Jebe mi se s kim će Vučić i isti

Jelena Milić RSS / 10.09.2008. u 14:02

 MISLIM, DA USVAJAM U SKUPSTINI SSP SA EU SA RADIKALIMA KOJIMA JE RATKO MLADIĆ HEROJ, A DA EU NI PRELAZNI SPORAZUM MOŽDA NECE DA NAM ODMRZNE UPRAVO ŠTO TOG ISTOG MLADIĆA NE HAPSIMO VIŠE. Pa ni  pokojni Jozep Heler ne bi bolje.  Nadam se i da neko iz  EU cita ovaj blog.  

 

 Svi su isti. I dalje. Radikali, mislim.

Danima mi pada roletna na oči od toga što čak i „moj“ Danas i-ili  ljudi koje cenim spekulišu da li je Toma reformator u povoju, potencijal za "pacifikaciju" malte ne za deradikalizaciju Srbije. Na osnovu čega tačno!  Fala bogu Danas dođe sebi danas pa napisa da  sukob u SRS nije  ideološki već oko kasice prasice.

  

Boža Đelić pati što nismo SSP potpisali sa širim nacionalnim konsenzusom. Stani malo vladin sviraču! Jel ja to da potpisem SSP sa Jorgovankom Tabaković and Co ( spominjem istu, ne zaboravite ona je sa Tomom i sa Mladićem, ta „reformska“ frakcija)  kojima  je Ratko Mladić heroj. I tako umesto da konačno isporučimo Mladića pa da nastavimo sa dva procesa i evropeizacijom  Srbije i formalnim procesom pridruživanja, mi mal ne urnisasmo SSP pred celim svetom time što bi ga usvajali sa onima kojima je Ratko Mladić heroj a šef stranke u“haškim bukagijama.“  Nadam se da i ovi iz EU razmišljaju o tome. Ko ono beše, Gručo Marks il Žarko Puhovski reče, jebo ti tu EU u koju ja treba da uđem kad to ide preko nacionalnog konsenzusa sa radikalima.  MISLIM, DA USVAJAM U SKUPSTINI SSP SA EU SA RADIKALIMA KOJIMA JE RATKO MLADIC HEROJ, A DA EU MOZDA NECE NI  PRELAZNI SPORAZUM DA NAM ODMRZNE UPRAVO STO TOG ISTOG MLADICA NE HAPSIMO VISE. Pa ni pokojni Jozep Heler ne bi bolje.  Nadam se i da neko iz EU cita ovaj blog.

 

I sad slušam teorije tipa „ SRS slomio SSP.“ Tuki. Ako ima nešto izvan kasice prasice, sujeta i tako toga, osim onoga što je suština a to je izolacija od vlasti, onda je to pre izdaja Rusije oko Kosova  nego da se radikalima javila-ukazala EU kao takva-mir-tolerancija-nediskriminacija-ljudska prava-nezavisne institucije- a ne EU kakvim je mi ovde oćemo i kako je prodajemo. Pare, posao i srbovanje. Kako licemerno EU prodajemo nije ni čudo što su i radikali  teli da se ogrebu bar za efekte  ekonomskog dela SSP!

 

Dakle, slomilo ih je to što nisu mogli da svrše a ne SSP. Probajte. Nek vam je godinama dignut, a ništa dalje. Boli kažu! A što nisu mogli u vlast? Jer zbog nas ovde il zbog pritiska spolja! Ma primili bi ih-ga mi od radikala onoliko samo da su nas  pustili.

 

I sad,  umesto da nastavimo da ih marginalizujemo ( rukovodstva svih radikala), usitnjavamo, mi tražimo reformatore među istima! Samo da napomenem ovde, uvek sam se zalagala za projekte, debate i slično u kojima mogu i treba da učestvuju i radikalski birači, ako treba da trtljamo i ubeđujemo se do sudnjeg dana ( i tu se duboko nisam  slagala sa organizatorima tribine Peščanika u Aranđelovcu, ne mora neki krezubi deda da zana šta je PL pisao pre 10 godina, potrudi se pa mu sad objasni), ali istovremeno da im marginalizujemo i osuđujemo a ne beatifikujemo vrh stranke.  Ako im već stranku ne zabranjujemo, a mislim da je i za to bilo  povoda onoliko svih ovih godina.

 

 Jel smo mi to čuli od Tome nešti tipa, uf baš smo grešili  svih ovih godina, nedopustive smo stvari zagovarali, radili, ....Jesam nešto propustila? I da sve to kaže, jel to „dovoljno“ da nastavi da se legitimno bavi politikom! Ja da mu poverujem u ovo dok se ne odredi o svemu do sada! Jesam  blentava al nisam glupa.

 

"Naravno! Da se razumemo, i ja sam tvrdi nacionalista, kao i on. Ali moja i njegova koncepcija stranke više nisu imale mnogo dodirnih tačaka. Ja sam za Srbiju koja hoće da napreduje, za Srbiju u EU, za Istok i Zapad ravnopravno, za to da se komšije nikada ne dele i ne svađaju iako drugačije politički razmišljaju. Moja Srbija hoće Kosovo, investicije, hoće da bude ponosna i uspravna. Njegova Srbija ne želi u EU, mada je pre nekoliko meseci hvalio onaj amandman. Neće oni još mnogo toga, ali neka sami to objašnjavaju."

 

Pa pogledajte kako se evropeizujemo sa SPS u vlasti! Onom  mizoginom  rasisti i genetskom iženjeru u povoju, gle sitnice državnom sekretaru u nebitnom ministarstvu za Rad i socijalna pitanja ( setite se koliko su nas puta u izbornoj kamapnji smarali socijalno odgovornom državom, e pa lepu smo dobili sa njim u tom ministarstvu)  ni dlaka sa glave ne fali. Što? Pa rekao  Rasim lepo, ne smem da rizikujem da ga smenim pa da padne vada sa SPS! Hello, umesto da SPS podvije rep i kaže ups, omako nam se  retard, nećemo više, evo odmah ćemo naći novog na liniji tog novog neizrečenog al verujtenamnareč reformisanog SPS mi svi ćutimo i trpimo SPS-SRSizaciju Srbije zanoseći se da ubrzavamo ulazak u EU! Mislim, da deradikalizujemo Srbiju tako što ćemo svi po malo da postanemo radikli, neka hvala. Pazi kad smo se uplašili za stabilnost vlade  i stali na jednom državnom sekretaru i na onoliiikojjj gadosti.

 

EU-to je da podsetim neke više i od pušenja i pljuvanja po ulicama, na šta celu stvar glatko svede Olja Bećković uz sve podršku i Gorana Markovića i ekipe u studiju u nedelju veče. Alo Đilas, nisi više šef Narodne kancelarije predsednika Srbije, sad si gradonačelnik.  To bi trebalo da ima malo tranasparentniji i jasniji opis radnog mesta nego onaj prethodni „nezavisni“ outlet.  Lepo što su „kod vas“ svi ljudi isti al ako neko ima problema sa relokacijim Roma ( btw, ima nešto i o pravu opštine da sačuva svoj etnički sastav, obrati pažnju) valjda ima neka procedura a ne ko u najbolja  vremena Velimira Ilića u Čačku „ ako neko ima nekih problema s tim nek se meni javi.“  I u UN. Hello. Ko je baja što uvozi Azijtkinje, „ma neki tamo generalni sekretar ministarstva“. Helloo! EU-institucije, procedura, vrednosti! EU to su nezavisne i profesionalne institucije a ne kontrolisane od DS i Co LDP included  umesto SRS i Co.  To što  mu trebaju i Srbljanovićka i Vučić je već bilo indikativno, al prođe neprimećeno. Il je to bila DS uvertira za ovo usitnjavanje, kad se mislilo da će Vučić zicer sa Tomom, ono dva u jedan.  Vidite kako gutate SPS, stante malo i sa SRS.

  

Al u svakom zlu ima i nečeg dobrog. Konačno proradio Pera Luković kakvog se sećam. Pre nego što je počeo da batifikuje Mitroviće, Popoviće i Co po cenovniku.

 

 Uživajte.  

Junaci našeg doba (1): Tomislav NikolićObjavljeno: Pon, 08. 09. 2008. 14:52   e-novine

VOJVODA REFORMATOR

Teško je zameniti Šešelja i ja se time ni ne zanosim. Ograničeno liderstvo postoji u svakoj stranci. U stranci je kao i u preduzećima - ko ima odgovornost ima i ovlašćenja. SRS nije bila liderska, iako samo nju za to optužuju, jer je jedina imala zamenika predsednika. U svakoj drugoj stranci predsednik može svakoga da smeni, a u našoj ne može nikoga. To može samo Centralna otadžbinska uprava, a zamenika predsednika ne može ni ona, već samo kongres. To je znak da je Šešelj dozvolio da pored njega bude neko ko mu je ravnopravan.... Tako je pre desetak godina govorio Tomislav Nikolić kojem danas prodržavni mediji tepaju komplimentima da je “pravi reformator proevropskog usmerenja”

Piše: Petar Luković

Ostavka Tomislava Nikolića umalo se u proteklih 48 sati nije pretvorila u opštenacionalnu srpsku žalost: tugovanje zbog odlaska Nikolića sa mesta Šešeljevog zamenika poseduje sve elemente tihovanja - zabrinutost, laku jezu, uznemirenje, brigu, iskonsku tugu, blagi očaj, galopirajuću depresiju. Među prvima je svoj defetizam formatirala Nada Kolundžija, šefica poslaničke grupe Demokratske stranke u Skupštini Srbije, koja je objasnila da ostavku razume kao “Nikolićevu istinsku nameru da reformiše SRS i omogući srpskom društvu da krene putem evropskih integracija”. Iz ove rečenice bivše matičarke moglo bi se, recimo, shvatiti da je Tomislav Nikolić negde u rangu reformatora Martina Lutera - bez Tomislava na čelu SRS, cedi se iz Nadinih verbalnih poskočica, put u Evropu biće mnogo teži i strašniji. Falila je samo Nadina ledena poenta: poziv Nikoliću da sa takvim reformatorskim sposobnostima i proevropskim vizijama odmah postane funkcioner Demokratske stranke!
Sledeći na listi ožalošćenih jeste Vladimir Goati, direktor nečega što se zove “Transparentnost Srbija”; prema izjavi duboko neraspoloženog Goatija, ostavka Tomislava Nikolića “nije dobra za Srbiju jer je Nikolić pokušao da napravi zaokret i deradikalizuje stranku u skladu sa poretkom koji je uspostavljen posle demokratskih promena 2000. godine”. Goati ili nije živeo u Srbiji poslednjih osam godina ili je dobio amneziju kad je čuo za Nikolićevu ostavku; taj isti Nikolić o kojem on govori kao da je reč o muškoj Majci Terezi, izjavljivao je sledeće:

O Borisu Tadiću: “Boris Tadić jeste ustaša i šta sad. A zar govor mržnje nije ako neko kaže da su radikali upropastili državu, uveli državu u rat, osiromašili sve stanovnike Srbije....”

O Zoranu Đinđiću (1): “Ako vidite Zorana Đinđića recite mu da je i Tito pred smrt imao probleme s nogom”.

O Zoranu Đinđiću (2): “Što me pitaju ko je bio Đinđić? Njegova smrt jeste morbidna i tragična, ali šta je čovek koji se družio sa svim kriminalcima. Pogledajte ankete, trpaju ga na treće, četvrto mesto Srba svih vremena. To neću da trpim...”

O Vojislavu Šešelju: "Šešelj je najveći intelektualac koga sam sreo u životu. On mi je rekao i ne stidim se da to kažem koje knjige prvo moram da pročitam ako mislim da budem uspešan političar. Poslušao sam ga. Mnogo sam učio i naučio."

O Republici Srpskoj: "Proces pripajanja Republike Srpske Srbiji je nezaustavljiv".

O Vuku Draškoviću u Skupštini Srbije: “Eto kakvo ste govno izabrali za ministra”.

O svom obrazovanju: “Nisam završio fakultet, jer nije valjao Zakon o Univerzitetu”.

O ceni hleba: “Kad vladu većinski budu sačinjavali radikali, cena hleba će biti tri dinara. Bez obzira na to, kad budem izabran, neću se smiriti dok cena hleba ne bude tri dinara. Jer, svi kažu da je to realna cena”.Pomenuti Nikolić - tek da podsetimo - u bezbroj navrata izjavljivao je da mu nije žao ubijenog Slavka Ćuruvije, glavnog urednika “Dnevnog telegrafa” ubijenog aprila 1999. usred Beograda; u času kad je u proleće 2007. izabran za predsednika Skupštine Srbije (gde se zadržao čitavih 72 sata) rekao je da mu je žao što “Srbija nije ruska gubernija” i dodao “Bog je stvorio svet za sedam dana, a ja sam ga uzdrmao za dva”; uoči predsedničkih izbora januara 2008. obećavao da će preispitati presudu Legiji zbog ubistva Zorana Đinđića... i tako u nedogled - gotovo dve decenije Srbija je živela sa ludačkim, ekstremističkim, fašističkim i primitivnim izjavama Tomislava Nikolića, koji je sve vreme bio dobar partijski vojnik ali i poslušnik Vojislava Šešelja.

Šta je, setimo se, Boris Tadić poručivao u svojoj predizbornoj kampanji: da će, ako - daleko bilo - Nikolić pobedi, Srbiju čekati izolacija, rat, nemaština, sve vrste katastrofa; kako se desilo da samo nekoliko meseci nakon ovakvih najcrnjih vizija isti taj Nikolić, iz redova iste Demokratske stranke bude proglašen za “reformatora” za kojim treba da tuguje vascela Srbija?

 Ta vrsta opšte pacifikacije u kojoj više nije važno da li si radikal, koštunjavi, socijalista, dinkićevac ili demokrata, gde se preko noći sve zaboravlja, sve oprašta, kao da nikad ničega nije bilo - najvidljivija je na primeru antologijskih “analitičara” koji se ovih dana, upravo glede Nikolićeve ostavke, ne skidaju sa televizijskih ekrana, svejedno da li se zovu Milan Nikolić-Liht, Dejan Vuk Stanković, Slobodan Antonić ili legendarni Đorđe Vukadinović. Ovaj potonji je u nedelju uveče dočekao zvezdane trenutke svoje karijere: TV B92, po kojoj je godinama povraćao, koristeći B92 kao sinonime za “sluganjstvo” i “izdaju”, ekskluzivno je, čak iz Novog Sada, u program uključila maestra Vukadinovića da plebsu objasi kakve su strašne posledice Nikolićeve ostavke. Gospodin Vukadinović - kako mu tepa TV B92 - tako je prešao Rubikon: sad smo svi reformatori jer svi radimo za zajedničku stvar. Za Borisa! Za Partiju! Za reformatora Tomu!
Fali samo parola “Svi smo mi Tomislav Nikolić”, ali budimo strpljivi: čim uskoro TV B92 angažuje Vukadinovića za voditelja, san će postati java. +++  



Komentari (148)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

himenica himenica 14:20 10.09.2008

Da,isti su

Kao i uvijek,Jelena,tacni ste,precizni,jasni,koncizni...Niste uzalud moja VIP bloger uzdanica...Svaki Vas komentar pratim,komentarisem s prijateljima.Gensek Vucic ostao sirotan,mora da dvije noci nije spavao...Veliki pozdrav
Jelena Milić Jelena Milić 14:57 10.09.2008

Re: Da,isti su

hvala.

zaboravih da napisem i u blogu, kakav crni nas uspeh ovo sto se u sRS desava! hello, posle osam godina oni se urusavaju sami sa onolkim birackim telom, ...sta smo mi tu doprineli. nista.
palilula92 palilula92 15:08 10.09.2008

Re: Da,isti su

Slazem se, istrulili pa se raspadaju. Proso rok upotrebe jos odavno.
man ray loves me man ray loves me 15:16 10.09.2008

Re: Da,isti su

Gensek Vucic ostao sirotan,mora da dvije noci nije spavao...
Da, Toma mu porucio da mora da bira izmedju njega i Radete. Zasto - nek bude threesome.
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:51 10.09.2008

Re: Da,isti su

Himenica
Kao i uvijek,Jelena,tacni ste,precizni,jasni,koncizni...Niste uzalud moja VIP bloger uzdanica...

Ha, ha, ha... Mozete joj se ponizno dodvorivati koliko god hocete, ali sudeci po ovome sto je napisala NITI JE TACNA, NITI JE PRECIZNA, NITI JE JASNA A PONAJMANJE KONCIZNA.

A opet, cenim Ms. Jelena Milic, svidja mi se to sto je napisala, zanimljivi su i drugi njene postovi za one koji mogu da nazru njenu poentu (jer je u sustini -ispravna, a to je vazno.). Ali nacin kako je rekla to sve sto je danas rekla - nikako nije koncizan i jasan, vec je pre skolski primer laprdanja medju prijateljicama u kafanici, uz pelinkovac, sa puno psovki i nepovezanih misli... Kao da je ovo magnetoskopski snimak tog veselo-tuznog "take-it-easy" razgovora u kafanici (mozda kod "Pevca", a nikako nije uredno prezentiran post za cenjene citaoci Bloga B92, s uverenjem da medju njima ima (why not) i onih iz EU, sto Jelena prizeljkuje.

Medjutim, slazem se, apsolutno se slazem sa onim sto je Jelena imala na umu da kaze - sramotno je za srpsku javnost da se toliko bavi Tomom Nikolicem, da ga pravi nekakvim herojem, umesto da se radujemo sto je ta nesrecna SRS (najzad) ozbiljno pocela da se urusava, i to sama od sebe. Mada je Toma Nikolic bio napravio neke pomake u odnosu na onog Tomu Nikolica od pre dosta godina, to nije dovoljno (vuk nije cud mnogo promenio).

A napadajuci tanki SPS Jelana nastupa u stilu one narodne: "Kcerku kara, snaji prigovara". Vidi se iz aviona da prigovara Demokratskoj stranci, jer kao sto se SRS nije sustinskije promenio tako se ni SPS nije sustinski promenio. Ali taj kaotakav SPS je pozvan u vlast od nekoga, zna se od koga...

Jelena, ne ljutite se, nije mi namera bila da vas iritiram, daleko od toga.

P. S. Jos ste uspeli, u eksploziji reci koje ste u jednom dahu srucili, da zakacite i nasu diplomatiju i njena donkihotska ocekivanja da ce stvari oko Kosova da se dobro po Srbiju zavrse - kada kazete, nekako usput, by the way

Jelena Milic.... onda je to pre izdaja Rusije oko Kosova nego da se....


MIP Jeremic kaze da nas Rusija nije izdala oko Kosova. Dugujete (makar kratak) odgovor po ovome, inace ce Jeremicu biti tesko da desifruje sta ste tacno hteli da kazete....


Jelena Milić Jelena Milić 18:17 10.09.2008

pa vladimire, evo i ovako ako treba-

Za RFE danas...

Napuštanje dosadašnje politike prema Kosovu?

Beograd, zgrada Vlade Srbije
10.09.2008
Želimir Bojović
Vlada Srbije povukla je sa dnevnog reda Skupštine Predlog rezolucije o kontinuitetu državne politike prema Kosovu i Metohiji. Ovaj potez predstavnici političkih stranaka i stručnjaci tumače različito.

Ministar za Kosovo i Metohiju Goran Bogdanović izjavio je da je rezolucija povučena "zbog nejedinstva poslanika" oko tog dokumenta. A, predsednica Skupštine Srbije Slavica Đukić-Dejanović objasnila je kako predlagač ima pravo da povuče predlog do početka rasprave, uvažavajući zahteve poslanika da se vladi uputi zahtev da što pre dostavi obrazloženje tog postupka.

Poslanici opozicionih stranaka insistirali su na tome da Vlada što pre odgovori koji su razlozi za povlačenje predložene rezolucije. Radikali su ocenili da je u pitanju "izdaja" srpskih interesa, a poslanici Demokratske stranke Srbije da vlada tom, kako su rekli "igrom" želi da izbegne raspravu o tako značajnoj temi. Poslanici Liberalno demokratske partije istakli su kako očekuju da Vlada napusti dosadašnju "propalu" politiku prema Kosovu i počne da se ponaša u skladu s realnošću.
Za razliku od političkih stranaka, stručnjaci ovu odluku vlade pokušavaju da osvetle sa više strana.

Profesor Fakulteta političkih nauka Zoran Stojiljković kaže za RSE da Vlada u vezi sa rezolucijom mora da usaglasi još neke detalje i zato je, kako kaže, vreme usvajanja rezolucije jako važno:

"Pretpostavljam, kada se u ovom trenutku povlači rezolucija o Kosovu i Metohiji, da se time kupuje vreme i prostor za postizanje saglasnosti i dogovora oko prvog paketa u kojem će se i ratifikovati sporazum i održati neki kurs minimalne zajedničke politike i strategije prema pitanju statusa Kosova. Verovatno se pokušava da se dobije bolji tajming za donošenje tog papira, pogotovo što je sada vrlo sporno ili neizvesno u kojoj meri će biti podržan sporazum, odnosno u kojoj meri će se obezbediti dovoljan konsenzus političkih snaga. Dakle, nije problem da to prođe sa 126 glasova, ali je važno da se dokumenti usvajaju sa nekom saglasnošću, odnosno konsenzusom u parlamentu. To je sada, sa ovim promenama u Srpskoj radikalnoj stranci i sa pokušajem da se objedine ključne parlamentarne snage, nešto što je odloženo. Ne verujem da će se praviti neke bitne sadržajne promene, ali se u politici tajming smatra vrlo važnim i opravdanim."

A, za političku analitičarku Jelenu Milić iz Centra za evro-atlantske studije, razlog za povlačenja rezolucije o kontinuitetu državne politike prema Kosovu i Metohiji, leži u promenjenim spoljno-političkim okolnostima:

"Mogu samo da se nadam da je ovaj nagoveštaj, da bi politiku trebalo promeniti, posledica saznanja, na žalost ne i otrežnjenja. Čini mi se da naš najveći spoljno politički partner Rusija igra jednu vrlo, da tako kažem, prljavu i dvostruku ulogu, da joj zaštita naših interesa i međunarodnog prava nikada nije bila visoko na agendi, već joj je sve vreme jedini spoljno politički cilj bio povratak dominacije u sopstvenom neposrednom okruženju, i da je ovaj gest Vlade Srbije zapravo implicitno i prećutno prihvatanje te činjenice. Druga stvar, za koju se nadam da je naša vlast uvidela, jeste i bolno razočaranje da su Egipat i Saudijska Arabija ipak mnogo veći partneri Amerike nego Srbija, tako da su sve te lažne nade, da će zemlje arapskog sveta podržati Srbiju u njenim nastojanjima da od Saveta bezbednosti dobije zeleno svetlo da sud odlučuje o načinu na koji je Kosovo proglasilo nezavisnost, takođe raspršene."
Deo Srba sa Kosova skidanje Predlog rezolucije o kontinutitetu državne politike prema Kosovu i Metohiji doživljava kao veliko razočaranje. Predsednica Izvršnog odbora Srpskog nacionalnog veća Kosova i Metohije Rada Trajković kaže za RSE da je najveći problem taj što sadašnje Ministarstvo za Kosovo i Metohiju nema odgovore na izazove u vezi sa budućnošću Kosova:

"Dobro bi bilo da je diskusija zaista održana. Bojim se i moj osećaj uopšte funkcionisanja po pitanju Kosova i Metohije, i zakonodavne i izvršne vlasti, podseća me malo kao da je kosovsko pitanje jedno dogmatsko pitanje koje se suštinski prenosi sa vlade na vladu. Ništa se konkretno ne rešava niti se dozvoljava da se otvori ring različitih ideja kako bi se došlo do nekog konsenzusa. Do konsenzusa najpre možemo doći ako kažemo ili za temu postavimo pitanje da li su svi, a mislim da su svi, za popravljanje pozicije Srba na prostoru Kosova i Metohije. Meni je zaista žao što je do ovoga došlo, imam utisak kao da novo ministarstvo zapravo ne zna kako da se dalje ponaša u odnosu na problem Kosova i Metohije, a drugima, na žalost, očigledno ne dozvoljava da se u to umešaju."

Printajte Pošaljite
Jelena Milić Jelena Milić 18:18 10.09.2008

Re: Da,isti su

NITI JE TACNA,


primer?

Dr M Dr M 18:26 10.09.2008

Re: Da,isti su

Slazem se, istrulili pa se raspadaju. Proso rok upotrebe jos odavno.


Jos nije vreme da se radujemo.

SRS je celija raka u drustvenom tkivu Srbije. Sad se ta celija podelila na dve.
Ako ne postavimo jasnu demarkacionu liniju prema obema, i dozvolimo da se imunitet uspava, nastavice da rastu.

Toma, Delic, Pelevic, Vucic vs. Natasa, Vjerica, Todorovic, Krasic... samo kozmeticke razlike.

Svi su i dalje MALIGNI.
sentinel26 sentinel26 18:28 10.09.2008

Re: pa vladimire, evo i ovako ako treba-

Da se smanji "talasanje" dok ne prodje Bramercov izveštaj, a poslije će vidimo, ako bude "pozitivan" rezolucija blijedi i gubi bar 50% na značaju, a ako ne bude "pozitivan" će je "vrnemo" malo dopunjenu.

Imaju oni vremena, njima se ne žuri, daleko je do vječnosti.

Ono "Kosovo" koje je u njihovim glavama nije isto sa onim tamo. Kosovo koje ne donosi glasove i vlast za njih ne postoji.
maksa83 maksa83 21:07 10.09.2008

Re: Da,isti su

Jelena Milic
]sta smo mi tu doprineli. nista.


Vi, mi - ništa.
Onaj ko im je bacio kosku oko koje se sada kolju kao crveni i žuti mravi i krune zube jedni na drugima - jeste.

Uvek sam ih gledao kao jednu monolitnu celinu, i iskreno nisam očekivao da će na ovakav način da se pocepaju i raspadnu umesto da odumiru lagano prirodnom smrću kako se zemlja normalizuje i ponestaje spoljnih i unutrašnjih neprijatelja i okolnih naroda za ratovati sa. Prijatno sam iznenađen.

Osim neke noći dugih noževa u vidu sistemskog zabranjivanja koje se - a jebi ga - nije desilo, nije bilo drugog rešenja za tu pojavu. Efektno i pragmatično. D' izvinete na patetici koja sledi - ako pokojni Zoran Đ. ovo gleda sa nekog neba, sada se sigurno smeši.

Ono što kad krenem da rantujem na neku temu ponekad (sa punim pravom) mene pitaju je - okej - koja je tvoja alternativa?

Pa Mis J. - koja je alternativa?
Koji je to sretni razvoj događaja a koji ne uključuje par čuda, funkcionalan vremeplov sa napunjenim baterijama, ukidanje gravitacije i još ponekog zakona fizike, i korenitu 180stupnjevnu promenu ljudske prirode? SPS i SRS da se pospu pepelom?! Helllloooouuu - što bi ti rekla,

Ako je ovaj post bio samo izduvavanje, a ne i poziv na diskusiju, onda okej, ono "koja je alternativa?" shvatiti kao čisto retoričko pitanje.


zajec zajec 22:09 10.09.2008

Re: Da,isti su

Jelena Milić
hvala. zaboravih da napisem i u blogu, kakav crni nas uspeh ovo sto se u sRS desava! hello, posle osam godina oni se urusavaju sami sa onolkim birackim telom, ...sta smo mi tu doprineli. nista.

Hm, meni ovi dani lice na 6. oktobar. A vi se Jelena spustate na "radikalski" nivo, blog pocinjete prostaklukom. A sto ne verujete da je ovome doprineo DS ili neko slican. Zar niste pratili Cedu koji je trazio koncenzus, prihvatio njihovh i amandman SAMO DA I ONI GLASAJU.

A zasto se Toma i jos neki ne bi reformisali? Draga Jelena, Toma je obisao neko ratiste, ali nije drzao pusku (sta li vec) dok je gospodin Aleksic (danas funkcioner LDP-ea) ratovao, bio dobrovoljac, ucestvovao u "oslobadjanju" Vukovara. Pa, setimo se i Nikole Samardzica, njegove ideologije... Eto, sad svi vide buducu Tomicinu stranku kao proevropsku, modernu desnicu (nesto ste naveli) i sama sam ocekivala da ce ga postaviti za funkcionera u DS (a rado bih ga poslala u LDP, ima tamo odgovarajuce drustvo - za prasicu paricu). Naravno, zaboravimo ono sto nam ne odgovara, srpska specificnost amnezija!
Jelena Milić Jelena Milić 22:18 10.09.2008

Re: Da,isti su

to i ja tvrdim. poruka im je svima ostala ista.

a neki nasli jos to da proglasavaju svojim uspehom.

posle 8 godina, sa seseljem u hagu jedno 4-5, oni i DALJE IMAJU TOLIKO BROJ GLASOVA, raspali se zbog para i pecata, ili zbog rusa, a ne sto smo m mi birce naucili da genocid nije OK, da su svi ljudi jedanki, da u obdaniste sme da ide i klinja sa hrvatskim pasosem, da barbalici, da, da, da......

kakav crni uspeh, kakva crna sansa za srbiju, ako sad tog istog tskvog tomu i jorgovanku proglasimo za reformsko krilo!
milosib92 milosib92 22:26 10.09.2008

Re: Da,isti su

V.Petrović
Ali nacin kako je rekla to sve sto je danas rekla - nikako nije koncizan i jasan, vec je pre skolski primer laprdanja medju prijateljicama u kafanici, uz pelinkovac, sa puno psovki i nepovezanih misli...

Potpisujem. Nije mi samo jasno da li je ovakav psovački stil pokušaj da se kopira PL.
J.Milić
Rusija igra jednu vrlo, da tako kažem, prljavu i dvostruku ulogu,

Veoma je moguće da je ovo istina.
Ono u šta se ne može sumnjati je da USA i NATO igraju jednu sasvim prostu igru, a to je uvek nagazi Srbiju. Pa sad izaberi stranu.
Jelena Milić Jelena Milić 22:26 10.09.2008

Re: Da,isti su

A vi se Jelena spustate na "radikalski" nivo, blog pocinjete prostaklukom


e od ovoga dodatno sizim. nije bre psovka radiklaska boljka najveca i uzrok sto su radiklai zlo za srbiju, vec njihov govor mrznje a govor mrznje nije kad ti neko kaze zabole me kurac za to i to, vec kad kaze hrvat tu ne moze da zivi zato sto je hrvat, a ovaj pedercina nece ikad posao dobiti a ovaj ciganin uci na bazen. maa ljudi to je govor mrznje, a prostakluk moze da bude stvar stla, ali nije politicka kategorija.

govor mrznje je ono sto smo slusali sa javnog servisa rts sa olimpijade, koji svi placamo pa imamo pravo i da zahtevamo

blog je licna i dobrovoljna forma, vi za ovo nista ne placate, ne svidja vam se, molim leo kliknite dalje

ne bih bas izjednacavala ldp i radikale, neka hvala ni poruke i dela im nikad isti nisu bili

samardzic bar priznao da je lupetao, ma kako tesko, i samolustrirao se

a za tog drugog, moracete se obratiti ldp, ja ni usla nisam zbog kadrovskih resenja i izbora spoljnih partnera tipa djukanovic milo

olako proglasavate srpsku selektivu amneiju, ima nas ovde onih koji su u katran i perje valjani i u ludnice slani ( ne iz ludnica navodno izasli, al sa noborivim dokazima da smo bili) sto smo ldp kritikovali

a da pro ldp me i za maljkovica vencavao-u stvari nas proglasavao da smo u vezi, nista licno, maljkovic ume da napise ponekad nesto dobro, nego cisto to neprovereno novinarstvo mi lici na kurir
vracarac92 vracarac92 06:56 11.09.2008

Re: Da,isti su

samardzic bar priznao da je lupetao, ma kako tesko, i samolustrirao se
A da li ste VI spremni da budete tako blagi i puni razumevanja i prema Tomi ukoliko prizna da je lupetao i samolustrira se?
LemonPie LemonPie 08:02 11.09.2008

Re: Da,isti su


prostakluk moze da bude stvar stla


ili nedostatka istog:
Jebe mi se

zabole me kurac




ne svidja vam se, molim leo kliknite dalje


odoh da kliknem...


Nebojša Milenković Nebojša Milenković 09:36 11.09.2008

Napokon nešto normalno!

Jelena,

Sjajan tekst (&Pera, naravno) - mislim, muka mi je već
od toga da slušam o Grobaru-reformatoru, sa sve
vanrednim uključenjem nikog drugog do lično Đorđa Vukadinoviće u Vesti B92
"direktno iz Novog Sada"!

Reformski radikali jednostavno ne postoje - to je skoro pa gore
čak i od onog "reformisani SPS" - osim ukoliko poneko
eventualno ne računa na proširenje koalicije...

dragan7557 dragan7557 09:37 11.09.2008

Re: Hiks boson i LHC

sentinel26
Da se smanji "talasanje" dok ne prodje Bramercov izveštaj, a poslije će vidimo, ako bude "pozitivan" rezolucija blijedi i gubi bar 50% na značaju, a ako ne bude "pozitivan" će je "vrnemo" malo dopunjenu.

Imaju oni vremena, njima se ne žuri, daleko je do vječnosti.

Ono "Kosovo" koje je u njihovim glavama nije isto sa onim tamo. Kosovo koje ne donosi glasove i vlast za njih ne postoji.

Prijatelju,
nije baš daleko, čak po nekima i veoma blizu u novembru startuje LHC Eksperiment pa se već planiraju Crne Rupetine koje će prožderati planetu našu.

Evo RTV koji NISU SERVIS država koje su opet NISU SERVIS besposlene Graždanije naveliko objašnjavaju da se ne brinemo jer propst planete nećemo ni osetiti.

Izuzetno je da Srbi na turskom Raja (slobodni Graždani koji su božijom i drugom milošću uobrazili svetomučeničko ropsrvo) i Fukara (ostatak nekadašnje Graždanije koja je onim drugim nametnula ropstvo po definiciji odnosa sa ostatkom Osmanlanda) kao povlašćeni robovi, obzirom da iz Crne Rupetine nisu ni izlazili,
buduće Novo Doba Mračnjaštva iskusiti kao ribe u vodi


Što se glasanja tiče treba naglasiti da Država Servis Graždana ovu proceduru je odavno izbacila jer ovaj idiotizam pobija samog sebe. Ko je još video da se može da bira Servis?????????
Proizvođač robe u ovom slučaju Imenuje Servis bez konsultacije sa Potrošačem što tupavijem delu Raje nikako nije jasno.
pozdrav
dragan7557
van servisna diskusija
sentinel26 sentinel26 10:14 11.09.2008

Re: Hiks boson i LHC

dragan7557
Imaju oni vremena, njima se ne žuri, daleko je do vječnosti.
Prijatelju,
nije baš daleko, čak po nekima i veoma blizu u novembru startuje LHC Eksperiment pa se već planiraju Crne Rupetine koje će prožderati planetu našu.
..........................
Izuzetno je da Srbi na turskom Raja (slobodni Graždani koji su božijom i drugom milošću uobrazili svetomučeničko ropsrvo) i Fukara (ostatak nekadašnje Graždanije koja je onim drugim nametnula ropstvo po definiciji odnosa sa ostatkom Osmanlanda) kao povlašćeni robovi, obzirom da iz Crne Rupetine nisu ni izlazili,
buduće Novo Doba Mračnjaštva iskusiti kao ribe u vodi
pozdrav
dragan7557 van servisna diskusija

Prijatelju, u pravu ste, ja se nijesam dobro izrazio, ja sam mislio na njihovo shvatanje vlasti sa rabljenjem masti i njihovo shvatanje vremena u odnosu na isto a ne na vrijeme cijelog društva.

Pokorno molim za dozvolu na zlouporabljenje ( samo u dobrotvorne svrhe ?) autorskih prava na ovo NDM ?
Pozdrav.
S26. Necenzurisano.

Colin_bgd Colin_bgd 14:22 10.09.2008

Klasika

Klasicna dilema mozak ili srce.
Sve njih treba u aps, ali sta cemo kad nemamo svajcarsko biracko telo. Cilj opravdava sredstva, narocito u Srbiji. Da se mi dokopamo EU obale, pa da onda vidimo, ali tada nece vise biti ni vazno... Ne opravdavam nimalo, samo relativizujem, potpuno...
MilutinM MilutinM 20:49 11.09.2008

Re: Klasika

svajcarsko biracko telo

Misliš: da najviše glasova osvoje nacionalisti, kao u Švajcarskoj?
treger92 treger92 19:07 15.09.2008

Re: Klasika

Budite malo precizniji koji nacionalsti u Švajcarskoj kada tamo ima tri narodakoji nčine jednu državu.
AlexDunja AlexDunja 14:39 10.09.2008

i jesu svi isti!

simpaticna si kad se
tako naljutis pa psujes kao kocijasica:)))

btw, ne bih verovala da cu nekad da citiram t.n.
ali ovo mi se svidelo:
Nikolićevu priču prekidala su “peckanja” poslanika DS koji su sedeli u obližnjem separeu.
- Čim si ti počela da me hvališ meni odraše kožu sa leđa - dobacio je Nadi Kolundžiji, šefici poslaničkog kluba ZES.

iz v. novosti
Ninoslav Randjelovic Ninoslav Randjelovic 17:07 10.09.2008

Re: i jesu svi isti!

simpaticna si kad se
tako naljutis pa psujes kao kocijasica:)))

Simpaticna, nego sta.
Perhaps, a bit horny as well ?
maksa83 maksa83 21:11 10.09.2008

Re: i jesu svi isti!

simpaticna si kad se
tako naljutis pa psujes kao kocijasica:)))


Aha, i meni došlo da napišem i love it when you talk dirty, ali bi bilo neprilično, pa - nisam.

Bez zezanja, jako cenim taj Jelenin down to earth stil bez prenemaganja i foliranja.
AlexDunja AlexDunja 21:27 10.09.2008

Re: i jesu svi isti!

maksa83
simpaticna si kad se
tako naljutis pa psujes kao kocijasica:)))


Aha, i meni došlo da napišem i love it when you talk dirty, ali bi bilo neprilično, pa - nisam.

Bez zezanja, jako cenim taj Jelenin down to earth stil bez prenemaganja i foliranja.

bas, bas!
mungos92 mungos92 14:43 10.09.2008

'Be se i meni...

... nego da vidimo mi sta cemo sa DINAROM!

Mungos, The AntiSlobodniRadikal
queeria92 queeria92 14:48 10.09.2008

Preporuka

Draga Jelena,
Preporuka od mene.
Tako sam se ja zanosio 5. oktobra i mislio da se sve promenilo preko noći... Tako sad i sa Tomom... Preko noći je to postao novi Toma...
Jelena Pavlović Jelena Pavlović 14:51 10.09.2008

Re: Preporuka

queeria92
Draga Jelena,
Preporuka od mene.
Tako sam se ja zanosio 5. oktobra i mislio da se sve promenilo preko noći... Tako sad i sa Tomom... Preko noći je to postao novi Toma...


čiča Toma bez kolibe.
Jelena Milić Jelena Milić 14:56 10.09.2008

Re: Preporuka

kvirice,

ja se nisam zanosila 5 oktobrom kao takvim, bio mi i tad jasan kostunica i sve. al kapiram da ne moze preko noci nista, proces, etc...

to je bio proces unapred, nadala sam se,

al ovo sad sa tomom, je unatrag, u stvari je odavno unatrag, od ustava...

jesam ja ovde mal nebila u katran i perje stavljana zalazuci se da blanko glasamo za tadica u drugom krugu, da nije sisto sto i toma kako tvrdise neki i opet bi....

al tadic je tomu uveo u ustavnu pricu....

ja jos ne smem da tvrdim da ds ima nameru odma i tomu da SPSuje, al mi se sve cini da je tako da se zalecu u to

brrr

umesto toga rad, rad, rad, edukacija za demokratsko gradjanstvo...

gorio92 gorio92 15:30 10.09.2008

Re: Preporuka

u stvari je odavno unatrag, od ustava

Unatrag je od 12. marta 2003, kad brže, kad sporije ali sigurno.
queeria92 queeria92 16:58 10.09.2008

Re: Preporuka

a se nisam zanosila 5 oktobrom kao takvim, bio mi i tad jasan kostunica i sve. al kapiram da ne moze preko noci nista, proces, etc...


Pa, ja sam bio naivno detence :)
Dr M Dr M 18:04 10.09.2008

Re: Preporuka

ja jos ne smem da tvrdim da ds ima nameru odma i tomu da SPSuje, al mi se sve cini da je tako da se zalecu u to

brrr


I ja se pribojavam da je Boris Tadic zaigrao na kartu "sabornosti".
Samo da se ne preigra!

Mozda je zarazen virusom VK/Belanovica
Jelena Milić Jelena Milić 22:00 10.09.2008

Re: Preporuka

deset oce nas il avemarija po licnom izboru i sve ti je oprosteno:))

ko tomi skoro
dragan7557 dragan7557 09:51 11.09.2008

Re: Šta je bre, i posle mene JA

umesto toga rad, rad, rad,


Ja bih pre rekao da hleb,hleb ,hleb i ostatak hrane i da parafraziram Velikog srbskog Kosovara Academika
Bogoljuba : ' samo Bogat čo'ek mož' da bude Pošten' u dotičnom slučaju samo SIT i ZADOVOLJAN čovek može da radi'.
dragan7557
SIT I ZADOVOLJAN
palilula92 palilula92 14:54 10.09.2008

svi nasi reformatori

Odlican blog i

preporuka!
adam weisphaut adam weisphaut 14:57 10.09.2008

Analitičari

Ta vrsta opšte pacifikacije u kojoj više nije važno da li si radikal, koštunjavi, socijalista, dinkićevac ili demokrata, gde se preko noći sve zaboravlja, sve oprašta, kao da nikad ničega nije bilo - najvidljivija je na primeru antologijskih “analitičara” koji se ovih dana, upravo glede Nikolićeve ostavke, ne skidaju sa televizijskih ekrana, svejedno da li se zovu Milan Nikolić-Liht, Dejan Vuk Stanković, Slobodan Antonić ili legendarni Đorđe Vukadinović. Ovaj potonji je u nedelju uveče dočekao zvezdane trenutke svoje karijere: TV B92, po kojoj je godinama povraćao, koristeći B92 kao sinonime za “sluganjstvo” i “izdaju”, ekskluzivno je, čak iz Novog Sada, u program uključila maestra Vukadinovića da plebsu objasi kakve su strašne posledice Nikolićeve ostavke.

Ta pomenuta ekipa se toliko obrukala svojim preciznim prognozama da generalno niko više ne bi trebalo do ih zove.Što se b92 tiče, ako im ne smeta da zovu posle svega Vukadinovića, onda ništa.
Jelena Milić Jelena Milić 14:59 10.09.2008

Re: Analitičari

a obrad kesic na b92

covek se nekad bar skrivao, maskirao


u poslednje vreme...dno!

Atomski mrav Atomski mrav 15:24 10.09.2008

Re: Analitičari

Na B92 su izgleda shvatili da su ti "analitičari" prilično komercijalni, k'o stvoreni su za prime-time... dok ne počne nova sezona Velikog Blata.
stevan8871 stevan8871 14:58 10.09.2008

jebe se i meni...

No, hteo sam samo da kazem autorki ovog teksta, da ne vidim razloge za toliku isfrustriranost i toliku pljuvacinu.. da se razumemo ja ne volim radikale niti sam ikada glasao za njih, ali dajte malo tolerancije... Iako su radikali barabe, u DS-u sede najveci lopovi, pljujmo malo i njih, i nemojmo biti iskljucivi kao sto ste vi Jelena, zadrti samo za jednu ideju i jednu stranku... Za ulazak sam Srbije u Evropsku uniju, i pored sveg licemerstva ovog sveta satkana u njeno vodjstvo, ali nemojmo je uzdizati na pijadestal... I taj cuveni Danas, koga ja citam, jer ga dobijamo besplatno na fakultetu, ima minoran tiraz, i koliko mi se Pravda smucila zbog podrzavanja radikala, u istoj meri mi se smucio i Danas sa njihovim ociglednim Siri dalje...
Jelena Milić Jelena Milić 15:00 10.09.2008

Re: jebe se i meni...

biti iskljucivi kao sto ste vi Jelena, zadrti samo za jednu ideju i jednu stranku...


GSS mislite? :)))

medjutim92 medjutim92 15:11 10.09.2008

Re: jebe se i meni...

stevan8871
No, hteo sam samo da kazem autorki ovog teksta, da ne vidim razloge za toliku isfrustriranost i toliku pljuvacinu.. da se razumemo ja ne volim radikale niti sam ikada glasao za njih, ali dajte malo tolerancije... Iako su radikali barabe, u DS-u sede najveci lopovi, pljujmo malo i njih, i nemojmo biti iskljucivi kao sto ste vi Jelena, zadrti samo za jednu ideju i jednu stranku... Za ulazak sam Srbije u Evropsku uniju, i pored sveg licemerstva ovog sveta satkana u njeno vodjstvo, ali nemojmo je uzdizati na pijadestal... I taj cuveni Danas, koga ja citam, jer ga dobijamo besplatno na fakultetu, ima minoran tiraz, i koliko mi se Pravda smucila zbog podrzavanja radikala, u istoj meri mi se smucio i Danas sa njihovim ociglednim Siri dalje...


niko vam ne brani da i vi pisete blog :)
Jelena Milić Jelena Milić 15:16 10.09.2008

odgovor dva

vidim razloge za toliku isfrustriranost i toliku pljuvacinu.. da se razumemo ja ne volim radikale niti sam ikada glasao za njih, ali dajte malo tolerancije... Iako su radikali barabe, u DS-u sede najveci lopovi, pljujmo malo i njih, i nemojmo biti iskljucivi kao sto ste vi Jelena, zadrti samo za jednu ideju i jednu stranku


rekoste dobijate na fakultetu...ako ga dobijate kao stundet, onda sam dodatno frustrirana, ne zbog vasih stavova, vec sto mladje generacije ne shvataju s a su radikali, a i kako bi kad su nam legitimni ustavotvorci sl.

no ovo gore je bitnije. ja itekako pravim razliku izmedju ds i srs bez obzira sto mi se cini da sad ds pravi veliku gresku unapred racunajuci na tomu kao ...ne znam jos kako da se izrazim

izmedju ratnih zlocina, etnonacioanlizma i obicne pljacke ja pravim veliku razliku

avi, evo bloga, dokaze na sunce, cemu nam svima sluzi direktno novinarstvo!


jesen92 jesen92 00:04 11.09.2008

Re: odgovor dva

...ma da , i ja se jedem vec danima kamo ce vucic....bas sam u sekiraciji...:)...a sad ozbiljno, mislim da je ovo pocetak njihovog kraja jedino ako ih boris ne spase preko tome "reformatora"....i ja sam bila zgranuta gledajuci Utisak u kome su svi prisutni pokazali toleranciju prema sps kadrovima u vlasti...sve u stilu, kad nisu uhapseni posle 5oktobra sada je glupo pricati sta su i kako su ranije radili.....
stevan8871 stevan8871 08:49 11.09.2008

Re: odgovor dva

Iako sam tek na drugoj godini FPN-a, moram reci da moje znanje nije preveliko, ali isto tako vidim sta su radikali, i cemu bi nas oni odveli(izolacije, potpuna i sumanuta okrenutost Rusiji i jos mnogo strasnih stvari)... No, hteo sam da vas pitam, da li je ijedan nacionalizam prihvatljiv za vas ili ste gradjanista do srzi... :)
man ray loves me man ray loves me 15:12 10.09.2008

toma talks (about the fight club)

Tomin intervju u Kuriru je bio jako informativan. Konacno priznanje insajdera o tome kako zapravo funkcionise radikalna stranka, kako se ponasa Seselj... Sve to znamo, u redu, ali jako je vazno da je Toma to potvrdio kao direktni ucesnik svega.
Otkako je poceo da kuka po raznim novinama, Toma nas je prosvetlio da:
-Seselj ne zeli da njegovo sudjenje u Hagu pocne - Seseljeve licne reci, jer "nije spreman"! - toliko o 'krsenju njegovih prava u pritvoru'.
-u kolikoj meri Seselj upravlja svima njima, i sve odvratne stvari koje govore on smislja i diktira svakodnevno. znaci kad zine todorovic, top lazic, a donedavno i toma i vucic, Seselj govori iz njihovih usta bukvalno, on ih zove svojim mobilnim iz celije i diktira, a oni zapisuju i uce napamet, pa posle deklamuju.
-ovo se zove 'stranacka disciplina', i vaznije je od bilo cega drugog. tako je toma, posto je priznao da misli da je SSP jako vazan za srbiju, ali da ne moze da glasa jer mora da poslusa 'nalog partije' (poslednji put, falset) odao i svoju hijerarhiju, u kojoj je stranacka disciplina na vrhu, a srbija posle. toliko o 'patriotizmu'.
-u preganjanju oko ideoloskog nasledja izaci ce na videlo tacno koliko je ko doprineo stvaranju zlocinacke politike.

U izgledu je da izadju i finansijske afere, i da isplivaju (tuziocu interesantne) stvari i o Seselju i o Nikolicu tokom tuce blatom.

Cudis se zasto je Toma odjednom pozitivac, zar su ljudi zaboravili za Tita koji je hramao? Ma jok. Sto se mene tice - necu ja njega da uzmem politicki ozbiljno u obzir - ne moze on da se opere. On mu vise dodje kao neki zasticeni svedok, koji peva da izbegne svoju odgovornost. Ali mora mu se priznati da je razbucao radikale, i za to - alal vera !
filvas filvas 15:20 10.09.2008

Re: toma talks

Ehem, radikale je razbucao ćosavi četnički vojvoda Šešelj.

Ako mi je dozvoljeno malo nadri psihoanalize, rekao bih da je destruktivnost samo jedan oblik autodestrukcije. Sve sto je Šešelj ikada radio, radio je da na kraju sebi naudi. Mi smo samo kolateralne žrtve njegovog obračuna sa sopstvenom neadekvatnošću.
man ray loves me man ray loves me 15:30 10.09.2008

Re: toma talks

true - seselj je glavni uzrok raspada. seseljeva tiranija koja gusi sve one koji su 'uspesni' (u osvajanju glasova) da ga ne bi ugrozili.
ali - toma je gutao, gutao, pa je prestao da guta. koja je njegova agenda? da li zeli da bude seselj umesto seselja ili nesto malo drugacije?
ne mislim da se ljudi menjaju, ali mislim da razlicita drustva mogu da uguse nesto ili da podspese. tako neko ko bi u normalnoj zemlji bio sitni lopov i magacioner moze da postane tajkun ili serijski ubica u nekoj drugoj zemlji. isti covek, ali da igra razlicite uloge. tako mislim da i toma moze da igra malo drugaciju ulogu u danima koji predstoje.
i tu se vidi da je djindjic bio u pravu kad je rekao da ne mogu da zaustave istoriju. oni implodiraju jer su u novom vremenu postali suvisni.

e,da, jos jedno sebicno ocekivanje - mozda ce sada u svadjama da ispliva ko je sta unapred znao o atentatu?
palilula92 palilula92 15:49 10.09.2008

Re: toma talks

toma je gutao, gutao


i to 18 godina, pa mi je bas sada prekipelo.
man ray loves me man ray loves me 16:01 10.09.2008

Re: toma talks

nije gutao u smislu da je radio nesto suprotno svojim ubedjenjima, vec je gutao 'partijsku disciplinu' u nadi da ce da se popne na vrh partije. osamnaest godina je ulagao, penjao se, penjao, osvajao glasove, i onda kad je bacio sve te glasove seselju na sto i rekao - evo, ocu sad malo ja, seselj ga je zeznuo i rekao mu 'a, ne, briga me za glasove, ja sam glavni i tacka'.
zato se i slazem da je seselj glavni krivac, jer nije ispostovao svoju stranu ugovora - da ode u hag i da prepusti polako stranku. ali toma je pokazao kicmu. u pitanju je mafijaski obracun, nema tu moralnih pobednika.
gledamo topalovice tolike godine, a sad ce i da zavrse kao topalovici - u nitratnom plamenu... :)
adam weisphaut adam weisphaut 17:11 10.09.2008

?

On mu vise dodje kao neki zasticeni svedok, koji peva da izbegne svoju odgovornost.

Koliko znam zašticeni svedoci menjaju svoju delatnost pošto "propevaju" tako da nisam siguran koliko ova paralela stoji ? Mislim da će Toma Nikolić sada postati politička činjenica koja će se bez Šešeljevog prtljaga mnogo lakše ubacivati u kombinacije i dilove, dakle imaće veći manevarski program. Samim tim, iako delim radost zbog podela kod radikala, ne treba smetnuti s uma da će biti i opasniji.
man ray loves me man ray loves me 18:05 10.09.2008

Re: ?

ja mislim da bas odbacivanje seseljevog prtljaga moze da se vidi kao promena delatnosti. mislim da ce toma da krene ka nekoj umerenoj desnici. sad, kad ce tamo da stigne i na sta ce to da lici za deset godina, ne znam, niti da li je u stanju da to ostvari, ali ce da proba. ne verujem da ce da napravi klon SRSa, niti da ce da bude opasniji i da osvoji tako mnogo glasova. jer ipak, puno glasova ide u SRS po 'bosanskoj' liniji - ti glasovi ostaju seselju (a sad cemo da vidimo i koliko - oduvek me to interesovalo). toma ce da skuplja glasove socijalno nezadovoljnih.
naravno, ne vidim u tome neku njegovu moralnu transformaciju, samo oportunizam - on oseca da se stvari menjaju i da vecina glasaca vise ne zeli ljude kao sto je seselj.
a najbolja stvar je sto sada izmedju tomine i seseljeve frakcije vlada velika netrpeljivost, pa tu nema postizbornog udruzivanja.
sentinel26 sentinel26 15:15 10.09.2008

Vojvodini "reformatori"...?

Konačno mi je neko uljepšao dan !
Dje god sam zavirio, novine, sajtovi, svi plaču, svi nariču zbog svadje vojvode sa vojvodićima oko preostalih para.
Zamalo skoro svija proglasiše za reformatore. Ne znam samo šta će to da reformišu.

Ovdje je uvijek bila aktuelna parola "hljeba i igara" nikad dosta.

Bliže se neki veoma opasni časovi istine.
Doktoranata na temi "Kineski vrabac" koliko hoćete, svi se prosto utrkuju ko će više i ko će bolje.
. Kako licemerno EU prodajemo nije ni čudo što su i radikali teli da se ogrebu bar za efekte ekonomskog dela SSP!
Pa i vladikali shvatili zbog čega ova gospoda od cijelog SSP-a hoće samo jedan njegov deo (trgovinski sporazum) a onaj ostatak neće a ni narodu ne pokušavaju objasniti zašto?

Potom, još najavljuju "kandidaturu" bez testiranja i provjere funkcionisanja kompletnog sporazuma, što praktično nije moguće ni u jednoj varijanti.
Gradjani nijesu glasali za djelove već za cijeli SSP. "Vladinom sviraču" nijesu kazali da Oli Renu uskoro ističe mandat.
zabrinutost, laku jezu, uznemirenje, brigu, iskonsku tugu, blagi očaj, galopirajuću depresiju. Među prvima je svoj defetizam formatirala Nada Kolundžija, šefica poslaničke grupe Demokratske stranke u Skupštini Srbije, koja je objasnila da ostavku razume kao “Nikolićevu istinsku nameru da reformiše SRS i omogući srpskom društvu da krene putem evropskih integracija”. Iz ove rečenice bivše matičarke moglo bi se, recimo, shvatiti da je Tomislav Nikolić negde u rangu reformatora Martina Lutera - bez Tomislava na čelu SRS, cedi se iz Nadinih verbalnih poskočica, put u Evropu biće mnogo teži i strašniji.

- Da li vi ovdje prisutni gospodine T. Nikoliću svojom voljom želite da reformišete SRS ? - Da .

- Da li vi ovdje prosutni gospodine T. Nikoliću svojom voljom želite Srbiju (sa Kosovom) u EU ? - da.

- Da li vi ovdje prisutni gospodine T.Nikoliću svojom voljom napuštate ovdje prisutnu Serbsku radikalnu stranku ? - DAAAAAA !!!

Naredne riječi niko i ne sluša, jer počinje ljubljenje - obavezno po tri puta.

Sada kada počnu da "pucaju" vijesti o "Južnom kraku" koji je ozbiljno doveden u pitanje, trebaće malo "igrica" za narod inače su nagrabusili. A Tomicu su zamislili da im bude džojstik. I on ima čin vojvode ! Šta mari ?


Atomski mrav Atomski mrav 15:18 10.09.2008

Tuki, tuki...

I sad slušam teorije tipa „ SRS slomio SSP.“ Tuki.

Preporuka.

P.S. Još kad vidimo Tomu kao ministra unutrašnjih poslova a Jorgovanku Tabaković kao ministarku prosvete u nekoj sledećoj DS-led vladi... /zvuk škripanja zubima/.
Inner Party Inner Party 15:18 10.09.2008

Da...

Jebe mi se s kim će Vučić i isti

Svi su isti. I dalje.



... ali nije Toma Zarko Korac.

Da Korac napusti koaliciju sa LDP-om za njim bi otislo mozda desetak ljudi.
Za Tomom moze da podje milion ljudi.

A ako je tebe bas briga za milion glasaca, onda je veliko pitanje koliko su casni razlozi tvog delovanja na NGO sceni Srbije.
Jelena Milić Jelena Milić 15:23 10.09.2008

to iner party

sad, umesto da nastavimo da ih marginalizujemo ( rukovodstva svih radikala), usitnjavamo, mi tražimo reformatore među istima! Samo da napomenem ovde, uvek sam se zalagala za projekte, debate i slično u kojima mogu i treba da učestvuju i radikalski birači, ako treba da trtljamo i ubeđujemo se do sudnjeg dana ( i tu se duboko nisam slagala sa organizatorima tribine Peščanika u Aranđelovcu, ne mora neki krezubi deda da zana šta je PL pisao pre 10 godina, potrudi se pa mu sad objasni), ali istovremeno da im marginalizujemo i osuđujemo a ne beatifikujemo vrh stranke. Ako im već stranku ne zabranjujemo, a mislim da je i za to bilo povoda onoliko svih ovih godina.


diskvalifikujes se svojom apriori zluradoscu i insinuacijama, citaj sta sam napisala

budemo li beatifikovali tomu, tih milion ostadose kod njega a docice i jos nereformisanog ma sta on pricao, on cud ne menja

moj angazman na NGO i javnoj sceni svih ovih godina jeste da se taj broj smanji ali ne tako sto ce preci iz zvezde u partizan, jer ima razlike u politici i opcijama bar bi trebalo da ih bude...dakle briga me je za njih u smislu da ih ubedim da na primer ubiti 8000 muslimana nikako nije dobro. da je strasno. a nije me briga da ih sa istim ubedjenjem samo prevedem iz tacke A u tacku B

dakle, ako opcija koja hoce da ih samo amortizujke to plati cenom da u stvari postanu oni, a ja vidim los trend, onda smo dzaba krecili

sto je brzo to je kuso

proces demokratizacije zemlje mora biti i odrziv i iskren!







whoever whoever 15:39 10.09.2008

cetvrti covek

Jelena, pronadje li cetvrtog coveka za listu od onomad? Da zaviris malo u novi poslanicki klub Napred Srbijo, mozda se nesto nadje...
Inner Party Inner Party 15:39 10.09.2008

Re: to iner party

Jelena Milić


proces demokratizacije zemlje mora biti i odrziv i iskren!



Znaci da mislis da je SRS lakse reformisati spolja, uticajem na njihove glasace?

Lakse nego sto bi se oni sami nakako reformisali iznutra - I to tako sto bi reforme najverovatnije predvodili najvisi kadrovi - Nikolic, Vucic i Gojkoviceva ?!

Juce je u Politici izasao tekst o navodnim podelama u SRS nakon potpisivanja Dejtonskog sporazuma, kada su se Vucic i Nikoic zalagali za odricanje od ideje Velike Srbije (cak su predlagali promene programa i naziva njihovog glasila). To je dakle bilo pocetkom 1996. i mozda ni tada nije bilo nikoga u SPO-u ili DS-u ili DSS-u da nekako podrzi Vucica i Nikolica.

DS bi sada na primer mogao da podrzi Nikolica tako sto bi njegovu frakciju zadrzao u skupstini...
Colin_bgd Colin_bgd 15:48 10.09.2008

Re: to iner party

dakle briga me je za njih u smislu da ih ubedim da na primer ubiti 8000 muslimana nikako nije dobro. da je strasno. a nije me briga da ih sa istim ubedjenjem samo prevedem iz tacke A u tacku B
Iako delimo, pretpostavljam, celih 100% i politickih i moralno-etickih, civilizacijskih, nazovite kako god hocete, vrednosti, ova recenica me ipak brine. Cini mi se da je to nemoguce, taj vas trud i briga u smislu "ubedjivanja", je samim tim uzaludna, a cesto i kontraproduktivna. Po meni, sustina je izgraditi drustveno-politicki sistem koji ce ograniciti i delovanje i uticaj ovakvih ljudi i ideja i voditi ka opadanju njihovog broja u svakoj novoj generaciji. Pa prema tome, sustina danas jeste jedino prebaciti Srbiju iz tacke A (Nedodjija) gde se trenutno nalazi, u tacku B (EU). Tome i sluzi cela ideja EU, ne da sve bude ISTO, nego PODNOSLJIVO za sve.
Da ne bude zabune, ne podrzavam Tadicevu DS, glasam za LDP, ne mislim da je Tadic svestan ovoga sto sam napisao i da je on neki genije koji sve to tako i sprovodi, nego jednostavno ga vode od tamo odakle se brinu za sve nas. Takodje mislim i da je vazno da neko, kao vi, radi i na tom "ubedjivanju", samo ne treba imati iluzija da je moguce da vecina to nesto "shvati" i prihvati...
Ponekad me iznenadi naivnost iz sopstvenih redova, da moram da prokomentarisem...

dragan7557 dragan7557 10:35 11.09.2008

Re: to, ili too!!! Glat i Frket

u smislu da ih ubedim da na primer ubiti 8000 muslimana nikako nije dobro. da je strasno.


Znači li ovo da :
- Muslimani nisu ljudi???
- je dobro ubiti 8000 ako su druge veroispovesti ???
- ako su druge veroispovesti 8.000 ljudi je slobodne za odstrel ???
- je ubiti jednog čoveka Zločin a 8.000 strašno ???

I konačno TO na srpskom ima potpuno drugo značenje od ovoga koje vi Jelena upotrebljavate.
To u /na srpskom označava STVAR ili uskličnik a vi ili neznate engleski ili srpski ili ste nedovoljno vladate sa oba jezika pa ih brkate na veoma ...način.Izgleda da je lektorka ovde zakazala ili se povukla pred veličinom vašeg poliglotstva u smislu glat i frket
dragan7557
gorio92 gorio92 15:40 10.09.2008

Hvala bogu

da se našao neko da kaže otvoreno i jasno minimum onoga što treba kazati o Tomislavu Nikoliću, sramoti srpske politike.
Preporuka za blogerku, sa čijim se stavovima ponekad ne salažem ali čije tekstove veoma rado čitam.
AlexTheVeliki AlexTheVeliki 16:07 10.09.2008

Ovo je ipak ključno za Srbiju

... i njen proces demokratizacije.

Prvo, ono što mora da se shvati, ma koliko bolno to bilo, je to da 5. oktobar uopšte nije bio revolucija u klasičnom smislu da jedan poredak ruši jedan drugi i nameće totalno nove vrednsoti. Ali budimo realni, prvo, oniliki broj ljud se okupio zbog dobre organizacije. Drugo i naj važnije, neki su se okupili jer nisu više mogli da izdrže bedu koja je bila posledica Miloševićevog režima, a neki zato što su hteli da sklone Miloševića zato što nije uspeo u svojoj nacionalističkoj politici, ali ne i zato što su imali problema sa time što je on u stvari pokušao. Rekao bih da je jedna mala manjina želela i očekivala liberalnu demokratiju kako je vi (i ja, naravno) zamišljamo. Djindjić je možda i imao talenta i pameti da joj udari temelje relativno brzo, ali posle njegove smrti ta šansa se definitivno izgubila. Dakle, sada moramo da tumaramo i učimo se demokratiji sa očajno lošom političkom elitom kao što je i većina ostalih istočno evropskih zemalja morala i još uvek mora.

Ali zašto je ovaj dogadjaj oko Radikala važan. Zato što su Radikali (posle, da kažem, pacifikacije SPSa) ostali jedina stranka u koju se još uvek sumnjalo da kad bi došla na vlast da bi mogla da povrati ancien regime, u smislu da povrati autoritarizam miloševićevskog stila. Tomina frakcija, ja mislim, više ne pretstavlja tu opasnost. Isto tako je važno to da će ovo udomiti desničarske birače koji bi želeli da budu za EU ali ne i 'izdajnici'. Jeste da EU nije samo pljuvanje i ono što ste gore naveli, ali budimo realni, velika većina gradjana nema pojma šta je EU i vode se simbolima. Tomina akcija je u jednom velikom delu biračkog tela pomirila dva do sad suprotna simbolia u očima tih ljudi, a to su EU/zapad i Srpstvo, kako ih oni razumeju.

Konačno, i ako bi brza tranzicija u liberalnu demokratiju, sa sve lustracijom i poricanjem vrednosti i politike naše nedavne prošlosti bila nama ovde naj idelanija verzija tranzicije, to što se ta tranzicija ne dešava na takav način ne znači da je sve uzalud. Počeo sam nedavno da čitam o španskoj tranziciji posle Frankoizma, i oni su bili u sličnoj situaciji. Sa oružanom pobunom, elementima odbačenog režima aktivnog u novom poretku, totalnom odbojnošću prema ideji objektivne analize zločina Frankovog režima, itd. Jedina razlika je da oni nisu imali iluziju da su prošli kroz revoluciju, već su znali da je to mukotrpna i spora evolucija.

Dakle, ipak je ovo dobra vest, možda koliko i SSP, i ima itekako nade za našu Srbijcu :)

jeremija92 jeremija92 16:34 10.09.2008

?!?

"Jebe mi se..."
Poštovana gospođo, koliko mi je poznato, to se može i bez oglašavanja na blogu.
filvas filvas 16:39 10.09.2008

Re: ?!?

Naravno, ali kad procitate ovo...

Влада Републике Српске Крајине у прогонству у свом данашњем саопштењу које је потписао председник Владе, Милорад Буха осуђује издају Томислава Николића и пружа пуну подршку проф. др Војиславу Шешељу.

Преносимо Саопштење Владе РСК у целости:

Влада РС Крајине у прогонству, обавезна према националним и државним интересима, саопштава да је Српска радикална странка поуздан заступник и бранилац тих интереса. Зато је сметња западним силама – из којих је стизала несрећа српском народу и српским државама - у Првом и Другом светском рату и у време разбијања Југославије од 1990. до 1999.

Српска радикална странка је осведочени историјски прегалац српског народа и српских држава, те Влада Републике Српске Крајине:

1. Упућује најискренију подршку њеном легалном руководству, на челу с председником проф. др Војиславом Шешељем;

2. Осуђује унутарпартијско рушилачко деловање и велеиздају заменика председника Српске радикалне странке, Томислава Николића;

3. Осуђује и чланове Српске радикалне странке око Томислава Николића – који, се, по упутству власти у Србији, удружише с домаћим издајницима, те разарају, по плановима страних непријатељских служби, најродољубивију српску странку;

4. Уверена је да су Председник, Централна отаџбинска управа и Извршни одбор СРС најискренији заступници националних интереса и да нису одступили од оснивачких и програмских принципа (због чега је најмасовнија странка у Србији), те упућује молбу свим добронамерним а изманипулисаним члановима Српске радикалне странке да не следе издајнички пут доскорашњег заменика председника Томислава Николића - то је грех над греховима.

Влада РСК користи прилику да укаже на недавне знаке о Николићевом ломљењу СРС и уклањању из националног и државног програма светих радикалских принципа. Пред последње изборе, Томислав Николић је забранио да чланови Владе и Скупштине РС Крајине помажу СРС на митинзима и у другим активностима, због чега је око 300.000 људи мање гласало за посланике СРС. Уклањањем представника прогнаног српског народа с последњих избора, Томислав Николић је, истовремено, забранио да се спомиње хрватски злочин геноцида и етничко чишћење Срба Крајишника, од 1990. до 1995. Тиме је онемогућавао интернационализацију хрватског злочина геноцида и етничког чишћења над Србима, па се Хрватска не прозива и свет је не обавезује да отклони последице злочина геноцида над Србима. Влада РСК је, писмом бр. 729/08 од 21. 04. 2008. упозорила да ће СРС, због штићења Хрватске, имати мање гласова, али је Николић ово упозорење одбацио. Оно се, нажалост обистинило, као што се обистинила страшна симболика у Томином презимену – и убица Карађорђа у Радовањском лугу је имао презиме Николић.

На основу ових истина, лако је уочити да Томислав Николић и његови налогодавци неће бринути о окупираном Косову и Метохији, као што не брину ни о окупираној Републици Српској Крајини.

Нека је Бог с праведницима.
palilula92 palilula92 16:40 10.09.2008

Re: ?!?


Bukvalni JEREMIJO,

ajde sad procitaj blog, ne samo naslov....
jeremija92 jeremija92 16:54 10.09.2008

Re: ?!?

palilula92

Bukvalni JEREMIJO,

ajde sad procitaj blog, ne samo naslov....


Meni se naslov dopao , (deo prvi). :)))
Tekst me ne interesuje, jer je politički, neću ni da ga čitam.
vladimir petrovic vladimir petrovic 17:57 10.09.2008

Re: ?!?

Jerremija
"Jebe mi se..."
Poštovana gospođo, koliko mi je poznato, to se može i bez oglašavanja na blogu.


Jeremija, odlican si. Preporuka kao vrata.
Jelena Milić Jelena Milić 22:05 10.09.2008

Re: ?!?

jeremijo koga nesto i ne postujem mnogo,

ovo jebe mi se iz naslova nije bio licni oglas niti vapaj ocajne domacice, vec stilska figura

a vidim btw da vam nije poznato da je blog licni dnevnik na netu, pa s toga taman i da jesam napisala jebe mi se s nekim i to bi bilo bloguprimeeno....ako ne vec boguprimereno
zajec zajec 22:38 10.09.2008

Re: ?!?

Mozda im Seselj naredio da se oglase. Njihovo sediste je u Magistratu (gde su i radikali). Otkupili su ga na 99 godina za dinar - dva. I pored sudske presude i pokusaja policije da ih izbaci ostali su tamo. Svi cutite.

Ovaj raspad je ipak pozitivan. Mozete li zamisliti sta bi bilo da su ostali zajedno kada se na prolece (2009) vrati Seselj.
jeremija92 jeremija92 23:32 10.09.2008

Re: ?!?

Jelena Milić
jeremijo koga nesto i ne postujem mnogo,

ovo jebe mi se iz naslova nije bio licni oglas niti vapaj ocajne domacice, vec stilska figura

a vidim btw da vam nije poznato da je blog licni dnevnik na netu, pa s toga taman i da jesam napisala jebe mi se s nekim i to bi bilo bloguprimeeno....ako ne vec boguprimereno


Šarmantno mi deluje kad dame psuju, naročito lepe dame.
Ima se, može se.:))
Naslov mi uopšte ne bi privukao pažnju da ga je napisao Drago Kovačević, npr.

Ne vidim razloga za ljutnju sa Vaše strane.
Kad pišete provokativno, kao u naslovu, realno je očekivati i poneki sličan komentar.
Žao mi je što to ne razumete.


medjutim92 medjutim92 10:22 11.09.2008

Re: ?!?


Влада РСК је, писмом бр. 729/08 од 21. 04. 2008. упозорила да ће СРС, због штићења Хрватске, имати мање гласова, али је Николић ово упозорење одбацио. Оно се, нажалост обистинило, као што се обистинила страшна симболика у Томином презимену – и убица Карађорђа у Радовањском лугу је имао презиме Николић.


Sto volim kad se najveci Srbi gadjaju istorijom, a veze nemaju o njoj..

Karadjordjev ubica se zvao Nikola Novakovic :) al Srbi ionako mnogo vise misle da znaju istoriju nego sto realno imaju predstavu o njoj..
emilijano emilijano 17:01 10.09.2008

Jebe mi se. . . .

Cetri godine najlepseg tinejdzerskog zivota sam potrosio u rusenju crno crvene koalicije,kakav Toma kakav Vucic pa to su oni isti zli likovi iz bajke sto jurise decu i novinare po ulicama i haustorima,sto nam Pink i Grand izumese i svu ljudskost u nama ubise,koga da zalim?one sto spalise nas glavni grad i ponovo nas posvadjase sa svetom,sto porazbijase svaku lokalnu kancalariju moje partije,smeta im sto za nepune 3 godine imamo vec 160 odbora i finansiramo se iz sopstvenih dzepova a ne iz dzepova tajkuna i ratnih profitera,ali nebrinem se ja za buducnost Srbije zbog Tome i Vucica ,vec zbog nove vladajuce koalicije koja pociva na trulim kompromisima jer danas je ministar policije onaj sto nosi koferce,prosli je obijao trafike,presednica parlamenta je ona ista gospa sto pokrade glasove 96,97setite se 3 meseca setnji po zar sa njima u EU?E BORISE,BORISEsve si bacio pod noge sve ono sto stvarasmo ovih godina i zbog cega je Doktor svih nauka dao i svoj zivot,ali dok je 13 VELICANSTVENIH U PARLAMENTU ZABORAVITI SE NECE!
ludvig92 ludvig92 17:07 10.09.2008

Re: Jebe mi se. . . .

preporuka za naslov teksta.
gera92 gera92 18:05 10.09.2008

Re: Jebe mi se. . . .

emilijano
Cetri godine najlepseg tinejdzerskog zivota sam potrosio u rusenju crno crvene koalicije,kakav Toma kakav Vucic pa to su oni isti zli likovi iz bajke sto jurise decu i novinare po ulicama i haustorima,sto nam Pink i Grand izumese i svu ljudskost u nama ubise,koga da zalim?one sto spalise nas glavni grad i ponovo nas posvadjase sa svetom,sto porazbijase svaku lokalnu kancalariju moje partije,smeta im sto za nepune 3 godine imamo vec 160 odbora i finansiramo se iz sopstvenih dzepova a ne iz dzepova tajkuna i ratnih profitera,ali nebrinem se ja za buducnost Srbije zbog Tome i Vucica ,vec zbog nove vladajuce koalicije koja pociva na trulim kompromisima jer danas je ministar policije onaj sto nosi koferce,prosli je obijao trafike,presednica parlamenta je ona ista gospa sto pokrade glasove 96,97setite se 3 meseca setnji po zar sa njima u EU?E BORISE,BORISEsve si bacio pod noge sve ono sto stvarasmo ovih godina i zbog cega je Doktor svih nauka dao i svoj zivot,ali dok je 13 VELICANSTVENIH U PARLAMENTU ZABORAVITI SE NECE!



Zar ovaj tekst, doslednom "pismenoscu" i autenticnim "stilom", nije vredjnje inteligencije blogera, kao i same Liberalno demokratske partije?
Jelena Milić Jelena Milić 22:03 10.09.2008

Re: Jebe mi se. . . .

i sta? ldp je sveta krava koja ne sme da se kritikje? pa ako ima buducnost ima je zato sto nesto mozda i cuje
gera92 gera92 13:06 12.09.2008

Re: Jebe mi se. . . .

Xe, xe, xe...
Gospodjo, ne vredi ni spinovanje ni brisanje, gazde su videle i uopste nisu zadovoljne.
Znaci - ostacete nazadovoljeni i vi.
Rekoh ja vama da zivot nije bajka...
dali76 dali76 17:10 10.09.2008

retroaktivno:mi i oni u istom blatu

Prvo da se slozim s konstatacijom da je drustvu potrebna edukacija ali isto tako ne zaboravite Jelena da je to isto tako dio procesa kao I samo stvaranje demokratije. Ja bih najbolje volio da postoje samo reformatorske I prodemokratske stranke u srbiji kako one levo tako I one desno. Jedno su zelje a drugo je realnost sto ne znaci da se ne treba boriti za ono sto bi smo, bar neki ovdje, zeljeli.
Srbija nema Svicarsko glasacko tijelo kako neko rece I stoga se nekad mora “progutati I pragmatizam ne bi li se doslo do neke normale ili do nestanka nacionalistickih demagoskih politika.
Na kraju krajeva I vas prijatelj bivsi Kninski gradonacelnik I ministr u vladi RSK je postao LDP/ovac? Kakav li je to tek evolutivni skok?
I gospodin Draskovic koji je bio nacionalista I pricao o odsjecanju ruke s barjakom u Novom Pazaru postao je poslje veliki anti nacionalista. Mogli bi sad redom. Bez ikakve namjere da poredim gore pomenute osobe , isticem jos jednom da demokratija jeste process ponekad I bolan upravo radi gutanja baba I zaba ne bi li se stiglo do zeljene tacke tj do totalne marginalizacije stranke kao sto je SRS , bar onakve kakvu ju je vodio Seselj a bogami I Nikolic.
Na jednom od blogova bio sam tuzan vidjeti kako se ljudi, koji se smatraju anti radikalima , prepiru I vredjaju jedni druge po licnim osnovama I cak sta vise jedni druge nazivaju skrivenim nacionalistima.
To se treba menjati, nacin razgovora, nacin dialoga.
Izvinite za mene je Pera Lukovic I nacin njegovog pisanja I psovanja posledica jednog mracnog sistema u kojem smo ziveli zadnju decenije proslog veka a mozda I duze?
fJa sam o tome pisao u mom tekstu “retroaktivno: mi I oni u istom blatu”, pa eto ako zelite vidite sami.
Ljep pozdrav
Narator Narator 17:17 10.09.2008

Žestoko, nema šta!

Gospođo draga, ovo je bilo žestoko! Skroz ženski, bezobrazno i žestoko!
Ali, ne zameram: dobra psovka ponekad skrene pažnju i onih koji se, inače, ne bi ni okrenuli za normalnim naslovom. A ima i još nešto: kako o svinjarijama govoriti normalnim, racionalnim govorom?
Elem: dobro ste Vi to sročili; nemam šta da dodam, osim da je bilo dobro pročitati i Vaš i Perin tekst, tek toliko da i sama proverim, jesam li ja glupava da razumem taj "reformatorski kvalitet" i nove duhovno-političke kvalitete Nikolića, ili su svi okolo poludeli, pa se ponašaju kao da od Nikolića očekuju da se sa mladim Jovanovićem pokrba oko toga ko je veći reformator.
Zaključak: preporuka, dospoja, preporuka! I rukoljub za energiju i volju da se nadpričavate sa raznim "elementima".
Puerta Puerta 17:29 10.09.2008

Mozes ti to i bolje Jelena

Mogao je i naslov malo drugacije da izgleda.
Sve citirane recenice izvucene su isto toliko duzih govora tako da same po sebi nemaju znacenje. Vecina njih je na mestu sem izjave No. 1 o Djindjicu o kojoj niko ne bi ni govorio da se nije desio 12. Mart, na koji Nikolic sigurno nikako nije uticao i ove o Tadicu koja ipak kampanjska(mada ne vidim kako je pomogla) a znamo sta se sve izjavljuje u kampanjama.
Sto se tice "govna" od ministra ino-poslova, sta da kazem, procitaj svoj naslov Jelena, pa onda komentarisi druge.
adam weisphaut adam weisphaut 17:37 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

Sto se tice "govna" od ministra ino-poslova, sta da kazem, procitaj svoj naslov Jelena, pa onda komentarisi druge.

Gde je to tačno Toma rekao (da nije u nekoj instituciji?)? I u kom svojstvu je to rekao, kao privatna ličnost ili parlamentarni lider?
Puerta Puerta 17:47 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

adam weisphaut
Sto se tice "govna" od ministra ino-poslova, sta da kazem, procitaj svoj naslov Jelena, pa onda komentarisi druge.Gde je to tačno Toma rekao (da nije u nekoj instituciji?)? I u kom svojstvu je to rekao, kao privatna ličnost ili parlamentarni lider?

Ne zanima me ni gde ni ko, ne pravim razliku, nije Jelena Milic bilo ko, a nije valjda b92 blog mesto gde svako moze da kaze da mu se jebe, posto su vam puna usta evropskih vrednosti.
adam weisphaut adam weisphaut 17:57 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

Ne zanima me ni gde ni ko, ne pravim razliku, nije Jelena Milic bilo ko, a nije valjda b92 blog mesto gde svako moze da kaze da mu se jebe, posto su vam puna usta evropskih vrednosti.

Jedna od vrednosti do koje se drži u Evropi je i sloboda govora, kao i izgradnja institucija.
Slobode koje možemo da imamo u javnom životu nisu iste kao one u parlamentu zato što je odgovornost za delovanje u parlamentu mnogo veća zbog njegove važnosti.
Puerta Puerta 18:05 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

adam weisphaut
Ne zanima me ni gde ni ko, ne pravim razliku, nije Jelena Milic bilo ko, a nije valjda b92 blog mesto gde svako moze da kaze da mu se jebe, posto su vam puna usta evropskih vrednosti. Jedna od vrednosti do koje se drži u Evropi je i sloboda govora, kao i izgradnja institucija. Slobode koje možemo da imamo u javnom životu nisu iste kao one u parlamentu zato što je odgovornost za delovanje u parlamentu mnogo veća zbog njegove važnosti.

Sloboda nije i nekultura.
man ray loves me man ray loves me 18:07 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

jeste if you make a point. psovanje nije uvek nekultura.
Puerta Puerta 18:09 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

man ray loves me
jeste if you make a point. psovanje nije uvek nekultura.

Da zavisi ko psovku izgovori.
adam weisphaut adam weisphaut 18:10 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

Sloboda nije i nekultura.

U Kini npr. zabranjuju opozicione sadržaje kao pornografske, takav stav nosi potencijal totalitarnosti.

man ray loves me man ray loves me 18:11 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

Ne, vec zavisi sta njome zeli da kaze. Ovde, pretpostavljam, osecanje iza psovke je frustracija, ogorcenost dogadjajima na koje Jelena nema uticaja, a koji njoj uticu na zivot. Ne vidim sta je tu nepristojno.
Puerta Puerta 18:11 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

adam weisphaut
Sloboda nije i nekultura. U Kini npr. zabranjuju opozicione sadržaje kao pornografske, takav stav nosi potencijal potencijal totalitarnosti.

Jebe mi se za Kinu :)))
adam weisphaut adam weisphaut 18:13 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena


Jebe mi se za Kinu :)))

Ja mislio vi radikali ljubite Kinu, Indiju i sl.
Puerta Puerta 18:14 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

man ray loves me
Ne, vec zavisi sta njome zeli da kaze. Ovde, pretpostavljam, osecanje iza psovke je frustracija, ogorcenost dogadjajima na koje Jelena nema uticaja, a koji njoj uticu na zivot. Ne vidim sta je tu nepristojno.

Da bas uticu na njen zivot isto koliko ja uticem na njen zivot. Moze da utice samo ako je bolesno iskompleksirana a ne bi me cudilo. Na njen zivot i na zivote svih nas utice samo jedan covek a to je Boris Tadic, njega ste trazili njega ste dobili, ovde su se neki ljudi rodili frustrirani.
adam weisphaut adam weisphaut 18:15 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

man ray loves me
Ne, vec zavisi sta njome zeli da kaze. Ovde, pretpostavljam, osecanje iza psovke je frustracija, ogorcenost dogadjajima na koje Jelena nema uticaja, a koji njoj uticu na zivot. Ne vidim sta je tu nepristojno.

Man Ray, slažem se u potpunosti, nemoguće je tumačiti značenje van konteksta.
Puerta Puerta 18:17 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

adam weisphaut
Jebe mi se za Kinu :)))Ja mislio vi radikali ljubite Kinu, Indiju i sl.

Nisam nesto impresioniran Kinom, Indijom, ali dobro je imati ih za prijatelje. Jednog dana imace daleko ajci uticaj nego danas.
Puerta Puerta 18:18 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

adam weisphaut

man ray loves meNe, vec zavisi sta njome zeli da kaze. Ovde, pretpostavljam, osecanje iza psovke je frustracija, ogorcenost dogadjajima na koje Jelena nema uticaja, a koji njoj uticu na zivot. Ne vidim sta je tu nepristojno.Man Ray, slažem se u potpunosti, nemoguće je tumačiti značenje van konteksta.

Ma sta rece.
O Vuku Draškoviću u Skupštini Srbije: “Eto kakvo ste govno izabrali za ministra”.

Eto? Sta eto?
adam weisphaut adam weisphaut 18:23 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

Puerta
adam weisphaut
Jebe mi se za Kinu :)))Ja mislio vi radikali ljubite Kinu, Indiju i sl.

Nisam nesto impresioniran Kinom, Indijom, ali dobro je imati ih za prijatelje. Jednog dana imace daleko ajci uticaj nego danas.

Toliko ti je važna, da ti se jebe za nju :))
Da te samo čuje Toma :))
man ray loves me man ray loves me 18:24 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

Da bas uticu na njen zivot isto koliko ja uticem na njen zivot... Na njen zivot i na zivote svih nas utice samo jedan covek a to je Boris Tadic.
Ne slazem se. Mislim da je Toma imao dosta uticaja.
Moze da utice samo ako je bolesno iskompleksirana a ne bi me cudilo.
E ovo je, mada nema nijedne psovke, za mene, mnogo nepristojnije reci nego opsovati kao sto je opsovala Jelena. Jer ne izrazava nista drugo osim uvredu.
Puerta Puerta 18:25 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

adam weisphaut

Puerta

adam weisphautJebe mi se za Kinu :)))Ja mislio vi radikali ljubite Kinu, Indiju i sl. Nisam nesto impresioniran Kinom, Indijom, ali dobro je imati ih za prijatelje. Jednog dana imace daleko ajci uticaj nego danas.Toliko ti je važna, da ti se jebe za nju :))Da te samo čuje Toma :))

Ma salio sam se, to na racun naslova
adam weisphaut adam weisphaut 18:25 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena


Ma sta rece.

Pa raspitaj se malo oi semantici i pragmatici ne bi ti škodilo
adam weisphaut adam weisphaut 18:26 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena


Ma salio sam se, to na racun naslova

Ma sta rece.

:))
Puerta Puerta 18:27 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

man ray loves me
Da bas uticu na njen zivot isto koliko ja uticem na njen zivot... Na njen zivot i na zivote svih nas utice samo jedan covek a to je Boris Tadic.Ne slazem se. Mislim da je Toma imao dosta uticaja.
Moze da utice samo ako je bolesno iskompleksirana a ne bi me cudilo. E ovo je, mada nema nijedne psovke, za mene, mnogo nepristojnije reci nego opsovati kao sto je opsovala Jelena. Jer ne izrazava nista drugo osim uvredu.

Strasno, zaista strasno, toliko je imao uticaja da ga i u vlastitoj stranci preglasavaju.
Puerta Puerta 18:30 10.09.2008

Re: Mozes ti to i bolje Jelena

adam weisphaut
Ma salio sam se, to na racun naslova
Ma sta rece.:))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana