenduju da nam budu vodje. Vucic koji stvarno ispade vucic, jedan jadni mali coveculjak koji bi da upravlja nad 2 miliona ljudi u Beogradu, ali se pokazuje nesposoban da presece u sukobu ljudi sa kojima se poznaje 18 godina i da izabere stranu! Ma keve ti! Sad se kao povlaci iz politike, ko poslednji ziceras - na neko vreme! Aj za stalno, slave ti!

Ali ono gde ce meni licno biti naj-naj-najzabavnije je cinjenica da cemo zbog raspada imati vise Vjerice Radete, Natase Jovanovic i Gordane Pop Lazic u javnosti u prostoru koji je do sada pripadao NIkolicu i Vucicu i ostatku odmetnutih Sturmabteilunga. Mislim, to je kolicina zabave koju niti jedan novac ovog sveta ne moze platiti. Ono zbog cega se Kolbertovi i Stjuartovi scenaristi znoje nocima da napisu, ove tri dive rade zadivljujuce i u isto vreme zabrinjavajuce lako. Njihovo hvatanje u kostac sa problemima svakodnevnice u tranzicijom opterecenoj Srbiji i verbalne egzibicije koje su samo njih tri mukice u stanju da izvedu obesmisljavaju potrebu za zabavnim programom. Ko nije video fashion editorijal za Jovanovicevom i Radetom u glavnim ulogama, u mislim "Standardu" ili "Pecatu", nemojte me drzati za rec, taj je nije spoznao sta je smehotres u svojoj esenciji! Deset minuta Jovanoviceve - pa to je kao ceo sezona "Pajtona", dve sezone "Allo Allo" ili ceo opus Paje i Jareta.

I stvarno, sto kaze Pantelija - ko je vas poznavao ni pakao mu nece tesko pasti!



Komentari (147)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader loader 22:55 15.09.2008

Ostavke u kori banane

Da, ostavke poslanika u kori banane!

Ma, Toma je... Stvarno! A, pored svega ostalog, i jedini čovek koji sam za sebe uporno govori da je mudar!! Primetili ste? On je stvarno lik. Kako sam izjavljuje, Mišković ga ne finansira, nego ga samo malo finansira (to jest, SRS). Velika je to razlika: finansira i samo malo finansira! Toma je kao mudar tu razliku jasno uočio kao neto i bruto svoje politike, i profitira li profitira. U svojim mudrim mislima, naravno.

Tako je, vest o rasklimavanju radikala je dobra po Srbiju. Mada, to od maja više nije primarno. Srbija je dobila time što se opredelila za borbu za normalan život. A radikali su ostali u manjini i mogu kako hoće, mogu i da se raspadaju, i da se ne raspadaju, svejedno je. Samo je ovako zabavnije. Posebno sada, sa utučenim Vučićem koji je najzad izašao da svojim moralnim i smernim glasićem nešto prošapuće u novinarske mikrofone. Video da ne može da bude lider ni u onoj, ni u ovoj novoj varijanti. Onamo će proći kao Toma, a ovamo je Toma već lider. Onda bar da se više ne krije u špajzu.

Preporuka za tekst.

Exitus Letalis Exitus Letalis 23:06 15.09.2008

Re: Ostavke u kori banane

ovaj što se rasplakao bio je đeneral na kosovu za vreme nato intervencije. svedočio je u hagu. bio je i u bosni, po sopstvenim rečima, kao dobrovoljac. iako mu je to duplo upisano u vojnu ili radnu knjižicu, dupli staž mislim.
ima svašta o njemu. malo da se prokopa bio bi i on u hagu.
komandant 549. motorizovane brigade stacionirane u prizrenu do juna 1999. godine. njegova brigada nekada je pokrivala oko 180 kilometara pogranične teritorije prema albaniji i makedoniji.
da je tamo plakao sumnjam.
ipsi ipsi 23:11 15.09.2008

Re: Ostavke u kori banane

Da je vas pitao sigurno bi dezertirao....cuj, general pa ratuje kad je rat, gdje to ima!!!
antioksidant antioksidant 09:17 16.09.2008

Re: Ostavke u kori banane

....cuj, general pa ratuje kad je rat, gdje to ima!!!

srj (cije je vojske on bio general) bese u ratu u bosni? ili ne?
mariopan mariopan 10:03 16.09.2008

Re: Ostavke u kori banane

Exitus Letalis
ovaj što se rasplakao bio je đeneral na kosovu za vreme nato intervencije. svedočio je u hagu. bio je i u bosni, po sopstvenim rečima, kao dobrovoljac. iako mu je to duplo upisano u vojnu ili radnu knjižicu, dupli staž mislim.
ima svašta o njemu. malo da se prokopa bio bi i on u hagu.
komandant 549. motorizovane brigade stacionirane u prizrenu do juna 1999. godine. njegova brigada nekada je pokrivala oko 180 kilometara pogranične teritorije prema albaniji i makedoniji.
da je tamo plakao sumnjam.

Pazi koje cudo, general u svojoj zemlji pa ratuje i to za vreme humanitarnog bombardovanja radioaktvnim uranijumom, kasetnim bombama i ko zna kakvim djubretom koje su nam bacali sa neba. Pa stvarno ga treba poslati bas u taj Hag gde su Delica Rasima juce odlikovali za zlocine.Pardon, pomilovali a osudili na tri goddine sto taj zlocin nije bio masovniji, bar priblizno kao njihov.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:21 16.09.2008

Re: Ostavke u kori banane

ipsi
Da je vas pitao sigurno bi dezertirao....cuj, general pa ratuje kad je rat, gdje to ima!!!

ne, nego ne bi dozvolio da se vrše ratni zločini. kapiraš? ili bi sprečio ili bi kaznio. jednostavno, zar ne?
zaturile mu se negde ženevske konvencije i međunaroni zakoni o ponašanju vojske za vreme rata.
a i davno je učio.
teorija i praksa su u naših generala razlika ko nebo i zemlja.
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:32 16.09.2008

Re: Ostavke u kori banane

Pazi koje cudo, general u svojoj zemlji pa ratuje

nemoj da prepisuješ od ipsija. daj nešto iz svoje glave.
a i ti pročitaj ženevske konvencije. ne škodi.
Pa stvarno ga treba poslati bas u taj Hag gde su Delica Rasima juce odlikovali za zlocine.Pardon, pomilovali a osudili na tri goddine sto taj zlocin nije bio masovniji, bar priblizno kao njihov.

znaš li šta znači to quoque?
ajd da se ne mučiš, samo za tebe - a šta su oni nama radili, a?
to je srpska odbrana od zločina.
ipsi ipsi 01:23 17.09.2008

Re: Ostavke u kori banane

Da, dok je bosna bila sastvnio dio bivse nam zajednicke, poslije toga je bio dobrovoljac. Imate neki poblem s tim?
ipsi ipsi 01:29 17.09.2008

Re: Ostavke u kori banane

Vasih generala? Slazem se, onaj vas sto je jucer onako mlitavo osudjen se nije pridrzavao ni jedne konvencije....al sta da se radi....takva su vremena bila.

Ovaj nas....pa, vidim da ste puni nekih informacija pa se pitam, a zasto ga ne prijavite?

Bilo bi nadasve humano sa vase strane i ako imate neoborive dokaze ja bih vas najiskrenije podrzao!

Pitanje je, imate li ili samo prosipate frazetine?!

Sjetite se, ako ste sigurni u ono sto ste ovdje napisali. a niste se jos uvjek kao svjedok prijavili sudu postjete automatski saucesnik...
blackbox92 blackbox92 23:02 15.09.2008

svaka čast

Upravo tako.Sada su se pokazali ko su (za one kojima nije bilo jasno).
Vučić je očito ljut što njega Šešelj nije odredio.
Današnja predstava u Skupštini je nastavak primitivizma i licemerja, lažnog patriotizma. Sve se bojim da im je stalo do Kosova pa su u Skupštini skandirali.I za gsn đenerala ste u pravu.Prvo čita na mitingu podrške Karadđiću ono što mu je Šešelj napisao, predvodi najekstremnije grupe, a onda plače što mora napustiti voljenog vojvodu i sada će se pojavljivati kao normalna vezija.Da čovek vodi imalo računa o ličnom dostojanstvu i dignitetu prvo ne bi otišao u SRS, ne bi kao bivši general i kako se predstavlja časan oficir a sada i potpredsednik narodne skupštine onako lajao na Predsednika države u kojoj je i sam potpredsednik parlamenta.Ako ima nešto lično sa Tadićem neka ga zove privatno i tamo mu kaže. Onako ružno govoriti o predsedniku svoje države koji je izabran na demokratskim i neposrednim izborima može samo neko ko ne misli svojom glavom već glavom onoga koga nosi na reveru.
I zato je u pravu onaj što reče: " dok je budala biće i radikala",misleći na obe frakcije.
sentinel26 sentinel26 10:54 16.09.2008

Re: svaka čast

blackbox92
Upravo tako.Sada su se pokazali ko su (za one kojima nije bilo jasno).
Vučić je očito ljut što njega Šešelj nije odredio.
Današnja predstava u Skupštini je nastavak primitivizma i licemerja, lažnog patriotizma. Sve se bojim da im je stalo do Kosova pa su u Skupštini skandirali..

Prijatelju, oni su sada samo podsjetili zaboravne ko su oni, da im sjećanje ne "izblijedi".

Da se zna da su još uvijek na čuvenoj K-K-V liniji.
Da će malo promijenit odijela i cvijeće na reverima ( i poneku kapu ) ali narav nikako.

Ova novo-formirana "linija" od "formata" će malko da pripomogne vlasti u zamajavanju naroda da ne vidi da niko ne radi ništa, osim podjele plijena i funkcija. Naravno da se očekuje i nagrada za usluge.
Poz.
ivana23 ivana23 11:24 16.09.2008

Re: svaka čast

Da se zna da su još uvijek na čuvenoj K-K-V liniji.


Zaboravio si O! Izmedju K i K.
sentinel26 sentinel26 11:28 16.09.2008

Re: svaka čast

ivana23
Da se zna da su još uvijek na čuvenoj K-K-V liniji.
Zaboravio si O! Izmedju K i K.
U pravu ste.
Ma važno je da oni nijesu "zaboravili", za nas nije šteta.
Puerta Puerta 23:05 15.09.2008

I sta je pesnik hteo da kaze?

Majka: Jel to onaj sto je hteo da puca u demonstrante 5. oktobra?

5. Oktobra nije stradao niko a na ulicama je bilo preko 100 000 ljudi. 29. Jula je bilo 15 000 i covek je ubijen.
Nervira me taj neki navijacki ton koji postoji u nasim medijima, jer sad kao treba da se navija za djenerala i grobara.

Ti mediji i ti analiticari koji te sada nerviraju donosili su pobede "demokratskom" bloku na svim "presudnim" izborima. Veruj mi mene nerviraju vise nego tebe, cak i sada kada "navijaju" za "moju" stranu.
Mada, raspad SRS najbolja je vest na spskoj politickoj sceni od 5. oktorbra!

To govori koliko su jadni oni koji vladaju od 5. Oktobra kada je raspad SRS nesto najlepse sto si ti cuo.
.
Najpre potpuno demaskira radikalski modela upravljanja (radikalski governance matrix). Skoro nije bilo tako dobrog "Utiska nedelje" kao ovaj od prosle nedelje, jer skoro u ovoj emisiji nije saopsteno toliko mnogo. Tomislav je Nikolic, nas mali Ernst Roehm, potpuno je razotkrio radikalski crisis management i pokazao da su od osnutka u toj partiji batina i batinash, te pljuvanje i psovanje, etiketiranje i vredjanje bili osnovna sredstva za rad sa neistomisljenicima. Nije da to i ranije nismo znali, ali sada je potvrdjeno i od strane ovog pravog insajdera.

Banana o koju se onomad sapleo advokat Barovic, pokazana je u pravom svetlu kao ono sto jeste - batinanje kao sredstvo politicke borbe!

Posle ovog nastupa nema vise nikakve dvojbe kako bi izgledala Srbija pod radikalima.

Potpuno si omasio poentu. Dok je Toma bio lider SRS takvi nisu mogli da rade sta hoce.


SRS ovakav kakav je bio, nije bio pretnja nijednoj vladi, ovakav kakav je sad nece biti nikome pretnja, ali Nikolic se oslobodio tereta koji je nosio sve ovo vreme. Nikolic jedan korak napred, Seselj tri koraka unazad. Sada Seselja nema.
I kao sto rece Toma, dok je bilo ovih baba narikaca Tadicu je bilo dovoljno samo da postoji da bi pobedio na izborima.

Sto se tice unutrasnjeg funkcionisanja stranke, nemoj da mi kazes samo da je npr u DS bitno drugacije. SRS makar nije morao da se bori protiv kriminalaca i lopova u svojim redovima i da tu borbu javno objavljuje.
Exitus Letalis Exitus Letalis 23:10 15.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

To govori koliko su jadni oni koji vladaju od 5. Oktobra kada je raspad SRS nesto najlepse sto si ti cuo.

ne, nego je najbolja vest jer ultranacoši treba da budu ispod cenzusa ko u rumuniji.
nema godina od kad je toma govorio da ce prekinuti diplomatske odnose sa hrvatskom ako dođe na vlast.
zato je to dobra vest, zato što su ono zlo!
Puerta Puerta 23:15 15.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

ne, nego je najbolja vest jer ultranacoši treba da budu ispod cenzusa ko u rumuniji.
nema godina od kad je toma govorio da ce prekinuti diplomatske odnose sa hrvatskom ako dođe na vlast.
zato je to dobra vest, zato što su ono zlo!

Prekinuti odnose sa Hrvatskom zasto i do kad? Dokle Hrvatska ne omoguci Srbima da se vrate i da im se vrati imovina! Moram da te razocaram ne samo da nece biti ispod cenzusa bice jaci nego sto mislis.
blackbox92 blackbox92 23:24 15.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

SRS makar nije morao da se bori protiv kriminalaca i lopova u svojim redovima i da tu borbu javno objavljuje.

Nemojte se iznenaditi kada sami pocnu da se prozivaju.
Verujem da niste toliko naivni da mislite da kod njih takvih, ukljucujuci i ratne profitere, nema.
Puerta Puerta 23:28 15.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

blackbox92
SRS makar nije morao da se bori protiv kriminalaca i lopova u svojim redovima i da tu borbu javno objavljuje.Nemojte se iznenaditi kada sami pocnu da se prozivaju.Verujem da niste toliko naivni da mislite da kod njih takvih, ukljucujuci i ratne profitere, nema.

Ne znam, vrlo moguce, ali nije moguce da takvi budu ministri, ovo sto Toma sada pokusava jeste da izvuce najboljeiz SRS i da napravi normalnu stranku i ja sam uz njega.
Tibor Jóna Tibor Jóna 23:31 15.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

Puerta
blackbox92
SRS makar nije morao da se bori protiv kriminalaca i lopova u svojim redovima i da tu borbu javno objavljuje.Nemojte se iznenaditi kada sami pocnu da se prozivaju.Verujem da niste toliko naivni da mislite da kod njih takvih, ukljucujuci i ratne profitere, nema.

Ne znam, vrlo moguce, ali nije moguce da takvi budu ministri, ovo sto Toma sada pokusava jeste da izvuce najboljeiz SRS i da napravi normalnu stranku i ja sam uz njega.


sta ce tacno tu da bude normalno?

Puerta Puerta 23:32 15.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

Tibor Jóna

Puerta

blackbox92SRS makar nije morao da se bori protiv kriminalaca i lopova u svojim redovima i da tu borbu javno objavljuje.Nemojte se iznenaditi kada sami pocnu da se prozivaju.Verujem da niste toliko naivni da mislite da kod njih takvih, ukljucujuci i ratne profitere, nema.Ne znam, vrlo moguce, ali nije moguce da takvi budu ministri, ovo sto Toma sada pokusava jeste da izvuce najboljeiz SRS i da napravi normalnu stranku i ja sam uz njega.sta ce tacno tu da bude normalno?

Sve.
Tibor Jóna Tibor Jóna 23:33 15.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

Puerta

Sve.


vec kod djenerala delica ste omanuli u dostizanju normalnog.
dalje nije potrebno ni analizirati.
Puerta Puerta 23:45 15.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

Tibor Jóna

PuertaSve. vec kod djenerala delica ste omanuli u dostizanju normalnog.dalje nije potrebno ni analizirati.

On je posao sam. Niti je on bitan.Kao sto u DS niko sem Tadica nije bitan. A ti si verovatno strucan za ocenjivanje normalnosti.
Tibor Jóna Tibor Jóna 23:48 15.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

Puerta
Tibor Jóna

PuertaSve. vec kod djenerala delica ste omanuli u dostizanju normalnog.dalje nije potrebno ni analizirati.

On je posao sam. Niti je on bitan.Kao sto u DS niko sem Tadica nije bitan. A ti si verovatno strucan za ocenjivanje normalnosti.


jok. tomek je jedini vlastan (i slastan) da to radi.
radikali kao mera svih stvari.

Puerta Puerta 23:54 15.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

Tibor Jóna

Puerta

Tibor JónaPuertaSve. vec kod djenerala delica ste omanuli u dostizanju normalnog.dalje nije potrebno ni analizirati. On je posao sam. Niti je on bitan.Kao sto u DS niko sem Tadica nije bitan. A ti si verovatno strucan za ocenjivanje normalnosti.jok. tomek je jedini vlastan (i slastan) da to radi.radikali kao mera svih stvari.

Nisam ni sumnjao kakav cu odgovor dobiti.
blackbox92 blackbox92 08:50 16.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

Tibor Jóna
Puerta

Sve.


vec kod djenerala delica ste omanuli u dostizanju normalnog.
dalje nije potrebno ni analizirati.

tu je i prof.Pelević,Arkanov kum i komandant u njegfovoj slavnoj Gardi.Možda integrišu one iz pokreta 1389 i Nacionalnog stroja.
U pitanju je čista borba za vlast u stranci a nikakve razlike nema iozmeđu onih što su otišli i onih što su ostali.
Ništa normalno.Toma se sada kao odriče kletvi i govora mržnje a sam se time služio.Počev od onoga da je i Tito bio bez noge, da je Tadić ustaša, i šta da Vam nabrajam zna svako njihov mentalni sklop a to je mržnja i samo mržnja i nasilje.Ko i dalje ne veruje neka sluša radio Fokus i čita Pravdu.
antioksidant antioksidant 09:21 16.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

Potpuno si omasio poentu. Dok je Toma bio lider SRS takvi nisu mogli da rade sta hoce.

puerta - a ko je onda radio to u ime srs-a?

ili se natasa jovanovic uclanila pre 15 dana?
Tibor Jóna Tibor Jóna 09:59 16.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

puerta - a ko je onda radio to u ime srs-a?

ili se natasa jovanovic uclanila pre 15 dana?


vi ste u velikom problemu.
nije ona to radila. ona je to MALO radila.
kao sto miskovic nije finansirao SRS, nego je "malo finansirao"!

radikalska teorija relativizma!

oni rade, mi ne radimo - mi MALO radimo,
oni kradu, mi ne krademo - mi malo krademo,
oni pljuju, mi ne pljujemo - mi malo pljujemo,
oni su trudni, mi nismo trudni - mi smo malo trudni...

Predlazem Tomeku ime za novu partiju - Srpska Radikalna Stranka Relativizma - Relativisti!
antioksidant antioksidant 10:04 16.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

oni rade, mi ne radimo - mi MALO radimo,
oni kradu, mi ne krademo - mi malo krademo,
oni pljuju, mi ne pljujemo - mi malo pljujemo,
oni su trudni, mi nismo trudni - mi smo malo trudni...

kada se stvari postave na ovakav nacin sasvim mi je verovatna koalicija tome nikolica i velje ilica

mi ne krademo - mi malo krademo - odnosno kraduckamo

slogani bi bili zanimljivi

mi raduckamo
mi kraduckamo
mi pljuckamo
man ray loves me man ray loves me 10:05 16.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

novi koncept - asimptotsko poštenje. jednog dana, kad ostane sam na svetu, bez unutrasnjih i spoljnih neprijatelja, bez cije i efbijaja, eventualno samo sa vucicem 'bez koga ne moze' - tomek ce da dosegne postenje kojem tezi.
da, slogan za koaliciju velje i tome - dva puta nishta je nishta - crva nije ni bilo.
srpska radikalno shizofrena stranka.
antioksidant antioksidant 10:12 16.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

slogan za koaliciju velje i tome - dva puta nishta je nishta - crva nije ni bilo

ne ovo nije slogan. ovo je vizija srbije
Exitus Letalis Exitus Letalis 10:44 16.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

Prekinuti odnose sa Hrvatskom zasto i do kad? Dokle Hrvatska ne omoguci Srbima da se vrate i da im se vrati imovina! Moram da te razocaram ne samo da nece biti ispod cenzusa bice jaci nego sto mislis.

pa slabo čitaš puerta a još slabije pamtiš.
izjavio i to na televiziji.
nemam sad vremena ali možda ti nađem tu izjavu.
pored ostalih sličnih.

ja im želim da budu ispod cenzusa ko u svim normalnim zemljama i dok ne bude tako, dok takve straneke budu preko 10 posto, nećemo biti normalna zemlja.
a to zavisi i od tebe.
al prva ljubav zaborava nema.
glasaj za njih ko i do sada.
tvoja volja.
Puerta Puerta 13:44 16.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

Tibor Jóna
puerta - a ko je onda radio to u ime srs-a?ili se natasa jovanovic uclanila pre 15 dana?vi ste u velikom problemu.nije ona to radila. ona je to MALO radila.kao sto miskovic nije finansirao SRS, nego je "malo finansirao"!radikalska teorija relativizma!oni rade, mi ne radimo - mi MALO radimo,oni kradu, mi ne krademo - mi malo krademo,oni pljuju, mi ne pljujemo - mi malo pljujemo,oni su trudni, mi nismo trudni - mi smo malo trudni...Predlazem Tomeku ime za novu partiju - Srpska Radikalna Stranka Relativizma - Relativisti!

Nemam stomak za tvoje postove, jeste Miskovic je malo finansirao SRS u poredjenju sa onim koliko su on i ostali monopolisti finansirali DS , a da ne spominjem izvore finansiranja DS iz vremena Zorana Djindjica kao i izvore finansiranja LDP-a i nekih NVO.
Puerta Puerta 13:48 16.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

pa slabo čitaš puerta a još slabije pamtiš.
izjavio i to na televiziji.
nemam sad vremena ali možda ti nađem tu izjavu.
pored ostalih sličnih.

ja im želim da budu ispod cenzusa ko u svim normalnim zemljama i dok ne bude tako, dok takve straneke budu preko 10 posto, nećemo biti normalna zemlja.
a to zavisi i od tebe.
al prva ljubav zaborava nema.
glasaj za njih ko i do sada.
tvoja volja.

Znam kad je izjavio i kako je to obrazlozio, nemoj da dajes tako povrsne ocene o meni.
Srbija ce biti normalna kada njome budu vladali normalni ljudi, a ne kada joj opozicija bude "normalna" .
Vazno je da o SPS niko ni rec, oprao ih Boris, sad su ko novi.
man ray loves me man ray loves me 14:42 16.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

Nemam stomak za tvoje postove
ranisan, pa na blog u borbu za istinu? fenomenalno.
Puerta Puerta 16:32 16.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

antioksidant
Potpuno si omasio poentu. Dok je Toma bio lider SRS takvi nisu mogli da rade sta hoce.puerta - a ko je onda radio to u ime srs-a?ili se natasa jovanovic uclanila pre 15 dana?

SRS= Tomislav Nikolic, Vojislav Seselj, Aleksandar Vucic, Maja Gojkovic . Niko drugi medju ljudima koji glasaju za SRS nema nikakav ugled, i sve sto Natasa Vjerica i ostali kazu je lajanje, pas koji laje ne ujeda. Za SRS ce glasati jos jedan broj ljudi koji su odani Vojislavu Seselju i to je to, bez ovo troje SRS nije ono sto je bio i nikad nece biti, meni je zao sto Tomislav nije uspeo da preuzme tu stranku, ali svejedno imacemo novu, bolju, bez ovih bolesnih mozgova zbpg kojih sam stalno gledao u zemlju kad ih vidim na TV.
Puerta Puerta 16:44 16.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

man ray loves me
Nemam stomak za tvoje postoveranisan, pa na blog u borbu za istinu? fenomenalno.

Sto se ubacujes, komentar je bio na racun Tibora, ne moras da odgovaras umesto njega, i da mi seces recenice.
man ray loves me man ray loves me 17:03 16.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

and why the hell not.
antioksidant antioksidant 21:08 16.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

Niko drugi medju ljudima koji glasaju za SRS nema nikakav ugled

puerta, meni ni ovo 4oro koje si pobrojao nemaju nikakav ugled.

Puerta Puerta 22:03 16.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

antioksidant
Niko drugi medju ljudima koji glasaju za SRS nema nikakav ugledpuerta, meni ni ovo 4oro koje si pobrojao nemaju nikakav ugled.

Ja sam govorio o 1 300 000 ljudi koji godinama glasaju za SRS i o 1 630 000 koji su glasali za TN u prvom krugu predsednickih i o 2 150 000 u drugom, ako me dobro sluzi secanje moguce da sam malo omanuo za drugi krug, a ne o tebi.
antioksidant antioksidant 22:07 16.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

Ja sam govorio o 1 300 000 ljudi koji godinama glasaju za SRS i o 1 630 000 koji su glasali za TN u prvom krugu predsednickih i o 2 150 000 u drugom, ako me dobro sluzi secanje moguce da sam malo omanuo za drugi krug, a ne o tebi.

my mistake.

neka traze postovanje medju tim ljudima.

pozz
Puerta Puerta 22:19 16.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

tu je i prof.Pelević,Arkanov kum i komandant u njegfovoj slavnoj Gardi.Možda integrišu one iz pokreta 1389 i Nacionalnog stroja.

Neko integrise Pelevica neko Palmu i Dacica i tako.
man ray loves me man ray loves me 22:52 16.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

ali to sto su oprani palma i dacic nije razlog da se opere i pelevic. isto kao sto ne mozes da kazes da zbog jednog lopova koji je izbegao zatvor treba ukinuti ceo krivicni zakonik. ne postoje 'nasi kriminalci', postoje samo kriminalci.
blackbox92 blackbox92 23:24 16.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

Puerta
ne, nego je najbolja vest jer ultranacoši treba da budu ispod cenzusa ko u rumuniji.
nema godina od kad je toma govorio da ce prekinuti diplomatske odnose sa hrvatskom ako dođe na vlast.
zato je to dobra vest, zato što su ono zlo!

Prekinuti odnose sa Hrvatskom zasto i do kad? Dokle Hrvatska ne omoguci Srbima da se vrate i da im se vrati imovina! Moram da te razocaram ne samo da nece biti ispod cenzusa bice jaci nego sto mislis.

Pametan upravo ne bi prekidao odnose da bi lakše obezbedio povratak.A povratak će biti lakši ako su odnosi sa Hrvatskom što bolji.
palilula92 palilula92 03:26 17.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

Puerta,

Neko integrise Pelevica neko Palmu i Dacica i tako.


Pre nekoliko meseci na ovom blogu su se vodile razne diskusije o ovim likovima. Ja se nesecam nikoga od pristalica DS-a da ih je branio i velicao (naprotiv). Ovo troje radikala koje si pobrojao, godinama vojnicki radi sve sto im tata kaze, to mnogo govori o njihovom integritetu. Na ovom blogu ima puno pametnih ljudi, neki odani nekim partijama a neki ne. Vecina blogera nema problema da kaze sta misli o bilo kome, ukljucujuci i partije koje simpatise.
blackbox92 blackbox92 08:50 17.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

Puerta
blackbox92
SRS makar nije morao da se bori protiv kriminalaca i lopova u svojim redovima i da tu borbu javno objavljuje.Nemojte se iznenaditi kada sami pocnu da se prozivaju.Verujem da niste toliko naivni da mislite da kod njih takvih, ukljucujuci i ratne profitere, nema.

Ne znam, vrlo moguce, ali nije moguce da takvi budu ministri, ovo sto Toma sada pokusava jeste da izvuce najboljeiz SRS i da napravi normalnu stranku i ja sam uz njega.

Pa zar nisu vec bili ministri svojevremeno?
Puerta Puerta 14:41 17.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

palilula92
Puerta,
Neko integrise Pelevica neko Palmu i Dacica i tako.Pre nekoliko meseci na ovom blogu su se vodile razne diskusije o ovim likovima. Ja se nesecam nikoga od pristalica DS-a da ih je branio i velicao (naprotiv). Ovo troje radikala koje si pobrojao, godinama vojnicki radi sve sto im tata kaze, to mnogo govori o njihovom integritetu. Na ovom blogu ima puno pametnih ljudi, neki odani nekim partijama a neki ne. Vecina blogera nema problema da kaze sta misli o bilo kome, ukljucujuci i partije koje simpatise.

Ako pogledas SRS pre Seseljevog odlaska u Hag i posle, nikako ne mozes da zakljucis da je Toma radio sta mu Seselj kaze. Da niko od njih sto glasaju za DS nije velicao Palmu, pa eto necu ni ja da velicam Pelevica, i sta sad? I za sva sranja koja je pravio DS vi kazete "mi to ne velicamo" , ali i dalje glasate za taj DS. Znaci nemate pravo da pricate o bilo kome, ako glasate za DS.
blackbox92

Puerta
ne, nego je najbolja vest jer ultranacoši treba da budu ispod cenzusa ko u rumuniji.nema godina od kad je toma govorio da ce prekinuti diplomatske odnose sa hrvatskom ako dođe na vlast.zato je to dobra vest, zato što su ono zlo!Prekinuti odnose sa Hrvatskom zasto i do kad? Dokle Hrvatska ne omoguci Srbima da se vrate i da im se vrati imovina! Moram da te razocaram ne samo da nece biti ispod cenzusa bice jaci nego sto mislis.Pametan upravo ne bi prekidao odnose da bi lakše obezbedio povratak.A povratak će biti lakši ako su odnosi sa Hrvatskom što bolji.

Pa ti odnosi su bili poboljsavani 8 godina i sta je rezultat? Je l se uradilo sta na povratku imovine i ljudi ? Nije.
man ray loves me
ali to sto su oprani palma i dacic nije razlog da se opere i pelevic. isto kao sto ne mozes da kazes da zbog jednog lopova koji je izbegao zatvor treba ukinuti ceo krivicni zakonik. ne postoje 'nasi kriminalci', postoje samo kriminalci.

A ko to ima pravo da odredjuje ko moze da bude opran a ko ne moze? Eto Tadic je oprao Dacica i Palmu i sad vise niko ne moze da se pere?
blackbox92

Puerta

blackbox92SRS makar nije morao da se bori protiv kriminalaca i lopova u svojim redovima i da tu borbu javno objavljuje.Nemojte se iznenaditi kada sami pocnu da se prozivaju.Verujem da niste toliko naivni da mislite da kod njih takvih, ukljucujuci i ratne profitere, nema.Ne znam, vrlo moguce, ali nije moguce da takvi budu ministri, ovo sto Toma sada pokusava jeste da izvuce najboljeiz SRS i da napravi normalnu stranku i ja sam uz njega.Pa zar nisu vec bili ministri svojevremeno?

Rekao sam da ako postoje kriminalci i lopovi u SRS takvi ne bi bili ministri, kao sto je slucaj u DS.
mikimedic mikimedic 10:59 18.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

ne, nego je najbolja vest jer ultranacoši treba da budu ispod cenzusa ko u rumuniji.


Naravno, samo me zanima zasto su bili iznad cenzusa?
mikimedic mikimedic 11:01 18.09.2008

Re: I sta je pesnik hteo da kaze?

ne postoje 'nasi kriminalci', postoje samo kriminalci.


mislis? pitaj ekipu posle petog oktobra...
nemanja.grgic nemanja.grgic 23:06 15.09.2008

toma

u pravu si, konacno smo dobili potvrdu oko "radikalskog manira upravljanja", iako smo sve vreme znali da je to tako... cini mi se, nazalost, da ce ta uloga zrtve koju toma nikolic sad zauzima ipak dobro (dobro po njega) rezonovati kod dosta ljudi, da ce mnogi nastaviti da glasaju za njega, iako je skoro sigurno da ce on negovati iste te manire u novoj partiji, samo ne javno, naravno... dakle bice jos mnogo kora od banane...
Puerta Puerta 23:16 15.09.2008

Re: toma

cini mi se, nazalost, da ce ta uloga zrtve koju toma nikolic sad zauzima ipak dobro (dobro po njega) rezonovati kod dosta ljudi, da ce mnogi nastaviti da glasaju za njega, iako je skoro sigurno da ce on negovati iste te manire u novoj partiji, samo ne javno, naravno...

Jesi ovo sam smislio ili ...?
die hard die hard 23:37 15.09.2008

Re: toma

dakle bice jos mnogo kora od banane...

Bice jos mnogo kora od luka, kad se luk ljusti ide se sloj po sloj.Bice vrlo zanimljivo slusati svaku od tih kora luka kako ce se pljuvati medjusobno.I plakati dok se taj luk bude ljustio.Ti bednici ce se sad optuzivati medjusobno dok ne postanu n i s t a na politickoj sceni u Srbijici.Samo se pitam kada cemo poceti da hvalimo Tomu na njegovoj konstruktivnosti i jesti sopstvene gace zbog toga, mada bolje i to nego da nam ovde jase Vojislav K. i njegova suluda politika.
nemanja.grgic nemanja.grgic 00:50 16.09.2008

Re: toma

ljustenje luka bih ja stavio u drugi kontekst, mislim da sve ovo ipak nije toliko novo i iznenadjujuce... nego mnogo volim koru od banane... to je jedan od retkih politickih simbola koje mozemo da uvedemo i u svakodnevni jezik, i da svi znaju sta to u stvari znaci... kao sto se sad amerikanci bave sa "lipstick on a pig"...
man ray loves me man ray loves me 23:16 15.09.2008

slazem se

samo par napomena: vucic mi vise izgleda ucenjen sa obe strane nego neopredeljen. ipak - povuci se iz politike, to ne bi uradio ako apsolutno ne mora.
a drugo, nista o lidiji vukicevic? pa mora neko i da cita knjige dok jovanovic skrnavi lagerfelda, radeta razmenjuje vruce smsove sa vojvodom a top lazic motri na spoljne i unutrasnje neprijatelje.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:18 15.09.2008

Re: slazem se

znate li koliko vremena treba dok se informacija o raspadu srs nadje u knjigama? eto lidije za 5-10 godina i reci ce sve lepo. k'o iz knjige.
loader loader 23:31 15.09.2008

Mag sa kartama, ostavkama..

Ej, ljudi, Toma je... stvarno... mag sa kartama, moralističkim izjavama, blanko OSTAVKAMA... Sad ih vidiš, sad ih ne vidiš! Ma, skoro sve radnje zna! I, bre, ume da zabavi..!

simkke simkke 23:32 15.09.2008

Ljudi...

...pa sada imamo dve radikalne stranke, obe solidne snage! Eto i jednima i drugima "koalicionog kapaciteta", pa se vi posle cesite.
Posle toliko pobeda na izborima bez osvajanja vlasti, konacno su se i radikali dosetili kako da uzmu vlast. Trazili ste, gledajte!
Tibor Jóna Tibor Jóna 23:35 15.09.2008

Re: Ljudi...

simkke
...pa sada imamo dve radikalne stranke, obe solidne snage! Eto i jednima i drugima "koalicionog kapaciteta", pa se vi posle cesite.
Posle toliko pobeda na izborima bez osvajanja vlasti, konacno su se i radikali dosetili kako da uzmu vlast. Trazili ste, gledajte!


radikali, tomisti i slicni ... na vlasti?
ma hajte molim vas.
eventualno, cim mrmot zamota cokoladu!
die hard die hard 23:45 15.09.2008

Re: Ljudi...

Posle toliko pobeda na izborima bez osvajanja vlasti, konacno su se i radikali dosetili kako da uzmu vlast. Trazili ste, gledajte!

Ovo je toliko nadrealno da se cak i neki veliki radikalski fanovi ne bi toga dosetili, a mislim da ti simkke taj nisi.
simkke simkke 23:58 15.09.2008

Re: Ljudi...

die hard
Posle toliko pobeda na izborima bez osvajanja vlasti, konacno su se i radikali dosetili kako da uzmu vlast. Trazili ste, gledajte!Ovo je toliko nadrealno da se cak i neki veliki radikalski fanovi ne bi toga dosetili, a mislim da ti simkke taj nisi.


Priznajem da izgleda malo nadrealno, isto kao i sankcije pocetkom devedesetih, isto kao i bombardovanje, isto kao i 5.oktobar, isto kao i ubistvo Djikija, isto kao i ...raspad radikala.

Otadzbina je ovo, Srbija!

P.S. Nadam se da sam samo isparanoisao. Mislim, ipak sam preziveo Srbiju 1992-2008...
sentinel26 sentinel26 23:42 15.09.2008

Preporuka

Raspad je i super zato sto je demaskirao kakve se sve sitne duse
Sitne duše a veliko zlo.
, sto kaze Pantelija - ko je vas poznavao ni pakao mu nece tesko pasti!
S tom razlikom što su ovi nama već priredili jedan pakao i sada treba možda da se radujemo što će umjesto u jednoj da nastupaju u dvije kolone.
Neka nastupaju u pedeset ali što dalje podavde.
Puerta Puerta 00:07 16.09.2008

Re: Preporuka

S tom razlikom što su ovi nama već priredili jedan pakao i sada treba možda da se radujemo što će umjesto u jednoj da nastupaju u dvije kolone.
Neka nastupaju u pedeset ali što dalje podavde.

Ti bas mrzis. Kada sam pre par godina delio propagandni materijal i jurio "sigurne glasove" zazvonio sam na jedna vrata i ljubazno se predstavio i rekao sta hocu i izvinio se zbog eventualnog uznemiravanja, jedan covek srednjih godina rekao mi je "mars mali u picku materinu, jebo te Seselj" . Sumnjam da si to bio ti
man ray loves me man ray loves me 00:12 16.09.2008

Re: Preporuka

zamisljam mladog seseljevca koji se, deleci propagandni materijal i jureci 'sigurne glasove', ljubazno predstavi, kaze sta hoce i izvini zbog eventualnog uznemiravanja posto je zazvonio na vrata dejana anastasijevica :)))

inace eto ideje - toma moze da organizuje tai chi za sve koji mrze srs, da se oslobode "negativne energije".
Puerta Puerta 00:23 16.09.2008

Re: Preporuka

man ray loves me
zamisljam mladog seseljevca koji se, deleci propagandni materijal i jureci 'sigurne glasove', ljubazno predstavi, kaze sta hoce i izvini zbog eventualnog uznemiravanja posto je zazvonio na vrata dejana anastasijevica :)))inace eto ideje - toma moze da organizuje tai chi za sve koji mrze srs, da se oslobode "negativne energije".

Nisam ja Seseljevac, a drugo salio sam se. Inace to su bili pojedinacni slucajevi, uglavnom sam imao dobar odnos sa ljudima.
sentinel26 sentinel26 00:25 16.09.2008

Re: Preporuka

man ray loves me
zamisljam mladog seseljevca koji se, deleci propagandni materijal i jureci 'sigurne glasove', ljubazno predstavi, kaze sta hoce i izvini zbog eventualnog uznemiravanja posto je zazvonio na vrata dejana anastasijevica :)))
inace eto ideje - toma moze da organizuje tai chi za sve koji mrze srs, da se oslobode "negativne energije".

Ma taj radikalski bašibozluk me uopšte ne zanima.
Niti su mi dolazili niti mogu da pridju do mojih vrata, imam ja nepremostive prepreke za njih.

Puerta Puerta 00:28 16.09.2008

Re: Preporuka

sentinel26

man ray loves mezamisljam mladog seseljevca koji se, deleci propagandni materijal i jureci 'sigurne glasove', ljubazno predstavi, kaze sta hoce i izvini zbog eventualnog uznemiravanja posto je zazvonio na vrata dejana anastasijevica :)))inace eto ideje - toma moze da organizuje tai chi za sve koji mrze srs, da se oslobode "negativne energije".Ma taj radikalski bašibozluk me uopšte ne zanima. Niti su mi dolazili niti mogu da pridju do mojih vrata, imam ja nepremostive prepreke za njih.

Nema za mene nepremostive prepreke
srki92 srki92 04:40 16.09.2008

Re: Preporuka

Puerta
S tom razlikom što su ovi nama već priredili jedan pakao i sada treba možda da se radujemo što će umjesto u jednoj da nastupaju u dvije kolone.
Neka nastupaju u pedeset ali što dalje podavde.

Ti bas mrzis. Kada sam pre par godina delio propagandni materijal i jurio "sigurne glasove" zazvonio sam na jedna vrata i ljubazno se predstavio i rekao sta hocu i izvinio se zbog eventualnog uznemiravanja, jedan covek srednjih godina rekao mi je "mars mali u picku materinu, jebo te Seselj" . Sumnjam da si to bio ti


To je bio moj cale, sreca da se nije setio dvocevke.

Tibor Jóna Tibor Jóna 06:21 16.09.2008

Re: Preporuka

Kada sam pre par godina delio propagandni materijal i jurio "sigurne glasove" zazvonio sam na jedna vrata i ljubazno se predstavio i rekao sta hocu i izvinio se zbog eventualnog uznemiravanja, jedan covek srednjih godina rekao mi je "mars mali u picku materinu, jebo te Seselj" . Sumnjam da si to bio ti


treba razumeti tog coveka.
i ja kad vidim seseljevca na vratima odma se em pitam da nije dosao da me ubedi kako zelim da se kao hrtkovcani "dobrovoljno" menjam za imovinu, em gledam da li je poneo sendvic i sok.
sentinel26 sentinel26 10:22 16.09.2008

Re: Preporuka

srki92
Puerta
S tom razlikom što su ovi nama već priredili jedan pakao i sada treba možda da se radujemo što će umjesto u jednoj da nastupaju u dvije kolone.
Neka nastupaju u pedeset ali što dalje podavde.
Ti bas mrzis. Kada sam pre par godina delio propagandni materijal i jurio "sigurne glasove" zazvonio sam na jedna vrata i ljubazno se predstavio i rekao sta hocu i izvinio se zbog eventualnog uznemiravanja, jedan covek srednjih godina rekao mi je "mars mali u picku materinu, jebo te Seselj" . Sumnjam da si to bio ti
To je bio moj cale, sreca da se nije setio dvocevke.

Jeste, baš mi se požalio da u brzini nije mogao da se sjeti gdje mu je.
man ray loves me man ray loves me 10:24 16.09.2008

Re: Preporuka

ovde zamisljam sastanak seseljevaca uvece tog dana, kako vidaju jedni drugima rane i vade sitnu dramliju iz debelog mesa...:)
Puerta Puerta 13:56 16.09.2008

Re: Preporuka

sentinel26

srki92

Puerta
S tom razlikom što su ovi nama već priredili jedan pakao i sada treba možda da se radujemo što će umjesto u jednoj da nastupaju u dvije kolone.Neka nastupaju u pedeset ali što dalje podavde.Ti bas mrzis. Kada sam pre par godina delio propagandni materijal i jurio "sigurne glasove" zazvonio sam na jedna vrata i ljubazno se predstavio i rekao sta hocu i izvinio se zbog eventualnog uznemiravanja, jedan covek srednjih godina rekao mi je "mars mali u picku materinu, jebo te Seselj" . Sumnjam da si to bio ti To je bio moj cale, sreca da se nije setio dvocevke.Jeste, baš mi se požalio da u brzini nije mogao da se sjeti gdje mu je.

Vidis meni kad neko od zutih naidje, ja pre nego sto mu kazem da me zaobidje pitam je l ga placaju na normu ili na procenat, pa eventualno i uzmem nesto.
Puerta Puerta 16:36 16.09.2008

Re: Preporuka

Tibor Jóna
Kada sam pre par godina delio propagandni materijal i jurio "sigurne glasove" zazvonio sam na jedna vrata i ljubazno se predstavio i rekao sta hocu i izvinio se zbog eventualnog uznemiravanja, jedan covek srednjih godina rekao mi je "mars mali u picku materinu, jebo te Seselj" . Sumnjam da si to bio ti treba razumeti tog coveka.i ja kad vidim seseljevca na vratima odma se em pitam da nije dosao da me ubedi kako zelim da se kao hrtkovcani "dobrovoljno" menjam za imovinu, em gledam da li je poneo sendvic i sok.

A sta pomislis kad ti donesu ulje i sece keve ti ? Ako znas na sta mislim?
Grrr Grrr 00:18 16.09.2008

prelazni rok

Tomislav je Nikolic, nas mali Ernst Roehm, potpuno je razotkrio radikalski crisis management i pokazao da su od osnutka u toj partiji batina i batinash, te pljuvanje i psovanje, etiketiranje i vredjanje bili osnovna sredstva za rad sa neistomisljenicima.


Nisu samo u toj partiji, vech u svim partijama pochev od LDP-a, preko DS-SPS-a i SRS-a, politicki ološ se ne razlikuje.

Mi imamo prvu ligu sa 5,6 klubova, gde često igrači menjaju timove, za pare, ili neke druge bolje uslove. Setimo se člana socijalističke internacionale Čedomira Jovanovića i njegovih narodnih govora, oko "oktobarske revolucije", sada jednog od najvecih ekonomskih desnicara u zemlji ili ultra četnika Vlajka Senića, sada jednog od vodecih ljudi G17plusa, da ne nabrajam dalje, suvisno je. Toma Nikolić je samo jedan u nizu koji menja ideologiju, partiju itd.

(Oni partiski članovi čija se imena ne vuku po novinama to rade to mnogo lakše, te im se broj meri u najmanje stotinama, pogotovo posle izbora )
Puerta Puerta 00:25 16.09.2008

Re: prelazni rok

Grrr
Tomislav je Nikolic, nas mali Ernst Roehm, potpuno je razotkrio radikalski crisis management i pokazao da su od osnutka u toj partiji batina i batinash, te pljuvanje i psovanje, etiketiranje i vredjanje bili osnovna sredstva za rad sa neistomisljenicima.Nisu samo u toj partiji, vech u svim partijama pochev od LDP-a, preko DS-SPS-a i SRS-a, politicki ološ se ne razlikuje.Mi imamo prvu ligu sa 5,6 klubova, gde često igrači menjaju timove, za pare, ili neke druge bolje uslove. Setimo se člana socijalističke internacionale Čedomira Jovanovića i njegovih narodnih govora, oko "oktobarske revolucije", sada jednog od najvecih ekonomskih desnicara u zemlji ili ultra četnika Vlajka Senića, sada jednog od vodecih ljudi G17plusa, da ne nabrajam dalje, suvisno je. Toma Nikolić je samo jedan u nizu koji menja ideologiju, partiju itd.(Oni partiski članovi čija se imena ne vuku po novinama to rade to mnogo lakše, te im se broj meri u najmanje stotinama, pogotovo posle izbora )

Dobar komentar, posebno poslednja recenica.
Jedino sto zameram, Toma ne menja stranku, nego ne zeli da je vode losiji od njega, ne zeli da bude drugi covek, ubedjen je da ima podrsku medju birackim telom SRS i sire, i zato je osnovao svoju stranku bez bolesnih mozgova.
srki92 srki92 04:41 16.09.2008

Re: prelazni rok

Puerta

Jedino sto zameram, Toma ne menja stranku, nego ne zeli da je vode losiji od njega, ne zeli da bude drugi covek, ubedjen je da ima podrsku medju birackim telom SRS i sire, i zato je osnovao svoju stranku bez bolesnih mozgova.


Ma rekao bih - bez mozgova, da te ispravim.

Exitus Letalis Exitus Letalis 10:13 16.09.2008

Re: prelazni rok

Nisu samo u toj partiji, vech u svim partijama pochev od LDP-a, preko DS-SPS-a i SRS-a, politicki ološ se ne razlikuje.


nisu svi huškali narode jedne protiv drugih niti su učestvovali u ratovima niti su imali dobrovoljce.
mala razlika... ali bitna.
misli malo dalje od prošle nedelje kad pišeš.
man ray loves me man ray loves me 10:17 16.09.2008

Re: prelazni rok

ko je rekao samardzic?
Puerta Puerta 13:49 16.09.2008

Re: prelazni rok

srki92

PuertaJedino sto zameram, Toma ne menja stranku, nego ne zeli da je vode losiji od njega, ne zeli da bude drugi covek, ubedjen je da ima podrsku medju birackim telom SRS i sire, i zato je osnovao svoju stranku bez bolesnih mozgova.Ma rekao bih - bez mozgova, da te ispravim.

To je vise slucaj u DS. I nemoj me ispravljati u buduce.
Puerta Puerta 13:54 16.09.2008

Re: prelazni rok

nisu svi huškali narode jedne protiv drugih niti su učestvovali u ratovima niti su imali dobrovoljce.
mala razlika... ali bitna.
misli malo dalje od prošle nedelje kad pišeš.

Pa sta je lose imati dobrovoljce, kad ostanu kuci ne valja onda su pi*ke salju narod u rat a sede kuci, a kad odu oni i posalju sinove onda su "mozda" pocinili neki zlocin. A to sto je neko bezao iz zemlje i nije imao dobrovoljce nije bas pohvalno, nije bilo nikad, sad vidim neki novi trendovi. To sto je bilo zlocinaca u ratu ne znaci da su svi koji su isli bili zlocinci. A to huskanje, pa na rat su nas najvise suskali ovi zlotvori sa zapada, ne moram da vas podsecam odnose nemacke i hrvatske na primer.
palilula92 palilula92 15:07 16.09.2008

Re: prelazni rok


A to huskanje, pa na rat su nas najvise suskali ovi zlotvori sa zapada, ne moram da vas podsecam odnose nemacke i hrvatske na primer



Neke ljude mozes da huskas do besvesti, i nece otici u rat, ili zalagace se protiv, ili trazice diplomatsko resenje problema. Mi nismo bili te srece. Znamo ko je oberucke prihvatio huskanje. Uvek su drugi krivi obicno kako rece "zlotvori sa zapada".
srki92 srki92 15:49 16.09.2008

Re: prelazni rok

Puerta
srki92

PuertaJedino sto zameram, Toma ne menja stranku, nego ne zeli da je vode losiji od njega, ne zeli da bude drugi covek, ubedjen je da ima podrsku medju birackim telom SRS i sire, i zato je osnovao svoju stranku bez bolesnih mozgova.Ma rekao bih - bez mozgova, da te ispravim.

To je vise slucaj u DS. I nemoj me ispravljati u buduce.


A da malo uvezbas ovo citiranje, ne ide ti bas najbolje. Ili je mozda bolje da se drzis kletvi kao modernog sredstva komunikacije u tvojoj (bivsoj stranci). Mozes malo i Hari Potera da prelistas, ako ti to nije suvise nepatriotski and anitpravoslavno.
Puerta Puerta 16:25 16.09.2008

Re: prelazni rok

palilula92

A to huskanje, pa na rat su nas najvise suskali ovi zlotvori sa zapada, ne moram da vas podsecam odnose nemacke i hrvatske na primerNeke ljude mozes da huskas do besvesti, i nece otici u rat, ili zalagace se protiv, ili trazice diplomatsko resenje problema. Mi nismo bili te srece. Znamo ko je oberucke prihvatio huskanje. Uvek su drugi krivi obicno kako rece "zlotvori sa zapada".

Nego sta nego zlotvori. Nisu krivi samo oni, taman posla ja to nikad nisam rekao. Ali vasa teza je da su krivi samo radikali, i SPS ali oni sve manje.
Puerta Puerta 16:26 16.09.2008

Re: prelazni rok

srki92

Puerta

srki92PuertaJedino sto zameram, Toma ne menja stranku, nego ne zeli da je vode losiji od njega, ne zeli da bude drugi covek, ubedjen je da ima podrsku medju birackim telom SRS i sire, i zato je osnovao svoju stranku bez bolesnih mozgova.Ma rekao bih - bez mozgova, da te ispravim.To je vise slucaj u DS. I nemoj me ispravljati u buduce.A da malo uvezbas ovo citiranje, ne ide ti bas najbolje. Ili je mozda bolje da se drzis kletvi kao modernog sredstva komunikacije u tvojoj (bivsoj stranci). Mozes malo i Hari Potera da prelistas, ako ti to nije suvise nepatriotski and anitpravoslavno.

Id emi fenomenalno za razliku od nekih ja ne isecam delove recenica pa ih citiram. Uzdrzi se i od saveta.
blackbox92 blackbox92 19:34 16.09.2008

Re: prelazni rok

Exitus Letalis
Nisu samo u toj partiji, vech u svim partijama pochev od LDP-a, preko DS-SPS-a i SRS-a, politicki ološ se ne razlikuje.


nisu svi huškali narode jedne protiv drugih niti su učestvovali u ratovima niti su imali dobrovoljce.
mala razlika... ali bitna.
misli malo dalje od prošle nedelje kad pišeš.

Da, mala ali OGROMNA razlika.
srki92 srki92 21:19 16.09.2008

Re: prelazni rok

Puerta


Id emi fenomenalno za razliku od nekih ja ne isecam delove recenica pa ih citiram. Uzdrzi se i od saveta.



Pa sta mi onda prestaje da radim sa tobom, da bacim kletvu? ;-).
Puerta Puerta 22:00 16.09.2008

Re: prelazni rok

srki92

PuertaId emi fenomenalno za razliku od nekih ja ne isecam delove recenica pa ih citiram. Uzdrzi se i od saveta.Pa sta mi onda prestaje da radim sa tobom, da bacim kletvu? ;-).

Moze, reci mi " Da Bog da zavrsio fakultet u roku" i moze
man ray loves me man ray loves me 22:22 16.09.2008

Re: prelazni rok

Rock on, '86. Kad se za par godina budes pitao kako je moguce da si tada to mislio i govorio, mislim da govorim u ime svih ovde kad kazem - pravicemo se da se nikada nije desilo. :)
Grrr Grrr 23:53 16.09.2008

Re: prelazni rok

nisu svi huškali narode jedne protiv drugih niti su učestvovali u ratovima niti su imali dobrovoljce.
mala razlika... ali bitna.


ali ti ljudi su se sada izmenjali po strankama kao sto su DSS-DS-SPS-SRS-LDP, svejedno... tlačitelji se za nas potlačene ne razlikuju...
blackbox92 blackbox92 09:11 17.09.2008

Re: prelazni rok

Puerta
palilula92

A to huskanje, pa na rat su nas najvise suskali ovi zlotvori sa zapada, ne moram da vas podsecam odnose nemacke i hrvatske na primerNeke ljude mozes da huskas do besvesti, i nece otici u rat, ili zalagace se protiv, ili trazice diplomatsko resenje problema. Mi nismo bili te srece. Znamo ko je oberucke prihvatio huskanje. Uvek su drugi krivi obicno kako rece "zlotvori sa zapada".

Nego sta nego zlotvori. Nisu krivi samo oni, taman posla ja to nikad nisam rekao. Ali vasa teza je da su krivi samo radikali, i SPS ali oni sve manje.

Šteta.Mlad ste čovek a tako razmišljate.
Pa nisu valjda Hrvati i Nemci izmislili Veliku Srbiju, pa nosanje moštiju, pa svi Srbi u jednoj državi, pa Srbija etnički čista,pa da smo samo mi pravoslavci pravi a svi ostali niže vrednosti, pa da Sloveniju treba otpustiti , a Hrvatsku amputirati, proterivanje Hrvata ioz Vojvodine, sve Šiptare preko prokletija, Crnogorci mogu da ostanu ali samo ako kažu da su Srbi, što važi i za Makedonce.Sve je naše sveto a po tuđem se treba unerediti .... .Sve u svemu, oni koji su na to navukli srpski narod i dalje to čine kao što rade Radikali, DSS, Obrazi i Strojevi, 1389 i druge grupe navijača čine ogromno ruženje srpskog naroda i duhovni genocid nad njim i njegovom istorijom i kulturom.
man ray loves me man ray loves me 13:16 17.09.2008

Re: prelazni rok

Šteta.Mlad ste čovek a tako razmišljate.

To je paradoks mladih. Neko ko se ne seca sta se desavalo devedesetih, tesko moze da poveruje da se to zaista desavalo. Jer je to tesko spojivo sa predstavama (or should i say - iluzijama) koje vecina ljudi ima o ljudskoj prirodi. Onaj ko nije video svojim ocima Seselja u akciji, tesko da bi mogao da ga zamisli. Ko nije slusao Dnevnike RTSa svih tih godina. Ti danas kad pogledas Tijanicevo lice, na njemu ne pisu svi ti uzasi koje je pocinio, ali ipak, on je taj covek.
Jedino sto mladi uspesno kapiraju je agresija. Da bi preziveo, moras biti agresivniji od njega. I onda kapiraju da su radikali najagresivniji, i svrstavaju se 'uz pobednike'.
Nemajuci pojma da je bas ta agresija uzrok sve muke. Kakva ironija!
Puerta Puerta 13:55 17.09.2008

Re: prelazni rok

blackbox92

Puerta

palilula92A to huskanje, pa na rat su nas najvise suskali ovi zlotvori sa zapada, ne moram da vas podsecam odnose nemacke i hrvatske na primerNeke ljude mozes da huskas do besvesti, i nece otici u rat, ili zalagace se protiv, ili trazice diplomatsko resenje problema. Mi nismo bili te srece. Znamo ko je oberucke prihvatio huskanje. Uvek su drugi krivi obicno kako rece "zlotvori sa zapada". Nego sta nego zlotvori. Nisu krivi samo oni, taman posla ja to nikad nisam rekao. Ali vasa teza je da su krivi samo radikali, i SPS ali oni sve manje. Šteta.Mlad ste čovek a tako razmišljate.Pa nisu valjda Hrvati i Nemci izmislili Veliku Srbiju, pa nosanje moštiju, pa svi Srbi u jednoj državi, pa Srbija etnički čista,pa da smo samo mi pravoslavci pravi a svi ostali niže vrednosti, pa da Sloveniju treba otpustiti , a Hrvatsku amputirati, proterivanje Hrvata ioz Vojvodine, sve Šiptare preko prokletija, Crnogorci mogu da ostanu ali samo ako kažu da su Srbi, što važi i za Makedonce.Sve je naše sveto a po tuđem se treba unerediti .... .Sve u svemu, oni koji su na to navukli srpski narod i dalje to čine kao što rade Radikali, DSS, Obrazi i Strojevi, 1389 i druge grupe navijača čine ogromno ruženje srpskog naroda i duhovni genocid nad njim i njegovom istorijom i kulturom.

Nemam takve stavove i nikad zbog Velike Srbije nisam postao radikal. Samo imam utisak da se Srbima sudi sto su razmisljali o tome kako bi bilo lepo imati etnicki cistu drzavu, a oni koji su to sproveli u delo se predstavljaju kao zrtve. koliko ima etnickih zajednica u srbiji a koliko u Hrvatskoj i Sloveniji? Na kraju krajeva Hrvatska je drzavu pravila na racun etnickog ciscenja proterivanja ljudi i paljenja njihovih kuca i nista tu nije bilo spontano. To je trajalo godinama, i psotojali su citavi mehanizmi proterivanja ljudi i pre oluje, srbi su dobijali otkaze ostajali bez posla dobijali preteca pisma nisu smeli decu u skolu da salju, upadali su im u kuce nasilno ih izbacivali. I za sve to su imali podrsku Hrvatske i zapada, i nista nije uradjeno u bivsoj Jugoslaviji a da nije imalo blagoslov zapada. A kada slusam te price kako su krivi srbi i politika Velike Srbije (koja je bila politika SRS a ne zvanicna politika Srbije, iako je Haski tribunal pokusao to da dokaze, neuspesno naravno) sve mi to lici na opravdavanje zlocina ucinjenih prilikom stvaranja Hrvatske drzave, razumem kada te price prica Mesic, ali ne razumem vas ovde. Ne morate vi meni da objasnjavate nista, nisam ja u nikakvoj zabludi, i ne mislim ja da smo mi u svemu tome bili cvecke.
Puerta Puerta 14:01 17.09.2008

Re: prelazni rok

man ray loves me
Šteta.Mlad ste čovek a tako razmišljate.To je paradoks mladih. Neko ko se ne seca sta se desavalo devedesetih, tesko moze da poveruje da se to zaista desavalo. Jer je to tesko spojivo sa predstavama (or should i say - iluzijama) koje vecina ljudi ima o ljudskoj prirodi. Onaj ko nije video svojim ocima Seselja u akciji, tesko da bi mogao da ga zamisli. Ko nije slusao Dnevnike RTSa svih tih godina. Ti danas kad pogledas Tijanicevo lice, na njemu ne pisu svi ti uzasi koje je pocinio, ali ipak, on je taj covek. Jedino sto mladi uspesno kapiraju je agresija. Da bi preziveo, moras biti agresivniji od njega. I onda kapiraju da su radikali najagresivniji, i svrstavaju se 'uz pobednike'. Nemajuci pojma da je bas ta agresija uzrok sve muke. Kakva ironija!

O kome pricas ? O meni ? Sta je agresivno kod Tomislava Nikolica i Maje Gojkovic? A nemas pojma sta sam pisao ranije o agresivnim nastupima ?
A secam se mnogo vise nego sto mislis, a posebno dnevnika na RTS, i danas kada gledam b92 setim se tih dnevnika.
man ray loves me man ray loves me 14:37 17.09.2008

Re: prelazni rok

kako se secas kad si 86 godiste? seseljeva optuznica je za stvari koje je uradio do 2000. tada si imao 14 godina. jedino cega mozes da se secas, jeste atmosfera agresije. ne mozes da se secas izbeglica, toga kako je izgubljen slobin rat u bosni i ko je sta radio. ne mozes da se secas kako i ko nam je navukao bombardovanje. da li se secas rambujea?
citajuci tvoje postove, zakljucila sam da nema mnogo svrhe. ali onda sam videla tvoj profil i godiste. podsetio si me na mog brata od strica koji takodje zivi u malom gradu, zavrsio je levu skolu i nema bas mnogo perspektive - u svakom slucaju prepusten je samom sebi, nema veze niti bilo koga da mu pomogne. pa naravno da ce da se uhvati za radikale. bilo mi je zao. to je sve. (ovo nije bas u redu sto pisem, ali to je samo moje misljenje, koje nikoga ne obavezuje niti ikome ista znaci.) mislim, ipak postoji razlog zasto dolazis ovde a ne na blog stormfronta. ali ako ostanes na stavu da su stvari koje govoris u redu, nema mnogo svrhe. znaj samo da se niko nije usrecio ko im je verovao.
antioksidant antioksidant 15:10 17.09.2008

Re: prelazni rok

Srbima sudi sto su razmisljali o tome kako bi bilo lepo imati etnicki cistu drzavu

ajd puerta objasni mi lepote etnicki ciste drzave

ne moras da mi objasnjavas kako se do te drzave stize

samo mi reci sta je lepo u takvoj drzavi?
Puerta Puerta 16:14 17.09.2008

Re: prelazni rok

man ray loves me
kako se secas kad si 86 godiste? seseljeva optuznica je za stvari koje je uradio do 2000. tada si imao 14 godina. jedino cega mozes da se secas, jeste atmosfera agresije. ne mozes da se secas izbeglica, toga kako je izgubljen slobin rat u bosni i ko je sta radio. ne mozes da se secas kako i ko nam je navukao bombardovanje. da li se secas rambujea?citajuci tvoje postove, zakljucila sam da nema mnogo svrhe. ali onda sam videla tvoj profil i godiste. podsetio si me na mog brata od strica koji takodje zivi u malom gradu, zavrsio je levu skolu i nema bas mnogo perspektive - u svakom slucaju prepusten je samom sebi, nema veze niti bilo koga da mu pomogne. pa naravno da ce da se uhvati za radikale. bilo mi je zao. to je sve. (ovo nije bas u redu sto pisem, ali to je samo moje misljenje, koje nikoga ne obavezuje niti ikome ista znaci.) mislim, ipak postoji razlog zasto dolazis ovde a ne na blog stormfronta. ali ako ostanes na stavu da su stvari koje govoris u redu, nema mnogo svrhe. znaj samo da se niko nije usrecio ko im je verovao.

Nije mi zanimljivo da blogujem sa istomisljenicima. Ostalo ne znam da li da komentarisem. Sta znaci ako sam imao 14 godina ne secam se niceg? Pa secam se cak nekih detalja iz obdanista. Ne znam sta znaci to mali grad levi fakultet prepusten sam tebi, sazaljenje, ne znam kako da razumem. Ne treba mene nijedna politicka stranka da usreci, za srecu mi nije potrebna politika. Ja sam prilicno srecan.
Puerta Puerta 16:15 17.09.2008

Re: prelazni rok

antioksidant
Srbima sudi sto su razmisljali o tome kako bi bilo lepo imati etnicki cistu drzavuajd puerta objasni mi lepote etnicki ciste drzavene moras da mi objasnjavas kako se do te drzave stizesamo mi reci sta je lepo u takvoj drzavi?

Gde si ti video da sam ja rekao da je to lepo? A ako te zanima pitaj "bracu" Hrvate, oni znaju i kako je ziveti i kako se dolazi do takve drzave.
man ray loves me man ray loves me 16:15 17.09.2008

Re: prelazni rok

toliko od mene. nije mi interesantno da blogujem sa nemisljenicima.
antioksidant antioksidant 16:28 17.09.2008

Re: prelazni rok

Gde si ti video da sam ja rekao da je to lepo?

hteli srbi etnicki cistu drzavu - to si rekao

ako se slazes sa njima - objasni mi njenu lepotu

ako se ne slazes - reci, da ne zivim u zabludi
Puerta Puerta 17:04 17.09.2008

Re: prelazni rok

Pa nisu valjda Hrvati i Nemci izmislili Veliku Srbiju, pa nosanje moštiju, pa svi Srbi u jednoj državi, pa Srbija etnički čista,pa da smo samo mi pravoslavci pravi a svi ostali niže vrednosti, pa da Sloveniju treba otpustiti , a Hrvatsku amputirati, proterivanje Hrvata ioz Vojvodine, sve Šiptare preko prokletija, Crnogorci mogu da ostanu ali samo ako kažu da su Srbi, što važi i za Makedonce.Sve je naše sveto a po tuđem se treba unerediti ...

Vidis to nisam rekao ja, ja sam posao od onoga sto je rekao blackbox92. A ne zelim etnicki cistu Srbiju, niti mislim da je to bilo ko zeleo, jer koje je to etnicko ciscenje Srbija nacinila? Zlocin u Srebrenici nije pocinjen sa ciljem etnickog ciscenja nego iz osvete. Za razliku od toga Srbi su sa Kosova i iz Krajne proterani sa ciljem etnickog ciscenja.
gera92 gera92 20:04 17.09.2008

Re: prelazni rok

man ray loves me
kako se secas kad si 86 godiste? seseljeva optuznica je za stvari koje je uradio do 2000. tada si imao 14 godina. jedino cega mozes da se secas, jeste atmosfera agresije. ne mozes da se secas izbeglica, toga kako je izgubljen slobin rat u bosni i ko je sta radio. ne mozes da se secas kako i ko nam je navukao bombardovanje. da li se secas rambujea?citajuci tvoje postove, zakljucila sam da nema mnogo svrhe. ali onda sam videla tvoj profil i godiste. podsetio si me na mog brata od strica koji takodje zivi u malom gradu, zavrsio je levu skolu i nema bas mnogo perspektive - u svakom slucaju prepusten je samom sebi, nema veze niti bilo koga da mu pomogne. pa naravno da ce da se uhvati za radikale. bilo mi je zao. to je sve. (ovo nije bas u redu sto pisem, ali to je samo moje misljenje, koje nikoga ne obavezuje niti ikome ista znaci.) mislim, ipak postoji razlog zasto dolazis ovde a ne na blog stormfronta. ali ako ostanes na stavu da su stvari koje govoris u redu, nema mnogo svrhe. znaj samo da se niko nije usrecio ko im je verovao.


Da li se psihijatar u pokusaju bar malo stidi ovoga sto je napisao?
antioksidant antioksidant 20:13 17.09.2008

Re: prelazni rok

jer koje je to etnicko ciscenje Srbija nacinila

za pocetak hrtkovci

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana